Politika

Šta hoćemo i šta nećemo raditi

Saša Radulović RSS / 13.03.2014. u 23:59

Da bi Srbija krenula napred, nova vlada bi morala da demontira parazitski partijski system i njegovu burazersku ekonomiju koji ubija Srbiju i zbog kojeg propadamo. Na čelu tog sistema se danas nalazi Aleksandar Vučić. On ga je nasledio od Borisa Tadića. Godišnji trošak tog sistema je preko 2.5 milijarde evra. Taj trošak je daleko veći od ukupnog godišnjeg deficita Srbije. Veći od ukupnog troška celog zdravstvenog sistema. Mnogo veći od celog sistema socijalne zaštite socijalno ugroženih građana.


Šta bi morali da uradimo odmah:


1. Uvesti potpunu transparentnost. Objaviti sve ugovore koje potpisuje država. Objaviti ugovor sa Etihadom, sa Fijatom, sa Mercedesom, sa Al Dahrom, sve ugovore sa arapima, Bus Plus, most na Adi. Sve ugovore lokalnih samouprava, univerziteta, kulturnih ustanova. Objavljivati mesečno sve isplate iz budžeta, kao što je to 5 meseci radilo Ministarstvo privrede i to tačno kome ide novac. To je borba protiv korupcije.

2. Otpustiti 15% partijski zaposlenih kadrova sa kupljenim diplomama iz javnog sektora. Ne 15% lekara ili profesora, već partijski zaposlenih koji ništa ne rade, a dobijaju plate kao neku vrstu deluks socijalne pomoći. Ukinuti solidarni porez.

3. Smanjiti poreze i doprinose za trećinu. U dva koraka. Ovo je najbolja „subvencija". Neselektiva je. Ide svima. Najviše proizvođačima i izvoznicima jer oni zapošljavaju najviše. Ovim bi zadali najteži udarac sivoj ekonomiji koja trenutno iznosi 30% tržišta.

4. Ukinuti dosadašnju pogubnu ekonomsku politiku parazitskih subvencija stranim investitorima na kojoj se uzimaju reketi.

5. Sprovesti regulatornu reformu. Doneti pripremljene zakone o privatizaciji, stečaju, radu i planiranju i izgranji. Doneti zakone o poreklu imovine, registraciji offshore kompanija.

6. Uvesti zdravstveno osiguranje za sve. I za poljoprivrednike. Overa zdravstvenih knjižica mora da ode u neslavnu istoriju.

7. Uvesti univerzalan sistem socijalne zaštite. Svaka socijalno ugrožena porodica bi dobijala scoijalnu pomoć. Ako ostanete bez posla, ne morate da strahujete za svoju egzistenciju dok tražite drugi. Uvesti rigorozan sistem kontrole.

8. Sprovesti gotov plan Ministarstva privrede za 153 preduzeća u restrukturiranju koji je zaustavio Aleksandar Vučić

9. Uvesti rigorozne kontrole kvaliteta uvozne robe. Uvozimo robu jako lošeg kvaliteta i ubijamo domaće poljoprivrednike i

10. Realizovati gotov plan Ministarstva privrede za smanjenje kamatnih stopa građanima i privredi i dovođenje banka u red.

Prekinuli su me u poslu. Aleksandar Vučić je mogao da dozvoli da ove reforme sprovedem i rekonstruisanoj vladi. Nije ih hteo. On nema ni kapacitet, ni znanje, ni volju, ni interes da sprovede reforme. Njemu treba da priča o reformama, potpisuje tajne ugovore i nada se čudu Beograda na vodi, arapskih para, stranih investitora koji će nas spasiti od nas samih.


Niko nam neće pomoći ako ne pomognemo sami sebi. Treba nam vaš glas da uđemo u skupštinu i demontiramo parazitski sistem.

 

Šta nećemo raditi:

- Zapošljavati partijske kadrove

- Potpisivati tajne ugovore

- Neobjavljivati trošenje novca mesečno za državu i sve ustanove koje se finansiraju iz budžeta

- Urušavati nezavisne institucije sistema

- Uticati na medije

- Hapisiti preko medija

- Blatiti bilo koga

- Uzimati novac od tajkuna i interesnih grupa

- Imati svoju burazersku ekonomiju i burazerske privrednike

- Baviti se i biznisom i politikom u isto vreme

- Tolerisati nasilje

- Gaziti ljudska prava, pravo na privatnost

- Izbegavati teške probleme, gurati glavu u pesak

- Subvencionisati

- Dovoziti ljude u autobusima ne mitinge

- Praviti koalicije sa verskim liderima

- Ulaziti u koalicije sa partnerima koji hoće da nastave da rade stvari sa ove liste

- Pogaziti obećanja da nećemo raditi stvari na ovoj listi

 

www.dostajebilo.rs


Facebook grupa - Dosta je bilo

 

https://twitter.com/SasaRadulovich

 

.

 



Komentari (123)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 13:49 14.03.2014

Re: Lepe spisak želja

Pa pretpostavljam da bi ušteda od "čišćenja" 15% administracije (koja ne da ne radi ništa, nego smeta i onima što rade a i nama koji njihove usluge koristimo) dovela do značajnog rasterećenja budžeta ..


Onda ih opet, samo u drugoj formi, imaš na budžetu.

7. Uvesti univerzalan sistem socijalne zaštite. Svaka socijalno ugrožena porodica bi dobijala scoijalnu pomoć. Ako ostanete bez posla, ne morate da strahujete za svoju egzistenciju dok tražite drugi. Uvesti rigorozan sistem kontrole.


Istina, ne u meri u kojoj bi taj budžet kao zaposleni opterećivali, ali opet su na budžetu i opet ništa ne rade.
a_jovicic a_jovicic 18:12 14.03.2014

Re: Lepe spisak želja

predatortz
Istina, ne u meri u kojoj bi taj budžet kao zaposleni opterećivali, ali opet su na budžetu i opet ništa ne rade.

... al' i ne prave štetu ... a mnogi od njih su kojekakvi "šefovi" pa razlika od njihove plate do 300 jura može da prehrani bar još jednu ako ne i dve porodice.
kalifumestokalifa kalifumestokalifa 09:47 15.03.2014

Re: Lepe spisak želja

Pa pretpostavljam da bi ušteda od "čišćenja" 15% administracije (koja ne da ne radi ništa, nego smeta i onima što rade a i nama koji njihove usluge koristimo) dovela do značajnog rasterećenja budžeta ..


Onda ih opet, samo u drugoj formi, imaš na budžetu.


Jedno je kad im plaćaš soc pomoć (dok se ne zaposle) od 20-30k a drugo je kad im uplaćuješ 80k neto (130k bruto).
Zbog njihove de-lux socijalne pomoći, za socijalno ugrožene nema novca.
tyson tyson 11:06 14.03.2014

Ljudi


Ovaj, možda mi promiče očigledno, ali gde se na sajtu može videti sastav liste kandidata "Dosta je bilo. Restart"...?


mlekac mlekac 11:13 14.03.2014

Re: Ljudi

tyson

Ovaj, možda mi promiče očigledno, ali gde se na sajtu može videti sastav liste kandidata "Dosta je bilo. Restart"...?



Ovaj, a GDE ti vidis sajt? Ja vidim samo praznu stranu...
a_jovicic a_jovicic 11:27 14.03.2014

Re: Ljudi

tyson
Ovaj, možda mi promiče očigledno, ali gde se na sajtu može videti sastav liste kandidata "Dosta je bilo. Restart"...?

Liste kandidata svakako nisu tajna ... eno ih sve objavljene na sajtu Republičke izborne komisije ...

Sve liste

Lista Dosta je Bilo
jovana_73 jovana_73 11:32 14.03.2014

Nemam vremena

da tražim postove u kojima je isti Saša Radulović pretio da će otpuštati lekare, profesore i ostalu "bagru", a svakom ko bi mu se usprotivio sledio je ban.

Sad hoću da pitam kako je odjednom u predizbornoj kampanji njegovo mišljenje
Otpustiti 15% partijski zaposlenih kadrova sa kupljenim diplomama iz javnog sektora. Ne 15% lekara ili profesora, već partijski zaposlenih koji ništa ne rade, a dobijaju plate kao neku vrstu deluks socijalne pomoći.


Sa čime se naravno slažem, ali kako verovati SR
a_jovicic a_jovicic 11:51 14.03.2014

Re: Nemam vremena

jovana_73
da tražim postove u kojima je isti Saša Radulović pretio da će otpuštati lekare, profesore i ostalu "bagru", a svakom ko bi mu se usprotivio sledio je ban.

Sad hoću da pitam kako je odjednom u predizbornoj kampanji njegovo mišljenje
Otpustiti 15% partijski zaposlenih kadrova sa kupljenim diplomama iz javnog sektora. Ne 15% lekara ili profesora, već partijski zaposlenih koji ništa ne rade, a dobijaju plate kao neku vrstu deluks socijalne pomoći.


Sa čime se naravno slažem, ali kako verovati SR

Pa ima lekara i "lekara" ... Lekare koji leče definitivno niko nije lud da otpušta ... "Lekari" (partijski postavljeni načelnici domova zdravlja, klinika i sl.) koji "zapošljavaju" da bi uzimali "reket" za svoju partiju treba da budu smenjeni ... a o njihovim kvalitetima (koji bi im eventualno omogućili da ponovo postanu lekari) treba da odlučuju njihove kolege a ne političari.

Što se verovanja tiče ... i ja nekako verujem da bi domaćin bloga, ukoliko se pokaže da nije bio iskren, bio "najuren" ekspresno brzo upravo od strane nas koji mu sada verujemo. Kad glasači shvate da su oni "poslodavci" političarima a ne obrnuto (a to će i političari da shvate kad glasačima postane jasno) ... neće se više političarima isplatiti da nekažnjeno lažu. Ja nekako verujem da domaćin ovog bloga to shvata.
jednatanja jednatanja 12:13 14.03.2014

Ovo

9. Uvesti rigorozne kontrole kvaliteta uvozne robe. Uvozimo robu jako lošeg kvaliteta i ubijamo domaće poljoprivrednike i


je jako teško uraditi. U Nemačkoj, na primer, je bila statistika da se tek svaki 20-ti produkt za ljudsku ishranu ispita na uvozu, jer ni u najidealnijem sistemu ne postoji dovoljan broj inspektora, ni vremena a ni načina da se ispita svaki uvezeni artikal. Ali zato postoje organizacije kao što su Öko-test, StiftungWahrentest, Greenpeace i ostale koje već uvezene produkte testiraju i dodeljuju mu ocenu od lošeg, nedovoljnog, zadovoljavajućeg, dobrog, do vrlo dobrog. Rezultati se objavljuju putem medija, i običan nemački građanin izuzetno polaže pažnju na te informacije. Proizvođači koji su dobili dobru ocenu, odmah lepe etiketu na proizvod da je utvrđeno da mu je kvalitet "Sehr gut" sa mesecom i godinom testiranja. Na ovaj način se štite potrošači, a u isto vreme promovišu oni proizvodi koji su zadovoljili kvalitet. Bilo je reportaža da su proizvođači čiji su produkti dobili nezadovoljavajuću ocenu popravljali kvalitet, što bi se i pokazalo u narednom testiranju, tako da se proizvođači na ovaj način i motivišu.

Mogućnosti pospešivanja kvaliteta i kontrole kvaliteta su zaista neiscrpne, ali vrlo mi je drago da ste identifikovali ovo kao važan zadatak jer je kvalitet hrane i svega drugog drastično opao u poslednjih 10-20 godina u Srbiji. Sramota je da jedem bolji hleb u Nemačkoj nego u Vojvodini.
predatortz predatortz 13:04 14.03.2014

Period

2. Otpustiti 15% partijski zaposlenih kadrova sa kupljenim diplomama iz javnog sektora.


Od kog perioda početi i koji kriterijum sprovoditi?
U administraciji postoje ljudi još iz perioda SFRJ. Dobar deo njih je posao dobio zahvaljujući članstvu u tada jedinoj partiji.
Od tog perioda , pa do danas, osnovni kriterijum za zapošljavanje u državnim organima je bila partijska pripadnost.

Druga stvar, kupovina diplome se ne kažnjava otkazom. Ukoliko se može dokazati, radi se o ozbiljnom krivičnom delu. Takve osobe ne treba otpuštati nego ih treba zatvarati.
a_jovicic a_jovicic 18:37 14.03.2014

Re: Period

predatortz
2. Otpustiti 15% partijski zaposlenih kadrova sa kupljenim diplomama iz javnog sektora.


Od kog perioda početi i koji kriterijum sprovoditi?
U administraciji postoje ljudi još iz perioda SFRJ. Dobar deo njih je posao dobio zahvaljujući članstvu u tada jedinoj partiji.
Od tog perioda , pa do danas, osnovni kriterijum za zapošljavanje u državnim organima je bila partijska pripadnost.

Druga stvar, kupovina diplome se ne kažnjava otkazom. Ukoliko se može dokazati, radi se o ozbiljnom krivičnom delu. Takve osobe ne treba otpuštati nego ih treba zatvarati.

Da se ja pitam ... za administraciju sistematizacija radnih mesta (uključujući i standardizaciju potrebnih veština) i onda sprovodjenje testova (pa ni oni iz SFRJ-ere koji npr. ne mogu da se snadju u korišćenju računara a radno mesto to zahteva, ne bi mogli tu više da rade). Za šefove i dodatni državni ispit na temu korupcije i javnih nabavki.

Na žalost diplome se danas "kupuju" na mnogo perfidniji način ... Nije to ono da nadješ nekog ko će da ti sredi da "položiš" sve predmete pa da dobiješ papir nego su napravljeni čitavi "univerziteti" koji proizvode takve diplome. To se može iskoreniti samo oštrijim merilima pri akreditaciji ili jednostavno pravljenjem liste ustanova čije se diplome priznaju za rad u državnim službama (mada bi sam papir bio i nebitan ako se gore pomenuto testiranje sprovodi odgovorno)
uros_vozdovac uros_vozdovac 13:23 14.03.2014

Da zajednica pomogne

Hvala Istok Pavlović

Trojka u poslednjoj sekundi
hajkula1 hajkula1 13:46 14.03.2014

Re: Da zajednica pomogne

uros_vozdovac
Hvala Istok Pavlović

Trojka u poslednjoj sekundi




nikvet pn nikvet pn 13:47 14.03.2014

Re: Da zajednica pomogne

uros_vozdovac
Hvala Istok Pavlović

Trojka u poslednjoj sekundi



inco inco 00:31 15.03.2014

Re: Da zajednica pomogne

hajkula1


nikvet pn




Ne znam čemu se u ovome radujete - pa ovo je jadno u najmanju ruku. Kadar nevera, seriously? Mislim ok je to da se pravi zajebancija od srpske politikanske scene - nije da je nešto bolje zaslužila - al' tako nešto ipak sebi ne treba da dozvoljavaju oni koji bi želeli da u toj sceni učestvuju (ili agituju za nekog trećeg da učestvuje namesto njih).

Dobro, znam, ja nisam kanda target audience, nešto mi loše stomaku leži soc-demagoška priča a i relgiozni pokret oko Radulovića je blago rečeno ogavan - ne toliko k'o SNS botovi, daleko bilo, ovi 'religiozni' su bar većma pismeni, al' da bode oči i izaziva mučninu - izaziva. Kak' da vam objasnim, dva put' bih se zapitao i duboko zabrinuo ako ulovim sebe da podržavam istu političku opciju sa ljudima kojima je navedeni 'sajt' cool/simpatičan/šta već. Stoga dolazim do logične dileme - koja je zapravo ciljna grupa kojoj se Radulovićeva kampanja obraća?

Da me CTRL+ALT+DEL nije poštedeo kolebanja da l' da glasam za njih ili ne još onomad kad su objavili svoju listu natrpanu anonimusima sa sve Krugolinom na visokom 10. mestu (valjda ne treba da objašnjavam zašto tako nešto ne sme da se dogodi nekome ko pretenduje na glasove racionalnih ljudi?), ovakva 'kampanja' bi to definitivno zacementirala. Bez obzira što smatram da je Radulović još i normalan u odnosu na ostatak scene, stomak mi ne daje da pređem preko nekih stvari.

Sto mu bubnjeva darkvuda, nemojte Raduloviću ovako da 'pomažete'.

P.S. Izvinjavam se na blasfemiji vernicima u SR čudo, ako je za utehu vernicima utabanih religija sam mnogo žešće trljao nos. Ša' ću, taki sam karakter...
milisav68 milisav68 10:00 15.03.2014

Re: Da zajednica pomogne

inco
P.S. Izvinjavam se na blasfemiji vernicima u SR čudo, ako je za utehu vernicima utabanih religija sam mnogo žešće trljao nos. Ša' ću, taki sam karakter...

Pa loš ti karakter, jer lepljenjem etiketa (nepotrebno) uzdižeš sebe, a ja nigde nisam pročitao da neko hvali listu do imbecilnosti, i da veruje da će ta lista osvojiti vlast.

Uglavnom se priča o pragmatičnim stvarima, prelasku cenzusa i ulazak u skupštinu, kao neki početak mirne promene sistema iznutra, odnosno dobijanja prostora za veće medijsko eksponiranje.

Mislim, takav je sistem ni ja ga ne volim.

Druga opcija je ulica, koja nikome (sem maloj grupi ludi) nije dobro donela.
a_jovicic a_jovicic 11:21 15.03.2014

Re: Da zajednica pomogne

inco
Kak' da vam objasnim, dva put' bih se zapitao i duboko zabrinuo ako ulovim sebe da podržavam istu političku opciju sa ljudima kojima je navedeni 'sajt' cool/simpatičan/šta već. Stoga dolazim do logične dileme - koja je zapravo ciljna grupa kojoj se Radulovićeva kampanja obraća?

Zvanična Restart kampanja je jedno a individualne aktivnosti (kakve god) pojedinaca nešto sasvim drugo. Zvanična kampanja je po meni bila vrlo efikasna u motivaciji svoje osnovne ciljne grupe (korisnika socijalnih mreža nezadovoljnih postojećom političkom ponudom i kritički nastrojenih). Na osnovu ličnih kontakata, stičem utisak da se prilično "prima" i kod umerenih korisnika Interneta ili čak i kod onih koji ni računar nemaju ali su svesni pogubnosti politike(a) partijske "elite" ... problem je samo da se do njih dopre pošto su mediji bili zagušeni pojavom Nj.V. "Supermena" a i u više navrata otvorenom subverzijom već ugovorenih gostovanja u udarnim terminima.

Pošto ta kampanja nije centralizovana i nema neke "Internet timove" koji koordinisano izvode aktivnosti, već je skup iskrenih napora pojedinaca, dešavaju se ovakve ili onakve "promocije" koje nisu 100% u liniji sa zvaničnom kampanjom. Sa druge strane ... ako Restart ostane samo na podršci kulturno i umetnički visokosvesnih pojedinaca nikada ne bi dostigao ni census a kamol' neko osvajanje značajnije većine (bez koje se definitivno ne mogu očekivati promene). Da li je autor košarkaškog "uradka" mogao da neke detalje uradi kulturnije ... mogao je ... ali obzirom da isti ima više K follower-a na Twitteru, pretpostavljam da je za ciljnu grupu svojih pratilaca napravio nešto što može da doprinese i ukupnom uspehu kampanje.

"Elitizam" ne donosi pobedu na izborima. Na žalost takvo nam je biračko "telo" (koga zanima može da pronadje statistike RZS-a o obrazovnoj strukturi stanovništva Srbije ... brojke mogu gadno da ga "ubedače" )

nikvet pn nikvet pn 12:13 15.03.2014

Re: Da zajednica pomogne

inco
Izvinjavam se na blasfemiji vernicima u SR čudo


Ако не примећујеш разлику између вере у месију и вере у здрав разум - онда ништа.
cane cane 13:38 14.03.2014

auf brate tesko da cu stici

da procitam sve blogove pre glasanja, da bih mogao naravno da odlucim.

tek da se prijavim, ako zakasnim da glasam, da znate...

djatta3 djatta3 16:11 14.03.2014

Transparentnost

jkt2010
meehan
E sad koliko je tu bilo muljanja sa subvencijama uglavnom je nemoguće da se sazna zbog tajsnosti ugovora,


Promenio sam subject line posto ovo o cemu pisemo je stavka br.1 kod domacina.

1. Uvesti potpunu transparentnost. Objaviti sve ugovore koje potpisuje država.


Znaci, u ovako nesto moze da poveruje osoba koja se informise u Mikijevom Almanahu - ovi koji citaju Politikin Zabavnik su vec suvise prekaljeni.


Juce-prekjuce domacin na tamo nekom drugom blogu spominje odbrambenu industriju (koju ce da jaca normalno) ali ugovori ima da budu transparentni i javni. Pa brate. Znaci, da postavimo njega za neko yaye u SDPR i kroz tu transparentnost dobicemo prodaju od tacno nula dolara i isto toliko potpisanih ugovora.

Ili ajde hebes oruzje. Ajd da lupim neka tamo Glibija hoce da sklopi posao izgradnje necega - nebitno. Neki posao tipa pet milijardi evra na kojem kompletna nasa industrija moze da radi i da nije dosta. I onda posaljemo Radulovica da sklopi ugovor, al da bude transparentan. Pa drugovi, Radulovic ne da se ne bi vratio sa tih 5 milijardi, nego ne bi zaradio za kartu nazad...

Razumem ja tu pricu, lepo to zvuci, ali brate ovo je realan svet a ne Diznilend. Ajde malo da vidimo koliko su ovi ostali na pr zapadnjaci 'transparentni' pa ajmo toliko i mi.

Zakljucak: ne treba nam Radulovic koji ce transparentno da NE sklapa poslove, nego neki majstor koji ce da nadhebe majstore za 'transparentnost' u na pr Simensu... To ako mislimo da nesto radimo. Ako cemo da se bavimo ikebanom i bonsaijem i udaranjem glanca onda OK.


EDIT: Transparentnost - DA. Ali ne kroz objavljivanje na veb sajtovima i po Kuririma i po blogovima. Nego kroz kontrolu kroz za to nadlezne odbore. Ciji clanovi su zakleti da cuvaju drzavnu tajnu. Za koji Q nam sluzi citav ovaj multi-party BS ako ne za to? Pa ajd da vidim kako ce SNS da provuce pored DS plus kojosudjeuskupstinu, ugovor po kojem neki SNSovac skida kajmak? Pa ako prodje onda stvarno jebiga.. neko gore je spominjao konopac - neka doda jedan i za mene...


Ti zaista misliš da se ovi iz SNS i DS mrze iz dubine duše is čisto ideoloških razloga i da bi jedni druge uspešno kontrolisali? Pa ljudi će i da glasaju za Radulovića zato što već 14 godina glasaju za ove da bi kontrolisali one, ali se svaki put ispostavilo da ovi postanu oni čim dođu na vlast.

Pretpostavljaš da neko pošalje Radulovića da potpiše ugovor koji bi se svima nama svideo, samo neko eto traži da cela priča bude tajna. Postoji samo jedan razlog zašto bi to neko hteo. Ako bi sve bilo transparentno, ne bi nam se svidelo.

Govoriš o Diznilendu, a ne misliš da je priča gde neko daje svoje pare (milijardu, dve, tri, pet) samo da nama učini nije bajka za laku noć? Niko ne dolazi ovde da zapošljava, nego da zaradi i baš ih briga za radnike. Žao mi je, ali tako je.
jkt2010 jkt2010 02:46 15.03.2014

Re: Transparentnost

djatta3
Ti zaista misliš da se ovi iz SNS i DS mrze iz dubine duše is čisto ideoloških razloga i da bi jedni druge uspešno kontrolisali?

Ne, mislim da ce da se kontrolisu iz ciste zlobe i pakosti. Ako ugovor donosi neko iz DS onda ce ovi iz SNS da mu traze manu samo da bi komsiji crkla krava. I obratno.

Pa ljudi će i da glasaju za Radulovića zato što već 14 godina glasaju za ove da bi kontrolisali one, ali se svaki put ispostavilo da ovi postanu oni čim dođu na vlast.

Pa eto, neka Radulovic udje u jedan od tih odbora pa neka kritikuje ugovore. Nemoj da se ovde predamnom pravi pametan, kao sve sam stetni ugovor a niko nema pojma o cemu on prica. Pricaj na odboru, tamo svi imaju taj ugovor pred sobom.

Ovo pod uslovom da je presao cenzus? Nisam citao novine od jutros...

Pretpostavljaš da neko pošalje Radulovića da potpiše ugovor koji bi se svima nama svideo, samo neko eto traži da cela priča bude tajna. Postoji samo jedan razlog zašto bi to neko hteo. Ako bi sve bilo transparentno, ne bi nam se svidelo.

Ovo sam pricao o drugoj strani medalje, kad mi treba nekome da zavalimo ugovor i da mu uzmemo pare. Tako sto cemo da okacimo ugovor kod SR na blog da ga ti i on cerecite zbog provizije glibijskim posrednicima - tako se posao ne dobija.

Govoriš o Diznilendu, a ne misliš da je priča gde neko daje svoje pare (milijardu, dve, tri, pet) samo da nama učini nije bajka za laku noć? Niko ne dolazi ovde da zapošljava, nego da zaradi i baš ih briga za radnike. Žao mi je, ali tako je.

Pricas o BGDnaH2O ? Jer se jedino tu spominju milijarde. Pa sta znam. Jel vredi to tamo 3 milijarde ili ne vredi? Ako vredi onda znaci taj sto ulaze zna sta radi. Ako ne vredi onda cemu nerviranje?
milisav68 milisav68 10:05 15.03.2014

Re: Transparentnost

jkt2010

Ne, mislim da ce da se kontrolisu iz ciste zlobe i pakosti. Ako ugovor donosi neko iz DS onda ce ovi iz SNS da mu traze manu samo da bi komsiji crkla krava. I obratno.

Loše misliš, jer nema tu nikakvog inata, već samo lična korist, ja tebi ovo - ti meni ono.

Deo kolača....

Da je tako kao što pričaš, onda na lokalu ne bi (danas) postojale "neprincipijalne koalicije" recimo DS-a i SPS-a.

A postoje....
iqiqiq iqiqiq 20:23 14.03.2014

Nema tu velike filozofije

Većina nevidljivih ljudi koji ne izlaze na izbore, žele normalnu i uređenu državu, pravednu i pravičnu za život običnog čoveka i njegove porodice.

Vrlo je jednostavno, samo što se kod nas smatra da uvesti red podrazumeva diktaturu.

Otuda ovolika anarhija u kojoj živimo danas, iz straha od uvođenje reda.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana