Astrologija| Ekonomija| Politika| Životinjski svet

A sad - WARP!

freehand RSS / 25.01.2014. u 12:30

Samo posvećenima ni najbolje nije dovoljno dobro, i znaju da i od najboljeg može bolje. 

Birači to, na sreću, umeju da prepoznaju i nikakva ih najprljavija kampanja do sada neće sprečiti da postupe ispravno u osami glasačkog mesta. Ceneči rezultate i verujući u viziju.

124461548152e3917e69ddc418300968_640x417.jpg

 

"Vučić je, obraćajući se članovima SNS na izbornoj skupštini, rekao da neće govoriti loše o koalicionim partnerima. 

"Mnogo smo dobrog napravili, napravili smo dobre temelje", rekao je Vučić govoreći o partnerima u Vladi Srbije. "Mislim da možemo bolje i brže u budućnosti".

Tražim od vas da se da se borite za boje vaše stranke, za Srbiju, rekao je Vučić članovima SNS, koji su odluku da sutra predloži nove parlamentarne izbore pozdravili dugim aplauzom.

 Lider naprednjaka je rekao da je ova stranka postigla najveći rezultat od uvođenja višestranačja u Srbiji, i da je "najvažnije da Srbija postigne još veće uspehe", a da SNS, kao stranka, može da ima i slabije rezultate"

...

Potpuno se slažem sa Vučićem u predviđanju toka kampanje: treba pravično podeliti Briselski sporazum i hapšenje Miškovića. 

Rovarenje opozicije po pitanju svega ostalog - realnih rezultata, obećanja/ispunjenja, brojki i statistika je koliko očekivano toliko i irelevantno za opredeljivanje birača. Ali ćemo se, kladio bih se, naslušati o bananama, venčanjima, kućicama na vodi, kanalima, vodovodima, zapošljavanjima. A bogami i o javnim nabavkama i sličnim stvarima.

Strašno je  međutim, što sve ovo nije samo loša fikcija pretočena u jeftinu kinematografsku priču za kišno popodne. 

Jok. To je naš život, sad i ovde, i do daljnjeg. 

 



Komentari (426)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 21:28 25.01.2014

Re: Kadrovi


Car! Može li, bre, autorska za Omegu već jednom?

imao, oduzeta, imao, oduzeta...
kao i kod tebe sa komentatorskim statusom.

nestabilniste, jbg
princi princi 21:45 25.01.2014

Re: Kadrovi

AlexDunja

Car! Može li, bre, autorska za Omegu već jednom?

imao, oduzeta, imao, oduzeta...
kao i kod tebe sa komentatorskim statusom.

nestabilniste, jbg

Sad će te Omega napušiti i to potpuno s razlogom. Njegova i moja nestabilnost nemaju ništa jedna s drugom. Moja je isključivo psihičke prirode, a on je, čovek, žrtva političkog progona. Hajke! Dule Korać, Jova Deretić, Omega, Smarenović, Senilni26... to su nacionalna blaga, ostavština za budućnost, to se neguje.
AlexDunja AlexDunja 21:58 25.01.2014

Re: Kadrovi


Sad će te Omega napušiti i to potpuno s razlogom.

jedva čekam:)
a kad je iko ikoga, na ovom blogu,
napušio bez razloga?
dr.wagner dr.wagner 23:25 25.01.2014

Re: Kadrovi

... večer

omega68
Dali, odluka o izborima je doneta na jednom drugom mestu i samo servirana da je Vučić saopšti.
Običan spiker, to je on.Njega vode, njime ruko vode.Ko?

Elite, masoni, tajne služe ili nešto što sve to objedinjava.


-Nije to sve ...
... i oženilo ga u tajnosti neki dan , protiv njegove volje ...


W
dali76 dali76 00:28 26.01.2014

Re: Kadrovi

Mi ljudi volimo misliti kako sve sto se desava oko nas ima nekog viseg smisla pa to neko odozgo vuce konce.
Taj odozgo ili je bog ili neka tajna mracna organizacija koja ima zzadatak da nas unisti.
A ustvari, stvari su mnogo gore, zavisi nesto i od nas ,a makar i mrvica odgovornosti u vlastitom dzepu potrese svakog razumnog covjeka pa on trazi i pronadje zrtvenog jarca/dezurnog krivca.Najmanje je bitno gdje, dal na istoku il zapadu.
Ozeinilo Vucica/dovelo Milosevica/Tudjmana. Sjebalo Markovica na prvim izborima.
Mi na srecu nismo ni bitni ni veliki, nit imamo naftu,al ni pameti.

AlexDunja AlexDunja 00:37 26.01.2014

Re: Kadrovi

-Nije to sve ...
... i oženilo ga u tajnosti neki dan , protiv njegove volje ...

nije ni ...znao,
što je još gore, ni novine nisu znale
omega68 omega68 01:05 26.01.2014

Re: Kadrovi

nismo ni bitni ni veliki, nit imamo naftu,al ni pameti.

Koliko samo grešiš...
Srećom to nikom nije bitno
freehand freehand 01:24 26.01.2014

Re: Kadrovi

Mi ljudi volimo misliti kako sve sto se desava oko nas ima nekog viseg smisla pa to neko odozgo vuce konce.

to što Amerikanci i Nemci upravljaju političkim procesima nije nikakav "viši smisao" nego realnost. Kao što su u prethodnoj iteraciji naložili Dačiću da se prikloni DS-u, tako su ga u ovoj poslali kod Vučića. I to je Dačić otvoreno rekao u mikrofon.
E tako je sad Vučiću i Dačiću rečeno - ajd na izbore. Uz kontrolu štete.
dali76 dali76 02:00 26.01.2014

Re: Kadrovi

Daklem, Tadica smmenilo iz Berlina I Washingtona?
A ja naivan mislio Vesna Pesic i beli medvedi/listici.
A I onaj Obrad lupeta iz Washingtona kad kaze da isti Washington nije odusevlljen odlukom o novim izborima?
A, Omega, ljudski je grresiti.

freehand freehand 02:12 26.01.2014

Re: Kadrovi

A ja naivan mislio Vesna Pesic i beli medvedi/listici.

Vesna Pešić je sredstvo, nisi valjda mislio da je ona neki ozbiljan igrač? I odradila je taman koliko je trebalo. nego nešto ćuti, a i kad priča kontra priča ovih dana. A baš bih sa njom proćakulao o posledicama političkog delovanja i moralu.
A I onaj Obrad lupeta iz Washingtona kad kaze da isti Washington nije odusevlljen odlukom o novim izborima?

Taj Obrad - pretpostavljam da je kesić - to je neki biblijski lik?
Ne znam, naime, šta Vašingtonu odgovara (kao ni on, uostalom) ali sam siguran da bez miga iz tog lepog grada Vučić ne bi pomislio da ovo danas objavi.
I, uostalom, nekako više verujem Dačiću kad kaže ko mu je ukazao na pravi put nego tebi i Obradu zajedno.
Izvini.
oskar-z-wild oskar-z-wild 03:11 26.01.2014

Re: Kadrovi

dali76
Taj odozgo ili je bog ili neka tajna mracna organizacija koja ima zzadatak da nas unisti.



Da ali sigurno postoji sila prirode sa kojom se čovek bori za opstanak. To ne nestaje. Tako je i sa ljudskim organizacijama.


Mi na srecu nismo ni bitni ni veliki, nit imamo naftu,al ni pameti.


O kakvoj je sad sreći reč stalno govorimo smo jadni i sjebani? Ne slažem se sa izjavom da nemamo pameti, ko opstaje ima je, stvar je samo usavršiti je.
Unfuckable Unfuckable 03:18 26.01.2014

Re: Kadrovi

Ne slažem se sa izjavom da nemamo pameti, ko opstaje ima je, stvar je samo usavršiti je.

poslednjih (hajde da budem dobro raspoložen)... dvadesetak godina temeljni su dokaz za tvoje neslaganje
dali76 dali76 04:18 26.01.2014

Re: Kadrovi

Aha, Vesna sredstvo u rukama Washingtona and Berlina?
Sve bolje od boljeg.
Ne, Obrad nije naravno nikakav biblijski lik. On je svestan sta je Washington /u prioritet ,a znamo da je Ivica tu glavni igrac.
Kao sto znamo da ce novi izbori veoma verovatno tog glavnog igraca izbaciti sa terena.
Kao sto rekoh, ili se gospodar vise nije mogao odupreti gladi gladnog kadra za jos vecom vlasti, ili i sam ima identicne apetite.
Mada priznajem cudno zvuci objasnjenje za nove izbore da SNS zasluzuje jaci uticaj u vladi/vise ministarstava,a gospodar, pred izbore, najavljuje, kako SNS ne zeli niposto samostalno da vlada.
Ja nisam toliko blesav pa da ne shvatam uticaj velikih igraca,ali ni toliko naivan da domace igrace posmatram kao vostane figure koje se pomerraju iskljucivo na migove izvana.
Politika je ipak kompleksnija od tog,a da nije onda tvoje pisanje ovde ili bilo cije ne bi imalo ama bas nikakvog smisla a jos manje svrhe.

oskar-z-wild oskar-z-wild 05:20 26.01.2014

Re: Kadrovi

Unfuckable
Ne slažem se sa izjavom da nemamo pameti, ko opstaje ima je, stvar je samo usavršiti je.
poslednjih (hajde da budem dobro raspoložen)... dvadesetak godina temeljni su dokaz za tvoje neslaganje


Pa dugo je trajalo ali barem su ključna pitanja tog period praktično rešena Kosovo i EU. Give some credit to us all!
tasadebeli tasadebeli 11:24 26.01.2014

Re: Kadrovi

dali76

Mada priznajem cudno zvuci objasnjenje za nove izbore da SNS zasluzuje jaci uticaj u vladi/vise ministarstava,a gospodar, pred izbore, najavljuje, kako SNS ne zeli niposto samostalno da vlada.
Ja nisam toliko blesav pa da ne shvatam uticaj velikih igraca,ali ni toliko naivan da domace igrace posmatram kao vostane figure koje se pomerraju iskljucivo na migove izvana.
Politika je ipak kompleksnija od tog,a da nije onda tvoje pisanje ovde ili bilo cije ne bi imalo ama bas nikakvog smisla a jos manje svrhe.




Dali, jesi li primetio da Vučić ipak donosi odluku o izborima iako se Stejtsi protive (Obrad Kesić juče) i iako "Nemačka ne vidi nikakve razloge za održavanje novih izbora u Srbiji" (nemački ambasador pre dve-tri nedelje)(A zato je i Đilas juče na onoj konferenciji za štampu izgledao kao da je upravo uprljao pelene).


Na ovom blogu se uvrežila tradicija da odmah krene zajebavanje sa Omegom čim se čovek javi, pri čemu mu se odmah lepe etikete na kojima piše "teorija zavere" (mašine za pranje mozga rade savršeno), a on je lepo tamo kod Libkonza napisao:

"Његова одлука, (misli na Vučića) зависиће од одлука унутар елита. Србија на западу или коалиција са Русима. Какву ће одлуку донети? Пре свега, то зависи какав буде распоред снага унутар елита. Ако за коалицију са Русима буде знатна мањина, неће имати куд. За коалицију са Русима никада неће бити већина, но ако круг унутар елите за то не буде маргинално мали, Вучић ће имати да преломи. Како? то зависи од његових унутрашњих мотива, схватања света и смисла живота. За одлуку ће одговарати, овде или по смрти својој.
Да ли је већ одлучио?
Можда јесте!?"

Kada Omega kaže "elite", on misli na srpske elitne krugove. Ne treba uopšte da zavarava Vučićevo i Dačićevo deklarativno (za moj ukus čak i preglasno i preterano naglašeno) zalaganje za EU, ipak još uvek 50% građana Srbije to podržava. Zar nije i mnogo veća država od Srbije, Ukrajina, u poslednjem trenutku napravila zaokret i pred potpisivanje se okrenula na drugu stranu (Lova je u pitanju; i jedni i drugi obećavaju, ali ovi sa Istoka barem ispunjavaju svoja obećanja, dok ovi sa Zapada nemaju love da bi ispunjavali obećanja jerbo moraju da spašavaju pre svega svoje sopstvene bankarske sisteme.)

U svemu tome, Vučićevo nemušto saopštenje o razlozima raspisivanja izbora ne treba da te čudi. Šta drugo da kaže sem toga što je rekao?

"It's a funny game, man, everybody changes sides all the time."

Ali... U toj igri se vazda hoda po konopcu razapetom negde visoko u vazduhu, pa tako i kod ove Vučićeve odluke o prevremenim izborima postoji to "ali" (sad se setih trenutka kada je Sloba 2000. raspisao prevremene izbore, pa to objavili na radiju, a moja žena čula i istrčala u dvorište vičući mi: "Debeli, sad je stvarno gotov!!!" )

Dakle, gde smo sada? Uprkos protivljenju srpskim izborima (barem zvaničnom) iz Vašingtona i Berlina, Vučić ipak donosi odluku o raspisivanju izbora.

Ali... "If you run naked around a tree at a speed of 185,999 miles/second, there is a distinct possibility of screwing yourself."

EDIT: Zadatak Vučića, kao i svakog drugog vlastodršca pre njega i posle njega, jeste da što duže opstane na tom mestu na koje je dospeo. A zadatak nas, običnih smrtnika, jeste da nas što više ostane živih u svemu tome.


EDIT broj 2: A ako me neko bude slučajno zapitao šta su to srpske "elite" i ko ih čini, ja ću mu odgovoriti kontrapitanjem sa zahtevom da mi objasni šta znači termin "politička izuzetnost" gospođe Sonje LiFt koji je zadužen da nivoe povezuje po vertikali. Po horizontali se oni sami povezuju, tu lift ne treba...
omega68 omega68 12:59 26.01.2014

Re: Kadrovi

Ja nisam toliko blesav pa da ne shvatam uticaj velikih igraca,ali ni toliko naivan

Jesi i jesi
Na ovom blogu se uvrežila tradicija da odmah krene zajebavanje sa Omegom

Nemoj Taso, nahebaćeš i ti.
Ne vredi, ljudi vole da žive svoje stereotipe do poslednjeg uzdaha.
Ja sam Daliboru, na njegov zahtev, linkovao tekst koji je na jednom našem sajtu pisan 20.juna prošle godine JEDAN DAN POSLE ZAVRŠETKA SASTANKA G8 u V.Britaniji.
U tom tekstu je sve objašnjeno - podela ekonomskih uticaja u Evropi i svetu.
Jeste da je na srbici ali je dali rekao da to nije problem.Ne znam da li je pročitao, ako jeste onda ovde nešto glumi.Ako nije, onda je to porvrda da je postao veći Amer od Jenkija i da ne može da se pomiri sa ulogom svoje moćne domovine.
A uloga je sledeća: Zbog više milijardi naivčina ta i druge zemlje glume nekakva zahlađenja odnosa, svađe, sukobe sve da se Vlasi i Dalibor ne sete.
Nešto se , kao, gicaju i ne odobravaju izbore,hehehehe.A tebi ći Taso da pošaljem taj link na pp da se uveriš kako se sve dogovoreno sprovodi
freehand freehand 13:24 26.01.2014

Re: Kadrovi

Aha, Vesna sredstvo u rukama Washingtona and Berlina?
Sve bolje od boljeg.

Pa da, ako hoćeš baš tako da uprostiš - a vidim da hoćeš. Mnogi mali igrači su najčešće sredstvo u rukama velikih igrača, čak nevezano za to da li su svesni svoje uloge.
Aleksandar Vučić i Ivica Dačić, recimo, o svojim ulogama imaju punu svest.

Ne, Obrad nije naravno nikakav biblijski lik. On je svestan sta je Washington /u prioritet ,a znamo da je Ivica tu glavni igrac.
Kao sto znamo da ce novi izbori veoma verovatno tog glavnog igraca izbaciti sa terena.

Pa šta je tu problem? Tako je i Tadić bio glavni igrač, pa kad je postao dosadan sa gicanjem oko Kosova i suvereniteta Vašington i Berlin napravili su nove glavne igrače upravo od onih koji su dotle bili trn u oku i klipovi u točkovima.
isto će se sad desiti. Mrzi njih, ili je preskupo da se zamajavaju detaljima. Hoćete izbore? Ok. Bitno je da se ne menja politički i ekonomski smer koji smo mi zacrtali i koji ne remeti lokalne i regionalne planove.
I ćao.
Politika je ipak kompleksnija od tog,a da nije onda tvoje pisanje ovde ili bilo cije ne bi imalo ama bas nikakvog smisla a jos manje svrhe.

Zašto prepoznavanje i konstatovanje realnosti ne bi imalo smisla?

tadejus tadejus 15:03 26.01.2014

Re: Kadrovi

tasadebeli

Kada Omega kaže "elite", on misli na srpske elitne krugove. Ne treba uopšte da zavarava Vučićevo i Dačićevo deklarativno (za moj ukus čak i preglasno i preterano naglašeno) zalaganje za EU, ipak još uvek 50% građana Srbije to podržava. Zar nije i mnogo veća država od Srbije, Ukrajina, u poslednjem trenutku napravila zaokret i pred potpisivanje se okrenula na drugu stranu (Lova je u pitanju; i jedni i drugi obećavaju, ali ovi sa Istoka barem ispunjavaju svoja obećanja, dok ovi sa Zapada nemaju love da bi ispunjavali obećanja jerbo moraju da spašavaju pre svega svoje sopstvene bankarske sisteme.)


ququ zar se tebi zaista cini da je rusija bolji izbor za neku (bilo koju) evropsku zemlju od EU?
cinjenice te zestoko opovrgavaju, jer koliko god mi lamentirali nad teskom sudbinom grka, ili mozda bugara, spanaca, ili rumuna...
to je sve luk i voda kako prolaze belorusija, veseli rusostani..
ukrajinu bolje da ne pominjemo
ko zeli znati koliko tacno lose kome od njih ide evo pouzdane liste
slozicemo se da nije zahvalno porediti zemlju koja je bogata naftom i onu koja nije bogata nicim osim priprostim pukom, ali gle, ove prve su upravo ruske saveznice koje se koliko toliko ne dave u poptpunom blatu
kako li bi bilo da nema nafte na tom kavkazu...
e dobro
mozda ima i neki drugi argument zasto rusija i nije zemlja zbog koje bi se trebalo okrenuti ledja eu perspektivi?
pa gle, ima
npr. trgovina
trdicionalno dve zemlje sa najvecim uvozom iz srbije su italija i njemacka, slijede ih prvi susjedi, pa onda negdje dodje i rusija, pa onda opet citava grupa eu zemalja...
s kim li se isplati biti u boljim trgovinskim odnosima.. zakljucite sami
a argument povoljni krediti?
tjah
to je otprilike kao da majka kockara kaze kako je ljubi uvijek najbolji drug bio srecko, drugar jos od malih nogu
eto koliko je dobar, taj srecko, on sad ljubi zajmi pare za kocku po najpovoljnijoj kamati, samo 5% godisnje, a srecko je inace zelenas, no za druga ljubu nije mu tesko da i po 5% (dobro 7, ako trziste tako kaze)
zlatno srce srecko ima
s obzirom na sta mi te pare skrkamo stvarno bi bolje bilo da nam ih rusi ne daju (a da se ne lazemo i nisu drjesili kesu bog zna kako ekstenzivno, u svakom slucaju dug prema rusiji i dug prema eu zemljama je reda velicina 1:50 za eu, ili gore)
pa onda ima i taj argument (da ne kazem mudrost), cita se ozbiljna stampa, kako eu nije pri parama, jer eto mora banke da spasava iz bankrota..
na stranu sad sto to veze s bankama nema, nego s cinjenicom da evropske zemlje imaju visok nivo duga a slab rast.. ali dobro, necemo valjda u detalje sad da idemo..
e dakle, ta takva evropa, koja grca u nemastini iskesira braco 80 milijardi evrica samo za grantove za razvoj takvih stvari kao sto je nauka i drustveni izazovi (sjajnih okica pominjasmo taj horizon 2020)
nadji mi tri bobe da rusija daje nekoma za ista slicno
i konacno obecanja...
taj je fakat argument najjaci
nisu nam nikad nista ni obecali, pa sta sad da se zalimo..
o narodnoj volji i 50% bolje da ne pocinjem
omega68 omega68 15:38 26.01.2014

Re: Kadrovi

to je sve luk i voda kako prolaze belorusija, veseli rusostani..

Hoćete li biti ljubazni da nam osvetlite kako se živi u Belorusiji?
tasadebeli tasadebeli 15:41 26.01.2014

Re: Kadrovi

tadejus

ququ zar se tebi zaista cini da je rusija bolji izbor za neku (bilo koju) evropsku zemlju od EU?


Ништа се мени не чини.

Само се питам шта се Вучићу чини и шта ће одлучити (или је већ одлучио) шта је бољи избор за њега самог...

Утешно је што у свему томе он ипак не може у потпуности, баш скроз наскроз, да занемари шта се чини мени и теби и свима осталима са овога блога, а и шире... Мора, јадан, и то да узима макар малкице у обзир при доношењу одлуке, па се зато тако мучи к'о да има тврду столицу.

Као што је то требало, уосталом, да узму у обзир и сви они његови претходници када им је први пут пало на памет да могу да доносе одлуке, а да их баш нимало не занима шта стока, пардон, народ мисли.

(Знам да сада звучим као прави профа, што уосталом и јесам, али морам да ти подвикнем: Читај пажљиво да не би долазило до оваквих учитавања. )
gedza.73 gedza.73 15:47 26.01.2014

Re: Kadrovi

Tasa
Na ovom blogu se uvrežila tradicija da odmah krene zajebavanje sa Omegom

Omegu sam upoznao i tvrdim da je mnogo dobar momak.
freehand freehand 16:00 26.01.2014

Re: Kadrovi

ukrajinu bolje da ne pominjemo

Ovo je dosta mudro. Meni ta Ukrajina baš žulja mozak. A ne bih rekao da može tek tako u kalup. Naime, kao da su se Evropljani i Amerikanci malo preigrali računajući da su završili posao izlaskom te zemlje iz SSSR i promenom političkog i ekonomskog sistema. A glad, izgleda, ipak ne gleda mnogo ni na parole ni na brendiranje. I kao da je tu neko odradio par prostih računskih operacija prilikom izbora strane u datom momentu.
tadejus tadejus 16:18 26.01.2014

Re: Kadrovi

omega68
to je sve luk i voda kako prolaze belorusija, veseli rusostani..

Hoćete li biti ljubazni da nam osvetlite kako se živi u Belorusiji?


u te sam svrhe okacila link
rang listu zemalja prema bdp-u po glavi stanovnika
necemo valjda pricati o tome kako moja tekta u belorusiji zivi, i tvoj stric u luksemburgu?
tadejus tadejus 16:24 26.01.2014

Re: Kadrovi

tasadebeli
tadejus

ququ zar se tebi zaista cini da je rusija bolji izbor za neku (bilo koju) evropsku zemlju od EU?


Ништа се мени не чини.

Само се питам шта се Вучићу чини и шта ће одлучити (или је већ одлучио) шта је бољи избор за њега самог...

Утешно је што у свему томе он ипак не може у потпуности, баш скроз наскроз, да занемари шта се чини мени и теби и свима осталима са овога блога, а и шире... Мора, јадан, и то да узима макар малкице у обзир при доношењу одлуке, па се зато тако мучи к'о да има тврду столицу.

Као што је то требало, уосталом, да узму у обзир и сви они његови претходници када им је први пут пало на памет да могу да доносе одлуке, а да их баш нимало не занима шта стока, пардон, народ мисли.

(Знам да сада звучим као прави профа, што уосталом и јесам, али морам да ти подвикнем: Читај пажљиво да не би долазило до оваквих учитавања. )



opa profo
pa jel se tako obraca djacima??
sa "ne ucitavaj" kad ti se postavi pitanje profo?

ququ zar se tebi zaista cini da je rusija bolji izbor za neku (bilo koju) evropsku zemlju od EU?


sad moze biti da je to bas sasvim glupo pitanje, ali nakon

...za moj ukus čak i preglasno i preterano naglašeno) zalaganje za EU


i

...i jedni i drugi obećavaju, ali ovi sa Istoka barem ispunjavaju svoja obećanja


mozda treba i oprostiti losem djaku sto mu se pricinilo?
cane cane 16:25 26.01.2014

Re: Kadrovi

Hoćete li biti ljubazni da nam osvetlite kako se živi u Belorusiji?


i ne samo to. what a brainstormin... pajz sad ovo:

slozicemo se da nije zahvalno porediti zemlju koja je bogata naftom i onu koja nije bogata nicim osim priprostim pukom, ali gle, ove prve su upravo ruske saveznice koje se koliko toliko ne dave u poptpunom blatu
kako li bi bilo da nema nafte na tom kavkazu...


koje to bogate naftom zemlje su ruske saveznice?

katar na primer?

doduse, katar nije na kavkazu.

mozda gruzija?

doduse, ona bas nesto nije preterano bogata naftom, a cini mi se i da nije bas najveci ruski saveznik...



cane cane 16:31 26.01.2014

Re: Kadrovi

Naime, kao da su se Evropljani i Amerikanci malo preigrali računajući da su završili posao izlaskom te zemlje iz SSSR i promenom političkog i ekonomskog sistema. A glad, izgleda, ipak ne gleda mnogo ni na parole ni na brendiranje. I kao da je tu neko odradio par prostih računskih operacija prilikom izbora strane u datom momentu.


a sta tu uopste moze nekom da bude nejasno.

aj nek su svi u ukrajini za eu; i eu ih primi sledece godine u puno clanstvo.

mislim da ce nemacke, francuske a pogotove engleske firme da nagrnu da otvaraju biznis u ukraijini.

i ukrajinski izvoz ce da pici hiljadama kilometara do zapadne evrope?

pa kad francuski turisti nagrnu u kiev...

a cujem da ce i gasom da se snabdevaju iz zapadne evrope (onim koji preostane francezima iz juznog toka...).

eh kakva ce ta drzava blagostanja biti, ta ukrajina... samo da se dokopaju eu.
tadejus tadejus 16:32 26.01.2014

Re: Kadrovi

cane
Hoćete li biti ljubazni da nam osvetlite kako se živi u Belorusiji?


i ne samo to. what a brainstormin... pajz sad ovo:

slozicemo se da nije zahvalno porediti zemlju koja je bogata naftom i onu koja nije bogata nicim osim priprostim pukom, ali gle, ove prve su upravo ruske saveznice koje se koliko toliko ne dave u poptpunom blatu
kako li bi bilo da nema nafte na tom kavkazu...


koje to bogate naftom zemlje su ruske saveznice?

katar na primer?

doduse, katar nije na kavkazu.

mozda gruzija?

doduse, ona bas nesto nije preterano bogata naftom, a cini mi se i da nije bas najveci ruski saveznik...




tebi nista link
guglaj sam
tadejus tadejus 16:36 26.01.2014

Re: Kadrovi

cane
Naime, kao da su se Evropljani i Amerikanci malo preigrali računajući da su završili posao izlaskom te zemlje iz SSSR i promenom političkog i ekonomskog sistema. A glad, izgleda, ipak ne gleda mnogo ni na parole ni na brendiranje. I kao da je tu neko odradio par prostih računskih operacija prilikom izbora strane u datom momentu.


a sta tu uopste moze nekom da bude nejasno.

aj nek su svi u ukrajini za eu; i eu ih primi sledece godine u puno clanstvo.

mislim da ce nemacke, francuske a pogotove engleske firme da nagrnu da otvaraju biznis u ukraijini.

i ukrajinski izvoz ce da pici hiljadama kilometara do zapadne evrope?

pa kad francuski turisti nagrnu u kiev...

a cujem da ce i gasom da se snabdevaju iz zapadne evrope (onim koji preostane francezima iz juznog toka...).

eh kakva ce ta drzava blagostanja biti, ta ukrajina... samo da se dokopaju eu.


dočim ako se dokopaju rusije ima da izvažaju u ameriku lično
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 16:47 26.01.2014

Re: Kadrovi

tadejus

tebi nista link
guglaj sam


zanimljiv link, na primer tamo se vidi da je Belorusija ispred Rumunije i Bugarske koje su pre 7 godina ušle u EU (a te dve zemlje su negde naša kategorija, sem ako neko ne misli da mi u stvari igramo u istoj ligi sa Holandijom ili ne daj bože Luksemburgom).
tadejus tadejus 17:07 26.01.2014

Re: Kadrovi

vrabac_u_steni
tadejus

tebi nista link
guglaj sam


zanimljiv link, na primer tamo se vidi da je Belorusija ispred Rumunije i Bugarske koje su pre 7 godina ušle u EU (a te dve zemlje su negde naša kategorija, sem ako neko ne misli da mi u stvari igramo u istoj ligi sa Holandijom ili ne daj bože Luksemburgom).


jbg sad moram itno poc
ali kasnije cu se vrlo rado vratiti ovoj diskusiji
argumente na sunce pa da vidimo o cemu mi to pricamo kad pricamo o eu, rusiji, reformi, rastu, poslovima, izvozima
hajkula1 hajkula1 17:14 26.01.2014

Re: Kadrovi

omega68

A tebi ći Taso da pošaljem taj link na pp da se uveriš kako se sve dogovoreno sprovodi


Mogao bi ovde da linkuješ ili bar i meni da pošalješ, molim te?
omega68 omega68 17:16 26.01.2014

Re: Kadrovi

i tvoj stric u luksemburgu?

Kako znate za mog strica da je u Luksembergu?
A da, pa idete po CIA sajtovima.Ljudi, vratila nam se sibil
Ja bih se menjao za njihovo mesto na ovoj listi.Za početak.Mi imamo bolju klimu, zemlju i mnoge druge potencijala, za nastavak.Mi možemo mnogo bolje.Samo nam treba da prestanemo da budemo na gubitku zbog pogubnosti SSP i zbog činjenice da smo hrvatska kolonija ( kupovina zemljišta na severu Srbije i monopol u snabdevanju osnovnih životnih namirnica ).Mi razvijamo druge a ne sebe.
Nego, biće da je Vas zabolelo što neće biti
80 milijardi evrica samo za grantove

ili ovo

šta znači termin "politička izuzetnost" gospođe Sonje LiFt

Šta da Vam kažem - zla godina i orla naćera da zimuje među kokoškama
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:31 26.01.2014

Re: Kadrovi

tadejus
vrabac_u_steni
tadejus

tebi nista link
guglaj sam


zanimljiv link, na primer tamo se vidi da je Belorusija ispred Rumunije i Bugarske koje su pre 7 godina ušle u EU (a te dve zemlje su negde naša kategorija, sem ako neko ne misli da mi u stvari igramo u istoj ligi sa Holandijom ili ne daj bože Luksemburgom).


jbg sad moram itno poc
ali kasnije cu se vrlo rado vratiti ovoj diskusiji
argumente na sunce pa da vidimo o cemu mi to pricamo kad pricamo o eu, rusiji, reformi, rastu, poslovima, izvozima


eto.
sad link više nije dovoljan argument, pa mora da bude pojačan još i nekim dodatnim.
a malo pre mi se učinilo je da je taj link dovoljan sam po sebi.
tasadebeli tasadebeli 17:41 26.01.2014

Re: Kadrovi

tadejus

opa profo
pa jel se tako obraca djacima??
sa "ne ucitavaj" kad ti se postavi pitanje profo?




Уместо да ти одоворим на питање, поставићу ја теби питање да бих те тако довео до тога на шта ја мислим, што, наравно, не сме да буде никакав монопол на исправно мишљење, већ само оно што боље објашњава о чему говорим. Тако ја радим и са мојим ђацима, најозбиљније ти кажем...

Дакле, шта ти мислиш, због чега су украјински властодршци направили заокрет у последњем тренутку и окренули се на другу страну иако су знали да тиме доводе земљу на ивицу грађанског рата? Немогуће да нису знали да ће ови са Запада одмах активирати своје пионе не би ли некако стигли до краја табле и узели краљицу.

Због чега, Тадејус(ш)? Због сира и војне музике?

Или због конкретне помоћи Русије која у таквој економској ситуацији у којој се налази Украјина (и Србија и још понеко) омогућава тим властодршцима да опстану и да продуже боравак на местима на којима се налазе?

Шта мислиш?

П.С. -
sad moze biti da je to bas sasvim glupo pitanje, ali nakon

...za moj ukus čak i preglasno i preterano naglašeno) zalaganje za EU


А зар ти не налазиш да је већ постало дегутантно да Хотлипс и Гљивица при сваком свом обраћању народу-стоци преко медија изговарају реченицу: "Чврсто стојимо на европском путу." Чак и када их нико не пита, рецимо када дођу негде у госте по Србији и разговарају са домаћинима како да се побољша инфраструктура тог краја или који домаћин пече најбољу ракију.

Мени то помало личи на оно што сам свакодневно слушао од таквих ликова у мојој младости:"Ми чврсто и непоколебљиво стојимо на Титовом путу самоуправног социјализма и несврстаности." То си тада могао да слушаш у свакој месној заједници.

А чим неко тако пренаглашено истиче нешто, мени само говори да се на томе ништа и не ради него се само прича и прича јер речи ништа не коштају...
freehand freehand 17:57 26.01.2014

Re: Kadrovi

Или због конкретне помоћи Русије која у таквој економској ситуацији у којој се налази Украјина (и Србија и још понеко) омогућава тим властодршцима да опстану и да продуже боравак на местима на којима се налазе?

E? A narodu da preživi bez gladi i smrzavanja?
omega68 omega68 18:20 26.01.2014

Re: Kadrovi

jbg sad moram itno poc

pošto ćete poć onda ćete i doć
Situacija u Ukrajini je ono što će da se dešava u Srbiji.Srbija će ekonomaski morati da se okrene istoku baš kao i Hungarija. Čeka se Bugarska.I Grčka.Evropa nema para da sve to vuče na svojim leđima.

Dakle nije ISTOK samo Rusija ili ti lično imaš nešto protiv Rusije?
Pažljivo pročitajte šta kaže jedna pametna žena od koje sam naučio da čitam geostrategijske principa:

Tako isto sa talasokratskim polom. Dok se on silovito siri da u luku kontrolira 90% sveta, kroz "containment" svih mogucih rivala, i "ubjedjivanjem" drugih u "bezalternativnost" --- one zemlje koje svoju buducnost vide u trgovini, rade na novim idejama. Dok se talasokratski pol bavi sprecavanjem drugih da uspiju, ti "drugi" se bave inovacijama. Vec od 2012 ( a mozda i puno ranije), gradi se mreza tranzita od istocnog Pacifika preko kontinenta Azije do Evrope, i preko Bliskog Istoka, do Afrike. To podrazumeva ne samo modenizaciju postojecih i izgradnju novih zeljeznickih capaciteta, vec i sistem autoputa, gradova, kopnenih luka za pretovar, pravno -normativne infrastrukture za neometani, brz i automatiziran prevoz kontejnera. Japan i Juzna Koreja, kao i Kina, su glavni korisnici. Ali nije sve u tranzitu -- iako su beneficije ocigledne, vec se govori o razvoju celog kontinenta koji je izagubio vrednost od kada su zapadne zemlje izmestile prevoz robe na more, i time otkrile i razvile kolonije. A tu priliku ove zemlje nece propustiti. Glavni njihov partner je Rusija, koja zajedno sa Kazahstanom i Bjelorusijom, izgradjuje vec dio regulativne infrastrukture koju mi poznajemo kao Carinska Unija, koja ce prerasti u Evroazijsku Ekonomsku Zajednicu, koja ce prerasti u .... Vec vidite kuda idem. Jer kada vec danas predsednica Koreje o tome govori, a i Japan daje podrsku, znamo da oni ne gube vreme na talosokratske vizije, vec idu putem inovacije. Nekada je Turska imperija presekla Cestu Svile za Evropu i Bliski Istok, i time se otvorila revolucija morskog tranzita, otkrica novih kontinenata, i sirokog sveta za trgovinu. Danas se otvaraju nove mreze tranzita preko Rusije, Kine, Kazahstana, Belorusije, s jedne strane, a od Kine preko centralne azije, Irana, Turske do Balkana s druge strane -- i cjeli ogroman slabonaseljeni kontinent je open za razvoj i rast. Tome se pridruzuje i Ruska "sjeverna morska ruta", koja je najkraci put od severne Evrope do Azije. Za vreme sve duzeg perioda bez leda, to je dobar trgovinski i energetski tranzit pravac. Svi ti tockovi su vec u pogonu, i to na svim djelovima ove mreze.
Dva faktora su od dugorocne vaznosti. Prvo, proizvodnja nafte, iako raste, je sve vise problematicna. Danas se pronalazi samo pod ektremnim uvetima. Na velikim morskim dubinama, u teskim arktickim uvetima, itd. Ili se crpi koristeci ekstremne tehnologije koje su skupe i ekoloski opasne. Tranzit robe okeanima trosi ogromne kolicine naftinih derivata, koji se nemogu zameniti drugim energentima. Elektrifikacija zeljeznica ima vise fleksibilnosti, od hidroelektrana do proizvodnje elektrike iz gasa, naftinih derivata, ugljena ili nuklerane energije. Put izmedju sjevernog pacifika i Evrope je skracen za dva tjedna, ali i vise, ako se doda vreme potrebno za istovar u Evopskim lukama. I tada se konteineri prebacuju na zeljeznicu i na kamione. Zeljeznicke veze, i njihova velika umrezenost osobito u Evropi, dozvoljavaju tranzit robe prakticki do krajnje destinacije.
A naravno, talasokratske kontrole koje se uspostavljaju uglavnom kontrolom moreuza, stena, otoka, itd -- se moraju boriti za kontrolu nad zemljama koje te vitalne tocke posjeduju. Tako da nisu ratovi protiv "Al-Qaede" u Jemenu slucajni, jer se u stvari pokusava svakim sredsvima spreciti secesija Juznog Jemana, jer je Sjeverni, pod us kontrolom. S druge strane, Djibuti, Eritreja, Somalija. Sve ambiciozni planovi za kontrolu pristupa Bab-Al-Mandeb prolazu od Indijskog Okeana u Crveno More. Po zakonu spojenih sudova, onda se mora kontrolirati i Sudan, pa i Kenija. Pa onda "nepredvidljive" posljedice otjepljivanja Juznog Sudana -- "svetske najmladje drzave". Sada se vodi rat do istrebljenja, jer tko god je zamislio da Dinka i Neur moraju ziveti u jednoj drzavi, bez da imaju kontrolu Kartuma iznad svoje glave -- trebao je svoju glavu pregledati. Sada se naravno, to mora sanirati, i dolazi vojska iz Ugande, koja je danas jedina drzava u Africi koja sluzi kao Americka vojna rezerva -- za bilo koje potrebe. Spojeni sudovi. Sada, nakon dekada obozavanja, nije Zapad sretan sa Rwandom i predsednikom. Jer se mesa u pitanja Konga, gdje se je nekada mesao, ali po dozvoli. Sada je dozvola istekla. Spojeni sudovi. I to je samo JEDAN moreuz. Da ne govorimo o Malaka ili Hormuz moreuzima.
Tako dok je talasokratski svet u previranju, katkada mirniji, pa opet nestabilan -- kontinentalni svet to ne zanima. Japan i Juzna Korea znaju jako dobro da ce se pitanja otoka, stena, i moreuza poostravati jer su poluga US okretanja prema Pacifiku. Za njih to znaci biti dio tih previranja, nesigurnosti, i nedostatka kontrole nad svojom trgovinom. Zato su i pregledali sto Rusija nudi, i prihvatili i podrzali tu smernicu ne samo kao tranzitnu opciju, vec i kao nove investicioine mogucnosti.
Kako su Centralna Evropa (Bjelorusija) i Jugoistocna Evropa (Balkan), cvorovi Evroazijskih tranzitnih zona prema Evropi, pocela je ofenziva u vidu Kineske investicione konferencije u Bukurestu. Rusija je naravno vec ugradjena u regiju svojim energetskim tokovima.
Historijski problem sa svim civilizacijama nastaje kada brane svoje pozicije, a ne inoviraju. Nekada je Zapad bio inovator, kada je Turska skucila trgovinske puteve za Aziju. Danas je Evroazija inovator, jer je zapadna talasokratija opsednuta kontrolom mora.
Morska trgovina ce se prilagoditi cenama nafte, kao i krajneg rezutata kontrola vaznih prolaza. Sto god da se desi, kopnena alternativa, zajedno sa otkricem Azije, je otpocela svoj put.
Jedan autor je duhovito rekao da se "contrainment" Kine, ocito pretvara u "konteinerski" rat. Jedan veliki proponent americke imperije je predlozio da US mora istokristiti pregovore sa Iranom i dati Iranu privilegije da kontrolira novi ekonomski pojas ceste svile, tako da se prevoz IZMESTi i da ne ide preko Rusije! Doslo je do toga. Kako uzeti Ruski projekt i investicije, i okrenuti ih protiv Rusije. Autor medjutim zaboravlja, da nije Iran clan Sangajske Organizacije Saradnje da tamo dangubi. Iran je od samog pocetka "krize" bio podrzan ekonomski i politicki od strane Rusije i Kine. Iran zna tko su mu saveznici, dok izgradjuje nove odnose sa Zapadom. Koji usput receno, treba Iran puno vise nego sto Iran treba Zapad. Ali normalizacija je vrlo vazna da se potkopa kontrola koju Saudijska Arabija i Izrael imaju nad US vanjskom politikom sve dok tenzije sa Iranom traju.


A sad Vi?
bolid1 bolid1 18:21 26.01.2014

Re: Kadrovi

Kadrovi?

Evo, sta je radni covek...

kukusigameni kukusigameni 18:23 26.01.2014

Re: Kadrovi

bolid1

Hrvoje i Janez.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 18:26 26.01.2014

Re: Kadrovi

bolid1
Kadrovi?

Evo, sta je radni covek...



pazi kad sam jedno 10 sekundi buljio u ovo. daj link leba ti...
freehand freehand 18:26 26.01.2014

Re: Kadrovi

kukusigameni
bolid1

Hrvoje i Janez.

Po dislajkovima - publika više voli Janeza.
Sine, sakakrenu eksadrile...
Počeću da banujem, majke mi.

a_jovicic a_jovicic 18:43 26.01.2014

Re: Kadrovi

bolid1
Kadrovi?
Evo, sta je radni covek...

Vidiš šta ti je zarada po normi ... Bog da poživi računare i copy-paste!

Nego jel' može neko da mi objasni koji im je cilj (ne mislim nesrećnika koji ovo "pišu" nego onih koji ih plaćaju)?

- da brojem hvalospeva "velikom vodji" pokažu neodlučnima koliko su jaki pa da treba glasati za njih? ... nešto nema logike ... njihova ciljna grupa i sa običnom pismenošću ima problema a tek sa "računarskom" da ne govorim ...

- da pokažu protivnicima koliko su jaki ... još manje logike ... komentar SNS bot-a mož' da osetiš po prve 2 reči ...

- da stranicu sa komentarima ogade svima pa da neodlučni (ali koji nisu njihova ciljna grupa) tamo ne pročitaju nešto što bi ih možda usmerilo da glasaju protiv ... ovo ima nekog smisla ... ali opet malo efekta ... oni koji su apatični i ne navraćaju na te stranice ... oni koji su besni će da shvate da im nikako ne treba ponovo dati šansu i iz inata da urade kontra ...

- da se dokažu svom "vodji" kroz broj hvalospeva i da na osnovu toga napreduju u partijskoj hijerarhiji ... ovo možda ima i najviše smisla ali im šteti kod svih onih ostalih ...

Sve u svemu sa ovakvim "marketinškim" pristupom, njihovi protivnici ne trebaju uopšte da se brinu!
freehand freehand 18:47 26.01.2014

Re: Kadrovi

Sve u svemu sa ovakvim "marketinškim" pristupom, njihovi protivnici ne trebaju uopšte da se brinu!

Nemoj to ne trebaju, pliz.
Nego, taktika drž'te lopova odlično se pokazala i pred streljanje Đinđića, i u Koštuničinoj kampanji 2003. - 2004. a bogami i pre dve godine.
Beskrajno ponavljanje daje rezultate, i Gebels to reče onomad.
bolid1 bolid1 18:56 26.01.2014

Re: Kadrovi

vrabac_u_steni

daj link leba ti...


Nemam, video sam kod drugara na Fejsu, on je pokupio sa Twitter-a od nekog...nisam se preterano trudio da se probijem do izvora.

freehand

Po dislajkovima - publika više voli Janeza.


Da nece mozda mrskog susjeda Hrvoja?!

a_jovicic



Ne znam sta bi rekao, znam da je EXIT jos pre nekoliko godina imao slicnu foru, daju ljudima dzabe karte, a oni idu po festivalu i uredno twituju kako im je nikad bolje tamo i kako je luda zurka...sad, zamisljam da je bio neko ko je lupao recke za normu

Pa i DSovci su radili isto za Djilasa...jao, Dragane, koliki vam je...sad su samo presli na: jao, Aco...

Nego, evo jos jedna sa twitter-a...nije da nema poruku u sebi.



Aco, jes' ti iz Kovina?
Ne, ja sam iz Zemuna!
a_jovicic a_jovicic 19:22 26.01.2014

Re: Kadrovi

bolid1
Ne znam sta bi rekao, znam da je EXIT jos pre nekoliko godina imao slicnu foru, daju ljudima dzabe karte, a oni idu po festivalu i uredno twituju kako im je nikad bolje tamo i kako je luda zurka...sad, zamisljam da je bio neko ko je lupao recke za normu

Pa i DSovci su radili isto za Djilasa...jao, Dragane, koliki vam je...sad su samo presli na: jao, Aco...

Ma jasna mi je "tehnologija" al' nije i svrha ... Pomenu Free Gebelsa ... al' pogrešan im medij ... to je za TV reklame, bilborde, plakate (na koje je doduše naše "biračko telo" već dobrano oguglalo) ... ali na net-u je to malo zastarelo ... taman onoliko koliko je zastareo i iritantan telefonski marketing i ankete ... može da izazove samo kontra-efekat ... a sa ovim retard-porukama podrške počinjem još i da konstruišem teoriju zavere da to njihovi protivnici probaju da ih diskredituju pa puštaju u promet one nebuloze ... Krle ... jesi li to ti?
Bojan Budimac Bojan Budimac 19:37 26.01.2014

orijentacija

Neko pomenu naftu? I Kavkaz? I sve to u nekom kontekstu orijentacije istok v.s. zapad... Još se i nude linkovi na pouzdane liste Cijinog World Fact Book. Ozbiljna diskusija vidim, nema šta. Pa eto da se ubacim (nemam pojma o politici u Srbiji, ali nešto malo znam o zemljama susednima ovoj u kojoj živim). Mislim da bi prvo valjalo raščistiti koje su to kavkaske zemlje pune naftom ko brod, a istovremeno skroz okrenute Rusiji. Ja ovako na pamet ne mogu da se setim nijedne.

No, tamo (na toj pouzdanoj listi) vidim da se jedna zemlja zakavkazja, (pre)bogata naftom i prirodnim gasom, okrenuta totalno Zapadu, kotira prilično slabo [ovo "slabo" je preterani eufemizam (pleonazama nikad dosta), dva mesta je ispod ekonomskog giganta Makedonije]. A i ovo "okrenuta totalno Zapadu" je understatement, jedan meni omiljen "forensic economist" je naziva Islamic Republic of BP (naravno BP je British Petroleum).

Koincidentalno(?) baš radim na nekom tekstu o Iranu druge polovine 19. i prve polovine 20. veka i ima "slatkih" paralela sa sadašnjicom te susedne zemlje (valjda ste do sada pogodili da se radi o bratskom Azerbejdžanu). Jedna od tih "slatkih" paralela je da je prvi demokratski izabran predsednik Azerbejdžana zbačen pučem u režiji BP-a, skoro pa tačno na četrdesetogodišnjicu zbacivanja prvog demokratski izabranog premijera Irana, a za račun iste firme (tada se do duše zvala malo drugačije).

I grehovi dvojice zbačenih su (malo) drugačiji, ali u osnovi isti -- nije im zinulo dupe za lično bogaćenje i stalo im je do razvoja zemlje (čudno, ali istinito, s vremena na vreme se pojave i takvi političari).

Ovaj drugi (Azer) je, između ostalog, glupavo i tvrdoglavo insistirao da u ugovor o koncesijama uđe i uobičajena tzv. "local content" klauzula o kupovini domaće opreme. E sad, treba znati da je Azerbejdžan bio jedan od najvećih (ako ne i najveći) proizvođača opreme za eksploataciju nafte (snabdevao kompletno sovjetsko tržište).

Naravno, baba Alijev (to je onaj što "krasi" Tašmajdanski park) nije insistirao na takvim nonsensima potpisujući ugovor (bez tendera, treba li reći) sa BP, te se najveća azerbejdžanska industrija urušila (90% radnika otpušteno). Što možda objašnjava 115. mesto na toj famoznoj listi. Zaista da se čovek upita "kako li bi bilo da nema nafte na tom kavkazu?" A možda i neka pitanja o orijentaciji...

A glede izbora u toj zemlji vrlo specifično zamišljene demokratije, redovno dobijaju seal of aprooval od EU institucija. Jbga, ni EU birokrate nisu gadljive na kavijar (link je na pdf fajl). Da ne govorim o magarcima mislim na one prave, četvoronožne (Equus africanus asinus), koje sadašnji predsednik (gle, to je sin onog prethodnog) uvozi iz Nemačke po ceni od $50000 po grlu (prosečna cena magarca u tom delu sveta ima tri nule manje). No to je druga priča koja bi nas možda dovela do pitanja zašto Rambu Amadeusu nije bilo dozvoljeno da izvede pravog magarca na binu (i važnije, zašto je bio u grupi koja je onemogućila da se kvalifikuje u finale kič parade zvane Eurosong).
bolid1 bolid1 19:37 26.01.2014

Re: Kadrovi

a_jovicic

Ma jasna mi je "tehnologija" al' nije i svrha


Nismo mi ciljna grupa, nismo bili ni Gebelsu, za nas je bio zaduzen Gestapo, a Gebels je lozio masu...

a_jovicic a_jovicic 19:46 26.01.2014

Re: Kadrovi

bolid1
a_jovicic

Ma jasna mi je "tehnologija" al' nije i svrha


Nismo mi ciljna grupa, nismo bili ni Gebelsu, za nas je bio zaduzen Gestapo, a Gebels je lozio masu...

Onda rasipaju energiju na komentarima '92-ke ... a i narod je prilično apatičan posle svih ovih godina loženja ... no dobro ... njihove pare - njihova glupost.
a_jovicic a_jovicic 20:03 26.01.2014

Re: Kadrovi

vrabac_u_steni
pazi kad sam jedno 10 sekundi buljio u ovo. daj link leba ti...


Nadjoh "Janeza" ...

# Link komentara

... evo i "Hrvoja" ...

# Link komentara

... a nadjoh i još ludji (očigledno isprovociran prethodnim) ...

Kao visokoobrazovani Marsovac, moram reći da Aleksandar Vučić zaslužuje sve pohvale, kao i njegova stranka. Šteta što na Marsu nemamo osobu kao što je Aleksandar Vučić, koja je u stanju dovesti do velikih investicija, borbe protiv korupcije i kriminala, ekonomskog uspona države.
Zaslužan je za projekt Beograd na vodi, Air Serbiju, dolazak Mercedesa (koje će stvoriti stotine radnih mjesta) a najvažnije je da je zaslužan za skori ulazak Srbije u EU.
Da sam građanin Srbije, dao bih glas za Aleksandra Vučića i njegov tim i stranku, jer je to čovjek koji radi i drži svoju riječ.
Pozdrav sa Marsa
(Marsovac sa Marsa, 26. januar 2014 16:40)

# Link komentara
bolid1 bolid1 20:54 26.01.2014

Re: Kadrovi

a_jovicic


dali76 dali76 21:00 26.01.2014

Re: Kadrovi

Naravno da sam primetio da je Vucic donio odluku o izborima usprkos ne bas narocito veselom stavu Washingtona ili Berlina. Uostalom to sam , ko mnnogo sta neuspesno, pokusao da objasnim Freehandu.

Pazi Toso. To sto je Omega ,kako kazes sam, postao predmet zajebancije, o tome bi Omega morao da razmisli. Da, da stavi prst na cello, prvo krene od sebe i od nekih svojih nebuloznih stavova.
Tu naravno ne emislim na njegov stav da Srbija treba da okrene ledja zapadu I udje u zagrljaj majke Rusije. To je legitiman stav na koji on ima pravo.
Siguran sam da bih ga rasirenih ruku docekali, ako vec nisu, na sajtu Dveri il DSS/a.Elem, ni na blogu kao sto je b92 nije usamljen. Zbog toga ja cenim iskrenost Omege jer on govori jasno I glasno sto mnogi ovde tek stidljivo razmisljaju vodeci racuna o politickoj korektnosti.
Drugo, Rusija nudi pare,a EU sem para trazi razvijene institucije, primenu zakona. Ne trazi to EU zbog Srbije, vec sebe radi.
Rusiju, sa druge strane, takve stvari ne zanimaju. Ona mnogo ne brine o sudstvu, o zakonima o finansiranju partija i sl.
Postavlja se pitanje sta je bolje, lakse iz percepcije politicke elite u Srbiji? Odgovor je sasvim jasan. Politickoj eliti ne trebaju institucije, ne treba im uredjena drzava.
Zasto onda ne idu na istok? Zaasto od Srbije ne naprave Severnu Koreju, ili ti crnu rupu na evropskom tepihu ?
I tu je odgovor jasan. Nemaju para da popune rupu.
Nije njima doslo iz dupeta u glavu, nego su ostali praznih dzzepova.
A ta deterministicka percepcija politike u kome je narodu jedino preostalo opstati I preziveti pokusaj politicara da opstanu na vlasti, je netacna,ali ,iskreno i prilicno porazavajuca kad dolazi od tebe.


freehand freehand 21:08 26.01.2014

Re: Kadrovi

Naravno da sam primetio da je Vucic donio odluku o izborima usprkos ne bas narocito veselom stavu Washingtona ili Berlina. Uostalom to sam , ko mnnogo sta neuspesno, pokusao da objasnim Freehandu.

Ma da bre... Taj dosadni Frihend navalio da ti objašnjava kako nema šanse da je Vučić izbore ipak raspisao a da se nije dobro iskonsultovao tamo gde treba. I dobio odobrenje, i kad i s kim, i kako.
Zasto onda ne idu na istok? Zaasto od Srbije ne naprave Severnu Koreju, ili ti crnu rupu na evropskom tepihu ?


O jebem mu tu Severnu Koreju... Šta fali Detroitu, na primer?
mirelarado mirelarado 21:15 26.01.2014

Re: Kadrovi

Po dislajkovima - publika više voli Janeza.


To је због пивског туризма.
tasadebeli tasadebeli 21:26 26.01.2014

Re: Kadrovi

freehand
Или због конкретне помоћи Русије која у таквој економској ситуацији у којој се налази Украјина (и Србија и још понеко) омогућава тим властодршцима да опстану и да продуже боравак на местима на којима се налазе?

E? A narodu da preživi bez gladi i smrzavanja?


Тим путем, Фри, баш тим путем... Да народ не буде смрзнут и гладан... Све друго је већ луксуз и о том потом...

'Ајде и теби да поставим питање...

Шта мислиш, зашто је код нас Радуловић јуче (опет нам се време убрзава, један догађај сустиже други догађај, у праву си за Ворп) поднео оставку на место министра (запази образложење) "због непостојања политичке воље у Влади да се подржи његов програм".

Сви смо се сложили на блоговима који су о томе говорили да тај Радуловићев закон води ка нечему што би требало да представља оздрављење српског друштва, барем када је у питању бацање пара у бунар на одржавање државних предузећа по сваку цену и рационализацију места у јавним службама што све траје толике године зарад одржавања социјалног мира. Када би се одиграло тако како је Радуловић то замислио, много њих би остало без тог "радног" места на којем данас цуцла ли цуцла државну сису трошећи паре које нико није зарадио, но су из кредита које држава узима годинама. (Рече Крстић данас да тако живи преко 700 000 људи. За ову Србију у којој је запослено око 1 700 000 људи, то је скоро пола од укупног броја запослених. Много, куме, много!)

Дакле, следују социјални немири због хиљада и хиљада оних којима је укинута могућност да сисају државну сису (а то им је вероватно и једини приход у кући, па то значи да су и гладни и смрзнути, док о пензионерима који издржавају потомство не треба ни причати). Хотлипс и екипа око њега не може то себи да приушти. Социјални немири су увек ситуација у којој нико не зна како може да се заврши.

Зато нема "политичке воље" у Влади за Радуловићеве идеје. Што значи, остаје статус кво као и до сада. А за тај статус кво треба пара које у Србији нико не зарађује. Дакле, треба пара са стране, из иностранства, као и свих ових последњих 15 година и више. А ако те паре из иностранства тако тешко пристижу (сваке јесени се натеже око нових кредита и новог задуживања са све тежим и тежим условима ММФ-а) и постају све неизвесније, а од државне имовине се више нема шта продати, онда се мора окренути на неку другу страну.

Саудијци су несигурни. Не раде они то што заиста хоће, него зато што су добили миг од Великог брата да пробају и они још увек само испипавају терен овде. Вероватно је то замајавање и куповина времена за Вучића (да не кажем, протеза која му помаже да хода док се не нађе нешто јаче).

Исто као што је и ова одлука о расписивању избора куповина времена. А уз то пропратна корист може бити да Хотлипс стресе са себе Гљивицу и његове гљивице, те да дотуче у главу ДС који ионако бауљају нокаутирани по поду ринга. СНС је пре тога лепо припремио терен преузимањем локалних власти по Београду и Војводини и зато сада све то може да се спроведе у дело.

Дакле, ко преостаје да му се Вучић окрене да би добио преко потребну помоћ за финансијски опстанак државе? А та помоћ би онда послужила да се одржава, макар и на вештачко дисање, овај модел који је Радуловић хтео да укине не бисмо ли почели да враћамо макар мало од оног дуга под којим ћемо оставити децу, унуке, праунуке,...


Или, да ти поједнаставим све ово горе речено, заболе мене баш одакле ћу ја добијати моју професорску платицу. Да ли ће то бити из неких нових кредита ММФ-а или ће кредит бити узет од Руса, кроз различите облике кредитирања и вероватно под повољнијим условима, мени то није важно. Важно је да ја добијам моју професорску платицу да им не бих изашао на улицу да протестујем к'о они синдикалци јуче или, не дај боже, к'о Грци последњих година.

Е, то ти је сада прича у Украјини... Вероватно су властодршци проценили да ће лакше изаћи на крај са Западним пионима, Кличком и екипом, него са милионима гладних и смрзнутих... И, наравно, да ће тако себи продужити боравак на властодржачким местима.

А као што већ рекох, једини задатак који сваки властодржац озбиљно схвата јесте што дужи опстанак на власти. Питај Крстића, он ће то исто да ти каже.
omega68 omega68 21:27 26.01.2014

Re: Kadrovi

Zasto onda ne idu na istok? Zaasto od Srbije ne naprave Severnu Koreju

I ti kažeš za nekoga da treba da stavi prst na čelo?
Pa nije istok Severna Koreja.Pogledaj moj post ( malo je duži citat ) koji pojašnjava napredak saradnje cele evroazije do Japana i Južne Koreje.
Ajde ovako : da li veruješ u današnju vest da je Gadafi imao brlog gde je silovao maloletne dečake i devojčice? Pronašli šta misliš ko? - braća Englezi.
Ili možda misliš da naknadno pokušavaju da opravdaju šta su ti učinili od Libije, mama?
Da li si verovao kada su braća Englezi i tvoji Ameri snimali emisiju kako je Sadam Husein pojeo svoju švalerku?
Ja gledao svojim očima.
Ili bi ti pomislio da samo stvaraju gnev u javnom mnjenju da ga lakše obese?
Isti si kao Pajić.Zatrovani ste stereotipima da je u Rusiji i dalje Staljinova čistka i da drug Stari i dalje druka Gorkića.
P.S.
Kad smo skoro čitali da u Sev.Koreji nema kriminala petorica uglas rekoše da bi nam bilo bolje tamo.
Moguće da je i ta zemlja malo više oklevetana nego što je stvarno tako.
dali76 dali76 21:27 26.01.2014

Re: Kadrovi

Detroit? Severna Koreja?
Jel se ti zajebavas? Il ti se upali ta antiamerricka lampica , onako iz cista mira..il zbog prisustva Budimca?

Ne vredi. Odo ja,a eno ti ga Omega
Objasni njemu da ta Severna Koreja nije tolko losa u poredjenju sa jednim Detroitom.
Posalji pismo predsedniku takodje. Razumecete se verovatno.
Sad razumem zasto je Tadic morao da pozdravlja raju na sve cetiri strane. Imo je on prilicno koloritno glasacko telo.
I naravno, cenim vise Omeginu iskrenosst.

freehand freehand 21:35 26.01.2014

Re: Kadrovi

Ne vredi. Odo ja,a eno ti ga Omega

Pa pazi, sem što je ovo opaka a smešna demagogija još i vređaš kolegu blogera.
Posalji pismo predsedniku takodje. Razumecete se verovatno.

Tu ću morati tebe za protekciju da zamolim. Još mi pamti što ga nikad nisam podržao...
Bojan Budimac Bojan Budimac 21:42 26.01.2014

Re: Kadrovi

Dali
antiamerricka lampica... il zbog prisustva Budimca?

Dali, imaš neki problem glede mene me?

Ja mislim da znaš, ili bi bar trebalo da znaš, da od etikete nema odbrane. Tako da zaista ne razumem ovo gađanje blatom, onako baš usputno preko glave. Da je neki džukac u pitanju ne bih se osvrnuo, ali ti...
gedza.73 gedza.73 21:50 26.01.2014

Re: Kadrovi

Hrvoje i Janez.





Ja prosto ne mogu da zamislim da neko sedi i ovo piše.

'Kao visokoobrazovani Sima Iz Dalekog Kosmosa, moram reći da Aleksandar Vučić zaslužuje pohvale kao i njegova stranka. Šteta što na Marsu nemamo osobu kao što je Aleksandar Vučić, koja je u stanju
dovesti do velikih investicija, borbe protiv korupcije i kriminala, ekonomskog uspona države.
Zaslužan je za projekat Beograd na vodi, Air Serbiju, dolazak Mercedesa (koje će stvoriti stotine radnih mjesta) a najvažnije je da je zaslužan za skori ulazak Srbije u EU.
Da sam građanin Srbije, dao bih glas za Aleksandra Vučića i njegov tim i stranku, jer je to čovjek koji radi i drži svoju riječ.
Pozdrav sa Marsa.'




tasadebeli tasadebeli 22:01 26.01.2014

Re: Kadrovi

dali76


Ti kao Tadejuš(s)... Pa ne odlučujem ja na koju će se stranu okrenuti srpski politički vrh, nego Vučić. A ja samo objašnjavam šta to on treba da odluči i zašto, pokušavajući da sagledam stvari iz njegove perspektive.

Mene ne morate da ubeđujete gde je bolje... Ovakvoj Srbiji kakva je danas to je potpuno svejedno.

Postavlja se pitanje sta je bolje, lakse iz percepcije politicke elite u Srbiji? Odgovor je sasvim jasan. Politickoj eliti ne trebaju institucije, ne treba im uredjena drzava.
Zasto onda ne idu na istok? Zaasto od Srbije ne naprave Severnu Koreju, ili ti crnu rupu na evropskom tepihu ?
I tu je odgovor jasan. Nemaju para da popune rupu.
Nije njima doslo iz dupeta u glavu, nego su ostali praznih dzzepova.




Tako je, to ti upravo i ja govorim. I za onaj jedan sličan citat u prethodnom komentaru sam ti takođe dao preporuku.

U suštini, ti i ja se slažemo, ali se izgleda ne razumemo.

A kakva su tvoja politička uverenja i kakva su moja politička uverenja, to je već nešto sasvim drugo i ja to pitanje nisam ni potegao. Samo tumačim, pre svega sebi, sadašnji politički trenutak u Srbiji i trudim se da to ni u jednoj rečenici ne bojim svojim političkim ubeđenjima (ako ih uopšte i imam) ili da navijam za jedne ili za druge u tom natezanju Zapada i Istoka.

Već sam to rekao jednom drugom prilikom, kada god bi Zvezda i Partizan igrali protiv OFK Beograda, ja bih obavezno navijao za OFK iako u stvari ne navijam za taj klub.

E, takav odnos imam i ovde, po pitanju opredeljivanja pred talasanja koja su u svetu već počela, sudeći barem po ovome što se događa u poslednjih desetak godina.... Jedino me interesuje da Srbija i Srbi opstanu nekako u toj igri... Makar da održimo nerešeno 0:0.

A ta deterministicka percepcija politike u kome je narodu jedino preostalo opstati I preziveti pokusaj politicara da opstanu na vlasti, je netacna,ali ,iskreno i prilicno porazavajuca kad dolazi od tebe.


Žao mi je što sam te razočarao, ali ta percepcija politike mi pomaže da preživim u poslednjih četvrt veka svog života.

Znaš, ja ne verujem baš mnogo u snagu naroda. Osim kada je već izašao na ulice sa govnjivim motkama u rukama. A te situacije baš i ne volim jer onda može da bude puno mrtvih, a to svakako nije u interesu tog istog naroda.
cane cane 22:19 26.01.2014

Re: Kadrovi

dočim ako se dokopaju rusije ima da izvažaju u ameriku lično


kakva je oluja u tvojoj glavi, bas bih da znam.

'dokopavaju rusije'?

jel si ti gledala mapu skoro?
tadejus tadejus 09:13 27.01.2014

Re: Kadrovi

omega68

jbg sad moram itno poc

pošto ćete poć onda ćete i doć
Situacija u Ukrajini je ono što će da se dešava u Srbiji.Srbija će ekonomaski morati da se okrene istoku baš kao i Hungarija. Čeka se Bugarska.I Grčka.Evropa nema para da sve to vuče na svojim leđima.

Dakle nije ISTOK samo Rusija ili ti lično imaš nešto protiv Rusije?


prvo da razjasnimo ideoloska opredjelenja (koja svi jelte imamo iako nas kadsto stid da priznamo)..
e dakle ja sam dijete krajiskih srba, meni su svi poznati preci srbi od prađeda do čukunđeda i međeda..
vjernik nisam pa ne mogu reci da sam pravoslavac ali u kuci imam novi zavjet, to valjda nesto ilustruje..
bosanski rat sam provela u bosni, ko nije bio tesko cu mu opisati sta to znaci za ideolosko opredjelenje..
otprilike daje dobru rezonanciju u usima za pominjanje ideja poput majcica rusija, skroman zivot, odricanje od materijalnog...
sve ja to postujem
no, ono sto djevojci srecu kvari u ovoj prici jeste sto sam ekonomista, dobro obrazovan i solidno iskusan, i svjetski putnik
pametan covjek ne bi trebao pred cinjenicama zatvarati oci
a cinjenice su kulturno te da smo mi zemlja (zemlje, i bosnu racunam) koje su danasnju kulturnu matricu stvarale mahom pod svapskim (tj. austrijskim) krilom
to nam je dosta duboko urezano u svijest i lijepo se primjecuje u razgovorima, radu i druzenju sa germanskim narodima naspram istom tom sa ruskim i rusofilnim narodima
mi se sa rusima ne razumijemo i ne prepoznajemo, nase kulturne matrice su potpuno drugacije
da li takva dva drustva (i da ima volje sa strane velikog brata) uopste mogu da se integrisu... sumnjam
no dobro, ne bih kulturne razloge navela kao prepreku funkcionisanju, nis dokazuje da poslovna saradnja moze da funkcionise
no ekonomski su argumenti neoborivi
ja razumijem da je vas ugao posmatranja geopoliticki, da je to oblast koja vas zanima i o kojoj citate
no nema razumijevanja nicega bez razumijevanja novca a on neoborive dokaze daje da uspjesniju matricu ima eu, a ne rusija
mogu se sloziti da to nije tako samo zbog nekih inherentnih kvaliteta zapada, koje istok ne posjeduje (mada zloglasnog vebera niko ne ospori u njegovoj tvrdnji da je protestantski radni etos ono sto je donjelo prospritet zapadu)..
bilo je svakako i prljave igre, kroz istoriju, a i danas je ima..
nesumnjivo
ali sta mi kao mali narod koji gleda da prezivi, bukvalno, u toj prici mozemo da uradimo..
ja da sam se pitala mi bismo jos 89-e prodali dupe zapadu i rekli majcici da cemo joj redovno pisati razglednicu
ok, nismo
sad igramo na neku kartu kvazi nesvrstanosti, pa u redu, mozda to i nije tako losa ideja
prodavaca dupeta ima dosta, manja je gurka kod ovih sto igraju na obe strane, mozda i upali
ali u svakoj se strategiji ne moze zanemariti ekonomska strana price
a ona kaze, jbg. treba nam zapad
i kao trziste, i kao finansijer, ali prije svega kao donosilac tehnologije
mi je nemamo i sami ne mozemo da stvorimo a od rusa cemo tesko da je iskopiramo jer njihova tehnologija voli da se prikaci na bazence, a kod nas i tih manjka
mozda jos vaznije od tehnologije je vladavina prava
izlizalo se nacisto ali ja neoboriv fakat
kod nas pravo ne vazi ni kad se placa racun za struju, ni kad naplacuje zaostala plata od bivseg poslodavca, ni kad se knjizi imanje, ni kad se politicar uvati s rukom u dzemu...
nigdje
svi se stalno slazemo kako tako ne moze
pa kako onda?
ko da nam to pravo nametne ako sami nismo u stanju, a nismo?
rusija ili strazbur?
ko mislite da je izgledaniji da uspije u tom naumu?

tadejus tadejus 09:26 27.01.2014

Re: Kadrovi

tasadebeli

Уместо да ти одоворим на питање, поставићу ја теби питање да бих те тако довео до тога на шта ја мислим, што, наравно, не сме да буде никакав монопол на исправно мишљење, већ само оно што боље објашњава о чему говорим. Тако ја радим и са мојим ђацима, најозбиљније ти кажем...

Дакле, шта ти мислиш, због чега су украјински властодршци направили заокрет у последњем тренутку и окренули се на другу страну иако су знали да тиме доводе земљу на ивицу грађанског рата? Немогуће да нису знали да ће ови са Запада одмах активирати своје пионе не би ли некако стигли до краја табле и узели краљицу.

Због чега, Тадејус(ш)? Због сира и војне музике?

Или због конкретне помоћи Русије која у таквој економској ситуацији у којој се налази Украјина (и Србија и још понеко) омогућава тим властодршцима да опстану и да продуже боравак на местима на којима се налазе?

Шта мислиш?


znas sta mislim?
mislim da je nije prijatan razgovor u kom se neko postavlja sa visine bez argumenata
prvo, ovo ti je gore klasicna zamjena teza, ako smo govorili o tome da li ili ne ti u citiranim postovima pokazujes rusofilne inklinacije... zasto sada pricati o motivaciji ukrajinskih vlastodrzaca
daj da vidimo ima li tih inklinacija ili nema, pa cemo lako poslije o vlastodrscima
dakle nekorektno raspravljanje
drugo, kod samog tumacenja te motivacije ti isturas ekonomske motive u prvi plan, tvrdis naime da su postupili kako su postupili jer im je to kupilo (zaduzivanjem jelte) jos neko vrijeme na vlasti
kao da gajis neku predrasudu da je ruski dzep dubok a zapadni plitak (to si vec pominjao)
pa let me tell you
nije
ruske devizne rezerve istina iznose impresivnih 500 i nesto milijardi dolara
ali dug iznosi 600 i nesto istih tih milijardi dolara
rusija je jednako tako zavisna od zapadnih finansijera kao i ukrajina
sad to nama moze da se ne svidja ali je fakat takav
rusija je velika i bogata, ali je jedna, a zapadnih saveznika je mnogo, u toj borbi, bar finansije kad su u pitanju, rusija ce uvijek izaci kratkih rukava
tadejus tadejus 09:41 27.01.2014

Re: orijentacija

Bojan Budimac
Neko pomenu naftu? I Kavkaz? I sve to u nekom kontekstu orijentacije istok v.s. zapad... Još se i nude linkovi na pouzdane liste Cijinog World Fact Book. Ozbiljna diskusija vidim, nema šta. Pa eto da se ubacim (nemam pojma o politici u Srbiji, ali nešto malo znam o zemljama susednima ovoj u kojoj živim). Mislim da bi prvo valjalo raščistiti koje su to kavkaske zemlje pune naftom ko brod, a istovremeno skroz okrenute Rusiji. Ja ovako na pamet ne mogu da se setim nijedne.

No, tamo (na toj pouzdanoj listi) vidim da se jedna zemlja zakavkazja, (pre)bogata naftom i prirodnim gasom, okrenuta totalno Zapadu, kotira prilično slabo [ovo "slabo" je preterani eufemizam (pleonazama nikad dosta), dva mesta je ispod ekonomskog giganta Makedonije]. A i ovo "okrenuta totalno Zapadu" je understatement, jedan meni omiljen "forensic economist" je naziva Islamic Republic of BP (naravno BP je British Petroleum).

Koincidentalno(?) baš radim na nekom tekstu o Iranu druge polovine 19. i prve polovine 20. veka i ima "slatkih" paralela sa sadašnjicom te susedne zemlje (valjda ste do sada pogodili da se radi o bratskom Azerbejdžanu). Jedna od tih "slatkih" paralela je da je prvi demokratski izabran predsednik Azerbejdžana zbačen pučem u režiji BP-a, skoro pa tačno na četrdesetogodišnjicu zbacivanja prvog demokratski izabranog premijera Irana, a za račun iste firme (tada se do duše zvala malo drugačije).

I grehovi dvojice zbačenih su (malo) drugačiji, ali u osnovi isti -- nije im zinulo dupe za lično bogaćenje i stalo im je do razvoja zemlje (čudno, ali istinito, s vremena na vreme se pojave i takvi političari).

Ovaj drugi (Azer) je, između ostalog, glupavo i tvrdoglavo insistirao da u ugovor o koncesijama uđe i uobičajena tzv. "local content" klauzula o kupovini domaće opreme. E sad, treba znati da je Azerbejdžan bio jedan od najvećih (ako ne i najveći) proizvođača opreme za eksploataciju nafte (snabdevao kompletno sovjetsko tržište).

Naravno, baba Alijev (to je onaj što "krasi" Tašmajdanski park) nije insistirao na takvim nonsensima potpisujući ugovor (bez tendera, treba li reći) sa BP, te se najveća azerbejdžanska industrija urušila (90% radnika otpušteno). Što možda objašnjava 115. mesto na toj famoznoj listi. Zaista da se čovek upita "kako li bi bilo da nema nafte na tom kavkazu?" A možda i neka pitanja o orijentaciji...

A glede izbora u toj zemlji vrlo specifično zamišljene demokratije, redovno dobijaju seal of aprooval od EU institucija. Jbga, ni EU birokrate nisu gadljive na kavijar (link je na pdf fajl). Da ne govorim o magarcima mislim na one prave, četvoronožne (Equus africanus asinus), koje sadašnji predsednik (gle, to je sin onog prethodnog) uvozi iz Nemačke po ceni od $50000 po grlu (prosečna cena magarca u tom delu sveta ima tri nule manje). No to je druga priča koja bi nas možda dovela do pitanja zašto Rambu Amadeusu nije bilo dozvoljeno da izvede pravog magarca na binu (i važnije, zašto je bio u grupi koja je onemogućila da se kvalifikuje u finale kič parade zvane Eurosong).


znas kako cia factbook je najpouzdanija rang lista bdp-a po glavi stanovnika
koriste je i ruski naucnici u svojim radovima
razlog
skupa je
ona prvo podje od nacionalne statistike ukupnog bdp-a i broja stanovnika
pa to onda prilagodi za nivo cijena
jer jedan evro svakako ne moze da kupi istu kolicinu recimo flasirane vode u beogradu i oslu
a to onda kosta da se napravi t racunica koliko tacno vode koji stanovnik planete moze da kupi za taj evro, i koliko tacno tih evara on zaradi...
pa se nasla cia da to radi
i mi po toj listi ispadosmo neki cini mise 131-vi
lazu li?
u prvih deset upadose sve neki poreski rajevi i naftni bazeni.. pa iza njih dobro nam poznati omrazeni zapad, pa odmah iza i ta rusija...
ti znas nesto drugo?
bogatstvo po jedincu u rusiji je zapravo najvece ne svijetu? a ameri samo snimaju lazne filmove koji prikazuju sjaj i raskos, a u realnosti svi se valjaju u blatu?
pa daj reci nam sta znas, ne drzi nas u mraku


dalje, nafta, je trebala da pojasni da ne bismo trebali misliti da to sto azerbejdzan solidno zivotari znaci da cemo i mi, cim okrenemo ledja eu
jer jbg mi na nafti ne lezimo
krajnje prosto
zasto se toliko zakomplikova u nekim glavama, ne znam
mozda bi manje svrbilo da sam rekla norveska a ne kavkaz

e sad dalje sta si izvolio da nam otkrijes o zloupotrebama americkih i britanskih naftnih kompanija u iranu..
to imas i uvodu najholivudskijeg od svih holivudskih filmova
toliko je to dobro cuvana tajna
kako je to tacno trebalo oci da nam otvori i za sta... ne znam
milisav68 milisav68 10:02 27.01.2014

Re: orijentacija

tadejus
a ameri samo snimaju lazne filmove koji prikazuju sjaj i raskos, a u realnosti svi se valjaju u blatu?

A jel` sme neko da pomene Detroit, a da ne dobije etiketu rusofila?
tadejus tadejus 10:10 27.01.2014

Re: orijentacija

milisav68

A jel` sme neko da pomene Detroit, a da ne dobije etiketu rusofila?

smijes, sto ne bi smio
isto kao sto moja jedna plomba u sestici ne znaci da sam loseg zdravlja tako ni taj detroit ne znaci da amerika propada
a ni prodaja rolex satova u kijevu ne znaci da u ukrajini cvatu ruze
cjelovitija istina je
ovo
plus
ovo

prvo je vec kacena rang lista bdp-a po stanovniku
drugo je gini koeficijent, koji ukazuje na ravnomjernost raspodjele tih para (prvo mjesto znaci najneravnomjerniju raspodjelu)
tadejus tadejus 10:28 27.01.2014

Re: Kadrovi

vrabac_u_steni

eto.
sad link više nije dovoljan argument, pa mora da bude pojačan još i nekim dodatnim.
a malo pre mi se učinilo je da je taj link dovoljan sam po sebi.


pa ucinilo ti se, sta da ti kazem
taj je link samo ilustracija prosjecnog zivotnog standarda u bjelorusiji ili bilo kojoj drugoj zemlji
zasto se tebi cinilo da je istovremeno i objasnjenje svih objasnjenja i da se pri odlucivanju o strateskim savezima nicim drugim ne bi trebalo voditi..
to samo ti znas
milisav68 milisav68 10:47 27.01.2014

Re: orijentacija

tadejus

smijes, sto ne bi smio
isto kao sto moja jedna plomba u sestici ne znaci da sam loseg zdravlja tako ni taj detroit ne znaci da amerika propada

Ne znači, ali takvog Detroita nema u filmovima, kao i što za tvoju plombu zna malo ljudi.
cjelovitija istina je

i broj beskućnika, ali tu nećeš da nađeš tačan broj, niti će da uđu u prosek zarade.
prvo je vec kacena rang lista bdp-a po stanovniku
drugo je gini koeficijent, koji ukazuje na ravnomjernost raspodjele tih para (prvo mjesto znaci najneravnomjerniju raspodjelu)

A na prvo mesto se stiže poštenim radom ili je možda tu bilo i malo pljačkanja drugih.

Oko Vindsora rastu dijamanti, pa se samo sagnu i oberu.
tadejus tadejus 10:57 27.01.2014

Re: orijentacija

milisav68
tadejus

smijes, sto ne bi smio
isto kao sto moja jedna plomba u sestici ne znaci da sam loseg zdravlja tako ni taj detroit ne znaci da amerika propada

Ne znači, ali takvog Detroita nema u filmovima, kao i što za tvoju plombu zna malo ljudi.
cjelovitija istina je

i broj beskućnika, ali tu nećeš da nađeš tačan broj, niti će da uđu u prosek zarade.
prvo je vec kacena rang lista bdp-a po stanovniku
drugo je gini koeficijent, koji ukazuje na ravnomjernost raspodjele tih para (prvo mjesto znaci najneravnomjerniju raspodjelu)

A na prvo mesto se stiže poštenim radom ili je možda tu bilo i malo pljačkanja drugih.

Oko Vindsora rastu dijamanti, pa se samo sagnu i oberu.


pa i nisi bas u pravu glede filmova
ne manjka ni onih koji prikazuju bijedu, e sad sto narod to bas i ne bi da gleda... jbg

beskucnika sto se tice, hoces reci da americki popis njih ne popisuje? ne bih znala
kako bilo, amerika poprilicno lose kotira u kontekstu gini koeficijenta, daleko losije nego socijaldemokratije evrope, pa i mi... tako da mislim da nisu nikog nesto posebno vjesto zavarali (ako su i pokusali)

e sad o postenom radu
prva mjesta mahom odlaze poreskim rajevima
firme se tamo registruju i neki dio njihove zarade se prikazuje kao realizovan u toj zemlji iako tamo realno ima malo zaposlenih, tj. malo ljudi koji te pare zaista i dobiju i potrose
ali ima savjetnika, advokata, menadzera.. ogrebu se o nesto
tako da ta slika nije potpuno realna ali ni ne laze potpuno..

kradje sto se tice
to je sasvim druga dimenzija
naravno da je kradja doprinjela, pa i danas doprinosi..
ali to nista ne mijenja cinjenicu da im ide bolje i tesko da ce se to uskoro promjeniti..
kina mozda tu neke sanse i ima u sustizanju ali rusija nema bas nikakve (pogotovo ne sa svojim curecim zalihama nafte i gasa)
sta bismo sad mi iz toga trebali zakljuciti... to je vec stvar licnog afiniteta.. neko ce iz principa odbiti da radi za banku, neko nece.. tu se ne mozemo nabjediti sta je ispravnije
kukusigameni kukusigameni 11:01 27.01.2014

Re: orijentacija

milisav68
ali takvog Detroita nema u filmovima,

Ooo, ima, ima.

8 Mile---LINK

Pa ceo fazon serijala Beverly Hills Cop-a je da je Axel Foley (Eddie Murphy) iz prljavog i kriminalom sjebanog grada Detroita.
Bojan Budimac Bojan Budimac 11:03 27.01.2014

Re: Kadrovi

tadejus

Uh dosta teško je bilo probiti se kroz papazjaniju namenjenu meni mi (zapravo lažem, nisam se probio).

No, sad mi je malkice jasnije zašto su ti neki blogeri (u diskusijama u koje se nisam preterano udubljivao) uporno ukazivali da preterano zlorabiš (da ne kažem siluješ) slamnatog čoveka. Nema veze, nastavi. Zabavno je.
tadejus tadejus 11:07 27.01.2014

Re: Kadrovi

Bojan Budimac
tadejus

Uh dosta teško je bilo probiti se kroz papazjaniju namenjenu meni mi (zapravo lažem, nisam se probio).

No, sad mi je malkice jasnije zašto su ti neki blogeri (u diskusijama u koje se nisam preterano udubljivao) uporno ukazivali da preterano zlorabiš (da ne kažem siluješ) slamnatog čoveka. Nema veze, nastavi. Zabavno je.


mmmhhhhhhhhh
pa de da vidimo
koji tacno od tri nevedena argumenta nesto tebi imputira sto nisi izvolio reci?
onaj da cia factbook nije bogus statistika?
onaj da azerbejdzan ima naftu a nije eu aspirant?
ili onaj da su zloupotrebe naftnih kompanija u iranu opstepoznata stvar?
bi li izvolio kasti?
milisav68 milisav68 11:35 27.01.2014

Re: orijentacija

tadejus

ali to nista ne mijenja cinjenicu da im ide bolje i tesko da ce se to uskoro promjeniti..

Pa bogatima uvek ide bolje, a peračima sudova lošije - gde god da su, s tim što ih negde više, a negde manje kriju.

Samo sam hteo da kažem da vlada predrasuda da se na istoku loše živi kao nekad.

Imam neke prijetelje koji žive i rade u Rusiji, i prilično su zadovoljni, pa su mi razbili neke predrasude o tamošnjem životu.

Zbog toga smatram da samo gledanje na zapad nama neće doneti velike koristi, što ne znači da ne treba prepisati neke zakone i neka pravila od njih.
freehand freehand 11:38 27.01.2014

Re: orijentacija

Samo sam hteo da kažem da vlada predrasuda da se na istoku loše živi kao nekad.

A tek fajde nema od gledanja na zapad sa koga stižu nalozi umotani u ohrabrivanja dok se raja smrzava gladujući.
I iz svega što se ovde može razabrati - nije se Januković opredelio za Putinovu pruženu ruku iz ideoloških razloga.
Nego zato što je značila još nešto sem tapšanja uz "Good boy!"
milisav68 milisav68 11:38 27.01.2014

Re: orijentacija

kukusigameni

Ooo, ima, ima.

8 Mile---LINK

Pa ceo fazon serijala Beverly Hills Cop-a je da je Axel Foley (Eddie Murphy) iz prljavog i kriminalom sjebanog grada Detroita.

Pa dobro, nisam mislio bukvalno, ali činjenica je da su takvi filmovi i serije samo kap u moru.
Bojan Budimac Bojan Budimac 11:41 27.01.2014

Re: Kadrovi

tadejus


Ovo naravno nije imputiranje:

tadejus
pa iza njih dobro nam poznati omrazeni zapad, pa odmah iza i ta rusija...
ti znas nesto drugo?
bogatstvo po jedincu u rusiji je zapravo najvece ne svijetu? a ameri samo snimaju lazne filmove koji prikazuju sjaj i raskos, a u realnosti svi se valjaju u blatu?


Mnogo je smešan taj pokušaj uokvirivanja diskusije opet silovanja slamnatog čoveka radi:

ili onaj da su zloupotrebe naftnih kompanija u iranu opstepoznata stvar?


Pomenuh Iran usputno, a u kontekstu jedne druge "zloupotrebe naftnih kompanija" (kakav eufemizam!) u zemlji o kojoj pričamo, a za koju verovatno nisi nikad ni čula (jbga, promaklo, Balkan je bio braking news) i sasvim sam siguran da bez guglanja ne bi znala da navedeš ime svrgnutog azerbejdžanskog predsednika.

Kažem nastavi, zabavno je, ali taj tango (ili kolo, zavisi od drugih) ćeš igrati bez mene :)
tadejus tadejus 11:45 27.01.2014

Re: orijentacija

milisav68
tadejus

ali to nista ne mijenja cinjenicu da im ide bolje i tesko da ce se to uskoro promjeniti..

Pa bogatima uvek ide bolje, a peračima sudova lošije - gde god da su, s tim što ih negde više, a negde manje kriju.

Samo sam hteo da kažem da vlada predrasuda da se na istoku loše živi kao nekad.

Imam neke prijetelje koji žive i rade u Rusiji, i prilično su zadovoljni, pa su mi razbili neke predrasude o tamošnjem životu.

Zbog toga smatram da samo gledanje na zapad nama neće doneti velike koristi, što ne znači da ne treba prepisati neke zakone i neka pravila od njih.


pa moze biti da stvarno neko zivi u zabludi da u rusiji crkavaju od gladi masovno
ja zato i okacih link (omrazene cije snajka)
tamo lijepo kaze da rusi u prosjeku raspolazu za 15ak hiljada po glavi (stanovnika, ne stoke) a mi sa oko 10, dakle oko 50% im je bolje nego nama..
no svabama je bolje tri puta
jebaga
satistika braćo, statistika, a ne price tetki i striceva
u to ime
naked statistics
a must read za b92.blog diskutante
okacih vec jednom, izvizdase me nacisto
cane cane 11:45 27.01.2014

Re: Kadrovi

a cinjenice su kulturno te da smo mi zemlja (zemlje, i bosnu racunam) koje su danasnju kulturnu matricu stvarale mahom pod svapskim (tj. austrijskim) krilom
to nam je dosta duboko urezano u svijest i lijepo se primjecuje u razgovorima, radu i druzenju sa germanskim narodima naspram istom tom sa ruskim i rusofilnim narodima
mi se sa rusima ne razumijemo i ne prepoznajemo, nase kulturne matrice su potpuno drugacije
da li takva dva drustva (i da ima volje sa strane velikog brata) uopste mogu da se integrisu... sumnjam


a cinjenice su kulturno te da su ukrajinci zemlja koja je danasnju kulturnu matricu stvarala mahom pod ruskim krilom
to im je dosta duboko urezano u svijest i lijepo se primjecuje u razgovorima, radu i druzenju sa ruskim narodom naspram istom tom sa europskim narodima

ukrajinci se sa europljanima ne razumiju i ne prepoznaju, njihove kulturne matrice su potpuno drugacije
da li takva dva drustva (i da ima volje sa strane velikog brata (ruskog) uopste mogu da se integrisu... sumnjam...


cane cane 11:48 27.01.2014

Re: Kadrovi

ruske devizne rezerve istina iznose impresivnih 500 i nesto milijardi dolara
ali dug iznosi 600 i nesto istih tih milijardi dolara
rusija je jednako tako zavisna od zapadnih finansijera kao i ukrajina


U.S. NATIONAL DEBT CLOCK

The Outstanding Public Debt as of 27 Jan 2014 at 10:46:09 AM GMT is:
$ 17,270,281,016,080.48

The estimated population of the United States is 317,522,566
so each citizen's share of this debt is $54,390.72.

The National Debt has continued to increase an average of
$2.49 billion per day since September 30, 2012!
Concerned? Then tell Congress and the White House!
tadejus tadejus 11:49 27.01.2014

Re: Kadrovi

Bojan Budimac
tadejus


Ovo naravno nije imputiranje:

tadejus
pa iza njih dobro nam poznati omrazeni zapad, pa odmah iza i ta rusija...
ti znas nesto drugo?
bogatstvo po jedincu u rusiji je zapravo najvece ne svijetu? a ameri samo snimaju lazne filmove koji prikazuju sjaj i raskos, a u realnosti svi se valjaju u blatu?


Mnogo je smešan taj pokušaj uokvirivanja diskusije opet silovanja slamnatog čoveka radi:


ama kakvo crno uokvirivanje
daj da razmotrimo argumente jedan po jedan
tvoj je prvi stav bio da je cia smijesan izvor podataka
ok, ja ti rekoh da bi to onda znacilo da ta lista prema kojoj smo mi u donjoj polovini po bogatstvu, a zemlje zapadne evrope pri vrhu, smijesna...
da je ocigledno da nije tako nego nekako drugacije..
tu si imao priliku da demontriras kako jeste drugacije ali ti to ne ucini
cime onda tacno dokazujes da je taj rang lista smijesna?????



Bojan Budimac

ili onaj da su zloupotrebe naftnih kompanija u iranu opstepoznata stvar?


Pomenuh Iran usputno, a u kontekstu jedne druge "zloupotrebe naftnih kompanija" (kakav eufemizam!) u zemlji o kojoj pričamo, a za koju verovatno nisi nikad ni čula (jbga, promaklo, Balkan je bio braking news) i sasvim sam siguran da bez guglanja ne bi znala da navedeš ime svrgnutog azerbejdžanskog predsednika.

Kažem nastavi, zabavno je, ali taj tango (ili kolo, zavisi od drugih) ćeš igrati bez mene :)


ok zloupotreba je eufemizam
silovanje, genocid... ma nazovi kako ti drago.. to i vrapci na grani znaju i sta je sad tu slamnati covjek?????
priznajem pojma nemam kako se zvao svrgnuti predsjednik.. i to dokazuje sta????
diskvalifikuje ostale moje argumente?
bojim se da ne
ili se raspravljaj ili odustani, mani se ad hominem optuzbi kao argumenata
cult cult 11:57 27.01.2014

Re: Kadrovi

priznajem pojma nemam kako se zvao svrgnuti predsjednik.. i to dokazuje sta????


Da si totalno neinformisana, a i to malo informacija kojima barataš to ti je servirano od strane imperijalističkog zapada koji je antiislamski, dakle, žrtva si propagande kao i svi zapadno i severno od Bosfora, prave istine ti nisu dostupne čak i da imaš alat da pravilno zaključuješ, a verovatno nemaš. Stoga, ne pokušavaj više da se obraćaš Vlasnicima Istine Jedine. Nazvaće te pojmarošom, zar ti nije dovoljno što si zapadni sluga.
Usput će te, u dokolici izmedj' razbijanja zavera, malo tračariti po društvenim mrežama.
Ukratko.
tadejus tadejus 11:57 27.01.2014

Re: Kadrovi

cane
ruske devizne rezerve istina iznose impresivnih 500 i nesto milijardi dolara
ali dug iznosi 600 i nesto istih tih milijardi dolara
rusija je jednako tako zavisna od zapadnih finansijera kao i ukrajina


U.S. NATIONAL DEBT CLOCK

The Outstanding Public Debt as of 27 Jan 2014 at 10:46:09 AM GMT is:
$ 17,270,281,016,080.48

The estimated population of the United States is 317,522,566
so each citizen's share of this debt is $54,390.72.

The National Debt has continued to increase an average of
$2.49 billion per day since September 30, 2012!
Concerned? Then tell Congress and the White House!



e pa tako brate, daj argument a ne smijesna si, glupa si, a i nos ti je velik..
dakle ovako ti tu stvari stoje
usa ima ukupan spoljni dug od nevjerovatnih 15 biliona dolara
a rezerve od svega 150 milijardi dolara (ni trecina ruskih)
eeeeeeeee al usa stampa dolar, a fakit taj se drzi (u edviznim rezervama drugih drzava pa i nase) kao rezervna valuta, tj. prakticno kao zlato..
to bitno mijenja odnos snaga, mozemo i o tome no ajdmo sada prvo o dugu
amerika dakle stoji duzna svijetu daleko daleko vise nego sto u rezervama ima..
e sad se treba zamisliti nad situacijom u kojoj bi bilo moguce da taj svijet kaze, znas sta, necemo vise da ti zanavljamo taj dug
sad kad nam istekne ova transa tih tvojih t billsova, vrci pare, mi vise necemo da kupujemo...
najvise tu drze kinezi, ako treba potrazicu tacno koliko
a i arapi su u vrhu te liste..
i sad sta im je ciniti
da se udruze i kazu vrci pare, nanu ti naninu, ne damo ti vise ni dinar...
tesko, nikako..
pat pozicija iz koje sad tesko ima izlaza
o tome mogu nadugo i nasiroko, kazi ako te nesto konkretno zanima
a ima i obilje literature
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:58 27.01.2014

Re: Kadrovi

ili se raspravljaj ili odustani,


ja bih mu savetovao da odustane
tadejus tadejus 12:00 27.01.2014

Re: Kadrovi

cult
priznajem pojma nemam kako se zvao svrgnuti predsjednik.. i to dokazuje sta????


Da si totalno neinformisana, a i to malo informacija kojima barataš to ti je servirano od strane imperijalističkog zapada koji je antiislamski, dakle, žrtva si propagande kao i svi zapadno i severno od Bosfora, prave istine ti nisu dostupne čak i da imaš alat da pravilno zaključuješ, a verovatno nemaš. Stoga, ne pokušavaj više da se obraćaš Vlasnicima Istine Jedine. Nazvaće te pojmarošom, zar ti nije dovoljno što si zapadni sluga.
Usput će te, u dokolici izmedj' razbijanja zavera, malo tračariti po društvenim mrežama.
Ukratko.


ma pazi sad zapleta, znam kako se nesretnik zvao..
jbg
no to nista ne mijenja na zakljucku
kome je bas stalno da primjeti koliki je u mene nos... jbg, to ce i da primjeti
tadejus tadejus 12:03 27.01.2014

Re: Kadrovi

cane
a cinjenice su kulturno te da smo mi zemlja (zemlje, i bosnu racunam) koje su danasnju kulturnu matricu stvarale mahom pod svapskim (tj. austrijskim) krilom
to nam je dosta duboko urezano u svijest i lijepo se primjecuje u razgovorima, radu i druzenju sa germanskim narodima naspram istom tom sa ruskim i rusofilnim narodima
mi se sa rusima ne razumijemo i ne prepoznajemo, nase kulturne matrice su potpuno drugacije
da li takva dva drustva (i da ima volje sa strane velikog brata) uopste mogu da se integrisu... sumnjam


a cinjenice su kulturno te da su ukrajinci zemlja koja je danasnju kulturnu matricu stvarala mahom pod ruskim krilom
to im je dosta duboko urezano u svijest i lijepo se primjecuje u razgovorima, radu i druzenju sa ruskim narodom naspram istom tom sa europskim narodima

ukrajinci se sa europljanima ne razumiju i ne prepoznaju, njihove kulturne matrice su potpuno drugacije
da li takva dva drustva (i da ima volje sa strane velikog brata (ruskog) uopste mogu da se integrisu... sumnjam...




da, moguce da je upravo tako kako pises (iako poznavalac ukrajinske kulture, obicaja, zakonske regulative...) nisam
lakse bi im bilo razumjeti se sa rusima
sto pokazuje sta tacno?
kukusigameni kukusigameni 12:05 27.01.2014

Re: Kadrovi

Izvinjavam se što upadam ali zar ovo nije blog o predstojećim izborima?

cult cult 12:05 27.01.2014

Re: Kadrovi

kome je bas stalo da primjeti koliki je u mene nos.


Zavisi od toga da li ti je Kemal paša Ataturk pozitivna ili negativna istorijska ličnost. Možda ti ne deluje logično. Ali je tako.

A ako pomisliš da demnonstranti protiv ovog turskog islamiste premijera (uvek mu zaboravim ime) nisu instruisani od cije, tu se ulog diže na klempavost ušiju.

Tako da ti i ja savetujem - odustani.
tadejus tadejus 12:07 27.01.2014

Re: Kadrovi

kukusigameni
Izvinjavam se što upadam ali zar ovo nije blog o predstojećim izborima?



jao bolan pa zar ne vidis da se ovde presudna bitka vodi oko pitanja istok ili zapad
pa ima li vaznijeg izbora od tog?
kukusigameni kukusigameni 12:11 27.01.2014

Re: Kadrovi

tadejus
kukusigameni
Izvinjavam se što upadam ali zar ovo nije blog o predstojećim izborima?



jao bolan pa zar ne vidis da se ovde presudna bitka vodi oko pitanja istok ili zapad
pa ima li vaznijeg izbora od tog?


Nisam ja Bolan. Ovaj je Bolan.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:14 27.01.2014

Re: Kadrovi

kukusigameni

Nisam ja Bolan. Ovaj je Bolan.



U to ime da zapevamo!



tadejus tadejus 12:18 27.01.2014

Re: Kadrovi

kukusigameni

Nisam ja Bolan.


tebi onda bona
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:19 27.01.2014

Re: Kadrovi

Izvinjavam se što upadam ali zar ovo nije blog o predstojećim izborima?

Ma ćuti, sine, ima da moliš za trol narednih meseci.
tadejus tadejus 12:21 27.01.2014

Re: Kadrovi

dobrosavljevic_m
Izvinjavam se što upadam ali zar ovo nije blog o predstojećim izborima?

Ma ćuti, sine, ima da moliš za trol narednih meseci.


em to, em ta diskusija o ekonomskoj moci i nemoci ovih i onih saveznika bas nikako nije trol u diskusiji o izborima
kukusigameni kukusigameni 12:32 27.01.2014

Re: Kadrovi

tadejus
dobrosavljevic_m
Izvinjavam se što upadam ali zar ovo nije blog o predstojećim izborima?

Ma ćuti, sine, ima da moliš za trol narednih meseci.


em to, em ta diskusija o ekonomskoj moci i nemoci ovih i onih saveznika bas nikako nije trol u diskusiji o izborima

Dobro.

Kosovska Mitrovica -- Kako nezvanično saznaje B92 na severu Kosova u toku je akcija u okviru koje je priveden i kandidat GI SDP Oliver Ivanović. Reč je o akciji Euleksa.
freehand freehand 12:34 27.01.2014

Re: Kadrovi

tadejus
dobrosavljevic_m
Izvinjavam se što upadam ali zar ovo nije blog o predstojećim izborima?

Ma ćuti, sine, ima da moliš za trol narednih meseci.


em to, em ta diskusija o ekonomskoj moci i nemoci ovih i onih saveznika bas nikako nije trol u diskusiji o izborima

Pa da, samo ja mislim da si ti priču odvela u smeru opredeljivanja između ruske torte i američkog govneta, umesto o ruskim (realnim i dostupnim) i američkim i evropskim (virtuelnim) dolarimna.
I to u momentu pretećeg potpunog ekonomskog kraha.
A biće da je to aktuelna dilema.
freehand freehand 12:39 27.01.2014

Re: Kadrovi

cult
priznajem pojma nemam kako se zvao svrgnuti predsjednik.. i to dokazuje sta????


Da si totalno neinformisana, a i to malo informacija kojima barataš to ti je servirano od strane imperijalističkog zapada koji je antiislamski, dakle, žrtva si propagande kao i svi zapadno i severno od Bosfora, prave istine ti nisu dostupne čak i da imaš alat da pravilno zaključuješ, a verovatno nemaš. Stoga, ne pokušavaj više da se obraćaš Vlasnicima Istine Jedine. Nazvaće te pojmarošom, zar ti nije dovoljno što si zapadni sluga.
Usput će te, u dokolici izmedj' razbijanja zavera, malo tračariti po društvenim mrežama.
Ukratko.

U jebote... Kult The Zgađeni oslobodio se pritiska podivljalih trudnica pa krenuo da rešava pitanja potuljene ranjene a tihokupuće sujetice!
Nebre, nije Tadejus pojmaroš, nikako.
Ona samo ovom prilikom malkice zapetljava na liniji istok-zapad žonglirajući argumentima.
A pojmaroši se sami javljaju.
cane cane 12:41 27.01.2014

Re: Kadrovi

lakse bi im bilo razumjeti se sa rusima
sto pokazuje sta tacno?


lakse bi nam bilo razumjeti se sa germanima
sto pokazuje sta tacno?

tadejus tadejus 12:50 27.01.2014

Re: Kadrovi

freehand
tadejus
dobrosavljevic_m
Izvinjavam se što upadam ali zar ovo nije blog o predstojećim izborima?

Ma ćuti, sine, ima da moliš za trol narednih meseci.


em to, em ta diskusija o ekonomskoj moci i nemoci ovih i onih saveznika bas nikako nije trol u diskusiji o izborima

Pa da, samo ja mislim da si ti priču odvela u smeru opredeljivanja između ruske torte i američkog govneta, umesto o ruskim (realnim i dostupnim) i američkim i evropskim (virtuelnim) dolarimna.
I to u momentu pretećeg potpunog ekonomskog kraha.
A biće da je to aktuelna dilema.


ako te dobro razumijem ti drzis da je nas aktuelni fiskalni deficit (reda velicine milijardu i po evra) i aktuelni (sto privatni sto javni) dug koji dospjeva (u 2014. to je oko 3,9 milijardi evra) lakse pokriti ruskim nego evropskim parama?
grjesis
to ti pricam i pokusavam reci, no dobro nismo svi u toj oblasti jednako informisani
dakle javni dug (onaj koji nam dospjeva - oko 2,4 milijarde u ovoj godini) i onaj koji cemo tek da napravimo (oko 1,5 milijarde u ovoj godini) mi pokrivamo gotovo u cjelosti kroz evropske pare
na sajtu uprave za javni dug moze se vidjeti ko kupuje nase drzavne obveznice
rusa tu nema, redom i listom evropske banke i investicioni fondovi
na sajtu ministarstva moze se vidjeti ko nam daje kredite
rusi veoma malo, vecinski su to medjunarodne fin. organizacije
mi bez evrope ne samo da ne mozemo da okrpimo trenutne rupe (tih milijardu i po vise pd onoga sto imamo, a koliko smo planirali da skrckamo ove godine) tek ne mozemo da servisiramo dospjele dugove iz ruskih para
mozemo samo da uzmemo i od jednih i od drugih i da gledamo kako cemo doci u situaciju da prestanemo krckati vise no sto imamo
cane cane 12:51 27.01.2014

Re: Kadrovi

pat pozicija iz koje sad tesko ima izlaza


ma da, samo ruski dug mora da se vrati obavezno, a ovo je pat pozicija...

ima obilje literature, znam.

kao na primer:

russia debt clock


7,103,411,672,940 руб

Interest per year:
401,133,504,303руб

Population:
143,100,000

GDP:
52,636,386,295,900руб

Citizen's Share:
49,639руб

Debt as % of GDP:
13.50%



a u literaturi ima i ovo

U.S. debt now about 73% of GDP
tadejus tadejus 12:54 27.01.2014

Re: Kadrovi

cane
lakse bi im bilo razumjeti se sa rusima
sto pokazuje sta tacno?


lakse bi nam bilo razumjeti se sa germanima
sto pokazuje sta tacno?



imas bas bogatu literaturu na temu znacaja recimo korporativne kulture za uspjeh kompanije
pa se otprilike slazu da preuzimanje kompanije koja ima bitno drugaciju korporativnu kulturu ne uspjeva
ima tu i kontraargumenta, nije bas crno bijelo
ali nije ni argument za potcjeniti
mozda se moze poopstiti i na nivo drzava i drzavnih zajednica
cane cane 12:58 27.01.2014

Re: Kadrovi

imas bas bogatu literaturu na temu znacaja recimo korporativne kulture za uspjeh kompanije
pa se otprilike slazu da preuzimanje kompanije koja ima bitno drugaciju korporativnu kulturu ne uspjeva


lakse bi im bilo razumjeti se sa rusima
sto pokazuje sta tacno?


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana