Politika

Glasajte ZA, a ne PROTIV

Saša Radulović RSS / 10.03.2014. u 15:01

Ostalo je još malo vremena do izbora. Ušli smo u ovu trku vođeni principima i konkretnim programom, a ne istraživanjima javnog mnjenja. Posao koji je pred nama veliki i ozbiljan, ali ništa nije jače od ideje čije je vreme došlo. Ovu borbu moramo da iznesemo van standardnih okvira izborne kampanje, zajedno sa građanima kojima su reforme preko potrebne i čija podrška za te reforme je ključna. Naš program, konkretni zakoni, biće doneti zato što će iza njih stajati ne samo poslanici u skupštini nego i organizovani građani koji se za svoj interes bore političkim sredstvima.

 

Naš problem je parazitski partijski sistem koji izjeda društvo i košta nas više nego naš ukupni godišnji deficit. Na čelu tog sistema je danas Aleksandar Vučić. Taj parazitski sistem i desetine hiljada partijskih kadrova sa kupljenim diplomama je u srcu negativne sekelcije koja ubija društvo, guši i privredu i pravosuđe i kulturu i obrazovanje i zdravstvo i sve druge sfere društva zarad održavanja partijskih parazita. Problem nije Vučić, on je samo manifestacija dubljeg problema. Kao što je to pre njega bio Tadić, a pre njega Koštunica, itd. Oni nisu više na vlasti, neće biti ni Vučić. Ali neće takav sistem nestati Vučićevim odlaskom, za njegovu promenu je potrebno da se poljuljaju njegovi temelji. Stranke u poziciji i opozicijito ne mogu, to smo probali već nekoliko puta. Nije u njihovom interesu da demontiraju sistem od koga hrane svoje partijske mašinerije.

Ja sam hteo da uvedem red u privredu, da radim na reformama, a ne da se bavim politikom. Zaustavljen sam u poslu. I siguran sam da Aleksandar Vučić nema ni kapacitet, ni znanje, ni volju ni intere sa sprovede reforme. Opzocija se samo dodvorava Aleksandru Vučiću nadajući se da će dobiti deo parazitskog sistema za sebe. Zbog toga moram da budem političar. Ne samo ja, svaki građanin ove zemlje mora bude političar, jer je politika postala zanimanje malobrojne stranačke kaste, a da bismo taj sistem promenili politika mora da bude obaveza svih nas, obaveza da stvorimo političku snagu, društvenu snago koja će jasno kao prioritet svoje borbe staviti promenu sistema.

Bez tog građanskog angažmana, nema budućnosti za reforme i nikada nećemo uspeti da izgradimo zdrav sistem. Čitavu ovu kampanju vode volonteri koji su se okupili jer veruju u ideju, a ne kao stranački vojnici zbog interesa i probijanja u partiji. Pristup medijima nam je onemogućen. I javni servisi jedva na silu ispunjavaju svoju zakonsku da nas puste u predviđenim terminima. Otežan nam je pristup do građana, a ogroman je broj onih koji bi glasali, ali ne znaju za koga. Zato što nas nisu do sada saslušali.

Ovo nisu izbori kakvi su bili tokom prethodnih 14 godina. Sve što je važilo ranije, više ne važi. Tako ne važi ni teza da treba da biramo manje zlo, da glasanjem za realan i sprovodiv program bacamo glas i da strateški treba da glasamo za one koji imaju veće šanse da prođu, a sa čijim se stavovima ne slažemo. Stranke koje predstavljaju tzv. demokratsku opciju su u potpunom rasulu. Istraživanja pokazuju da su svi oni na ivici cenzusa. Nikome nije garantovan ulazak u skupštinu. To je posledica njihove politike i jasne spremnosti birača za novu političku ideju. Birači su spremni da glasaju drugačije, hrabrije, iskrenije. Preko 15% birača, pola miliona građana Srbije, nije još odlučilo za koga će glasati. Na predstojećim izborima sve je moguće. Zato treba da prestanemo da gledamo na političku scenu kako smo na nju gledali posle petog oktobra i da svojim glasom pomognemo stvaranje nove političke opcije u Srbiji. Ako budemo spremni i dovoljno hrabri da biramo iskreno one kojima verujemo i sa čije vrednosti delimo, ovi izbori mogu biti istorijski.


Vi ste naš glas. Ukoliko i vi želite ove promene, morate i sami da se angažujete, zajedno sa nama. Moramo zajedno da pošaljemo jasnu poruku svojim prijateljima, kolegama, porodici. Moramo svi na društvenim mrežama da pokažemo šta je naš program. Zato vas pozivam da u narednim danima putem statusa na Fejsbuku, Tvitera, blogova, objasnite zašto podržavate naš program. Pokažite podršku ideji i postavite na profile i sliku broja 15 sa našim porukama.

Treba nam vaš glas da bi nastavili posao koji smo započeli. Zaokružite broj 15. Dosta je bilo parazitskog sistema.

 

www.dostajebilo.rs

Facebook grupa - Podrška reformama

https://twitter.com/SasaRadulovich

 

.

 



Komentari (225)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jkt2010 jkt2010 03:07 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

Bilo šta da su kupili od mercedesa da bi naravili autobus, to nije zajednički proizvod nego proizvod Ikarbusa.

Pa naravno da Mercedes nije prodao samo sasiju, msm jel znate vi sta je sasija?
Naravno da je prodao sasiju + motor + transmisiju kao minimum a verovatnp jos plus tockove i kocioni sistem. Tj sve osim karoserije.

Kad bi npr na taj autobus stavili mišelinove gume to ne bi bio mišelinov autobus nego ikarbusov.

Tacno, i u tom slucaju na takav autobus se ne stavlja miselinov znak.
A kad na njega stavis mercedosovu zvezdu, onda je - avaj - Mercedes. Inace bi videli kako Schwaba stiti robnu marku...
st.jepan st.jepan 03:58 11.03.2014

.

.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:33 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

hoochie coochie man


Ma izgleda da to nije bez nekih naučnih osnova.
I meni je to bilo čudno i bio uveren da im to skida rejting, što se mene tiče i skida ga, ali to ipak radi izgleda.

Ne zato što su ljudi debili nego tako mozak funkcioniše izgleda.

I onda mi neko polustručan objasni da je to na naučnoj osnovi.
Vućić treba da u glavama ljudi poveže dve reči, Mercedes i Srbija, da ne obrazlaže previše, tu mu je znak moćno oruđje.
A sa druge strane onaj ko to opovrgava mora da natera ljude da o tome promišljaju, da se upuštaju u analize. Uz to Vučić im nudi pozitivan osećaj, mercedes dolazi u Srbiju, a oponent negativan, mercedes ne dolazi u Srbiju, a ljudi radije prihvataju pozitivan.

Nabacao sam jbg, ali to je otprilike to :)


razumem, u stvari, civilizacija konzumerizma, nekritičko prihvatanje serviranih ideja, nema šta ti da misliš kada je sve promišljeno za tebe... plitki pozitivizam. to je bilo i za vreme tadićizma, a sada se nastavlja. umesto rada na osvešćenju građanstva radi se na njegovom zatupljenju masivnom manipulacijom kroz medije... orvelovsko stanje. not a bright picture for democracy in serbia...
Saša Radulović Saša Radulović 12:47 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

Bitno mi je da mi Radulović kaže po kojim principima je birao


Na to sam više puta odgovorio. I na twitteru. Vama izlgeda nije dosta pa da kažem još jednom. Od onih koji su hteli da uđu u politiku odabrali smo ljude sa najjačom biografijom. Vodili smo računa i o teritorijalnoj raspoređenosti. Svi koji su želeli, mogli su da se prijave i bili bi uzeti u obzir. I vi takođe.

Da li je vama važno to što je neko na formularu napisao student a ima 36 godina zaista ne bih da komentarišem. Vaše pravo.

Ljudi ne žele svoje CV-jeve na internetu. Veliki broj ljudi nije ni prihvatio da se kandiduje zato što se boje. Pripremamo po jedan pasus, ali to još nije gotovo i trenutno nije prioritet. Neki od ljudi na listi neće ni to. Njihovo pravo. Ja ih neću terati. Znam dobro kakvim pritiscima su ljudi izloženi i blatu kroz koje se provalače.

Ja razumem da je to vama jako važno i vi procenite sami. Imate sve liste na raspolaganju, znate njihov rad u prethodnim godinama, pa odlučite ko vas najbolje predstavlja.
charlie charlie 12:47 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

jednatanja
I kad pročitaš biografije svih 66 kandidata, i nađeš nešto što ti se ne svidi, šta onda? A naći ćeš nešto što ti bode oči zagarantovano. Samo pogledaj svojih 66 prijatelja na FB. Da su ovi mladi ljudi želeli ličnu korist pristupili bi jednoj od stanaka koja ima mnogo veće šanse nego Radulovićeva.

Sve pohvale kandidatima pokreta "Dosta je bilo" na viziji i veri u sebe.

Тања, ту баш и нисте у потпуности у праву !
Они који желе да се укључе у власт се не укључују у велике, етабилиране странке --- зато што су ту ствари зацементиране, тј. заслужни кадрови заузимају функције које воде ка кандидатским листама за посалнике, те ту "нове снаге" немају шта да траже.
Стога, баш ови који желе власт треба да се укључују управо у овакве странке - покрете, као што је Радуловићева, аморфне по својој структури у којима се брзо може, ако имате квалитетну "жваку", стићи до враха странке - и онда се молити да пређете цензус.
Ако то успе, вероватно сте се обезбедили за 2 посланичка мандата, један у актуелном, а други у наредном сазиву, а потом је цео свет ваш.
Ако то не успете на брзака у актуелном покушају, нема никаквих проблема да се окренете и "понудите своје, најчешће "експертске" услуге" другима.
charlie charlie 12:54 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

filip.maric
Sada se pojavio neko, nešto, što razmišlja na drugačiji način, što je možda izlazak iz tog začaranog kruga.
Ali nema biografije kandidata jebote.


Upravo zbog retorike koju ima, a za koju smatram da je prilično sadržajna za razliku od sve ostale trenutne političke ponude, šteta je da izigrava poverenje na tako elementarnim stvarima kao što su te biografije - trebalo bi da ih što pre objavi, kao što je i najavio da će da uradi. Rekoh, da ne mislim da ima smisla to što čovek priča, ne bih "blejao" po blogu diskutujući.

Ne znam samo zašto tebi lično smeta da se to traži. Šta je loše u tome što tražim da pročitam nešto o timu koji treba da me predstavlja u parlamentu? Zašto misliš da sam perfekcionista ako tražim da ne glasam za "mačku u džaku" i ako tražim da se principi koji se predlažu za veliku sliku, tj. organizaciju države (transparentnost, merljiva ocena postignuća ljudi i jasni kriterijumi izbora) primene i na malu sliku tj. na unutrašnju organizaciju pokreta? Zar nije prirodno da su sami izašli sa tim i rekli: "Evo, ovo su ljudi u koje mi imamo poverenje iz tog i tog razloga i koje smo odabrali na taj i taj način i za koje tražimo vašu podršku."? Da li uopšte misliš da su ti ljudi bitni ili misliš da je bitno jedino što "vođe" kažu? Ja smatram da i za vođenje mnogo manjih stvari od jedne države moraš pre svega da imaš izgrađen tim - hajde da čujemo nešto o tome kako se taj tim gradi. Možda je tim trenutno loš (što ja ne mogu da znam jer ništa o njemu nisam čuo), ali hajde onda da vidimo kako da ga u budućnosti popravljamo.

Zašto smatraš da je sve "taknutno-maknuto" tj. stvar je takva kakva je, uzmi ili ostavi. Čovek reče da je ovo maraton, a ne sprint. Ok, ako si siguran da u ovoj listi ima more mana, hajde da procenimo koje su to mane pa da pokušamo da se sledeći put te mane ne ponove. Kako misliš da ostvariš neki napredak, ako ne sagledavaš stvari kritički, ne tražiš "dlake u jajetu" i ne "glumiš perfekcionistu"? Zašto misliš da je svaki disonantan ton a priori loš? Onda zvučiš kao vernik koji samo veruje u svoju dogmu i neće da sluša ništa van toga.

Inače, ovu tvoju opasku za "kurčenje pred komšijom i rodbinom" smatram veoma nepristojnom.

Коректно речено !
charlie charlie 12:56 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

Srđan Fuchs
hoochie coochie man


Valjda ih stvarna demokratija i ne interesuje.
(ili još nisu stigli do te lekcije)


meni nije jasno koliko srpski političari misle da su ljudi bolidi, kada ih tako lože tim robotičnim intonacijama, pa je ovaj vizija, onaj zna da njemu treba da verujemo, ovaj nastavlja započeto, a onome je vreme, i tačka. koliko ti ljudi žive izvan realnosti, to je strašno. meni čim neko krene tako kao paljevina da se obraća, umesto na normalan način, mine me želja da ga saslušam do kraja. stvarno kao da su drogirani tim zanosom...

Ово си лепо приметио !
Евиденто је да су политичари заборавили када су и сами били грађани (те прихватају најглупље савете од недотупавних пи-арова).
arianna arianna 13:01 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

Da li je vama važno to što je neko na formularu napisao student a ima 36 godina zaista ne bih da komentarišem.


Važno je. Ako neko sa 36 godina nije završio studije, taj nije sebe opravio a kako će tek druge, bolje i da ne pitam. Bolje da je napisao domaćin ili mašinbravar, nego student u 36 god.


Bila je jedna gospodja, lokalni političar, svuda se predstavljala kao "nesvršeni diplomirani ekonomista"... kao razlog, zašto nije završila studije koji je navela u biografiji, stajalo je, da je bila politički prognana.

Ko nije za sebe, nije ni za druge
charlie charlie 13:04 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

st.jepan
filip.maric
st.jepan

Ne, to je tačno to.
Mene medjutim, ovde više zanimaju sledeći ključni momenti:

Sve ovo se jednostavno razjašnjava objavljivanjem ugovora. Čini mi se da je ovde jasno ko se za to zalaže, a ko se tome protivi. Zato, transparentnost pre svega.

Naravno, ali ne bi trebalo da je žešći problem saznati da li je motor proizveden u Srbiji ili je uvezen u kompletu sa šasijom i menjačem. Po meni, to pitanje je retoričko, jer mi ne zvuči ni malo verovatno da bi Mercedes reskirao reputaciju (pa makar reputaciju i u zapećku Evrope) sa nekakvim neproverenim srpskim motorom.

Какав мотор !
Па ми тренутно не можемо да произведемо нити шибице, а камоли мотор!
Saša Radulović Saša Radulović 13:22 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

Važno je. Ako neko sa 36 godina nije završio studije, taj nije sebe opravio a kako će tek druge, bolje i da ne pitam


Kao što je rečeno, ta žena je preduzetnica i nije završila studije. Zašto nije napisala preduzetnik već je napisala student na formularu, zaista nije nešto što smatram bitnim.
predatortz predatortz 13:26 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

Saša Radulović
Važno je. Ako neko sa 36 godina nije završio studije, taj nije sebe opravio a kako će tek druge, bolje i da ne pitam


Kao što je rečeno, ta žena je preduzetnica i nije završila studije. Zašto nije napisala preduzetnik već je napisala student na formularu, zaista nije nešto što smatram bitnim.


Čime je tridesetšestogodišmja preduzetnica, sa ili bez završenog fakulteta, zaslužila mesto na poslaničkoj listi? Ne bi li to trebalo potkrepiti nekim činjenicama koje govore u prilog njenoj uspešnosti?
arianna arianna 13:26 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

Kao što je rečeno, ta žena je preduzetnica i nije završila studije. Zašto nije napisala preduzetnik već je napisala student na formularu, zaista nije nešto što smatram bitnim.



Zavisi šta preduzima, pa se toga stidi.... ali nije ni bitno, tako ste odlučili

Srećno !

cassiopeia cassiopeia 13:28 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

Važno je. Ako neko sa 36 godina nije završio studije, taj nije sebe opravio a kako će tek druge, bolje i da ne pitam


Možda je upisao faks u 33.

Poznajem dve osobe koje su u kasnim godinama studirale. Drug upisao u 35. a mamina prijateljica u 50. Oboje završili u roku.
Šta je tu čudno? Možda time što se predstavljaju kao studenti žele da naglase da rade na sebi i dalje i teže ka više znanja i umenja.

Atomski mrav Atomski mrav 13:34 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

Možda je upisao faks u 33.

Poznajem dve osobe koje su u kasnim godinama studirale. Drug upisao u 35. a mamina prijateljica u 50. Oboje završili u roku.
Šta je tu čudno? Možda time što se predstavljaju kao studenti žele da naglase da rade na sebi i dalje i teže ka više znanja i umenja.


Možda... a da postoji biografija, onda ne bi bilo dileme, zar ne? Saša kaže da se ljudi plaše da ostavljaju svoje podatke - kako da očekujemo da će onda zaista smeti da se uhvate u koštac sa svim ovim problemima koje Saša nabraja? Ne može se biti anonimni poslanički kandidat.
filip.maric filip.maric 13:36 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

Saša Radulović
Na to sam više puta odgovorio. I na twitteru. Vama izlgeda nije dosta pa da kažem još jednom.


Izvinio sam se već što sam dosadan

Saša Radulović

Od onih koji su hteli da uđu u politiku odabrali smo ljude sa najjačom biografijom. Vodili smo računa i o teritorijalnoj raspoređenosti. Svi koji su želeli, mogli su da se prijave i bili bi uzeti u obzir. I vi takođe.


Kada sam se javio na prvi poziv pitan sam samo da li želim da dežuram u Čumiću. Nisam to prihvatio. Niti sam želeo, niti bih ikada želeo da se uključujem u politiku, to sam eksplicitno napisao čim sam vas kontaktirao i verovatno me zato niste ni pitali ni za biografiju, ni za radno iskustvo, ni za mišljenje o bilo kom pitanju. To mogu da razumem i to poštujem.

Saša Radulović

Da li je vama važno to što je neko na formularu napisao student a ima 36 godina zaista ne bih da komentarišem. Vaše pravo.


Da, svaki dan radim sa studentima i meni lično je to pitanje važno. U društvu za koje se ja zalažem "večitih" studenata ne bi trebalo da bude. Uostalom i sadašnji zakon propisuje maksimalnu dužinu trajanja studija. Kako mogu da znam da se kandidatkinja koju ste predložili, ako dođe na mesto poslanika, neće zalagati da se to promeni i da se "maksimlano olakša prolaznost starim studentima", kako je to tražio ministar u ostavci Jovanović, a što je potpuno protivno mojim ubeđenjima?

Saša Radulović

Ljudi ne žele svoje CV-jeve na internetu. Veliki broj ljudi nije ni prihvatio da se kandiduje zato što se boje. Pripremamo po jedan pasus, ali to još nije gotovo i trenutno nije prioritet. Neki od ljudi na listi neće ni to. Njihovo pravo. Ja ih neću terati. Znam dobro kakvim pritiscima su ljudi izloženi i blatu kroz koje se provalače.


Mogu ovo donekle da razumem, mada je iz moje perspektive veoma čudno. Šta može biti loše ako neko pročita da sam završio tu i tu školu, da sam radio u toj i toj firmi ili ustanovi i da sam se u životu bavio tim i tim? Kakvi su to kandidati koji se stide da napišu nekoliko rečenica o svom obrazovanju i profesionalnom angažovanju? Naročito ako je sve čisto, kao što verujem da jeste. Kako će taj koji se stidi da napiše nekoliko redova o sebi da radi kao poslanik? Hoće li se i onda bojati i stideti da nastupa u javnosti gde se svaka reč beleži? Kako će pred novinare?

Saša Radulović

Ja razumem da je to vama jako važno i vi procenite sami. Imate sve liste na raspolaganju, znate njihov rad u prethodnim godinama, pa odlučite ko vas najbolje predstavlja.


Apsolutno nedvosmisleno ste mi vi najbliži. Da nije tako, ne bih vas ovoliko gnjavio. Moj komentar, koliko god delovao "napadački" je dobronameran. Sasvim je bez veze da vas bilo čime uslovljavam i to neću raditi. Prosto, meni, kao nekom ko podržava vašu opciju, mnogo bi lakše bilo da vas podržavam ako biste principe transparentnosti i jasnih kriterijuma prilikom izbora primenili i na svoju listu. Ovo je maraton, kao što ste rekli i nadam se da u boljim vremenima neće biti potrebe da diskutujemo oko ovakvih pitanja. Srećno!
arianna arianna 13:41 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

Možda time što se predstavljaju kao studenti žele da naglase da rade na sebi i dalje i teže ka više znanja i umenja.


Poštovanje svima koji studiraju pod stare dane, ali uopšte ne delim blagonaklon stav prema onima koji se prvo učlane u neku stranku, zaposle se, pa se tek onda sete da studiraju, i to o trošku građana ....

imali smo već slučajeve da su sekretarice iz raznih ministarstava završavale Megatrend, o državnom trošku, i na ispite išle službenim vozilima


sekretarica, službenim vozilom, pod rotacijom!, o trošku građana, polaže ispite i napreduje u službi
cassiopeia cassiopeia 13:52 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

Možda... a da postoji biografija, onda ne bi bilo dileme, zar ne? Saša kaže da se ljudi plaše da ostavljaju svoje podatke - kako da očekujemo da će onda zaista smeti da se uhvate u koštac sa svim ovim problemima koje Saša nabraja? Ne može se biti anonimni poslanički kandidat.


Naravno da se ne može biti anoniman ako pretenduješ da budeš poslanik. Saša valjda zna koga je angažovao i stavio na listu.

Samo sam htela da skrenem pažnju da postoji mogućnost da je neko kasnije upisao faks.
cassiopeia cassiopeia 13:55 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

ali uopšte ne delim blagonaklon stav prema onima koji se prvo učlane u neku stranku, zaposle se, pa se tek onda sete da studiraju, i to o trošku građana ....

imali smo već slučajeve da su sekretarice iz raznih ministarstava završavale Megatrend, o državnom trošku, i na ispite išle službenim vozilima



A kakve to veze ima sa konkretnom osobom sa liste koja je napisala da je student?

O slučajevima iz tvog komentara ovde nije ni bilo reči. Ili sam ja nešto propustila.
predatortz predatortz 13:59 11.03.2014

Re: Biografije kandidata


Naravno da se ne može biti anoniman ako pretenduješ da budeš poslanik. Saša valjda zna koga je angažovao i stavio na listu.


Nebitno je šta Saša zna o osobama koje su na listi. Saša, kao ti ili ja, može listi da da samo jedan glas. Bitno je da o ljudima sa liste zna što više glasača. Oni to mogu znati samo na osnovu biografija.

Ako biografija nema, listu možemo s pravom smatrati 'random listom'. Za takvu listu nije uputno glasati.
Atomski mrav Atomski mrav 14:00 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

Naravno da se ne može biti anoniman ako pretenduješ da budeš poslanik. Saša valjda zna koga je angažovao i stavio na listu.


E vidiš, to nije dobro. Ta mantra "Valjda ON zna..." ma ko to ON bio.
predatortz predatortz 14:02 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

E vidiš, to nije dobro. Ta mantra "Valjda ON zna..." ma ko to ON bio.


arianna arianna 14:03 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

A kakve to veze ima sa konkretnom osobom sa liste koja je napisala da je student?


Konkretnu osobu ne poznajem, a ovde se radi o mentalnom sklopu nekog ko se kandiduje za poslanika, a od škole ima veliki odmor i pribor za likovno.
cassiopeia cassiopeia 14:09 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

predator
Nebitno je šta Saša zna o osobama koje su na listi. Saša, kao ti ili ja, može listi da da samo jedan glas. Bitno je da o ljudima sa liste zna što više glasača. Oni to mogu znati samo na osnovu biografija.

Ako biografija nema, listu možemo s pravom smatrati 'random listom'. Za takvu listu nije uputno glasati.


Atomski mrav
E vidiš, to nije dobro. Ta mantra "Valjda ON zna..." ma ko to ON bio.



Razumem šta mi govorite.
I to mi je ok.
Možda nema detaljnijih podataka jer nisu stigli, kratak je rok od formiranja liste do izbora. Mnogo obaveza, a malo vremena...nemam pojma.

p.s. ja uvek nalazim opravdanje :)
predatortz predatortz 14:09 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

arianna
A kakve to veze ima sa konkretnom osobom sa liste koja je napisala da je student?


Konkretnu osobu ne poznajem, a ovde se radi o mentalnom sklopu nekog ko se kandiduje za poslanika a od škole ima veliki odmor i pribor za likovno.


Mislim da sad preteruješ. Ovo što ti zastupaš je krajnje diskriminatorsko gledište. Zakon podrazumeva da je svaki građanin jednak pred zakonom, samim tim ima jednaka prava na zastupljenost u Skupštini. Navešću ti samo primer Helmuta Kola, koji je po zanimanju taksista. Njegov doprinos novijoj istoriji Evrope je iznad doprinosa svih naših fakultetski obrazovanih ljudi u zbiru. To što ti ili ja imamo fakultete, ne znači da bi smo bili bolji političari od nekog bistrog zemljoradnika.
arianna arianna 14:16 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

Zakon podrazumeva da je svaki građanin jednak pred zakonom, samim tim ima jednaka prava na zastupljenost u Skupštini. Navešću ti samo primer Helmuta Kola, koji je po zanimanju taksista.


mislim da mašiš poentu..nije problem da neko napiše da je domaćica ili taksita, zidar, moler ili bravar i kao takav se kandiduje. To su časna i poštena zanimanja,i cenim ljude koji su ostvareni u svom poslu i hoće da doprinesu zajednici baveći se politikom.

Problem je šta sa neostvarenim i nepronađenim "pilićarima" koji se ne pronađu i ne snađu celog života, a jedini cilj im je da se ugnezde na državne jasle.

predatortz predatortz 14:20 11.03.2014

Re: Biografije kandidata


Problem je šta sa neostvarenim i neprnađenim "pilićarima" koji se ne pronađu i ne snađu celog života, a jedini cilj im je da se ugnezde na državne jasle.


Mi to ne možemo znati, zar ne. Zbog toga i tvrdim da je biografija kandidata korisna stvar. Ovako nagađamo, čak možda i vređamo...
cassiopeia cassiopeia 14:21 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

Konkretnu osobu ne poznajem, a ovde se radi o mentalnom sklopu nekog ko se kandiduje za poslanika, a od škole ima veliki odmor i pribor za likovno.


Zanimljivo je da znaš da od škole ima veliki odmor i pribor za likovno, njen mentalni sklop ti je poznat a ne poznaješ je.

arianna arianna 14:28 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

Zanimljivo je da znaš da od škole ima veliki odmor i pribor za likovno, njen mentalni sklop ti je poznat a ne poznaješ je.


Vidiš, baš lepo zapaženje

neki su za to išli u školu...nisu se bavili preduzetništvom i studirali u 36 godina
predatortz predatortz 14:29 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

arianna
Zanimljivo je da znaš da od škole ima veliki odmor i pribor za likovno, njen mentalni sklop ti je poznat a ne poznaješ je.


Vidiš, baš lepo zapaženje

neki su za to išli u školu...nisu se bavili preduzetništvom i studirali u 36 godina


Ako si išla u školu da bi vređala ljude koje ne poznaješ, trebala si se baviti kukičanjem.
cassiopeia cassiopeia 14:39 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

Vidiš, baš lepo zapaženje

neki su za to išli u školu...nisu se bavili preduzetništvom i studirali u 36 godina


Znam ljude koji su veoma edukovani da prave psihološke procene ali nikada, nikada od njih nisam čula da sa takvim uverenjem kao ti tvrde nešto za osobu koju ne poznaju. Čak i kad je poznaju više puta provere pretpostavku pa daju procenu, dijagnozu...

Lepo je što si uverena u svoje sposobnosti i znanja.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:23 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

Oooo..... ebale vas biografije kandidata.

Zar je teško ukapirati šta je najveći mogući domet glasanja za ovu listu na ovim izborima?
Pa ti da Radulović i još nekoliko ljudi uđu u skupštinu i da tamo, prvo, pokažu šta stvarno nameravaju i kako to nameravaju, (kritikama predloga zakona i predlaganjem drugačijih rešenja, bez obzira da li će se ta rešenja usvojiti ili ne, važno je javnosti predočiti postojanje alternative, postojanje drugačijih rešenja)
I drugo, da koliko se može spreče mahinacije i štetni ugovori,.
Za to je dovoljno jedan ili nekoliko ljudi.

Kad bude politička situacija takva da Radulovićeva lista bude imala kakve takve izglede da pravi vladu, ili da formira skupštinsku većinu, onda če zaista biti bitne biografije kandidata, jer će postojati neka mogućnost da ti kandidati postanu poslanici.
Postoji li sad realna mogućnostr da ta žena o kojoj se ovde priča postane predsatvnik Filipa Mariča ili nekog drugog?
Pa ne postoji, i što je onda njena biografija bitna?

E sad će teoretičari o tome kako oni do tančina poznaju teoriju demokratije.
Valjalo bi strvarno da je naše društvo došlo do faze kad su te nijanse bitne.
Ali nije jbg.
Perfekcionisti napred, ostali stoj.
Atomski mrav Atomski mrav 17:28 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

Kao što neko reče, nije u pitanju "svega par mandata" pošto lista nije manjinska. Grubo računato, partije koje pređu cenzus osvajaju bar desetak mandata. I u čemu je problem da se zna ko su ljudi na listi - ti i još neki tvrdite da uopšte nije bitno ko je na listi, bitno je da je to Radulovićeva lista pa ako gotiviš Radulovića, onda gotiviš automatski i one koji su na njegovoj listi. Ista priča kao i sa Vučićem, Dačićem, Đilasom, Tadićem, Čedom itd. To pokazuje da oni koji na taj način podržavaju Radulovića uopšte ne kapiraju o čemu on priča.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:31 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

Pa naravno da Mercedes nije prodao samo sasiju, msm jel znate vi sta je sasija?


Znam, a znaš li ti šta je autobus?

mala pomoć, nije šasija.



i u tom slucaju na takav autobus se ne stavlja miselinov znak.


Znak nije nikakv dokaz, može da bude i varka.
Dokaz je ugovor.
Znaš li ti za postojanje ugovora u investiciji mercredesa u Srbiju i o zajednićkoj proizvodnji autobusa?

Da li firma i mnogo manjeg nivoa od mercedesa ulazi u proizvodnju novog proizvoda, na novom tržištu, u novim fabrikama, bez ikakve logistike u smislu prodajne mreže, servisne mreže, marketinnga?
Ima li ičega od toga?
Nema naravno, zato što mercedes i ne počinje nikakvu novu proizvodnju,
Prodaje delove, pa ko ih kupi neka radi s njima šta mu je volja.
Kupio si ih, platio, tvoji su, ja s tim više nemam ništa.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:36 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

lista pa ako gotiviš Radulovića,


Ne gotivim ja Radulovića.
Niti ga poznajem niti odobravam svaki njegov potez.
Na prošlom njegovom blogu sam ostavio ni malo prijatan komentar po njega, i ne samo na prošlom blogu.
Daleko sam ja, mrave, od nekog ko ima idole i ko sledi ličnosti.
Premator sam ja ta to.
Ali mogu, čini mi se, da razlikujem suštinu ideje, realnih okolnosti za njeno ostvarivanje ili makar pokušaj ostvarivanja, od teoretisanja o idealnom modelu demokratije.
Atomski mrav Atomski mrav 17:43 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

Ali mogu, čini mi se, da razlikujem suštinu ideje, realnih okolnosti za njeno ostvarivanje ili makar pokušaj ostvarivanja, od teoretisanja o idealnom modelu demokratije.

Pitanje biografija kandidata na izbornoj listi Saše Radulovića je sasvim konkretno jer se radi baš o toj izbornoj listi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:50 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

Pitanje biografija kandidata na izbornoj listi Saše Radulovića je sasvim konkretno jer se radi baš o toj izbornoj listi.


Suština ideje je da Radulović postavi biografije?

Ja mislio da je suština da se u skupštini pojavi grupacija koja će biti opozicija dosadašnjem sistemu partokratije.
Ali ako su nekome biografije suština...nemam ništa protiv.
Atomski mrav Atomski mrav 18:00 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

Ja mislio da je suština da se u skupštini pojavi grupacija koja će biti opozicija dosadašnjem sistemu partokratije.

I ako se u toj grupi nađu osobe o kojima se ne zna baš previše sem da su bili na toj i toj listi, onda je ta suština promašena.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:26 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

Atomski mrav
Ja mislio da je suština da se u skupštini pojavi grupacija koja će biti opozicija dosadašnjem sistemu partokratije.

I ako se u toj grupi nađu osobe o kojima se ne zna baš previše sem da su bili na toj i toj listi, onda je ta suština promašena.


I zbog te mogućnosti ne treba ni pokušati da se nešto promeni?

Ako je nekome ovo stanje dovoljno dobro da promene nisu neophodne, onda on može čekati neku drugu idealnu priliku da ovo dobro stanje učini idealnim.

Ali ako neko smatra da u stanju u kome ne postoji ni jedan, ali ni jedan jedini parametar (zaduživanje, nezaposlenost, deficit, realne plate, pad proizvodnje.....) nije stanje u kom se može cinculirati oko finesa, taj će taj teoretski rizik prihvatiti.
Jer rizik je samo teoretski u slučaju da nemaš neki konkretan podatak o nedostojnosti kandidata sa Radulovičeve liste.

I pitah već, šta se gubi u slučaju da se taj teoretski rizik dogodi?
Šansa da se nekome drugome da prilika da stanje promeni (koje taj eventualni drugi?)
Ili nevinost, mogućnost da se kaže, mene nikad niko nije pre ebao.

rade.radumilo rade.radumilo 19:29 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

Znam, a znaš li ti šta je autobus?

mala pomoć, nije šasija.


hajkula1 hajkula1 20:38 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

hoochie coochie man
Pitanje biografija kandidata na izbornoj listi Saše Radulovića je sasvim konkretno jer se radi baš o toj izbornoj listi.


Suština ideje je da Radulović postavi biografije?

Ja mislio da je suština da se u skupštini pojavi grupacija koja će biti opozicija dosadašnjem sistemu partokratije.
Ali ako su nekome biografije suština...nemam ništa protiv.




Ja koliko vidim, nemaju vremena da dišu. Nema bilborda, plakata, spotova... Samo iz mesta u mesto, tribine, direktan kontakt s ljudima.

st.jepan st.jepan 20:40 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

Naravno da je prodao sasiju + motor + transmisiju

Ne!
PPV je izričito naglasio da je motor srpski:
"Naš je motorr, Mercedesove su šasije i još neki delovi..."

Ne umem da isecam, to je u 25. sekundi (a vidim, n'umem ni da kačim klip).
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UGJ5v7EqRXo[/youtube]

Ovo je dabome mal' pa nemoguće, ali ne verujem da je PPV svesno slagao - biće da ga je ponelo.
Atomski mrav Atomski mrav 20:42 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

Ali ako neko smatra da u stanju u kome ne postoji ni jedan, ali ni jedan jedini parametar (zaduživanje, nezaposlenost, deficit, realne plate, pad proizvodnje.....) nije stanje u kom se može cinculirati oko finesa, taj će taj teoretski rizik prihvatiti.


I glasati opet PROTIV a ne ZA.
filip.maric filip.maric 22:10 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

hoochie coochie man

Evo pomeno si moje ime eksplicitno pa još jednom da repliciram i da pokušam da zaokružim ovu diskusiju (oteglo se previše). Saglasni smo oko velikog broja stvari. Nismo saglasni da li su te biografije bitne. Ja smatram da jesu, ti smatraš da nisu - moje pravo, tvoje pravo. Čini mi se da je sada jasno da neće biti objavljene tj. ponuda je uzmi-ili-ostavi. Ja ću verovatno da uzmem iz razloga koje ti nabrajaš, ali sa izvesnom dozom nelagode za koju mislim da je bespotrebno stvorena i da je veoma jednostavno mogla biti otklonjena. Ključna razlika među nama je što ti stalno postavljaš pitanje "zašto da budu objavljene", a ja postavljam pitanje "zašto da ne budu objavljene"? Ja na tvoje pitanje pokušavam da dam neke argumente, ti ih ne prihvataš. Ti na moje pitanje ne daješ odgovore (osim stava da su nebitne). Ja ne vidim ni jedan objektivan razlog zašto biografije ne bi bile objavljene. Kontraargumenti koji bi mogli da se navedu kao odgovor na moje pitanje, su, čini mi se, sledeći.
A) To zahteva previše posla i truda. - Mislim da ovo ne može biti izgovor jer svako o sebi može za najviše pola sata da napiše par rečenica i onda je potrebno samo nekoliko sati da jedan dobrovoljac to objedini i okači negde.
B) Ljudi se boje blata. - Mogu da razumem, ali oni su kandidati za javnu funkciju i ne bi smeli da se "stide" da napišu elementarne podatke o sebi.
C) Lista je na brzinu sastavljana i neki ljudi su ubačeni tu samo forme radi jer verovatno nemaju šanse da budu izabrani. - Razumem u potpunosti i mislim da to nije problem. Ako su njihove biografije "čiste" (u šta ni u jednom trenutku nisam posumnjao) ne vidim da je neki problem čak i ako su "prazne".
D) Nebitno je šta piše u tim biografijama. - Ja ovo ne mogu da razumem, a čak i da je iz nečije perspektive tako, opet ne vidim zašto ne objaviti ako su neki potencijalni glasači eksplicitno rekli da njima jeste bitno.

Ja u ovoj širokoj diskusiji zaista nisam uspeo vidim ni jedan zadovoljavajući odgovor na pitanje "zašto ne objaviti?" tj. "šta se objavljivanjem gubi". Pozdrav, u nadi da naredni put neće biti potrebe da diskutujemo o ovim temama.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:25 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

jučna razlika među nama je što ti stalno postavljaš pitanje "zašto da budu objavljene", a ja postavljam pitanje "zašto da ne budu objavljene"?


Ne vidim to kao ključnu razliku
Ja, uostalom, ni ne postavljam to pitanje, zašto da budu objavljene.
Moje pitanje je, zar je to, biografije, toliko bitno da se ono postavlja kao važna tema u polemici za ili protiv Radulovićeve politike.
Meni se druge teme čine neuporedivo važnijim pa mi insistiranje na ipak perifernoj temi bode oči.


Pozdrav, u nadi da naredni put neće biti potrebe da diskutujemo o ovim temama.

Što bre, šta fali diskusiji u kojoj se ne slažemo?

Pozdrav
filip.maric filip.maric 22:52 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

hoochie coochie man

Moje pitanje je, zar je to, biografije, toliko bitno da se ono postavlja kao važna tema u polemici za ili protiv Radulovićeve politike.
Meni se druge teme čine neuporedivo važnijim pa mi insistiranje na ipak perifernoj temi bode oči.


Pa oko drugih tema smo se lako saglasili
arianna arianna 23:08 11.03.2014

Re: Biografije kandidata

Što bre, šta fali diskusiji u kojoj se ne slažemo?


bravo!

meni se baš dopada diskusija suprotstavljenih stavova

a kad se već Saša Radulović i pokret "Dosta je bilo", zalažu za transparentnost u ugovorima, poslovanju, privredi .... ajmo i biografije na sunce.


Transparentno ...pa da vidimo ko su nam budući političari i nosioci javnih funkcija, i kakav to kapacitet u ljudskim resursima ima ovaj pokret


p.s.

Simpatičan onaj današnji performas sa Supermenom i Betmenom :)))
jkt2010 jkt2010 04:18 12.03.2014

Re: Biografije kandidata

predatortz
ima jednaka prava na zastupljenost u Skupštini

Jok brate nego ima jednaka prava da ucestvuje u politickom zivotu, da bira i da bude biran.

A ovi satro obrazovani kojima ovo nije jasno - govore o sebi samima sve najgore. Dzaba posle idu na blog o rudarima da dizu palceve...
jkt2010 jkt2010 04:34 12.03.2014

Re: Biografije kandidata

hoochie coochie man
da Radulović i još nekoliko ljudi uđu u skupštinu i da tamo, prvo, pokažu šta stvarno nameravaju i kako to nameravaju, (kritikama predloga zakona i predlaganjem drugačijih rešenja, bez obzira da li će se ta rešenja usvojiti ili ne, važno je javnosti predočiti postojanje alternative, postojanje drugačijih rešenja)

Ne pricaj da se skupstinski prenosi jos uvek gledaju?!?
Znam ono ranih devedesetih, to se gledalo... ali 21.vek... godina 2014. ...

Nego sta rece da je Radulovicev cilj?

Meni izgleda da je cilj da se okacimo na parazitski sistem koji kritikujemo. A posto nema sanse/nacina da ista ikada uradimo i z n u t r a (jer se nema snage), onda cemo moci na miru da se slepujemo na tom sistemu, pricamo price i uzivamo kao i ostali paraziti sve dok v e c i n a u tom sistemu ne odluci da se samozapali. Ako li gresim, gde je deklaracija da ce (ako budu izabrani) celu tu borbu protiv parazita da iznesu volonterski, na prilozima? Da banku iz budzeta nece da uzmu? LINK please.. anyone?

Covek je efikasno jos u kampanji zalupio vrata i spalio sve mostove ka vlasti. Realno, on u Srbiji moze da menja samo - sijalicu.
jkt2010 jkt2010 04:37 12.03.2014

Re: Biografije kandidata

Atomski mrav

uopšte nije bitno ko je na listi, bitno je da je to Radulovićeva lista pa ako gotiviš Radulovića, onda gotiviš automatski i one koji su na njegovoj listi.

Kazem ja, Jehovini svedoci...
jkt2010 jkt2010 04:51 12.03.2014

Re: Biografije kandidata

odustajem...

chitach chitach 07:57 12.03.2014

Re: Biografije kandidata

Navešću ti samo primer Helmuta Kola, koji je po zanimanju taksista.


vjerovatno si mislio na Josku Fisera , Helmut Kol je doktorirao filozofiju u 29. godini.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:46 12.03.2014

Re: Biografije kandidata

Ako li gresim, gde je deklaracija da ce (ako budu izabrani) celu tu borbu protiv parazita da iznesu volonterski, na prilozima?


Da se odreknu poslaničke plate i da o svom ruhu i kruhu tebi prave bolju državu?
Ako takve tražiš eno ti Palme, on se odrekao plate.

Znaš, dok tako razmišljaš pokazuješ da tebi još uvek gori komunizma plam.

Mani se te demagogije leba ti, dvadeset prvi vek je, pogledaj kalendar.
hajkula1 hajkula1 16:51 10.03.2014

Dosta je bilo!

Zato vas pozivam da u narednim danima putem statusa na Fejsbuku, Tvitera, blogova, objasnite zašto podržavate naš program.



Svi dosadašnji su se izvrteli i vodili nas iz zla u gore, rukom ruku milujući, dograđujući i usavršavajući svoj sistem krađe, korupcije... Ugovori su tajni a šta je to drugo nego omerta?

Jedino si ti rekao, dosta je bilo, kada su pružili ruke ka budžetu. Setila sam se Laze Pačua


http://www.akter.co.rs/weekly/32-ekonomija/33484-lazar-pa-u-dr-avni-kir-janja-na-kub.html



Zaokružiću 15. - Dosta je bilo - Saša Radulović, jer su (me) drugi slagali više puta a ja moram nekome da dam poverenje.



Sinoć, gledam, predizborno izveštavanje; ne znam koliko je otvoreno preduzeća, koliko predizbornih obraćanja, koliko puta po koliko minuta posvećeno ovima na vlasti i njima bliskih; a za, Dosta je bilo - Saša Radulović, zalaže se za reformu zdravstvenog sistema. I - toliko. Preksinoć takođe nemušto u jednoj rečenici.


jepet jepet 17:34 10.03.2014

Citajuci

program Dostajebilo primetih da se ceo odnosi samo i iskljucivo na unutrasnje prilike u zemlji. Posto te silne promene nece moci da se dese u vakuumu, htela bih da cujem odgovore (stavove) ove politicke opcije na sledeca pitanja:

a) (Relativna) Vojna neutralnost?
b) NATO? Partnerstvo za mir?
c) Rusija i CSTO?
d) Kina (i kineske investicije u strateske resurse Srbije - posebno mineralne)?
e) Dalja reforma sistema odbrane da ili ne? Ako da - koje reforme? Ako ne - zasto ne?
f) Razvoj vojne industrije? Po kojim principima i standardima?
g) Cyber-defence ulaganja?
f) Transparentnost stranih ulaganja u strateske resurse? Posebno se odnosi na cinjenicu da ni danas ne znamo koliko je Rio Tinto platio za eksplorativnu licencu u Jadru a vec se prica o eksploatativnoj licenci.

Hvala.
hajkula1 hajkula1 20:07 10.03.2014

Re: Citajuci

jepet
program Dostajebilo primetih da se ceo odnosi samo i iskljucivo na unutrasnje prilike u zemlji. Posto te silne promene nece moci da se dese u vakuumu, htela bih da cujem odgovore (stavove) ove politicke opcije na sledeca pitanja:

a) (Relativna) Vojna neutralnost?
b) NATO? Partnerstvo za mir?
c) Rusija i CSTO?
d) Kina (i kineske investicije u strateske resurse Srbije - posebno mineralne)?
e) Dalja reforma sistema odbrane da ili ne? Ako da - koje reforme? Ako ne - zasto ne?
f) Razvoj vojne industrije? Po kojim principima i standardima?
g) Cyber-defence ulaganja?
f) Transparentnost stranih ulaganja u strateske resurse? Posebno se odnosi na cinjenicu da ni danas ne znamo koliko je Rio Tinto platio za eksplorativnu licencu u Jadru a vec se prica o eksploatativnoj licenci.

Hvala.




Ne znam konkretno koji su sve međunarodni ugovori potpisani, niti se zna sadržaj tih ugovora. To može da zna samo ko je bio u Ministarstvu odbrane do sada, ko je potpisivao. Potpisano mora da se poštuje.
Svakako vojna neutralnost koliko god je to moguće.

Svakako saradnja sa svim državama i organizacijama u interesu Srbije i svih nas. Iskoristiti na što bolji način sporazume sa Rusijom, CSTO...

Okruženi smo zemljama EU, to treba da iskoristimo kao prednost. Imamo sporazum sa Rusijom, što takođe treba da koristimo (do sada nismo).

Saradnja i sa Kinom, naravno.

Saradnja sa svakim gde imamo interes.

Što se eksploatacije minerala tiče, mora da se poštuje interes i ekologija.

Transparentnost, transparentnost, transparentnost.

Što se do sada, potpisanih nepovoljnih ugovora tiče, gde god je moguća tužba, znajući Sašu, tužiće. (Ministarstvo sa Sašom na čelu, uputili su 12 tužbi, za samo par meseci dok je bio u kabinetu.)

Saša je rekao da su četiri puta veća domaća ulaganja od stranih i da bi se rasterećenjem privrede mnogostruko uvećala. Po meni, logično je. Takođe, znam za domaće firme koje imaju ponude za saradnju sa stranim firmama a predložene izmene bi im to olakšale. Kako? Pa tako jer izvikani giganti na klimavim nogama Fiat (ili kao što beše US Steel) na primer, đa iz Italije u Poljsku, đa u Srbiju, đa tamo, đa vamo... da pokupe subvencije, podignu kredite, prodaju što se rasprodati može, očerupaju i oglođu do koske; sve je to špekulativno a ne privredno ponašanje iz čega malo njih u vrhu ima neku korist a država, društvo u Srbiji dugoročno, štetu.


Drugi koji bi došli da se privredno ponašaju, su neravnopravni. Postoje poslovi gde se stranim firmama isplati da posluju sa našim jer u svojim zemljama budu oslobođeni poreza, sa smanjenjem troškova koje Saša predlaže, pri plasmanu u treće zemlje, proizvod bi bio konkurentiniji. (O ovako nekom primeru nisam čula da je Saša pričao, ali sam po malo u toku sa dešavanjima u privredi, razumela sam za šta se on zalaže i sklopila kockice.) Možda bude nešto od mene jednog dana.


Saša se zalaže za razumne poreze. (Prepričavam ono što sam odslušala, pročitala, možete da nađete na pressu, facebooku, u Sašinim tekstovima na blogu).
Ako neko recimo naplati 300 evra neki posao, nerazumno je da 120 evra da za poreze.
Zalaže se za progresivno oporezivanje, do jednog iznosa je neoporezivo, od tog do nekog iznosa stopa bi bila jedna, pa od nekog do sledećeg druga stopa, od sledećeg do idućeg, treća...
Ovde takođe vidim dobrobit, imala bih servisera za rernu ili zamrzivač u komšiluku. Zbog nerazumnih poreza, izgubili smo mnoge servisere i razne, takozvane male zanatlije. Mladi koji su završili za servisere bele tehnike (na primer) nemaju gde da steknu praksu, niti gde da se zaposle. Vidim mnogo bolje uslove za razne poslove, za lakši start i lakše održavanje poslovanja počev od nekih poslova koji su više sezonski, knjigovodstvenih i raznih drugih usluga... Tako se otvaraju uslovi za male, porodične biznise. Umesto da grickaju prste i međusobno se ujedaju zbog besposlice, besparice, porodice će se okupljati oko zajedničkog cilja, oko zajedničkog posla. Brak i porodicu održava zajednički cilj.
Tu je benefit i za decu, biće manje na ulici, postepeno će se uključivati u biznis (kao u drugim državama).

jepet jepet 20:47 10.03.2014

Re: Citajuci

hajkula1 ne znam da li ste portparol stranke ili u istoj imate drugu funkciju koja vas ovlascuje da dajete zvanicne odgovore o politici stranke ali, uz sve duzno postovanje, niste mi pruzili odgovor ni na jedno pitanje. Zbog toga bih definitivno vise volela da dobijem odgovor od autora bloga i to detaljno. Iz nekoliko vrlo jednostavnih razloga:

a) ne mora se raditi u Ministarstvu odbrane da bi se imao stav prema gorenavedenim stvarima ili da bi se imala saznanja o njima
b) 'vojna neutralnost koliko god je to moguce' nije odgovor. Zapravo, ne znaci apsolutno nista. Prevedeno na laicki jezik znaci 'vojna neutralnost - da, sem ukoliko ne'. Kao neko ko se profesionalno bavi pitanjima medjunarodne bezbednosti i odbrane ocekujem da stranka koja trazi glasove javnosti toj javnosti pruzi detaljan i precizan odgovor o tome da li ce Srbija (re)definisati okvire sadasnje 'relativne vojne neutralnosti' (trenutno je ta, veoma vazna, karakteristika nase spoljne i bezbednosne politike usvojena tek kao jedna od tacaka u okviru rezolucije o Kosovu iz decembra 2007 i formulisana kao 'vojna neutralnost u odnosu na sve postojece saveze' sto zapravo znaci da bi se od vojne neutralnosti moglo odstupiti radi ulazenja u novi savez).
c) Srbija vec ucestvuje u vojnim misijama UN i EU ali je i clanica PzM pa je neophodno znati da li ce se Restart zalagati za prosirenje zakonskog okvira za ucesce u misijama uspostavljanja i odrzanja mira tako da ukljuci i PzM
d) 'saradnja sa svima' ne znaci apsolutno nista. To je zvanicna politika svih stranaka na srpskoj politickoj sceni a do sada smo imali prilike da vidimo kako to funkcionise i koliko je haoticno. Dakle, zanima me ( a verujem i druge birace) koji su principi i prioriteti saradnje sa navedenim zemljama i organizacijama.
e) Opet 'sto se minerala tice mora da se postuje interes i ekologija' nije odgovor na moje pitanje. Interes se i do sada postovao samo ciji i kakav to je pitanje. Ja hocu da znam da li ce Srbija imati strategiju razvoja i upotrebe strateskih resursa koja ce biti pustena u javnu raspravu a ne oktroisana. Hocu da znam da li ce se objaviti svi podaci o do sada sklopljenim ugovorima i koji je to tacno interes (i kakav) i principi na osnovu kojih ce se odlucivati o eksploraciji, eksploataciji i drugim oblicima koriscenja mineralnih resursa, posebno kada su u pitanju strani investitori.
nim_opet nim_opet 00:02 11.03.2014

Re: Citajuci

Svakako vojna neutralnost koliko god je to moguće.


Zasto? Ja do sada ne cuh smislenu analizu o koristima i troskovima "vojne neutralnosti". Uostalom, posto je vojska pod civilnom kontrolom, tj. deo politickog sistema zemlje, sta u nasim, prakticnim (ne teoretskim terminima medjunarodne politke) uopste znaci "vojna neutralnost" i kako i koliko je odvojena od "ne-vojne"? Svajcarska je neutralna zemlja - ne "vojno-neutralna" nego neutralna. Svi sporazumi sa Svajcarskom se baziraju na tom principu - umesto sveobuhvatne primene recimo EFTA/EU zakona, Svajcarska potpisuje bilateralne ugovore, ne bi li bila tretirana kao ugovorna strana a ne clanica. Svedska je neutralna zemlja, clanica EU. Svedska neutralnost podrazumeva neucestvovanje u ratovima, ali Svedska odbrambena politika jeste deo zajednicke EU odbrambene politike. Svedski vojnici su i u Bosni i u Afganistanu. Kao i Austrijski.

Sta neutralnost znaci za Srbiju nije definisano, zakon kao i ustav 2006 su doneti na krilima Kostunicinog populizma, prepunog floskula i mitova.
dr.wagner dr.wagner 08:38 11.03.2014

Re: Citajuci

.... jutro

jepet
hajkula1 ne znam da li ste portparol stranke ili u istoj imate drugu funkciju koja vas ovlascuje da dajete zvanicne odgovore o politici stranke ali, uz sve duzno postovanje, niste mi pruzili odgovor ni na jedno pitanje. Zbog toga bih definitivno vise volela da dobijem odgovor od autora bloga i to detaljno.



-Nezainteresirana sam strana , ali samo jednu primjedbu ...

-Ne bih relativizirao utjecaj gospođe/gospođice H-1 na političku scenu ...

-Čak Vam je i odgovorila .... meni je na primjer , sasvim jasna njena poruka
da u ovoj fazi (bilo kojih balkanskih) izbora , glasove ne donose nedvosmislena
opredjeljenja o npr. "daljoj reformi obrane" ili "o razvoju cyber defence"

-Samo , znate nju ... tajnovita je , ponekad i neodređena ...


Wagner
highshalfbooze highshalfbooze 11:08 11.03.2014

Re: Citajuci

program Dostajebilo primetih da se ceo odnosi samo i iskljucivo na unutrasnje prilike u zemlji.


Rekao bih neku na ovo, mada nisam u stranci. Da bi uređivali spoljnu politiku zemlje, moramo urediti unutrašnju organizaciju, i uspostaviti institucije sistema na zdrave noge. Može neko da obećava lično kule i gradove i da priča što drugi žele da čuju, ali to ne znači da će to i da uradi. Jedino pravilno postavljanje sistema i institucija u ovoj zemlji mogu da garantuju odgovornost i transparentnost u radu.
Ova pitanja koja ste postavili zahtevaju obimnu studiju o svakom pitanju ponaosob. Bilo bi neodgovorno da iko pokuša da odgovori na ta pitanja samo sa jednom rečenicom.
jkt2010 jkt2010 12:55 11.03.2014

Re: Citajuci

Saša se zalaže za razumne poreze.

Dok se svi ostali iz sve snage i petnih zila zalazu za nerazumne poreze..?
rade.radumilo rade.radumilo 12:57 11.03.2014

Re: Citajuci

Dok se svi ostali iz sve snage i petnih zila zalazu za nerazumne poreze..?


Ne, zalažu se za očuvanje statusa kvo, koji nas je i doveo ovde gde smo.
charlie charlie 13:12 11.03.2014

Re: Citajuci

jepet
program Dostajebilo primetih da se ceo odnosi samo i iskljucivo na unutrasnje prilike u zemlji. Posto te silne promene nece moci da se dese u vakuumu, htela bih da cujem odgovore (stavove) ove politicke opcije na sledeca pitanja:

a) (Relativna) Vojna neutralnost?
b) NATO? Partnerstvo za mir?
c) Rusija i CSTO?
d) Kina (i kineske investicije u strateske resurse Srbije - posebno mineralne)?
e) Dalja reforma sistema odbrane da ili ne? Ako da - koje reforme? Ako ne - zasto ne?
f) Razvoj vojne industrije? Po kojim principima i standardima?
g) Cyber-defence ulaganja?
f) Transparentnost stranih ulaganja u strateske resurse? Posebno se odnosi na cinjenicu da ni danas ne znamo koliko je Rio Tinto platio za eksplorativnu licencu u Jadru a vec se prica o eksploatativnoj licenci.

Hvala.

Ееееееее, па !
Много питаш !
Добићеш (вероватно) одговор да ће то бити наредна агенда - након решавања горућих питања.
Saša Radulović Saša Radulović 13:30 11.03.2014

Re: Citajuci

Mi smo mala zemlja. Treba da se bavimo regionalnom saradnjom i učešćem u međunarodnim organizacijama. Treba da ostanemo vojno neutralni. Vojna industrija treba da se razvija. Pored prihoda, vojna industrija je i jedan od oslonaca razvoja nauke. Saradnja samo sa državama gde nisu moguće zloupotrebe.

Pitanja minerala su ekonomska pitanja, a ne spoljnopolitička. Nemaju veze ni sa Kinom ni sa Rusijom. Do sada sam i kao ministar privrede samo čuo priče.

Svi ugovori moraju da budu javni, ne samo oni u vezi sa strateškim resursima. Tačka. Država mora da prekine da potpisuje tajne ugovore. Oni su uvek štetni.
predatortz predatortz 13:34 11.03.2014

Re: Citajuci

Mi smo mala zemlja. Treba da se bavimo regionalnom saradnjom i učešćem u međunarodnim organizacijama. Treba da ostanemo vojno neutralni.


Da li Srbija, sa svojim istorijskim iskustvom, može da sebi dozvoli luksuz da ostane vojno neutralna?
Osim toga, nije dovoljno reći: "Ja sam neutralan!", tu neutralnost neko mora i da ispoštuje. Vidimo da to ne polazi za rukom mnogo većim i bogatijim državama. U slučaju opšte žurke, ne smem ni da zamislim u šta bi se vojna neutralnost Srbije izrodila.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:01 11.03.2014

Re: Citajuci

može vojno samo da bude sa Zapadom ili sa Rusijom... sa Zapadom bi trebalo zaboraviti - hajde, neću reći poslednjih 23 godine pošto, neka bude, onda je Zapad prašio po komunizmu; ali šta reći za poslednjih 14 godina kada nas je pod devizom demokratizacije, globalizacije, denacifikacije (sic! - hrvate, litvance i slične nije nikada niko denacifikovao a najnormalnije su inkorporirani u evroatlantske saveze dok se kod nas otvoreno šetkaju zlonamerni ljudi i još se hvale svojim uspesima u "denacifikaciji" srbije)) Zapad ojadio? dole kod mene se čak i hvale otvoreno naši ljudi kako su pošteno sticali na uništenju srbije - okej, uz prihvatanje našeg domaćeg parazitizma... no ja nisam parazit, poznajem masu ljudi iz srbije i niko od njih nije parazit, niko od nas nije učestvovao u ratovima - a činimo Srbiju?! sa Rusijom srbija može da postupa samo po ukazima. neutralna vojno ne može da bude nikako. a po istraživanjima, 87% procenata Srba smatra Rusija za prijateljsku, i sličan broj ljudi smatra Ameriku za neprijateljsku zemlju. Rusija i Amerika su se pokačili vojno oko ukrajine, sirije, i drugih. masa pravoslavnih država vidi u usponu Rusije jedinu odbranu od američke hegemonije u svetu.
jepet jepet 16:46 11.03.2014

Re: Citajuci

Dakle, da preciziramo:

a) 'treba da se bavimo regionalnom saradnjom' znaci ucesce u regionalnim inicijativama (sto smo radili i do sada). Nastavak politike.
b) Ucesce u medjunarodnim organizacijama bi trebalo da znaci 'da' EU i UN (ukljucujuci misije) ali 'ne' NATO jer sledeca recenica kaze 'treba da ostanemo vojno neutralni'. Takodje znaci i da smatrate da treba da zadrzimo status posmatraca u CSTO.
c) o ucescu u mirovnim misijama pod okriljem NATO (PzM) mi niste odgovorili (imajuci na umu da neke neutralne evropske zemlje u njima ucestvuju, odrednica 'ostajemo neutralni' ne zadovoljava kao odgovor)
d) da 'vojna industrija treba da se razvija i bude jedan od oslonaca razvoja nauke' je opste mesto i ne govori nam o Vasoj proceni stanja vojne industrije i onoga sto u njoj moze da se unapredi, promeni, razvije.
e) zloupotrebe su moguce u svakoj saradnji. Ipak bih volela da se blize odredite kada su u pitanju nabrojane zemlje. Saradnja saradnje radi ne moze biti jedina vodilja ako pristupanje EU ostaje prioritet. Pogotovo ne sa Rusijom i Kinom.
f) Na zalost, pitanja strateskih minerala su samo u teoriji stvar ekonomije a ne i spoljne politike. To ce vam lako i brzo potvrditi iskustva Avganistana, Azerbejdzana, Kazakhstana, i veliki broj africkih zemalja (racunajuci Kongo i njihova nalazista tantaluma i Ganu i njene probleme sa Kinom i kineskim investicijama). Sa najvecim evropskim (i drugim u svetu) nalazistem upotrebljivog litijuma u rukama australijsko-britanske kuce koja je poznata, izmedju ostalog i po tome da je kineski gigant Chinalco pokusao da otkupi veliki udeo akcija pod uslovom da u njegovo vlasnostvo predje nekoliko rudnika (ukljucujuci i Jadar) i uz cinjenicu da Nemacka na primer (ali i Italija) ima ogromne razvojne planove za 'green' automobile koji koriste li-ion baterije (da ne pominjemo druge upotrebe) - misliti da su strateski minerali samo stvar ekonomije je malcice naivno.
g) ako ste kao ministar privrede culi 'samo price' o pitanjima upravljanja strateskim resursima u Srbiji - meni je to razlog za veliku zabrinutost i stanjem u zemlji i cinjenicom da se to nije naslo u Vasem programu
f) niste mi odgovorili na pitanje da li ce Srbija dobiti pregled i strategiju razvoja i upravljanja strateskim resursima i da li ce ona biti predmet javne debate

hajkula1 hajkula1 20:23 11.03.2014

Re: Citajuci

predatortz
Mi smo mala zemlja. Treba da se bavimo regionalnom saradnjom i učešćem u međunarodnim organizacijama. Treba da ostanemo vojno neutralni.


Da li Srbija, sa svojim istorijskim iskustvom, može da sebi dozvoli luksuz da ostane vojno neutralna?
Osim toga, nije dovoljno reći: "Ja sam neutralan!", tu neutralnost neko mora i da ispoštuje. Vidimo da to ne polazi za rukom mnogo većim i bogatijim državama. U slučaju opšte žurke, ne smem ni da zamislim u šta bi se vojna neutralnost Srbije izrodila.



U slučaju opšte žurke, opredeljeni za bilo koji savez, ne smem da pomislim...

Tu smo baš gde se ukrštaju uticaji i težnje velikih sila a bilo s kojom da se povežemo, svakako smo na ivici, pa tako u opasnosti od prvog udara. Ako podsetim da velike sile trguju, ne zvuči utešno. Svakako smo u procepu.
nim_opet nim_opet 20:45 11.03.2014

Re: Citajuci

Sa najvecim evropskim (i drugim u svetu) nalazistem upotrebljivog litijuma u rukama australijsko-britanske kuce koja je poznata,


Ehm....presekoh se kad procitah, pa onda razumeh da se odnosi na Srbiju? Jel imate izvor mozda? Ne Politiku/Novosti itd - respektabilan izvor koji je radio procenu zaliha litijuma? US Geological Survey procenjuje rezerve Cilea na oko 9MM tona, Bolivije na oko 7MM tona, Amerike na oko 5.5, Argentine 6.5, Kine oko 5.4MM itd. Rezerve u Srbiji su procenjene na oko milion, kao u Rusiji i Kanadi, za 2014. (http://minerals.usgs.gov/minerals/pubs/commodity/lithium/mcs-2014-lithi.pdf)

Ovo su procene rezervi, dakle ne nalazista koja se eksploatisu, tj. proizvode litijum. Sto se proizvodnje tice, u Evropi barem po USGS podacima, osim Portugala (570tona), 2013 niko nije proizvodio litijum.

nim_opet nim_opet 20:45 11.03.2014

Re: Citajuci

Sa najvecim evropskim (i drugim u svetu) nalazistem upotrebljivog litijuma u rukama australijsko-britanske kuce koja je poznata,


Ehm....presekoh se kad procitah, pa onda razumeh da se odnosi na Srbiju? Jel imate izvor mozda? Ne Politiku/Novosti itd - respektabilan izvor koji je radio procenu zaliha litijuma? US Geological Survey procenjuje rezerve Cilea na oko 9MM tona, Bolivije na oko 7MM tona, Amerike na oko 5.5, Argentine 6.5, Kine oko 5.4MM itd. Rezerve u Srbiji su procenjene na oko milion, kao u Rusiji i Kanadi, za 2014. (http://minerals.usgs.gov/minerals/pubs/commodity/lithium/mcs-2014-lithi.pdf)

Ovo su procene rezervi, dakle ne nalazista koja se eksploatisu, tj. proizvode litijum. Sto se proizvodnje tice, u Evropi barem po USGS podacima, osim Portugala (570tona), 2013 niko nije proizvodio litijum.

jepet jepet 23:55 11.03.2014

Re: Citajuci

Vasi podaci su sveziji :) - moj je isti izvor ali iz 2010 (http://minerals.usgs.gov/minerals/pubs/country/2010/myb3-2010-rb.pdf) koji procenjuje depozit na cak 125.3 miliona metrickih tona (doduse citira Rio Tinto).
Nisam pratila sta se od tada desavalo tako da - hvala za nove podatke. Dakle, vise nije drugo nalaziste u svetu ali ostaje prvo u Evropi. Uz uracunate troskove prevoza - i dalje znacajan potencijal.

Imajuci na umu da USGS za izvore uzima najcesce zvanicne drzavne procene - jos mi je zanimljivije da u Srbiji nije dostupna zvanicna, drzavna procena velicine i kapaciteta Jadra i da su svi podaci koje imamo podaci Rio Tinto i stranih geoloskih pregleda.

Mislim da su Portugal i Spanija zajedno proizvodili oko 44k tona litijuma godisnje ali ne znam zbog cega vise ne objavljuju statistike - vidim da i USA zadrzava podatke o proizvodnji, verovatno da ima veze sa tim sto je litijum sada strateski mineral.
jepet jepet 23:59 11.03.2014

Re: Citajuci

hajkula1
predatortz
Mi smo mala zemlja. Treba da se bavimo regionalnom saradnjom i učešćem u međunarodnim organizacijama. Treba da ostanemo vojno neutralni.


Da li Srbija, sa svojim istorijskim iskustvom, može da sebi dozvoli luksuz da ostane vojno neutralna?
Osim toga, nije dovoljno reći: "Ja sam neutralan!", tu neutralnost neko mora i da ispoštuje. Vidimo da to ne polazi za rukom mnogo većim i bogatijim državama. U slučaju opšte žurke, ne smem ni da zamislim u šta bi se vojna neutralnost Srbije izrodila.



U slučaju opšte žurke, opredeljeni za bilo koji savez, ne smem da pomislim...

Tu smo baš gde se ukrštaju uticaji i težnje velikih sila a bilo s kojom da se povežemo, svakako smo na ivici, pa tako u opasnosti od prvog udara. Ako podsetim da velike sile trguju, ne zvuči utešno. Svakako smo u procepu.


To nismo jos od kraja Hladnog rata i raspada Jugoslavije. Sada smo 'ostrvce' u moru NATO drzava a sanse 'prvog' udara su se pomerile istocno i jugoistocno. Velike sile apsolutno ne zanima sta se desava sa Balkanom sve dok se ne koljemo uzajamno i ne talasamo previse. Sva geostrateska vrednost nam je sadrzana u energetskim tokovima (tranzitu) i to dok LNG i shale gas ne pretegnu a ako Rusija nastavi da koristi svoje energetske izvore kao instrumente spoljne politike ni na to necemo dugo cekati.
jkt2010 jkt2010 05:14 12.03.2014

Re: Citajuci

Vojna industrija treba da se razvija.

Svi ugovori moraju da budu javni


Ovo gore ce da uspe kako je opisano kada devica bude rodila...
babmilos babmilos 17:36 10.03.2014

Lepo & hvala, ali ne, hvala

Nama ne treba još partija/pokreta. Treba nam značajno manje i što manje stanovnika političkog života. 3-4 partije maksimalno. A najbolji način da se to desi nije da se ponovo glasovi razliju na sve strane. Nego glasati za Vučića, pa kad dobije natpolovičnu većinu, da se ostatak politike uzme u pamet, ukrupni, prestane da potura ličnosti na plakate i počne da forsira jasnu politiku.
Hansel Hansel 00:47 11.03.2014

Re: Lepo & hvala, ali ne, hvala

da se ostatak politike uzme u pamet, ukrupni, prestane da potura ličnosti na plakate i počne da forsira jasnu politiku.

Imali smo DOS jedanput.
babmilos babmilos 07:58 11.03.2014

Re: Lepo & hvala, ali ne, hvala

Imali smo DOS jedanput.

Ne govorim o ujedinjenoj opoziciji, već o jednoj partiji. Ako opozicija nije sposobna za to, onda ćemo imati nasledne Vučiće. Pa neka liderčići razmisle šta je bolje - biti na vlasti ponekad ili nikad.
blue92 blue92 18:27 10.03.2014

15 je baš lep broj

prestrašno je ako i neodlučni po inerciji glasaju za Vučica ili tako neko zlo da se desi..

to bi značilo da "ovaj" treba da ostane zanavek, "ovaj" koji je, zaboraviste to? bio Šešeljev mali od palube, koji je podržavao etičko čišćenje, i ne samo podržavao nego i lično sprovodio, koji je slao "dobrovoljce" u rat, "ovaj" koji je .... ja pa ja, ja divan, ja pošten, ja dobronameran, pošto smo svi mi slepi pa on treba da nam kaže kakav je..

što se mene tiče, Vučić je politički mufljuz i prevarant koji će slagati SVE što treba, koji će feketićati, koji će beogradnavodi graditi, sve će uraditi, ali KVALITET, onaj pravi neće doneti.
Živimo sve teže, n'est ce pas?? PA kako je to moguće uz njegovu tako divnu retoriku.. (apsolutno sam sigurna da je čovek polupismen, ali zato enormno ambiciozan i beskrupulozan)


Pokazali su kako nas vode, vidimo rezultate, ti što su prepuni sebe i svog poštenja, pa (jbt) ko još veruje onima koji samo o poštenju i dobrim namerama vazda trune? Ne bi li trebalo da se to podrazumeva?



da RESTARTU, apsolutno DA zato što pruža Nadu,

A ako Radulović krene njihovim stopama, a od toga ga deli samo jedan, PRVI ustupak koji napravi svojoj slabosti ili nekoj tetki, kumu, ili pak idiotskoj EU šarenoj laži, e onda jebiga..

elem...

PAZITE DOBRO, ono što zaokružite, TO NAM JE

i da ponovim: PO DELIMA IM GLASAJTE
(al pravim delima, ne reklamnim)
(setite se kakve su nam bolnice, zdravstvo, prosveta, koliko plaćamo mostove, puteve, koliko smo fabrika prodali za ništa, koliko zemlje, koliko kompanija.. kolike su nam plate, koliko nas je nezaposleno, koliko je GLADNO.. SETITE se koliko niste imali za obične životno važne stvari i GDE je i KOD koga je to Vaše... setite se šta su nam sve obećavali a šta od toga i uradili, pa onda zaokružite)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:54 10.03.2014

Bilbordi, spotovi, blogovi...

.... sve su to alati i udice kojima se u predizbornoj kampanji obrađuju i pecaju naivni birači u igri u kojoj izabrani dobijaju, a oni koji biraju po pravilu gube.

Za očekaviti je da se uskoro jave još neki VIP blogeri spin majstori i pecaroši.

Hvala lepo.
jednatanja jednatanja 20:05 10.03.2014

Re: Bilbordi, spotovi, blogovi...

.... sve su to alati i udice kojima se u predizbornoj kampanji obrađuju i pecaju naivni birači u igri u kojoj izabrani dobijaju, a oni koji biraju po pravilu gube.


Pre Saše, ovo je bilo tačno. Pojavio se stručan čovek konačno, a mi ga već stavljamo u isti koš sa ostalima. Treba mu dati šansu.
hajkula1 hajkula1 20:40 10.03.2014

Re: Bilbordi, spotovi, blogovi...

Pojavio se stručan čovek konačno, a mi ga već stavljamo u isti koš sa ostalima. Treba mu dati šansu.



U poverenju, ne dopada mi se objašnjenje za jedan od programa, tačnije, u sadašnjim uslovima bila bih protiv predloga (još neko se nepovoljno izjasnio konkretno o toj oblasti) ali to se neće tako brzo dešavati, tako da mogu da zanemarim.
Gledajući sveobuhvatno, sve predloge za sve pomenute oblasti, u kompletu, ja sam za.

Moja odluka, da Saši Raduloviću dam glas je prvenstveno zbog toga, što znam da reforme moraju da se sprovedu i da za dobrobit svih nas te reforme mogu i moraju da sprovode elementarno pošteni ljudi.

Čak ako mi se nešto ne dopada, neki propis, zakon, ako važi za sve, to je o.k.
Šta imam od toga da mi nešto odgovara ali se to selektivno primenjuje, pa za mene ne važi, od toga imaju benefit samo neki povlašćeni?
Ustav mi garantuje zdravstvenu zaštitu ali meni zdravstvena knjižica nije overena i ja ne mogu da se lečim od bezopasne bolesti, koja je progresirala zadnjih meseci, opada mi imunitet, jedva se vučem... Bezazleno, glupi sinusi i alergija ali nekoliko meseci nelečenja... teško dišem, problem sa spavanjem, koncentracijom... podložnost infekcijama...

Ne da bih išla na demonstracije, nego da ne opisujem. Vučić će da mi zapreti, je li? On tako smišljeno postupa, ukida nam pravo na lečenje, čini nas bolesnima da ne bi imali snage da se bunimo protiv nepravde i lopovluka! Tajkuni su njegovi, on je njihov! Da je drugačije, neki bi do sada bili osuđeni a nekima procedura u toku. Šta je uradio po pitanju 24 sporne privatizacije? Pravio predstavu, cirkus, rugao se.









Lopovi da vrate ukradeno!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:30 11.03.2014

Re: Bilbordi, spotovi, blogovi...

jednatanja
Pre Saše, ovo je bilo tačno. Pojavio se stručan čovek konačno, a mi ga već stavljamo u isti koš sa ostalima. Treba mu dati šansu.


Moje: "Hvala lepo" trebalo je da znači da neću da gledam predizborne bilborde i spotove i da neću da čitam preizborne pamlfete u bilo kom obliku, uključujući i blogove, jer sve su to šarene laže i udice za naivne.

Istovremeno to nije značilo da neću da glasam. Naravno da hoću, ali ću se opredeliti prema kriterijumu šta je ko i koliko do sada uradio u javnoj sferi, bilo na vlasti ili opoziciji, a za one koji se prvi put pojavljuju, kriterijum je sličan - šta je i koliko uradio u profesiji kojom se bavio.

Lično ne vidim da, u političkoj i medijskoj situaciji kakva je naša, postoji bolji kriterijum.
jednatanja jednatanja 20:35 11.03.2014

Re: Bilbordi, spotovi, blogovi...

Istovremeno to nije značilo da neću da glasam. Naravno da hoću, ali ću se opredeliti prema kriterijumu šta je ko i koliko do sada uradio u javnoj sferi, bilo na vlasti ili opoziciji, a za one koji se prvi put pojavljuju, kriterijum je sličan - šta je i koliko uradio u profesiji kojom se bavio.

Lično ne vidim da, u političkoj i medijskoj situaciji kakva je naša, postoji bolji kriterijum.


Dobar ti je kriterijum Vojislave, ali i tu ima caka. Imaš li tačne podatke? Eto, Pajtić je juče čestitao našoj atletičarki na bronzi, i to stavio na naslovnu stranu kao veliku vest. Posle izvesnog vremena, moždane ćelije u svojoj varljivoj igri počnu da kreiraju ideju (potpomognute raznim signalima sa tv i radio stanica) da je ustvari Pajtić dobio bronzanu medalju, i sagradio most, i doveo investitore. Mislim, kako da budeš siguran šta je i koliko uradio?
hajkula1 hajkula1 21:48 10.03.2014

Pronađi razliku




charlie charlie 13:19 11.03.2014

Re: Pronađi razliku

hajkula1




Па разлика се види простим оком --- другачије су обојани !
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 22:18 10.03.2014

300

300.000 je magična brojka potrebna da se osigura mogućnost da se glas svih različitih čuje u parlamentu.

Nadam se da će se probiti ta barijera. Jeste ~14x više nego grupa podrške ali bi stvarno bilo fantastično ako bi ovo uspelo.

U inat svima i uprkos svemu :)

gledao sma programe drugih stranaka kao i rezultate koje su neke ostvarile tamo gde su vršile vlast i vidim da izbor nije pogrešan.
mili92 mili92 22:51 10.03.2014

За


Свако добро и пуно среће.
hajkula1 hajkula1 22:51 10.03.2014

Glas


Z. zaposlena u pravosuđu, administrativac, SSS, presekla pohvale Vučiću, kaže, RESTART, Dosta je bilo - kad je nisam izljubila. A ja otišla kod nje da lobiram.




(Doduše, moja ćerka me preduhitrila, obavila zadatak . Kaže da joj zadatak nije bio težak, jer se Z. smučilo dosta toga u pravosuđu i da se kaje što je prošli put u besu glasala za SNS.)

Nadam se da ima više ovakvih.
jkt2010 jkt2010 22:58 10.03.2014

Re: Glas

hajkula1

Z. zaposlena u pravosuđu, administrativac, SSS, presekla pohvale Vučiću, kaže, RESTART, Dosta je bilo - kad je nisam izljubila. A ja otišla kod nje da lobiram.




(Doduše, moja ćerka me preduhitrila, obavila zadatak . Kaže da joj zadatak nije bio težak, jer se Z. smučilo dosta toga u pravosuđu i da se kaje što je prošli put u besu glasala za SNS.)

Nadam se da ima više ovakvih.

Ko Jehovini svedoci bokte...
hajkula1 hajkula1 23:35 10.03.2014

Re: Glas

jkt2010
hajkula1

Z. zaposlena u pravosuđu, administrativac, SSS, presekla pohvale Vučiću, kaže, RESTART, Dosta je bilo - kad je nisam izljubila. A ja otišla kod nje da lobiram.




(Doduše, moja ćerka me preduhitrila, obavila zadatak . Kaže da joj zadatak nije bio težak, jer se Z. smučilo dosta toga u pravosuđu i da se kaje što je prošli put u besu glasala za SNS.)

Nadam se da ima više ovakvih.

Ko Jehovini svedoci bokte...



Psiholozi bi ti dijagnostifikovali mentalnu projekciju.

Valjda imam pravo da pričam s prijateljima i rođacima? A ne ko tvoji, da uznemiravam nepoznate ljude.



P.S.

Jesi našao razliku?







javascript:;
jkt2010 jkt2010 02:38 11.03.2014

Re: Glas

Psiholozi bi ti dijagnostifikovali mentalnu projekciju.

Parapsihologija.. vidovistost.. lopovi da vrate...


Valjda imam pravo da pričam s prijateljima i rođacima?

Uuuuu jos gore od Jehovinih svedoka: tupperware prodavci


A ne ko tvoji, da uznemiravam nepoznate ljude.

Koji moji?
jkt2010 jkt2010 02:48 11.03.2014

Re: Glas

Jesi našao razliku?






Naravno:
Levi je srebrn, desni je zut
Levi je mercedes, desni je MAN
levi je portside view, desni je starboard
bubi bubi 01:14 11.03.2014

Samo par pitanja...

Pohvale za vecerasnje predstavljanje u Novom Sadu! Bilo je premalo vremena za sva pitanja pa evo moze i ovako. Mene i ljude koji su mi bliski zanima sledece:

- Da li ce biti moguce neke promene vezano za Sporazum o stabilnosti i pridruzivanju? S obzirom da je u januaru stupio na snagu. Trzisna liberalizacija koja sledi ce nasu tananu poljoprivredu i privredu totalno samleti. Imali smo 6 godina za reformisanje da bismo koliko toliko spremno docekali stupanje na snagu SSP, medjutim posto nista po tom pitanju nismo uradili, sta nam sada sledi?
- Takodje, kupovina zemlje od strane stranaca? I to uskoro postaje punopravno vazece. Ovako osiromasen nas privrednik, a opterecen od strane drzave, bojim se da ce lako pristati na prodaju za mali novac, a zemlja kad se jednom proda...
- Kao udruzenje gradjana, da li imate u vidu da prosirite svoje aktivnosti u obliku neke razvojne organizacije koja bi radila na izradi konkretnih projekata vezanih za EU pristupne fondove?
- Imate li mogucnosti da organizujete nesto kao web seminar, kako bi i ljudi iz inostranstva mogli direktno da prate i ucestvuju u debatama?

Sve najlepse vam zelim! Pozdrav!
st.jepan st.jepan 02:24 11.03.2014

Glasovanje

Glasajte za, a ne protiv

Za ili protiv, svejedno, glagol glasati uvek mi deluje nekako krnje.
Pa mu refleksno dodam ono "se", i onda je OK.
Samo što onda znači nešto drugo.
Mada, cinici bi rekli da počesto znači isto.

A da probamo sa "glasujte za..."
Jbg, znam..., hrvatski... OK, odustajem.
jkt2010 jkt2010 03:28 11.03.2014

Re: Glasovanje

st.jepan
Glasajte za, a ne protiv

Za ili protiv, svejedno, glagol glasati uvek mi deluje nekako krnje.
Pa mu refleksno u sebi dodam ono "se", i onda mi je skroz OK.
Samo što onda znači nešto drugo.
Mada, cinici bi rekli da počesto znači isto.

A da probamo sa "glasujte za..."
Jbg, znam, hrvatski... OK, odustajem.

A jel bolje zvuci 'gladujte za' ili 'gladujte sa'?
milisav68 milisav68 09:30 11.03.2014

Re: Glasovanje

little_radojica little_radojica 10:46 11.03.2014

Има ли ко 'ваки Кавасаки?

Нашао у коментарима на Блицу

корисник под надимком Zaboravna-Srbijo каже овако:

Merccedesova investicija u Srbiji, jos jedna laz u nizu lazi za samo 2 godine!!! Sta je SNS obecao pre dve godine, a sta ispunio: - da ce ispitati kradju glasova s proslih izbora - nisu ispunili - da cena struje nece rasti - ona skocila 12% - 10 milijardi evra investicija svake godine - ostvarili 660miliona evra - rekli da se necemo zaduzivati vise - zaduzili se 5 milijardi - javni konkursi za izbore direktora preduzeca - zaposljeni partijski kadrovi sem u slucaju Narodnog muzeja - reforma privrede - 3 zakona ministarstva privrede prosla proceduru, zaustavljena i raspisani izbori - restrukturiranje javnog sektora - nista uradjeno, zaposljeno 30hiljada partijskih kadrova - restruktuiranje i privatizacija presostalih drustvenih preduzeca - zakon o stecaju privatizaciji nije donet, nije uradjeno nista - obecali stabilnost makroekonomije - kreditni rejting dva puta smanjen - kancelarija za brze odgovore - nije ni u planu njeno osnivanje - demokratija i institucije - imamo samovolju PPVa - evropski standard - zivimo ko u africi - slobodne medije - nema ih - privatizacije fudbalskih klubova - nista - manje namete i ukidanje TVpretplate - nije ukinuta, skocili porezi na kompjutere, nekretnine, ugostiteljske usluge, PDV sa 18 na 20%, uveden solidarni porez, povecane akcize na gorivo, cigarete i alkohol - bolji zivot - zivi se gore nego pre dve godine Nek doda neko nesto ako sam nesto zaboravio...


Ја питам јел може горе од овога да се уради за мање од две године?
Atomski mrav Atomski mrav 10:59 11.03.2014

Re: Има ли ко 'ваки Кавасаки?

Ја питам јел може горе од овога да се уради за мање од две године?

Koja je razlika između pesimiste i optimiste? Pesimista kaže: "E, od ovoga ne može biti gore!" a optimista kaže "Može, može!"...
little_radojica little_radojica 11:11 11.03.2014

Re: Има ли ко 'ваки Кавасаки?

Atomski mrav
Ја питам јел може горе од овога да се уради за мање од две године?

Koja je razlika između pesimiste i optimiste? Pesimista kaže: "E, od ovoga ne može biti gore!" a optimista kaže "Može, može!"...


Ја знам овај о песимисти и оптимисти

Bila dva brata klinca,jedan optimista jedan pesimista...i otac im za novu godinu kupi-pesimisti vozic na baterije,optimisti govno od konja.
i dodje 12 sati otac rece da otvore poklone:
pita otac pesimistu a on:
jaaaooo vozic na struju...ali kako cemo kada nema struje?
otac : pa dobro sine kupicemo baterije
pesimista sin: pa da tata,ali kako cemo kada se istrose?
otac: pa dobro bre sine kupicemo druge.
sin: da tata ali sta ako je nedelja pa nebudemo mogli da ih kupimo i onda...
otac
dobro dobro a ti sine sta si dobio ,pita optimistu?:
a sin optimista: pa ja sam sigurno dobio ponija ali neznam gde je otiso!
vlad_aleksh vlad_aleksh 11:34 11.03.2014

Re: Има ли ко 'ваки Кавасаки?

To je samo u protekle dve godine. A zamislite da se vratimo malo dublje u prošlost? PPV kao Šešeljev omladinac. Ministar informisanja. Pa one pretnje u skupštini - 100 Muslimana za jednog Srbina. Pa Ratko Mladić srpski heroj. Pa granica Karlobag-Karlovac-Ogulin-Virovitica.
looping looping 11:38 11.03.2014

Re: Има ли ко 'ваки Кавасаки?

Pa Ratko Mladić srpski heroj.

Pa šta je tu sporno?
vlad_aleksh vlad_aleksh 12:50 11.03.2014

Re: Има ли ко 'ваки Кавасаки?

looping
Pa Ratko Mladić srpski heroj.

Pa šta je tu sporno?

Sve.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana