Gost autor

ededit

vladimir petrovic RSS / 12.03.2014. u 18:20

edit



Komentari (370)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

expolicajac expolicajac 18:24 12.03.2014

Al si našo gosta

Mom pandurskim oku nikako nije mogla da promakne činjenica da se gost autor zove Snježana. Nemam ništa protiv bilo koje nacionalnosti niti bilo kog verskog opredeljenja, ali nije li malo simptomatično da Vučiću daje podršku neko ko je sa područja koje je gospodin Vučić žarko želelo da "džizmom" pregazi.

vladimir petrovic vladimir petrovic 18:32 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

Ex
... da Vučiću daje podršku neko ko je sa područja koje je gospodin Vučić žarko želelo da "džizmom" pregazi.

Englezi imaju izreku: Let bygones be bygones.
Gledaj napred, a ne nazad.

Kažu da nema toga ko u mladosti nije pravio greške, manje ili veće.
Mislimo na sadašnjost.
predatortz predatortz 18:39 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

Mom pandurskim oku nikako nije mogla da promakne činjenica da se gost autor zove Snježana.


Moj ex-pandurski nos kaže:

Ono što je Zagrebu dobro, Srbima je Jasenovac.
docsumann docsumann 18:51 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

Ono što je Zagrebu dobro, Srbima je Jasenovac.


da nisi malo, ono baš malo-malo-malkice, za nijansicu, mrvicu ... pretjerao?
predatortz predatortz 18:54 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

docsumann
Ono što je Zagrebu dobro, Srbima je Jasenovac.


da nisi malo, ono baš malo-malo-malkice, za nijansicu, mrvicu ... pretjerao?


Možda za nijansicu, da podvučem poruku. Ali, u dobre namere Zagreba spram Srbije ne verujem.
docsumann docsumann 18:56 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

Ali, u dobre namere Zagreba spram Srbije ne verujem.


najpragmatičniji interes Zagreba je da ima za susjeda uređenu i funkcionalnu državau.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:02 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

Ali, u dobre namere Zagreba spram Srbije ne verujem.


Pa pravo da ti kažem ja razumem ovu ribu.
Ona priča da je Vučić ok jer eto dobar je sa komšijama, ne šalje vojsku na Krim, priznaje Kosovo, sluša Brisel i tako te pričice.

Ali suština postojanja Srbije, i svake druge države, nije da bude dobra sa komšijama nego da bude dobra za svoje građane prvenstveno. Tome sve mora da bude podređeno pa i odnos sa komšijama.
Ako se poklapaju stvari tako da je dobro i građanima Srbije i komšijama, super. Ako se nešto mora žrtvovati onda, izvinte komšije, ali mi smo sebi preči.

Tako da ova riba gleda svoje interese i interese svoje države, i to je ok. Interesi građana Srbije kažu da se Vučića treba što pre otarasiti, ali što bi to brinulo čke zagrebačke.
predatortz predatortz 19:03 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

docsumann
Ali, u dobre namere Zagreba spram Srbije ne verujem.


najpragmatičniji interes Zagreba je da ima za susjeda uređenu i funkcionalnu državau.


A to će Vučić da napravi? Aj' ne zajebavaj! Čovek koji nema dana radnog staža, a da to nije vezano za politiku. Partija kojom drmaju Megatrendovci. Stranka za koju glasaju najgluplji...
docsumann docsumann 19:14 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

predatortz
docsumann
Ali, u dobre namere Zagreba spram Srbije ne verujem.


najpragmatičniji interes Zagreba je da ima za susjeda uređenu i funkcionalnu državau.


A to će Vučić da napravi? Aj' ne zajebavaj! Čovek koji nema dana radnog staža, a da to nije vezano za politiku. Partija kojom drmaju Megatrendovci. Stranka za koju glasaju najgluplji...


kakve veze ima Vučić s mojim komentarom?
predatortz predatortz 19:18 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

docsumann
predatortz
docsumann
Ali, u dobre namere Zagreba spram Srbije ne verujem.


najpragmatičniji interes Zagreba je da ima za susjeda uređenu i funkcionalnu državau.


A to će Vučić da napravi? Aj' ne zajebavaj! Čovek koji nema dana radnog staža, a da to nije vezano za politiku. Partija kojom drmaju Megatrendovci. Stranka za koju glasaju najgluplji...


kakve veze ima Vučić s mojim komentarom?


Interes Hrvatske je da ima uređene države u okruženju, te je Vučić dobar izbor za Srbiju...
Vučić je možda dobar izbor za Zagreb, jer celokupno delovanje njegove bivše stranke je bilo takvo kao da ga je Zagreb naručivao.
Za Srbiju Vučić je katastrofalan izbor. Čemu ćemo svedočiti u skorijoj budućnosti.
docsumann docsumann 19:23 12.03.2014

Re: Al si našo gosta


izvini, ali iz tvog predhodnog komentara je zvučalo kao da sam ja govorio upravo o odnosu ZG-AV.

Aj' ne zajebavaj!


a nisam.
anonimni_autor anonimni_autor 19:25 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

vladimir petrovic
Ex
... da Vučiću daje podršku neko ko je sa područja koje je gospodin Vučić žarko želelo da "džizmom" pregazi.

Englezi imaju izreku: Let bygones be bygones.
Gledaj napred, a ne nazad.

Kažu da nema toga ko u mladosti nije pravio greške, manje ili veće.
Mislimo na sadašnjost.


Samo nešto u vezi bloga... Koju to viziju gospodin PPV u ostavci ima. Viziju apsolutne vlasti? Znate li koliko nas koštaju ovi izbori u trenutku kad država nema para nizašta?
Bili Piton Bili Piton 19:32 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

anonimni_autor
Znate li koliko nas koštaju ovi izbori u trenutku kad država nema para nizašta?


Opušteno, će bude para.

I am Hammad Mohammad
vladimir petrovic vladimir petrovic 19:34 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

anonimni_autor
... Koju to viziju gospodin PPV u ostavci ima. Viziju apsolutne vlasti?

Hajte, molim vas, ovo su priče za malu decu - da nam predstoji diktatura.
Šta znači apsolutna vlast, danas u XXI veku?

(Premda Nurudin nedavno mudro reče da ne bi imao ništa protiv "prosvećenog apsolutizma", ako sam ga dobro shvatio).

Živimo u demokratskom okruženju. Dišemo punim plućima. I niko nas ne bi smeo plašiti sa idejom "biće previše vlasti" u rukama jednog čoveka.
Mi smo na prago EU, a vi se bojite diktature, ts, ts, ts, ts, ts...

Ne ide!
vladimir petrovic vladimir petrovic 19:39 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

... Znate li koliko nas koštaju ovi izbori u trenutku kad država nema para nizašta?

Bili Piton
... Opušteno, će bude para


Zna se, demokratija košta.
Sve što je dobro - košta.
A najgore je štedeti na pravim stvarima

Gledajmo napred. Biće lepo:
Evo pogledaj, ovo je lepše nego tamo neka Londra:
nurudin nurudin 19:40 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

(
Premda Nurudin nedavno mudro reče da ne bi imao ništa protiv "prosvećenog apsolutizma", ako sam ga dobro shvatio).


Јеси. Али, пре тога протекторат, не ова наша боранија.
Bili Piton Bili Piton 19:41 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

docsumann

najpragmatičniji interes Zagreba je da ima za susjeda uređenu i funkcionalnu državau.


A zamisli još i da je najpragmatičniji interes Srbije taj da postane uredjena i funkcionalna država, te se time poklope unutrašnji interesi i interesi okruženja

Meni to malo sumnjivo na prvi pogled
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 19:44 12.03.2014

Re: Al si našo gosta


predatortz
Mom pandurskim oku nikako nije mogla da promakne činjenica da se gost autor zove Snježana.


Moj ex-pandurski nos kaže:

Ono što je Zagrebu dobro, Srbima je Jasenovac.



Slažem se sa ovim, potpuno. Istorijski potvrđeno.
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:04 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

predatortz
... Za Srbiju Vučić je katastrofalan izbor


Te prizemne priče o "katastrofalnom kandidatu" i "caru koji je najzad go" (sic) ne drže vodu.

Uozbiljimo se.

Izbori su izbori. Što ih češće ima, to bolje.

A nekima stalno niko ne valja.

Baš sinoć, uz piće, u pabu, moj drugar Dušan reče: Danas je beogradska scena puna dosadnih intelektualaca kojima se sviđaju sve same pogrešne stvari.

S druge strane, pučanstvo ne bi smelo da očekuje Mesiju.
Nešto treba i samo da uradi, valjda.

P. S.
Molim te, ne kolebaj me u mojim ubeđenjima.
Nisam ja rekao da treba glasati za LDP.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:17 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

Živimo u demokratskom okruženju.


To zahvaljujući Vučuću pa ćeš zbog toga da ga glasaš?

Da, živimo u demokratskom okruženju, to nije sporno, i to je dobro.

Ali to nije dovoljno, treba nešto i da se jede, treba da se radi, treba da se oblači, letuje, zimuje, školuje. Za sve to treba para, a para pod Vučićem sve manje i manje.
Ima li to ikakvog značaja?

Demokratsko okruženje je tu, sa Vučićem ili bez njega. Ili smatraš da ako on ode nestaće demokratije, drugi će zavesti diktaturu?

Ali možemo li makar milimetar dalje od puke forme izlaska na izbore?
Treba li to da nam bude dovoljno?
laziiprevare laziiprevare 20:20 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

Ono što je Zagrebu dobro ...




benkice "Poigravanje s mozgom"




prvi pogled ...i šok




mogao sam spasiti bar jednog ...
princi princi 20:48 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

A zamisli još i da je najpragmatičniji interes Srbije taj da postane uredjena i funkcionalna država

Kome, bre, vi majku??!
milojep milojep 21:09 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

predatortz
Mom pandurskim oku nikako nije mogla da promakne činjenica da se gost autor zove Snježana.


Moj ex-pandurski nos kaže:

Ono što je Zagrebu dobro, Srbima je Jasenovac.



Baš tako! Snježa hvali Vučića jer nam je država postala dosadna a misli kako takvoj 'dosadnoj' državi neće pasti na pamet da se svađa sa susjedima oko povratka više stotina tisuća raseljenih i slično...
gavrilo gavrilo 21:17 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

predatortz
docsumann
Ali, u dobre namere Zagreba spram Srbije ne verujem.


najpragmatičniji interes Zagreba je da ima za susjeda uređenu i funkcionalnu državau.


A to će Vučić da napravi? Aj' ne zajebavaj! Čovek koji nema dana radnog staža, a da to nije vezano za politiku. Partija kojom drmaju Megatrendovci. Stranka za koju glasaju najgluplji...


Za koga glasaju pametni bas me zanima?
dr.wagner dr.wagner 21:22 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

... večer

predatortz
Mom pandurskim oku nikako nije mogla da promakne činjenica da se gost autor zove Snježana.


Moj ex-pandurski nos kaže:

Ono što je Zagrebu dobro, Srbima je Jasenovac.


-Daaaa ?????

... je li ima ovdje netko da nije bio (ili nije još) žanadar ???

-Možda bi dobili neki oštroumniji komentar ...


Wagner
predatortz predatortz 21:31 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

-Daaaa ?????

... je li ima ovdje netko da nije bio (ili nije još) žanadar ???

-Možda bi dobili neki oštroumniji komentar ..


Nažalost, oštroumost mog komentara potvrđuje par stotina hiljada proteranih.
Ti tome možeš slatko da se smeješ. Vidim, rado to i činiš.
expolicajac expolicajac 21:38 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

predatortz
-Daaaa ?????

... je li ima ovdje netko da nije bio (ili nije još) žanadar ???

-Možda bi dobili neki oštroumniji komentar ..


Nažalost, oštroumost mog komentara potvrđuje par stotina hiljada proteranih.
Ti tome možeš slatko da se smeješ. Vidim, rado to i činiš.

Čim on ne sme da se predstavi, jasno tije s kim imamo posla. Ja mu lepo pošaljem i ko sam i šta sam, a on ja sam dr Wagner.
dr.wagner dr.wagner 21:39 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

Pozdrav druže

predatortz

Nažalost, oštroumost mog komentara potvrđuje par stotina hiljada proteranih.
Ti tome možeš slatko da se smeješ. Vidim, rado to i činiš.


-Dobro , dobro ... bez mitinga ...

W
mlekac mlekac 21:49 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

dr.wagner
Pozdrav druže

predatortz

Nažalost, oštroumost mog komentara potvrđuje par stotina hiljada proteranih.
Ti tome možeš slatko da se smeješ. Vidim, rado to i činiš.


-Dobro , dobro ... bez mitinga ...

W


Dobro veće, doture.
Jeste li, možda, hvatali beleske tokom sudjenja ex premijeru vam ? Mislim, možda nam zatrebaju...
milisav68 milisav68 21:50 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

predatortz
Moj ex-pandurski nos kaže:

Na krivom si tragu.
dr.wagner dr.wagner 22:07 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

Pozdrav svima

mlekac

Dobro veće, doture.
Jeste li, možda, hvatali beleske tokom sudjenja ex premijeru vam ? Mislim, možda nam zatrebaju...


-Znam da će Vam zvučati čudno , ali mislim da je šteta koju je Dr Ivo napravio
puno manja od štete koju su napravili premjeri prije , a bogme i nakon njega

-Ne znam , na koga mislite kod vas da je "al pari" ovome našem ????

expolicajac



-Znaš ti što sam citirao ...

-Ne znam zašto je tako malo potrebno da popusti koncentracija ... pa postane
jasno koliko je važno zove li se netko Snježana ili Snežana ???

W

freehand freehand 22:12 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

Dvadeset i devet replika na ovakav bulšit...
Pa ajd svi ostali ali Predator?!

Snježana nije (samo) hrvatsko ime.
predatortz predatortz 22:14 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

Pa ajd svi ostali ali Predator?!

Snježana nije (samo) hrvatsko ime.


Nije, gotovo da nema imena u Srba a da ga nema i u Hrvata.

No, ne mislim da je Ex mislio Snježana = Hrvatica.
Zbog toga nisam ni reagovao.
freehand freehand 22:22 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

No, ne mislim da je Ex mislio Snježana = Hrvatica.

Ja ne verujem da je išta mislio, al čitam šta je napisao. Probaj i ti još jednom.
dr.wagner dr.wagner 22:23 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

freehand
Dvadeset i devet replika na ovakav bulšit...
Pa ajd svi ostali ali Predator?!

Snježana nije (samo) hrvatsko ime.


-Zdravo druže ...

-I ti si ovdje ... ma kod vas je kampanja , pa se ne želim miješati , ali ovo je
bilo baš "školski" pa sam morao riječ-dvije ...

-Ne znam čije je ime Snježana ili Snežana ... ne znam ni tko sigurno zna ...
...., ali znam tko ovdje "pazi" ... i tko daje podršku ...


W
vishnja92 vishnja92 22:50 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

pizon
blablabla



ja se od sveg srca nadam da je ovo predizborni bulsit i da ce biti zaboravljen posle 16.03. ili vec nekog u decembru bilo koje jebene izborne godine (a kako je krenulo, svaka je izborna)

znamo Pizone da nicim nisi vezan ni za Srbiju ni za Beograd, ali eto zamisli - neki od nas jesu, pa bi nam teze pao ovaj visemilenijumski zajeb.

srecan i tebi rodjendan, i nova godina



e da, ovo ostalo - nemam ni reci ni nameru da diskutujem, ti si attention whore u najboljem od svih mogucih slucajeva, pa nek se zamajava neko mladji.
libkonz libkonz 22:59 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

Dvadeset i devet replika na ovakav bulšit...

i 10 preporuka
freehand freehand 23:08 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

dr.wagner
freehand
Dvadeset i devet replika na ovakav bulšit...
Pa ajd svi ostali ali Predator?!

Snježana nije (samo) hrvatsko ime.


-Zdravo druže ...

-I ti si ovdje ... ma kod vas je kampanja , pa se ne želim miješati , ali ovo je
bilo baš "školski" pa sam morao riječ-dvije ...

-Ne znam čije je ime Snježana ili Snežana ... ne znam ni tko sigurno zna ...
...., ali znam tko ovdje "pazi" ... i tko daje podršku ...


W

Ne znam šta bih rekao. Na predizbornom blog-mitingu za Vučića jedno "j" u ženskom imenu kao okidač za Jasenovac-argment...
Još ime tako popularno među bosanskim Srbima.

A i ti niti hoćeš da se predstaviš niti da se dobrovoljno predaš!

Dakle - mali nam je taj Vučić koliki smo mi debili.
predatortz predatortz 23:23 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

Na predizbornom blog-mitingu za Vučića jedno "j" u ženskom imenu kao okidač za Jasenovac-argment...
Još ime tako popularno među bosanskim Srbima.


Zašto ti meni uporno poturaš ovu priču? Zar ti veruješ u dobre namere Zagreba, nakon svega? Iskreno?
freehand freehand 23:40 12.03.2014

Re: Al si našo gosta

Zašto ti meni uporno poturaš ovu priču?

Kako si zaključio da uporno tebi poturam bilo šta?
Pomenuo sam te u prvom komentaru zato što sam prosto zaprepašćen da sa svojim zdravim razumom kupuješ ovakvo sranje, koje se odmah izmeće u ustaše/Jasenovac/progon blablabla.
Što je potpuno ludilo jer apsolutno nema veze sa temom, pošto je mučeni politički novoanalitičar KaraPižon sem Kurira jedino u susjedstvu našao drekanalitičarku koja (valjda, mrzi me da čitam ) hvali Velikog Vučića.
I sad lokalni mutant Kluzoa i Frenka Drebina iz njenog imena izvlači dalekosežne zaključke...

U drugom komentaru kažem "bosanski Srbi" jer znam najmanje tri Srpkinje s onu stranu Drine koje se tako zovu, + firmu u Pančevi za promet voća i povrća koja se zove - pogodi kako? Dabre: "Snježana". Iz koliko ćeš puta da pogađaš koje je nacije i odakle vlasnik?
A o dobrinm namerama Zagreba na nekom drugom blogu, sa konkretnim povodom i temom. Ovde je to potpuno i apsolutno irelevantno.


not2old2rock not2old2rock 00:00 13.03.2014

Re: Al si našo gosta


Ne mogu ti pomoći, ali možda da pitaš dr Agoljuba, pa ako...


vladimir petrovic vladimir petrovic 06:02 13.03.2014

Re: Al si našo gosta

... pošto je mučeni politički novoanalitičar KaraPižon sem Kurira jedino u susjedstvu našao drekanalitičarku koja (valjda, mrzi me da čitam ) hvali Velikog Vučića.

Hej, ne pričaj svašta.
Nije mi namera bila da budem novi analitičar.
Za one koji ne mogu shvatiti, namera mi je bila da u ovo izborno vreme iznesem jedan stav - bez elaboriranja. Izneo sam za koga ću glasati (moje pravo, zar ne?) i preneo jedan zanimljiv stav iz susedstva - pritom imajući u vidu da je Hrvatska, pored svega drugog što se u Srbiji može shvatiti - članica evroatlantskih organizacija.

Ja pokušavam da ne budem na liniji onih ratobornih intelektualaca (i kvazi intelektualaca) koji samo kritikuju, koji za sve pod kapom nebeskom koriste izraz "sranje", i slično.

Iole ozbiljna predviđanja jesu da će AV dobiti veliki broj glasova, i ja sam rekao da će moj glas biti među njima. (Ni na kraj pameti mi nije bilo da hvalim grogram njegove partije, kao što je radio ovih dana kolega iz LDP, direktno se pozivajući na program te stranke). Zar je to loše per se, ako se izjasnim za koga ću glasati? Može mi se ukazati da dajem svih glas pogrešnom kandidatu, ali to nije tako strašno, nisu sva glasanja uvek ispravna. Vreme kasnije pokaže da su bila pogrešna, ali se ide dalje.

Najgore je nemati stav.

Zato moj post ne treba shvatiti kao pokušaj političke analize. Već kao lični stav. A to što nije po volji mnogima, nije tako važno.

Frihend, bez daljih vređanja, live and let live, dozvoli drugima da imaju svoje stavove čak i ako nisu tebi po volji.
vladimir petrovic vladimir petrovic 06:23 13.03.2014

Re: Al si našo gosta

dr wagner
... Znam da će Vam zvučati čudno , ali mislim da je šteta koju je Dr Ivo napravio
puno manja od štete koju su napravili premjeri prije , a bogme i nakon njega


Da, i meni u Srbiji tako izgleda. Zato mi izraz "sanaderizacija Srbije" nikako ne deluje - pežorativno.

Komentar Jutarnjeg mi deluje prilično OK, zato sam ga i preneo, premda ima tamo pokuda koliko i pohvala.

Ali taj generalni prilaz koji RH javno pokazuje, da želi približavanje i integrisanje Srbije u EU - zaslužuje pohvalu.
vladimir petrovic vladimir petrovic 06:34 13.03.2014

Re: Al si našo gosta

Višnja92
... ja se od sveg srca nadam da je ovo predizborni bulsit i da ce biti zaboravljen posle 16.03. ili vec nekog u decembru bilo koje jebene izborne godine (a kako je krenulo, svaka je izborna)


Ja pokušavam da na tu stvar gledam malo drukčije.
Ideja je dobra, jer je krajnje vreme da se radi na "spuštanju" Beograda na vode, kako Save tako i Dunava.

Velika je stvar i kada se iznese jedna dobra ideja.
Ranije, imali smo (takođe dobru) ideju za gradnju metroa.
Na žalost, sada su se svi ućutali, a Beogradu je itekako potreban metro.

Da li je u pitanju samo nedostatak para?
Ne verujem, ima zemalja koje imaju podzemnu železnicu a da ne spadaju u red bogatih.

Prema tome, uvek se obradujem kad vidim da se neko javi sa nekom dobrom idejom (kao što je "Beograd na vodi", pa makar i ne bilo moguće da se ona odmah realizuje.

A kritike i gunđanja protiv tog projekta me ne čude - ljudi po difoltu više vole da se protive nego nešto da podrže. I sve čekaju da padnu neke velike strane investicije, da dođe neki novi lider koji će biti svima po volji i voditi zemlju i izobilje, bla, bla, bla...

(Ponavljam ono što sam ranije ukazivao. Kada je Isidora Sekulić boravila u Norveškoj, početkom XX veka, to je bila sirotinjska zemlja, skoro na nivou tadašnje Srbije. A gde je Norveška danas? Znam, oni su pronašli naftu, ali nije to jedini razlog zašto su mnogo uznapredovali - primer su neke afričke zemlje koje imaju velike zalihe nafte pa ne koriste pravilno svoje resurse).
charlie charlie 07:01 13.03.2014

Re: Al si našo gosta

vladimir petrovic
Ex
... da Vučiću daje podršku neko ko je sa područja koje je gospodin Vučić žarko želelo da "džizmom" pregazi.

Englezi imaju izreku: Let bygones be bygones.
Gledaj napred, a ne nazad.

Kažu da nema toga ko u mladosti nije pravio greške, manje ili veće.
Mislimo na sadašnjost.

Младост - лудост !
charlie charlie 07:09 13.03.2014

Re: Al si našo gosta

vladimir petrovic
... pošto je mučeni politički novoanalitičar KaraPižon sem Kurira jedino u susjedstvu našao drekanalitičarku koja (valjda, mrzi me da čitam ) hvali Velikog Vučića.

Hej, ne pričaj svašta.
Nije mi namera bila da budem novi analitičar.
Za one koji ne mogu shvatiti, namera mi je bila da u ovo izborno vreme iznesem jedan stav - bez elaboriranja. Izneo sam za koga ću glasati (moje pravo, zar ne?) i preneo jedan zanimljiv stav iz susedstva - pritom imajući u vidu da je Hrvatska, pored svega drugog što se u Srbiji može shvatiti - članica evroatlantskih organizacija.

Ja pokušavam da ne budem na liniji onih ratobornih intelektualaca (i kvazi intelektualaca) koji samo kritikuju, koji za sve pod kapom nebeskom koriste izraz "sranje", i slično.

Iole ozbiljna predviđanja jesu da će AV dobiti veliki broj glasova, i ja sam rekao da će moj glas biti među njima. (Ni na kraj pameti mi nije bilo da hvalim grogram njegove partije, kao što je radio ovih dana kolega iz LDP, direktno se pozivajući na program te stranke). Zar je to loše per se, ako se izjasnim za koga ću glasati? Može mi se ukazati da dajem svih glas pogrešnom kandidatu, ali to nije tako strašno, nisu sva glasanja uvek ispravna. Vreme kasnije pokaže da su bila pogrešna, ali se ide dalje.

Najgore je nemati stav.

Zato moj post ne treba shvatiti kao pokušaj političke analize. Već kao lični stav. A to što nije po volji mnogima, nije tako važno.

Frihend, bez daljih vređanja, live and let live, dozvoli drugima da imaju svoje stavove čak i ako nisu tebi po volji.

Нико ти не спори да имаш лични став !
Мој лични став је да је твој лични став --- до јаја !
grmfrm grmfrm 07:22 13.03.2014

Re: Al si našo gosta

Baš tako! Snježa hvali Vučića jer nam je država postala dosadna a misli kako takvoj 'dosadnoj' državi neće pasti na pamet da se svađa sa susjedima oko povratka više stotina tisuća raseljenih i slično...


Dal da pominjemo uopste pominjanje bolne nam istorije?
vishnja92 vishnja92 08:23 13.03.2014

Re: Al si našo gosta

Ja pokušavam da na tu stvar gledam malo drukčije.
Ideja je dobra, jer je krajnje vreme da se radi na "spuštanju" Beograda na vode, kako Save tako i Dunava.

Velika je stvar i kada se iznese jedna dobra ideja.

ma da.
ta ideja postoji vec decenijama, ali su je batice iz Emirata i "grupa neimenovanih strucnjaka" vise nego bukvalno shvatile -

- dakle, Beograd nije pustinjski grad na obodu okeana koji mora da otima i od vode i od peska da bi somnabulno rastao, kao sto se pokusalo prikazati ovim "idejnim resenjem" (sic!).

"spustanje na reke" znaci povezivanje postojece gradske matrice sa obalom, uz svu mogucu paznju i uvazavanje konteksta, a to je, u svim prethodnim godinama kada ideja po tebi "nije postojala", podrazumevalo mnogo sire zahvate od izgradnje nekoliko bizarnih i neprimerenih stambeno-poslovnih blokova izmedju dva mosta (kako su je ovi moroni razumeli), dakle: osnovni problem je bilo izmestanje carinske zone, tranzitnog saobracaja isl, odnosno izgradnja sire infrastrukture kako bi se sve to sto devastira centar izmestilo iz njega.

ali njima to nije imao ko da kaze, prvo - jer nikoga nisu pitali, drugo - ne zanima ih posto i tako igraju na kartu "Beograd je umro, ziveo Beograd!" - samo sto ce taj njihov novi, buduci frankenstajnsko cudo, biti mrtvorodjence.


bilo bi dobro da se malo informises kada opet budes resen da o necemu posto-poto imas stav.
(meni se od tih koji imaju stav o svemu pomalo dize kosa na glavi, al to sam samo ja)
vishnja92 vishnja92 08:24 13.03.2014

Re: Al si našo gosta

A kritike i gunđanja protiv tog projekta me ne čude - ljudi po difoltu više vole da se protive nego nešto da podrže.

crni Pizone...
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 08:51 13.03.2014

Re: Al si našo gosta

Kažu da nema toga ko u mladosti nije pravio greške, manje ili veće.
Mislimo na sadašnjost.


Za takve greške u mladosti, neko ko nije političar, još bi sedeo tamo gde je život programiran, gde on sad šalje šakom i kapom. Pa nije se u mladosti napio i potukao, nego je slao u rat, huškao, pretio, doneo najgori zakon o informisanju, plenio imovinu novinarima koji su za njegovog vakta ubijani.

Ako je bio dovoljno zreo onda da se bavi politikom, da bude ministar, onda ni one odluke i dela ne možemo pripisati mladosti već zrelom umišljaju.
milos_mijatovic milos_mijatovic 08:54 13.03.2014

Re: Al si našo gosta

vladimir petrovic
Višnja92
... ja se od sveg srca nadam da je ovo predizborni bulsit i da ce biti zaboravljen posle 16.03. ili vec nekog u decembru bilo koje jebene izborne godine (a kako je krenulo, svaka je izborna)


Ja pokušavam da na tu stvar gledam malo drukčije.
Ideja je dobra, jer je krajnje vreme da se radi na "spuštanju" Beograda na vode, kako Save tako i Dunava.

Velika je stvar i kada se iznese jedna dobra ideja.
Ranije, imali smo (takođe dobru) ideju za gradnju metroa.
Na žalost, sada su se svi ućutali, a Beogradu je itekako potreban metro.

Da li je u pitanju samo nedostatak para?
Ne verujem, ima zemalja koje imaju podzemnu železnicu a da ne spadaju u red bogatih.

Prema tome, uvek se obradujem kad vidim da se neko javi sa nekom dobrom idejom (kao što je "Beograd na vodi", pa makar i ne bilo moguće da se ona odmah realizuje.

A kritike i gunđanja protiv tog projekta me ne čude - ljudi po difoltu više vole da se protive nego nešto da podrže. I sve čekaju da padnu neke velike strane investicije, da dođe neki novi lider koji će biti svima po volji i voditi zemlju i izobilje, bla, bla, bla...

(Ponavljam ono što sam ranije ukazivao. Kada je Isidora Sekulić boravila u Norveškoj, početkom XX veka, to je bila sirotinjska zemlja, skoro na nivou tadašnje Srbije. A gde je Norveška danas? Znam, oni su pronašli naftu, ali nije to jedini razlog zašto su mnogo uznapredovali - primer su neke afričke zemlje koje imaju velike zalihe nafte pa ne koriste pravilno svoje resurse).


Ево за кога ћеш гласати:
Најпре се хвалимо на сва уста:http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2014&mm=03&dd=12&nav_id=822630

А онда се деси ово: http://www.mipim.com/RM/RM_MipimEvent/2014/documents/mipim2014-list-of-stands.pdf?v=635294367500477751

Ко пронађе Србију и Београд на води, добија 3 Бамбија. (извињавам се због линкова, никако неће да линкује и један и други).

Да ли било ко од блогера може да оде до Кана/познаје неког ко може да оде или провери на неки други начин-да ли се ово заиста десило? Или можда мисле да смо већ толико затупљени, да ће им овако велика лаж проћи?

П.С. Ако се испостави да ипак нису слагали, јавно признајем да сам погрешио и извињавам се.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 09:01 13.03.2014

Re: Al si našo gosta

Pa pravo da ti kažem ja razumem ovu ribu.
Ona priča da je Vučić ok jer eto dobar je sa komšijama, ne šalje vojsku na Krim, priznaje Kosovo, sluša Brisel i tako te pričice.

Ali suština postojanja Srbije, i svake druge države, nije da bude dobra sa komšijama nego da bude dobra za svoje građane prvenstveno. Tome sve mora da bude podređeno pa i odnos sa komšijama.
Ako se poklapaju stvari tako da je dobro i građanima Srbije i komšijama, super. Ako se nešto mora žrtvovati onda, izvinte komšije, ali mi smo sebi preči.

Tako da ova riba gleda svoje interese i interese svoje države, i to je ok. Interesi građana Srbije kažu da se Vučića treba što pre otarasiti, ali što bi to brinulo čke zagrebačke.


Eto, da se ti i ja jednom složimo :)
vladimir petrovic vladimir petrovic 09:06 13.03.2014

Re: Al si našo gosta

Višnja
... bilo bi dobro da se malo informises kada opet budes resen da o necemu posto-poto imas stav.
(meni se od tih koji imaju stav o svemu pomalo dize kosa na glavi, al to sam samo ja)

Ma, ovde si u pravu i nisi u pravu.
Uvek nešto nekome možeš zameriti, pa makar i benevolentno rekli da ta persona nije dovoljno informisana.
Ako bi svako dobro proveravao o svačemu iole važnom pre nego što formira lični stav, bilo bi pogubno. Onda bi ljudi morali da ćute, a ćutanje ne mora značiti i mudrost.
Treba komunicirati. Onaj ko nije dovoljno informisan shvatiće sam svoju situaciju pa će popravljati svoje informisanje, skupljajući od drugih, koji su slučajno baš po tom pitanju bolje informisani. A ja se ne libim da skupljam (i prihvatam) tuđa mišljenja i stavove čim vidim da mi iole odgovaraju.

Ja imam običaj (neko će shvatiti da mi je to mana) da se pitam šta knjige, odnosno mudri ljudi kažu o nečemu što mene trenutno muči. Tako mi pada na pamet da su jednom kineskom drevnom piscu zamerali što nije išao u dublja istraživanja. U pitanju je pisac Ti Cung, iz XIII veka, poznat kompilator Istorije kineske književnosti. Na to je on rekao: „Da sam čekao savršenstvo, moja knjiga nikada ne bi bila završena“.

Da se vratim na beogradsku svakodnevnicu. Meni je žao što D. Đilas, koji je sebe video kao dobrog i preduzetničkog gradonačelnika, nije radio na završenju projekta Železničke stanice u Prokopu. Mislim da ne treba biti pametan pa znati da dok se ta stanica ne završi (ili ne izgradi neka druga, ako se od nje odustane, a ima takvih glasova) i dok se ne izmesti sadašnji železnički imbroglio u Savamali, neće biti istinskog spuštanja Beograda na obale Save.

Ponavljam, ideja je dobra, treba je stalno ponavljati i držati otvorenom, pa će, kad-tad, doći do njene realizicije. U svojoj naivnosti (ja to ponekad jesam, naravno) ne bih voleo da uđemo u sledeći, XXII vek a da to pitanje ne bude rešeno, premda ima ljudi koji sležu ramenima govoreći da ako se to pitanje nije rešilo u prethodnih 500 godina, ne mora ni u sledećih stotinu...

Drugi govore da i kada bi bilo moguće da se Beograd na vodi izgradi, kako je navodno planirano, da nam nisu potrebni toliki kv. metri prostora, službenog i stambenog, jer to Beograd ne bi mogao da - apsorbuje.
To jeste ozbiljan problem, Srbija nije u poziciji ni da apsorbuje velika strana ulaganja (mada svaki političar kao mantru ponavlja da su nam potrebna i na strana ulaganja gledaju kao na nekakvu panaceu), dok zemlja ne krene napred. A onda je to začarani krug.
vladimir petrovic vladimir petrovic 09:17 13.03.2014

Re: Al si našo gosta

Charlie
... Нико ти не спори да имаш лични став !
Мој лични став је да је твој лични став --- до јаја !

Ma, nemaj ja problema sa ovim.
Slažem se s tobom.
(Pritom, ne zaboravi da mnogi vole ovu metaforu "do jaja".

Dakle, ja sam za razmenu mišljenja.
Više volim različita (pa i vrlo oprečna mišljenja) nego jednoumlje.

Ja kada nešto kažem i vidim da se svi slažu sa mnom, pomislim vajldovski da tu nešto nije u redu.
medjutim92 medjutim92 09:29 13.03.2014

Re: Al si našo gosta

milos_mijatovic
Ко пронађе Србију и Београд на води, добија 3 Бамбија. (извињавам се због линкова, никако неће да линкује и један и други).


Meni ova firma "BRE" pod United Kingdom liči
highshalfbooze highshalfbooze 10:48 13.03.2014

Re: Al si našo gosta

Za one koji ne mogu shvatiti, namera mi je bila da u ovo izborno vreme iznesem jedan stav - bez elaboriranja. Izneo sam za koga ću glasati (moje pravo, zar ne?)


Pa ti si ozbiljan! Ja sam mislio da je ovo neka sprdnja.

Zato moj post ne treba shvatiti kao pokušaj političke analize. Već kao lični stav.


Stav? Pa za tog majmuna može da glasa neko iz lične koristi. I to mogu da razumem, ali da ima stav...
hajkula1 hajkula1 11:18 13.03.2014

Re: Al si našo gosta

A i ti niti hoćeš da se predstaviš niti da se dobrovoljno predaš!



dr.wagner dr.wagner 11:56 13.03.2014

Re: Al si našo gosta

Pozdrav gospodine P

vladimir petrovic
dr wagner
... mislim da je šteta koju je Dr Ivo napravio puno manja ...


Da, i meni u Srbiji tako izgleda. Zato mi izraz "sanaderizacija Srbije" nikako ne deluje - pežorativno.

... taj generalni prilaz koji RH javno pokazuje, da želi približavanje i integrisanje Srbije u EU - zaslužuje pohvalu.


-Mislim da je podrška iz RH (što se tiče EU i međusobnog približavanja) iskrena ,
bar dok je ova garnitura na vlasti ...isto tako , precjenjuje se zainteresiranost
službenog Zagreba za izbore u Srbiji i za odnose koji kod vas vladaju ...

-Ovdje će uvijek biti 10-20% stanovništva koji će zbog (uglavnom) loših
iskustava u prošlosti biti unaprijed rezervirani prema bilo kakvoj suradnji
ili bilo kakvim odnosima , a sličan broj je i kod vas ... (to je ovih toliko
spominjanjih 650 000 )

-Njih (i vaše i naše) u potpunosti razumijem , ali je naravno jasno da ja
taj stav ne dijelim ... i malo mi je čudno kada se ljudi "napale" na to , a za
to nemaju baš nikakvih razloga osim svojih (pogrešnih) uvjerenja ...


Wagner
highshalfbooze highshalfbooze 12:11 13.03.2014

Re: Al si našo gosta

Pozdrav gospodine doktore,

-Ovdje će uvijek biti 10-20% stanovništva koji će zbog (uglavnom) loših
iskustava u prošlosti biti unaprijed rezervirani prema bilo kakvoj suradnji
ili bilo kakvim odnosima , a sličan broj je i kod vas ...


Moram da izrazim neslaganje sa vašim mišljenjem u vezi ovakvog izjednačavanja. Moje mišljenje je da je u Hrvatskoj procenat onih koji su protiv saradnje onoliko manji koliki je procenat proteranog stanovništva (u odnosu na broj stanovnika u Hrvatskoj). A u Srbij iće biti onoliko veći koliki je procenat izbeglih iz Hrvatske (u odnosu na broj stanovnika u Srbiji).
Takođe će taj procenat u obe države biti srazmeran procentu mišljenja njihovih stanovnika da li je u prošlosti njihova država iz takve saradnje imala korist ili štetu.
Sad vi sami vidite to oko procenata... da li je baš tako kako rekoste egalite 10-20%
JJ Beba JJ Beba 12:23 13.03.2014

Re: Al si našo gosta

Ideja je dobra, jer je krajnje vreme da se radi na "spuštanju" Beograda na vode, kako Save tako i Dunava.

ne spušta se tako beograd na vodu, što reče višnja to je neopevani bulšit. Istinska želja da se beograd spusti na reke ne ide reko rasprodaje obala, podizanja šoping molova i stklo, neboderi i ostalih sranja. iskreno se nadam da će ta budalaština biti zaustavljena
jedan od mogućih načina spuštanja na reke
edit
ceo budim je rekonstruisan kreditima koje je obezbedio unesco. nisu morali da dovode emirate ilikogaveć
dr.wagner dr.wagner 12:36 13.03.2014

Re: Al si našo gosta

Pozdrav gospodine H

highshalfbooze

Moram da izrazim neslaganje sa vašim mišljenjem u vezi ovakvog izjednačavanja. Moje mišljenje je da je u Hrvatskoj procenat onih koji su protiv saradnje onoliko manji koliki je procenat proteranog stanovništva (u odnosu na broj stanovnika u Hrvatskoj). A u Srbij iće biti onoliko veći koliki je procenat izbeglih iz Hrvatske (u odnosu na broj stanovnika u Srbiji).
Takođe će taj procenat u obe države biti srazmeran procentu mišljenja njihovih stanovnika da li je u prošlosti njihova država iz takve saradnje imala korist ili štetu.
Sad vi sami vidite to oko procenata... da li je baš tako kako rekoste egalite 10-20%


-Za broj kod vas naravno ne znam , to je pretpostavka da je slično , ali ovdje
je to (sada) toliko ...
-To su upravo oni koji su bili prvo protjerani (tamo početkom 90-ih , ako
se sjećate) i kojima su neki bližnji ili daljnji tada pobijeni ...
-Kada je (95-e) došlo njihovih "pet minuta" , pokazalo se da nisu ništa bolji
od onih koji su njima učinili što su učinili ...

-Za jedne i druge treba imati neko razumijevanje , jer u tome svemu je bilo i
nekih drugih okolnosti (razna huškanja od vaših i naših politika ) ,no mislim
da nije to neka referentna vrijednost iz koje bi određivali kakvi smo
zapravo mi ili kakvi ste zapravo vi ....


W
nim_opet nim_opet 12:56 13.03.2014

Re: Al si našo gosta

ije radio na završenju projekta Železničke stanice u Prokopu. Mislim da ne treba biti pametan pa znati da dok se ta stanica ne završi (ili ne izgradi neka druga, ako se od nje odustane, a ima takvih glasova) i dok se ne izmesti sadašnji železnički imbroglio u Savamali, neće biti istinskog spuštanja Beograda na obale Save.


Zeleznicke stanice koja je u nadleznosti republike Srbije i JP Zeleznice Srbije?
highshalfbooze highshalfbooze 13:01 13.03.2014

Re: Al si našo gosta

-To su upravo oni koji su bili prvo protjerani (tamo početkom 90-ih , ako
se sjećate) i kojima su neki bližnji ili daljnji tada pobijeni ...
-Kada je (95-e) došlo njihovih "pet minuta" , pokazalo se da nisu ništa bolji
od onih koji su njima učinili što su učinili ...
,

Upravo sam i ja na to mislio. Dakle slažemo se. Samo još brojčano stanje da utvrdimo da bi videli to oko procenata.

,no mislim
da nije to neka referentna vrijednost iz koje bi određivali kakvi smo
zapravo mi ili kakvi ste zapravo vi ....


Ja se izvinjavam ako ste moj post tako shvatili, ali mi to nije bila namera. Samo sam izneo mišljenje oko opredeljenja za ili protiv saradnje.

I još jednu stvar, ne mogu a da ne primetim.
(tamo početkom 90-ih , ako
se sjećate)

Ja se sećam, a da li se Snježana Pavić sjeća?

Dopuna: I da li se sjeća Vladimir Petrović?

Let bygones be bygones.
?
Ja mislim da je praštanje odraz velikodušnosti, a zaboravljanje odraz gluposti.
dr.wagner dr.wagner 14:41 13.03.2014

Re: Al si našo gosta


highshalfbooze

Ja mislim da je praštanje odraz velikodušnosti, a zaboravljanje odraz gluposti.


-To je otprilike to ... iako i opraštanje politika postavi na neku teatralnu
osnovu , pa to opet bude u svrhu slanja nekih njihovih poruka ...

-Vrijeme jednostavno donese promjene ... i ova kampanja kod vas to pokazuje ,
neki koji danas figuriraju , nedavno su imali sasvim drugo mišljenje o našim
odnosima i granicama ...
-U to vrijeme (91.-e i malo 92.-e) ja sam bio baš tamo , na kontra strani ... a da
me nitko nije zvao ...
... sama ta činjenica govori kako moram imati razumjevanja i za tuđe gluposti
i zablude iz tog vremena ...


W

zemljanin zemljanin 15:07 13.03.2014

Re: Al si našo gosta

Да ли било ко од блогера може да оде до Кана/познаје неког ко може да оде или провери на неки други начин-да ли се ово заиста десило? Или можда мисле да смо већ толико затупљени, да ће им овако велика лаж проћи?

LOL, ovo nije manifestacija tipa BG Sajam i posebno veče posvećeno NN projektu ... bitno je otići tamo i uvesti projekat u dokumentaciju ... ili najbitnije je sresti ljude ... jer iako ljudi misle da je bitno šta znaš, mnogo je bitnije koga znaš ... tako da ovi naši su se prošetali zbog marketinga a oni koju su trebali da se sretnu - sreli su se, a Bg na vodi im je verovatno bio 1001-a tema ... rekao bih da je informacija iz Srbije o celom događaju u granicama korektnog ... e sad od nivoa upućenosti u takve manifestacije, zavise i očekivanja i lični doživljaji ...
zilikaka zilikaka 18:12 13.03.2014

Re: Al si našo gosta

Ideja je dobra, jer je krajnje vreme da se radi na "spuštanju" Beograda na vode, kako Save tako i Dunava.


Ma ne samo to. Ja ne mogu da dočekam da uplatim krstarenje od Kalemegdana pravo do Soluna.
Ima da budem u prvoj turi, pa nek košta šta košta!
vishnja92 vishnja92 19:07 13.03.2014

Re: Al si našo gosta

Uvek nešto nekome možeš zameriti, pa makar i benevolentno rekli da ta persona nije dovoljno informisana.

mislis na zlobne doskocice tipa - "persone koje su radile ovaj model nisu dovoljno informisane da sunce nikad nije na severu"?





Ponavljam, ideja je dobra

vidim da ponavljas, aj za promenu obrazlozi
zemljanin zemljanin 19:23 13.03.2014

Re: Al si našo gosta

mislis na zlobne doskocice tipa - "persone koje su radile ovaj model nisu dovoljno informisane da sunce nikad nije na severu"?

E greška, tu se ogleda genijalnost projekta ... uzet je u obzir i efekat obrtanja polova, promene nagiba i rotacije palanete ... takvi projekti se ne završavaju preko noći, znaš

freehand freehand 19:58 13.03.2014

Re: Al si našo gosta

mislis na zlobne doskocice tipa - "persone koje su radile ovaj model nisu dovoljno informisane da sunce nikad nije na severu"?

Dobro je dok se ne opterećuje zakonskom regulativom, bilo koje vrste. Ni iz oblasti ekonomije i privrede ni iz građevinarstva.
Jebo urbanističke planove, tendere, konkurse i ostale andrmolje koje služe samo da sputaju Genija na delu!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:43 13.03.2014

Re: Al si našo gosta

Eto, da se ti i ja jednom složimo :)


Red je i bio
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:00 14.03.2014

Re: Al si našo gosta

vladimir petrovic


Gledajmo napred. Biće lepo:
Evo pogledaj, ovo je lepše nego tamo neka Londra:



hm, ali šta vredi jedna lepa zgrada u situaciji gde je ekonomsko stanje grobno? hoće srediti i ceo taj oronuli potez oko Save? vlade grade skupocene i lepe zgrade u situaciji kada zrače optimizmom. ja ne vidim šta optimistično ti doživljavaš u stanju Beograda? lično mislim - ovo je neka interna zajebancija - lepe zgrade niču iz optimizma jednog društva a ne iz njegove agonije.

ps. u haifi, lokalna vlada je podigla sličnu zgradu, ali to je došlo posle jedne i po decenije stalnog ekonomskog rasta u gradu.
Biljana 77 Biljana 77 16:04 14.03.2014

Re: Al si našo gosta

A kritike i gunđanja protiv tog projekta me ne čude - ljudi po difoltu više vole da se protive nego nešto da podrže.

Samo nemoj da mi citiraš pisce i mislioce, nego onako konkretno, iz glave:

Jesi li nekad video kako izgleda Beograd sa Save? Mislim teren? Gde se prostire ova ravnica koja će bude slika i prilika ove somnabulije?

Dalje - kog projekta? Projekat još niko nije video.

Dalje, znaš li šta je Savamala? I šta sa njom? Građevine zaštićene makar pro forme zakonom?

Da ne pričam o nepostojanju infrastrukturnih rešenja za obe stanice, teretni železnički saobraćaj o kojem je Re već ovde pričao i sl.

Ljudi bi podržali projekat, kad bi postojao, kad bi bio zasnovan pre svega na realnosti (konfiguracija terena!?), a onda i na kulturnom, istorijskom , ekonomski održivom i svakom drugom smislenom osnovu. Ovako je samo sviranje qrcu. Za velike pare.
oskar-z-wild oskar-z-wild 16:59 14.03.2014

Re: Al si našo gosta

Ne vredi vladimire, neki ljudi jednostavno ne mogu da vide očigledno, povodom projekta.
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:31 14.03.2014

Re: Al si našo gosta

Biljana 77
... nego onako konkretno, iz glave:


Na koju glavu misliš? Na gornju ili na donju?

(Pisao sam davno jedan blog o tome da muškarci imaju dve glave, i da donja glava nikako nije manje važna. Ukazujući na dve glave muškaraca nikako ne želim da te, ne daj Bože, navlačim na pornografiju, znajući da si ti majka malog deteta i uvažena supruga izvrsnog muža. Cenim vas oboje na blogerskom planu).

Odgovoriću većeras, ili malo kasnije, upravo sam stigao doma, mnogo sam umoran, a imam mali milion stvari koje večeras moram završiti pre nego što odem na opuštanje. A poseta blogu za mene je opuštanje (čak i u slučaju kao što je ovaj blog, u kome su pretežno negativni komentari).

oskar-z-wild
... ne vredi vladimire, neki ljudi jednostavno ne mogu da vide očigledno, povodom projekta.


Slažem se, ali ću nastojati da razgovaram, komunikacija je važna, čak i ako imamo različita stanovišta.

Čujemo se večeras.
freehand freehand 17:44 14.03.2014

Re: Al si našo gosta

Na koju glavu misliš? Na gornju ili na donju?


Šta profa zove Horacijem...
Biljana 77 Biljana 77 20:32 14.03.2014

Humor u pokušaju treniraj na nekom drugom

Na koju glavu misliš? Na gornju ili na donju?


Na gornju Pižone. Za onu drugu može eventulano odgovor preko qrca, ali tvoj sterilni način komunikacije isključuje tu vrstu poređenja.

Ukazujući na dve glave muškaraca nikako ne želim da te, ne daj Bože, navlačim na pornografiju, znajući da si ti majka malog deteta i uvažena supruga izvrsnog muža


Činjenica da sam majka (dva) deteta (muška) isključuje mogućnost da ne znam za postojanje druge glave. Takođe majčinstvo i udatost ne isključuje gledanje pornografije. Bar u mom svetu.

I takođe sve to nema nikave veze sa konfiguracijom terena budućeg Beograda na vodi. Al' ko da se zamara odgovorima na konkretna pitanja. Što je naravno sasvim u skladu sa tvojim izborom iz naslova.


Biljana 77 Biljana 77 20:34 14.03.2014

Re: Al si našo gosta

Šta profa zove Horacijem...

Horacije je između ostalog bio verovatno najveći eklektičar među pesnicima i teoretičarima umetnosti, tako da... nije to baš toliki kompliment.
vladimir petrovic vladimir petrovic 21:22 14.03.2014

Re: Al si našo gosta

Biljana 77
... Jesi li nekad video kako izgleda Beograd sa Save? Mislim teren? Gde se prostire ova ravnica koja će bude slika i prilika ove somnabulije?

Dalje - kog projekta? Projekat još niko nije video.

Ljudi bi podržali projekat, kad bi postojao, kad bi bio zasnovan pre svega na realnosti (konfiguracija terena!?), a onda i na kulturnom, istorijskom , ekonomski održivom i svakom drugom smislenom osnovu. Ovako je samo sviranje qrcu. Za velike pare.


Evo me.
Teško je razgovarati kada ti postavljaš pitanja i odmah daješ odgovore. Unapred smatraš da je sve to sviranje qrcu za male (velike) pare.
Dakle, ne veruješ.

Pitanje je da li ja verujem?

Ja ću budistički odgovoriti: Verujem i ne verujem. (Podsećam da mnoge budističke priče počinju: "Bilo je tako i nije bilo tako... "

Zašto verujem i ne verujem?

Pa ja nisam član SNS, niti sam ikada bio član neke političke partije.
Prema tome, ako SNS dobije ove izbore onako kako oni priželjkuju, ja pretpostavljam da će oni raditi na projektu Beograd na vodi, ali ne bih ruku u vatru sada stavljao zbog toga, da pokažem kako je moje verovanje čvrsto.

Možda će, kada zasednu i budu preokupirani drugim gorućim problemima, Beograd na vodi gurnuti u stranu i ostaviti za neka druga vremena. (I druge vlade ne ispunjavaju izborna obećanja).

Elem, u razgovoru sa uvaženom Višnjom (bar što se tiče arhitekture), ja sam više puta isticao da je Beograd na vodi - dobra ideja. I govorio da je krajnje vreme da se Beograd istinski spusti na reke, jer mi je u podsvesti izreka slavnog arhitekte Korbizjea koji je, prilikom posete Beogradu, rekao, bez uvijanja, parafraziram, da odavno nije video tako ružan grad na tako dobroj lokaciji. Pretpostavljam da je imao u vidu to što Bgd nije sišao na reke.

A ja volim dobre ideje. Volim kada se one neprestano vrte, kada se o njima govori, kada se kritikuju i hvale, kada ulaze u glave ljudi i oni o njima misle "i kad spavaju".

Zato ja zdušno podržavam Beograd na vodi.

Da je DS, pod rukovodstvom D. Đilasa, koji se hvali svojim velikim postignućima dok je bio gradonačelnik Beograda, izašao sa projektom Metroa u Beogradu, ja bih i o tome govorio da je "dobra ideja". A o metrou se i ranije govorilo, pa se ućutalo. Ili ovako: kamo sreće da je DS, za vreme dugogodišnje vladavine, bila uradila neku feasibility study, i jahala na njoj i u sadašnjim izborima; meni bi to izgledalo primamljivo, iako još uvek ne bih čvrsto verovao da će to biti realizovano, jer u ovoj zemlji niko nikom ništa ne garantuje. A vreme prolazi.

I Metro i Beograd na vodi jesu skupi projekti, ali su neminovnost za Beograd, i ja priželjkujem da se o tim projektima STALNO priča.
Kad bi bilo istinske volje, našlo bi se para.

Već sam iznosio Višnji kako mi je žao što Đilas nije radio na završavanju nove železničke stanice Prokop. Bez njenog završetka (ili, ukoliko se od te lokacije odustaje, od završetka na nekom drugom mestu) neće biti moguće graditi Beograd na vodi. Drugim rečima, pripreme i izgradnja Beograda na vodi bi bila veliki posao u svakom pogledu.

Neka mi se samo ne govori da su u pitanju skupi projekti (i Metro i Bgd na vodi), jer skoro sve okolne zemlje imaju metro (Atina, Budimpešta, Bukurešt, Beč, Rim). Nije sve u parama, nešto je i u organizaciji, odnosno volji rukovodstva države.

Da ne duljim, drago mi je da se govori o Bgd na vodi, voleo bi da se izgradi, ali neću biti previše razočaran ni ako se ne izgradi za vreme vladavine SNS (nadajmo se da neće dugo trajati, pogotovu ako neki vitalni projekti ne budu realizovani).

Ali to ne umanjuje moju nameru da im ovom prilikom dam glas.

Uostalom, to je nešto koliko-toliko konkretno. A ono trućanje o potrebi reformi, koje lideri svih mogućih partija tako rado ističu, je manje važno zato što svako reforme shvata na svoj način, a neki se verovatno i zajebavaju, ali im se ne sme oduzeti pravo da pričaju o potrebi ekonomskih reformi. To je dobra finta.
----------

P. S.
Ne bih se, dakle, složio sa onima koji misle da je bolje da Av nije ni pominjao Bgd na vodi ako nije siguran da ga, dok SNS bude na vlasti, mogu izgraditi. Za ime Boga, danas niko ni u šta nije siguran i niko nikome ništa ne može čvrsto da obeća.

Ali planovi treba da se prave, vizije treba da postoje.
Ko zna, možda će u vrhu države istinski shvatiti da se graditi mora, pa nek pukne gde pukne. (Ne mogu a da ne ubacim onu latinsku, to je jače od mene: Navigare necesse est, vivere non necesse est - ploviti se mora, živeti se ne mora).
freehand freehand 21:32 14.03.2014

Re: Al si našo gosta

I Metro i Beograd na vodi jesu skupi projekti, ali su neminovnost za Beograd, i ja priželjkujem da se o tim projektima STALNO priča.
Kad bi bilo istinske volje, našlo bi se para.

Nijedan od ova dva projekta nije Vučićev.
Vućićeva je ideja o realuzaciji bez tendera, bez dokumentacije, bez konkursa, sa Arapima, uz majke mi transparentni pristup i model finansiranja.
Inače, ponovo sam zadivljen koliko ti slova, reči, rečenica možeš da potrošiš da bi izneo beslovesnost koju bi običan teletabis definisao sa dva troslovna uzvika.
vishnja92 vishnja92 21:37 14.03.2014

Re: Al si našo gosta

ti, pretpostavljam, nijedan od gornjih komentara nisi procitao?
osim svojih, koje si procitao vise puta (sa uzitkom)

Bilja
Ljudi bi podržali projekat, kad bi postojao, kad bi bio zasnovan pre svega na realnosti (konfiguracija terena!?), a onda i na kulturnom, istorijskom , ekonomski održivom i svakom drugom smislenom osnovu. Ovako je samo sviranje qrcu. Za velike pare.
Biljana 77 Biljana 77 21:38 14.03.2014

Re: Al si našo gosta

Ja ću budistički odgovoriti: Verujem i ne verujem. (Podsećam da mnoge budističke priče počinju: "Bilo je tako i nije bilo tako... "


Hm, bez citata..

Beograd na vodi je ideja. Dobra, ali koja još nije dobila ni idejno rešenje. Da bi ga dobila potrebno je mnogo stvari, višnja je iz ugla struke onako nabacila neke osnovne preduslove. Ideja, koja između ostalog postoji od pre nego što se Vučić ispilio. Ono što Vučić predstavlja kao projekat Beograda na vodi je sviranje qrcu. Projekat ne postoji. Nije predstavljen u Kanu, kao što je pompezno najavljivano, o čemu ti svedoče u komentarima postavljeni linkovi, niko ga nikad i nigde nije video. Osim ove slike neke pretpostavljene ravnice ispunjene nekakvim građevinama.
Ideja je jedno, projekat je drugo. Projekta nema. Za tebe je to pitanje verovanja, za mene pitanja činjenica.
Kako nisi odgovorio ni na jedno moje vrlo konkretno pitanje pitanje, ja se iz dalje diskusije odjavljujem.
vladimir petrovic vladimir petrovic 22:01 14.03.2014

Re: Al si našo gosta

Biljana 77
... Kako nisi odgovorio ni na jedno moje vrlo konkretno pitanje pitanje, ja se iz dalje diskusije odjavljujem.

Wow.
Pa pitanja postavi Aleksandru Vučiću i SNS, a ne meni.

Ja sa njima imam veze samo kao potencijalni glasač, ništa više.
Daleko od toga da sam njihov speaker ili Public Relations Officer.

Rekao sam ti da ja, sa strane, smatram da je to dobra ideja i da je dobro da se o tome govori.

Nije fer da mi zameraš, ako mi zameraš, što nisam dao odgovore na nešto što i ne može da bude stvar konkretnih odgovora.
vladimir petrovic vladimir petrovic 22:03 14.03.2014

Re: Al si našo gosta

Inače, ponovo sam zadivljen koliko ti slova, reči, rečenica možeš da potrošiš da bi izneo beslovesnost koju bi običan teletabis definisao sa dva troslovna uzvika.

Ne bih voleo da s tobom svratim na piće. Ti verovatno popiješ na eks, dok ja uživam u ispijanju.
Hvala Bogu da se razlikujemo.
Biljana 77 Biljana 77 13:14 15.03.2014

Re: Al si našo gosta

što nisam dao odgovore na nešto što i ne može da bude stvar konkretnih odgovora.

A da probaš da ih pročitaš još jednom:

Jesi li nekad video kako izgleda Beograd sa Save? Mislim teren? Gde se prostire ova ravnica koja će bude slika i prilika ove somnabulije?

Dalje - kog projekta? Projekat još niko nije video.

Dalje, znaš li šta je Savamala? I šta sa njom? Građevine zaštićene makar pro forme zakonom?

freehand freehand 13:53 15.03.2014

Re: Al si našo gosta

ti, pretpostavljam, nijedan od gornjih komentara nisi procitao?

A što bi?
Biljana 77 Biljana 77 17:45 15.03.2014

Malo doprinos

diskusiji o vizijama, planovima i projektima...

Glede gradnje visokih zgrada u Londonu ( Tu tražnju delom podstiču kupci stanova iz istočne Azije, gde su visoke zgrade odavno deo urbanog pejzaža......)

Zamenik gradonačelnika zadužen za planiranje, Ser Edvard Lister: Ključno pitanje u diskusiji o izgradnji u Londonu je to da li zgrada predstavlja pozitivan doprinos urbanističkom pejzažu grada i da li se uklapa u vrednosti koje cenimo, istovremeno nam pomažući da osiguramo prosperitet za London i njegove gradjane.
angie01 angie01 18:26 12.03.2014

,

vladimir petrovic vladimir petrovic 18:33 12.03.2014

Re: ,

angie01


Ja očekivao onaj smajli sa cvetićem.
(Šta ću, volim cveće)
angie01 angie01 18:39 12.03.2014

Re: ,

vladimir petrovic


jos sam bila nezna,...ako nisi primetio.
zemljanin zemljanin 19:42 12.03.2014

Re: ,

idem po kokice ...
vladimir petrovic vladimir petrovic 19:53 12.03.2014

Re: ,

angie01
... jos sam bila nezna,...ako nisi primetio.


hvala, hvala.
Da si bila gruba, vrištao bih.
Ne volim kad su dame grube sa mnom, ni kad me džiberi biju na ulici.
charlie charlie 07:11 13.03.2014

Re: ,

angie01

Феноменалана коментар !
Jaril Jaril 18:40 12.03.2014

Smanji

foot fetiš.
vladimir petrovic vladimir petrovic 18:53 12.03.2014

Re: Smanji

Jaril
... foot fetiš.


trener92 trener92 00:19 13.03.2014

Re: Smanji

Jaril

smanji foot fetiš.


Ali kako kad je u trendu?

Nova kolekcija Beograd na vodi poslednji krik direktno iz Kana

freehand freehand 00:21 13.03.2014

Re: Smanji

trener92
Jaril

smanji foot fetiš.


Ali kako kad je u trendu?

Nova kolekcija Beograd na vodi poslednji krik direktno iz Kana



A, uz ovo ide i maska sa feredžom!
Pa će to biti pravi hit za one bogojavljenske manifestacije!
trener92 trener92 01:06 13.03.2014

Re: Smanji

freehand

A, uz ovo ide i maska sa feredžom!
Pa će to biti pravi hit za one bogojavljenske manifestacije!


= :)))) Ceniš da će biti uvedene i neke nove, takmičarske discipline?

Ove su bile prilično napete

Skoči 2014

Možda uvedu discipline sa višeizmeničnimbaterijama,

Neki timovi se već pripremaju

Ovi naši prave prve korake privođenjem Nikole, ali ide kilavo.Opet kasne pa će im opet sudija biti kriv kad ne postignu rezultat.
vladimir petrovic vladimir petrovic 09:10 13.03.2014

Re: Smanji

Dobro si ovo primetio:

Trener92
... poslednji krik direktno iz Kana



Odlična ideja. Ja se uvek obradujem kad vidim ovako nešto.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 09:20 13.03.2014

Re: Smanji

Smanji
foot fetiš.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana