Gost autor

ededit

vladimir petrovic RSS / 12.03.2014. u 18:20

edit



Komentari (370)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

majkahrabrosti majkahrabrosti 02:55 13.03.2014

Re: Hebo izbore

dole sam napisala... bas sam strucnjak izvinite zemljanine
majkahrabrosti majkahrabrosti 02:56 13.03.2014

Re: Hebo izbore

ustvari sad je gore iznad... a ja se izgleda igram zemljanine sorry
nsarski nsarski 03:01 13.03.2014

Re: Ekonomija, reforme i štrikanje Đempera

Nego, 197 komentara ovog posta, a nemaš ni jednu preporuku?!


Pa, da je zaista u pitanju Vladimir Petrovic mozda bi i dobio preporuku. Ovom "Vladimiru Petrovicu" koji se izdaje za originalnog Horacija ne treba dati nista (on ce svoje preporuke vec dobiti Tamo Gde Treba).

Eksperiment u blogovanju, indeed!
zemljanin zemljanin 03:09 13.03.2014

Re: Hebo izbore

majkahrabrosti
dole sam napisala... bas sam strucnjak izvinite zemljanine

nema sikiracije
life is short make it sweet

EDIT: Ne znam odakle je taj citat koji je postavio blogokolega, verovatno uz "malo" truda i vremena, može se naći, negde na netu ... e sad, mnogo je jednostavnije da blogokolega sam linkuje izvor i svi srećni i nasmejani - kako priliči ovom predizbornom danu

Inače, kada želite da citirate dovoljno je da klinknete na "citiram" i kompletan komentar će Vam se pojaviti u polju u kom unosite tekst ... tamo ga možete prepraviti i sl. ... citat uvek započinje sa [ quote] i završava sa [ /quote] ...

a sve to gde Vam škripi - slobodno pitajte, ne znam ko ne bi uskočio u pomoć ... sad većina tamo u Srb bezbrižno spava inače bi ovde bila poplava komentara pomoći ...
majkahrabrosti majkahrabrosti 03:15 13.03.2014

Re: Hebo izbore

indeed .....prvog dela sam itekako svesna...pregurala sezdesetu...kad pre...pa se pridrzavam samo drugog dela izreke...
majkahrabrosti majkahrabrosti 03:31 13.03.2014

Re: Hebo izbore

[quote=

Inače, kada želite da citirate dovoljno je da klinknete na "citiram" i kompletan komentar će Vam se pojaviti u polju u kom unosite tekst ... tamo ga možete prepraviti i sl. ... citat uvek započinje sa [ quote] i završava sa [ /quote] ...

a sve to gde Vam škripi - slobodno pitajte, ne znam ko ne bi uskočio u pomoć ... sad većina tamo u Srb bezbrižno spava inače bi ovde bila poplava komentara pomoći ...
hvala puno.... ucila sam to pre par godina, ali posto slabo komentarisem zaboravila sam... inace je bilo slajnih blogova gde se svasta moglo probati ...narocito onaj od maxse ili makse pre par godina... onda sam videla koliko ima genijalaca medju vama... pa sam se trudila, farbala "belilo" i svasta nesto..bas je bilo zabavno.... laku noc sada a vama dobar dan verovatno...
vladimir petrovic vladimir petrovic 07:41 13.03.2014

Re: Ekonomija, reforme i štrikanje Đempera

myredneckself
... Nego, 197 komentara ovog posta, a nemaš ni jednu preporuku?!

Izgleda da nisam voljen.

Eto razloga za uvećanje sopstvene patnje, he, he, he...

Tebi hvala.
vladimir petrovic vladimir petrovic 07:48 13.03.2014

We all need a place to make mistakes

Nsarski
.... Eksperiment u blogovanju, indeed!

Pa šta?
Neki kažu da celog života eksperimentišu, pa ostanu živi, he, he, he...

Ne volim jednolinijske ljude. (Bar pokušavam da ne budem taki).
nsarski nsarski 08:06 13.03.2014

Re: We all need a place to make mistakes

vladimir petrovic
Nsarski
.... Eksperiment u blogovanju, indeed!

Pa šta?
Neki kažu da celog života eksperimentišu, pa ostanu živi, he, he, he...

Ne volim jednolinijske ljude. (Bar pokušavam da ne budem taki).


OK je imitirati, dragi moj Trbuhozborac, ali kako rece Lala u onom vicu: "Ni nalik!". Ona imitacija ljubavi prema velikoj Isidori ti je bas bljak. A jos mu i druga Dusana svojatas. C,c,c...

A Vladimira Horatia Petrovica si "skinuo" koliko i Saru Bernard. Ako on zna za ovu "salu" koja, gle cuda, pada bas u predizborno vreme, verujem da mu nije drago.


EDIT

Na primer, u ovom tekstu, naslovljenom"Ja cu glasati za Aleksandra Vucica", si napisao
Ni na kraj pameti mi ne bi palo, recimo, da glasam za neke nadobudne autsajdere, koji na fotkama liče na „dvorske lude", a kao papagaji ponavljaju nešto što su povadali iz ekonomskih udžbenika o neophodnosti ekonomskih reformi, mada (provereno) nisu sposobni da komuniciraju ljudski ni sa kim u okruženju, bilo gde da se nađu, a kamoli da misle politički. Srbiji su potrebni političari sa vizijom, a zamajavanje sa levacima-autsajderima ne bi se smelo više događati.


Dok si i jednom ranijem tekstu iz oktobra 2013."Od 10 zaposlenih, 3 rade a 7 primaju platu" napisao:
Ja podržavam sadašnje ekonomske mere Vlade Republike Srbije. Stopostotno.

Ujedno, unapred šaljem čestitke trojci Vučić-Krstić-Radulović, u njihovim naporima da reformišu finansije i privredu u ovoj mnogo osiromašenoj zemlji.


E moj "Vladimire"...
jkt2010 jkt2010 08:06 13.03.2014

Re: Ekonomija, reforme i štrikanje Đempera

vladimir petrovic
myredneckself
... Nego, 197 komentara ovog posta, a nemaš ni jednu preporuku?!

Izgleda da nisam voljen.

Eto razloga za uvećanje sopstvene patnje, he, he, he...

Tebi hvala.


Druga je moja. Stvarno hebo izbore, al ostali blogeri smorise sa ovim novim guruom/mesijom (ili se kaze mesje guru?). Te tako - preporuka za kontru!
myredneckself myredneckself 10:16 13.03.2014

Re: Ekonomija, reforme i štrikanje Đempera

nsarski
Ovom "Vladimiru Petrovicu" koji se izdaje za originalnog Horacija

nsarski, don't tease me, maštovita sam i radim na asocijacije što možda nisi primetio, iako o tome ovde govorim godinama.
Pališ mi dugme za njih protiv moje volje, a kad kažeš Horacije, evo šta se zgodi, i šta mi se na prvu mota po glavi -
moj Horacije, kakvu nam je još prostu službu vršiti...

Potpuno sam nevina, nsarski je prvi počeo.

vladimir petrovic vladimir petrovic 13:38 13.03.2014

We all need a place to make mistakes

myredneckself
... a kad kažeš Horacije, evo šta se zgodi, i šta mi se na prvu mota po glavi -
moj Horacije, kakvu nam je još prostu službu vršiti... Potpuno sam nevina, nsarski je prvi počeo.


A ja dodajem:
- "Horatio says, 'tis but our fantasy;
And will not let belief take hold of him -"

Nsarski pali vatru.
Ne shvata da sam ja ponekad u ponečemu dosledan, pa ostajem u svemu ovome što je on blagoizvoleo citirati.
Je ne regrette rien.

P. S.
Jednog dana Srbija će biti lepa kao Holandija

nsarski nsarski 14:36 13.03.2014

Re: We all need a place to make mistakes

Nsarski pali vatru


Uzaludno se trudis, Trbuhozborac. Veliki Horatio nikad ne bi koristio reci "dziber", uvek bi ubacio neki prigodni umetnicki sadrzaj, i bio bi autenticno tolerantan. Horatio je, iznad svega, dostojanstven na svoj nacin. Ti mu nisi ni do kolena. I jedino sto si "savladao" je da ponegde ubacis koji citat, frazu na engleskom/francuskom (dobro, ima i latinskog), i cuveno "zar ne?" i "he, he, he..." Trudis se,vidi se, a oni ce te se setiti, ne brini.
Najzad, ti si, za razliku od Horatia, tvrd i agresivan. I to agresivan kako to samo cirasi i presvuceni radikali umeju biti.
vladimir petrovic vladimir petrovic 15:03 13.03.2014

Re: We all need a place to make mistakes

Nsarski
... Ona imitacija ljubavi prema velikoj Isidori ti je bas bljak. A jos mu i druga Dusana svojatas. C,c,c...

Ovo mi je (nekako) bez veze.
Mislim da si se gadno zezao kad si ovako nesto napisao.
Preterivanje, čemu?

Ili ja ne shvatam tvoj "Sahara-dry sense of humour".
Ne diraj mi Isidoru, pa ni Dušana.
Svako ima neke svoje, zar ne?
nsarski nsarski 15:26 13.03.2014

Re: We all need a place to make mistakes

Ovo mi je (nekako) bez veze.


Rekao sam ti gore, a mozda ce ti ovaj hint pomoci...

predator predator 03:32 13.03.2014

...samo u Srbiji mafija ima drzavu!

Očekujem da i drugi glasaju za AV. Podržati pravog čoveka se isplati. Think about it.




Mada, da ne moralisemo mnogo. Mene u vezi ovog Seseljevog fasiste mnogo vise interesuje nesto drugo. A to nesto je ovo:



Elem, ovaj fasista koji vam vec skoro dve godine prodaje muda za bubrege je vrsio veoma visoku funkciju u zlocinackoj vladi Slobodana Milosevica (iako taj kasapin nije bio premijer po funkciji, de facto je bila njegova vlada) - funkciju ministra informisanja. Ministarstvo koje je fasista predvodio je napisalo Zakon o informisanju i, na osnovu tog istog zakona, proganjalo neistomisljenike, izmedju ostalih i Slavka Curuviju koji je na vrhuncu tog progona i ubijen. Ne samo osnovi policijske istrage, vec i zdrav razum nalazu da se, u najmanju ruku, Aleksandar Vucic saslusa u vezi ubistva ovog novinara. To se, u zemlji Srbiji, nikada nije desilo. Stavise, on, kao i mali-debeli stakor Dacic koji za sebe izjavljuje da je ponosan sto je i nacionalista i socijalista (valjda majmunu niko nije objasnio ko su bili nacional-socijalisti), vam sada kroje kapu zajedno sa cetnickim vojvodom sa masterom koji je verovatno platio sa dva kazana rakije. Tj. vode vas u EU . Scenario ko iz Alan Forda. Do jaja.

Iskreno, ljude koji imaju direktne materijalne koristi od fasiste i gmazova oko njega, ja razumem. Gade mi se ali ih razumem. Cepaju jer znaju da ih je usralo i da samo u "drzavi" poput Srbije tako nesto mogu da rade (dobro, mozda bi mogli i u jos nekim africkim/azijskim "drzavama" ). Ono sto mi nije jasno su ljudi koji zaista veruju da je Vucic nekakav mesija/lider koji ce sada da resava probleme. U kom kurcu treba da budes pa da tako nesto poverujes?? Ocigledno da je Srbija totalno sjebana u svakom smislu, nema druge.

PS. Ovo veze nema sa trenutnom kampanjom posto glasacka kutija u srpskoj verziji "demokratije" nema nikakvog smisla. Srbija nije demokratska zemlja. Period. Imao bih sto-sta da napisem i o zutim govnima na celu sa Tadicem/Djilasom ali ne bih da trolujem posto je ovo blog o "glasanju za Vucica". Za fasiste se ne glasa. Cak ni kada verujete da imate demokratske izbore. Koje, jebi ga, nemate.
freehand freehand 10:11 13.03.2014

Stav

Da ne brojim koliko si puta ovde, Vladimire Petroviću, naveo da si u blogu samo izneo STAV, da treba poštovati STAV, da svako treba da ima STAV.
Pa bih te pitao - kako se zove STAV koji ne traži argumente i ne trpi pitanja i proveru?
I kakav je to intelektualac koji takve stavove zauzima i javno iznosi?
Koliko se ja u takve stvari doznajem - to se, Vladimire, zove vera.
A vera u smrtne ljude, i to one u politici, opet ima svoje nazive i implikacije.
No da se tu, ipak zaustavim.
Biće opet da sam bezobrazan.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:09 13.03.2014

Crni Pižonito

Očekujem da i drugi glasaju za AV. Podržite čoveka u trendu. Think about it.

Ovo kao da je u Nebojšu Stefanovića ušla Snežana Dakić ili obrnuto.
blogovatelj blogovatelj 19:03 14.03.2014

Re: Crni Pižonito

ili obrnuto.


Obrnuto se narodski zove snošaj.
freehand freehand 11:15 13.03.2014

Dilema

Dal je PPV pr'no il' neko unutra hrče?
princi princi 11:45 13.03.2014

I ja bih ali samo ako

odradi jednog Jeb Corlissa sa vrha CK i to pre izbora.
alselone alselone 12:00 13.03.2014

Al ga rasceresise

Pizone, svaka cast na mudima da tako nesto kazes ovde javno, iako ne delim tvoj izbor.

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:09 13.03.2014

Re: Al ga rasceresise

Pizone, svaka cast na mudima da tako nesto kazes ovde javno

Colin utabao teren sa onim Plavim orkestrom.
princi princi 12:12 13.03.2014

Re: Al ga rasceresise

Plavim orkestrom.

Misliš da je to pitanje muda?
alselone alselone 12:20 13.03.2014

Re: Al ga rasceresise

Misliš da je to pitanje muda?


Verovatno ih je prvi put aktivirao uz Losu pa mu se urezalo kao najbolji album ikada.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:24 13.03.2014

Re: Al ga rasceresise

Sad će Colin da se žali kako je ovde sve sam muzički fa-fa-fašista.
alselone alselone 12:29 13.03.2014

Re: Al ga rasceresise

Sad će Colin da se žali kako je ovde sve sam muzički fa-fa-fašista.


Emotivac.
libkonz libkonz 12:30 13.03.2014

Re: Al ga rasceresise

Colin utabao teren sa onim Plavim orkestrom.

stefan.hauzer stefan.hauzer 13:13 13.03.2014

Re: Al ga rasceresise

Misliš da je to pitanje muda?

i ja kažem; sad je moda da se izda vojvoda! koji kurac
vladimir petrovic vladimir petrovic 15:10 13.03.2014

I am not defined by one sin

Alselone
... Pizone, svaka cast na mudima

Ti se verovatno zezaš, ali COJONES, što bi rekli braća Španci, sam imao, koliko-toliko.

Daleko od toga da sam očekivao samo benevolentne komentare.
Priznajem, namera mi je bila, kao što već ranije napisah, da izazovem "pozitivnu provokaciju".

Pa, ovo je samo blog, zar ne?
niccolo niccolo 16:02 13.03.2014

Re: Al ga rasceresise

dobrosavljevic_m
Pizone, svaka cast na mudima da tako nesto kazes ovde javno

Colin utabao teren sa onim Plavim orkestrom.

freehand freehand 16:12 13.03.2014

Re: Al ga rasceresise

alselone
Pizone, svaka cast na mudima da tako nesto kazes ovde javno, iako ne delim tvoj izbor.


A do pre mesec dana ti sem mozga nisu trebala ni muda...
Kako je ovaj svet čudan, u stvari?!
alselone alselone 22:25 13.03.2014

Re: Al ga rasceresise

Kako je ovaj svet čudan, u stvari?!


Cudan nego kako, samo ti stojis postojano kano klisurina i ni makac. Jeste da si docekao kampanju "ako volite Vucica ali zelite se samonazivate demokratama, glasajte za nas, NDS" ali nema veze. Promena stavova je znak slabosti.
alselone alselone 22:27 13.03.2014

Re: I am not defined by one sin

Ti se verovatno zezaš, ali COJONES, što bi rekli braća Španci, sam imao, koliko-toliko.


Ne, zaista nisam. Bio sam ozbiljan. Ovde je rizik reci nesto licno i iskreno ili izneti stav. U tren oka ga okrenu protiv tebe.

Najbolje i oprobano dokazano je da ne iznosis svoje stavove nego samo da napadas tudje. Ako ti postave pitanje, odgovori pitanjem.
uros_vozdovac uros_vozdovac 12:05 13.03.2014

Malopre na Dušanvcu

kod trafike na tezgama lik koji prodaje one kineske igračke na sav glas agituje za Vučića, uz odobravanje sa drugih tezgi, ako hoće Vladimira da vas upoznam komšija nam je?

highshalfbooze highshalfbooze 12:15 13.03.2014

Re: Malopre na Dušanvcu

Očigledno je da se ljudima sviđa da prodaju kineske igračke na ulici.
nowhereman nowhereman 12:48 13.03.2014

Umesto komentara

Umesto da kažem nešto jako duboko i mudro, citiraću Naomi Klajn:

Ali mislim da smo svedoci toliko duboke krize vere u demokratiju da je zamisao po kojoj ćemo moći da rešimo ove probleme globalno, pre nego što im se posvetimo lokalno, suviše optimistička. Prvo treba ponovo probuditi veru u našu najosnovniju sposobnost da budemo tvorci sopstvene sudbine, a da bismo bili u stanju to da uradimo, moramo početi od malog.

Izvor: "Vreme"

U skladu sa rečenim, i ja ću "početi od malog".

To, praktično, znači da neću glasati.
Posvetiću se gajenju ruža, u svom malom vrtu.
vladimir petrovic vladimir petrovic 13:58 13.03.2014

Re: Umesto komentara

... Ali mislim da smo svedoci toliko duboke krize vere u demokratiju

Pa mislim da je nama u Srbiji rano da ne verujemo, odnosno sumnjamo u demokratiju. Mi smo zemlja u tranziciji, učimo se tome.
A jednog dana ćemo zagovarati neke nove forme društvenog ponašanja (ne smem da pominjem one prethodne, koji su skroz omanuli... ).

To, praktično, znači da neću glasati.
Posvetiću se gajenju ruža, u svom malom vrtu.


Ja ostajem pri tome da svako u iole civilizovanoj državi ima prava i obaveze, te da je obaveza čoveka da glasa. Time utiče na situaciju, menja druge a menja i sebe.
Imam razumevanja za bele listiće, jer to je, opet, svojevrsno glasanje.
Ali sedeti doma dok je glasanje kojim se odlučuje sudbina naše zemlje, he, he, he... je meni neshvatljivo.

Opet, to je samo moj stav, ne pretendujem da je najispravniji od svih stavova.
nowhereman nowhereman 14:19 13.03.2014

Re: Umesto komentara

Imam razumevanja za bele listiće, jer to je, opet, svojevrsno glasanje.


E, ako je tako, onda ću dobro razmisliti.
mr.fogg mr.fogg 19:55 13.03.2014

Re: Umesto komentara

U pravu si nowhereman, postoji 'demokratija' i demokratija.
Mi imamo 'demokratiju' (autokratiju).
nowhereman nowhereman 20:41 13.03.2014

Re: Umesto komentara


Pa mislim da je nama u Srbiji rano da ne verujemo, odnosno sumnjamo u demokratiju.


Grešiš, Vladimire. Mi upravo moramo da mozgamo i analiziramo, a ne da "verujemo" (kako kažeš) u neki politički režim i da mu dajemo poverenje bez pokrića, pa bila to i demokratija, inače ćemo proći kao bos po trnju.

Demokratija, baš kao i svaki drugi politički poredak, ima i svoje loše strane (pored onih dobrih). Štaviše, često od tzv. demokratije ostaje gola forma i paravan za nešto sasvim drugo, nešto što sa "vladavinom naroda" nema veze. Demokraija se izvrgava u svoje ruglo. O tome bih mogao naširoko... neki drugi put.

Evo prigodnog citata:

"Glasački listić ne pita: Da li želiš A ili B ili nijedno od to dvoje? Pogotovo nikad ne pita: Da li želiš A ili B ili ne želiš nikoga? Građanin koji iskaže nezadovoljstvo ponuđenim oblikom izbora služeći se jedinim sredstvom njemu dostupnim - time što neće glasati, ili što će svoj listić učiniti nevažećim - jednostavno se ne računa, to jest, biva otpisan, ignorisan.

Suočen s izborom između A i B, a imajući u vidu kakvo A i kakvo B najčešće dospevaju na glasački listić, ljudi će mahom, obični ljudi, u dubini duše biti skloni da ne izaberu ni jedno ni drugo. Ali to je samo sklonost, a država se ne bavi sklonostima. Sklonosti ne ulaze u monetu politike. Ono čime se država bavi jesu izbori. Običan čovek rado bi rekao: Jednog dana sam sklon da izaberem A, drugog dana B, najčešće prosto mislim da oboje treba da se sklone; ili pak, Ponešto od A i ponešto od B, ponekad, a u drugim prilikama ni A ni B, već nešto sasvim drugačije. Država odmahuje glavom. Moraš izabrati, kaže država: A ili B."


nowhereman nowhereman 01:04 15.03.2014

Re: Umesto komentara

Ah, da.
Gore navedeni citat potiče iz knjige Dž. M. Kucija (J. M. Coetzee) "Dnevnik loše godine", koja je izašla u Beogradu, 2009. godine (izdavač: "Paideia" ).

Kuci je dobitnik Nobelove nagrade za književnost za 2003. godinu i dvostruki laureat Bukerove nagrade.

Ako je to bitno. (A vidim da nije.)


mlinarslavko mlinarslavko 12:58 13.03.2014

Ludilo

Vladimire, sve si okrenuo naopacke

Vratimo se nekoliko godina u proslost i samo zamenimo imena, umesto PPV-a, stavimo Botu ili Chedomira i imamo kompletno iste komentare, samo zamenjenih strana

Vidi se iz aviona za koga neces da glasas, ali se vidi i koga cimas.

Malo gadjenja nije na izmet, povracacu u nedelju, spalicu olovku kojom cu zaokruzivati ,ali PPV-u smanjujem procenat.

milojep milojep 20:40 13.03.2014

Re: Ludilo

Malo gadjenja nije na izmet, povracacu u nedelju, spalicu olovku kojom cu zaokruzivati ,ali PPV-u smanjujem procenat.





Meni samo jedna stvar nije jasna. Svi smo svedoci koliko je PPV ,dok to nije bio , samo puta izgovorio ime Milice Rakić,( devojčice koja je poginula u NATO bombardovanju ako je neko zaboravio) . Nije propuštao priliku da to jadno dete stavi u kontekst svoje nazovi borbe za Srbiju. Seća li se neko kada je poslednji put pomenuo Milicu?
To je toliko odvratno da neko stvarno treba dotaći dno pa se tako ponašati. Ako je za neki cilj žrtvovan moral, onda niti valja cilj niti onaj koji ga juri.
Za one koji će mu pomoći u tome u nedelju voleo bih da barem mogu reći da su plitkog pamćenja
Filip2412 Filip2412 16:10 13.03.2014

...

Sasa Radulovic prica nesto... dejstvuje mi da je malo pismeniji od ove SNS ekipe, dal su ga zato izbacili, da im ne kvari prosek?

mr.fogg mr.fogg 20:23 13.03.2014

Re: ...

Sasa Radulovic prica nesto... dejstvuje mi da je malo pismeniji od ove SNS ekipe, dal su ga zato izbacili, da im ne kvari prosek?


I meni 'dejstvuje', ali na delu je pokazao da nema osećaj za život.
Ne branim SNS, ali oni su mu dali 'odrešene ruke' > on je za 5-6 meseci napravio takvu katastrofu, da je to ... blago rečeno, STRAŠNO ... a priča nešto :(
Možda bi mu bilo pametnije da ućuti i da uradi nešto.
freehand freehand 20:29 13.03.2014

Re: ...

Ne branim SNS, ali oni su mu dali 'odrešene ruke

Sori bat - uot dfak ar ju toking abaut?!
mr.fogg mr.fogg 20:44 13.03.2014

Re: ...

Nisam član ni jedne stranke.
SR sucks:
pristao je da postane parazit.
(tink abaut it)
mr.fogg mr.fogg 19:10 13.03.2014

PAS rules

mr.fogg mr.fogg 19:45 13.03.2014

Izborna tišina

Na internetu nema izborne tišine.

Da li to znači da ćemo da osvanemo?
Da.
Da li to znači da će da nam svane?
Ne.
nowhereman nowhereman 21:30 13.03.2014

Re: Izborna tišina

Na internetu nema izborne tišine.


Nema... ali ima ko pazi!
Zato - pst!


mr.fogg mr.fogg 21:37 13.03.2014

Re: Izborna tišina


Čini se da su nove tehnologije obesmislile predizbornu tišinu, jer je u eri kompjutera nemoguće obustaviti kampanju čak i u finišu trke.

Bez izborne tišine na internetu !
hajkula1 hajkula1 21:16 13.03.2014

Jel zato?

U nedelju, 9. marta, prvi potpredsednik Vlade Srbije postigao je rekord, dostojan Ginisa. Na srpskim te-ve stanicama, sa nacionalnom frekvencijom, prvi potpredsednik je tog dana bio na programima ukupno 42 sata!




[url]http://www.magazin-tabloid.com/casopis/index.php?id=06&br=306&cl=01/url]
oskar-z-wild oskar-z-wild 21:27 13.03.2014

BTW

Da li pretenduješ na neku ministarsku fotelju? Možda Min Kul?
hajkula1 hajkula1 21:44 13.03.2014

JEDINO OVDE

Jedino ovde analiziraju situaciju i neke razloge buduće pobune. Moram da citiram, jer me je Vučić iznervirao tvrdnjama da će buduće pobune režirati tajkuni a što veze s mozgom nema!




Obračun posle izbora: ili će vlastodršci nastaviti da pljačkaju narod, ili će narod reći - dosta



Vlast vreba iz zasede



Nova vladajuća koalicija sprema masovni linč najsiromašnijih građana Srbije, ali i likvidaciju dobrog dela onih koji još nekako preživljavaju. Da bi namirili svoju bolesnu pohlepu za novcem, ali i popunili rupe u budžetu koji je planiran samo na osnovu smešne priče o tri milijarde dolara "koje će doći" iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, novi srpski vladari se spremaju da još surovije opljačkaju narod. Njihov korbač kojim udaraju po goloj koži gladnih su javna komunalna preduzeća. Ova stranačka uporišta, prave tvrđave u kojima se prikuplja novac od višestruko opljačkanih, spremaju se da svoje uterivače i batinaše svom silinom usmere na nemoćne i gladne.



Milica Grabež



Građane Srbije ne čeka ništa dobro posle martovskih izbora 2014. godine. "Bolni rezovi", kako ih najavljuju vlastodršci, znače da će se teror nad siromašnima nastaviti još većom žestinom. Spremaju se drastična povećanja cene struje, gasa, hrane, odeće, obuće, prevoza... Izvesno je, ko god bude na vlasti, sprovešće "bolne rezove" na takav način da će polovina Srbije biti osakaćena, jer neće imati para ni za biološki opstanak. Sumorna statistika govori da je do početka 2014. godine, više od 200.000 ljudi već "opservirano", zapravo, porobljeno od strane stranačkih milicija sa sertifikatima privatnih izvršitelja, zapravo, "državnih uterivača dugova". I sve po zakonu!

Prebacivanje nadležnosti sudova na privatne izvršitelje samo su jedan od problema koji je sobom doneo zloglasni Zakon o izvršenju i obezbeđenju (ZIO), koji je 2012. godine uveo privatne izvršitelje u sistem naplate dugovanja. Prema ovom Zakonu, žalba i drugi pravni lekovi, kao i novi dokazi, ne zaustavljaju izvršenje! Čime onda sirotinja da se brani ako već nema kome da se žali?

Zakonom o obezbeđenju i izvršenju nije propisana granica prinudne naplate, niti je određeno da građanin može zadržati u stanu osnovne stvari za svoje ukućane. Takođe, ni Institut ličnog bankrota u Srbiji nije predviđen, tako da je građanin u ovoj zemlji potpuno nezaštićen. Mogu da mu rade šta god hoće. Nije daleko ni dan kad će proraditi i privatni zatvori privatnih uterivača koji će za račun države da pljačkaju i porobljavaju. Istovremeno, policija protivzakonito pruža asistenciju ovoj kriminalnoj aktivnosti. Naime, po članu 3 Zakona o policiji, ona prilikom izvršenja pruža pomoć državnim organima, ali ne i privatnim licima! U ovom slučaju, sve je suprotno tom zakonu.

Zbog svega toga, na vidiku su obračuni građana sa nezasitim apetitima vlastodržaca i njihovim vojskama. I to neće sprovesti nikakvi ekstremisti niti "strani faktor" uz pomoć tajkuna, nego gladni i opljačkani ljudi, oni koji više nemaju šta da izgube u poslednjem pokušaju da prežive pakao srpske tranzicije i divljaštvo odnarođene bande koja sebe zove političkom elitom.

Da je to tako govori i slučaj Beograđanina Zorana Cvetkovića, kome je početkom februara meseca na platu stavljena administrativna zabrana zbog duga „Infostanu" u iznosu od 1.132 dinara. Zoran je privatnom izvršitelju, koji je na sebe preuzeo prinudnu naplatu, morao da plati čak 14.452 dinara, što je preko 1.300 odsto više od glavnice duga! Od tog iznosa privatnom izvršitelju ide čak 8.640 dinara na ime nagrade i sastavljanja zahteva državnom organu. Kakvo je nasilje u pitanju, govori i podatak da je bivši direktor "Infostana" angažovao svog prijatelja, advokata, da uteruje dugove, kako bi, valjda, zajedno u zdravlju i veselju, trošili proviziju od otimačine.

Osim što su napadnuti od privatnih izvršitelja, od prinudne naplate već isključene struje, ili gasa, za neplaćene komunalne usluge, stotine hiljada penzionera, sa minimalnom penzijom, moraće da ubuduće žive od jedne trećine penzije, jer će im doživotno biti plenjene ostale dve trećine, i život će morati da požive sa šest do sedam hiljada dinara, a neki i sa još manje. Može li se živeti sa 50 evra mesečno, u zemlji u kojoj je hleb skuplji nego u evropskim gradovima?

Na vlast, očigledno je, dolazi jedna plaćenička četa koja je spremna da otvaranje koncentracionih logora i gubilišta. Hoće li se u Srbiji masovno umiranje sprovesti ćutke?

Bolnice nam liče na klanice. Kojim novcem da stariji, nezaposleni i penzioneri kupe lek?

Siromašna Srbije uzima kredite da bi trasirala teren da, eventualno, arapski šeici grade svoje palate i džamije na Savi i Dunavu. Da je reč o opasnim tipovima, svedoči i činjenica da oni koji se spremaju da nas zajašu nigde u Evropi nisu rado viđeni, osim u Briselu, da potpisuju kapitulaciju. Sela su nam pusta, a njive nepoorane. Čekaju na prodaju.

http://www.magazin-tabloid.com/casopis/index.php?id=06&br=306&cl=03


A Aleksandar Vučić se tajno dogovara, na ugovore stavlja oznaku državna tajna... I preti! Unapred označava gladne ljude, neprijateljima.

nowhereman nowhereman 11:43 14.03.2014

Samo proveravam...


da li je, možda, ovaj blog zatvoren za komentare!?

Da vidimo...


freehand freehand 11:47 14.03.2014

Trol

Izvinjavam se domaćinu, ali da se umuvam ovde da kažem da sam svoj izborni blog ja, na opravdani zahtev moderacije, sam obrisao. Ko mi je kriv što sam zakasnio.
Ujedno se izvinjavam kolegama čiji su komentari otišli zajedno sa blogom.
nowhereman nowhereman 11:51 14.03.2014

Re: Trol

Izvinjavam se domaćinu, ali da se umuvam ovde da kažem da sam svoj izborni blog ja, na opravdani zahtev moderacije, sam obrisao. Ko mi je kriv što sam zakasnio.


Izvini, ali iz ovoga ja ne vidim ni zašto je to moderacija to tražila, niti zašto si ti svoj blog svojevoljeno ("na opravdani zahtev" ) obrisao.

Ali, nema veze, jer mi sada možemo nastaviti raspravu na Vladimirovom blogu, koji "nije zakasnio", jel' tako!?





myredneckself myredneckself 11:57 14.03.2014

Re: Trol

freehand
na opravdani zahtev moderacije, sam obrisao. Ko mi je kriv što sam zakasnio.

Jel i na internetu mora da se poštuje izborna tišina?
Ja sam za to da se ona ukine skroz, 100%.


freehand freehand 12:02 14.03.2014

Re: Trol

myredneckself
freehand
na opravdani zahtev moderacije, sam obrisao. Ko mi je kriv što sam zakasnio.

Jel i na internetu mora da se poštuje izborna tišina?
Ja sam za to da se ona ukine skroz, 100%.



Da ne zalazim sad, nemam vremena, ali rekoh da sam kulturno, uz obrazloženje zamoljen da sklonim blog. Uz teške duševne patnje sam to učinio.
Možda do večeras probamo neku alegoriju.

P.S. - rečeno mi je da komentari na svim drugim blogovima nemaju veze sa izbornom ćutnjom.
libkonz libkonz 16:42 14.03.2014

Re: Trol

kad ni zakon nije dovoljno jasan, treba razumeti moderaciju.
freehand freehand 12:15 14.03.2014

Ja ću glasati PROTIV Aleksandra Vučića

Zbog svega što simbolizuju, što rade, što su obećali a ne rade i naročito zbog svega što su zamislili, mogu i hoće tek da urade.

Da ne ostane nerečeno.
predatortz predatortz 12:43 14.03.2014

Re: Ja ću glasati PROTIV Aleksandra Vučića

Ja ću glasati PROTIV Aleksandra Vučića


Ja ću sa klincima igrati fudbal. Neću glasati na ZA koga, niti PROTIV nekoga. Znam da izborna matematika kaže da će od ovoga najviše koristi imati upravo Vučić, ali meni ostaje moralno opravdanje da svojom rukom nisam zaokružio ni jednu od ponuđenih listi. Druga stvar koja me je motivisala na ovakvo razmišljanje je da je totalno glupo ići na glasanje u zemlji u kojoj preovladava jedna ideologija - ideologija poltronstva, dupeuvlačenja i ponizne servilnosti ka ruci koja te po potrebi mlati ili hrani.

Oni koji na izborima ne bi sprovodili tu ideologiju, ili Radule koji se kune u korenite promene, ionako nemaju šanse da utiču na rad naredne Vlade.

Dakle:

Izlazak na izbore je klasično gubljenje vremena koje čovek može kvalitetnije da provede.
nowhereman nowhereman 13:12 14.03.2014

Re: Ja ću glasati PROTIV Aleksandra Vučića


Oni koji na izborima ne bi sprovodili tu ideolodiju, ili Radule koji se kune u korenite promene, ionako nemaju šanse da utiču na rad naredne Vlade.


Ovo nije sasvim tačno, jer i stranke koje bi, eventualno, ušle u parlamanet i delovale kao opozicija - imaju mogućnost, ma kako mala ona bila, da utiču na rad Vlade.

Ako ništa drugo, te "male" stranke imaju mogućnost da u parlamentu - govore.

U nekim zdravijim sredama i političkim poretcima, i glasovi malih stranaka imaju svoj značaj i ulogu.


iqiqiq iqiqiq 19:04 14.03.2014

A ja necu

freehand freehand 23:09 14.03.2014

Budućnos'

Šta je prelomilo Pižona:

KLIK OBAVEZNO
Filip2412 Filip2412 19:01 15.03.2014

Re: Budućnos'

Šta je prelomilo Pižona:

KLIK OBAVEZNO
Kompletne fukare bez mozga, to je nasa mladost. Na zalost, odma mi padne na pamet i stari youtube hit "izlozba fotografija - mladi recituju".
dddoca dddoca 22:00 15.03.2014

Re: Budućnos'

vladimir petrovic vladimir petrovic 09:27 17.03.2014

Ubedljiva pobeda

I pored velikog mnoštva negativnih komentara, vidim da ovaj blog, ma koliko bio sa drečećim naslovom, nije bio uzaludan.
Nije to bilo, dakle, sviranje qrcu za male pare.

A nisu, naravno, u pravu ni oni koji su mi prizemno prebacivali da sam post pisao "da bi me se oni setili".
Nisam.

Moja duša aspirira ka višem, u okvirima mogućeg.

O my soul, do not aspire to immortal life, but exhaust the limits of the possible (Pindar)

Samo treba dobro ciljati i gađati.
nowhereman nowhereman 11:28 17.03.2014

Re: Ubedljiva pobeda


Moja duša aspirira ka višem...


Sic transit gloria mundi.


Zbog čega treba pamtiti 16. mart 2014. godine: Berezovski na Kolarcu.

Ars longa, vita brevis.







Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana