Politika

Ukrajina: osvajanje evropskih vrednosti

freehand RSS / 20.02.2014. u 19:24

Koje su to i kakve vrednosti do kojih se stiže na ovaj način:

 

Gledam i muka mi je. Osvajanje slobode? My ass.  Besmislene plaćene sadističke ubice. Da li je došlo dotle da policija i vojska zaslužuju i izazivaju više sažaljenja nego "narod"?

Služe li nemački policajci ikome kao glineni golubovi?

Posle arapskog proleća, popravnog u Kairu i istanbulskog tvrdog oraha evo Kijeva ponovo na naslovnim stranama i u prajm tajm hedlajnovima. I Kristijane Amanpur. Broj mrtvih i ranjenih raste iz sata u sat. A u Ukrajini nema diktature, nema pokradenih izbora, nema ekstremne  brutalnosti vlasti. Samo golog preživljavanja oličenog u izboru u iznudici između evropskih ogledalaca i ruskog gasa i dolara. I onda paljevina i ubijanje. Masovno, bez cilja i smisla.

A EU pomaže proverenim receptom: sankcijama.



Komentari (404)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hajkula1 hajkula1 02:32 22.02.2014

Re: Vala

omega68
ти баш ништа не разумеш.
А био сам убеђен у супротно.



Ovo si meni kuckao?

Pružila sam freeju podršku zbog bloga i započela neku priču... A onda su neki postovi kojima se odgovara na postove... zatrpali taj pa je izgubio smisao.

Napisala sam da i ako je opozicija drugo htela, nije to moralo pucnjavom, paljevinom, rušenjem... Očekivala sam nastavak razgovora, u smislu da demonstrantima diriguje VB, i analize da li i kako to može da utiče na nas.

Pazi, uvek naglašavam da podržavam socijalni bunt. U Ukrajini, kako čujem, ljudi prilično skromno žive. Zavise od izvoza u Rusiju i od ruskog gasa. Demonstranti pljuju po tome!!!

Evropi se ne zeza sa Rusijom, posebno ovima što zavise od ruskog gasa a zima ume da potraje. (Imaju prilično sveže iskustvo.)

Kome sve ide u prilog sukob u Ukrajini?

Kome to ne ide u prilog?

Volim da čujem što više mišljenja, informacija...

?
predatortz predatortz 20:44 20.02.2014

Glupa pešadija

Sve je to glupa pešadija, kao što smo i mi onomad bili. Verujem da među demonstrantima ima dosta onih koji misle da čine nešto dobro zarad svoje i budućnosti svoje dece. Kad skontaju da su se zajebali, osećaće se kao i mi sad.
cikaron cikaron 21:39 20.02.2014

Re: Glupa pešadija

predatortz
Sve je to glupa pešadija, kao što smo i mi onomad bili. Verujem da među demonstrantima ima dosta onih koji misle da čine nešto dobro zarad svoje i budućnosti svoje dece. Kad skontaju da su se zajebali, osećaće se kao i mi sad.


Описао си ме 100% прецизно
sima2000 sima2000 21:00 20.02.2014

:)

Mogo si svoju mržnju prema "novom svetskom poretku" da potkrepiš nekim snimkom u kome masa linčuje policajce.. verujem da takvih svedočenja ima.
Na ovom tvom snimku policijski snajperisti pucaju u demonstrante, a ne obrnuto.
freehand freehand 21:16 20.02.2014

Re: :)

sima2000
Mogo si svoju mržnju prema "novom svetskom poretku" da potkrepiš nekim snimkom u kome masa linčuje policajce.. verujem da takvih svedočenja ima.
Na ovom tvom snimku policijski snajperisti pucaju u demonstrante, a ne obrnuto.

Pa i ti si svoju ljubav prema istom tom poretku mogao nekim inteligentnim komentarom.
Silu na ulice i tovariša Molotova nije donela policija; Kijev nije zapalila policija. Sa brutalnošču nije počela policija.
Jedino legalno oružje na ulici ima policija a jedini politički legitimitet imaju Predsednik i Vlada Ukrajine.
Možeš ti da mi kažeš kojim se vrednostima stremi kaldrmom, molovotvljevim koktelima i vatrenim oružjem na mirnim protestima?
A ne znam ni odakle demonstrantima štitovi, kacige, a nekima i pendreci.
predatortz predatortz 21:17 20.02.2014

Re: :)

A ne znam ni odakle demonstrantima štitovi, kacige, a nekima i pendreci.


Evo odakle
satinelle satinelle 21:30 20.02.2014

Re: :)


Evo odakle


Daj, zezaš! Ukrali im 2 štita i 2 pancira i eto naoružane gerile od 5000 ljudi. Mislila sam da si po prirodi bivšeg posla više upućen.
predatortz predatortz 21:33 20.02.2014

Re: :)

satinelle

Evo odakle


Daj, zezaš! Ukrali im 2 štita i 2 pancira i eto naoružane gerile od 5000 ljudi. Mislila sam da si po prirodi bivšeg posla više upućen.


Naravno da ta dva pištolja i dva pancira neće biti presudna, no za ovakav potez je potrebna obuka, dobra organizacija, a to civili nemaju.
satinelle satinelle 21:45 20.02.2014

Re: :)

Naravno da ta dva pištolja i dva pancira neće biti presudna, no za ovakav potez je potrebna obuka, dobra organizacija, a to civili nemaju.


Slažem se, da bi se sve to sprovelo potrebna je i neka logistika, neko vreme, neki plan, neka sredstva, neke vođe... Ovo što im se dešava je samo realizacija nečije dugo pripremane ideje na terenu. Želim im brzo primirje i normalizaciju stanja. Međutim, intuicija mi govori drugačije.
freehand freehand 21:48 20.02.2014

Re: :)

satinelle
Naravno da ta dva pištolja i dva pancira neće biti presudna, no za ovakav potez je potrebna obuka, dobra organizacija, a to civili nemaju.


Slažem se, da bi se sve to sprovelo potrebna je i neka logistika, neko vreme, neki plan, neka sredstva, neke vođe... Ovo što im se dešava je samo realizacija nečije dugo pripremane ideje na terenu. Želim im brzo primirje i normalizaciju stanja. Međutim, intuicija mi govori drugačije.

Pogledaj moj komentar sa linkovima i boldovani deo na dnu strane.
satinelle satinelle 22:22 20.02.2014

Re: :)

Pogledaj moj komentar sa linkovima i boldovani deo na dnu strane.


Hvala, baš sam na to mislila. Uspeli u životu! Da rušiš grad za 30 EUR, a payment factory ti lično Merkel! Pitam se samo kako im Rusi na vreme nisu ponudili više od Amerikanaca?
oskar-z-wild oskar-z-wild 22:50 20.02.2014

Re: :)

satinelle
Pogledaj moj komentar sa linkovima i boldovani deo na dnu strane.
Hvala, baš sam na to mislila. Uspeli u životu! Da rušiš grad za 30 EUR, a payment factory ti lično Merkel! Pitam se samo kako im Rusi na vreme nisu ponudili više od Amerikanaca?


Pa jesu, upravo se i radi i tome što Rusi plaćaju više, ali njihove pare će samo ići Janukoviću i njegovim legitimno plaćenim jedinicama.
satinelle satinelle 23:07 20.02.2014

Re: :)

Pa jesu, upravo se i radi i tome što Rusi plaćaju više, ali njihove pare će samo ići Janukoviću i njegovim legitimno plaćenim jedinicama.


Čovek pristao na izbore, tako da je i ta stvar rešena.
tyson tyson 21:55 21.02.2014

Re: :)

Na ovom tvom snimku policijski snajperisti pucaju u demonstrante, a ne obrnuto.

Otkud znaš da su policijski?

Ne budi naivan.


hajkula1 hajkula1 02:39 22.02.2014

Re: :)

predatortz
A ne znam ni odakle demonstrantima štitovi, kacige, a nekima i pendreci.


Evo odakle




VIDI OVO

patkica patkica 21:03 20.02.2014

Glineni golubovi

To na tvom videu su demonstranti. Na njih se puca.

A onaj tko puca su ovi "glineni golubovi":


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:06 20.02.2014

Lovac na potezu

Da li je moguće da Barak Obama nije čitao ništa od Zbignjeva Bžežinskog?!?

"Nije ovo hladnoratovska partija šaha", poručio je Obama Putinu, a u vezi sa krizom u Ukrajini.
Međutim, Zbignjev Bžežinski, tvorac doktriine ljudskih prava, razradio je geopolitičku dimenziju "novog strateškog koncepta" Severnoatlantskog pakta, u nizu govora i članaka i, naročito u knjizi "Velika šahovska tabla: američki primat i njegovi geopolitički ciljevi", objavljenoj 1997. godine, u kojoj kaže:

.. područje Evroazije zadržava svoj geopolitički značaj. Ne samo u svom zapadnom delu – Evropi – još uvek lokaciji značajnog dela svetske političke i privredne moći, već i svojim istočnim područjima – Aziji – koja u zadnje vreme postaje vitalno središte ekonomskog rasta i političkog uticaja. Upravo stoga pitanje kako se globalno aktivna Amerika nosi sa složenim odnosima snaga unutar Evroazije te posebno sprečava li pojavljivanje neke dominantne, antagonistički nastrojene evroazijske sile – ostaje središnjim pitanjem njene sposobnosti delovanja kao prve globalne sile.

Prema tome, Evroazija predstavlja šahovsku tablu na kojoj se odvija nadmetanje za sticanjem, odnosno održavanjem globalnog primata, a to nadmetanje temelji se na geostrategiji – strateškom upravljanjem geopolitičkim interesima.



Za sada su u Ukrajini lovci na potezu, nadajmo se da se neće pokrenuti i topovi sa nuklearnim đuladima.
oskar-z-wild oskar-z-wild 21:17 20.02.2014

Re: Lovac na potezu

To ne znači da narod mora da bude pasivan kao stoka dok neki na nebesima igraju šah radi pretpostavljene budućnosti u kojoj se navodno znaju pobednici.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:21 20.02.2014

Re: Lovac na potezu

Narod?

Narodi su samo žrtve, pešaci, topovsko meso... pa zaboga, g. Oskare, to smo valjda naučili, ako ne iz istorije, ono sigurno iz onog što smo sami proživeli i što danas živimo.
oskar-z-wild oskar-z-wild 22:06 20.02.2014

Re: Lovac na potezu

Vojislav Stojković
Narod?Narodi su samo žrtve, pešaci, topovsko meso... pa zaboga, g. Oskare, to smo valjda naučili, ako ne iz istorije, ono sigurno iz onog što smo sami proživeli i što danas živimo.


Možda - ali samo možda - su svi pokreti teledirigovani. Ali u nekim istorijskim momentima nezadovoljstvo individualaca se spoji u "narodni" revolt. (A kako iskoristiti te momente za promenu geopolitičkih granica je posao za geopolitičare.)
dr.wagner dr.wagner 21:23 20.02.2014

To su pogrešni

... večer

-Revoluciju bi trebali dizati ljevičari , a ovo u Ukrajini je puč desničara ...

... a i pokret koji vodi boksač , ne izgleda mi kao nešto pametno ...


Wagner


P.S.
-Naravno , ovo se ne odnosi na kolegu Tysona ... prisutni su uvijek isklučeni ...
tyson tyson 21:59 21.02.2014

Re: To su pogrešni

P.S.
-Naravno , ovo se ne odnosi na kolegu Tysona ... prisutni su uvijek isklučeni ...

A već mi je ruka bila krenula ka pištolju...



hajkula1 hajkula1 03:00 22.02.2014

Re: To su pogrešni

tyson
P.S.
-Naravno , ovo se ne odnosi na kolegu Tysona ... prisutni su uvijek isklučeni ...

A već mi je ruka bila krenula ka pištolju...






dr Wagner je spasio uho,

a tyson nije što je bio
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:26 22.02.2014

Re: To su pogrešni

dr.wagner
... večer

-Revoluciju bi trebali dizati ljevičari , a ovo u Ukrajini je puč desničara ...

... a i pokret koji vodi boksač , ne izgleda mi kao nešto pametno ...


Wagner


P.S.
-Naravno , ovo se ne odnosi na kolegu Tysona ... prisutni su uvijek isklučeni ...


ako ikada bude bilo prosvećene revolucije levičara, predvodiće je prosvećena Srbija!
ivana23 ivana23 21:29 20.02.2014

***





oskar-z-wild oskar-z-wild 22:14 20.02.2014

Re: ***

ivana23 ivana23 21:30 20.02.2014

***



freehand freehand 21:31 20.02.2014

Pogled iskosa

... a sa zapadne strane:

The Independent
Patrick Cockburn
Sunday 16 February 2014
Are protesters overthrowing a brutal despot, or merely bad losers at the polls? LINK

In the spring of 2011 I was in Benghazi, standing in a crowd of anti-Gaddafi demonstrators protesting outside the hotel of a visiting delegation. Most of the protesters were waving banners with slogans written in English in front of the cameras of foreign television companies, but, when I talked to them, many spoke only Arabic. The slogans were politically sophisticated and left the impression that the rebels in eastern Libya were liberally minded secular democrats rising up to overthrow a demonic dictator.

I was a little uneasy about reporting this because the demonstration gave a misleading idea of the people, in reality Islamic fundamentalists of different types, who were the driving force behind the Libyan uprising. But at the same time I thought it quite right that the revolutionaries should use every PR trick available. There was no doubt the uprising had massive support in Benghazi and who was Gaddafi to complain when he had denied Libyans freedom of expression for 42 years? So what if the protesters had concocted a version of reality shaped for television and western viewers. Didn't the Republican and Democratic Parties in the United States invariably do the same?
...
The television-friendly version of the protests has little time for complicated stuff about the role of outside powers or the competition between oligarchs and the ruling family. Understandably, it is the phrase "Fuck the EU" in the leaked phone call between Victoria Nuland, the top US diplomat for Europe, and Geoffrey Pyatt, US ambassador to Ukraine, that has attracted the attention. But it is worth listening to the rest of their talk on YouTube to appreciate the extent to which these senior US officials saw themselves as determining who should form a future Ukrainian government.



US and EU Are Paying Ukrainian Rioters and Protesters

By Paul Craig Roberts LINK

February 17 2014 "Information Clearing House - A number of confirmations have come in from readers that Washington is fueling the violent protests in Ukraine with our taxpayer dollars. Washington has no money for food stamps or to prevent home foreclosures, but it has plenty of money with which to subvert Ukraine.

One reader wrote: “My wife, who is of Ukrainian nationality, has weekly contact to her parents and friends in Zhytomyr [NW Ukraine]. According to them, most protesters get an average payment of 200-300 grivna, corresponding to about 15-25 euro. As I additionally heard, one of the most active agencies and 'payment outlets' on EU side is the German ‘Konrad Adenauer Stiftung’, being closely connected to the CDU, i.e. Mrs. Merkel's party.”

As I reported on February 12, “Washington Orchestrated Protests Are Destabilizing Ukraine,” Assistant Secretary of State Victoria Nuland, a rabid Russophobe and neoconservative warmonger, told the National Press Club last December that the US has “invested” $5 billion in organizing a network to achieve US goals in Ukraine in order to give “Ukraine the future it deserves.”
Nuland is the Obama regime official who was caught red-handed naming the members of the Ukrainian government Washington intends to impose on the Ukrainian people once the paid protesters have unseated the current elected and independent government.

What Nuland means by Ukraine’s future under EU overlordship is for Ukraine to be looted like Latvia and Greece and to be used by Washington as a staging ground for US missile bases against Russia.



oskar-z-wild oskar-z-wild 22:19 20.02.2014

Re: Paul Craig Roberts

Služba radi i podmeće. Zato imaju plate i radna mesta. Oni su stvarni plaćenici - legitimni.
escherichije_colic escherichije_colic 21:42 20.02.2014

e posljednje vrijeme

Čemu takav cinizam sproćut pravedne borbe golorukog naroda za demokratske vrednosti?

Veliki Bog Demokratije Obama je veoma nezadovoljan kad ljudi ne veruju u demokratske vrednosti.
tasadebeli tasadebeli 23:07 20.02.2014

Re: e posljednje vrijeme

escherichije_colic
Čemu takav cinizam sproćut pravedne borbe golorukog naroda za demokratske vrednosti?

Veliki Bog Demokratije Obama je veoma nezadovoljan kad ljudi ne veruju u demokratske vrednosti.





Извињавамо се, много се извињавамо...



freehand freehand 21:49 20.02.2014

Komentar

Danas sam pricao sa momcima iz Ukrajine. Oni licno su ogorceni na EU i Ameriku i smatraju da EU i Amerika nemaju pravo da se mešaju u njihove unutrašnje stvari i da reziraju nemire. "EU and US dare to actively intrude in other countries internal affairs." Momci su pametni i mladi i ja im verujem.

Komentar je provereno 100% autentičan.
escherichije_colic escherichije_colic 21:55 20.02.2014

gotov je

Ja mislim da je puko Janukovič. Na CNN aktivisti razni opozcioni i analitičari se slažu da je odgovoran za žrtve i da mora da odstupi. Evo ako nekoga interesuje kako će izgledati buduća ukrajinska vlada, ovde ima zanimljivog brainstorminga:



PS evo ga i Bubka na CNN, čovek je šokiran šta se dešava u njegovoj miroljubivoj i gostoljubivoj zemlji ...
princi princi 22:35 20.02.2014

Re: gotov je

Provaljivanje ovog telefonskog razgovora je takva kegla bila, da je to neverovatno. Ruje su me stvarno prijatno iznenadile (kao što su me neprijatno iznenadili što su pukli 3:1 od Finaca- bruka). Možda je u pravu Saks kad kaže da Rusi polako ali nezaustavljivo razvijaju svoj hi tech sektor i da će sve više i više svoju ekonomiju zasnivati na prodaji visokotehnoloških usluga a ne samo glupe drill-baby-drill energije.
Obren Markov Obren Markov 21:55 20.02.2014

Auh

Često se ne slažemo, mislio sam u nijansama.
Ali...
Ala si sad napisao pogrešan tekst.
freehand freehand 21:57 20.02.2014

Re: Auh

Obren Markov
Često se ne slažemo, mislio sam u nijansama.
Ali...
Ala si sad napisao pogrešan tekst.

Pa pazi - ja nisam nesklon da uz razumnu i ozbiljnu argumentaciju priznam grešku i promenim mišljenje. I to javno i otvoreno, kako sam i to pogrešno izneo.
escherichije_colic escherichije_colic 22:01 20.02.2014

Re: Auh

Obren Markov

Ala si sad napisao pogrešan tekst.


Nešto slično sam i ja pomislio- ne u smislu da je tekst neistinit nego da je izbor teme i stava za javno propagiranje nezahvalan.
freehand freehand 22:07 20.02.2014

Re: Auh

escherichije_colic
Obren Markov

Ala si sad napisao pogrešan tekst.


Nešto slično sam i ja pomislio- ne u smislu da je tekst neistinit nego da je izbor teme i stava za javno propagiranje nezahvalan.

Gde sad ti vidiš bilo kakvo propagiranje? Reč je o tome da se u jednoj velikoj a relativno siromašnoj zemlji dešava besmislen pokolj i rušenje, maskirano suludim razlozima a koje nikome ne može doneti dobro.
Strapno je gledati to što se događa uz (makar pogrešnu) svest o uzrocima i mogućim ishodima.
Sirija je dobar primer za to.

shkval shkval 22:07 20.02.2014

Re: Auh

Опа, ево и Б(б)андере аутономашке
Велико и/или мало слово бирати по жељи, као и акценат
escherichije_colic escherichije_colic 22:19 20.02.2014

Re: Auh

freehand
escherichije_colic
Obren Markov

Ala si sad napisao pogrešan tekst.


Nešto slično sam i ja pomislio- ne u smislu da je tekst neistinit nego da je izbor teme i stava za javno propagiranje nezahvalan.

Gde sad ti vidiš bilo kakvo propagiranje? Reč je o tome da se u jednoj velikoj a relativno siromašnoj zemlji dešava besmislen pokolj i rušenje, maskirano suludim razlozima a koje nikome ne može doneti dobro.
Strapno je gledati to što se događa uz (makar pogrešnu) svest o uzrocima i mogućim ishodima.
Sirija je dobar primer za to.



Mislio sam "propagiranje" u smislu zagovaranja stava, ne u smislu da se tu nešto iz neke koristi piše Ovo sve drugo se slažem. Moraš razumeti da postoji određen tip obrazovanih ljudi koji samo dovođenje u pitanje bilo čega što se objavljuje u zapadnjačkim mainstream medijima doživljavaju kao jeres.

PS evo ga Vučić na CNN priča o Ukrajini, ima solidan akcenat :)
st.jepan st.jepan 02:00 21.02.2014

Re: Auh

ja nisam nesklon da uz razumnu i ozbiljnu argumentaciju priznam grešku

O, jesi, jesi...
i promenim mišljenje

Kakve veze ima promena mišljenja sa priznavanjem greške?
Nemoguće je da za one demonstrante sa snimka još uvek misliš da su policajci.
milojep milojep 21:59 20.02.2014

Najnovija vest

Obama predložio Janukoviču pomoć u vidu raketnog štita protiv demonstranata.
Čim ga instaliraju demonstranti će se sami povući!
krkar krkar 22:11 20.02.2014

Istorijsko pomirenje

Mašala!

Iz ovog bloga razumeo sam da su Tadić i Koštunica opet na prst u dupe - ako neće da nas voli Zapad, mi ćemo voleti Ruse.

Sad Šešeljevci i Dveri razne da vam se pridruže i taman ste se našli. Daće vam čika iz Tiršove poneku kosku.

Jebeš i vašu novoostvarenu ljubav i blog i situaciju kad glas razuma dolazi od Dodikovca iz Tvorevine!!!

P.S.
Nećeš smeti da diraš Vojine mačke!
freehand freehand 22:15 20.02.2014

Re: Istorijsko pomirenje

Iz ovog bloga razumeo sam da su Tadić i Koštunica opet na prst u dupe - ako neće da nas voli Zapad, mi ćemo voleti Ruse.

Da se od tebe očekivalo da išta razumeš možda bi došlo do nekakvog razočaranja. Ovako - znam da si fino ušuškan u prknu svoga vojvode-predednika pa i ne očekujem da do tebe išta dopre.
Sem kad ti niz Tomino pravo crevo dođe neki Blekmorov rif.
Znaš ono kad Kovedejl zapeva "Od Topole, od Topole..."
oskar-z-wild oskar-z-wild 22:23 20.02.2014

Re: Istorijsko pomirenje

escherichije_colic escherichije_colic 22:11 20.02.2014

cnn

Dakle ovaj CNN je izvanredno imbecilan. Slušam malopre "objašnjenje" TV reportera koji kaže doslovce ovako: "da istina je da postoje esktremno desničarski i nasilni elementi među protestantima koji napadaju policiju i snage bezbednosti, ali i oni se kroz tu borbu bore za isti cilj kao svi ostali- da se moć odlučivanja vrati u ruke ukrajinskog naroda" ... A pazi ovo- u dva dana je bukvalno situacija eksalirala skoro 4 puta! Juče je bilans bio zaustavljen na 26 žrtava i pregovaralo se, a već danas imamo preko sto mrtvih i poruku da "prevremeni izbori neće biti dovoljni, da Janukovič mora da ode". Zašto prevremeni izbori pod strogim nadzorom EU nisu dovoljni, ako je već Janukovič diktator čija vlast ne odražava volju većine? Zašto ipak mora da se počinje građanski rat u dva dana ako je već postojao dogovor da se ide na prevremene izbore? Ko se zapravo u ovoj situaciji plaši izbora i demokratskih sredstava borbe?
ivana23 ivana23 22:17 20.02.2014

Re: cnn

Ne treba gledati CNN, vec Euronews! Oni emituju veci deo dana direktno, ili pustaju snimke desavanja bez ikakvih komentara bilo koga.
escherichije_colic escherichije_colic 22:20 20.02.2014

Re: cnn

Ko voli Vučića neka prebaci na CNN momentalno!
freehand freehand 22:21 20.02.2014

Re: cnn

Zašto prevremeni izbori pod strogim nadzorom EU nisu dovoljni, ako je već Janukovič diktator čija vlast ne odražava volju većine? Zašto ipak mora da se počinje građanski rat u dva dana ako je već postojao dogovor da se ide na prevremene izbore? Ko se zapravo u ovoj situaciji plaši izbora i demokratskih sredstava borbe?

Pravo je pitanje ko i na osnovu kojeg prava i ovlašćenja - sem ukrajinskih birača - može da odredi da "Janukovič mora da ode"?
Jer, da podsetim, tako je i Gadafi morao da ode.
A na pregovorima o Siriji Amerikanci su sabotirali bilo kakav dogovor stavom da Asad ne može da se kandiduje na eventualnim izborima. Na pitanje "Zašto?" odgovor je bio "Jer može da pobedi."
oskar-z-wild oskar-z-wild 22:28 20.02.2014

Re: cnn

Zašto prevremeni izbori pod strogim nadzorom EU nisu dovoljni

Pravo je pitanje - ko i na osnovu kojeg prava, ovlašćenja sem ukrajinskih birača - može da odredi da "Janukovič mora da ode"?


Pa upravo zato što demonstracije i pregovori traju već koliko meseci, i što je došlo do žrtava taj čovek mora da ode.
apacherosepeacock apacherosepeacock 22:33 20.02.2014

Re: cnn

A na pregovorima o Siriji Amerikanci su sabotirali bilo kakav dogovor stavom da Asad ne može da se kandiduje na eventualnim izborima. Na pitanje "Zašto?" odgovor je bio "Jer može da pobedi."




Logicno.

Pitam se samo, ako su volsebno prestali tim povodom da masu radosno repom - kako ce tek proci ova provokacija sa Ukrajinom, gledano iz Moskve (da ne kazem zivahnog, na zapadnu zalost - Putina)?
escherichije_colic escherichije_colic 22:37 20.02.2014

Re: cnn

oskar-z-wild

Pa upravo zato što demonstracije i pregovori traju već koliko meseci, i što je došlo do žrtava taj čovek mora da ode.


Kako objašnjavaš situaciju da bukvalno preko noći- u uslovima primirja, pregovora i na pragu dogovora o prevremenim izborima- dolazi do eksplozije nasilja i porasta bilansa žrtava sa 26 na preko 100? Kome je to bilo u interesu i zašto?
oskar-z-wild oskar-z-wild 22:42 20.02.2014

Re: cnn

Kako objašnjavaš situaciju da bukvalno preko noći- u uslovima primirja, pregovora i na pragu dogovora o prevremenim izborima- dolazi do eksplozije nasilja i porasta bilansa žrtava sa 26 na preko 100? Kome je to bilo u interesu i zašto?


Direktiva iz Moskve. Na primer.
ivan.jordan_3 ivan.jordan_3 22:52 20.02.2014

Re: cnn

Izmedju vesti o Ukrajini, Vučić, "from CNN center in London". Nekako se lepo uklopio. Odlično pripremljen, malo je fulao kod prvog pitanja ali ok.

Ukrajinski problem i CNN idu ruku pod ruku. Već 10-tak dana ide nagli porast informacija sa lica mesta. Sa sve lady Amanpour. Koliko god želeli da ne verujemo u zavere, teško je. I vlast Ukrajine upada u zamku, iz prve. I protest pred gašenjem postaje gradjanski rat sa potpunom promenom perspektive. I EU uvodi sankcije.

I onda Vučić u sred priloga. Posle kažu nema ništa na televiziji.

escherichije_colic escherichije_colic 22:58 20.02.2014

Re: cnn

oskar-z-wild
Kako objašnjavaš situaciju da bukvalno preko noći- u uslovima primirja, pregovora i na pragu dogovora o prevremenim izborima- dolazi do eksplozije nasilja i porasta bilansa žrtava sa 26 na preko 100? Kome je to bilo u interesu i zašto?


Direktiva iz Moskve. Na primer.


To je jako jako slabo objašnjenje.

Zašto bi Moskva instruirala svog čoveka da se tako ofira u situaciji gde su sve oči svih Zapadnih medija uprte u njega i čekaju pogrešan korak? To bi ispalo da su mu dali direktivu da im puca u nogu.

Nešto drugo?
oskar-z-wild oskar-z-wild 23:00 20.02.2014

Re: cnn

Please yourself.
gavrilo gavrilo 22:29 20.02.2014

Cinjenice

Ukrajina ima oko 45 miliona stanovnika.
Mirne demonstracije su pocele sa oko 500.000 ljudi.
To je manje ljudi nego na demonstracijama u Srbiji 2000 godine.

Uostalom izbori koji slede u Ukrajini pokazace vecinsku volju stanovnistva i pokazati stvarnu pozadinu ovih nereda.
Neko ce za to morati odgovarati.


omega68 omega68 22:41 20.02.2014

у Крајина

У Крајини није на делу борба између ''запада'' ( читај Америке и Енглеске ) и Русије, већ је то борба ''запада'' ( читај Енглеске и њене робиње Америке ) против СУВЕРЕНИХ ЗЕМАЉА ЕВРОПЕ пре свега против Немачке а затим и Француске.
Немачкој не одговара рат у комшилуку.Америци одговара рат у Немалком комшилуку.
Немачкој не одговара захлађење односа са Русијом - енергија, сировине и остале тривијалности.
Америци одговара захлађење односа Немачке и Русије.
Немачкој и Француској не одговара да испадне како су немоћне да реше безбедоносна питања у свим суседству.
Америци одговара да, ова две, некада велике земље и силе не могу да реше безбедоносне проблеме у свом суседству.
Америка гура Француску и Немачку у трговиски савез, а њима је много исплативије да тргују са евроазијом.
Америка воли кад понизи Немачку и/или Француску.О Италији и Шпанији да не причамо.
А ђаво, пардон - Британија, само седи и смешка се...
oskar-z-wild oskar-z-wild 22:59 20.02.2014

Re: у Крајина

Tačno tačno, Ameri nisu intervenisali u Iranu, ni u Siriji, udustali su od raketnog štita u Poljskoj, sve to da bi se ratovalo u Ukrajini.

A zašto ti nigde ne vidiš interese Rusije? Ukrajinci bi hteli u Evropu, a Rusiji nikako ne prija da im se Evropa uvuče do ispod pupka. Ovde se radi o Rusiji a ne o Amerikancima čija je slava na zalasku.

Jesi Sloven ali budi objektivan.
omega68 omega68 23:12 20.02.2014

Re: у Крајина

Jesi Sloven ali budi objektivan.

Ако је мени упућено - нисам Словен.Ја сам индоевропљанин

Млатиш, с опроштењем, као она женска ствар по самару :
Ukrajinci bi hteli u Evropu

ко хоће у Европу?
Залуђени унијати и шачица ''гркокатолика''?Ма није вањда.

a Rusiji nikako ne prija da im se Evropa uvuče do ispod pupka

Није Русији проблем Европа испод пупка, то би прихватили, њима не треба УСА и штитови испод пупка.
То су сасвим, с опроштењем, различите ствари.
Ovde se radi o Rusiji a ne o Amerikancima čija je slava na zalasku.

Опет статива.Јеботе, дај неки гол!!!
Американцима је слава на издисају и зато су опасни јер покушавају борбу да реше нокаутом, виде да од победе на поене, уз складан рад ногу, нема ништа.
А то је, с учтивим опроштењем, сасвим контра твојим погрешним закључцима.
oskar-z-wild oskar-z-wild 10:46 21.02.2014

Re: у Крајина

Omega,

u jbte al' su ovi indoevropljani temperamentni! Izgleda da im je samo mrtav Amerikanac dobar Amerikanac.

Pravoslavna planeta Rus bolje da traži strateške partnere radi očuvanja svog islamskog solarnog pleksusa.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:31 22.02.2014

Re: у Крајина

omega68
Jesi Sloven ali budi objektivan.

Ако је мени упућено - нисам Словен.Ја сам индоевропљанин




то се код нас келтоевропљана зове - еј уишфул финкинг.
tasadebeli tasadebeli 22:42 20.02.2014

Ја твит теби, ти твит мени

Добро, реците ви мени да ли је ово нормално?

ЛИНК

НАТО апелује за мир у Украјини преко твитера? Преко твитера?

На 67 мртвих (званично) до сада! Преко твитера!

А Обама ће се око украјинског питања дописивати са Путином на фејсу, али само ако га Путин прихвати за пријатеља?

Ма терајте се, бре, у пизду материну сви заједно!

Нека вас 67 мртвих прогања сваке ноћи...

Људи моји, да ли ви капирате од каквих ликова нама директно зависи питање живота и смрти?

И у праву је Фри... Какво црно освајање слободе... Лицемерно позориште са намештеним изјавама, намештеним саопштењима која никоме не представљају нешто ново, намештеним састанцима на којима свако прича оно што се очекује од њега...

Само... Ови мртви неће после свега устати са тла, отрести прашину и отићи својим кућама као у неком холивудском филму...

Да ли сте приметили како у медијском извештавању из Украјине не можете последњих дана откада је почело убијање да сазнате ни приближан број протестаната?

Оперише се неким цифрама од 20 000 до 100 000... Огроман распон... А Кијев је град са два милиона становника и огромном површином (био сам својевремено тамо).

Шта је са тих 1 900 000 грађана Кијева који не учествују у протестима? Ко њих уопште пита за нешто?

Шта је са украјинским административним областима? У Љвову 200 демонстраната заузима зграду управе, а област Љвова има преко два и по милиона становника. Ко тих два и по милиона пита за нешто?

Потпуно ми је јасно зашто демонстранти не желе да чекају редовне изборе следеће године. Тада би и ови које нико не пита ни за шта рекли шта мисле својим гласом...

Неко овде помену покрадене прошле изборе. Колико знам, и њихове изборе контролишу и надгледају ови споља (као и наше изборе) који су сада директно заинтересовани за питање Украјине.

ЛИНК

EDIT:

Observers from the Organisation for Security and Co-operation in Europe (OSCE) said there were no indications of serious fraud and described the vote as an "impressive display" of democracy. "For everyone in Ukraine this election was a victory," João Soares, president of the OSCE's parliamentary assembly, said.


О чему нама причају медији овде? Какво освајање слободе? За кога? За нову групу тајкуна и мафијаша на власти?

У праву је Фри... Гледам и мука ми је...
freehand freehand 22:48 20.02.2014

Re: Ја твит теби, ти твит мени

За нову групу тајкуна и мафијаша на власти?

Nije pitanje šta su, nego čiji su.
I nije pitanje šta pričaju, nego koga slušaju.
apacherosepeacock apacherosepeacock 22:58 20.02.2014

Re: Ја твит теби, ти твит мени

freehand
За нову групу тајкуна и мафијаша на власти?

Nije pitanje šta su, nego čiji su.
I nije pitanje šta pričaju, nego koga slušaju.


A odavno ni to vise nije pitanje vec konstatacija.
omega68 omega68 23:02 20.02.2014

Re: Ја твит теби, ти твит мени

Време за покретање украјинске кризе је било добро, али, показало се да је све остало килаво. Зашто?

У највећој мери зато што се показује потрошеност „западних вредности“. Идејама о равноправности и слободи, заштити људских права, поштеној тржишној утакмици и уређеном демократском систему, током шест деценија Запад је мотивисао и привлачио интелектуалне и пословне елите источноевропских народа. Ко данас брани „западне вредности“ у Кијеву? Неонацистички покрети и следбеници Степана Бандере, удружени са разнобојним тајкунима и њиховим марионетама у политици! О „западним вредностима“ у Источној Европи данас више не говоре Милан Кундера, Чеслав Милош, Ришард Капушћински и Бохумил Храбал. Већ кијевски „скинхедси“ и најгори олош. А што се источноевропске елите тиче, најгласнији појединци попут Адама Михњика, Јана Чарногурског или Оскара Крејчија, постављају сасвим другачија питања: куда свет иде и где ће стићи ако оваквим путем настави!? Запад више не може да мотивише елиту својим вредностима! Може покушати да то учини само новцем. И то и чини: последње су процене да само из САД у Украјину недељно „улази“ 20 милиона долара (ради поређења: Железара „Смедерево“ је продата за 23 милиона долара 2003. године). Али, ту се онда јављају два проблема. Први, што плаћена елита постоји само у медијима, она не оставља никакав дубљи траг у друштву. Таква елита ће постојати док је и новца. Када новца не буде распашће се за неколико недеља. Иза „плаћеничке елите“ не остаје „идеолошки утицај“ већ слинав траг који избледи на првом сунцу. И друго, што је новца на Западу све мање!
Што се финансијског дела тиче, све озбиљне економске анализе публиковане у Украјини током јесени 2013. године говориле су да је исплативије остати у „тесним економским односима“ са Русијом. Ово се може разумети и као глас оног дела украјинске пословне елите који највише пуни државни буџет.

Због овога Запад у Украјини не може победити! Чак ни неки текући успеси, уколико их буде, не обећавају ништа друго, до привременог поправљања позиције. Дугорочно, Запад у Украјини нити има са ким да победи, нити има са чим да победи. Осим да покуша да игра до краја на насиље и изазове грађански рат. Запад је, као и у Сирији, преценио своје могућности. Зашто је ово битно за стање у Србији?

Прво, зато што ће се врло брзо показати којим путем Украјина креће: путем мирног решавања кризе или путем грађанског рата. То ће се знати вероватно после завршетка Олимпијаде у Сочију. Какав расплет може бити у једном и другом случају? До мирног решавања кризе не може доћи без укључивања Русије. Русија ће тиме легитимизовати своју позицију и уз сагласност Запада (!?) осигурати своје интересе у Украјини, односно, у њеном источном и јужном делу. У односу на данашње стање, Русија ће много ефикасније штити своје интересе у северном делу црноморског басена, без обзира што ће Запад фактички контролисати западне делове Украјине. У том случају, прва линија одбране геополитичких интереса Русије на западу је у Одеси, где ће ионако јак руски утицај не само бити додатно утврђен, већ вероватно и некаквим правно-формалним механизмом осигуран (федерализација или конфедерализација Украјине, формирање аутономне јединице са широким надлежностима!?). Уколико, пак, дође до ескалације сукоба и криза прерасте у грађански рат, треба очекивати да се Русија умеша у овај сукоб, на начин на који то буде чинио и Запад и тако почне да осигурава своје интересе у Источној Европи.
У случају мирног, договорног решавања кризе, суштински, Запад остаје поражена страна и то неће моћи да се сакрије било каквом кампањом или пропагандним триковима. Као што се ни пораз у Сирији није могао сакрити. То отвара простор за расправу у Србији: шта чинити?! Пораз Запада у српском комшилуку не може остати без икаквих последица. И та расправа ће се тицати и питања будућности евро-интеграција, али и друштвених вредности, приоритета и правила игре на којима ће се темељити српски систем.

Посебно важну улогу у тој расправи може одиграти постављање Немачке. Током Самита НАТО у Букурешту 2008. године Немачка се оштро супротставила намери САД да се започне са процесом „увлачења“ Украјине у НАТО. Немачка није желела да провоцира Русију овим потезом! Међутим, пет година касније Немачка је свим силама вршила притисак на Украјину да потпише трговински споразум са ЕУ, без обзира на резервисан став, чак и негодовање Русије. Било какво повлачење САД из Украјине, макар и најмање, отвара маневарски простор за Немачку, а то опет најављује и могућност договора са Русијом. Без обзира на сукобљене економске интересе, Русија и Немачка неће ризиковати улазак у озбиљнији сукоб због Украјине. Логика намеће да ће зато, покушати да направе договор. А тај договор је уоквиравање решења које је и „европско“ и „евроазијско“, и „западно“ и „совјетско“! Украјина може постати копча између два трговинска и политичка савеза, можда временом и постати мост за стварање једног економског простора „од Даблина до Владивостока“. Ту се, у цео овај оквир може укључити и Србија, као земља која има стратешки споразум са Русијом, а истовремено је отворила преговоре са ЕУ. Пошто Србија неће постати чланица ЕУ у догледно време, украјински рецепт „и Европа и Евроазија“ могао би бити примењен и у Србији. Тај модел, уколико дође до развоја какав је описан, постаје легитиман и могућ и било која власт у Србији, па макар је формирала и само једна странка, неће моћи да га игнорише. Чак шта више, услед све дубље економске кризе мораће почети да га разматра као могућност.
Са друге стране, у случају решавања украјинске кризе грађанским ратом, може се очекивати и преношење кризе на Балкан. Подела Украјине ратом отвориће и низ „замрзнутих питања“ на Балкану. У одређеној мери, проблеми који оптерећују Украјину, од њених вештачких граница, преко религијске, језичко-културолошке и идентитетске подељености, до сукобљености интереса већег броја геополитичких играча, постоје и у БиХ, Македонији, Црној Гори, а о Косову и Метохији не треба ни трошити речи. Шта ће српска власт чинити ако дође до озбиљне дестабилизације у окружењу Србије? Шта ће радити ако се покрене „албанска лавина“ у Скопљу, па последично, започне нова „албанска интифада“ у Приштини? Позваће се на Бриселски споразум!?

Без обзира на резултат избора у Србији, решавање кризе у Украјини ће у наредних неколико месеци донети нове теме на дневни ред на српску политичку сцену. Средњорочно, може донети и сасвим нови оквир за будуће интеграције Србије. Док дугорочно утиче на обликовање промена у структури светског политичког система, што ниједна држава Источне Европе неће моћи да занемари. У овој кампањи Србија може остати без политике, али ће расплет у Украјини вратити политику у Србију!
Аутор је извршни директор Центра за стратешке алтернативе
escherichije_colic escherichije_colic 23:03 20.02.2014

Re: Ја твит теби, ти твит мени

freehand
За нову групу тајкуна и мафијаша на власти?

Nije pitanje šta su, nego čiji su.
I nije pitanje šta pričaju, nego koga slušaju.


... a nije vala ni pravo pitanje, ako ćemo pošteno. Više retoričko. Samo treba pogledati ove imbecilne CNN izveštaje sa trga Nezavisnosti.
freehand freehand 23:37 20.02.2014

Re: Ја твит теби, ти твит мени

Зашто је ово битно за стање у Србији?

Прво, зато што ће се врло брзо показати којим путем Украјина креће: путем мирног решавања кризе или путем грађанског рата. То ће се знати вероватно после завршетка Олимпијаде у Сочију.

Omega... Pozicije Ukrajine i Srbije - geografski, istorijski, politički, bezbednosno, kulturološki, demografski - skoro da nemaju dodirne tačke, sem nekih opštih. Te čitati iz ukrajinske situacije nekakve znake i smernice - sem najopštijih - za budućnost Srbije potpuno je besmisleno.
omega68 omega68 23:41 20.02.2014

Re: Ја твит теби, ти твит мени

Кажи то Пророковићу он је то докторирао и мало је већи стручљак од мене, а од тебе - не верујем
Inner Party Inner Party 23:00 20.02.2014

Yugoslavia Scenario II

This Time It´s Nuclear!

milojep milojep 23:02 20.02.2014

Beograd na vodi

tasadebeli tasadebeli 23:31 20.02.2014

Re: Beograd na vodi

milojep



Хм... Да... На води, по води,...

Ма само када се завршило оно доба аквафобичних комуниста који су Београд отерали са његових река... А за предлоге уз именице ћемо се лако договорити.


inco inco 23:38 20.02.2014

Re: Beograd na vodi

Au, PPV izgleda ima veće ambicije od toga da postane PV - 'oće on i na šire tržište jer ovo što priča je k'o da pokušava voditeljku da ubedi da glasa za njega

Doduše, bar nešto nije slagao - they are hardly working...
omega68 omega68 23:16 20.02.2014

100

smarashbre smarashbre 00:29 21.02.2014

Western boy

Auu kako je nekim komentatorima(od najgrdnijih komunjara i šešeljevaca pa do ldp ovaca) teško da shvate, da se stvari menjaju, pretumbavaju, ništa nije crno belo, kako vaši postkomunistički možčići ne mogu da kapiraju.

Meni je sasvim normalno da su radikalne struje upale u ovu priču naroda željnog zapadnog sistema i demokratije. Na žalost vaš ograničeni mozak odmah tu prepoznaje neku zaveru, neku mutljavinu trulog zapada.
Znate kad bi oborili našeg diktatora, da se opozicija nije udružila sa mafijašima i ubicama 5. Oktobra. Na sveti nikad.
Jednostavno to su lude glave spremne da poginu, što se od običnog naroda ne može baš očekivati, šta je tu sporno.

Ovde je reč o poznatom srpskom inatu i ograničenosti, pa svako ima neku svoju verziju, a opet prepoznaje se crveni potpis i poreklo u većini komentara..

Btw, vas nekoliko koji ih pišete,smarate više sa antizapadnim komentarima na sajtu b92

Hah možda nam zato slabo ide..kod nas je elita poreklom, verćinom iz iste pogane- crvene kuhinje.


ps. Amerika nije na zalasku, grdno se varate!
freehand freehand 00:34 21.02.2014

Re: Western boy

vaši postkomunistički možčići ne mogu da kapiraju.

vaš ograničeni mozak


Introspekcija je dobra i korisna stvar, al ne moraš to da deliš sa svima nama.
Postoje stvari koje je dobro zadržati za sebe.
escherichije_colic escherichije_colic 02:43 21.02.2014

Re: Western boy

smarashbre


Ceo komentar jedna najobičnija pretenciozna prdnjava a percepcija Sveta na nivou prosečnog bubuljičavog obožavatelja Đastina Bibera. Normalno da se sve može racionalizovati, može čovek sam sebe ubediti da je čaša pišaline zapravo krigla hladnog piva, pa isto tako ispričati sebi debilnu pričicu koja napade fašista na ukrajinsku policiju (bojevom municijom) naziva "željom naroda za zapadom".
milisav68 milisav68 09:24 21.02.2014

Re: Western boy

smarashbre
Znate kad bi oborili našeg diktatora, da se opozicija nije udružila sa mafijašima i ubicama 5. Oktobra. Na sveti nikad.

A jel znaš ko ih je udružio?

Nije ti nimalo zasmetalo što je policija i vojska toga dana nosila tetki lek, i što je jedina žrtva bila žena koja je pala sa kamiona, a Legija&co se grlio i ljubio sa narodom.

Rešenje zagonetke ti se nalazi u par datuma, recimo ovaj, a može i ovaj.

hajkula1 hajkula1 16:33 21.02.2014

Re: Western boy

smarashbre
1 Na žalost vaš ograničeni mozak odmah tu prepoznaje neku zaveru, neku mutljavinu trulog zapada.

2 Znate kad bi oborili našeg diktatora, da se opozicija nije udružila sa mafijašima i ubicama 5. Oktobra. Na sveti nikad.




ad 1 Tvoj bezgranično-šta?


ad 2 Mafijaši i ubice, ljudi bez časti, morala, nemaju ni domovinu, ni naciju, ni partiju. Prvo su bili nacionalisti uz autokratu a onda su prešli na stranu demokrata, sarađujući sa svim partijama. Tako je moguća saradnja DS i SPS kao i LDP i SNS...
929292 929292 00:51 21.02.2014

Izgleda da se mora u EU.


Milom ili silom.
tasadebeli tasadebeli 01:04 21.02.2014

Re: Izgleda da se mora u EU.

smarashbre

ps. Amerika nije na zalasku, grdno se varate!


Нисам ја овде видео да је било ко рекао да је Америка на заласку...

А да је на западу, то јесте... Или што би рекли Словенци на заходу...

Додуше, код Хрвата та реч "заход" има малкице другачије значење, али опет се некако уклапа у ситуацију... Америци се то све чешће догађа последњих година...

929292

Izgleda da se mora u EU.

Milom ili silom.


Ма не секира мене то... Мене секира што то није први пут да се негде мора милом или силом у овој Европи... А сваки претходни пут то се завршавало са милионима изгинулих...
escherichije_colic escherichije_colic 02:46 21.02.2014

Re: Izgleda da se mora u EU.

„Ako pratite razvoj situacije u Ukrajini, videćete za koju sedmicu ili dve kako mi postupamo prema neodgovornoj političkoj eliti. To će biti poruke i za vašu političku elitu“, rekao je Kacin u emisiji „Intervju 20″, koju na televiziji „BHT1″ uređuje i vodi Sanela Prašović-Gadžo, a koji će biti emitovan 12. februara od 20.35 sati.




Bez blama i otvoreno najavljeno.
tasadebeli tasadebeli 06:56 21.02.2014

Re: Izgleda da se mora u EU.

escherichije_colic

„Ako pratite razvoj situacije u Ukrajini, videćete za koju sedmicu ili dve kako mi postupamo prema neodgovornoj političkoj eliti. To će biti poruke i za vašu političku elitu“, rekao je Kacin u emisiji „Intervju 20″, koju na televiziji „BHT1″ uređuje i vodi Sanela Prašović-Gadžo, a koji će biti emitovan 12. februara od 20.35 sati.


Ух...

Ако тако стоји ствар са елитама, како ли је тек са неодговорним народом који се може немилице трошити... Ионако нам је планета пренапучена...





011-495 011-495 01:36 21.02.2014

Istorijsko NE

za ruskih 15 milijardi
i odusevljeno DA za EU 600 miliona obecanja...jednog dana...ako ispunite ovo...i ovo...i ovo....
Mislim da su potomci Poljaka i poljskih Jevreja odlucili konacno da se Rusima osvete za unistavanje miroljubive Poljske kraljevine i pokazu da ce radije jesti obecanje EU korenja a i grejati se na to isto obecanje nego uzeti novac od Rusa.
Kolektivna memorija je cudo...pogotovo ako je potpomognuta bracom izbeglom iz okoline Odese pa nastanjenom u slobodnim SAD-ima (naravno, nije ih potresla cinjenica da im je to omogucio genocid nad Indijancima).
Treba Rusi da organizuju referendum istocnog dela i da ga odvoje i ovako su tamo pare, industrija i sirovine a i ruski zivalj.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 01:57 21.02.2014

ma sve je to ok...

...mene samo brine što i nas ovo na koncu svega čeka
escherichije_colic escherichije_colic 02:51 21.02.2014

Re: ma sve je to ok...

vrabac_u_steni
...mene samo brine što i nas ovo na koncu svega čeka


Ne čeka. Mi smo već prevedeni u sistem, ostalo je samo to tehnikalija oko pregovora da se odradi, a to će Vučić lasno- vidiš kako je lepo akcenat uvežbao i sa srdačnim osmehom pozvao voditeljku CNN da poseti Srbiju. Kako smo dosada živeli u bankrotu ne proizvodeći ništa, od to malo evropske crkavice i fondova ima da plandujemo, još ako se konačno taj "koridor" završi pa kreće da kaplje od tranzita .... ih, lezi lebe da te jedem, kakav crni građanski ili dalekobilo Treći svetski rat

Ukrajina je ozbiljno igralište, veliki resurski, enormno značajniji geostrateški činioci ...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 04:49 21.02.2014

Re: ma sve je to ok...

escherichije_colic


Ne čeka. Mi smo već prevedeni u sistem, ostalo je samo to tehnikalija oko pregovora da se odradi, a to će Vučić lasno- vidiš kako je lepo akcenat uvežbao i sa srdačnim osmehom pozvao voditeljku CNN da poseti Srbiju. Kako smo dosada živeli u bankrotu ne proizvodeći ništa, od to malo evropske crkavice i fondova ima da plandujemo, još ako se konačno taj "koridor" završi pa kreće da kaplje od tranzita .... ih, lezi lebe da te jedem, kakav crni građanski ili daleko bilo Treći svetski rat.



da, a i taj EU okvir neće značiti mnogo uz ovaj parazitski menta(/o?)litet koji je stvoren u Srbiji. koliko dugo će Supersile tolerisati taj mentalitet, ili prosto doći i oduzeti ono što vredi?
ivan.jordan_3 ivan.jordan_3 06:54 21.02.2014

Re: ma sve je to ok...

Mislim da je kod nas već obavljeno / završeno. Mi možda nemamo svi osećaj da jeste, ali skoro sam siguran da je tako. Što ne mora da bude loše samo po sebi, gde svi ostali tu i mi. Pomoglo bi istina kad bi postali svesni toga.

A o pravdi, evo gore se pominje Srdja Popović...nema pravde.
escherichije_colic escherichije_colic 11:59 21.02.2014

Re: ma sve je to ok...

Srđan Fuchs

da, a i taj EU okvir neće značiti mnogo uz ovaj parazitski menta(/o?)litet koji je stvoren u Srbiji. koliko dugo će Supersile tolerisati taj mentalitet, ili prosto doći i oduzeti ono što vredi?


Ovo drugo, boldovano, uz napomenu da će morati neki prihran da bace, da ne pokrepa domicilno stanovništvo (npr kao kad držiš baštu, moraš unutra da održavaš i hraniš koloniju puževa, košnicu stršljenova ili kakvih drugih korisnih beskičmenjaka i kukaca) Mora neko ipak na toj silnoj imovini i resursima da bude "kućepazitelj". Međutim, to samo po sebi ne mora da bude loše, o tome ja pričam. Mi smo inače ljudi koji su naučili kako da svedu potrebe na minumum, uspore metabolizam, skuvaju ručak od ničega isl pa će instaliranje bilo kakve stabilnosti i racionalne raspodele resursa sigurno delovati blagotvorno, kao preporod za ovaj narod. Videćeš, svanuće nam čim se najgori šljam iz sveta politike pokupi da ganja karijere i plandovinu po Briselu. Neka malo glavatoj gospodi piju krv a kmetovi će kopati ko i vazda što su ...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:43 22.02.2014

Re: ma sve je to ok...

а Србија, бураз? ми нисмо способни сами да одстранимо своју гамад? ево, ја вредим барем за стотину, пре него ме смакну. зашто такав благоцинични дефетизам. Србија поседује потенцијал. дај ми платформу око које ћемо се окупити и ја дајем самсоновску јудејску снагу!
omega68 omega68 09:14 22.02.2014

Re: ma sve je to ok...

ево, ја вредим барем за стотину



patkica patkica 08:47 21.02.2014

Monopol sile

Ukrajinicma je dosta samovoljne, oligarske vlasti. Ovo sa borbom između Zapada i Istoka je samo dodatak. Otprilike isto kao i u urotama sklonim Balkancima vjerovati da su protesti u BiH samo zato da se sruši Republika Srpska, taj bastion ekonomske, društvene i demokratske stabilnosti.
Zatvaranje novinara, nasilje nad političkim protivnicima, represivni zakoni koji guše slobode. Odbijanje približavanja Uniji je samo kap koja je prelila čašu. EU je odigrala krivu kartu i nije ponudila dovoljno.
A i ne zaboravimo u koga je monopol sile. Način na koji se koristi je sve, samo ne demokratski. Da, i zapad koristi silu, ali ne sjećam se da se ovako bestijalno ubijali demonstrante u Londonu ili, recimo Parizu prethodnih godina dok su gorjele ulice. Ovakav način korištenja represivnog aparata je odlika samo represivnih režima koji narod smatraju neprijateljem.
predatortz predatortz 08:53 21.02.2014

Re: Monopol sile

Otprilike isto kao i u urotama sklonim Balkancima vjerovati da su protesti u BiH samo zato da se sruši Republika Srpska, taj bastion ekonomske,


Pa, nisu samo zbog toga, ali nije da to nije jedan od ciljeva sarajevske mahale.

EU je odigrala krivu kartu i nije ponudila dovoljno.


Možda bi i ponudila, da ima šta.


A i ne zaboravimo u koga je monopol sile. Način na koji se koristi je sve, samo ne demokratski. Da, i zapad koristi silu, ali ne sjećam se da se ovako bestijalno ubijali demonstrante u Londonu ili, recimo Parizu prethodnih godina dok su gorjele ulice.


Potseti se malo srušenih crnačkih kvartova u USA tokom demonstracija '92. . Što se Londona i Pariza tiče, ni ja se ne sećam da su demonstranti masovno vatrenim oružjem napadali na policiju, niti se sećam da su upadali u vojne magacine i naoružavali se.

milojep milojep 09:03 21.02.2014

Re: Monopol sile

Patkica

Da, i zapad koristi silu, ali ne sjećam se da se ovako bestijalno ubijali demonstrante u Londonu ili, recimo Parizu prethodnih godina dok su gorjele ulice. Ovakav način korištenja represivnog aparata je odlika samo represivnih režima koji narod smatraju neprijateljem.


Za te demonstracije na zapadu su snimljeni i uhvaćeni demonstranti na robijama od 10-15 godina. A pri tom nije bilo nikakve organizacije spolja kao i ubacivanja novca kao što je to slučaj u Ukrajini i ostalim mestima gde zapad još nije uveo demokratiju. Predlažem da nick patkica, zameniš sa guskica,prikladniji je.

freehand freehand 09:06 21.02.2014

Re: Monopol sile

EU je odigrala krivu kartu i nije ponudila dovoljno.
A i ne zaboravimo u koga je monopol sile. Način na koji se koristi je sve, samo ne demokratski. Da, i zapad koristi silu, ali ne sjećam se da se ovako bestijalno ubijali demonstrante u Londonu ili, recimo Parizu prethodnih godina dok su gorjele ulice.


Novac o kome so ovde govori (610 miliona Vs. 15 milijardi) nije bio cena za opredeljivanje Ukrajine, već njenog preživljavanja.
Način na koji se koristi sila, po većini izveštaja jedva je dostatan da se odgovori na silu koju koriste demonstranti.
A Zapad... Da je pucano na policajce ili da su živi spaljivani u Britaniji ili Francuskoj mislim da bismo i tamo gledali malo drugačiji razvoj situacije.
A ovako, evo jedan stari snimak iz SAD. Nema nereda, nema paljevine, niko nije dirao policiju.

charlie charlie 09:09 21.02.2014

Re: Monopol sile

patkica
Ukrajinicma je dosta samovoljne, oligarske vlasti. Ovo sa borbom između Zapada i Istoka je samo dodatak. Otprilike isto kao i u urotama sklonim Balkancima vjerovati da su protesti u BiH samo zato da se sruši Republika Srpska, taj bastion ekonomske, društvene i demokratske stabilnosti.
Zatvaranje novinara, nasilje nad političkim protivnicima, represivni zakoni koji guše slobode. Odbijanje približavanja Uniji je samo kap koja je prelila čašu. EU je odigrala krivu kartu i nije ponudila dovoljno.
A i ne zaboravimo u koga je monopol sile. Način na koji se koristi je sve, samo ne demokratski. Da, i zapad koristi silu, ali ne sjećam se da se ovako bestijalno ubijali demonstrante u Londonu ili, recimo Parizu prethodnih godina dok su gorjele ulice. Ovakav način korištenja represivnog aparata je odlika samo represivnih režima koji narod smatraju neprijateljem.

Нису убијали бестијално, него западњачки ефикасно, не чекајући да се демонстранти организују !
patkica patkica 09:35 21.02.2014

Re: Monopol sile

charlie freehend predatorz milojep



Zabavno je čitati razmišljanja osoba koji zdušno brane teroristički čin Gavrila Principa kao vrhunac borbe za slobodu i demokraciju ubijajući samovoljnog vladara i njegovu trudnu ženu, a s druge strane kad se NAROD digne protiv samovoljnog vladara, a ovaj na njih puca, riječ je o uroti zlog Zapada protiv blažene Rusije. Iznimno zanimljivo.... Ali valjda je do mene...
predatortz predatortz 09:41 21.02.2014

Re: Monopol sile

patkica
charlie freehend predatorz milojep



Zabavno je čitati razmišljanja osoba koji zdušno brane teroristički čin Gavrila Principa kao vrhunac borbe za slobodu i demokraciju ubijajući samovoljnog vladara i njegovu trudnu ženu, a s druge strane kad se NAROD digne protiv samovoljnog vladara, a ovaj na njih puca, riječ je o uroti zlog Zapada protiv blažene Rusije. Iznimno zanimljivo.... Ali valjda je do mene...


Štovana susjedo, Francika je u mojoj zemlji bio oličenje okupatora. Nad okupatorom se ne može izvršiti teroristički čin.

Koliko ja znam, Ukrajina ima regularno izabrano rukovodstvo. Koliko znam, sve policije sveta na vatru uzvraćaju vatrom. Neke čak ne čekaju na vatru, nego pucaju na samu pomisao da je neko naoružan. Neke policije, bez sankcija, ubiju Brazilca, električara koji je pošao na posao pred gomilom ljudi u metrou, jer im je nesrećnik ličio na Arapina i imao nešto pod miškom.
freehand freehand 09:43 21.02.2014

Re: Monopol sile

patkica
charlie freehend predatorz milojep



Zabavno je čitati razmišljanja osoba koji zdušno brane teroristički čin Gavrila Principa kao vrhunac borbe za slobodu i demokraciju ubijajući samovoljnog vladara i njegovu trudnu ženu, a s druge strane kad se NAROD digne protiv samovoljnog vladara, a ovaj na njih puca, riječ je o uroti zlog Zapada protiv blažene Rusije. Iznimno zanimljivo.... Ali valjda je do mene...

Lepo kaže Jakopo Belbo da se, po potrebi sve može povezati sa bilo čime drugim, i naknadno dodati potreban smisao.
Na žalost, to konstrukciju retko može da učini smešnom ali nikada pametnom.
milojep milojep 09:46 21.02.2014

Re: Monopol sile

patkica
charlie freehend predatorz milojep



Zabavno je čitati razmišljanja osoba koji zdušno brane teroristički čin Gavrila Principa kao vrhunac borbe za slobodu i demokraciju ubijajući samovoljnog vladara i njegovu trudnu ženu, a s druge strane kad se NAROD digne protiv samovoljnog vladara, a ovaj na njih puca, riječ je o uroti zlog Zapada protiv blažene Rusije. Iznimno zanimljivo.... Ali valjda je do mene...


Patkice,

da je onaj jednooki oficir ili bilo ko drugi uspeo da ubije Hitlera (sa sve Evom Braun ili bez nje) tokom WWII šta bi rekla za njega? Da je terorista ili heroj?

p.s. Verovatno ceniš Hitlera, ali šta bi rekla u javnosti?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana