Politika

Jedina ozbiljna izborna alternativa/revisited

dali76 RSS / 03.02.2014. u 01:02

U parlamentarnoj demokratiji taksativno su pobrojani razlozi zbog  kojih se raspisuju vanredni izbori.

 Ne postoji objasnjenje da se vanredni izbori raspisuju zbog zelje opozicije,a jos manje zbog nekakvog raspolozenja u drustvu.

Aleksandar Vucic je raspisao vanredne izbore zeljan jos vece vlasti, ali je to uradio primarno zbog rasparcavanja i ponizenja(unistenja)  bilo kakve ozbiljne opozicije, ili tacnije receno onoga sto  je od opozicije ostalo.

Boris Tadic, Cedomir Jovanovic, Vuk Draskovic i svi oni koji cekaju red pred SNS salterom za status postizbornog priveska Aleksandru Vucicu ne mogu biti i nisu nikakva opozicija sadasnjoj vlasti ili sutrasnjoj samovolji Aleksandra Vucica.

Jedini nacin da gradjani dobiju smisleni izbor jeste da se svi oni koji nisu spremni uci u koaliciju sa Vucicom okupe oko bivseg ministra Sase Radulovica.

 Takva opozicija treba da se  okupi oko Radulovica.  Od izuzetnog je znacaja da oni  pridju Radulovicu, a ne on da prilazi njima. Prihvatajuci Radulovica , odnosno  njegove ideje o sustinskim promenama parazitskopartijskog Sistema , stranke bi pokazale spremnost da se uistinu promene.

Tu bi spremnost pred gradjanima potpisale koalicionim sporazumom oko ideja bivseg Ministra.

Samo obrazlozenje ostavke, tacku po tacku, jeste  osnovni sadrzaj suprostavljanja  tzv reformskoj politici Vucica.

Koalicionim sporazumom stranke bi Radulovica predlozile kao kandidata za premijera Srbije.

Radulovic bi se Vucicevom laznom   reformizmu suprostavio, kako svojim znanjem, tako  svojim saznanjem o stvarnim  kocnicarima promena, tacku po tacku.

Ukoliko bi Vucic pokusao Radulovica proglasiti nekompetentnim, zanimljivo bi bilo videti sta to Vucica  , coveka koji nema jednog radnog sata van politike , cini kompetentnim.

Radulovicu  jasan program nazalost nije dovoljan. Nije dovoljna ni istina

Realnost je da je za uspeh u visestranackom sistemu  neophodna  stranacka  infrastruktura , logistika, ali i politicko iskustvo.

Bez Radulovica, opozicija ili ono sto je od iste ostalo nema teorijske sanse da se suprostavi Vucicu. Nema teorijske sanse da pojedinacno bilo koja stranka u najboljem slucaju predje 10%. Naravno, 10% je ssasvim dovoljno za politicki miraz Aleksandru Vucicu,a suvise malo za iole ozbiljan rezultat.

Profesori  Bakic,   Zec, Turajlic  i svi intelektualci koji odlicno poznaju teoriju demokratije  , trebali bi kao primer svojim studentima da svoje znannje primene u praksi. Drugim recima  morali bi se  direktnije ukljuciti u politiku , bilo kao poslanici na koalicinoj listi, ili kandidati za  odredjena mesta u vladi.

Bila bi to njihova odlicna lekcija  vlastitim studentima   iz postenja  I  vaznosti politickog aktivizma.

Bio bi to primer I gradjanima Srbije  koji bi se takodje morali aktivno angazovati na suprostavljanju   idejama Aleksandra Vucica koje sve jasnije dobijaju obrise samovolje  narcisoidnog vlastodrsca.

Jedino ovako formiran  demokratski front,a ne njegove smesne imitacije , mogu biti  ozbiljna alternativa Aleksandru Vucicu.

Moj  Komentar na margini(komentara)  

Procitavsi komentare ovde ja mogu da zakljucim:

Nisu Vucicu potrebni nikakvi botovi;on ima botine, Cedine , Vukove,a ima bogami i nas takve kakvi smo.

Radulovic je vidim neznalica, glup, nekompetentan, demagog ..a ja pitam gospodo u odnosu na koga ?

U odnosu na  Vucica?  Krkobabice mozda? Jelenu Trivan ili modelsicu? Velju Ilica ili Tadica?

Mislim ako je Radulovic sve to sto jeste u odnosu na nekog imaginarnog prototipa savrsenog politicara,koga verujem svako od nas moze fino da nacrta u glavi, a ppa zao mi je takvog  u realnosti nema ,a  jos manje na srpskom izbornom meniju.

Nisam ja napisao da se stranke okrenu Radulovicu zato sto je on gospod bog ili spasitelj ili Godo (Prva dvojica su zauzeti ,a ovaj treci nece doci), vec zato sto Radulovic ima potpuno drugaciji vokabular pred kojim Vucic nema sanse.

Vucic ne moze Radulovicu pricati bajke o reformama jer je Radulovic svedok da on (Vucic) reforme ne zeli i to konkretnim argumentima tacku po tacku pasus po pasus.

Vucic jedino Radulovicu ne moze da na sasvim konkretna  pitanja ,odgovori famoznim protupitanjem :sta  ste radili vi?

Radulovic niti ima stranku iza sebe niti putra na glavi.

Zbog toga jeste  Radulovic taj kome se ne daje medijski prostor, a svi ostali clanovi poznatog politickog Vokabulara su vise nego dobrodosli Vucicu na megdan.

Zato smatram da partije koje nisu spremne biti privesak ili paravan Vucicu treba da se okrenu Radulovicu. Na taj bi se nacin jasno i glasno  odrekle svoje korumpirane proslosti.

Ovo ce ili biti izbori izmedju dva pogleda na politiku, ili izbori za  mrvice sa Vucicevog stola.



Komentari (392)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zemljanin zemljanin 10:24 04.02.2014

Re: ...svi ovi...

To i jeste poenta zalaganja/nezalaganja za njega, jer širi "opasne ideje" - priča o ekonomiji/reformama i uvođenju reda u haos sada znan kao državni budžet.

U nekom trenutku kada sam ukapirao da je Min ustvari ovaj naš lokalni bloger, pored komike tog saznanja, imao sam i onaj poriv da shvatim zašto ... taj razlog "zašto" zvučao mi je isuviše kompleksno za srpsku političku scenu i više je vukao na teorije zavere pa sam ga odbacio kao malo verovatan.

Međutim, kada bih se stavio u poziciju Vučića, postavljanje SR bi bio jako dobar potez ... prvo stiče se utisak o meni kao reformatoru koji bira ljude po sposobnostima a ne po partijskoj liniji ... drugo, svestan sam da mora da se prave rezovi i uvođenjem SR, odgovornost prebacujem na njega tj. skrećem metu sa sebe na njega ... pustio bi ga da prodrma sindikate, da napravi haos (što ovaj jeste napravio) i kako imam ideju o izborima, tehnička vlada neće sprovesti ništa od novih zakona ... taj tajming pred izbore je skoro pa savršen ... prvo ispadam ozbiljan time što hoću reforme, ali i spasioc jer ne dozvoljavam da narod paniči jer se u određenom trenutku ubacujem u sve pregovore, što on zaista i radi obnavljanjem tih razgovora o tim zakonima.

SR ispada glavni krivac za nastalu situaciju ali kada je tema započeta mora se i dovršiti ... kolateralna šteta je sam bloger jer nakon prestanka mandata tehničke vlade, pada u anonimnost ... to je bila moja racionalizacija SR u Vladi.

Ono što se kasnije dešavalo, ako bi to bilo tako, onda je Vučić prerano uživao u pobedi jer je ili morao da da otkaz SR (razumem zašto se dvoumio) ili je morao da ga kontroliše ... ovako je dobio šta je hteo ali je platio i određenu, neplaniranu cenu ...

Postoji i mogućnost da je SR, prozreo igru pa se iskalkulisao šta je za njega najbolje i povukao očajnički potez koji možda, može da ispadne na dobro ... sve u svemu splet okolnosti je doveo do ove situacije.

I iako ovo pišem i dalje mi zvuči krajnje neverovatno za kalibar Vučića osim ako nije baš mnogo napredovao ...
Goran Vučković Goran Vučković 11:13 04.02.2014

Re: ...svi ovi...

Moja kuma kaže da je dobila email od Čede - kaže ovako:

Vreme je da porodice imaju budućnost za decu. Vreme je da radnici imaju posao. Vreme je da bolnice imaju lekove, vojska oružje, a škole knjige i bezbedne đake. Vreme je da u svim novčanicima ima dovoljno para, da svi šporeti imaju šta da skuvaju, da svaki traktor ima goriva. Vreme je da na selima njive rode, da u gradovima i fabrike i kafane rade, vreme je da nam svima krene, kad već dosad nije.


Ovo me podseća na jednu predizbornu kampanju od pre petnaestak godina - ko je zaboravio, ili se kasno rodio:



Što reče u svoje vreme Duško Radović (ako se ne varam): nasmešite se, sutra će biti gore.
milisav68 milisav68 12:29 04.02.2014

Re: ...svi ovi...

zemljanin
I iako ovo pišem i dalje mi zvuči krajnje neverovatno za kalibar Vučića osim ako nije baš mnogo napredovao ...

Ma ima tu od svega pomalo.

Ekonomija je vruć krompir, svi beže od njega, neko reko Vučiću da ima tamo neki bloger koji priča o ekonomiji - a vanstranačka ličnost.....

Sa druge strane, možda je Radulović stvarno imao dobre namere ili je želeo samo afirmaciju.....i eto belaja...


U suštini, i jedan i drugi su tu bili na nepoznatom terenu, pa nisu bili svesni u kakvo osinje gnezdo guraju ruku.

Bar je tako neko moje mišljenje, jer se pokazalo da Vučić ipak reaguje na neke kritike, a da Raduloviću nije jasno šta ga je snašlo po medijima.
Goran Vučković Goran Vučković 12:50 04.02.2014

Re: ...svi ovi...


Bar je tako neko moje mišljenje, jer se pokazalo da Vučić ipak reaguje na neke kritike, a da Raduloviću nije jasno šta ga je snašlo po medijima.

Posle one epizode sa Rodićem, računam da Radulović ima prilično dobru ideju što se tiče medija...
freehand freehand 13:40 04.02.2014

Re: ...svi ovi...

U suštini, i jedan i drugi su tu bili na nepoznatom terenu, pa nisu bili svesni u kakvo osinje gnezdo guraju ruku.

To mnogo govori o obojici.
Jedan koji se u SRS učlanio 1993. (prava godina za tako nešto!), a za pad Zida saznao dvadeset godina kasnije. Drugi ima sjajno iskustvo gostovanja na CNN a o prvom se informisao posle četiri meseca u Vladi Srbije (čiji je posao da vodi zemlju i sve nas).

Strašni igrači, divan tandem!
Valjalo bi da ih Toma trener ponovo okupi u tim za sledeću sezonu.

apacherosepeacock apacherosepeacock 13:45 04.02.2014

Re: ...svi ovi...

Bar je tako neko moje mišljenje, jer se pokazalo da Vučić ipak reaguje na neke kritike, a da Raduloviću nije jasno šta ga je snašlo po medijima.


Paa, sudeci po svemu sto je objavio (Radulovic) samo na ovom blogu - ne bih rekla da nije znao.
Za Vucica koji se muva na politickoj sceni 20 godina - jos teze stoji pretpostavka.
mariopan mariopan 19:23 05.02.2014

Re: ...svi ovi...

zemljanin
daklem, lični afiniteti ili ne, SR je incident na političkoj sceni i nikada neće biti ništa više od toga ... ako želite promene, igrač mora imati snagu i ozbiljnost da tu promenu iznese ...

I u svemu ovome, uopšte ne dotičem SR kao pojedinca koji je bio ili jeste sposoban, uspešan, pametan, prijatan ili šta god ... pričam o SR kao pojavi na državničkoj funkciji, tj. da on nema kapaciteta niti mu treba davati prostora jer nije kompetentan za te funkcije.

alselone alselone 12:24 04.02.2014

Jos jedan plus za Sabac

svarog svarog 14:15 04.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

A ne, sad je to SNS linija za isisavanje
freehand freehand 14:29 04.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

svarog
A ne, sad je to SNS linija za isisavanje

- Nakon pokušaja da upozorim organe banke da se radi o neprihvatljivim i nezakonitim radnjama, u maju 2013. upućujem dopis guverneru NBS i svim nadležnim instatncama u NBS zaduženim za nadzor u kome obaveštavam o obziljnim nepravilnostima i indicijama za poslovanje suprotno zakono sa predlogom da se hitno izvrši vanredna kontrola banke - kaže Divljan
...
- Na njega nisam dobio nikakav odgovor, niti se pristupilo vanrednoj kontroli, što je bila suština pisma. Ćutanje NBS sam shvatio kao podršku rukovodstvu banke i od tada sam povukao status pasivnog akcionara jer je učešće u radu organa bilo beskorisno - itakao je Divljan
...
Divljan je naveo da će kao akcionar podneti tužbu za nadoknadu štete protiv NBS, koja je kako je rekao, grubim nemarom, odnosno nesprovođenja adekvatgnog nadzora oštetila akcionare.


svarog svarog 14:38 04.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

U tom tekst fali informacija ko je direktor UBB poslednjih godinu dana
freehand freehand 14:49 04.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

svarog
U tom tekst fali informacija ko je direktor UBB poslednjih godinu dana

U tom tekstu svašta fali.
A tek u kontekstu...
cult cult 15:00 04.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

primetimo Tadićevog Žutog Tajkuna Farmakom
primetimo SPSove perjanice Perčevića and co
u ovoj Agrobanci 2.
I primetimo, naravno, Jorgovanku koja ne reaguje.

Ovim razbijanjem DSa uz pomoć vučića, kurira, blica i informera pokazalo se da je najveći smrad srpske političke scene posle Dinkića - Boris BoTa Tadić.

Ako računamo da je Dinkić nedostižan, pa samim tim i van svake konkurencije, dobili smo pobednika.
freehand freehand 15:06 04.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

cult
primetimo Tadićevog Žutog Tajkuna Farmakom
primetimo SPSove perjanice Perčevića and co
u ovoj Agrobanci 2.
I primetimo, naravno, Jorgovanku koja ne reaguje.

Ovim razbijanjem DSa uz pomoć vučića, kurira, blica i informera pokazalo se da je najveći smrad srpske političke scene posle Dinkića - Boris BoTa Tadić.

Ako računamo da je Dinkić nedostižan, pa samim tim i van svake konkurencije, dobili smo pobednika.

Ako slučajno nađeš neku kosku, kesicu sa nekom kosom, neko krilce pod jastukom ili ispod kreveta - obavezno hođu da posetiš!
cult cult 16:42 04.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

stigla vam je i Trivanka.
Sad ste kompletni.
maksa83 maksa83 16:45 04.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

stigla vam je i Trivanka.
Sad ste kompletni.

Ja čekam da im se opet prilepi Dinkić, pa da budem pestohiljadastotinamilijardibiliona ((c) Bačević) posto siguran za koga neću da glasam.
cult cult 17:09 04.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

Au, najteže je Dinkiću i Čedi glede grebanja za cenzus.
Čanak je Chadonira otkačio zbog ovog jadnika BoTe.

Dinkić uvek ima dobre procene glede samoodržanja.
Videćemo s kim će. Mada, smradovi se medjusobno prepoznaju, tako da je i njemu BoTa najverovatniji izbor.

Znači, ta bačević(c) verovatnoća ti je sigurna.
alselone alselone 17:33 04.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

stigla vam je i Trivanka.


Covece ko je sve izasao, DS postaje skoro glasabilna opcija.
arcins arcins 17:35 04.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

cult
Au, najteže je Dinkiću i Čedi glede grebanja za cenzus.
Čanak je Chadonira otkačio zbog ovog jadnika BoTe.

Dinkić uvek ima dobre procene glede samoodržanja.
Videćemo s kim će. Mada, smradovi se medjusobno prepoznaju, tako da je i njemu BoTa najverovatniji izbor.

Znači, ta bačević(c) verovatnoća ti je sigurna.



Verujem da istrcavaju samostalno, Tadic i URS.

Cenim u %.

SNS approx. 42-44%
Tadic. 5.3%
URS. 5.1%

Raspodela Vuciceva.

Tadic - Spoljni poslovi
Dinka - Privreda
Vucic -sve ostalo

Ako lazem neka me pregazi prvi tramvaj.
cult cult 17:39 04.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

Cenim u %.


Ima jedan Antioxidantov tvit od sinoć

ako je moguce da rezultat izbora bude da dacic uceni aleka da ponovo bude premijer smejacu se do septembra
alselone alselone 17:40 04.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

SNS approx. 42-44%
Tadic. 5.3%
URS. 5.1%

Raspodela Vuciceva.

Tadic - Spoljni poslovi
Dinka - Privreda
Vucic -sve ostalo


Ovo zbuci realno. Ne verujem da bas Dinkara i Tadara mogu da navuku 10% ali uz pomoc nekog Rasima, Ugljanina, Krke, Roma ili nesto slicno mogu da navuku.
cult cult 17:45 04.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

Rasima,


Rasim se već udomio kao fikus kod Vodje.
libkonz libkonz 17:54 04.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

Covece ko je sve izasao, DS postaje skoro glasabilna opcija.

a taman sam mislio da ste se izlečili od Đilasitisa
milisav68 milisav68 18:04 04.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

cult
Rasima,


Rasim se već udomio kao fikus kod Vodje.

I Velja Ilić (kao kontra-teg Palmi).

Onda dobijamo situaciju:

-bojkot izbora - Vučić može da se krpi sa Dinkićem i Tadićem ili već.....

-beli listići - glas za Dačića - premijera.




inco inco 18:08 04.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

alselone
Covece ko je sve izasao, DS postaje skoro glasabilna opcija.


In a surprising turn of events, kad bi pobegli i Đitler, Šule i Dulić - vaistinu bi mogla da postane.
cult cult 18:14 04.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

I Velja Ilić (kao kontra-teg Palmi).

maksa83 maksa83 18:16 04.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

In a surprising turn of events, kad bi pobegli i Đitler, Šule i Dulić - vaistinu bi mogla da postane.

Jebote da. Ta stranka da ostane takva da tamo nikog ne prepoznaš, i skroz je glasabilna.

maksa83 maksa83 18:16 04.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

Verujem da istrcavaju samostalno, Tadic i URS.

Ja ne verujem. Kačim verovatnoću 0.8 da će Dinkić da se prilepi Tadiću.
blogovatelj blogovatelj 18:37 04.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

Covece ko je sve izasao, DS postaje skoro glasabilna opcija.


Jel neko video blogera Krstića?
Šta je sa njim?
Očekivao sam ekspresni blog na početku predizborne kampanje, a ono muk.
blogovatelj blogovatelj 18:49 04.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

Kačim verovatnoću 0.8 da će Dinkić da se prilepi Tadiću.


Jok, jok...
Tj, posle izbora verovatno, ali pre izbora svakako ne.
Dinkić igra na regione. Mnogo je ljudi diljem Srbije gnevno na Beograd. Mnogo je mesta u Srbiji kojima Beograd izgleda kao Amerika.
U jedno pet okruga da uzme po desetak posto, plus još malo po ostatku Srbije i eto cenzusa.
Verko mu u Kragujevcu nosi verovatno jedno tridesetak hiljada glasova. Ono što je Palma Dačiću, to je Verko Dinkiću.
Zato je i Tadić u dilu sa Čankom.
maksa83 maksa83 19:01 04.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

Mnogo je mesta u Srbiji kojima Beograd izgleda kao Amerika.

Eto ti ga sad. Zamišljam Dinkića kako ide po šumama i gorama i pokazuje onako neodređeno ka Beogradu: "oni su vas bombardovali".
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 19:13 04.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

Jebote da. Ta stranka da ostane takva da tamo nikog ne prepoznaš, i skroz je glasabilna.


Gigantizam je dobro poznat evolutivni odgovor koji se dešava kada malo stvorenje naiđe na upražnjeno mesto u ekosistemu. Tako je pre pedeset miliona godina, davni predak plavog kita bio veličine vuka,

And vice versa, of sKroz! ☻

NB - a da, citat je iz teksta:

Stižu pacovi veliki kao ovce
maksa83 maksa83 19:27 04.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

Tako je pre pedeset miliona godina, davni predak plavog kita bio veličine vuka,
And vice versa, of sKroz! ☻

Znači i davni predak plavog vuka je bio veličine kita, or what?

Čoveče, ta nauka, toliko misterija, toliko svega.
alselone alselone 20:37 04.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

a taman sam mislio da ste se izlečili od Đilasitisa


Primeti "skoro" u recenici.

In a surprising turn of events, kad bi pobegli i Đitler, Šule i Dulić - vaistinu bi mogla da postane.



freehand freehand 20:51 04.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

alselone
a taman sam mislio da ste se izlečili od Đilasitisa


Primeti "skoro" u recenici.

In a surprising turn of events, kad bi pobegli i Đitler, Šule i Dulić - vaistinu bi mogla da postane.




I onda u DS ostanu Toma, Vučić, Jorgovanka, Alselone i ostale Neše.
libkonz libkonz 21:03 04.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

Primeti "skoro" u recenici.

arcins arcins 21:36 04.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

maksa83
Mnogo je mesta u Srbiji kojima Beograd izgleda kao Amerika.

Eto ti ga sad. Zamišljam Dinkića kako ide po šumama i gorama i pokazuje onako neodređeno ka Beogradu: "oni su vas bombardovali".


Da citiram Deusa.

"Birds are running, bees are running, everybody's running away because of the bombing"
blogovatelj blogovatelj 22:34 04.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

Eto ti ga sad. Zamišljam Dinkića kako ide po šumama i gorama i pokazuje onako neodređeno ka Beogradu: "oni su vas bombardovali".


Nemoj da te čudi ako se tako nešto desi.
Šalim se. Neće da pominje bombardovanje, ali verujem da će da priča kako je on hteo da razvija regione, ali eto, nije mogao od nevidljivih sila koje vladaju Srbijom. A koje su locirane gde drugde nego u Beogradu.
Pa šta bi drugo uostalom i pričao da namakne tako željenih 5%
Ionako svi pričaju šta su hteli i šta hoće, pošto vladaju godinama. Ne mogu da kažu šta su uradili, jer su malo šta uradili.

alselone alselone 07:47 05.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

I onda u DS ostanu Toma, Vučić, Jorgovanka, Alselone i ostale Neše.


Ti si gori kriticar DS-a od mene. Nije valjda da mislis kako osim Djilasa, Sutanovca i Dulica tamo nema sposobnih ljudi?
Goran Vučković Goran Vučković 08:30 05.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac


Ti si gori kriticar DS-a od mene. Nije valjda da mislis kako osim Djilasa, Sutanovca i Dulica tamo nema sposobnih ljudi?

Nije on kritičar DS-a. On je Alex Lambros DS-a.
freehand freehand 09:57 05.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

Goran Vučković

Ti si gori kriticar DS-a od mene. Nije valjda da mislis kako osim Djilasa, Sutanovca i Dulica tamo nema sposobnih ljudi?

Nije on kritičar DS-a. On je Alex Lambros DS-a.

Ne liči na tebe da kvalifikuješ na ovaj način. Voleo bih da pročlitam šta je ovo trebalo da znači i čega je u ovom slučaju Alex Lambros simbol i metafora, da bih, eventualno, mogao da ti odgovorim.
Goran Vučković Goran Vučković 10:35 05.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

Ne liči na tebe da kvalifikuješ na ovaj način. Voleo bih da pročlitam šta je ovo trebalo da znači i čega je u ovom slučaju Alex Lambros simbol i metafora, da bih, eventualno, mogao da ti odgovorim.

Braniš DS kao što Alex Lambros brani ateizam, Srbiju, Izrael - i čega se već sve dohvati.
freehand freehand 10:46 05.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

Goran Vučković
Ne liči na tebe da kvalifikuješ na ovaj način. Voleo bih da pročlitam šta je ovo trebalo da znači i čega je u ovom slučaju Alex Lambros simbol i metafora, da bih, eventualno, mogao da ti odgovorim.

Braniš DS kao što Alex Lambros brani ateizam, Srbiju, Izrael - i čega se već sve dohvati.

Čudno. Meni izgleda da sad bar njih petoro brani DS, u psolednjih dvadeset komentara? Uz jedan disonatan glas.
A ne branim ja DS, naročito što se u ovom momentu i ne zna šta je to. Branim princip, a reagujem na neistine i pdometačine.
Recimo, ne deluje li tebi čudno kako su Kurir ili informer u dva ili čak u istom komentaru, u zavisnosti od "mete" - pouzdani izvori informacija i izvori laži i najcrnje propagande?
Ili da u DS kadruju oni koji ga smatraju izvorom svih zala, njegovog predsednika zovu Đitlerom, a bivšeg tek svakojako?
Smatraš li normalnim da se svako pominjanje Vučića, Nikolića, Dačića u poslednje dve godine pretvaralo u "a Tadić" rasprave, a da se to isto i sada dešava na blogovima koje sami autori pišu o Supermenu, cenzuri, Radulovićevom saopštenju?
Postoji li logičko uporište i jasan argument koji bi potkrepio tvrdnju da će, recimo, Tadić obvavezno ući u koaliciju sa Vučićem a da Radulović neće?
Pri tome ja ne znam šta će se desiti, ali ukazujem na konstrukciju na kojoj su već izgrađene čudesne građevine fantazija čija je podloga samo mržanja a namena uniženje.
Da li je i to pitanje lambrosovsko?

Prosto - začuđen sam, ne znam šta bih drugo rekao.


Goran Vučković Goran Vučković 11:01 05.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

A ne branim ja DS, naročito što se u ovom momentu i ne zna šta je to. Branim princip, a reagujem na neistine i pdometačine.

Aha.
Smatraš li normalnim da se svako pominjanje Vučića, Nikolića, Dačića u poslednje dve godine pretvaralo u "a Tadić" rasprave, a da se to isto i sada dešava na blogovima koje sami autori pišu o Supermenu, cenzuri, Radulovićevom saopštenju?

Ili na svako pominjanje DS ili Tadića u negativnom svetlu iskoči neko i guši dok svi ne odu sa gađenjem?

Ali samo ti nastavi, strogo principijelno.
freehand freehand 11:09 05.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

Aha.

Sjajan argument.

Ili na svako pominjanje DS ili Tadića u negativnom svetlu iskoči neko i guši dok svi ne odu sa gađenjem?

Da probaš, čisto da bi bolje potkrepio ovu tvrdnju, da prebrojiš malo?
Pa presabereš da li smeta Frihend lično, svaki disonantni ton ili nešto treće?
Inače, ja se lično gadim laži, na primer. Etiketa. Toplih zečeva.

Ali samo ti nastavi, strogo principijelno.

E baš mi ovo ne liči na moju predstavu o tebi...

Ali da, nastaviću, strogo principijelkno. A to isključuje horsko kreketanje o opšte prihaćenim isitnama za koje se za tri dana ili meseca ispostavi da, u stvari, niko nije ni pomislio, nekmoli pomenuo. Ili tvrdio. Ili nekoga zbog njih proglašavao koječime.
alselone alselone 11:17 05.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

E baš mi ovo ne liči na moju predstavu o tebi...


Budis ono najbolje u ljudima.

Od izbora pa nadalje...
jesen92 jesen92 21:26 05.02.2014

Re: Jos jedan plus za Sabac

Ako računamo da je Dinkić nedostižan, pa samim tim i van svake konkurencije, dobili smo pobednika.
..a Vuk? na kom je mestu?
disident79 disident79 19:18 04.02.2014

Buduća Vlada

01.april 2014. Skupština Srbije

Predsednik Vlade i ministar informisanja
Aleksandar ex PPV Vučić

Predsednik Skupštine Republike Srbije
Boris ex Broz Tadić

Potpredsednik Vlade i ministar minulog rada
Milan „broj 1“ Krkobabić

Ministar spoljnih poslova
Vuk „stop the bombarding“ Drašković

Ministar unutrašnjih poslova
Nebojša „medicinka“ Stefanović

Ministar odbrane
SNS bezbednjak bot v2.1

Ministarstvo finansija
Lazar „Kappa Delta Omega“ Krstić

Ministarstvo regionalnog razvoja i lokalne samouprave
Bojan „Uslužni biznis“ Kostreš

Ministarstvo privrede
Mlađan „Ill be back“ Dinkić

Ministarstvo infrastrukture
Velimir „magistar“ Ilić

Ministarstvo pravde
Nikola „pravda za Janu“ Selaković

Ministarstvo poljoprivrede
Dušan „****“ Petrović

Ministarstvo prosvete
Sonja „izuzetnost pre svega“ Liht

Ministarstvo kulture
Nebojša „DR“ Krstić

Ministarstvo trgovine i rada
Rasim „saće Lidl“ Ljajić

Ministarstvo omladine i sporta
Leo Messi – u odsustvu posao obavlja državni sekretar

Ministarstvo energetike i direktor JP Srbijagas
Zorana „čitki računi“ Mihajlović

Ministar bez portfelja
Sulejman „bez portfelja“ Ugljanin

Ministar bez ostavke
Aleksandar “crni Če“ Vulin

Ministarstvo zdravlja
Zoran „ipak nije opet Tomica“ Stanković

U pitanju je šala, svaka sličnost sa stvarnim budućim događajima je slučajna.
angie01 angie01 19:28 04.02.2014

Re: Buduća Vlada


U pitanju je šala, svaka sličnost sa stvarnim budućim događajima je slučajna.


dovoljno sablasno, da se stavi venac od belog luka i poskropi bosiljkom.
inco inco 19:45 04.02.2014

Re: Buduća Vlada

Zaboravio si jednu važnu personu koja će svuda 'di i Tadić - Vuk "predsednik univerzuma" Jeremić. Ako sastav bude kakav si naveo, seci me 'di sam najtanji ako se taj naduvenko ne uvuče u Vladu.
disident79 disident79 21:55 04.02.2014

Re: Buduća Vlada

dovoljno sablasno, da se stavi venac od belog luka i poskropi bosiljkom.


Bio sam malo grub, razljutila me preveremena penzija "razgibavanja"
freehand freehand 23:41 04.02.2014

Re: Buduća Vlada

disident79
dovoljno sablasno, da se stavi venac od belog luka i poskropi bosiljkom.


Bio sam malo grub, razljutila me preveremena penzija "razgibavanja"

E? A ko ti je Tomica Stanković?
disident79 disident79 23:50 04.02.2014

Re: Buduća Vlada

E? A ko ti je Tomica Stanković?


Moram da priznam da mi je za ministra zdravlja bila najteža asocijacija..
Sve mi u glavi Tomica Milosavljević, pa se onda setih prve "zamene" URS iz doba rekonstrukcije bivše bivše Vlade.. A i nisi dobro pročitao..

freehand freehand 23:57 04.02.2014

Re: Buduća Vlada

A i nisi dobro pročitao..

Priznajem da nisam. mada si zakomplikovao sa onim navodnicima.

A to Razgibavanje je bilo nešto najsmornije na radiju b92. Jedina korist od njega je bilo to što sam se odučio da slušam radio pre devet ujutro.

alselone alselone 20:55 04.02.2014

izbacivanje

Da sledeci DS napusti Djilas posalji SMS DJITLER na 555.
Da sledeci DS napusti Sutanovac posalji SMS PASNJAK na 555.
Da sledeci DS napusti Dulic posalji SMS GRBA na 555.
tsunade tsunade 21:07 04.02.2014

Re: izbacivanje

Da sledeci DS napusti Djilas posalji SMS DJITLER na 555.
Da sledeci DS napusti Sutanovac posalji SMS PASNJAK na 555.
Da sledeci DS napusti Dulic posalji SMS GRBA na 555.




dovoljno sablasno, da se stavi venac od belog luka i poskropi bosiljkom.


i da se očita oče naš za svaki slučaj
maksa83 maksa83 21:10 04.02.2014

Re: izbacivanje

Da sledeci DS napusti Djilas posalji SMS DJITLER na 555.
Da sledeci DS napusti Sutanovac posalji SMS PASNJAK na 555.
Da sledeci DS napusti Dulic posalji SMS GRBA na 555.

Predlog za novi logo:

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:16 04.02.2014

Re: izbacivanje

freehand freehand 22:21 04.02.2014

Re: izbacivanje

vrabac_u_steni

E ova mi je najomiljenija!
A na onu o prutu što se sokoli obavezno pustim suzu.
alselone alselone 22:32 04.02.2014

Re: izbacivanje

A na onu o prutu što se sokoli obavezno pustim suzu.


Kad si emotivac.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:41 04.02.2014

Re: izbacivanje

freehand
vrabac_u_steni

E ova mi je najomiljenija!
A na onu o prutu što se sokoli obavezno pustim suzu.


De, ne srdi se, evo nešto od čika Jove

SRDA

Ja se često namrštim
i stanem za vrata,
pa se srdim i srdim
po dva do tri sata.

Pitaju me i otac,
i tetka i mama:
"Šta je tebi, Evice?"
- Ja ne znam ni sama.

A kad čelo razvedrim
(to me stane truda),
onda pitam samu sebe:
"Što si bila luda?"


maksa83 maksa83 22:44 04.02.2014

Re: izbacivanje

Ja se često namrštim
i stanem za vrata,
pa se srdim i srdim
po dva do tri sata.


Mogu ja jednu kinky od JJ Zmaja?

Neću celu, velika je (evo je u integralnoj verziji), samo onaj uznemirujuć deo:

Dakle obratite pažnju na početak, zastrašujuće...
...

Maksim prima, starac daje
Uzdišući iha - haj!
Ko mi i sad još veruje,
Neka čita pesmi kraj.

Kad otvori Maksim kovčeg,
Od miline sav pretrnu,
Jer tu nadje hartijicu,
Tako belu, čisto crnu.

Hartija je bila mala,
Jedva veća od tri hvata,
Na hartiji behu slova
Od mokroga suvog zlata.

E, sad samo nek pročita,
Pa je srećan, alo jao!
Još jedanput, dvaput jao!
MAKSIM NIJE ČITAT ZNAO!

...
milisav68 milisav68 23:05 04.02.2014

Ko-li-ko-je-sa-ti?



inco inco 01:17 05.02.2014

Re: izbacivanje

Ja gore kad pomenuh Đitlera, Šuleta i Dulića zaboravih još jedan veliki DS biser - Malovićku. Molim da se lista kandidata za napuštanje DS-a proširi sa:

Da sledeći DS napusti Malović pošalji SMS EFENDIJA na 555.

P.S. ... a taman kad pomislim da su svi ostali otišli, evo ga u vestima i Borko Stefanović... kanda nema kraja onima koji mora da se uklone iz DS-a pa da može za njih da se mirne duše glasa...

Da sledeći DS napusti Stefanović pošalji SMS KOSOVO* na 555.
blogovatelj blogovatelj 10:35 05.02.2014

Re: izbacivanje

Mogu ja jednu kinky od JJ Zmaja?


Pomislio sam da hoćeš da postaviš "Po dvorištu ćuran šeće, vazda pućka i blebeće"
inco inco 16:24 05.02.2014

Re: izbacivanje

inco
Ja gore kad pomenuh Đitlera, Šuleta i Dulića zaboravih još jedan veliki DS biser - Malovićku. Molim da se lista kandidata za napuštanje DS-a proširi sa:

Da sledeći DS napusti Malović pošalji SMS EFENDIJA na 555.


I Snežana Malović napustila DS. Još ću pomislim da sam clairvoyant.

Samo šaljite SMSove, drugari, izgleda da funkcioniše!
niccolo niccolo 09:45 05.02.2014

Dali se naljutio

tek sad vidim update bloga...

je vidim neznalica, glup, nekompetentan, demagog ..a ja pitam gospodo u odnosu na koga ?

Kako to misliš u odnosu na koga, to što je neko drugi još veća neznalica ne znači da ovaj prvi nije isto neznalica itd.? Hoću da kažem da je sasvim moguće da dva čoveka u isto vreme budu glupa. A pošto ne postoji opšte uspostavljen način merenja gluposti, intezitet iste kod jednog i kod drugog je samo lični utisak svakog od nas ponaosob.
libkonz libkonz 11:42 05.02.2014

Re: Dali se naljutio

Da, neobičan način odgovora.
Kako to misliš u odnosu na koga, to što je neko drugi još veća neznalica ne znači da ovaj prvi nije isto neznalica itd.?


Dali, svima je ovde jasno da stvari ne valjaju i da nema želje za istinskim reformama. Ali zar je rešenje da poverenje poverimo čoveku čije znanje je diskutabilno? I to tražiš da mu se bespogovorno veruje? Neozibljno je to.
dali76 dali76 02:01 07.02.2014

Re: Dali se naljutio

Ne nisam se naljutio Niccolo. Samo samog sebe razocaram kad se iznova razocaram ne toliko u sposobnost elite da spinuje stvari, vec u nasu sposobnost da u tome ucestvujemo.
Gledao sam Upitnik I predstavljanja partija na Tanjugu.
Sta smo culi. Jedno te isto palamudjenje o reformama.
Svi su za reforme, svi su za nove poslove , svi za investicije.
Stranke se medjusobno kolju ,na zadovoljstvo SNS, ali ne oko toga koja ce pobediti nego oko toga ko ce vise glasova pretvoriti u sto bolji miraz.
Krkobabic prica adegnote o ssrpskim privrednicima kojima samo bog moze pomoci. Dinkic o agresivnoj politici investicija ,a SNS o tome kako su izbore zakazali da bi jos brze krenuli u reforme.
tZdrav razum o tesko podnosi.
Jedino Dinkic ,a verovatno I drugi, da sem idiotskih obecanja ,racuna da ce koji glas kupiti za kilo secera, pokoju konzervu ili penkalo sa blokicem.
Srbija je siromasna zemlja, mogao bih Dinkic opet preci census.

Kad opozicija oce da dovede u sumnju SNS reforme, oni pomenu Radulovica, ali uz dodatno, pup u pu nismo mi za njegovu politiku.
Sa druge strane SNS Nnece Radulovicu ime da spomene. Izbrisali coveka sa sajta ministarstva ko da nije postojao.

Da li ja bespogovorno trazim da se sledi Radulovic, ko sto mi Lib, spocitava? .
Kao sto je Lib valjda pre 18meseci smatrao da je Nikolic jedina moguca alternativa Tadicu , tako ja mislim da je Radulovic jedina alternativa Vucicu .
Razlika je sto ja ne mislim da je Radulovic manje zlo , vec dobro,a ddobro u odnosu na koga.
U odnosu na ostatak izbornog menija.
Zasto?
Zato sto ne kaze ja sam za reforme, vec na konkrertna pitanja nudi konkretne odgovore.
Uporedi samo njegov tekst ostavke sa recimo tekstom ostavke u DS koju je objavila Snezana Malovic.
Da parafraziram Libkonza, kartas sa sa podeljenim kartama,a Raddulovic je dobra karta,a postaje jos bolja kad se uporedi sa Vucicem i njegovim damama.
Da li je bilo ko u ovih tristo komentara izneo alternativu?
Sem Mariopan koja racuna na krvavu revoluciju?


libkonz libkonz 10:04 07.02.2014

Re: Dali se naljutio

Da ti što kraće odgovorim, Dali:
Uveren sam da je glasanje za Tomu na prošlim izborima bila pametna odluka, jer je DS postajao stranka gladnih hijena.
Drugo, što se tiče Radulovića, način na koji će izgledati njegova kampanja će svima nama pokazati ko je bio u pravu.
mariopan mariopan 12:43 07.02.2014

Re: Dali se naljutio

Sem Mariopan koja racuna na krvavu revoluciju?

Ne računam i ne želim, ali ne vidim drugi način.

Pitala sam tebe da mi kažeš koji je drugi način osim ovog koji si predložio, a koji nam neće doneti ništa novo, jer, da zamsilimo mada je nemoguće, i da uđe u Skupštinu neka mala stranka koju predvodi Radulović biće u svako doba preglasana od strane većine koja se ukopala, koja uživa u ovom kako je sada, koja ima direktne materijalne i svake druge koristi od sadašnjeg stanja, i neće glasati za gubitak sopstvenih privilegija.

Nisu oni na vlast došli da bi nešto u tome menjali nego da bi i sami zagrabili šta god im pod alave prste dopadne.
A važi za SVE koji su se makar očešali o vlast poslednjih 20 godina - a to su SVE stranke koje postoje u našoj zemlji.

Postoje pošteni pojedinci, u skoro svakoj od tih stranaka, ali oni ne mogu biti, i nisu, protivteža alavoj bulumenti koja za njima stupa i koja, kao skakavci, uništava sve čega se dotakne.

Kako bi ti njih uklonio iz Skupštine i Vlade, budući da su vlast dobili na izborima i nemamo pravo da im je otimamo, ili kako ih bar na neki način onemogućio da i dalje to rade?

dali76 dali76 05:52 08.02.2014

Re: Dali se naljutio

Upravo tako Lib , bila je to pametna odluka tada. Sad se oko pametne odluke ne slazemo,ali se nadam da se bolje razumemo.

A slazem se oko uporedbe kampanje.
Dakle, sasvim tacno Libkonz. Gradjani treba da porede kampanje.
Nema vise ja sam za reforme, vec tacku po tacku :koje tacno reforme ?
Ako si za reforme, zasto ih nisi spoveo?
Zasto je SNS nastavila dobrim starim putem DS po pitanju mnogih stvari, od partijskog zaposljavanja dosprdanja sa institucijama.
Mislim iole ozbiljan politicar nece pricati o opstim mestima, a zdrav razum svakog glasaca to ne bi smeo da trpi.
Samo o konkretnim stvarima..
Kao sto ema slatkog leka, nema ni slatkih reformi, ali nije dovoljno reci bice lose ili tesko.
St ace biti lose, sta ce biti ttesko I sta ce iz toga ispasti dobro?

Nema alternative Mariopan. Mislim ima,ali ta tvoja je najgora moguca.
Ne samo zato sto ljudi gube glave, vec zato sto na talasima naarodnog nezadovoljstva nece doci neko ko ce reci istinu, vec ko ce jos vise morati da laze ljude.
Kao sto LIB kaze jednostavno uporedi kampanje.
Gledaj kako pricajupsta mesta ili sasvim konkretne stvari.
A budemo li zanaavek o politicarima mislili da su apriori lopovi jer su politicari, a politika kurvarluk , onda stetimo sami sebi trpajuci skupa kukolj sa zitom.
Ukoliko ti pak imas bolju alternativusem revolucije,izvoli.
Kos to rekoh nisam je procitao u Trista i kusur komentara.
libkonz libkonz 09:29 08.02.2014

Re: Dali se naljutio

Dakle, sasvim tacno Libkonz. Gradjani treba da porede kampanje.

Da. Ako sam ja u pravu, Radulovićeva kampanja će biti sprdnja, a posle izbora će se žaliti kako su ga minirali i podmetali mu klipove jer su u njemu prepoznali najveću opasnost. Ako nisam u pravu, Radulović će imati smislenu kampanju, jake ljude na izbornoj listi i neće mi biti ni najmanji problem da priznam grešku i glasam za tu listu.
freehand freehand 09:53 08.02.2014

Re: Dali se naljutio

Upravo tako Lib , bila je to pametna odluka tada.

Šta je tačno pametno oko te odluke, ovako naknadno gledajući? I koji biste konkretan potez (iz obilja takvih) izdvojili kao posebno značajan za Srbiju i njeno stanovništvo?
I što se useknu Libkonz još, čini mi se, u toku same kampanje oko uvaženog Predsednika ako je taj izbor bio tako pametan?
Isto važi i za Vladu.




mariopan mariopan 11:49 08.02.2014

Re: Dali se naljutio

Nema alternative Mariopan. Mislim ima,ali ta tvoja je najgora moguca.

Potpuno se slažem, najgora je moguća i ne želim je nikako, ali je vidim u budučnosti ako se sada odmah ništa ne preduzme.
dali76 dali76 16:56 08.02.2014

Re: Dali se naljutio

Kosovo je napokon stavljeno po strani,a srpski politicari se moraju okrenuti onome sto jjeste Srbija.
Pregovori sa EU zapoceti proslog januara nazalost nemaju alternative da bi Srbija postala drzava.
Nikolicevaostavka na mesto predsednika stranke , koliko god teatralna, ostavila je sustinske posledice po njegovu politicku moc kao predsednika.
Predsednik Srbije danas je mnogovise “omedjen” ustavnim okvirima nego sto je to bio slucaj pre dve godine.
Sa druge strane, SNS je krenula vec utabanim putem DSd partijskog zaposljavanja do ruiniranja vec problematicnih institucija, I. G., famozno skracivanje mandata totalno neobjasnjivog iz interesa drzave, ali i te kako objasnjivog iz interesa partije.

Ono sto jeste pozitivan korak, koji doduse govori vise o inertnosti DS, nego sto govori o zelji SNS, jeste cinjenica o kako tako tacnom broju zaposlenih u javnom sektoru.
Danas prica o tome kako partije funkcionisu koristeci drzavu kao plen, vise niej imaginarna prica, vec se to jasno vidi po brojkama.
Zbog toga se danasSNS/u mogu jasno prikazati brojke na uvid pa ih pitati:kako su to oni protiv partijskog zaposljavanja?
Samo kompletan idiot moze prihvatiti njihovo objasnjenje :a sta su radili oni pre nas, kao sto je trebalo biti idiot pa pihrvatiti DS/ovsku kampanju kontrasta.

Tadic jeste stvorio preduslove da se dessi resavanje kosovskog problema, ali po pitanju erformi drustva ili nije mogao ili nije znao .
Gradjani Srbije sad imaju priliku da posalju slicnu poruku Vucicu; hvala na ucinjenom,ali dalje od ovoga ili ne znas ili ne mozes ili si nesposoban.



mesan mesan 18:11 08.02.2014

Re: Dali se naljutio

Odličan komentar, a ako smem da dodam, jedna stvar koja nije zasluga SNS ali jeste pozitivan ishod glasanja za SNS, tj. tačnije NE-glasanja za DS, jeste skorašnji raspad DS. Dobili smo frakciju vrlo blisku prethodnoj vlasti odvojenu od nekog novog centra DS. Glasači koji su prethodno (neka čak bude uopšteno ocenjeno kao "na svoju štetu" kaznili DS (mnogo više nego se uzdali u SNS) sad teoretski imaju na raspolaganju neki pročišćeni DS za koji bi mogli da glasaju. Štaviše, razne Nove, Restarti i pročišćeni DS mogu teoretski da se posmatraju kao novi "demokratski" blok koji bi mogao, kao kontrast isprobanim i razočaravajućim Tadićevcima i Vučićevcima, da posvećeno i ubedljivo nudi dubinske reforme, prvenstveno izbornog sistema i socijalno-ekonomske politike. To naravno ne mora uopšte da se obistini, štaviše istorija nam je pokazala da su i DOS i DS i SNS podjednako uspešno izneverili svoja predizborna obećanja. Ali definitivno postoji neki impuls nade da će najistaknutiji političari uvideti da im sledi kazna za nečinjenje i isprazno mahanje prstom, dakle da će prepoznati dubinske reforme kao novu paradigmu u koju žele da se uklope.
mariopan mariopan 18:41 08.02.2014

Re: Dali se naljutio

mesan
Ali definitivno postoji neki impuls nade da će najistaknutiji političari uvideti da im sledi kazna za nečinjenje i isprazno mahanje prstom, dakle da će prepoznati dubinske reforme kao novu paradigmu u koju žele da se uklope.

Ja ne vidim taj impuls.

Slažem se da je ono odličan komentar koji je napisao Dali, samo se bojim da ovi neće shvatiti da za te dubinske reforme nemamo više vremena, ne možemo više da ih čekamo u nedogled, i da se ne smeju odlagati ni trenutka.

Mislim da uopšte nisu svesni ozbiljnosti situacije, i dalje se igraju političke igre moći, bez obzira na sve nas koji čekamo da najzad nešto od obećanog i urade.
dali76 dali76 18:59 08.02.2014

Re: Dali se naljutio

Odlaskom Tadica koji je svojim zadnjim postupcima opravdao epitet narcisoida medj ogledalima ,a bogami i ljudi poput Jelene Trivan, DS jeste na putu da se procisti.
Naravno, bilo bi dobro da posadu napusti Djilas ,a prednost dobiju novi ljudi poput recimo Vladimira Todorica.
Medjutim, ono sto je po meni mnogo vaznije od toga ,jeste da se DS Ppozabavi konkretnimresenjima umesto da kampanju bazira na antiprotivno stavu u pogledu Vucica.
To ne deluje iskreno posto se svi secamo hvalospeva gradonacelnika Djilas Dragana Vucicu kao jelte jedinom koji nesto radi u vladi.
Hvalospevi su prestali sa prestankom vladavine DS u Beogradu.
DS mora jasno I glasno da kaze u cemu je gresila, tj. Da se odrekne vlastite proslosti.
Mislim da je to jedino moguce ukoliko stane iza Radulovica koji po pitanju partokratije ima sasvimjasna resenja.

mesan mesan 19:01 08.02.2014

Re: Dali se naljutio

mariopan
mesan
Ali definitivno postoji neki impuls nade da će najistaknutiji političari uvideti da im sledi kazna za nečinjenje i isprazno mahanje prstom, dakle da će prepoznati dubinske reforme kao novu paradigmu u koju žele da se uklope.

Ja ne vidim taj impuls.

Slažem se da je ono odličan komentar koji je napisao Dali, samo se bojim da ovi neće shvatiti da za te dubinske reforme nemamo više vremena, ne možemo više da ih čekamo u nedogled, i da se ne smeju odlagati ni trenutka.

Mislim da uopšte nisu svesni ozbiljnosti situacije, i dalje se igraju političke igre moći, bez obzira na sve nas koji čekamo da najzad nešto od obećanog i urade.


Kada bi SNS bio kažnjen, odnosno barem ne naročito nagrađen, na ovim izborima, a istovremeno kad bi npr. Novi/Restart/Đilas dobili značajnu podršku, to bi bio jasan signal, ja mislim. Ali bez signala ne postoji motivacija za političare da nešto menjaju, tu se apsolutno slažem sa vama.

Pitanje jeonda, koliko su tačno glasači spremni da pošalju signal, i ako nisu, da li uopšte zaslužuju bolju vlast? Pored partijskog zapošljavanja, ispraznog populizma, štetočina poput Kneževića i Mihajlovićke, ako glasači ne mogu da ih kazne (a imaju priliku to da učine), ja mislim da Srbija ne zaslužuje bolje.
dali76 dali76 19:52 08.02.2014

Re: Dali se naljutio

Ukoliko DS/NS izadju samostalno kao i Raduloviceva grupa gradjana ,a vidim da hoce , Vucic ima cemu da se raduje.
Radulovic bez politicke infrastructure tesko ce preci census,a DS/NS bez jasne ograde ne od ljudi ,vec svoje proslosti ce tesko doci do 10%.
Kao sto dosadasnja kampanja pokazuje; Sns,kao I mediji, ce smisleno ignorisati Radulovica, odnosno njegov konkretni vokabular,a na smislena pitanja koja im uputi DS, SNS ce odgovarati oprobanim receptom:a sta ste radili vi? Nemojte vi nama o reformama.
Pustice naravno svojim politickim damama da se bore oko sto veceg mirazaa za Vucica, nadajuci se ,sasvim opravdano, da mnoge dame nece skupiti miraz(census).
Sa druge strane, jedino konkretan vokabular moze skinuti golog cara Vucica: :
Izvolte g. Vucicu, niste za ideje Radulovica ,a za sta ste?
A,b,c,d, sasvim tacno I sasvim precizno, ali iz nekog razloga to izgleda ne pase ni DS koji bi radije da se gusi u maglama Vuciceve retorike I jedino sto nudi jeste :mi smo dobri jer smo jedini protiv Vucica.
I ugusice se u tome DS, sem ako im nije interes da sacuvaju poziciju parlamentarne partije pa da cekaju da narodu dojadi Vucic,a onda da oni opet nastave po starom sa istim ili slicnim maglama.

mesan mesan 22:16 08.02.2014

Re: Dali se naljutio

Mislim da si previše negativan, evo u vestima Đilas kaže sigurno neće sa SNS.

Po meni, u mladoj demokratiji mora da se gradi disciplina političara, a to se radi tako što se glasa za nove opcije (ako im je program u grubim crtama prihvatljiv), i onda se ta opcija adekvatno kazni ako izneveri na vlasti. Političari tako i uče šta "može da prođe" kod glasača.

U tom smislu, samo cepanje DS i Tadićevo spremanje za novi basket (mada Šešelj još nije umro pa valjda neće biti oplakivanja) dok Đilas odbija SNS, ti govori da DS sa odstranjenim Tadićevcima jeste u značajnom smislu "nova" opcija. Što se tiče konkretnih predloga, ključno je da nijedna velika partija ne nudi duboke reforme (izborni sistem npr.), a zašto bi glasači na ovim izborima naseli na Vučić/Tadić ponudu, to je već pitanje za njihov IQ.
mariopan mariopan 15:38 09.02.2014

Re: Dali se naljutio

mesan
kad bi npr. Novi/Restart/Đilas dobili značajnu podršku,

Meni se ne dopada restart sa Đilasom u kombinaciji, čovek je totalno kompromitovan i kompromituje svakoga ko sa njim krene bilo gde.

On je deo kamarile koja je u politiku ušla samo radi prilike za sopstveno bogaćenje i ako sada uđe ulazi iz istih razloga.
On je deo problema, nije deo rešenja.

A svakako želim da Radulović uđe u Skupštinu, treba tamo neko da ih protrese, i treba mu dati šansu da govori, da ga čuje što više ljudi, pa bi to možda donelo više glasova na nekim sledećim izborima - ako svi uopšte doguraju do toga, ako se ne desi neka revolucija kao u Bosni, jer narod više ne može da čeka. (opet ja)
mariopan mariopan 16:08 09.02.2014

Re: Dali se naljutio

Prljava politička igra, vidi šta se radi

princi princi 15:13 05.02.2014

Radulović ako hoće nešto ozbiljno da uradi

mora ozbiljno da poradi na komunikaciji i marketingu. Ovaj "Restart." mu je totalno Microsoftovski. Ako nastavi s tim proći će kao Zune.
blogovatelj blogovatelj 06:14 06.02.2014

Re: Radulović ako hoće nešto ozbiljno da uradi

Ovaj "Restart." mu je totalno Microsoftovski


Ako je istina da će mu se lista zvati Restart, ne mogu a da se ne setim Vukadinovićeve teze da on odvlači DS glasače da bi SNS prošao bolje.
Mislim da niko nikad nije imao gluplje ime za neku izbornu listu.
alselone alselone 19:11 05.02.2014

tvit od juce

Dinkic ide sam na izbore. Kakav THIS IS SPARTA momenat.
mariopan mariopan 19:36 05.02.2014

Re: tvit od juce

alselone
Dinkic ide sam na izbore. Kakav THIS IS SPARTA momenat.

inco inco 19:59 05.02.2014

Re: tvit od juce



Motati na 07:20
dali76 dali76 05:54 07.02.2014

list Vreme

Jasno je da u Vladi nije bilo političke volje da se "proguraju" Radulovićeve ideje. Takođe, očito je bilo da su glavne njegove zamisli bile u resoru drugih ministarstava – poreska reforma u Ministarstvu finansija, zakon o radu u Ministarstvu rada, što mu je dodatno otežavalo posao. Osnovao stranku ili ne, stekao se utisak da Radulović – jasnih stavova, pun ideja za reformu ekonomije i društva (slagali se sa njima ili ne) – ne pripada političkoj sferi, i da je teško videti način da, bez pomoći neke profesionalne političke stranke, ponovo dođe u poziciju u kojoj je bio do pre nekoliko dana – na sreću jednih, na žalost drugih.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana