Ljudska prava| Politika| Reč i slika

Plodovi gneva: Bosna u plamenu

freehand RSS / 07.02.2014. u 19:14

Gore zgrade Vlade, državne uprave, partijskih centrala; u Tuzli, Sarajevu, Mostaru, Zenici. Arhiv Bosne. Verovatno će ova noć biti odlučujuća za dalji razvoj događaja.

 Nemoć i paraliza političkog sistema donele su  plamen, pljačku i haos. Kapuljače umesto transparenata.  Desetine i stotine povređenih. A nema ni jasnih zahteva ni izabranih pregovarača.

croppedimage563360-demonstracije.jpg

Može li bes doneti išta sem besa?



Komentari (505)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 14:27 08.02.2014

Re: Gori arhiva? Gorela je i skupstina i nista

karabasbarabas
Gde god gore fotelje to mi se dopada.

Ovde gore knjige i papiri. I zgrade. Sem banalnih stvari poput one da će ih plaćati 8ono što može da se palti) isti ti koji su ih palili - sa malo samo pameti skapiraćeš da ni guzice koje su u njima sedele neće na ladnom betonu ostati.
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:36 08.02.2014

Seks

Sjajan komentar jednog od demonstranata u Tuzli.
- Zašto nema seksa u državnim firmama?
- Zato što su svi rođaci!

8c_competizione 8c_competizione 14:44 08.02.2014

Re: Seks

Sjajan komentar jednog od demonstranata u Tuzli.
- Zašto nema seksa u državnim firmama?
- Zato što su svi rođaci!



kralj!
quake quake 14:17 08.02.2014

demokratija na delu...

kako je lepa ova demokratija...ja prosto uživam u njoj...jedem jednom dnevno...nigde ne radim...nemam para, a i šta će mi...ne putujem nigde...i što bih se zamarao tamo nekim morima i planinama...teško je i političarima...ja njih razumem...treba svaki dan prebrojavati te silne novce koji im stižu...treba se voziti u blindiranim limuzinama...ići svaki dan na jagnjeća pečenja...i pregovarati...živeti u vilama, imati jahte i po dve-tri žene...deca im se pate i studiraju po privatnim fakultetima...velike su to obaveze...pa nije njima lako...meni je mnogo bolje...nemam dinara, a ni evra...i nije mi jasno što se sada ovi bune i pale zgrade...pa zar nije lepo da svi mi ništa ne radimo...manje jedemo i samo gledamo TV...bar sada ima dosta "rijaliti šouova"...da nije možda i ovo paljenje zgrada jedan novi "rijaliti šou"...sve je moguće na ovom brdovitom balkanu...
freehand freehand 14:25 08.02.2014

Re: demokratija na delu...

kako je lepa ova demokratija...ja prosto uživam u njoj...jedem jednom dnevno...nigde ne radim...nemam para, a i šta će mi...ne putujem nigde...i što bih se zamarao tamo nekim morima i planinama...teško je i političarima...

A što se uopšte smaraš u demokratiji? Znam da je Severna Koreja kliše, ali je zgodna kao primer zemlje koju ta napast ne mori.
quake quake 14:30 08.02.2014

Re: demokratija na delu...

freehand
A što se uopšte smaraš u demokratiji? Znam da je Severna Koreja kliše, ali je zgodna kao primer zemlje koju ta napast ne mori.


Ja ne znam kako je u Severnoj Koreji i ne interesuje me ona...znam kako je lepo u ovoj našoj demokratiji...
freehand freehand 14:33 08.02.2014

Re: demokratija na delu...

quake
freehand
A što se uopšte smaraš u demokratiji? Znam da je Severna Koreja kliše, ali je zgodna kao primer zemlje koju ta napast ne mori.


Ja ne znam kako je u Severnoj Koreji i ne interesuje me ona...znam kako je lepo u ovoj našoj demokratiji...

Pa ne bi bilo loše da se zainteresuješ. to ti je druga mogućnost za svetsku sirotinju.
mariopan mariopan 14:48 08.02.2014

Re: demokratija na delu...

quake
kako je lepa ova demokratija...ja prosto uživam u njoj...jedem jednom dnevno...nigde ne radim...nemam para, a i šta će mi...ne putujem nigde...i što bih se zamarao tamo nekim morima i planinama...teško je i političarima...ja njih razumem...treba svaki dan prebrojavati te silne novce koji im stižu...treba se voziti u blindiranim limuzinama...ići svaki dan na jagnjeća pečenja...i pregovarati...živeti u vilama, imati jahte i po dve-tri žene...deca im se pate i studiraju po privatnim fakultetima...velike su to obaveze...pa nije njima lako...meni je mnogo bolje...nemam dinara, a ni evra...i nije mi jasno što se sada ovi bune i pale zgrade...pa zar nije lepo da svi mi ništa ne radimo...manje jedemo i samo gledamo TV...bar sada ima dosta "rijaliti šouova"...da nije možda i ovo paljenje zgrada jedan novi "rijaliti šou"...sve je moguće na ovom brdovitom balkanu...

Poslastičarnica ti je odmah iza ćoška.

Pozdrav od SNS, SPS, PUPS, URS, NS, DS, SRS,SPO, LSV, SVM, ITD.....
quake quake 17:00 08.02.2014

Re: demokratija na delu...

mariopan
quake
kako je lepa ova demokratija...ja prosto uživam u njoj...jedem jednom dnevno...nigde ne radim...nemam para, a i šta će mi...ne putujem nigde...i što bih se zamarao tamo nekim morima i planinama...teško je i političarima...ja njih razumem...treba svaki dan prebrojavati te silne novce koji im stižu...treba se voziti u blindiranim limuzinama...ići svaki dan na jagnjeća pečenja...i pregovarati...živeti u vilama, imati jahte i po dve-tri žene...deca im se pate i studiraju po privatnim fakultetima...velike su to obaveze...pa nije njima lako...meni je mnogo bolje...nemam dinara, a ni evra...i nije mi jasno što se sada ovi bune i pale zgrade...pa zar nije lepo da svi mi ništa ne radimo...manje jedemo i samo gledamo TV...bar sada ima dosta "rijaliti šouova"...da nije možda i ovo paljenje zgrada jedan novi "rijaliti šou"...sve je moguće na ovom brdovitom balkanu...

Poslastičarnica ti je odmah iza ćoška.

Pozdrav od SNS, SPS, PUPS, URS, NS, DS, SRS,SPO, LSV, SVM, ITD.....



koja je sad pa ova ITD stranka...pošto vidim da je napisano velikim slovima kao i prethodne stranke...ne mogu da postignem da pratim stvaranje novih i izumiranje starih stranaka...neke se dekomponiju na prostije činioce...neke se sažimaju iz dve veće u jednu manju...neke dovode nove kadrove iz drugih starih stranaka...neke ulaze u koaliciju pre, a neke posle izbora...neke su se već izborile i pre izbora išle u parlament...postoje i mikro stranke sa megalomanskim projektima i rešenjima...ja sam za to da ih što više ih ima, ne na stotine, već na hiljade...samo tako ćemo još bolje unaprediti naše prosperitetno demokratsko društvo...
mariopan mariopan 17:14 08.02.2014

Re: demokratija na delu...

koja je sad pa ova ITD stranka.

Sve nove I Tako Dalje stranke.
neke se dekomponiju na prostije činioce...neke se sažimaju iz dve veće u jednu manju...neke dovode nove kadrove iz drugih starih stranaka...neke ulaze u koaliciju pre, a neke posle izbora...neke su se već izborile i pre izbora išle u parlament...postoje i mikro stranke sa megalomanskim projektima i rešenjima...ja sam za to da ih što više ih ima, ne na stotine, već na hiljade...samo tako ćemo još bolje unaprediti naše prosperitetno demokratsko društvo...

Neeee, grešiš. Ne rasparčavaju se nego se ujedinjuju protiv nas .

Kako čujem, (javljaju mediji svakog časa po neku novu kombinaciju), SNS će da uđe u koaliciju sa skoro svim postojećim strankama samo će da se zna ko je Gazda i kome ide najveći deo kolača.

Zato izbori, da se zna ko je Gazda.

Verujem da će se ta koalicija zvati SNSSPSSRSDSDSSLDPSPOLSVMITD.

Ima i skraćeno ali čekam da vidim koga će i za koliko da skrate.
quake quake 17:28 08.02.2014

Re: demokratija na delu...

mariopan


Verujem da će se ta koalicija zvati SNSSPSSRSDSDSSLDPSPOLSVMITD.

Ima i skraćeno ali čekam da vidim koga će i za koliko da skrate.


možda se ujedine i na glasačkom listiću bude samo jedna koalicija od 348 stranaka...tako da će im prolaznost biti 100%...bolje je i to nego da posle izbora dobijemo vlast od iz nekih hibridnih koalicija za koje niko nikada ne bi ni glasao, niti verovao da se mogu spojiti...
Hansel Hansel 17:50 08.02.2014

Re: demokratija na delu...

SNSSPSSRSDSDSSLDPSPOLSVMITD

Мариопан, видим да редовно гледаш Слагалицу!

Него, да ли из ове комбинације слова може ишта смислено да се састави?

Случајно или не, ја имам једино ову реч од 5 (може и 6, за западну варијанту - да се drW не осети запостављеним) -- (С)ПОЛНИ!
ivana23 ivana23 18:20 08.02.2014

Re: demokratija na delu...



Kad smo vec kod (s)polnih...

mariopan mariopan 18:23 08.02.2014

Re: demokratija na delu...

Hansel
Него, да ли из ове комбинације слова може ишта смислено да се састави?

E mnogo hoćeš.

Pa oni će od toga da sastave novu Vladu a ti hoćeš da još ima i smisla?
To ti niko nije obećao.

Skraćenica ti je ok.
mariopan mariopan 18:24 08.02.2014

Re: demokratija na delu...

ivana23
Kad smo vec kod (s)polnih...


Jelica Greganović Jelica Greganović 20:27 08.02.2014

Re: demokratija na delu...

Kakva stoka je ovaj Zeljković, reči nemam...da mu je deda vlast ostavio pa da ovako ne laje, samo zbog ovog bi trebalo ostavku da da.
8c_competizione 8c_competizione 14:29 09.02.2014

Re: demokratija na delu...

Kakva stoka je ovaj Zeljković, reči nemam...da mu je deda vlast ostavio pa da ovako ne laje, samo zbog ovog bi trebalo ostavku da da.


meni se nesto Velja i Palma odmah prividjaju

nesto ih ne videh da se dragovoljno povukose sa funkcija, vec nastavljaju da nas u drity stily karaju i dalje
blogovatelj blogovatelj 17:44 11.02.2014

Re: demokratija na delu...

nesto ih ne videh da se dragovoljno povukose sa funkcija, vec nastavljaju da nas u drity stily karaju i dalje


Зашто би се повлачили кад има оних који гласају за њих?
freehand freehand 16:12 08.02.2014

Bihać, danas

UŽIVO: Više povrijeđenih u demonstracijama u Bihaću
8 februar 2014 Izmijenjeno 16:03 CET
Do sukoba s policijom došlo je u blizini kuće kantonalnog premijera Hamdije Lipovače.
hajkula1 hajkula1 14:22 09.02.2014

Re: Bihać, danas

freehand
UŽIVO: Više povrijeđenih u demonstracijama u Bihaću
8 februar 2014 Izmijenjeno 16:03 CET
Do sukoba s policijom došlo je u blizini kuće kantonalnog premijera Hamdije Lipovače.



Više brane kuće loših pojedinaca, političara, nego zgradu Vlade, Arhiva i ostalih državnih institucija
jinks jinks 22:07 08.02.2014

...

Eh šta bi sad neki dali da se ponove istorijske okolnosti i da se pojavi neki novi drug Tito koji bi narod iz Republike Srpske ubedio da je nacionalno nebitno i da zajedno sa svojim kamaradima iz Federacije treba da grade novu svetlu budućnost čiji će se obrisi osvijetliti ćim prije.

Pa da opet za jedno 45ak godina ne završi posao započet u Jajcu 1943., novim čišćenjem - sada RS, slično kao što je učinjeno i sa RSK 45 godina nakon dolaska prethodnog Tita na vlast.
charlie charlie 22:52 08.02.2014

Тузла !

Да ли је то иста она Тузла у којој су пре две деценије побијени онолики војници !?
nebicanin nebicanin 00:40 09.02.2014

....

http://zurnal.ba/novost/17819/kuda-sestro-kuda-cemo-vatra-je-pobuna-protiv-sivila
vladaxy vladaxy 08:37 09.02.2014

Oni samo žele da se nakače na budžet

Zato im neće biti bolje....

Bore se protiv parazitske socijalne države samo zato što i oni nisu uspeli da se nakače na budžet i nisu zadovoljni preraspodelom para otetih od poreskih obveznika. Umesto da se bore da se ukine ogromna birokratija, kantoni, administracija, da se otpusti gomila bespotrebnih parazita, da se poslovanje oslobodi gomile glupih propisa koji podstiču korupciju itd...Pogrešni su im ciljevi i zato im je džabe sve što rade.

Ti ljudi svake srede stoje ispred vlade TK i mole da ih neko primi, da im udeli komad hleba.


"Kad ovi zahtevi budu ispunjeni, možemo tražiti otpočinjanje razgovora i delovanje na svim nivoima vlasti u cilju uspostavljanja socijalno pravednijeg poretka za sve kategorije društva - radnike, one tek nominalno zaposlene, one nikad zaposlene, one zaposlene na crno, penzionere, omladinu, skupine i pojedince u stanju socijalne potrebe, zaposlene u zdravstvu i obrazovanju i sve ostale kojima su ljudsko dostojanstvo i materijalna egzistencija ugroženi ili uništeni tranzicijskom pljačkom, korupcijom, nepotizmom, privatizacijom javnih dobara, ekološkim modelom koji favorizuje bogate i finansijskim aranžmanima koji su ubili samu nadu u društvo socijalne pravde i blagostanja", ističe se u proglasu socijalnog protesta.
jinks jinks 11:22 09.02.2014

Re: Oni samo žele da se nakače na budžet

Umesto da se bore da se ukine ogromna birokratija, kantoni, administracija, da se otpusti gomila bespotrebnih parazita, da se poslovanje oslobodi gomile glupih propisa koji podstiču korupciju itd...Pogrešni su im ciljevi i zato im je džabe sve što rade.

Eh kada bi rešenje bilo tako jednostavno.

Jer, pored svih ostalih koje ste nabrojali a da se nalaze na državnom kazanu, najveću stavku čine upravo oni koji bi poslednji tamo trebalo da budu - gro privatnika.

Ništa proizvodnja, ništa inovacije - samo kešanje o državu. Zvuči poznato - opis 80% privatnog sektora, uključujući gotovo sve najbogatije. Pa čak je i gomila političara uplovila u privatne vode - šta ćete više kao signal za to gde vam je mejnstrim biznis plan opredeljenje privatnog sektora, ako ne još uvek u presipanju iz državnog kazana.

Sad, kako to promeniti. Verovatno nekim kreativnijim ekonomskim merama, koje daleko prevazilaze puko prebacivanje troškova zapošljavanja sa poslodavaca na zaposlene, na primer, kako ste između ostalog predložili u komentaru.
freehand freehand 11:25 09.02.2014

Re: Oni samo žele da se nakače na budžet

Sad, kako to promeniti. Verovatno nekom kreativnom ekonomijom, koja daleko prevazilazi mere pukog prebacivanja troškova zapošljavanja sa poslodavaca na zaposlene, na prime, što ste između ostalog i predložili u komentaru.

Regan i Tačer uvek imaju ista jednostavna rešenja. I za Vanuatu za SAD.
vladaxy vladaxy 17:31 09.02.2014

Re: Oni samo žele da se nakače na budžet

Regan i Tačer uvek imaju ista jednostavna rešenja. I za Vanuatu za SAD.

Ili da dođu Časni&Pošteni na vlast a sistem je dobar i ne moramo ga menjati.
freehand freehand 19:19 09.02.2014

Re: Oni samo žele da se nakače na budžet

vladaxy
Regan i Tačer uvek imaju ista jednostavna rešenja. I za Vanuatu za SAD.

Ili da dođu Časni&Pošteni na vlast a sistem je dobar i ne moramo ga menjati.

Još bolje da se lepo podeli oružje i da se poukidaju sve institucije koje guše slobodu ljudi. I da svako sebi uzme šta može, a da radi drvo za vešanje. i da vidiš kako cveta sloboda i blagostanje. Svako sebe sam da leči, svako svoju decu da uči, ko nije štedeo nek crkne a i lapot nije loša varijanta.
mili92 mili92 10:55 09.02.2014

Грохот


Грохотом ћу се насмијати, грохо, хо, хо, хо, хо...
Џабе сте кречили. Нејма више плодоносних револуција. Пуштиће незадовољни народ да се изђипа као каква елементарна непогода. Кад се добро истроше, уморе од свакојаке фиѕичке активности, ондак јопет све по старом. Исте фаце, велике гузице, задригли народољупци, родбина-државни-бизнис. Знају они нас много боље но ми њих.
laziiprevare laziiprevare 15:50 09.02.2014

Re: Грохот



... a sad sledi master.
freehand freehand 11:07 09.02.2014

Kockice u slagalici

Valentin Incko::

Incko: EU trupe ako stanje eskalira
Izvor: Tanjug

Sarajevo -- Visoki predstavnik međunarodne zajednice u BiH Valentin Incko ocenio je da bi, ako stanje u BiH bude eskaliralo, trebalo eventualno razmisliti i o trupama EU.

KLIK

Mesić:
Mesić: Kriv je Dejtonski sporazum
Izvor: Tanjug

Zagreb -- Bivši hrvatski predsednik Stjepan Mesić kaže da sa zabrinutošću prati zbivanja u susednoj BiH poslednjh dana.


KLIK
8c_competizione 8c_competizione 14:31 09.02.2014

Re: Kockice u slagalici

Sarajevo -- Visoki predstavnik međunarodne zajednice u BiH Valentin Incko ocenio je da bi, ako stanje u BiH bude eskaliralo, trebalo eventualno razmisliti i o trupama EU.


Zagreb -- Bivši hrvatski predsednik Stjepan Mesić kaže da sa zabrinutošću prati zbivanja u susednoj BiH poslednjh dana.


posto su usli u EU, sada mogu ladno da umarsiraju i zavrse posao oko Herceg Bosne?
freehand freehand 14:15 09.02.2014

krčkanje

Incko, Mesić, a evo i Dačića:
"Jer vidite da tu nije samo u pitanju socijalna kategorija protesta, imate i određene političke zahteve koji idu ka tome „jedan čovek jedan glas" što ide ka ukidanju entiteta, prava naroda u BiH, što otvara ceo jedan začarani krug, zbog toga je i bio rat u BiH", rekao je Dačić u intervjuu Glasu Amerike.


KLIK
laziiprevare laziiprevare 15:09 09.02.2014

Re: Krlkanje

..... ne može bez Bosne i Hercegovine

predatortz predatortz 15:15 09.02.2014

obaveštenje

Pošto čitam sa telefona, skrolujući sam greškom kliknuo na'obavesti moderatora' na jednom komentaru. Izvinjavam se autoru komentara i moderaciji. Moderatora molim da prijavu zanemari.
Sveža vest: Prilično kompromitovan lik je pokušao da organizuje protest u Bijeljini. Narod se okupio i izviždao njega i malobrojne pristalice.
mariopan mariopan 15:21 09.02.2014

Re: obaveštenje

Prilično kompromitovan lik je pokušao da organizuje protest u Bijeljini. Narod se okupio i izviždao njega i malobrojne pristalice.

stefan.hauzer stefan.hauzer 17:15 09.02.2014

Re: obaveštenje

Moderatora molim da prijavu zanemari.

A nemaš frke; ja redovno klikćem na obavesti moderatora

kod Filipa
,kad se neko uporno drži teme i ništa :)



Sepulturero Sepulturero 17:17 09.02.2014

Вечити Андрић

"Treba da naiđu dani kao što su ovi pa da se pravo vidi šta sve živi u ovoj varoši koja je prosuta kao šaka zrnja delom po strmim padinama okolnih brda, delom u ravnici oko reke. Treba da se desi ovako nešta kao što se jučer desilo, pa da se razgoliti sve što se krije u ovim ljudima koji inače rabotaju ili dangube, rasipaju ili sirotuju po strmim i krivudavim mahalama koje liče na vododerine.

Kao svaka orijentalna varoš, Sarajevo ima svoju fakir-fukaru, što u ovom slučaju znači svoju rulju koja živi desetinama godina povučena, raštrkana i prividno pripitomljena, ali koja se u ovakvim prilikama, po zakonima neke neznane društvene hemije, odjednom sjedini i bukne kao pritajeni vulkan, rigajući oganj i blato najnižih strasti i nezdravih prohteva. Tu masu lumpenproletarijata i sitnog, gladnog, građanstva sačinjavaju ljudi različiti po svojim verovanjima, navikama i načinu odevanja, ali jednaki po unutarnjoj urođenoj i podmukloj surovosti i divljini i niskosti svojih nagona......

Često im i ceo vek prođe a da im se ne pruži prilika da tu mržnju ispolje u svoj njenoj sili i strahoti; ali kad god se pokoleba ustaljeni red stvari i razum i zakon budu suspendovani na nekoliko sati ili dana, onda se ta rulja, odnosno jedan njen deo, našavši najposle valjan povod, izliva na ovu varoš, poznatu inače zbog svoje uglađene ljubaznosti u društvenom životu i slatke reči u govoru.

Tada sve one dugo zadržavane mržnje i pritajene želje za rušenjem i nasiljem, koje su dotle vladale osećanjima i mislima, izbiju na površinu i, kao plamen koji je dugo tražio i najposle dobio hrane, zagospodare ulicama, pljuju, ujedaju, lome, sve dok ih neka sila, jača od njih, ne suzbije, ili dok ne sagore i malakšu same od svoga besa. Zatim se povlače, kao šakali podvijena repa, u duše, kuće i ulice, gde opet žive godinama pritajene izbijajući samo u zlim pogledima, ružnim uzrečicama i opscenim pokretima.

Taj sarajevski bes mržnje, koji stolećima neguju razne verske ustanove, kome pogoduju klimatske i društvene prilike, a podržava ga razvoj istorije, izbio je sada i sručio se na ulice modernog dela grada koje su građene sa drugim pretpostavkama, za drugačiji red i način ophođenja."
mariopan mariopan 19:05 09.02.2014

Re: Вечити Андрић

Sepulturero

Ovo je trebalo da staviš na prvu stranu.
freehand freehand 19:23 09.02.2014

Kad On progovori

Vučić je rekao da je saslušao viđenja i poglede Dodika i Mladena Bosića, da je razumeo šta oni misle o ekonomskoj i poltiičkoj sitauci u RS i izneo stavove Srbije.

Nači, sve je ok.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:21 09.02.2014

Re: Kad On progovori

freehand
Vučić je rekao da je saslušao viđenja i poglede Dodika i Mladena Bosića, da je razumeo šta oni misle o ekonomskoj i poltiičkoj sitauci u RS i izneo stavove Srbije.

Nači, sve je ok.


Jesi gledao vesti B92 večeras?

Intervjuišu demonstrante u Sarajevu, i kaže jedan matori, nešto tipa: "e da su nama Vučić i Dačić, svega ovog ne bi bilo, oni bi to pohapsili...".

Pretpostavljam da misli ono tajkuni, kriminalci, borba protiv korupcije i taj rad. Pa se nešto mislim da ih im pošaljemo kao bratsku pomoć, ako već misle da će im ovi pomoći, a i mi da malo danemo dušom...
mariopan mariopan 20:30 09.02.2014

Re: Kad On progovori

Pa se nešto mislim da ih im pošaljemo kao bratsku pomoć, ako već misle da će im ovi pomoći, a i mi da malo danemo dušom...

freehand freehand 20:34 09.02.2014

Re: Kad On progovori

vrabac_u_steni
freehand
Vučić je rekao da je saslušao viđenja i poglede Dodika i Mladena Bosića, da je razumeo šta oni misle o ekonomskoj i poltiičkoj sitauci u RS i izneo stavove Srbije.

Nači, sve je ok.


Jesi gledao vesti B92 večeras?

Intervjuišu demonstrante u Sarajevu, i kaže jedan matori, nešto tipa: "e da su nama Vučić i Dačić, svega ovog ne bi bilo, oni bi ti pohapsili...".

Pretpostavljam da misli ono tajkuni, krimanlci, borba protiv korupcije i taj rad. Pa se nešto mislim da ih im pošaljemo kao bratsku pomoć, ako već misle da će im ovi pomoći, a i mi da malo danemo dušom...

Ma da ne ulazim u takve priče, to uvek izazove smarače.
Ali mi je prosto fantastičan način na koji je ovaj čovek sebe počeo da dožživljava a onda i predstavlja. Pogledaj samo faraonski stil i rečnik koji koristi...
On je saslušao, on je razmeo, on je izneo stavove Srbije.
Bože me sačuvaj i sakloni.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:42 09.02.2014

Re: Kad On progovori

freehand

Ma da ne ulazim u takve priče, to uvek izazove smarače.
Ali mi je prosto fantastičan način na koji je ovaj čovek sebe počeo da dožživljava a onda i predstavlja. Pogledaj samo faraonski stil i rečnik koji koristi...
On je saslušao, on je razmeo, on je izneo stavove Srbije.
Bože me sačuvaj i sakloni.


Pa nema šta, gazda na Srbiju.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:50 09.02.2014

Re: Kad On progovori

e da, jesi provalio ovo danas:

"veća je verovatnoća da ćemo izgubiti izbore nego da ćemo ih dobiti...velika tajkunska lova uložena u kampanju protiv nas..."

izgleda im frka da im se birači ne opuste, pa ne izađu u dovoljnom broju, pošto svi pričaju kako se pobednik zna.

predviđam da će mu 50% kampanje biti bazirano na ulozi žrtve, što je i inače umeo da zlorabi.
freehand freehand 20:57 09.02.2014

Re: Kad On progovori

vrabac_u_steni
freehand

Ma da ne ulazim u takve priče, to uvek izazove smarače.
Ali mi je prosto fantastičan način na koji je ovaj čovek sebe počeo da dožživljava a onda i predstavlja. Pogledaj samo faraonski stil i rečnik koji koristi...
On je saslušao, on je razmeo, on je izneo stavove Srbije.
Bože me sačuvaj i sakloni.


Pa nema šta, gazda na Srbiju.

Milošević ovakav rečnik nikada nije koristio. čak ni kad je u svojoj Duče-pozi govorio najveće bulšiotve. Nikad sebi nije dozvolio ovakvo davljenje u sopstvenoj veličini.
izgleda im frka da im se birači ne opuste, pa ne izađu u dovoljnom broju, pošto svi pričaju kako se pobednik zna.

predviđam da će mu 50% kampanje biti bazirano na ulozi žrtve, što je i inače umeo da zlorabi.

Meni, realno, izgleda da su on i Dačić taj posao oko koalicije već završili. Samo se nadaju mnogo većem broju poslanika i dovoljnoj većini za promenu Ustava i dovršavanje kosovskog posla po gazdinom naređenju.
Neće im niko trebati.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:06 09.02.2014

Re: Kad On progovori

čak ni kad je u svojoj Duče-poz


heh, koliko to dugo nisam ćuo. sećam se da ga moj matori još negde 88-89 po slavama zvao Duče baš zbog te poze, na opšte zgražavanje mnogih prisutnih.

Meni, realno, izgleda da su on i Dačić taj posao oko koalicije već završili.


evo da ja potvrdim tvoju slutnju sa insajderskom informacijom koja to potvrđuje (ne pitaj odakle mi i kako, moraću da te ubijem )
e sad, koliko je tačna, jebiga, onaj koji mi je saopštavao delovao je prilično ubedljivo i ubuđen u to šta priča.

ali ipak se mora voditi računa o biračkom telu i izlaznosti.
freehand freehand 21:15 09.02.2014

Re: Kad On progovori

evo da ja potvrdim tvoju slutnju sa insajderskom informacijom koja to potvrđuje (ne pitaj odakle mi i kako, moraću da te ubijem

Nije slutnja. Analiza.

Iz aviona se vidi, dok lumeni otkrivaju opozicione kolaboracioniste pljujući po njima pomažući medijima na zadatku. I okrivljujući ih za sopstvene izbore. I to od Đilasa, preko Čede, do Tadića.
laziiprevare laziiprevare 21:18 09.02.2014

Re: Kad On progovori

Meni, realno, izgleda da su on i Dačić taj posao oko koalicije već završili. Samo se nadaju mnogo većem broju poslanika


Tačno. Dodajem, izbori su bili jedina spasonasna kombinacija.


evo da ja potvrdim tvoju slutnju sa insajderskom informacijom koja to potvrđuje e sad, koliko je tačno


Nema uopšte dileme, Vučić je okružen radikalnim "crvenim brigadama".
omega68 omega68 22:47 09.02.2014

Re: Kad On progovori

Meni, realno, izgleda da su on i Dačić taj posao oko koalicije već završili. Samo se nadaju mnogo većem broju poslanika

Vrlo verovatno, nema otvaranja ''banane'', nema napada za izdaju KIM...
To je ono kako mali Đokica ( ili beše Perica ) doživljava kampanju i pri tom, opravdano, misli kako se prokleto dobro razume u politiku.

A sada kako je zaista:

Vrlo verovatno, jer je Dačić više ruski čovek od Vučića, jer je Dačić član trilateralne komisije koja je organ ''Rokfelerovog klana'' koji je trenutno dominantniji u SAD administraciji od onog drugog, Rotšildskog, pa je samim tim pogodan i Rusima i Amerima.
Šta je sledeće pitanje?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:51 09.02.2014

Re: Kad On progovori

omega68

Šta je sledeće pitanje?


ja sam ostao bez daha, a kamo li pitanja.
tasadebeli tasadebeli 01:23 10.02.2014

Re: Kad On progovori

freehand
vrabac_u_steni
freehand

Ma da ne ulazim u takve priče, to uvek izazove smarače.
Ali mi je prosto fantastičan način na koji je ovaj čovek sebe počeo da dožživljava a onda i predstavlja. Pogledaj samo faraonski stil i rečnik koji koristi...
On je saslušao, on je razmeo, on je izneo stavove Srbije.
Bože me sačuvaj i sakloni.


Pa nema šta, gazda na Srbiju.

Milošević ovakav rečnik nikada nije koristio. čak ni kad je u svojoj Duče-pozi govorio najveće bulšiotve. Nikad sebi nije dozvolio ovakvo davljenje u sopstvenoj veličini.
izgleda im frka da im se birači ne opuste, pa ne izađu u dovoljnom broju, pošto svi pričaju kako se pobednik zna.

predviđam da će mu 50% kampanje biti bazirano na ulozi žrtve, što je i inače umeo da zlorabi.

Meni, realno, izgleda da su on i Dačić taj posao oko koalicije već završili. Samo se nadaju mnogo većem broju poslanika i dovoljnoj većini za promenu Ustava i dovršavanje kosovskog posla po gazdinom naređenju.
Neće im niko trebati.



vrabac_u_steni

ali ipak se mora voditi računa o biračkom telu i izlaznosti.



freehand

Nije slutnja. Analiza.

Унапред молим женски део блога да ми неко од њих не замери на оваквом речнику, али морам да кажем да ћу цитирати речи такође једне жене, моје сестре...

Наиме, прича ми сестра како је данас на видиковачкој пијаци видела како су ови из СНС разапели неки камперски сточић и како уписују нове чланове. И каже сестра дословце:"А у реду за упис испред сточића стоје све неке недојебане жене, нема ниједног мушкарца!"

Док ми је то причала, ја се сетих оне бундес лиге како на Ушћу љуби Слобине слике.

Хебига... Мак би могао да снима и ово сада...

hajkula1 hajkula1 18:56 10.02.2014

Re: Kad On progovori

vrabac_u_steni
čak ni kad je u svojoj Duče-poz


heh, koliko to dugo nisam ćuo. sećam se da ga moj matori još negde 88-89 po slavama zvao Duče baš zbog te poze, na opšte zgražavanje mnogih prisutnih.

Meni, realno, izgleda da su on i Dačić taj posao oko koalicije već završili.


evo da ja potvrdim tvoju slutnju sa insajderskom informacijom koja to potvrđuje (ne pitaj odakle mi i kako, moraću da te ubijem )
e sad, koliko je tačna, jebiga, onaj koji mi je saopštavao delovao je prilično ubedljivo i ubuđen u to šta priča.

ali ipak se mora voditi računa o biračkom telu i izlaznosti.



Slično je Vučić hvalio i Đilasa...


predatortz predatortz 10:38 10.02.2014

Ovako, otprilike, stvari stoje...

Evo jednog realnog pogleda na proteste, prave ciljeve i skrivene namere. Profesor Kecmanović je jedan od najupućenijih ljudi na ovim prostorima, gotovo da nema njegove analize koja je promašila metu.

LINK
milisav68 milisav68 10:58 10.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

predatortz
Evo jednog realnog pogleda na proteste, prave ciljeve i skrivene namere. Profesor Kecmanović je jedan od najupućenijih ljudi na ovim prostorima, gotovo da nema njegove analize koja je promašila metu.

LINK

Izgleda da smo počeli da učimo Istoriju.
predatortz predatortz 11:10 10.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...


Izgleda da smo počeli da učimo Istoriju


Učimo, ali pokušaji da se kriza prenese ne posustaju. Danas će probati da nemire prenesu na Zvornik. Proteste su zakazali Bošnjaci, a najavljuje se dolazak autobusa iz Tuzle. I, zamisli sad, ljudi iz Tuzle dolaze da protestvuju protiv opštinske vlasti koju nisu ni birali, niti je ta vlast na bilo koji način povezana sa njima. Providno, ali ćeš uvek naći budale koje će u tome tražiti dublji smisao i povezivati to sa socijalnim nemirima i nezadovoljstvom u narodu...
milisav68 milisav68 11:20 10.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

predatortz

Izgleda da smo počeli da učimo Istoriju


Učimo, ali pokušaji da se kriza prenese ne posustaju. Danas će probati da nemire prenesu na Zvornik. Proteste su zakazali Bošnjaci, a najavljuje se dolazak autobusa iz Tuzle. I, zamisli sad, ljudi iz Tuzle dolaze da protestvuju protiv opštinske vlasti koju nisu ni birali, niti je ta vlast na bilo koji način povezana sa njima. Providno, ali ćeš uvek naći budale koje će u tome tražiti dublji smisao i povezivati to sa socijalnim nemirima i nezadovoljstvom u narodu...

Sreća da sad postoji internet i Facebook, pa "šteta" može da se "kontroliše".
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:23 10.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

predatortz

Izgleda da smo počeli da učimo Istoriju


Učimo, ali pokušaji da se kriza prenese ne posustaju. Danas će probati da nemire prenesu na Zvornik. Proteste su zakazali Bošnjaci, a najavljuje se dolazak autobusa iz Tuzle. I, zamisli sad, ljudi iz Tuzle dolaze da protestvuju protiv opštinske vlasti koju nisu ni birali, niti je ta vlast na bilo koji način povezana sa njima. Providno, ali ćeš uvek naći budale koje će u tome tražiti dublji smisao i povezivati to sa socijalnim nemirima i nezadovoljstvom u narodu...


Da li neko može da zamisli da se tako nešto tako dešava u obrnutom slučaju i kakva bi rekacija bila?
Recimo da Srbi negde u federaciji gde ih ima, recimo Petrovcu ili Drvaru, organizuju proteste a kao podrška im krenu ovi iz Banja Luke?
milisav68 milisav68 11:37 10.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

vrabac_u_steni
Da li neko može da zamisli da se tako nešto tako dešava u obrnutom slučaju i kakva bi rekacija bila?

Pa to smo već videli sa Miloševićem i vozovima za Sloveniju.
predatortz predatortz 11:40 10.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...javas

vrabac_u_steni
predatortz

Izgleda da smo počeli da učimo Istoriju


Učimo, ali pokušaji da se kriza prenese ne posustaju. Danas će probati da nemire prenesu na Zvornik. Proteste su zakazali Bošnjaci, a najavljuje se dolazak autobusa iz Tuzle. I, zamisli sad, ljudi iz Tuzle dolaze da protestvuju protiv opštinske vlasti koju nisu ni birali, niti je ta vlast na bilo koji način povezana sa njima. Providno, ali ćeš uvek naći budale koje će u tome tražiti dublji smisao i povezivati to sa socijalnim nemirima i nezadovoljstvom u narodu...


Da li neko može da zamisli da se tako nešto tako dešava u obrnutom slučaju i kakva bi rekacija bila?
Recimo da Srbi negde u federaciji gde ih ima, recimo Petrovcu ili Drvaru, organizuju proteste a kao podrška im krenu ovi iz Banja Luke?


Odustali. Obrati pažnju na terminologiju, 'našim neprijateljima'...

LINAK

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:45 10.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

milisav68
vrabac_u_steni
Da li neko može da zamisli da se tako nešto tako dešava u obrnutom slučaju i kakva bi rekacija bila?

Pa to smo već videli sa Miloševićem i vozovima za Sloveniju.


ma ne, mislio sam u današnje vreme (pretpostavljao sam da će odmah da se pravi ta paralela al me mrzelo da pišem disklejmer).

ja ti živ stojim da od toga ne bi bilo ništa, a na sam pokušaj bi sve grmelo od Sarajeva preko Zagreba do Brisela i Vašingtona.

a bojim se da se ni sami Srbi u navedenim gradovima ne bi usudili na tako nešto.
predatortz predatortz 11:49 10.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...


a bojim se da se ni sami Srbi u navedenim gradovima ne bi usudili na tako nešto.


Srbi u Tuzli su ovih dana manji od makovog zrna. Veruj mi na reč, čuo sam se sa nekolicinom. Svi tvrde da su uplašeni.
milisav68 milisav68 11:55 10.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

vrabac_u_steni
ma ne, mislio sam u današnje vreme (pretpostavljao sam da će odmah da se pravi ta paralela al me mrzelo da pišem disklejmer).

ja ti živ stojim da od toga ne bi bilo ništa, a na sam pokušaj bi sve grmelo od Sarajeva preko Zagreba do Brisela i Vašingtona.

a bojim se da se ni sami Srbi u navedenim gradovima ne bi usudili na tako nešto.

Ma kapiramo se, a rekoh već u prvom komentaru - nešto smo naučili.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:23 10.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

žena mi se danas čula sa tetkom i tečom koji su u sarajevu, i kaže tečo (inače čovek je bošnjak/musliman) :
"ja bih to sve motkom raščerao..."
i još kaže:
"teško ja živim s ovom penzijom ali još teže živim u nemirima..."

freehand freehand 13:50 10.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

Da, samo što uz sve ovo i posle svega ovoga realno ostaju dva slona u sobi: politički model opstanka bošnjačkog entiteta (ili nove države) u manje više neprijateljskom okruženju, i ekonomski model opstanka čitave Bosne, devastirane i ratom i tranzicijom.
Jer, nacionalni malter koji Srpsku drži u relativnom miru i jedinstvu brzo će popustiti pred siromaštvom i ekonomskom besperspektivnošću nađe li se nekakvo stabilno rešenje za ono što se sada zove Federacijom.
predatortz predatortz 13:59 10.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

Da, samo što uz sve ovo i posle svega ovoga realno ostaju dva slona u sobi: politički model opstanka bošnjačkog entiteta (ili nove države) u manje više neprijateljskom okruženju,


Zašto bi bošnjačka država, nakon mirnog razdruženja, bila u neprijateljskom okruženju? Bošnjake košta i koči njihova alavost. Ne dozvoljavaju Srbima i Hrvatima samoopredelenje, a nisu kadri da kontrolišu celu Bosnu. Nakon razdruženja, Srbi i Hrvati bi izgubili svaki ( sem poslovnog ) interes za bošnjački entitet.

Jer, nacionalni malter koji Srpsku drži u relativnom miru i jedinstvu brzo će popustiti pred siromaštvom i ekonomskom besperspektivnošću nađe li se nekakvo stabilno rešenje za ono što se sada zove Federacijom.


Stoji. RS ima sve one ekonomske probleme koje imaju i ostale zemlje u okruženju. No, sve dok stoji mač nad glavom, nacionalno je preče od socijalnog.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:07 10.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

Stoji. RS ima sve one ekonomske probleme koje imaju i ostale zemlje u okruženju. No, sve dok stoji mač nad glavom, nacionalno je preče od socijalnog.


zato treba raditi na tome da socijalno više ne bude slaba tačka.
da znam, lakše je reči nego napraviti, ali je na duži rok to jedini način za opstanak Srpske.
predatortz predatortz 14:12 10.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

vrabac_u_steni
Stoji. RS ima sve one ekonomske probleme koje imaju i ostale zemlje u okruženju. No, sve dok stoji mač nad glavom, nacionalno je preče od socijalnog.


zato treba raditi na tome da socijalno više ne bude slaba tačka.
da znam, lakše je reči nego napraviti, ali je na duži rok to jedini način za opstanak Srpske.


Uzgred, i tu nas koči Federacija. Ko će investirati u zemlju u kojoj buja radikalni islam? Ni naša, domaća, burazerska, srpska korupcija ne privlači investitore, da ne bude da slikam crno-belo. Dodik je zreo za političku penziju, čak za zatvor ako mene pitaš. No, nismo u prilici da ratujemo na više frontova istovremeno. Tom činjenicom se Debeli i njegovi tajkuni obilato služe. A, narod... Narod glasa za njega, jer voli glavate bukadžije koji pričaju šarene laže. Bosić, koji je u svakom pogledu odmereniji čovek od Debelog, nama šanse u narodu jer narod ne razume o čemu on priča. Pritom, neće da dođe pod šatru i zapeva na Branjevu. Narod voli bahate glavonje!
freehand freehand 17:02 10.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

Zašto bi bošnjačka država, nakon mirnog razdruženja, bila u neprijateljskom okruženju? Bošnjake košta i koči njihova alavost. Ne dozvoljavaju Srbima i Hrvatima samoopredelenje, a nisu kadri da kontrolišu celu Bosnu. Nakon razdruženja, Srbi i Hrvati bi izgubili svaki ( sem poslovnog ) interes za bošnjački entitet.

Pa šta ja znam, nekako mislim da bi tebi moralo biti lakše da se staviš u kožu svojih komšija i prijatelja s onu stranu vere, pa da razumeš kako bi bilo biti opkoljen državama i narodima kod kojih najčešće u najboljem slučaju možeš računati na ravnodušnost prema sebi.
Meni, eto, nekako izgleda da ono "bratstvo i jedinstvo" uopšte nije bilo loša ideja. Čak i kao utopija.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:13 10.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

freehand

Pa šta ja znam, nekako mislim da bi tebi moralo biti lakše da se staviš u kožu svojih komšija i prijatelja s onu stranu vere, pa da razumeš kako bi bilo biti opkoljen državama i narodima kod kojih najčešće u najboljem slučaju možeš računati na ravnodušnost prema sebi.
Meni, eto, nekako izgleda da ono "bratstvo i jedinstvo" uopšte nije bilo loša ideja. Čak i kao utopija.


I dobro, kako ti misliš to da se reši?
Unitarnom Bosnom?

freehand freehand 17:17 10.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

vrabac_u_steni
freehand

Pa šta ja znam, nekako mislim da bi tebi moralo biti lakše da se staviš u kožu svojih komšija i prijatelja s onu stranu vere, pa da razumeš kako bi bilo biti opkoljen državama i narodima kod kojih najčešće u najboljem slučaju možeš računati na ravnodušnost prema sebi.
Meni, eto, nekako izgleda da ono "bratstvo i jedinstvo" uopšte nije bilo loša ideja. Čak i kao utopija.


I dobro, kako ti misliš to da se reši?
Unitarnom Bosnom?


Brate slatki - nemam blagog pojma.
Unitarna Bosna=rat odmah; status quo=tiho umiranje u kontinuitetu.
Kancer koji jede polako ali sigurno, i to sve naokolo. To znam zasigurno.
Ovo traži i višu pamet i više znanje od moga.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:25 10.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

freehand
vrabac_u_steni
freehand

Pa šta ja znam, nekako mislim da bi tebi moralo biti lakše da se staviš u kožu svojih komšija i prijatelja s onu stranu vere, pa da razumeš kako bi bilo biti opkoljen državama i narodima kod kojih najčešće u najboljem slučaju možeš računati na ravnodušnost prema sebi.
Meni, eto, nekako izgleda da ono "bratstvo i jedinstvo" uopšte nije bilo loša ideja. Čak i kao utopija.


I dobro, kako ti misliš to da se reši?
Unitarnom Bosnom?


Brate slatki - nemam blagog pojma.
Unitarna Bosna=rat odmah; status quo=tiho umiranje u kontinuitetu.
Kancer koji jede polako ali sigurno, i to sve naokolo. To znam zasigurno.
Ovo traži i višu pamet i više znanje od moga.


Ja imam predlog, mada bi mi kada to kažem i jedni i drugi "Bosanci" (izvini Predo za ovo Bosanci ) rado skočili za gušu. Ulazak u državnu zajednicu sa Srbijom, ok, neka Hrvati na onim teritorijama gde su kompaktni idu svojim putem, i onako su uvek samo pravili sranja .
Bošnjacima naravno status konstitutivnog naroda.

Ali oni su tu ponudu već jednom odbili.
omega68 omega68 17:39 10.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

U svetu nema dominantnog centra moći, Evropska unija više ne postoji u izvornom obliku, Rusija i Nemačka sklapaju jak ekonomski blok, a srpski narod konačno dobija priliku da ostvari svoje ciljeve... Sudeći po prognozama nekoliko najpoznatijih strateških instituta, ovako bi mogao da izgleda Stari kontinent kroz 25 godina.

Usled ekonomske krize i munjevitog razvoja novih tehnologija, geopolitička slika se menja brže nego ikada u dosadašnjoj istoriji, poručuju iz uglednog njujorškog Instituta za istraživanje trendova, dok je poznata američka agencija Stratfor nedavno objavila publikaciju „Svet 2039. godine“, sa akcentom na rusko-nemački savez, koji bi mogao potpuno da ugrozi globalnu poziciju zvaničnog Vašingtona.
predatortz predatortz 17:59 10.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

freehand
Zašto bi bošnjačka država, nakon mirnog razdruženja, bila u neprijateljskom okruženju? Bošnjake košta i koči njihova alavost. Ne dozvoljavaju Srbima i Hrvatima samoopredelenje, a nisu kadri da kontrolišu celu Bosnu. Nakon razdruženja, Srbi i Hrvati bi izgubili svaki ( sem poslovnog ) interes za bošnjački entitet.

Pa šta ja znam, nekako mislim da bi tebi moralo biti lakše da se staviš u kožu svojih komšija i prijatelja s onu stranu vere, pa da razumeš kako bi bilo biti opkoljen državama i narodima kod kojih najčešće u najboljem slučaju možeš računati na ravnodušnost prema sebi.
Meni, eto, nekako izgleda da ono "bratstvo i jedinstvo" uopšte nije bilo loša ideja. Čak i kao utopija.



Sagledaj to iz aktuelnog trenutka. Ne preti se Federaciji iz RS, nego RS iz Federacije. RS je izgubila interesovanje za Bosnu, ali i za svoje komšije iz Federacije. Razgraničenjem bi bilo isto, ili slično. Naše komšije Bošnjaci ne bi imali problema sa nama, mi nikad nismo imali pretenzije da vladamo celom Bosnom. Samo mi, molim te ( računam ozbiljan si čovek :) ) ne pominji sad one floskule o nastanku RS. Oba entiteta su nastala na isti način: Ubijanjem i proterivanjem što većeg broja 'onih drugih'. Dakle, tu neke velike razlike nema... Federacija je više 'očišćena' od Srba nego RS od Muslimana. To govori popis, to govore statistike.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 18:34 10.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

Oba entiteta su nastala na isti način: Ubijanjem i proterivanjem što većeg broja 'onih drugih'. Dakle, tu neke velike razlike nema... Federacija je više 'očišćena' od Srba nego RS od Muslimana. To govori popis, to govore statistike.



Doduše, mi smo se ovog puta (kažem ovog puta treba se osvrnuti i na ww2) malo više zadužili u krvi. Ja bih rekao isključivo zbog trenutne prednosti u materijalno tehničkim sredstvima. Priča je mogla biti i sasvim drugačija.
A tim povodom, jedna, bar meni, zanimljiva priča.

Elem kao što sam spomenuo, ženina tetka, očeva sestra je udata za Muslimana i još od pre rata živi u Sarajevu(inače mnogo dobar i pošten čovek, svi ga sa ove srpske strane familije cene i poštuju).
Elem ceo rat ženin otac Vojo i teča Rizo proveli u uniformi. Jedan u uniformi VRS, drugi u Armiji BiH.

I sretnu se oni prvi put par godina posle posle rata. Ovi sve vreme bili u Sarajevu pod opsadom, tamo i posle ostali, ove druge poterala 95 u Srbiju Oluja, tačnije njen nastavak Maestral. I krenu moja tašta i ta ženina tetka da se raspravljaju, pa posle nekog vremena jedna drugoj oči da izvade. Tu pršte optužbe, te vi ste četnici, te vi ste ustaške balije i taj rad. Obratite pažnju da u svađi učestvuju dve Srpkinje, jedna zadojena ratnom propagandom iz opsednutnog Sarajeva, druga bivša Jugoslovenka "lečena" ratnim srpstvom. I tako se njih dve hvataju za gušu, a ova dva ratnika Vojo i Rizo gledaju u zemlju, čute i ljušte rakiju. Dok u jednom momentu tetka nije krenula nešto kao "Ma vi, vi četnici, vi ste klali, vi ste rušili.."(prim. -iako su svi prisutni iz partizanskih familija)
I u tom momentu Rizo prekine "čutanje veterana":
"Ama Milena, ne seri više! Šta klali i rušili? Pa da, jesu i klali i rušili! A mi kao ne bi to isto da smo imali s čim? Čuti, more ženo!"
predatortz predatortz 18:41 10.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

I u tom momentu Rizo prekine "čutanje veterana":
"Ama Milena, ne seri više! Šta klali i rušili? Pa da, jesu i klali i rušili! A mi kao ne bi to isto da smo imali s čim? Čuti, more ženo!"


Nisu oni bili baš toliko nenaoružani, naročito dve poslednje godine rata. U Sarajevu su, prosto rečeno, imali nepovoljniji položaj ( ko na brdu,ak imalo stoji više vidi no onaj pod brdom ) .
predatortz predatortz 18:43 10.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

Doduše, mi smo se ovog puta (kažem ovog puta treba se osvrnuti i na ww2) malo više zadužili u krvi.


Rekao bih, baš zbog tog WWII.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 19:10 10.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

predatortz


Nisu oni bili baš toliko nenaoružani, naročito dve poslednje godine rata. U Sarajevu su, prosto rečeno, imali nepovoljniji položaj ( ko na brdu,ak imalo stoji više vidi no onaj pod brdom ) .


On je mislio verovatno na ceo tok rata, i ne samo na Sarajevo (u ostalom tast bio tamo na liniji ka Bihaću) a na početku smo mi imali znatnu prednost u tehnici, a i najveći broj civilnih žrtava koliko je meni poznato je iz prvih godinu-dve rata.

Rekao bih, baš zbog tog WWII.


naravno, ne može se zločin opravdati zločinom, ali je isto tako krajnje glupo a u nekim slučajevima nemoralno (kod onih koji to svesno rade) zanemariti genezu cele te priče.
i strah da se to može ponoviti, koji lako odvede u isti takav zločin.
a nije da nije moglo da krene u suprotnom pravcu kada je u pitanju ko bi više najebao.
lično se sećam priča po podrinju pred početak rata kako će "vlaški psi" leteti dal u drinu, dal preko drine.
hajkula1 hajkula1 19:16 10.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

vrabac_u_steni


Ja imam predlog, mada bi mi kada to kažem i jedni i drugi "Bosanci" (izvini Predo za ovo Bosanci ) rado skočili za gušu. Ulazak u državnu zajednicu sa Srbijom, ok, neka Hrvati na onim teritorijama gde su kompaktni idu svojim putem, i onako su uvek samo pravili sranja .
Bošnjacima naravno status konstitutivnog naroda.

Ali oni su tu ponudu već jednom odbili.


Baš i ne mislim tako a ako ćemo pravo, ni muslimani, koji bi verovatnije sa Hrvatskom u EU.
Neka sami traže izlaz, samo normalno brinem za RS, što mi ne daje pravo da im namećem šta i kako će.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 19:24 10.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

Baš i ne mislim tako


uopšte me ne čudi
freehand freehand 21:19 10.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

naravno, ne može se zločin opravdati zločinom

Dabre.
Mada...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:58 10.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

freehand
naravno, ne može se zločin opravdati zločinom

Dabre.
Mada...


Mada sta?
freehand freehand 22:11 10.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

vrabac_u_steni
freehand
naravno, ne može se zločin opravdati zločinom

Dabre.
Mada...


Mada sta?

Gornju si citiranu rečenicu nastavio sa "ali". Tu nema "ali", Vrabac. Nema "ali" sa zločinom, bez obzira ko ga i nad kim čini. Nikad, nigde.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:25 10.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

freehand
vrabac_u_steni
freehand
naravno, ne može se zločin opravdati zločinom

Dabre.
Mada...


Mada sta?

Gornju si citiranu rečenicu nastavio sa "ali". Tu nema "ali", Vrabac. Nema "ali" sa zločinom, bez obzira ko ga i nad kim čini. Nikad, nigde.

cek da dodjem kuci, ne mogu ovako sa telefona. pa makar nocas osvanuli na blogu
predatortz predatortz 22:27 10.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

freehand

vrabac_u_steni


Ne ložite se, jer verovatno mislite isto:

Zločin se ne može opravdavati drugim zločinom, ali itekako može biti inspirisan njime.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:29 11.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

Zločin se ne može opravdavati drugim zločinom, ali itekako može biti inspirisan njime.


Tačno.

I još nešto Freehand.

Kada se priča o samom konkretnom zločinu tu nema ALI.

Međutim, ako je u pitanju kao što je ovde slučaj (pogledaj kako smo došli do ove priče), dakle, ako je u pitanju samo pravo na postojanje Republike Srpske onda ima mnogo tih ALI, i povlačiću ih svaki put do iznemoglosti.
Naročito kada se druga strana valja u ulozi žrtve, sve glumeči francusku sobaricu.
I još naročito kada se taj diskurs svevremene i neprolazne "srpske krivice" tako očigledno i bestidno nameće sa svih strana.
E vala, ne može i neće da prođe.

I da, zamolio bih te da mi više ne držiš moralne pridike o odnosu prema zločinima. Mislim da sam svojevremeno, samim postupcima u životu pokazao svoj stav po tom pitanju. Naravno ti to ne moraš da znaš niti si dužan da znaš, ali bih te zaista zamolio da se maneš tog moralisanja kada sam ja u pitanju.

Toliko.
freehand freehand 00:51 11.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

I da, zamolio bih te da mi više ne držiš moralne pridike o odnosu prema zločinima. Mislim da sam svojevremeno, samim postupcima u životu pokazao svoj stav po tom pitanju. Naravno ti to ne moraš da znaš niti si dužan da znaš, ali bih te zaista zamolio da se maneš tog moralisanja kada sam ja u pitanju.

Toliko.

Niti sam ja tebi držao pridike, niti vidim tvoj ekskluzivitet u odnosu na bilo koga. Uključujući, naravno mene.

Međutim, ako je u pitanju kao što je ovde slučaj (pogledaj kako smo došli do ove priče), dakle, ako je u pitanju samo pravo na postojanje Republike Srpske onda ima mnogo tih ALI, i povlačiću ih svaki put do iznemoglosti.

Pa izgleda da je svako došao na svoj način.
Ja znam da se pošlo od mog komentara u kome sam pokušao najtrezvenije što umem a sa najmanjim mogućim (meni) brojem reči da opišem situaciju i problem.
Mislim da je i tvoj komentar bio takav, koliko god praktično neizvodljiv.
a onda se po običaju sve otkotrljalo poznatim utabanim smerom ko je koga prvi i ko bi koga da ovaj njega nije prvi.
E pa Vrabac, da ti kažem još jednom ono što znaš i bez mene a ne voliš da čuješ: ima stvari u kojima to što je neko drugi njegovu krivicu ne čini manjom od one koju nosi prvi.
Jebi ga, pripadnost prvima/drugima ne čini me ćoravim ni tupim.
Mada, priznajem, često učini da okrenem glavu.

A baš bih voleo da se na nekom od ovih blogova zadržimo na nivou principa. O Bosni, o revoluciji, o izborima, o čemu bilo, a da to ne ode odmah u navijčko nadjebavanje sa pratećom pirotehnikom.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 01:00 11.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...



E pa Vrabac, da ti kažem još jednom ono što znaš i bez mene a ne voliš da čuješ: ima stvari u kojima to što je neko drugi njegovu krivicu ne čini manjom od one koju nosi prvi.


Odakle ti da ne želim da čujem, sem što me smara da po hiljaditi put slušam nešto što mi je već poznato?


Jebi ga, pripadnost prvima/drugima ne čini me ćoravim ni tupim.


Ni mene.
Ali isto tako ne prihvatam da me "sopstvena" krivica parališe toliko da postanem isključivo zagledan u nju i nesposoban da vidim i oko sebe.
freehand freehand 01:13 11.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

Odakle ti da ne želim da čujem, sem što me smara da po hiljaditi put slušam nešto što mi je već poznato?

Pročitao, pretpostavljam loše ako sad to pitaš.

Ni mene.
Ali isto tako ne prihvatam da me "sopstvena" krivica parališe toliko da postanem isključivo zagledan u nju i nesposoban da vidim i oko sebe.

Ne znam gde si to napao. Liči mi na refleksnu reakciju baziranu na nekakvoj navici i predrasudi, nego na pročitanom.

Nego mani. više bih voleo da pročitam razradu one ideje o Bošnjacima u okviru Srbije. Koliko god suludo delovalo u ovakvim okolnostima. Dakle, kako misliš da bi se to odrazilo na same Bošnjake a kako na Srbiju?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 01:34 11.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

freehand

Nego mani. više bih voleo da pročitam razradu one ideje o Bošnjacima u okviru Srbije. Koliko god suludo delovalo u ovakvim okolnostima. Dakle, kako misliš da bi se to odrazilo na same Bošnjake a kako na Srbiju?


Pa, to je sada, posle ovog poslednjeg rata zaista veoma teško. 1991. je bilo mnogo realnije da je bilo više pameti.

Ja i dalje mislim da je to bilo najbolje rešenje a i da bi sada bilo, kada bi moglo nekako da se pređe preko svih rana.
U ostalom, oni već imaju svoje u Sandžaku, mi imao Srpsku preko Drine. Drugo, i pored svog koketiranja sa Hrvatima mislim da smo im mi u mnogo čemu bliži (i dobrom i lošem), a mislim da su i mnogi među njima svesni toga.
Bili bi konstitutivni narod, dalje mislim da bi i taj radikalni islamizam od kojeg i večina njih zazire (a opet tamo počinje da hvata korene) bio lakše marginalizovan. Upravo ova današnja nevidljiva izolacija mu daje pogodno tlo. Dalje, veća zemlja, veća tržište, veči potencijali. I nama i njima bi to odgovaralo, kada bi bili pametni.
I da se ne lažemo, jedna smo mi krv uz poštovanje svih razlika. Ne moramo se isto zvati, ali jedna smo krv. Ponovo bih naglasio uz poštovanje svih razlika.

Da, znam, utopija i neizvodljivo.
freehand freehand 01:40 11.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

Da, znam, utopija i neizvodljivo.

Čudno je to sa istorijom. Osvrnbeš se na poslednje tri decenije i pomisliš šta si sve smatrao nemogućim.
Ali meni je dok čitam tvoj komentar sve vreme jedno pitanje na umu: šta bi rekla Republika Srpska i braća s onu stranu Drine? Bi li se odrekli svog entiteta?
Nekako mi (možda i zbog poznog časa) izgleda kao da bi, u tom slučaju, varijanta sa njihovim priključenjem Hrvatskoj bila realna opcija.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 01:47 11.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

freehand
Da, znam, utopija i neizvodljivo.

Čudno je to sa istorijom. Osvrnbeš se na poslednje tri decenije i pomisliš šta si sve smatrao nemogućim.
Ali meni je dok čitam tvoj komentar sve vreme jedno pitanje na umu: šta bi rekla Republika Srpska i braća s onu stranu Drine? Bi li se odrekli svog entiteta?
Nekako mi (možda i zbog poznog časa) izgleda kao da bi, u tom slučaju, varijanta sa njihovim priključenjem Hrvatskoj bila realna opcija.


Pa sada bi sigurno mnogi bili protiv i ne bez razloga. Baš kao što i Bonjaci nikako ne bi bili oduševljeni tom idejom, opet iz svojih razloga. Međutim, mislim da je početkom devedestih večina bosanskih Srba bila spremna da prihvati takvo rešenje. Čak su ga i otvoreno nudili.
hajkula1 hajkula1 20:35 11.02.2014

Re: Ovako, otprilike, stvari stoje...

freehand
Da, znam, utopija i neizvodljivo.

Čudno je to sa istorijom. Osvrnbeš se na poslednje tri decenije i pomisliš šta si sve smatrao nemogućim.
Ali meni je dok čitam tvoj komentar sve vreme jedno pitanje na umu: šta bi rekla Republika Srpska i braća s onu stranu Drine? Bi li se odrekli svog entiteta?
Nekako mi (možda i zbog poznog časa) izgleda kao da bi, u tom slučaju, varijanta sa njihovim priključenjem Hrvatskoj bila realna opcija.



Pa onda kroy 20-tak godina Oluja II
omega68 omega68 19:30 10.02.2014

Drugovi

da se vratimo malo na problem ''srbskog proleća''
Računam da ovo sada ne čita mnogo ljudi, stigli novi blogovi...
Naravno da se očekuje i u Srbiji provala socijalnog nezadovoljstva i još nekih potisnutih frustracija kao što je nacionalno poniženje koje je odavno na delu.
Naravno da neki ljudi pokušavaju da preduprede krvoproliće koje nam ne treba.
Pogledajte ovo:

Једини вршилац власти у Србији, са несумњивим легитимитетом, добијеним непосредним бирањем грађана, по имену и презимену, је садашњи председник Србије, Томислав Николић. Остали су бирани посредно, преко партијских листа – и њима овај једини, са легитимитетом, смета.

Његово слабљење или уклањање је започело јуче, 2.6.2013.г. изборима у Земуну – подељено је у више фаза, динамика је брза и слабости ће већ у овом месецу, тачније већ половином јуна бити јавно показане.

Прва фаза:

*Уклањање свих Николићевих људи из извршне власти, сменом министара, Николићевих сарадника, пријатеља или оних за које се процењује да су му лојални. Тада Кабинет Председника Републике, стварно постаје протоколарна канцеларија – Николић се склонио из странке коју је са Миланом Бачевићем одвојио од Шешеља – сада се из извршне власти уклања Бачевић, уклања се Николићев лични и породични пријатељ и сарадник, али и човек који има неке канале ка Путину у Русији – овом мером се кида утицај Русије који је био могућ преко Бачевића - на Србију и Николића, по плану западних обавештајних служби.
Николић мора да узврати јер му се свиђа да буде то што тренутно јесте у Србији!

Узвраћање Николића:

Применом својих овлашћења, склониће Вучића са места Координатора служби безбедности – уклониће његову основну полугу моћи коју је обилато користио преко својих медија, чиме му је рејтинг и скочио због уобичајене необавештености Срба о ономе шта Вучић, у суштини, ради.

Вучићу ће рајтинг да пада, а нови Координатор има одрешене руке да удари по онима које је Вучић, по свом плану или преузетој обавези, заобилазио у тзв. борби против организованог криминала. Нови Координатор ће имати на располагању све оно што Николић једним потписом може да пренесе са Вучића на, вероватно, Бачевића!

Бачевић се усправља, Николић враћа моћ у своје руке – Дачић, Динкић, Вучић се неуспешно баве економским проблемом који се зове «Банкрот државне касе» и деловањем Бачевића, они су све ниже на претпостављеној новој изборној листи. Неки завршавају у затвору, чланови СНС схватају да су опет сели у погрешан чамац, траже од Николића, као стварног оснивача СНС «да нешто предузме» - овај то чини, правећи се да је на то приморан, иначе неби се тиме бактао када иначе има толико указа о одликовањима да потписује, те се добија још једна СНС под неким другим именом – која покушава да се позиционира на место на којем се сада налази усхићени Вучић.

Динкић се предаје – признаје да пара нема, одузимају му се извесна овлашћења, испитује се његов рад од 23 године и врло вероватно га чека нека осуђујућа пресуда.

Дачићу измичу ослонце у СПС, чувени Палма из Јагодине и Кркобабић из Београда, опет размеравају и гледају са ким ће. Будућа Николићева нова странка им се чини правим избором, све гледајући да привуку Расима Љајића у своје редове – што он, онако добар и са добрим намерама, прихвата, па се некако комплетирају за будуће изборе.

Дачићев утицај на полицију слаби, контролу полиције преузима Директор Полиције – он то и треба да чини, уклањају се Дачићеви кадрови и Вељовић овладава полицијом. Ове смене су уобичајено праћене комешањима у полицији, смањеном активношћу, стрепњом и у крајњем уочљивом пасивношћу типа «Да видимо шта ће од овог да испадне!».

Николић је командант војске и свих њених служби – део послова цивилне тајне полиције неформално преузима војна служба, али будући да је она оформљена за неке друге послове, ту долази до кршења прописа, протеста цивилне тајне службе – арбитража, смена, нових унапређења и постављења, ниво заштите председника Николића опада, искрсавају нови намерни или ненамерни инциденти који се повезују са атаком на његову безбедност – Николић је обичан човек, плаши се, тражи од новог Координатора да се обезбеђење ојача.
То су слабости које «Команда-540» користи–постављањем својих чланова на кључна места у постојећим органима власти државе и све је исто и потпуно друкчије!

То се не може спречити, јер је «Команда-540» неформална, значи не постоји, не зна се ко су њени припадници јер су они неформално удружени и стреме ка спашавању државе и народа и лако налазе довољaн број присталица.

После тога следи неопходно сређивање, подешавање, изношење непотребних ствари, смањење броја оних који брину о држави – смањују се трошкови, тајанственост, придобијају се грађани за новоуспостављену власт, која је у својој суштини Организација «Команда-540» којој није ни стало да се власт врши под неким новим називом или под њеним именом – она, «Команда-540», има задатак да на невидљив и нечујан начин, као што је и сама, учини оно што је зацртано њеним Планом.

Свако би помислио: Каква је то Организација која своје планове јавно износи, када она у суштини није ни формирана, зар је неће спречити и растурити – тако ради свака власт у свакој земљи?
Неће се ништа од тога десити.
Кога и како да спречавају и кога да растура Дачић, Вељовић, Вучић – могу овај блог да блокирају, забране, да натерају мене да престанем да «Команди-540» пружам извесни информативни простор преко свог личног блога и ја то морам да учиним, али: То «Команди-540» не смета, она је васпостављена, функционише, шири се, има потенцијалне присталице и она се више не може никако и ничим елиминисати.

Организација «Команда-540» користи слабост због које ће власт да падне, и тим падом изазове укупна комешања у држави, а потом користећи се тиме што настаје слaбошћу власти, излаз са деловима сопственог Плана као добрим и јефтиним решењима, спроводи свој План који у себи садржи, у највећој могућој мери, оно што Организација «Команда-540» жели, али и оно што жели и власт - али власт се бави нечим другим и не зна како да до тога дође.
Организација само користи повољне околности проистекле из слабости – и зато је она НЕНАСИЛНА, а успешна.

Напомена: Ово је само за оне који могу да разумеју – оним другим се извињавам, и нека буду стрпљиви до времена када ће се моћи све исказати и на њима разумљив начин, па ако процене да је то оно што очекују и што би подржали, нека се пријаве надлежним командама у базама Организације – када дође време знаће се коме и где. А то ће бити када се ова организација уведе у уобичајене правне оквире, у нади да ће се спречити спонтани или дириговани хаос у Србији – стање у којем неће ни бити обавезе деловања у правним оквирима. «Команда-540» управо и настоји да спречи хаос!

Ускоро ће овде бити објашњена организација инфраструктуре «Команде-540» која ће профункционисати у тренутку увођења у правне оквире државе Србије.

Предлажите, питајте, критикујте, искажите неслагања или слагања. Ја ћу то овде поставити и сви којих се тиче и који одлучују у «Команди-540» биће обавештени.

Оруђе «БЛОГТОП» делује - зар не?!

Постављено 3.6.2013.г. у 14,00 ч.


P.S.
Ovo je pisano pre godinu dana i vidi se da autor nije mogao da pogodi tajming baš 100%.Ali, mnogo stvari govori da predstojeći izbori nisu za dugo.Sledeće godine ćemo imati izbore gde će glavni protivnici biti Toma vs Vučić.
Na to vreme je autor mislio, ali ono tek sledi.
freehand freehand 00:19 11.02.2014

Re: Drugovi

Ovo je pisano pre godinu dana i vidi se da autor nije mogao da pogodi tajming baš 100%.

Brate Omega, meni se čini da je ovom Analitičaru iz Senke tajming najmanji problem.
omega68 omega68 00:28 11.02.2014

Re: Drugovi

Pitaj ex-a da ti kaže ko je Dragoljub Tatomirović ( ako hoće da kaže )
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:00 11.02.2014

Re: Ja na ovo ne bih ništa dodao

duplikat
freehand freehand 22:14 11.02.2014

Re: Ja na ovo ne bih ništa dodao

Pa tako je, beše, Arsenije Njegovan dva puta iz kuće izlazio.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana