Un/Easy Like Sunday Morning

Jelena Milić RSS / 24.02.2008. u 12:31

 

“Stejt department je nalozio juce da se privremeno povuce nepotrebno osbolje ambasade. Ambasador i glavno diplomatsko osoblje ce ostati ali ce clanovi njihovih porodica napustiti Beograd. Poslednji put neka americka ambasada je zaposeta septembra 1979. godine kada je  veliki broj gradjana Teherana provalio i drzao kao taoce diplomate iz tamnosnjeg predstavnistva.” 

Pravda, 23-24.2.2008.

 

“Pre svega, mladost  Srbije je porucila da je Srbija za pravo, pravdu i slobodu i da odbacuje politiku sile zapadnih zemalja.”

Vojislav Kostunica, isti  izvor   

Upisasmo se. Pre Jemena, Sudana, Somalije….Jos da se usaglasimo ko je odgovoran. Ili zasluzan. Interesantno, prvo smo, dok nismo formirali stav,  u ime demokratije podrzali lupanje  prozora na  ambasadama.  Onda smo “otkrili” da je velika LDP cetvorka iza toga. I sta sad?  Da li je i to dalje  demokratski, ili…Nije lepo al je legitimno i u skladu sa politikom, ili je ovo nesto drugo, jer je LDP ( juce CIA danas LDP/ Wow! Only The Sky Is The Limit) iza/ispred svega?  Da li je legitimno ako je ipak CIA?

 Mislim da kapiram. Ovo izgleda nije smislila  omladina LDP vec seniori, Gang of 4, a oni ne spadaju u kategoriju mladi po Kostunici, pa kad oni to ucine sve dobije drugacije tunacenje.  Zajeb. Milicu, iduci put, molim te, ozbiljnije to!  

Citam danas u Kuriru ( na sajtu MSP i u Pressu nema nista) sadrzaj protestnog pisma  ambasade Srbije u Moskvi, koje je na zahtev ministra Jeremica,  upuceno….ne, greska, mada sam  se i ja ponadala, ne dakle drzavi Rusiji, vec TV stanici, uredniku  spomenute DRZAVNE televizije.

 PROTEST AMBASADE SRBIJE

"BEOGRAD - Ambasada Srbije u Rusiji juče je, na zahtev ministra spoljnih poslova Vuka Jeremića, uputila protestno pismo uredniku ruske državne televizije Rusija povodom uvredljivih komentara koje je u emisiji „Vesti“ izneo novinar ove medijske kuće, saopštilo je Ministarstvo inostranih poslova.
„U protestnom pismu navodi se da je za Srbiju apsolutno neprihvatljiv nastup novinara Konstantina Sjemina u kojem on upućuje uvrede, opravdava ubistvo demokratski izabranog premijera Zorana Đinđića i na njegovo ime izriče uvredljivi komentar“, dodaje se u saopštenju.
U pismu se izražava „razočaranje zbog ovakvog komentara na ruskoj državnoj televiziji“, pogotovo u trenutku kada se „Srbija suočava sa problemom očuvanja suvereniteta i teritorijalnog integriteta“ i traži da se državna televizija Rusija javno ogradi od njega, kao i da upozna rusku javnost sa sadržajem pisma."
   

Hello, znaci da momenat nije ovako slozen, emitovani prilog ne bio toliko  problematican. Mislim, sta reci. stewart_goss.jpg

JonStewartonGenocide-714223.jpg

 

 

E bas da vidimo sta ce nam stici From Russia With Love, dal ce se drzavna ogradi.

 

A evo i Kurirovog paklenog plana:

PAKLENI PLAN DVA DANA PRE MITINGA

Sumnja se da su se četvorica funkcionera jedne manje stranke dva dana pre mitinga „Kosovo je Srbija“ dogovarala o scenariju izazivanja krvoprolića
Thumb_0306dado%20djilas.jpg

BEOGRAD - Srpska policija proverava i informaciju o tajnom sastanku četvorice funkcionera jedne manje parlamentarne stranke, na kojem je dva dana pre mitinga „Kosovo je Srbija“ dogovoren scenario izazivanja krvoprolića na beogradskim ulicama, saznaje Kurir!

Oni su, prema ovoj informaciji, sa svojih računa isplatili pozamašnu sumu novca dvojici ljudi koji su, zatim, organizovali huligane da napadnu, demoliraju i zapale, pre svih, ambasade Sjedinjenih američkih država, Velike Britanije i Hrvatske! Na tajnom sastanku dogovoreno je da dvojica ovih funkcionera stupe u kontakt radi daljih dogovora i detalja s jednim navijačkim vođom, za kojeg se tvrdi i da je šef obezbeđenja ovog političara, ali i s osobom koja je tokom ovog konspirativnog razgovora oslovljavana isključivo kao „X-22 USA“!

Dan pre toga, na račune ove stranke uplaćena je pozamašna svota novca i to - na ime donacije! Posle toga, novac je legao i na račune dvojice misterioznih pregovarača, koji su pristali da organizuju svoje ljude i pošalju ih na ulice srpske prestonice.

Navodno, i raspored napada na ambasade u Beogradu skovan je u istoj „kuhinji“ i na istom sastanku. Do detalja je razrađeno kada i gde treba napasti, a sugerisano je i kako bi vandali trebalo da se opreme.
- Vandali su u četvrtak tačno znali šta, kako i čime treba da demoliraju zgradu Ambasade SAD. Kod nekoliko uhapšenih pronađene su i cedulje s iscrtanim ulicama u ovom delu Beograda, a na njima su bili označeni i objekti koji su u četvrtak napadnuti - podseća izvor Kurira, koji u cilju istrage nije mogao da govori pod punim imenom i prezimenom.

   



Komentari (123)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jesen jesen 12:52 24.02.2008

parlamentarna stranka

...koja li je to manja parlamentrna stranka...meni mirise na NS....bilo mi je cudno zasto Velja nije na bini.....
Jelena Milić Jelena Milić 12:53 24.02.2008

Re: parlamentarna stranka

vidis, ja sam pomislila na sps, ne umem 4 iz ns da nabrojim :)
jesen jesen 12:58 24.02.2008

Re: parlamentarna stranka

...ne znam ni ja....al sta ima veze, sigurno ima 4 funkcionera.....Mislim da je Velja sposobniji za takve akcije od Dacica, mada ni Dacic nije mutav.....:))
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:20 24.02.2008

Re: parlamentarna stranka

Jelena Milić
vidis, ja sam pomislila na sps, ne umem 4 iz ns da nabrojim :)


Jelena,

posto se ti bavis tvojim najomiljenijim delom stampe:))) evo da te dopunim i ponudim jos par linkova iz ozbiljnijih novina i od ozbiljnijih ljudi:

Cini mi se najrazumniji glas trenutno na nasoj politickoj sceni posebno kad je u pitanju Kosovo, Goran Svilanovic u Blicu: Podele u Vladi vode u rat partijskih milicija

A Politikinu cast ovoga puta spasava Bosko Jaksic: ПРОБЛЕМАТИЧНИ ПАТРИОМЕТАР

Ovu tvoju pravdu nisam jos nikad citao, na pres i kurir bacim pogled i moram priznati da me Kurirovo pisanje mozda po prvi put zbilja brine (uglavnom sam im do sada odbijao na to sto su "zuta stampa". Ovo spinovanje kojim pokusavaju da optuze cak i same ambasade i isticu vidim zalsuge Jocica za njihov spas je NEVEROVATNO i nema blage veze sa zdravim razumom. Posto to sto su ambasade bile citav sat (ili duze) bez zastite policije je NEPOBITAN dokaz da oni koji njom upravljaju snose odgovornost za sve ... i to je ceo svet video. Niko drugi ne moze biti odgovaran za sigurnost jedne ambasade nego odgovararajuci organi vlasti zemlje domacina ... Bez obzira na "zavere" svih i bilo koga drugog ...
AlexDunja AlexDunja 17:24 24.02.2008

Re: parlamentarna stranka

Ovo spinovanje kojim pokusavaju da optuze cak i same ambasade i isticu vidim zalsuge Jocica za njihov spas je NEVEROVATNO i nema blage veze sa zdravim razumom.

vreme je za parafrazu cuvene recenice d.stankovica:
ko god da si, ostani u vasi:))))
Dawngreeter Dawngreeter 03:05 25.02.2008

Re: parlamentarna stranka

jesen
...koja li je to manja parlamentrna stranka...meni mirise na NS....bilo mi je cudno zasto Velja nije na bini.....


Ma to je garant jedna od romskih stranaka. Ili LDP. Mislim da to jedino ima smisla, ne bi sigurno oni dobri ljudi koje predvode umovi kao sto su Veljin i Dacicev, te Kostunicin i Nikolicev tako nesto radili bre.
rade.mil rade.mil 22:03 25.02.2008

Re: parlamentarna stranka

Nije ni Dačića bilo. A možda su se i udružili. To bi bila ona "dva " o kojima piše u k.....u
Shumar Shumar 19:46 26.02.2008

Re: PRAVDA



evo ima ruska verzija Pravde na engleskom, mozete da nesto razumete :

The week that God died

ima 2 strane !

A handful of US Congressmen and Senators understood that by creating a Greater Albania (which will certainly follow), first the Balkans and then the rest of Europe would be divided and destabilised for many years. Divide et impera. For their part, the European nations which jumped at the opportunity to follow suit have either sold their souls and their character to Washigton DC or else have understood that only by creating an independent Kosovo can they rid themselves of the scourge of Kosovar Albanian refugees plaguing their societies. It is not by chance that these very European nations are the ones with the largest numbers of Kosovar refugees


sh


trener trener 13:04 24.02.2008

Un/Easy Like Sunday Morning

Čitate kurir! Strašno, na šta trošite oči ! Kad Vam ukuca komp. plakaćete
Evo priča moj "omiljeni" lik RTS-oštar,britka sablja
Sta očekujete od Jeremića i supruge mu, kad duvaju u istu tikvu
A za "..tunjavog"ja sam lepo rekao da je građanin Čikatilov,ali u srpskoj verziji,već imamo izgorelog momka,dve zabludele plavušice, i ko zna koliko još neotkrivenih
Jelena Milić Jelena Milić 13:06 24.02.2008

Re: Un/Easy Like Sunday Morning

redovno.kurir, pravdu, pres, reviju 92, svedok, tabloid...
onomad identitet , nacional, balkan....
Dolybell Dolybell 13:11 24.02.2008

Re: Un/Easy Like Sunday Morning

Čitate kurir! Strašno, na šta trošite oči ! Kad Vam ukuca komp. plakaćete


Potpuno ste u pravu po drugom; po prvom je
TO u stvari bilten, za internu upotrebu, koji
se ilegalno pojavljije u javnosti.
Nadležni za štampu nisu uspeli još uvek
da dođu do originala ilegalne kopije jer
neverovatnom brzinom nestane čim se pojavi.
trener trener 13:13 24.02.2008

Re: Un/Easy Like Sunday Morning

Džon Le Kare je mala beba na "paklene planove iz kurira ( beli mag možda kao savetnik?).Posebno "me dojmi" ono sa osobom x, pa ima još i nastavak uuuuuuuuuu
Znao sam svetska zavera
Jelena Milić Jelena Milić 13:14 24.02.2008

Re: Un/Easy Like Sunday Morning

pa nije.

domaca a svetska je :)
trener trener 13:15 24.02.2008

Re: Un/Easy Like Sunday Morning

Pa da im pustimo neki warmić
Dolybell Dolybell 13:16 24.02.2008

Re: Un/Easy Like Sunday Morning

Čitate kurir! Strašno, na šta trošite oči ! Kad Vam ukuca komp. plakaćete



Potpuno ste u pravu po drugom; po prvom je
TO u stvari bilten, za internu upotrebu, koji
se ilegalno pojavljije u javnosti.
Nadležni za štampu nisu uspeli još uvek
da dođu do originala ilegalne kopije jer
neverovatnom brzinom nestane čim se pojavi.


Našli bi ga oni na netu, ali izbacili su kompjutere
u znak bojkota strane robe iz neprijateljskih zemalja.
Bez obzira što je sve, made in China u njemu,
ali MARKA je MARKA i zna se odakle u suštini potiče.

trener trener 13:27 24.02.2008

Re: Un/Easy Like Sunday Morning

Onda idemo na varijantu "uhvati frajera na bebu,"
Iz pouzdanih izvora,....Aa ne kako kaže kurir
nije mogao da govori pod punim imenom i prezimenom.
saznao sam kvalifikaciona pitanja za upis u DSS i SRS, uvući ću se u njihove redove i podrivaću ih "iznutra"
ako neko još hoće , neka vežba samnom,teško ali moramo :
az, malo az,
Az, veliko Az,
buki,malo buki,
Buki, veliko Buki
again
az, malo.........
diskutant diskutant 13:42 24.02.2008

Re: Un/Easy Like Sunday Morning

zar dss ne spada u manje parlamentarne stranke??

Vandali su u četvrtak tačno znali šta, kako i čime treba da demoliraju zgradu Ambasade SAD. - policija je takodje tacno znala sta da ne obezbedjuje.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 14:23 24.02.2008

Re: Un/Easy Like Sunday Morning

redovno.kurir, pravdu, pres, reviju 92, svedok, tabloid...
onomad identitet , nacional, balkan....


neponovljivi "nacional", verovatno jedina dnevna pornografska novina na svetu...
Jelena Milić Jelena Milić 14:28 24.02.2008

Re: Un/Easy Like Sunday Morning

amen
imejl99 imejl99 10:56 25.02.2008

Re: Un/Easy Like Sunday Morning

BEOGRAD (01.08.2000.) Savezni ministar za informisanje Goran Matić izjavio je juče da su jugoslovenske snage bezbednosti uhapsile četvoricu holandskih državljana koji su planirali da izvrše atentat na predsednika SRJ Slobodana Miloševića. Matić je na konferenciji za novinare rekao da su četvorica Holanđana uhapšeni na Mehovom Kršu, na granici između Srbije i Crne Gore, „neposredno uoči samita Grupe 8 na Okinavi".

-petar- -petar- 13:20 24.02.2008

evo nove izjave "premijera"

"Sjedinjene Američke Države treba da ponište odluku o priznavanju lažne države na teritoriji Srbije i da omoguće da Savet bezbednosti potvrdi važenje Rezolucije 1244 koja garantuje suverenitet i teritorijalni integritet Srbije", izjavio je Koštunica.

Ne razumem, 2.500.000 gradjana je jasno glasalo PROTIV ovakve politike na nedavnim izborima, i pitam se, sta to treba ovaj jadan narod jos da uradi, pa da ovaj tip vec jednom zachepi?! Takodje, sta Boris Tadic jos od nas, naroda, ocekuje, mislim, kako treba da ga to podrzimo, pa da pocne da sprovodi politiku koju bi trebalo da sprovodi? Ajde nek nam lepo kaze, da nam svima bude lakse, ako treba da izadjemo na ulice i rusimo Kostunicu ko sto smo rusili Milosevica, ako Tadic to od nas ocekuje, nak nam kaze, da znamo na cemu smo?

U medjuvremenu bi mogao da pocne da sprovodi politiku za koju je on dobio mandat!!
Treba da se priseti, da su ga ljudi vecinom podrzali DA SE NE BISMO VRATILI U 90-te GODINE. Na dalu imamo da premijer upravo vraca stanje na te 90-te, i dakle, sta treba Tadic sad da preduzme? Ajde da vidimo neku odlucnu rekaciju, covece, pa sta ti jos hoces od nas, jel treba da te svih 6.000.000 glasaca podrzi, i tada bi bio slab i neodlucan, ALO??
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:23 24.02.2008

Ovo je genijalno..

"četiri funkcionera jedne manje stranke tajno se sastala"...o))
Jelena Milić Jelena Milić 13:24 24.02.2008

Re: Ovo je genijalno..

velika cetvorka...kulturna revolucija bre
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:39 24.02.2008

Re: Ovo je genijalno..

Jelena Milić
velika cetvorka...kulturna revolucija bre

A gde su tu žene...
tamo je bilo i žena...o))
adam weisphaut adam weisphaut 13:44 24.02.2008

Re: Ovo je genijalno..

Jelena Milić
velika cetvorka...kulturna revolucija bre

Ja mislio da su trojke osnovne jedinice diverzantsko-terorističkih grupa
Jelena Milić Jelena Milić 13:46 24.02.2008

Re: Ovo je genijalno..

ldp modernizacija :)
jesen jesen 13:47 24.02.2008

Re: Ovo je genijalno..

....mozemo da se zezamo sa Kurirovom "informacijom"...ali onaj haos sigurno nije bio slucajan...jedino ako u policiji nije izvrsena lustracija pa dosli sve sami dobri momci koji nece svoje gradjane da diraju ni kad lome i kradu....
Jelena Milić Jelena Milić 13:49 24.02.2008

Re: Ovo je genijalno..

jesen,
naravno da nije bio slucajan...drzavno-vrhski koordiniran

to smo valjda usaglasili..

.u ostalom, procitaj milica u poligrafu
Jelena Milić Jelena Milić 13:50 24.02.2008

Re: Ovo je genijalno..

j...te drago, kamo konspirativni rad, citanje izmedju redova, kreativni rad, ...rekli su 4 funkcionera...moze biti sta oces...ko hoces
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:00 24.02.2008

Re: Ovo je genijalno..

Jelena Milić
j...te drago, kamo konspirativni rad, citanje izmedju redova, kreativni rad, ...rekli su 4 funkcionera...moze biti sta oces...ko hoces

Bogami u pravu si...
A ja zanemario da oni i funkcionerke zovu funkcionerima...o))
jesen jesen 14:14 24.02.2008

Re: Ovo je genijalno..

..s tim u vezi i kazem da je Kurir ovoga puta, mozda, na pravom putu.....Velja kao glavni koordinator akcije se savrseno uklapa...mala stranka a u vladi....zadovoljava i procene Kurira i Milica...:))
Jelena Milić Jelena Milić 14:44 24.02.2008

Re: Ovo je genijalno..

mudro zboris

mada neko gore opomenu/podseti da je i dss mala parlamentarna stranka
adam weisphaut adam weisphaut 14:46 24.02.2008

Re: Ovo je genijalno..

mada neko gore opomenu/podseti da je i dss mala parlamentarna stranka

A i deluje nekako više konspirativno
AlexDunja AlexDunja 14:51 24.02.2008

Re: Ovo je genijalno..

A i deluje nekako više konspirativno

mada, manje otkako je ovaj skrajnut
adam weisphaut adam weisphaut 15:01 24.02.2008

Re: Ovo je genijalno..

AlexDunja
A i deluje nekako više konspirativno

mada, manje otkako je ovaj skrajnut

Nema veze, Šerlok je još tu
jesen jesen 15:56 24.02.2008

Re: Ovo je genijalno..

...mala al tunjava...
trener trener 17:35 24.02.2008

Re: Ovo je genijalno..

"Znam ja njh četre`s godina ! Veliki su to razbojnici!
trener trener 17:43 24.02.2008

Re: Ovo je genijalno..

E , moj Djuro "novo vrijrme nosi i sa sobom i nove zadatke- podvukao je na kraju svog izlaganja BEEEEEEEEEEEE"( uz pomoć mojih prijatelja Buldožera" množe se ko pacovi
trener trener 13:34 24.02.2008

Un/Easy Like Sunday Morning

drugi uslov
ta-ta
ta-ta-ta
ta-ta-ta
let`s go again
ta-ta
ta-ta-ta
ta-ta-ta
and again
ta-......
Ovo ide "s Muftazom" (gluvo glamočko)
trener trener 13:38 24.02.2008

Re: Un/Easy Like Sunday Morning

treći uslov (tu ću pući garant)
podvriskivanje:
piskavo ,tanko iju iju juuuuuuuuuuu
(A moj bariton prelazi u bas ,strašno,) nema šanse da izvučem
adam weisphaut adam weisphaut 13:52 24.02.2008

X file fans?

ali i s osobom koja je tokom ovog konspirativnog razgovora oslovljavana isključivo kao „X-22 USA“!

Jelena Milić Jelena Milić 13:56 24.02.2008

Re: X file fans?

pa kad odbijaju da prihvate R2P
trener trener 17:37 24.02.2008

Re: X file fans?

Znam ga! To je domar! prešao je na njihovu stranu!
Sunday Sunday 14:10 24.02.2008

moja masta moze svasta

O kako je to divan AKCIONI PLAN


A sada svi gradjani na svoje radne zadatke.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 14:36 24.02.2008

nije više ni smešno

Qrir
BEOGRAD - Srpska policija proverava i informaciju o tajnom sastanku četvorice funkcionera jedne manje parlamentarne stranke, na kojem je dva dana pre mitinga „Kosovo je Srbija“ dogovoren scenario izazivanja krvoprolića na beogradskim ulicama, saznaje Kurir!
...

Dan pre toga, na račune ove stranke uplaćena je pozamašna svota novca i to - na ime donacije! Posle toga, novac je legao i na račune dvojice misterioznih pregovarača, koji su pristali da organizuju svoje ljude i pošalju ih na ulice srpske prestonice.
[/quote

Ne može čovek više ovome ni da se smeje. Ovo je strašno. Ovo je tačno ko što kaže Nune Popović- "da se Vlasi ne dosete". Ovo je isto kao "vila na Ženevskom jezeru" a narod to svaki put pokljuca kao kokoši koncentrat. Glupi narode, zanemari činjenicu da su 2 ministra i premijer pravdali nasilje kao formu demokratskog izražavanja i nešto što je u skladu sa politikom vlade- jer, Bože moj, neimenovani izvor Kurira ima informacije o teoriji zavere petokolonaša. "Manja parlamentarna stranka"... nije čudo što je u ovoj zemlji onaj "tarot Milan" namlatio pare i jedno vreme bio najpopularnije TV lice. Samo u Srbiji Koštunica i "tarot Milan" mogu da budu ljudi od poverenja. Svi ovi patrioti i borci za međunarodno pravo, ako stvarno žele dobro sebi, nama, Srbiji, kako god hoćete- bolje bi bilo da stave prst na čelo i zapitaju se šta nas je dovelo dotle da je skoro svaki drugi stanovnik ove zemlje glup. Glup, nema prikladnijeg izraza.
Jelena Milić Jelena Milić 14:50 24.02.2008

Re: nije više ni smešno

vidis, mozda kapiram sta hoces da kazes, ali mi se generalizacije ne svidjaju...

plus, stepeni odgovornosti.....


umoran, sludjen, tranzicioni gubitnik, izlozen suvise manipulacijama, bez resursa koji bi mu omogucili da lakse sagleda posledice svojih pol odluka...ima nemoj tako pliz na ovom blogu

Jelena Milić Jelena Milić 14:51 24.02.2008

plus

mi milanceta tarota ne diraj

on je i dobar sociolog i dobar komicar
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 15:13 24.02.2008

Re: plus

mi milanceta tarota ne diraj

on je i dobar sociolog i dobar komicar


Nemam ja ništa protiv tarot Milana. Štonokažu ovce su za šišanje. Ali ove zajebancije sa demonstracijama, razbijanjima ambasada, pretnjama i ultimatumima EU i SAD, skandiranjima Putinu i majci Rusiji, to je nešto od čega mi život zavisi. Nije mi ništa manje glupo verovati u pisanja Kurira tog tipa nego u priču tarot Milana o Vajt Snejku. Ali ono što je stvarno zabrinjavajuće je što i relativno ozbiljni i obrazovani ljudi počinju uzimati takve priče za ozbiljno. Sve pod uticajem kafansko-patriotske stihije. Kao "spavači", ko da su programirani ili hipnotisani. Ustvari šta "ko da su"- jesu, to je dokazano bar na osnovu iskustava iz poslednjih 15 godina. "Kosovo" je ključna reč koja aktivira instinkt leminga da disciplinovano u redu "dva po dva za ručice" skaču u ambis.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 14:59 24.02.2008

mene interesuje,

sta ce da uradi ministar kulture i informisanja i njegov drzavni sekretar za medije, po pitanju ovog medijskog nasilja, sistematskog laganja, klevetanja za najteze kriminalne akte, uporno i uporno i od strane uvek istih medija?
A to pitanje "sto citas Kurir" stvarno sada postaje opasno, Kurir se mora čitati da bi ljudi znali šta im se sprema, koga mafija, srpska policija i Koštuničini ljudi sledećeg planiraju da likvidiraju.
Da smo ozbiljnije shvatali pisanje "Nacionala", "Identiteta" i sličnih glasila, možda bi Djindjić ostao živ. Ovako, samo pet godina nakon njegove smrti, isti ljudi najavljuju "overu".
A fini Beogradjani pitaju "Sto čitaš Kurir?". Čitam Kurir jer je glasilo Bia i njene mafije i da bih znala šta se zemlji sprema.
Jelena Milić Jelena Milić 15:07 24.02.2008

Re: mene interesuje,

bs, bs, opet mi zapostavljas press i pravdu :)
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 15:13 24.02.2008

Re: mene interesuje,

pravda nema na netu i to nikada nisam citala. ali nikada. ni onaj jos neki jedan, sto su ovde citirali, zaboravila sam ime. ali verujem da je ista stvar.
press sam zaboravila da pomenem, izvinite nastavnice, ucila sam celu noc, sve mi se pomesalo...
Jelena Milić Jelena Milić 15:22 24.02.2008

Re: mene interesuje,

salu nastranu,
pravda nije isto. to je sasvim kasicna neskriveno radikalska dnevna novina vise nego kl srpski politicko pornografski tabloid..neskriveno proruska, mislim korektnija u sledecem smislu--manje se krije i sluzi kao javno deklarisano SRS glasilo a ne kao duboka grla plitke pameti i zlih nauma ..

pa lepo ima i vucelu, i bjelicu, i miru za kolumniste...

pa znas sta je rekao sveki vidjeniji ruski funkcioner i diplomata ( sto ja nalazim opet bez sprdnje) korisnim...

i nema totalne estradizacije mimo srednjih stana, dok je trajala kampanja, nista ni pogibija ex VB likova, nista nije skidalo tomu i sta on radi sa naslovne...

i nema via miskovic ili sta ja znam, direktno u glavu, dodice izado si RS etc...
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 15:45 24.02.2008

Re: mene interesuje,

utoliko bolje, bar su stvari jasne.

meni je ipak i dalje politika najopasnija. to je masinerija lazi koja radi sama od sebe. nema tu vise potrebe za kormilarom, ljudi citaju i pisu za politiku, a da se ne pitaju kakve su dugorocne posledice takve kolaboracije.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 15:47 24.02.2008

Re: mene interesuje,

Biljana Srbljanovic
Da smo ozbiljnije shvatali pisanje "Nacionala", "Identiteta" i sličnih glasila, možda bi Djindjić ostao živ.

Biljana, cela Srbija je znala da DB/KOS jure da ubiju Djindjica, to je bilo toliko ocigledno jer je ubijen tek iz 3-4 pokusaja.

Zasto uporno pokusavas da postavis ovde tezu, da niko nije nista znao o tome - inace bi Djindjica svi satro zastitili i spasili. Ok, mozda ti nisi to znala, ali njegovi saradnici su to sigurno znali. Nadam se da ces se sloziti samnom, da Djindjica niko nije ni pokusao da zastiti. Postavio bih samo pitanje koje me kopka godinama, zasto niko nije ni pokusao da ga zastiti i preduzme bilo sta, ali bilo sta, da se spreci atentat.
Jelena Milić Jelena Milić 15:54 24.02.2008

Re: mene interesuje,

slazem se ( da ne preteramo :) i politika je tu outovana, posteno!

AmosMouse AmosMouse 15:58 24.02.2008

cruel reality

pre pet minuta mi je ovo izgledalo najjezivije:
Biljana Srbljanović
Kurir se mora čitati da bi ljudi znali šta im se sprema, koga mafija, srpska policija i Koštuničini ljudi sledećeg planiraju da likvidiraju


dok nisam video ovo:

Biljana Srbljanović
ps. ko uopste komanduje policijom dok je ministar u bolnici?!

ljudi kazu mihajlov.
ja mislim, oni ko i do sad. agencija lupus, rade bulatovic i aca tomic, kostunica sa porodicom i legija licno.


sto je najgore, zesca je verovatnoca da su obe stvari tacne
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 16:04 24.02.2008

Re: mene interesuje,

Zdravicu, ti si sebe diskvalifikovao iz svakog razgovora, kada si na ovom mestu napisao da Cedomir Jovanovic, kao Rom, nema pravo da govori o Kosovu i srpskim nacionalnim pitanjima.
Ti si do te mere bolesno opsednut tim covekom, da cak i tvoja glupost ostaje u senci toga.
Da si ikada procitao bilo koji dokument sa sudjenja, dostupan u mnogim formama javnosti, video bi do koje mere su ljudi, kojima si opsednut, pokusavali da organizuju sprecavanje atentata. Procitaj barem svedocenja sa suda, barem ono sto strani ambasadori govore, barem ono sto je policjska istraga utvrdila, pa onda dodji da nesto kazes.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 16:07 24.02.2008

Re: mene interesuje,

ja sad idem u bioskop.
ti zdravicu tamburaj sam, dok nisam tu.
ako moze neku cigansku.

Bojan Zdravic Bojan Zdravic 16:13 24.02.2008

Re: mene interesuje,

Zdravicu, ti si sebe diskvalifikovao iz svakog razgovora, kada si na ovom mestu napisao da Cedomir Jovanovic, kao Rom, nema pravo da govori o Kosovu i srpskim nacionalnim pitanjima.

Ovo ne bih komentarisao, samo bih da demantujem kao neistinito i misenterpretirano. Prilozi link, dokazi to sto tvrdis.
Ti si do te mere bolesno opsednut tim covekom, da cak i tvoja glupost ostaje u senci toga.
Da si ikada procitao bilo koji dokument sa sudjenja, dostupan u mnogim formama javnosti, video bi do koje mere su ljudi, kojima si opsednut, pokusavali da organizuju sprecavanje atentata. Procitaj barem svedocenja sa suda, barem ono sto strani ambasadori govore, barem ono sto je policjska istraga utvrdila, pa onda dodji da nesto kazes.

Jesam, procitao sam, ali nisam video nista slicno tome sto tvrdis. Bez obzira, prilozi linkove za obe stvari - demantuj me.
da cak i tvoja glupost ostaje u senci toga.

hvala lepo:))
Jelena Milić Jelena Milić 16:14 24.02.2008

Re: cruel reality

zar sumnjas, pa preko ljubljene mi pravde legija se obratio javnosti
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 16:16 24.02.2008

Re: mene interesuje,

Biljana Srbljanovic
ja sad idem u bioskop.
ti zdravicu tamburaj sam, dok nisam tu.
ako moze neku cigansku.

Na zalost, znam samo da sviram "Smoke on the water" na najdebljoj zici
Tarkovski Tarkovski 16:56 24.02.2008

Re: mene interesuje,

meni je ipak i dalje politika najopasnija. to je masinerija lazi koja radi sama od sebe.

Bravo! Da, ta "Politika" koja dozvoljava da pisu ljudi razlicitih misljenja i gde pisu ljudi koji nesto imaju i da kazu sa svoje tacke gledista.
Najbolji su oni mediji koji dozvoljavaju da se tvoja partija od 5% procenata (plus minus) ima 95% prostora na B/LDP 92 blogu i barem 55% na inom web-u. Toliko o kriticnosti, demokratiji, plurazlimu i slobodama kojih ste samo na recima puni.
Taska Dana Taska Dana 17:01 24.02.2008

Re: mene interesuje,

Tarkovski, probaj da napises neki kometar u politici ali tako da se ne slozis sa nekim "razlicitim" misljenjem, samo kao eksperiment.....uradi to nekoliko puta pa ce da vidis kako stavri stoje.
:)))))
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 17:14 24.02.2008

Re: mene interesuje,


Biljana, malo si protivurecna, jer prvo dajes indicije da niko nije znao sta se Djindjicu sprema

BS
Da smo ozbiljnije shvatali pisanje "Nacionala", "Identiteta" i sličnih glasila, možda bi Djindjić ostao živ.


a kada ti ja kazem na to

Biljana, cela Srbija je znala da DB/KOS jure da ubiju Djindjica, to je bilo toliko ocigledno jer je ubijen tek iz 3-4 pokusaja.

Zasto uporno pokusavas da postavis ovde tezu, da niko nije nista znao o tome - inace bi Djindjica svi satro zastitili i spasili. Ok, mozda ti nisi to znala, ali njegovi saradnici su to sigurno znali. Nadam se da ces se sloziti samnom, da Djindjica niko nije ni pokusao da zastiti. Postavio bih samo pitanje koje me kopka godinama, zasto niko nije ni pokusao da ga zastiti i preduzme bilo sta, ali bilo sta, da se spreci atentat.


Ti mi odgavaras kako se ipak znalo.

BS
Da si ikada procitao bilo koji dokument sa sudjenja, dostupan u mnogim formama javnosti, video bi do koje mere su ljudi, kojima si opsednut, pokusavali da organizuju sprecavanje atentata.


Ne razumem stvarno ovo, prvo kazes da su se ozbiljno shvatila pisanja DB-ovskih novina - da bi Djindjic mozda i ostao ziv, a potom kazes kako su mnogi sprecavali da organizuju da se spreci atentat. Nista ne kapiram, kako je ovo moguce, nisu znali da ce biti atentat - a sprecavali su da se atentat desi (mada nisu sprecavali). Izgleda da si stvarno u pravu kad mi kazes

BS
da cak i tvoja glupost ostaje u senci toga.

Priznajem Biljana, mnogo sam glup:(((
Tarkovski Tarkovski 17:16 24.02.2008

Re: mene interesuje,

ali tako da se ne slozis sa nekim "razlicitim" misljenjem

Nisam probao. Ali ako je tako kao sto impliciras - nemam razloga da ne verujem - sigurno da se nikada ne bih slozio sa tim.

Moja poenta je za drugo. GOvorim o "Pogledima", "Pogledima sa strane" rubrici (ili koluministima). Evo pogledajte ko sve tamo pise ko nije "oficijelan": Marcelo, Vidojkovic, Amadus, Ciric, Bobic-Mojsilovic, Vulin, Arsenijevic...

A ovde npr. dobijate Politbiro i aktiviste stranke ili one koji su vrlo bliski njima. Pa eto i neki koji su specijalizovani za druge teme (astronomija, knjizevnost, film, umetnost, dozivljaji iz zivota, ...) moraju da budu pravoverni pa onda cim se jave o politickim temama odmah se vrate na partijsku liniju.
Taska Dana Taska Dana 17:29 24.02.2008

Re: mene interesuje,

Koga ti citas ili ja , to je zaista pitanje ukusa, zainteresovanosti za to sta neko ima da kaze...itd....
Medjutim, da li je neko oficijelan ili ne nema nikakve veze, ako se slazes.
Taska Dana Taska Dana 17:45 24.02.2008

Re: mene interesuje,

Tarkovski,

Politika je list na koji su generacije navikle, uz koji su se ljudi budili uz kaficu, i da je srece trebalo bi da bude list kome verujes. Medjutim Politika je jedna ustanova koja pre lici na preciznu plasticnu hirugiju. Tu je zanat ispecenn do perfekcije tako da nije ni cudo sto ljudi ne primecuju da su moldovani kroz svako slovo odstampano u njoj, laserski precizno.

To je nesto najstrasnije sto moze da ti uradi takav jedan instrument u rukama vladajuceg rezima o kome nadam se imas jasno misljenje.
Tarkovski Tarkovski 18:12 24.02.2008

Re: mene interesuje,

Tu je zanat ispecenn do perfekcije tako da nije ni cudo sto ljudi ne primecuju da su moldovani kroz svako slovo odstampano u njoj, laserski precizno.


Ne slazem se. Sve moze da ima uticaja sto procitas. To je stvarno ideolosko preterivanje. Mada razumem sta hoces da kazes.

Sto se tice nekog obracuna sa neistomisljenicima u ovom trenuku ko je vrlo uzavreo mora se to stvarno ozbiljno tretirati. Najgore bi bilo da se dozvoli da neki akrtivistima, medijama kao B92, partijama kao LDP,... se bilo sta lose desi. Ne slazem se sa mnogim stvarima sta rade, i kako rade, ali kada dodje do slobode govora ili bilo kakve fizicke ugrozenosti - moraju da imaju maksimlanu zastitu. To je za dobrobit ove krhke demokratije koja ipak napreduje, i svkog gradjanina Srbije, ma kako mozda to zvucalo nekima.
adam weisphaut adam weisphaut 18:16 24.02.2008

Re: mene interesuje,

Dear Taska Dana,pošto niste evidentno mnogo diskutovali sa Tarkovskim, jasno je da će na on na svaki mogući način pokušati da dezauviše ovu temu u kojoj se otkriva pravo lice DB-ovske gebelsovkse propagndne mašinerije.
Njegovo hvtanje za odbranu Politike možemo gledati i kroz odbranu njegovih omiljenih autora, Vukadinovića i Antonića, koji sejući neprekidno i sistematski mržnju prekosvojih "kolumni" rade na podgrevanju nasilja prema neistomišljenicima, uzmimo samo Antonićev poslednji uradak lažljivo, denuncijatorsko i zlobno delo kojim se legitimiše ova kuća kao cilj mladih razbijača, po onom što čujemo to se nije desilo jedino jer je jedan ministar intervenisao da se rasporedi policija oko b92. Tekstovi ove dvojice imaju nose imaju iste vrednosne sudove kao i blogera Tarkovskog te ih možemo smatrati deo istog ideološkog fronta.
Taska Dana Taska Dana 19:12 24.02.2008

Re: mene interesuje,

Vukadinovića i Antonića, koji sejući neprekidno i sistematski mržnju prekosvojih "kolumni" rade na podgrevanju nasilja prema neistomišljenicima

Potpuno se slazem sa ovim.
No, judi uvek mogu da dodju do istine i svog misljenja , pa i Tarkovski, tako sto ce se obavestavati iz vise izvora.
Tarkovski Tarkovski 19:12 24.02.2008

Re: mene interesuje,

kroz odbranu njegovih omiljenih autora, Vukadinovića i Antonića

Ti verovatno znas i sta sam rucao - kad znas i ko su mi omiljeni autori. Na tvoju zalost a moju srecu, drugacije razmisljam; volim da "cvetaju hiljade cvetova" i razlicita razmisljanja i da mogu da se slozim ili ne slozim sa mnogim autorima. Sto se tice Antonicevog teksta - odlican. Neka ti to bude dokaz za sve ono sto si napisao - ako ti je tako lakse.
adam weisphaut adam weisphaut 19:26 24.02.2008

Re: mene interesuje,

Sto se tice Antonicevog teksta - odlican.

Za slučaj da ti je promakao komentar
dsoldo dsoldo 20:11 24.02.2008

Re: mene interesuje,

Gospodjo Tarkovski

Molim vas da pažljivo pregledate Politiku i zatim se ponovo javite sa koliko-toliko preciznim rezultatom o zastupljenosti drugačijeg mišljenja.
Da se razumemo, mišljenje predsednika Tadića i njegovih ministara , složićemo se , ne može spadati u ‚‚drugačije ‚‚ mišljenje.( ako je već 5% LDPa reper za mišljenje)
Kada u tom svetlu budete pregledali Politiku, naravno vrlo je bitno gde se koji članak nalazi, videćete da ta ocena o objektivnom informisanju,koju je sama Politika lansirala o sebi blago rečeno nestoji.
Pitajte g.Vidojkovića zašto mu nisu objavili kolumnu, čim je u njoj izneo konkretniji stav o društvenim prilikama, znači kada je ukazao na krivce , po njegovom mišljenju.
Ako na prvoj strani stoje , da tako kažemo , sve ‚‚narodnjačke interpretacije‚‚ vesti, a zatim razrada tih članaka na ostalih 4 , da bi se na 7-oj strani pojavio članak od trećine strane , nekog ekonomiste koji stručno ukazuje na pogubnost sporazuma sa Rusima a zatim u sredini poster u boji sa potpisivanja tog sporazuma , to se ne može nazvati objektivnim.
Što se tiče B-92, podsetio bih da takodje pokušate da progutate knedlu i pitate nekog simpatizera LDPa šta on misli o zastupljenosti iste partije na B-92 , mislim TV.
Moje je mišljenje da je B-92 do pre 6 meseci bio potpuno gluv na stavove LDPa, i da je tek kad je počela kampanja napada na novinare, pogotovu bomba na prozoru g.Anastasijevića, tada B-92 iz čistog straha počela da prezentuje i stavove LDPa jer ih u suštini od stranaka jedino oni suštinski štite.
Blog 92 je nešto posebno i ljudi koji postavljaju svoje blogove jednim delom jesu naklonjeni stavovima LDPa , ali mislim da je veće deo Blogera u stvari simpatizer DSa, što se možete uveriti kada pažljivo pročitate zadnjih 10 tema na blogu.
Procenti, gospodjo Tarkovski, procenti su vrlo nezgodni.Znate onu staru kinesku mudrost ‚‚ko bi doli sad je gori‚‚.....
maraipera maraipera 20:38 24.02.2008

Re: mene interesuje,

Gospodine Zdravicu,
priznajemo, provaljeni smo: BS i LDP su najveci problemi Srbije i zajedno sa B92 kao mocna armija (dok nam voda ne udje u kablove) unistavamo sve sto je moralno i napredno. Da li biste presli na neki drugi blog.
deda Pera
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 22:14 24.02.2008

Re: mene interesuje,

Gospodine Zdravicu,
priznajemo, provaljeni smo: BS i LDP su najveci problemi Srbije i zajedno sa B92 kao mocna armija (dok nam voda ne udje u kablove) unistavamo sve sto je moralno i napredno. Da li biste presli na neki drugi blog.
deda Pera

Gospodine, prvo da Vam saopstim da danas uopste ni recju nisam spomenuo LDP, niti me ta partija interesuje. Ali kada ste vec potegli to pitanje da Vam odgovorim: ne znam odakle Vam tolika sloboda da me molite da predjem bilo gde, pogotovo zato sto Vam ne odgovaraju moji licni stavovi, koji se ocigledno razlikuju od Vasih LDP stavova. Ovo je blog B-92 - a ne LDP blog, zato je Vas komentar, iako po formi uljudan - krajnje neumesan i neprijatan.

B92 i LDP nisu jedno te isto. LDP jeste na neki nacin problem, ponajvise problem njih samih - sto se za B92 ne moze reci. Jer B92 jeste ponos gradjanske Srbije - dok LDP to nije

Pozdrav

P.S. Izvinjavam se, molim da ne shvatite ovo licno, ali ovim obustavljam komunikaciju sa svim clanovima LDP-a, jer me to zaista zamara i zaglupljuje

Tarkovski Tarkovski 01:07 25.02.2008

Re: mene interesuje,

Za slučaj da ti je promakao komentar

Ima ih na 100-ine tu ukljudujuci i moje; neznam na sta mislis.

gospodjo Tarkovski

Hvala na nekulturi dijaloga.

Blog 92 je nešto posebno i ljudi koji postavljaju svoje blogove jednim delom jesu naklonjeni stavovima LDPa , ali mislim da je veće deo Blogera u stvari simpatizer DSa, što se možete uveriti kada pažljivo pročitate zadnjih 10 tema na blogu.

"jednim delom jesu naklonjeni stavovima LDPa" :)))) jednim delom? hvala sto nam otvori oci. Kazes jos da je jos"veci deo simpatizeri DS i to da zakljucim na osnovu zadnjih tema na blogu :))) Pa nesto je malo vec moj uzorak i pratim sta pisu divikni dugo. Pogldaj to pa napravi spisak i onda ces doci do istog zakljucka kao i ja - ako mozes da budes i malo objektivan.
adam weisphaut adam weisphaut 07:59 25.02.2008

Re: mene interesuje,

Ima ih na 100-ine tu ukljudujuci i moje; neznam na sta mislis.


Artur Dent 11:15 21.02.2008
Preporuči | Obavesti moderatora
Preporuka: 0
Re: Dno dna
#Link


Niske su lazi i podmetanja, samo to. Ostalo je u redu.
Da pokusam slikovito, za one koji nisu gledali. Sirok kadar, u njemu pedesetak osoba. Dve trecine imaju uzdignutu desnu ruku pod uglom od cca 30 stepeni. Spiker cita da su neki ucesnici koristili nacisticke pozdrave. To je izvestavanje B92. Antoniceva laz je da je skup "zbog nekoliko podignutih ruku oznacen kao nacisticki".
Sledece, u dajdzestu "Vesti u 1830" u nedelju, proglasenje nezavisnosti Kosova je bilo prva vest, zvanicne reakcije i najave priznanja druga. Treca vest su bili eksplozija u MItrovici i protesti po Beogradu. U samim vestima protestima je posveceno manje od 20% vremena. To su cinjenice. Antonicev utisak, pogresan ali ideoloski motivisan, je da je huliganisanju pridata veca vaznost. Toliko o njemu. Ovo pisem cisto da budes obavestena, posto sumnjam da sa njim delis ideolosku dioptriju po kojoj mis ispada veci od slona.
pilfud pilfud 15:02 24.02.2008

srbija do tokija...velika koo nokia

[b][/b]Ma ko kaze da nismo najgori....Ne treba niko da nas izoluje,najbolje to ipak radimo sami....[/img]http://mail.google.com/mail/
blackbox blackbox 15:06 24.02.2008

Ne slažem se

U pismu se izražava „razočaranje zbog ovakvog komentara na ruskoj državnoj televiziji“, pogotovo u trenutku kada se „Srbija suočava sa problemom očuvanja suvereniteta i teritorijalnog integriteta“ i traži da se državna televizija Rusija javno ogradi od njega, kao i da upozna rusku javnost sa sadržajem pisma."

Hello, znaci da momenat nije ovako slozen, emitovani prilog ne bio toliko problematican. Mislim, sta reci.

Upravo mislim da je ovo odmereno napisano i baš potenciranje trenutka je lepo upućeno Rusima da kao kad nas brane našu poziciju tako pišu, ako pažljivo pročitaju i samo to je dovoljno i njima i ovima koji im kliču i kad treba i ne treba.
Ne mislite valjda da je trebalo pisati u Samardyićevom, Ristivojevićevom ili Veljinom stilu, kako oni komuniciraju sa SAD, pa mogu da se pohvale partijskim drugovima u stilu jes vido kako sam im j..o nanu naninu.
Moglo se npr. pitati Rusku vladu šta bi rekli da je neko u komentaru na RTS uporedio Putina recimo sa Staljinom, ali to izlazi iz okvira diplomatskog jezika i prepiske.
Bitno je kako će ruska strana na to reagovati.
A bilo bi vrlo važno da je recimo rečeno da Vlada Srbije smatra da......... itd, a ne ovako da ispada da reaguje ambasada. Moralo se naglasiti da to čini vlada preko ambasade kao kanala.
U svakom slučaju nota je je kao takva korektno napisana.
Jelena Milić Jelena Milić 15:09 24.02.2008

Re: Ne slažem se

blackbox, izvinte, obicno se sa vama slazem, ali mi recite kako drugacije razumeti ovo POGOTOVU...pa valjda i diplomatija ima razum i meru tolerancije...

skandalozno je da se pravi distinkcija kao gde nadjoste sad...zar bi bio momenat kad bi to bilo uredu pustiti
blackbox blackbox 19:50 24.02.2008

Re: Ne slažem se

Jelena Milić
blackbox, izvinte, obicno se sa vama slazem, ali mi recite kako drugacije razumeti ovo POGOTOVU...pa valjda i diplomatija ima razum i meru tolerancije...skandalozno je da se pravi distinkcija kao gde nadjoste sad...zar bi bio momenat kad bi to bilo uredu pustiti

Jelena,
upravo se ne razumemo oko te distinkcije. Ona ne znači da u drugoj situaciji nebi reagovali, već upravo potencira to da je u ovoj situaciji tek neprihvatljivo.
Dakle , mislim da smo se sada razumeli.
Druga stvar sa kojom se ja ne slažem je to što se prepustilo ili naložilo ambasadi da traži objašnjenje od TV kuće, umesto da vlada Srbije preko ambasade protestvuje kod vlade Rusije.
Ne radi se ovde o običnoj izjavi ili članku u štampi u kojima se iznose neki netačni podaci, iskrivljuju činjenice, prikazuje tendeciozno i sl. Ovde se radi o direktnoj diskreditaciji i mešanju u unutrašnje stvari, sa jasnim prejudiciranjem koju/e stranku/e Rusija podržava a pprotiv kojih je.Zato se ruska zvanična politika treba oglasiti.
Zato je i DS trebala oštrije zahtevati reagovanje naše vlade.
Nadam se da se sada razumemo sa čime se ne slažem, sa vašom interpretacijom i sa načinom na koji naša strana reaguje.
pozdrav
AmosMouse AmosMouse 15:27 24.02.2008

codenames

...s osobom koja je tokom ovog konspirativnog razgovora oslovljavana isključivo kao „X-22 USA


!?
ovo je najjace. al stvarno.

...podseća izvor Kurira, koji u cilju istrage nije mogao da govori pod punim imenom i prezimenom


nego pod cim? Y-91 RUS?
Jelena Milić Jelena Milić 15:29 24.02.2008

Re: codenames

ha, ima nas radioamaterskih sklonih :)
Taska Dana Taska Dana 15:36 24.02.2008

Re: codenames

Shifra: W 008
Umetnica Umetnica 15:38 24.02.2008

Već viđeno...

Posle Kristalne noći, sada imamo i paljenje Reichstaga.

Šta reći, uče od najboljih... :(
AmosMouse AmosMouse 15:39 24.02.2008

policija

...Srpska policija proverava i informaciju o tajnom sastanku četvorice funkcionera


a sto neko ne pita srpsku policiju a li je ovo tacno ili nije? da ili ne. as simpe as that. ako ne - valjda oni sami treba da tuze kurir jer laze o njima?! ako da - da se objasni zasto takvo saopstenje nije objavila sama policija nego kurir.

ps. ko uopste komanduje policijom dok je ministar u bolnici?!
Jelena Milić Jelena Milić 15:40 24.02.2008

Re: policija

po kuriru-ministar iz bolnice je licno naredio da se ATJ puste u KM
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 15:42 24.02.2008

Re: policija

a sto neko ne pita srpsku policiju a li je ovo tacno ili nije? da ili ne. as simpe as that. ako ne - valjda oni sami treba da tuze kurir jer laze o njima?! ako da - da se objasni zasto takvo saopstenje nije objavila sama policija nego kurir.

pa policija je i dala tu informaciju kuriru, policija je ta koja laze sama o sebi.
tom logikom, najbolje da prepustimo da kurir tuzi mup srbije zbog lazne dojave.
ps. ko uopste komanduje policijom dok je ministar u bolnici?!

ljudi kazu mihajlov.
ja mislim, oni ko i do sad. agencija lupus, rade bulatovic i aca tomic, kostunica sa porodicom i legija licno.

Taska Dana Taska Dana 15:46 24.02.2008

Re: policija

po kuriru-ministar iz bolnice je licno naredio da se ATJ puste u KM


Ako bi mogao ranjeni ministar iz bolnice, onda je logicno da moze i legija iz zatvora.
AmosMouse AmosMouse 15:45 24.02.2008

brzi vs. pakleni

velja:
"Када су видели колики је број људи дошао да подржи митинг, они су сели са својим наредбодавцима и направили брзи план и палили и крали, док смо се ми молили у храму Светог Саве"

kurir:
Sumnja se da su se četvorica funkcionera jedne manje stranke dva dana pre mitinga „Kosovo je Srbija“ dogovarala o scenariju izazivanja krvoprolića

jebo ga dogovorite se sta je bilo
Brooklyn Brooklyn 15:58 24.02.2008

Jel' ovo neka greska?

Stejt department je nalozio juce da se privremno povuce [i]nepotrebn
Jelena Milić Jelena Milić 16:06 24.02.2008

Re: Jel' ovo neka greska?

brooklin...pravda je prevela tako, ako vam se "nepotrebno" kao prevod non-essential ucino neprikladnim i meni je :))

ali sam doslovce citirala pravdu
AmosMouse AmosMouse 16:11 24.02.2008

Re: Jel' ovo neka greska?

Jelena Milić
brooklin...pravda je prevela tako, ako vam se "nepotrebno" kao prevod non-essential ucino neprikladnim i meni je :))

ali sam doslovce citirala pravdu


neneophodno
Kraja Kraja 16:41 24.02.2008

....Los prevod......

.......WASHINGTON, Feb 22 (Reuters) - The State Department is likely to approve a request from the U.S. ambassador in Belgrade for family members and
non-emergency personnel
to be allowed to leave until security there improves, a department spokesman said on Friday.
Porfirio Rubirosa Porfirio Rubirosa 19:23 24.02.2008

Re: Jel' ovo neka greska?

aneophodno
ceda_urosevic ceda_urosevic 16:14 24.02.2008

Četvorka je super!


podseća izvor Kurira, koji u cilju istrage nije mogao da govori pod punim imenom i prezimenom.

S Kurirom -- do Pravde!
Najstrašnije je što narod veruje u ove gluposti.
AmosMouse AmosMouse 16:39 24.02.2008

glupa ideja

ceda_urosevic
Najstrašnije je što narod veruje u ove gluposti.


a sto neko ne pokrene kontra-kurir? neki novi list na istu foru samo sa malo razlicitim "zaverama". znaci isto ono - nebuloze, gluposti, scenariji... al malo drugi igraci. povremeno prvi, sa de vlasi ne sete ljudi vole senzacije i spektaklarne bljuvotine, citace, garant. da se onda ne zna sta je laz sta nije, sta ima veze s mozgom a sta nema. a moze da se pise svasta, masti nema kraja. zamislite samo naslove "ekskluzivno: stenogram sa sastanka ilica i tadica pred miting", "jocic iz bolnice molio tomu da ne napravi puch", "skandalozno: tajni sastanak nikolica i medvedeva u... (ubaciti neko super mesto)"... dakle moze sve, neiscrpno je.
poenta - ako ne mozes da pocistis govna, zatrpaj ih drugim govnima.

ako je jedino opravdanje - necemo njihovim metodama - onda je too soft za ovaj nebulozni trenutak u kome smo.

a ako je glupo - ok, povlacim se :)
Peconi Peconi 19:24 24.02.2008

Re: glupa ideja

Ideja je sjajna. Samo, ko će to da finansira...:)

Šta tek reći za Pressovo ekskluzivno otkriće o umešanosti CIA u paljenje ambasade. Pa, to je da čoveku pamet stane. Kako nas informiše Press, nema dokaza, nema ničega, ali je očigledno da se CIA uplela...
Kraja Kraja 16:33 24.02.2008

....Da li je......

...neko sreo negde onoga sto je pobrao 2.300.000......?

Je l' zaboravio govorni organ u Rumuniji........?
Mozda ima amneziju pa ne zna gde je izabran na neku funkciju......?
Mozda ima "funkcionalni" problem........mlohavost ..............?
Mozda je mlohavost prelazna, vidim da i drugi DS cute...........

Moze li 2.300.000 da povuce svoje "kruzice" i da ih nekom drugom, nekom, ciji je mozak veci od Homerovog (Homer S. - ne bih dirao u stare Grke.)...........i cija su jaja malkice veca............
noboole noboole 18:52 24.02.2008

Re: ....Da li je......

Cekaj covece, vikend je

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana