Astrologija| Hronika| Politika

Ključar ormara sa kosturima

freehand RSS / 15.01.2014. u 00:50

 O ubistvu Slavka Ćuruvije zna se praktično sve još od samog momenta egzekucije. Neki su, kažu, znali i pre toga. Naredbodavca, transmisiju, način.  

„Ćuran“: Mira Marković, Rade Marković, Milan Radonjić, terenci.

I svako malo su se pojavljivale nove pretpostavke, novi detalji, potencijalni pomaci u istrazi. Ali je sama istraga tapkala u mestu.

Šta je to što je učinilo da Aleksandar Vučić ponovo slavodobitno pobere lovorike i prima čestitke sa svih strana, uključujući i svoje – kobajagi – oponente?

 

14868580454dd3b31b4ebe9131445446_640x480.jpg

 

Da se vratimo samo nekoliko koraka unazad:   

 svi se slažu da je ozbiljan pomak u objedinjavanju informacija i količini pritiska na sve nadležne i angažovane službe i institucije načinjen formiranjem Komisije za istraživanje ubistava novinara, sa Ljiljanom Smajlović i Veranom Matićem kao predsednikom. Njima su i danas svi uključeni akteri odali veliko priznanje na posvećenosti i rudarskom radu. Na isti se način govori i o Aleksandru Vučiću, koji je dao više nego ozbiljan doprinos stavljajući svoj puni politički i lični autoritet u službu ove (ovih) istrage. 

No sve ostalo bilo je isto: isti specijalni tužilac, isti ministar policije, isti direktor policije.  

 

Ispostavilo se da su i osumnjičeni isti.

 

No i dalje se tapkalo u mestu i pipalo po mraku. I nedostajalo je isto što i prethodnih 14 godina: materijalni dokazi ili izjave kredibilnog svedoka neophodni za sasstavljanje optužnice održive na sudu.

Tako je, izgleda, krenula besomučna potera za svedokom.

Verovatno ćemo u nekom momentu u budućnosti saznati sa kim je sve pokušano dogovaranje i ko je sve ubeđivan da se odrekne omerte.

Jedan od onih za koje smo potpuno sigurni je upravo prvooptuženi sa danas najavljene optužnice: Radomir Marković, bivši šef RDB. I to u tragikomičnoj epizodi u kojoj Oliver Antić obilazi oko njegove ćelije noseći košaru sa šećernim lušama donetim sa Andrićevog venca, čineći to tako vešto i diplomatski da je pomenuta Komisija morala da reaguje saopštenjem, iz čega je posle nastao čitav skandal. Evo dela tog saopštenja:

 

„Komisija za istraživanje ubistava novinara saopštila je da se Radomir Marković, bivši šef DB, u razgovoru sa njihovim članom o ubistvu Slavka Ćuruvije tvrdio da mu je Oliver Antić, savetnik predsednika Srbije Tomislava Nikolića, garantovao da će iduće godine biti slobodan.“

 

Sve je nekako, na jedvite jade zataškano uprkos Markovićevim pretnjama sa „15 tajnih dosijea koje će supruga Ivančica aktivirati i od čega će se tresti Srbija!“ i teškom brukanju Tomislava Nikolića i jjegovog kabineta.

Ergo, Rade se nije kvalifikovao. A potera je nastavljena.

 

A onda su mediji u poslednjih nekoliko dana prvo oprezno a onda i sa punom sigurnošću najavili hapšenja i razrešenje slučaja.

Na današnjim konferencijama za štampu rečeno je puno toga što smo svi znali, odavno.

Kao grom je, međutim, odjeknulo ime ključnog svedoka koji je načinio brejk: Milorad Ulemek Luković Legija.

Legija je, dakle, progovorio, ne traži ništa zauzvrat i tu će mu se izaći u susret. Ok.

Za verovati je da su svi iskazi dati u istrazi a koji su rezultirali ovom gromopucatelnom fertutmom provereni višekratno i minuciozno. Previše je, ipak, autoriteta stavljeno na sto da bi se iko njime igrao na bilo koji način.

No ipak., kad čovek kaže Legija...

 

Ni jednom rečju nije naznačeno u kom je svojstvu taj čovek bio – ako je bio – upleten i u ubistvo Slavka Ćuruvije. Da li je govorio o svojim neposrednim saznanjima ili saznanjima iz druge ruke, dobijenim od pretpostavljenih i potčinjenih?

Snaši dodatno sreću kvari i momenat verodostojnosti i kredibiliteta... Da se podsetimo samo: da, to je onaj heroj-patriota koji se pobegavši od brutalne akcije „Sablja“ „skrivao u podrumu svoje kuće.“  

Dočekavši sunce slobode oličeno u vlasti Vojislava Koštunice odlučio da izađe i stavi se državi na raspolaganje.  

No, kako to da onda sa Jočićem, Stojkovićem, Nalićem, Bulatovićem, Tomićem pa i samim Koštunicom nije podelio ova svoja saznanja?

I da, to je onaj vrli div koji je sa svojim momcima, po sopstvenom svedočenju na suđenju za ubistvo Zorana Đinđića, tvrdio kako je heroin iz Komercijalne banke po nalogu Čede i Bebe prenosio preko Dunava u Hrvatsku i Rumuniju i preko Drine u Bosnu.

Toliko o Ulemekovoj istinoljubivosti i pouzdanosti.

 

Dakle, ako još jednom kao nepobitnu činjenicu uzmemo da je njegov iskaz po pitanju Ćuruvijine likvidacije do detalja proveren – a pominju se i još dva svedoka, za sada anonimna – ostaju, ipak dva pitanja koja rajcaju mađtu i čekaju odgovore:

 

Šta je Legijin motiv i šta (nije) tražio za uzvrat?

 

I još interesantnije - da li je, šta i o čemu i kome još Legija govorio?

 

Jer potpuno je nesumnjivo da gospodin Legija zna mnogo o mnogima i svačemu.

Zato moju maštu najviše škakljaju zagonetke o tome ko fatalistički poslednjih noći spava obučen sa spremnim ćebetom, a ko se sa soškom mota oko aerodroma ili suvih graničnih prelaza.



 

Tagovi



Komentari (120)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

larisa_bg larisa_bg 01:01 15.01.2014

e ovde je pravo mesto za ovaj smajli

Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 01:11 15.01.2014

Убице

Добар фазон, убице новинара хапси човек који је био министар информисања када је дотични новинар убијен. О Љиљи Смајловић нећу да трошим тастатуру.
satinelle satinelle 01:47 15.01.2014

Re: Убице

Добар фазон, убице новинара хапси човек који је био министар информисања када је дотични новинар убијен. О Љиљи Смајловић нећу да трошим тастатуру.


Ja o svemu ne bih ništa, jer se o tome zna i priča, evo već godinama čekamo momenat istine o ubistvu Slavka Ćuruvije. Zar nije dobro što su direktni učesnici (ne i nalogodavci) ubistva novinara ipak privedeni pravdi?

Meni je drago da je bar neko konačno optužen za taj zločin i ne mogu da verujem da postoje ljudi kao Vi gosn' Tajčiću, koji ne shvataju da je dobro za društvo u celini, da se ovakve stvari dešavaju, ma ko bio "egzekutor", tj. izvršilac pravde?!

To je pravda za njegov nasilno ugašen život, njegovu porodicu i prijatelje. I još mnogo toga ima da se kaže i ja verujem da će istina isplivati na površinu, kad tad.
I dozvoljavam sebi tu slobodu , Gosn' Tajčiću, da kažem da trošite tastaturu na gluposti!
loader loader 01:49 15.01.2014

Re: Убице

Vaso, kvarite onaoko idiličnu, pobedničku atmosferu

Pretpostavljam da je i povodom ubistva Kenedija bilo nekih konferencija za štampu na kojima su izricana saopštenja... a nacija kraj tv ekrana klimala glavom.




blogovatelj blogovatelj 07:32 15.01.2014

Re: Убице

Добар фазон, убице новинара хапси човек који је био министар информисања када је дотични новинар убијен. О Љиљи Смајловић нећу да трошим тастатуру.


Teško da si mogao bolji nik sebi da daš.

maksa83 maksa83 09:09 15.01.2014

Re: Убице

Ja o svemu ne bih ništa, jer se o tome zna i priča, evo već godinama čekamo momenat istine o ubistvu Slavka Ćuruvije.

Ja ću da kvarim idilu drugom nekom disonancom. Uz svo poštovanje Ćuruvije i ožalošćenih, mene bi mnogo više umirilo i razgalilo da se rasvetli ko je pobio decu na odsluženju vojnog roka u Topčideru i Leskovcu. Ukoliko su svi tragovi hladni onda makar da se po'vataju i vrlo ozbiljno kazne svi koji su ih hladili i zataškavali.
AlexDunja AlexDunja 09:16 15.01.2014

Re: Убице

Ja ću da kvarim idilu drugom nekom disonancom. Uz svo poštovanje Ćuruvije i ožalošćenih, mene bi mnogo više umirilo i razgalilo da se rasvetli ko je pobio decu na odsluženju vojnog roka u Topčideru i Leskovcu. Ukoliko su svi tragovi hladni onda makar da se po'vataju i vrlo ozbiljno kazne svi koji su ih hladili i zataškavali.

expolicajac expolicajac 09:39 15.01.2014

Re: Убице

maksa83
Ja o svemu ne bih ništa, jer se o tome zna i priča, evo već godinama čekamo momenat istine o ubistvu Slavka Ćuruvije.

Ja ću da kvarim idilu drugom nekom disonancom. Uz svo poštovanje Ćuruvije i ožalošćenih, mene bi mnogo više umirilo i razgalilo da se rasvetli ko je pobio decu na odsluženju vojnog roka u Topčideru i Leskovcu. Ukoliko su svi tragovi hladni onda makar da se po'vataju i vrlo ozbiljno kazne svi koji su ih hladili i zataškavali.

taube taube 10:10 15.01.2014

Re: Убице

Ja ću da kvarim idilu drugom nekom disonancom. Uz svo poštovanje Ćuruvije i ožalošćenih, mene bi mnogo više umirilo i razgalilo da se rasvetli ko je pobio decu na odsluženju vojnog roka u Topčideru i Leskovcu. Ukoliko su svi tragovi hladni onda makar da se po'vataju i vrlo ozbiljno kazne svi koji su ih hladili i zataškavali


hajde da i ja ponovim maksin komentar, radi pritiska na javnost..

pohvatati sve koji hlade i zataškavaju,, ničija nije gorela do zore,,

p.s. free, sve pohvale za promenu avatara
Dr M Dr M 10:46 15.01.2014

Re: Убице

mene bi mnogo više umirilo i razgalilo da se rasvetli ko je pobio decu na odsluženju vojnog roka u Topčideru i Leskovcu.


I mene

http://blog.b92.net/text/20895/Otvoreno-pismo-Aleksandru-Vucicu/#komentari

Naravno, link ne radi..

To bi bio dokaz da se ozbiljno misli sa demontažom montera naše propasti.
alselone alselone 10:53 15.01.2014

Re: Убице

Ja ću da kvarim idilu drugom nekom disonancom. Uz svo poštovanje Ćuruvije i ožalošćenih, mene bi mnogo više umirilo i razgalilo da se rasvetli ko je pobio decu na odsluženju vojnog roka u Topčideru i Leskovcu. Ukoliko su svi tragovi hladni onda makar da se po'vataju i vrlo ozbiljno kazne svi koji su ih hladili i zataškavali.


Ajde i ja da kopiram. Sta kazete drugari da napravimo jedno dvajes blogova koji imaju samo ovaj pasus. Tako cemo izvrsiti neverovatno znacajan pritisak na drzavu, B92, Grke, Simu Strahotu, Hogara Strasnog...

ivana23 ivana23 10:55 15.01.2014

Re: Убице

Dr M
I mene

http://blog.b92.net/text/20895/Otvoreno-pismo-Aleksandru-Vucicu/#komentari

Naravno, link ne radi..

To bi bio dokaz da se ozbiljno misli sa demontažom montera naše propasti


LINK - radi
Dr M Dr M 10:58 15.01.2014

Re: Убице


Hvala!

maksa83 maksa83 11:12 15.01.2014

Re: Убице

To bi bio dokaz da se ozbiljno misli sa demontažom montera naše propasti.

To bi - u mojoj knjizi - bio vrlo ozbiljan poen, zapravo usuđujem se da kažem - dovoljno da ga shvatim skroz ozbiljno.

Ovo sa Ćuruvijom je, da prevedem direktno agresorski idiom - mlaćenje mrtvog konja. Od nultog dana se zna ko je bio na čelu DB-a, iz koje se kuće upravljalo tom firmom, a ko je tačno povukao obarač je zapravo najmanje bitna tehnikalija, od ljudi koji to rade ne očekuješ da budu Martin Blank pa da usred posla dožive egzistencijalnu krizu i zapitaju se "šta ja to zapravo radim?", takve tamo ne primaju.

Ovo sa ubistvima vojnika bi bilo, što bi rekao Stiven Kolber - guranje one stvari u osinje gnezdo i može da te odvede u neočekivanim pravcima do sila sa kojima se ne zajebava, naspram izbegle Mire i upokojenog Slobe i domaćeg rašrafljenog DB-a gde svako gleda svoje dupe ne prezajući od toga da ga plati tuđim.
freehand freehand 11:33 15.01.2014

Re: Убице

maksa83
To bi bio dokaz da se ozbiljno misli sa demontažom montera naše propasti.

To bi - u mojoj knjizi - bio vrlo ozbiljan poen, zapravo usuđujem se da kažem - dovoljno da ga shvatim skroz ozbiljno.

Ovo sa Ćuruvijom je, da prevedem direktno agresorski idiom - mlaćenje mrtvog konja. Od nultog dana se zna ko je bio na čelu DB-a, iz koje se kuće upravljalo tom firmom, a ko je tačno povukao obarač je zapravo najmanje bitna tehnikalija, od ljudi koji to rade ne očekuješ da budu Martin Blank pa da usred posla dožive egzistencijalnu krizu i zapitaju se "šta ja to zapravo radim?", takve tamo ne primaju.

Ovo sa ubistvima vojnika bi bilo, što bi rekao Stiven Kolber - guranje one stvari u osinje gnezdo i može da te odvede u neočekivanim pravcima do sila sa kojima se ne zajebava, naspram izbegle Mire i upokojenog Slobe i domaćeg rašrafljenog DB-a gde svako gleda svoje dupe ne prezajući od toga da ga plati tuđim.

Merenje KOS-udba u kome su se uloge male mace i opakih badža periodično zamenjivale nije ništa novo u srpskim trilerima i pričama o pravim lutkarima iza zavese.
Što se konkretnog zločina iz bloga tiče treba imati u vidu da su na gradaciju važnosti i prioriteta rešavanja sigurno veliku (ako ne i presudnu) ulogu imali zahtevi EU.
Uostalom, to je postalo opšte mesto: ako hoćeš da znaš zašto se nešto radi - prati trag do Brisela.
I uz činjenicu da je profesija smaknutog diktirala stalan pritisak medija.
Dr M Dr M 11:34 15.01.2014

Re: Убице

To bi - u mojoj knjizi - bio vrlo ozbiljan poen, zapravo usuđujem se da kažem - dovoljno da ga shvatim skroz ozbiljno.


Poenta mog linkovanog bloga

Ako uspe, učiniće najviše što je neko učinio za dobro Srbije za dugi niz godina koje su za nama
satinelle satinelle 20:20 15.01.2014

Re: Убице

Ovo sa ubistvima vojnika bi bilo, što bi rekao Stiven Kolber - guranje one stvari u osinje gnezdo i može da te odvede u neočekivanim pravcima do sila sa kojima se ne zajebava, naspram izbegle Mire i upokojenog Slobe i domaćeg rašrafljenog DB-a gde svako gleda svoje dupe ne prezajući od toga da ga plati tuđim.


Ti si izuzetno maštovit i impresivan u svojim izlaganjima, zasnovanim na rekla-kazala pričama i lepo te je pratiti. Ali, poenta nije u tome da mi razvijamo temu u pravcu razrešenja zločina počinjenih u vreme Zslobodana Miloševića i njegovih ratnika, već da se time bave oni koje plaćamo da nam omoguće normalan život. A toga nema ni pre, ni posle famoznog oktobra.

Nema uspostavljanja uređenog i zdravog državnog sistema i nema budućnosti dok se ne razreše svi zločini koje su pojedinci činili i čine nekažnjeno. That was my point i briga me za stranačku politiku. I za politiku uopšte.
I što reče diktator: Smrt jednog čoveka je tragedija, smrt miliona statistika. Možda nekom nije bitan Slavko, možda su mu bitniji vojnici ... meni su bitni podjednako i ne želim da ih posmatram kroz statistiku.
nsarski nsarski 20:21 15.01.2014

Re: Убице

p.s. free, sve pohvale za promenu avatara


Da, jbt.! Ovaj novi ga reprezentuje u pitomijem svetlu.
laziiprevare laziiprevare 20:57 15.01.2014

Re: Убице

Zar nije dobro što su direktni učesnici (ne i nalogodavci) ubistva novinara ipak privedeni pravdi?

Tužilaštvo za organizovani kriminal odlučilo da pokrene istragu i predloži pritvor za osumnjičene za ubistvo Slavka Ćuruvije.
Nalogodavci će proći nekažnjeno kao u slučaju Đinđić.(Vesna Rakić)

Željko Ražnatović Arkan, komandant paravojne formacije, ubijen u Beogradu 15.01 2000.


Pavle Bulatović,savezni ministar odbrane, ubijen u Beogradu 12.02 2000.
Nalogodavac i počinioc nepoznat.


Živorad Petrović , direktor JAT-a , ubijen u Beogradu 25.04 2000.
Nalogodavac i počinioc nepoznat

Vuk Drasković, bivši potpredsednik savezne vlade, preživeo atentat 15.06 2000.

Ivan Stambolić , bivši predsednik Srbije, ubijen u Beogradu 25.08 2000.


Nebojša Simeunović, sudije Okružnog suda u Beogradu, nađen u Dunavu 3.12 2000.

-Kad sam stigao na mesto ubistva (zamenika ministra unutrašnjih poslova Radovana Stojičića) u restoran "Mama mia", tamo su već bila dvojica debeovaca a nešto kasnije stigao je i njihov glavni šef. (dežurni sudija Nebojša Simeunović 1997)
Ako je neko radio prljave poslove štiteći se državom kao paravanom, uvek je pravi trenutak da se to i pokaže građanima.(potpredsednik Demokratske stranke Miodrag Rakić)

"Dana 6. oktobra 2000. godine u večernjim satima, dok sam se nalazio u kući u Surčinu, mobilnim telefonom pozvao me je Ljubiša Buha, rekao mi da dođem kombi vozilom pred Skupštinu grada...Svojim vozilom sam otišao do K. na Zvezdaru gde sam preuzeo kombi vozilo marke mercedes bele boje i došao pred Skupštinu grada. Tu su me sačekali Čume i Političar, a sa njima u društvu su bili još dvojica momaka koje ja ne poznajem, ali znam da je jedan prijatelj Kize koji je radio u obezbeđenju Dušana Spasojevića. Oružje se nalazilo u hodniku pored ulaznih vrata u Skupštinu, a do vozila smo ga nosili u nekoliko navrata, nas petorica ...

U kombi smo uneli oko 40 kalašnjikova, 70 do 80 rapova sa municijom za iste, 5 do 6 snajpera, oko 4-5 PKT-a, 6-7 zolja, 7-8 pištolja kalibra 7,62 mm i 5-6 sanduka sa municijom. Kada smo utovarili oružje u kombi, Ljubiša Buha je svojim vozilom - blindom marke pežo 406 išao ispred mene, a ja kombijem iza i oružje smo odvezli i istovarili u kući D. K. Političar i dvojica momaka iz njegovog obezbeđenja su ostali u Skupštini grada ...

Oružje smo odvezli u Surčin u Tržni centar Kotobanja i istovarili kod Čumeta u jednu malu prostoriju pored perionice ...
Napominjem da sam u dogovoru sa Čumetom prethodno izbrusio brojeve sa desetak kalašnjikova, koje nisam zakopavao već su isti ostali kod Čumeta i korišćeni su SUKCESIVNO ZA UBISTVA." (iz zaslušanja Dejana Milenkovića zvanog Bagzi)

mariopan mariopan 21:17 15.01.2014

Re: Убице

maksa83
Ja o svemu ne bih ništa, jer se o tome zna i priča, evo već godinama čekamo momenat istine o ubistvu Slavka Ćuruvije.

Ja ću da kvarim idilu drugom nekom disonancom. Uz svo poštovanje Ćuruvije i ožalošćenih, mene bi mnogo više umirilo i razgalilo da se rasvetli ko je pobio decu na odsluženju vojnog roka u Topčideru i Leskovcu. Ukoliko su svi tragovi hladni onda makar da se po'vataju i vrlo ozbiljno kazne svi koji su ih hladili i zataškavali.

Максо
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:36 15.01.2014

Re: Убице

Nema uspostavljanja uređenog i zdravog državnog sistema i nema budućnosti dok se ne razreše svi zločini koje su pojedinci činili i čine nekažnjeno.

Ova stvar je malo precenjena.

Puna je istorija nerazjašnjenih zločina, ili onih razjašnejnja koja su pod ozbiljnom sumnjom.
Pa život teče dalje.
satinelle satinelle 21:51 15.01.2014

Re: Убице

Ova stvar je malo precenjena.


Može biti. Precenjeno pravo na život i istinu.

Baš simpatično razmišljanje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:03 15.01.2014

Re: Убице

Precenjeno pravo na život i istinu.


Nije precenjeno pravo na život i istinu ali je precenjena obaveznost da se sve razjasni kao uslova za napredak.

Da li je nesporno da je Osvald ubio Kenedija?
Da li je nesporno da je Varnava otrovan?
da li je nesporno da je smrt Mileve Ajnštajn prirodna
Da li se Lena Knićanka obesila sama?
Ko je ubio Ilku Marković?
...................................

Treba li sve to najpre razjasniti da bi se moglo dalje?
tyson tyson 22:11 15.01.2014

Re: Убице

mene bi mnogo više umirilo i razgalilo da se rasvetli ko je pobio decu na odsluženju vojnog roka

U moje vreme nikakve dece po kasarnama nije bilo...


satinelle satinelle 22:13 15.01.2014

Re: Убице

Treba li sve to najpre razjasniti da bi se moglo dalje?


Da. Ako neukaljan kreneš dalje, možda i imaš neku perspektivu.
Nemam ništa protiv tvog mišljenja, ali dozvoli da ti se suprotstavim!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:17 15.01.2014

Re: Убице

Nemam ništa protiv tvog mišljenja, ali dozvoli da ti se suprotstavim!


Dozvoljavam iako ti dozvola baš i nije neophodna

Svakako da bi najbolje bilo da se sve otkrije i da na tome treba insistirati, ali mora se pomiriti sa činjenicom da se nešto nikada neće otkriti, da su se takve situacije već dešavale i da će se najverovatrnije dešavati.

I to nije i neće biti razlog da sve stane.
satinelle satinelle 22:22 15.01.2014

Re: Убице

I to nije i neće biti razlog da sve stane.



Ne bi bio razlog, da sve već nije stalo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:32 15.01.2014

Re: Убице

Ne bi bio razlog, da sve već nije stalo.


A stalo je jer se nije znalo ko je ubio Ćuruviju?

Mislim, postoji li iko ko to nije znao i do sad, i postoji li iko ko misli da je Vučić nešto novo saznao ovih dana?
To što je Vučić, čovek koji je sve to znao i do sad a sad se pravi naivan, vlast, se meni čini većim problemom po Srbiju nego da li će neki Kurak biti u zatvoru?
satinelle satinelle 22:42 15.01.2014

Re: Убице

A stalo je jer se nije znalo ko je ubio Ćuruviju?


Ne, ne razumeš. Nije bitno.

Što se nerviraš?! Tebi je očigledno super u ovakvom sistemu, što bi te zanimali pojedinci?

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:53 15.01.2014

Re: Убице

Ne, ne razumeš. Nije bitno.


Ma bitno mi je, ajd pokušaj da mi objsaniš zbog čega se društvo ne može razvijati dok se svako ubistvo ne razjasni.

Što se nerviraš?!


Nerviram?
Nisi me upoznala iznerviranog :)

Tebi je očigledno super u ovakvom sistemu


Ma najmanje je važno kako je meni, važnije je da razjasnimo ovo o čemu smo počeli.

ps
Ta priča, sistem je loš a tebi u njemu je dobro, znači da si i ti loš, bi trebala da bude neka diskreditacija valjda.
I pored toga što to nije lepo, meni je simpatičan ovaj tvoj pokušaj
satinelle satinelle 23:58 15.01.2014

Re: Убице

I pored toga što to nije lepo, meni je simpatičan ovaj tvoj pokušaj


Simpatično bi bilo da tako zaista i ne mislim. Ovako, s tvoje tačke gledišta, liči mi na tragediju!
satinelle satinelle 01:39 16.01.2014

Re: Убице

Ta priča, sistem je loš a tebi u njemu je dobro, znači da si i ti loš, bi trebala da bude neka diskreditacija valjda.


Moj poslednji komentar se ne odnosi na diskreditaciju koju si mi nametnuo, već na gore pomenuto izlaganje.
Ako bih takve diskreditovala, diskretitovala bih sopstveno "ja".
horheakimov horheakimov 01:19 15.01.2014

Legija je tražio...

...da mu knjiga bude lektira za osnovce
(a to je kao da ništa nije tražio)

Elem, Gospodar Vučić vuče, kao što mu prezime govori, jake karte, koje su i ranije bile na raspolaganju ali su ih neki čuvali za drugi kazino, pa ostali ispred, ispod.
Ne treba zaboraviti da mu ostaje i džoker Šarić, recimo za pred izbore, koga mu neko čuva, recimo Dodik. Ne može bez Milorada nikako.

(samo besplatno nagađam)
freehand freehand 01:26 15.01.2014

Re: Legija je tražio...

Elem, Gospodar Vučić vuče, kao što mu prezime govori, jake karte, koje su i ranije bile na raspolaganju ali su ih neki čuvali za drugi kazino, pa ostali ispred, ispod.

Ne bih ja to tako tumačio. Previše je tu sad ljudi upetljano i upleteno, uključujući i mnogopominjanu Komisiju - da bi se tako lako moglo manipulisati i saznanjima i terminima.
Rekoh, ključ je svedok koji ništa ne traži i kome se ništa ne daje.
Ne treba zaboraviti da mu ostaje i džoker Šarić, recimo za pred izbore, koga mu neko čuva, recimo Dodik. Ne može bez Milorada nikako.

Pomenuo ga je Vučić danas na KZŠ, kao - nek se spremi, nek se spremi... Darko Šarić.
tyson tyson 19:07 15.01.2014

Re: Legija je tražio...

Pomenuo ga je Vučić danas na KZŠ, kao - nek se spremi, nek se spremi... Darko Šarić.

Može, ako bi se spremio i Goran Vesić koji je, gle - Vučićev drugar sa studija i čovek od poverenja...


laziiprevare laziiprevare 17:59 16.01.2014

Re: Legija je tražio...

Gospodar Vučić vuče, kao što mu prezime govori, jake karte.
Previše je tu sad ljudi upetljano i upleteno ...

Braća Aleksandar i Miloš Simović, odbegli članovi "zemunskog klana", viđeni su krajem maja ove godine u kafiću u strogom centru Beograda, poznatom po tome što se u njemu okupljaju osobe iz kriminalnog miljea, saznaje "Politika" iz pouzdanih izvora u policiji. Ono što je posebno indikativno za policiju jeste da su Simovići viđeni samo nedelju dana pre surove likvidacije Zorana Vukojevića Vuka, svedoka saradnika, koji je otet, mučen, a potom i likvidiran 3. juna ove godine. ("Politika",august 2006)

Do sada se sumnjalo da se Sretko Kalinić, član "zemunskog klana" osumnjičen za ubojstvo srpskog premijera Zorana Đinđića, skriva se na područjima Srbije i BiH, no prema najnovijim izvješćima policije on je viđen i u Hrvatskoj. Navodi se da zbog duge kose i brade sliči Miloradu Ulemeku Legiji, te da je viđen u nekoliko zagrebačkih kafića u društvu još jednog bjegunca. Kalinić je inače nekoliko puta bio nadomak uhićenja, no svaki se puta izvuče zbog mnogih suradnika koji mu pomažu i skrivaju ga.( "Nacional", februar 2007.)


Ivo Pukanić nije Slavko Ćuruvija.

U eksploziji u dvorištu hrvatskog nedeljnika "Nacional", u centru Zagreba, poginuo je vlasnik tog lista Ivo Pukanić, potvrdio MUP Hrvatske. (23.10 2008.)

On (Sretko Kalinić) može da živi kao divlji čovek, bez struje i vode. Verovatno se krije u nekoj zabiti, u šumi, na planini i teško da će biti uhvaćen. Čak i ako bude otkriven, takvi se teško živi predaju. (Mile Novaković , 11.06 2010.)

Prema saznanjima "Vesti" iz vrha bezbednosnih službi, proteklih meseci intenzivno su trajali pregovori između jedne osobe iz vrha Ministarstva pravde Srbije i još jedne osobe iz Republičkog javnog tužilaštva o Simovićoj predaji. Prema tim informacijama, Simović bi, posle predaje, dobio status svedoka-saradnika ...Zbog toga je Simoviću dozvoljeno da svakodnevno internetom preko "skajpa" komunicira sa bratom Aleksandrom Simovićem, koji se nalazi u zatvoru u Požarevcu ... Nezvanično se saznaje da je Kalinićevo ubistvo bilo bitno jer je Simović posle toga trebalo da svu krivicu za ubistva počinjena tokom godina bekstva svali upravo na Kalinića, a sebe oslobodi svake krivice! Međutim, sve je krenulo naopako kada je Kalinić, uprkos svih zakona verovatnoće, uspeo da preživi. ("Vesti" ,jun 2010.)

Zamenik predsednika Srpske napredne stranke Aleksandar Vučić uputio je danas pismo specijalnom tužiocu za organizovani kriminal Miljku Radisavljeviću u kojem ga je obavestio da je jedan od najviših državnih funkcionera u vreme dok je bio na vlasti 2008. imao susrete sa Lukom Bojovićem.("SNS saopštava", februar 2012.)




Od moga brata Miloša tražilo da za političku pozadinu ubistva premijera Zorana Đinđića optuži Tomislava Nikolića, sadašnjeg predsednika Srbije.! (Aleksandar Simović u sudnici, mart 2013)



"Oče", oprosti mi što sam sklopio glup pakt sa glupim ljudima !

Kao svedok vam predlažem da saslušate Radeta Markovića i Miloša Simovića, jer sam došao do saznanja da bi oni mogli da razjasne ceo događaj u Kuli . Simović je govorio o političkoj pozadini te pobune, ali ne znam da li je pravosuđe spremno da plati cenu koju on traži, ne za sebe već za svog brata Aleksandra."(Čedomir Jovanović u sudnici, septembar 2013)

Iako ne žele da otkrivaju imena dvojice svedoka, kako saznajemo, među onima koji su još pre nekoliko godina Specijalnom tužilaštvu ponudili navodna saznjanja o likvidaciji Ćuruvije je i Miloš Simović, koji je za ubistvo premijera Zorana Đinđića osuđen na 40 godina zatvora.(Nezavisne novine "Alo" 16.01 2014.)

Ubistvo Ćuruvije: Rade Marković otkriva ulogu državnog vrha.( Nezavisne novine "Kurir" 16.01 2014.)

Vučić nema u sadašnjoj koaliciji saveznika za svoj politički projekat modernizacije Srbije i da ga mora potražiti na drugoj strani, jer jedini politički blok koji mu to može omogućiti jeste DS. (potpredsednik Demokratske stranke Miodrag Rakić u najavi kohabitacije, 16.01 2014.)

Vučića bezrezervno podržavam i on još ima mnogo muka i opstrukcija ispred sebe, jer ga čekaju obaveze da se rasvetle još mnogi i mnogi zločini o kojima se u Srbiji više i ne govori. (Vuk Drašković u najavi kohabitacije, 16.01 2014.)


"Gospodin je čovek zadatka, nadam se da nećete ponovo da ga prevarite."

Politička pozadina ubistva Đinđića mora da se reši jednom za svagda. Rasvetlite sve zločine svojih tajnih službi.(Jelko Kacin, "egzekutor" tj. izvršilac pravde)

MUP-a Crne Gore, traga za osumnjičenima za atentat na predsednika Srpskog pokreta obnove Vuka Draškovića u Budvi - Dušanom Spasojevićem i Miletom Lukovićem - i apeluje na sve koji imaju informacije o njima da se jave policiji. (18.10 2000.)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 01:20 15.01.2014

Ormar ili plakar...

... iz koga vire kosturi, pitanje je sad? Ja bih se opredelio za plakar, mada nije ni ono loše da kosturi vire ispod tepiha. Kosturi iz devedesetih, uostalom, vire sa svih strana, tako da je to, ipak, pitanje stila.

Nego, hteo sam na nešto drugo da ukažem: Ste videli kako je vrli tužilac Miljko jasno i precizno locirao motiv ubistva?

Motiv je, kaže Miljko, politika. Mislim da bi se, kad bi to čuli, svi od reda pokojni kriminolozi, a o forenzičarima da i ne govorim, prevrtali u grobu.
Precizno, nema šta.
loader loader 01:54 15.01.2014

Re: Ormar ili plakar...

Miljko je sporedan.
Bitno je da su se nagodili sa ulemekom. Čim kažu da nisu, a mi znamo da uvek lage, to znači da jesu. Dalje, to znači najgora varijanta po rešavanje slučaja. Ovde valja biti više od skeptika.
freehand freehand 01:58 15.01.2014

Re: Ormar ili plakar...

loader
Miljko je sporedan.
Bitno je da su se nagodili sa ulemekom. Čim kažu da nisu, a mi znamo da uvek lage, to znači da jesu. Dalje, to znači najgora varijanta po rešavanje slučaja. Ovde valja biti više od skeptika.

Priznajem da je moja mašta naletela na tvrd i visok zid u pokušaju da predstavi to što si napisao.
Kako misliš da bi, pored Komisije i tolikog upliva javnosti - to mogli da izvedu?
Mogu da zamislim da uprskaju sa lažnim ili lošim iskazima svedoka ili lošim ili lažćnim dokazima, mada i to teško u ovoj konstelaciji. Da prefoliraju - nikako. Niti vidim da im je to cilj, na bilo koji način.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:54 15.01.2014

Re: Ormar ili plakar...

Jedini svedok ubistva: "Nije Kurak ubio Slavka".
"...on nije pucao u Slavka. Ne liči mi na tu osobu. Drugog koji je mene sa leđa udario pištoljem po glavi nisam videla“, rekla je Prpa u intervjuu za NIN.
tyson tyson 19:08 15.01.2014

Re: Ormar ili plakar...

Jedini svedok ubistva: "Nije Kurak ubio Slavka".
"...on nije pucao u Slavka. Ne liči mi na tu osobu. Drugog koji je mene sa leđa udario pištoljem po glavi nisam videla“, rekla je Prpa u intervjuu za NIN.

Pa i upucani Veruović je tvrdio da je čuo tri pucnja na Đinđića.


fantomatsicna fantomatsicna 03:11 15.01.2014

Ovo smrdi na nešto veće

O ubistvu Slavka Ćuruvije zna se praktično sve još od samog momenta egzekucije. Neki su, kažu, znali i pre toga. Naredbodavca, transmisiju, način.


Šta je to što je učinilo da Aleksandar Vučić ponovo slavodobitno pobere lovorike i prima čestitke sa svih strana, uključujući i svoje – kobajagi – oponente?


Šta li se zaista sprema u kabinetu Gosn Vučića pa javnosti skreće pažnju...
kleinemutter kleinemutter 10:58 15.01.2014

Re: Ovo smrdi na nešto veće

Šta li se zaista sprema u kabinetu Gosn Vučića pa javnosti skreće pažnju


Izbori.

To se sprema.

Počela je trka. Sadašnji partner neće biti i budući. Razvod je često prljava rabota.

SNS ( ili stranka nepismenih Srba, kako je po fb zovu) ništa nije uradila do sada sem demagogisala.



Ovo je priča za raju koja uvek glasa za najkuratijeg.




freehand freehand 11:14 15.01.2014

Re: Ovo smrdi na nešto veće

kleinemutter
Šta li se zaista sprema u kabinetu Gosn Vučića pa javnosti skreće pažnju


Izbori.

To se sprema.

Počela je trka. Sadašnji partner neće biti i budući. Razvod je često prljava rabota.

SNS ( ili stranka nepismenih Srba, kako je po fb zovu) ništa nije uradila do sada sem demagogisala.



Ovo je priča za raju koja uvek glasa za najkuratijeg.





Rekoh u tekstu, a i u nekom od komentara: daleko su izbori da bi bili motiv, a i preširoko i preduboko su ovde upleteni razni ljudi mimo državno-partijskih struktura.
Kiselo grožđe bi bilo negiranje uloge Aleksandra Vučića kao nekoga ko je potpuno zalegao da se ovo ubistvo konačno sudski razreši.
Kakav god da je motiv i koliko god da on operativno, koliko se zna, nikakvu ulogu u istrazi nije imao.
not2old2rock not2old2rock 13:19 15.01.2014

Re: Ovo smrdi na nešto veće

Ovo je priča za raju koja uvek glasa za najkuratijeg.


Mislis samo na zenski deo birackog tela ?
kleinemutter kleinemutter 14:09 15.01.2014

Re: Ovo smrdi na nešto veće

Mislis samo na zenski deo birackog tela ?


Ne , mislim na raju , oba pola.

Zato demagogija i u uspeva na našem podneblju. Ljudi vole izmišljene junake.
Kurajbere!

Voleći ih ne stižu da vide svoj odraz u ogledaju i žive iluziju kroz neku bezveznu figuru.

Oni koji nisu raja, žive svoj život ovde ili najčešće negde preko.
Čitaju knjige, gledaju filmove, idu u pozorište, bioskop, imaju švalere(oba pola) , pričaju strane jezike, rade puno i često su dobri u svom poslu. Oni žive ali stvaran život.

Na glasanje u Srbiji uglavnom ne idu.
kleinemutter kleinemutter 14:17 15.01.2014

Re: Ovo smrdi na nešto veće

Rekoh u tekstu, a i u nekom od komentara: daleko su izbori da bi bili motiv, a i preširoko i preduboko su ovde upleteni razni ljudi mimo državno-partijskih struktura.


Ovo tvoje je 100% tačno.

Po mom mišljenju:
Motiv je održavanje demagogije koja se sprovodi, motiv je odvratiti pažnju od stvarnog stanja (nema reformi živi se lošije, lošije, rasplet Kosova je tu negde, motiv je oslabiti sve koji bi mogli da uzmu malo vlasti.

Dakle, munje su poslate na nekoliko strana.

Ovim se pere obraz i pobedjuju do skorašnji pol.partneri. SNS se nameće kao jedini kurajber.

Mi možemo,ono što oni nisu mogli, nema veze što smo mi tada bili deo njih.


petargli petargli 05:13 15.01.2014

Motiv(i)

freehand

Šta je Legijin motiv i šta (nije) tražio za uzvrat?

Ovo jeste interesantno pitanje za nas blogere, , ali u ovom trenutku je suštinski nebitno za javnost.

Intrigantno je to da gospođa Prpa, kao direktni svedok ubistva (!), tvrdi da glavni osumnjičeni nije pucao u njenog supruga.

Čudi me i mirnoća privedenih za ubistvo ...
looping looping 06:00 15.01.2014

1

Šta je Legijin motiv i šta (nije) tražio za uzvrat?

Motiv: Da malo izađe iz ćelije, razbije monotoniju, usput se osveti pojedinima.
Verovatno da je prethodno tražio nešto zauzvrat a nije mogao da izboksuje pa sad nema šta da izgubi.

U svakom slučaju ne može niko da se osudi na osnovu izjave nekog Legije ali može da im pomogne u prikupljanju dokaza.
Kraja Kraja 07:03 15.01.2014

...da pokusam...

Šta je Legijin motiv i šta (nije) tražio za uzvrat?


...mozda samo da mu ostave kucu i porodicu na miru...
...koliko se secam, bilo je govora o oduzimanju dela kuce...???
Kraja Kraja 07:20 15.01.2014

...i dodatak...

...ono sto mene mnogo vise intrigira je ta njegova "predaja" vladi u koju "ima poverenje"...
...glup nije (sto bi rekao kastro za busha "nadam se da nije tako glup kao sto izgleda" ), znao je da ce pre ili minut kasnije zaglaviti to gde je, zasto nije na vreme emigrirao, sve sa porodicom...
...i tu se skoro namece odgovor, verovatno nije zato sto je sve vreme bio pri ruci vlastima, da u pogodnom trenu (ta-ta) bude uhicen, preda se, sta god...
...ma koliko on "verovao" kostunici, 40 godina je 40 godina...
...ne verujem da kostunica ima mastu za jedan monte kristo scenario napustanja drzavne institucije...

ps...smajli nije moj, javio se iznenada umesto zatvorene zagrade...
pps..blagodarim hansele...
Hansel Hansel 09:19 15.01.2014

Re: ...i dodatak...

ps...smajli nije moj, javio se iznenada umesto zatvorene zagrade...

Јавља се увек када је заграда затворена одмах иза наводника. Пошто проблем софтверски није решен годинама, лечимо га симптоматски -- стављањем размака између наводника и заграде.
vlad_aleksh vlad_aleksh 07:39 15.01.2014

Dosije X

A sve bi mnogo lakše išlo da su otvorili i pokazali arhivu UDB-e. Pa je potom raspustili. Mislim na službu, ne na arhivu. Pa pohapsili i osudili sve one koji su vršili zločine. Na čelu te robijaške kolone bio bi blaženopočivši Kapičić.

P.S. Da li je neko gledao sinoć emisiju "Goli život"? Gost je bio sada već uhapšeni radnik UDB-e.
Kraja Kraja 07:54 15.01.2014

Re: Dosije X

...ok, zasto americka i britanska udba cekaju po 50-100 godina da pokazu po neki papiric...??
...i to otvaranje arhiva se dogodi bas u trenutku kad im je to pogodno za neku drugu psinju...
...ona zemlja (nasa ex) je krenula u raspad kad je ta ozna/udba/db pocela da se deli na nase/vase/njihove...
...mi posle 65 godina kukamo zbog golog otoka, a na trecoj strani gledamo fotke iz gvantanama i abu graiba...i, ne smetaju nam bas toliko, ipak su to neki teroristi...
...da li ima dokaza, da li je srocena tuzba po zakonu, da li su optuzeni imali advokate, da li im je sudjeno u razumnom roku, da li je sudjenje javno - svratite do ambasade pa upitajte...zaboga, treci je milenijum...zar ne...???
vlad_aleksh vlad_aleksh 07:59 15.01.2014

Re: Dosije X

Kraja

...mi posle 65 godina kukamo zbog golog otoka, a na trecoj strani gledamo fotke iz gvantanama i abu graiba...i, ne smetaju nam bas toliko, ipak su to neki teroristi...


Ja ne kukam zbog Golog otoka. Ja kukam zbog Mitrovice, Zabele i Niša.
freehand freehand 10:09 15.01.2014

Re: Dosije X

...ok, zasto americka i britanska udba cekaju po 50-100 godina da pokazu po neki papiric...??

Kako to tačno našu udbu čini boljom a njene zločine manjim?

...mi posle 65 godina kukamo zbog golog otoka, a na trecoj strani gledamo fotke iz gvantanama i abu graiba...i, ne smetaju nam bas toliko, ipak su to neki teroristi...

Ima i tu sitnih razlika: od te da Guantanamo nije partijska ideološka mučionica data na upravljanje kreativnim sadistima-entuzijastima, do toga da ti u Guantanamu nije bio ni deda ni ujak.
Na stranu što su mi u kontekstu o kome ovde govorimo potpuno nejasna pominjanja i jednog i drugog.
cgubg cgubg 14:50 15.01.2014

Re: Dosije X

Kraja

...ona zemlja (nasa ex) je krenula u raspad kad je ta ozna/udba/db pocela da se deli na nase/vase/njihove...
...mi posle 65 godina kukamo zbog golog otoka, a na trecoj strani gledamo fotke iz gvantanama i abu graiba...i, ne smetaju nam bas toliko, ipak su to neki teroristi...


16.101 golootocanin. Nije mnogo, jel da?
Imenom i prezimenom
http://noviplamen.net/2013/12/25/16000-golotocana-po-spisku
milisav68 milisav68 08:13 15.01.2014

Pevanje

maksa83 maksa83 09:05 15.01.2014

pheow

I još interesantnije - da li je, šta i o čemu i kome još Legija govorio?


uros_vozdovac uros_vozdovac 09:23 15.01.2014

kad legija progovori

Srbija sluša. Eto odmah rezultata.
stasava stasava 09:40 15.01.2014

kontinuitet

"Sedam meseci tata je bio uništavan, i novine za koje je radio, i novinari sa kojima je radio, dvojica od njih su pet meseci bili u zatvoru, a su]enja su počinjala ujutro, završavala se uveče - noćnim presudama@, napominje ona.

"To jeste bio progon i uništenje tate lično, ali je to bio i ozbiljan atak na novinare i na slobodu govora", zaključila je Jelena Ćuruvija.

Ko je, između ostalih, kreirao klimu u kojoj su proganjani novinari i gušila se sloboda govora?Život ove jadne zemlje ne počinje pre godinu ipo dana.Zaboravljamo da život pojedinca, zajednice, zemlje, ima kontinuitet.....Po ko zna koji put se ponašamo kao da je diskontinuitet princip istorije i dajemo lovorike mračnim duhovima prošlosti.Ako je tako, hoću nazad izgubljene godine!
Uz to, dodaje Janković, sudski postupak bi trebalo da otkrije i ko su državni funkcioneri i tadašnji novinari i urednici državnih i privatnih medija koji su vodili hajku i pozivali na likvidaciju Ćuruvije.

"Odnosno da se otkrije ko je nama novinarima Evropljanina i Dnevnog telegrafa zalepio etiketu izdajnika tadašnje države i to zato što smo upozoravali da su državne institucije zločinačke i da će građani stradati zbog njihovog delovanja i da će politika njihovog delovanja naneti veliku štetu Srbiji, sramotu i teret koji godinama neće skinuti sa sebe", kaže Janković.
Kraja Kraja 10:26 15.01.2014

...po cenu...

...komadanja izmedj' 4 konja...
...kad procitate kurir, telegraf, alo, pres, pravdu i slicne "novine", kakve asocijacije imate spram urednika i "novinara"...????
...nije li ovde skoro pala tuca oko novinarke koja brine o tudjim parama...???
...zar nije poznata tarifa za pisanje najfekalnijeg clanka o kome god zelite...???
...nekada su novine mirisale na boju...
...danas kad ih otvorite, kloaka...
...onog dana kad su urednici pristali da se bave narudzbama politicara, opredelili su i svoju sudbinu, plasim se...
coviax coviax 10:09 15.01.2014

Ključar kostura

Mala ispravka naslova uvodnog teksta.

Inače,hvala mu i za to,ali nek se ne nada mom glasu-takvima
"evoluiranima" ne verujem-ko zna u šta će "evoluirati" narednih
godina...
Ustvari-videćemo da li će biti (visoki) Pinoće ili (visoki) Nehru...
Po mom-Pinoče -ipak! Ne da se zaboraviti zakon o informisanju i hajka na
novine i novinare te grdne kazne koje su njegovo delo!
kukusigameni kukusigameni 10:16 15.01.2014

mašta

Fri
Zato moju maštu najviše škakljaju zagonetke o tome ko fatalistički poslednjih noći spava obučen sa spremnim ćebetom


Mene više zanima ko fatalistički spava go i bez ćebeta. Taka mi mašta.
freehand freehand 11:02 15.01.2014

Re: mašta

kukusigameni
Fri
Zato moju maštu najviše škakljaju zagonetke o tome ko fatalistički poslednjih noći spava obučen sa spremnim ćebetom


Mene više zanima ko fatalistički spava go i bez ćebeta. Taka mi mašta.

I prljave strasti.
Mene, eto, golica i pitanje o ulozi Predsednika Nikolića u ovom slučaju, što je Aleksandar vučić nagovestio ali i ostavio za neku drugu priliku. Ne vidim,naime, šta bi Nikolić tu mogao da uradi osim da kao u epizodi sa savetnikom Antićem maše nekim pomilovanjem ispred CZ-a. Ali i da je tako, Milorad Ulemek mu za to nije niti može biti mušterija.
Te onda ostaje samo da čekamo ne bismo li saznali nešto o ovoj pikanteriji.
kukusigameni kukusigameni 11:09 15.01.2014

Re: mašta

freehand
kukusigameni
Fri
Zato moju maštu najviše škakljaju zagonetke o tome ko fatalistički poslednjih noći spava obučen sa spremnim ćebetom


Mene više zanima ko fatalistički spava go i bez ćebeta. Taka mi mašta.

I prljave strasti.
Mene, eto, golica i pitanje o ulozi Predsednika Nikolića u ovom slučaju, što je Aleksandar vučić nagovestio ali i ostavio za neku drugu priliku. Ne vidim,naime, šta bi Nikolić tu mogao da uradi osim da kao u epizodi sa savetnikom Antićem maše nekim pomilovanjem ispred CZ-a. Ali i da je tako, Milorad Ulemek mu za to nije niti može biti mušterija.
Te onda ostaje samo da čekamo ne bismo li saznali nešto o ovoj pikanteriji.

Neko tu ima lošeg scenaristu. Srećom po njih i publika je prilično naivna.
alselone alselone 11:06 15.01.2014

Meni je u celom slucaju najvaznije to

da se pomerio sa visegodisnje mrtve tacke.
kukusigameni kukusigameni 11:07 15.01.2014

Re: Meni je u celom slucaju najvaznije to

alselone
da se pomerio sa visegodisnje mrtve tacke.

Oživeo Ćuruvija?
freehand freehand 11:07 15.01.2014

Re: Meni je u celom slucaju najvaznije to

alselone
da se pomerio sa visegodisnje mrtve tacke.

Ko se pomerio?
alselone alselone 11:10 15.01.2014

Re: Meni je u celom slucaju najvaznije to

freehand
alselone
da se pomerio sa visegodisnje mrtve tacke.

Ko se pomerio?


NIkad nisi cuo za izraz "pomeriti sa mrtve tacke"?
freehand freehand 11:17 15.01.2014

Re: Meni je u celom slucaju najvaznije to

alselone
freehand
alselone
da se pomerio sa visegodisnje mrtve tacke.

Ko se pomerio?


NIkad nisi cuo za izraz "pomeriti sa mrtve tacke"?

Kako da ne, samo kad kažeš da (on) pomerio sa višegodišnje mrtve tačke meni to deluje kao pobedonosna izjava ushićenog penzionera.
alselone alselone 11:28 15.01.2014

Re: Meni je u celom slucaju najvaznije to

Kako da ne, samo kad kažeš da (on) pomerio sa višegodišnje mrtve tačke meni to deluje kao pobedonosna izjava ushićenog penzionera.


Tebi je sprdnja biti ushicen (mada ja nisam ushicen) sto je jedno brutalno ubistvo pocelo da se resava posle vise od decenije?
freehand freehand 11:37 15.01.2014

Re: Meni je u celom slucaju najvaznije to

alselone
Kako da ne, samo kad kažeš da (on) pomerio sa višegodišnje mrtve tačke meni to deluje kao pobedonosna izjava ushićenog penzionera.


Tebi je sprdnja biti ushicen (mada ja nisam ushicen) sto je jedno brutalno ubistvo pocelo da se resava posle vise od decenije?


Dabre, i ne volim decu, a ne stojim ni mirno kad himna svira.
Mani se tog smešnog učitavanja.
Nego, ništa ne počinje da se rešava.
Samo imamo tvrdnje da je neko konačno odlučio da progovori i svedoči na sudu o stvarima koje svi znaju već 12-13 godina.
Da si samo malo pažljivije čitao - sve piše u blogu.

"Ulemek nije rekao ništa novo"
Izvor: B92

Beograd -- Rajko Danilović kaže da Milorad Ulemek nije doneo ništa novo u vezi sa ubistvom Ćuruvije, a novinar Srđan Janković da se to ubistvo ne može odvojiti od politike

KLIK
alselone alselone 11:43 15.01.2014

Re: Meni je u celom slucaju najvaznije to

svedoči na sudu o stvarima koje svi znaju već 12-13 godina.


Mene eto bas zanima ako su znali iste stvari zasto ih onda nisu uhapsili?

Zato je "samo" ako je neko pronasao svedoka a neko drugi nije za nesto "sto svi znaju"?
freehand freehand 11:55 15.01.2014

Re: Meni je u celom slucaju najvaznije to

Mene eto bas zanima ako su znali iste stvari zasto ih onda nisu uhapsili?

Pa čitaj onda. Piše na svakoj tarabi već, pa i u komentaru na koji odgovaraš.
Ali najkraće: iz istog razloga iz koga ovi (Radonjić, Romić) nisu uhapšeni pre godinu, 6 meseci, dve nedelje. A sad pogađaj.

alselone alselone 12:32 15.01.2014

Re: Meni je u celom slucaju najvaznije to

A sad pogađaj.

To je onaj "svi su znali" argument, "opste je poznato"? Pa ako su sve znali 12-13 godina, sto nista nisu radili? Ako su znali isto sto i ovi, zasto onda nisu uhapsili? Ako su znali isto sto i ovi, onda ovi hapse zbog "politike"?

freehand freehand 14:36 15.01.2014

Re: Meni je u celom slucaju najvaznije to

alselone
A sad pogađaj.

To je onaj "svi su znali" argument, "opste je poznato"? Pa ako su sve znali 12-13 godina, sto nista nisu radili? Ako su znali isto sto i ovi, zasto onda nisu uhapsili? Ako su znali isto sto i ovi, onda ovi hapse zbog "politike"?


Mislim da smo došli do tačke od koje je izvesno da ponavljanje ne bi pomoglo.
Dakle - pomerio se.
Sepulturero Sepulturero 15:14 15.01.2014

Re: Meni je u celom slucaju najvaznije to

alselone
freehand
alselone
da se pomerio sa visegodisnje mrtve tacke.

Ko se pomerio?


NIkad nisi cuo za izraz "pomeriti sa mrtve tacke"?


У берзанској терминологији постоји израз Dead cat bounce, то је кад нека акција падне на дно дна па се затим мало опорави и онда опет дефинитивно падне. Видећемо...
alselone alselone 15:35 15.01.2014

Re: Meni je u celom slucaju najvaznije to

Mislim da smo došli do tačke od koje je izvesno da ponavljanje ne bi pomoglo.


Ma ne, mozes uvek da vratis u pricu "opste je poznato 12 godina" argument, ne?
freehand freehand 18:51 15.01.2014

Re: Meni je u celom slucaju najvaznije to

alselone
Mislim da smo došli do tačke od koje je izvesno da ponavljanje ne bi pomoglo.


Ma ne, mozes uvek da vratis u pricu "opste je poznato 12 godina" argument, ne?

Dobro, Alsalone, a šta će tebi argumenti, uopšte? Bilo kakvi? Šta ti, uopšte, hoćeš da kažeš?
Ako išta hoćeš da kažeš?
alselone alselone 18:52 15.01.2014

Re: Meni je u celom slucaju najvaznije to

Ovakvi?

Ko se pomerio?

Kako da ne, samo kad kažeš da (on) pomerio sa višegodišnje mrtve tačke meni to deluje kao pobedonosna izjava ushićenog penzionera.

svi znaju već 12-13 godina.

A sad pogađaj.

Dakle - pomerio se.


freehand freehand 19:07 15.01.2014

Re: Meni je u celom slucaju najvaznije to

Ovakvi?



Aman... Napisao sam blog u kome, bar mislim, piše ono što bi moglo da te interesuje.
Tebi sam upravo na nesuvisla pitanja dao citat i link na izjavu Rajka Danilovića. Evo ti još jednom, ako nisi bio pažljiv:
"Ulemek nije rekao ništa novo"
Izvor: B92

Beograd -- Rajko Danilović kaže da Milorad Ulemek nije doneo ništa novo u vezi sa ubistvom Ćuruvije, a novinar Srđan Janković da se to ubistvo ne može odvojiti od politike

Ali hajde još jednom za one sa slabijom koncentracijom: jedino novo u slučaju Ćuruvija jeste pojavljivanje svedoka na osnovu kojih je tužilac zaključio da "ima slučaj". Nikakvi novi detalji, nikakva nova imena, nikakva nova saznanja. Samo svedočenje neophodno da bi sud doneo presudu.

Ko se tu pomerio, sem Legije?

alselone alselone 19:10 15.01.2014

Re: Meni je u celom slucaju najvaznije to

Ko se tu pomerio, sem Legije?


Oni sto su na robiji. I oni sto su optuzeni. Nije znacajno ali nije ni za zanemariti.
zack2jack zack2jack 12:04 15.01.2014

...

No, kako to da onda sa Jočićem, Stojkovićem, Nalićem, Bulatovićem, Tomićem pa i samim Koštunicom nije podelio ova svoja saznanja?


..gospodina Legija moze da prica. Koliko hoce. I sta hoce! Dokle god se sa njim ne prave dilovi. Isto vazi I za sve ostale zlikovce, osudjene za najgora krivicna dela. Kao sto je I Rade Markovic..

Takvi predstavljaju najgori mulj na kojem se danas pokusava da gradi ovo nase trosno drustvo. Kao na zivom blatu. Nijedna sondaza terena nece nam ovde pomoci. Ma kako sjajna I skupa bila. I od kakve Evrope da dolazi, kao nekakva pohvala ili nagrada za trud oko Briselskog sporazuma.

Dokle god se sav mulj ne izbaci napolje! Nema ni zdravog I normlanog drustva koje moze na ovoj zemlji da se gradi..

A ubistvo Curuvije je samo pocetak...

Pitanje politicke pozadine ubistva Zorana Djindjica. Ostace da progoni ovu I sve naredne vlade. Kao avet. Svakog 12. marta..
milisav68 milisav68 14:49 15.01.2014

Argument



Hansel Hansel 16:13 15.01.2014

Re: Argument

Јел' још некоме Вучић овде личи на Младена Обрадовића, тј. обрнуто?
vlad_aleksh vlad_aleksh 09:12 16.01.2014

Re: Argument

Hansel
Јел' још некоме Вучић овде личи на Младена Обрадовића, тј. обрнуто?


Pljunuti.
meehan meehan 15:11 15.01.2014

,,,

Zato moju maštu najviše škakljaju zagonetke o tome ko fatalistički poslednjih noći spava obučen sa spremnim ćebetom, a ko se sa soškom mota oko aerodroma ili suvih graničnih prelaza.




ima ih gomila....
freehand freehand 18:57 15.01.2014

Ista pitanja

Zašto je Ulemek progovorio?
Izvor: B92

Beograd -- Ključ za hapšenja bivših pripadnika DB u "slučaju Ćuruvija" bilo je svedočenje Milorada Ulemeka, ali se i dalje ne zna zašto je on iznenada progovorio.

Foto: Fonet

Osim poruke da Ulemek ništa nije tražio i da po zakonu ne može da dobije povlastice, javnost nije dobila konkretan odgovor na pitanje zašto je Ulemek sada progovorio, niti je konkretno objašnjeno zašto se Ulemeku u ovom slučaju veruje, ako je dosad na sudu više puta davao lažne iskaze.

Kako je rekao tužilac Miljko Radisavljević, svedočenje je bilo bezuslovno i motivi su verovatno lične prirode, kao i eventualno vreme koje je proveo u zatvoru.

Novinar "Blica" Vuk Cvijić kaže da je Ulemekov iskaz proveravan i navodi da očigledno postoje još dva iskaza.

"Njegov iskaz je proveravan, moguće i tim kretanjima za koje postoje podaci iz baznih stanica, ako je on izneo gde su se oni kretali. Ranije se pričalo da je potreban jedan iskaz koji bi praktično opisao situaciju za koje postoje materijalni dokazi. Koliko smo shvatili, to nije jedini iskaz, postoje još dva iskaza ljudi iz te tajne

alselone alselone 19:09 15.01.2014

Re: Ista pitanja

DS nije uspeo da uhapsi Legiju posle ubistva Djindjica. DSS je uspeo. Tada su po novinama bili isti spinovi kao i danas, vaznije je tada bilo zasto se predao nego to sto je tadasnja vlast uspela da ga privede pravdi. Uspeh hapsenja se nipodastavao pompeznim pitanjima "Zasto".

Na isti nacin se prica danas. Veoma je vazno zasto je rekao a sporedno je sta je rekao i da li je to istina ili nije. Uspeh hapsenja se nipodastava pomepmeznim pitanjima "Zasto".

Prvo pitanje je provera da li je to sto je rekao istina ili ne. Ako je tacno da je istina i ako je tacno da se ta istina zna 12 godina onda je sledece pitanje zasto niko nije postpupao po toj istini 12 godina.

Ako provera pokaze da je ovo laz onda sledece pitanje treba da bude ko je pokusao da podmetne laz za istinu.

P.S. Reko, posto sam se sit naodgovarao na onaj nacin na koji ti meni odgovaras na komentare u poslednje vreme, postavljajuci gomilu pitanja koja imaju sadrzanu pretpostavku odgovora, izvrtanje reci, neprestano citiranje gresaka, zamena teza i slicno, da ogovorim malo konkretnije.
freehand freehand 19:28 15.01.2014

Re: Ista pitanja

DS nije uspeo da uhapsi Legiju posle ubistva Djindjica. DSS je uspeo.

Ti misliš da je normalno da stranke hapse? I znaš da DS nikad nije imao ministra policije?
I da je Ulemek bio u begu, pa se onda predao ljudima od poverenja?
I da su Radonjić i Romić sve vreme dostupni organima gonjenja i pravosuđa a da je njihovo hapšenje najavljivano nedeljama?
I da su obojica pod raznim istragama - a naročito Radonjić - već dugo?


alselone alselone 19:35 15.01.2014

Re: Ista pitanja

Ti misliš da je normalno da stranke hapse?

Ti mislis da je ovo normalno pitanje? Je l' to taj nivo na kom zaista zelis da razgovaras konstantno?

I znaš da DS nikad nije imao ministra policije?

I da li ti znas sta sve ostalo jeste DS imao pa opet to nije uspeo da uradi? I da li znas da je veoma vazno i ministarstvo prave, BIA, tuzilac za hapsenje? Je l' znas da su bili u vlasti gde su koalicioni partneri bili ministri policije. Da li znas da moze da se uceni koalicioni partner pa cak i da se izadje iz vlade ako koalicioni partner ne ispunjava minimum dogovorenih normi? Ili mislis da resavanje ovih ubistava nije minimum normi?

I da su obojica pod raznim istragama - a naročito Radonjić - već dugo?

A do kada bi bili? Jos dugo?

Meni je veoma cudno da za nekog ko toliiko veruje u institucije da za sve kradje koje su se dogodile u drzavi odgovara sa "pa na sudu je da presudi", "gde su vama dokazi", za nekog ko ismeva "svi znaju vec dugo" logiku i cak koristi prezumpciju nevinosti kod Gotovine, u ovom slucaju radi sve suprotno.
freehand freehand 19:42 15.01.2014

Re: Ista pitanja

Ti mislis da je ovo normalno pitanje?

Šta nije u redu sa tim pitanjem?

I da li ti znas sta sve ostalo jeste DS imao pa opet to nije uspeo da uradi? I da li znas da je veoma vazno i ministarstvo prave, BIA, tuzilac za hapsenje? Je l' znas da su bili u vlasti gde su koalicioni partneri bili ministri policije. Da li znas da moze da se uceni koalicioni partner pa cak i da se izadje iz vlade ako koalicioni partner ne ispunjava minimum dogovorenih normi? Ili mislis da resavanje ovih ubistava nije minimum normi?

Iz ove papazjanije proizilazi da je Vučić kao ministar i koalicioni partner - ubio Ćuruviju?

A do kada bi bili? Jos dugo?

Da Legija nije progovorio? Verovatno.

Meni je veoma cudno da za nekog ko toliiko veruje u institucije da za sve kradje koje su se dogodile u drzavi odgovara sa "pa na sudu je da presudi", "gde su vama dokazi", za nekog ko ismeva "svi znaju vec dugo" logiku i cak koristi prezumpciju nevinosti kod Gotovine, u ovom slucaju radi sve suprotno.

Ovde si hteo nešto da kažeš ali te ja ič ne razumem. Sem ovoga o Gotovini. Tu moram da ti ukažem da prezumpcija nevinosti nije personalna stvar, več opšti princip.

G r o f G r o f 22:34 15.01.2014

Igrač...

Džaba se koprcaš free. Vučić je igrač kakvog tvoja ekipa može samo sanjati..
Jednim potezom...
dobije malo glasača ds-a koji su sentimentalno vezani za Ćuruviju..
iskompromituje dačića za slučaj izbora (dok se spomene Mira odmah se pomisli na dačija...
potseti birače malo na koštunicu, mislim legija i te munje..
i pored svega još uradi dobru stvar.
freehand freehand 23:05 15.01.2014

Re: Igrač...

G r o f
Džaba se koprcaš free. Vučić je igrač kakvog tvoja ekipa može samo sanjati..
Jednim potezom...
dobije malo glasača ds-a koji su sentimentalno vezani za Ćuruviju..
iskompromituje dačića za slučaj izbora (dok se spomene Mira odmah se pomisli na dačija...
potseti birače malo na koštunicu, mislim legija i te munje..
i pored svega još uradi dobru stvar.

Grofe, ne preteruj.
Valjda si do sad ispunio dnevnu normu hvalospeva.
nego, nešto o temi: zar ni tebe ne interesuje šta bi Legiji iznebuha?
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 00:16 16.01.2014

Re: Igrač...

freehand
G r o f
Džaba se koprcaš free. Vučić je igrač kakvog tvoja ekipa može samo sanjati..
Jednim potezom...
dobije malo glasača ds-a koji su sentimentalno vezani za Ćuruviju..
iskompromituje dačića za slučaj izbora (dok se spomene Mira odmah se pomisli na dačija...
potseti birače malo na koštunicu, mislim legija i te munje..
i pored svega još uradi dobru stvar.

Grofe, ne preteruj.
Valjda si do sad ispunio dnevnu normu hvalospeva.
nego, nešto o temi: zar ni tebe ne interesuje šta bi Legiji iznebuha?


Na zalost, sve sto je rekao je istina. Pa makar bila i hvalospev.

Gde bi Tadic danas bio da je iskoristio takav zicer i kad su i ovako svi sve znali, samo ozvanicio istinu?

Pa na vlasti.

A sta Tadic radi? Sad pred izbore nasao da pravi razdor u stranci. Ovako genijalan politicki potez nije vidjen jos od kada je Vuk Draskovic odlucio da istupi iz koalicije Zajedno i ipak izadje na izbore kao SPO, nakon visemesecnih protesta opozicije 96/97. Kao kontrast, uporedi kako postupaju i kako su postupali dok su bili u opoziciji Nikolic i Vucic iako se ne slazu.

Sa ovakvom opozicijom, SNS ce vladati decenijama sa apsolutnom vecinom.
freehand freehand 00:32 16.01.2014

Re: Igrač...

Na zalost, sve sto je rekao je istina. Pa makar bila i hvalospev.

Dobro, duet.
A sta Tadic radi? Sad pred izbore nasao da pravi razdor u stranci. Ovako genijalan politicki potez nije vidjen jos od kada je Vuk Draskovic odlucio da istupi iz koalicije Zajedno i ipak izadje na izbore kao SPO, nakon visemesecnih protesta opozicije 96/97. Kao kontrast, uporedi kako postupaju i kako su postupali dok su bili u opoziciji Nikolic i Vucic iako se ne slazu.

Sa ovakvom opozicijom, SNS ce vladati decenijama sa apsolutnom vecinom.

Sa čim to ima veze kad su Legija, njegova verodostojnost i iskaz na kome se temelji otpužnica u pitanjU?
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 00:46 16.01.2014

Re: Igrač...

freehand
Na zalost, sve sto je rekao je istina. Pa makar bila i hvalospev.

Dobro, duet.



Ajde kazi, posteno, sta nije istina?

A sta Tadic radi? Sad pred izbore nasao da pravi razdor u stranci. Ovako genijalan politicki potez nije vidjen jos od kada je Vuk Draskovic odlucio da istupi iz koalicije Zajedno i ipak izadje na izbore kao SPO, nakon visemesecnih protesta opozicije 96/97. Kao kontrast, uporedi kako postupaju i kako su postupali dok su bili u opoziciji Nikolic i Vucic iako se ne slazu.

Sa ovakvom opozicijom, SNS ce vladati decenijama sa apsolutnom vecinom.

Sa čim to ima veze kad su Legija, njegova verodostojnost i iskaz na kome se temelji otpužnica u pitanjU?


Pa sa njegovim (Grofovim) komentarom, valjda?
I uopste, sa tim nekim nista nam nije dovoljno, sve je samo demagogija stavom. Jer, kao sto znamo, Boris je bio gadljiv na demagogiju.

Pazi, da me ne razumes pogresno, pritisak, kritika, pritisak, kritika, ja te podrzavam. Samo mislim da treba dati credit where it's due. Evo i Amnesty International je dao. Hvalospevi?

Ali svakako nastavi sa pitanjima, treba ih postavljati, zaista veruj mi podrzavam te. Pogotovo sto si ovih dana u manjini.
freehand freehand 00:55 16.01.2014

Re: Igrač...

Pa sa njegovim (Grofovim) komentarom, valjda?
I uopste, sa tim nekim nista nam nije dovoljno, sve je samo demagogija stavom. Jer, kao sto znamo, Boris je bio gadljiv na demagogiju.

Pazi, da me ne razumes pogresno, pritisak, kritika, pritisak, kritika, ja te podrzavam. Samo mislim da treba dati credit where it's due. Evo i Amnesty International je dao. Hvalospevi?

Ali svakako nastavi sa pitanjima, treba ih postavljati, zaista veruj mi podrzavam te. Pogotovo sto si ovih dana u manjini.

Potpuno si me razotkrio.
Ali da ti meni sad nešto za uzvrat priznaš: jesi li čitao blog i komentare?
Mislim, nije obavezno ali bi možda eventualnu raspravu učinilo bar naizgled smsilenom.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 00:59 16.01.2014

Re: Igrač...

freehand
Pa sa njegovim (Grofovim) komentarom, valjda?
I uopste, sa tim nekim nista nam nije dovoljno, sve je samo demagogija stavom. Jer, kao sto znamo, Boris je bio gadljiv na demagogiju.

Pazi, da me ne razumes pogresno, pritisak, kritika, pritisak, kritika, ja te podrzavam. Samo mislim da treba dati credit where it's due. Evo i Amnesty International je dao. Hvalospevi?

Ali svakako nastavi sa pitanjima, treba ih postavljati, zaista veruj mi podrzavam te. Pogotovo sto si ovih dana u manjini.

Potpuno si me razotkrio.
Ali da ti meni sad nešto za uzvrat priznaš: jesi li čitao blog i komentare?
Mislim, nije obavezno ali bi možda eventualnu raspravu učinilo bar naizgled smsilenom.


Razotkrio? Zar to nije vec svima ocigledno?
Aj' batali to prepucavanje, nego reci koji deo ovog video klipa je relevantan da pogledam, ne mogu da gledam bre sat i po, nemam toliko vremena.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana