Budućnost| Društvo| Reč i slika

Saga o jednoj kučki – Biljana Srbljanović

nurudin RSS / 20.03.2014. u 21:47

 

 biljana_srbljanovic_692223975.jpg&size=original

Вучицу хватају у челичне замке

Разапете од видика до видика

 

Скидају јој с њушке златну образину

И чупају тајну траву

Између бедара

 

Хушкају на њу везану

Псе трагаче и бушиветре

Да је обешчасте

 

Секу је на комаде

И остављају

Клештима лешинаркама

 

Вучица одсеченим језиком захвата

Живу воду из чељусти облака

И себе поново саставља

 

 

 

Васко Попа

 

 

 



Након објављеног патетичног писма интелектуалке-новинарке (коју интелект није спречио да јавно изнесе своју интиму – кога је то уопште и занимало?), а испровоцирано твитом Биљане Србљановић, СрБадија је кренула у још једну хајку усмерену против драмске списатељице. Привремено залеђени лавеж као да је одједном раскрављен, и започела је још једна свеопшта хајка разноразних хајкача са полним удом на рамену. Да не препричавам гомилу увреда које су након писма – већини људи непознате новинарке – од стране душебрижника упућене на адресу Биљане Србљановић – о тога како би јој маму мамину, до разноразних сексуалних фантазија које би баш са Биљаном материјализовали, само да им је она ту негде при руци (у истину, неке фантазије могу да реализују и без Биљане, само са десницом руком, што су Биљани преко Твитера и објаснили).

Дакле, исти они мушкарци који су се забринули за увређену новинарку коју је муж насилник злостављао, без пардона су онанисали на Биљани, и буквално и у пренесеном значењу. И то се, наравно, подразумева – јер са кучком, каква је Биљана, и не може човек другачије, мора јој се скратити језик, или, ако не може да се скрати, онда бар да се функционално оспособи за блудње радње богоугодника којима то не раде жене или девојке, али би радо да им Биљана својим језиком испуни нечастиве жеље. Радо би у ту паклену Биљану утерали свог ђаваола. Да се присетимо повода који је инспирисао многе да утерају ђавола свога: новинарка која је самохрана мајка, која једва крпи крај са крајем, која је жртва породичног насиља, и којој је, такође, неки манијак развалио усну. Али, кога се то тиче? Очигледно никог.

Јасно је, кад год нађеш згодан повод ти Биљану попљуј. И, да – ни Биљана се на Твитеру није бавила самохраном мајком, нити жртвом породичног насиља, већ је прокоментарисала изглед новинарке која ради на телевизији са националном фреквенцијом, и која по свему судећи није изгледала пристојно за једну презентерку вести. Наравно, дотична новинарка је лепо искористила Биљанин твит, знајући да је реч о добитној комбинацији која ће је учинити познатом, написавши срцепарајуће писмо у којем је оптужила Биљану да не разуме суштину медија, да је безосећајна и неумесна (то је, наравно, све упаковано у ружичасту перверзију, да се власи не досете), скренувши пажњу да је Биљана безбрижна, лака и нежна а како она, из дана у дан, крвари у крви до колена. Онако успут, сасвим случајно, новинарка реча да је интелектуалка – шта год то значило.

Па, госпођо новинарко, и Александар Вучић ради дан-ноћ, не спава, не једе, прошао је кроз развод, женидбу, први је потпреседник Владе, континуирано се усавршава, путује, па опет изгледа пристојно. Зар не? Е, сад што нека СрБчад не знају шта је то иронија и сарказам, и што све схватају буквално и здраво за готово, није крива Биљана (не може она да држи лекције на Твитеру које је требало савладати још у средњој школи, поготову сад када јој је мама у болници, како наводи поуздани извор који је желео да остане анониман).

Биљана, у ствари, и јесте једна кучка, штавише школски пример кучке – еманциповане, отпуштене са ланца, која не жели да се повинује псећим и паланачким захтевима, која не дозвољава да је вежу, која лаје на све стране. Видите, она никада не би ћутала да јој послодавац два месеца не исплати плату коју је поштено зарадила. А новинарка ћути – јер она није кучка, већ интелектуалка која пристаје на понижавајући однос и услове које диктира њен послодавац.

Пошто је Биљана кучка, онда је најлакше да се оплете по кучки. Гладна и духовно бедна Српчад наједном заборављају на сопствене бриге и крећу да жвалаве о животу Србљановићке и њеном делу. Зло и наопако би било да је неко од њих потражио њене драме, па да о њима расправља. Без обзира што нису читали њена писанија, јер што би, постоје у Србији и паметнија посла од читања, свака залудна „баба Смиљана“ зна да је реч о антисрпски настројеној ауторки која пљује по Србадији, као што је пљунула и по новинарки-интелектуалки, и тиме прикупља награде по Европи, јер то је, из перспективе паланачког духа, једини  могући начин да успеш у „тој Јевропи“ која мрзи све што почиње на срБ..., а воли само СрБљановићку.

Шта заправо мучи „баба Смиљане“? Мучи их чињеница да се у драмама и твитовима Биљане Србљановић могу огледати, иако их нису читали, али су тако чуле (а, „баба Смиљане“ увек чују оно што им одговара). Ко је она да пише о нама, дошла из белог света? Е, па зато што је дошла из белог света у наш тамни вилајет и има права да пише о нама. Пише о болести једног друшта, не болести и поруге ради, већ исцељења ради. Али, кога исцелити када „баба Смиљане“ верују само у врачаре и разне матине-пророке који не нуде спасење већ лажну утеху и исцељење? Не знају „баба Смиљане" ни да ли су пошле ни да ли су дошле, а камоли где ће и куд ће. У испразности својих живота крећу да анализирају Биљану, да се позивају на морал, етику и естетику, да посматрају Србљановићку уздуж и попреко, јер не могу даље од свог носа да пребаце. Да ли Србљановићка ,,пије дрогу“ или ,,не пије“ – то је кључно питање, намерно испровоцирано и потцртано како би се обезвредила и обесмислила реч и дело Биљане Србљановић. Денуцирањем се дискредитују питања која поставља Биљана, а која указују на суштинске аномалије у нашем друштву. Бодлер, Рембо, Верлен, Леонардо, Мондиљани..., велики уметниц, али и ексцентрици – кучке, чудаци на свој начин, задужили су човечанство својом уметношћу. Разне тадашње европске „баба Смиљане“ бавиле су се њиховим животима – бавиле су се кометама, јер су за њихово ускогрудо мишење сви они били комете, које су једва могле да сагледају, а камоли да коментаришу.
Да ли се данас прича о „баба Смиљанама“ или о поменутим уметницима?

Нажалост, европски дух преболео је своје „баба Смиљане“, ми пошто каснимо у свему, тек треба да их преболимо. Али, наше бабе су некако жилаве, ми их одржавамо у животу, негујемо, чувамо, заливамо, смилујемо се кад је најмање потребно. Оне су наш бренд.

„Баба Смиљана“ за понети!

П. С.

Пуца Србљановићки штикла шта мисле неке „баба Смиљане“ о њој, али што је много, много је. Општа национална хистерија, о којој сам већ писао на блогу Србљановићка није гадура она је писац,демотивише сваког слободноумног човека, јер је неминовано да ако мислиш својом главом, ако ствараш и радиш без калупа и унапред утврђених и наметнутих образаца можеш да прођеш као Биљана – стигматизован и уваљан у кал, а можеш бити и линчован, само ако се укаже згодна прилика. Застрашујућа је порука коју разноразне ,,баба Смиљане“ и момци васпитавани на улици шаљу континуираним нападом на угледну списатељицу и професора Универзитета. Једноставно, не поседују сви људи снагу, истрајност и храброст, и често се повлаче пред насртајима медиокритета. Не може Биљана да се бори и осваја туђе слободе, а слобода се мора освајати, јер нам је нико неће дати. И, да, ово није блог о Биљани, ово је блог о нама самима, о нашим страховима, нашој неслободи, о потреби да спинујемо и конструишемо, да се прилагођавамо, чинимо уступке и компромисе ради лажне солидарности и сопствене немоћи. 

 

 Душан Благојевић

 



Komentari (426)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

stopalo stopalo 22:17 20.03.2014

izgledati pristojno

PRAVDA za Gangulu

i on je samo komentarisao

:

већ је прокоментарисала изглед новинарке која ради на телевизији са националном фреквенцијом, и која по свему судећи није изгледала пристојно за једну презентерку вести.


EDIT: foto
gedza.73 gedza.73 23:16 20.03.2014

Re: izgledati pristojno



Duhovito?
Bezobrazno?
Modni tvit?


stopalo stopalo 23:47 20.03.2014

Re: izgledati pristojno

Vidim da se i ona pominje

PRAVDA i za Karleušu


predatortz predatortz 22:24 20.03.2014

I,da...


Након објављеног патетичног писма интелектуалке-новинарке (коју интелект није спречио да јавно изнесе своју интиму – кога је то уопште и занимало?),


I ovo je jako ružno. Jaril, recimo, pred nama iznosi svoju intimu. Takođe ga niko za to nije pitao, ali mnogo nas, pa i ti koliko sam primetio, to rado čitamo. I nije novinarka uzela mikrofon, pa u programu rekla kako je bila bijena i da otud baštini ožiljke. Odgovorila je, po meni veoma hrabro - jer malo žena se usuđuje da javno prizna da je bijeno i maltretirano, na zajedljivu strelicu koju je ka njoj ispalila naša velika (malo)građanka.
vishnja92 vishnja92 22:33 20.03.2014

Re: I,da...

I ovo je jako ružno

da, vanredno i iznenadjujuce licemerno, gledano iz zenskog para cipela.
angie01 angie01 23:44 20.03.2014

Re: I,da...

rekla kako je bila bijena i da otud baštini ožiljke


...samo ne znam, kakve to veze ima sa paradentozom?
predatortz predatortz 23:48 20.03.2014

Re: I,da...

angie01
rekla kako je bila bijena i da otud baštini ožiljke


...samo ne znam, kakve to veze ima sa paradentozom?


A je l' to neki greh imati? Sramota neka? Ili je sramota komentarisati tuđi zdravstveni nedostatak?
angie01 angie01 00:07 21.03.2014

Re: I,da...

A je l' to neki greh imati?


koliko sam pohvatala, ironije je bila u smislu da bi trebalo sa takvog radnog mesta-gde se javno pojavljuje, da ide kod cika zube, a ispade drama najstrasnija, sa sve odgovorom, u kome se pominje zlostavljanje i sl., sto je izazvalo dodatno ubacivanje cepanica na lomacu.
nurudin nurudin 00:12 21.03.2014

Re: I,da...

predatortz

Након објављеног патетичног писма интелектуалке-новинарке (коју интелект није спречио да јавно изнесе своју интиму – кога је то уопште и занимало?),


I ovo je jako ružno. Jaril, recimo, pred nama iznosi svoju intimu. Takođe ga niko za to nije pitao, ali mnogo nas, pa i ti koliko sam primetio, to rado čitamo. I nije novinarka uzela mikrofon, pa u programu rekla kako je bila bijena i da otud baštini ožiljke. Odgovorila je, po meni veoma hrabro - jer malo žena se usuđuje da javno prizna da je bijeno i maltretirano, na zajedljivu strelicu koju je ka njoj ispalila naša velika (malo)građanka.


Предаторе, шта ти је, човеКу? Каква су ово поређења?
Јарил пише о себи, јер жели, ми читамо, јер желимо -- ова није могла да напише: Биљана клемпаве ти уши, ружна си, лајава, грозна, већ је срочила једно патетично писмо како би ,,наватала" на емоције. Изоставила је само трауме из детињства, то ће вероватно за следећи број... Искористила је Биљану да би изашла из анонимности, а своју породичу трагедију да би што већи народ потпалила, а Биљани спочитала неосетљивост и безосећајност. (Биљана се није бавила њеном интимом, нити је њу лично коментарисала, већ НОВИНАРКУ.)
Atomski mrav Atomski mrav 00:18 21.03.2014

Re: I,da...

ова није могла да напише: Биљана клемпаве ти уши, ружна си, лајава, грозна, већ је срочила једно патетично писмо како би ,,наватала" на емоције. Изоставила је само трауме из детињства, то ће вероватно за следећи број... Искористила је Биљану да би изашла из анонимности, а своју породичу трагедију да би што већи народ потпалила, а Биљани спочитала неосетљивост и безосећајност. (Биљана се није бавила њеном интимом, нити је њу лично коментарисала, већ НОВИНАРКУ.)


Kako nije nju lično komentarisala? Pa nije napisala tvit o svim izveštačima Pinka već baš o njoj.

A ove nebuloze o tome "šta se sprema za sledeći broj" su stvarno
jovana_73 jovana_73 11:12 21.03.2014

Re: I,da...

naRudin
Искористила је Биљану да би изашла из анонимности, а своју породичу трагедију да би што већи народ потпалила, а Биљани спочитала неосетљивост и безосећајност. (Биљана се није бавила њеном интимом, нити је њу лично коментарисала, већ НОВИНАРКУ.)


U prevodu:

NaRudin je iskoristio Biljanu da bi izašao iz anonimnosti, i istakao svoje čudne stavove da bi što veći broj blogera potpalio, a da bi NaRudinu spočitali neosetljivost i bezosećajnost. (NaRudin se ne bavi bilo čijom intimom, niti nju lično komentariše, već POLITIČARKU)
tetris tetris 12:43 21.03.2014

Re: I,da...

i sve porodilje majku hrabrost da bi izasle iz anonime. sta one ima da pricaju o njihovim iskustvima sa porodjaja kad ih niko nije pitao (ukljucujuci i baka evdokiju )
vladimir petrovic vladimir petrovic 12:56 21.03.2014

Re: I,da...

... NaRudin je iskoristio Biljanu da bi izašao iz anonimnosti, i istakao svoje čudne stavove da bi što veći broj blogera potpalio


Ovo je malo prejako, ali nije bez osnova.

Koliko znam, bila je jedna stara američka TV serija, pod nazivom YOU ASKED FOR IT.



Pokrenuo si zapaljivu temu, sad trpi napade, pa čak i uvrede.
A namera je bila dobra, siguran sam.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 13:09 21.03.2014

Re: I,da...

Pokrenuo si zapaljivu temu

e, ako je ovo zapaljiva tema,
onda smo ga ugasili.
vladimir petrovic vladimir petrovic 13:31 21.03.2014

Re: I,da...

snezana mihajlovic
... e, ako je ovo zapaljiva tema,
onda smo ga ugasili.


Pa ja mislim, Snežana, da jeste zapaljiva tema.

Pogledajte šta jedna blogokoleginica (sigurno dobronamerno) kaže na blogu gore, kod Biljane 77:

Preletela sam danas nurudinov blog, obavestila se o događaju i smučilo mi se sve zajedno. Degutantna, podmukla izjava BS, nedostojna njene slave i ugleda, i onda isti takav odjek, i mrzitelja i obožavalaca, ne znaš ko je gori. I to stvaranje stada, tabora, lajanje, a povod sraman... Na šta se troši medijski i internet prostor, kao da nema relanih problema realnih ljudi.
I seksualne metafore i njihovo detaljno prenošenje (zašto?)

Odvratno, sve zajedno. I tužno.

nurudin nurudin 17:39 21.03.2014

Re: I,da...

jovana_73
naRudin
Искористила је Биљану да би изашла из анонимности, а своју породичу трагедију да би што већи народ потпалила, а Биљани спочитала неосетљивост и безосећајност. (Биљана се није бавила њеном интимом, нити је њу лично коментарисала, већ НОВИНАРКУ.)


U prevodu:

NaRudin je iskoristio Biljanu da bi izašao iz anonimnosti, i istakao svoje čudne stavove da bi što veći broj blogera potpalio, a da bi NaRudinu spočitali neosetljivost i bezosećajnost. (NaRudin se ne bavi bilo čijom intimom, niti nju lično komentariše, već POLITIČARKU)


Нисам Биљану искористио, будите прецизни приликом избора глагола, овде свакакав потпаљен свет обитава, може свашта да помисли.
predatortz predatortz 22:29 20.03.2014

Još jedan detaljčić

Mislim da se kaže da neko ima problem sa paradentozom, a ne sa paradontozom.
b92_wen b92_wen 22:34 20.03.2014

Re: Još jedan detaljčić

predatortz
Mislim da se kaže da neko ima problem sa paradentozom, a ne sa paradontozom.


Sad spisateljica ispade i nepismena.
Gospodja Klara Gospodja Klara 22:34 20.03.2014

Re: Još jedan detaljčić

Mislim da se kaže da neko ima problem sa paradentozom, a ne sa paradontozom.


Mislim da je ipak paradontoza. Mene brine ovo Aleksandra Vučić.:)
kukusigameni kukusigameni 22:36 20.03.2014

Re: Još jedan detaljčić

b92_wen
predatortz
Mislim da se kaže da neko ima problem sa paradentozom, a ne sa paradontozom.


U pravu si.
Sad spisateljka ispade i nepismena.

A i predatortz jer se ne piše ni tako kako je on napisao.
Al' to mislim da i nije važno.

Osim toga ljudi, to je Tviter. Skraćuje se, brlja se, gramatika doviđenja zdravo i te munje.
nurudin nurudin 00:23 21.03.2014

Re: Još jedan detaljčić

Gospodja Klara
Mislim da se kaže da neko ima problem sa paradentozom, a ne sa paradontozom.


Mislim da je ipak paradontoza. Mene brine ovo Aleksandra Vučić.:)


Исправно је парадентоза.

Mene brine ovo [i]Aleksandra Vučić[

Коначно неко на правом путу, како је свима промакло, а ја га метнуо у средину. .)
Kiza car Kiza car 09:56 21.03.2014

Re: Još jedan detaljčić

Kaže se parodontopatija i koliko ja znam uopšte nije lako lečiti. Glupo i ružno je bilo pominjanje njenog zdravstvenog problema...
vladimir petrovic vladimir petrovic 12:49 21.03.2014

Re: Još jedan detaljčić

Gospodja Klara
... Mene brine ovo Aleksandra Vučić.:)


Jel to ovaj Aleksandar?



C, c, c...
gedza.73 gedza.73 22:38 20.03.2014

'nači,

Stanija i Soraja dobile konkurenciju?

Kako čovek da ne voli ovu zemlju?
U istom blatu starlete, spisateljice, pevaljke, novinarke...
Atomski mrav Atomski mrav 22:41 20.03.2014

Re: 'nači,

There is no such thing as bad publicity...
gedza.73 gedza.73 22:53 20.03.2014

Re: 'nači,

There is no such thing as bad publicity...

Moram još jednom isti vic.

Na luksuznoj zabavi prebogati i precvali plejboj pita mladu i jedru devojku
-Vi ste tako lepi. Da li bi proveli jednu noć sa mnom za milion dolara?
-Hmm. Naravno. Zašto da ne.
-A za sto dolara?
-Ijuuu!!! Šta vi mislite o meni?
-To smo utvrdili. Sad se samo pogađamo.
larisa_bg larisa_bg 00:37 21.03.2014

Re: 'nači,

gedza.73
Stanija i Soraja dobile konkurenciju?

Kako čovek da ne voli ovu zemlju?
U istom blatu starlete, spisateljice, pevaljke, novinarke...


e vidiš, to je to što ovakve lajavice poput BS na kraju krajeva izazovu
opravdanje za najnižu i najbanalniju mizoginiju
daju razlog kojekakvim gedžama da generalizuju i da sve trpaju u isto blato



gedza.73 gedza.73 06:58 21.03.2014

Re: 'nači,

larisa_bg
opravdanje za najnižu i najbanalniju mizoginiju
daju razlog kojekakvim gedžama da generalizuju i da sve trpaju u isto blato


Nisam ih ja gurnuo u to blato, same su izabrale da se u njemu valjaju.
Ja samo gledam i čudim se.
timotije timotije 18:49 21.03.2014

Re: 'nači,


gedza.73
Stanija i Soraja dobile konkurenciju?

Kako čovek da ne voli ovu zemlju?
U istom blatu starlete, spisateljice, pevaljke, novinarke...


e vidiš, to je to što ovakve lajavice poput BS na kraju krajeva izazovu
opravdanje za najnižu i najbanalniju mizoginiju
daju razlog kojekakvim gedžama da generalizuju i da sve trpaju u isto blato


Zar nije najvažnije da li će posle svega, ta jada od muškarca da produži da lema svoju ženu, a našu novinarku? Ili barem neće to da joj čini neposredno pred da nam se pojavi na ekranu, zbog čega će neka žena sasvim drugojačije sudbine, a subina je svest, kao što je Biljana, po ceni da ne bude učtiva, da je izgrdi što je takvog podbulog lica izašla pred kamerom.Može biti intucija, što je kvalitet dobrih pisaca, a Biljana se predstavlja, mislim s pravom, da je i mislilac.A to uvek znači otkriva slabosti ljudi iz naroda kome ona pripada, sa namerom da ih budu što manje.Nuredin upravo zbog toga brani Biljanu, jer je uvređena novinarka pozvala u pomoć batinaše žena sadašnje i biuduće. Neke žene, patološki, lakše podnose batine nego ružne reči kao posledca istih. Ustalom pijanca će te uvrediti ako mu kažete da je pijan, iako je to očigledno. Namera vaša je dobra, ali ste uvredili čoveka koji još uvek se smatra dostojnim za život, kakav,takav.
quantum quantum 22:48 20.03.2014

fakt je fakt

možemo mi rečima praviti kolutove i napred i nazad
ali stoji da je bs nepristojno i pomalo(?) zlo stvorenje, uvek spremna da ujede
a koga i šta, ispada da je najmanje važno jer njoj kad usfali pažnje, ona ne bira gde i kako grize.

o njenim spisateljskim "darovima" koji je svrstavaju u "poznate", ne bih, sećam se njenih prilicno bolesnih egzibicija bas na ovom blogu.
tolika količina arogancije, bezobrazluka, napušavanja sirotih malih (hrkčića) blogerčića koji nisu njen nivo, to se ne zaboravlja

smatram da gospodična bs (u svojoj biti ona nit je gospodja nit je gospodjica), ima znacajne socio-psiholoske poremecaje koji nekontrolisano eruptiraju u ovakvim i slicnim bedastocama.

njeni poklonici dele slicne simptome.


angie01 angie01 23:49 20.03.2014

Re: fakt je fakt

uvek spremna da ujede
a koga i šta, ispada da je najmanje važno jer njoj kad usfali pažnje, ona ne bira gde i kako grize.


...a na svom tviter nalogu:)


njeni poklonici dele slicne simptome.


etotigasada, naredjao si onoliku pricu oko pljuvanja, a tebi isto bas nekako lagano ide.
Atomski mrav Atomski mrav 23:50 20.03.2014

Re: fakt je fakt

...a na svom tviter nalogu:)

... koji je javan.
angie01 angie01 23:59 20.03.2014

Re: fakt je fakt

.. koji je javan.


onom ko ga prati- sto bi ti voajerisao nekog ko te ne zanima, nervira ili sl...isto tako su javni i drugi nalozi, u kojima pisu mnogo gore stvari, pa se ne sruce svi dusebriznici da spale vesticu!
Atomski mrav Atomski mrav 00:14 21.03.2014

Re: fakt je fakt


onom ko ga prati- sto bi ti voajerisao nekog ko te ne zanima, nervira ili sl...isto tako su javni i drugi nalozi, u kojima pisu mnogo gore stvari, pa se ne sruce svi dusebriznici da spale vesticu!

Ni Pink ne mora da se prati...
angie01 angie01 00:25 21.03.2014

Re: fakt je fakt

Ni Pink ne mora da se prati...


pink je medij sa nacionalnom frekvencijom i podleze odredjenim zakonima,

a twiter nalog, bez obzira sto je dostupan znatizeljnicima, je ipak samo licni profil za caskanje.
Atomski mrav Atomski mrav 00:27 21.03.2014

Re: fakt je fakt

pink je medij sa nacionalnom frekvencijom i podleze odredjenim zakonima,

Istina. Ali te ipak niko puškom ne tera da ga gledaš.
nurudin nurudin 00:29 21.03.2014

Re: fakt je fakt

angie01
uvek spremna da ujede
a koga i šta, ispada da je najmanje važno jer njoj kad usfali pažnje, ona ne bira gde i kako grize.


...a na svom tviter nalogu:)


njeni poklonici dele slicne simptome.


etotigasada, naredjao si onoliku pricu oko pljuvanja, a tebi isto bas nekako lagano ide.


Учио човек од најбољих, још само да прочита Биљанине драме, и биће комплетан.
angie01 angie01 00:38 21.03.2014

Re: fakt je fakt

Ali te ipak niko puškom ne tera da ga gledaš.


pa, to ti i kazem!:)
milisav68 milisav68 00:58 21.03.2014

Re: fakt je fakt

angie01
onom ko ga prati- sto bi ti voajerisao nekog ko te ne zanima, nervira ili sl...isto tako su javni i drugi nalozi, u kojima pisu mnogo gore stvari, pa se ne sruce svi dusebriznici da spale vesticu!

Ima tu neka tehnikalija koja se zove retweet, što će reći - podeli sa onima koji te prate, pa se tako onda nečija poruka proširi na razne strane.....odnosno može da pročita neko ko ne (želi da) prati dotičnu osobu...
angie01 angie01 01:00 21.03.2014

Re: fakt je fakt

odnosno može da pročita neko ko ne (želi da) prati dotičnu osobu...


jao jeste- silom je procitao, video paradentozu, nije mogao vise da izdrzi i zapalio lomacu:)
cult cult 01:09 21.03.2014

Re: fakt je fakt

jao jeste- silom je procitao,


na žalost, jedna od mana tvitera.
Meni se davno smučilo da čitam i Biki i tu vernu ekipu oko nje
Ali toliko je retvitova da si primoran da vidiš.
Il da gasiš tviter.

Naročito kad krene da vredja nekog.
Mislim da je, npr, nedavno četiri ili pet dana gengbengovala Krleta.
Po ceo dan i noć.
Verna svita to retvituje dok ne dodje u najdalje i najmračnije kutke tvitera.
To jest tamo gde sam ja.

dakle, jednostavno si primoran da čitaš to smeće.
Jebiga.

milisav68 milisav68 01:11 21.03.2014

Re: fakt je fakt

angie01
jao jeste- silom je procitao, video paradentozu, nije mogao vise da izdrzi i zapalio lomacu:)

Ipak je to viša matematika.
angie01 angie01 01:14 21.03.2014

Re: fakt je fakt

ednostavno si primoran


pa sta sad, ja taman odlucila da otvorim nalog, pa me ti sad opet baci u dilemu:).
angie01 angie01 01:16 21.03.2014

Re: fakt je fakt

Ipak je to viša matematika.


?
milisav68 milisav68 08:37 21.03.2014

Re: fakt je fakt

angie01
Ipak je to viša matematika.


?

Objasnio cult.

Tweeter se širi skoro pa - geometrijskom progresijom, pa tako do tebe stižu poruke nekoga ko te uopšte ne interesuje, odnosno koga ne pratiš, ali ga prati "prijateljevog prijatelja prijatelj", pa je tako i do mene par puta stigao neki komentar Srbljanovićeve..... a koja opet pa ume da nešto prokomentariše pristojno i lucidno, te ne izaziva totalnu odbojnoost, da bi ja blokirao tog mog "prijatelja", koji je svremena na vreme "retvituje".....

E sad, možda će neko da pita čemu Tweeter - pa brže prođe vreme dok čekaš nešto.....
angie01 angie01 08:45 21.03.2014

Re: fakt je fakt

Objasnio cult.


:))),...razumem kako funkcionise,

samo sam se salila,...procitaj jos jednom moj komentar, pa ces shvatiti intonaciju.


ironija je bila upucena stavu da je neko slucajno video paradentozu zbog retwita, kada je jasno da je u odnosu na kolicinu & nacin reakcije na isti, ipak bio neko od kibicera iz zbuna.
tsunade tsunade 10:00 21.03.2014

Re: fakt je fakt

Tweeter se širi skoro pa - geometrijskom progresijom,


ja sam prvo videla otvoreno pismo pa iz njega saznala šta se zbilo. ali činjenica je ovo što cult kaže da nema bežanja. to je dizajnirano tako da saznaš, hteo ne hteo
milisav68 milisav68 10:56 21.03.2014

Re: fakt je fakt

angie01
ironija je bila upucena stavu da je neko slucajno video paradentozu zbog retwita, kada je jasno da je u odnosu na kolicinu & nacin reakcije na isti, ipak bio neko od kibicera iz zbuna.

To bi bilo tačno, da se tweet odnosio na nekog slučajnog prolaznika.

Ipak je ta osoba novinarka TV Pinka, koja opet ima kolege u Beogradu, koji opet prirodom svog posla (između ostalog) prate i tweeter naloge poznatih ličnosti, pa se tu našla i Srbljanovićeva.....koja opet zna da je prati veliki broj ljudi, pa i novinari Pinka, koji će taj tweet preneti svojoj koleginici....

Jasno je ko dan, da se ona hrani tom ulogom mučenice, i da sasvim svesno izaziva događaje da bi dospela u taj položaj.
predatortz predatortz 10:59 21.03.2014

Re: fakt je fakt


Jasno je ko dan, da se ona hrani tom ulogom mučenice, i da sasvim svesno izaziva događaje da bi dospela u taj položaj.


Ne znam šta bih ti rekao. Meni je nje, kad gledam emisije u kojima peni na sagovornike, breca se, prekida ih u pola rečenice - zapravo žao. Ona ima svoju sliku u glavi, nikom ne dozvoljava da završi misao, čuje samo sebe. Nije lako biti u takvoj koži.
milisav68 milisav68 11:00 21.03.2014

Re: fakt je fakt

tsunade
ja sam prvo videla otvoreno pismo pa iz njega saznala šta se zbilo. ali činjenica je ovo što cult kaže da nema bežanja. to je dizajnirano tako da saznaš, hteo ne hteo

Da, i ja sam prvo video to pismo, i to preko fejsa.

naginata_83 naginata_83 10:04 23.03.2014

Re: fakt je fakt

quantum
smatram da gospodična bs (u svojoj biti ona nit je gospodja nit je gospodjica), ima znacajne socio-psiholoske poremecaje koji nekontrolisano eruptiraju u ovakvim i slicnim bedastocama.

njeni poklonici dele slicne simptome.


Slazem se pogotovo za ovo poslednje. Meni se cini da je BS mnogo svesnija sopstvene "socijalne patologije" od svojih poklonika.

Inace, ja sam tek pre par nedelja pocela da koristim Twitter i medju prvima zapratila BS. Ubrzo sam bila sokirana nivoom bahatosti i arogancije u njenim porukama. Onda sam resila da brzo proverim sta ona van twittera govori i pise i procitala sam njen govor iz 2010. Kakanien

Imam utisak da su svi njeni twitter nastupi jedna vrsta performansa (delom i rezultat odredjenje 'socijalne patologije" koju je sama opisala u svom govoru).

Neki od stavova koje na Twitter-u iznosi su i vise nego nekorektni. Ali da nema ljudi kao sto je BS trebalo bi ih izmisliti. Meni njene TW porike sluze kao neka vrstu ogledala, referentne tacke. Uglavnom ucine da se zamislim nad sobom i vidim ko sam i ko nisam ja licno.

Kao provokatoru drustvenog dijaloga, skidam joj kapu. Kao osobu, ne mogu da je komentarisem. To sto pise na twitter uopste ne razumem i uglavnom sa njenim stavovima ne mogu da se slozim. S druge strane, ovo odlicno razumem.
Milan Novković Milan Novković 11:01 23.03.2014

Re: fakt je fakt

Kao provokatoru drustvenog dijaloga, skidam joj kapu

Ona je, u stvari, bomba. Ne samo beskorisna, osim ako ne želiš nešto da razoriš i ubiješ, nego sistematski destruktivna.

Ona je arhetip uzroka demokratske jalovosti u Srbiji - minira svetlu stranu, hrani nejedinstvo, razbija u delove, dok one neodlučne tera na mračniju stranu, maltretira ih sprdanjem i bezobrazlukom.

Ona poništava kvalitet u idejama, ljudima i udruživanju.

Pošto je značajna javna ličnost sa značajnom bazom sledbenika treba joj se usprotiviti svaki put kada javno uradi bilo šta nekvalitetno.

Sledbenici od nje prave "golu caricu".
freehand freehand 11:05 23.03.2014

Re: fakt je fakt

Pošto je značajna javna ličnost sa značajnom bazom sledbenika treba joj se usprotiviti svaki put kada javno uradi bilo šta nekvalitetno.

Ujebote... Kakva "javnost" takve i "značajne javne ličnosti".
Kome je ona značajna, u stvari?
Meni izgleda kao da ona gađa svaku priliku da se ubaci na scenu kad one pornopevaljke imaju dan odmora ili ih boli glava. Nekad zabaci pa ništa, nekad se upeca Qrir-kapitalac.
A ti si baš besan na gospodžu.
bensendin bensendin 18:24 23.03.2014

Re: fakt je fakt

Milan Novković
Ona je arhetip uzroka demokratske jalovosti u Srbiji

larisa_bg larisa_bg 18:41 23.03.2014

Re: fakt je fakt

Milan Novković

Ona je, u stvari, bomba. Ne samo beskorisna, osim ako ne želiš nešto da razoriš i ubiješ, nego sistematski destruktivna.

Ona je arhetip uzroka demokratske jalovosti u Srbiji - minira svetlu stranu, hrani nejedinstvo, razbija u delove, dok one neodlučne tera na mračniju stranu, maltretira ih sprdanjem i bezobrazlukom.

Ona poništava kvalitet u idejama, ljudima i udruživanju.

Pošto je značajna javna ličnost sa značajnom bazom sledbenika treba joj se usprotiviti svaki put kada javno uradi bilo šta nekvalitetno.

Sledbenici od nje prave "golu caricu".




kick68 kick68 23:02 20.03.2014

Dzukela

Након објављеног патетичног писма интелектуалке-новинарке (коју интелект није спречио да јавно изнесе своју интиму – кога је то уопште и занимало?), а испровоцирано твитом Биљане Србљановић,


Zena ima oziljak na usni, trag od batina, te je morala da objasni svoj problem, posto joj je "emancipovana dzukela" dijagnostikovala paradentozu.

Видите, она никада не би ћутала да јој послодавац два месеца не исплати плату коју је поштено зарадила


Biljana nema finansijskih problema, ne zato sto je sebe za zivota obezbedila svojim radom i talentom, vec zato sto se kao svaka kvalitetna sponzorusa dobro udala, za francuskog diplomatu, kome komotno moze da bude cerka.

Ne sumnjam da kao supruga doticnog gospodina ima najkvalitetniju i najskuplju odecu, kozmetiku i negu, te da je ta Srpcad i Srbadija zabavlja svojim izgledom.

A posto je ocajno dokona, naravno da ce iskoristiti svoje slobodno vreme koga ima na pretek da komentarise i seljacki, da Nurudine, seljacki vredja i pljuje po toj Srbadiji.

I ko je ovde mediokritet, BRE?
blogovatelj blogovatelj 00:00 21.03.2014

Re: Dzukela

A posto je ocajno dokona, naravno da ce iskoristiti svoje slobodno vreme koga ima na pretek da komentarise i seljacki, da Nurudine, seljacki vredja i pljuje po toj Srbadiji.


Ne, nije to seljački. To je malograđanski, razlika je ogromna. Pokazuje bogatstvo svojeg palanačkog duha.
A veselnik Nurudin je brani.
I to pazi kako je brani?!

Биљана је прокоментарисала изглед НОВИНАРКЕ, дакле, занимања, а није се лично обрачунавала са њом


Пише о болести једног друшта, не болести и поруге ради, већ исцељења ради


Koga će Nurudine veselniče ona da isceli kad na Tviteru prokomentariše kako novinarka ima paradentozu? Crni Nurudine!
Ovo što ti pišeš, ovaj blog, a i prethodni sa onom golom profesorkom, to nije čak ni u rangu baba Smiljane, nego baba Kurane.
nurudin nurudin 00:37 21.03.2014

Re: Dzukela

Ovo što ti pišeš, ovaj blog, a i prethodni sa onom golom profesorkom, to nije čak ni u rangu baba Smiljane, nego baba Kurane.


Нисам писао блог о голој професорки, иако су је многи у блогу прижељкивали.

Вама ако писаније не одговара, нико Вас не приморава да читате, ако уопште читате, већ почињем да сумњам да се чита, већ се само истргну реченице из контекста.

cult cult 00:59 21.03.2014

Re: Dzukela

kick68
Након објављеног патетичног писма интелектуалке-новинарке (коју интелект није спречио да јавно изнесе своју интиму – кога је то уопште и занимало?), а испровоцирано твитом Биљане Србљановић,


Zena ima oziljak na usni, trag od batina, te je morala da objasni svoj problem, posto joj je "emancipovana dzukela" dijagnostikovala paradentozu.

Видите, она никада не би ћутала да јој послодавац два месеца не исплати плату коју је поштено зарадила


Biljana nema finansijskih problema, ne zato sto je sebe za zivota obezbedila svojim radom i talentom, vec zato sto se kao svaka kvalitetna sponzorusa dobro udala, za francuskog diplomatu, kome komotno moze da bude cerka.

Ne sumnjam da kao supruga doticnog gospodina ima najkvalitetniju i najskuplju odecu, kozmetiku i negu, te da je ta Srpcad i Srbadija zabavlja svojim izgledom.

A posto je ocajno dokona, naravno da ce iskoristiti svoje slobodno vreme koga ima na pretek da komentarise i seljacki, da Nurudine, seljacki vredja i pljuje po toj Srbadiji.

I ko je ovde mediokritet, BRE?

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:01 21.03.2014

Re: Dzukela

kome komotno moze da bude cerka.

a šta se to tebe tiče? za koga si se ti udao?? ovo što si napisao te baca u taj isti koš blata, btw. to za koga se udala je samo njena stvar.
kick68 kick68 01:18 21.03.2014

Re: Dzukela

a šta se to tebe tiče? za koga si se ti udao?? ovo što si napisao te baca u taj isti koš blata, btw. to za koga se udala je samo njena stvar.

Poenta za one koji ne zele da razumeju:

Da se nije udala tako kako se udala, zivela bi u Srbiji, delila bi sudbinu Srbadije i ne bi besnela. Dakle, nista firmirana garderoba i cipele, botoksi i fileri. Zivela bi od plate do plate i molila boga da dobije na loto-u da plati zubara.

Mi svi blesavi, pa nam nije jasno zasto joj se drame prvo igraju u inostranstvu pa onda u Srbiji. Za nju iz nekog razloga vlada vece interesovanje nego za Milenu Markovc na primer. Jeste interesantna i talentovana ali nije taj kalibar, ako resis da me razumes:)

Ne pominji mi nikakvo blato molim te. I pokusaj da upotrebis adekvatan vokabular da opises osobu koja provodi ceo dan gledajuci TV i pljujuci po izgledu reportera, sugave Srbadije. Evo ja cu da ti pomognem: OLOS NEOPEVANI!

Sreca te se nasla opajdara slicna njoj pa je opalila po p..... Ostali svet je popisan cutao.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:25 21.03.2014

Re: Dzukela

Za nju iz nekog razloga vlada vece interesovanje nego za Milenu Markovc na primer.

da, što je velika šteta.
Sreca te se nasla opajdara slicna njoj pa je opalila po p.....

i to je tačno.
opet, to kako si napisao ono što si napisao, te približava toj skupini opajdara, to sam htela reći.
kick68 kick68 01:30 21.03.2014

Re: Dzukela

i to je tačno.
opet, to kako si napisao ono što si napisao, te približava toj skupini opajdara, to sam htela reći.


Priblizava, udaljava...nebitno....

Zena je klasicni bully iz bilo kog skolskog dvorista i dobra je stvar sto joj se neko suprostavio. Zasto sam ja sad bad guy u svemu tome htela bih da znam?


da, što je velika šteta.


Stvar ukusa...
cult cult 01:39 21.03.2014

Re: Dzukela

Zena je klasicni bully iz bilo kog skolskog dvorista i dobra je stvar sto joj se neko suprostavio.


Kick, nećeš se ljutiti ako te povremeno citiram?
Ovo su najpreciznija zapažanja o Biki Srki i vernoj sviti ikad.


kick68 kick68 01:54 21.03.2014

Re: Dzukela

Kick, nećeš se ljutiti ako te povremeno citiram?


Necu, sad kad kapiram da nije u negativnom kontekstu:)) Prvo videh da si boldovao moj komentar, a posto je usledio negativni komentar od bebe nisam bila sigurna o cemu je zapravo rec.

Nema me na drustvenim mrezama i ne pratim te....svite. Neko je pre neki dan linkovao komentar reporterke na Biljanin tvit, tako sam saznala za incident. Istina, ne znam kakve su bile reakcije pucanstva i kakvim je uvredama bila izlozena spisateljica, ali me je ovaj blog trgao iz letargije izazvane hronicnim umorom.
Da se razumemo, obican svet stari, dobija bore i oziljke i zubi se kvare sa godinama. Ma kako da je izgedala, zena je imala prijatan glas, dobru dikciju i bila je elokventna. Za reportera je to valjda dovoljno.

blogovatelj blogovatelj 02:30 21.03.2014

Re: Dzukela

Sreca te se nasla opajdara slicna njoj pa je opalila po p..... Ostali svet je popisan cutao.


Oprostićete, ali ne mogu da izdržim.
Biki nije opajdara. Ona je dopajdara.
Zla mi misao glavom kola. Moguće da ona izvuče crtu, pa kad je dovati spid, lepo se loguje ne Tvitera i vrhunski se zeza.
cult cult 09:13 21.03.2014

Re: Dzukela

sad kad kapiram da nije u negativnom kontekstu:


Ma kakav negativan kontekst.
To što si rekla - to je to.
Oko te svite koju stalno pominjem - frustrirajuće je to što medju njima ima mnogo pametnih ljudi. Ali ja nikako da shvatim da se pamet i beskičmenjaštvo/idolopoklonstvo nikako medjusobno ne isključuju.

Uglavnom modus operandi je sledeći:
Biljana izabere metu koja je nešto zgrešila.
Na primer, rekla nešto što bi se moglo okarakterisati kao mizogeno.
Uzgred, pet puta manje mizogeno od ovog njenog tvita.
Krene baražna vatra moralnih pridika, a apostoli počnu da šire Mudru Reč virtuelnom dolinom suza.
Onda se sa moralnih pridika predje na lični nivo. Kursadžijska duhovitost.
Svita krene da se pali i žari, utrkujući se ko će duhovitije da pomogne u vredjanju mete.
To može da traje danima bukvalno.
Onda krene reakcija, jedna, druga, treća kontra te nevaspitanosti.

I naravno, samo to se čekalo, evo, Srbija opet pljuje spisateljicu, liberalku neshvaćenu, nepatvorenu slobodu koji taj smrdljivi narod pokvarenih zuba ne može da podnese, pa je proganja.

To je matrica. Ona se hrani time. Živi od toga.
Naravno, bez te brojne svite vernika Mudre Reči, ništa od toga ne bi bilo moguće. Bila bi samo jedna od brojnih tviter kenjatora.
angie01 angie01 09:25 21.03.2014

Re: Dzukela

Onda krene reakcija, jedna, druga, treća kontra te nevaspitanosti.


e, se izvinuvame-' oces sada da kazes da ovaj deo nije organizovan, niko ne voajerise i spremno ceka da potpali?


I naravno, samo to se čekalo, evo, Srbija opet pljuje spisateljicu, liberalku neshvaćenu, nepatvorenu slobodu koji taj smrdljivi narod pokvarenih zuba ne može da podnese, pa je proganja.



koliko brojim, ta cela situacija ima dve strane,...ako ona prva ima nameru da izazove rakciju sa odredjenim ciljem, koji si ti ovde lagano opisao, kako je onda moguce da ona druga strana svaki put udovolji, upadne u navodnu zamku?

a ista ta sprega se ne desi u nekim drugim slucajevima?
cult cult 09:34 21.03.2014

Re: Dzukela

e, se izvinuvame-' oces sada da kazes da ovaj deo nije organizovan, niko ne voajerise i spremno ceka da potpali?


zavisi od mete i od teme.
Nekad druga strana medalje - Kurir samo čeka nešto ovako.
Onda je taj arlauk o proganjanju najjači, do neba se čuje.

Ako je meta nebitna, onda njeno kenjanje i priključenija obožavalaca mogu danima da traju dok se u nevaspitanosti ne pretera. Tad krene reakcija. Da l posle postane organizovana, ne bih znao.

Ali poenta je da je sve to kurir-informer-tabloidni način ophodjenja i ponašanja. Razlika je samo u stavovima i pogledu na svet. Ali je level komunikacije isti.

Uzgred, ima jedan nedavni tvit Biljanin u kom kaže da ona te napade na nju po internetu nalazi tako što svako jutro gugluje svoje ime.
Zamisli stanje svesti osobe koje tako počinje dan, jebote.

U svakom slučaju, tejk ker. Izguglaće ona i ovaj tekst, pa ako nema šta da pametnije da radi, neki od vas, koji nisu nurudinci, najebaće kad krenu jauci Biljanini.

Jgb, preterah sa pisanjem o toj pojavi.
Hteo sam samo da kažem da mi se povraća od ovog teksta i upotrebi Vaska Pope u ponižavajuće idolatrijske svrhe i ništa više.
freehand freehand 09:39 21.03.2014

Re: Dzukela

e, se izvinuvame-' oces sada da kazes da ovaj deo nije organizovan, niko ne voajerise i spremno ceka da potpali?

Opet "voajerisanje"? Ti mnisliš da na socijalnim mrežama postoji intima, a da je Biljana Srbljanović htela da bude diskretna u svojim ocenama?

angie01 angie01 09:48 21.03.2014

Re: Dzukela

Opet "voajerisanje"?


upotrebljeno je metaforicki, ovako kako si ti popravio:)))

da ne postoji intenzivno pracenje i interesovanje za ono sto bs napise, ne bi bilo ni ovakvih reakcija, jer, i drugi twituju, (poznati) i svata tamo kazu, mnogo dramaticnije od ovoga, pa niko ne dize frku po medijima.


a da je Biljana Srbljanović htela da bude diskretna u svojim ocenama?


diskretna sigurno ne, al, kao sto rekoh, cela stavr ima dve strane, ne kapiram, sto vam ova prva toliko smeta, a da drugu majcinski podrzavate,....ako je ideja da se izazove reakcija, koja ce posle biti dramaturski upotrebljena, kako kaze cult, kako to onda ova nevina strana bas uvek nasedne i cak prevazidje u reakciji eventualno ocekivanu?
predatortz predatortz 09:53 21.03.2014

Re: Dzukela

ako je ideja da se izazove reakcija, koja ce posle biti dramaturski upotrebljena, kako kaze cult, kako to onda ova nevina strana bas uvek nasedne i cak prevazidje u reakciji eventualno ocekivanu?


Misliš, zašto napadnuta brani svoje dostojanstvo?

Ma, bezobrazno to. Umesto da bude srećno što je BS primetila, ono se kofrči da odgovara i objašnjava. Kuda ide ovaj svet, kad svaka šuša misli da ima pravo da se brani kad je prozvana?!
cult cult 09:56 21.03.2014

Re: Dzukela

i drugi twituju, (poznati) i svata tamo kazu, mnogo dramaticnije od ovoga, pa niko ne dize frku po medijima.


ne pratim puno "poznatih"
ali izgleda da oni paze kako se odnose javno prema drugima za razliku od Biki Srki.
Prosto ne daju materijal za ovakve reakcije.
Verovatno nema puno njih kojima je cilj da se na ovaj način održavaju u centru pažnje.
Evo, recimo, poznati Krle ili poznata Bojana Maljević nikad nisu objavljivali tvitove koji se odnose na nečiji fizički izgled, dočim imaš n Bikinih tvitova o Dačiću svinji.
freehand freehand 10:00 21.03.2014

Re: Dzukela

diskretna sigurno ne, al, kao sto rekoh, cela stavr ima dve strane, ne kapiram, sto vam ova prva toliko smeta, a da drugu majcinski podrzavate,....ako je ideja da se izazove reakcija, koja ce posle biti dramaturski upotrebljena, kako kaze cult, kako to onda ova nevina strana bas uvek nasedne i cak prevazidje u reakciji eventualno ocekivanu?

Koji "vi"?
Pa ja uopšte nemam stav o događaju, mrzi me da gledam voditeljku, čitam tvit, njen odgovor, tabloide...
Ali mi je, kao i Kultu koliko razumem, superinteresantan ovaj stav prema Biljani Srbljanović i podrška bez zadrške za njene zaprške.
tsunade tsunade 10:02 21.03.2014

Re: Dzukela

Ne, nije to seljački. To je malograđanski, razlika je ogromna. Pokazuje bogatstvo svojeg palanačkog duha.


da. to je to. malogradjanština level živka ministarka
Milan Novković Milan Novković 10:18 21.03.2014

Re: Dzukela

podrška bez zadrške za njene zaprške

A lepo kaže pravilo - ne dodiruj idole, može jeftina pozlata da ti se zalepi za prste pa ne možeš posle lako da opereš
angie01 angie01 11:12 21.03.2014

Re: Dzukela

Ali mi je, kao i Kultu koliko razumem, superinteresantan ovaj stav prema Biljani Srbljanović i podrška bez zadrške za njene zaprške.


ups, freee- ja uopste ne branim bs, nego princip,...pri tome, ti i cult nemate isto polaziste za superinteresantnost:), koja je pak meni, kao potpunom samostalnom ucesniku u raspravama bilo gde, pa i ovde, veoma cudna- onaj princip, da cim se ne slozis s nama, pripadas protivnickoj strani, mi nije bas prihvatljiv.

ovde uocavam neverovatnu zelju da se eventualna namera koju je cult definisao ispostuje i daleko preko granice ocekivanog- zar nije taj detalj malo vise govoreci od svega sto je napisano u komentarima?!
angie01 angie01 11:20 21.03.2014

Re: Dzukela

A lepo kaže pravilo - ne dodiruj idole, može jeftina pozlata da ti se zalepi za prste pa ne možeš posle lako da opereš


ne znam Milane, da li si ti bas osoba koja bi trebalo to da kaze!

Pri tome- ja nemam idole, niti mi je bs idol, niti sam njen sledbenik, niti sam na twiteru,...ovde samo hocu da kazem, kako je predramaticna reakcija na jedan kometar pokazatelj neceg sasvim drugog,...ne znam kako tebi, al meni deluje ogavno da nekog nazoves sponzorusom i to jalovom, kao odbranu na izreceni twit o paradentozi.
predatortz predatortz 11:22 21.03.2014

Re: Dzukela

ne znam kako tebi, al meni deluje ogavno da nekog nazoves sponzorusom i to jalovom, kao odbranu na izreceni twit o paradentozi.


Meni su te dve kategorije ljudi nekako iste. Mislim oni koji upiru prstom u ljude sa paradentozom i oni koji upiru prste na osobu koja nema decu.
freehand freehand 12:09 21.03.2014

Re: Dzukela

ups, freee- ja uopste ne branim bs, nego princip,...pri tome, ti i cult nemate isto polaziste za superinteresantnost:), koja je pak meni, kao potpunom samostalnom ucesniku u raspravama bilo gde, pa i ovde, veoma cudna- onaj princip, da cim se ne slozis s nama, pripadas protivnickoj strani, mi nije bas prihvatljiv.

Oke, Kult i ja smo ti ko braća rođena, napadamo i kidamo u tandemu.
Ali to opet ništa ne menja na stvari da postoji taj fantstični fluid koji prožima Srbljanovićkino jato povezujući ih ko sardine u jedan oblik a pretvara ih nekim čudnim impulsom povremeno u krvožedne pirane, spremne da kidaju žrtvu na froncle.
Pa se posle pretvore u jadne male grobljanske kukukukukukavice.
ovde uocavam neverovatnu zelju da se eventualna namera koju je cult definisao ispostuje i daleko preko granice ocekivanog

Slažem se da je to sve tako, al bih voleo i da razumem nešto od napisanog. Koju je nameru Kult definisao i ko to hoće da ispoštuje preko kakve granice?

Opet da kažem - ima situacija u kojima Srbljanovićka kaže pravu stvar bodući malograđane gde najviše boli. Ima i onih kad je zatekneš na brdu bivolje balege i ne znaš kako je to iz nje izašlo.
Ali ovi što joj piju Reč sa usana sve metanišući, bre, pa to je malo uvrnuto, zar ne misliš?
angie01 angie01 12:23 21.03.2014

Re: Dzukela


Oke, Kult i ja smo ti ko braća rođena, napadamo i kidamo u tandemu.


ja bas rekoh- da niste!

Ali to opet ništa ne menja na stvari da postoji taj fantstični fluid koji prožima Srbljanovićkino jato


da l da ponovim, ili je vec jasno- ja nisam u nikakvom jatu, a meni se obracas- i ovde govorim o principu,...a je l nisu onda jato i ovaj horski napad, ili je to ok? Isto tako ne birajuci reci, etiketirajuci i sl? Stavljajuci u istu ravan, sve sa dijagnozom, ljude koji sa njom na twiteru razgovaraju, ( ja nemam pojma ko su ti ljudi, al mogu na slepo da potpisem, da nije bas da apsoluno niko nije individualac sa svojim misljenjem i da su svi slepi emotivno bolesni sledbenici.)


Koju je nameru Kult definisao i ko to hoće da ispoštuje preko kakve granice?


pa to, da se namerno kaze nesto sto ce da izazove obrusavanje, da bi se posle glumila zrtva.- u ovom slucaju je paradentoza izizvala raspravu neverovatnih razmera, gde je bs receno, kako je najobicnija sponzorusa i to jalova i to je svima, koji su se zabezeknuli na njenu izjavu, bilo sasvim prihvatljivo.





freehand freehand 12:32 21.03.2014

Re: Dzukela

da l da ponovim, ili je vec jasno- ja nisam u nikakvom jatu, a meni se obracas

Endži, jedino gde sam se tebi obratio bilo je ono o "voajerisanju" što je smešno kao pojam na internetu. Ispostavlja se, čak, i u privatnim mejlovima.
Na ostalo si sama odgovarala, neprozvana.
pa to, da se namerno kaze nesto sto ce da izazove obrusavanje, da bi se posle glumila zrtva.- u ovom slucaju je paradentoza izizvala raspravu neverovatnih razmera, gde je bs receno, kako je najobicnija sponzorusa i to jalova i to je svima, koji su se zabezeknuli na njenu izjavu, bilo sasvim prihvatljivo.

Nisam to tako pročitao. Svejedno, Srbljankovićka je javna ličnost, iberprovokator, koja odlično poznaje i javnu scenu i tabloide.
I ako ne zna šta sledi iza svake njene provokacije (dobro, ne svake, nekad joj ne uspe, jebiga) onda je glupa.
A nije.
angie01 angie01 12:44 21.03.2014

Re: Dzukela

ono o "voajerisanju"


je l sam vec priznala, da sam pogresila sto nisam stavila navodnike?


edino gde sam se tebi obratio



pa je l sa mnom pricas?

Nisam to tako pročitao.


al to pise!


I ako ne zna šta sledi iza svake njene provokacije


ja i kazem, da cekaci samo cekaju da reaguju,....i to selektivno, jer u drugim slucajevima nema takve zdusne reakcije ni na mnogo gore stvari!


A nije.


nikako da bilo ko kaze, sta su onda bljuvotine koje su njoj izrecene- je l to ok? Ili to potpada pod ono- sama je to trazila?
freehand freehand 12:58 21.03.2014

Re: Dzukela

nikako da bilo ko kaze, sta su onda bljuvotine koje su njoj izrecene- je l to ok? Ili to potpada pod ono- sama je to trazila?

Preskačem samopodrazumevajuće stvari. I kod bitnijih povoda.
tyson tyson 13:18 21.03.2014

Re: Dzukela

Zla mi misao glavom kola. Moguće da ona izvuče crtu, pa kad je dovati spid, lepo se loguje ne Tvitera i vrhunski se zeza.

Pa šta misliš, što je onako sva nekontrolisano narajcana u skoro svim TV nastupima?


alselone alselone 13:20 21.03.2014

Re: Dzukela

Pa šta misliš, što je onako sva nekontrolisano narajcana u skoro svim TV nastupima?


Voleo bih da cujem Šomijevo vidjenje rezultata izbora.
kick68 kick68 23:06 22.03.2014

Re: Dzukela

gde je bs receno, kako je najobicnija sponzorusa i to jalova i to je svima, koji su se zabezeknuli na njenu izjavu, bilo sasvim prihvatljivo.

Samo kratko: ja sam je jedina tokom ove rasprave nazvala sponzorusom, i to dva puta, i objasnila zasto sam to uradila. Ovu drugu rec nikada u zivotu nisam upotrebila, ni da opisem raspravu, a kamoli zenu.

Pozdrav
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 07:57 23.03.2014

Re: Dzukela

Samo kratko: ja sam je jedina tokom ove rasprave nazvala sponzorusom

hm, a zašto je ona sponzoruša?
zato što joj je muž to što jeste? ili zato što ima kintu? ili...?
žena se udala 2006, a prva drama izvedena 1997, a 1999 izvođena u više od deset zemalja.

au bre ljudi.

mene samo zanima, ukoliko je ona toliki kreten i nebitna i štatijaznam,
šo se bre tolko (što reče pižon) palite na svaki pomen njenog imena?
aaaa, zato što je sponzoruša.
sad mi je jasno.

ps.
nemoj da bi mi nego ovde ubacio paradontopatiju (i slična događanja) kao repliku, jer uopšte o tome ne pričam.

snezana mihajlovic snezana mihajlovic 10:35 23.03.2014

Re: Dzukela

...
obrisano, pošto je obrisan komentar na koji sam replicirala.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 12:31 23.03.2014

...

...
jope obrisano, pošto je obrisan komentar na koji sam replicirala.
nurudin nurudin 13:49 23.03.2014

Re: Dzukela



Е, овако -- да се разумемо, НАЈЉУБАЗНИЈЕ молим све који су помињали Данила да сами измене своје коментаре, и да ме не приморавају да користим могућност брисања коментара. (Нема потребе да образлажем.)

Хвала на разумевању!


EDIT: Време за разумевање и толеранцију је истекло.
urbana_gerila urbana_gerila 15:37 23.03.2014

Re: ...

snezana mihajlovic


oduševljen.
sigurno se tako zoveš?
beš mi sve ako ne mislim da moja draga, pod izmišljenim nikom i na mestu na koje nije dolazila, čini pripreme za desant na teglu nutelle.
kick68 kick68 15:46 23.03.2014

Re: Dzukela

hm, a zašto je ona sponzoruša?
zato što joj je muž to što jeste? ili zato što ima kintu? ili...?
žena se udala 2006, a prva drama izvedena 1997, a 1999 izvođena u više od deset zemalja.

au bre ljudi.

mene samo zanima, ukoliko je ona toliki kreten i nebitna i štatijaznam,
šo se bre tolko (što reče pižon) palite na svaki pomen njenog imena?
aaaa, zato što je sponzoruša.
sad mi je jasno.

ps.
nemoj da bi mi nego ovde ubacio paradontopatiju (i slična događanja) kao repliku, jer uopšte o tome ne pričam.

Snezo, ne palim se ja na pomen njenog imena i nisam je do sada nesto detaljnije komentarisala, a ako jesam, komentari su bili pozitivni.

Ne bavim se njenim bracnim odnosima. O tome ko joj je muz saznala sam iz nekog njenog intervjua kada ga je pratila u neki .....stan (Uzbekistan? Tadzikistan?) Sama je rekla da covek ima decu njenih godina, pa kad im dodju u posetu, ona izlazi sa njima i cesto se napiju zajedno.

Ne mogu da verujem da joj muzevljeve veze nisu pomogle u karijeri.Evo sve cu da ti ponovim: privilegovana zena provodi dan ispred ekrana i svako malo tvituje o (losem) izgledu, odeci, frizurama i snalicama izvestaca. Kao skorojevic koji je najednom dobio sve sto nije imao kad je bio mali. I koliko godina ona to ima? Tlinaest? Izvini Snezo, ali vučice to ne rade:)
Evo jednog simpaticnog para za koga su svi svojevremeno navijali da se "uzmu" (bar ja jesam:)

Slazem se da treba ugasiti raspravu. Pridruzujem se lepim zeljama za provodjenje dana.
kick68 kick68 16:00 23.03.2014

Re: ...

pripreme za desant na teglu nutelle.

Ehhhh
Pozdrav za koleginicu:)
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:15 23.03.2014

Re: Dzukela

Пошто нисам дежурна на блогу, тек сада сам видела твоју молбу да обришем коментар, што си сам у међувремену већ урадио. (То је наравно сасвим у реду - твој је блог и твоја је цензура.)

Без помињања имена, ипак ћу те замолити да размислиш о лицемерју позиције која са једне стране не одобрава злостављање због физичког недостатка, а са друге велича особу која вређа другог због физичког изгледа.

Какву поруку то шаље деци?
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 18:45 23.03.2014

Re: Dzukela

Какву поруку то шаље деци?

ja obrisala moje komentare koji su visili kao replika ničemu,
a saću ovde da pitam - je li, je l' ti stvarno misliš da ja svojim početnim komentarom koji kaže da ovo nije zapaljiva tema veličam "oсобу која вређа другог због физичког изгледа" - zato što ne pišem o onome što bi možda neko mislio da bi trebalo i da zbog toga što ne pišem nešto drugo to možda negde znači da ja podržavam nešto i nekog?

znaš šta,
to je čista glupost.
nije čak ni maliciozno.

i da - kakvu poruku šalje deci - da odgovorim.
treba da se bolje odradi reading comprehension.

principessa_etrusca principessa_etrusca 19:18 23.03.2014

Re: Dzukela

Извини Снежана, уз сво поштовање, мислила сам да је очигледно да се не обраћам теби, већ нурудину: од њега ми је стигла молба да обришем коментаре, блог је његов и он је тај који њиме велича хероину-вучицу. (Толико о reading comprehension.)

А порука деци? Па можда да прво треба да одрасту, заврше школу, објаве књигу, па ће онда моћи да твитују увреде.

Да ли треба да додам: пошто не пратим БС на твитеру, не знам детаље увреда њој упућених, али не одобравам вређање ниједне особе?
nurudin nurudin 19:19 23.03.2014

Re: Dzukela

principessa_etrusca
Пошто нисам дежурна на блогу, тек сада сам видела твоју молбу да обришем коментар, што си сам у међувремену већ урадио. (То је наравно сасвим у реду - твој је блог и твоја је цензура.)

Без помињања имена, ипак ћу те замолити да размислиш о лицемерју позиције која са једне стране не одобрава злостављање због физичког недостатка, а са друге велича особу која вређа другог због физичког изгледа.

Какву поруку то шаље деци?



Е, овако...

Пошто су Вам очигледно понестали сви аргументи да овако агресивно (ништа мање агресивније од Б. С.) наставите са омаловажављњем Биљане и окривљујете је за све зло овога света, за потенцијалну претњу демократији и фашизам у зачетку, онда сте извукли и ученика који је био жртва вршњачког насиља.
Биљана је све то заслужила, и ако јој је, и треба баш тако, и оваква је, и зло је, и спонзоруша је... (Саберите мало коментаре, не кажем само Вама -- видећете да се нимало не разликујете од Биљане коју оптужујете. У ствари, разликујете се -- она каже то као аутор, под пуним именом и презименом, и при том је иронична и саркастична, а ви сте углавном буквални без примесе икакве стилске фигуре.) Биљана би Вам све то рекла и у лице, али зато све ово што сте о њој написали њој нико никада не би рекао у лице. У томе је разлика, она је храбра и јесте неко, добитник бројних и најпрестижнијих награда и у земљи и у иностранству. Њена реч има тежину, зато и изазива оволику буру, а да нема -- не би било ни помена. И, шта -- све то новинарка није знала? Знала је она одлично, само Вама очигледно није јасно.

Вршњачко насиље су вршила деца оних родитеља који су читали драме и текстове Биљане Србљановић? То насиље су подржавали професори који су се образовали на идеалима и вредностима Б. С.? Неће бити да је тако.
Напротив, они су васпитавани на углађеним, културним обрасцима који подразумевају солидарно друштво развијене емпатије и социјално одговорних појединаца -- у коме се зна шта је пристојно, у коме се зна шта је гоМно, да се свима каже добар дан, да се никоме не замериш, да се никоме не наругаш -- како је могуће да су се сви ти људи одједном оглушили о врховне идеале једне културне матрице.

И, тачно је -- ја хоћу да станем на страну Биљане Србљановић не зато што оправдавам вређање, иако и даље сматрам да је била шала, на Твитеру, груба, неодмерене, али шала, неумесна -- у реду, али у свеопштој хајци желим да станем на страну Биљане, не зато што сам идолопоклоник, већ зато што вреди, и зато што је потребно да се да подршка некоме ко је храбар и вредан подршке, чак и онда кад погреши, а када неко на њеној погрешци уздиже себе.


П. С. И да, и зато што је паметна, и зато што је образована, па на крају и зато што је лепа (ето, а сад наставите даље).





principessa_etrusca principessa_etrusca 19:56 23.03.2014

Re: Dzukela

За почетак, нурудине, не стављајте ми уста (или у откуцани текст) оно што нисам рекла, а нисам Б.С. "окривила за сва зла овог света" и сигурно је нисам назвала спонзорушом (нити сам икога икада назвала спонзорушом).

Напротив, истакла сам је успешна, паметна, лепа, али дозволите да мислим да није нека храброст вређати "слабијег":
BS je poznata licnost, dramaturg, profesor, gospodja ambasadorska zena, materijalno obezbedjena, nije glupa, nije ruzna, ima vremena i novca da se bavi svojim izgledom (pogledaj u nekom mom ranijem postu koji se sada nasao pri kraju ovog niza, link na njen tekst na sajtu kozmetickog salona u koji ide u Bg), ostra na jeziku, naizgled neustrasiva itd. Ipak, ona nije potkacila Elfride Jelinek ili Naomi Klein, vec nekoga ko po svim spoljnim merilima slabiji: TV novinarku iz unutrasnjosti koja pritom ima podocnjake i oziljak na licu, a onda ju je sutnula u facu.


Управо зато што је БС истакнута личност и присутна у медијима, она је за многе готов role model, и то и за оне који читају и гледају њене драме, и за оне који их не читају.

Иронија, сарказам, па и ругање могу имати своје место, али је питање коме се ругати и због чега.

Ругати се због физичког изгледа је веома, веома ниско, као што је ниско ругати се слабијем. То није само груба шала и све што могу да кажем је да ми је жао да то не видите.

П.С. Надам се да ћете опростити одсуство стилских фигура.
freehand freehand 20:41 23.03.2014

Re: Dzukela

П. С. И да, и зато што је паметна, и зато што је образована, па на крају и зато што је лепа (ето, а сад наставите даље).

Skroz te razumem. I ja iz istih razloga volim Vojislava Šešelja.
Dobro, nije baš toliko lep.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana