Satira

lepo poručuje v. pešič

Srđan Fuchs RSS / 30.01.2014. u 17:24
da se glasa za DS, samo za koji od četiri ili pet DS-ova koliko će učestvovati na izborima?
 
obelix.jpg
 

 
sudeći po izgledu, stvar izgleda ovako:

- Đilas, pravoverni DS, sveti otac, papa, izgleda, onako riđ i bled, pa još kada pobesni, kao deo čikaške irske mafije; izgleda spooky, čaršija ga naziva posprdno "đitler" međutim svi iz njegove blizine kažu da je sposoban; 

- Živković, novopravoslavni DS, izašao iz DS, posle deset godina nebavljenja politikom deluje sveže, ljudi koji su radili u vladi kod Đinđića optužuju da je u njegovo vreme počela korupcija u vladi, drugi ga optužuju da je za vreme Đinđićeve vladavine učestvovao u gašenju konkurentnih srpskih ogranaka industrije, po direktivi sa Zapada; Živković negira sve i tvrdi da je čist, privatno je simpatičan lik;

- Petrović, reformskoadventistički DS, Mačvani pričaju da je za svoj kraj učinio najmanje, da je otišao na mesto ministra i zaboravio Šabac koji ga je podigao i dao mu podršku, prvi je napustio pravoverni DS; pogled mu izgleda prevarno i ostavlja dojam čoveka koji neprekidno nešto računa u sebi;

- Tadić, pravoslavnoluteranski DS, u papskom DS-u vlada mafija koja je njega skinula, oni su učinili od stranke ono što narod naziva "žutim lopovima". dok je on radio rovovski i tukao se protiv organizovanog kriminala i radio za trajni mir na Balkanu, izgleda prijatno i gospodstveno.

četiri DS na trpezi, ali koji je od njih, dame i gospodo, pravoslavni DS, koga slavit' i - savet vesne pešič za glasanje zvuči lagano; samo kako identifikovati pravi DS? šta ako izgled vara?


Komentari (117)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jedi-knight jedi-knight 17:32 30.01.2014

1. DS kvartet

AlexDunja AlexDunja 18:20 30.01.2014

Re: 1. DS kvartet

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:38 30.01.2014

Re: 1. DS kvartet



мало новији брит, посвећен опцији бр. 4.
looping looping 17:53 30.01.2014

1

Tipujem da će Tadić da pokupi ubedljivo najviše glasova od sve četiri opcije, mada ja ne bih glasao ni za jednu.
uros_vozdovac uros_vozdovac 18:11 30.01.2014

Ideja, pa šta bude...

glasaš za sve Demokratske stranke istovremeno i automatski budeš beli listić na kraju. Tako da si poslušao Vesnu u dužem vremenskom periodu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:50 30.01.2014

Re: Ideja, pa šta bude...

мене увек гризе савест када не стигнем на изборе, барем да размишљам на папирићу. нисам фан негласања. у принципу, демократија не постоји, постоји само умешније или мање вешто прилагођавање театру глобалне политике, тако да некако увек мораш одлучивати за најмање лошу опцију. у свакој демократији, људи које одаберемо да буду представници нашег политичког опредељења постану крајње одвојени од реалности. уосталом, рад за државу је фенси: стални банкети, сараднице, путовања по свету, згодне рибе иза и испод кулиса, нешто мало као слажеш фаце да си реално забринут због овога или онога... у суштини те боли уво за оног неког радног геака тамо негде на дну лествице на којега ти шатро као влада треба да мислиш... јебеш њега... тако да некако, мислим да је лош трип негласања, већ више некако гледаш који лик ће представљати опцију која је најмање позерска, у позерају... на крају крајева, ако је избор безнадежан, гледаш онда да измалеришеш велике и гласаш за неку опцију која има најмање шанси. ја у израелу волим да гласам за покрет за легализацију ганџе, пошто они увек буду на ивици да уђу у парламент па их обично покраде за мандат највећа странка.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:02 30.01.2014

Re: Ideja, pa šta bude...

glasaš za sve Demokratske stranke istovremeno i automatski budeš beli listić na kraju.

Al prvo glasaš za Tomu, to joj je prošla preporuka...lepa. Baš.
zack2jack zack2jack 19:18 30.01.2014

Re: Ideja, pa šta bude...

Jelica Greganović
Al prvo glasaš za Tomu, to joj je prošla preporuka...


..na pocetku bese, Ceda Jovanovic
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:54 30.01.2014

Re: Ideja, pa šta bude...

тако да некако увек мораш одлучивати за најмање лошу опцију. у свакој демократији,


I to je izbor, ako ga imaš.
Jadi nastaju onda kad ni taj izbor nemaš.

Ja stvarno ne vidim zašto je manje loš DS od SNSa ili SPSa, ili bilo kojim redom?

A te zezalice oko malih stranaka dolaze u obzir samo ako je neka baš simpatična, po bilo čemu, recimo po lepoj šefici stranke, dovoljno.:)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:32 30.01.2014

Re: Ideja, pa šta bude...

Ja stvarno ne vidim zašto je manje loš DS od SNSa ili SPSa, ili bilo kojim redom?


мени спс са дачићем не смета уопште. још да поизбацују дебеовце из странке, и биће цакум пакум. дачке се озбиљно рокао с наркомафијом, примао ту и тамо какве странке, због чега сада пада. иначе, ако нисте приметили, највише су против избора Амери, зашто, како, ја не видим да су СНС довољно школовани да се носе с Америма. али Дачићеви јесу? интригантно.
misha.m misha.m 20:37 30.01.2014

Re: Ideja, pa šta bude...

Srđan Fuchs
мени спс са дачићем не смета уопште. још да поизбацују дебеовце из странке, и биће цакум пакум.

To treba da rade svi odreda.
Mislim da je Služba duboko ukorenjena u svim političkim partijama u Srbiji.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:40 30.01.2014

Re: Ideja, pa šta bude...

мени спс са дачићем не смета уопште


Ni meni ne smeta ništa više od ostalih.
Uopšte nije lošijih od drugih, a ni bolji.
Glasanjem za njega se glasa za Krkobaiće i sve što uz njih ide.
Neka hvala.
I tako za svaku od stranaka.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:29 30.01.2014

Re: Ideja, pa šta bude...

спс су највише у држави. требали су да покрену реформу дб. да не служимо ми њима, већ они држави, али нису то учинили. штета. сада су их прогутали.
kukusigameni kukusigameni 09:24 31.01.2014

Re: Ideja, pa šta bude...

Srđan Fuchs
Ja stvarno ne vidim zašto je manje loš DS od SNSa ili SPSa, ili bilo kojim redom?


мени спс са дачићем не смета уопште. још да поизбацују дебеовце из странке, и биће цакум пакум. дачке се озбиљно рокао с наркомафијом, примао ту и тамо какве странке, због чега сада пада. иначе, ако нисте приметили, највише су против избора Амери, зашто, како, ја не видим да су СНС довољно школовани да се носе с Америма. али Дачићеви јесу? интригантно.


Tako jeeeee!

СПС најбогатија странка у Србији---LINK
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:49 31.01.2014

Re: Ideja, pa šta bude...

..na pocetku bese, Ceda Jovanovic

Ne, Čeda joj je jedan u nizu početaka.
zack2jack zack2jack 11:43 31.01.2014

Re: Ideja, pa šta bude...

Jelica Greganović
Čeda joj je jedan u nizu početaka.


..ispravka.

Nataša B. Odalović: I u samom startu ove kampanje, baš Vesna Pešić, koju je siroti mali her Flik tokom prošle kampanje toliko jako i iskreno zavoleo, pozva iz Danasa da se sada glasa za onaj „kriminalni klan“ (DS) ne bi li se zaustavila ova infantilna i opasna klika! Neću ponavljati koliko poštujem V. Pešić, ali nakon ovog (o)poziva više ne uspevam, a i ne pokušavam da ispratim šta je želela da kaže. Zašto sada navija da „kriminalni klan“ ruši Vučića, „jer, šta fali Vučiću?“.

http://www.danas.rs/danasrs/kolumnisti/rigoleto.891.html?news_id=275397
Biljana 77 Biljana 77 14:14 31.01.2014

Re: Ideja, pa šta bude...

automatski budeš beli listić na kraju


Moja lična asocijacija na bele listiće:

angie01 angie01 15:08 31.01.2014

Re: Ideja, pa šta bude...

Biljana 77
automatski budeš beli listić na kraju


Moja lična asocijacija na bele listiće:



pa, jeste, al ta metafora moze da se shvati na vise nacina.

a sad ozbiljno,...ako je to uopste moguce u ovom cirkusu,

glasa otprilike 35% gradjana, jer apstinenti nece vise da se igraju okolosalate, e sada ta fakat vecina bi bila mnogo efikasnija kao beli listici, samo mora neko da ih organizuje, i time urusi ovu sramnu ponudu- inace je skoro sve jedno ko dobije izbore- svi nam rade isto.
Biljana 77 Biljana 77 15:11 31.01.2014

Re: Ideja, pa šta bude...

pa, jeste, al ta metafora moze da se shvati na vise nacina.

Ja je shvatam vrlo jednoznačno. Beli listići, niko mi ne valja, svi su lopovi i odvratni i zato ja neću da glasam, da ne priljam svoje lepe ručice, ali ću zato non-stop da kukam na sve...
antioksidant antioksidant 16:27 31.01.2014

Re: Ideja, pa šta bude...

Biljana 77
Beli listići, niko mi ne valja, svi su lopovi i odvratni i zato ja neću da glasam, da ne priljam svoje lepe ručice, ali ću zato non-stop da kukam na sve...

zašto to nije legitiman politički stav?
svesna apstinencija, nezainteresovanost... sve je to pravo svakog glasača.
a i posle da zvoca, naravno.
ne kažem koliko je funkcionalno ali je legitimno
tyson tyson 16:41 31.01.2014

Re: Ideja, pa šta bude...

мене увек гризе савест када не стигнем на изборе

Pa prijavi se za glasanje u DeKaPe.





angie01 angie01 17:51 31.01.2014

Re: Ideja, pa šta bude...

Beli listići, niko mi ne valja, svi su lopovi i odvratni i zato ja neću da glasam, da ne priljam svoje lepe ručice, ali ću zato non-stop da kukam na sve...


pa u ovoj nasoj konkretnoj stvarnosti, apsolutno su svi , koji su i dalje stalno bogom dani jedini izbor, vec pokazali kako to izgleda kada su oni izabrani, a razultat je katastrofa po nas- ovo sve sto se u Srbiji zivi poslednjih decenija,...ne kapiram da je ne prljati svoje lepe rucice to sto neces vise da igras tu besmislenu igru, gde su ponudjeni uvek isti ljudi, koji nista dobro ne rade za tebe, a ti ih birao i platio.

nemam nista protiv da to neko i voli, sem sto se to automatski odrazava i na mene.
angie01 angie01 17:53 31.01.2014

Re: Ideja, pa šta bude...

ne kažem koliko je funkcionalno ali je legitimno


samo mi molim te objasni, na koji nacin i koliko i za koga je funkcionalno glasati za ove konkretno ponudjene opcije & njihove likove?
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 22:22 31.01.2014

Re: Ideja, pa šta bude...

zack2jack
Jelica Greganović
Čeda joj je jedan u nizu početaka.


..ispravka.

Nataša B. Odalović: I u samom startu ove kampanje, baš Vesna Pešić, koju je siroti mali her Flik tokom prošle kampanje toliko jako i iskreno zavoleo, pozva iz Danasa da se sada glasa za onaj „kriminalni klan“ (DS) ne bi li se zaustavila ova infantilna i opasna klika! Neću ponavljati koliko poštujem V. Pešić, ali nakon ovog (o)poziva više ne uspevam, a i ne pokušavam da ispratim šta je želela da kaže. Zašto sada navija da „kriminalni klan“ ruši Vučića, „jer, šta fali Vučiću?“.

http://www.danas.rs/danasrs/kolumnisti/rigoleto.891.html?news_id=275397


Natasa Odalovic? Da razume Vesnu Pesic?

a_jovicic a_jovicic 04:00 01.02.2014

Re: Ideja, pa šta bude...

mlinarslavko
Interesantno, ista prica kao SPS devedesetih, kada su se okomili na ljude koji ne zele da glasaju. Iste reci, isti argumenti.
Postoji samo jedna opcija, ako glasas za DS (nekada SPS) , onda si odgovoran, ozbiljan, pravi intelektualac. Ako glasas za nekog drugog ili ne izadjes na izbore onda si propast.

... i uporno zanemaruju izraženu srpsku osobinu - inat!

Doduše nije im lako ... broj apstinenata se od 2008-e povećao za 248 hiljada (od 2003-će se smanjivao) a broj "belih" konstantno raste ... 50669 (2003.), 66251 (2007.), 89940 (2008.), 173587 (2012.). Kad' bi uspeli da vrate zainteresovanost na stanje iz 2008-e to bi im donelo 8% "novih" glasača ... pa malo li je na ovu "skupoću".

A da se neko od njih potrudi samo da manje "kraducka" i više nas ne folira o "svetloj budućnosti" dobio bi sve te "bele" i apstinente bez uloženog dinara za kampanju. Ovako nas uporno omalovažavaju i "plaše" babarogom a ne kapiraju da su se okolnosti promenile i nije više moguće da Nj.V. P.P.V. postane novi Milošević sve i da sam dobije apsolutnu većinu (manja izlaznost = veći potencijal za nasilnu promenu vlasti ... a parica za bildanje organa represije više nema + ni "organi" nisu blesavi da se suprotstavljaju masi zbog neke budale koju ne podržava 83% stanovništva + EU može da im zavrne fondove a ameri da namignu šeiku da više ne zvecka zlatom)

Kad nam ponudite pristojnu alternativu ovima što se nad nama izredjaše u proteklih četvrt veka, onda nećete imati problem sa "belima" i apstinentima!
zack2jack zack2jack 10:48 01.02.2014

Re: Ideja, pa šta bude...

Anonimni Pojedinac
Natasa Odalovic? Da razume Vesnu Pesic?


..zar je potrebna neka druga pamet da bi se razumela Vesna Pesic?
milisav68 milisav68 11:56 01.02.2014

Re: Ideja, pa šta bude...

a_jovicic
Ovako nas uporno omalovažavaju i "plaše" babarogom a ne kapiraju da su se okolnosti promenile i nije više moguće da Nj.V. P.P.V. postane novi Milošević

Samo da podvučem.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:08 01.02.2014

Re: Ideja, pa šta bude...

tyson

Pa prijavi se za glasanje u DeKaPe.


a, ovo je novo da ti traže da se prijaviš, ranije samo dođeš sa l.k. i glasaš.
tyson tyson 14:18 01.02.2014

Re: Ideja, pa šta bude...

a, ovo je novo da ti traže da se prijaviš, ranije samo dođeš sa l.k. i glasaš.

Nisam siguran da si u pravu; mislim da je i ranije trebalo da se prijavi u nekom periodu pred izbore, e da bi te izbrisali iz biračkog spiska u Srbiji (da ne bi mogao - makar u teoriji - dva puta da glasaš), da ne bi bilo duplih entrija u biračkom spisku, a i da bi DKP mogla da imaju spremne biračke spiskove, svako svoj, i tako sve ostalo u okvirima standardne procedure na biračkom mestu.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:50 01.02.2014

Re: Ideja, pa šta bude...

tyson

Nisam siguran da si u pravu; mislim da je i ranije trebalo da se prijavi u nekom periodu pred izbore, e da bi te izbrisali iz biračkog spiska u Srbiji (da ne bi mogao - makar u teoriji - dva puta da glasaš), da ne bi bilo duplih entrija u biračkom spisku, a i da bi DKP mogla da imaju spremne biračke spiskove, svako svoj, i tako sve ostalo u okvirima standardne procedure na biračkom mestu.




па ово је крајње анахроно, чему онда чиповани документи и трошкови око одржавања такве врсте докумената, ако чип не служи да те убележи у националну (државну) дату било где у свету да се налазиш?
tyson tyson 17:04 01.02.2014

Re: Ideja, pa šta bude...

па ово је крајње анахроно, чему онда чиповани документи и трошкови око одржавања такве врсте докумената, ако чип не служи да те убележи у националну (државну) дату било где у свету да се налазиш?

Pa šta ti misliš, da su sve ambasade i konzulati u svetu digitalno povezani u realnom vremenu sa "centralom" u Srbiji, i da će na dan izbora elektronski da se registruje svako ko bude izašao na izbore?! Pa to nema ni u Južnoj Koreji

Takva evidencija neće postojati ni u Srbiji na biračkim mestima 16. marta. Birački spisak i evidencija će biti na papirnim, štampanim spiskovima, a pošto je za štampu i distribuciju (naročito po ovom nevremenu ) potrebno određeno vreme, onda "zatvaranje" biračkog spiska treba da bude par nedelja pred izbore.

A uzgred, nisu ni sve lične karte sa čipom; ako se sećaš, pri prijavljivanju za novu ličnu kartu postojao je izbor između one sa, i bez čipa.


Jelica Greganović Jelica Greganović 18:20 03.02.2014

Re: Ideja, pa šta bude...

ali nakon ovog (o)poziva više ne uspevam, a i ne pokušavam da ispratim šta je želela da kaže.

Ti si mani problem, ja mislim da ona neko vreme već ne uspeva ni sama sebe da isprati.
Biljana 77 Biljana 77 19:36 05.02.2014

Re: Ideja, pa šta bude...

zašto to nije legitiman politički stav?
svesna apstinencija, nezainteresovanost... sve je to pravo svakog glasača.

Nisam ni rekla da nije legitimno. Ali imam pravo da mi bude odvratno?
Milutin Milošević Milutin Milošević 18:16 30.01.2014

DS sa 4 ocila

Zastava DS danas bi sasvim jasno kopirala srpski grb sa četiri ocila. To sasvim jasno odražava nas kao narod: dva Srbina = tri partije.

Podseća me i na čuvene makednoske varijacije: VMRO DPMNE-ŠTDZABGD-DRNDEMRNDE

Zanimljivo bi bilo videti šta bi se desilo kada bi cela ova bulumenta dobila 55% glasova. Da li bi mogli da se slože i naprave Vladu?

Domaćine, zaboravio si da se iz DS-a nekada odvojila DSS. Njih bi možda mogli da nazovemo nekim Asasinskim DS-om (po radikalnim stavovima)?
AlexDunja AlexDunja 18:22 30.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

Domaćine, zaboravio si da se iz DS-a nekada odvojila DSS. Njih bi možda mogli da nazovemo nekim Asasinskim DS-om (po radikalnim stavovima)?


to da.
i demohrišćani i ldp,
i oni prvi liberali, ali oni su mrtvi, pa se ne računaju.
uros_vozdovac uros_vozdovac 18:27 30.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

Milutin Milošević
Zastava DS danas bi sasvim jasno kopirala srpski grb sa četiri ocila. To sasvim jasno odražava nas kao narod: dva Srbina = tri partije.

Podseća me i na čuvene makednoske varijacije: VMRO DPMNE-ŠTDZABGD-DRNDEMRNDE

Zanimljivo bi bilo videti šta bi se desilo kada bi cela ova bulumenta dobila 55% glasova. Da li bi mogli da se slože i naprave Vladu?

Domaćine, zaboravio si da se iz DS-a nekada odvojila DSS. Njih bi možda mogli da nazovemo nekim Asasinskim DS-om (po radikalnim stavovima)?


Kako nastaju stranke? kada se grupa ljudi udruži da ostvari političku ideju.
Kako u Srbiji nastaju stranke? Cepanjem Demokratske stranke.
Milutin Milošević Milutin Milošević 18:38 30.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

Cepanjem Demokratske stranke

Khm, khm, a cepanje SPOa?
uros_vozdovac uros_vozdovac 19:02 30.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

Milutin Milošević
Cepanjem Demokratske stranke

Khm, khm, a cepanje SPOa?


a nekako traljavo to od SePeOa
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:02 30.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

Asasinskim DS-om


мрзилачки ДС - мрзимо некога, или нешто... то би код мене у пак'о на фресци... додуше, у подгорици би можда и неки ореол севнуо, или барем, "стоји на фресци поред митрополита".
hajkula1 hajkula1 19:02 30.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

uros_vozdovac

Kako u Srbiji nastaju stranke? Cepanjem Demokratske stranke.


Kada odluči Vlast, pa ih u saradnji sa DB-om osnuje.


Milutin Milošević Milutin Milošević 19:09 30.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

nekako traljavo to od SePeOa

Kako, bre, traljavo? Najpre kum napravi Srpsku vadikalnu, pa onda kumov kum od nje SNS!
gedza.73 gedza.73 19:10 30.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

Milutin Milošević
Khm, khm, a cepanje SPOa?

Predstavnici Srpske napredne stranke i njenih koalicionih partnera predali su danas izbornu listu kandidata za odbornike u Skupštine grada Beograd, pod nazivom "Aleksandar Vučić - budućnost u koju verujemo".


Na izbore u Beogradu SNS izlazi u koaliciji sa Socijaldemokratskom
partijom Srbije Rasima Ljajića, Novom Srbijom Velimira Ilića, Pokretom socijalista Aleksandra Vulina i Srpskim pokretom obnove Vuka Draškovića.

Stefanović je rekao da je želja koalicije koju predvodi SNS da Beograd povratiti evropsku budućnost, da se suzbije korupcija i realizuju veliki infrastrukturni projekti.


Kako vam zavidim.
Dana će da uredi grad.
Opet.
Šta napisah? Uredi ili uneredi?


Jelica Greganović Jelica Greganović 19:16 30.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

Dana će da uredi grad.

Lele, kad jurnu opet frizerke i kozmetičarke u diplomatiju...
gedza.73 gedza.73 19:25 30.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

Jelica Greganović
Lele, kad jurnu opet frizerke i kozmetičarke u diplomatiju...

Creme de la creme.
uros_vozdovac uros_vozdovac 19:38 30.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

Milutin Milošević
nekako traljavo to od SePeOa

Kako, bre, traljavo? Najpre kum napravi Srpsku vadikalnu, pa onda kumov kum od nje SNS!


eh kumov kum... Posredni dokazi!
Ionako je SNS stvorio DS, jeah
uros_vozdovac uros_vozdovac 19:39 30.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

gedza.73


Kako vam zavidim.
Dana će da uredi grad.
Opet.
Šta napisah? Uredi ili uneredi?




Spasoju Kruniću da se da sekretarijat za nadogradnju zgrada
Hansel Hansel 19:52 30.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

Milutin Milošević
Cepanjem Demokratske stranke

Khm, khm, a cepanje SPOa?

Па, ни СПО није "праотац". Ако се добро сећам, породично стабло иде овако:

1. СНО (Мирко Јовић, Драшковић, Шешељ) -->
2.1 СНО 2.2 СПО 2.2 СЧП->СРС (па овај на СРС и СНС...)

Ја се више и не сећам шта је настало "пупљењем" СПО-а, само се сећам да је чланство одлазило, што у Г17 (Влајко Сенић), што у СНС (Милан Божић који, више нисам сигуран, да ли је био у ЈУЛ-у, или се само појављивао колегиници Мири на промоцијама?!).

А за ДС сте заборавили Демократски центар (који се вратио матици, ОК).

Иначе, рекао бих да оног "иницијалног" ДС-а дефинитивно нема још од разлаза Мићуновића и Ђинђића, мада га није било ни 1991, по ономе што се касније сазнавало.

Треба ли још нешто рећи о овдашњој политичкој жабокречини којој још неки тепају "сцена"?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:59 30.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

1. СНО (Мирко Јовић, Драшковић, Шешељ) -->


Nije tu bio Šešelj-
Ovako to ide

SNO se cepa na Vukove i Mirkove.
U to vreme Šešelj već ima Srpski Slobodasrki Pokret, koji se ujedinjuje sa Vukovim ogrankom SNO i tako nastaje SPO.
Zatim se kumovi razilaze, Šešelj malo luta praveći Srpski Četnički Pokret, onda se ujedinjuje sa Nikolićevim krilom Narodne Radikalne Stranke, (Veljka Guberine) prilazi mu deo Srpske Liberalne stranke (Predrag Vuletič) i nastaje Srpska Radikalna Stranka.
niccolo niccolo 20:08 30.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

U jebote, ko one latinoameričke serije gde svako spava sa svakim...
gedza.73 gedza.73 20:17 30.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

Uroš
Spasoju Kruniću da se da sekretarijat za nadogradnju zgrada



niccolo
U jebote, ko one latinoameričke serije gde svako spava sa svakim..

Više liči na one incestoidne porodice po zabitima iz horor filmova.

Milutin Milošević Milutin Milošević 20:19 30.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

A vesela Maja Gojković?
Milutin Milošević Milutin Milošević 20:22 30.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

sekretarijat za nadogradnju zgrada

Mrtva trka ko je više ostavio: Veselin ili Nenad
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:23 30.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

A vesela Maja Gojković?

I ona je čedo Narodne Radikalne.

angie01 angie01 20:27 30.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

Dana će da uredi grad


pa i treba, koliko su stanova prisvojili, valjalo bi i grad da srede.
Hansel Hansel 20:46 30.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

hoochie coochie man
1. СНО (Мирко Јовић, Драшковић, Шешељ) -->


Nije tu bio Šešelj-
Ovako to ide


Ја сам био тада тинејџер, нисам баш толико пратио, хвала на разјашњењу!
Hansel Hansel 20:47 30.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

niccolo
U jebote, ko one latinoameričke serije gde svako spava sa svakim...

Јел' те серије гледаш као што читаш блогове, или мало помније?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:48 30.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

нисам баш толико пратио


Čuj, pratio

Zavidim ti, i ja bih voleo da sam tad bio tinejdžer:)
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:51 30.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

A možda sva ova silna cepanja i podele jednog dana dovedu do toga da svaki poslanik glasa kako misli da treba...
niccolo niccolo 20:53 30.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

Hansel
niccolo
U jebote, ko one latinoameričke serije gde svako spava sa svakim...

Јел' те серије гледаш као што читаш блогове, или мало помније?

Ma ne gledam uopšte
antioksidant antioksidant 20:59 30.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

niccolo
Hansel
niccolo
U jebote, ko one latinoameričke serije gde svako spava sa svakim...

Јел' те серије гледаш као што читаш блогове, или мало помније?

Ma ne gledam uopšte

а ни не спаваш наоколо
Hansel Hansel 21:59 30.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

hoochie coochie man
нисам баш толико пратио

Čuj, pratio

ОК, ти си вероватно и учествовао, мислим да се сећам неких натукница раније...
Zavidim ti, i ja bih voleo da sam tad bio tinejdžer:)

Па и ја бих теби могао да завидим што си био тинејџер и адолесцент у неко, ипак, срећније време...
not2old2rock not2old2rock 22:31 30.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

Милан Божић који, више нисам сигуран


On je sa pokojnim Sasom Petrovicem i Nikolom Milosevicem i zivim Kostom Cavoskim bio osnivac Srpske liberalne stranke.
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:43 30.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

not2old2rock
Милан Божић који, више нисам сигуран


On je sa pokojnim Sasom Petrovicem i Nikolom Milosevicem i zivim Kostom Cavoskim bio osnivac Srpske liberalne stranke.


Mogao bih da se zakunem da je i Paja Kićevac bio s njima, ali izdaje me sećanje
Hansel Hansel 23:13 30.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

not2old2rock
i zivim Kostom Cavoskim bio osnivac Srpske liberalne stranke.

Како мислиш "живим Костом Чавошким"?
niccolo niccolo 23:31 30.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

antioksidant
niccolo
Hansel
niccolo
U jebote, ko one latinoameričke serije gde svako spava sa svakim...

Јел' те серије гледаш као што читаш блогове, или мало помније?

Ma ne gledam uopšte

а ни не спаваш наоколо

Dabome. Nisam ja Hauzer da guram jezik kojekuda...
stefan.hauzer stefan.hauzer 01:34 31.01.2014

Re: DS sa 4 ocila




a_jovicic a_jovicic 01:38 31.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

Milutin Milošević
Zastava DS danas bi sasvim jasno kopirala srpski grb sa četiri ocila. To sasvim jasno odražava nas kao narod: dva Srbina = tri partije.

Jok vala ... Nego ... dva Srbina = tri mišljenja = četiri partije
not2old2rock not2old2rock 11:03 31.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

Hansel
not2old2rock
i zivim Kostom Cavoskim bio osnivac Srpske liberalne stranke.

Како мислиш "живим Костом Чавошким"?


Lepo, covek je ziv, za razliku od prve dvojice.


milisav68 milisav68 11:29 31.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

niccolo
U jebote, ko one latinoameričke serije gde svako spava sa svakim...

A režiser sedi iza kamere i uživa što ne mora mnogo da objašnjava.
Međutim, pravi izazov za Stanišića i posao kome je posvetio najviše vremena i energije, bio je prelazak Srbije na višepartijski sistem tokom 1990. Priča se da je Stanišić tada skrojio srpsku opoziciju po Miloševićevoj meri, i to tako da mu je sledećih dvanaest godina lepo pristajala. Čak i ako se uzme da su te priče grubo preterivanje, ostaje činjenica da se među osnivačima opozicionih stranaka našlo mnogo ljudi sa debelim dosijeima saradnika Službe kao i ljudi koji su u svojoj biografiji imali stavke koje su ih činile podložnim ucenama. Tokom godina koje su usledile, Stanišić je mekom i majstorskom rukom diktirao jalovim pokušajima opozicije da se ujedini u jedinstven antimiloševićevski front, i nije čudno što su prvi uspesi na tom polju ostvareni tek nakon njegovog udaljavanja iz Službe i raskida sa Miloševićem.


Vreme
Hansel Hansel 11:44 31.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

not2old2rock
Hansel
not2old2rock
i zivim Kostom Cavoskim bio osnivac Srpske liberalne stranke.

Како мислиш "живим Костом Чавошким"?

Lepo, covek je ziv, za razliku od prve dvojice.

Па, када су оснивали странку, сви су били живи!
not2old2rock not2old2rock 12:12 31.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

Па, када су оснивали странку, сви су били живи!


Sto si bre picajzla, ajde de, trebalo je da napisem sa sada pokojnima Sasom Petrovicem i Nikolom Milosevicem. Bolje tako, nego da sam napisao i sa jos uvek zivim Cavoskim, ispalo bi da mu zelim da... pu, pu, pu.
alselone alselone 12:24 31.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

Domaćine, zaboravio si da se iz DS-a nekada odvojila DSS. Njih bi možda mogli da nazovemo nekim Asasinskim DS-om (po radikalnim stavovima)?


Dobro je sto ce DS da zavrsi tamo gde je zavrsio i DSS i SPO. Trebali su jos neki, al' cemo morati jos da sacekamo.
tyson tyson 16:54 31.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

А за ДС сте заборавили Демократски центар (који се вратио матици, ОК).

A prvo se odvojila Srpska liberalna stranka (SLS).

Pa tek onda DSS (iz koga je nastala Batićeva DHSS), Demokratski centar, Vuksanovićeva Narodna Demokratska Stranka, LDP, i tako dalje.


Hansel Hansel 21:11 31.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

Човече, има ли сличних примера у светској политичкој пракси, баш бих волео да знам?

Знам само да је један другар, када је спремао испит на ФПН-у, замолио био да му погледам нешто о коалицијама у Мађарској (требало му за неко испитно питање, а нет му није радио), и био је фрапиран оним што сам му читао (неке неприрдне коалиције, па је испало да је у неких десет година, рецимо, свако правио владу са сваким, левица с десницом...) - беше то мало истраживање 2002-3. и ускоро видесмо сличне ствари и код нас...

not2old2rock
Bolje tako, nego da sam napisao i sa jos uvek zivim Cavoskim, ispalo bi da mu zelim da... pu, pu, pu.

Сада си едитовао први коментар, па испада да сам те без везе "подбадао", мада, могу да ти кажем, ни ово није баш сјајно стилско решење...
not2old2rock not2old2rock 23:16 31.01.2014

Re: DS sa 4 ocila

ни ово није баш сјајно стилско решење...


U pravu si, ali ono sam napisao na brzinu, cisto informativno, a nisam bas bio zadovoljan kako izgleda i staracu se da se to vise ne ponovi, picajzlo !
Hansel Hansel 19:56 01.02.2014

Re: DS sa 4 ocila

staracu se

Врло добро, блогеру!
cult cult 19:27 30.01.2014

Ehh

Ode Boris pod Vučićev šinjel.
Nije ovo loše ni za DS ni za opoziciju.
Podela na one koji se bore da ih Vučić pomazi po glavi posle izbora
i ostale. Tj. ono malo što je ostalo.
arianna arianna 19:44 30.01.2014

Re: Ehh

Bila je jedna premudra profesorka hemije, kojoj je cela familija svojevremeno stradala iz političkih razloga.

Njene reči su bile:

"g**** imaju malu specifičnu težinu, pa uvek isplivaju na površinu"

p.s. Srećna vam Kineska Nova godina


p.p.s Proverite, da li ste upisani u birački spisak<<<
niccolo niccolo 20:01 30.01.2014

Re: Ehh

Ode Boris pod Vučićev šinjel.

Baš sam hteo da pitam u čemu je fora s tom dilejom, Vučić i Rakić se dogovorili da ga iskoriste da pokupi koji glas od DS?
cult cult 20:08 30.01.2014

Re: Ehh

pa kad im nije uspelo onda u Novom Sadu da privedu Vučiću celu stranku, daj bar da rasturimo šta se da rasturiti.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 20:44 30.01.2014

Re: Ehh

cult
pa kad im nije uspelo onda u Novom Sadu da privedu Vučiću celu stranku, daj bar da rasturimo šta se da rasturiti.


Jebi ga i u rasturanju stranaka su sposobniji od demokrata.
Kad vec nije dokusurio vadikale, daj bar DS. Kakva ljiga je ispao Tadic.

I, dobro je znati, da je dovoljno napustiti stranku i samim tim si aboliran od sve odgovornosti za muljavine tokom predsednikovanja.

Znaci ne verujem sta covek radi, svaki sledeci potez mu je sve bizarniji i bizarniji.
zack2jack zack2jack 20:52 30.01.2014

Re: Ehh

cult
Ode Boris pod Vučićev šinjel.Nije ovo loše ni za DS ni za opoziciju.Podela na one koji se bore da ih Vučić pomazi po glavi posle izborai ostale. Tj. ono malo što je ostalo.


..Tadic razmislja vrlo pragmaticno. Ocigledno! Cilj je, uci u vlast. Sto pre! Tadic ima daleko vise da ponudi Vucicu, od Cede. Bolje medjunarodne kontakte. Cistiju biografiju. Bolji pregovaracki kapacitet. Ako uspe da ostvari rezultat, eto njega u sledecoj vladi? A to nije tako nemoguce... On I dalje ima sasvim solidnu podrsku u javnosti?
expolicajac expolicajac 21:12 30.01.2014

Re: Ehh

On I dalje ima sasvim solidnu podrsku u javnosti?

Posle ovoga, teško da će zadržati podršku javnosti. Ovo je patetično. A želja da na tacni isporuč DS Vučiću je najzad postala javna.
zack2jack zack2jack 21:28 30.01.2014

Re: Ehh

expolicajac
Posle ovoga, teško da će zadržati podršku javnosti. Ovo je patetično. A želja da na tacni isporuč DS Vučiću je najzad postala javna.


..ta kalkulacija je prvobitno bila Djlasu na umu. I sa njom je nastupio, kada je zbacio Tadica sa cela DSa. Pa je tako Vucic, bio jedino dobro u novoj vladi, tokom 2013. godine.

Sustina je u tome sto glasaci ne gledaju tako crno-belo, na neku mogucu saradnju, npr Vucica&Tadica. Sta vise..
expolicajac expolicajac 21:39 30.01.2014

Re: Ehh

zack2jack
expolicajac
Posle ovoga, teško da će zadržati podršku javnosti. Ovo je patetično. A želja da na tacni isporuč DS Vučiću je najzad postala javna.


..ta kalkulacija je prvobitno bila Djlasu na umu. I sa njom je nastupio, kada je zbacio Tadica sa cela DSa. Pa je tako Vucic, bio jedino dobro u novoj vladi, tokom 2013. godine.

Sustina je u tome sto glasaci ne gledaju tako crno-belo, na neku mogucu saradnju, npr Vucica&Tadica. Sta vise..

Možda je bila. Prošle godine za svetog Nikolu, sam izneo konstataciju prijateljima da je najveći problem DS Miki Rakić. Naišao sam na totalno nerazumevanje i osudu. Jedan od najžeđćih kritičara je bio čovek koji je posle samo par meseci postao podpredsednik LDP-a. Dodvoravanje i želja da se po svaku cenu bude u garnituri vlasti je jača od ideoloških ubeđenja. Glasači ne razmišljaju o posledicama oni samo slušaju obećanja, a nadam se da mi ovde nismo na tomnivou razmišljanja.
zack2jack zack2jack 21:44 30.01.2014

Re: Ehh

expolicajac
Glasači ne razmišljaju o posledicama oni samo slušaju obećanja, a nadam se da mi ovde nismo na tomnivou razmišljanja.


..odlucivanje glasaca za kandidata je u sustini iracionalno. Ja samo analiziram situaciju.

Da li bi to bila dobra, ili losa koalicija, je neka druga prica..
Hansel Hansel 22:09 30.01.2014

Re: Ehh

А, Екс, како ти се чини ова паралела: Живковић се притајио у ДС-у и чекао да прође Тадићево доба. Дошао Ђилас, пропала варијанта, он основао нову, тј. Нову странку.

Сада Тадић одлази из ДС-а и оснива нешто "ново", а Живковић се враћа Ђиласу?

И, шта је онда ново у Новој странци, када је догађаји овако оголе? Шта је овде диференција специфика с обзиром на ову твоју реченицу, на пример:
Dodvoravanje i želja da se po svaku cenu bude u garnituri vlasti je jača od ideoloških ubeđenja.

пошто, јел'те, немамо појма ко ће с ким, а и улазак у парламент је већ улазак у неку гарнитуру...

Тако да је то све... што би рекли некадашњи Индексовци у пародији оне Тимофејевљеве емисије: "Од трачка до истине и одвратно"
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:53 30.01.2014

Ne, ne

Tadić, pravoslavnoluteranski DS, u papskom DS-u vlada mafija koja je njega skinula, oni su učinili od stranke ono što narod naziva "žutim lopovima". dok je on radio rovovski i tukao se protiv organizovanog kriminala i radio za trajni mir na Balkanu, izgleda prijatno i gospodstveno.

Iz vesti: Tadić je obrazlažući odluku da izađe iz DS naveo da se stranka godinama suočava sa "sintagmom o žutim lopovima" koja postoji u javnosti, a da su za takav teret zaslužne afere i pogrešne privatizacije iz vremena vlade Zorana Živkovića, sa čijom Novom strankom DS sada pregovara o novom koalicionom bloku.

Dakle, krivac je lociran.
cult cult 19:54 30.01.2014

Re: Ne, ne

dobrosavljevic_m
Tadić, pravoslavnoluteranski DS, u papskom DS-u vlada mafija koja je njega skinula, oni su učinili od stranke ono što narod naziva "žutim lopovima". dok je on radio rovovski i tukao se protiv organizovanog kriminala i radio za trajni mir na Balkanu, izgleda prijatno i gospodstveno.

I vesti: Tadić je obrazlažući odluku da izađe iz DS naveo da se stranka godinama suočava sa "sintagmom o žutim lopovima" koja postoji u javnosti, a da su za takav teret zaslužne afere i pogrešne privatizacije iz vremena vlade Zorana Živkovića, sa čijom Novom strankom DS sada pregovara o novom koalicionom bloku.


pazi kad više nije ni smešno.
Jadan čovek.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:06 30.01.2014

Re: Ne, ne

Ima još:
Tadić
Danas vidim da novo rukovodstvo DS želi u nove izbore sa ljudima koji su stranku vodili ka izbornom cenzusu

Ne mogu da ne primetim da ovaj Tadićev potez vodi DS ka cenzusu mnogo brže.
angie01 angie01 20:23 30.01.2014

Re: Ne, ne

Tadić


k'o da je Alisa u zemlji cuda- njemu i dalje nije jasno sta se to uradilo, jer nista nema veze sa njim, sva sranja i haos pogotovu, i kako to, kad je on profa, pa sin akademika, lep, igra kosarku, pazi na stajling & govori engleski,... nije on na tronu, nego ovi, sto im je pomogao da se operu, kako bi ga podrzali iz pozadine,...


dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:33 30.01.2014

Re: Ne, ne

nije on na tronu, nego ovi, sto im je pomogao da se operu,

Da bre, jedno je kad se snjušiš sa onima koji su upropastili zemlju, al' kad neko upropasti Stranku, tu se podvlači crta.
deki-the-boy deki-the-boy 20:57 30.01.2014

LDP

Sto Ceda nije na listi? Pa i on je DS-ov izdanak.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:06 30.01.2014

Re: LDP

Čeda je najmudriji i, o, najsvetliji od svih političara koji su ikada hodili srbijom, tako da ne potpada pod kategroiju DS-a.
deki-the-boy deki-the-boy 22:31 30.01.2014

Re: LDP

A ono jest....
satinelle satinelle 21:14 30.01.2014

Jack where are u?

Sve nešto čekam da se pojasni šta se dešava, ali Mr."One flew ower the cuckoo's nest" is gone. On mi je najpoverljiviji "spoljni momak" za ovakve informacije, ali i on se izgleda dao u let u toplije krajeve.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:36 30.01.2014

Re: Jack where are u?

није гоне, не знам шта ради, ја сам у фајту с њим, а можда је коначно и почео да ради нешто, па не виси на нету.
satinelle satinelle 21:45 30.01.2014

Re: Jack where are u?

Understand! Well explained, nisam upoznata sa vašim relativitetima. U takvoj situaciji očekujem bar neki kontra-blog!
libkonz libkonz 22:50 30.01.2014

Pročitao tekst i komentare

Šta ja vama govorim punih 5 godina?
BEZ KRALJA NE VALJA!
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:52 31.01.2014

Re: Pročitao tekst i komentare

Šta ja vama govorim punih 5 godina?
BEZ KRALJA NE VALJA!


Čim savlada jezik naroda kojim bi da vlada mož da se javi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana