Budućnost| Društvo| Politika

Nova demokratska stranka - zaista nova ili još jedna u nizu?

Milan Karagaća RSS / 04.03.2014. u 22:34

Još 2010.godine  Boris Tadić je na sednici Glavnog odbora  rekao da će predložiti " da DS sebe osnaži kada je u pitanju socijalni dijalog, da pomeri političko težište ka levici".

Tada rečeno a pre nekoliko nedelja učinjeno. Ranije očito nije moglo, a izgleda uopšte nije moglo pa je morao da formira Novu demokratsku stranku.

1902912_1456642197886437_858576557_n.png 

Boris Tadić je upravo rekao „Imamo iskustvo i ispravićemo greške koje smo činili u prošlosti" i upravo to će biti prvi ispit stranke i dokaz njenog kredibiliteta.

Nadajmo se da je Srbija dobila  stranku koja će biti okosnica u borbi za održiva rešenja problema koje je život u Srbiji već nametnuo a predizborna kampanja aktuelizovala.

Nova demokratska stranka ima jasnu viziju rešavanja  prioriteta kao što su oživljavanje privrede, borba protiv kriminala i korupcije, borba protiv siromaštva, nezaposlernosti i socijalne nejednakosti , poboljšanje ukupnog materijalnog položaja i vraćanja dostojanstva osiromašenom narodu, izgradnja društva dostojnog čoveka sa socijalno odgovornom i efikasnom državom- jednom rečju, za moderno, socijalno odgovorno, pravno uređeno, sigurno i solidarno društvo- za modernu Srbiju u modernoj EU.

Izgradnja solidarnog društva sa primatom demokratske politike i socijalno odgovorne države nad pojedinačnim profiterskim interesima tajkuna, zdrava konkurencija i slobodno tržište koliko god je moguće, ali i državna regulativa koliko je to potrebno, što značiprimat demokratske politike i socijalno odgovorne države nad pojedinačnim ekonomskim interesima, posebno, u ovom vremenu, nad interesima tajkuna. Srbija će biti  solidarno uređeno društvo sa primatom prava i zakona nad silom, slobode, ravnopravnosti i ljudskog dostojanstva, gde politika, zakon, bezbednost, obrazovanje, zdravstvo, kultura, porodica, prirodna okolina, ljudsko dostojanstvo nisu roba i niko ne može da ih kupuje ni prodaje.

Osnova svega je ekonomski oporavak Srbije koji podrazumeva hitnu realizaciju ključnih  mere u oblasti privrede, zapošljavanja, poreske politike i reforme državne uprave, obrazovanje..

Stranka je već iznela neke svoje stavove u vezi oživljavanje privrede, kao npr.

- krediti za investicije i refinansiranje sa kamatom do 5%, sa rokom do 7 godina i počekom do 2 godine

- davanje garancija Razvojne banke preduzećima za povećanje proizvodnje i pripremu izvoza

- smanjenje administrativnog pritiska na privredu završavanjem sveobuhvatne reforme propisa

Rešavanje problema nezaposlenosti odmah otpočeti kroz: podsticanje volontiranja uz naknadu za obrazovane ljude bez posla uz uvođenje obaveze državnih preduzeća i javnih službi da primaju volontere; kroz sistem javnih radova, socijalnog preduzetništva i obavezne prakse uz naknadu omogućiti sticanje radnog iskustva mladim obrazovanim ljudima; stimulisati privatna preduzeća koja žele da zaposle mlade pripravnike; umesto otpremnine ponuditi beskamatne kredite za pokretanje sopstvenog biznisa.

Poreska politika podrazumeva pojednostavljenje poreskih procedura, bolju naplatu postojećih poreza, a ne povećanje poreskih stopa ali i borbu protiv sive ekonomije kroz jačanje inspekcijskih službi i formiranje akcizne inspekcije.

To podrazumeva i zahteva korenitu reformu državne uprave, kako organizaciono tako i profila i stila i poslovne etike državnih službenika.

Dakle, verujemo da ima jasan plan kako da ponovo pokrene privredu, privuče nove investicije koje će otvoriti nova radna mesta i vratiti nas na put da postanemo ravnopravni deo evropske zajednice naroda.

To nisu , niti smeju biti samo predizborni slogani- to su programska načela koje će stranka realizovati i biti alternativa svakoj socijalnoj demagogiji, lažnom patriotizmu i dogmatizmu.

Nema razloga da ne verujemo u odlučnost čoveka koji je to više puta pokazao počev od ogromnih napora i ličnog doprinosa unapređenju odnosa u regionu, odlučnosti  u stavu da EU nema bolje alternative,  odlučnosti kada je u pitanju rešavanje problema Kosova, hrabre odluke da se problem rešava uz pomoć EU , što je i doprinelo potpisivanju Briselskog sporazuma i konačno dobijanja datuma pregovora.

U svakom slučaju, Borisu Tadiću se ne može osporiti  da je sve vreme imao jasnu viziju za našu zemlju - modernu, demokratsku, evropsku  i prosperitetnu Srbiju. O svojim greškama i promašajima, naročito kada je  u pitanju rukovođenje strankom, kadrovima i dr. , Tadić je i sam kritički govorio , uostalom, na predhodnim izborima prošao kako je prošao i, kako sam kaže izvukao pouke. On je za greške platio a drugi su naplatili.

Nova demokratska stranka mora u praksi opravdati svoje ime, da je zaista nova ne po onome što u programu piše ili što priča , već kroz vidljive rezultate šta , kako i koliko radi.

U Srbiji u poslednjih 20 godina u procesu tranzicije permanentno urušavana radnička i srednja klasa i stvoran jedan specifičan socijalni sloj tzv.  prekariat. U procesu tranzicije, odbačene su sve valjane tekovine socijaldemokratije besplatno školstvo i zdravstvo, socijalna politika, ravnopravnost građana, solidarnost i otvorenost prema svetu. Preuzeto je, međutim, kompletno negativno nasleđe, među kojim i nacionalisticki diskurs, mitsko-podanički odnos prema partijskim šefovima ili palanački pseudokonzervativizam.

Prošlo je vreme velikih svetskih, istorijskih i nacionalnih priča i mitova, dolazi vreme osnovnih životnih pitanja. Nadajmo se da će se stranke nadmetati u tome ko će obezbediti bolji standard i sveukupnu sigurnost,a onda kad to imamo možemo mirno da se posvetimo i svojoj veri, naciji , kulturi, običajima i svi zajedno u tome uživamo a ne kao nekada da se izživljavamo.

Bilo bi dobro da Srbija ima profilisanu  modernu socijaldemokratsku stranku kao što je nemačka SPD ,austrijska SPÖ ili ona u Švedskoj .....

Da li je moguće da u Srbiji kao npr. Nemačkoj nasuprot velike desne i konzervativne imamo takođe veliku stranku leve-socijaldemokratske orjentacije, makar nešto slično jer niti je SNS baš isto što i CDU, a i NDS treba vremena da dostigne SPD i plus, Srbija je ovo brale.

U svakom slučaju, mora doći do ukrupljavanja na političkoj sceni jer skoro 100 stranaka na 7 miliona stanovnika je previše, neefikasno i nefunkcionalno.Inače, mnoge nisu niti će preći cenzus, a mnoge od onih koje prelaze postižu to prišljamčivanjem uz veće stranke.

Teorijski, ako bi sve izašle samostalno na republičke izbore, broj stranaka koje bi prešle cenzus bio bi u startu sveden 5-7, ne računajući manjinske.

U takvim uslovima, i inače, postizborne koalicije su moguće kako se dogovore pa čak i velika koalicija, koje su zarad krupnih interesa Srbije kao što je borba protiv kriminala i korupcija, što brže oživljavanje privrede i obezbeđenje radnih mesta, izvlačenje zemlje iz siromaštva i sa ruba bankrota, ako se ponašaju državotvorno i dele stav da za Srbiju nema većeg interesa od same Srbije, jer samo jaka ,razvijena,bogata i  međunarodno ugledna Srbija može biti korisna svojim građanima, interesima Srba u regionu i na Kosovu i ugledna i poštovana članica međunarodne zajednice.

Nova demokratska stranka  kao partija moderne evropske socijaldemokratije , kao nova stranka sa vizijom i sposobnošću da provede sveobuhvatne  reforme društva i države prestavljaće  snažnu i delotvornu alternativu na političkoj sceni Srbije u borbi za socijalno, solidarno i  pravednije društvo. Za razliku od većine drugih stranaka koje samo različito tumače uzroke pada nezaposlenosti, povećanja siromaštva i sveopšteg propadanja Srbije, Nova demokratska stranka je odlučna da konkretnim delovanjem menja stanje na bolje.

Naravno, Nova demokratska stranka nije toliko prepotentna i arogantna da smatra kako sve može samo ona, sama i jedina. Naprotiv, u rešavanju pitanja od opšteg nacionalnog interesa, boljeg života građana i za modernu i  prosperitetnu Srbiju biće uvek otvorena za saradnju sa drugim strankama, nevladinim sektorom i akademskom zajednicom. Potrebno je angažovanje svih kako bi što pre svima, a ne samo nekima, bilo bolje.

Nadajmo se da hoće, a građani imaju široku ponudu, važno je da izađu na izbore i glasaju prema svojim opredelenjima.

Ukoliko svi politički akteri budu imali primat na interesima Srbije i njenih građana ,a ne uskim stranačkim i grupnim interesima, Srbija ima budućnost i perspektivu i nema mesta spekulacijama o strahu od nekavih scenarija tipa arapskih proleća, bosanskog, ukrajinskog.

Nova demokratska stranka će uvek biti u prvim redovima onih kojima je opšti interes Srbije i građana vrhunski prioritet.

Nadam se da će svojim delovanjem dokazati da je zaista nova, a ne još jedna u nizu, i da  ima viziju, program, kadrove i odlučnost.



Komentari (169)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zemljanin zemljanin 22:39 04.03.2014

prosta proširena ...

Nova demokratska stranka ima jasnu viziju rešavanja prioriteta kao što su oživljavanje privrede, borba protiv kriminala i korupcije, borba protiv siromaštva, nezaposlernosti i socijalne nejednakosti , poboljšanje ukupnog materijalnog položaja i vraćanja dostojanstva osiromašenom narodu, izgradnja društva dostojnog čoveka sa socijalno odgovornom i efikasnom državom- jednom rečju, za moderno, socijalno odgovorno, pravno uređeno, sigurno i solidarno društvo- za modernu Srbiju u modernoj EU.

au dok dođemo do tačke, zaboravimo početak
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:48 04.03.2014

Re: prosta proširena ...

zato što baš sve to mora da se uradi, inače, dđaba priča.
A što se čitanja tiče, napravite pauzu gde Vam odgovara pa nastavite.Šalim se.
Hvala na komentaru, a baš ste fokusirali suštinu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:57 04.03.2014

Re: prosta proširena ...

baš ste fokusirali suštinu.


Tu suštinu oživljavanje privrede, borba protiv kriminala i korupcije, borba protiv siromaštva, nezaposlernosti i ostale tralala suštine svi fokusuraju.

Postoji li i jedna jedina stranka koja o tome ne telali?

Mene fasciniraju ljdi koji imaju obraza da ponavlajuju ove fraze u cilju da neko na njih nasedne.
Uvek pomilsim pa valjda više to ne prolazi, i uvek prođe.

Milan Karagaća Milan Karagaća 23:15 04.03.2014

Re: prosta proširena ...

Postoji li i jedna jedina stranka koja o tome ne telali?

Ne postoji, uglavno sve to teale, ali stvar je da već jednom počnu i da ispunjavaju obećanja i urade to što pričaju.Po delima će se poznati da li neko samo priča da bi dobio glasove ili radi da bi opravdao poverenje onih čije su glasove dobili.
Valjda posle toliko izbornih ciklusa dolazi vreme da se posle izbora sve stranke skoncentrišu na rešpavanje krupnih privrednih i razvojnih problema, bez obzira da li su u vladi ili opoziciji.
highshalfbooze highshalfbooze 23:37 04.03.2014

Re: prosta proširena ...

ali stvar je da već jednom počnu i da ispunjavaju obećanja i urade to što pričaju.

A koliko je decenija potrebno Tadiću da to što telali i ispuni?
Mislim, ako je tolike godine suprotno od toga što je pričao radio, odakle mu uopšte smelost da se opet pojavljuje?
mariopan mariopan 09:26 09.03.2014

Re: prosta proširena ...

highshalfbooze
ali stvar je da već jednom počnu i da ispunjavaju obećanja i urade to što pričaju.

A koliko je decenija potrebno Tadiću da to što telali i ispuni?
Mislim, ako je tolike godine suprotno od toga što je pričao radio, odakle mu uopšte smelost da se opet pojavljuje?

Koliko decenija?
Pa ceo naš život?
G r o f G r o f 22:40 04.03.2014

citroenci...

...o neeeeee.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 22:44 04.03.2014

It's a Mad, Mad, Mad, Mad World

Naravno, Nova demokratska stranka nije toliko prepotentna i arogantna da smatra kako sve može samo ona, sama i jedina. Naprotiv, u rešavanju pitanja od opšteg nacionalnog interesa, boljeg života građana i za modernu i prosperitetnu Srbiju biće uvek otvorena za saradnju sa drugim strankama, nevladinim sektorom i akademskom zajednicom. Potrebno je angažovanje svih kako bi što pre svima, a ne samo nekima, bilo bolje.

Nadajmo se da hoće, a građani imaju široku ponudu, važno je da izađu na izbore i glasaju prema svojim opredelenjima.


Look! We've figured it seventeen different ways, and every time we figured it, it was no good, because no matter how we figured it, somebody don't like the way we figured it! So now, there's only one way to figure it. And that is, every man, including the old bag, for himself!
      -         Buddy Hacket
cult cult 22:58 04.03.2014

jedini komentar

na tadića, njegovo uništenje demokratske stranke i sve ovo što je uradio je sledeći:
expolicajac expolicajac 12:10 05.03.2014

Re: jedini komentar

cult
na tadića, njegovo uništenje demokratske stranke i sve ovo što je uradio je sledeći:

Dopuna izlaganju

predatortz predatortz 12:15 05.03.2014

Re: jedini komentar

Dopuna izlaganju


E moj koleza, ja to 'biće bolje' slušam još od perioda Milke Planinc. Od tad mi sećanje na društvene prilike seže. Ako izuzmemo par godina Antinih, ostalo je bilo baš po ovom grafičkom rešenju koje si priložio.
freehand freehand 12:20 05.03.2014

Re: jedini komentar

predatortz
Dopuna izlaganju


E moj koleza, ja to 'biće bolje' slušam još od perioda Milke Planinc. Od tad mi sećanje na društvene prilike seže. Ako izuzmemo par godina Antinih, ostalo je bilo baš po ovom grafičkom rešenju koje si priložio.

Jedna Antina godina.
A realno je vrlo mudro boljem se niti nadati niti stremiti...
Al kod baba Simane.
predatortz predatortz 12:31 05.03.2014

Re: jedini komentar

Jedna Antina godina.


Od 16.marta 1989. do 20.decembra 1991. ? Duga godina...

A realno je vrlo mudro boljem se niti nadati niti stremiti...


U se i u svoje kljuse. Odavno ne očekujem da političari učine nešto dobro za mene. Sve što sam postigao, postigao sam bez njihove pomoći. A odmagali su onoliko...
expolicajac expolicajac 12:38 05.03.2014

Re: jedini komentar

predatortz
Dopuna izlaganju


E moj koleza, ja to 'biće bolje' slušam još od perioda Milke Planinc. Od tad mi sećanje na društvene prilike seže. Ako izuzmemo par godina Antinih, ostalo je bilo baš po ovom grafičkom rešenju koje si priložio.

1984 godine sam bio na stručnoj praksi u organizaciji AISEC u Varšavi. U isto vreme je boravila i Milka Planinc u zvaničnoj poseti Poljskoj. Praksu sam obavljao u kabinetu ministra industrije. Nema ko od Poljaka u to vreme nije želeo da živi u Jugoslaviji. Bilo takvo vreme. Sada niko ne želi da živi u Srbiji. Nadam se da će za sledečih 30 godina da se opet sve obrne.
freehand freehand 12:44 05.03.2014

Re: jedini komentar

Od 16.marta 1989. do 20.decembra 1991. ? Duga godina.

Ne bih ja u ono što se zove "Antino vreme" računao nbišta posle marta '91. I od sredine '89.
Ali ok, nije to tema.
U se i u svoje kljuse. Odavno ne očekujem da političari učine nešto dobro za mene. Sve što sam postigao, postigao sam bez njihove pomoći. A odmagali su onoliko...

To bi bilo sasvim ok da si na svom ostrvu u sred okeana. a ni onda nisi siguran da ti neće, za probu, istresti atomsku na glavu.
ovako, u društvu - zavisiš itekako.
predatortz predatortz 12:56 05.03.2014

Re: jedini komentar


To bi bilo sasvim ok da si na svom ostrvu u sred okeana. a ni onda nisi siguran da ti neće, za probu, istresti atomsku na glavu.
ovako, u društvu - zavisiš itekako.


Ja i ne rekoh da ne zavisim. Samo iznesoh svoj stav da ne očekujem ništa bog zna kako pametno i po mene dobro od njih.
cult cult 12:58 05.03.2014

Re: jedini komentar

Dopuna izlaganju


mali horor matine
na Vođin rođendan



Omiljena Vođina pudlica će se sasvim lepo uklopiti u ovo društvo.
expolicajac expolicajac 13:13 05.03.2014

Re: jedini komentar

cult
Dopuna izlaganju


mali horor matine
na Vođin rođendan

Omiljena Vođina pudlica će se sasvim lepo uklopiti u ovo društvo.

Niš ne zaostaje u proslavi.
freehand freehand 13:14 05.03.2014

Re: jedini komentar

cult
Dopuna izlaganju


mali horor matine
na Vođin rođendan



Omiljena Vođina pudlica će se sasvim lepo uklopiti u ovo društvo.

Krstić? Oće. Druga juri neke potpise.

Edit:




... a ovo su Fifi i Pipiii...
Pipi, ajd daj čiki zdravo.
angie01 angie01 16:48 05.03.2014

Re: jedini komentar

DOVRSIMO ZAPOCETO


kako zloslutno zvuci!
Atomski mrav Atomski mrav 17:05 05.03.2014

Re: jedini komentar

DOVRSIMO ZAPOCETO


kako zloslutno zvuci!


darkool darkool 22:59 04.03.2014

koliko demagogije

"vizija"
videli smo viziju od 2007 do 2012
"nova stranka"
sa isprobanim kadrovima

a na sve drugo sto je napisano mogao bi da se napise komentar slican ovim prethodnima, al' ne gubi mi se vreme posto je ovo jedan najobicniji predizborni pamflet

edit
evo nadjoh recenicu iz jednog bloga "Dakle, objektivo, osim Đilasa i Pajtića niko od visokoih funkcionera ne može da se pohvali rezultatima.". nagradno pitanje glasi ko je autor ovog bloga?
blue92 blue92 23:00 04.03.2014

budalaština


da li NEŠTO promenom imena postaje nešto drugo ?

NE NE i NE

to je i dalje onaj isti koji je plaćen od raznih za razno, pa i od monsanta da pogura gde treba i da izjavi ovako nešto o hrani koju sav normalan svet smatra UBISTVOM sa čistim predumišljajem..



duša prodana je to


gedza.73 gedza.73 23:04 04.03.2014

Kad

se sad nisam šlogir'o.
Nova demokratska stranka ima jasnu viziju rešavanja prioriteta kao što su oživljavanje privrede, borba protiv kriminala i korupcije, borba protiv siromaštva, nezaposlernosti i socijalne nejednakosti , poboljšanje ukupnog materijalnog položaja i vraćanja dostojanstva osiromašenom narodu, izgradnja društva dostojnog čoveka sa socijalno odgovornom i efikasnom državom- jednom rečju, za moderno, socijalno odgovorno, pravno uređeno, sigurno i solidarno društvo- za modernu Srbiju u modernoj EU.

Nova demokratska stranka će uvek biti u prvim redovima onih kojima je opšti interes Srbije i građana vrhunski prioritet.


Milane, brate slatki, kaži da se šališ.
Jel' da da se šališ?
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:17 04.03.2014

Re: Kad

Milane, brate slatki, kaži da se šališ.
Jel' da da se šališ?

Pa tako kaže stranka, i ajde da joj verujemo i da je podržimo u tome pod uslovom da obavezno uradi rečeno.
highshalfbooze highshalfbooze 23:38 04.03.2014

Re: Kad

ajde da joj verujemo

Pa kolko puta da joj verujemo? Jel dosta sto puta?
blogovatelj blogovatelj 19:32 05.03.2014

Re: Kad

Pa tako kaže stranka, i ajde da joj verujemo i da je podržimo u tome pod uslovom da obavezno uradi rečeno.


Jesi ti u stranci?
blogovatelj blogovatelj 19:33 05.03.2014

Re: Kad

Pa kolko puta da joj verujemo? Jel dosta sto puta?



nowhereman nowhereman 11:41 07.03.2014

Re: Kad


ajde da joj verujemo i da je podržimo u tome pod uslovom da obavezno uradi rečeno.


'Ajde!

Konobar, daj duplu ljutu!

predatortz predatortz 23:04 04.03.2014

Zemljače

Uvaljuješ li ti to nama polovnu robu?
gedza.73 gedza.73 23:13 04.03.2014

Re: Zemljače

Uvaljuješ li ti to nama polovnu robu?

Samo prepakovanu.
Kao ono meso kome istekne rok trajanja.

Jel' samo meni viri Vučić iza ovog teksta?
predatortz predatortz 23:16 04.03.2014

Re: Zemljače

Jel' samo meni viri Vučić iza ovog teksta?


Pa red je da se oduži, pošto je Tadić njemu onomad napravio stranku.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:19 04.03.2014

Re: Zemljače

predatortz
Uvaljuješ li ti to nama polovnu robu?

Kako polovnu, pa lepo piše Nova, pa neka se dokaže kao nova a ne polovna.
Zašto si unapred unapred pesimista, daj malo vedrine.
darkool darkool 23:28 04.03.2014

Re: Zemljače

dovoljno je da se ode na sajt rik-a i pogleda spisak kandidata. moja malenkost zna bar 50% imena od prvih 50 (nisam gledao ostala imena) na listi, a za dobar deo njih zna i sta su radili dok su bili vlas'.
cult cult 23:41 04.03.2014

Re: Zemljače

Jel' samo meni viri Vučić iza ovog teksta?


Koraks
LINAK
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:31 05.03.2014

Re: Zemljače

Koraks
LINAK

Dobar Korax kao i uvek, a šta ako zajedno imaju preko 20%.
Ja ne shvatam da je NDS formirana da uništi DS kao ni da DS hoće da uništi NDS.Neka brate svako izađe sa svojim programom pa neka birači odlučuju.
Po meni predizborna kampanja bi se trebalo koncentrisati na nuđenje svog programa a ne napadanje tuđeg, pokazati za šta se boriš i kako ćeš to ostvariti.
cikaron cikaron 08:27 05.03.2014

Re: Zemljače

Са овим "разним" демократама заиста није досадно!
Као што имамо радикале са беџом и радикале без беџа сада смо добили и
демократе са ЖУТОМ туфном и демократе са ЦРВЕНОМ туфном!!!!


Да мало баталимо зезање.
Ценим (као бели листић и декларисани умерени десничар) да је ово што је Тадић урадио пред саме изборе странци која га је "родила" у најмању руку СРАМНО!!!!
Председник (макар и почасни) да напусти странку и оснује другу, конкурентску странку у сред кампање је нечасно и недопустиво.
И да...слажем се да је све то вучићево масло и да је свесно искористио борисов его и самољубивост да би од демократске странке направио другоразредну политичку партију у друштву.
Борис ми се никада није допадао али тек сада, после ове продаје, не могу очима да га видим.
фуј.[i][/i][u][/u]


П.С..
Можда она црвена туфна нове, рециклиране демократске странке симболизује долазак јапанаца и 200. 000 радних места а цртице унутар туфне дозак ситроена на наше тржиште?
AlexDunja AlexDunja 23:06 04.03.2014

...

ovo je tako kontraproduktivno<_<
Atomski mrav Atomski mrav 23:09 04.03.2014

Re: ...

Copyright by Jelena Milić
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:21 04.03.2014

Re: ...

AlexDunja
ovo je tako kontraproduktivno<_<

koje to?
AlexDunja AlexDunja 23:49 04.03.2014

Re: ...

koje to?

tvoj tekst. ako si hteo predizborni brekout ,
nisi uspeo, sorry
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:17 05.03.2014

Re: ...

tvoj tekst.

Nije valjda da ti se ne svi]a tekst ili ti se ne svi]a tema, ili BT, sve to nije raylog da se ne dikutuje o raznim opcijama i programima jer to su teme ya predizborno vreme.
Svakome priynajem pravo na lični stav i ukus svake vrste pa i politički.
Nego zainati se pa baš zaokruži broj 11.
AlexDunja AlexDunja 00:32 05.03.2014

Re: ...

Nego zainati se pa baš zaokruži broj 11.

milane, ja ne zaokružujem od kad sam koštunicu dovela
na vlast svojim glasom.

kad država srbija razjasni topčider i leskovac,
možda će me ubediti da je vredna učestvovanja na izborima.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:37 05.03.2014

Re: ...

milane, ja ne zaokružujem od kad sam koštunicu dovela
na vlast svojim glasom.

kad država srbija razjasni topčider i leskovac,
možda će me ubediti da je vredna učestvovanja na izborima.

i ti si u pravu.Tvoje pravo.A što se tiče ta dva slučaja to je država bila dužna da razjasni, a evo izmenjaše se od Koštunice do Vučića i još ništa.No, ne bih se se samotrolujem sa ovom temom.
AlexDunja AlexDunja 00:44 05.03.2014

Re: ...

.A što se tiče ta dva slučaja to je država bila dužna da razjasni, a evo izmenjaše se od Koštunice do Vučića i još ništa

saglasna, ne aboliram ja šutanovca i sve ostale,
neću da trolujem, ali za mene je to mera.

dok država ne kaže, ne može topčider i leskovac,
to nije demokratska država.
posebno nije moja država.

edit: to znači i da država treba da ima
koncept spoljne politike i odbrane, da bi bila država
Dr M Dr M 23:20 04.03.2014

O odlučnosti


"Nema razloga da ne verujemo u odlučnost čoveka koji je to više puta pokazao počev od ogromnih napora i ličnog doprinosa unapređenju odnosa u regionu, odlučnosti u stavu da EU nema bolje alternative, odlučnosti kada je u pitanju rešavanje problema Kosova, hrabre odluke da se problem rešava uz pomoć EU , što je i doprinelo potpisivanju Briselskog sporazuma i konačno dobijanja datuma pregovora.#

Milane, izvini za jedno od mojih malobrojnih neslaganja sa Tobom ali jedina odlučnost koju vidim kod Borisa Tadića je ona za ostanak na vlasti.

Ovo, po mom mišljenju, bedno zabijanje noža u ledja stranci čije je izvorne principe gazio od kad ju je preuzeo (kohabitacija, pomirenje sa SPS, skretanje u desno etc), da ne govorimo o neskrivenoj želji da bude Vučićeva pudlica, učvršćuje me u uverenju da bi Tadićev ulazak u vlast bio znak da smo zaslužili sve ono što nam se dešava.

freehand freehand 23:23 04.03.2014

Re: O odlučnosti

Ovo, po mom mišljenju, bedno zabijanje noža u ledja stranci čije je izvorne principe gazio od kad ju je preuzeo (kohabitacija, pomirenje sa SPS, skretanje u desno etc), da ne govorimo o neskrivenoj želji da bude Vučićeva pudlica, učvršćuje me u uverenju da bi Tadićev ulazak u vlast bio znak da smo zaslužili sve ono što nam se dešava.

Jel si ti ovo, doco, naučio napamet ili čitaš iz priručnika?

Edit: al daj da ne bude baš tako suvoparno, možeš li da nađeš citate svog šefa o Draganu đilasu, od pre mesec dana? Ili da ti pomažem?
I da te pitam kakve veze ima LDP sa NOVOM, po bilo kom osnovu?
Pa da te ponovo pitam o principijelnosti?
Dr M Dr M 23:29 04.03.2014

Re: O odlučnosti

freehand
Ovo, po mom mišljenju, bedno zabijanje noža u ledja stranci čije je izvorne principe gazio od kad ju je preuzeo (kohabitacija, pomirenje sa SPS, skretanje u desno etc), da ne govorimo o neskrivenoj želji da bude Vučićeva pudlica, učvršćuje me u uverenju da bi Tadićev ulazak u vlast bio znak da smo zaslužili sve ono što nam se dešava.

Jel si ti ovo, doco, naučio napamet ili čitaš iz priručnika?


Bez obzira na to, čime osporavaš moj stav?

I, valjda se dovolno dugo znamo pa si, valjda, shvatio da sam ja lenština za učenje napamet, i loš djak, pa ne koristim udžbenike.

Sve moram sam, pravo iz glave.
Dr M Dr M 23:36 04.03.2014

Re: O odlučnosti

Edit: al daj da ne bude baš tako suvoparno, možeš li da nađeš citate svog šefa o Draganu đilasu, od pre mesec dana? Ili da ti pomažem?
I da te pitam kakve veze ima LDP sa NOVOM, po bilo kom osnovu?
Pa da te ponovo pitam o principijelnosti?


Edit na edit

Nemam šefa, u penziji sam, kao što je poznato.

Osim ako pod tim šef ne misliš na moju gospodju, koja o Djilasu ima jako lepo mišljenje.

A zbilja ne razumem zašto me pitaš o vezama LDP i NOVE stranke.
Ako je o programima, ideje o gradjanskim pravima su prilično podudarne, ideje o ekonomiji baš i ne.


freehand freehand 23:37 04.03.2014

Re: O odlučnosti

Sve moram sam, pravo iz glave.

Tužno je to onda.
Jer sve ššto si pitao je na nivou vinograda, samo što su i kohabitacija i političko pomirenje potezi za dobro Srbije. A vinogradi za šefovo.
Ono "Vučićeva pudlica" nije za komentar kad od tebe dolazi. Mada - možda postoji neko obrazloženje za to, nešto iz realnog sveta?
Tek o cepanju tuđe stranke za koju su najzabrinutiji oni koji su je najviše pljuvali i najviše joj zla naneli - da ne pričam.
Sve zajedno deluje ko gradivo nabubano i usvojeno bez razmišljanja.
A za očekivati je od tebe da budeš i oštriji, ali da to ima smisla, a ne ovako, ko SNS bot, da prostiš.
Pa to i Vesna Pešić radi svojim rečima.


Nemam šefa, u penziji sam, kao što je poznato.

Osim ako pod tim šef ne misliš na moju gospodju, koja o Djilasu ima jako lepo mišljenje.

A zbilja ne razumem zašto me pitaš o vezama LDP i NOVE stranke.
Ako je o programima, ideje o gradjanskim pravima su prilično podudarne, ideje o ekonomiji baš i ne.

Mislim na šefa stranke, naravno. I o principijelnosti. Njegovog.
I kad pominjem LDP i NOVU - e onda govorim o tvojoj principijelnosti.
Bez obzira na građanska prava, koja su kod svih podudarna.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:43 04.03.2014

Re: O odlučnosti

Ovo, po mom mišljenju, bedno zabijanje noža u ledja stranci čije je izvorne principe gazio od kad ju je preuzeo (kohabitacija, pomirenje sa SPS, skretanje u desno etc)

A što mora biti odmah nož, pa je li Mićunović svojevremeno izašao pa se ponovo spojili. Ovde je očito nije moglo drugačije.Inače, ako se sećate pisao sam još 2007,2008. i kasnije i upravo kritikovao i skretanje desno i kohabitaciju i olako prihvatanje nekih ljudi i tolerisanje bahatosti nekih drugih, konformizam u stranci, pa čak sa i napisao upozorenje da ko s đavolom tikve sadi o glavu mu se obijaju.
jedina odlučnost koju vidim kod Borisa Tadića je ona za ostanak na vlasti.

a šta drugi političari hoće da budu turistički vodiči, pa nađite mi jednoga koji se ne bori da bude na vlasti, pa još svaki bi da njegova stranka ima apsolutnu većinu a kritikuju onaj jednopartijski sistem.
Ne vidim razloga da se zamera Tadiću to što kao profesionalni političar hoće da se bavi politikom.
učvršćuje me u uverenju da bi Tadićev ulazak u vlast bio znak da smo zaslužili sve ono što nam se dešava.

opravdana sumnja, ali ako već prihvatamo da SNS i Vučić nisu ono što su bili u SRS, ako se prihvata da su oni nosilac reformi i fakat su nastavili ono što je Tadićeva politika počela, ako Vučić sam priznaje da je grešio i čovek rešio da promeni politiku i biračko telo ga prihvatilo,ako je i fakat pokazao rezultate, po čemu i drugi nemaju pravo da se izbore da dobiju šansu da isprave neke svoje greške ili da dobiju šansu da energičnije provode svoj program.
O tome ko će s kim u koaliciju posle izbora stvarno ne bih nagađao jer kod nas je sve moguće, čak i da sa strankom desnog cemtra u predizbornu koaliciju idu stranke koje u svom nazivu imaju prefiks socijalistička ili socijaldemokratija.Očito da ideologija gubi oštrinu.

freehand freehand 23:48 04.03.2014

Re: O odlučnosti

ako je i fakat pokazao rezultate

Koje, bre, rezultate?!?!
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:56 04.03.2014

Re: O odlučnosti

freehand
ako je i fakat pokazao rezultate

Koje, bre, rezultate?!?!

nastavio put ka EU, Briselski sporazum....
Dr M Dr M 00:00 05.03.2014

Re: O odlučnosti

Mislim na šefa stranke, naravno. I o principijelnosti. Njegovog.


Ako ovo njegovog znači njegovoj, i odnosi se na Z. Živkovića, mislim da se on ponašao vrl principijelno kad se povukao iz politike na 10 godina. Ovakvu principijelnost bih pozdravio i kod B. Tadića.

Jer sve ššto si pitao je na nivou vinograda, samo što su i kohabitacija i političko pomirenje potezi za dobro Srbije. A vinogradi za šefovo.


Kohabitacija i pomirenje su krasan primer za principijelnost.

Što se tiče vinograda, očekujem od Tebe više inventivnosti.Ta je priča ispričana nebrojeno puta, nadji nešto novo pa obnaroduj.




I kad pominjem LDP i NOVU - e onda govorim o tvojoj principijelnosti.


Onda je LDP bila opcija koja je bila najpribližnija mojim stavovima, sad se pojavila NOVA stranka koja je još bliža. Šta je tu neprincipijelno?

Da li misliš da treba da doživotno dam svoj glas nečemu tako promenljivom kao što je neka politička stranka?

Ako osnujem sopstvenu, da i dalje glasam za LDP?
freehand freehand 00:04 05.03.2014

Re: O odlučnosti

Milan Karagaća
freehand
ako je i fakat pokazao rezultate

Koje, bre, rezultate?!?!

nastavio put ka EU, Briselski sporazum....

Strava su mu rezultati.
Pa to su radili Amerikanci. Zato su ga i postavili.
Kao što su i ovi izbori da se napravi skupštinska većina za promenu Ustava i brisanje Kosova.
Kosovo u UN - Srbija niz vodu. Nikog više ne interesujemo. E onda ćemno da vidimo EU i Briselski sporazum.

Nego, jel ima nešto od rezultata u zemlji? Cela mu zemlja metanisala i ceo se blog davio u oduševljenju godinu i po a sad se iskida narod oko cepanja DS, jebem ti!
Dakle, od tih rezultata - investicije, ekonomija, nezaposlenost, obrazovanje, kultura, pravosuđe, bezbednost - jel ima nešto kad mu već priznaješ rezultate?
Beograd na vodi?
freehand freehand 00:11 05.03.2014

Re: O odlučnosti

Ako ovo njegovog znači njegovoj, i odnosi se na Z. Živkovića, mislim da se on ponašao vrl principijelno kad se povukao iz politike na 10 godina. Ovakvu principijelnost bih pozdravio i kod B. Tadića.

Doco... Pitam te znaš li šta je pre samo mesec dana govorio o svom koalicionom partneru, Draganu Đilasu?
A njegovo povlačenje iz politike mačku o rep. I jel to neki zavet na deset godina koji ti pozdravljaš ili tu ima nešto drugo što se vrednuje?

Kohabitacija i pomirenje su krasan primer za principijelnost.

Pa da- Tako se pravi demokratija. Kad uspeš da sprečiš da Srbiju povedu DSS, SPS i SRS. Već guraš te stranke ka euročetništvu i eurokomunizmu. Pa sad bar nismo završili u bodljikavoj žici i na stadionima.

Što se tiče vinograda, očekujem od Tebe više inventivnosti.Ta je priča ispričana nebrojeno puta, nadji nešto novo pa obnaroduj.

Pa upšravo ti to pričam. Samo nisi razumeo. Ti si prvi polčeo o vinogradima.


Onda je LDP bila opcija koja je bila najpribližnija mojim stavovima, sad se pojavila NOVA stranka koja je još bliža. Šta je tu neprincipijelno?

Da li misliš da treba da doživotno dam svoj glas nečemu tako promenljivom kao što je neka politička stranka?

Pa ne bih ja rekao da se ovde LDP menjala.

Dr M Dr M 00:14 05.03.2014

Re: O odlučnosti

ako već prihvatamo da SNS i Vučić nisu ono što su bili u SRS, ako se prihvata da su oni nosilac reformi


Milane, vic je u tome da ja to ne prihvatam..

Za mene je Vučić voluntaristički autokrata i, onako kako se preokrenuo onda kad se preokrenuo, isto može i da se vrati na staro.

Šta ako za godinu dana, pod pretnjom bankrota, Vučić, da bi ostao na vlasti, prihvati Putinove pare? Primer Ukrajine je sasvim svež.

Zato je za mene svaki nagoveštaj mogućnosti da se kolaborira sa Vučićem RED ALERT.
Dr M Dr M 00:24 05.03.2014

Re: O odlučnosti

Doco... Pitam te znaš li šta je pre samo mesec dana govorio o svom koalicionom partneru, Draganu Đilasu?


Ne misliš valjda da hvatam beleške? Pa to ni u školi nisam radio!

Ti pravdaš kohabitaciju i pomirenje brigom za dobro Srbije a napadaš predizbornu koalciju DSe I NOVE stranke koja je , mnogo više, za dobro Srbije jer se bori protiv preteće diktature i zatvaranja u žice na stadionima. Bez obzira šta je Živković rekao za Djilasa.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:29 05.03.2014

Re: O odlučnosti

Zato je za mene svaki nagoveštaj mogućnosti da se kolaborira sa Vučićem RED ALERT.

Pa ne bih nagađao ko bi ko ne bi, i šta sve novine spinuju, pa i Čedo se pominje kao jedan od potencijalnih.
Uostalom, već sam negde napisao, da su na izbore išle stranke samostalno a ne da se prišljamčuju večim, verujem da mnoge ne bi prešle cenzus pa bi imali negde 6-9 stranaka i one bi trebalo da prave postizborne koalicije. A da je sreće sve bi polazile od državnih i nacionalnih a ne stranačkih interesa pa bi se pravile takve koalicije koje bi bile najsposobnije da Srbiju pot hitno podignu barem na kolena.
Lično mene ne opterećuje to pitanje jer ako može u Nemačkoj velika koalicija zašto ne i kod nas, jer ako u koaliciju uđu dve -tri stranke sa najvećim brojem glasova onda njihova vlada ima poverenje recimo 70% građana da provodi i nepopularne mere koje moraju biti kratkoročne ali vrlo efikasne. Mora se urediti država i oživeti privreda inače neće nam pomoći ni pet Vučića, Dačića, Koštunica,Tadića, Đilasa, Živkovića, špa čak ni Palma.
freehand freehand 00:32 05.03.2014

Re: O odlučnosti

Ti pravdaš kohabitaciju i pomirenje brigom za dobro Srbije a napadaš predizbornu koalciju DSe I NOVE stranke koja je , mnogo više, za dobro Srbije jer se bori protiv preteće diktature i zatvaranja u žice na stadionima. Bez obzira šta je Živković rekao za Djilasa.

Ja napadam... Ti stvarno učiš za mladog naprednjaka.

Nego, o prinsipijelnosti:
Nema razlike između Đilasa i Tadića 07. 02. 2014. / Zoran Živković “Meni je potpuno svejedno jer ne vidim nikakvu razliku između Đilasa i Tadića. Do prekjuče su me i ubeđivali da među njima nema nikakve razlike i - u pravu su. To što su danas promenili mišljenje, to ne znači da su promenili istinu.” Lider Nove stranke o DS i Draganu Đilasu. (RFE, 9. 9. 2012. godine) - See more at: http://www.istinomer.rs/izjava/nema-razlike-izmedu-dilasa-i-tadica/#sthash.cecB0dkR.dpuf

LINK
A toga ima kolko hoćeš. Nego verovatno nećeš.
Dr M Dr M 00:35 05.03.2014

Re: O odlučnosti

A da je sreće


Da je sreće, Milane, JA bih bio na vlasti a TI bi bio konstruktivna opozicija.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:38 05.03.2014

Re: O odlučnosti

Dr M
A da je sreće


Da je sreće, Milane, JA bih bio na vlasti a TI bi bio konstruktivna opozicija.

A može i obrnuto, a može i da budemo obojica na vlas u koaliciju.
Dr M Dr M 00:40 05.03.2014

Re: O odlučnosti

Nema razlike između Đilasa i Tadića 07. 02. 2014. / Zoran Živković “Meni je potpuno svejedno jer ne vidim nikakvu razliku između Đilasa i Tadića.


U medjuvremenu, razlika se napravila.

Djilas kategorički neće sa Vučićem, Tadić nije tako odlučan.

Meni je to vododelnica, a verovatno i Živkoviću.
Dr M Dr M 00:44 05.03.2014

Re: O odlučnosti

Milan Karagaća
Dr M
A da je sreće


Da je sreće, Milane, JA bih bio na vlasti a TI bi bio konstruktivna opozicija.

A može i obrnuto, a može i da budemo obojica na vlas u koaliciju.


Kolo sriće uokoli...
freehand freehand 00:53 05.03.2014

Re: O odlučnosti

Djilas kategorički neće sa Vučićem, Tadić nije tako odlučan.

Da znam. Tadić je pudlica.
Dr M Dr M 01:03 05.03.2014

Re: O odlučnosti

freehand
Djilas kategorički neće sa Vučićem, Tadić nije tako odlučan.

Da znam. Tadić je pudlica.


A ima i buve, Patrovića, Malovićku itd.

Izvini, neću više.
freehand freehand 01:11 05.03.2014

Re: O odlučnosti

Dr M
freehand
Djilas kategorički neće sa Vučićem, Tadić nije tako odlučan.

Da znam. Tadić je pudlica.


A ima i buve, Patrovića, Malovićku itd.

Izvini, neću više.

Ma samo ti ožeži. nije to problem. Nego, rekoh gore - ne liči mi na tebe takvo rezonovanje nije toliko odlučan=pudlica.
Zamisli da neko, ne daj Bože, krene sa tim zaključivanjem kao - Đilas tajkun, Živković mu reko da je tajkun, Đilas kupio Živkovića, Živković je tajkunska pudlica...
Na šta bi to ličilo, moj doco?

Dr M Dr M 01:30 05.03.2014

Re: O odlučnosti

Nego, rekoh gore - ne liči mi na tebe takvo rezonovanje nije toliko odlučan=pudlica.


Nećemo da izvrćemo, zar ne?

Pisalo je

"da ne govorimo o neskrivenoj želji da bude Vučićeva pudlica,"


Laku noć!

freehand freehand 01:44 05.03.2014

Re: O odlučnosti

Nećemo da izvrćemo, zar ne?

Pisalo je

"da ne govorimo o neskrivenoj želji da bude Vučićeva pudlica,"

Aaaa... nije toliko odlučan=Neskrivena želja?
Doco, moje najdublje izvinjenje!
Nije bilo namere, samo pogrešno čitanje.
Dr M Dr M 01:50 05.03.2014

Re: O odlučnosti

Nije bilo namere, samo pogrešno čitanje.


Kažem ja,

highshalfbooze highshalfbooze 23:32 04.03.2014

Jel ovo neki vic... šala?

U svakom slučaju, Borisu Tadiću se ne može osporiti da je sve vreme imao jasnu viziju za našu zemlju - modernu, demokratsku, evropsku i prosperitetnu Srbiju.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:46 04.03.2014

Re: Jel ovo neki vic... šala?

highshalfbooze
U svakom slučaju, Borisu Tadiću se ne može osporiti da je sve vreme imao jasnu viziju za našu zemlju - modernu, demokratsku, evropsku i prosperitetnu Srbiju.

Pa posetite se malo pa čete videti da je istina, da je upravo na tome DS postala najjača, a onda je zbog raznoraznih razloga došlo do komformizma, kompromisa, ali taj osnovni pravac nikada nije napuštan.
darkool darkool 23:49 04.03.2014

Re: Jel ovo neki vic... šala?

i naprednjaci su na ovakvoj demagogiji postali najjaci. zasto ne verujete njima?
komformizma, kompromisa

i sto bi verovali da se nds (sa istim ljudima) opet nece ponasati isto.

highshalfbooze highshalfbooze 00:03 05.03.2014

Re: Jel ovo neki vic... šala?

ali taj osnovni pravac nikada nije napuštan.

Da, istrajava na kursu. Zato se i može očekivati kada izgubi ove izbore da osnuje "Novu novu demokratsku stranku".
horheakimov horheakimov 00:28 05.03.2014

Kao na svim izborima za mis...

...misica je poznata od ranije, ostaje neizvesno ko su prva i druga pratilja?
Dr M Dr M 00:31 05.03.2014

Re: Kao na svim izborima za mis...

Kao na svim izborima za mis...
...misica je poznata od ranije,


...samo što sad ne govori o Ozonskoj rupi i Miru u svetu nego o Borbi protiv kriminala i Otvaranju radnih mesta.


Milan Karagaća Milan Karagaća 00:41 05.03.2014

Re: Kao na svim izborima za mis...

Dr M
Kao na svim izborima za mis...
...misica je poznata od ranije,


...samo što sad ne govori o Ozonskoj rupi i Miru u svetu nego o Borbi protiv kriminala i Otvaranju radnih mesta.

Preferiramo domaće teme i probleme a Ozonske rupe mi niti pravimo niti imamo čime, što se tiče mira u svetu naše je da se pobrinemo za mir i bezbednost u zemlji i regionu a ovo globalnom se brinu ili ne brinu globalne sile.
freehand freehand 01:42 05.03.2014

A inače...

... moji pozdravi Borisu Tadiću, kad sam mu video kampanju:

Draga Vesna i Beli listići, potpuno ste u pravu i uvek ste bili: jesam, ja sam bio lopov, i svi su oko mene bili lopovi. Uz to smo i neznalice i kriminalci. Bio sam tiranin i diktator, a istovremeno nisam imao muda, koja su mi bila meka.
Glasajte za mene, molim vas!"
iskreno Vaš
pokajnički
Boris Tadić[


Baš volim kad ono Tadić počne da piša sebi po glavi usput obilno prskajući i po meni.
Strava mu je taj što mu je osmislio kampanju. Mora da mu ga je Vesna Pešić preporučila.

vlad_aleksh vlad_aleksh 07:33 05.03.2014

Glasaću za Tadića

Glasaću za Tadića zato što je monarhista i zato što je poštovalac ravnogorske tradicije!
nowhereman nowhereman 12:39 07.03.2014

Re: Glasaću za Tadića


vlad_aleksh
Glasaću za Tadića zato što je monarhista i zato što je poštovalac ravnogorske tradicije!


Bravo!

Pitam se, pitam se... zašto Radoš Bajić nije okupio istomišljenike (vidi sliku, dole), podelio kokarde i oformio NOVI Ravnogorski pokret, i krenuo putem slave!?

Sa Dražom u Evropu!





Konobar, još jednu ljutu!


jednatanja jednatanja 12:28 05.03.2014

Rad ispred priče

Nema razloga da ne verujemo u odlučnost čoveka koji je to više puta pokazao počev od ogromnih napora i ličnog doprinosa unapređenju odnosa u regionu, odlučnosti u stavu da EU nema bolje alternative, odlučnosti kada je u pitanju rešavanje problema Kosova, hrabre odluke da se problem rešava uz pomoć EU , što je i doprinelo potpisivanju Briselskog sporazuma i konačno dobijanja datuma pregovora.


Tadić je filozof. Nije praktičar, inovator, reformator. U ovom vremenu nama trebaju praktičari. Tadića kao lidera može da priušti jedan stabilna, ekonomski jaka zemlja.
highshalfbooze highshalfbooze 08:58 07.03.2014

Re: Rad ispred priče

Tadića kao lidera može da priušti jedan stabilna, ekonomski jaka zemlja.


Može da priušti, al ne može da preživi
freehand freehand 09:01 07.03.2014

Re: Rad ispred priče

highshalfbooze
Tadića kao lidera može da priušti jedan stabilna, ekonomski jaka zemlja.


Može da priušti, al ne može da preživi

Nači Palma. Ili Velja. Mada je i Velja filozof, majku mu...
U stvari, u pravu je Vesna: od Tome nema boljeg.
nowhereman nowhereman 12:44 07.03.2014

Re: Rad ispred priče

Tadić je filozof.


Niste se pravilno izrazili.

Kaže se: praznoslov.


domazetovic.andrej domazetovic.andrej 14:54 05.03.2014

Najvaznije pitanje...

Tadic nije dao odgovor na najvaznije pitanje povodom NDS i ovih izbora.

Ko mu je dao novac za kampanju?

Znamo da je skupo, a on posten i nema para. Vidimo ga po bilbordima, reklamama, TV spotovima, banerima - to sve kosta mnogo novaca.

(Da ne pitam ni kada je i gde skupio potpise)...
Atomski mrav Atomski mrav 15:37 05.03.2014

Re: Najvaznije pitanje...

Ko mu je dao novac za kampanju?


Sitroen i japanska vlada?
Dr M Dr M 19:14 05.03.2014

Re: Najvaznije pitanje...

(Da ne pitam ni kada je i gde skupio potpise).


Nije skupljao potpise.

Preuzeo je Zelenu stranku.

Što se tiče para, verujem da Petrović&co imaju dovoljno para da investiraju u svoje ponovno umuvavanje u vlast.
freehand freehand 19:18 05.03.2014

Re: Najvaznije pitanje...

Što se tiče para, verujem da Petrović&co imaju dovoljno para da investiraju u svoje ponovno umuvavanje u vlast.

Otkad je učešće na izborima "umuvavanje u vlast"?
A što se para tiče - nemam pojma, al možda se odradilo nešto oko vinograda?
Dr M Dr M 19:24 05.03.2014

Re: Najvaznije pitanje...

možda se odradilo nešto oko vinograda?


Ne počinji opet, plz?

Već smo konstatovali da je ova tema potrošena.
Milan Karagaća Milan Karagaća 20:16 05.03.2014

Re: Najvaznije pitanje...

Ko mu je dao novac za kampanju?


ideš klik na NDS
pa klikneš na prilozi i dobiješ LINK
sve transparentno
Dr M Dr M 21:49 05.03.2014

Re: Najvaznije pitanje...

Milan Karagaća
Ko mu je dao novac za kampanju?


ideš klik na NDS
pa klikneš na prilozi i dobiješ LINK
sve transparentno


Ja klikćem ka sivi soko i ništa.
StEtOc|nA StEtOc|nA 21:58 05.03.2014

Re: Najvaznije pitanje...

Milan Karagaća
Ko mu je dao novac za kampanju?


ideš klik na NDS
pa klikneš na prilozi i dobiješ LINK
sve transparentno


Sreća pa Veran Matić i kompanija sekundu reklame naplaćuju 20 dinara, uspeće nekako sa tih 1.100.000 da izgura celu kampanju
freehand freehand 23:07 05.03.2014

Re: Najvaznije pitanje...

Dr M
možda se odradilo nešto oko vinograda?


Ne počinji opet, plz?

Već smo konstatovali da je ova tema potrošena.

Kako sad?
Dobro. Ko je Živkoviću dao pare za stranku?
Dr M Dr M 23:51 05.03.2014

Re: Najvaznije pitanje...

Ko je Živkoviću dao pare za stranku?


Niko.

Stranka se izdržava od članarine i transparentnih dobrovoljnih priloga članstva.

Zato nema reklama na TV, nema bilborda, nema ničega.

Da nije zakonske obaveze emitera, ne bi je bilo ni na predizbornim emisijama, gde se šlepuje uz DS.

Kad su bili oni izbori na Voždovcu, ceo trošak je bio oko 5.000 evra, pola platio jedan automehaničar koji je bio na listi.

Flajere štampaju članovi koji imaju štamparije. Mali tiraži pa se flajeri brzo potroše.

Stranka ima oko 10.000 članova koji plaćaju čanarinu od 3.000 RSD ako su zaposleni, ostali po 1.000. Nema ni za vodu ali nema ni za Tužilaštvo.



A ko plaća ovoliko prisustvo Borisa Tadića na svakom koraku?


freehand freehand 23:55 05.03.2014

Re: Najvaznije pitanje...

A ko plaća ovoliko prisustvo Borisa Tadića na svakom koraku?

Nemam pojma. A zar vi niste u koaliciji sa najvećim tajkunima, kako ono Zoran Živković pre jedno tri nedelje nazva svoje sadašnje partnere? Mislim, što se i vi sad ne biste malo više medijski širili?
Dr M Dr M 00:02 06.03.2014

Re: Najvaznije pitanje...

freehand
A ko plaća ovoliko prisustvo Borisa Tadića na svakom koraku?

Nemam pojma. A zar vi niste u koaliciji sa najvećim tajkunima, kako ono Zoran Živković pre jedno tri nedelje nazva svoje sadašnje partnere? Mislim, što se i vi sad ne biste malo više medijski širili?


Sad vidim da si driblao samo da bi ubo stotku!

Čestitam!

Najveći tajkuni su otišli kod Tadića, a ni Djilas nije što je nekad bio.

Uostalom, Djilas više gleda svoja posla, NOVA stranka se samo provuče tu i tamo.

freehand freehand 00:52 06.03.2014

Re: Najvaznije pitanje...

Najveći tajkuni su otišli kod Tadića, a ni Djilas nije što je nekad bio.

Nemoj Šef da te čuje...
E, a baš je interesantan onaj beli listić Pavićević bio danas. Kakvi su to skromni ljudi - i on, i Vesna Pešić, i Vesna Rakić, i Srbijanka - ama ništa od sjajnih rezultata svoj genijalnog poltičkog promišljanja i delovanja ne ištu za sebe! Štaviše, svega se odriču, kao da oni sa ovih godinu i po dana ništa nemaju.
I onda se, tako, rode u krilu Zorana Živkovića, novi, mladi i sveži ko rosa... SAi Baba, jebote...

P.S. vidiš da te za Fidelinku ništa nisam pitao.
Dr M Dr M 01:35 06.03.2014

Re: Najvaznije pitanje...

E, a baš je interesantan onaj beli listić Pavićević bio danas. Kakvi su to skromni ljudi - i on, i Vesna Pešić, i Vesna Rakić, i Srbijanka - ama ništa od sjajnih rezultata svoj genijalnog poltičkog promišljanja i delovanja ne ištu za sebe! Štaviše, svega se odriču, kao da oni sa ovih godinu i po dana ništa nemaju.
I onda se, tako, rode u krilu Zorana Živkovića, novi, mladi i sveži ko rosa... SAi Baba, jebote...


Taj Pavićević je maestralan! Slušao sam ga uživo, i uživ`o.

Može da govori ceo sat i da nijednom ne pogreši, ni u gramatici, i ne izgubi nit. Redak primer na današnjoj političkoj sceni.

što se tiče ostalopomenutih, fini svet koji se nije okoristio u ovom raspadu koji je prouzrokovao Boris Tadić, za razliku od onih koji su i sada sa njim.

Kad, jednom, sagledaš koga napadaš a koga braniš biće Ti, verujem, neugodno, jer smatram da si dobra duša koja je pomalo prznica pa mora da oponira.

U svakom slučaju, hvala Ti na tome što mi daješ šlagvorte, inače ne bih bio u prilici da propagiram NOVU stranku.

Što se tiče Fidelinke, izbegavam testo, nadima me.

Pozz

freehand freehand 08:28 06.03.2014

Re: Najvaznije pitanje...

što se tiče ostalopomenutih, fini svet koji se nije okoristio u ovom raspadu koji je prouzrokovao Boris Tadić, za razliku od onih koji su i sada sa njim.

Opet moram da pitam - sadili vinograde, šta li? Ti što su se okoristili?
Samo ti oni nisu simpatični?
A ovaj fini svet, što se nije okoristio - jae, eto, mislim da je šteta koju su napravili tolika da bi Srbiji mnogo jeftinije bilo da im je alalila šta kome treba, koliko god.

Kad, jednom, sagledaš koga napadaš a koga braniš biće Ti, verujem, neugodno

A jebiga, doktore, ti sagledaš, počne da te nadima pa pređeš na sledećeg.
Manje propagiranja - manje nadimanja.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana