Politika

Ja ne odustajem

Saša Radulović RSS / 05.03.2014. u 00:32

Dok ne ukinemo partijsko zapošljavanje i ne skinemo partijske kadrove sa kupljenim diplomama sa leđa poreskih obveznika. Dok ne ukinemo tajne štetne ugovore pisane u kabinetu. Dok ne uvedemo univerzalnu socijalnu zaštitu i zdravstvenu zaštitu za sve. Dok ne smanjimo namete na rad. Dok ne ukinemo medijski mrak i kabinetsko blato u tabloidima koje manipuliše građanima Srbije. Dok zauvek ne razmontiramo parazitski sistem koji ubija Srbiju, a na čijem čelu se sada nalazi Aleksandar Vučić. Dosta je bilo!

 

Republička izborna komisija je danas potvrdila listu kandidata Dosta je bilo -Saša Radulović. Isto je uradila i Gradska izborna komisija. Želim da se zahvalim svim volonterima koji su nam pomogli i svim građanima koji su došli i potpisali našu listu. Pozitivna energija koju su svi doneli u kampanju i vera u naš cilj je zarazna.

Naša kandidatura je logičan nastavak politike koju sam promovisao vodeći Ministarstvo privrede.

Ja sam ušao u Vladu da uradim posao sređivanja privrede. Da sprovedem reforme na koje Srbija čeka duže od jedne decenije. Nisam odustao kad su nas saplitali u vladi u kojoj nije bilo političke volje za korenitim promenama. Aleksandar Vučić nas je zaustavio u započetom poslu. Zato za nastavak posla moramo da tražimo podršku direktno od građana koji jedini imaju volju, životni interes i interes naše dece za demontiranjem parazitskog sistema.


Cilj naše borbe je izgradnja uređenog društva u kome se vrednuje integritet i sposobnost a ne klimanje glavom, gde se živi od rada a ne od priviligija, gde je važno šta znaš a ne koga znaš, gde posledice trpe prevaranti a ne prevareni, gde se stide lažovi a ne oklevetani. Društvo koje poštuje ljudska prava, u kome je pravna sigurnost, sigurnost od svakog nasilja, a posebno nasilja države nad pojedincem. Humano društvo sa dobrim sistemom socijalne zaštite za sve svoje građane. Ali i društvo koje poštuje preduzetništvo i čija je privreda zasnovana na privatnoj inicijativi, tržištu, konkurenciji, kvalitetu i efikasnosti. Jedino takva privreda može svojim građanima da pruži kvalitet života i socijalni sistem zaštite koji dolikuje humanom društvu.


Kako konkretno do takvog uređenog društva?

Parazitski sistem se demontira i uređen sistem gradi korak po korak, zakon po zakon, instituciju po instituciju, u svim segmentima društva, kao što smo radili u ministarstvu privrede. Tada smo uspostavili punu transparentnost trošenja novca, zaustavili partijsko arčenje novca iz fondova, pljačku i rekete preko Siepe, privatizaciju Vršačkih vinograda, pripremili nove, zdrave mehanizme finansiranja privrede, počeli uvođenje reda u javna preduzeća i preduzeća u restrukutiranju preko ličnih karata, tražili red, rad, odgovornost i domaćinsko ponašanje.

Nama ne trebaju mesije i samovolja pojedinca. Treba nam vladavina prava, dobri zakoni i nezavisne institucije sistema koje ih sprovode.

Svim strankama su puna usta borbe protiv korupcije, a ni jednoj kada je na vlasti ne pada na pamet da uvede ključnu stvar: transparentnost. Svi ugovori koje potpisuje država moraju da budu javni. Sva trošenja javnih sredstava moraju da budu mesečno objavljlena tako da građani Srbije znaju kojim tačno pravnim i fizičkim licima ide njihov novac. I to ne samo za budžet, nego i za javna preduzeća, za univerzitete i obrazovne ustanove, kulturne ustanove, domove zdravlja. Za sve. Svi moraju da polažu račune građanima.

Svi se izjašnjavaju protiv partijskog zapošljavanja, a sve stranke gledaju kako da udome svoje kadrove u javni sektor. Kum diektor EMS-a, sin direktor Pošte, nesposobni partijski kadrovi direktori Železnica, Srbijagasa i RTB Bora. Otimaju se i za mesta u upravnim odborima ustanova kulture.

A privreda i radna mesta? Političari i država ne otvaraju radna mesta. Otvara ih privatni sektor i privrednici. Država stvara uslove za domaću privredu da dobro posluje, stvara novu vrednost i zapošljava. Jedino zdrav privredni rast dovodi do rasta životnog standarada.

Zapošljavanje u Srbiji je skupo. Moramo ukinuti selektivne subvencije za privilegovane i umesto njih smanjiti namete na rad za celu privredu. To je najbolja subvencija. Time ćemo ubiti sivu ekonomiju i crno tržište koji su 30% BDP-a.

Za ove promene nije potrebno mnogo vremena, ali je potrebna volja, znanje i podrška građana. Aleksandar Vučić nema ni kapacitet, ni znanje i ni želju da sprovede dubinske reforme. One mu nisu u interesu. Demontažom parazitskog sistema ne bi mogao više da hrani svoju partijsku mašineriju. Umesto istinskih reformi građanima nudi demagogiju, lažna obećanja, Feketić marketing i preptuum mobile ekonomiju tajnih ugovora i svih naših Etihada i Beograda na vodi. Dosta je bilo.


Mi smo od danas u kampanji. Mi nismo stranka. Mi nemamo partijski zaposlene članove u javnom sektoru koji sada rade na njihovim stranačkim kampanjama. Mi se oslanjamo na građane koji nas podržavaju. Na preko 10.000 ljudi koji su nam dali potpis za listu zato što veruju u našu iskrenost i ono za šta se borimo. I na njihove prijatelje, kolege i porodice. Očekujemo da oni koji su do sada bili sa nama što više razgovaraju sa ljudima iz svoje okoline o tome da na predstojećim izborima konačno postoji lista koja nosi iskrene i korenite reforme. Verujemo da se dobra vest najbolje prenosi od usta do usta. Da konačno treba glasati ZA, a ne PROTIV.


Trka u koju smo ušli je maraton, ne sprint. Zato danas obećavam svim biračima, bez obzira na ishod izbora, ko formira buduću vladu, i ko će od svih koji se utrkuju da se dodvore Aleksandru Vučiću učestvovati u njoj, mi ćemo već 17. marta nastaviti započetu borbu za demontažu parazitskog sistema. Borbu za transparentnost, protiv tajnih ugovora, za usvajanje četiri ključna reformska zakona koje smo pripremili u ministarstvu privrede i koji su uzdrmali poluge moći parazitskog sistema, za lične karte i red u javnim preduzećima, za smanjenje nameta na rad, za ukidanje nepotrebne birkoratije koja guši privredu.

Dosta je bilo parazitskog partijskog sistema i njegove burazerske ekonomije. Oni koštaju građane Srbije milijarde evra godišnje. Zbog njega građani Srbije žive sve lošije. Treba nam zdravo društvo.

Treba nam vaš glas da bi nastaviili započeti posao. Na izborima 16. marta glasajte ZA redni broj 15 - „Dosta je bilo - Saša Radulović".

 

 

www.dostajebilo.rs

Facebook grupa - Podrška reformama

https://twitter.com/SasaRadulovich

 



Komentari (291)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 19:41 06.03.2014

Re: Nedostaje..najvažnije

Samo je pitanje prioriteta društva.

tačno rade.
samo to je pitanje.
najranjiviji deo društva ovde nije prioritet,
nego se sve čini da postane nevidljiv.

jedino što mi(inicijativa) hoćemo je da ih učinimo
vidljivim za javnost, koja definitivno razlikuje prioritete,
i kad ima uvid pritiska.

uspelo nam je u nekoliko slučajeva,
ali sistemsko rešenje je neophodno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:59 06.03.2014

Re: Nedostaje..najvažnije

Ukoliko može iz budžeta da se namakne milionče dolara za jednog Miladina Kovačevića,....Ukoliko mogu da se, svake godine, isplaćuju milioni evra na ime sudskih presuda..... onda može da se nađe i u ovakvim slučajevima.


Znači da nije bilo Miadina Kovačevića i tih presuda imalo bi para za sve?
Pitanje: koliko dece je umrlo zbog Miladina Kovačevića?

Pitanje je glupo.

Tako postavljanje stvari, MIladin Kovačević...sudske presude...skupe kampanje, sve su to dokazi da je Srbija bogata država, da para ima samo se loše raspoređuju, često slušam ispred prodavnice u selu (tamo bi umesto Miladina i presuda plaćali subvencije seljacima, ovde nešto drugo, ali princip razmišljanja je identičan) i u njima uglavnon ne učestvujem, ne vidim razloga zašto bih ovde učestvovao.
Ko ne razume ne razume, ne vredi ponavljati.
rade.radumilo rade.radumilo 20:16 06.03.2014

Re: Nedostaje..najvažnije

tamo bi umesto Miladina i presuda plaćali subvencije seljacima, ovde nešto drugo, ali princip razmišljanja je identičan


Nikako ne može biti identičan.

U svim tim drugim slučajevima se radi o tome da neko smatra da je u životu bitnije ovo ili ono. Nekom je prioritet bolja telekomunikaciona infrastruktura, nekom biciklističke staze a nekom vajarske izložbe.

U ovom slučaju, postoji samo jedno: Koliko je bitan sam život? Da li je bilo čije materijalno ili duhovno važnije od nečijeg života. To je ogledalo civilizacijskog dosegnuća našeg društva i nas kao pojedinaca.

Ko ne razume ne razume, ne vredi ponavljati.

aleksandarkarisik aleksandarkarisik 20:59 06.03.2014

Re: Nedostaje..najvažnije

O evo još ispravnih

Mada, javlja se ozbiljna sumnja da li je ovde u pitanju glumljenje ispravnosti ili se naprosto ardi o običnoj gluposti.
Verujem da je u ovom slučaju, aleksandarkarisik, u pitanju najobičnija ljudska glupost koja sprečava da se razume pročitano.

Pomislih prvo da bi bio red demantovati sve ove budalčaštine od pasusa do pasusa, ali bilo bi to pridavanje značaja glupostima, a to nije baš mudro.


Nego baš bih voleo da pročitam odgovor na pitanje koje si ti, aleksandarkarisik, postavio, dakle u situaciji kad postoji Konkretan problem. Deca čekaju na lečenje, mnogima treba odmah.

Svima odmah platiti lečenje bez obzira na bilo šta, na cenu, na izvesnost, na bilo šta?

Ovo što je Saša na to pitanje odgovorio smatram normalnim i jedino mogućim dakle, napraviti listu prioriteta.
A pravlejnje liste prioriteta podrazumeva i to da neko ostane na dnu liste i možda ne dočeka lečenje.
Šta u tom slušaju činiti?

Ajd sad malo fraza o tvojoj ekstrahumanosti.


Mlogo si besan kada praviš toliko slovnih grešaka.
Ono što je Saša odgovorio je normalan odgovor, mada malo uopšten ali razuman. Razumem i da ima trenutno pametnija posla od razrade ove teme ovde, ali očekujem da tu temu razradi do kraja kampanje i objavi je. Dakle, Sašin odgovor je normalan, ali tvoja percepcija toga i apriori pretpostavka da neko mora biti prikraćen nije normalna.

Vidim, da se preporučuješ Saši za buduću vladu, nadam se da ćeš za svoj doprinos dobiti samo neku sinekuru odakle nećeš praviti puno štete. Pod uslovom da čovek dobro prođe, mada kakve advokate ima...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:38 06.03.2014

Re: Nedostaje..najvažnije

Mlogo si besan kada praviš toliko slovnih grešaka.


Ma kako da ne

Nisam nervozan, greške često pravim samo u komentrima koje smatram važnijim, ozbiljnijim, ih ispravljam, a ovo s tobom, da prostiš, ne smatram bitnim pa me mrzi da čitam svoj komentar tako da greške ostaju.

Vidim, da se preporučuješ Saši za buduću vladu

Jel?
A koji mi resor preporučuješ da tražim?
Milsim pošto je vrlo veroovatno da če njegova lista imati najviše glasova pa će on biti premijer koji će deliti resore.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 23:14 06.03.2014

Re: Nedostaje..najvažnije

Ako ti nije važno, zašto se onda dozvoljavaš sebi da sa tolikim greškama objaviš komentar?
A koji mi resor preporučuješ da tražim?
Milsim pošto je vrlo veroovatno da če njegova lista imati najviše glasova pa će on biti premijer koji će deliti resore.

Ubeđen sam da ti već imaš plan.
hajkula1 hajkula1 00:56 07.03.2014

Re: Nedostaje..najvažnije

predatortz
Lopovi da vrate ukradeno.


Odavno se kanim da reagujem na ovaj tvoj slogan...

Lopovi, nikad i nigde, ne vraćaju ukradeno.
Država treba da radi na tome da se ukradeno, sudskim odlukama, vrati tamo gde pripada.
Nemojmo gubiti energiju na apelovanje na savest lopova. To je zaludan posao.
Hapsimo ih, sudimo im, oduzimajmo im ukradeno.
Dakle, usmerimo zahteve ka državi.



Hajde konkurs - skupljam predloge za kratku poruku od 3-4 reči. Smisliću nagradu za pobednika


Misliš da ja to ne znam? Više puta sam pisala o tome.

Poruka je efektna, kratka je, iritira i navodi ljude da pravilno zaključuju, upravo tako kako si napisao.


Zahtevam od države da procesuira i oduzima ukradeno. Za početak, one 24 sporne privatizacije.

Vozim se gradskim prevozom. Nema galame a čuje se svašta nešto. PPV prati blog, zato neću da prepričavam, ako hoće informacije neka se vozi gradskim prevozom. Ali on to ne sme. Mi se njega ne plašimo, on se boji nas.



PPV ne sme u TV emisiji koja se direktno prenosi, da razgovara sa Sašom Radulovićem.




Lopovi da vrate ukradeno.
bubi bubi 01:09 05.03.2014

Seta...

Nesto razmisljam...kako bi izgledalo da se sada vrate u nasu zemlju svi ljudi koji su pobegli glavom bez obzira? Jer sada je pravo vreme za borbu i ponovo imamo priliku da se okupimo oko istih ideja, bez lazi, bez prevare. Hmmmm, bilo bi to lepo!
Hansel Hansel 01:18 05.03.2014

Re: Seta...

Они имају право гласа, што неко рече -- да су остали, били би најјача партија.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 01:18 05.03.2014

Re: Seta...

bubi
kako bi izgledalo da se sada vrate u nasu zemlju svi ljudi koji su pobegli glavom bez obzira?


bubi, da nisi ti bot? jer, eto ni ja se sa domaćinom nisam uvek slagao, ali nikad ne bih potezao pitanje njegovog odlaska i povrtaka u Srbiju.
zemljanin zemljanin 01:23 05.03.2014

Re: Seta...

bubi
Nesto razmisljam...kako bi izgledalo da se sada vrate u nasu zemlju svi ljudi koji su pobegli glavom bez obzira? Jer sada je pravo vreme za borbu i ponovo imamo priliku da se okupimo oko istih ideja, bez lazi, bez prevare. Hmmmm, bilo bi to lepo!

Hansel Hansel 01:24 05.03.2014

Re: Seta...

Живо ме знаима даљи развој, да ли је коментар био ироничан или онакав како сам га ја схватио.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 01:28 05.03.2014

Re: Seta...

sačekaćeš na taj razvoj dok bubi ne konsultuje otadžbinsku upravu.
zemljanin zemljanin 01:29 05.03.2014

Re: Seta...

Hansel
Живо ме знаима даљи развој, да ли је коментар био ироничан или онакав како сам га ја схватио.

ja ga shvatih isto kao i ti, zato sam se i nasmejao ... doduše ima bolji smajli za to ali sam bio kulturan
bubi bubi 01:33 05.03.2014

Re: Seta...

Znam da mogu glasati i iz inostranstva. Pomislila sam samo na sve svoje prijatelje i poznanike koji su otisli, nacina na koji su otisli, kao i razloga zbog kojih su otisli. Sve to zahvaljujuci upravo ovom ludilu od zivota koje su nam napravili trenutno vladajuci likovi. Ukrali su mi najbolje godine zivota! Razdvojili me od mojih najblizih i najvoljenijih. Pomislila sam kako bi bilo savrseno da se svi oni vrate, da smo ponovo svi na okupu i da se borimo za nase bolje sutra! Ovde na nasoj zemlji! Samo zbog Sase Radulovica ovi izbori su uzbudljivi, pojavila se nada, i samo sam pozelela to nekako podeliti sa svojim voljenima!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 01:36 05.03.2014

Re: Seta...

bubi
Samo zbog Sase Radulovica ovi izbori su uzbudljivi, pojavila se nada, i samo sam pozelela to nekako podeliti sa svojim voljenima!


Eh, onda sam pogrešio, primi moje izvinjenje i rukoljub.
zemljanin zemljanin 02:02 05.03.2014

Re: Seta...

bubi
Znam da mogu glasati i iz inostranstva. Pomislila sam samo na sve svoje prijatelje i poznanike koji su otisli, nacina na koji su otisli, kao i razloga zbog kojih su otisli. Sve to zahvaljujuci upravo ovom ludilu od zivota koje su nam napravili trenutno vladajuci likovi. Ukrali su mi najbolje godine zivota! Razdvojili me od mojih najblizih i najvoljenijih. Pomislila sam kako bi bilo savrseno da se svi oni vrate, da smo ponovo svi na okupu i da se borimo za nase bolje sutra! Ovde na nasoj zemlji!

Divno si to napisala ali realno to je malo verovatno ... "mi" smo svoje "odradili" i to kao što vidiš nije bilo dovoljno pa smo, zavisno od mogućnosti i prilika - utekli ili postali džangrizavi ... kada kažem "mi" to je ta generacija '60, '70 pa donekle i '80-tih ... isuviše mnogo puta smo se "mi" presvlačili iz jednog u drugo pa u treće ... promene u Srbiji mogu da iznesu i donesu samo ovi posle nas ... a mi, da je pameti, treba da ćutimo i da pustimo sve Vas, mlade, da izgradite društvo po Vašoj meri a ne po našoj ... zato Vi treba da glasate a mi da sedimo gde jesmo i ćutimo ...

Ali imaš jedan veliki virtualni zagrljaj sa nekih 15.000km daljine
bubi bubi 02:30 05.03.2014

Re: Seta...

Hvala dragi zemljanine! Istina sve sto kazes. Mada zbog tih ukradenih 10 godina, osecam se mnogo mladjom nego sto to uistinu jesam. Ukradeno vreme na zalost se nikada nece vratiti, i dok smo se borili da prezivimo i sacuvamo zdrav razum, na dnevnoj osnovi, ostarili smo... Pre sam se smejala starima koji su uvek imali postapalicu, bilo je to pre rata, posle rata. Ko bi rekao da cu i ja danas deliti vreme na isti nacin! Mladalacka energija i entuzijazam, nevinost duse, naivnost i zivotni polet...sve je to istroseno svetlosnom brzinom. Sada vec jesmo matori. Ali ne treba da se povucemo, mladima je potrebno pomoci da nauce sagledavati zivot van okvira, uputiti ih da promisljaju o dogadjajima i da budu svesni da su oni ti koji grade svoju buducnost! Toliko mozemo... Puno toplih pozdrava!
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 03:07 05.03.2014

Re: Seta...

Јесте штета, али повратка нема за нас који смо отишли почетком деведесетих са 20 година.
Појава Радуловића ме радује и даје ми наду да ће можда нешто да се промени у Србији. Бар да пензију проведем у нормалној Србији.
charlie charlie 07:12 05.03.2014

Re: Seta...

Vasa S Tajcic
Јесте штета, али повратка нема за нас који смо отишли почетком деведесетих са 20 година.
Појава Радуловића ме радује и даје ми наду да ће можда нешто да се промени у Србији. Бар да пензију проведем у нормалној Србији.

Добро дошао !
jkt2010 jkt2010 08:28 05.03.2014

Re: Seta...

kako bi izgledalo da se sada vrate u nasu zemlju svi ljudi koji su pobegli glavom bez obzira?

A zamisli tek kad bi vaskrsli svi koji su umrli...
blogovatelj blogovatelj 10:58 05.03.2014

Re: Seta...

Seta...
Nesto razmisljam...kako bi izgledalo da se sada vrate u nasu zemlju svi ljudi koji su pobegli glavom bez obzira? Jer sada je pravo vreme za borbu i ponovo imamo priliku da se okupimo oko istih ideja, bez lazi, bez prevare. Hmmmm, bilo bi to lepo!


A ti otvorio(la) nalog na blogu da bi ovo napisao(la)
Halal vera!
arianna arianna 11:02 05.03.2014

Re: Seta...

Jer sada je pravo vreme za borbu i ponovo imamo priliku da se okupimo oko istih ideja, bez lazi, bez prevare



Tako razmišljali i pre sto godina, pa završili neslavno <<<
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 01:12 06.03.2014

Re: Seta...

Nesto razmisljam...kako bi izgledalo da se sada vrate u nasu zemlju svi ljudi koji su pobegli glavom bez obzira? Jer sada je pravo vreme za borbu i ponovo imamo priliku da se okupimo oko istih ideja, bez lazi, bez prevare. Hmmmm, bilo bi to lepo!


O, mnogi su se vraćali i bila im je tako zapržena čorba da su ponovo bežali plačući, glavom bez obzira. I tako su izlečeni od daljih razmišljanja u tom pravcu. Znam lično nekoliko primera.
vera.nolan2 vera.nolan2 11:36 06.03.2014

Re: Seta...

da se svi oni vrate, da smo ponovo svi na okupu i da se borimo za nase bolje sutra!


Kuku si ga meni!!!,prepala si me bubice,a tek mi otislo dete i snaslo se ,pa da se vrati!!!U Srbiji,nezaposlenih arhitekata i svih strucnjaka, ko pleve.Uvek bilo tesko za posao,a sad beznadezno,jer su skoro sve unistili da bi se jeftino i kontrolisano formirala "burzoaska "klasa.

Veruj mi na iskustvu,ne veruj -ni jednom politicaru!,posebno onima koji,sa tako fascinantnim strucnim biografijama,vrate se- pa bas u politiku!Politika ti je vestina zavodjenja,navodjenja i prevodjenja,zednih preko vode! Ovo ce jos zadugo biti zemlja bez ili sa malo nade..jer

Nema druge,proces vaspostavljanja kapitalizma,kao i svi istorijski procesi je dug i tezak i nezavrsen. Zato,bezite ko god moze,...
fantomatsicna fantomatsicna 01:14 05.03.2014

Ja bih..

Ali da mi daju da budem Ministar poljoprivrede I sprovedem reformu za selo!
Черевићан Черевићан 01:35 05.03.2014

ин тото

да се много тога мења
за то, читам, има воље,
нови приступ Проблемима
и Србији . . биће боље

maybe
charlie charlie 07:19 05.03.2014

Задње је време дошло !

Не разумем (готово хистерично) одушевљење Радуловићем и његовим програмом !
Шта је тај нови квалитет који он нуди, а што није нуђено икс пута у разним паковањима ?
Због чега би њему требало веровати да ће бити другачије ?
Додуше, не би било лоше да уђе у парламент, не због могућег утицаја, него због тога да ТВ преноси буду занимљивији.
Ако је Радуловић решио да живи од политике (а не од својих предузетничких идеја), због чега бих га ја својом активношћу "финансирао" ? Шта ја имам од тога што би он, евентулано, са 2 посланичка мандата решио своју животну ситуацију ?
Мислим, немам ја ништа против њега, сем што људе сличне њему (барем како сам закључио из његовог понашања на овом блогу) заобилазим у широком луку.
rade.radumilo rade.radumilo 08:45 05.03.2014

Re: Задње је време дошло !

Не разумем (готово хистерично) одушевљење Радуловићем и његовим програмом !
Шта је тај нови квалитет који он нуди, а што није нуђено икс пута у разним паковањима ?
Због чега би њему требало веровати да ће бити другачије ?
Додуше, не би било лоше да уђе у парламент, не због могућег утицаја, него због тога да ТВ преноси буду занимљивији.
Ако је Радуловић решио да живи од политике (а не од својих предузетничких идеја), због чега би га ја својом активношћу "финансирао" ? Шта ја имам од тога што би он, евентулано, са 2 посланичка мандата решио своју животну ситуацију ?
Мислим, немам ја ништа против њега, сем што људе сличне њему (барем како сам закључио из његовог понашања на овом блогу) заобилазим у широком луку.


Ajmo, opet:
- A šta drugo predlažeš? Ako je svako ko je na izbornoj listi apriori nepodoban da mu daš svoj bubreg (pardon glas koji toliko vredi), ajde lepo nam objasni alternativu: Revoluciju? Diktaturu? Šta?
charlie charlie 09:22 05.03.2014

Re: Задње је време дошло !

rade.radumilo
Не разумем (готово хистерично) одушевљење Радуловићем и његовим програмом !
Шта је тај нови квалитет који он нуди, а што није нуђено икс пута у разним паковањима ?
Због чега би њему требало веровати да ће бити другачије ?
Додуше, не би било лоше да уђе у парламент, не због могућег утицаја, него због тога да ТВ преноси буду занимљивији.
Ако је Радуловић решио да живи од политике (а не од својих предузетничких идеја), због чега би га ја својом активношћу "финансирао" ? Шта ја имам од тога што би он, евентулано, са 2 посланичка мандата решио своју животну ситуацију ?
Мислим, немам ја ништа против њега, сем што људе сличне њему (барем како сам закључио из његовог понашања на овом блогу) заобилазим у широком луку.


Ajmo, opet:
- A šta drugo predlažeš? Ako je svako ko je na izbornoj listi apriori nepodoban da mu daš svoj bubreg (pardon glas koji toliko vredi), ajde lepo nam objasni alternativu: Revoluciju? Diktaturu? Šta?

Ево, врло просто је !
Успостављање референтног ситема : лево -десно, горе - доле, напред - назад, поштен - непоштен, добар - лош, вредан - лењ, паметан - мање паметан, итд ...
Врло просто !
Плус, најпаметнији људи у државну управу, како би мање способнима омогућили да се баве приватним пословима.
rade.radumilo rade.radumilo 09:40 05.03.2014

Re: Задње је време дошло !

Ево, врло пшросто је !
Успостављање референтног ситема : лево -десно, горе - доле, напред - назад, поштен - непоштен, добар - лош, вредан - лењ, паметан - мање паметан, итд ...
Врло просто !


Šta je tu prosto? Ko je taj koji će uspostaviti referentan sistem? Bog? Vanzemaljci? Jedini koji mogu uspostaviti referentni sistem u društvu su sami pripadnici društva, a za tvoju informaciju na Zemlji ne žive Borgovi koji imaju kolektivnu svest, već imaš skoro osam milijardi duša od kojih svaka ima svoje mišljenje i stavove.

Плус, најпаметнији људи у државну управу, како би мање способнима омогућили да се баве приватним пословима.


A ko će i kako odrediti koji su to najpametniji ljudi? Na osnovu čega? Na osnovu obrazovanja? Na osnovu prethodne karijere? Čega? Definiši najpametniji? Da li je najpametniji onaj ko ume da iz glave izračuna komplikovane matematičke jednačine ili onaj ko ume da organizuje tim ljudi da obavi neki posao kako treba?
BigBadWolf BigBadWolf 11:04 05.03.2014

Re: Задње је време дошло !

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:19 05.03.2014

Re: End of Days

Шта ја имам од тога што би он, евентулано, са 2 посланичка мандата решио своју животну ситуацију ?


Nevezano za srž "problema", ovo vidim nije usamljen "slučaj". Aman, svako ko pređe cenzus dobije itekako više od 2 mandata - čak dapače, oko 12 u startu, a koliko na kraju, zavisi od one računice 7. kruga pakla i naravno za koliko se tačno prešao cenzus. Evo npr. prošli izbori:

dSS - 273.5 kGlasova - 6.99% - 21 mandat
LDP - 255.5 kGlasova - 6.53% - 19 mandata
URS - 215,666 ;> Glasova - 5.51% - 16 mandata
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:32 05.03.2014

Re: End of Days

Što će kasti, prelaskom cenzusa ne da nije EoD, nego, čak dapače. Em se novci redovno svakog meseca slivaju iz budžeta u partijsku kasu (po svakom poslaniku toliko i toliko tisuća evra) em se slivaju u poslaničke džepse - kao plaća, em se stvara "koalicioni potencijal", em razne trgovine i ulaganja sa strane u "budućnost stranke", em ako se još ugrabi vlast u nekom Srezu, ihaj!. Ama, ihaj, i preko jego ihaj! Nema bolje investicije od prelaska cenzusa. Ili neko misli da je onolika borba svih i svjah za ulazak u parlament sveopšta želja da se Popravi Stanje?
Atomski mrav Atomski mrav 12:33 05.03.2014

Re: End of Days

Ili neko misli da je onolika borba svih i svjah za ulazak u parlament sveopšta želja da se Popravi Stanje?

Naravno... sopstveno finansijsko.
predatortz predatortz 12:40 05.03.2014

Re: End of Days

Atomski mrav
Ili neko misli da je onolika borba svih i svjah za ulazak u parlament sveopšta želja da se Popravi Stanje?

Naravno... sopstveno finansijsko.


Khm, uz rizik da budem bezobrazan, mene interesuje jedna stvar:

Radulović je , sudeći po biografskim podacima koje je sam postavio ovde na blog, vodio neke uspešne firme, bio stečajni upravnik, savetovao kredibilne institucije... Dakle, karijera na kojoj mu čovek može samo pozavideti.

Pitanje je:

Kako je moguće, uprkos svim tim uspesima, prijaviti prazan imovinski karton?
Ništa stan, ništa auto, ništa ušteđevina...
Ove podatke sam čitao u medijima, ne pročitah da ih je on demantovao.
Tu dolazimo do dve teze:
1. Podaci koje je bio dužan da dostavi nisu tačni. Onda imamo moralni problem.
2. Podaci su tačni. Radulović je u ozbiljnim godinama, pretenduje da nas izbavlja iz krize, a sam sebe nije uspeo da izbavi.

Obe teze meni ne ulivaju poverenje.
Ovo sam napisao jer je Radulović ušao u politiku. Možda je nepristojno postavljati ovakva pitanja, ali kada su političari u pitanju je sasvim legitimno. Čak i poželjno.
charlie charlie 13:05 05.03.2014

Re: Задње је време дошло !

rade.radumilo
Ево, врло пшросто је !
Успостављање референтног ситема : лево -десно, горе - доле, напред - назад, поштен - непоштен, добар - лош, вредан - лењ, паметан - мање паметан, итд ...
Врло просто !


Šta je tu prosto? Ko je taj koji će uspostaviti referentan sistem? Bog? Vanzemaljci? Jedini koji mogu uspostaviti referentni sistem u društvu su sami pripadnici društva, a za tvoju informaciju na Zemlji ne žive Borgovi koji imaju kolektivnu svest, već imaš skoro osam milijardi duša od kojih svaka ima svoje mišljenje i stavove.

Плус, најпаметнији људи у државну управу, како би мање способнима омогућили да се баве приватним пословима.


A ko će i kako odrediti koji su to najpametniji ljudi? Na osnovu čega? Na osnovu obrazovanja? Na osnovu prethodne karijere? Čega? Definiši najpametniji? Da li je najpametniji onaj ko ume da iz glave izračuna komplikovane matematičke jednačine ili onaj ko ume da organizuje tim ljudi da obavi neki posao kako treba?

Не могу све да ти дефинишем (мрзи ме), потруди се мало и сам !
Питај Радуловића (и остале политичаре).
charlie charlie 13:06 05.03.2014

Re: End of Days

Dont Fear The Reaper
Шта ја имам од тога што би он, евентулано, са 2 посланичка мандата решио своју животну ситуацију ?


Nevezano za srž "problema", ovo vidim nije usamljen "slučaj". Aman, svako ko pređe cenzus dobije itekako više od 2 mandata - čak dapače, oko 12 u startu, a koliko na kraju, zavisi od one računice 7. kruga pakla i naravno za koliko se tačno prešao cenzus. Evo npr. prošli izbori:

dSS - 273.5 kGlasova - 6.99% - 21 mandat
LDP - 255.5 kGlasova - 6.53% - 19 mandata
URS - 215,666 ;> Glasova - 5.51% - 16 mandata

Појашњење - 2 посланичка мандата (по 4 године), лично Радуловић.
rade.radumilo rade.radumilo 13:07 05.03.2014

Re: Задње је време дошло !

Не могу све да ти дефинишем (мрзи ме), потруди се мало и сам !
Питај Радуловића (и остале политичаре).


Aha znači bot zadatak i to loše obavljen...
charlie charlie 13:07 05.03.2014

Re: End of Days

Dont Fear The Reaper
Što će kasti, prelaskom cenzusa ne da nije EoD, nego, čak dapače. Em se novci redovno svakog meseca slivaju iz budžeta u partijsku kasu (po svakom poslaniku toliko i toliko tisuća evra) em se slivaju u poslaničke džepse - kao plaća, em se stvara "koalicioni potencijal", em razne trgovine i ulaganja sa strane u "budućnost stranke", em ako se još ugrabi vlast u nekom Srezu, ihaj!. Ama, ihaj, i preko jego ihaj! Nema bolje investicije od prelaska cenzusa. Ili neko misli da je onolika borba svih i svjah za ulazak u parlament sveopšta želja da se Popravi Stanje?

Коректно написано !
Сагласан !
charlie charlie 13:08 05.03.2014

Re: Задње је време дошло !

rade.radumilo
Не могу све да ти дефинишем (мрзи ме), потруди се мало и сам !
Питај Радуловића (и остале политичаре).


Aha znači bot zadatak i to loše obavljen...

Ја баш мислио да си ти бот, али сам ипак пристао да "комуницирам" са тобом. Следећи пута ћу размислити.
rade.radumilo rade.radumilo 13:10 05.03.2014

Re: End of Days

Obe teze meni ne ulivaju poverenje.
Ovo sam napisao jer je Radulović ušao u politiku. Možda je nepristojno postavljati ovakva pitanja, ali kada su političari u pitanju je sasvim legitimno. Čak i poželjno.


Vidi, NjPPV je dečko iz mog kraja. Šta više, znam mu i društvance iz srednje i sa faksa. Smejali su mu se kada je pričao da će po zanimanju biti: profesionalni političar.
Što je rekao, to je i uradio, a imovinska karta mu je pozamašnja bez ijednog dana posla bilo gde drugde...
predatortz predatortz 13:15 05.03.2014

Re: End of Days

rade.radumilo
Obe teze meni ne ulivaju poverenje.
Ovo sam napisao jer je Radulović ušao u politiku. Možda je nepristojno postavljati ovakva pitanja, ali kada su političari u pitanju je sasvim legitimno. Čak i poželjno.


Vidi, NjPPV je dečko iz mog kraja. Šta više, znam mu i društvance iz srednje i sa faksa. Smejali su mu se kada je pričao da će po zanimanju biti: profesionalni političar.
Što je rekao, to je i uradio, a imovinska karta mu je pozamašnja bez ijednog dana posla bilo gde drugde...


PPV je, takođe, osoba koja mi ne uliva poverenje. Ni u jednom pogledu, a naročito što se tiče radne biografije.

Međutim, Radulović je sasvim drugi slučaj. Po onome što pročitah imao je briljantnu karijeru koju nije materijalizovao. Poznato je da obični radnici, nadničari, nakon par godina rada u inostranstvu zarade za kuću ili stan. Ako vodiš uspešnu firmu preko bare, mislim da se podrazumeva da ćeš lakše zaraditi za stan u Bg ili negde u Srbiji od majstora za nekom mašinom.
rade.radumilo rade.radumilo 13:52 05.03.2014

Re: End of Days

Ako vodiš uspešnu firmu preko bare, mislim da se podrazumeva da ćeš lakše zaraditi za stan u Bg ili negde u Srbiji od majstora za nekom mašinom.


Nikada ne znaš šta neko vrednuje. Daću ti ekstremni primer:
moj stanodavac ima mali preduzetnički posao. Dovoljan da uz platu koju prima njegova supruga pristojno živi. Rentu koju ja plaćam, daje sestri i na taj način otplaćuje njenu polovinu stana koji su oboje nasledili od tetke.
Nekada je imao daleko veći i uspešniji posao, koji je prodao kako bi sina poslao u London na lečenje (uspešno) od leukemije.
Ja lično, imam uspešnu karijeru. Iz godine u godinu uspevam da povećam prihode i održim korak sa troškovima života. Obezbeđujem sebi i porodici (koju sam izdržavam) pristojnu egzistenciju, ali od imovine imamo samo jedna kola kupljena na kredit i veliki broj fotografija sa raznih ćoškova planete...

Uzgred, ako je kupio kola na kredit onda je verovatno kupio na suprugu, jer su naše banke poprilično teške kada treba da daju kredit fizičkom licu koje je vlasnik firme. Mnogo lakše odobravaju takve kredite fizičkom licu koje je zaposleno u nekoj firmi.
westvleteren westvleteren 13:59 05.03.2014

Re: End of Days

Poznato je da obični radnici, nadničari, nakon par godina rada u inostranstvu zarade za kuću ili stan. Ako vodiš uspešnu firmu preko bare, mislim da se podrazumeva da ćeš lakše zaraditi za stan u Bg ili negde u Srbiji od majstora za nekom mašinom.


Ovo je i meni cudno. Ne znam da li je trebalo prijavljivati samo imovinu u Srbiji ili i u inostranstvu.
charlie charlie 16:23 05.03.2014

Re: End of Days

rade.radumilo
Ako vodiš uspešnu firmu preko bare, mislim da se podrazumeva da ćeš lakše zaraditi za stan u Bg ili negde u Srbiji od majstora za nekom mašinom.


Nikada ne znaš šta neko vrednuje. Daću ti ekstremni primer:
moj stanodavac ima mali preduzetnički posao. Dovoljan da uz platu koju prima njegova supruga pristojno živi. Rentu koju ja plaćam, daje sestri i na taj način otplaćuje njenu polovinu stana koji su oboje nasledili od tetke.
Nekada je imao daleko veći i uspešniji posao, koji je prodao kako bi sina poslao u London na lečenje (uspešno) od leukemije.
Ja lično, imam uspešnu karijeru. Iz godine u godinu uspevam da povećam prihode i održim korak sa troškovima života. Obezbeđujem sebi i porodici (koju sam izdržavam) pristojnu egzistenciju, ali od imovine imamo samo jedna kola kupljena na kredit i veliki broj fotografija sa raznih ćoškova planete...

Uzgred, ako je kupio kola na kredit onda je verovatno kupio na suprugu, jer su naše banke poprilično teške kada treba da daju kredit fizičkom licu koje je vlasnik firme. Mnogo lakše odobravaju takve kredite fizičkom licu koje je zaposleno u nekoj firmi.

Е видиш !
Ти се полако квалификујеш, да након још неколико година рада, пређеш у јавну управу и другима мање способним ствараш претпостаке за бављење приватним бизнисом. (најбољи требају да раде у државној управи).
nim_opet nim_opet 19:17 05.03.2014

Re: End of Days

Ništa stan, ništa auto, ništa ušteđevina...
Ove podatke sam čitao u medijima, ne pročitah da ih je on demantovao.
Tu dolazimo do dve teze:
1. Podaci koje je bio dužan da dostavi nisu tačni. Onda imamo moralni problem.
2. Podaci su tačni. Radulović je u ozbiljnim godinama, pretenduje da nas izbavlja iz krize, a sam sebe nije uspeo da izbavi.


Cek, a zasto su ovo mere "izbavljenja"? Po cemu to politicar ili bilo ko drugi kao kvalifikaciju za svoj posao mora da ima imovinu? Zasto onda ne uvedemo imovinski prag, i za poslanike i za glasace, posto nam ne trebaju ljudi koji je nemaju ili sta? Ja zaradjujem mnogo, mnogo puta vise od prosecne, cak i nadprosecne plate u Srbiji, a opet, nemam ni stan, ni ustedjevinu, ni auto. Iznajmljujem stan u jednom pristojnom delu jednog of skupljih gradova u svetu, oko 15% prihoda dajem u razne dobrotvorne svrhe, ostatak trosim na sebe, porodicu i prijatelje. Za 30 minuta mogu da se spakujem i nadjem na aerodromu za bilo gde, i ne osecam da mi treba "izbavljenje". I jel to znaci da su moje ideje manje validne od recimo PPVovih, jer zaboga on ima stan, auto i ustedjevinu?
Saša Radulović Saša Radulović 01:51 06.03.2014

Re: End of Days

Nepristojno je i nije ni legitimno ni poželjno. To što vi ne možete da smislite zašto nemam upisanu imovinu na svoje ime i o tome insiunirate je zaista ispod svakog nivoa.

Odgovor sam dao u tekstu
Blato.

Tamo vam je i poruka.
predatortz predatortz 08:11 06.03.2014

Re: End of Days

Nepristojno je i nije ni legitimno ni poželjno. To što vi ne možete da smislite zašto nemam upisanu imovinu na svoje ime i o tome insiunirate je zaista ispod svakog nivoa.


Pazi, ti pretenduješ da budeš političar u ovoj zemlji. Hoćeš da me vodiš u nekom smeru. Mene kao građanima, glasača... Moje pravo je da u izbornoj kampanji pitam koliko si stabilan, pouzdan, sređen kao osoba... Naoko bezobrazna, a u praksi suštinska pitanja.

To što ti misliš da su ovakva pitanja blato, pokazuje samo da ne znaš po kojim parametrima prosečan glasač vrednuje grlo na koje će da se kladi.
milisav68 milisav68 09:29 06.03.2014

Re: End of Days

predatortz
To što ti misliš da su ovakva pitanja blato, pokazuje samo da ne znaš po kojim parametrima prosečan glasač vrednuje grlo na koje će da se kladi.

Ti parametri su prilično rastegljivi.

Prosečan glasač recimo i dalje veruje da je Đinđić bio nemački špijun i mafijaš, i da je stradao od njihove ruke, jer ih je "izdao".

Ovim ne tvrdim da je domaćin izabrao dobar način za prezentaciju, već da je upuštanje u raspravu oko imovine klizav teren, zato što će uvek da se nađe neko kome će imovina da smeta - bilo da je ima previše ili premalo, plus što postoji rizik da mu neko naudi (njemu ili njegovoj porodici - jer nije klasičan političar sa gorilama), ako bi recimo rekao da nema imovinu, ali da ima silnu ušteđevinu.

Šta hoću da kažem - domaćin i ljudi okupljeni oko njega su nešto novo na političkoj sceni, a opet nije (su) totalna nepoznanica, jer je nekoliko godina pisao blogove sa idejama kako da krenemo u dobrom smeru, pa je ušao vlast i pokušao da sprovede te ideje, kada mu to nije uspelo - dao je ostavku (jeste da je to bilo dan pre raspisivanja izbora, ali se moglo naslutiti i ranije).

Takođe, meni je dokaz da i dalje idu u dobrom smeru je to što se ne nadaju velikoj pobedi, već racionalno očekuju da samo pređu cenzus, uđu u skupštinu i budu opozicija, jer promene moraju da budu postepene i mirne, pošto smo videli da "revolucije" ne nose ništa dobro.
Atomski mrav Atomski mrav 09:33 06.03.2014

Re: End of Days

To što ti misliš da su ovakva pitanja blato, pokazuje samo da ne znaš po kojim parametrima prosečan glasač vrednuje grlo na koje će da se kladi.


Predatore, "Blato" je naziv teksta a ne kvalifikacija... ali se zbog genijalnih tehničkih rešenja na Blogu ne vidi da je to link. Klikni na "Blato".
predatortz predatortz 09:44 06.03.2014

Re: End of Days


Ovim ne tvrdim da je domaćin izabrao dobar način za prezentaciju, već da je upuštanje u raspravu oko imovine klizav teren,


Samo sugerišem domaćinu da rasprava oko imovine ne sme i ne treba da bude tabu. On reaguje prilično nervozno kada se potegne to pitanje. Ako je neko imao uspešnu poslovnu karijeru, a rekao bih da naš domaćin jeste, onda će mu na taj način stečena imovina biti veliki plus kod glasača.

Uzmi za primer Čedu i Fidelinku. Ne vodi li se rasprava o načinu na koji je Čeda stekao tu imovinu? Vodi. I mislim da mu je ta rasprava odnela veliki broj glasača. Prosto, ljudi znaju da se Čeda nije baš pretrzao od poštena posla, te neće da glasaju za mufljuza.

Naš domaćin daje sebi auto gol. Umesto da kaže : " Radio sam i zaradio", što glasač ceni, on veli :" Nemam ništa!" . To kod glasača izaziva podozrenje.
Prosečan glasač misli da naš domaćin laže, ili "kad nije mogao da pomogne sebi, neće ni meni" .

U ovim mojim insistiranjima da se ta tema stavi na dnevni red nema zle namere. Samo može da pomogne domaćinu u komunikaciji sa glasačima, ako spusti gard, pročita ovo i razmisli racionalno.
milisav68 milisav68 10:16 06.03.2014

Re: End of Days

predatortz

Uzmi za primer Čedu i Fidelinku. Ne vodi li se rasprava o načinu na koji je Čeda stekao tu imovinu? Vodi.

A jel` se vodila rasprava što je bivši predsednik beskućnik/podstanar, i da li je to bilo bitno ili kohabitacija, i slogan "I EU i Kosovo"?
U ovim mojim insistiranjima da se ta tema stavi na dnevni red nema zle namere. Samo može da pomogne domaćinu u komunikaciji sa glasačima, ako spusti gard, pročita ovo i razmisli racionalno.

Znam, zato sam ti i replicirao, i tačno je da treba uopšte (ne samo u vezi imovine) da spusti gard, jer više nije samo bloger, već i kandidat za poslanika, i mora da ima više strpljenja za kojekakva pitanja.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:20 06.03.2014

Re: End of Days

предаторз
Prosečan glasač misli...


Просечан гласач не мисли.
predatortz predatortz 10:27 06.03.2014

Re: End of Days

Predrag Brajovic
предаторз
Prosečan glasač misli...


Просечан гласач не мисли.


Svi misle, Predraže. Samo, pitanje je da li je to konstruktivno, ili glupavo promišljanje.

Ovog drugog je više, ali baš ono donosi većinu na izborima.
Saša Radulović Saša Radulović 10:45 06.03.2014

Re: End of Days

To što ti misliš da su ovakva pitanja blato


Ne mislim. Znam. To što vi to ne vidite, ništa ne menja na stvari.

Takođe bi mogli svo drugo blato i sumnje koje su prosipali tabloidi, tačku po tačku, kao i svaku drugu glupost koja može da vam padne na pamet, da dobro raspravite da bi bili sigurni:

Moje pravo je da u izbornoj kampanji pitam koliko si stabilan, pouzdan, sređen kao osoba...


I time učestvujete u kreiranju blata.
predatortz predatortz 10:52 06.03.2014

Re: End of Days

Moje pravo je da u izbornoj kampanji pitam koliko si stabilan, pouzdan, sređen kao osoba...



I time učestvujete u kreiranju blata.


Pojavi se čovek koji u svojim blogovima hvali Vučića. Potom Vučić tog čoveka proglasi za jednog od dva stručnjaka od kojih zavise naše sudbine. Pa se kao nešto posvađaju. Pa taj čovek izađe iz vlade dan pre ostavke. Pa se silno obrušava na Vučića...

A ja treba da verujem i u prvo, i u drugo. Možda treba da zaljubljeno trepćem?

Ko tu kreira blato, dalo bi se diskutovati... Ja, ili onaj ko sa Vučićem tikve sadi?
vlad_aleksh vlad_aleksh 12:55 06.03.2014

Re: End of Days

predatortz
Moje pravo je da u izbornoj kampanji pitam koliko si stabilan, pouzdan, sređen kao osoba...



I time učestvujete u kreiranju blata.


Pojavi se čovek koji u svojim blogovima hvali Vučića. Potom Vučić tog čoveka proglasi za jednog od dva stručnjaka od kojih zavise naše sudbine. Pa se kao nešto posvađaju. Pa taj čovek izađe iz vlade dan pre ostavke. Pa se silno obrušava na Vučića...

A ja treba da verujem i u prvo, i u drugo. Možda treba da zaljubljeno trepćem?

Ko tu kreira blato, dalo bi se diskutovati... Ja, ili onaj ko sa Vučićem tikve sadi?


Ja sam od Radulovića očekivao kontrarevoluciju, restituciju, reakciju i restauraciju. Moja greška.
predatortz, pitanje koje ste postavili je sasvim na mestu. Da li možemo Vučiću da postavljamo pitanja? Ne. Zbog toga i ne glasamo za njega. Da li možemo Raduloviću? Očigledno ne. Reakcija je bila histerična. Ja i dalje ne znam za koga ću glasati.

jkt2010 jkt2010 05:19 07.03.2014

Re: End of Days

westvleteren
Poznato je da obični radnici, nadničari, nakon par godina rada u inostranstvu zarade za kuću ili stan. Ako vodiš uspešnu firmu preko bare, mislim da se podrazumeva da ćeš lakše zaraditi za stan u Bg ili negde u Srbiji od majstora za nekom mašinom.


Ovo je i meni cudno. Ne znam da li je trebalo prijavljivati samo imovinu u Srbiji ili i u inostranstvu.

Meni nije cudno nego bezobrazno: da neko ko u Srbiji nema imovinu a ima platu, propagira smanjenje poreza na plate i podizanje poreza na imovinu (ona cuvena papagajska: 'da zaposljavanje bude jeftino a posedovanje skupo' ) . Mis'im, bezobrazluk je u tome sto se na protivnike tog presipanja iz supljeg u prazno (*) potegne 'argument' : vi sigurno imate veliku imovinu pa ste zato protiv.

I eto ti ga sad: predlagac nema imovinu. Da li odatle ide predlog da se bas imovina (koju nema) dodatno optereti da bi se plata (koju ima) rasteretila?

___
(*) Presipanje iz supljeg u prazno, zato sto mi popusti otimacinu na platu za 10, a poveca otimacinu na imovinu za 15 novcanih jedinica...

DISCLAIMER: Imam i imovinu i platu pa sam neutralan, za razliku od ministra u zimskom periodu.
rade.radumilo rade.radumilo 09:58 07.03.2014

Re: End of Days

Meni nije cudno nego bezobrazno: da neko ko u Srbiji nema imovinu a ima platu, propagira smanjenje poreza na plate i podizanje poreza na imovinu (ona cuvena papagajska: 'da zaposljavanje bude jeftino a posedovanje skupo' ) . Mis'im, bezobrazluk je u tome sto se na protivnike tog presipanja iz supljeg u prazno (*) potegne 'argument' : vi sigurno imate veliku imovinu pa ste zato protiv.

I eto ti ga sad: predlagac nema imovinu. Da li odatle ide predlog da se bas imovina (koju nema) dodatno optereti da bi se plata (koju ima) rasteretila?


Samo je stvar elementarne logike. Imovina, sama po sebi, ne stvara nikakvu dodatnu vrednost u društvu, osim obradive zemlje (koja je btw. u katastarskim knjigama jasno razdvojena od one koja nije predviđena za poljoprivredu). Sa druge strane, ljudski rad stvara dodatnu vrednost.
Ekonomija je na kolenima upravo stoga što država suludim zakonima suzbija sve što stvara dodatnu vrednost a podstiče ono što je ne stvara.
sugar59 sugar59 22:14 07.03.2014

Re: End of Days


Saša Radulović
Nepristojno je i nije ni legitimno ni poželjno. To što vi ne možete da smislite zašto nemam upisanu imovinu na svoje ime i o tome insiunirate je zaista ispod svakog nivoa.

Odgovor sam dao u tekstu
Blato.

Tamo vam je i poruka.


Zašto je legitimno i poželjno da se "prebira" po poreklu imovine ostalim građanima, a nije političarima i onima koji to pretenduju da budu?
Zar se vi ne zalažete za transparentnost i nije li to jedna vrsta transparentnosti?

Zar vi niste nekadašnji građanin Amerike, gde se o svakom legalnom građaninu mogu naći podaci na internetu, njegovoj imovini, kompletnom CV-u (ne lično ispisanom, nego iz državne baze podataka)...
jkt2010 jkt2010 05:13 08.03.2014

Re: End of Days

rade.radumilo
Meni nije cudno nego bezobrazno: da neko ko u Srbiji nema imovinu a ima platu, propagira smanjenje poreza na plate i podizanje poreza na imovinu (ona cuvena papagajska: 'da zaposljavanje bude jeftino a posedovanje skupo' ) . Mis'im, bezobrazluk je u tome sto se na protivnike tog presipanja iz supljeg u prazno (*) potegne 'argument' : vi sigurno imate veliku imovinu pa ste zato protiv.

I eto ti ga sad: predlagac nema imovinu. Da li odatle ide predlog da se bas imovina (koju nema) dodatno optereti da bi se plata (koju ima) rasteretila?


Samo je stvar elementarne logike. Imovina, sama po sebi, ne stvara nikakvu dodatnu vrednost u društvu, osim obradive zemlje (koja je btw. u katastarskim knjigama jasno razdvojena od one koja nije predviđena za poljoprivredu). Sa druge strane, ljudski rad stvara dodatnu vrednost.
Ekonomija je na kolenima upravo stoga što država suludim zakonima suzbija sve što stvara dodatnu vrednost a podstiče ono što je ne stvara.


Aj zivota ti probaj malo da razmisljas... Kad udjes recimo 150,000 nekih para u nekakvu izgradnju nekakvog objekta to ne stvara nikakvu vrednost - tebi i tvom kursoru. Medjutim ajd pitaj projektante, zidare, raznorazne instalatere... pa pitaj onog sto je pravio materijale za izgradnju i ugradnju - od cigle i crepa pa do hidro i termo izolacije. Pa pitaj one sto su pravili ostale stvari od vrata i prozora preko oluka parketa... Pa pitaj one sto su naplatili prikljucke na struju-vodu-kenjalizaciju... i da ti ne nabrajam jer to tebi nista ne znaci.

Pa hebote cak i posle izgradnje nekretnine prave vrednost. Na primer - iznajmis je nekom ko je nema (tebi na primer), naplacujes kiriju, placas porez na prihod. Ajd tebe i da preskocim pa da sam koristim nekretninu: pa moram bre da kupim namestaj, belu tehniku itd... pa onda sve to moram i da zamenjujem svakih 5-6 godina ili cesce... pa jel taj neki tamo u Gorenju u Valjevu pravi frizidere da ih ti ugradjujes u softver ili da ih ja ugradjujem u nekretninu?

I onda jel vidis kolko lupas - ne stvara vrednost? Jok, nego je ti stvaras kad onih 150,000 sa pocetka texta spucas kroz kocku i kurvanje...


jkt2010 jkt2010 05:21 08.03.2014

Re: End of Days

Imovina, sama po sebi ne stvara nikakvu dodatnu vrednost u društvu, osim obradive zemlje

a kako tacno obradiva zemlja stvara vrednost sama po sebi? Posto kilo korova?

ljudski rad stvara dodatnu vrednost.

Pa tako je druze! Za rad se dobija kinta, na kintu treba da se plati (i placa se) porez. Pa sta ti preostane posle poreza, ulozis u imovinu ili potrosis na kurve. I ajd sad objasni sebi (meni ne moras) zasto onaj ko ulozi u imovinu treba da plati dodatni porez a onaj ko potrosi na kurve ne treba?
zemljanin zemljanin 06:02 08.03.2014

Re: End of Days

zasto onaj ko ulozi u imovinu treba da plati dodatni porez a onaj ko potrosi na kurve ne treba?

zato što, obično, i bračni partner ima uvid u poresku prijavu
PS. a zbog rodne ravnopravnosti treba da stoji "kurve ili žigola"



a Vi nastavite ozbiljno - ja samo u prolazu
rade.radumilo rade.radumilo 09:26 10.03.2014

Re: End of Days

I onda jel vidis kolko lupas - ne stvara vrednost? Jok, nego je ti stvaras kad onih 150,000 sa pocetka texta spucas kroz kocku i kurvanje...


Kako mali Perica zamišlja ekonomiju...

Naravno da izgradnja stvara dodatnu vrednost, samo kada nekretnina jednom uđe u sistem posedovanje iste ne stvara dodatnu vrednost.
Nekretnina može biti donekle sredstvo za rad i samim tim učestvuje u stvaranju dodatne vrednosti, samo ja isti posao možda mogu da obavim u prostoru od 200 i u prostoru od 100 kvadrata. Ukoliko mi 200 kvadrata stvara veću vrednost od 100 kvadrata, u tom slučaju ću bez problema platiti veći porez.
Uostalom, i porez na prihode mojih zaposlenih ulazi u računicu. Niko ovde ne govori o ukidanju jednog i izdržavanju države isključivo iz drugog. Naprtotiv, govori se o uvođenju balansa koji trenutno ne postoji u Srbiji. U Srbiji, zapošljavati je izuzetno skupo, a posedovati je izuzetno jeftino. Posledice su očigledne.
jkt2010 jkt2010 08:58 11.03.2014

Re: End of Days

U Srbiji, zapošljavati je izuzetno skupo, a posedovati je izuzetno jeftino. Posledice su očigledne.

Dobro, u pravu ste vas dvojica: zaposljavanje je izuzetno skupo jer je prosecan trosak za radnika 500 evra bruto, all-in. To je stvarno nezamisliv teret. Kad zavrsite sa reformama i taj trosak sidje na daleeeko podnosljivijih 485 evra bruto onda ce da procvetamo.

I za ovo drugo takodje: sta je 1000 evra kvadrat na ovolike plate i jos to samo jednom moras da platis. Tako da je posedovanje 100 kvadrata zaista izuzetno jeftino - svega 100,000 evra. Pa to svaka cistacica iz Leskovca pristedi na dorucku za brat-bratu 83 godine...

A i za porez si sve u pravu. Mis'im ta cistacica kad vec ima 500 evra mesecno za ratu za kredit, pa jos od poreza na plate stedi po 15 evra mesecno, pa nek plati i malko veci porez na te kvadrate. Sta znam, 15 evra vise?

Aj zdravo.
filip.maric filip.maric 08:39 05.03.2014

Biografije kandidata

Poštovani gospodine Raduloviću,
da li će negde biti javno dostupne biografije vaših kandidata? Smatram da je objavljivanje biografija važan korak ka transparentnosti za koju se zalažete (do sada mi se činilo da je to veoma iskreno, a ne samo deklarativno).
tomkeus tomkeus 15:45 05.03.2014

Re: Biografije kandidata

Seconded. Moramo znati za koga glasamo.
Saša Radulović Saša Radulović 01:51 06.03.2014

Re: Biografije kandidata

Da. Nismo još stigli.
Colin_bgd Colin_bgd 08:57 05.03.2014

Jojo was a man who thought he was a loner

Gospodine Radulovicu,

nemojte da shvatite pogresno, moj savet je zaista dobronameran, ali lepo vi uzmite pa se vratite u Kanadu, deca su vam do sada sigurno lepo naucila srpski, pa nastavite normalan zivot. Ne mozete sami sebi da prebacite (za razliku od mene, na primer, koji to ne mogu sebi reci) da niste pokusali, probali, hteli, zeleli, ali... OK, izgurajte ove izbore, a posle toga sedite, pa malo hladnije glave napravite "post-mortem" analizu vase politicke i privrednicke karijere u Srbiji u poslednjih 9 godina...

ps. Svi podaci su iz vaseg profila na blogu, nemojte se ljutiti, nemojte mi zameriti, sto rece onomad Dragan Nikitovic...
Saša Radulović Saša Radulović 02:02 06.03.2014

Re: Jojo was a man who thought he was a loner

Poželeo bih vam da budete na jednoj od tribina na kojima razgovaramo sa građanima i da osetite njihovu pozitivnu energiju. Ova vaša negativna joj nije ni do kolena.

Sreća moja da su vam ovi saveti dobronamerni. I hvala vam što ste ih podelili sa mnom.
Colin_bgd Colin_bgd 08:45 06.03.2014

Re: Jojo was a man who thought he was a loner

Saša Radulović
Poželeo bih vam da budete na jednoj od tribina na kojima razgovaramo sa građanima i da osetite njihovu pozitivnu energiju. Ova vaša negativna joj nije ni do kolena.

Sreća moja da su vam ovi saveti dobronamerni. I hvala vam što ste ih podelili sa mnom.

Ma sve je to u redu, ali da sam za svaki false dawn dobio funtu, sad bih bio...

U svakom slucaju iskreno vam zelim sve najbolje narocito zbog tih ljudi na vasim tribinama...
Saša Radulović Saša Radulović 10:38 06.03.2014

Re: Jojo was a man who thought he was a loner

Ako je to tako i ako ste iskreni, umesto ovakvih negativnih poruka, mogli bi, upravo zbog tih ljudi na našim tribinama, da pošaljete drugačije. I da se sami uključite. Evo i kako:

Mi se oslanjamo na građane koji nas podržavaju. Na preko 10.000 ljudi koji su nam dali potpis za listu zato što veruju u našu iskrenost i ono za šta se borimo. I na njihove prijatelje, kolege i porodice. Očekujemo da oni koji su do sada bili sa nama što više razgovaraju sa ljudima iz svoje okoline o tome da na predstojećim izborima konačno postoji lista koja nosi iskrene i korenite reforme. Verujemo da se dobra vest najbolje prenosi od usta do usta. Da konačno treba glasati ZA, a ne PROTIV.

Colin_bgd Colin_bgd 10:58 06.03.2014

Re: Jojo was a man who thought he was a loner

Ako je to tako i ako ste iskreni, umesto ovakvih negativnih poruka, mogli bi, upravo zbog tih ljudi na našim tribinama, da pošaljete drugačije. I da se sami uključite.

Ja sam vec napisao na ovim stranicama BLOG u kome dajem vrlo konstruktivan predlog, bez ikakve negativnosti...
Saša Radulović Saša Radulović 11:02 06.03.2014

Re: Jojo was a man who thought he was a loner

Očigledno se razlikujemo u tome šta mislimo da je konstruktivno.

... vladu i ko će od svih koji se utrkuju da se dodvore Aleksandru Vučiću učestvovati u njoj, mi ćemo već 17. marta nastaviti započetu borbu za demontažu parazitskog sistema.


Ako to ne vidite, onda ništa. I hvala vam još jednom na dobronamernim savetima.
Colin_bgd Colin_bgd 11:14 06.03.2014

Re: Jojo was a man who thought he was a loner

Očigledno se razlikujemo u tome šta mislimo da je konstruktivno.

Ne bih da se ova prepiska bespotrebno oduzi, ali dodacu jos ovo. Ja licno mislim da jednim izborima nista nece biti reseno. Ja licno ne znam koji je nacin da se taj parazitski sistem pocne da razmontirava. Ja sam licno video da su mnogi probali (loose lista: A. Markovic, Panic, Avramovic, Djindjic, ...) i to razlicitim pristupima, razlicitim brzinama, i... nista...

Stoga sam predlozio (bolje reci, javno izneo svoja glasna razmisljanja) da jedino promena vlasti u Srbiji na svakim izborima mozda moze da dovede do toga da se neki proces promene sistema zaista i primi... I to cak iako nema nikog konkretno ko to (promenu sistema) iskreno i iz najboljih namera i motiva najavljuje u predizbornoj kampanji, sa zeljom da ukoliko osvoji vlast to i sprovede... Proteklo vreme nam je nekoliko puta pokazalo da postojanje pojedinca ili stranke spremnih na to nije dovoljno, neophodno je i "nesto drugo"... Ja licno mislim da to nesto drugo moze da dodje jedino ako se vlast u Srbiji uvek smenjuje, i to bez obzira da li nova vlast ima nameru ili ne da razmontirava sistem... Sistem ce automatski biti "undermined" konstantnom promenom ljudi na vlasti... Mozda gresim, ali mislim da to jos nismo probali u dovoljnom kontinuitetu...
bladerunner92 bladerunner92 17:03 06.03.2014

Re: Jojo was a man who thought he was a loner

Colin_bgd


zar svaka promena ne donosi neki razvoj? pojava Radulovica u politickom zivotu predstavlja neku promenu. Koliko sam razumela dosta onih koji su sad beli listici odlucice se i glasati za njega i to je neki razvoj u odnosu na stanje do sada kada su ljudi bili malodusni i smatrali da su nemocni i da ne mogu da uticu jer ti beli listici su po mom misljenju izrazavali nemoc.A mozda pokrene i veliki broj onih koji uopste ne ucestvuju u glasanju.Uostalom mi ne znamo kako ce se to razvijati nadalje kad /ako jednom Radulovic udje u parlament.Mozda na tamo onim sledecim izborima kroz 2 ili 3 godine bude jos vise ljudi koji ce glasati za njega...
i na kraju sta imamo da izgubimo?
nadu? pa nismo bas tolike veverice ...
predatortz predatortz 09:20 05.03.2014

Velika obećanja

Dok ne ukinemo partijsko zapošljavanje i ne skinemo partijske kadrove sa kupljenim diplomama sa leđa poreskih obveznika. Dok ne ukinemo tajne štetne ugovore pisane u kabinetu. Dok ne uvedemo univerzalnu socijalnu zaštitu i zdravstvenu zaštitu za sve. Dok ne smanjimo namete na rad. Dok ne ukinemo medijski mrak i kabinetsko blato u tabloidima koje manipuliše građanima Srbije. Dok zauvek ne razmontiramo parazitski sistem koji ubija Srbiju, a na čijem čelu se sada nalazi Aleksandar Vučić. Dosta je bilo!


Velika obećanja. Kako misliš da ih ostvariš? Ako pređete cenzus, sa par poslanika nećete moći ništa da uradite?
poreznik2 poreznik2 09:34 05.03.2014

Re: Velika obećanja

Velika obećanja. Kako misliš da ih ostvariš? Ako pređete cenzus, sa par poslanika nećete moći ništa da uradite?

Niko normal to i ne oćekuju nakon ovih izbora. Kao što je rečeno, ovo je maraton ne sprint. Cilj za ove izbore je da se uđe u skupštinu i bude prava opozicija vlasti i da se cela Srbija čuje o Dosta je bilo. Sledeći korak je na sledećim izborima, koji će da dođu kada više ne budemo u stanju da se zadužujemo, a to će biti za jedno dve godine.
predatortz predatortz 09:43 05.03.2014

Re: Velika obećanja

poreznik2
Velika obećanja. Kako misliš da ih ostvariš? Ako pređete cenzus, sa par poslanika nećete moći ništa da uradite?

Niko normal to i ne oćekuju nakon ovih izbora. Kao što je rečeno, ovo je maraton ne sprint. Cilj za ove izbore je da se uđe u skupštinu i bude prava opozicija vlasti i da se cela Srbija čuje o Dosta je bilo. Sledeći korak je na sledećim izborima, koji će da dođu kada više ne budemo u stanju da se zadužujemo, a to će biti za jedno dve godine.


To je lepa teorija. U praksi to izgleda, otprilike, ovako:

Narod sluša Radulovića u skupštini i kaže: "Svaka mu je zlatna! Pametan čovek, ovakvi nama trebaju."
A, onda dođu izbori. Neko hoće da zaposli sebe, neko dete, neko hoće da mu asfaltiraju sokače, neko džak brašna, neko sitnu kintu... I? Glasaju za one koji im to mogu da obezbede.

Šta hebe Radulovića? To što ne ume kao Palma, ili Dodik, da uzme mikrofon i da zapeva pod šatrom. To što se ne kurči, što ne puca iz prazne. Jebe ga to što će ga razumeti 5% građana. Onih 95% , ljubitelja Majke Cece, Miljacke i Halida, ljubitelja čvrste ruke i pretnji imaginarnom neprijatelju, tih 95 % uvek pobeđuje.

Atomski mrav Atomski mrav 09:45 05.03.2014

Re: Velika obećanja

Koliko poslanika procenjuje Radulović sa saradnicima da će imati za dve godine?
rade.radumilo rade.radumilo 09:57 05.03.2014

Re: Velika obećanja

Šta hebe Radulovića? To što ne ume kao Palma, ili Dodik, da uzme mikrofon i da zapeva pod šatrom. To što se ne kurči, što ne puca iz prazne. Jebe ga to što će ga razumeti 5% građana. Onih 95% , ljubitelja Majke Cece, Miljacke i Halida, ljubitelja čvrste ruke i pretnji imaginarnom neprijatelju, tih 95 % uvek pobeđuje.


Možda, ali neka za početak skupi tih 5% i uđe u skupštinske klupe. Posle ćemo da vidimo šta će dalje. Vremena se menjaju, dolaze neki novi klinci, ideje su zarazna stvar. Vremenom tih 5% može da naraste na 10 ili 15 posto, pogotovu kada onih 95% više nisu u stanju ni Cecom ni Miljackom da pokriju glad i nemaštinu... Pogledaj malo rezultate izbora u Srbiji, videćeš da je u prvoj polovini devedesetih DS na čelu sa Đinđićem imao surovih 5% glasova.
predatortz predatortz 10:01 05.03.2014

Re: Velika obećanja

Vremenom tih 5% može da naraste na 10 ili 15 posto,


Iskreno, radovao bih se tome. Potrebno je sveže krvi. Ne pratim preterano Radulovićev rad, ni ovde na blogu, ni ministarski. Ali, ako može da zatalasa - srećno mu bilo.
princi princi 10:06 05.03.2014

Re: Velika obećanja

Pogledaj malo rezultate izbora u Srbiji, videćeš da je u prvoj polovini devedesetih DS na čelu sa Đinđićem imao surovih 5% glasova.

U prvoj polovini devedesetih Đinđić nije bio na čelu DS.
rade.radumilo rade.radumilo 10:06 05.03.2014

Re: Velika obećanja

Iskreno, radovao bih se tome. Potrebno je sveže krvi. Ne pratim preterano Radulovićev rad, ni ovde na blogu, ni ministarski. Ali, ako može da zatalasa - srećno mu bilo.


U stvari, neće on toliko zatalasati koliko će se ovi slupati. Struktura se urušava i više ni fasadu nije moguće održati. Otuda i ovi prevremeni izbori, da se učvrsti vlast pre nego počne sunovrat.
rade.radumilo rade.radumilo 10:09 05.03.2014

Re: Velika obećanja

U prvoj polovini devedesetih Đinđić nije bio na čelu DS.


Jeste upravo kada je bilo nekih razdvajanja stranke i kada im je na izborima podršku dao Dobrica Ćosić koji je tada glumio predsednika SRJ. Na tim izborima je DS imao 5% glasova. Ne mogu da se setim da li je bilo 92-e ili 93-e.
princi princi 10:14 05.03.2014

Re: Velika obećanja

A, onda dođu izbori. Neko hoće da zaposli sebe, neko dete, neko hoće da mu asfaltiraju sokače, neko džak brašna, neko sitnu kintu... I? Glasaju za one koji im to mogu da obezbede.

Da, ovo kao da je neki srpski Arijeli pisao. Kradu svi od svih, a od sebe i svoje dece najviše. Zato je potrebna transparentnost. Prosečni srpski glasač živi u informativnom vakuumu, on ni ne zna koliko je Srbija siromašna i koliko svakog dana sve više siromaši. Sve treba da se zna: ljudi, ovoliko trošite struje, ovoliko je plaćate, ovoliko košta da se ona proizvede, ovaj deo nje trošite i uludo bacate na grejanje hladnih ulica, ovoliko košta proizvodnja hrane, ovoliko košta prerada i bakteriološka obrada vode koju pijete, ovoliko lekar koji vas leči, ovoliko škola i školski profesor, ovoliko km novog puta, ovoliko km održavanja...
princi princi 10:17 05.03.2014

Re: Velika obećanja

Ne mogu da se setim da li je bilo 92-e ili 93-e.

Januara 1994. kada je sa Miloševićem pravio koalicionu vladu. "Pozajmio" je Miloševiću ministre Beka (kasnije JUL) i Radulovića (kasnije Srpska neka stranka, onog Dušana Mihajlovića), obojicu prominentnih sponzora DS-a iz tog vremena.
ivana23 ivana23 10:28 05.03.2014

Re: Velika obećanja

princi
Ne mogu da se setim da li je bilo 92-e ili 93-e.Januara 1994. kada je sa Miloševićem pravio koalicionu vladu. "Pozajmio" je Miloševiću ministre Beka (kasnije JUL) i Radulovića (kasnije Srpska neka stranka, onog Dušana Mihajlovića), obojicu prominentnih sponzora DS-a iz tog vremena.


U junu 1992. godine u saveznu vladu Milana Panića, ulaze demokrate Ilija Đukić i Miodrag Perišič, zatim Momčilo Grubač i Tibor Varadi, reformisti bliski demokratama, i profesor Ljubomir Madžar.
princi princi 10:32 05.03.2014

Re: Velika obećanja

U junu 1992. godine

predsednik DS-a je još uvek bio Dragoljub Mićunović.
ivana23 ivana23 10:40 05.03.2014

Re: Velika obećanja

princi
predsednik DS-a je još uvek bio Dragoljub Mićunović.


Da, u pravu si.
Mada, Đinđić je u DS 1994. uveo privrednike Slobodana Radulovića i Radoja Đukića, koji su posle izbora prihvatili ponudu SPS-a da uđu u vladu Mirka Marjanovića. Zbog toga su isključeni iz stranke.

Hm... oboje smo ispromasivali.
not2old2rock not2old2rock 10:50 05.03.2014

Re: Velika obećanja

rade.radumilo
U prvoj polovini devedesetih Đinđić nije bio na čelu DS.


Jeste upravo kada je bilo nekih razdvajanja stranke i kada im je na izborima podršku dao Dobrica Ćosić koji je tada glumio predsednika SRJ. Na tim izborima je DS imao 5% glasova. Ne mogu da se setim da li je bilo 92-e ili 93-e.


Djindjic je predsednik DS-a postao u januaru 94'(posle izbora), prvi sledeci izbori su bili 96', oni zbog kojih je pisan "Lex specialis".
poreznik2 poreznik2 10:58 05.03.2014

Re: Velika obećanja

A, onda dođu izbori. Neko hoće da zaposli sebe, neko dete, neko hoće da mu asfaltiraju sokače, neko džak brašna, neko sitnu kintu... I? Glasaju za one koji im to mogu da obezbede.

Kad je država bankrot to neće moći više da obezbede. Za sada se obezbeđuje zaduživanjem i ceđenjem privatnog sektora, ali sve ima svoje granice.

Ali u svakom slučaju, ako imaš pametniju ideju molim te sprovedi je. Ja sam spreman da glasam za svaku opciju koja po mom mišljenju moće da donese promenu na bolje.
hajkula1 hajkula1 16:37 05.03.2014

Re: Velika obećanja

poreznik2
Velika obećanja. Kako misliš da ih ostvariš? Ako pređete cenzus, sa par poslanika nećete moći ništa da uradite?

Niko normal to i ne oćekuju nakon ovih izbora. Kao što je rečeno, ovo je maraton ne sprint. Cilj za ove izbore je da se uđe u skupštinu i bude prava opozicija vlasti i da se cela Srbija čuje o Dosta je bilo. Sledeći korak je na sledećim izborima, koji će da dođu kada više ne budemo u stanju da se zadužujemo, a to će biti za jedno dve godine.



Mislim da će biti pre.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:41 05.03.2014

Re: Velika obećanja

princi
Prosečni srpski glasač živi u informativnom vakuumu, on ni ne zna koliko je Srbija siromašna i koliko svakog dana sve više siromaši. Sve treba da se zna...

Не верујем да је проблем у информативном вакууму. Пре ће, верујем, бити у чињеници да просечни српски гласач не види неморалност саможивих поступака, како код себе тако и код других. То сам најбоље разумео кад ми је један мој познаник из Агенције за приватизацију смирено описивао како их, тамо, све редом хапсе, и сад је само питање коме ће успети шта да докажу. То -- што их хапсе, то несуђено непоштење -- нешто је подразумевајуће, само неки имају среће да их не ухвате, а други немају.

Просто, као друштво, ми смо потпуно изгубили компас, и насупрот мноштву информација о потврђеном непоштењу на њега гледамо као онај мој познаник: Ех, они које не ухвате, они су направили посао... А то што због појединачне добити као друштво тонемо, тако нешто боли само она друштва која себе доживљавају као солидарна и у складу с тим се понашају. Ми такво друштво нисмо.

Мој познаник је, у истражном затвору, провео тек десетак дана. На слободи је, и даље.
AlexDunja AlexDunja 23:45 05.03.2014

Re: Velika obećanja

Просто, као друштво, ми смо потпуно изгубили компас, и насупрот мноштву иноформација о потврђеном непоштењу на њега гледамо као онај мој познаник: Ех, они које не ухвате, они су направили посао...

leskovac i topčider su ključ, ja da ti kažem
Saša Radulović Saša Radulović 01:58 06.03.2014

Re: Velika obećanja

Cilj nam je da uđemo u skupštinu i da u naredne dve godine pokažemo kako treba da radi opozicija. I da na narednim izborima formiramo vladu.
jkt2010 jkt2010 02:30 06.03.2014

Re: Velika obećanja

Atomski mrav
Koliko poslanika procenjuje Radulović sa saradnicima da će imati za dve godine?

Nula, koliko i sada.
Primam opklade...
prapra prapra 05:20 06.03.2014

Re: Velika obećanja

Saša Radulović
Cilj nam je da uđemo u skupštinu i da u naredne dve godine pokažemo kako treba da radi opozicija. I da na narednim izborima formiramo vladu.

Opet ja i strateško glasanje. Pa da dam par predloga.
- Ovi sigurno znate. Unajmite neku agenciju za istraživanje javnog mnjenja i kažite da vam je bitno da se pojavite u istraživanju. I to ne mora biti lažna anketa, ali je bitno da obave to. Dakle da postanete vidljivi.
- Postavite na fejsbuk i na svoj sajt brojač sa sigurnim glasovima, Ja bih stavljao lažne brojeve, ali to sam ja.
- Morate nekako nagovoriti neke istaknute ljude iz kulture, umetnosti, prosvete, zdravstva, nauke... da vas podrže.
- Ma kao mislite da ste vidljivi, istina je drugačija.
Iako neču glasati za vas.
Saša Radulović Saša Radulović 10:47 06.03.2014

Re: Velika obećanja

Ma kao mislite da ste vidljivi, istina je drugačija.


Ne mislim. Znam da nismo vidljivi.

Hvala na savetima.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana