Budućnost| Jubileji| Politika

Sto godina samoće

freehand RSS / 17.03.2014. u 19:16

O upravo održanim izborima napisao sam sve što sam mislio u prethodnom blogu - "Ko je hranio Mogvaja". I nemam bogznašta da dodam. Ni da ispravljam ni da se naknadno pravim pametnim. 

Sad mogu da sebi i vama čestitam nastupajuću 1990. Sa svim što uz to ide.

A počinje razočaranjem, velikim zanosom i aklamacijom.

slobodan-milosevic_500x330.jpg

I pitanjem - nije li sve ovo mnogo za jedan život?

Zaista, koliko je to - četvrt veka?

Nečiji čitav život. Nečija dva. Nečija mladost. Nečija starost. Nečiji roditelji i nečija deca. Srećnima samo čitava imovina. Nečiji snovi.

Rekoh da neću dodavati ništa o izborima na ono već rečeno.
Sem jedne vestice koja je, možda, dobra ilustracija:

"Kosovo ključni uslov za Nemce
Izvor: Beta

Berlin -- Izvestilac vladajuće nemačke Hrišćansko-demokratske unije i Hrišćansko-socijalne unije za spoljnu politiku Filip Misfelder ocenio da je pravi put Srbije u EU.
...
Misfelder je izbore u Srbiji i pobedu SN ocenio kao "značajan korak napred za Srbiju pred kojom su mnogobrojni izazovi". CDU-političar podseća istovremeno da sada mora dalje da bude sproveden plan pregovora Srbije sa Kosovom koji na kraju treba da vodi do priznavanja Kosova od strane Beograda.
"Iz naše perspektive je za Srbiju pravi put da sa SNS i Aleksandrom Vučićem dalje ide ka EU. Preduslov za to su pregovori sa Kosovom. U aprilu prošle godine potpisan sporazum, koji na kraju treba da vodi do priznanja Kosova, mora sada dalje da bude sproveden", navodi se u Misfelderovom saopštenju."      

Pitanje je samo - hoće li nama  Kompanija za uzgoj banaa  uopšte i dolaziti . Ili ćemo za kaznu ostati sami sa sobom, ovakvi kakvi smo.

Tagovi



Komentari (429)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 19:20 17.03.2014

Ništa

Umreo sam.
mariopan mariopan 19:47 17.03.2014

Re: Ništa

KRALJMAJMUNA
Umreo sam.

Благо теби
satinelle satinelle 21:13 17.03.2014

Re: Ništa

Ne znam što umirete, ja ovaj momenat čekam od 1990. To je zaista previše za jedan život, trebalo je to ranije da se desi, samo o, Njega, da dočekam u apsolutnoj vlasti! A neće dugo.

Ove tu neke građanske inicijative, sve je dno, dosta je, zveri... pomogle da ne pređu cenzus ekstremni sportisti LDP-a, Mlađan Nacionale i Neobavešteni.

Povratak u budućnost. Bolje nije moglo!
fijumau fijumau 21:19 17.03.2014

Re: Ništa

satinelle
.... A neće dugo.

Četiri godine sigurno, za posle ćemo da vidimo... Sitnica.
satinelle satinelle 21:21 17.03.2014

Re: Ništa

Četiri godine sigurno


Gde piše da je sigurno?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:23 17.03.2014

Re: Ništa

A neće dugo


Jesi li sigurna?

Da pogledamo malo u kakvom ambijentu je Vučiću rasla popularnost.
U ambijentu propadanja Srbije i njenih građana po svim merljivim kriterijumima.

Šta onda treba da se desi pa da mu popularnost padne?

Da raste nezaposlenost?
Pa već raste
Da padaju plate?
Pa već padaju
Da se država i građani enormno zadužuju?
Pa zadužuju se.
Da obrazovanje i znanje presatnu da budu važni*
Pa nisu važni

I koji je to ambijent u kom će Vučiću padati rekting?

Bojim se samo nešto drastično.
Bojim se da će morati da se desi nešto slično onome što je dovelo do pada Miloševićevog rejtinga.
satinelle satinelle 21:28 17.03.2014

Re: Ništa


Bojim se da će morati da se desi nešto slično onome što je dovelo do pada Miloševićevog rejtinga.


A to je?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:34 17.03.2014

Re: Ništa

A to je?


Ne verujem da će to biti ikakav rat, Vućić je već prisato na sve što se od Srbije traži, pa zato mislim da niko neće imati razloga da mu silom nešto nameće.
Pribojavam se da će to drastićno biti drastična ekonomska propast, jer to ne zavisi od Vučićevog pristanka na bilo šta.
To, ekonomski razvoj, ni ovi na čije zahteve bezuslovno pristaje ne mogu da mu obezbede sve i kad bi hteli.
gavrilo gavrilo 21:55 17.03.2014

Re: Ništa

hoochie coochie man
A neće dugo


Jesi li sigurna?

Da pogledamo malo u kakvom ambijentu je Vučiću rasla popularnost.
U ambijentu propadanja Srbije i njenih građana po svim merljivim kriterijumima.

Šta onda treba da se desi pa da mu popularnost padne?

Da raste nezaposlenost?
Pa već raste
Da padaju plate?
Pa već padaju
Da se država i građani enormno zadužuju?
Pa zadužuju se.
Da obrazovanje i znanje presatnu da budu važni*
Pa nisu važni

I koji je to ambijent u kom će Vučiću padati rekting?

Bojim se samo nešto drastično.
Bojim se da će morati da se desi nešto slično onome što je dovelo do pada Miloševićevog rejtinga.


jel to znaci da su za Vucica glasali izmedju ostalog i neobrazovani ljudi?
ko je onda glasao 2000 godine?
ivan.jordan_3 ivan.jordan_3 22:09 17.03.2014

Re: Ništa

Mislim da će biti mnogo više od 4 godine. Da bi se sklonio mora da postoji "nešto" da ga pobedi. A to nije ne na vidiku, nego ni u zametku.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:09 17.03.2014

Re: Ništa

jel to znaci da su za Vucica glasali izmedju ostalog i neobrazovani ljudi?


Pa ne bih o tome.
To mi malo liči na onu priču da je narod kriv a ne Vučić (Sloba)
Ne krivim Vučićeve glasače, ali da bi bilo zanimnjivo pogledati i obrazovnu strukturu Vučićevih glasača i koji profil tu dominira, bilo bi.
Ja imam neku pretpostavku
ko je onda glasao 2000 godine?

Koga koje glasao 2000. godine?
gavrilo gavrilo 22:19 17.03.2014

Re: Ništa

hoochie coochie man
jel to znaci da su za Vucica glasali izmedju ostalog i neobrazovani ljudi?


Pa ne bih o tome.
To mi malo liči na onu priču da je narod kriv a ne Vučić (Sloba)
Ne krivim Vučićeve glasače, ali da bi bilo zanimnjivo pogledati i obrazovnu strukturu Vučićevih glasača i koji profil tu dominira, bilo bi.
Ja imam neku pretpostavku
ko je onda glasao 2000 godine?

Koga koje glasao 2000. godine?


pa ako su sada za Vucica glasali neobrazovani ljudi
a 2000 za DOS obrazovani
gde su nestali 2 miliona(skoro) obrazovanih glasaca iz 2000te?
ili su ti obrazovani postali neobrazovani
sta se tu desilo?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:23 17.03.2014

Re: Ništa

gde su nestali 2 miliona(skoro) obrazovanih glasaca iz 2000te?
ili su ti obrazovani postali neobrazovani


Proveri koliko glasova imaju oni ispod cenzusa, na ovim izborima je "otpalo" najviše glasova.
Šta misliš o obrazovnoj strukturi "belih" i apstinenata?
mariopan mariopan 22:23 17.03.2014

Re: Ništa

fijumau
satinelle
.... A neće dugo.

Četiri godine sigurno, za posle ćemo da vidimo... Sitnica.

Како коме, мени није ситница мада је и сатинеле у праву, сад ћемо стрмоглавце да падамо, па ко на главу ко на ду..задњицу, али тумбање нам не гине, па ко жив остане.

Немам ја више живаца за почињање из почетка, од дупле нуле и из дебелог минуса.
Вама млађима је то можда лакше?
loader loader 22:41 17.03.2014

Re: Ništa

ivan.jordan_3
Mislim da će biti mnogo više od 4 godine. Da bi se sklonio mora da postoji "nešto" da ga pobedi. A to nije ne na vidiku, nego ni u zametku.

To je zapravo najveći problem. Ili jedan od najvećih.
Pre 20-tak godina je, uz energiju, bilo novih lica, entuzijasta... Da ne nabrajamo. - Danas ih nema, ni na vidiku, kako vi rekoste. Tu su reciklirani likovi (ko i ovi u "bivšoj" vlasti), koji ne mogu ništa drugo, do da recikliraju nedavnu prošlost, odnosno 90-te. I sada, kao onda, Kosovo ima ulogu "tihog kolateralnog ubrizgavača uspeha vlasti", a ekonomija, isto, kao onda, srlja otvoreno i davi se u eksperimentima i sve većim dugovima, s tim što su i ovoga puta neki drugi krivi (razlika je samo u tome što su onda bili krivi neprijatelji koji su uveli sankcije, a danas su krivi dosovci koji su, kako je 14-godišnjom intenzivnom kampanjom "objašnjeno", upropastili sjajna dostignuća 90-tih i muzejske delove privrede zaostale još iz socijalizma). Tako da ... stvari deluju poprilično loše. Ostaje neka vrsta čekanja. Ali, što reče autor posta, još jedno decenijsko čekanje je mnogo, zaista mnogo. To su još jedna, ili dve generacije...
Stvari će u odnosu na ovu tačku iz koje sada posmatramo otići do neprepoznavanja. Možda neka mešavina "drastičnih promena u sistemu" i ekonomskog zaostajanja, jer, svakako, vreme prolazi i, dok mi kusamo podgrejane krompiriće 90-tih, razmatrajući da li da ih ispohujemo i time stvorimo "sveže, hranljivije jelo", svet ide dalje, pre svega tehnološki. E, sad, šta će se i kako dešavati u toj sledećoj fazi suočavanja sa kritičnom masom realnih životnih problema i novom promenom raspoloženja populusa - videćemo. Kako god, mi i dalje nećemo imati ništa što bi bilo čak ni približno nekakvom kontinuitetu realizacije eventualnih društvenih vizija... - i, dok dlanom o dlan, to više neće biti 25, nego punih 30 - 35 godina...
gavrilo gavrilo 22:57 17.03.2014

Re: Ništa

hoochie coochie man
gde su nestali 2 miliona(skoro) obrazovanih glasaca iz 2000te?
ili su ti obrazovani postali neobrazovani


Proveri koliko glasova imaju oni ispod cenzusa, na ovim izborima je "otpalo" najviše glasova.
Šta misliš o obrazovnoj strukturi "belih" i apstinenata?


pa ne znam, meni je strano da razmisljam tako kao ti

citajuci ovaj blog zakljucio sam da najpametniji nisu glasali nego pisu ovakve blogove i negoduju sto je Vucic pobedio
pitao si se, mrzelo te da izadjes da glasas lakse ti je da 4 godine prozivas Vucica.
nije li to malo glupo?


freehand freehand 23:01 17.03.2014

Re: Ništa

citajuci ovaj blog zakljucio sam da najpametniji nisu glasali nego pisu ovakve blogove i negoduju sto je Vucic pobedio

E, Gavrilo, daj se malo skoncentriši.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:06 17.03.2014

Re: Ništa



meni je strano da razmisljam tako kao ti


Biće da tebi razmišljanje baš i ne ide od ruke

Prvo kažeš da znaš šta mi smeta, a sad i da nisam glasao.
A meni ne smeta to što ti misliš da mi smeta, a i glasao sam.

Stvarno ti zaključivanje ne ide, a zaključio si da je Vučić super.
Pa ti sad vidi.
laziiprevare laziiprevare 23:25 17.03.2014

Re: Ništa

929292 929292 03:47 18.03.2014

Re: Ništa

ivan.jordan_3
Mislim da će biti mnogo više od 4 godine. Da bi se sklonio mora da postoji "nešto" da ga pobedi. A to nije ne na vidiku, nego ni u zametku.


To "nešto" je već uveliko u zametku, u istim laboratorijama u kojima je nastalo i "ovo" što je sada pobedilo. Kad "ovo" odradi sve što treba da odradi, i postane potrošeno, biće zamenjeno nečim novim, ili recikliranim starim, koje će opet raditi isto to.

Nema nikakve šanse da bude drugačije, to je sada već potpuno jasno. Jedino što bi moglo da promeni tok stvari su neka veća globalna pomeranja, a ona nisu izvesna.

Nazovite me pesimistom, teoretičarem zavere, I don't give a damn. Ovo je toliko očigledno, i vidi se na bezbroj primera u svetu. Ovih dana u Ukrajini. Ne vidi samo onaj ko neće da vidi.
ivan.jordan_3 ivan.jordan_3 06:22 18.03.2014

Re: Ništa

929292

ivan.jordan_3Mislim da će biti mnogo više od 4 godine. Da bi se sklonio mora da postoji "nešto" da ga pobedi. A to nije ne na vidiku, nego ni u zametku.To "nešto" je već uveliko u zametku, u istim laboratorijama u kojima je nastalo i "ovo" što je sada pobedilo. Kad "ovo" odradi sve što treba da odradi, i postane potrošeno, biće zamenjeno nečim novim, ili recikliranim starim, koje će opet raditi isto to. Nema nikakve šanse da bude drugačije, to je sada već potpuno jasno. Jedino što bi moglo da promeni tok stvari su neka veća globalna pomeranja, a ona nisu izvesna.Nazovite me pesimistom, teoretičarem zavere, I don't give a damn. Ovo je toliko očigledno, i vidi se na bezbroj primera u svetu. Ovih dana u Ukrajini. Ne vidi samo onaj ko neće da vidi.


Moguće. Ja govorim iz moje perspektive, ja to ne vidim. 90-tih sam se nadao, pa "smo" 2000-e pobedili. Bilo je neke nade. Sad dok se ti neki pojave, dok ne osvoje deo, pa drugi deo, pa većinu, proći će vreme. Verovatno će ih i neko spolja podžati, slažem se da to tako ide.

Ali to je proces koji traje 10-tak godina, a ja sam mnogo omatorio čekajući (i šetajući, glasajući...). I iskreno, ne želim da moji klinci prolaze kroz isto razočarenje, svet ide napred (ili nazad, ili u krug, ali ide) 300 na sat, i mogli bismo i mi malo da budemo deo toga, za promenu, čisto da vidimo kako izgleda.
tyson tyson 12:50 18.03.2014

Re: Ništa

gde su nestali 2 miliona(skoro) obrazovanih glasaca iz 2000te?
ili su ti obrazovani postali neobrazovani
sta se tu desilo?

Očigledno obrazovani su postali neobrazovani.



stefan.hauzer stefan.hauzer 13:29 18.03.2014

Re: Ništa

tyson

Očigledno obrazovani su postali neobrazovani.


pre bih rekao,da je to čista kurcobolja ;aliii

ćutaću
NNN NNN 15:58 18.03.2014

Re: Ništa

Vođa i u retkim trenucima odmora misli na svoj narod.
To!
- dok mi ovde mrsomudimo Vučić je (dobro, možda ne baš on lično) već povadio neke pomoćne koloseke i krenuo u raščićšavaje terena za Beograd na vodi (i luku).
laziiprevare laziiprevare 20:29 18.03.2014

Re: Ništa

dok mi ovde mrsomudimo Vučić je (dobro, možda ne baš on lično) već povadio neke pomoćne koloseke i krenuo u raščićšavaje terena za Beograd na vodi (i luku).





Nije. Zauzet je pokaznim vežbama namenjenim građanima ...




...i obilazi domaćine po gradu.
satinelle satinelle 20:58 18.03.2014

Re: Ništa

U ambijentu propadanja Srbije i njenih građana po svim merljivim kriterijumima.


Sa ovakvim smrknutim "pogledima" i pesimističkim mislima, 'ama baš nigde nećemo doći.

Apolitična sam godinama. Pasivna. Sve mislim drugi će za mene da budu pametniji, da se ne bih mešala u ta politička *ranja, ali nisu.
Nakon takvog iskušenja, shvatih da samo oni koji su se u nešto "kladili", ti su mogli i da naprave neki rezultat. Pozitivan ili negativan.

I sad kad je negativan, nakon x godina političkog poverenja koje su uživali od strane naroda, rasprodaja...ti prodavci magle daju sebi za pravo da šire negativnu energiju. Letargija. Smak sveta. Uspavljivanje. Ne padam više na ta *ranja! Ne znam kako vi, ali ja se budim i ovog puta kažem NE. Nadam se, poslednji put!
freehand freehand 21:00 18.03.2014

Re: Ništa

I sad kad je negativan, nakon x godina političkog poverenja koje su uživali od strane naroda, rasprodaja...ti prodavci magle daju sebi za pravo da šire negativnu energiju. Letargija. Smak sveta. Uspavljivanje.

ti to o meni? Ili nisam dobro razumeo?
I kome kažeš to NE? Šta to, u stvari znači kad ti kažeš NE?
satinelle satinelle 21:06 18.03.2014

Re: Ništa

Šta to, u stvari znači kad ti kažeš NE?


E, pa sad, ne bih da zadirem u intimu, ali jesam mislila na orijentaciju.
niccolo niccolo 19:28 17.03.2014

Ne

hoće li nama Kompanija za uzgoj banana uopšte i dolaziti

verujem.
freehand freehand 19:29 17.03.2014

Re: Ne

niccolo
hoće li nama Kompanija za uzgoj banana uopšte i dolaziti

verujem.

Ja mislim da će nam samo dozvoliti da im šaljemo robu, o svom trošku. bez naknade. Tako mi nekako izgleda.
milisav68 milisav68 19:35 17.03.2014

Re: Ne

niccolo
hoće li nama Kompanija za uzgoj banana uopšte i dolaziti

verujem.

Nikolo čitao blog, znači stvarno zadnje vreme došlo.
niccolo niccolo 19:37 17.03.2014

Re: Ne

milisav68
niccolo
hoće li nama Kompanija za uzgoj banana uopšte i dolaziti

verujem.

Nikolo čitao blog, znači stvarno zadnje vreme došlo.

sima2000 sima2000 19:47 17.03.2014

eh taj mrski zapad..

predatortz predatortz 19:49 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

sima2000
..glave će nam doći.

Koštunica: Devedesete pomoću Zapada


A ti misliš da je ova Vučićeva transformacija iz njegove glave?
freehand freehand 19:50 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

sima2000
..glave će nam doći.

Koštunica: Devedesete pomoću Zapada

Eto ti: ja citirao Nemca a ti Koštunicu.
Inače, ne treba nama niko glave da dolazi. Tu smo eeekstra vešti i vazda spremni.
sima2000 sima2000 20:00 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

A ti misliš da je ova Vučićeva transformacija iz njegove glave?


Kad si okružen morem onda se baviš ribolovom, kad si okružen EU i NATO zemljama onda hoćeš-nećeš prihvatiš njihov sistem vrednosti. Ako si okružen Trećim Rajhom, onda se boriš jer teško možeš prihvatiti nacistički sistem vrednosti. Koliko su EU i Nato reinkarnacija Hitlerovske Nemačke, toliko je u Srbiji popularna antievropska politika. Ne treba biti genije pa ovo shvatiti. Vučićeva transformacija potiče od želje za vlašću, a ne od droge što su mu NATO agenti sipali u čaj..
predatortz predatortz 20:01 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..


Kad si okružen morem onda se baviš ribolovom, kad si okružen EU i NATO zemljama onda hoćeš-nećeš prihvatiš njihov sistem vrednosti. Ako si okružen Trećim Rajhom, onda se boriš jer teško možeš prihvatiti nacistički sistem vrednosti.


Dakle, opet ćemo morati u rat. I meni se svaka pora opire ovom novom neonacizmu, koji zovu evropskim vrednostima.
freehand freehand 20:03 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

sima2000
A ti misliš da je ova Vučićeva transformacija iz njegove glave?


Kad si okružen morem onda se baviš ribolovom, kad si okružen EU i NATO zemljama onda hoćeš-nećeš prihvatiš njihov sistem vrednosti. Ako si okružen Trećim Rajhom, onda se boriš jer teško možeš prihvatiti nacistički sistem vrednosti. Koliko su EU i Nato reinkarnacija Hitlerovske Nemačke, toliko je u Srbiji popularna antievropska politika. Ne treba biti genije pa ovo shvatiti. Vučićeva transformacija potiče od želje za vlašću, a ne od droge što su mu NATO agenti sipali u čaj..

Ti pričaš o NATO, Aleksandru Vučiću i "sistemu vrednosti"? Sve to u istom kontekstu?
rade.radumilo rade.radumilo 20:05 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

Dakle, opet ćemo morati u rat. I meni se svaka pora opire ovom novom neonacizmu, koji zovu evropskim vrednostima.


Samo napred, al u nekom cyber-prostoru. Mi ostali imamo pametnija posla...
predatortz predatortz 20:05 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

rade.radumilo
Dakle, opet ćemo morati u rat. I meni se svaka pora opire ovom novom neonacizmu, koji zovu evropskim vrednostima.


Samo napred, al u nekom cyber-prostoru. Mi ostali imamo pametnija posla...


Ironija, Rade, ironija...
sima2000 sima2000 20:06 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

Dakle, opet ćemo morati u rat. I meni se svaka pora opire ovom novom neonacizmu, koji zovu evropskim vrednostima.


Na moju, a bogami i na tvoju sreću, ovako razmišljanje je danas u Srbiji prilično retko..
rade.radumilo rade.radumilo 20:06 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

Ne treba biti genije pa ovo shvatiti. Vučićeva transformacija potiče od želje za vlašću


Videćeš, u oktobru gej parada i to bez razbijanja Beograda. Za vreme parade, Zveri će biti pozvani na "informativne razgovore"...
freehand freehand 20:07 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

rade.radumilo
Dakle, opet ćemo morati u rat. I meni se svaka pora opire ovom novom neonacizmu, koji zovu evropskim vrednostima.


Samo napred, al u nekom cyber-prostoru. Mi ostali imamo pametnija posla...

Grešiš Rade.
Ne zavisi to od njega, nego od Vođe.
Gledaj sliku gore, i ako te pamćenje ne služi - probaj sa Vikipedijom.
predatortz predatortz 20:07 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

sima2000
Dakle, opet ćemo morati u rat. I meni se svaka pora opire ovom novom neonacizmu, koji zovu evropskim vrednostima.


Na moju, a bogami i na tvoju sreću, ovako razmišljanje je danas u Srbiji prilično retko..


Pogledati odgovor Radumilu.

Svi znamo da je ne sceni neonacizam upakovan u fine oblande. No, naučili smo da ne treba prvi na dušmane. Nadam se da jesmo.
rade.radumilo rade.radumilo 20:08 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

Ironija, Rade, ironija...


To se nemože preneti tastaturom, mora da se ilustruje...
sima2000 sima2000 20:11 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

Ti pričaš o NATO, Aleksandru Vučiću i "sistemu vrednosti"? Sve to u istom kontekstu?


Kada neko od "Zle američke kurve Karle del Ponte" dođe do "Svom snagom u reforme" taj je poprilično unapredio lični sistem vrednosti..
freehand freehand 20:12 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

sima2000
Ti pričaš o NATO, Aleksandru Vučiću i "sistemu vrednosti"? Sve to u istom kontekstu?


Kada neko od "Zle američke kurve Karle del Ponte" dođe do "Svom snagom u reforme" taj je poprilično unapredio lični sistem vrednosti..

Kad neko to kupi zdravo za gotovo taj nije napredovao dalje od braće Grim.
sima2000 sima2000 20:17 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

Svi znamo da je ne sceni neonacizam upakovan u fine oblande. No, naučili smo da ne treba prvi na dušane. Nadam se da jesmo.


Da bi odgovorio na ovo morao sam da pogledam na vikipediji šta je to nacizam.

Dakle ti hoćeš da kažeš da je danas na evropskoj sceni isti onaj "nacionalizam, militarizam, rasizam, diskriminacija, antisemitizam, eugenika, anti-gej (izam), antikapitalizam,.." kao i u nacističkoj Nemačkoj, samo upakovan u fine oblande?

svašta..
predatortz predatortz 20:20 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..


Dakle ti hoćeš da kažeš da je danas na evropskoj sceni isti onaj "nacionalizam, militarizam, rasizam, diskriminacija, antisemitizam, eugenika, anti-gej (izam), antikapitalizam,.." kao i u nacističkoj Nemačkoj, samo upakovan u fine oblande?


Otprilike. Samo selektivan. Tako su neki narodi stavljeni van zakona, kao onomad, neki mogu da se samoizjašnjavaju, neki ne. Ako neki neće da potpišu sporazum, na ulici im svrgnu vladu, postave tu novu uličarsku, pa sa njom štošta potpisuju...
Itakoto...
sima2000 sima2000 20:21 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

Kad neko to kupi zdravo za gotovo taj nije napredovao dalje od braće Grim.


Kad bude priznao Kosovo, misliš da će da me bude briga da li je "iskreno" to uradio?

Za Vučića nema nazad, do sad smo mogli da se nadamo (ili pribojavamo) da se samo pravi, ali od juče je to nebitno..
sima2000 sima2000 20:26 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

Otprilike. Samo selektivan. Tako su neki narodi stavljeni van zakona, kao onomad, neki mogu da se samoizjašnjavaju, neki ne. Ako neki neće da potpišu sporazum, na ulici im svrgnu vladu, postave tu novu uličarsku, pa sa njom štošta potpisuju...
Itakoto...


Ako je neki sistem za ogroman broj ljudi odličan, osim za par njih neprilagođenih, ja bi pre upristojio te otpadnike, nego što bi menjao sistem..
predatortz predatortz 20:28 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

sima2000
Otprilike. Samo selektivan. Tako su neki narodi stavljeni van zakona, kao onomad, neki mogu da se samoizjašnjavaju, neki ne. Ako neki neće da potpišu sporazum, na ulici im svrgnu vladu, postave tu novu uličarsku, pa sa njom štošta potpisuju...
Itakoto...


Ako je neki sistem za ogroman broj ljudi odličan, osim za par njih neprilagođenih, ja bi pre upristojio te otpadnike, nego što bi menjao sistem..


Ma da, povadiš im bubrege i boli te kurac... Rešena stvar!
escherichije_colic escherichije_colic 20:43 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

sima2000
Ti pričaš o NATO, Aleksandru Vučiću i "sistemu vrednosti"? Sve to u istom kontekstu?


Kada neko od "Zle američke kurve Karle del Ponte" dođe do "Svom snagom u reforme" taj je poprilično unapredio lični sistem vrednosti..


Dozvoli, mišljenja sam da zreo odrastao čovek na pragu šeste decenije života NE MOŽE da menja lični sistem vrednosti. Može da menja i prilagođava retoriku i nastup, pogotovo ako je političar. Verujem da bi i Hitler ublažio retoriku i transformisao nastup da mu je pružena prilika.
gavrilo gavrilo 21:02 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

rade.radumilo
Ne treba biti genije pa ovo shvatiti. Vučićeva transformacija potiče od želje za vlašću


Videćeš, u oktobru gej parada i to bez razbijanja Beograda. Za vreme parade, Zveri će biti pozvani na "informativne razgovore"...


I ja mislim da ce ove godine parada biti masovnija nego ikada, gej sam i bitno mi je to.
U SNS ima dosta ljudi koji ce stati na celo parade.
Veoma je ruzno to sto ljudi uporno pokusavaju da ospore Vucicevu promenu u odnosu na 90te.Kao da je lose to sto se on promenio na bolje.
A sa druge strane imamo stranacke lidere bivesg DOSa koji su se od 2000 promenili na gore.Ti isti su nas trovali i plasili devedesetima predstavljajuci sebe kao jedine moguce u razvoju Srbije.U toj celoj prici dosli su do miliona na svojim racunima.
Eto recimo ja sam tim rezonom glasao na ovim izborima, ne zbog Beograda na vodi.
Za mene je Vucic pobednik u svakom smislu.
gavrilo gavrilo 21:13 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

escherichije_colic
sima2000
Ti pričaš o NATO, Aleksandru Vučiću i "sistemu vrednosti"? Sve to u istom kontekstu?


Kada neko od "Zle američke kurve Karle del Ponte" dođe do "Svom snagom u reforme" taj je poprilično unapredio lični sistem vrednosti..


Dozvoli, mišljenja sam da zreo odrastao čovek na pragu šeste decenije života NE MOŽE da menja lični sistem vrednosti. Može da menja i prilagođava retoriku i nastup, pogotovo ako je političar. Verujem da bi i Hitler ublažio retoriku i transformisao nastup da mu je pružena prilika.


Misljenje ti je pogresno, jedan odlican blog na tu temu je napisao Jaril.
Procitaj ga za svoje dobro.
A porediti Hitlera i Vucica u bilo kom kontekstu...mislim...u tim godinama to je neprimereno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:14 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

I ja mislim da ce ove godine parada biti masovnija nego ikada,


Eee ako je tako...

Mislim ako ta parada bude održana, i ako bude baš onako super, svi ima da budemo srećni i veseli.

gej sam i bitno mi je to.

Vama gejevima samo to nedostaje?

Svi imate posao, dobre plate, standard vam raste iz dana u dan, ne zadužujete se, ne plaćate visdoke kamate na dozvoljene minuse..sve je super samo da vam Vučić organizije vašar i ima da ga glasate za doživotnog predsednika?
Daj igara ne treba nam hleba

To što vam je država takva da u njoj više ne odlučuje ni samo jedna stranka, već jedan jedini čovek, to vam baš prija?
reanimator reanimator 21:30 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

Veoma je ruzno to sto ljudi uporno pokusavaju da ospore Vucicevu promenu u odnosu na 90te.Kao da je lose to sto se on promenio na bolje.

Što se mene tiče, može sutra da digne standard, reši EU i Kosovo, debituje za Zvezdu i da ga Partizanu u devedesetom, ja mu opet neću oprostiti.
Mislim, to što je sa Max Factora prešao na Ruby Woo i ne prestaje da bluzira o civilizacijskim iskoracima ga ne amnestira od odgovornosti da nas je do juče trovao i vukao u srednji vek.
gavrilo gavrilo 21:38 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

hoochie coochie man
I ja mislim da ce ove godine parada biti masovnija nego ikada,


Eee ako je tako...

Mislim ako ta parada bude održana, i ako bude baš onako super, svi ima da budemo srećni i veseli.

gej sam i bitno mi je to.

Vama gejevima samo to nedostaje?

Svi imate posao, dobre plate, standard vam raste iz dana u dan, ne zadužujete se, ne plaćate visdoke kamate na dozvoljene minuse..sve je super samo da vam Vučić organizije vašar i ima da ga glasate za doživotnog predsednika?
Daj igara ne treba nam hleba

To što vam je država takva da u njoj više ne odlučuje ni samo jedna stranka, već jedan jedini čovek, to vam baš prija?


Pa tebi to nece doneti neku srecu,
ti realno mozes da se prosetas ulicom sa svojom curom drzeci se za ruke, a ja moram da sapucem kada se obracam svom decku na ulici, vidis na taj jedan dan ja ne moram da sapucem i veoma mi znaci taj dan.Od njega se mora poceti.
Sapucem i na poslu, sapucem svugde.To nije zivot.
Mi imamo iste probleme kao i ostatak Srbije, radimo, ne radimo, primamo platu, ne primamo, placemo i smejemo se.Placamo porez, punimo budzet, ucestvujemo u razvoju ovog drustva.Vecina nas nece da napusti Srbiju uprkos progonu i hajci od strane ekstremnih grupa, crkve, partija, pojedinaca.
Recimo iz budzeta koji punimo i mi uzimaju se pare za vantelesnu oplodnju, za decije dodatke, za socijalno ugrozene porodice.Mi ucestvujemo i u tome.
Vidis to niko ne pominje.
A sta ja dobijam od tog drustva?
nista, da ostanem u 4 zida
zao mi je ali ne pristajemo na to
svidelo se to tebi ili ne
ti moras da se menjas a ne gej populacija
predatortz predatortz 21:40 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

svidelo se to tebi ili ne
ti moras da se menjas a ne gej populacija


Ajde huči, vidi kako se Vučić promenio...
gavrilo gavrilo 21:43 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

reanimator
Veoma je ruzno to sto ljudi uporno pokusavaju da ospore Vucicevu promenu u odnosu na 90te.Kao da je lose to sto se on promenio na bolje.

Što se mene tiče, može sutra da digne standard, reši EU i Kosovo, debituje za Zvezdu i da ga Partizanu u devedesetom, ja mu opet neću oprostiti.
Mislim, to što je sa Max Factora prešao na Ruby Woo i ne prestaje da bluzira o civilizacijskim iskoracima ga ne amnestira od odgovornosti da nas je do juče trovao i vukao u srednji vek.


pa sta da ti kazem, ti ostani onda u tim 90tim
...samo znaj, Vucic je u 2014
tyson tyson 21:47 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

Ma da, povadiš im bubrege i boli te kurac...

Jel' baš moraš da psuješ, jebiga!


nim_opet nim_opet 21:47 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

U SNS ima dosta ljudi koji ce stati na celo parade.


Vidim, prethodnih godina su se sve tukli da stanu na celo. I sve glasno negodovali kad je Vucic/Dacic (da se ne lazemo, znamo ko je sef "koordinacionog tela sluzbi bezbednosti) zabranjivao paradu.

Sedi Gavrilo, jedan.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:51 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

ti moras da se menjas a ne gej populacija


Da se menajjm tako da mi gej parada bude važnija od svega ostalog?
Si ti normalan?
Ajde huči, vidi kako se Vučić promenio..


Pa ga sad ljudi vole

Nego, nekad se zapitam kako Vučić sam sebi, pred ogledalom, objašnajva ta pretvaranja.
Nemojmo se folirati, kad neko uradi ono što je on uradio, u nekoliko dana se prementuti od slike Ratka Mladića do ovoga sad, nije promena stava to je klasićno kameleonstvo.
I, važnije, kako to objašnjava svojoj deci?
Biti tolika ljiga na oči svoje dece, to mi nije spojivo sa normalnim čovekom.
tyson tyson 21:52 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

Kada neko od "Zle američke kurve Karle del Ponte" dođe do "Svom snagom u reforme" taj je poprilično unapredio lični sistem vrednosti..

Veruješ mu na reč?

Ili ipak da pređe sa reči na dela pa da najzad i vidimo nešto od tih reformi.

Ili, rečeno tvojim rečnikom, da i na delu dokaže i pokaže da je poprilično unapredio lični sistem vrednosti.


gavrilo gavrilo 22:03 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

nim_opet
U SNS ima dosta ljudi koji ce stati na celo parade.


Vidim, prethodnih godina su se sve tukli da stanu na celo. I sve glasno negodovali kad je Vucic/Dacic (da se ne lazemo, znamo ko je sef "koordinacionog tela sluzbi bezbednosti) zabranjivao paradu.

Sedi Gavrilo, jedan.


Pa znas kako, vecina gej ljudi koje ja poznajem je glasala za Vucica a Dacicu ne bi dali glas sve i da je obecao paradu ove godine.
Razlog jednostavan.Dacic je homofob, Vucic to nije.
Kako znam, znam.
blue92 blue92 22:07 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

ne-ne, nije V homofoB, samo je 90ih recimo bio vrlo ažuran u progonu hrvata
reanimator reanimator 22:08 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

pa sta da ti kazem, ti ostani onda u tim 90tim
...samo znaj, Vucic je u 2014

Sine, opusti se, prošli izbori.
Poleti robote, slobodan si :)
gavrilo gavrilo 22:08 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

hoochie coochie man
ti moras da se menjas a ne gej populacija


Da se menajjm tako da mi gej parada bude važnija od svega ostalog?
Si ti normalan?
Ajde huči, vidi kako se Vučić promenio..


Pa ga sad ljudi vole
..


Ne treba tebi parada da bude vazna, vazno je da tebi ne smeta ono sto je meni vazno.
A smeta ti.
Eto problema.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:11 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

Gavrilo, da te pitam nešto.
Šta misliš da prosečan Vučićev glasač misli o paradi?
gavrilo gavrilo 22:11 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

reanimator
pa sta da ti kazem, ti ostani onda u tim 90tim
...samo znaj, Vucic je u 2014

Sine, opusti se, prošli izbori.
Poleti robote, slobodan si :)


koliko vidim ovaj blog je napisan posle izbora
obrati se autoru bloga
maksa83 maksa83 22:12 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

Pa znas kako, vecina gej ljudi koje ja poznajem je glasala za Vucica a Dacicu ne bi dali glas sve i da je obecao paradu ove godine.
Razlog jednostavan.Dacic je homofob, Vucic to nije.

Lažeš bre, svi se ložite na Nebojšu Stefanovića.

Naravno kad je žžživvvotinjja.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:13 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

A smeta ti.


A kako ti znaš šta meni smeta?
Ako kažem da mi nešto nije najvažnije na svetu to znaći da mi smeta?

Ne smeta mi taj vaš vašar.
Ali mi nije ni nešto posebno važan, tj ima makar dvesta stvari koje su mi važnije od toga.

Jesam li homofob?
tyson tyson 22:14 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

Videćeš, u oktobru gej parada i to bez razbijanja Beograda. Za vreme parade, Zveri će biti pozvani na "informativne razgovore"...

A pazi kad homosi, na koje SPS kao gay-friendly i sada ljuta opoziciona stranka ima direktan uticaj, i ološ - koji faktički direktno predstavlja poražene desničarske snage - postignu tajni dogovor da naprave do sada neviđeni haos e da bi kompromitovali novoformiranu apsolutnu vlast na gradskom i državnom nivou kao nesposobnu.

Namerno nesnalaženje pripadnika MUP, podstaknuto od strane zaostalih elemenata vernih ministru u ostavci, takođe može da bude predmet trilateralnog dogovora; gde čeljad nije besna kuća nije tesna.

Ovi što se nisu kvalifikovali za poslaničke plate i dnevnice, kao i ono tuce koje je imalo tu sriću, mogu između sebe da se podele i da na taj dan budu kosovke devojke i pojačanje zaraćenim stranama; imaju i oni interesa za hitne vanredne izbore.

I predsednik bi tom zgodom lako mogao da se doseti da niko nije nedodirljiv, i da bi i on apsolutno mogao da naprasno otputuje u Kinšasu ako se budućem premijeru npr. ne bude dopala boja tepiha u predsedništvu. A na fakultetu su ga naučili da je bolje sprečiti nego lečiti.


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:17 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

mogao da naprasno otputuje u Kinšasu


istorija kaže da je već Rumunija na sasvim pristojnoj udaljenosti
maksa83 maksa83 22:23 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

Razlog jednostavan.Dacic je homofob, Vucic to nije.


Zar ne drži baš "Dačić homofob" Borisa Milićevića u Glavnom Odboru SPS-a?

Možeš li da navedeš jednog otvorenog homoseksualca koji je visoki funkcioner SNS? Člana bar?

Ti stvarno misliš da će Vučić svoj s mukom sticani rejting (+ ugled kod navijača Zvezde) da spuca na gej paradu?

Baš si ti jedan šašavac.
reanimator reanimator 22:23 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

Lažeš bre, svi se ložite na Nebojšu Stefanovića.
Naravno kad je žžživvvotinjja.

Osim ako se nisu prešaltovali na Pajtića.
Dečko se javio iz izbornog štaba DS nabudžen ko da sutra kreće na Krim.
gavrilo gavrilo 22:25 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

hoochie coochie man
A smeta ti.


A kako ti znaš šta meni smeta?
Ako kažem da mi nešto nije najvažnije na svetu to znaći da mi smeta?

Ne smeta mi taj vaš vašar.
Ali mi nije ni nešto posebno važan, tj ima makar dvesta stvari koje su mi važnije od toga.

Jesam li homofob?


homofob si
setnja za ljudska prava nije vasar

mariopan mariopan 22:31 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

sima2000
Ti pričaš o NATO, Aleksandru Vučiću i "sistemu vrednosti"? Sve to u istom kontekstu?


Kada neko od "Zle američke kurve Karle del Ponte" dođe do "Svom snagom u reforme" taj je poprilično unapredio lični sistem vrednosti..

....ја читам " унередио" и сасвим ми добро звучи
freehand freehand 22:35 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

I ja mislim da ce ove godine parada biti masovnija nego ikada, gej sam i bitno mi je to.

I meni je parada bitna mada nisam gej. Ali moram da te podsetim da je i Ernst Rem bio gej, i imao je parade.
Tako da - tebi, meni i Vučiću je parada bitna, ali mislim da su tvoji i moji razlozi kompatibilni, ali se sa njegovima nikako ne slažu.
Kad ti kaže "Niko ne sme da te bije!" - da znaš da ćeš dobiti po pičci, al žestoko!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:42 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

homofob si


Baš volim vas koji ljude tako lako svrstavate u obeležene fascikle.

setnja za ljudska prava nije vasar


A i ne koristim propisane termine.

Zavedi to tamo gde treba.
freehand freehand 22:44 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

Kad si okružen morem onda se baviš ribolovom, kad si okružen EU i NATO zemljama onda hoćeš-nećeš prihvatiš njihov sistem vrednosti.

Sine - ribolov i sistem vrednosti. Ovo si ukrao od Marijana Rističevića.

E taj Marijan Rističević, Krkar, Tomislav Nikolić, Vuk Drašković, Velimir Ilić, Milovan Drecun, Aleksandar vulin - da ne pominjem sve* pripadnike novog Narodnog fronta Srbije (jer to više nije stranka) - imaju sistem vrednosti al u qrcu.
Taman koliko i EU i NATO, ako ćemo onako iskreno.

*odstupanja su na nivou statistilke greške, te računam da je izraz adevkatan skroz



gavrilo gavrilo 22:51 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

vrabac_u_steni
Gavrilo, da te pitam nešto.
Šta misliš da prosečan Vučićev glasač misli o paradi?


ne znam sta misli...ali
koliko god blesavo zvucilo...
Mozda su za Vucica glasali svi oni ljudi koji su prevareni godinama unazad, kojima je ucinjena nepravda, koji su siti bogova politicara za koje zakoni ne vaze, kojima je oduzeto dostojanstvo kroz namestene privatizacije i pljacke.
Pa im potureni, putevi, autobusi, bus-plusevi, mostovi.
Vidis nekako to ima slicnosti sa problemima LGBT populacije.
Nama se ne da dostojanstvo, potura nam se 4 zida.

Recimo Djilasu su vaznije zardinjere u Beogradu od ljudskih prava.
Bitniji mu je most preko Ade od beskucnika koji su ziveli ispod njega.

Ja takvom coveku ne mogu dati glas.

Na kraju bih ipak zakljucio da su glas Vucicu dali oni koji zele da im se vrati njihovo dostojanstvo.
Trebali bi svi ti koji se vrte oko cenzusa izvinuti gradjanima Srbije sto su ih smatrali budalama.Ipak su dobili i minimalnu kaznu.
maksa83 maksa83 22:54 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

Mozda su za Vucica glasali svi oni ljudi koji su prevareni godinama unazad, kojima je ucinjena nepravda, koji su siti bogova politicara za koje zakoni ne vaze, kojima je oduzeto dostojanstvo kroz namestene privatizacije i pljacke.

... u Srbiji koja je bila prekorumpirana.

Koji si ti lažnjak.
freehand freehand 22:56 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

Bitniji mu je most preko Ade od beskucnika koji su ziveli ispod njega.

Ajd sve ostalo - naiva, želja, volja...
Daj da pretpostavimo da je Đilas smotao most oko čerge ko Velja autoput oko hrasta - šta bi bilo?
Pa jebote, znam tri čoveka koji su se spremali da uzmu kartonske kutije i lesonit da sklepaju neke čadore na mestima gde se gradi put ne bi li dobili stanove!
Mislim, dokle ide taj idiotluk sa gutanjem svakog sranja koje se servira?!
maksa83 maksa83 23:00 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

Mislim, dokle ide taj idiotluk sa gutanjem svakog sranja koje se servira?!

I sad reci da nisi homofob...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:01 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

gavrilo
vrabac_u_steni
Gavrilo, da te pitam nešto.
Šta misliš da prosečan Vučićev glasač misli o paradi?


ne znam sta misli...ali
koliko god blesavo zvucilo...
Mozda su za Vucica glasali svi oni ljudi koji su prevareni godinama unazad, kojima je ucinjena nepravda, koji su siti bogova politicara za koje zakoni ne vaze, kojima je oduzeto dostojanstvo kroz namestene privatizacije i pljacke.
Pa im potureni, putevi, autobusi, bus-plusevi, mostovi.
Vidis nekako to ima slicnosti sa problemima LGBT populacije.
Nama se ne da dostojanstvo, potura nam se 4 zida.

Recimo Djilasu su vaznije zardinjere u Beogradu od ljudskih prava.
Bitniji mu je most preko Ade od beskucnika koji su ziveli ispod njega.

Ja takvom coveku ne mogu dati glas.

Na kraju bih ipak zakljucio da su glas Vucicu dali oni koji zele da im se vrati njihovo dostojanstvo.
Trebali bi svi ti koji se vrte oko cenzusa izvinuti gradjanima Srbije sto su ih smatrali budalama.Ipak su dobili i minimalnu kaznu.


ima dosta istine u ovome. i ovakav pristup, tj. gledanje na stvari kakvo je u ovom tvom komentaru, je verovatno pravi u borbi za prava LGBT populacije.
samo, bojim se, da se sa Vučićem "nećete 'leba najesti".
aj' videćemo, ne smem ni ja ništa da tvrdim u napred.
gavrilo gavrilo 23:06 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

maksa83
Razlog jednostavan.Dacic je homofob, Vucic to nije.


Zar ne drži baš "Dačić homofob" Borisa Milićevića u Glavnom Odboru SPS-a?

Možeš li da navedeš jednog otvorenog homoseksualca koji je visoki funkcioner SNS? Člana bar?

Ti stvarno misliš da će Vučić svoj s mukom sticani rejting (+ ugled kod navijača Zvezde) da spuca na gej paradu?

Baš si ti jedan šašavac.


Dacic je izavio da je njemu homoseksualnost nenormalna.
Sa takvim stavom tesko da ce biti bolje LGBT populaciji.
A Borisa Milicevica gej ljudi dobro poznaju :)
Pitaj ih sta misle o njemu.
urbana_gerila urbana_gerila 23:06 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

gavrilo


zamolio bih te da mi odgovoriš - da li bi, recimo da su jedini izbor, pre za partnera u krevetu izabrao vučića ili zoranu mihajlović?

odmah da naglasim - ništa trojka.
freehand freehand 23:07 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

maksa83
Mislim, dokle ide taj idiotluk sa gutanjem svakog sranja koje se servira?!

I sad reci da nisi homofob...

Ae ti sa tom tvojom programeskom uvrnutom maštom u kojoj je svako serviranje sinonim sa loptice za jaja za ptice za ribe... Ups! Briši ribe.
Da se vratimo na to gutanje.
gavrilo gavrilo 23:22 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

freehand
Bitniji mu je most preko Ade od beskucnika koji su ziveli ispod njega.

Ajd sve ostalo - naiva, želja, volja...
Daj da pretpostavimo da je Đilas smotao most oko čerge ko Velja oko hrasta - šta bi bilo?
Pa jebote, znam tri čoveka koji su se spremali da uzmu kartonske kutije i lesonit da sklepaju neke čadore na mestima gde se gradi put ne bi li dobili stanove!
Mislim, dokle ide taj idiotluk sa gutanjem svakog sranja koje se servira?!


Ti ljudi ispod mosta su nasilno raseljeni liseni svakog ljudskog prava pod parolom 'NIKO NE SME DA KOCI RAZVOJ BEOGRADA'

Pa jel Beograd ne cine i ti ljudi?
Jel Djilas odlucuje koji ljudi treba da cine Beograd?
Ti ljudi ispod mosta su trebali biti dostojanstveno raseljeni.
Oni su baceni na periferiju grada u metalne kontejnere z akoje trebaju biti zahvalni.
Gde je tu resenje njihovog problema?
Zasto se tim ljudima nije pomoglo da se ukljuce u drustvo?
Zasto se taj novac od zidanja mosta nije iskoristio za jedan ozbiljan projekat integracije Romske populacije u drustvo?

Vidis kada se desilo to raseljavanje Roma, Beograd je cutao.Onda posle par godina desilo se ono sa azilantima, ko je sledeci?
Ne moze se ici preko ljudskih zivota ako hocemo zdravo drustvo.
Dzaba i ti mostovi i gradovi na vodi i sta vec.
freehand freehand 23:25 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

gavrilo
freehand
Bitniji mu je most preko Ade od beskucnika koji su ziveli ispod njega.

Ajd sve ostalo - naiva, želja, volja...
Daj da pretpostavimo da je Đilas smotao most oko čerge ko Velja oko hrasta - šta bi bilo?
Pa jebote, znam tri čoveka koji su se spremali da uzmu kartonske kutije i lesonit da sklepaju neke čadore na mestima gde se gradi put ne bi li dobili stanove!
Mislim, dokle ide taj idiotluk sa gutanjem svakog sranja koje se servira?!


Ti ljudi ispod mosta su nasilno raseljeni liseni svakog ljudskog prava pod parolom 'NIKO NE SME DA KOCI RAZVOJ BEOGRADA'

Pa jel Beograd ne cine i ti ljudi?
Jel Djilas odlucuje koji ljudi treba da cine Beograd?
Ti ljudi ispod mosta su trebali biti dostojanstveno raseljeni.
Oni su baceni na periferiju grada u metalne kontejnere z akoje trebaju biti zahvalni.
Gde je tu resenje njihovog problema?
Zasto se tim ljudima nije pomoglo da se ukljuce u drustvo?
Zasto se taj novac od zidanja mosta nije iskoristio za jedan ozbiljan projekat integracije Romske populacije u drustvo?

Vidis kada se desilo to raseljavanje Roma, Beograd je cutao.Onda posle par godina desilo se ono sa azilantima, ko je sledeci?
Ne moze se ici preko ljudskih zivota ako hocemo zdravo drustvo.
Dzaba i ti mostovi i gradovi na vodi i sta vec.

Brate Gavrilo, kaži mi da si ti jedan od preteklih iz Crne Reke?
Tako bih možda razumeo ovaj i ovoliki bulšit?

P.S. a obrati šažnju kako se izražavaš o gradovima na vodi. Začas se ispostavi da to nije zdravo ni probitačno.
gavrilo gavrilo 23:34 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

urbana_gerila
gavrilo


zamolio bih te da mi odgovoriš - da li bi, recimo da su jedini izbor, pre za partnera u krevetu izabrao vučića ili zoranu mihajlović?

odmah da naglasim - ništa trojka.


odgovor je isti kao tvoj
urbana_gerila urbana_gerila 23:35 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

gavrilo
urbana_gerila
gavrilo


zamolio bih te da mi odgovoriš - da li bi, recimo da su jedini izbor, pre za partnera u krevetu izabrao vučića ili zoranu mihajlović?

odmah da naglasim - ništa trojka.


odgovor je isti kao tvoj


kao moj - šta?
validni validni 23:36 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

gavrilo
hoochie coochie man
A smeta ti.


A kako ti znaš šta meni smeta?
Ako kažem da mi nešto nije najvažnije na svetu to znaći da mi smeta?

Ne smeta mi taj vaš vašar.
Ali mi nije ni nešto posebno važan, tj ima makar dvesta stvari koje su mi važnije od toga.

Jesam li homofob?


homofob si
setnja za ljudska prava nije vasar


cccc... a ja mislio da su gejevi tolerantni, kad oni etiketiraju kao da su strejt
gavrilo gavrilo 23:41 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

freehand
gavrilo
freehand
Bitniji mu je most preko Ade od beskucnika koji su ziveli ispod njega.

Ajd sve ostalo - naiva, želja, volja...
Daj da pretpostavimo da je Đilas smotao most oko čerge ko Velja oko hrasta - šta bi bilo?
Pa jebote, znam tri čoveka koji su se spremali da uzmu kartonske kutije i lesonit da sklepaju neke čadore na mestima gde se gradi put ne bi li dobili stanove!
Mislim, dokle ide taj idiotluk sa gutanjem svakog sranja koje se servira?!


Ti ljudi ispod mosta su nasilno raseljeni liseni svakog ljudskog prava pod parolom 'NIKO NE SME DA KOCI RAZVOJ BEOGRADA'

Pa jel Beograd ne cine i ti ljudi?
Jel Djilas odlucuje koji ljudi treba da cine Beograd?
Ti ljudi ispod mosta su trebali biti dostojanstveno raseljeni.
Oni su baceni na periferiju grada u metalne kontejnere z akoje trebaju biti zahvalni.
Gde je tu resenje njihovog problema?
Zasto se tim ljudima nije pomoglo da se ukljuce u drustvo?
Zasto se taj novac od zidanja mosta nije iskoristio za jedan ozbiljan projekat integracije Romske populacije u drustvo?

Vidis kada se desilo to raseljavanje Roma, Beograd je cutao.Onda posle par godina desilo se ono sa azilantima, ko je sledeci?
Ne moze se ici preko ljudskih zivota ako hocemo zdravo drustvo.
Dzaba i ti mostovi i gradovi na vodi i sta vec.

Brate Gavrilo, kaži mi da si ti jedan od preteklih iz Crne Reke?
Tako bih možda razumeo ovaj i ovoliki bulšit?

P.S. a obrati šažnju kako se izražavaš o gradovima na vodi. Začas se ispostavi da to nije zdravo ni probitačno.


ja tu nista ne mogu pomoci
kad dodje vreme razumeces
radi na sebi i manje se rugaj drugima
freehand freehand 23:46 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

ja tu nista ne mogu pomoci
kad dodje vreme razumeces
radi na sebi i manje se rugaj drugima

Ne treba meni pomoć, Gavrilo, nego si tu takvu količinu besmislica načukao da ne vredi odgovarati. Opusti se, prošla kampanja.
A strepim od momenta kad ću razumeti. iskreno.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:51 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

A strepim od momenta kad ću razumeti. iskreno.



gavrilo gavrilo 23:56 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

validni
gavrilo
hoochie coochie man
A smeta ti.


A kako ti znaš šta meni smeta?
Ako kažem da mi nešto nije najvažnije na svetu to znaći da mi smeta?

Ne smeta mi taj vaš vašar.
Ali mi nije ni nešto posebno važan, tj ima makar dvesta stvari koje su mi važnije od toga.

Jesam li homofob?


homofob si
setnja za ljudska prava nije vasar


cccc... a ja mislio da su gejevi tolerantni, kad oni etiketiraju kao da su strejt


ja jesam tolerantan ali znas kako,
kada bi svaka zena pravim imenom nazvala muza koji joj je lupio samar
drugog samara nikada ne bi ni bilo
neophodno je lose pojave obeleziti pravim imenom kako se one ne bi sirile dalje pod laznim imenom
nema kompromisa sa onima koji na bilo koji nacin daju sebi za pravo da uzimaju od zivota i slobode drugog.
e sad procitaj sta je on pisao i bice ti jasno zasto sam ga nazvao homofobom
freehand freehand 23:57 17.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

nema kompromisa sa onima koji na bilo koji nacin daju sebi za pravo da uzimaju od zivota i slobode drugog.
e sad procitaj sta je on pisao i bice ti jasno zasto sam ga nazvao homofobom

I propagiraš Vučića... Sine, looodilo.
gavrilo gavrilo 00:11 18.03.2014

Re: eh taj mrski zapad..

freehand
ja tu nista ne mogu pomoci
kad dodje vreme razumeces
radi na sebi i manje se rugaj drugima

Ne treba meni pomoć, Gavrilo, nego si tu takvu goličinu besmislica načukao da ne vredi odgovarati. Opusti se, prošla kampanja.
A strepim od momenta kad ću razumeti. iskreno.


Ja sam inace veoma tvrdoglav prema ljudima koji imaju vestinu da brzo zamute vodu.

Zar nisi ti napisao ovaj blog posle zavrsenih izbora, blog o 90tim koje su prosle pre 20 godina?

Trebao si napisati na pocetku bloga da je ovaj blog namenjen tvojim fanovima i da za druge neces trositi argumentaciju.

Ovom prilikom te i otpozdravljam i pazicu sledeci put sta otvaram.
Poz

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana