Politika

Treba nam vaša pomoć

Saša Radulović RSS / 23.02.2014. u 12:29

Mi nismo stranka. Mi nemamo partijski zaposlene članove u javnom sektoru koji sada rade na njihovim stranačkim kampanjama. Takvi nikada nećemo ni biti. Mi nemamo interesne grupe iza sebe, nemamo privilegovane stranačko-burazerske privrednike, koji dobijaju subvencije, privilegije i ugovore od javnih preduzeća i države. Nećemo ih nikada ni imati. Mi smo građani koji zajedno sa vama plaćaju sve to. Mi smo građani koji plaćaju poreze da bi parazitski partijski sistem mogao sebe da finansira. Preko naših leđa. Mi smo grupa građana koja pokreće duboke promene u društvu.


U poslednjih pet meseci smo pokazali da može i drugačije. Da može transparentno, odgovorno, bez subvencija, da može da se uvede red. Da štetni, tajni ugovori i nameštene privatizacije mogu da se zaustave. Pokazali smo da umemo da kažemo ne. Pokazali smo kako izgleda stvarna politička volja da se uvede red i sprovedu reforme.


Pošto političke volje da se demontira ovaj naš parazitski sistem nema ni u jednoj političkoj stranci, u poziciji ili opoziciji, pošto se sve stranke utrkuju da stanu u red kod čoveka koji danas drži Srbiju u blatu, tražimo podršku od vas da promenimo Srbiju. Zakon po zakon, instituciju po instituciju. Da živimo od rada ne od privilegija. Da postane važno šta znaš, ne koga znaš.


Naša lista se zove „Dosta je bilo - Saša Radulović".


Da bi naša lista mogla da učestvuje na predstojećim izborima, potrebno nam je 10.000 potpisa građana koji podržavaju tu listu. Ti potpisi moraju biti overeni od strane sudskih overivača.


Odluku o izlasku na izbore smo doneli u prvoj sedmici februara. Koristeći društvene mreže uspeli smo da privučemo grupu volontera koji su otvorili mesta za prikupljanje potpisa u više gradova u Srbiji. Na ta mesta dovodimo sudske overivače koji overavaju vaše potpise. Da bi da li podršku, potrebna vam je samo lična karta. Tačne adrese i lokacije možete naći na našem internet sajtu:

http://dostajebilo.rs/obrasci/


Poziv za volontere i kontrolore za izbore je i dalje otvoren. Ukoliko želite da pomognete, pošaljite email na jednu od sledećih adresa:


volonteri.restart@gmail.com
kontrolori.restart@gmail.com
dostaje.restart@gmail.com


Za 9 dana sakupili smo preko 2/3 potrebnih potpisa i imamo još 5 dana da završimo posao. Imali smo i imamo velike probleme na nekim mestima sa sudovima. Recimo danas overivači iz Niša neće da izađu na teren i ništa ne možemo da uradimo da se to promeni. Neki građani iz manjih mesta gde nemamo otvorene lokacije su sami odlazili u sudove da overe svoje potpise na propisanim formularima, ali su ih vraćali iz sudova sa obrazloženjem da to do sada niko nije tako radio, nego da može samo stranački organizovano. Što je naravno potpuna neistina.


Danas nastavljamo prikupljanje potpisa u Čumićevom sokačetu u Beogradu, u Maloj piramidi u Gandijevoj na Novom Beogradu, u Jevrejskoj preko puta sinagoge u Novom Sadu, u Čačku, Somboru i Gornjem Milanovcu. Danas ćemo Dušan Pavlović, Aleksandar Stevanović i ja biti u Čumićevom sokačetu. U Beogradu i Gornjem Milanovcu se potpisi prikupljaju od 12:00 do 20:00 časova. U Novom Sadu od 10:00 do 17:00, u Čačku od 11:00 do 19:00, u Somboru od 10:00 do 13:00.


U ponedeljak, utorak i sredu, nastavljamo prikupljanje potpisa i u Nišu, Subotici, Zrenjaninu, Sremskoj Mitrovici, Smederevskoj Palanci, Paraćinu, Novoj Varoši, Leskovcu, Prokuplju i Užicu.


Znamo da je maltretiranje, ali bez vas ne možemo. Nemojte da se uzdate u to da će neko drugi. Ako nas podržavate, treba nam vaša pomoć.

 

www.dostajebilo.rs

Facebook grupa - Podrška reformama

https://twitter.com/SasaRadulovich

.

 

 



Komentari (260)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hajkula1 hajkula1 12:33 23.02.2014

RESTART

Pričam o RESTARTU i videću koliko i šta mogu da pomognem.
st.jepan st.jepan 13:39 23.02.2014

Re: RESTART

Pričam o RESTARTU

Ja o restartu pričam odavno.
Kad god mi se u kompu, kaogod i u životu, nešto zagovni i zamulja, ja prosto: OFF-ON.
I, najčešće bude OK.
hajkula1 hajkula1 12:47 23.02.2014

Za sada


Malo sam indisponirana (problem sa sinusima, ko dođe, videće i sam... ) ali dolazimo, nalazim se sa ćerkom u 15 sati na Terazijama.



a_jovicic a_jovicic 12:53 23.02.2014

Ništa ne boli

Aj'mo ljudi ... Ništa ne boli ... Odeš sa ličnom i popuniš (formular) ... Još bolje ako možete da ga odštampate (u dva primerka) i popunite kod kuće da ne gubite vreme kod notara (a i danas je vreme mrljavo). Oni koji nemaju punkt u svom gradu će morati da se smaraju po sudu ali mislim da i takva "žrtva" vredi potencijalne koristi.
filip.maric filip.maric 12:56 23.02.2014

Kako stranke sakupljaju potpise?

Gledam Dinkića u punim dvoranama i halama po Srbiji i potpuno mi je misteriozno koji je mehanizam dovlačenja tolikog broja ljudi. Ko su svi ti ljudi i koja im je motivacija da dođu na predizborni skup URS-a? Da li svi oni veruju u Dinkićevu priču? Čak i da veruju, zar nemaju pametnija posla nego da se guraju po nekoj hali sportova da bi čuli parole i spisak lepih želja? Dinkić mi je paradigmatičan političar jer objektivno ima malu podršku, a pune hale, ali isto pitanje mogu da postavim i za bilo koju drugu stranku? Sve stranke jako lako sakupe potpise, a iz vašeg iskustva vidimo da to nije jednostavno. Da li potpise daju samo članovi stranke? Jel svih njih 10.000 dođe na nekoliko mesta da potpiše (kao što vi radite) ili idu po kućama? Da li biste mogli da nam malo razotkrijete kako oni funkcionišu? Na kraju, da li je stvar u novcu? Da vam je neko na početku februara dao veliki kapital, da li bi to pomoglo da se potpisi sakupe?
a_jovicic a_jovicic 13:01 23.02.2014

Re: Kako stranke sakupljaju potpise?

filip.maric
Gledam Dinkića u punim dvoranama i halama po Srbiji i potpuno mi je misteriozno koji je mehanizam dovlačenja tolikog broja ljudi. Ko su svi ti ljudi i koja im je motivacija da dođu na predizborni skup URS-a? Da li svi oni veruju u Dinkićevu priču? Čak i da veruju, zar nemaju pametnija posla nego da se guraju po nekoj hali sportova da bi čuli parole koje se godinama ne menjaju? Dinkić mi je paradigmatičan političar jer objektivno ima malu podršku, a pune hale, ali isto pitanje mogu da postavim i za bilo koju drugu stranku? Sve stranke jako lako sakupe potpise, a iz vašeg iskustva vidimo da to nije jednostavno. Da li potpise daju samo članovi stranke? Jel svih njih 10.000 dođe na nekoliko mesta da potpiše (kao što vi radite) ili idu po kućama? Da li biste mogli da nam malo razotkrijete kako oni funkcionišu? Na kraju, da li je stvar u novcu? Da vam je neko na početku februara dao veliki kapital, da li bi to pomoglo da se potpisi sakupe?

"Radna obaveza" ... Dosta su oni ljudi pozapošljavali za vreme svoje vladavine ... a verovatno ima i otvorene ucene. Mafija je to!
jennym jennym 13:42 23.02.2014

Re: Kako stranke sakupljaju potpise?

Moja poznanica (školska drugarica, komšinica, koleginica) je za prošle izbore morala skupiti najmanje 120 potpisa od lokalnog stanovništva da bi dobila posao med. sestre u Domu zdravlja, direktorka iz URS-a (srećom, smenjena posle 10 godina, naravno ne zbog korupcije i mobinga...). Dvadeset šestoro je primila na određeno pred izbore, pa ko donese te potpise sa svim podacima dobija za stalno.

Prvi plan i program koji sam u životu videla i pročitala je Vaš, meni odgovara... Volela bih da pomognem, trenutno ubeđujem mamu, sestre, braću, prijatelje, svi digli ruke i neće uopšte na glasanje, parola im je- svi su političari isti! Smatraću ličnim uspehom ako bar polovina izađe, ne smemo dići ruke, bar ne bez ikakve borbe.
trala.la trala.la 08:31 24.02.2014

Re: Kako stranke sakupljaju potpise?

"Radna obaveza" ... Dosta su oni ljudi pozapošljavali za vreme svoje vladavine ... a verovatno ima i otvorene ucene. Mafija je to!


Drugi mehanizam je da se angažuju nezaposleni. Sitna dnevnica, besplatan izlet, sendviči... izgleda da je to dovoljno. Kako čujem, tako je, između ostalih, stranka PPV-a radila za miting u Nišu, išla je gomila autobusa iz BG.
hajkula1 hajkula1 13:20 23.02.2014

Možda

Možda sretnem čoveka svog života
a_jovicic a_jovicic 13:22 23.02.2014

Re: Možda

hajkula1
Možda sretnem čoveka svog života

Ma šta jednog ... Jel' rek'o da daje dva!
srllemo srllemo 13:27 23.02.2014

Pomoć

Odavno već lično obavio davanje potpisa na punktu u Admirala Geparta.
Danas je nedelja i idealan dan da pokušam okupiti društvo na kafici u centru grada, nekako se ko Čumića danas čini kao najbolja lokacija za ispijanje kafe.. i naravno svima instrukcija da ne dolaze bez lične karte.. Valjda nakupim barem 5-6.
Saša Radulović Saša Radulović 14:11 23.02.2014

Re: Pomoć

Hvala na podršci :)
a_jovicic a_jovicic 13:34 23.02.2014

Gosti iz unutrašnjosti

Ovih dana mi dolaze u goste neki prijatelji iz unutrašnjosti koji u svom gradu nemaju punkt ... Naravno da ne mogu da potpišu za gradsku listu ali da li ima neke prepreke da daju potpis za republičku? (mislim, razum mi kaže da nema ali naš pravni sistem je često daleko od razuma)
Saša Radulović Saša Radulović 14:04 23.02.2014

Re: Gosti iz unutrašnjosti

Hvala. Nema prepreke za republičku listu.
wuyah wuyah 13:34 23.02.2014

Ne lipši magarče do zelene trave...

Vi niste stranka,vi nemate stranački zapošljene ljude u javnom sektoru...
Ali se bavite politikom,a to je dovoljno da vam ljudi ne veruju. Jer naši ljudi su toliko puta prevareni, da znaju da političari ne rešavaju probleme,nego ih stvaraju.
I ljudi znaju da vi niste tu zbog naroda,nego zbog vas samih.
Koja je razlika između vas koji se bavite zanatom zvanim politika? Naravno nikakva,jedan zanat,isti majstori.
Jedina istina je ta da u Srbiji bolje biti neće,jer ne može biti bolje. Onaj koji to izjavi od vas,taj je rekao istinu.
U zemlji koja više uvozi,nego što izvozi, nema prosperiteta i to se neće promeniti u narednih sto godina.
U zemlji koja ima spoljni dug od 20 milijardi,a devizne rezerve 11,ili 13 milijardi,naravno da bolje biti neće.
U zemlji koja ima tako bolestan privatni sektor, u kome se robovlasnici bogate na račun robova koji su plaćeni ispod minimalca koji je zakonom određen, naravno da bolje biti neće. Kod nas nije toliki problem u javnom, koliki je u privatnom sektoru,jedino što to niko ne pominje,niti donosi zakone da zaustavi pomahnitale "privatnike".
Mi imamo privatni sektor kakav je Amerika imala pre 100 godina,a Teodora Ruzvelta nažalost nemamo.
Bolestan,korumpiran,monopolskog tipa - robovlasnička mašinerija. Takav je naš privatni sektor i naravno da ne može da iznese javni,ali to smo već mnogo puta čuli.
Lažna obećanja smo čuli i više od toga,jedino istinu nikako da čujemo.

A istina je sledeća,da ponovim:

U Srbiji bolje biti neće, jer je nemoguće, barem još 100 godina.

Ko bude ovo izjavio od političara,potpisivaću,glasaću,ako treba i učlaniću se u njegovu stranku,jer znam da se zasniva na istini.

Svako dobro.
filip.maric filip.maric 13:41 23.02.2014

Re: Ne lipši magarče do zelene trave...

Hajde onda lepo da izvršimo svi kolektivno samoubistvo ili da svi kolektivno emigriramo? Samo nemojmo ništa da menjamo - promena je u Srba izgleda opasnija od smrti.
a_jovicic a_jovicic 13:41 23.02.2014

Re: Ne lipši magarče do zelene trave...

Da ne "trošimo" uzalud tastature ... probaj da odgledaš ovaj intervju do kraja pa da pričamo o istini i obećanjima

Saša Radulović Saša Radulović 14:09 23.02.2014

Re: Ne lipši magarče do zelene trave...

Neka ste mi rekli. Ako u našem radu u ministarstvu prvrede u poslednjih pet meseci niste videli da može drugačije, sigurno vas neću sada ubediti.

U Srbiji bolje biti neće, jer je nemoguće, barem još 100 godina.


Ovo naravno nije tačno. Moguće je promeniti temelje sistema za godinu dana i demontirati parazite. Topla voda je izmišljena. Treba javascript:;je primeniti.

U prilogu je Program.
wuyah wuyah 14:50 23.02.2014

Re: Ne lipši magarče do zelene trave...

Saša Radulović
Neka ste mi rekli. Ako u našem radu u ministarstvu prvrede u poslednjih pet meseci niste videli da može drugačije, sigurno vas neću sada ubediti.



Moje mišljenje je da treba pogledati privredu,ne ministarstvo. A kad je privreda u Srbiji u pitanju,onda je bolje da je ne gledamo,ako zanemarimo Beograd. Nemojte pogrešno da me shvatite, ne kažem da su drugi bolji od vas u bilo čemu,već da niste drugačiji od drugih. Vi imate neka svoja uverenja, koja ne mora da znači da su ispravna i tačna. Postavlja se pitanje, da li mi ,kao narod, imamo još četiri godine za bacanje, da bi Vi mogli da isprobate svoj recept bez garancija.

Saša Radulović
Ovo naravno nije tačno. Moguće je promeniti temelje sistema za godinu dana i demontirati parazite. Topla voda je izmišljena. Treba je primeniti.



Ova tvrdnja je neozbiljna. Vi tvrdite da ćete promeniti sistem,kao jedinka,koji je pustio tako duboke korene da ga može promeniti samo neka kataklizma globalnog tipa. Problem parazitskog sistema je globalnog karaktera i on se ne može nikako promeniti lokalno u nekoj tamo Srbiji.
Kada je politika u pitanju,uvek neko nekome duguje nešto,a ta dugovanja se moraju izmiriti nakon izbora.



Saša Radulović Saša Radulović 14:57 23.02.2014

Re: Ne lipši magarče do zelene trave...

Vi imate neka svoja uverenja, koja ne mora da znači da su ispravna i tačna.


Naravno. Osim što te stvari tako rade svuda u svetu. I svet nam kaže da je to upravo tako. Kao što rekoh, ako vas nisam ubedio u poslednjih pet meseci sada neću sigurno.

Moguće je promeniti temelje sistema za godinu dana i demontirati parazite. Topla voda je izmišljena. Treba je primeniti.


Ni ovo naravno nije neozbiljno. Naravno da u ministarstvu nisam radio kao jedinka. Radio je ceo tim ljudi.

Vaše pitanje je pre: da li sam u stanju da okupim takav tim ljudi i za privredu i za druge oblasti.

To da ne verujete je naravno vaše pravo. Međutim ovakava pristup je krajnje pogrešan:

U Srbiji bolje biti neće, jer je nemoguće, barem još 100 godina.


Razume da vi ne znate kako treba promeniti sistem. Ja sam bio u sistemu, video kako radi, i mislim da ga nije teško promeniti. Ono što jeste teško je ubediti ljude da glasaju za vas da bi došli u priliku da promenite sistem.

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:10 23.02.2014

Re: Ne lipši magarče do zelene trave...

Saša Radulović
Neka ste mi rekli. Ako u našem radu u ministarstvu prvrede u poslednjih pet meseci niste videli da može drugačije, sigurno vas neću sada ubediti.

U Srbiji bolje biti neće, jer je nemoguće, barem još 100 godina.


Ovo naravno nije tačno. Moguće je promeniti temelje sistema za godinu dana i demontirati parazite. Topla voda je izmišljena. Treba je primeniti.

U prilogu je Program.


Mhua, da.

1) kako se to "menja sistem"?
a) čarobnim štapićem; b) uz pomoć kuma dobre vile; c) većinom u vladi i Skupštini

2) Kako se osvaja većina u vladi i skupštini?
a) izvlačenjem iz Loto bubnja; b) tako što većina stranaka odluči da se prikloni Raduloviću; b) tako što se osvoji ogroman broj glasova

// 2a) Kako se održava većina u vladi i u Skupštini?
a) tako što se svima ide uz dlaku; b) tako što se uvede diktatura; c) tako što se pokušava zadvoljiti što više ličnih i partijskih interesa //

3) Koliko realno oni koji podržavaju radulovića istinski misle da ta "nepartijska ne-ovo, neono lista može da osvoji glasova:
a) da formira vladu; b) da se sve ostale partije nadmeću da sa njima uđu u koaliciju; c) da uđu u skupštinu i budu opozicija; d) nedovoljno

4) Koliko tačno ljudi misli da se sa opcijama c) i d) iz t.3, može "promeniti temelj sistema za godinu dana"
- retoričko pitanje

Znači, jedina šansa da sve to što piše u programu bude - započeto (završeno nema šanse ni za 25 godina, ali to ne vredi rasrpavjati sa ljudima koji su u "izbornom modu" je da se osvoji blizu 2 miliona glasova - eventualno oko milion i po, a minimalno milion.

Svako ko vas gleda u oči ;> i priča kako nema problema da se već sledeće godine sve preokrene, samo vi njemu dajte glas, bezočno vas "marketinguje" ☻ Da li to rade zato što su podložni deluzijama, ili zato što znaju da glasače treba mazati džemom a ne asfaltom, nebitno.

U stvari i nije, milenijumsko iskustvo govori da se "čisti ideolozi" (pogotovo isključivog, uskotunelskog tipa, pa još pri tome opsesivnog) najopasniji i da iza sebe ostavljaju najviše žrtava. Puki voluntaristi, šibicari i secikese su, može se stoga - za neverovati ☻- čak ustvrditi, poželjniji ;> Osim kada se udruže sa ovim prvima. E to je onda Doomsday machine ;>

No, to na stranu, potpuno je normalno da ima podosta onih koji će (sasma pravilno ;> ) da ustvrde da je sistem nemoguće promeniti za narednih iha-haj decenija.

Mada, ima šanse i da se sistem promeni i u kratkom roku - preuzimanje vlasti na krilima "potlačene mase" koja se prethodno obrlati magijskim pričama o "sve će biti besplatno i za godinu dana će sve da se preokrene", red, rad i disciplina, Gubernatori i Sreski Načelnici, uz uklanjanje parazita i pijavica. Hmm, kanda mi nekako zvuči poznato? Nah, nema veze, setiću se već oklen.

wuyah wuyah 15:15 23.02.2014

Re: Ne lipši magarče do zelene trave...

Gospodine Raduloviću,svi smo mi u sistemu i bili i sada smo,niko nije van sistema. Najmanje je bitno,da li ja razumem,ili ne razumem sistem.
I nekima je više jasno kako funkcioniše,a nekima manje. Naravno,što se tiče glasova i glasanja,isto vredi glas i onih kojima je jasno,i onih kojima je donekle jasno,kao i onih kojima ništa nije jasno.
Te stvari koje rade u svetu,koje pominjete,dovele su taj isti svet u finansijsku krizu,sa kojom mi moramo da se borimo u lokalu kako znamo i umemo. Meni je jasno da su svetske ekonomije povezane i da ako se nešto negativno desi u Americi,ili Kini,naravno da će se odraziti na ekonomije Srbije,ili Hrvatske,iako mi ne utičemo mnogo na ta dešavanja.
Ako su te stvari koje zastupate, svet učinile takvim kakav jeste i dovele do krize,zašto bismo ih mi prihvatali kao ispravne i koristili kod nas u lokalu?
Ja ne kažem da Vi ne možete da okupite ljude koji će Srbiju da isčupaju iz stanja u kome jeste,već da niko u Srbiji ne može da okupi takav tim,jer su problemi u kojima je Srbija nerešivi u dogledno vreme. Bilo bi vam potrebno više mandata i mnogo bolje prilike u svetu,da bi kod nas moglo da dođe do boljitka. To,biće bolje za godinu dana,ne čujemo samo od Vas i nismo od juče da poverujemo bilo kome. Mnogo puta smo to već čuli, a taj boljitak,nikako da stigne. Da ste u stanju da utičete na svetska dešavanja i istovremeno ovde kod nas, mogli biste nešto da promenite. Ovako? Teško.
Naravno, Vi možete da verujete u šta želite, to je Vaše pravo.
Saša Radulović Saša Radulović 15:16 23.02.2014

Re: Ne lipši magarče do zelene trave...

Sistem se menja zakon po zakon, institucija po institucija.

Da bi se ovo uradilo, mora da postoji politička volja vladajuće većine.

Ako nje nema, onda se mora od glasača tražiti mandat za ovo prvo.

Da bi glasači dali mandat, moraju da znaju za vas, da znaju šta hoćete da uradite, da li umete da uradite to što kažate da ćete da uradite i da vam veruju.

Na osnovu ovoga, potpuno mi je nejasno šta ste hteli da kažete svojim komentarom.
Saša Radulović Saša Radulović 15:19 23.02.2014

Re: Ne lipši magarče do zelene trave...

jer su problemi u kojima je Srbija nerešivi u dogledno vreme.


Oko ovoga se ne možemo složiti. Možemo se složiti oko toga da stranke koje čine poziciju i opoziciju neće rešiti ni jedan problme. Takođe se možemo složiti oko toga da ako odustanemo, sigurno nećemo ništa promeniti. Pozdrav.
wuyah wuyah 15:25 23.02.2014

Re: Ne lipši magarče do zelene trave...

Saša Radulović
Sistem se menja zakon po zakon, institucija po institucija.

Da bi se ovo uradilo, mora da postoji politička volja vladajuće većine.

Ako nje nema, onda se mora od glasača tražiti mandat za ovo prvo.

Da bi glasači dali mandat, moraju da znaju za vas, da znaju šta hoćete da uradite, da li umete da uradite to što kažate da ćete da uradite i da vam veruju.

Na osnovu ovoga, potpuno mi je nejasno šta ste hteli da kažete svojim komentarom.


Ako Vam je nejasno, čemu onda odgovor pre zadnje rečenice ? Ova zadnja je sasvim dovoljna.
wuyah wuyah 15:30 23.02.2014

Re: Ne lipši magarče do zelene trave...

Saša Radulović
jer su problemi u kojima je Srbija nerešivi u dogledno vreme.


Oko ovoga se ne možemo složiti. Možemo se složiti oko toga da stranke koje čine poziciju i opoziciju neće rešiti ni jedan problme. Takođe se možemo složiti oko toga da ako odustanemo, sigurno nećemo ništa promeniti. Pozdrav.


Ja Vam želim svu sreću na predstojećim izborima. I nadam se da ću Vas videti posle izbora ,kao Premijera Srbije.
Možda i ubedim sebe da odem do glasačkog mesta,a ako budem otišao tamo, glasaću za Vas,jer je meni sasvim svejedno ko će pobediti.
Glasaću za Vas,jer želim da Vas vidim sa više odgovornosti i kojom magijom ćete to rešiti probleme, za koje i dalje tvrdim da su nerešivi.
Svako dobro i veliki pozdrav.
goghzilla goghzilla 15:30 23.02.2014

Re: Ne lipši magarče do zelene trave...

Ministre, ne treba se obazirati na ove defetiste bez vizije. Očigledno nije dovoljno edukovan.
Samo napred, puna podrška.
wuyah wuyah 15:37 23.02.2014

Re: Ne lipši magarče do zelene trave...

goghzilla
Ministre, ne treba se obazirati na ove defetiste bez vizije. Očigledno nije dovoljno edukovan.
Samo napred, puna podrška.


Moje obrazovanje,kao i znanje,je najmanje bitno. Vi,gospodine ( ili gospođo ),mene ne poznajete,da biste tvrdili tako nešto,pre svega.
Drugo,obraćate se gospodinu Raduloviću sa "Ministre",a on to nikako nije.
Koliko se saćam,ja nisam vređao nikoga,nego sam postavljao pitanja čoveku koji sutra može da utiče na moj život.
Taj sistem,napadanje nečije ličnosti,a ne pobijanje nečije tvrdnje,odavno je poznat.
Da li imate neko pitanje za gospodina Radulovića?
Blog je njegov,tvrdnje su njegove,u svemu ovome ja sam najmanje bitan. Izvolite...
a_jovicic a_jovicic 15:54 23.02.2014

Re: Ne lipši magarče do zelene trave...

wuyah
Da ste u stanju da utičete na svetska dešavanja i istovremeno ovde kod nas, mogli biste nešto da promenite. Ovako? Teško.

Znači nas samo "svet" može da uvede u red. Pa dobro ... aj' onda da glasamo za najekstremnije i ultranacionalističke opcije da one lepo izazovu jedan mali ... maleeecki balkanski rat pa kad krenu da nas bombaju da ih pustimo i da nas okupiraju ... i onda lepo zavedu "svetski" red a nama posle bude bolje. Postojeća "ekipa" je usavršila sistem u kojem im je dovoljan minimum izašlih birača da podele medjusobom fotelje i svako novi ko se pojavi je opasan po njih. Tad' kreće pacifikacija glasača kroz širenje apatije i defetizma (kad već vide da ne mogu da ih pridobiju). Da se na "sceni" nije pojavio novi "igrač" i ja bih zagovarao bojkot ili "šaranje" (da se bar sistem brže uruši) ali ako postoji i tračak nade da neko može makar da ih ogrebe, glasaću za njega.

Glasanje je kao kupovina akcija na berzi. Cena akcija raste ne nužno zbog trenutne vrednosti kompanije nego zbog očekivanja kupaca da će vrednost biti veća u budućnosti. Ne desi se to uvek ali ko ne rizikuje taj ne može ni da dobije. A očekujemo li mi glasači da će biti bolje već sutra ... Naravno da ne ali ovo je strateška a ne špekulativna investicija. Dosta je bilo sprintera, dajte da podržimo nekog maratonca!
mdjordjevic82 mdjordjevic82 15:59 23.02.2014

Re: Ne lipši magarče do zelene trave...

Saša Radulović


... Kao što rekoh, ako vas nisam ubedio u poslednjih pet meseci sada neću sigurno...



Sasa, mene ste ubedili, ja sam ubedio porodicu, neke prijatelje, neke kolege. Imam mnogo prijatelja koje nije ni trebalo ubedjivati. Ali da biste bili u prilici da nesto promenite u zemlji Srbiji, morate ubediti jos mnogo, mnogo onih koji nisu shvatili sta ste radili u prethodnih 5 meseci.

Ako trazite od nas da Vam verujemo, morate i Vi verovati da ljudi poput wuyah-a mogu promeniti svoj stav i da ne treba odustajati od takvih ljudi. Od ljudi koji su izgubili nadu da postoji neko drugaciji. Zelim Vam puno srece.
rikelme rikelme 19:22 23.02.2014

Re: Ne lipši magarče do zelene trave...

Topological sort / ordering (teorija grafova)
Saša Radulović Saša Radulović 20:03 23.02.2014

Re: Ne lipši magarče do zelene trave...

Drugo,obraćate se gospodinu Raduloviću sa "Ministre",a on to nikako nije.


Ni meni se ne dopada kada me zovu "ministre", ali ja to još uvek svakako zvanično jesam :) Sve dok me skupština ne razreši nakon izbora.
b92fmember b92fmember 00:46 24.02.2014

Re: Ne lipši magarče do zelene trave...

Saša Radulović
Drugo,obraćate se gospodinu Raduloviću sa "Ministre",a on to nikako nije.


Ni meni se ne dopada kada me zovu "ministre", ali ja to još uvek svakako zvanično jesam :) Sve dok me skupština ne razreši nakon izbora.


Samo da se javim i da vam poželim puno uspeha. ... a i do iskoristim priliku da proćaskam sa aktuelnim ministrom na ti. Nije to baš tako česta prilika.


Kao roditelja interesuje me i reforma obrazovanja. Ukoliko bi se stvari odvijale kako se nadate, kada bi ona došla na red i za koliko bi mogla biti završena?
Jukie Jukie 07:36 24.02.2014

Re: Ne lipši magarče do zelene trave...

b92fmember

Kao roditelja interesuje me i reforma obrazovanja. Ukoliko bi se stvari odvijale kako se nadate, kada bi ona došla na red i za koliko bi mogla biti završena?

Kakva reforma obrazovanja? Ne znam zašto roditelji imaju utisak da je državi uopšte cilj da njihova deca imaju što bolja znanja, umenja i navike. Cilj joj je da ima Pinokijeva magarenca koja će da rade šta im se kaže.


Jeste li gledali Pinokija? Klincima je prvo bila ponuđena sloboda da rade šta hoće i baš su se super zezali, a onda im je vreme isteklo i pretvorili su se u magarce. To se isto dešava danas sa decom u ovoj zemlji.

Gledam juče navijače Rada kako lupaju autobuse i urlaju kao čopor šimpanzi (doduše policija ih je lepo opkolila i vodala po ulici do dotične autobuske stanice kao border koliji stado ovaca), i mislim se "zamisli da dobiješ bebicu, divnu i malu, pun nade joj se smeškaš, i petnaestak godina kasnije čekaš da ti se ovo zombi-čudo vrati kući sa utakmice ili da čuješ da se neće vratiti."

Dragi roditelji, na vama je da edukujete vaše dete ako mislite da išta zna, ume ili ima naviku.
timotije timotije 08:57 24.02.2014

Re: Ne lipši magarče do zelene trave...

Gledam juče navijače Rada kako lupaju autobuse i urlaju kao čopor šimpanzi (doduše policija ih je lepo opkolila i vodala po ulici do dotične autobuske stanice kao border koliji stado ovaca), i mislim se "zamisli da dobiješ bebicu, divnu i malu, pun nade joj se smeškaš, i petnaestak godina kasnije čekaš da ti se ovo zombi-čudo vrati kući sa utakmice ili da čuješ da se neće vratiti."

Dragi roditelji, na vama je da edukujete vaše dete ako mislite da išta zna, ume ili ima naviku


Na žalost Vi ste u pravu. A kako će edukovati svoju decu kada postanu roditelji ovi što rekoste da nalikuju na "čopor šimpanza" i "zombi-čuda"? Koliko ja znam, a imamo primer naprednog Zapada, sada njihova deca (preživeli sa Hejsela) mirno navijaju i nose svoju decu na utakmice, jer im je država, tj. klasa koja vlada, samo to nudi kao vrhunsko duhovno zadovoljstvo.No, i to je prolazno, jer u Kosmosu ništa se ne menja, samo što prelazi iz jednog vida u drugi - materija u energiju i obrnuto - samo um napreduje. Naredna faza već što nije stigla - kada će automti da zamene svugde ljude, koji neće više imati para niti da plate ulaznice za te utakmice, koje pogrešno zovemo sport.
majkahrabrosti majkahrabrosti 09:33 24.02.2014

Re: Ne lipši magarče do zelene trave...

... ne znam ni sama,ali zaista zelim da vidim listu kandidata sa kojima ce se izaci na izbore, zatim pojavljivanje u medijima kad se preda ta lista i sve sto se posle toga dogadja...zato sam se potpisala, kao i suprug...bar da damo sansu grupi gradjana da izadje na izbore... drugacije ne moze
charlie charlie 21:46 25.02.2014

Re: Ne lipši magarče do zelene trave...

Dont Fear The Reaper
Saša Radulović
Neka ste mi rekli. Ako u našem radu u ministarstvu prvrede u poslednjih pet meseci niste videli da može drugačije, sigurno vas neću sada ubediti.

U Srbiji bolje biti neće, jer je nemoguće, barem još 100 godina.


Ovo naravno nije tačno. Moguće je promeniti temelje sistema za godinu dana i demontirati parazite. Topla voda je izmišljena. Treba je primeniti.

U prilogu je Program.


Mhua, da.

1) kako se to "menja sistem"?
a) čarobnim štapićem; b) uz pomoć kuma dobre vile; c) većinom u vladi i Skupštini

2) Kako se osvaja većina u vladi i skupštini?
a) izvlačenjem iz Loto bubnja; b) tako što većina stranaka odluči da se prikloni Raduloviću; b) tako što se osvoji ogroman broj glasova

// 2a) Kako se održava većina u vladi i u Skupštini?
a) tako što se svima ide uz dlaku; b) tako što se uvede diktatura; c) tako što se pokušava zadvoljiti što više ličnih i partijskih interesa //

3) Koliko realno oni koji podržavaju radulovića istinski misle da ta "nepartijska ne-ovo, neono lista može da osvoji glasova:
a) da formira vladu; b) da se sve ostale partije nadmeću da sa njima uđu u koaliciju; c) da uđu u skupštinu i budu opozicija; d) nedovoljno

4) Koliko tačno ljudi misli da se sa opcijama c) i d) iz t.3, može "promeniti temelj sistema za godinu dana"
- retoričko pitanje

Znači, jedina šansa da sve to što piše u programu bude - započeto (završeno nema šanse ni za 25 godina, ali to ne vredi rasrpavjati sa ljudima koji su u "izbornom modu" je da se osvoji blizu 2 miliona glasova - eventualno oko milion i po, a minimalno milion.

Svako ko vas gleda u oči ;> i priča kako nema problema da se već sledeće godine sve preokrene, samo vi njemu dajte glas, bezočno vas "marketinguje" ☻ Da li to rade zato što su podložni deluzijama, ili zato što znaju da glasače treba mazati džemom a ne asfaltom, nebitno.

U stvari i nije, milenijumsko iskustvo govori da se "čisti ideolozi" (pogotovo isključivog, uskotunelskog tipa, pa još pri tome opsesivnog) najopasniji i da iza sebe ostavljaju najviše žrtava. Puki voluntaristi, šibicari i secikese su, može se stoga - za neverovati ☻- čak ustvrditi, poželjniji ;> Osim kada se udruže sa ovim prvima. E to je onda Doomsday machine ;>

No, to na stranu, potpuno je normalno da ima podosta onih koji će (sasma pravilno ;> ) da ustvrde da je sistem nemoguće promeniti za narednih iha-haj decenija.

Mada, ima šanse i da se sistem promeni i u kratkom roku - preuzimanje vlasti na krilima "potlačene mase" koja se prethodno obrlati magijskim pričama o "sve će biti besplatno i za godinu dana će sve da se preokrene", red, rad i disciplina, Gubernatori i Sreski Načelnici, uz uklanjanje parazita i pijavica. Hmm, kanda mi nekako zvuči poznato? Nah, nema veze, setiću se već oklen.


Све си рекао као што бих и ја - можда само другачијом синатксом !
Hansel Hansel 14:30 23.02.2014

Линк

Линк на сајт испод текста је неисправан, вероватно недостаје http:// па онда софтвер убаци, ко зна зашто, "blog.b92.net" испред "www".

EDIT: Сада је у реду, може и ово да се брише.
gavrilo gavrilo 15:26 23.02.2014

Treba nam vasa pomoc

- Moja lista "Dosta je bilo" sigurno prelazi cenzus i očekujem da u novom parlamentu imam oko 30-ak poslanika, kaže u pismu bivši ministar i dodaje da su na sastanku u američkoj ambasadi "zajednički procenili da će dobiti oko 12 glasova. On, takođe potvrđuje pisanje da će na izbore izaći sa Republikanskom strankom Vladimira Cvijana.

- Ovaj predizborni savez predstavićemo krajem februara, zajedničkim obraćanjem Beogradu, i on će sigurno biti deo vladajuće koalicije. To je uslov koji su MMF i Amerikanci postavili Vučiću kao uslov za obećanih 500 mjiliona dolara budžetske podrške. On je to bio primoran da prihvati, baš kao što je morao da prihvati moje imenovanje u avgustu prošle godine, navodi u pismu Radulović, kojib uspit otkriva još neka kadrovska rešenja u novoj vlasti 16. marta.

Jesu li ovo vase reci?
escherichije_colic escherichije_colic 15:58 23.02.2014

Re: Treba nam vasa pomoc

E jebo ti ovu zemlju ...

Oni predlozi o kolektivnom samoubistvu/emigraciji zvuče sve bolje ...
mladen.opacic mladen.opacic 16:04 23.02.2014

Re: Treba nam vasa pomoc

To je naručen tekst najverovatnije iz kabineta Prvog Parazita Vlade, koliko znam podneta je tužba zbog toga. Imate ovde Saopštenje
a_jovicic a_jovicic 16:05 23.02.2014

Re: Treba nam vasa pomoc

gavrilo
- Moja lista "Dosta je bilo" sigurno prelazi cenzus i očekujem da u novom parlamentu imam oko 30-ak poslanika, kaže u pismu bivši ministar i dodaje da su na sastanku u američkoj ambasadi "zajednički procenili da će dobiti oko 12 glasova. On, takođe potvrđuje pisanje da će na izbore izaći sa Republikanskom strankom Vladimira Cvijana.

- Ovaj predizborni savez predstavićemo krajem februara, zajedničkim obraćanjem Beogradu, i on će sigurno biti deo vladajuće koalicije. To je uslov koji su MMF i Amerikanci postavili Vučiću kao uslov za obećanih 500 mjiliona dolara budžetske podrške. On je to bio primoran da prihvati, baš kao što je morao da prihvati moje imenovanje u avgustu prošle godine, navodi u pismu Radulović, kojib uspit otkriva još neka kadrovska rešenja u novoj vlasti 16. marta.

Jesu li ovo vase reci?

Nisu ... Već odgovoreno u prethodnom blogu ...
Saša Radulović
Prvo pitanje je da li je ovo zaista recheno. Drugo, u kondicionalu, kako ochekujesh da glasachi razumeju to shto je recheno, i trece - kako ochekujesh da ovo shto je recheno bude korishceno tokom izbora, od strane tvojih politichkih protivnika koji ce uchestvovati na izborima?


Ne.

Ostala pitanja su odgovoreno prvim odgovorom.

A sad ja vas da pitam: da li vam je Aleksandar Vučić toliko pomutio razum, da ozbiljno razmatrate ovakvo blato?

Da li toliko više ništa ne razaznajate?

Zar ne vidite da je cilj svog tog blata upravo to da vam probudi sumnju i dovede do toga da nikome i ničemu ne verujete?

Aman čoveče.

... a ja dodajem ... Najobičnije podmetanje "crne propagande" kako bi se aktivirao uslovni refleks "ma svi su oni isti".
mdjordjevic82 mdjordjevic82 16:15 23.02.2014

Re: Treba nam vasa pomoc

avez predstavićemo krajem februara, zajedničkim obraćanjem Beogradu, i on će sigurno biti deo vladajuće koalicije. To je uslov koji su MMF i Amerikanci postavili Vučiću kao uslov za obećanih 500 mjiliona dolara budžetske podrške. On je to bio primoran da prihvati, baš kao što je morao da prihvati moje imenovanje u avgustu prošle godine, navodi u pismu Radulović, kojib uspit otkriva još neka kadrovska rešenja u novoj vlasti 16. marta.


Bilo je isto pitanje na prethodnom blogu i Sasa je demantovao navode koje ste citirali. Rekao je da je svaka rec u tekstu izmisljena.
satinelle satinelle 19:42 23.02.2014

Re: Treba nam vasa pomoc

Nisu ... Već odgovoreno u prethodnom blogu ...


A Vi gospodine, jel' ste Vi već neki zvanični portparol, ili sebi dajete za pravo da odgovarate na pitanja, a da Vas niko nije prozvao?
satinelle satinelle 19:49 23.02.2014

Re: Treba nam vasa pomoc

Nešto duplira, pa obrišite, šta god mislite da treba.
Saša Radulović Saša Radulović 20:05 23.02.2014

Re: Treba nam vasa pomoc

Jesu li ovo vase reci?


Naravno da nisu. Ovo je samo budala mogla da sastavi. Neka budala iz kabineta.

Ono što bi trebalo da vas brine je da ste morali ozbiljno da me pitate da li je ovo istina.
BigBadWolf BigBadWolf 20:14 23.02.2014

Re: Treba nam vasa pomoc

satinelle
Nisu ... Već odgovoreno u prethodnom blogu ...


A Vi gospodine, jel' ste Vi već neki zvanični portparol, ili sebi dajete za pravo da odgovarate na pitanja, a da Vas niko nije prozvao?


Lol, ajd prvo ti odgovori na svoje pitanje...gospodine.
satinelle satinelle 20:34 23.02.2014

Re: Treba nam vasa pomoc

Lol, ajd prvo ti odgovori na svoje pitanje...gospodine.


Who, me? Ništa tašna mašna i slika za ličnu kartu
Dolazim sutra do Čumića, nije vam baš neka lokacija za parkiranje, ali snaći ću se.
EDIT: Izbrisah nešto u šta verujem, ali možda nije za blog, naročito političke prirode
a_jovicic a_jovicic 23:03 23.02.2014

Re: Treba nam vasa pomoc

satinelle
Nisu ... Već odgovoreno u prethodnom blogu ...


A Vi gospodine, jel' ste Vi već neki zvanični portparol, ili sebi dajete za pravo da odgovarate na pitanja, a da Vas niko nije prozvao?

Ko bi normalan mene uzeo za portparola (previše lajem) nego se sa pomenutim blogokolegom preganjah po drugim blogovima prethodnih dana (malo previše se tamo pravio naivan pa čisto da ga podsetim). Izvinjavam se ako su mi komentari bili nepristojni i previše oštri.

EDIT: Pre neki dan me blogokolege zahebavale zbog promene avatara (a samo sam ga sinhronizovao sa drugim soc. nalozima) ... trpim i ćutim ... ne vraćam na staro ... ne što sam se pogospodio nego čisto da mi vide facu a ne da se krijem iza sličičica.
hajkula1 hajkula1 02:10 24.02.2014

Re: Treba nam vasa pomoc

a_jovicic
zahebavale






Suzdržavam se kada vidim da neko uporno pita jedno isto a odgovor ima nego ne čita.



satinelle satinelle 20:14 24.02.2014

Re: Treba nam vasa pomoc

ne što sam se pogospodio nego čisto da mi vide facu a ne da se krijem iza sličičica.


Baš sam se danas potrudila da te nađem, po uzorku na sliku, ali te nije bilo u Čumiću. Nema potrebe da se izvinjavaš, objasniću ti šta mislim o tome:
Smeta mi to "branjenje" i činjenje u tuđe ime, ničim izazvano, jer smatram da oni koji sebi dodele takvu nezahvalnu ulogu da nešto i nekoga brane, mogu da naprave veću štetu, nego korist, ako to ne čine na pravi način, zato sam pitala da nisi postavljen za nekog zvaničnog PR-a i da li je to što čitam od tebe ustvari deo predstave za javnost ili je samoinicijativa?
Mi koji smo potpisali, potpisali smo iz uverenja, nama dodatno potvrdjivanje ne treba. Ako smo pogrešili, ni to nije strašno, jer bi bilo strašnije da nismo ni pokušali. Oni koji dolaze ovde samo da manipulišu i vređaju, takvi glasači Raduloviću sigurno nisu ni potrebni.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:51 24.02.2014

Re: Treba nam vasa pomoc

takvi glasači Raduloviću sigurno nisu ni potrebni.


Grešiš.

Ako neko krene u izbornu trku njemu je važan isključivo broj broj listića na kojima je zaokruženo njegovo ime.
Ko god da je zaokružio, iz kojih god motiva, broji se. I samo to je važno.

Kad se kutije otvore prestaje svaka ideologija i na scenu stupa surova matematika.

Otud me čudi Radulovićevo ponašanje prema Kralju.
Banovati, uz uvrede, čoveka koji bi skoro sigurno glasao za njegovu listu, i to zbog toga što zaista razume ideju koju Radulović kandiduje na izborima i podržava je, nije ni malo logično.

Meni nije presudann odnos prema ličnosti koja zatupa neku ideju, ideja mi je tu važnija, pa bih mogao da glasam za nekoga ko mi baš i ne leži ako zastupa pravu ideju, ali i to ima granice.

Kad neko vređa, kao Radulović kralja, (Vama treba pomoć) teško da postoji tako uzvišena ideja koja bi zasluživala da se pređe preko lične uvrede i ipak glasa za toga koji vrređa.

Ja ću, naravno, kako sada stvari stoje, glasati za Radulovićevu listu, par potpisa iz moje porodice je već dobio, a da li će i Kralj, ne znam.
Ja na njegovom mestu ne bih.
satinelle satinelle 22:34 24.02.2014

Re: Treba nam vasa pomoc

Grešiš.


Smatram da ovoga puta ti grešiš.
Neke ljude nikada, i da si najbolji, najlepši, najpametniji, ne možeš da uveriš u sopstvene vrednosti, niti treba to da činiš na način da omalovažavaš sebe i gaziš sopstvena uverenja u cilju nečijeg odobravanja.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:37 24.02.2014

Re: Treba nam vasa pomoc

Smatram da ovoga puta ti grešiš.
Neke ljude nikada, i da si najbolji, najlepši, najpametniji, ne možeš da uveriš u sopstvene vrednosti, niti treba to da činiš na način da omalovažavaš sebe i gaziš sopstvena uverenja u cilju nečijeg odobravanja.


Ne radi se o tome da li se može neko uveriti u nečije vrednosti, naravno da se ne mogu svi uveriti.
Ali onaj ko ne deli te vrednosti, ko se u te vrednosti ne može uveriti, svoj glas svakako neće dati, pa je suvišno ono što si ti tvrdila, takvi glasači Raduloviću sigurno nisu ni potrebni.

Bili potrebni ili nepotrebni oni njihov glas neće imati, pa zato oni i nisu tema.

Radi se o ljudima koji dele vrednosti koje su kandidivane ne izborima, ili o onima koji mogu da ih shvate, koji su voljni da ih prihvate, i koji se u njih mogu uveriti.
Uveravanje ne podrazumeva samoomalovažavanje, ne podrazumeva gaženje sopstvenih uverenja (samo uveravanje drugih u ta uverenja isključuje njihovo gaženje), ali podrazumeva razgovor, slušanje drugih, pa i slušanje kritike.

Postoji razlika između zastupanja stava u razgovoru i kandidovanja tog stava na izborima.
U razgovoru se može ostati i usamljen u svom stavu i pri tom ostvariti cilj, jer cilj može da bude i puko iznošenje argumenata bez bilo kakvih drugih pretenzija.
Kod izbora se cilj zna, a on nije puko nadmudrivanje nego pridobiti što više ljudi za svoj stav.

To se može pokušati i pristupom - ja vam nudim genijalnu ideju, ako je ne glasate onda ste glupi, i ja s tim nemam ništa-
Legitiman ali po malo čudan i svakako neefikasan pritup

Drugi pristup je objašnajvanje, uveravenje, borba za tu ideju.
Od onoga kokrene na izbore logićno je očekivati taj drugi pristup, jer što bi inače kretao na izbore ako mu nije stalo da što više ljudi prihvati njegovu ideju i tako dobije šansu da je makar delimično ostvari.
a_jovicic a_jovicic 03:18 25.02.2014

Re: Treba nam vasa pomoc

satinelle
Baš sam se danas potrudila da te nađem, po uzorku na sliku, ali te nije bilo u Čumiću.

Ne može da se potpiše dva puta. Ja sam svoju "gradjansku dužnost" obavio još prvog dana. Nego što mi blogokolege ne rekoše ranije da toliko "zračim" da odem kod PPV-a bar da mu rasterujem klijentelu.

Nema potrebe da se izvinjavaš, objasniću ti šta mislim o tome:
Smeta mi to "branjenje" i činjenje u tuđe ime, ničim izazvano, jer smatram da oni koji sebi dodele takvu nezahvalnu ulogu da nešto i nekoga brane, mogu da naprave veću štetu, nego korist, ako to ne čine na pravi način, zato sam pitala da nisi postavljen za nekog zvaničnog PR-a i da li je to što čitam od tebe ustvari deo predstave za javnost ili je samoinicijativa?

Čist uslovni refleks i višak slobodnog vremena (radnim danom sam pitom po pitanju komentara ... ne stižem od rada za mrskog kapitalistu). Ne pada mi na pamet da pravim političku karijeru. Prihvatam "drugarsku kritiku" a o motivima moje reakcije u sledećem pasusu.
Mi koji smo potpisali, potpisali smo iz uverenja, nama dodatno potvrdjivanje ne treba. Ako smo pogrešili, ni to nije strašno, jer bi bilo strašnije da nismo ni pokušali. Oni koji dolaze ovde samo da manipulišu i vređaju, takvi glasači Raduloviću sigurno nisu ni potrebni.

... e ovde stižemo do motiva moje reakcije ... Do pre malo više od mesec dana, nisam obraćao specijalno pažnju na delovanje ekipe koju prozvaše SNS-bot-ovi. "Djubrili" ljudi komentare na raznim site-ovima što je bilo iritantno ali prilično providno. PPV "baronisao" ali me ni to nije interesovalo pošto sam procenio da ono par nestranačkih ministara može nešto da uradi. U jednom trenutku kreće hajka na predlog zakona o radu i tu mi se aktivirao "alarm" da se ispod površine dešava nešto mnogo ozbiljnije od tupavog bot-ovanja. Krenuo kompletan repertoar meta-propagande protiv domaćina ovog bloga i ja krenuh da prepoznajem "školske primere" nečega što se zove PSYOPS (psihološke operacije). Obzirom da sam na ranijem poslu morao da vodim računa i o takvim pojavama, izvukoh iz malog mozga ono što sam tad učio i ... akceleracija ... fingirani "štrajk" ... Sašina ostavka ... raspisivanje izbora i crta preko koje se nije moglo preći ... pokušaj CENZURE Interneta (operacija "Supermen iz Feketića" )

Od tada mi proradila "alergija" na aktivnosti te ekipe i pokušavam da demaskiram njihove komentare gde god naletim na njih.

Naravno da nisu baš svi zlonamerni komentari na domaćinov račun delo bot-ova (zamerio se u prošlosti nekim blogokolegama zbog svog načina vodjenja blogova i u takve rasprave se ne mešam) ali u proteklih par dana se uporno pojavljuje par blogokolega koji ponavljaju podmetnute priče (te pregovori sa Cvijanom, te Dveri podržale Radulovića, te neoliberal koji hoće da istrebi radničku klasu ... i slične budalaštine) za koje im je u prethodnim blogovima Saša već odgovorio da su lažne ... a koje mogu da izazovu kod neopredeljenih čitalaca sumnju i reakciju "ma i ovaj je isti kao i svi drugi". Domaćin ima pametnija posla nego da non-stop sedi na blogu pa sam ja tu prazninu, samoinicijativno, popunio (priznajem verovatno drskim) odgovorom na provokacije. Zašto? ... Od trenutka kada se zlonameran komentar postavi do trenutka kada Saša odgovori, posetioci su pod uticajem podmetnute "vesti" ... Što duže niko ne demaskira podmetanje, veća je šansa da neopredeljeni čitalac podlegne uticaju meta-propagande, ode sa bloga i nikad se više ne vrati. Moguće je da su i moje reakcije oterale neke i zato je tvoj komentar više nego značajan (bar me naterao da napišem sve ovo i probam da blogokolegama objasnim da se upravo vodi ozbiljan info-rat u kome neće potencijalna žrtva biti samo Radulović, već sloboda čitavog Interneta kao trenutno jedinog nekontrolisanog medija u našoj zemlji ... od pokušaja cenzure do pokušaja filterisanja Internet sadržaja od strane "pobednika" nije veliki korak)

Restart definitivno nije partija i verovatno nemaju dovoljno zvaničnih predstavnika da neko non-stop monitoriše blogove a protiv sebe imaju ozbiljnu "mašineriju". Probao sam da objasnim kako ja vidim šta se ispod površine dešava ("a ako me se za dan bezbednosti sete, sete a ako ne..." ) pa čak i po cenu da ispadnem paranoičan i da me deca prepoznaju na ulici i upiru prstom na mene

(šala ... vrlo, vrlo retko nosim odelo i kravatu ... avatar je moja maska)
satinelle satinelle 22:54 25.02.2014

Re: Treba nam vasa pomoc

Od onoga kokrene na izbore logićno je očekivati taj drugi pristup, jer što bi inače kretao na izbore ako mu nije stalo da što više ljudi prihvati njegovu ideju i tako dobije šansu da je makar delimično ostvari.


Lepo zboriš, ali Radulović nije ideolog. Ne ume da ti objasni kao Vučić. Ko zna iz kojih razloga.
princi princi 16:20 23.02.2014

Subotica? Zrenjanin? Pančevo?

U trenutno situaciji, svaki glas je važan.

Što se tiče drugih poruka, čini mi se da je u zemlju u kojoj bezmalo 70% ljudi očekuje da im država obezbedi posao, najbolje trenutno potpuno pojednostaviti poruku i samo insistirati na transparentnosti institucija, budžeta, trošenja i sl. Sledeći korak bi bio menjanje rules of engagement i menjanje institucija (i stvaranje novih gde nedostaju), ali u ovom trenutku transparentnost je ključ.
mladen.opacic mladen.opacic 16:23 23.02.2014

Sindikalni paraziti ?

Pisali ste dosta o partijskim parazitima i to smo sve skapirali kako funkcioniše. Međutim, u ovom opštem parazitskkom sistemu postoje i sindikalni paraziti koji imaju neverovatne zakonske privilegije. Ako sam ja to dobro shvatio sindikalne vođe ne mogu da budu otpuštene, oslobođene su radne obaveze (ne rade) i primaju platu koja je najmanje jednaka plati koju bi imali da rade nas svom radnom mestu (u praksi mnogo veću). Uz to imaju i mesta u nekim upravnim odborima gde opet dobijaju novac. Da li je ovo tačno?

Moje pitanje Vama kao insajderu je koliko u Srbiji ima takvih "Deluks" parazita? S obzirom da ste izjavili da sindikalna industrija u Srbiji ima 24000 sindikata. Koliko onda ima parazita po jednom sindikatu? Da li je to uopšte moguće? I da li je tačno da je problem sa sindikatim nastao upravo zbog ta tri člana Zakona o radu kojim bi im se taj status oduzeo? Odnosno zato što bi morali da dolaze na posao i rade i što ne bi imali ostale prihode nego samo normalnu platu kao i svi ostali zaposleni?
inco inco 18:29 23.02.2014

Re: Sindikalni paraziti ?

To je tek vrh ledenog brega - kod nas poslodavac može biti obavezan da obezbedi sindikatima prostorije i kancelarijski materijal za obavljanje sindikalnih delatnosti. Takav zakon o radu nema ama baš niko na kugli zemaljskoj. Otuda i tih 24k registrovanih sindikata - dva Srbina, tri sindikata sistem. I otuda tolika piska kad je to trebalo da se promeni...

To što su lupetali o otpremninama, minulim radovima, bonusima na odmoru i tako tim ekonomskim atavizmima - to je samo bio red herring, ono što je njima prodrmalo kavez je što bi ostali bez svih tih ničim zasluženih privilegija. Otprilike kao prosvetari kad krenu u štrajk pa pored povećanja plata izlistaju međ' zahtevima i niz objektivnih nedostataka i problema u našem obrazovnom sistemu - čisto da ispadne kako su zahtevi za povećanjem plata tek sporedni, al' zato čim vlast popusti i digne im plate odmah zaborave na ostale zahteve.
hajkula1 hajkula1 18:33 23.02.2014

Re: Sindikalni paraziti ?

mladen.opacic
Pisali ste dosta o partijskim parazitima i to smo sve skapirali kako funkcioniše. Međutim, u ovom opštem parazitskkom sistemu postoje i sindikalni paraziti koji imaju neverovatne zakonske privilegije.



Gore imate link, snimak emisije u kojoj Saša Radulović govori o sindikalnim parazitima.
Pratim Sašine blogove već nekoliko godina. Jednom sam bila u prilici da u stvarnom životu razgovaramo (2012.).
Ne verujem da je imao vremena da se bavi statistikom - tačnim brojem sindikalnih parazita. Bio je u prilici da neke sretne.


Ono što ja znam kao nekadašnji član sindikata, razlog je što sam se ispisala iz članstva.
Neke sindikalne vođe svoju aktivnost skupo naplaćuju (tako su stekli posed nad nezavidnim brojem kvadrata raznih nekretnina stanova, kuća, lokala, vozni park). Neki su u upravnim odborima a neki članovi raznih biznis klubova. Imaju monopol, drže sindikalne organizacije razjedinjenim, ne reaguju na krađe i korupcije u svojim preduzećima, tek kada firma propadne, usmeravaju gnev ojađenih radnika u pogrešnom pravcu i prave se nevešti.



Razumećete da Saša nema vremena (obaveze oko kampanje) da svakome pojedinačno kuca odgovor i nećete to uzeti za zlo.

Na blogovima sam mu i ja povremeno dosađivala a onda naučila da se malo strpim i dočekam odgovor na ono što me zanima, neko bi to nazvao, zbirni odgovor.
Jukie Jukie 19:42 23.02.2014

Re: Sindikalni paraziti ?

inco
Otprilike kao prosvetari kad krenu u štrajk pa pored povećanja plata izlistaju međ' zahtevima i niz objektivnih nedostataka i problema u našem obrazovnom sistemu - čisto da ispadne kako su zahtevi za povećanjem plata tek sporedni, al' zato čim vlast popusti i digne im plate odmah zaborave na ostale zahteve.

I to 0.2%
BigBadWolf BigBadWolf 20:31 23.02.2014

Re: Sindikalni paraziti ?

Jukie
inco
Otprilike kao prosvetari kad krenu u štrajk pa pored povećanja plata izlistaju međ' zahtevima i niz objektivnih nedostataka i problema u našem obrazovnom sistemu - čisto da ispadne kako su zahtevi za povećanjem plata tek sporedni, al' zato čim vlast popusti i digne im plate odmah zaborave na ostale zahteve.

I to 0.2%


Kolega, ne sirite neistine, bilo je mnogo vece povecanje, ako se dobro secam 1.4%.

Nego da pitam. Ja sam slucajno predsednik sindikata u mojoj skoli, pa me zanima kakve to silne privilegije imam, ako bi neko mogao da mi objasni.
inco inco 20:59 23.02.2014

Re: Sindikalni paraziti ?

Jukie
I to 0.2%


Malko je više od toga, i nije se to desilo samo jedared, no nema veze - poenta je u tome što se na ostale zahteve začas zaboravi. Da se razumemo, ja smatram da su prosvetni radnici sramotno malo plaćeni - malo zato što smo siromašni, a malo i zato što se pare neracionalno troše - ali govorim o principu.

Ovde se ljudi bore samo za svoje dupe bez mrvice razmišljanja o opštem dobru i budućnosti (čak i budućnosti sopstvene guzice) - i kad se pozivaju na 'opšte dobro' obično je reč o već pomenutoj logičkoj pogreški jer to 'opšte dobro' očas ispari kad se ostvari makar i mrva sitnošićardžijskih zahteva umotanih u oblande tog istog opšteg dobra.

Daleko bilo da prosveta jedina ima takav modus operandi, isto tako postupaju i zdravstvo, sudstvo, policija, vojska...
zilikaka zilikaka 21:52 23.02.2014

Re: Sindikalni paraziti ?

Ja sam slucajno predsednik sindikata u mojoj skoli, pa me zanima kakve to silne privilegije imam, ako bi neko mogao da mi objasni.


Ja slučajno znam da predsednici sindikalnih podružnica imaju dodatak od 30% na svoju platu. Malo li je?

Ne smem da tvrdim da to svugde važi al znam gde važi.
Verujem da je u mnogim javnim preduzećima tako, a upravo ti sindikalci se i pojavljuju kao najglasniji protivnici promena.
mladen.opacic mladen.opacic 22:26 23.02.2014

Re: Sindikalni paraziti ?

Gore imate link, snimak emisije u kojoj Saša Radulović govori o sindikalnim parazitima.


Baš tu emisiju sam i gledao, pa sam dobio ideju da postavim pitanje. Deo o sindikatima je od 12:25 do 12:55. Kad ga novinarka pita kako to da PPV koči reforme, a raspisao je izbore da bi ubrzao reforme.

Neke sindikalne vođe svoju aktivnost skupo naplaćuju (tako su stekli posed nad nezavidnim brojem kvadrata raznih nekretninam stanova, kuća, lokala, vozni park). Neki su u upravnim odborima a neki članovi raznih biznis klubova. Imaju monopol, drže sindikalne organizacije razjedinjenim, ne reaguju na krađe i korupcije u svojim preduzećima, tek kada firma propadne, usmeravaju gnev ojađenih radnika u pogrešnom pravcu i prave se nevešti.


Dakle, ako sam ja to dobro razumeo, ako partija hoće da preuzme preduzeće nije dovoljno da postavi samo direktora već mora i da podmiti sindikat. I onda ti sindikati ulaze u simbiozu sa političkim partijama koje štite njihove privilegije. Dakle zato Radulović nije mogao da progura nijedan zakon, jer sindikalni parazit i politički parazit zapravo žive u simbiozi. Ako bi se sasekao korumpirani sindikat onda ni partije ne bi mogle neometano da izvlače novac iz preduzeća ili da zapošljavaju partijske vojske. Zato je PPV kočio Radulovićeve reforme. Praktično sve što je Radulović radio kao ministar je od prvog dana bilo osuđeno na propast, a PPV-u je služio samo da ga iskoristi kao reklamu u stilu Feketić. Koji je mozak taj PPV.

Razumećete da Saša nema vremena (obaveze oko kampanje) da svakome pojedinačno kuca odgovor i nećete to uzeti za zlo.


Naravno, verujem da je veoma zauzet, kampanja je tu, a ovo ipak može da sačeka.
Generalno bi trebalo malo više da posveti vremena toj priči o sindikatima i mehanizmima pljačke preduzeća u nastupima. Ljudi koji nemaju kontakt sa sindikatom/javnim preduzećima to uopšte ne znaju. Evo ja nisam imao pojma o tome, a on kada nastupa na TV podrazumeva da svi mi već znamo sve što on zna kao ministar/policijski ekspert za pljačkaške privatizacije.



BigBadWolf BigBadWolf 22:47 23.02.2014

Re: Sindikalni paraziti ?

30%? U leb ti razheni, cim dodjem sutra na posao idem da hvatam direktora za gushu.

Nego, reci mi, kako znash? Da li si video platnu listu ili ti rekla teta Rajka koja cisti po racunovodstvu? Mislim, cisto da ne udavim direktora bezveze... Eventualno, ako bi mogao da mi navedes clan Zakona o radu ili PKU kojim se predsedniku sindikata dodaje 30% na platu.
zilikaka zilikaka 23:00 23.02.2014

Re: Sindikalni paraziti ?

Nego, reci mi, kako znash? Da li si video platnu listu ili ti rekla teta Rajka koja cisti po racunovodstvu? Mislim, cisto da ne udavim direktora bezveze... Eventualno, ako bi mogao da mi navedes clan Zakona o radu ili PKU kojim se predsedniku sindikata dodaje 30% na platu


Odgovor na PP

EDIT: To se rešava pojedinačnim kolektivnim ugovorima. Kad budem stigla, i to ću argumentovati na pp
BigBadWolf BigBadWolf 23:48 23.02.2014

Re: Sindikalni paraziti ?

Odgovorio na PP
a_jovicic a_jovicic 00:13 24.02.2014

Re: Sindikalni paraziti ?

BigBadWolf
Nego da pitam. Ja sam slucajno predsednik sindikata u mojoj skoli, pa me zanima kakve to silne privilegije imam, ako bi neko mogao da mi objasni.

Očigledno je da ima sindikata i "sindikata". Pretpostavljam da obrazovanje nije nešto interesantno partokratiji (male se pare vrte) pa ste vi zato sindikat (u onom neiskvarenom smislu reči) a i ipak nešto radite pa nemate vremena za 'vatanje zjala. Al' takodje pretpostavljam da postoji dosta "sindikata" (pošto je puno industrijskih firmi koje su na nekom "ledu" već godinama) gde se više ne radi nego radi pa imaju vremena za političke spletke.

Generalno nemam problem sa tim da zaposleni dobrovoljno izdvajaju iz plata za svoje sindikalne vodje. Medjutim na osnovu "čaršijskih priča" stiče se utisak da neki "sindikati" to uzimaju kao harač i manipulišu zaposlenima ... a verovatno i zloupotrebljavaju članove za totalno nesindikalne potrebe. Nema istu snagu sindikat obrazovanja i metalaca. Čak i neki "benigniji" sindikati (npr. gradske čistoće) su u Americi žestoko korišćeni od strane mafije za ucene gradskih vlasti i Ameri su to jedva suzbili. Iz tog razloga smo mi sindikalno-neorganizovani skeptični na istupanja Orbovića i Co. pošto ćutaše tol'ke godine dok su radnici masovno otpuštani a sad se nešto probudili.

Može neka insajderska informacija kako funkcionišu sindikati u obrazovanju? ... Jel' svaka škola ima svoj ili postoji sindikalna organizacija obrazovanja na nivou grada a samo njen predstavnik sedi u svakoj školi i to mu je dodatna aktivnost uz onu nastavnu? Jel' ima "belih medveda" i na kom nivou sede?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 17:20 23.02.2014

Ja činim prvi korak

Ne obećavama vam da ću glasati za vas.
Ali ću kao znak dobre volje dati potpis vašem pokretu da pokušate da dostignete 10 000.

Ja vas najlepše molim:

- da vašu legendarnu bahatost i određeni stepen smozaljubljenosti na svaki način
suzbijete;
- da ne mislite da ste najpametniji;
- da ne postavljate ljude (ako dođete u situaciju) kao što je gospođa VU i da ih
još predstavljate kao eksperte;
- da na osnovu vaših sposobnosti za analizu koje su nesporne ne zaključujete da
ste sposobni i samodovoljni za realizaciju promena koje će "automatski" dovesti
do boljitka, rasta zaposlenosti, prosperiteta;
- da iz toga što imamo jako loše ljude u vlasti i opoziciji ne zaključujete da
ste sigurni dobitnik;
- da ne podcenjujete konkurenciju makar se zvala Dinkić, Vučić, Ilić, ...
- da ne mislite da se možete boriti za promenu tako što uđete u Vladu pa onda
demonstrativno ne idete na sednice - to je beskonačno glupo;
- da ne pljujete u bunar pre nego što iskopate novi - ostaćemo bez vode
sigurno;
- ne pokrećite reviziju vaših disciplinskih kazni od pre dve - tri godine, to
deluje neozbiljno, taman da je kazna bila nezaslužena;

itd.

Nadam se da ste me razumeli.
Hteo sam da vam kažem da ne treba da prvrnete kantu i da prospete dobro mleko.
Ako vas svrbi prst da banujete - samo se počešite.
Neće vam kruna pasti sa glave.
Saša Radulović Saša Radulović 20:11 23.02.2014

Re: Ja činim prvi korak

Vama treba pomoć. Ovo je toliko sujetno i nepristojno da nemam reči. Nekoliko neistina ste napisali. Nikakav osećaj nemate šta možete, a šta ne možete da kažete. Delite lekcije pod pseudonimom. Priznajem da sam pogrešio što sam prihvatio da ponovo učestvujete u razgovoru. Dosta je bilo.
timotije timotije 09:19 24.02.2014

Re: Ja činim prvi korak

Re: Ja činim prvi korak
Vama treba pomoć. Ovo je toliko sujetno i nepristojno da nemam reči. Nekoliko neistina ste napisali. Nikakav osećaj nemate šta možete, a šta ne možete da kažete. Delite lekcije pod pseudonimom. Priznajem da sam pogrešio što sam prihvatio da ponovo učestvujete u razgovoru. Dosta je bilo.


Čitam Dalija da ste izbrisali Kralja. Međutim njegov kometara je tu. No, kako ste reagovali mogu vam reći da ste po karakertu pravi političar, još vam nedostje to što niste umeli na vreme da se uvučete u neku stranku, pa tamo polako, ili brzo kako to vi hoćete, da skupljate pristalice da podrže vaše namere i vremenom da zauzmete lidersku poziciju. No, mogu vam toplo preporučiti da taj način traži prefriganost koje se ne uči u škole, onakva kakvu je imao npr. Josip Broz. No, tada je mogao jer su većina u komustičkom pokretu bili idealisti, a i obrazovani ili makar talentovani. Ova većina u sadašnjim strankam, pogotovu ovih SNS, SPS i sl. su primitivni i nečasni.Za razliku kod Dinkića, tamo nisu primtivni ali su zato nečasni.
hajkula1 hajkula1 09:57 24.02.2014

Re: Ja činim prvi korak

timotije
Re: Ja činim prvi korak
Vama treba pomoć. Ovo je toliko sujetno i nepristojno da nemam reči. Nekoliko neistina ste napisali. Nikakav osećaj nemate šta možete, a šta ne možete da kažete. Delite lekcije pod pseudonimom. Priznajem da sam pogrešio što sam prihvatio da ponovo učestvujete u razgovoru. Dosta je bilo.


Čitam Dalija da ste izbrisali Kralja. Međutim njegov kometara je tu. No, kako ste reagovali mogu vam reći da ste po karakertu pravi političar


Naprotiv.
Da je političar, reagovao bi skroz drugačije. Niti razmišlja niti priča niti postupa kao političar, (mada bi u ovom periodu to bi pomoglo kod rejtinga). Imam utisak da Saša čak ni ne želi da bude političar, već da se kao čovek koji ima određena iskustva i uvide uključi u rešavanje problema koje političari proizvode. Čak i po ceni rejtinga. Ne želi da se udvara pričajući šta bi našim ušima prijalo već priča o konkretnim problemima i rešenjima.
KM je nastupio zaista grubo.
Saša ima principe i lični osećaj za pristojnost. Bira šta će i kako da kaže i to očekuje od sagovornika. Razumela bih da neko zaluta pa pogreši ali ipak od nekoga ko ima iskustva na blogu kod Saše očekuje se da je toliko upoznat.

timotije timotije 10:03 25.02.2014

Re: Ja činim prvi korak

Naprotiv.
Da je političar, reagovao bi skroz drugačije


Imate pravo, nije reagovo lukavo kao političar, ali je sujetno, što inače obe osobine krase te ljude. A da li želi da bude važan, kažite mi to? Mislite da baš svi što su sada u vrhu političke vlasti ili u opoziciji ne znaju to što Saša zna, ali ljudi gledaju da rade ono što je moguće u Srbiji, a da pritom oni što duže budu tu gde se može prisvajati. Ako ovo potrvdite, onda kakve su mu šanse Raduloviću da se ugura u taj lopovski osinjak?
gavrilo gavrilo 17:26 23.02.2014

Sasa Radulovic:

"Mi nismo stranka. Mi nemamo partijski zaposlene članove u javnom sektoru koji sada rade na njihovim stranačkim kampanjama. Takvi nikada nećemo ni biti. Mi nemamo interesne grupe iza sebe, nemamo privilegovane stranačko-burazerske privrednike, koji dobijaju subvencije, privilegije i ugovore od javnih preduzeća i države. Nećemo ih nikada ni imati. Mi smo građani koji zajedno sa vama plaćaju sve to. Mi smo građani koji plaćaju poreze da bi parazitski partijski sistem mogao sebe da finansira. Preko naših leđa. Mi smo grupa građana koja pokreće duboke promene u društvu."

Ja:

Politicari u Srbiji su uglavnom bile vanstranacke licnosti pre nego su se ukljucili u politiku.Bezbroj je primera takvih ljudi, zapravo oni su danas osnivaci stranaka.
Eto recimo Cedomir Jovanovic je bio vodja studentskih protesta.
(sasvim nasumicno sam izabrao njega), bilo je toliko eksperata u Srbiji koji su naposletku napravili svoju partiju ili dosli u vrh neke vec postojece.Bas takve ljude vi danas osporavate.

Zasto mislite da gradjani Srbije trebaju verovati vama?
Da li mislite da je dovoljno vasih 6 meseci angazovanja da bi smo vam mi dali nase 4 godine?
a_jovicic a_jovicic 18:25 23.02.2014

Re: Sasa Radulovic:

gavrilo
Zasto mislite da gradjani Srbije trebaju verovati vama?
Da li mislite da je dovoljno vasih 6 meseci angazovanja da bi smo vam mi dali nase 4 godine?

Možda zato što govori istinu ... Ljudi koji govore istinu su često nepopravljivo uporni ...

Nego obzirom na Vaše tvrdnje sa jednog susednog bloga ... može neka "insajderska" informacija šta nam rade Janez i Hrvoje?
gavrilo gavrilo 19:21 23.02.2014

Re: Sasa Radulovic:

@a_jovicic

Ja nisam clan ni jedne partije, pogresno me dozivljavas.
Nisam nikakav tajkun, nemam cak ni posao.

Zasto sam ono napisao?
Na sajtu Dveri je preneto pismo Radulovica o njegovoj ostavci u kojem on otvoreno optuzuje Vucica.
Taj Radulovicev manifest na tom sajtu nazvan je OTVARAJU SE KARTE.
Vucicev odgovor nije objavljen na tom sajtu.
Posle toga Dveri nastupaju u skladu sa Radulovicevim optuzbama usmerenim protiv Vucica.
ukucaj na google DVERI VICIC

drugo:

Ostavku je podneo par dana pre nego sto je Nikolic raspisao izbore.

trece:

da, imam utisak da se Raduloviceva kampanja vodi putem interneta i ima za nameru da ostavi utisak njegove velike popularnosti sto bi trebalo da utice na neopredeljene birace.Ti neopredeljeni nisu korisnici bajlonijeve pijace pa sam zato na onoj temi rekao da je ta twiter anketa prosto nerealna ali ima za cilj ono gore sto sam naveo.

cetvrto:

kao sto rekoh ja sam gay i ne znam Radulovicev stav o mojim pravima koji sigurno ima ali ga javno ne iznosi.Zasto?
Naveo sam da Vucic ima stav o gej populaciji i on je javan i to mu je veliki plus od mene.

peto:

ja ne zastupam ovde ni jednu politicku partiju, ne pozivam nikoga da glasa za nekoga, iznosim svoj stav kroz zapazanja.Pretpostavljam da je to dozvoljeno na blogovim.

BigBadWolf BigBadWolf 20:27 23.02.2014

Re: Sasa Radulovic:

Naveo sam da Vucic ima stav o gej populaciji i on je javan i to mu je veliki plus od mene.


Ima stav, ima. Ima cak stavove, u zavisnosti kojoj se populaciji obraca. Ali ako si stvarno gej i smatras sa su Vucic i Co tvoja opcija... Ti nisi samo upao u zeciju rupu, ti si izasao na drugu stranu.

A ovo za Dveri je plitko ko tacna. Mislim, optuzujes Radulovica za nesto sto su Dveri objavile (ili nisu objavile) na svom sajtu?!

Ostavku je podneo par dana pre nego sto je Nikolic raspisao izbore. Pa? Bemmusirac, cela srbija je znala da ce da budu izbori, samo ti smatras da je to neka insajderska informacija.

gavrilo gavrilo 21:40 23.02.2014

Re: Sasa Radulovic:

BigBadWolf
Naveo sam da Vucic ima stav o gej populaciji i on je javan i to mu je veliki plus od mene.


Ima stav, ima. Ima cak stavove, u zavisnosti kojoj se populaciji obraca. Ali ako si stvarno gej i smatras sa su Vucic i Co tvoja opcija... Ti nisi samo upao u zeciju rupu, ti si izasao na drugu stranu.

A ovo za Dveri je plitko ko tacna. Mislim, optuzujes Radulovica za nesto sto su Dveri objavile (ili nisu objavile) na svom sajtu?!

Ostavku je podneo par dana pre nego sto je Nikolic raspisao izbore. Pa? Bemmusirac, cela srbija je znala da ce da budu izbori, samo ti smatras da je to neka insajderska informacija.



Evo da ti pojasnim jos jednom, pa zakljuci kako god zelis.
Raduloviceva ostavka i optuzbe koje ona nosi desile su se nekoliko dana pred raspisivanje izbora.Kog datuma je on uvideo da Vucic koci reforme?25 januara u 12.00h?
On je svojim postupkom dopunio skoro sve jednu predizbornu kampanju onih koji bi da vide Vucicu ledja.Kao sto su Dveri recimo.
Zapravo sve sto se Vucicu stavlja na teret proizilazi iz Radulovicevog manifesta.
Previse je to slucajno i pomalo ispod pojasa, cini mi se.

Sto se tice Vucica i gej populacije, ja sam uveren da ce nase parade biti ove godine ukoliko on bude odlucivao o tome.Prosle godine nije on odlucivao o tome.

I jos nesto, primetio sam i odredjen stepen agresivnosti kod vas radulovica a to mi se nikako ne dopada, nikako.
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:54 23.02.2014

Re: Sasa Radulovic:

gavrilo


I jos nesto, primetio sam i odredjen stepen agresivnosti kod vas radulovica a to mi se nikako ne dopada, nikako.


Ono ima nas raznih, ali ne sekiraj se od agresije grupe građana, mnogo gora agresija dolazi od vlasti, jer to nije samo verbalna agresija.

Jbt zvalo me na telefon nekakva Ana iz izbornog štaba @avucic, zapanjeno dete što neću da glasam za Njega, što ne podržavam Njegovu borbu protivu korupcije i što javno priznajem.

Ja ne jedem budžetsku sisu baš me briga tri Vučića ne mogu tastaturu da mi uzmu, ali kapiram da svetu nije prijatno da ih propituju iz štaba Njega.

A On baš to hoće da radi. Smeta li ti Gavrilo?

(odgovor: rade to i drugi; se ne pika, drugi nisu On)
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:08 23.02.2014

Re: Sasa Radulovic:

Jbt zvalo me na telefon nekakva Ana iz izbornog štaba @avucic, zapanjeno dete što neću da glasam za Njega, što ne podržavam Njegovu borbu protivu korupcije i što javno priznajem.


Ova moja Ana bila još simpatičnija
Banulo dete na vrata i pošto poto hoće unutra.
Kažem joj, mani me se dete, nisam ja od vaše fele, a ona mrtva ladna, pa hajte da uđem da mi potpišete da nećete za nas da glasate.

Gledam je u čudu, ne znam da li se dete zbunilo pa ne zna šta priča ili su joj stvaro rekli da tako radi.
Objasnih joj nekako da to nije lepo, da se to tako ne radi, da li je skapirala ili ne pojma nemam, al ode dete.
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:11 23.02.2014

Re: Sasa Radulovic:

hoochie coochie man
Jbt zvalo me na telefon nekakva Ana iz izbornog štaba @avucic, zapanjeno dete što neću da glasam za Njega, što ne podržavam Njegovu borbu protivu korupcije i što javno priznajem.


Ova moja Ana bila još simpatičnija
Banulo dete na vrata i pošto poto hoće unutra.
Kažem joj, mani me se dete, nisam ja od vaše fele, a ona mrtva ladna, pa hajte da uđem da mi potpišete da nećete za nas da glasate.

Gledam je u čudu, ne znam da li se dete zbunilo pa ne zna šta priča ili su joj stvaro rekli da tako radi.
Objasnih joj nekako da to nije lepo, da se to tako ne radi, da li je skapirala ili ne pojma nemam, al ode dete.


Jedino ako ih plaćaju po potpisu, pa i potpis šrotiv je kinta, nemam objašnjenje. Inače meni neće na vrata, gde da savladaju kerove, vučjak i šarplaninka
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:23 23.02.2014

Re: Sasa Radulovic:

Čekaj bre Gavrilo, to što su Dveri prenele nešto što je Radulović rekao ili se čak složile sa tim ne znači ništa. Možeš i ti da kažeš nešto sasvim suvislo i da se oni sa tim slože iz nekih svojih razloga pa te to ipak neće svrstavati u simpatizere istih.
Mislim...zaista mi nije jasna tvoja logika.

hoochie coochie man


uros_vozdovac


Vi bre ste stvarno neki fini i tolerantni ljudi. I mene Vučićevi kontaktirali pre par dana i moja reakcija bi se mogla opisati kao , što bi Uroš rekao, "agresija grupe građana".
gavrilo gavrilo 22:26 23.02.2014

Re: Sasa Radulovic:

dole je post
gavrilo gavrilo 22:29 23.02.2014

Re: Sasa Radulovic:

uros_vozdovac
gavrilo


I jos nesto, primetio sam i odredjen stepen agresivnosti kod vas radulovica a to mi se nikako ne dopada, nikako.


Ono ima nas raznih, ali ne sekiraj se od agresije grupe građana, mnogo gora agresija dolazi od vlasti, jer to nije samo verbalna agresija.

Jbt zvalo me na telefon nekakva Ana iz izbornog štaba @avucic, zapanjeno dete što neću da glasam za Njega, što ne podržavam Njegovu borbu protivu korupcije i što javno priznajem.

Ja ne jedem budžetsku sisu baš me briga tri Vučića ne mogu tastaturu da mi uzmu, ali kapiram da svetu nije prijatno da ih propituju iz štaba Njega.

A On baš to hoće da radi. Smeta li ti Gavrilo?

(odgovor: rade to i drugi; se ne pika, drugi nisu On)





Ne razumem se u prava i obaveze clanstva u nekoj stranci pa ne znam da li je to legitimno.

Nego,
mozda je Ana neka vrh cica a ti si to propustio?
Mozda si je trebao pozvati na pice i iskoristiti njenu predizbornu slabost, sta ona zna koga ces zaokruziti sutra

a to me opet navodi i na ovu mogucnost,
Ja sam takodje solo(nisam budzetski korisnik, niti sam ikada bio), ne znam tvoj emotivni status...jesi li za pice?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:30 23.02.2014

Re: Sasa Radulovic:

Vi bre ste stvarno neki fini i tolerantni ljudi. I mene Vučićevi kontaktirali pre par dana i moja reakcija bi se mogla opisati kao , što bi Uroš rekao, "agresija grupe građana".


Ma i meni posle bilo žao što se nije pijavio neki brkati grmalj da mu se mile majke iznapominjem, al kako kad vidim slabašno žensko čeljade. :)

Sve što se može je da pokušaš dete da precaspitaš.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:31 23.02.2014

Re: Sasa Radulovic:

mozda je Ana neka vrh cica a ti si to propustio?


Ma lepuškasta jeste al klinka, neka fala.
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:32 23.02.2014

Re: Sasa Radulovic:

gavrilo
Ne razumem se u prava i obaveze clanstva u nekoj stranci pa ne znam da li je to legitnimno.

Nego,
mozda je Ana neka vrh cica a ti si to propustio?
Mozda si je trebao pozvati na pice i iskoristiti njenu predizbornu slabost, sta ona zna koga ces zaokruziti sutra

a to me opet navodi i na ovu mogucnost,
Ja sam takodje solo(nisam budzetski korisnik, niti sam ikada bio), ne znam tvoj emotivni status...jesi li za pice?



Ja bih rekao da je pritisak izvan granice legitimnog, ali to sam samo ja, meni je bilo zadovoljstvo da je odbijem.

Inače piće, vazda, kupim decu iz vrtića oko 17 pa predajem štafetu oko 20.
Hansel Hansel 22:48 23.02.2014

Re: Sasa Radulovic:

hoochie coochie man
ona mrtva ladna, pa hajte da uđem da mi potpišete da nećete za nas da glasate.

Ово је већ страшно какав утицај може да има на старије и мање образоване слојеве. И што нема никога да овоме стане на пут.

gavrilo
cetvrto:
kao sto rekoh ja sam gay i ne znam Radulovicev stav o mojim pravima koji sigurno ima ali ga javno ne iznosi.Zasto?
Naveo sam da Vucic ima stav o gej populaciji i on je javan i to mu je veliki plus od mene.

Да ли ти мислиш, као неко ко је, како прочитасмо, и незапослен, да претендент на место министра привреде/финаснија/енергетике/... мора да има мишљење о ЛГБТ проблематици, па и ако га има, да би то требало да буде битно за посао који мисли да обавља?
BigBadWolf BigBadWolf 22:55 23.02.2014

Re: Sasa Radulovic:

gavrilo
BigBadWolf
Naveo sam da Vucic ima stav o gej populaciji i on je javan i to mu je veliki plus od mene.


Ima stav, ima. Ima cak stavove, u zavisnosti kojoj se populaciji obraca. Ali ako si stvarno gej i smatras sa su Vucic i Co tvoja opcija... Ti nisi samo upao u zeciju rupu, ti si izasao na drugu stranu.

A ovo za Dveri je plitko ko tacna. Mislim, optuzujes Radulovica za nesto sto su Dveri objavile (ili nisu objavile) na svom sajtu?!

Ostavku je podneo par dana pre nego sto je Nikolic raspisao izbore. Pa? Bemmusirac, cela srbija je znala da ce da budu izbori, samo ti smatras da je to neka insajderska informacija.



Evo da ti pojasnim jos jednom, pa zakljuci kako god zelis.
Raduloviceva ostavka i optuzbe koje ona nosi desile su se nekoliko dana pred raspisivanje izbora.Kog datuma je on uvideo da Vucic koci reforme?25 januara u 12.00h?
On je svojim postupkom dopunio skoro sve jednu predizbornu kampanju onih koji bi da vide Vucicu ledja.Kao sto su Dveri recimo.
Zapravo sve sto se Vucicu stavlja na teret proizilazi iz Radulovicevog manifesta.
Previse je to slucajno i pomalo ispod pojasa, cini mi se.

Sto se tice Vucica i gej populacije, ja sam uveren da ce nase parade biti ove godine ukoliko on bude odlucivao o tome.Prosle godine nije on odlucivao o tome.

I jos nesto, primetio sam i odredjen stepen agresivnosti kod vas radulovica a to mi se nikako ne dopada, nikako.



Ah, moja greska, do mene. Tek sada sam shvatio da je kod tebe zelja da se Vucicu vide ledja greh. Trebao si to ranije da kazes, da ne archim tastaturu dzabe. Da moja deca i ja ne delimo zemlju sa tobom, ja bih ti od srca pozeleo da mu ledja nikada ne vidis, ovako nista.

Samo mi odgovori na ovo, ako nije on odlucivao o Paradi prosle godine, ko jeste?

gavrilo gavrilo 23:26 23.02.2014

Re: Sasa Radulovic:

@Hansel

Mogu biti nezaposlen iz vise razloga.
Koliko sam ja upucen Radulovic kao i svi ostali ulazi u trku za parlament i moguce ucesce u vladi koja predlaze zakone.
U parlamentu se ratifikuju zakoni(zamisli).
Svaki ucesnik u vlasti mora da ima stav o LGBT populaciji.
Pa ne zivim ja samo od struje i grejanja pobogu.

gavrilo gavrilo 23:32 23.02.2014

Re: Sasa Radulovic:

BigBadWolf
gavrilo
BigBadWolf
Naveo sam da Vucic ima stav o gej populaciji i on je javan i to mu je veliki plus od mene.


Ima stav, ima. Ima cak stavove, u zavisnosti kojoj se populaciji obraca. Ali ako si stvarno gej i smatras sa su Vucic i Co tvoja opcija... Ti nisi samo upao u zeciju rupu, ti si izasao na drugu stranu.

A ovo za Dveri je plitko ko tacna. Mislim, optuzujes Radulovica za nesto sto su Dveri objavile (ili nisu objavile) na svom sajtu?!

Ostavku je podneo par dana pre nego sto je Nikolic raspisao izbore. Pa? Bemmusirac, cela srbija je znala da ce da budu izbori, samo ti smatras da je to neka insajderska informacija.



Evo da ti pojasnim jos jednom, pa zakljuci kako god zelis.
Raduloviceva ostavka i optuzbe koje ona nosi desile su se nekoliko dana pred raspisivanje izbora.Kog datuma je on uvideo da Vucic koci reforme?25 januara u 12.00h?
On je svojim postupkom dopunio skoro sve jednu predizbornu kampanju onih koji bi da vide Vucicu ledja.Kao sto su Dveri recimo.
Zapravo sve sto se Vucicu stavlja na teret proizilazi iz Radulovicevog manifesta.
Previse je to slucajno i pomalo ispod pojasa, cini mi se.

Sto se tice Vucica i gej populacije, ja sam uveren da ce nase parade biti ove godine ukoliko on bude odlucivao o tome.Prosle godine nije on odlucivao o tome.

I jos nesto, primetio sam i odredjen stepen agresivnosti kod vas radulovica a to mi se nikako ne dopada, nikako.



Ah, moja greska, do mene. Tek sada sam shvatio da je kod tebe zelja da se Vucicu vide ledja greh. Trebao si to ranije da kazes, da ne archim tastaturu dzabe. Da moja deca i ja ne delimo zemlju sa tobom, ja bih ti od srca pozeleo da mu ledja nikada ne vidis, ovako nista.

Samo mi odgovori na ovo, ako nije on odlucivao o Paradi prosle godine, ko jeste?



Ja bih tebi i tvojoj deci pozeleo da zivite puno, puno bolje, jer od tvog samozadovoljstva zavisi stepen moje slobode u Srbiji.

----
na pitanje,
odgovor: Dacic
BigBadWolf BigBadWolf 23:52 23.02.2014

Re: Sasa Radulovic:

Da od mene zavisi, imao bi ista prava kao i ja, volja ti Parada, volja ti brak (sto tebi da bude bolje nego meni ) ali ja se pitam taman koliko i Dacic.

Izvinjavam se za primedbu o Vucicu, bilo je bezobrazno sa moje strane. Malo mi mrkne svest kad pricam o njemu.
Hansel Hansel 00:04 24.02.2014

Re: Sasa Radulovic:

gavrilo
U parlamentu se ratifikuju zakoni(zamisli).

Стварно?!
Pa ne zivim ja samo od struje i grejanja pobogu.

Ја потпуно разумем да људским бићима није довољна само "материјална база", али она нам је свакако потребна.
inco inco 00:13 24.02.2014

Re: Sasa Radulovic:

Pih, i meni dolazilo pre par dana na vrata - samo iskusno, u paru, k'o braća mormoni (usput, obavezno odgledati The Book of Mormon ak' vam se pruži prilika, najboljši mjuzikl u ovom veku!). Koverzacija je tekla otprilike ovako:

- Dobar dan, ..., mi smo iz SNS-a...
- A dobro, zašto se ovako ponižavate?
- (ovde sad ide poduži nabiflovani tekst o veri u NJKVučića, promene, suzbijanje korupcije i tako te trice i kučine)
- I vi iskreno verujete u to?
- Da! (ushićeno će u suglasju)
- Okej, da se dogovorimo ovako, ja ću vama to da potpišem ako vi meni potpišete da smem da vam izbijem zube ako na vas naletim u nekom javnom preduzeću?
- Tuc... muc...
- Pa, mislim, ako se ovako ponižavate zato što verujete u ideju a ne zato što su vam obećali radno mesto finansirano iz mog poreza...

Odoše i bez doviđenja A taman sam bio rad da im još malo vadim živce na kašičicu.

Nema, ponavljam NEMA tog verbalnog zlostavljanja koje ti lešinari-u-najavi (kao uostalom i cela najavljivačka stranka) nisu zaslužili. Ako porazmislite o tome - oni su došli vama na vrata da im potpišete nešto što će ih, ako imaju sreće, okačiti o vaš novčanik. Prosjaci i ostali skupljači tuđih resursa od vrata do vrata su barem iskreni i lepo traže pare pa ko da - da. Ovi em 'oće da vam uzmu pare (samo indirektno) em vas još i zajebavaju nabubanim floskulama i pretvaranjem da su nešto što nisu.

Dakle - i ako pacifista u duši - svaki oblik torture prema tim oblicima života podržavam. I onako se sami trte da ih naguzite...
inco inco 00:17 24.02.2014

Re: Sasa Radulovic:

gavrilo
na pitanje,
odgovor: Dacic


Awwwww, isn't that cute...
Hansel Hansel 01:07 24.02.2014

Re: Sasa Radulovic:

- Dobar dan, ..., mi smo iz SNS-a...
- A dobro, zašto se ovako ponižavate?

dali76 dali76 06:02 24.02.2014

Re: Sasa Radulovic:

Umesto da brisete ove SNS botove koji su se pre nedelju dve registrirali na blog, poput ovog dole Gavrilakoji je za sobom povukao desetinu naivnih komentatora , vi brisete i banujete Kralja , koji ima primedbe ,ali I otvorenu mogucnost da glasa za vas.

Dalibor Torbica

Jukie Jukie 07:25 24.02.2014

Re: Sasa Radulovic:

uros_vozdovac

gavrilo

,Ja sam takodje solo(nisam budzetski korisnik, niti sam ikada bio), ne znam tvoj emotivni status...jesi li za pice?
Inače piće, vazda, kupim decu iz vrtića oko 17 pa predajem štafetu oko 20.


Meni se čini da Gavrilo pokušava da se ubaci u kategoriju "roditelj"
Što rekla moja baba "Bog mu dao, vrag mu ne da"
gavrilo gavrilo 08:29 24.02.2014

Re: Sasa Radulovic:

Jukie
uros_vozdovac

gavrilo

,Ja sam takodje solo(nisam budzetski korisnik, niti sam ikada bio), ne znam tvoj emotivni status...jesi li za pice?
Inače piće, vazda, kupim decu iz vrtića oko 17 pa predajem štafetu oko 20.


Meni se čini da Gavrilo pokušava da se ubaci u kategoriju "roditelj"
Što rekla moja baba "Bog mu dao, vrag mu ne da"


ma jok, ti si samo homofobican i zatucan

evo da nesto naucis,

gej muskarac moze biti otac, plodni smo kao i ti

i na to je tvoj bog mislio kada nas je stvarao

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana