Astrologija| Budućnost| Društvo| Politika

Ko je hranio Mogvaja?

freehand RSS / 08.03.2014. u 01:10

Izbori u Srbiji održani su 2012. godine. Oni važni, presudni, predsednički. Na njima je odlučen put zemlje u drugoj dekadi ovog veka. Naglo urušavanje DS, formiranje nove većine u Skupštini i nove Vlade samo su njihova posledica. Sve što je usledilo - do danas, nije mogao da predvidi onaj ko nije hteo. I politički analitičari. 

toma_gremlin.jpg

Izbori u 2014. samo su operetna faza u ispunjavanju zadataka iz ugovora sa doktorom Faustusom.

 

Elem, dragi  moji - da parafraziram Basaru - budite bez preterane brige oko glasanja. Ne zato što nas čeka bezbrižna budućnost, o ne! dapače, već zato što se njime ništa bitno ne odlučuje. 

Razbucana i razbacana opozicija potpuno je i stabilno impotentna.  Ako ne postoji neki supertajni plan -  kao što, eto, ne postoji - Đilas i živković obećanjem da neće sa Vučićem praktično su obećali da neće u Vladu i da ih interesuje samo mesto gradonačelnika Beograda i to klupa u Skupštini što mogu da domaše..A koje gradonačelničkko mesto takođe neće dobiti. LDP se guzi za cenzus, kao i URS pokušavajući da ga nekako, na prstiće, domaši. Tadić i NDS lelujaju i traže se sve fantazirajući o nekom rezultatu koji bi im dao  status ozbiljnog pregovarača u razgovorima o nekoj budućoj koalciji. Samo što to ne biva tako, bez poklonjenja. A poklonjenje suši kičmu i rasteruje i članstvo i podržavaoce.

Ostaje SPS sa svojim trabanitma da ležerno čeka ispunjenje Vučićeve noćne more o visokom rezultatu i novom braku za dovršenje posla oko promene Ustava i kosovske agende.  U tu će Vladu ući i toliko onih manje gadljivih sa viškom odgovornosti prema državi, koliko bude potrebno do komotne i komforne većine i stvaranju iluzije o širokom konsenzusu, a ostali će na pomenutim zadacima konstruktivno sarađivati iz opozicije. 

DSS, Dveri, Radikale i druge učesnike na izborima koji čak i ako budu ostvarili uspeh po svojim kriterijumima ne pominjem zbog njihove irelevantnosti za veliku sliku.

Posle toga Srbija više nikom neće bita važna. U tegli, sa stabilnim statusom čekača pred EU kapijom, bez moći da na bilo koji način utiče makar i destabilizacijom, na svoj status. 

Kritičnu masu za produvavanje i otpušenje zakrečenog političkog i privrednog sistema  Srbija neće dobiti. Nekakva Vlada nacionalnog jedinstva koja bi imala kapacitet da taj posao obavi u ovom je momentu u domenu fantazija.  

Te zato možemo svi mirno i bez mnogo stresa na glasačka mesta Da svako svoju građansku dužnost obavi u skladu sa sopstvenim uverenjima, a rasterećen odgovornosti koji bi nosila važnost izbora koji o nečemu odlučuju. Onda nam sledi godina Potemkinovih dostignuća na vodi, kopnu i u vazduhu uz prodaja EPS i Telekoma i šta je već za prodaju ostalo da namiri gladna usta plebsa.

A onda ponovo dolaze ozbiljni izbori, za godinu ili dve.

Kojih se sve više plašim, a što sam bliži uverenju da će se dogoditi na ulici. 

Beleške na margini:  

*  dragokovačevićevski ton ovog bloga nije nameran i potpuno je spontan, a trudiću se da ga u budućnosti striktno izbegavam.

** da, siguran sam da su oko kutije sa Mogvajem onomad noću šetali i Vesna Pešić, i Srbijanka Turajlić, I Vesna Rakić, i Vlada Pavićevič i to sa kesama pubim čvaraka,. duboko uvereni da znaju šta rade a da su bapske priče o strašnim gremlinima samo obična tradicionalna glupost za plašenje u pokušaju inače neustrašivih nezavisnih intelektualaca. 

 

 

 

Tagovi



Komentari (282)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 01:52 09.03.2014

Re: Odličan tekst




Nego brate posteno i do kraja rade sve sto im se kaze i to brane javno,


:))))))
anonimni_autor anonimni_autor 08:31 08.03.2014

Sve će vremenom doći na svoje mesto

DS je, dozvolivši da se uruši privreda zemlje, sama sebe skinula sa vlasti. Isto prognoziram i Vučiću koji zapravo nije učinio nita da narodu olakša život. On sem vrlo agresivne reklame i psihološki vrlo izgrađenog imidža zapravo nema ništa. Zato i srlja u ove prevremene izbore, koji nas skupo koštaju u ovoj besparici, nadajući se da će da iskoristi svoju trenutnu popularnost dok narod i njemu ne okrene leđa. Pitanje je ko će sada da ojača u ovom beznađu?
gaga42 gaga42 09:01 08.03.2014

Re: Sve će vremenom doći na svoje mesto

anonimni_autor
... Pitanje je ko će sada da ojača u ovom beznađu?


Policija
anonimni_autor anonimni_autor 12:08 08.03.2014

Re: Sve će vremenom doći na svoje mesto

gaga42
anonimni_autor
... Pitanje je ko će sada da ojača u ovom beznađu?


Policija

[u][/u]Nešto ne verujem. Dačiću se ljulja mesto na ovim izborima. Plaši me da ne ojačaju ekstremni nacionalijsti. Oni se uvek uzdignu u vremenima očaja
mira2852 mira2852 09:36 08.03.2014

Crno nam se pise

Lepo je to sto se nadate izborima za dve godine. Ali, kako kampanja pokazuje pravo lice onog sto nas tek ceka, bice kao u majcici Rusiji, vec unapred izabrana vlast, pa sta bude. A drugi scenario sa izlaskom na ulice, za posledicu ce imati jacanje ekstremne desnice, sto se vec vidi u nekim obrisima. Tako da je potpuno neopravdana nada onih kojima se niko ne svidja, kao da zive u Utopiji, da ce za koju godinu biti bolje. Bojim sa da mi ponestaje nada, a u kosti mi se uvlaci strah.
omega68 omega68 10:51 08.03.2014

Re: Crno nam se pise

ekstremne desnice

Ако бисте били љубазни да ово појасните.Шта је овде екстремна десница?
Они који излазе на изборе и због тога су системске странке?Или мислите на неку која се бави ваниституционалном борбом, тероризмом...?
Да ли је то неко ко се залаже за већу сарадњу са огромним тржиштем истока где ми имамо најбољи положај од свих других јер имамо споразум са Русијом за кога би многе земље дале све девизне резерве и дупе приде?
Стварном вапим за појашњењем
anonimni_autor anonimni_autor 15:43 08.03.2014

Re: Crno nam se pise

omega68
ekstremne desnice

Ако бисте били љубазни да ово појасните.Шта је овде екстремна десница?
Они који излазе на изборе и због тога су системске странке?Или мислите на неку која се бави ваниституционалном борбом, тероризмом...?
Да ли је то неко ко се залаже за већу сарадњу са огромним тржиштем истока где ми имамо најбољи положај од свих других јер имамо споразум са Русијом за кога би многе земље дале све девизне резерве и дупе приде?
Стварном вапим за појашњењем

Nikada nisam DSS svrstavao u ekstremnu desnicu. Bože sačuvaj... Plaše me oni ćelavci u crnim fajerkama koji mrze kineze, tuku rome, sprečavaju paradu ponosa i sprejevima na novo okrečenim zgradama pišu "kosovo je srbija" kao da mi to ne znamo? E na njih mislim, a u mom NBGD bloku ima ih ko pleve. Rečićeš mi da su oni minorna pojava, ali ne zaboravi da je i Adolf u početku bio samo čovek sa smešnim brkovima na čelu jedne beznačane partije. Napominjem da je naša trenutna situacija veoma slična sa onom u vajmarskoj Nemačkoj.
oskar-z-wild oskar-z-wild 02:00 09.03.2014

Re: Crno nam se pise

Napominjem da je naša trenutna situacija veoma slična sa onom u vajmarskoj Nemačkoj.


eli.lacrosse eli.lacrosse 09:41 08.03.2014

Ležernost

SPS sa svojim trabanitma da ležerno čeka

Čini mi se da je sve onako kako si napisao, osim što tu ležernost SPS-a i ekipice ne vidim, čak naprotiv. Mada, možda je ne vidim jer ne želim da postoji…
angie01 angie01 10:03 08.03.2014

Re: Ležernost

SPS sa svojim trabanitma da ležerno čeka



freehand freehand 13:41 08.03.2014

Re: Ležernost

angie01
SPS sa svojim trabanitma da ležerno čeka




Dačić: SNS prva opcija za partnera
Izvor: Beta

Beograd -- Premijer u ostavci i predsednik SPS Ivica Dačić izjavio je da će posle izbora 16. marta SNS biti prva opcija za partnera koalicije koju predvode socijalisti.

KLIK
alselone alselone 10:23 08.03.2014

Mogvaj

Mogvaja je rodila u svojoj naivnoj ideji da ce vladati vecno i zadojila svojom korumpiranoscu, kriminalom, diletantizmom i oholoscu prethodna vlast.
freehand freehand 10:27 08.03.2014

Re: Mogvaj

alselone
Mogvaja je rodila u svojoj naivnoj ideji da ce vladati vecno i zadojila svojom korumpiranoscu, kriminalom, diletantizmom i oholoscu prethodna vlast.

Eh, pa nije valjda i rodila?
alselone alselone 10:37 08.03.2014

Re: Mogvaj

Eh, pa nije valjda i rodila?


Jeste, jos je i oca pronasla. Mislili su da ce dobiti "sporije" dete kojim ce kasnije da upravljaju kako njima odgovara. Dobili su zver koja ih je ubila na spavanju prvom prilikom. Neka je.
freehand freehand 10:41 08.03.2014

Re: Mogvaj

Neka je.

Ma samo da je tebi sve ok i da se ne sekiraš.
alselone alselone 10:50 08.03.2014

Re: Mogvaj

Ma samo da je tebi sve ok i da se ne sekiraš.


Nije meni zbog mene, ja se zbog tebe sekiram. Kako podnosis ovaj razvod uzivo? Hoces sad ziveti kod mame ili kod tate?
freehand freehand 10:57 08.03.2014

Re: Mogvaj

alselone
Ma samo da je tebi sve ok i da se ne sekiraš.


Nije meni zbog mene, ja se zbog tebe sekiram. Kako podnosis ovaj razvod uzivo? Hoces sad ziveti kod mame ili kod tate?

I toliko o dometima. A ja baš sa svakim Mićanom da raspravljam - ne da mi se.
Izvini.
alselone alselone 10:59 08.03.2014

Re: Mogvaj

I toliko o dometima.


Cekaj, zar nisi nisi ti prvi krenuo sa posalicama na licnom nivou?
maksa83 maksa83 11:01 08.03.2014

Re: Mogvaj

freehand
alselone
Mogvaja je rodila u svojoj naivnoj ideji da ce vladati vecno i zadojila svojom korumpiranoscu, kriminalom, diletantizmom i oholoscu prethodna vlast.

Eh, pa nije valjda i rodila?

Bila je svakako vrlo prilježan akušer, a možda čak i tata koji prisustvuje porođaju.

Ili ćemo sad da negiramo da su Tadić i DS bilo kako učestvovali u stvaranju SNS-a?
freehand freehand 11:09 08.03.2014

Re: Mogvaj

Ili ćemo sad da negiramo da su Tadić i DS bilo kako učestvovali u stvaranju SNS-a?

Kupiti Mogvaja i hraniti Mogvaja posle ponoći dve su stvari, Makso.
Od leta 2012. to više nije Mogvaj.
maksa83 maksa83 11:18 08.03.2014

Re: Mogvaj

Kupiti Mogvaja i hraniti Mogvaja posle ponoći dve su stvari, Makso.

Možda Mogvaj i nije tako sretna paralela. Recimo, meni bi ovde više legao Frankenštajn Meri Šeli. Al' to su sve zastranjivanja od pravog problema. No vrtećemo se u krug...
freehand freehand 11:23 08.03.2014

Re: Mogvaj

Al' to su sve zastranjivanja od pravog problema. No vrtećemo se u krug...

Odlično. Daj problem kako ga ti vidiš, jebeš krugove.
tasadebeli tasadebeli 12:50 08.03.2014

Re: Mogvaj

maksa83
Kupiti Mogvaja i hraniti Mogvaja posle ponoći dve su stvari, Makso.

Možda Mogvaj i nije tako sretna paralela. Recimo, meni bi ovde više legao Frankenštajn Meri Šeli. Al' to su sve zastranjivanja od pravog problema. No vrtećemo se u krug...



Баш тако, Максо!

Зато вероватно свима нама садашње ишчуђавање и запитаност ДС-оваца како су ствари уопште отишле толико далеко изгледа као неко спомињање фрау Блихер.




hajkula1 hajkula1 16:36 08.03.2014

Re: Mogvaj

freehand
alselone
Mogvaja je rodila u svojoj naivnoj ideji da ce vladati vecno i zadojila svojom korumpiranoscu, kriminalom, diletantizmom i oholoscu prethodna vlast.

Eh, pa nije valjda i rodila?



PREPORODILA.

blogovatelj blogovatelj 20:16 08.03.2014

Re: Mogvaj

Nije meni zbog mene, ja se zbog tebe sekiram. Kako podnosis ovaj razvod uzivo? Hoces sad ziveti kod mame ili kod tate?


Ja koliko vidim, u razvodu učestvuju dve tate.
gedza.73 gedza.73 11:10 08.03.2014

Kako je sve počelo?



DS je, u svojoj samodovoljnosti, dobro napojila gremline.

Mene interesuje koga ćemo u krešendu pincetom da izvlačimo iz dupeta Velikog Vođe.
vera.nolan2 vera.nolan2 11:16 08.03.2014

Ko je hranio Mogvaja?

Bravo za metaforu koja je prerasla u kafkijansku alegoriju!
Skoro 20 god.,sve isti ljudi sa prioritetnim ciljem, domoći se i ostati na vlasti.Mladji koji pridolaze ,bez kapaciteta i personaliteta,a ako ga i imaju, uokviren je i kontrolisan interesom stranke i partijskog vodje.

Pesimizam koji proizilazi iz tvoje kratke i odlične analitike ,na žalost je realan i biće decenijski dugoročan.
Ne želim da plašim sve vas mlade,ali ne očekujte dugoročno ništa bolje! Ko traži posao,načekaće se,a ako ga i nadje ,imaće samo za preživljavanje.
Preduzmite nešto,odmah!!!Idite na vreme dok ste još mladi,ako jeste ili odmah neki privatan makar i mali,najmanji privatan biznis.Kad bi bar stimuluisali bar to,pomoć mladima da nešto počnu.
BigBadWolf BigBadWolf 11:29 08.03.2014

Mrvicak

i Vesna Pešić, i Srbijanka Turajlić, I Vesna Rakić, i Vlada Pavićevič


Da li postoji mogucnost da je, osim gore navedenih zlikovaca, za doticno hranjenje mozda malkice, mrvicicu, ma mrvicak samo, kriva i prethodna ekipa na vlasti na celu sa propodobnim Borisom "Ispravicu svoje greske majkemi" Tadicem? Pazi, necu da pominjem lopovluk, da ne bude ko prosli put, samo pitam koliko treba biti nesposoban da bi izgubio izbore od Nikolica The Diplomirani Chetnik i Pussylips Vucica?

Btw, da mi obecas da ces da napises blog ako Tadic nakon izbora udje u vladu sa Vucicem, moze?
freehand freehand 11:39 08.03.2014

Re: Mrvicak

Btw, da mi obecas da ces da napises blog ako Tadic nakon izbora udje u vladu sa Vucicem, moze?

Pa ne. A možda će i moći, ako bude interesantno. Ako te ne mrzi - u nekom od blogova pre više meseci napisao sam da je najmanje loše za Srbiju i jedino rešenje za Vučića da nekako uvuče DS (tada sa Tadićem) u koaliciju. Pogledaj.
Šta ja o tome mislim i koliko mi to mučnine izaziva - druga je stvar.
Uostalom, i u ovom ti blogu sve piše, bar o onome što ja vidim. i o Tadiću, i o NDS i o eventualnoj koaliciji.
Što se navedenih "zlikovaca" tiče - ja ih tako niti doživljavam niti sam ih tako nazvao. Ali neke od njih smatram političkim olupinama a sve zajedno intelektualno i moralno manjkavim, ako posledice svojih postupaka nisu mogli da predvide ili sad negiraju sopstvene zasluge.
alselone alselone 11:40 08.03.2014

Re: Mrvicak

Borisom "Ispravicu svoje greske majkemi" Tadicem?


Njegova kampanja moze da se zove "oprostio sam vam sto niste glasali za mene, evo vam jos jedna sansa".
BigBadWolf BigBadWolf 11:55 08.03.2014

Re: Mrvicak

freehand

Pa ne. A možda će i moći, ako bude interesantno. Ako te ne mrzi - u nekom od blogova pre više meseci napisao sam da je najmanje loše za Srbiju i jedino rešenje za Vučića da nekako uvuče DS (tada sa Tadićem) u koaliciju. Pogledaj.
Šta ja o tome mislim i koliko mi to mučnine izaziva - druga je stvar.


Pa upravo si napisao sta mislis o tome

freehand

Što se navedenih "zlikovaca" tiče - ja ih tako niti doživljavam niti sam ih tako nazvao. Ali neke od njih smatram političkim olupinama a sve zajedno intelektualno i moralno manjkavim, ako posledice svojih postupaka nisu mogli da predvide ili sad negiraju sopstvene zasluge.


Tvoje je pravo da imas misljenje o njima kakvo god ti smatras da je ispravno, uopste ne ulazim u to. Ali, spocitavati gore navedenoj cetvorki, ciji se uticaj na biracko telo meri promilima, da je imala neki krucijalni uticaj na Tadicev poraz a ignorisati Tadicev doprinos tom akcidentu je prilicno passe.

Cinjenica je da bi Tadic dobio izbore i pored katastrofalnih rezultata njegove vlasti da je drugi krug izbora odradjen kako treba, a ne u tipicnom "lako cemo " maniru.
freehand freehand 12:03 08.03.2014

Re: Mrvicak

Pa upravo si napisao sta mislis o tome

A, ti si tražio kratak komentar, a ne blog? Izvini onda.

Cinjenica je da bi Tadic dobio izbore i pored katastrofalnih rezultata njegove vlasti da je drugi krug izbora odradjen kako treba, a ne u tipicnom "lako cemo " maniru.

Činjenica je da su rezultat odlučivali sitni procenti. No kakogod, to je milion puta prežvakano.
Ono što je meni fascinantno je da se Vesna Pešić sad ne ponosi svojim rezultatima u direktnoj kampanji za Tomislava Nikolića, svojim čerčilom i De Golom.
I da sa punim intelektualnim i moralnim kapacitetom optira za raspali DS, bez novih ljudi i nove politike.
Strava!

alselone alselone 12:11 08.03.2014

Re: Mrvicak

Vesna Pešić

Dr M Dr M 12:12 08.03.2014

Re: Mrvicak

Ali neke od njih smatram političkim olupinama a sve zajedno intelektualno i moralno manjkavim, ako posledice svojih postupaka nisu mogli da predvide ili sad negiraju sopstvene zasluge.


Free, opet ja, al` šta ću kad me nosi mladalački žar.

Prvo ispovest. Bio sam protivnik Belih listića, smatrao sam da je jači protest protiv pogubne politike Borisa Tadića glasanje za LDP. Mislio sam da bi LDP bila korektiv, bez opasnosti da nam SNS uzjaše na vrat. Nije prošlo, OK. Sad imamo šta imamo.

Medjutim.

Mislim da nisi u pravu što prebacuješ odgovornost oko predvidjanja posledica...itd.., na Bele listiće.Odgovornost za predvidjanje ili nepredvidjanje u potpunosti pripada tadašnjim vlastodršcima.

Godinama im je prolazila mantra Ili MI ili Radikali., a život je bivao sve gori. Na kraju su Beli shvatili da je svejedno da li ćemo da poginemo od metka ili od granate i inadžijski, autohtono srpski, uzviknuli:

"Ma, ko mu j... mater!"

Zašto gg. psiholozi i ostali nisu predvideli mogućni ishod? To sa Listićima nije došlo preko noći, trajalo je...

freehand freehand 12:19 08.03.2014

Re: Mrvicak

Odgovornost za predvidjanje ili nepredvidjanje u potpunosti pripada tadašnjim vlastodršcima.

Svakom svoja. Vastodršci su izgubili vlast, razvlačeni i mrcvareni po tabloidima i tarabama, neki i apsa dopali, neki poslove izgubili.
E valjda i neko ko je bio toliko iznad situacije a pretenduje da bude intelektualna so naroda i da sa takvog čardaka na visini vaspostavlja moralne vertikale treba da zucne o rezultatima svojih postupaka?

Ja, recimo, svoju odgovornost nosim sa lakoćom.
Za svaku napisanu reč. Ispravnu i pogrešnu.
stopalo stopalo 12:29 08.03.2014

Re: Mrvicak

Činjenica je da su rezultat odlučivali sitni procenti.


Te procente je odneo (tj nije ih doneo) Đilas. Nisam obožavalac Vesne Pešić ali prava adresa za izgubljene izbore je tamo gde demokratija stanuje, kao i gangula, šofer itd. (toliko i o diplomama i kadrovima).

Ma sve će to mila moja ...
BigBadWolf BigBadWolf 12:31 08.03.2014

Re: Mrvicak

Dr M

Godinama im je prolazila mantra Ili MI ili Radikali., a život je bivao sve gori. Na kraju su Beli shvatili da je svejedno da li ćemo da poginemo od metka ili od granate i inadžijski, autohtono srpski, uzviknuli:

"Ma, ko mu j... mater!"

Zašto gg. psiholozi i ostali nisu predvideli mogućni ishod? To sa Listićima nije došlo preko noći, trajalo je...



To su svi znali osim njih.

http://boljevac.blogspot.com/2011/01/ljudi-ide-meed.html

Edit: Zivota vam, daj neko pismen neka napise sintaksu za linkovanje, bemtidvajesprvivek
Dr M Dr M 12:32 08.03.2014

Re: Mrvicak

neko ko je bio toliko iznad situacije a pretenduje da bude intelektualna so naroda i da sa takvog čardaka na visini vaspostavlja moralne vertikale treba da zucne o rezultatima svojih postupaka?


Meni izgleda da su zucnuli...podrškom NOVOJ stranci, i kroz nju, ponudili reforme političkog, ekonomskog, pravnog, zdravstvenog, obrazovnog,,itd..sistema.

Hoću da kažem, osim kritike, i rešenja, pa kako se kome dopadne.

P.S. Nemam nameru da od ovog prostora pravim oglasnu tablu za NOVU stranku pa je više neću pominjati, ako ne budem izazvan nekom netačnošću..
BigBadWolf BigBadWolf 12:33 08.03.2014

Re: Mrvicak

freehand


Ja, recimo, svoju odgovornost nosim sa lakoćom.
Za svaku napisanu reč. Ispravnu i pogrešnu.


To je lepo i pristojno s tvoje strane. Ali ne izlazis ti na izbore vec Tadic. Kako on nosi svoju odgovornost?
alselone alselone 12:35 08.03.2014

Re: Mrvicak

P.S. Nemam nameru da od ovog prostora pravim oglasnu tablu za NOVU stranku pa je više neću pominjati, ako ne budem izazvan nekom netačnošću..


Obecavas?

itd..sistema.

Ni manje ni vise nego svih sistema? Malo li je za takve strucnjake...
b92fmember b92fmember 12:36 08.03.2014

Re: Mrvicak

freehand
Odgovornost za predvidjanje ili nepredvidjanje u potpunosti pripada tadašnjim vlastodršcima.

Svakom svoja. Vastodršci su izgubili vlast, razvlačeni i mrcvareni po tabloidima i tarabama, neki i apsa dopali, neki poslove izgubili.
E valjda i neko ko je bio toliko iznad situacije a pretenduje da bude intelektualna so naroda i da sa takvog čardaka na visini vaspostavlja moralne vertikale treba da zucne o rezultatima svojih postupaka?

Ja, recimo, svoju odgovornost nosim sa lakoćom.
Za svaku napisanu reč. Ispravnu i pogrešnu.


To što su bivši vlastodršci izgubili vlast ne amnestira ih od odgovornosti.

Jadno je da se uzrok propasti DS-a traži u belim listićima a ne u samom DS-u.

freehand freehand 12:40 08.03.2014

Re: Mrvicak

BigBadWolf
freehand


Ja, recimo, svoju odgovornost nosim sa lakoćom.
Za svaku napisanu reč. Ispravnu i pogrešnu.


To je lepo i pristojno s tvoje strane. Ali ne izlazis ti na izbore vec Tadic. Kako on nosi svoju odgovornost?

Jadno poslednjih nedelja. Pišajući po svojoj zapišava i moju glavu. Rekoh već.
stopalo stopalo 12:45 08.03.2014

Re: Mrvicak

freehand
BigBadWolf
freehand


Ja, recimo, svoju odgovornost nosim sa lakoćom.
Za svaku napisanu reč. Ispravnu i pogrešnu.


To je lepo i pristojno s tvoje strane. Ali ne izlazis ti na izbore vec Tadic. Kako on nosi svoju odgovornost?

Jadno poslednjih nedelja. Pišajući po svojoj zapišava i moju glavu. Rekoh već.


Zašto ste svi na kraj srca sa Tadićem? Meni je veoma zabavan prethodnih nedelja.

Kao i Obami, marketinški magovi su mu rekli da se fokusira na žene. I on to radi.

Kao i Obama, meta je ista, radnja je ista ali kvalitet izvedbe...

Dr M Dr M 12:46 08.03.2014

Re: Mrvicak

P.S. Nemam nameru da od ovog prostora pravim oglasnu tablu za NOVU stranku pa je više neću pominjati, ako ne budem izazvan nekom netačnošću..



Obecavas?


Da, ako...

Ni manje ni vise nego svih sistema? Malo li je za takve strucnjake...


Ključnih: sudstvo, školstvo, zdravstvo, politički sistem, ostalo u pripremi.

Šta znaš o tim stručnjacima? Vesna Rakić Vodinelić Ti ne izgleda dovoljno stručna za pravosudje?


milisav68 milisav68 13:23 08.03.2014

Re: Mrvicak

BigBadWolf
Edit: Zivota vam, daj neko pismen neka napise sintaksu za linkovanje, bemtidvajesprvivek

Obeležiš željeni link - desni klik - copy.

Vratiš se na blog i započeti komentar, klikneš na ikonicu iznad - link (liči na deo lanca) - ubaciš obeležini link (paste) - pojaviti se ovo - [url=https://boljevac.blogspot.com/2011/01/ljudi-ide-meed.html][/url] - između velikih zagrada (html i url) upišeš neki tekst - na primer - link.

ps.Zbog "softverskih majstora" oće da se pojavi "javascript" u samom linku, pa to obrišeš.

Nadam se da sam objasnio.
Hansel Hansel 14:26 08.03.2014

Re: Mrvicak

Линкови би требало аутоматски да буду активни... али, то се неће десити, знамо.
omega68 omega68 14:36 08.03.2014

Re: Mrvicak

milojep milojep 15:11 08.03.2014

Re: Mrvicak

stopalo
Činjenica je da su rezultat odlučivali sitni procenti.


Te procente je odneo (tj nije ih doneo) Đilas. Nisam obožavalac Vesne Pešić ali prava adresa za izgubljene izbore je tamo gde demokratija stanuje, kao i gangula, šofer itd. (toliko i o diplomama i kadrovima).

Ma sve će to mila moja ...


DS je mnoo manje zlo od kada je iz nje izašla najveća pasivna štetočina srpske politike u liku Borisa Tadića. DS sa njime je morala izgubiti izbore pa da su u njoj svi ostali bili sveci.
stopalo stopalo 15:24 08.03.2014

Re: Mrvicak

milojep
stopalo
Činjenica je da su rezultat odlučivali sitni procenti.


Te procente je odneo (tj nije ih doneo) Đilas. Nisam obožavalac Vesne Pešić ali prava adresa za izgubljene izbore je tamo gde demokratija stanuje, kao i gangula, šofer itd. (toliko i o diplomama i kadrovima).

Ma sve će to mila moja ...


DS je mnoo manje zlo od kada je iz nje izašla najveća pasivna štetočina srpske politike u liku Borisa Tadića. DS sa njime je morala izgubiti izbore pa da su u njoj svi ostali bili sveci.


Da dopunim prethodno izlaganje

Đilas je srusio Tadića svojim u najmanju ruku, nečinjenjem u tom famoznom drugom krugu.

Posle toga je Đilas uradio sve što je i Tadić a i Đinđić uradio kad je postao predsednik. Bavio se čiščenjem starih kadrova i svojih repova. Videli smo kako je to prošlo.

Doduše nedostatak kadrova mnogo je opasniji kod radikala bez bedža jer oni ipak treba da vode državu.

To je bila poenta mog komentara.
milojep milojep 15:55 08.03.2014

Re: Mrvicak

Đilas je srusio Tadića svojim u najmanju ruku, nečinjenjem u tom famoznom drugom krugu.


Ego Tadića, sa sve funkcijom , niko normalan ne bi podržavao tako da se Đilasu na tu temu ništa ne može zameriti.

Doduše nedostatak kadrova mnogo je opasniji kod radikala bez bedža jer oni ipak treba da vode državu.


Ja mislim da kadrovi nisu toliki problem koliki im se pridaje! Po onoj dobroj: Ako ja ne znam onda znam ko zna! -bi se što šta dobrog moglo učiniti ali avaj, za tako nešto treba postojati stav! a tu beskičmenjaci naše politike i na vlasti i u opoziciji niti smeju niti im je interes bilo šta raditi.
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:08 08.03.2014

Re: Mrvicak

milisav68
BigBadWolf
Edit: Zivota vam, daj neko pismen neka napise sintaksu za linkovanje, bemtidvajesprvivek

Obeležiš željeni link - desni klik - copy.

Vratiš se na blog i započeti komentar, klikneš na ikonicu iznad - link (liči na deo lanca) - ubaciš obeležini link (paste) - pojaviti se ovo - [url=https://boljevac.blogspot.com/2011/01/ljudi-ide-meed.html][/url] - između velikih zagrada (html i url) upišeš neki tekst - na primer - link.

ps.Zbog "softverskih majstora" oće da se pojavi "javascript" u samom linku, pa to obrišeš.

Nadam se da sam objasnio.


Ima jos nesto - odmah iza url na pocetku stoji znak jednakosti (=) koji treba izbrisati i zatvoriti veliku zagradu.

Dakle [url]https://boljevac. (itd)

Mnogi to ne primecuju kao nepravilnost pa pitaju zasto link ne radi.
hajkula1 hajkula1 16:40 08.03.2014

Re: Mrvicak

BigBadWolf
Dr M

Godinama im je prolazila mantra Ili MI ili Radikali., a život je bivao sve gori. Na kraju su Beli shvatili da je svejedno da li ćemo da poginemo od metka ili od granate i inadžijski, autohtono srpski, uzviknuli:

"Ma, ko mu j... mater!"

Zašto gg. psiholozi i ostali nisu predvideli mogućni ishod? To sa Listićima nije došlo preko noći, trajalo je...



To su svi znali osim njih.

http://boljevac.blogspot.com/2011/01/ljudi-ide-meed.html

Edit: Zivota vam, daj neko pismen neka napise sintaksu za linkovanje, bemtidvajesprvivek



Isto uradim, nekada se pojavi link a nekada ne. Bem ti!
urbana_gerila urbana_gerila 17:55 08.03.2014

Re: Mrvicak

freehand


tvoja fascinacija vesnom pešić je iz domena psihopatologije.
možda je nešto vezano za nju tebi onaj prustov kolačić koji aktivira sećanje na neku traumu koja ti je odredila životni usud, ne znam i ne interesuje me, no - bilo bi blagotvorno po tebe, a po druge manje naporno, kada bi prestao da je konstantno projektuješ na sveukupnu stvarnost...

kad, već, komentarišem subjektivnu percepciju - onomad, kada sam dopisao tita na glasački listić, nisam ni znao za šta i koga je ona agitovala, a i da sam znao boleo bi me.
freehand freehand 17:59 08.03.2014

Re: Mrvicak

bilo bi blagotvorno po tebe, a po druge manje naporno, kada bi prestao da je konstantno projektuješ na sveukupnu stvarnost...

Za tebe bi bilo blagotvorno da svoje amaterske psihoanalitičke pokušaje vežbaš na sebi ili na ukućanima.
freehand freehand 18:21 08.03.2014

Re: Mrvicak

Ego Tadića, sa sve funkcijom , niko normalan ne bi podržavao tako da se Đilasu na tu temu ništa ne može zameriti.

Jel imaš ti neku ćagu i mur za potvrđivanje normalnosti ili i ti ko seoski berberin sa teglom pijavica ordiniraš naokolo u ulozi psihijatra?

Ja mislim da kadrovi nisu toliki problem koliki im se pridaje! Po onoj dobroj: Ako ja ne znam onda znam ko zna! -bi se što šta dobrog moglo učiniti ali avaj, za tako nešto treba postojati stav! a tu beskičmenjaci naše politike i na vlasti i u opoziciji niti smeju niti im je interes bilo šta raditi.

Jeste, zato je ovde bio onaj vodvilj sa Štors-Kanom i Guzenbauerom, te lokalnim ekspertima Krstićem i Radulovićem.
milojep milojep 19:04 08.03.2014

Re: Mrvicak

freehand
Ego Tadića, sa sve funkcijom , niko normalan ne bi podržavao tako da se Đilasu na tu temu ništa ne može zameriti.

Jel imaš ti neku ćagu i mur za potvrđivanje normalnosti ili i ti ko seoski berberin sa teglom pijavica ordiniraš naokolo u ulozi psihijatra?

Ja mislim da kadrovi nisu toliki problem koliki im se pridaje! Po onoj dobroj: Ako ja ne znam onda znam ko zna! -bi se što šta dobrog moglo učiniti ali avaj, za tako nešto treba postojati stav! a tu beskičmenjaci naše politike i na vlasti i u opoziciji niti smeju niti im je interes bilo šta raditi.

Jeste, zato je ovde bio onaj vodvilj sa Štors-Kanom i Guzenbauerom, te lokalnim ekspertima Krstićem i Radulovićem.


Ajde šta se 'vataš za žargonski rečnik. Dobro znaš da se u Srbiji pod normalan podrazumeva i neprevaren,upućen,osvešćen... A ako si se ti prepoznao dodaj još po neki pridev.

Što se tiče Stroskana i Guzenbauera to je prevashodno bio marketinški potez na toj liniji. E sad o njihovom znanju i angažmanu možemo pričati ali ćemo se složiti da nam oni pomoći neće!
A kako stoje stvari doprinos Krstića i Radulovića opštem boljitku obrnuto je proporcionlan vremenu provedenom na funkciji sa tim što je Radulović to uvideo.

urbana_gerila urbana_gerila 19:08 08.03.2014

Re: Mrvicak

freehand
bilo bi blagotvorno po tebe, a po druge manje naporno, kada bi prestao da je konstantno projektuješ na sveukupnu stvarnost...

Za tebe bi bilo blagotvorno da svoje amaterske psihoanalitičke pokušaje vežbaš na sebi ili na ukućanima.


opet si nešto pobrkao - profesionalac, to je ono što je potrebno tebi, za analizu tvog psihičkog stanja i amater je previše.

da imaš imalo moralnog u sebi rekao bih kako deo o ukućanima ide tebi na čast, ovako uživaj u virtuelnoj sigurnosti(?)...
freehand freehand 19:14 08.03.2014

Re: Mrvicak

urbana_gerila
freehand
bilo bi blagotvorno po tebe, a po druge manje naporno, kada bi prestao da je konstantno projektuješ na sveukupnu stvarnost...

Za tebe bi bilo blagotvorno da svoje amaterske psihoanalitičke pokušaje vežbaš na sebi ili na ukućanima.


opet si nešto pobrkao - profesionalac, to je ono što je potrebno tebi, za analizu tvog psihičkog stanja i amater je previše.

da imaš imalo moralnog u sebi rekao bih kako deo o ukućanima ide tebi na čast, ovako uživaj u virtuelnoj sigurnosti(?)...

Editovano:

zilikaka zilikaka 19:53 08.03.2014

Re: Рђа и јала!

Meni deluje kao da diplome nisu sticali na istom mestu i na isti način, kakve god da su.


Hoš da kažeš da kad sedneš razjapljen u zubarsku stolicu, pa pogledaš levo i vidiš da ne zidu visi diploma pravnog fakulteta (tog što stoji pored tebe i drži klešta), mnogo će ti značiti kad spoznaš da je diploma sa Harvarda a ne iz Gadžinog Hana?
freehand freehand 20:04 08.03.2014

Re: Рђа и јала!

zilikaka
Meni deluje kao da diplome nisu sticali na istom mestu i na isti način, kakve god da su.


Hoš da kažeš da kad sedneš razjapljen u zubarsku stolicu, pa pogledaš levo i vidiš da ne zidu visi diploma pravnog fakulteta (tog što stoji pored tebe i drži klešta), mnogo će ti značiti kad spoznaš da je diploma sa Harvarda a ne iz Gadžinog Hana?

Ne, hoću da kažem da kad mi kuća leži u gradu u kome je i nekoliko mnogo velikih fabrika sa mnogo velikim kotlovima pod mnogo velikim rpitiskom - isti mi je andrak da li su inženjeri koji to projektuju i održavaju diplome kupili ili ih stekli na ozbiljnom fakultetu.
A i kod zubara volim da mi zube popravlja neko ko je studirao stomatologiju na medicinskom fakultetu a ne vulkanizer kome je komšijin mali diplomu napravio u Ilustratoru.
Za Ministarstvo građevine ili vođenje države nema veze.
zilikaka zilikaka 20:24 08.03.2014

Re: Рђа и јала!

isti mi je andrak da li su inženjeri koji to projektuju i održavaju diplome kupili ili ih stekli na ozbiljnom fakultetu.


Dakle, mogu i inženjeri telekomunikacija. Bar imaju nekakve veze s tehnikom.

Kad ortoped vodi ministarstvo životne sredine i prostornog planiranja, što ne bismo i drugima pružili priliku.
Znaš kako to ide, obično bude: "Nije mi baš uža struka, al probaću."

...i ja već neko vreme razmišljam da probam da li možda znam da sviram flautu

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:29 08.03.2014

Re: Рђа и јала!

Kad ortoped vodi ministarstvo životne sredine i prostornog planiranja


A postoji li fakultet za ministra prostornog planiranja i životne sredine?
freehand freehand 20:31 08.03.2014

Re: Рђа и јала!

...i ja već neko vreme razmišljam da probam da li možda znam da sviram flautu

Odličan ti je primer. To nemoj ni slučajno da radiš, to je jako opasno.
A od tri diplome najbolja je kupljena, i tu se slažemo.
mr.fogg mr.fogg 20:35 08.03.2014

Re: Mrvicak

Ubacivanje hiperlinka u tekst:

Probaj prvo da u svom komentaru napises npr. LINK,
onda selektujes tu rec,
i na kraju ubacis hiperlink pomocu ikonice koja lici na beskonacno.
zilikaka zilikaka 20:51 08.03.2014

Re: Рђа и јала!

A postoji li fakultet za ministra prostornog planiranja i životne sredine


Ne postoji, to naravno svi znamo, al postoji recimo u Inženjerskoj komori licenca za odgovorne planere, i definisano je ko taj posao može da radi.

Zaštita životne sredine se izučava na više fakulteta, pored onog u Nišu.
Recimo, i ja u indeksu imam položenu zaštitu životne sredine, sa aspekta svoje struke, što me (naravno) ne kvalifikuje ni za stručnjaka a ne za ministra.
Al da sam kojim slučajem ortoped...



hoochie coochie man hoochie coochie man 21:06 08.03.2014

Re: Рђа и јала!

Ne postoji, to naravno svi znamo, al postoji recimo u Inženjerskoj komori licenca za odgovorne planere


A ministar je planer?

I da se ne preganjamo više kad je očigledno da i ti i ja znamo na šta ono drugo cilja :)

Ministar je političar a ne stručnjak iz neke oblasti. Na to mesto se dolazi imenovanjem od strane i po volji onoga ko je dobio izbore, i uopšte nije neophodno da mu struka bude u skladu resorom za koji je zadužen u vladi.
Jer, ako bi to bilo važno, šta bi trebao po struci da bude premijer, i da li bi ministar vojni trebao da bude oficir?


zilikaka zilikaka 21:44 08.03.2014

Re: Рђа и јала!

Ministar je političar a ne stručnjak iz neke oblasti


Ministar bi morao da dobro poznaje oblast koju vodi. Bar u nekom njenom segmentu. U protivnom, kako može da vodi posao koji uopšte ne poznaje. Mene kao građanina vređa kad ortoped postane to što je postao.




satinelle satinelle 21:54 08.03.2014

Re: Mrvicak

Ja, recimo, svoju odgovornost nosim sa lakoćom.
Za svaku napisanu reč. Ispravnu i pogrešnu.


Blago tebi kad misliš da svaka napisana, ispravna ili pogrešna reč, nosi odgovornost.
Preporuka za temu i blog. Komentari smoriše, ko dani Mrmota!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:26 08.03.2014

Re: Рђа и јала!

Ministar bi morao da dobro poznaje oblast koju vodi


A predsednik vlade, pitah te, on treba dobro da poznaje sve oblasti?

Koju školu treba da završi ministar za Kosovo i Metohiju (ako bi se to ministarstvo ponovo uspostavilo), može li to ortoped da radi?

Čerčil je oficir koji je bio ministar trgivine, Stojan Protić, filozof, ministar finansija...najpoznatiji srpski ministar finansija Lazar Paču, lekar....

U ministarstvima treba razlikovati politički i birokratski, stručni, profesionalni sloj.
Veličina premijera, ministara, vlasti, a to je i ideal, je da se pri smeni političkog sloja, koji se postavlja na izborima, ne postavlja uvek iznova svoj profesionalni sloj. Da on bude stručan sposoban, sa iskustvom, a ministar je politička ličnost koja se više bavi političkim a manje stručnim poslom u ministarstvu.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 01:17 09.03.2014

Re: Mrvicak

I da sa punim intelektualnim i moralnim kapacitetom optira za raspali DS, bez novih ljudi i nove politike.



Aaaaa, to li je. Nisi na vreme otišao a Đilas te izbacio iz svih varijanti, i najzad si rešio da se odrekneš "raspalog" DS-a.

Jah, jah, škola Milan Božić, jedna partija propala, nek se spremi sledeća ☻
freehand freehand 01:47 09.03.2014

Re: Mrvicak

Dont Fear The Reaper
I da sa punim intelektualnim i moralnim kapacitetom optira za raspali DS, bez novih ljudi i nove politike.



Aaaaa, to li je. Nisi na vreme otišao a Đilas te izbacio iz svih varijanti, i najzad si rešio da se odrekneš "raspalog" DS-a.

Jah, jah, škola Milan Božić, jedna partija propala, nek se spremi sledeća ☻

A jebiga, slutio sam da će se pojaviti lumen koji će sve provaliti... Samo sam se nadao da to neće tako brzo. Ima umova u toj Vučićevoj ekipi od kojih se stvari, jednostavno, ne mogu sakriti.
Šta reći nego - bravo.
irvington irvington 10:40 09.03.2014

Re: Mrvicak

Dr M
neko ko je bio toliko iznad situacije a pretenduje da bude intelektualna so naroda i da sa takvog čardaka na visini vaspostavlja moralne vertikale treba da zucne o rezultatima svojih postupaka?


Meni izgleda da su zucnuli...podrškom NOVOJ stranci, i kroz nju, ponudili reforme političkog, ekonomskog, pravnog, zdravstvenog, obrazovnog,,itd..sistema.

Hoću da kažem, osim kritike, i rešenja, pa kako se kome dopadne.

P.S. Nemam nameru da od ovog prostora pravim oglasnu tablu za NOVU stranku pa je više neću pominjati, ako ne budem izazvan nekom netačnošću..


Шта је ту NOVO осим имена? Скупило се пар отпадника из ДС и ЛДП, нашкрабали некакав програмчић са истом&излизаном причом која нас јаше годинама и као кренули да мењају свет, како би све остало исто. Бесмислено, празно и досадно.
Dr M Dr M 12:59 09.03.2014

Re: Mrvicak

Шта је ту NOVO осим имена? Скупило се пар отпадника из ДС и ЛДП,



Netačno!

Tri četvrtine članova NOVE stranke nisu ranije bili u političkim strankama.
milojep milojep 13:32 09.03.2014

Re: Mrvicak

Dr M
Шта је ту NOVO осим имена? Скупило се пар отпадника из ДС и ЛДП,



Netačno!

Tri četvrtine članova NOVE stranke nisu ranije bili u političkim strankama.


Ajd mi ih nabroj

Šalu na stranu te 3 četvrtine su obični članovi, šta je sa glavnim odborom?
Dr M Dr M 13:46 09.03.2014

Re: Mrvicak

milojep
Dr M
Шта је ту NOVO осим имена? Скупило се пар отпадника из ДС и ЛДП,



Netačno!

Tri četvrtine članova NOVE stranke nisu ranije bili u političkim strankama.


Ajd mi ih nabroj

Šalu na stranu te 3 četvrtine su obični članovi, šta je sa glavnim odborom?


Nemam pojma. Već sam napisao da neću ovde da pravim predizbornu tribinu.

Samo sam ukazao na netačnost koju je irvington napisao.




nowhereman nowhereman 12:43 11.03.2014

Re: Mrvicak

Meni izgleda da su zucnuli...podrškom NOVOJ stranci, i kroz nju, ponudili reforme političkog, ekonomskog, pravnog, zdravstvenog, obrazovnog,,itd..sistema.


Pitao sam, negde na drugom mestu, šta je to što NOVU stranku čini "novom"? U čemu je poenta? Ja je ne vidim!

Sve da je i 99% te stranke "novo" (a nije, razume se), a da ima jednog jedinog "starog" člana, koji se, gle čuda, zove isto kao i bivši predsednik bivše stranke i bivši predsednik Srbije (u dva mandata, čini mi se), bilo bi to sasvim, sasvim dovoljno da ne poverujem u novi naziv firme.

Inače: Tadić o mogućoj saradnji sa SNS-om



više neću pominjati


Pa otvori onda temu kod sebe, pa lepo objasni... (Na stranu što je to nemoguća misija.)


Dr M Dr M 21:13 11.03.2014

Re: Mrvicak

Pitao sam, negde na drugom mestu, šta je to što NOVU stranku čini "novom"? U čemu je poenta? Ja je ne vidim!

Sve da je i 99% te stranke "novo" (a nije, razume se), a da ima jednog jedinog "starog" člana, koji se, gle čuda, zove isto kao i bivši predsednik bivše stranke i bivši predsednik Srbije (u dva mandata, čini mi se), bilo bi to sasvim, sasvim dovoljno da ne poverujem u novi naziv firme.


Kolega, izgleda da nisi pazio na času..

Mešaš NOVU stranku, koju je osnovao Zoran Živković i Novu demokratsku stranku Borisa Tadića.

Razlika je drastiĆna



kukusigameni kukusigameni 15:24 08.03.2014

znam da se ne slažeš ali...

FRI
Sve što je usledilo - do danas, nije mogao da predvidi onaj ko nije hteo. I politički analitičari.


Ovo takođe važi za istorijsko pomirenje sa SPS-om.
freehand freehand 17:43 08.03.2014

Re: znam da se ne slažeš ali...

kukusigameni
FRI
Sve što je usledilo - do danas, nije mogao da predvidi onaj ko nije hteo. I politički analitičari.


Ovo takođe važi za istorijsko pomirenje sa SPS-om.

jeste, samo je alternativa pomirenju bila vođstvo države u sastavu Koštunica-Nikolić-Dačić, i Vučić kao gradonačelnik Beograda.
I ja bih se mirio, da me je zapalo da biram.
AlexDunja AlexDunja 18:00 08.03.2014

Re: znam da se ne slažeš ali...

jeste, samo je alternativa pomirenju bila vođstvo države u sastavu Koštunica-Nikolić-Dačić, i Vučić kao gradonačelnik Beograda.


da, ali bi postojala i jasna demokratska alternativa tome.
bilo bi bolno pogledati u oči istini da peti oktobar nije uspeo,
ali bi možda do danas ta kombinacija bila iza nas.

ovako nas krstić i brajović ubeđivaše pre neki dan da je najveće,
čak istorijsko tadićevo dostignuće što je celokpnu političku
scenu u srbiji učinio prihvatljivom.

kako kome. onima koji su devedestih glasali za slobu, svakako jeste.

vesna je na sve to zaista imala uticaj koji se meri promilima.
ona je toliki uticaj imala i kada je bila predsednik stranke.
i kad je predala stranku ldp-u.
i sada.
freehand freehand 18:08 08.03.2014

Re: znam da se ne slažeš ali...

da, ali bi postojala i jasna demokratska alternativa tome.
bilo bi bolno pogledati u oči istini da peti oktobar nije uspeo,
ali bi možda do danas ta kombinacija bila iza nas.

Mnogo je vredela demokratska alternativa Miloševiću.
Peti oktobar je uspeo taman koliko je to bilo moguće. A to nije malo.


ovako nas krstić i brajović ubeđivaše pre neki dan da je najveće,
čak istorijsko tadićevo dostignuće što je celokpnu političku
scenu u srbiji učinio prihvatljivom.

Slažem se sa obojicom.

vesna je na sve to zaista imala uticaj koji se meri promilima.
ona je toliki uticaj imala i kada je bila predsednik stranke.
i sada.

Vesna je imala uticaj jezička koji je pomerio tas tako da danas imamo ovo što imamo. Neki misle da je to dobro, ja, eto, smatram da je to zlo. ali ne vidim šta će joj sada da se odriče svojih rezultata i svojih protežea, to mi nije jasno? šta sad fali onom sjajnom Predsedniku Nikoliću? I Čerčilu, kad već pominješ (i ti) pomirenje?
AlexDunja AlexDunja 18:20 08.03.2014

Re: znam da se ne slažeš ali...

Slažem se sa obojicom.


ja ne. time je po mom mišljenju samo sebe dodao
već neprihvatljivima tomi, dačiću, vučiću...

i ako se slažeš sa njima, šta ti sada fali?

vučić vlada na isti način... privatizuje se na isti način,
ministri se operišu u inostranstvu o trošku rfzo, a za decu nema para...

testovi za maturu se kupuju na pijaci,
čedi za fidelinku umesto mirka marjanovića
pare iz fonda za razvoj obezbeđuje vučić,
dozvolu za eksploataciju nikla umesto dulića potpisuje bačević

i u pravu si, oni nisu isti, samo se jednako ophode prema građanima.

a što se vesne tiče, njena podrška ovome ili onome će imati
jednak uticaj kao i na prošlim, i kao i na svim prošlim. skoro pa nikakav.
zašto tebe njena podrška baš toliko zanima???
freehand freehand 18:29 08.03.2014

Re: znam da se ne slažeš ali...

ja ne. time je po mom mišljenju samo sebe dodao
već neprihvatljivima tomi, dačiću, vučiću...

Ene... A ja mislio - tebe zabole?!
i ako se slažeš sa njima, šta ti sada fali?

Sa kime? Krstićem i Brajovićem? Kakve to ima veze sa Naprednjacima?

a što se vesne tiče, njena podrška ovome ili onome će imati
jednak uticaj kao i na prošlim, i kao i na svim prošlim. skoro pa nikakav.
zašto tebe njena podrška baš toliko zanima???

Baš je lepo što se zovete po imenu, to mi je drago.
Što se tvog pitanja tiče - objasnio sam više puta no što je pristojno pa da ne davim ponbavljajući. Piše sve, na mnogo mesta.
Čitaj.
A što se aktuelnog davanja podrške ovom ili onom tiče - pa sigurno je da što se mene tiče - svoj ugled time nikako ne može da umanji.
AlexDunja AlexDunja 18:38 08.03.2014

Re: znam da se ne slažeš ali...


Ene... A ja mislio - tebe zabole?!

pa da. mene još uvek zabole ko od njih će da radi sve ono
što si preskočio u mom prethodnom komentaru.

izvini, ja ne mislim da je srbija demokratska država,
ne mislim da su izbori u srbiji demokratski.
ne učestvujem u toj farsi.

moj jedini interes i razlog zašto pratim
političku scenu srbije je da ona to jednog dana postane.
freehand freehand 18:42 08.03.2014

Re: znam da se ne slažeš ali...

moj jedini interes i razlog zašto pratim
političku scenu srbije je da ona to jednog dana postane.

E ako ne postane od tvog praćenja ni od čega neće.
Pa dobro, šta bih rekao. Ja mislim da Srbija jeste demokratska država. Demokratskija od najvećeg dela svog okruženja a mislim i šire. Sa svim defektima koje mlada demokratija sobom nosi.
I pravo na pogrešne izbore u to spada.
little_radojica little_radojica 18:42 08.03.2014

Re: znam da se ne slažeš ali...

vučić vlada na isti način... privatizuje se na isti način,
ministri se operišu u inostranstvu o trošku rfzo, a za decu nema para...

Е овде морам да се не сложим. Можда је исти ред величина штета коју праве Србији и кад се одзумира то изгледа исто, али није исто јер оно што Тадић сматра нужним злом Вучићу је легитимна политичка борба. Нешто што само ученик Шешеља може тако изопачено да појми. Друга велика разлика је што Тадић није имао контролу над својом странком, нити је имао своју странку, док уз Вучића иде и СС и Вучић југенд. Како год засрао, ДС је имао унутрашњу динамику и разгранату структуру, СНС је чиста пирамидална шема. Боље рећи Понци шема...

AlexDunja AlexDunja 18:54 08.03.2014

Re: znam da se ne slažeš ali...

али није исто јер оно што Тадић сматра нужним злом Вучићу је легитимна политичка борба.

vidi, ja po delima gledam.
put do pakla i namere...
ai o tome treba razmisliti...jer tadić je čistio i čistio

imao je kontrolu nad strankom dok nije doveo džilasa,
a i on je tadićeva greška, jedna od mnogih...
AlexDunja AlexDunja 18:57 08.03.2014

Re: znam da se ne slažeš ali...


E ako ne postane od tvog praćenja ni od čega neće.

baš ni jednom ne možeš da se uzdržiš.
baš svaki put moraš da budeš neprijatan i ličan.

samo se ne slažem sa tobom, to je sve.
freehand freehand 18:58 08.03.2014

Re: znam da se ne slažeš ali...

imao je kontrolu nad strankom dok nije doveo džilasa,
a i on je tadićeva greška, jedna od mnogih...

Kako sad - kad vidiš da ga Vesna ceni?
freehand freehand 19:00 08.03.2014

Re: znam da se ne slažeš ali...

AlexDunja

E ako ne postane od tvog praćenja ni od čega neće.

baš ni jednom ne možeš da se uzdržiš.
baš svaki put moraš da budeš neprijatan i ličan.

samo se ne slažem sa tobom, to je sve.

moj jedini interes i razlog zašto pratim
političku scenu srbije je da ona to jednog dana postane.

Kako bi ti ovo prolčitala i rastumačila na političkom blogu kad napiše neko ko u istom komentaru kaže da ga zabole?
AlexDunja AlexDunja 19:08 08.03.2014

Re: znam da se ne slažeš ali...

Kako bi ti ovo prolčitala i rastumačila na političkom blogu kad napiše neko ko u istom komentaru kaže da ga zabole?


ko objašnjenje zašto ne glasam.

i kao nekoliko puta dato ti objašnjenje, da me ne interesuje
ko trenutno vrši vlast, a da me itekako interesuje kako se
vrši vlast u srbiji.

ali, ok. ja ionako izbegavam tvoje blogove,
mogla samm da izbegnem i ovaj,
mogla sam i da računam na tvoju reakciju.
milojep milojep 19:38 08.03.2014

Re: znam da se ne slažeš ali...

Ovo takođe važi za istorijsko pomirenje sa SPS-om.


Slabo šta odvratnije se desilo na političkom nebu Srbije od tog 'pomirenja'. Tu je realno i prestala da postoji DS. I dok su mi spodobe od političara i bile jasne zbog čega idu u to, ni sad nemogu da objasnim pravdanje tog čina od strane običnih simpatizera DS-a. Jedan razlog koji free pominje je da bi tad došli Koštunica i Toma! I šta? zavladale bi sile mraka? vratili bi se u devedesete? A šta sada idemo sa full ekipom iz devedesetih i nikad brže ka EU.
Problem sa nama je što običan glasač sebi ne može da podvuče granicu-crtu ispod koje neće ići! I za najmanju glupost da me neko prevari posle izbora više ne bi dobio moj glas. A ovde obični glasači brane svoje političke pulene kao rođenu decu u stilu krivi su oni ali su dobri nemojte ih...
freehand freehand 20:12 08.03.2014

Re: znam da se ne slažeš ali...

A šta sada idemo sa full ekipom iz devedesetih i nikad brže ka EU.

Ne bih sad zalazio u nekakve detalje koji bi te, verujem, smorili o tome ko je do pre godinu i po dana na svaki mogući način bremzao i vukao u nazad. Ali bi ti jedno kratko guglanje na političke odrednice u toj 2008. možda dale malo bolju sliku o riziku koji je prepuštanje države tako poređanim narečenim likovima nosilo.
A ovde obični glasači brane svoje političke pulene kao rođenu decu u stilu krivi su oni ali su dobri nemojte ih...

Koji to, dragi Milojep? Na koga to misliš a iz čiste uviđavnosti ga ne imentuješ?
milojep milojep 20:26 08.03.2014

Re: znam da se ne slažeš ali...

Ne bih sad zalazio u nekakve detalje koji bi te, verujem, smorili o tome ko je do pre godinu i po dana na svaki mogući način bremzao i vukao u nazad.


Šta je nazad?

Koji to, dragi Milojep? Na koga to misliš a iz čiste uviđavnosti ga ne imentuješ?


Pogrešno si shvatio moju rečnicu koju si inače izvadio iz konteksta celog pasusa u kojoj je!
Nisam mislio konkretno na nikoga na blogu! Već generalno a u kontekstu celog pasusa koji sam već pomenuo. Imena koja bih ti ja rekao tebi ništa ne znače. A opet ako si se prepoznao šta da ti radim!
mr.fogg mr.fogg 21:10 08.03.2014

Re: znam da se ne slažeš ali...

Većina glasača u Srbiji nada se Velikom Vođi Spasitelju koga će da dobije na tzv. 'demokratskim izborima'. To i dobijamo, a kada vođa dođe na vlast, ponaša se autokratski. Ne pada mu napamet da razvija demokratiju, nego sve institucije sistema koristi da učvrsti svoju vlast. Po svaku cenu. To se zove Autokratija.
ivan.jordan_3 ivan.jordan_3 21:24 08.03.2014

Re: znam da se ne slažeš ali...

freehand
A šta sada idemo sa full ekipom iz devedesetih i nikad brže ka EU.Ne bih sad zalazio u nekakve detalje koji bi te, verujem, smorili o tome ko je do pre godinu i po dana na svaki mogući način bremzao i vukao u nazad. Ali bi ti jedno kratko guglanje na političke odrednice u toj 2008. možda dale malo bolju sliku o riziku koji je prepuštanje države tako poređanim narečenim likovima nosilo.
A ovde obični glasači brane svoje političke pulene kao rođenu decu u stilu krivi su oni ali su dobri nemojte ih...Koji to, dragi Milojep? Na koga to misliš a iz čiste uviđavnosti ga ne imentuješ?


Ovo je čest argument, možda i tačan. To bi onda značilo da Nikolić i Vučić v.2008 nisu Nikolić i Vučić v.2012 jer su tad bili pod Šešeljevim bedževima, a sad su SNS. Pa su sad pro EU a tad nisu bili, i udružili bi se sa DSSom da udju u konflikt sa celim svetom. OK.

Ja mislim da ljudi imaju otpor da ovo prihvate jer su svesni da se ljudi ne menjaju i da su pred nama Nikolić i Vučić v.1996 / 1999 / 2000 / 2004 /.../ 2020.

Samim tim i taj, nategnuti smisao pomirenja, malo gubi na ozbiljnosti. Ako je ikad i bilo smisla.
freehand freehand 22:06 08.03.2014

Re: znam da se ne slažeš ali...

Ovo je čest argument, možda i tačan.

Samim tim i taj, nategnuti smisao pomirenja, malo gubi na ozbiljnosti. Ako je ikad i bilo smisla.


Da se ipak prvo sa sobom dogovoriš?
Inače - da, ljudi mogu da se menjaju. Neki, ne svi.
Ja, recimo, mislim a i to sam više puta napisao da je Vučić shvatio mnoge stvari, da je promenio mnogo toga u svom razmišljanju, ali da ima usud svoje prošlosti i još veći usud svoje stranke, takve kakva je.
Što se Nikolića tiče - eno u tekstu bloga Dr Faustusa, koga niko nije ni primetio ni pomenuo.
stopalo stopalo 22:21 08.03.2014

Re: znam da se ne slažeš ali...

freehand
kukusigameni
FRI
Sve što je usledilo - do danas, nije mogao da predvidi onaj ko nije hteo. I politički analitičari.


Ovo takođe važi za istorijsko pomirenje sa SPS-om.

jeste, samo je alternativa pomirenju bila vođstvo države u sastavu Koštunica-Nikolić-Dačić, i Vučić kao gradonačelnik Beograda.
I ja bih se mirio, da me je zapalo da biram.


Free, mislim da to pomirenje nije bilo nužno jer je SPS previše dugo bio van vlasti, a to je nezgodna situacija. Slamarica se ispraznila, a baza vrši pritisak da se uhlebi negde.

AD
ovako nas krstić i brajović ubeđivaše pre neki dan da je najveće,čak istorijsko tadićevo dostignuće što je celokpnu političku
scenu u srbiji učinio prihvatljivom.


Vidim da se slažeš ali ne razumem koja je korist od toga bila za Srbiju i koja je korist bila za DS? Da je diplomac ranije odlučio da raskrsti sa kumom i da ponudi bolje uslove od pevačamiljacke da li bi i on bio kandidat za istorijsko pomirenje?

freehand
Vesna je imala uticaj jezička koji je pomerio tas tako da danas imamo ovo što imamo.


I dalje tvrdim da je Tadić izgubio izbore jer je ćerka firma DS Beograd sa direktorom Đilasom odlučila da pusti Tadića niz vodu da bi postao kalif umesto kalifa. Po cenu odlaska u opoziciju.

LR
Како год засрао, ДС је имао унутрашњу динамику и разгранату структуру, СНС је чиста пирамидална шема.


Koja crna dinamika i razgranata struktura? DS je imala više piramida od Egipta. A najveći faraoni, Pajtić, Šule, Petrović su se priklonili Đilasu jer su se zanosili ko m.. u kosidbi da RBB (radilkali bez bedža) u ekonomskoj situaciji iz 2012 moraju da propadnu. EDIT: Očigledno ništa nisu naučili iz zemunske lekcije. To kad uhvati ne pušta. EDIT
I onda će se skoro ista ekipa (pročišćena od Tadića, dvora i pripadajućih kadrova) vratiti u belom odelu da nas sve spasu od radikalske aždaje. Hebi ga.

freehand freehand 22:38 08.03.2014

Re: znam da se ne slažeš ali...

Free, mislim da to pomirenje nije bilo nužno jer je SPS previše dugo bio van vlasti, a to je nezgodna situacija. Slamarica se ispraznila, a baza vrši pritisak da se uhlebi negde.

Vratimo se u 2008. i pogledamo raspored snaga i šta je na ponudi. I vidimo da je ponuda oskudna, od bajate i skupe robe. A ručak mora da se pravi.
Nisu svojevremeno ni Koštunica, ni Čović, ni general Perišić, ni kojekakvi još kod formiranja DOS mnogo mirisali. Niti je Bane Ivković mirisao, malo kasnije.
Ali - to je realna politika.
Ako mene pitaš da li je meni to kao posmatraču smrdelo - da, brate, do neba. Da li bih to uradio na Tadićevom mestu? Verovatno bih. Zbog države.

I dalje tvrdim da je Tadić izgubio izbore jer je ćerka firma DS Beograd sa direktorom Đilasom odlučila da pusti Tadića niz vodu da bi postao kalif umesto kalifa. Po cenu odlaska u opoziciju.

Pa sad, ja bih se tu složio mada nikad nisam bio načisto sa tim, ali bih dodao da su i američki prsti tu debelo umešani, preko raznih izvođača radova.
Ali niko tako glasno nije vrištao o svojoj uzvišenosti i ispravnosti u svakom pogledu, sa toliko strasti i ozlojeđenosti kao gospođa Pešić i sledbenici njenog kulta. Recimo da sam iz nekog razloga uveren da je ona svojim autoritetom, uz Turajlićku, uspela da kod kuće ostavi najmanje toliko glasača koliko ihe je izašlo kao beli listići.
milojep milojep 22:54 08.03.2014

Re: znam da se ne slažeš ali...

freehand
Free, mislim da to pomirenje nije bilo nužno jer je SPS previše dugo bio van vlasti, a to je nezgodna situacija. Slamarica se ispraznila, a baza vrši pritisak da se uhlebi negde.

Vratimo se u 2008. i pogledamo raspored snaga i šta je na ponudi. I vidimo da je ponuda oskudna, od bajate i skupe robe. A ručak mora da se pravi.
Nisu svojevremeno ni Koštunica, ni Čović, ni general Perišić, ni kojekakvi još kod formiranja DOS mnogo mirisali. Niti je Bane Ivković mirisao, malo kasnije.
Ali - to je realna politika.
Ako mene pitaš da li je meni to kao posmatraču smrdelo - da, brate, do neba. Da li bih to uradio na Tadićevom mestu? Verovatno bih. Zbog države.

I dalje tvrdim da je Tadić izgubio izbore jer je ćerka firma DS Beograd sa direktorom Đilasom odlučila da pusti Tadića niz vodu da bi postao kalif umesto kalifa. Po cenu odlaska u opoziciju.

Pa sad, ja bih se tu složio mada nikad nisam bio načisto sa tim, ali bih dodao da su i američki prsti tu debelo umešani, preko raznih izvođača radova.
Ali niko tako glasno nije vrištao o svojoj uzvišenosti i ispravnosti u svakom pogledu, sa toliko strasti i ozlojeđenosti kao gospođa Pešić i sledbenici njenog kulta. Recimo da sam iz nekog razloga uveren da je ona svojim autoritetom, uz Turajlićku, uspela da kod kuće ostavi najmanje toliko glasača koliko ihe je izašlo kao beli listići.


Navešću samo tri Tadićeva momenta koja su više nego dovoljna da klackalicu pretegnu na Tominu stranu 2012.
-Pakt sa SPS-om
-Odustajanje od rezolucije u UN o Kosovskom pitanju (kod DS glasača više zbog forme a ne suštine)
-davanje ostavke na mesto predsednika pre isteka mandata!?

Da li misliš da su Pešićka,Turlajićka krivlji za propast Tadića od njega samog?
Što se tiče belih listića za njih upravo Tadić ima najveću krivicu.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana