Društvo| Ekonomija| Politika| Region| Život

U slučaju požara napustite zgradu pre nego što vest ...

Milan Novković RSS / 20.03.2014. u 14:32

... objavite na Tviteru ili Fejsu!

Metaforičan naslov: zgrada je Srbija, požar je tamošnja ekonomska situacija, a tvitovanje i fejsovanje je iznošenje mišljenja, analiza i sugestija nemetaforničnih virtuelno-realnih prijatelja na previsokim nivoima svesti i bitisanja.

Izvinjenje: ja bih sada morao da radim, baš frka na poslu, ali kako to često bila baš mi se sada i pričitalo blogova, i prikomentarisalo, a i zasvrbelo da nešto "više" iscedim iz malo znanja, uglavnom neproverenog, i puno pretpostavki, pa logike sumnjivih strukturalno-dinamičkih osobina.

 in-case-of-fire-exit-building-before-tweeting-about-it.jpg

Kada smo mi, nas tri ortaka, u prvo .com pucanje ušli pre više od deset godina sa oko 100 zaposlenih u firmi to je bila "divna" prilika da teorijsko znanje nižeg kvaliteta koje je bilo ispod časti nama "intelektualcima", pa značajnim "teoretičarima" i "ideolozima", ipak proverimo i u praksi - kako preživeti bez otpuštanja nama dragih i pametnih, pa vrednih kolega i prijatelja.

Oko deset ljudi je ipak moralo da ide i ja se i danas osećam neprijatno zbog toga pošto niko nije bio loš čovek. Od rešenja tih dana i godina sećam se samo jednog koje ne samo da nije bilo dramatično surovije od otkaza nego je čak sipatičan "incident".

Naime, jedan lep, zgodan, pametan i vredan, tih i totalno neagresivan Englez je pristao da ode i radi iz Beograda na mnogo manjoj plati. To bi bilo cool da ga nisu dočekali lokalni "zlikovci" pa počeli da ga upoznaju sa drugaricama koje su vrlo rado izlazile sa njim u bioskom pa komentarisale kako je on jedan lep, zgodan, pametan i zabavan Englez, samo totalno neagresivan :)

Da li je na kraju "platio glavom" ja ne znam i ne bih vam ni rekao, ali mi je ovo sećanje potrebno da mi ne bi ponovo proradio "čir" kako se setim sledećin četirpet "divnih" godina sa jako mnogo "opcija" koje su išle odmah iza prestanka uzimanja plata iz firme od strane nas direktora i suvlasnika: izvaditi decu iz dobrih škola, unositi manje kalorija od baznog metabolizma, prodati kuću, prodati bubreg ili jednu moždanu hemisferu, prodati jedno ili više dece, prodati ženu.

Najviše sam razmišljao o prodaji moždane hemisfere i žene, ali sam se na kraju ipak odlučio za vredan rad nad revolving kreditima, ekonomisanjem sa istinama kako se aplicira za nove kreditne kartice, refinansiranjima raznim i neplaćanjima računa.

Elem, ja sam se oporavio tek kada smo prodali firmu I u tom trenutku sam bio "dekorisan" sa hipotekom na kuću od oko 10 mojih sadašnjih godišnjih bruto plata, i to je jeftina pozajmica, i jedno tri moje sadašnje bruto plate dugova na karticama i short-term pozajmicama gde su kamate "umereno do naglašeno kreativnije".

Pa tako, ja sam rizikovao samo nas, pet komada Novkovića, i, iskreno, nemam pojma kako bih reagovao da sam u "rukavu" imao jedno sedam miliona ljudi i dokle bi moja Prigrevačka i Lička hrabrost išla (ovo je reklama, ja imam puno dragih prijatelja Crnogoraca pa učim usput) da mi se pored dva stara "nezgodna" fronta kada je hrabrost u pitanju (žene i zubari) otvorio i ovaj treći - strah od srljanja i napadanja zida glavom.

Pa kad vidim, a možda vidim pogrešno, pozajmljivanje novca koji ide i do milijardi, po kamatama od recimo 9%, i da ne objašnjavam kolika je to kamata, da bi se ili refinansirale pozajmice sa nižim kamatama koje više ne mogu da se otplaćuju, ili izbegla nervoza dragih nam ljudi što po državnim institucijama, u radno vreme, pretstavljaju političke partije u takmičenju u igranju Tetrisa (šta god da je the flavour of the day), kad to vidim ...

... ja mislim da je svako ko je spreman da odsupi od klasičnih civilizacijskih normi tihog, smirenog I promišljenog, pa neagresivnog iznošenja problema, nego se popne na praznu gajbu piva na Terazijama i počne da se drekenja iz petnih žila, zaslužio da pređe cenzus, ma šta mu se "vrtelo" ispod haube.

Ili da se to ostavi lepo deci, što bi bi rekla Dva Kuma (Papetovića znate ovde sa bloga): Maneat nostros ea cura nepotis (Neka ova briga ostane našim potomcima) (ne derem se, samo kopiram naslov sa starog bloga pošto me mrzi da prekucavam).
 



Komentari (53)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 14:39 20.03.2014

...

Milan Novković Milan Novković 14:45 20.03.2014

Re: ...



alselone alselone 14:54 20.03.2014

Re: ...

reanimator

My life is now complete.

reanimator reanimator 15:04 20.03.2014

Re: ...

My life is now complete.


mnenadic mnenadic 14:55 20.03.2014

Trenutno je

entropija dominantni proces "on the world". Entropija ideja, optimizma, a bogami i akcija. Osnovna ideja društva je, čini mi se, raspodela postojećeg, umesto suštinske proizvodnje novostvorene vrednosti. Jednom rečju dominantna aktivnost je presipanje iz šupljeg u prazno bez želje da se bilo ko odrekne stečenih privilegija, komfora i sl...
"Teško vrijeme za matore, prijatelju moj ..."


Milan Novković Milan Novković 19:08 20.03.2014

Re: Trenutno je

mnenadic
entropija dominantni proces "on the world". Entropija ideja, optimizma, a bogami i akcija. Osnovna ideja društva je, čini mi se, raspodela postojećeg, umesto suštinske proizvodnje novostvorene vrednosti. Jednom rečju dominantna aktivnost je presipanje iz šupljeg u prazno bez želje da se bilo ko odrekne stečenih privilegija, komfora i sl...
"Teško vrijeme za matore, prijatelju moj ..."



Matorima nikad nije bilo lako, na sreću tu smo mi mladi da pomognemo

Pretpostavljam da misliš na porast entropije kao dominantni proces i entropiju vidiš kao meru nereda.

Al ako je vidiš kao meru nesposobnosti da se uradi rad ona, u stvari u mnogom širem konteksu opada, co-kreacicja, tool-mentors, baza znanja, orgnaizaciona fenomenologija, tj umreženo sve, ljudi prvo pa internet-of-things - entropija, u stvari, "opada"
mnenadic mnenadic 21:40 20.03.2014

Re: Trenutno je

Al ako je vidiš kao meru nesposobnosti da se uradi rad ona, u stvari u mnogom širem konteksu opada, co-kreacicja, tool-mentors, baza znanja, orgnaizaciona fenomenologija, tj umreženo sve, ljudi prvo pa internet-of-things - entropija, u stvari, "opada"


Ponekad pomislim da sam poslednji optimista u Svemiru, ali teškog srca moram da priznam da me nadmašuješ
antioksidant antioksidant 15:00 20.03.2014

.

... ja mislim da je svako ko je spreman da odsupi od klasičnih civilizacijskih normi tihog, smirenog I promišljenog, pa neagresivnog iznošenja problema, nego se popne na praznu gajbu piva na Terazijama i počne da se drekenja iz petnih žila, zaslužio da pređe cenzus, ma šta mu se "vrtelo" ispod haube.

не слажем се
мислим да чедомир није заслужио цензус
Milan Novković Milan Novković 19:11 20.03.2014

Re: .

antioksidant
... ja mislim da je svako ko je spreman da odsupi od klasičnih civilizacijskih normi tihog, smirenog I promišljenog, pa neagresivnog iznošenja problema, nego se popne na praznu gajbu piva na Terazijama i počne da se drekenja iz petnih žila, zaslužio da pređe cenzus, ma šta mu se "vrtelo" ispod haube.

не слажем се
мислим да чедомир није заслужио цензус

Ne dere se suviše glasno
AlexDunja AlexDunja 19:18 20.03.2014

Re: .

Ne dere se suviše glasno

znam da se zezaš, ali meni oduvek izgleda ldp radi
kampanje kao da ne želi da dobije izbore, ili da
pređe cenzus, ja mislim da se taj prelazak dešavao uprkos
kampanjama, iz čiste želje nekih ljudi da se čuje drugačiji glas...

imam utisak da je jedino što je hteo, posle onako brutalnog pedaliranja iz ds,
da se skući i živi luksuzno, mehanizme
je u međuvremenu naučio.( čeda, ne ldp)

sad mu ništa više ne treba.
Milan Novković Milan Novković 07:05 21.03.2014

Re: .

ali meni oduvek izgleda ldp radi
kampanje kao da ne želi da dobije izbore

Potpuno neinteligentna i odbojna partija od samog početka.
alselone alselone 15:09 20.03.2014

me mrzi da prekucavam

Ovo mozes lako da sredis tako sto kopiras tekst u word, selektujes ga i izaberes Sentence case.
Milan Novković Milan Novković 15:20 20.03.2014

Re: me mrzi da prekucavam

alselone
Ovo mozes lako da sredis tako sto kopiras tekst u word, selektujes ga i izaberes Sentence case.

Done and dusted, thanks

alselone alselone 15:27 20.03.2014

Re: me mrzi da prekucavam

Done and dusted, thanks


Ima odlicnih fora. Sto kazu - ljudi koriste samo 10% opcija vorda. A zasto on onda ima toliko opcija. Pa ne koriste svi istih 10%.

Uglavnom, svoj zivot delim na dva perioda, pre nego sto mi je pokazalo Format painter u Vordu i posto mi je pokazalo.
Milan Novković Milan Novković 15:39 20.03.2014

Re: me mrzi da prekucavam

Uglavnom, svoj zivot delim na dva perioda, pre nego sto mi je pokazalo Format painter u Vordu i posto mi je pokazalo.

Mene baš juče pristiglo ponovno pisanje Fact sheets i Product/Service sheets pa naučio i kako da iz worda spasim kvalitetniji PDF (iako MS tu namerno falšira, garant i dok ne užem u PDF editor nema glatkih krivih u eksportovanim dijagramima i sličnom
maksa83 maksa83 15:48 20.03.2014

Re: me mrzi da prekucavam

alselone
Ovo mozes lako da sredis tako sto kopiras tekst u word, selektujes ga i izaberes Sentence case.

Božemeoprosti pokretati softver od puno stotina dolara za jedno:

python -c 'import sys;print " ".join(sys.argv[1:]).title()' TAJTLKEJSUJ mI OvU ReCeNIcU MOliM tE

Milan Novković Milan Novković 15:52 20.03.2014

Re: me mrzi da prekucavam

python -c 'import sys;print " ".join(sys.argv[1:]).title()' TAJTLKEJSUJ mIOvU ReCeNIcU MOliM tE

Maksi Maksimoviću zlatni orden za rad

alselone alselone 15:54 20.03.2014

Re: me mrzi da prekucavam

maksa83

python -c 'import sys;print " ".join(sys.argv[1:]).title()' TAJTLKEJSUJ mI OvU ReCeNIcU MOliM tE


Spasavajte se ko moze, stigla pajton sekta.
maksa83 maksa83 15:56 20.03.2014

Re: me mrzi da prekucavam

Milan Novković
python -c 'import sys;print " ".join(sys.argv[1:]).title()' TAJTLKEJSUJ mIOvU ReCeNIcU MOliM tE

Maksi Maksimoviću zlatni orden za rad


Priznajem da ta slika savršeno odražava moju zevzečku radije-ću-da-automatizujem-nešto-2-dana-nego-da-za-pola-sata-uradim-peške prirodu.
maksa83 maksa83 16:00 20.03.2014

Re: me mrzi da prekucavam

alselone
maksa83

python -c 'import sys;print " ".join(sys.argv[1:]).title()' TAJTLKEJSUJ mI OvU ReCeNIcU MOliM tE


Spasavajte se ko moze, stigla pajton sekta.

Ma taj Pajton je težak karabudž karabudža karabudža, ne pali me uopšte.

Ali Ruby...
alselone alselone 16:02 20.03.2014

Re: me mrzi da prekucavam

Ali Ruby...


Veruj da ja nisam ni jednom upalio bilo sta od toga.

Mozda puno propustam...
dr.wagner dr.wagner 19:57 20.03.2014

Re: me mrzi da prekucavam

... večer

alselone

Uglavnom, svoj zivot delim na dva perioda, pre nego sto mi je pokazalo Format painter u Vordu i posto mi je pokazalo.


-A kod mene je taj prijelomni trenutak povezan sa anatomijom ...
... počelo je kada sam kao dječačić shvatio da se neki organi ne koriste samo u WC-u ...

Wagner
maksa83 maksa83 12:54 21.03.2014

Re: me mrzi da prekucavam

alselone
Ali Ruby...


Veruj da ja nisam ni jednom upalio bilo sta od toga.

Mozda puno propustam...

Moguće da te posao nikad nije tuda uterao, ali mislim da treba znati bar jedan skripting jezik da bi bio zaokružena IT persona - makar PowerShell (koji je potpuno pristojna stvar), ko ne može da pobegne od Windowsa...
Unfuckable Unfuckable 02:33 23.03.2014

Re: bulja, dakle

počelo je kada sam kao dječačić shvatio da se neki organi ne koriste samo u WC-u ..

to si video na televiziji, i to tamo posle ponoći, garant.
jinks jinks 15:35 20.03.2014

...

Maneat nostros ea cura nepotis

Znači nepotizam potiče od latinske reči nepotis :)

Kad već pišete o životu na Zapadu ... koje su neke od formi preko kojih se tamo ispoljava nepotizam, ukoliko ih uopšte ima (a teško da ih nema).

Ustvari, neki tvrde da upravo to predstavlja jednu od istorijski najdestruktivnijih sila, koja je došla glave mnogim ne samo društvima i državama, već i čitavim civilizacijama.
Milan Novković Milan Novković 07:17 21.03.2014

Re: ...

jinks
Maneat nostros ea cura nepotis

Znači nepotizam potiče od latinske reči nepotis :)

Kad već pišete o životu na Zapadu ... koje su neke od formi preko kojih se tamo ispoljava nepotizam, ukoliko ih uopšte ima (a teško da ih nema).

Ustvari, neki tvrde da upravo to predstavlja jednu od istorijski najdestruktivnijih sila, koja je došla glave mnogim ne samo društvima i državama, već i čitavim civilizacijama.

Ja malo znam Jinks, ali imam utisak da su većina poriva i metoda nad-nacionalni.

Zavisi šta i kako ti lokalna "infrastruktura" dozvoljava, ali "ljudska jednačina" ima mnogo rešenja, bar po jedno za svaku suženu situaciju.

Kako Internet i moje poslovno okruženje nude sve više ja sam potpuno prestao da gledam i čitam vesti vezane za politiku i značajnije kompanije.

Jako destruktivna sila jeste sigurno. Ja volim da verujem, isto amaterski, bez značajne podrške u znanju, kako istorija ne zavisi previše od pojedinaca na duži rok. To sam čuo od drugih pa prihvatio. Primer, da nije bilo Napoleona, Ajnštajna, ... svet bi danas bio isti. Ako ne baš danas a ono za 50-100 godina.

Objašnjenje je "prosto", da nije bilo Ajnštajna neko bi drugi objasnio sa nekim zakašnjenjem, ali bi svet u međuvremenu uradio i naučio mnoge druge stvari pa bi se posle tako nekih zakasnelih otkrića "posledice" desile ubrzanim tempom pa bi svet posle 100 godina bio na istom mestu gde mu je "suđeno".
jinks jinks 10:44 21.03.2014

Re: ...

Ja volim da verujem, isto amaterski, bez značajne podrške u znanju, kako istorija ne zavisi previše od pojedinaca na duži rok.

To sam čuo od drugih pa prihvatio. Primer, da nije bilo Napoleona, Ajnštajna, ... svet bi danas bio isti. Ako ne baš danas a ono za 50-100 godina.


A možda bi jedan od razloga zašto bi istorija mogla da bude baš takva kakvom verujete da jeste upravo bio taj što je stvaraju ljudi koji su u manjoj meri ponešeni nepotskim pobudama. Jer inače "istorije" po svoj prilici ne bi ni bilo, šta god ona podrazumevala.
Milan Novković Milan Novković 15:36 20.03.2014

Pojašnjenje

Zbog "autentičnog" stila pisanja neko može da požuri pa pomisli da je ovo blog i o Saši Raduloviću.

Nije, naprotiv, iako je diskusija o njemu koja traje uzor za "...iznošenje mišljenja, analiza i sugestija nemetaforničnih virtuelno-realnih prijatelja na previsokim nivoima svesti i bitisanja..." ...

... tema su te trezveno neumoljive situacije gde ja imam samo toliko iskustva koliko je onomad bilo nezamislivo da ljudima ne platimo plate, aone idu svaki mesec, i situacija nije ostavljala sekunda za idejo-emotivno lutanje, pogotovo ne u nevažnim stvarima.

Mimo toga, skreću mi pažnju, ja rizikujem da potcenim tamošnju svest o problemima ljudi koji već pate toliko, dok je moj rezon prosto hladnokrvno okrenut neemotivnom, sinhronijem radu više ljudi na problemu koji može da se završi sa rešenem za 20 godina pri dugu od 150% GDP-ja, ako se prepusti samom sebi, ili može da se završi rešenjem za 11 godina i dugu od 100%.

Tj ne ide mi optimizam dotle da se sutra nešto golemo može uraditi samo kada bi neko "pametan" svima objasnio.

Ja mislim da je potrebno malo buke da se izdigne iznad prljavog šuma koji politika i mediji u tim krajevima drže na zavidnom nivou već više od dve decenije.

Sinhrona buka ume da posluži kao sidro i fokus i ima potencijal da duže traje ako nosi značajan kvalitet u sebi.

tadejus tadejus 20:18 20.03.2014

Re: Pojašnjenje

Milan Novković
...radu više ljudi na problemu koji može da se završi sa rešenem za 20 godina pri dugu od 150% GDP-ja, ako se prepusti samom sebi, ili može da se završi rešenjem za 11 godina i dugu od 100%.Tj ne ide mi optimizam dotle da se sutra nešto golemo može uraditi samo kada bi neko "pametan" svima objasnio.Ja mislim da je potrebno malo buke da se izdigne iznad prljavog šuma koji politika i mediji u tim krajevima drže na zavidnom nivou već više od dve decenije.Sinhrona buka ume da posluži kao sidro i fokus i ima potencijal da duže traje ako nosi značajan kvalitet u sebi.


čekaj, jel se taj značajan kvalitet ogleda u idejama tipa ove o dugu od 150% za 20 godina vs. 100% za 11?
Milan Novković Milan Novković 20:40 20.03.2014

Re: Pojašnjenje

čekaj, jel se taj značajan kvalitet ogleda u idejama tipa ove o dugu od 150% za 20 godina vs. 100% za 11?

Ne

Značajna "programska" komponenta mog pasusa priča, obrazac pozajmljen od Alan Forda, kako je bolje rešiti se problema posle 11 godina patnje pri dugu od 100% nego posle 20 godina patnje pri dugu od 150%.

Ovde moj pokušaj fun-paralele sa Alan Fordom prestaje, a logika je sledeća:

- Nesposobni i lopuže, u neverovatnoj manjini, duže ostaju u vlasti nad neverovatnom većinom ako je ta većina razjedinjena. Tj puca u sve strane, nekoherentno i nesinhronizovano, jedni druge poništavaju. A normalni ljudi.

- Tehnološka paralela je svetlo baterijske lampe od 3W, npr, i lasera iste snage, lampa ne može da povredi, osim ako nekoga ne gađaš lampom u glavu, a laser može - fokusiran svetlost, sve u fazi.

- Ljudi mogu slično, "algoritam" nije baš algoritamski kod ljudi pošto i kada se dogovore i naprave konsenzus svaki pojedinac i dalje nastavlja da se donekle vrpolji gonjen "unutrašnjom energijom" uvek pomalo nepoznatog profila i spektralnih karakteristika.

- Ali je sistemstski rad u zajedničkom interesu, koji se, ponekad je samo i to dovoljno, samo ne poništava u smislu ja potpetljam nogu tebi ti meni, dovoljan da ubrza rezoluciju problema.

- Svest o moći kolektiva kojem pripadamo je posebno značajna. Danas u to mnogi u Srbiji ne veruju, kako mi se čini, i to je meni tužna priča.

- Ta svest je relativno prosta osnova za upražnjavanje sile, neke vrste, onih kojima Srbija pripada.

- Sa takvom osnovom i glasnije kolektivno pričanje postaje efektnije, može da skrati poneku mučnu godinu na ovom putu oporavka.

Ja čak mislim da nisu potrebne toliko često ni razne revolucije, Čaušesku Inc. je neuredna firma i previše spora, "ima" bolji način, tj morao bi da postoji, samo da se prepozna drug pa udruži.

antioksidant antioksidant 21:24 20.03.2014

Re: Pojašnjenje

sta predlazes za socivo tog lasera?
Milan Novković Milan Novković 07:32 21.03.2014

Re: Pojašnjenje

antioksidant
sta predlazes za socivo tog lasera?

Laseru ni ne treba sočivo, ali dobra je metafora, sa sočivom možeš i sa baterijskom lampom nešto da uradiš (sad možeš nekoga da gađaš u glavu i lampom i sočivom

Šalim se

Predlog, trivijalan (ja sam hteo, u stvari, da napišem kratak komentar kod tebe na blogu ali mi se nije radio ovaj posao što radim pa pošto pisanje bloga nešto duže traje, duža kafe pauza, ja dođoh ovde):

- Paljevine na Čede, BoTe, Velje, Betovene i ostale više ne pale, valjda. I to je cool, jedna od cool tekovina interneta, sada imamo masivni spektar "idola", ili bar kandidata, po svim "asset klasama" pa umesto idola možemo da ih "koristimo" kao prolazne "simpatije", sa manje strasti i više razuma.

- Istovremeno, znanja su na dohvat ruke, pa "usluge" - ja više ne moram da dumam mesecima i probam pametovanje na najskuplji način, in-vivo, nego plasiram "ideju" ovde pa ako je glupost u pitanju brzo i jeftino pokupim odeću i idem dalje.

- Nači, sve je tu, u stvari, masa, pamet, znanja i procesi, ja mislim da u sočivo ide samo dobra volja i malo pažnje, nešto manje strasti i nešto više saradnje.
antioksidant antioksidant 08:38 21.03.2014

Re: Pojašnjenje

- Paljevine na Čede, BoTe, Velje, Betovene i ostale više ne pale, valjda

:)
ти као да ниси видео резултате избора и изборне листе
све су то паљевине на личности
од 0,5% подршке до 48,8%
и сви траже "саборност" око своје идеје
(а случајно проверити своју идеју у некој дебати... зашто губити време?)
:)
ja mislim da u sočivo ide samo dobra volja i malo pažnje, nešto manje strasti i nešto više saradnje.

свега тога има, само нема свести да није мој смер једини смер на свету
зато и имамо изборе за замене а не промене
сви нуде исто
себе
tadejus tadejus 10:44 21.03.2014

Re: Pojašnjenje

Milan Novković
čekaj, jel se taj značajan kvalitet ogleda u idejama tipa ove o dugu od 150% za 20 godina vs. 100% za 11?

Ne Značajna "programska" komponenta mog pasusa priča, obrazac pozajmljen od Alan Forda, kako je bolje rešiti se problema posle 11 godina patnje pri dugu od 100% nego posle 20 godina patnje pri dugu od 150%.Ovde moj pokušaj fun-paralele sa Alan Fordom prestaje, a logika je sledeća:- Nesposobni i lopuže, u neverovatnoj manjini, duže ostaju u vlasti nad neverovatnom većinom ako je ta većina razjedinjena. Tj puca u sve strane, nekoherentno i nesinhronizovano, jedni druge poništavaju. A normalni ljudi.- Tehnološka paralela je svetlo baterijske lampe od 3W, npr, i lasera iste snage, lampa ne može da povredi, osim ako nekoga ne gađaš lampom u glavu, a laser može - fokusiran svetlost, sve u fazi.- Ljudi mogu slično, "algoritam" nije baš algoritamski kod ljudi pošto i kada se dogovore i naprave konsenzus svaki pojedinac i dalje nastavlja da se donekle vrpolji gonjen "unutrašnjom energijom" uvek pomalo nepoznatog profila i spektralnih karakteristika.- Ali je sistemstski rad u zajedničkom interesu, koji se, ponekad je samo i to dovoljno, samo ne poništava u smislu ja potpetljam nogu tebi ti meni, dovoljan da ubrza rezoluciju problema.- Svest o moći kolektiva kojem pripadamo je posebno značajna. Danas u to mnogi u Srbiji ne veruju, kako mi se čini, i to je meni tužna priča.- Ta svest je relativno prosta osnova za upražnjavanje sile, neke vrste, onih kojima Srbija pripada.- Sa takvom osnovom i glasnije kolektivno pričanje postaje efektnije, može da skrati poneku mučnu godinu na ovom putu oporavka.Ja čak mislim da nisu potrebne toliko često ni razne revolucije, Čaušesku Inc. je neuredna firma i previše spora, "ima" bolji način, tj morao bi da postoji, samo da se prepozna drug pa udruži.


dobro onda da te pitam ovako
misliš il da nije bitno kuda si taj svoj laser usmjerio?
nego da se skoncentrišemo pa ožežemo... a usput će nam se već nekako kasti u šta da pucamo?

ili drugim riječima (ja u kriptične metafore ne vjerujem)
nije problem što ljudi ne znaju da se fokusiraju
fokusiraše se bre ovi iz vučića, sve pršti
problem je što ljudi koji bi znali kuda treba taj laser da se usmjerava... ćute...
a njihovo ćutanje je direktna poslijedica kaše koju su morali da pokusaju od 2009 naovamo, a koju im je mjesio neko u dalekoj Čemerici
riješenje... vrijeme
mislim da je bolje i da se malo pritrpimo (mada ću se složiti da ne moramo baš 20 godina) nego da pustimo da se lasera laća ko osjeća najveći neizdrž..
antioksidant antioksidant 10:50 21.03.2014

Re: Pojašnjenje

nego da pustimo da se lasera laća ko osjeća najveći neizdrž..

Kraja Kraja 16:37 20.03.2014

...u momentu...

...me je ova recenica

Ja mislim da je potrebno malo buke da se izdigne iznad prljavog šuma koji politika i mediji u tim krajevima drže na zavidnom nivou već više od dve decenije.


bas dojmila...
...i pomislih, kako je to jednostavno zapravo...
...onda me stvarnost podseti da mene ne dotice taj njihov sum koliko suma (š) zakona, pravilnika, i inih podzakonskih papira iznad kojih je nemoguce izdici se ukoliko nisi njihov kreator licno...

...ako nisam jasan, seti se velikih naslova u kojima uhapseni politicari, "privrednici" i drugi bizmismeni uzvikuju "sve sam radio po propisima"...
zovitemegrunf zovitemegrunf 17:52 20.03.2014

Re: ...u momentu...



vladimir petrovic vladimir petrovic 17:48 20.03.2014

Sve s razlogom biva

Samo da kažem da ti se i dalje divim zbog umeća davanja naslova, a naročito korišćenja adekvatnih fotki

A ovo, mada sam (verujem) daleko od rasiste
... jedan lep, zgodan, pametan i vredan, tih i totalno neagresivan Englez

me je zasmejalo glasno (bio sam sam u sobi), pitajući se: ima li takvih?

Ako misliš da ima, onda očekujem da u sledećem postu počneš tvrditi kako je engleska kuhinja izvanredna na svetskoj razini, a slikarstvo im je među najboljim u svetu, he, he, he...

Pitaćeš se što se ja hvatam za sporedne stvari, i ja neću umeti da ti odgovorim.

A što se ovoga tiče
... zaslužio da pređe cenzus, ma šta mu se "vrtelo" ispod haube.

malo će ljudi u Srbiji proliti suzu zbog onih koji na poslednjim izborima nisu prešli cenzus, ili su, kao DS, jedva jedvite prešli crtu. Bolje da nisu. (Valjda će u nekom sledećem turnusu, ako veruju u budističku reinkarnaciju, biti bolje sreće).
AlexDunja AlexDunja 17:56 20.03.2014

Re: Sve s razlogom biva

Ako misliš da ima,

ja tvrdim da ih ima:
evo dvojice
moj dečko:


i moj bivši dečko

larisa_bg larisa_bg 18:16 20.03.2014

Re: Sve s razlogom biva

dečko ti se ne vidi, samo bivši
Milutin Milošević Milutin Milošević 18:19 20.03.2014

Re: Sve s razlogom biva

A ovo, mada sam (verujem) daleko od rasiste

... jedan lep, zgodan, pametan i vredan, tih i totalno neagresivan Englez


me je zasmejalo glasno (bio sam sam u sobi), pitajući se: ima li takvih?

Ako misliš da ima, onda očekujem da u sledećem postu počneš tvrditi kako je engleska kuhinja izvanredna na svetskoj razini, a slikarstvo im je među najboljim u svetu, he, he, he...

Odličan!
AlexDunja AlexDunja 18:27 20.03.2014

Re: Sve s razlogom biva

kod mene se vidi, aj da promenim fotku,
imam kolko oćeeš:))
G.Cross G.Cross 18:47 20.03.2014

Re: Sve s razlogom biva

... jedan lep, zgodan, pametan i vredan, tih i totalno neagresivan Englez


G.Cross G.Cross 18:51 20.03.2014

Re: Sve s razlogom biva

AlexDunja


Sad znam zasto je BIVSI decko


ONDA...


SADA...


AlexDunja AlexDunja 18:57 20.03.2014

Re: Sve s razlogom biva


ONDA...


SADA...

ne ne, on je postao bivši čim sam prvi put videla sadašnjeg.
a to je bilo ....da ne razgovaramo o godinama.

a gejbrijel izgleda fenomenalno, divno stari,
energičan je za sve pare, i još uvek odlično peva,
čini mi se i sve bolje.

posle koncerta jesanas smo dete i ja promašili
stranu na kojoj čekamo bus, toliko smo bili u paralelnoj stvarnosti.

odličan je on, ali ddl je....

ps. a mlađe engleze nek nalaze mlađe blogerke
G.Cross G.Cross 19:01 20.03.2014

Re: Sve s razlogom biva

a gejbrijel izgleda fenomenalno, divno stari,


Slazem se, samo se salim.


AlexDunja AlexDunja 19:04 20.03.2014

Re: Sve s razlogom biva


Slazem se, samo se salim.

to se podrazumevalo, samo ja ono...
za svaki slučaj

a i da pohvalim bivšeg dečka
pape92 pape92 19:50 20.03.2014

Re: Sve s razlogom biva

malo će ljudi u Srbiji proliti suzu zbog onih koji na poslednjim izborima nisu prešli cenzus, ili su, kao DS, jedva jedvite prešli crtu.

Semper in re publica tenendum est, ne plurimum valeant plurimi. (Ciceron)
(Neka u državi uvek važi da nisu najvažniji oni kojih je najviše).
Milan Novković Milan Novković 21:09 20.03.2014

Re: Sve s razlogom biva

ima li takvih?

Vladimire, otvori oči, mućni glavom - šve što možeš da zamisliš postoji

Ovde ima nekoliko desetina miliona takvih. Razne Tačerovke i Toni Bleeerovi su psihopatski mutanti.

Dobro, ima i ovde raznih loših ljudi, kao i svuda, ali kad malo mrdneš iz bezglavog komešanja po raznim tačkama raznih metropola dolaziš među ljude koji su smireniji i svi hoće da pomognu.

Oko 160,000 dobročinskih društava (ima i tu dosta kukolja, naravno) godišnje skupi oko 50 milijardi dolara.

Kada sam ja došao ovde 1987., livada ne tako daleko od Oxforda, ja sam mislio da je foliranje to što svi ostavljaju svoj posao i naglašeno predusretljivo, prosto srećni, dolaze da mi pomognu Al to trajalo onda godinama pa sam odustao od "pshihoanalize".

E sad, posle sam u Londonu upoznao svašta, prva žena mogla da dobije nervni slom od svog šefa sadiste, upoznao i ja ljude koji se baš lepo smeše dok iza leđa drže nož na gotovs.

A likovna umetnost, imao sam ja "teoriju" o naglašenom "visokom" plavom nebu, Španskom i sličnima, i oblacima na njemu, nego mi Holandska Škola još uvek muti vodu

pape92 pape92 19:42 20.03.2014

Što bi rekla Dva Kuma...

Ili da se to ostavi lepo deci, što bi bi rekla Dva Kuma (Papetovića znate ovde sa bloga): Maneat nostros ea cura nepotis (Neka ova briga ostane našim potomcima)

Vitae summa brevis spem nos vetat incohare longam.
(Kratak život nam ne dozvoljava dugoročne nade).

I da dodam: averte ignem. (Čuvaj se vatre).
blogovatelj blogovatelj 22:35 20.03.2014

Samo treba naći pravog kupca

prodati jedno ili više dece, prodati ženu.


Milan Novković Milan Novković 06:39 21.03.2014

Re: Samo treba naći pravog kupca

Blogi, pošto sam primetio i pre da tečno pričaš Blues Brothers i Soul Sisters, tj znaš napamet, mala trivija - Papeov kum i ja smo ovde na intervjuima za programere umeli da postavljamo i pitanja iz filma (ovo je, naravno, podizanje vrednosti samom sebi po asocijaciji, Papeov kum zna dramatično više o muzici od mene
blogovatelj blogovatelj 10:30 21.03.2014

Re: Samo treba naći pravog kupca

Papeov kum i ja smo ovde na intervjuima za programere umeli da postavljamo i pitanja iz filma


Meni je jednom palo na pamet da ako bih ikada intervjuisao koga za posao tehničke struke, obavezno bih postavljao pitanja vezana za Dilana i Bitlse.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana