Društvo| Politika| Reč i slika| Satira| Zabava

Tačno u podne - Izbori !

loader RSS / 29.01.2014. u 11:05

 

cmUvI4z.jpg 

U momentu postavljanja ovog bloga, samo je još oko sat vremena bilo ostalo do početka zakazanog dvoboja.... Situacija napeta: suparničke strane se merkaju – svako je još uvek u svojoj busiji...  Ne čuje se ništa osim povremenog zveckanja mamuza ...

Kreće, dakle, nova kaubojština ...  Da. Ali, bez brige, u ovdašnjoj demokratiji se puca gumenim mecima demagogije. Mislim, najčešće je tako.

 



Komentari (97)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Dr M Dr M 11:18 29.01.2014

Džebana


"u ovdašnjoj demokratiji se puca gumenim mecima "

Ne, nego g...ma.

A onda se, lepo, pojede džebana.

Pa onda ispočetka.
loader loader 11:35 29.01.2014

Re: Džebana

"u ovdašnjoj demokratiji se puca gumenim mecima "
Ne, nego g...ma.

Biologija živa
laziiprevare laziiprevare 19:42 01.02.2014

Re: Džebana

Loader

Žene, navalite: Stojković rasprodaje Bojanine cipele, tašne i krpice!
libkonz libkonz 11:23 29.01.2014

Toliko pitanja

Kome će Miško i Beko dati pare za kampanju?
Ko će s kim u koaliciju?
Ko će preći cenzus?
Da li radikali sa Dverima mogu preko 5%?
Koje je Dinkićevo novo tajno oružje za prelazak 5%?
Sa kim će Živković?
Bar na blogu neće biti dosadno
loader loader 11:34 29.01.2014

Re: Toliko pitanja

Na ova i ovakva pitanja samo prvi potp. zna odgovore
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:22 29.01.2014

Re: Toliko pitanja

libkonz

Da li radikali sa Dverima mogu preko 5%?


kud radikali i dveri, ja vidim pre radikale kao koalicionog partnera u vladi DS 2022. dveri su mi prirodno deo dss.
loader loader 15:21 29.01.2014

Re: Toliko pitanja

ja vidim pre radikale kao koalicionog partnera u vladi DS 2022.

dr.wagner dr.wagner 15:44 29.01.2014

Re: Toliko pitanja

... dan

libkonz

.... Ko će s kim u koaliciju? Ko će preći cenzus?....


-Pa vi ste ispali jedna fina i demokratska zemlja ... ovi moji nikad ne bi raspisali
izbore prije nego što moraju ... ne možeš ih ni dimom istjerati ...
-Dok recimo ovi vaši ...
..."neka narod odluči ... neka narod potvrdi da je V dobar za premijera ..."

-Vi tu stalno kukate ... "naši ovakvi , naši onakvi " ... , a to neki fin svijet

... pa zar nije i BT koji dan prije raspisao predsjedničke izbore ???


W
angie01 angie01 16:12 29.01.2014

Re: Toliko pitanja

-Pa vi ste ispali jedna fina i demokratska zemlja .


necemo sad nisko podjebavanje, gospon Wagner,...



... pa zar nije i BT koji dan prije raspisao predsjedničke izbore ???


khm, khm,...ako mislimo na ishod:))),...a namera im je ista, da dobiju malo u vremenu- jer nista konkretno za gradjane nije uradjeno, nista dobro, mislim, okolonaokolo tu i tamo, svi zaokupljeni,...
dr.wagner dr.wagner 16:40 29.01.2014

Re: Toliko pitanja

Pozdrav A

angie01

... pa zar nije i BT koji dan prije raspisao predsjedničke izbore ???


khm, khm,...ako mislimo na ishod:))),...a namera im je ista, da dobiju malo u vremenu- jer nista konkretno za gradjane nije uradjeno, nista dobro, mislim, okolonaokolo tu i tamo, svi zaokupljeni,...


-Pustimo mi sitnice ... BT je raspisao izbore , a bilo je više neizvjesno nego
sada ...
-E sada ishod ... ... znači svjesni su da mogu izgubiti , a ipak ih raspišu
... to kod nas nećete vidjeti


W
libkonz libkonz 17:26 29.01.2014

Re: Toliko pitanja

ja vidim pre radikale kao koalicionog partnera u vladi DS

sa Ds-om su često u koaliciji na lokalu, tako da si u pravu
-Vi tu stalno kukate ... "naši ovakvi , naši onakvi " ... , a to neki fin svijet

Doktore, onda da vam ih pošaljemo?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:51 29.01.2014

Re: Toliko pitanja

a vi ste ispali jedna fina i demokratska zemlja ... ovi moji nikad ne bi raspisali
izbore prije nego što moraju ... ne možeš ih ni dimom istjerati ...


Žao mi je što ovo moram da priznam, ali kod vas nešto bolje štima nego kod nas.
Ili je narod teže prevariti, ili su političari manje spretni prevaranti

Vaši izgleda znaju da su tu sad pa ko zna kad, jer su malo kome dobra doneli, pa kad je već tako, ajd da se makar što duže ostane.

Naši su uvereni da su narod dovoljno omađijali da će ih opet instaliarti na vlast, pa zato raspisuju izbore i kad im vreme nije.

Nekad se, srećom, i zajebu pa se strmeknu sa vlasti, ko Tadić.

Ajd pomozi bože, da su se i ovi sad zajebali.
cikaron cikaron 19:03 29.01.2014

Re: Toliko pitanja

libkonz
Kome će Miško i Beko dati pare za kampanju?
Ko će s kim u koaliciju?
Ko će preći cenzus?
Da li radikali sa Dverima mogu preko 5%?
Koje je Dinkićevo novo tajno oružje za prelazak 5%?
Sa kim će Živković?
Bar na blogu neće biti dosadno


.... da li će LDP i ovog puta MORATI da pređe cenzus famoznim odličnim rezultatima iz kladova, Bele Palanke i čajetine.....
ivana23 ivana23 19:45 29.01.2014

Re: Toliko pitanja

hoochie coochie man
Ajd pomozi bože, da su se i ovi sad zajebali.


Bas ja rekoh pre neki dan - triput Bog pomaze:

- Prvo je Sloba raspisao vanredne izbore 2000. i otisao.
- Onda Boris 2012.
- Sada ovi...
predatortz predatortz 19:48 29.01.2014

Re: Toliko pitanja

ivana23
hoochie coochie man
Ajd pomozi bože, da su se i ovi sad zajebali.


Bas ja rekoh pre neki dan - triput Bog pomaze:

- Prvo je Sloba raspisao vanredne izbore 2000. i otisao.
- Onda Boris 2012.
- Sada ovi...


Sve to stoji. Mene brine druga stvar. Sve smo ih videli na delu, a novih nema...
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:54 29.01.2014

Re: Toliko pitanja

Sve to stoji. Mene brine druga stvar. Sve smo ih videli na delu, a novih nema...


Jbg, niko nam ne brani da maštamo o rezultatima koji npr počinju rečenicom.
na izbore je izašlo x miliona građana sa pravom glasa, a nevažećih lističa je bilo (hajd neka bude bar) 40 posto.

I tad bi neko napravio vladu, zna se, ali ne bi mu ta dugo trajala, i nešto bi se moralo menjati.


dr.wagner dr.wagner 20:06 29.01.2014

Re: Toliko pitanja

duplo
dr.wagner dr.wagner 20:09 29.01.2014

Re: Toliko pitanja

Pozdrav L

libkonz
Doktore, onda da vam ih pošaljemo?


-Šaljite što prije !!!

-Gotovi smo ako ovi ostanu još dvije godine ...

-A sjetite se kako sam išao na izbore ... sivo odijelo , crvena kravata ,
lakirane cipele , a iza mene hadezovci šapću ..." ovaj neće glasati za naše ... "
..., a sada kada me vide kažu ... "to je onaj glupan što je glasao za ove ... "

-Čak sam i Wagnericu nagovorio na crvenu torbicu i crvene štikle ..., a njih
uopće ne nosi ...
.... osim ono kad se igramo ... da je ona kao jako zla ... ...

W
loader loader 21:27 29.01.2014

Re: Toliko pitanja

angie

-Pa vi ste ispali jedna fina i demokratska zemlja .


necemo sad nisko podjebavanje, gospon Wagner,...


A bez ovog nisko bilo bi prihvatljivo?

loader loader 21:31 29.01.2014

Re: Toliko pitanja

predatortz
Sve to stoji. Mene brine druga stvar. Sve smo ih videli na delu, a novih nema...

To, da novih nema, krucijalna je činjenica !




edit:


dr.wagner dr.wagner 21:47 29.01.2014

Re: Toliko pitanja

loader
-Pa vi ste ispali jedna fina i demokratska zemlja .


necemo sad nisko podjebavanje, gospon Wagner,...


A bez ovog nisko bilo bi prihvatljivo?



-Ona misli da se ja šalim ...


W
loader loader 22:02 29.01.2014

Re: Toliko pitanja

-Ona misli da se ja šalim ...

Vidićemo šta misli kad se opet onlajnuje
hajkula1 hajkula1 20:37 30.01.2014

Re: Toliko pitanja

hoochie coochie man
a nevažećih lističa je bilo (hajd neka bude bar) 40 posto.



Prizivam.

G.Cross G.Cross 11:29 29.01.2014

Katmandu

usrana sminka defilira nasim putem za
katmandu
razvit cemo tamna jedra na vjetru
kao nekad
prokleta mogucnost izbora mora da
postoji

idemo za katmandu

loader loader 11:56 29.01.2014

Re: Katmandu

Mogućnost izbora ne da "mora da postoji", nego već postoji i stvarno postoji. E, sad, drugo je pitanje kako se ta mogućnost koristi. Tj. drugo je to što se ovde biraju vrednosti kakve se inače biraju, počev od onih jednostavnih, svakodnevnih stvari i pojava, i naravno etičkih načela, do načina političkog razmišljanja i vaspitanja... Takav ambijent, koji je neka vrsta konstante, uslovljava da na kraju i na samim izborima za parlament, koji se periodično dešavaju, ponuda biva upravo u skladu sa tim ovdašnjim "malim ličnim dnevnim izborima" - pa mnogi u vreme izbora ispadnu nešto iznenađeni i kažu, ovde nemam koga da biram... ne zna se ko je gori... - kao da ta izborna ponuda odudara od svakodnevnog života na sitnom i krupnom planu ...



Inače (i u ovako ozbiljnom času valja to naglasiti) Džonijev "Katmandu" je neviđeno dobra stvar
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:28 29.01.2014

Re: Katmandu

dobri su ovi novi tripovi, malo ekstremne levice, malo ekstremne desnice u vladi... čanak, ldp, gss i sdu u vladi sa četnicima, sjajno! ds i radikali, dss i queer serbia, genijalno mešanje karata... u suštini je svejedno koja je partija samo da ova država profunkcioniše više... meni dođe za dačića da glasam (mada neću stići, daleko sam od ambasade tog dana), čovek rešio kosovo i bio dobar s obamom.
loader loader 15:23 29.01.2014

Re: Katmandu

gss i sdu u vladi sa četnicima

Ali da sada četnici budu izbrijani, a ovi drugi i prvi bradati. Jedino to je logično

milojep milojep 11:53 29.01.2014

...sam izađe pred barabe...

Nažalost u ovom našem vesternu Srbija je Gari Kuper al' ne vidim ko bi bio Grejs Keli da nam spase život. A Toma sa slike dušu dalo za onog grobara što u svakom kaubojcu pravi sanduke..
loader loader 11:57 29.01.2014

Re: ...sam izađe pred barabe,,,

Dakle, tako o precedniku?
milojep milojep 12:09 29.01.2014

Re: ...sam izađe pred barabe,,,

loader
Dakle, tako o precedniku?




Glasačko mesto negde u Srbiji
loader loader 12:39 29.01.2014

Re: ...sam izađe pred barabe,,,

Hm...
još neko kopa !!!




Vuk ??
arcins arcins 14:02 29.01.2014

Re: ...sam izađe pred barabe,,,

loader
Hm...
još neko kopa !!!




Vuk ??



Homen, trazi dedu.
klik23 klik23 08:26 30.01.2014

Re: ...sam izađe pred barabe,,,

Hm...
još neko kopa !!!


psl_srbija psl_srbija 11:55 29.01.2014

Zar opet

Raspisan je (još jedan) konkurs za najbolju bajku ili basnu! Prijavljeno je puno priča, među kojima i Crvenkapa, Tri praseta, Vuk i sedam jarića. Komisija će imati težak zadatak da odluči ko je na najbolji način nasamario vuka. Posle odslušanih priča, u nedelju, komisija od nekoliko miliona članova će odlučiti koja je priča najlepša. U ponedeljak će se svi iz te komisije probuditi i shvatiti da i posle izabrane priče i dalje ne žive u bajkama, da se promenio samo kalendar za par meseci i da su oni i dalje u realnom životu, nešto malo gorem nego pre konkursa.
loader loader 12:01 29.01.2014

Re: Zar opet

Veoma optimistična prognoza
Hm.. hm ... kad smo kod bajki... Srbija kao da se okovana neprobojnim trnjem nalazi u stogodišnjem snu, koje je počelo 40-tih godina prošlog veka. Brrr...

psl_srbija psl_srbija 12:06 29.01.2014

Re: Zar opet

@Loader

Samo u bajci uvek postoji neki uslov za buđenje iz sna (najčešće poljubac), a mislim da će to u RL ići malo teže

Ali ipak si nam dao nade, jer ako je stogodišnji san krenuo sredinom četrdesetih prošlog veka, ostaje nam nekih 30 godina da čekamo, nije baš beznadežno
loader loader 12:36 29.01.2014

Re: Zar opet

Ali ipak si nam dao nade, jer ako je stogodišnji san krenuo sredinom četrdesetih prošlog veka, ostaje nam nekih 30 godina da čekamo, nije baš beznadežno

30 godina... Pa... tu smo negde... skoro da se "gađamo" sa procenama briselskih sročitelja bajki o našem ulasku u zemlju čuda

Kazezoze Kazezoze 13:03 29.01.2014

Re: Zar opet

baš me interesuje protiv koga će blogeri ovaj put da glasaju...jedino se niccolo do sada izjasnio da će glasati protiv vučića, baš me interesuju ostali.

naravno, niko neće glasati za nekog kandidata ili partiju (osim možda dr.m-a koji podržava živkovića)jer izbori su da se glasa protiv ili da se crtaju kurčići kad ne znaš protiv koga bi glasao.
loader loader 13:07 29.01.2014

Re: Zar opet

Izbori su samo paravan






za razvijanje kreativnosti nacije
jer na izbornim listićima crtačka tema je slobodna

ivana23 ivana23 14:09 29.01.2014

Re: Zar opet

loader
Izbori su samo paravan
za razvijanje kreativnosti nacije
jer na izbornim listićima crtačka tema je slobodna


Da, i tim crtanjem glasas (posredno) za:

niccolo:

Razlozi za neglasanje su razumljivi, ali na kraju iracionalni.
Jer je svako neglasanje, svaki beli listic ustvari glas strankama koje ce preci census. Ustvari najvise glas onima koji ce imati najvisi procenat od biraca koji jesu glasali.
To je gospodo fakat .


- Edit: Dodala bih da se isto desava i ukoliko glasate za stanke za koje mozete pretpostaviti da nece preci cenzus.

Kazezoze Kazezoze 14:30 29.01.2014

Re: Zar opet

ivana23
loader
Izbori su samo paravan
za razvijanje kreativnosti nacije
jer na izbornim listićima crtačka tema je slobodna


Da, i tim crtanjem glasas (posredno) za:

niccolo:

Razlozi za neglasanje su razumljivi, ali na kraju iracionalni.
Jer je svako neglasanje, svaki beli listic ustvari glas strankama koje ce preci census. Ustvari najvise glas onima koji ce imati najvisi procenat od biraca koji jesu glasali.
To je gospodo fakat .


- Edit: Dodala bih da se isto desava i ukoliko glasate za stanke za koje mozete pretpostaviti da nece preci cenzus.


da, i to je pošteno...stranka kojoj će otići posrednim putem taj glas je stranka koja je voljom građana dobila njihovo poverenje.

razlika je samo u tome što ti svesno, dakle svojom voljom ne daješ svoj glas nikome, tako da ti je nebitno da li će taj, za tebe nepostojeći glas neko prisvojiti svojim zakonskim izbornim pravom.

loader loader 15:19 29.01.2014

Re: Zar opet

ivana23
loader
Izbori su samo paravan
za razvijanje kreativnosti nacije
jer na izbornim listićima crtačka tema je slobodna


Da, i tim crtanjem glasas (posredno) za:
.[/u]
To je gospodo fakat .[/i]

- Edit: Dodala bih da se isto desava i ukoliko glasate za stanke za koje mozete pretpostaviti da nece preci cenzus.


Ivana, u trenutku kad sam komentarisao (to što je u citatu) izbori mi uopšte više i nisu bili na pameti, već upravo ono što sam kazao, kreativno-mentalna vežbanija nacije
Ali stvarno.

Da, i pozdrav, dugo se nismo videli
a_jovicic a_jovicic 02:06 30.01.2014

Re: Zar opet

ivana23
Razlozi za neglasanje su razumljivi, ali na kraju iracionalni.
Jer je svako neglasanje, svaki beli listic ustvari glas strankama koje ce preci census. Ustvari najvise glas onima koji ce imati najvisi procenat od biraca koji jesu glasali.
To je gospodo fakat .


- Edit: Dodala bih da se isto desava i ukoliko glasate za stanke za koje mozete pretpostaviti da nece preci cenzus.

Obzirom na brzinu kojom su krenuli da prave predizborne koalicije, to je i ovoj našoj "zločinačkoj udruzi" jasno, tako da će praktično svi preći census.

Postojeća ekipa baš ništa ne nudi a njihov pežorativni stav prema nama koji planiramo da ih "počastimo" apstinencijom ili "umetničkim delima" samo govori da ništa nisu naučili od prošlih izbora.

Ako se pojavi neko ko nije u "bandi" (npr. Radulović) ili neka totalno bizarna stranka (npr. Nik Sloter, Yogi-letači) verujem da bi dobar deo "belih" glasao za njih a možda čak i deo apstinenata (čisto iz revolta). Da nekim čudom oni čak i osvoje vlast (a jasno je da su apstinenti ključ ovih izbora te da pravi, nekompromitovani, kandidat može da ih animira) nikako ne mogu da budu gori od postojećih (pogotovo što bi im se masa iskusnih "preletača" priključila na lokalnom nivou.

Koje god "manje zlo" da pobedi nama dodje isto ... Nj.V. P.P.V svakako može da vodi sam sve resore tako da su njegovi ministri dobri samo za izražavanje podrške "velikom vodji" ... ekipa iz suprotne koalicije bi podelila feude i svaki gledao svoj što više da "ošiša" ... a i jedni i drugi izvršavali naredjenja mentora spolja i donosili verovatno još oštrije zakone od Radulovićevog.

S' druge strane, mali apsolutni broj osvojenih glasova bi ih držao podalje od totalitarnog "tripa" tj. čak i sa apsolutnom parlamentarnom većinom teško da bi se osmelili da zavode diktaturu pošto više nemaju ni para, ni volju organa represije, ni snagu da se suprotstave ugnjetenoj masi koja se sigurno u tom slučaju ne bi zaustavila na 5-om oktobru nego bi odradila i 6-ti ... a i "spoljni faktor" teško da bi dozvolio novog Miloševića pri čemu više nema ni vojske koja bi pretstavljala bilo kakvu prepreku za uvodjenje protektorata.

Prema tome dame i gospodo interesenti za naše glasove, džabe se trudite da nas strašite da ćemo svojim (ne)činjenjem vratiti babarogu ... Ako se pojavi neko novi kome treba dati šanse, glasaćemo ... Ako ne, šaraćemo, roštiljaćemo, pecaćemo ... a vi slobodno lažite nesrećnike iz propalih firmi i vaskolikih agencija i monopolskih preduzeća da su im plate sigurne ... i vadite medjusobom oči za svaki njihov glas ... Od nas ga više dobiti nećete!

loader loader 13:55 30.01.2014

Re: Zar opet

S' druge strane, mali apsolutni broj osvojenih glasova bi ih držao podalje od totalitarnog "tripa" tj. čak i sa apsolutnom parlamentarnom većinom teško da bi se osmelili da zavode diktaturu pošto više nemaju ni para, ni volju organa represije

Nisam siguran da tu mogućnost valja sasvim odbaciti.
Jer
ova (vladajuća) ekipa je ipak ponikla upravo u toj osnovnoj školi politike, sa takvim nastavnim programom i takvom praktičnom nastavom. I ne samo to, što su ponikli, nego su bili najbolji đaci te škole. Stoga... Oprez. Sada im je sujeta dobro pothranjena i sve im ide (u smislu sopstvenih demagoško-političkih potreba). Ako se razlozi te opuštencije i samoubeđivanja u mesijanski ulogu poljuljaju, bojim se da ipak može doći do provale one njihove prave prirode. A nije da nisu uslovi da opšte nezadovoljstvo zbog konstantnog propadanja postane vidljivije od trenutno prisutne ćutnje.

a_jovicic a_jovicic 00:25 31.01.2014

Re: Zar opet

loader
S' druge strane, mali apsolutni broj osvojenih glasova bi ih držao podalje od totalitarnog "tripa" tj. čak i sa apsolutnom parlamentarnom većinom teško da bi se osmelili da zavode diktaturu pošto više nemaju ni para, ni volju organa represije

Nisam siguran da tu mogućnost valja sasvim odbaciti.
Jer
ova (vladajuća) ekipa je ipak ponikla upravo u toj osnovnoj školi politike, sa takvim nastavnim programom i takvom praktičnom nastavom. I ne samo to, što su ponikli, nego su bili najbolji đaci te škole. Stoga... Oprez. Sada im je sujeta dobro pothranjena i sve im ide (u smislu sopstvenih demagoško-političkih potreba). Ako se razlozi te opuštencije i samoubeđivanja u mesijanski ulogu poljuljaju, bojim se da ipak može doći do provale one njihove prave prirode. A nije da nisu uslovi da opšte nezadovoljstvo zbog konstantnog propadanja postane vidljivije od trenutno prisutne ćutnje.

Ne sporim im "talenat" ... ali parica više nema da se organizuje neka represija ... a i počeo Brisel da ih "screening"-uje pa neće biti ni siće iz fondova ako probaju nešto tako. Šeik je verovatno dobio mig sa zapada da ovde zvecka zlatom tako da isto tako može da dobije mig da sa zveckanjem prestane ... Rusija i Kina su daleko.

Jeste da smo osetljivi na poslovice o zmijama i gušterima ali mnogo su se promenili uslovi u okruženju od kako im je SM držao "nastavu" ... a tol'ko glupi da prodju kao Čaušesku ipak nisu (mada alavi i narcisoidni definitivno jesu).

Pretnja "belima" bi trebao da bude podsticaj opoziciji da unese nešto novo ... Medjutim kako su krenuli (ref. Tadić vs. Djilas) stvarno ne vidim razlog da im dajemo mandat da to nastave na višem nivou za naše pare pa makar i crni djavo zaseo u Skupštinu (kad bolje razmislim on je tamo još od '90-te)
loader loader 02:02 31.01.2014

Re: Zar opet

Šeik je verovatno dobio mig sa zapada da ovde zvecka zlatom tako da isto tako može da dobije mig da sa zveckanjem prestane ... Rusija i Kina su daleko.

Odlično primećenje.
Primećenje koje je zlata vredno
i koje je još od početka bilo i moj utisak. Mislim, više od utiska

Pretnja "belima" bi trebao da bude podsticaj opoziciji da unese nešto novo ...

Bojim se da ovde stvarne, relativno definisane opozicije nema. Naročito neke kompaktne snage, koja bi se mogla zbirati i kao postizborna parlamentarna nelagoda po ove koji će verovatno opet biti većina. Na žalost.

stvarno ne vidim razlog da im dajemo mandat da to nastave na višem nivou za naše pare pa makar i crni djavo zaseo u Skupštinu (kad bolje razmislim on je tamo još od '90-te)

Tu je mnogo pre 90-te, samo što se reorganizovao u drugu ideologiju, zadržavši kasu, i fotelju, omiljene rekvizite - koji su prava i jedina konstanta ovih 7 decenija


loader loader 13:17 29.01.2014

Krenulo ...


link:
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2014&mm=01&dd=29&nav_category=11&nav_id=805708

@ @ @


javascript:;
stravascript: ;
badavascript: ;
uros_vozdovac uros_vozdovac 14:16 29.01.2014

Re: Krenulo ...



http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2014&mm=01&dd=29&nav_category=11&nav_id=805708

link
loader

link:
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2014&mm=01&dd=29&nav_category=11&nav_id=805708

@ @ @


javascript:;
stravascript: ;
badavascript: ;

loader loader 15:28 29.01.2014

Re: Krenulo ...

uros_vozdovac



http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2014&mm=01&dd=29&nav_category=11&nav_id=805711

uros_vozdovac uros_vozdovac 20:25 29.01.2014

Re: Krenulo ...

loader
uros_vozdovac



http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2014&mm=01&dd=29&nav_category=11&nav_id=805711


evo evo...

Klik!
loader loader 21:37 29.01.2014

Re: Krenulo ...

uros_vozdovac
loader
uros_vozdovac



http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2014&mm=01&dd=29&nav_category=11&nav_id=805711


evo evo...

Klik!

Konačno linak :)

Uroše,
preko preče,
naokolo bliže


cane cane 13:17 29.01.2014

diiiiiivno

Tačno u podne - Izbori !


sad kad navale na blog zaboravljeni asovi...

loader loader 13:25 29.01.2014

Re: diiiiiivno

Možda ne umemo da radimo,
ali znamo da idemo na izbore

mr.fogg mr.fogg 13:45 29.01.2014

znamo da idemo na izbore

Znamo da idemo na izbore, ali pre nego se pojave novi kandidati ja imam predlog za predsednika:
Iznogud.

Zašto?
Zato što su svi oni isti kao Iznogud, a Iznogud nije stvaran.

loader loader 13:48 29.01.2014

Re: znamo da idemo na izbore javascript:;

Izno.... Hm... ovo kao da je lik iskombinovan od lika Vuka D. i onih Arapa koji nam nosaju milijarde dolara za spas otečestva



mr.fogg mr.fogg 14:00 29.01.2014

Re: znamo da idemo na izbore

Pojašnjenje:
Zašto se Iznogud tako zove?

'Izno' znači 'čovek iz nepostojeće zemlje'
'gud' znači da je za sebe dobar u p.m.

Zato za njega treba glasati.
G.Cross G.Cross 14:23 29.01.2014

Re: znamo da idemo na izbore

Zašto se Iznogud tako zove?


Ja sam mislio da ime dolazi od "Is No Good"

Tako da Iznoguda vec imamo koliko hocete.
mr.fogg mr.fogg 14:26 29.01.2014

Iznoguda vec imamo koliko hocete.

Može!
Ali, ovaj moj Iznogud nije stvaran - to mu je prednost :)
coviax coviax 14:33 29.01.2014

Re: Iznoguda vec imamo koliko hocete.

mr.fogg
Može!

Ne može!
Hajde nekog ko će i da nešto zaista radi...
Ako ne bude takvih-opet sam na reci na pecanju ,a zabole me ko će
od preostalih idijota biti izabran-svejedno je...Ni ta dva sata
života ne dam za njih!
Nek se menja izborni sistem da bar imam poslanika kom mogu jedan dan u nedelji
da se obratim!
G.Cross G.Cross 14:34 29.01.2014

Re: Iznoguda vec imamo koliko hocete.

Ali, ovaj moj Iznogud nije stvaran - to mu je prednost :)


Hoces da kazes da je mali Krstic stvaran ???

A ima istu bradicu



mr.fogg mr.fogg 14:43 29.01.2014

Hajde nekog ko će i da nešto zaista radi..

to coviax:
U pravu si, brate - i mi smo pukli, pa se samo malo zezemo ...
... od muke- Malo nam kao lakše. Izvini. :(
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:47 29.01.2014

Re: Hajde nekog ko će i da nešto zaista radi..

ko smo "mi"? vlada srbije? naravno da je puknuta kada kako ko dodje prethodnih 25 godina kapira da je došao tu da bi krao za svoje dupe... valjda su već i londonske veverice shvatile ko su ljudi zaposleni u srpskoj vladi.
hajkula1 hajkula1 15:12 29.01.2014

Re: znamo da idemo na izbore

loader
Izno.... Hm... ovo kao da je lik iskombinovan od lika Vuka D. i onih Arapa koji nam nosaju milijarde dolara za spas otečestva






I mlađani Krle.


P.S.
Sada vidim, G.Cross,
loader loader 15:15 29.01.2014

Re: znamo da idemo na izbore

'Izno' znači 'čovek iz nepostojeće zemlje'
'gud' znači da je za sebe dobar u p.m.


uros_vozdovac uros_vozdovac 20:26 29.01.2014

Re: Iznoguda vec imamo koliko hocete.

G.Cross
Ali, ovaj moj Iznogud nije stvaran - to mu je prednost :)


Hoces da kazes da je mali Krstic stvaran ???

A ima istu bradicu




Ne ide mi nikako, Iznogud je sve samo nije tunjav.
loader loader 21:41 29.01.2014

Re: Iznoguda vec imamo koliko hocete.

coviax

Nek se menja izborni sistem da bar imam poslanika kom mogu jedan dan u nedelji
da se obratim!


Džaba.
Ustavni sud bi svakako našao način da ga odbrani od vaših pitanja

loader loader 22:18 29.01.2014

Re: Iznoguda vec imamo koliko hocete.

uros_vozdovac

Ne ide mi nikako, Iznogud je sve samo nije tunjav.

A MrBinLazar je kao tunjav ?
Nemojmo tako... Došao da pomogne zemlji, da nas izvadi iz bule...



inco inco 03:12 30.01.2014

Re: Iznoguda vec imamo koliko hocete.

loader
Nemojmo tako... Došao da pomogne zemlji, da nas izvadi iz bule...


Istina, evo i prstiće naučio da sklapa:



hajkula1 hajkula1 20:52 30.01.2014

Re: znamo da idemo na izbore

G.Cross
Zašto se Iznogud tako zove?


Ja sam mislio da ime dolazi od "Is No Good"

Tako da Iznoguda vec imamo koliko hocete.



Da i ja mislim da je od, on nije dobar.
klik23 klik23 09:25 31.01.2014

Re: znamo da idemo na izbore

Da i ja mislim da je od, on nije dobar.

Što bi značilo da mali bradati nije dobar?
El sme to neko da kaže u lice p pr vlade ?

Ne preporučujem takav izlet, jer bi kritičar njegovog miljenika još istog dana mogao da popije krivičnu sumnju preko tabloida za nekakva iznenada pronađena nedela protiv naroda i države počinjena u prošlosti !!

nim_opet nim_opet 15:19 29.01.2014

Izbori

Pada mi na pamet jedan koncept koji samo malo zahteva da se razvije - ako vec imamo obavezne izbore svake cetiri godine, zasto ne ogranicimo to te sprecimo neobavezne. Zabranjeno raspisivanje privremenih. Pa sta ste birali, gledajte, cetiri godine, makar bili potpuno nefunkcionalni. Kada se onda utuvi u glavu biracu da nema mogucnost da se predomislja, te da ako pogresno izabere ima da protraci i sebi i ostalima cetiri godine, mozda bi malo odgovornije prilazili izborima. Ili, posto smo izbore doveli do farse (mislim, nit poslanici odgovaraju glasacima, nit vlada odgovara skupstini, nit ministri odgovaraju premijeru, a na sve to imamo i "tela za koordinaciju" potpuno van ustava i zakona), sto lepo ne uvedemo stalne izbore. Pa svaki dan glasamo, cisto glasanja radi.
loader loader 15:27 29.01.2014

Re: Izbori

Pada mi na pamet jedan koncept

Vrlo zanimljiv koncept, moram da priznam. Jer, ovde se društvance toliko navuklo na izbore i predizborne kampanje (i na finansiranje istih, naravno!) - da više ne mogu da izdrže toliko duge posne periode (4 godine), tj. periode bez izbora

deki-the-boy deki-the-boy 17:22 29.01.2014

Re: Izbori

Zabranjeno raspisivanje privremenih


Nemoj da si na kraj srca. Pa ima li za vlast a i za narod ista lepse od izbora. Politicari obilaze zemlju Srbiju koju toliko vole i uzduz i popreko. Maze krave i prasice po srpskim selima. Bivaju ugoscivani od strane gostoljubivih srpskih domacina. Idu po tv stanicama i ucestvuju u politickim emisijama gde ih ugoscuju prelepe tv voditeljke koje u emisiji sve same odrade i postavljaju pitanja i odgovaraju na ista, tako da ovi treba samo lepo da se nasminkaju za emisiju. U predizbornoj kampanji im je cak dozvoljene i da lazu a znamo koliko to vole. Da kradu ne smeju, to je dozvoljeno samo u mandatu ali da lazu to je ok.
A narod, pa i njemu je lepo. Slusaju obecanja. Oni stariji obicno i poveruju ( dokaz za to je visok rejting SPS-a). Neki srecnici cak dobiju i asfalt u ulici a oni manje srecni olovku i upaljac sa likom omiljenog kandidata.
Dobro je i nasem javnom servisu koji ce moci narodu da ponudi zanimljive predizborne sadrzaje te na taj nacin da omoguci gledalistu da se malo uzeli serija Bolji zivot i Srecni ljudi dok izbori ne prodju. Elem, svi su na dobitku.
G.Cross G.Cross 18:27 29.01.2014

Re: Izbori

Zabranjeno raspisivanje privremenih


Tako je ! Posle glasanja nema kajanja.
loader loader 21:46 29.01.2014

Re: Izbori

G.Cross
Zabranjeno raspisivanje privremenih


Tako je ! Posle glasanja nema kajanja.

Posle kajanja nema glasanja
loader loader 21:47 29.01.2014

Re: Izbori

deki-the-boy
Zabranjeno raspisivanje prevremenih


Nemoj da si na kraj srca. Pa ima li za vlast a i za narod ista lepse od izbora. Politicari obilaze zemlju Srbiju koju toliko vole i uzduz i popreko. Maze krave i prasice po srpskim selima. Bivaju ugoscivani od strane gostoljubivih srpskih domacina. Idu po tv stanicama i ucestvuju u politickim emisijama gde ih ugoscuju prelepe tv voditeljke koje u emisiji sve same odrade i postavljaju pitanja i odgovaraju na ista, tako da ovi treba samo lepo da se nasminkaju za emisiju. U predizbornoj kampanji im je cak dozvoljene i da lazu a znamo koliko to vole. Da kradu ne smeju, to je dozvoljeno samo u mandatu ali da lazu to je ok.
A narod, pa i njemu je lepo. Slusaju obecanja. Oni stariji obicno i poveruju ( dokaz za to je visok rejting SPS-a). Neki srecnici cak dobiju i asfalt u ulici a oni manje srecni olovku i upaljac sa likom omiljenog kandidata.
Dobro je i nasem javnom servisu koji ce moci narodu da ponudi zanimljive predizborne sadrzaje te na taj nacin da omoguci gledalistu da se malo uzeli serija Bolji zivot i Srecni ljudi dok izbori ne prodju. Elem, svi su na dobitku.

oskar-z-wild oskar-z-wild 18:11 29.01.2014

Čemu sve to?

Važno je da je Rusima (tj. Putinovoj stranci) PPV obrazložio razloge i da je pozvao u pomoć Hrvate da pomognu. Pored orođivanja sa vodećim Crnogorcem i podrške dežurnih Bošnjaka, sada srpski glasači treba da overe rotaciju na vrhu.

Treba mu mandat ali za šta?
predatortz predatortz 18:13 29.01.2014

Re: Čemu sve to?

oskar-z-wild
Važno je da je Rusima (tj. Putinovoj stranci) obrazložio razloge i da je pozvao u pomoć Hrvate da pomognu. Pored orođivanja sa vodećim Crnogorcem i podrške dežurnih Bošnjaka, sada srpski glasači treba da overe rotaciju na vrhu.

Treba mu mandat ali za šta?


Zbog nekih komentara mi bude krivo što mogu dati samo jednu preporuku. Ovo je jedan od takvih.
oskar-z-wild oskar-z-wild 18:58 29.01.2014

Re: Čemu sve to?

Evo skorašnjeg primera kako se politička scena može promeniti sa malo volje i novca. Nadovezujem se na skorašnje rasprave o tome da li treba Radulović da sastavi političku stranku.

Imenovana nova Vlada Češke link
29 jan 2014

U ovoj, 13. vladi samostalne Češke osam ministara predstavlja Češku socijaldemokratsku stranku, šest novu stranku na političkoj sceni, Alijansu nezadovoljnih građana (ANO) najbogatijeg Slovaka Andreja Babiša i tri ministra iz redova Hrišćanske demokratske unije- Češke narodne stranke (KDU-CCSL).


tadejus tadejus 19:29 29.01.2014

Re: Čemu sve to?

oskar-z-wild
Evo skorašnjeg primera kako se politička scena može promeniti sa malo volje i novca. Nadovezujem se na skorašnje rasprave o tome da li treba Radulović da sastavi političku stranku.

Imenovana nova Vlada Češke link
29 jan 2014

U ovoj, 13. vladi samostalne Češke osam ministara predstavlja Češku socijaldemokratsku stranku, šest novu stranku na političkoj sceni, Alijansu nezadovoljnih građana (ANO) najbogatijeg Slovaka Andreja Babiša i tri ministra iz redova Hrišćanske demokratske unije- Češke narodne stranke (KDU-CCSL).



stranka nezadovoljnih gradjana
pa ta bi u srbiji imala milionsko clanstvo
loader loader 21:58 29.01.2014

Re: Čemu sve to?

oskar-z-wild

... Nadovezujem se na skorašnje rasprave o tome da li treba Radulović da sastavi političku stranku.

Na žalost, još svežije su neke druge stvari oko Radulovića,
a to je da sns-ovci pominju kako ga treba ukebati i zatočiti, zbog nekakvih privatizacija od pre xxx godina. Računa se na iracionalnu podršku biračkog tela, gde logika i pamćenje nisu potrebni.

vera.nolan2 vera.nolan2 08:32 30.01.2014

Re: Čemu sve to?

Molim predatortza da mi kaze gde pise to pravilo,da se sme dati samo jedna preporuka? Stvarno ne znam.Mozda mi je zato nedavno deaktiviran nalog , preporucujem gde god mi se svidi.Morala sam ponovo da se ulogujem i promenim sve podatke.Niko od strucnjaka nije spoznao zasto?
predatortz predatortz 09:45 30.01.2014

Re: Čemu sve to?

Molim predatortza da mi kaze gde pise to pravilo,da se sme dati samo jedna preporuka?


Je l' ti to mene malo zezaš? Bilo kom komentaru možeš dati samo jednu preporuku, naravno da možeš da preporučuješ sve komentare koji ti se dopadnu.
vera.nolan2 vera.nolan2 13:02 30.01.2014

Re: Čemu sve to? Sorry

ma taman posla da te zezam.Stvarno sam razumela ,ocigledno pogresno! ..jer zasto bi glasao vise puta,ako mozes komentarom da pohvalis.Stvarno,tek sam odskora na blogu i iskljucise mi nalog,niko nije razumeo od znalaca sa kompjuterom -zasto.Posle nedelju dana svih mogucih pokusaja,sve sam morala ponovo ,od mejl adrese ,pa redom...sad sam u strahu da nesto ne pogresim,pa pitam samo...ok...hvala za razjasnjenje
loader loader 13:32 30.01.2014

Re: Čemu sve to? Sorry

Nalog svakako nije isključen zbog davanja preporuke, ili preporuka. Jer, šta god da ste mislili ili hteli, na jednom komentaru mogli ste da ostavite jednu preporuku (a ne više od jedne, pa da vas zato isključe).

Najbolje da povodom seaktiviranja naloga da pitate moderaciju bloga.

No, u krajnjoj liniji, važno je da ste sada (opet) tu.
mr.fogg mr.fogg 19:48 29.01.2014

Izbori

Novo:
Novi izbori koštaće samo milijardu i 765 miliona dinara,
što je skoro duplo manje od cene prethodnih izbora.
Pare su obezbeđene iz tzv. 'budžetskih rezervi', tj. od građana.

(Ovo ne podrazumeva druge troškove građana koji su preživeli između izbora.)

Jeee...bote. Ne mogu da verujem, al' šta ću kad sam glup.
klik23 klik23 21:18 29.01.2014

Re: Izbori

mr.fogg

Pare su obezbeđene iz tzv. 'budžetskih rezervi', tj. od građana.

(Ovo ne podrazumeva druge troškove građana koji su preživeli između izbora.)

Jeee...bote. Ne mogu da verujem, al' šta ću kad sam glup.


I nije za verovati
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:36 29.01.2014

Re: Izbori

loader loader 00:11 30.01.2014

Re: Izbori

Dobar, loš, zao...
Pa, stvarno, bilo bi zanimljivo razotkriti... ko je ovde "dobar"

Nije lako.

apacherosepeacock apacherosepeacock 08:04 30.01.2014

Re: Izbori

loader
Dobar, loš, zao...
Pa, stvarno, bilo bi zanimljivo razotkriti... ko je ovde "dobar"

Nije lako.



Brutti sporchi e cattivi
hajkula1 hajkula1 21:11 30.01.2014

Re: Izbori


Izbor je trulež, buđ i slične gadosti.

Ne hvala.

vera.nolan2 vera.nolan2 08:04 30.01.2014

Smeh nam ne mogu oduzeti

Jedan od razloga zasto sam se zadrzala na Blogu kad sam ga otkrila,pored divnih blogerskih tekstova je i sto se uvek orasposlozim i slatko nasmejem, cesto duhovitim komentarima!Tako si me oraspolozio loader,od cudesne fotografije do komentara nase stvarnosti.evo i malo prigodnih stihova na tu temu....

A prolećem svakog goda
popne s' na breg Balakaha,
pa poviče gromoglasno:
Dobićete juhahaha! .....
loader loader 13:42 30.01.2014

Re: Smeh nam ne mogu oduzeti

juhahaha


Malo shalle i shege nije na odmet

I, taman, kad se vaspostavila ta koliko-toliko održiva iskričavost i koliko-toliko pozitivna energija,
pojavi se u celovečernjem intervjuu Toma precednik - i mrljavim tonom izobjašnjava da on ovo, da on ono... da je on na vreme rekao ovome onako, da je on prvi hteo da budjet dobro, da je on unapred znao, da je on sva ova silna dobra dešavanja osmislio i pogurao, da je on udelio mudar savet i jednom i drugom i trećem sagovorniku, da je on pokrenuo Srbijicu... da je on ... da je on ... E, sad, to što je "on ... on ... pa on ..." - ajd i nekako - nego ubi u pojam onim svojim mrljavim tonom.

arianna arianna 22:23 30.01.2014

Re: Smeh nam ne mogu oduzeti

Dobićete juhahaha! .....


Ako ste gledali seriju Šešir profesora Koste Vujića, onda ste verovatno zapazili i pesnika Milorada Mitrovića.
Evo jedne njegove uvek aktuelne pesme iz 1902. godine:

Милорад Митровић: СВИЊА РЕФОРМАТОР

Била поноћ нема, глува,

Вртар спава, врт не чува,

И сред врта цветна, чедна,

Увуче се свиња једна,

Свуд по врту гледа, мери,

Па започе да се цери:

"Баш су људи ума мала,

Узалуд им само хвала;

Ове травке шта им вреде,

Шта ту има да се једе?

Гле, свуд руже, лале стоје,

И шебоји разне боје,

А баш нигде тиква нека,

Ил' коричак од дулека...

Па бар да је цвет до цветка

Да је реда и поретка;

Већ ту леја, тамо бокор,

Права збрка, јад и покор.

Стан'те људи, ташта главо,

Да видите умље право,

Да сазнате шта ја вредим

Кад прионем врт да средим".



Била поноћ нема, глува,

Вртар спава, врт не чува,

И на пос'о свиња преже:

Кида лишће, чупа вреже,

По лејама рови, рије,

Ломи притке и саксије,

Поразбаца цвеће свуда,

И направи триста чуда.



А кад сину сунце врело

Јадно цвеће паде свело.

1902.


Evo još jedne pesme Milorada Mitrovića:

Не, никада неће моја лира

Не, никада неће моја лира
Зазвонити у славу кумира:
Коме годи, да га клетва прати,
На част њему, нек се с ропством брати;-
Мрачне душе истине се боје,
А ја мрзим подле славопојe.

Још некада, кад сам свету хтео,
Слети анђô кроз облака вео,
Скиде тмину са очију моји'
И засија у пурпурној боји,
Па ми рече: „Ја ти савест дајем,
Пази, где ћеш. Не за лажним сјајем.

(Кумир је израз за незнабожачког идола направљеног од дрвета или камена)
loader loader 02:04 31.01.2014

Re: Smeh nam ne mogu oduzeti

Ariana
fantomatsicna fantomatsicna 23:39 30.01.2014

Izvinjavamse za trol

loader loader 02:07 31.01.2014

Re: Izvinjavamse za trol

Izvinjavam se ...

Ništa, ništa... Nema razloga za izvinjavanje.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana