Politika| Život

@ Nebojša Milenković

Dr M RSS / 20.02.2014. u 21:59

 

 

Uvaženi kolega Milenkoviću,

Prošla su skoro 24 sata od kad ste na svom blogu napisali netačnu tvrdnju da bi koalicija DS+NOVA stranka mogla da saradjuje sa Aleksandrom Vučićem, i skoro 9 sati od kako sam Vas zamolio za ispravku te netačnosti.

Obzirom da je preko 2000 čitalaca Vašim tekstom dovedeno u zabludu, moram da se suprotstavim takvom postupku i, istovremeno, da izrazim neslaganje sa ukupnom postavkom predmetnog teksta, a to je da su svi isti.

I, čini mi se, da je zato svejedno za koga se glasa, ili, da je najbolje da se uopšte ne glasa.

Nisu svi isti, uvaženi kolega!

NOVA stranka nikako ne može da saradjuje sa Aleksandrom Vučićem zato što on postaje etalon za voluntarističku autokratiju.  Ovo je i dovelo do predizborne koalicije sa Demokratskom strankom koja je, takodje, prepoznala ovu opasnost i postala prihvatljiv partner  onog trenutka kad se od tog sira u previranju ocedila surutka.

Ukratko, Vi,  uvaženi kolega, svojim blogom implicirate da je Srbija zemlja u kojoj su pesimisti uvek u pravu.

NOVA stranka se bori da ne bude tako.

 



Komentari (121)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

krkar krkar 22:17 20.02.2014

NOVA stranka - STARE fore

U nadi da je narod plitke pameti.

Jeste, ali ipak onome ni toliko glup narod ne može da veruje. Previše je očigledni vaćaroš, lažov i secikesa
Dr M Dr M 22:27 20.02.2014

Re: NOVA stranka - STARE fore

U nadi da je narod plitke pameti.

Jeste, ali ipak onome ni toliko glup narod ne može da veruje. Previše je očigledni vaćaroš, lažov i secikesa


Nemoj tako o PPV.

Ipak je vadio ono dete iz snega, da bi ga, valjda, udavio u Beogradu na vodi.


loader loader 23:52 20.02.2014

Re: NOVA stranka - STARE fore

Prazni džepovi,
puni televizori,
....

Srećom, izbori Srbiju ne koštaju mnogo... Samo kao iščupane cevčice iz vena bolesnika koji je skoro pred kolapsom ...

Moglo bi tako svake godine. Ako se poštuju kriterijumi po kojima su ovi izbori raspisani, biće zaista svake godine...
... Srećom - eto, ne koštaju mnogo !

Dr M Dr M 23:59 20.02.2014

Re: NOVA stranka - STARE fore

Moglo bi tako svake godine.


Više volim jednom godišnje nego nikad.

To nikad može najviše da nas košta.
loader loader 00:14 21.02.2014

Re: NOVA stranka - STARE fore

Više volim jednom godišnje nego nikad.


Kakav osećaj za demokratiju

To nikad može najviše da nas košta.

Da, bre... a ovako, na godinu-dve, ispada džabaka. Bar tako kaže ppv, a tu je negde i tn. Njima valja verovati, jer do sada su uvek pokazali da drže predizbornu reč.
Predizborna reč je ovde zakon, more. Kod njih posebno
Dr M Dr M 00:24 21.02.2014

Re: NOVA stranka - STARE fore

Više volim jednom godišnje nego nikad.


Doćićete i Vi u moje godine, Mr. Loader!
loader loader 00:36 21.02.2014

Re: NOVA stranka - STARE fore


Kakve godine, more... Pre svake kampanje spremiti dovoljnu količinu srpskog žen-šena: med i orahe I, nema kiksa: može da se gleda predizborni hard-core skoro po čitav dan

Dr M Dr M 00:40 21.02.2014

Re: NOVA stranka - STARE fore

orahe


Ni orasi nisu što su nekad bili...
loader loader 00:48 21.02.2014

Re: NOVA stranka - STARE fore

Ah, ne... Uzimati samo one stare sorte oraha, sorte koje su gajene pre dolaska komunista na vlast... To onda ne omanjuje.
Vidite, sve ima svoje .. Uostalom, zašto mozak liči na orah

Dr M Dr M 00:56 21.02.2014

Re: NOVA stranka - STARE fore

Uzimati samo one stare sorte oraha, sorte koje su gajene pre dolaska komunista


Tvrd je orah voćka čudnovata...
loader loader 01:03 21.02.2014

Re: NOVA stranka - STARE fore

Eto ..
Pesma nas je održala...
A tek kombinacija pesme i oraha ..!

Nego, ima i ona druga strana - u toj kombinaciji obavezno nagrabusimo
jinks jinks 08:56 21.02.2014

Re: NOVA stranka - STARE fore

NOVA stranka - STARE fore
U nadi da je narod plitke pameti.


:)

Mada, interesantno i koliko je trenutno na, na primer, naslovnoj strani bloga, odnosno u politici, puno Neo-liberala.

I taman pomislite da su jedni podmireni i da su se dovoljno obogatili kada se pojave novi.

Glede pamcenja, mozda bi interesantno bilo podsetiti se i sta su sve do sada bili po profesiji - priuceni bankar, profesorka Marksizma, KP sekretar, dramaturg, sofer, stecajni upravnik ... i sve sami vrhunski strucnjaci za ekonomiju.
Dr M Dr M 09:18 21.02.2014

Re: NOVA stranka - STARE fore

i sve sami vrhunski strucnjaci za ekonomiju.


Ekonomija je suviše važna da bi smela da se prepusti ekonomistima..
loader loader 02:00 23.02.2014

Re: NOVA stranka - STARE fore

Ekonomija je suviše važna da bi smela da se prepusti ekonomistima..

Da, da... taj deo štiva bi trebalo da preuzmu političari
I to oni iskusniji
Dr M Dr M 08:31 23.02.2014

Re: NOVA stranka - STARE fore

loader
Ekonomija je suviše važna da bi smela da se prepusti ekonomistima..

Da, da... taj deo štiva bi trebalo da preuzmu političari
I to oni iskusniji


A iskustvo se dokazuje brojem neuhvaćenosti u aferama..
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:18 20.02.2014

Jesam prvi?

Ja bih strašno voleo da si u pravu i da Đilas i Zoran pokažu da im je načelo ispred ostalog
libkonz libkonz 22:23 20.02.2014

Re: Jesam prvi?

Ako se ne varam, doktor je pisao i kako Nova stranka neće ulaziti u koalicije, kad ono - Đilas.
Nego, baš me zanima koliko će blogera biti na Radulovićevoj listi. Imam neki osećaj da će to biti prilično veliki broj.
Dr M Dr M 22:29 20.02.2014

Re: Jesam prvi?

uros_vozdovac
Ja bih strašno voleo da si u pravu i da Đilas i Zoran pokažu da im je načelo ispred ostalog


Tome se i ja nadam, Uroše.
Dr M Dr M 22:32 20.02.2014

Re: Jesam prvi?

Ako se ne varam, doktor je pisao i kako Nova stranka neće ulaziti u koalicije, kad ono - Đilas.


A ja Ti onda dopisao, otprilike

Kad ti se neprijateljski padobranci spuštaju na glavu, svako ko puca na njih, a ne tebi u ledja, dragocen je saveznik.

Atomski mrav Atomski mrav 22:36 20.02.2014

Re: Jesam prvi?

Ako se ne varam, doktor je pisao i kako Nova stranka neće ulaziti u koalicije, kad ono - Đilas.


I kad sam kao dete skontao da Deda Mraz ne postoji, nisam se odrekao novogodišnjih paketića...
libkonz libkonz 22:38 20.02.2014

Re: Jesam prvi?

Kad ti se neprijateljski padobranci spuštaju na glavu, svako ko puca na njih, a ne tebi u ledja, dragocen je saveznik.

Pošteni Đilas i pošteni "nismo mi, to je sve Tadić" DS. Po čemu je to DS bolji od SNS? 8 godina su nas potkradali i vodili ka provaliji i sad su nam oni neki spas?
Ne znam za vas, ali ja što sam glas'o, glas'o sam.
Atomski mrav Atomski mrav 22:39 20.02.2014

Re: Jesam prvi?

Kad ti se neprijateljski padobranci spuštaju na glavu, svako ko puca na njih, a ne tebi u ledja, dragocen je saveznik.


A šta ako pucaju ćorcima?
Dr M Dr M 22:42 20.02.2014

Re: Jesam prvi?

I kad sam kao dete skontao da Deda Mraz ne postoji, nisam se odrekao novogodišnjih paketića.


"Mora da ima Boga"!, reče Zlatna ribica, "ko, inače, menja vodu"?


gedza.73 gedza.73 22:46 20.02.2014

Koalicije?





If he asks
If you're all alone
Can he take you home
You must tell him no




Dr M Dr M 22:46 20.02.2014

Re: Jesam prvi?

Ne znam za vas, ali ja što sam glas'o, glas'o sam.


Libe, uopšte Te ne teram da glasaš.

Ovaj blog je samo reakcija na netačnost koju je izrekao kolega Milenković na svom blogu.

Da nije nonšalantno sve strpao u istu vreću, ne bih se ni javljao tamo.

Eventualno, kad počne trolovanje.
Dr M Dr M 22:51 20.02.2014

Re: Jesam prvi?

Atomski mrav
Kad ti se neprijateljski padobranci spuštaju na glavu, svako ko puca na njih, a ne tebi u ledja, dragocen je saveznik.


A šta ako pucaju ćorcima?


Misliš da je Vučić ćorak?

Meni više liči na atomsku bombu.(Izvini za ovo atomsku, ne verujem da Ti je neki rodjak..
Dr M Dr M 22:54 20.02.2014

Re: Koalicije?

gedza.73




If he asks
If you're all alone
Can he take you home
You must tell him no







freehand freehand 22:56 20.02.2014

Re: Jesam prvi?

libkonz
Kad ti se neprijateljski padobranci spuštaju na glavu, svako ko puca na njih, a ne tebi u ledja, dragocen je saveznik.

Pošteni Đilas i pošteni "nismo mi, to je sve Tadić" DS. Po čemu je to DS bolji od SNS? 8 godina su nas potkradali i vodili ka provaliji i sad su nam oni neki spas?
Ne znam za vas, ali ja što sam glas'o, glas'o sam.

Libkonze, da te pitam nešto: jesi li brojao koliko si stavova do sada promenio? I koliko često?
Smisao pitanja nije da te denunciram, niti omalovažim. Svi su tvoji stavovi javno izneseni i ostali zabeleženi. Smisao je bio da ti, možda - a izvini ako je ovo previše nametljivo - sugeršem da bar malo bolje razmisliš kad se opredeljuješ. Jer ako se tih opredeljenja sa takvom lakoćom odričeš, možda je uzrok u lakočći sa kojom ih prihvataš?
Atomski mrav Atomski mrav 22:59 20.02.2014

Re: Jesam prvi?

Misliš da je Vučić ćorak?

Predizborne kampanje koje se svode na "mi smo jedina prava opozicija Vučiću" su ćorci.
libkonz libkonz 23:00 20.02.2014

Re: Jesam prvi?

Libe, uopšte Te ne teram da glasaš.

Znam, doktore, a i stvarno se pitam koja bi me sila mogla naterati da glasam za Đ.
Da nije nonšalantno sve strpao u istu vreću, ne bih se ni javljao tamo.

Slažem se, evo i ja mislim da Koštunica nikad ne bi pristao da uđe u koaliciju sa Vučićem.
Izvini za trolovanje, na blogu je u poslednje vreme aktivan samo klub obožavalaca novog mesije koji nas vodi u bolju budućnost, pa rekoh da se malo zezam na tvom blogu.
libkonz libkonz 23:04 20.02.2014

Re: Jesam prvi?

Libkonze, da te pitam nešto: jesi li brojao koliko si stavova do sada promenio? I koliko često?

To samo ti vidiš. Ni jednog momenta se nisam pokajao što sam glasao za Tomu. I dalje verujem da je to bila sasvim ispravna odluka da se oslobodimo od onih koji su nas uništavali. Nisam ništa očekivao od Vučića, ali mi se u jednom momentu učinilo da bi se nešto moglo promeniti. Verujem da mu je to izvesno vreme i bila namera, dok nije ukapirao neke stvari i digao ruke.
Dr M Dr M 23:06 20.02.2014

Re: Jesam prvi?

Atomski mrav
Misliš da je Vučić ćorak?

Predizborne kampanje koje se svode na "mi smo jedina prava opozicija Vučiću" su ćorci.


Dobro naciljan, i iz dovoljne blizine, i ćorak može da bude delotvoran.
angie01 angie01 23:12 20.02.2014

Re: Jesam prvi?

Nego, baš me zanima koliko će blogera biti na Radulovićevoj listi. Imam neki osećaj da će to biti prilično veliki broj.


jeee l? daj neki hint!
freehand freehand 23:12 20.02.2014

Re: Jesam prvi?

libkonz
Libkonze, da te pitam nešto: jesi li brojao koliko si stavova do sada promenio? I koliko često?

To samo ti vidiš. Ni jednog momenta se nisam pokajao što sam glasao za Tomu. I dalje verujem da je to bila sasvim ispravna odluka da se oslobodimo od onih koji su nas uništavali. Nisam ništa očekivao od Vučića, ali mi se u jednom momentu učinilo da bi se nešto moglo promeniti. Verujem da mu je to izvesno vreme i bila namera, dok nije ukapirao neke stvari i digao ruke.

A pre Tome? Koliko je bilko favorita?
A posle Tome? Čoveče, pa imaš blogove o tome...
A Radulović? Pa i tu imaš potpuno oprečne komentare u par nedelja.

Uostalom, tvoja stvar. Što se mene tiče - sasvim je ok i tako.
angie01 angie01 23:12 20.02.2014

Re: Jesam prvi?

TO, BRE, dr M-kontrablog!
Dr M Dr M 23:13 20.02.2014

Re: Jesam prvi?

ja mislim da Koštunica nikad ne bi pristao da uđe u koaliciju sa Vučićem


Nisam siguran da si ovde u pravu.

Vučić je već pokazao da može da se okrene naleevokrug, kad mu je to zgodno da dodje na vlast.U takvom slučaju, ako se okrene na istok, da bi ostao na vlasti, gledaj Ukrajinu, Koštunica PV, Vučić ponovo PPV. Meni je lako, ja imam grobnicu na Novom groblju, a šta će ostali?


na blogu je u poslednje vreme aktivan samo klub obožavalaca novog mesije koji nas vodi u bolju budućnost, pa rekoh da se malo zezam na tvom blogu


Vidiš da Ti pomažem..
gedza.73 gedza.73 23:15 20.02.2014

Re: Koalicije?

All Alone Am I




Teraju me u samoću.
Posle deset sekundi predizbornog EPP-a meni pažnja popusti, povučem se u sebe i beciljno gledam u zid pokušavajući da nađem neki smisao u životu.

Dr M Dr M 23:17 20.02.2014

Re: Jesam prvi?

angie01
TO, BRE, dr M-kontrablog!


Sama si rekla, kontrablog ili ništa.

A ja ne volim to ništa..
libkonz libkonz 23:21 20.02.2014

Re: Jesam prvi?

A pre Tome? Koliko je bilko favorita?
A posle Tome? Čoveče, pa imaš blogove o tome...
A Radulović? Pa i tu imaš potpuno oprečne komentare u par nedelja.

Jedini kog sam hvalio na blogu za ovih 5 godina je Živković.
Što se tiče Radulovića, ni malo nisam promenio mišljenje, samo sam rešio da ga ne pljujem u predizornoj kampanji, jer izgleda je zamislio da mu blog posluži kao baza za predizbornu kampanju. Ako ga pljuje Kurir, ja ne moram. Svima će mnoge stvari biti jasnije kada prođe ova kampanja jer će Radulovićev rezultat biti nula, ništa.
Dr M Dr M 23:22 20.02.2014

Re: Koalicije?

Posle deset sekundi predizbornog EPP-a meni pažnja popusti,


A meni se, posle prve sekunde, pažnja maksimalno izoštri pa vidim i najmanju fleku na nameštaju. Isključim TV, uključim usisivač.

Kuća mi blista, sa poda može da se jede!
uros_vozdovac uros_vozdovac 23:28 20.02.2014

Re: Jesam prvi?

libkonz
A pre Tome? Koliko je bilko favorita?
A posle Tome? Čoveče, pa imaš blogove o tome...
A Radulović? Pa i tu imaš potpuno oprečne komentare u par nedelja.

Jedini kog sam hvalio na blogu za ovih 5 godina je Živković.
Što se tiče Radulovića, ni malo nisam promenio mišljenje, samo sam rešio da ga ne pljujem u predizornoj kampanji, jer izgleda je zamislio da mu blog posluži kao baza za predizbornu kampanju. Ako ga pljuje Kurir, ja ne moram. Svima će mnoge stvari biti jasnije kada prođe ova kampanja jer će Radulovićev rezultat biti nula, ništa.


Grozan si, a mi što se zabavljamo lepo, to se ne pika?
Atomski mrav Atomski mrav 23:35 20.02.2014

Re: Jesam prvi?

Dobro naciljan, i iz dovoljne blizine, i ćorak može da bude delotvoran.


gedza.73 gedza.73 23:53 20.02.2014

Re: Koalicije?

Dr M
A meni se, posle prve sekunde, pažnja maksimalno izoštri pa vidim i najmanju fleku na nameštaju. Isključim TV, uključim usisivač

Al' onda ne čuješ zvono.
Звоно на вратима стана зграде у новобеоградском блоку најављује упорне посетиоце. Жена отвара врата и суочава се са двојицом средовечних људи. „Добар дан, ми смо из Српске напредне странке, анкетирамо људе, за кога ћете да гласате?” Жена објашњава да нема времена за разговор јер касни на посао. „Значи, неопредељени сте”, закључује један од „напредњака” и вади блокче да евидентира потенцијалног гласача за ову странку.

http://www.politika.rs/rubrike/Politika/Dobar-dan-za-koga-cete-da-glasate.sr.html
Dr M Dr M 00:02 21.02.2014

Re: Koalicije?

Al' onda ne čuješ zvono.


Dodatni bonus!
tasadebeli tasadebeli 00:31 21.02.2014

Re: Jesam prvi?

libkonz

Ni jednog momenta se nisam pokajao što sam glasao za Tomu.





Зашто, Либе, побогу?

А да, сетио сам се...




angie01

Nego, baš me zanima koliko će blogera biti na Radulovićevoj listi. Imam neki osećaj da će to biti prilično veliki broj.



jeee l? daj neki hint!



Енџи, ако се угураш на Радуловићеву листу, рачунам на тебе да ти се јавим, па да моја школа коначно, тридесет година откако је почела градња, буде завршена по предвиђеном пројекту и да деца добију салу за физичко...

Наравно, ако се пре тога не потроше све паре на изборну кампању...

П.С. - Хеботе, већ годинама сваки пут када коначно дођемо до полагања камена темељца, политичари се сликају, обезбеде се средства и све буде припремљено, промени се владајућа гарнитура, што локална, што државна, и ми опет све испочетка, удри у мољакање, обијање прагова разних канцеларија, увлачење у дупе Курти и Мурти...

Свако мало тако... За 15 последњих година колико сам провео у овој мојој школи, ја сам четири пута свечано најављивао окупљеним родитељима, деци, колегама и осталима отпочињање изградње сале за физичко...

К'о Дан мрмота!
Dr M Dr M 00:46 21.02.2014

Re: Jesam prvi?

ако се пре тога не потроше све паре на изборну кампању...


Taso, lepo je što si ovde, ali moram da Ti saopštim tužnu vest.

Vodićeš decu u prirodu, na trčanje.

Izborni budžet SNS je, čujem, 35 miliona evra.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 01:57 21.02.2014

Re: Jesam prvi?

Ja bih strašno voleo da si u pravu i da Đilas i Zoran pokažu da im je načelo ispred ostalog


Pa naravno da im je načelo ispred ostalog. Ali načelo im je - Novci i vlast napred, ostali stoj!



Dr M Dr M 02:07 21.02.2014

Re: Jesam prvi?

Dont Fear The Reaper
Ja bih strašno voleo da si u pravu i da Đilas i Zoran pokažu da im je načelo ispred ostalog


Pa naravno da im je načelo ispred ostalog. Ali načelo im je - Novci i vlast napred, ostali stoj!





Ne bih de Te razuveravam, ali to je skoro svuda isto.

Ti ne bi?

Altruistički gen se nalazi samo kod 10% populacije.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 03:52 21.02.2014

Re: Jesam prvi?

libkonz

To samo ti vidiš. Ni jednog momenta se nisam pokajao što sam glasao za Tomu. I dalje verujem da je to bila sasvim ispravna odluka da se oslobodimo od onih koji su nas uništavali. Nisam ništa očekivao od Vučića, ali mi se u jednom momentu učinilo da bi se nešto moglo promeniti. Verujem da mu je to izvesno vreme i bila namera, dok nije ukapirao neke stvari i digao ruke.


ja sam distrubirao svoje glasove malima - mi u vojvodini imamo jedno 17 lista: predsedničku (jedino na ovoj listi nisam glasao, pošto me je na pogled na kandidate ozbiljno zaboleo stomak), republičku, pokrajinsku 1, pokrajinsku 2, gradsku, mesnozajedničnu, uličnu, zgradsku, čak mislim da bi trebalo uvesti i domsku - problem je što nas ima četvoro i mi srpski liberali nećemo u koaliciju sa autonomaškim konzervativcima (Filip skandalozno tvrdi da je NS Srbija a da je Beograd u drugoj zemlji, beogradskoj), trebao bi nam još jedan glas da oformimo sami vlast, te i to što moja deca nemaju razumevanja kao Srpčad za zapadni stil demokratije i glasala bi za tradicionalnu postkomunističku srpsku autoritarnost, takođe je problem i to što mi je Anita kao sedmomesečni Demokrata u predemokratskom stanju pa se bojim da će je autonomaši izmanipulisati; te je zbog svega toga bolje da ostavimo trenutni status kvo i ne idemo na izbore na kojima bi nas autonomaška diktatura potukla!!

inače, mene zanimalo kakva je atmosfera u Novoj, pa sam išao na osnivački sastanak, i posle toga na još par većih. na sastancima je pristojna atmosfera, mnoštvo nestručnog ali finog sveta, anti-Vučićevsko nastrojeno, pa čak i anti-DS. može sve da se kaže i laje do mile volje. Živkoviću može da se kaže sve u lice. NS-sekcija je protiv koalicije sa Đilasom i glasala je na sednici glavnog odbora protiv toga ali je nadglasana. Živković je svestan da sam nema šanse da dođe ni do 2%, i želi u koaliciju da bi pre svega, institucionalno zaustavio blaćenje Nove i medijsku blokadu. svesni su rizika da mogu da izgube totalno identitet i utope se u DS (kao što se dogodilo sa SDU i GSS u okviru LDP), ali nemaju drugog izbora. nisam video na tim sastancima ništa antisrpsko i nedemokratsko, mada se nisam ni učlanio u stranku, ali se jesam stavio na raspolaganje u resorima kulture, bezbednosti i privrede na gradskom nivou ukoliko ne budu imali dovoljno ljudi.


mislim da inertnost glasača nije dobra, jer Vojvodini ozbiljno visi pretnja aneksije od strane EU (progres ali bez matične države, da li smo spremni da prihvatimo novi nacionalni identitet, vojvođanski, kao cenu progresa?) i raspičkavanje Srbije ukoliko se nastavi nesposobna državna politika, s jedne strane; ili diktatura putinovskog modela, s druge. opet, možda ovo drugo i nije loše, jer će uprkos svom totalitarnom strahu i trepetu Srbija možda početi da se oporavlja ekonomski, pošto je pokazala da nije sposobna da se razvija kao samostalna i ponosna demokratija zapadnoliberalnog modela. Srbija je zapadofobična.
charlie charlie 07:12 21.02.2014

Re: Jesam prvi?

libkonz
A pre Tome? Koliko je bilko favorita?
A posle Tome? Čoveče, pa imaš blogove o tome...
A Radulović? Pa i tu imaš potpuno oprečne komentare u par nedelja.

Jedini kog sam hvalio na blogu za ovih 5 godina je Živković.
Što se tiče Radulovića, ni malo nisam promenio mišljenje, samo sam rešio da ga ne pljujem u predizornoj kampanji, jer izgleda je zamislio da mu blog posluži kao baza za predizbornu kampanju. Ako ga pljuje Kurir, ja ne moram. Svima će mnoge stvari biti jasnije kada prođe ova kampanja jer će Radulovićev rezultat biti nula, ništa.

Баш си нашао кога ћеш да хвалиш !
Dr M Dr M 08:27 21.02.2014

Re: Jesam prvi?

diktatura putinovskog modela,


Ovo je svar koje se bojim.

Inače, hvala Ti, Srdjane, na opisu sa licinog mesta.
Dr M Dr M 08:30 21.02.2014

Re: Jesam prvi?

Баш си нашао кога ћеш да хвалиш !


Dobrodošlica za političkog protivnika, charlie!
angie01 angie01 08:54 21.02.2014

Re: Jesam prvi?

Енџи, ако се угураш на Радуловићеву листу, рачунам на тебе да ти се јавим, па да моја школа коначно, тридесет година откако је почела градња, буде завршена по предвиђеном пројекту и да деца добију салу за физичко...


Taso, ja nisam taj slucaj sa uguravanjima, a za skolu, tvoju i sve ostale, sa sve problemima prosvete treba konacno neki normalan ministar prosvete da se postavi, pa da organizuje od pocetka- eto, o tome mozemo da pricamo:))

je l mozes na pp o kojoj se skoli radi?
charlie charlie 15:29 21.02.2014

Re: Jesam prvi?

Dr M
Баш си нашао кога ћеш да хвалиш !


Dobrodošlica za političkog protivnika, charlie!

Таман посла !
За мене су политичари, сем државника Коштунице, "нижа раса".
Што, наравно, тебе не треба да спречава да се бориш за своје идеје и политичаре за које мислиш да персонификују те идеје - наравно, на људски и коректан начин (што је код нас изузетна реткост).
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:25 20.02.2014

Em mi je milo, em drago...

Pre svega izražavam osobno zadovoljstvo zbog postojanja ovog kontrabloga
u društvu u kom nema diskusija ni na jednu temu ovo jeste dirljivo.

A sad i ovo:
NOVA stranka nikako ne može da saradjuje sa Aleksandrom Vučićem zato što on postaje etalon za voluntarističku autokratiju. Ovo je i dovelo do predizborne koalicije sa Demokratskom strankom


- Nova stranka, u vreme dok je još bila Nova, uživala je sve moje simpatije. Takođe, u Novoj se nalazi i moj dragi prijatelj Vlada Pavićević - dakle, ovo piše neko ko vam je (bio) naklonjen i ko vam je, ako je to uopšte bitno, dao potpis za osnivanje. Posebno mi je bila draga ideja (stav?) da Nova neće ići u zbrda-zdola po principu "Guza je Zakon!" predizborne koalicije!

Demokratskom strankom koja je, takodje, prepoznala ovu opasnost i postala prihvatljiv partner onog trenutka kad se od tog sira u previranju ocedila surutka.


I ovo jeste vrlomnogoveoma dirljivo - pre svega zbog trenutka u kom je DS sve ovo o čemu pišete shvatila/prepoznala, kakogod. U svom "istraživanju" međutim ja se nisam bavio predizbornim porukama - iskustvo nas uči da njihov rok upotrebe jeste veoma kratak - već na osnovu onoga što su stranke, pa i DS poručivale i radile u prethodne dve godine, ili koliko već ima od kako PPV suvereno vlada Srbijom. Tih poruka nažalost nije bilo - baš kao što se i DS nije bavila interesima društva već isključivo sama sobom. Zato bi, umesto pozivanja na odgovornost građana "koji ne shvataju opasnost" možda bilo uputnije malo introspeckije...

Eto, ukratko, to bi bilo to.
Dr M Dr M 23:48 20.02.2014

Re: Em mi je milo, em drago...

to bi bilo to.


Milo mi je, em drago, da sam nekog usrećio..

Što se tiče introspekcije, NOVA stranka je još u baby fazi, radi tek nešto malo preko pola godine i introspekcija joj tek predstoji. DS, zbilja, ima razloga za to ali psihijatrijski kauč nije najbolje mesto u trenutku kad se ruši opšta kuća. A možda će, za ispravan sud o sebi, možda moći da upiše kao plus činjenicu da je bila na pravoj strani onda kad je grmilo.



loader loader 23:56 20.02.2014

Re: Em mi je milo, em drago...

... ja se nisam bavio predizbornim porukama - iskustvo nas uči da njihov rok upotrebe jeste veoma kratak ...

Eh, pa... ima i izuzetaka. Recimo, Bolji život. Bila i ostala parola, te jednih, te sad drugih. Kako god, temu su pogodili. Samo fali izvođenje radova.


loader loader 23:58 20.02.2014

Re: Em mi je milo, em drago...

NOVA stranka je još u baby fazi

Pilot projekat naše društvene sreće ..
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:04 21.02.2014

Re: Em mi je milo, em drago...

Eh, pa... ima i izuzetaka. Recimo, Bolji život.


+ nova radna mesta, to je isto takođe uvek lepo čuti
loader loader 01:34 21.02.2014

Re: Em mi je milo, em drago...

Da, da... To je, isto, divna dosetka upućena telu biračkom...
Mada... u praksi... postupak je malo zakomplikovan. Jer, nakon izbora, novi partijski komesari po firmama bi prvo trebalo da otpuste jedne radnike i nameštenike, da bi zatim primili druge... To nisu baš u pravom smislu nova radna mesta, jer su mesta ista, samo su stavljeni drugi, stručniji (podobniji) ljudi.
Ipak, važno je da vrvi, važno je da se kapital muva tamo-amo...




alselone alselone 23:58 20.02.2014

Okolnosti

Kako mozemo verovati ako ste vec jednom pogazili rec pravdajuci se "okolnostima"?
Dr M Dr M 00:07 21.02.2014

Re: Okolnosti

alselone
Kako mozemo verovati ako ste vec jednom pogazili rec pravdajuci se "okolnostima"?


Kad te iskulira Vera, okreni se Nadi!

Od Desanke vajde nema..
alselone alselone 00:17 21.02.2014

Re: Okolnosti

Kad te iskulira Vera, okreni se Nadi!

Od Desanke vajde nema..


Simapaticno ali ne razumem sta si hteo da kazes.
Dr M Dr M 00:27 21.02.2014

Re: Okolnosti

alselone
Kad te iskulira Vera, okreni se Nadi!

Od Desanke vajde nema..


Simapaticno ali ne razumem sta si hteo da kazes.


Desankino prezime je Šakić
alselone alselone 00:57 21.02.2014

Re: Okolnosti

Desankino prezime je Šakić


Bice da to i radite.
Dr M Dr M 01:01 21.02.2014

Re: Okolnosti

alselone
Desankino prezime je Šakić


Bice da to i radite.


Ma ne, nas Vera nije iskulirala, a Nadu držimo u rezervi..
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 04:06 21.02.2014

Re: Okolnosti

alselone
Kako mozemo verovati ako ste vec jednom pogazili rec pravdajuci se "okolnostima"?


ne može da se veruje bezrezervno, to je to. Vojvodini očito nedostaje stranka umerenog, građanskog i prosrpski orijentisanog profila. inače, NS je glasao protiv Beograđana u okviru stranke, protiv koalicije sa DS, ali je nadglasan. situacija je trenutno rizična, odnosno, ako pobedi beogradska struja te dođe do "đilasizacije" pozicija i vlastitih dupeta radi, verovatno će se veliki broj ljudi pokupiti i otići iz NS odbora, isto tako kako je došao, i "đilasizirana" stranka će se raspasti, barem njen novosadski deo, u kojem vlada sasvim pristojna i normalna atmosfera.

a mo'š se i ti aktivirati ponovo, ti si oficir pored kojega bih ja mogao ratovati. situacija u zemlji, perspektiva Srbije je grobnija nego Devetstopetnaeste. sami smo je sebi nametnuli. onda nam je Švaba bio kriv, a sada smo sami doveli zemlju do samouništenja. može da se pokuša da se dođe na vrh i kontroliše fukara sa vrha, i da se ne uradi ništa i svedoči stvaranju diktature Partije, s najverovatnijim ishodom u rasparčavanju Srbije (koja će ostati svedena na Beograd i okoliš). mada, ko zna, možda se i ruska Panslavjanofilija probudi u tom odsudnom trenutku pa nam odsnajperišu germaniziranu EU s praga?
Dr M Dr M 08:43 21.02.2014

Re: Okolnosti

"đilasizirana" stranka će se raspasti,


Ako se Djilasizira, i treba da se raspadne.

Mada, po raspoloženju koje vidim, nema šanse da se desi nešto tako.
Lionsgate Lionsgate 09:40 21.02.2014

Re: Okolnosti

s najverovatnijim ishodom u rasparčavanju Srbije (koja će ostati svedena na Beograd i okoliš). mada, ko zna, možda se i ruska Panslavjanofilija probudi u tom odsudnom trenutku pa nam odsnajperišu germaniziranu EU s praga?


Malo pa malo odredjeni krugovi iz Ujvideka pokrenu pricu o rasparcavanju Srbije, naravno po medjama koje su trenutne i koje njima odgovaraju. A kad im se ubaci prica da pri takvom nekom eventualnom cepanju medje mozda nece biti gde su danas, da ce pre mozda biti tamo gde ih je NATO bombama ocrtao 1999-te na dunavskim mostovima tj. da ce ujvidekaneri da na Frusku idu preko granice koju su sami zazvali, onda im nije pravo i obuzme ih jed...

Uzgred, ako bi se Srbijom zvao Beograd sa okolishom, kako bi se zvao Nis sa okolishom? Tesko da bi dole prepustili beogradskom okolisu taj naziv... pa da se onda porokamo i zbog prava na ime?
alselone alselone 09:42 21.02.2014

Re: Okolnosti

a mo'š se i ti aktivirati ponovo, ti si oficir pored kojega bih ja mogao ratovati.


Necem ja vise, pogotovo ne u ovom blatu. Ali jednog dana, kad se kita vise ne bude dizala mozda i ja odlucim da prodajem pamet i postenje.
Dr M Dr M 10:52 21.02.2014

Re: Okolnosti

kako bi se zvao Nis sa okolishom?


Southpark?
Hansel Hansel 12:09 21.02.2014

Re: Okolnosti

kako bi se zvao Nis sa okolishom?

Већ годинама се у вестима нишке телевизије Belle Amie говори да је "Ниш главни град југоисточне Србије", па ви видите.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:12 21.02.2014

Re: Okolnosti

alselone


Necem ja vise, pogotovo ne u ovom blatu. Ali jednog dana, kad se kita vise ne bude dizala mozda i ja odlucim da prodajem pamet i postenje.



znam, matori, jebi ga, šteta. a bija bi lijep ka ministar a verovatno i nemilosrdan prema fukari. svuda je blato, u svakoj zemlji i svakoj branši.... prosleđujem ti onu Albertu ovih dana samo da sednem. u jurnjavi sam po Judeji.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:16 21.02.2014

Re: Okolnosti

Lionsgate


Malo pa malo odredjeni krugovi iz Ujvideka pokrenu pricu o rasparcavanju Srbije, naravno po medjama koje su trenutne i koje njima odgovaraju.



naravno, kada dobijaju pare za to. a pored toga što pričaju seju i hejt. mislim da je parametar zla u srbiji sejanje netrpelji. ko god radi to, nije srpski čovek odnosno na radi na uništenju zemlje. pod srbijom podrazumevam normalnu i mirnu državu, prosperitetnu, s minimalnim kriminalom i nezaposlenošću, i u granicama koju naseljava većinski domaći narod s prepoznatim i državi lojalnim etničkim manjinama.
charlie charlie 07:15 21.02.2014

Радан места !

Слушам јуче на неком радију --- "Проглашавам радним место свако место где људи било шта раде !".
janeznam janeznam 08:04 21.02.2014

.

meni se cini da ce pravi oponent vucicu biti onaj u koga miskovic finansira. ako iko u srbiji ima interes da vucica vrati tamo odakle je dosao to je onda On.
nego , mene zivo interesuje odakle sns ima onih 30-tak miliona eura? mozda od fals racuna za struju?
ili...odakle sps-u pare za predizbornu kampanju...mozda od naduvanih racuna za gas?

ili...
Dr M Dr M 08:40 21.02.2014

Re: .

meni se cini da ce pravi oponent vucicu biti onaj u koga miskovic finansira. ako iko u srbiji ima interes da vucica vrati tamo odakle je dosao to je onda On.


To svakako nije NOVA stranka jer se ona finansira iz članarine.




mene zivo interesuje odakle sns ima onih 30-tak miliona eura?


Mislim da su to, uglavnom, pare koje se očekuju iz budžeta, u zavisnosti od broja poslaničkih mesta. Za ostalo nikad nećemo saznati..

angie01 angie01 09:14 21.02.2014

Re: .

mene zivo interesuje odakle sns ima onih 30-tak miliona eura?


trag vodi u univerzal banku i uplate pre stecaja?


mozda od fals racuna za struju?


je l elektrodistribucija uplatila tamo nesto?
hajkula1 hajkula1 13:29 25.02.2014

Re: .

angie01
mene zivo interesuje odakle sns ima onih 30-tak miliona eura?


trag vodi u univerzal banku i uplate pre stecaja?


mozda od fals racuna za struju?


je l elektrodistribucija uplatila tamo nesto?




Kakve veze ima

predsednik Upravnog odbora i generalni direktor Delta Generali Osiguranja, gospodin Nebojša Divljan


looping looping 09:06 21.02.2014

1

Prošla su skoro 24 sata od kad ste na svom blogu napisali netačnu tvrdnju da bi koalicija DS+NOVA stranka mogla da saradjuje sa Aleksandrom Vučićem, i skoro 9 sati od kako sam Vas zamolio za ispravku te netačnosti.
Obzirom da je preko 2000 čitalaca Vašim tekstom dovedeno u zabludu, moram da se suprotstavim takvom postupku i, istovremeno, da izrazim neslaganje sa ukupnom postavkom predmetnog teksta, a to je da su svi isti.

A na koju foru vi pokazujete da niste isti? To što nećete sa nekim?
Kampanja zasnovana na: "Vučić je diktator!", "Nećemo nikad sa Vučićem!", "Nema šanse da ikada budemo sa Vučićem!" .... itd, mislim da neće da pokupi baš mnogo glasova na narednim izborima. Ali dobro, možda će posle izbora (ako se stranka skroz ne razbuca) malo da se pročiste redovi.
Iz iskustva se najbolje uči ali onda je već kasno.
Dr M Dr M 09:14 21.02.2014

Re: 1

A na koju foru vi pokazujete da niste isti? To što nećete sa nekim?


Pa, ako svi hoće sa nekim, a samo jedni ne, to znači da nisu isti, zar ne?

A i program je drugačiji od ostalih, od nekih manje, od nekih više, ali nije isti.

looping looping 10:33 21.02.2014

Re: 1

Pa, ako svi hoće sa nekim, a samo jedni ne, to znači da nisu isti, zar ne?

Ne.
To ne znači ništa. Može biti da su: isti, bolji ili gori od onih sa kojima neće. Svi dobro znamo da SRS i Dveri neće sa Vučićem pa i njima to nije donelo mnogo dobrog.


A i program je drugačiji od ostalih, od nekih manje, od nekih više, ali nije isti.

Možda. Ali ne verujem da iko zna njihov program ali zato svaki dan slušamo da oni neće sa Vučićem. Mislim, stvarno je jednom dovoljno, ne mora baš svaki dan.

Ko je smislio tu kampanju odmah da vrati pare nazad.
Dr M Dr M 10:44 21.02.2014

Re: 1

Mislim, stvarno je jednom dovoljno,


...al` dvaput je dvaput..

ne verujem da iko zna njihov program


Čudno je da su toliki protiv, a niko ne zna za program.

A lako je da se nadje, postoji na sajtu NOVE stranke.
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:13 21.02.2014

Re: 1

Dr M


Čudno je da su toliki protiv, a niko ne zna za program.

A lako je da se nadje, postoji na sajtu NOVE stranke.


Kad se pravila Nova stranka, nekoliko mojih linuksaša su bili, ili su valjda još uvek aktivisti tamo. Zakažu sastanak sa Zoranom na temu FLOSS-a odem ja nije mi teško.

Da podsetim, bio sam istim povodom kod Radulovića, a tokom godina kod svih tradicionalnih stranaka, osim onih najgorih.

Primio nas i Zoran kao ljude, ispričali se, izjadali, pokazao je i razumevanje za probleme, pohvalio dobre namere i rešenja koja imamo, i tražio i dobio od zajednice pismene predloge kao siže sastanka.
Bilo je i razgovora o stvaranja nekog saveta za IT u Novoj, gde bi ovi moji linuksaši bili, kao najzainteresovaniji, da guraju ideje i rešenja...

Na žalost, koliko vidim, od te ideje i sastanka nije se daleko odmaklo, nadam se posle izbora.

Dr M Dr M 11:24 21.02.2014

Re: 1

Bilo je i razgovora o stvaranja nekog saveta za IT u Novoj,


I ja sam čuo, samo što je sad sve u izbornom grču..

Raspitaću se ovih dana, pa da Te povežem sa IT sektorom. Mislim da bi im malo pomoći mnogo trebalo. Vidi kakav im je sajt.
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:35 21.02.2014

Re: 1

Dr M
Bilo je i razgovora o stvaranja nekog saveta za IT u Novoj,


I ja sam čuo, samo što je sad sve u izbornom grču..

Raspitaću se ovih dana, pa da Te povežem sa IT sektorom. Mislim da bi im malo pomoći mnogo trebalo. Vidi kakav im je sajt.


Ma video sam kao da mi se vremeplov aktivirao. A najbolji geg je što im je potpisan od strane autora mrtvim linkom. To je nedopustivo za ozbiljnu političku organizaciju, hajde da se poigramo

Napravi spisak 10 ozbiljnih političkih organizacija i pokušaj da saznaš ko im je pravio sajt, nema šansi da otkriješ
charlie charlie 20:35 21.02.2014

Re: 1

Dr M


...al` dvaput je dvaput..


Зато је три пута - три пута.
Dr M Dr M 21:57 21.02.2014

Re: 1

charlie
Dr M


...al` dvaput je dvaput..


Зато је три пута - три пута.


Tri puta Bog pomaže, kaže narod.

Treći put samo Bog može da ti pomogne, kaže

milisav68 milisav68 01:09 22.02.2014

Re: 1

Dr M
charlie
Dr M


...al` dvaput je dvaput..


Зато је три пута - три пута.


Tri puta Bog pomaže, kaže narod.

Treći put samo Bog može da ti pomogne, kaže


Treća sreća, a četvrta magareća.
Dr M Dr M 01:41 22.02.2014

Re: 1

milisav68
Dr M
charlie
Dr M


...al` dvaput je dvaput..


Зато је три пута - три пута.


Tri puta Bog pomaže, kaže narod.

Treći put samo Bog može da ti pomogne, kaže


Treća sreća, a četvrta magareća.


Prestani da brojiš, će da izginemo...
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:22 21.02.2014

Da ne kvarim veselje

ali da primetim da su NDS i SNS u Vrnjačkoj Banji u koaliciji
alselone alselone 09:22 21.02.2014

Re: Da ne kvarim veselje

Da ne kvarim veselje

Sto da ne kvaris? Ja se bas veselim tome.
predatortz predatortz 09:26 21.02.2014

Izvini Dr, moram...

Kad god se povede rasprava o Zoranu Živkoviću, setim se ovog vica:

Ženski glas: Dobar dan, mogu li razgovarati sa Zoranom?
Zoćina gospoja: A ko ga treba?
Ženski glas: Koleginica sa fakulteta.
Zoćina gospoja: M'rš kurvetino! Pizda ti materina, kao da ja ne znam da je i srednju jedva završio!

Uz poštovanje svačijeg političkog stava, meni Zoća liči na one što ih mi u Bosni zovemo sitnim šanerima.
Dr M Dr M 10:48 21.02.2014

Re: Izvini Dr, moram...


Volim vicove.

meni Zoća liči na one što ih mi u Bosni zovemo sitnim šanerima.


Uvek se pitaj da li te utisak, možda, vara..
alselone alselone 10:50 21.02.2014

Re: Izvini Dr, moram...

Uvek se pitaj da li te utisak, možda, vara..


Ili da on vara nas a posredno i ti nas. Ispricas jedno i to ubedjen do ljutnje u svoje reci i onda - hop! za tri dana obrnuto.
-Sta sad da radim? Pa nista, po obrobanom politickom zargonu pozvacu se na okolnosti i uz par veselih doskocica nadacu se da ce ljudi zaboraviti ubrzo.
predatortz predatortz 10:56 21.02.2014

Re: Izvini Dr, moram...

Uvek se pitaj da li te utisak, možda, vara..


Retko. A tako bih voleo da mi taj instikt nekad zakaže, da se ispostavi da sam grešio. Jer, to bi značilo da neko zaista može da pokrene stvari sa mrtve tačke.
Dr M Dr M 11:07 21.02.2014

Re: Izvini Dr, moram...

Ispricas jedno i to ubedjen do ljutnje u svoje reci


Gde si primetio neku ljutnju?


po obrobanom politickom zargonu pozvacu se na okolnosti i uz par veselih doskocica nadacu se da ce ljudi zaboraviti ubrzo.


Ja ne utičem na okolnosti pa moram da im se prilagodjavam.

Seti se Pašića, ili koga već

Nisam zid, da se ne micam...
Nisam trava, da dvaput nicam...


Ne razumem što si stalno nakrajsrca?

Uz vesele doskočice se lepše razgovara.

Ja se preko pola veka veselo doskačem sa svojim kumom koji tvrdi da je Šešelj običan mlakonja.

Zato,
Dr M Dr M 11:12 21.02.2014

Re: Izvini Dr, moram...

Uvek se pitaj da li te utisak, možda, vara..



Retko.


Srednje slovo P(oaro)..
predatortz predatortz 11:19 21.02.2014

Re: Izvini Dr, moram...

Dr M
Uvek se pitaj da li te utisak, možda, vara..



Retko.


Srednje slovo P(oaro)..




Ma, mene zeza zdrav razum. Ja to ovako posmatram:

Uzmimo da je Živković najpošteniji političar u Srbiji. Uzmimo da zaista hoće da sprovede korenite promene u društvu, za koje ćemo se lako složiti da su neophodne.

Sam ne može dobaciti ni do cenzusa, sa Đilasom neće prebaciti 15%. Dakle, mora se ići u široku koaliciju. Problem je u tome što bi tu koaliciju činili oni čijim smo 'uspesima' svedočili. Kao što smo bili svedoci njihovog poštenja, dobrih namera, sposobnosti...
alselone alselone 11:22 21.02.2014

Re: Izvini Dr, moram...

Ne razumem što si stalno nakrajsrca?


Ma kakvi na kraj srca, volim samo da pecnem sa "I told you so" kad je neko previse siguran u svoje reci iza kojih stoje odluke na koje ne moze da utice.

Plus, sto ne volim agitatore po blogu jer ovo mesto smatram kao kafic gde dolazi ekipa koju volim da razgovaramo uz pice. I onda dodje stranacki aktivista, sedne za nas sto i krene da smara i recituje parole.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana