Istorija| Politika

Faktor mira i stabilnosti

Inner Party RSS / 25.03.2014. u 17:57

il_fullxfull.359136144_hrqq.jpg?ref=l2

Zamisli.

10. septembra 2000.

Dve nedelje pred izbore za predsednika SRJ.

 

 

 

 

Sloba pozove Holbruka i kaže mu sledeće:

1) Priznajem sve nove institucije Kosova i normalizovaću odnose sa tamošnjim albanskim rukovodstvom, ko god da je na vlasti

2) Puštam Crnu Goru da ide, posle referenduma. Dotle, neka budemo državna zajednica, nema više SRJ. 

3) Ne zanima me BIH, radite sa RS šta Vam volja. Sa Dodikom sam ionako u sukobu.

4) Krećem u privatizaciju. Sve mora da ide iz državnog i društvenog vlasništva, kako-tako, pošto-poto. Šta Vas zanima?

5) Sve haške optuženike ću Vam isporučiti u sledećih nedelju dana. Za mene ćemo se naknadno dogovoriti.

6)  Po pitanju Vojvodine, poštovaću njenu autonomiju i ugradiću je u novi Ustav. Da, pisaćemo novi Ustav!

8) Prekidam političke veze sa Rusijom i krećem u evrointegracije. Za desetak godina bi mogli i u NATO.

9) Krećem u regionalno pomirenje i u saradnju. Počeću ja prvi sa izvinjenjima i ''klečanjem''. Pružiću ruku Aliji, idemo zajedno Franji na grob.

10)  Gledaću da napišemo novu istoriju ex-YU prostora, radićemo na tome da ''promenimo svest'' naroda.

 

Šta mislite ko bi bio sledeći predsednik SRJ?

Kako bi protekao period između 24. 09. i 05.10. 2000.

______________________

 

Za ovu misaonu igru me je inspirisao nedavni sukob Aleksandra Vučića sa Borkom Stefanovićem, u vezi ''ekstremizma'' današnjeg DS-a i Srbije pod SNS-om kao ''mirne i stabilne'' države.

A sve u prilog tezi da ovima na Zapadu apsolutno nije važno ko je ovde na vlasti, dok se igra po njihovom diktatu. Kako je ko prestajao da igra, kako je ko počinjao da muti i kupuje vreme, taj je menjan.

Nekim čudom, slučajno ili ne, baš na izborima i/ili kroz postizborne koalicije.

 



Komentari (38)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

looping looping 18:44 25.03.2014

1

Šta mislite ko bi bio sledeći predsednik SRJ?

2) Puštam Crnu Goru da ide, posle referenduma. Dotle, neka budemo državna zajednica, nema više SRJ.



Niko?
Inner Party Inner Party 20:15 25.03.2014

Re: 1

looping
Šta mislite ko bi bio sledeći predsednik SRJ?

2) Puštam Crnu Goru da ide, posle referenduma. Dotle, neka budemo državna zajednica, nema više SRJ.



Niko?


Teoretski, SRJ tada nije ni postojala u pravom smislu te reči - nisu je priznavali i trabalo je čak i da bude izbačena iz UN.

Ako se secate, tek je Svilanovic ´´uveo SRJ u UN´´.
larisa_bg larisa_bg 18:44 25.03.2014

...



Edit: jednom u životu pokušam da prva ostavim komentar i propadne mi

looping looping 18:55 25.03.2014

Re: ...

larisa_bg


Edit: jednom u životu pokušam da prva ostavim komentar i propadne mi


predatortz predatortz 18:56 25.03.2014

Re: ...


Edit: jednom u životu pokušam da prva ostavim komentar i propadne mi


Nikad nisi bila prva?!
cikaron cikaron 18:47 25.03.2014

Када већ помињеш Слобу....

...ред је да се сетимо и Малог Слобе из тог периода...

Jukie Jukie 19:11 25.03.2014

hgsj

Kako bi protekao period između 24. 09. i 05.10. 2000.

Mi smo sredinom meseca držali deci seminar pa bismo se u tom periodu sakupili da podelimo utiske
milojep milojep 19:23 25.03.2014

Holbruk odgovoara


Sloba pozove Holbruka i kaže mu sledeće:

1) Priznajem sve nove institucije Kosova i normalizovaću odnose sa tamošnjim albanskim rukovodstvom, ko god da je na vlasti

2) Puštam Crnu Goru da ide, posle referenduma. Dotle, neka budemo državna zajednica, nema više SRJ.

3) Ne zanima me BIH, radite sa RS šta Vam volja. Sa Dodikom sam ionako u sukobu.

4) Krećem u privatizaciju. Sve mora da ide iz državnog i društvenog vlasništva, kako-tako, pošto-poto. Šta Vas zanima?

5) Sve haške optuženike ću Vam isporučiti u sledećih nedelju dana. Za mene ćemo se naknadno dogovoriti.

6) Po pitanju Vojvodine, poštovaću njenu autonomiju i ugradiću je u novi Ustav. Da, pisaćemo novi Ustav!

8) Prekidam političke veze sa Rusijom i krećem u evrointegracije. Za desetak godina bih mogli i u NATO.

9) Krećem u regionalno pomirenje i u saradnju. Počeću ja prvi sa izvinjenjima i ''klečanjem''. Pružiću ruku Aliji, idemo zajedno Franji na grob.

10) Gledaću da napišemo novu istoriju ex-YU prostora, radićemo na tome da ''promenimo svest'' naroda.



A Holbruk odgovoara: Čedo, ti li si?
mariopan mariopan 19:25 25.03.2014

...

tačka 1.
Da je u to vreme Sloba izgovorio onu prvu rečenicu ne bi više bio predsednik, pa otpadaju i ostale tačke ovog (zamišljenog) spiska tvojih lepih želja.

Ni predsednik nema pravo da krši Ustav, tako da ni on nije imao pravo da to potpisuje. Da li se sećaš "teritorijalnog integriteta i suvereniteta", što je pisalo u Ustavu?
E, pa to bi i on moprao da poštuje - dok ne bude pisalo drugačije.
A za to da se piše novi Ustav, gde bi se predsedniku dale odrešene ruke da se odrekne dela teritorije i ljudi koji tamo žive, kako mu se ćefne ili kako mu NATO zemlje narede, pitale su se i druge stranke i političari, ne samo Sloba?

Osim ako ne zamislimo da on u ovom igrokazu ima neograničenu vlast i da je diktator?
Onda sve može.

Inner Party Inner Party 20:21 25.03.2014

Re: ...

mariopan
Osim ako ne zamislimo da on u ovom igrokazu ima neograničenu vlast i da je diktator?
Onda sve može.


Secate li se referenduma iz 1998. Prekršen vec iste godine.
mariopan mariopan 12:21 26.03.2014

Re: ...

Inner Party
mariopan
Osim ako ne zamislimo da on u ovom igrokazu ima neograničenu vlast i da je diktator?
Onda sve može.


Secate li se referenduma iz 1998. Prekršen vec iste godine.

Чекај чекај, зар није баш Слоба у то време био " фактор мира и стабилности" све док није одбио да потпише шта су му Амери потурили под нос?
И онда је изненада постао све супротно од " фактора мира и стабилности" ?
Из тога могу да закључим да мир и стабилност немају.никакве везе са тим да ли си диктатор или злочинац ( Тачи рецимо) него имају везе са тим шта треба Америма и сателитима?
Онда тако треба и да кажеш?
Нема никакве везе са оним што је Слоба радио нама или другима, све то исто су радили и Туђман и Алија и Тачи......али су ови други знали коме треба да пољубе руку, само је Слоба био кретен па се зевзечио са силеџијама јачим од себе?

Ту неке идеале не могу да уметнем ни кашиком за обување ципела, неће па неће
climatesasa climatesasa 19:37 25.03.2014

....

sto nije bio
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:52 25.03.2014

a, ds je zbog ovoga pao?

A sve u prilog tezi da ovima na Zapadu apsolutno nije važno ko je ovde na vlasti, dok se igra po njihovom diktatu. Kako je ko prestajao da igra, kako je ko počinjao da muti i kupuje vreme, taj je menjan.


ds-u je Zapad sada kriv za krah? gde počinje čas ds-ovog buđenja?
hajkula1 hajkula1 22:04 25.03.2014

Re: a, ds je zbog ovoga pao?

Srđan Fuchs
A sve u prilog tezi da ovima na Zapadu apsolutno nije važno ko je ovde na vlasti, dok se igra po njihovom diktatu. Kako je ko prestajao da igra, kako je ko počinjao da muti i kupuje vreme, taj je menjan.


ds-u je Zapad sada kriv za krah? gde počinje čas ds-ovog buđenja?



Nikako da shvate da su krivi njihovi bezobrazno bogati kako bi rekao Boris Tadić a mi to lepo jednom rečju - LOPOVI.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:46 26.03.2014

Re: a, ds je zbog ovoga pao?

a još im je i nekakva strahovlada zavedena pa ne smeju otvoreno da pričaju s građanstvom i tako pokušaju da dođu do katarze. valjda su rešili da ubede sebe da se ništa nije desilo, da su potpuno kool vladali a da je elektorat glup - stav vredan onog, kako se zvaše beše onaj prvi srpski kvaziliberal, a da, jovanović. no, kakvi katarza i samokritika takav i izborni rezultat, najgori u istoriji DS-a. <_<
Inner Party Inner Party 17:34 26.03.2014

Re: a, ds je zbog ovoga pao?

Srđan Fuchs
A sve u prilog tezi da ovima na Zapadu apsolutno nije važno ko je ovde na vlasti, dok se igra po njihovom diktatu. Kako je ko prestajao da igra, kako je ko počinjao da muti i kupuje vreme, taj je menjan.


ds-u je Zapad sada kriv za krah? gde počinje čas ds-ovog buđenja?


Ja mislim da ste izvukli pogrešan zaključak, ali hajde da zaigram po vašem diktatu.

Zamislite šta bi se desilo da je Borko Stefanovic - umesto da se zajebava sa Editom Tahiri, oko nekih tamo tehničkih pregovora, koji naravno da nisu vodili nikuda, i koji su naravno služili isključivo za kupovinu vremena - potpisao sporazum nalik Briselskom?

Pa viseo bi - i on i Boris Tadic i Dragan Djilas i Nenad Canak i Cedomir Jovanovic i .... (dopišite sami) - na prvoj banderi pored piste na beogradskom aerodromu.

Dakle, nemojte se praviti ludi, jer znam da glupi niste.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:51 26.03.2014

Re: a, ds je zbog ovoga pao?

dragi Inner Party - i dragi Borko, koliko god pokušavaš da budeš BG, iako si Liman-by-nature, no dobro, dragi drugari...

DS je pao jer Borko nije postupio po diktatu SIS-a?! i došao Dačić koji je skontao Eštonku i Labur kako valja? zezate me, ljudi, koliko god Borka voleo od neke 17-e iz HC srpske scene (i kroz izraelske konekcije isto takođe). niste pali zbog toga, javite se na vino kada se otreznite.

ps. ova ekipa koju si nabrojao je pala jer se uvukla u bulju Zapadu do grlića, zaboravivši odakle je. razuverite me direktno, dostaviću svoj fon redakciji. btw, najdobronamernije, Borko je lik diplomatije i krajnje je besplodan u dnevnim prepucavačinama.
hajkula1 hajkula1 22:00 25.03.2014

eh, eh


Teorija zavere
blogov_kolac blogov_kolac 09:30 26.03.2014

Neozbiljan blog

Od 6. aprila 1941. do danas proslo je oko 900 meseci, i tek mozda oko 20-ak meseci Srbijom je vladao neki politicar sa stvarnom etiketom/atestom "prozapadni", i da kazemo da je jedno 50-ak meseci vladao jedan "neutralni" (Tadic).

Sve ostalo bili su sve sami sampioni ideologija, vrednosti i nacina razmisljanja suprostavljenog zapadnom konceptu uredjenja drustva i drzave, i ponasanja u medjunarodnim odnosima. Istina je, naravno, da je Zapad svojom snagom uglavnom bio u poziciji da ih sve ogranicava da u potpunosti ostvaruju njihova izvorna retrogradna nacela, metodama "usluga za uslugu", "stap i sargarepa", "povoljni krediti", partnerskim ugovorima, pretnjama i ultimatumima... itd... a bas onda kada je taj uticaj bio najmanji na nasa unutrasnjopoliticka desavanja, ovde se vodila najkatastrofalnija unutrasnja i spoljna politika: 1944-1948, 1990-1994, 1998-2000.

Josip Broz Tito je bio boljsevik koji se preobratio iz nuzde i samoodbrane 1948 u jednog od "najsimpaticnijih" diktatora treceg sveta. Slobodan Milosevic je vesto manipulisuci nacionalizmom bio jedini neostaljinista koji je preziveo pad Berlinskog zida u Istocnoj Evropi, a bio je od strane Zapada stvarno proglasavan za "faktor stabilnosti na Balkanu" ali samo u onih par meseci oko Dejtona kada je stvarno bio kljucni faktor za prekid rata u Bosni, odustavsi od sopstvenih "svi Srbi u jednoj drzavi" planova koje je sam nametnuo bosanskim Srbima kao njihove ratne ciljeve, a po kojima su oni trebali da se ujedine sa maticom sa bar 2/3 Bosne u mirazu. Nije li isto tako "neprincipijelno" taj isti Zapad svog najveceg (arhi)neprijatelja Josifa Dzugasvilija Staljina svojevremeno (1941-1945) proglasavao za svoga najveceg saveznika i najveceg borca protiv fasizma? Nema tu nicega neprincipijelnog - taj isti Staljin je, izmedju 1941-1945 stvarno bio njihov najveci saveznik u borbi protiv u prvoj polovini 40-ih najvece pretnje svetskom miru i poretku, a pre i posle te epizode dobijao je sa Zapada etikete kakve je takav monstrum i zasluzivao.

A na prvim visestranackim izborima, da je Zapad mogao da bira, ne bi pobedio Slobodan Milosevic, nego Vuk Draskovic ili Ivan Djuric, a na prvim sledecim Milan Panic... ali nije birao Zapad, nego je birao srpski narod, i ubedljivo je izabrao Slobodana Milosevica, a njemu najozbiljniju alternativu u celoj toj deceniji video je u jednom Vojislavu Seselju, jos jednom politicaru po "zapadnom ukusu" - jel tako? Covek sa najantizapadnijim stavovima u tadasnjoj "demokratskoj opoziciji" (a ustvari bio je covek tvrdog nacionalistickog ratnog krila Sluzbe) bio je Vojislav Kostunica, i kada je srpski narod konacno uvideo da nece preziveti jos koju godinu Milosevic-Seselj rezima, cik pogodi koga smo birali (MI a ne ZAPAD), a i onih 20-ak meseci kada je Djindjic bio de facto najglavnija vlast u zemlji, na tu poziciju je dosao uz pomoc trikova, a sam tesko da je ikada imao preko 15% podrske u drustvu.

I sada nam je Zapad kriv sto smo ovde gde smo, "njihovi" ljudi su nas dovde doveli, i vodili "njihovu" politiku? A dovde smo dogurali (a 90ih je bilo jos i mnogo gore) upravo na krilima vrednosti i shvatanja koje su duboko "antizapadne". A to sto Zapad relativno uspesno uspeva jednog Nikolica, Dacica ili ppv zadnjih godina da obuzdava da se uzdrzavaju od politike kojom su se proslavili 90'ih razlog je da opet krivimo Zapad da nam je nametnuo politicare koje smo sami vecinski izabrali?
milojep milojep 11:15 26.03.2014

Re: Neozbiljan blog

blogov_kolac
...
sada nam je Zapad kriv sto smo ovde gde smo, "njihovi" ljudi su nas dovde doveli, i vodili "njihovu" politiku? A dovde smo dogurali (a 90ih je bilo jos i mnogo gore) upravo na krilima vrednosti i shvatanja koje su duboko "antizapadne".


Ništa novo,pametno pa ni tačno nisi rekao u ovom silnom drvljenju! Ajde mi reci koja su to naša shvatanja i vrednosti antizapadne? Ali pazi očekujem da mi za svaki primer daš i kontraprimer sa 'zapada'.
Usput bih te priupitao kako to da smo vrlo dobro prepoznavali fašiste u dva svetska rata a sad omanusmo? Ili je možda NATO vrhunac sofisticiranosti fašističke ideologije?
rade.radumilo rade.radumilo 12:43 26.03.2014

Re: Neozbiljan blog

Usput bih te priupitao kako to da smo vrlo dobro prepoznavali fašiste u dva svetska rata a sad omanusmo?


Zaboravili ogledalo da ponesemo.
milojep milojep 13:15 26.03.2014

Re: Neozbiljan blog

rade.radumilo
Usput bih te priupitao kako to da smo vrlo dobro prepoznavali fašiste u dva svetska rata a sad omanusmo?


Zaboravili ogledalo da ponesemo.


Jebiga, nemasmo ga onda izgleda ni za dva svetska rata!

Nego znam ja da je tebi ogledalo bitno! Da se ne zajebeš sa onim kapama koje si spominjao.Zamisli da zaboraviš da skineš pogrrešnu.

p.s.ogledalce ogledalce ko je najači na svetu
anfieldroad anfieldroad 15:09 26.03.2014

Re: Neozbiljan blog

Ništa novo,pametno pa ni tačno nisi rekao u ovom silnom drvljenju! Ajde mi reci koja su to naša shvatanja i vrednosti antizapadne? Ali pazi očekujem da mi za svaki primer daš i kontraprimer sa 'zapada'.



Klasicno podmetanje! Ako nista nije tacno, a vama je to poznato, navedite vi sta je to prozapadno kod nas od '45.god do danas. Gde su greske u "drvljenju" prethodnika? Ali, bez diskvalifikacija tipa nista nije tacno jer ja tako kazem !
rade.radumilo rade.radumilo 15:14 26.03.2014

Re: Neozbiljan blog

Klasicno podmetanje! Ako nista nije tacno, a vama je to poznato, navedite vi sta je to prozapadno kod nas od '45.god do danas. Gde su greske u "drvljenju" prethodnika? Ali, bez diskvalifikacija tipa nista nije tacno jer ja tako kazem !


Gde si njega našao da pitaš za činjenice. Možeš samo da dobiješ tekstove (ili linkove) iz časopisa tipa "Treće Oko", "Zona Sumraka" i sličnih, o masonsko/iluminatsko/rozenkrojcersko/templarskoj zaveri iza koje zapravo stoje vanzemaljci kojima još samo Srbija smeta da pokore čovečanstvo.
milojep milojep 15:39 26.03.2014

Re: Neozbiljan blog

anfieldroad
Ništa novo,pametno pa ni tačno nisi rekao u ovom silnom drvljenju! Ajde mi reci koja su to naša shvatanja i vrednosti antizapadne? Ali pazi očekujem da mi za svaki primer daš i kontraprimer sa 'zapada'.



Klasicno podmetanje! Ako nista nije tacno, a vama je to poznato, navedite vi sta je to prozapadno kod nas od '45.god do danas. Gde su greske u "drvljenju" prethodnika? Ali, bez diskvalifikacija tipa nista nije tacno jer ja tako kazem !


Pa valjda onaj koji iznese neku tezu treba da to i ilustruje.
Ali naravno vi ste zastupnici teze da se dokazuje nevinost a ne krivica!
Alal vera na rezonu!
milojep milojep 15:42 26.03.2014

Re: Neozbiljan blog

rade.radumilo
Klasicno podmetanje! Ako nista nije tacno, a vama je to poznato, navedite vi sta je to prozapadno kod nas od '45.god do danas. Gde su greske u "drvljenju" prethodnika? Ali, bez diskvalifikacija tipa nista nije tacno jer ja tako kazem !


Gde si njega našao da pitaš za činjenice. Možeš samo da dobiješ tekstove (ili linkove) iz časopisa tipa "Treće Oko", "Zona Sumraka" i sličnih, o masonsko/iluminatsko/rozenkrojcersko/templarskoj zaveri iza koje zapravo stoje vanzemaljci kojima još samo Srbija smeta da pokore čovečanstvo.


Ajde, molim te daj prijatelju anfieldroad-u jedan primer linka o tome što lupetaš pa da onda komentarišemo.
Ali stvarno sipaš kretenizme na kilo.
rade.radumilo rade.radumilo 16:42 26.03.2014

Re: Neozbiljan blog

Ajde, molim te daj prijatelju anfieldroad-u jedan primer linka o tome što lupetaš pa da onda komentarišemo.


Izvini, u pravu si. Evo sada pregledah tvoje komentare na drugim blogovima i videh da zapravo nigde ne daš nekakve linkove kao potporu svojim tvrdnjama. Samo popljuješ po izjavama, čak ne opterećuješ komentar argumentima.

Prijatelju šta si pio? pri čistoj svesti se ne može napisati ovoliko nebuloza! U svakoj rečenici ima barem po jedna!
milojep milojep 17:23 26.03.2014

Re: Neozbiljan blog

rade.radumilo
Ajde, molim te daj prijatelju anfieldroad-u jedan primer linka o tome što lupetaš pa da onda komentarišemo.


Izvini, u pravu si. Evo sada pregledah tvoje komentare na drugim blogovima i videh da zapravo nigde ne daš nekakve linkove kao potporu svojim tvrdnjama. Samo popljuješ po izjavama, čak ne opterećuješ komentar argumentima.

Prijatelju šta si pio? pri čistoj svesti se ne može napisati ovoliko nebuloza! U svakoj rečenici ima barem po jedna!


I sam si priznao da si lupetao.Fin napredak. A vidim potrudio si se da nađeš jedan jedini komentar gde me mrzelo da komentarišem zbog očiglednih gluposti.Ali evo kada provociraš da obrazložim:


Нико ником није имао шта да предаје. Тако ни ми Косово Албанцима.

O kakvom je predavanju ikada diskutovano?

Србија је -- то знају они који су на Косову били или реално сагледавали тамошњу ситуацију -- давно била изгубила право на њега: демографски, културно, морално, историјски...

Kako smo to ,recimo, kulturno izgubili pravo na Kosovo? Šta znači izgubiti demografski pravo? Jel' recimo Amerika izgubila pravo na Kaliforniju jer je tamo većina Meksikanaca?
Moralno izgubili pravo? Pred kime? Trgovcima organima?Gluposti.


Косово се, само по политичкој инерцији, налазило и даље у саставу Србије.

Jel'? A međunarodne granice, pravo,istorija ako hoćeš...to nema veze.Važno je uvesti glupu floskulu 'politička inercija' koju mi recimo ti objasni ako ti je jasna.


Као што Кримљани данас не желе Украјину, тако ни Косовари нису желели Србију.

Šta su to Krimljani i Kosovari? Narodi?


Није Косово било српско власништво па га је Србији неко отео.

Ma nemoj! Upravo je oteto. Decenijskim pritiskom na iseljavanje Srba uz svesrdnu pomoć komunista.


Оно је, и онда и данас, припадало најпре тамошњим Албанцима, који су Србију доживљавали као државу у којој су изложени националној сеграгацији.

Kada je to onda? Jer i onda kada je zabranjen povratak za 300000 Srba na Kosovo? I kada su ga naselili Albancima Envera Hodže. Reci ako ti treba još činjenica? I o kojoj segregaciji pričaš.To je fraza kojom su pravdane secesionističke namere. Pročitaj nešto i o prizrenskoj ligi.


"Губитак" Косова само је природни крај једне историјске путање, која се закотрљала давно, најмање у 19. веку.

Istorijska putanja koja se zakotrljala? Jel' treba ovo tumačiti?
Počelo u 19. veku? Pa jel' tada Srbija bila na Kosovu? Kako još tad izgubismo gore pomenuta prava na Kosovo? Lupetanja za medalju!












Inner Party Inner Party 17:24 26.03.2014

Re: Neozbiljan blog

blogov_kolac

I sada nam je Zapad kriv sto smo ovde gde smo, ...


Mnogi se - kao vi - veoma selektivno prave ludi, ne znam zašto.

Juče je Obama rekao da je bombardovanje 1999. bilo podrška borbi kosovskih Albanaca za slobodu. A šta su nam govorili tada? Da je bombardovanje tu da spreči genocid nad kosovskim Albancima.

Da li je bilo jedno ili drugo? Meni nije drago što se to sada lupa nekome o glavu, ali bih zaista voleo da se prizna greška i nepravda. Da li ce se to priznati? Pa, nece.

Zapad je mnogo više radio na tome da nam bude neprijatelj, nego što smo mi IKAD mogli da uradimo da se nametnemo kao prijatelji Zapada. I to je fakat koji samo neko zlonameran može da prenebregne ...

PS

U principu vam se zahvaljujem, jer ste me inspirisali na novi blog. Ali sačekacu sledecu nedelju za to ...
anfieldroad anfieldroad 23:17 26.03.2014

Re: Neozbiljan blog

Pa valjda onaj koji iznese neku tezu treba da to i ilustruje.
Ali naravno vi ste zastupnici teze da se dokazuje nevinost a ne krivica!
Alal vera na rezonu!



Kontradiktorno, ponovo. Sami ste rekli da je u ( slazem se, cak i predugom) komentaru Blogov kolac rekao gomilu "niceg novog", a onda u istoj recenici da nista od tih vec poznatih stvari nije tacno. Covek je nabrojao gomilu primera, od Panica kao zapadnog aduta koji gubi, a mi glasamo za Slobu,npr. Uostalom eno ga gore njegov text, pa ga ponovo procitajte. Vi, naprotiv diskvalifikujete sve njegove tvrdnje time da "nista nije tacno". Ako sve to nije nista novo, tesko je verovati da bas nista nije istinito. To je nemoguc dijalog, odnosno negacija istog. A ovde na blogu, ipak treba da razgovaramo.
milojep milojep 01:31 27.03.2014

Re: Neozbiljan blog

anfieldroad
Pa valjda onaj koji iznese neku tezu treba da to i ilustruje.
Ali naravno vi ste zastupnici teze da se dokazuje nevinost a ne krivica!
Alal vera na rezonu!



Kontradiktorno, ponovo. Sami ste rekli da je u ( slazem se, cak i predugom) komentaru Blogov kolac rekao gomilu "niceg novog", a onda u istoj recenici da nista od tih vec poznatih stvari nije tacno. Covek je nabrojao gomilu primera, od Panica kao zapadnog aduta koji gubi, a mi glasamo za Slobu,npr. Uostalom eno ga gore njegov text, pa ga ponovo procitajte. Vi, naprotiv diskvalifikujete sve njegove tvrdnje time da "nista nije tacno". Ako sve to nije nista novo, tesko je verovati da bas nista nije istinito. To je nemoguc dijalog, odnosno negacija istog. A ovde na blogu, ipak treba da razgovaramo.


Izvinjavam se ako nisam bio jasan. Nisam mislio da sve što je iznešeno nije tačno nego da ništa novo-iznešeno nije pametno pa ni tačno! I tu sam hteo otvoriti mesta dialogu navodeći jedan momenat koji bi ,eto, mogao biti nov a to je da smo 'mi' neki baštinici antizapadnih vrednosti. I tu sam tražio objašnjenje verujući da ne postoji primer neke univerzalne zapadne vrednosti kojoj je Srbija smetnja.




anfieldroad anfieldroad 02:48 27.03.2014

Re: Neozbiljan blog

Izvinjavam se ako nisam bio jasan. Nisam mislio da sve što je iznešeno nije tačno nego da ništa novo-iznešeno nije pametno pa ni tačno! I tu sam hteo otvoriti mesta dialogu navodeći jedan momenat koji bi ,eto, mogao biti nov a to je da smo 'mi' neki baštinici antizapadnih vrednosti. I tu sam tražio objašnjenje verujući da ne postoji primer neke univerzalne zapadne vrednosti kojoj je Srbija smetnja.


Bili ste sasvim jasni, ali niste rekli ovo sto kazete sada.
Vi zapravo hocete da napravite ovakvu konstrukciju - Nista od onoga sto je napisao Blogov kolac nije tacno, osim sto je potpuno tacno ono sto on uopste nije rekao. Lagano je proveriti. Treba samo ponovo pogledati dosadasnje komentare. Koga ne mrzi naravno
rade.radumilo rade.radumilo 10:03 27.03.2014

Re: Neozbiljan blog

I sam si priznao da si lupetao.Fin napredak. A vidim potrudio si se da nađeš jedan jedini komentar gde me mrzelo da komentarišem zbog očiglednih gluposti.Ali evo kada provociraš da obrazložim:


Jok, trudio sam se da nađem komentar u kome se bilo šta obrazlaže (hteo sam drugu stvar da napišem u komentaru), ali nisam uspeo, a prekopah podosta blogova. Ovaj je odabran kao najilustrativniji jer nema visok stepen konteksta.
milojep milojep 15:34 27.03.2014

Re: Neozbiljan blog

anfieldroad



Ništa novo,pametno pa ni tačno nisi rekao u ovom silnom drvljenju!

Trebao/hteo sam reći:
-Ništa novo a pametno, a samim tim i tačno, nisi rekao u ovom silnom drvljenju!

I u tom prvom komentaru ,kao što rekoh, navedoh primer iz 'drvljenja' koji je nov, ali nije pametan, oko srpskog otpora zapadnim vrednostima...

Izvinio sam se za nejasnu konstrukciju, pa nisi valjda poverovao da sam negirao i oko 900 meseci kojih je prošlo od 1941?
rade.radumilo rade.radumilo 16:28 27.03.2014

Re: Neozbiljan blog

Izvinuo sam se za nejasnu konstrukciju


Izvinuo šta? Nogu, ruku, leđa? Boli li?
milojep milojep 16:41 27.03.2014

Re: Neozbiljan blog

rade.radumilo
Izvinuo sam se za nejasnu konstrukciju


Izvinuo šta? Nogu, ruku, leđa? Boli li?


Za ponešto možeš biti i koristan! Izmenjeno.
nim_opet nim_opet 11:52 26.03.2014

Ehm...

A sve u prilog tezi da ovima na Zapadu apsolutno nije važno ko je ovde na vlasti, dok se igra po njihovom diktatu.


A kako bi bilo da ide prilog u tezi da ni meni apsolutno nije vazno ko je u Srbiji na vlasti, dok god zemlja funkcionise normalno, gradjanin ima prava ne samo na papiru nego i u zivotu, sudstvo je funkcionalno, privredu ne gusi birokratija, etatizam, kriminal i nerascisceni vlasnicki odnosi, mogu da hodam ulicom drzeci koga hocu za ruku, ministri ne zakljucuju tajne ugovore sakom i kapom i nemam sefa drzave/vlade koji stvara personalnu drzavu.
rade.radumilo rade.radumilo 12:46 26.03.2014

Re: Ehm...

A kako bi bilo da ide prilog u tezi da ni meni apsolutno nije vazno ko je u Srbiji na vlasti, dok god zemlja funkcionise normalno, gradjanin ima prava ne samo na papiru nego i u zivotu, sudstvo je funkcionalno, privredu ne gusi birokratija, etatizam, kriminal i nerascisceni vlasnicki odnosi, mogu da hodam ulicom drzeci koga hocu za ruku, ministri ne zakljucuju tajne ugovore sakom i kapom i nemam sefa drzave/vlade koji stvara personalnu drzavu.


Eh, ti bi sada ovde neku normalnu državu, sa normalnim institucijama dok se razrešava svetska politika i geopolitički uticaj Srbije na Pacifiku.
Aj kuš tamo i ako ti se ne sviđa, a ti idi u Dansku ili Norvešku ili Holandiju ili već neku od tih fašističkih zemlaja, koje se u se namerile ustanoviti novi svetski poredak.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana