Crkao mi - nam, modem !

Branislav Kovačević Cole RSS / 28.02.2008. u 13:11


Tako negde pri kraju radnog vremena, pred prošli vikend, modem mi je otkazao poslušnost, pa sam ostao bez konekcije sa internetom. Bože moj, reći će neko, pa šta....? Kako smo tolike godine živeli bez interneta, mailova....bloga? Ne kažem da se ne može, čak mi je i prijala ta vikend pauza, jes’ da sam propustio nekoliko očekivanih pisama, jedan zakazan razgovor sa školskim drugom, koga nisam video punih 30 godina, od kako je otišao u Australiju, jes’ da sam imao i neka druga posla...ali bilo mi je, u najmanju ruku, neobično. Dakle nije problem da li se može bez interneta, pa naravno da se može, ali odjednom sam se nekako osetio kao u gluvoj sobi, izolovan.

Imaš kompjuter, imaš internet, ali nemaš ispravnu tu malu napravu koja se zove modem, koja ti omogućava da se konektuješ (nadam se da je moje neznatno poznavanje kompjuterske tehnologije dovoljno da tako definišem modem!).

U čemu je bio problem?

Mora da se obavi servis, popravka....i za divno čudo, vrlo brzo su se pojavili majstori, stručnjaci. Ljubazni i rešeni da sve brzo poprave. Merili nešto, vrteli se oko kompjutera, peli na zgradu, na bandere...sve je u redu kažu, ali konekcije nema, pa nema. Dobro, vikend je, pa odložismo stvar za ponedeljak, prvi sledeći radni dan. I zaista dodjoše, opet merenje, kontrola kablova, razdelnika....Ja onako laički zaključujem da možda modem ne valja...Oni zavrteše glavom, sumnjičavo...“gde bih ja mogao to da znam?“ Pa dobro, odustajem! Dolazi pojačanje, nešto mladji majstor, vispren, spretan .....premeri i on nešto, stavi test modem i odmah reče:“Crkao Vam je modem !“ Pa, dobro, rekoh „Može da se popravi?“...“Nema popravke modema...a i ovo Vam je stari model, mora da se promeni !“

Rečeno uradjeno!

Novi modem brzo uspostavi vezu sa internetom i sve ponovo poče da funkcioniše, kako treba.

Pa se sad nešto mislim, ako je Srbija, geografski bar, u Evropi.....hm, možda je problem u modemu, u konekciji? Stari „model“ pa ne rade na istim talasnim dužinama, ne vredi ga ni popravljati!

Opasno po zivot!
Opasno po zivot!
 

MORA DA SE MENJA „MODEM“!

Ako se pogleda unazad 20-tak godina, skoro da nema ni jednog predsednika partije koji je podneo ostavku zbog neuspeha stranke, koji je smenjen....a oni su naši potencijalni „modemi“ koji treba da nas konektuju sa EU, ili se varam? Uzmimo za primer samo one najveće partije:

SPS - U vreme neprikosnovene vlasti Slobodana Miloševića, pa sve do danas on je apsolutno neprikosnoveni i nedodirljivi lider, na koga se svi pozivaju čak i danas, kada ga više nema medju živima! Imali su milionsko biračko telo, opštenarodnu podršku, nasledjenu infrastrukturu, basnoslovne finansijske mogućnosti, a danas su na ivici parlamentarnog cenzusa. Uprkos tome nije bilo značajnih turbulencija koje bi jednu garnituru zamenilo nekom drugom koja bi imala kritički odnos prema S.Miloševiću

SRS– Šta god ja mislio o načinu nastanka ove, danas svakako najveće (!) partije, Vojislav Šešelj (mesto boravka – Hag), još uvek je predsednik partije, koji se itekako pita za sve! Činjenica je da se danas nalaze u usponu, ali nam iskustvo govori da partija koja predje milionsku podršku vrlo brzo krene nizbrdo (pa mi se sve čini da nam je to jedina nada? )

SPO– Nema partije koja je od osnivanja više puta menjala svoju poziciju, od one prve velike opozicione stranke, preko partnerstva sa Miloševićem, do vanparlamentarne stranke i stranke ispod cenzusa. Ako se zna da je ona nastala nakon razlaza trijumvirata Drašković – Šešelj – Mirko Jović, da je medju prvima imala paravojne jedinice koje je podržavala (!), da je iznedrila jednog Velju Ilića, da nije želela (ucenjivala) da udje u DOS.....onda je potpuno prirodno da doživi takvu sudbinu. Ipak Vuk je Vuk i ne da se, pa je još uvek predsednik SPO.

DS – Svakako stranka sa najvećim intelektualnim kapacitetom, ali i stranka koja je sve vreme imala unutrašnje probleme, počevši od prvog predsednika Dragoljuba Mićunovića, koji je nakon stranačkog poraza od Zorana Djindjića, napravio svoju partiju DC (Demokratski centar), Vojislava Koštunice, koje svoje frakcionaštvo i neslaganje definisao izlaskom iz DS-a i formiranjem DSS-a, preko Batića, koji je izašao iz DS-a i iz DSS-a, napravivši DHSS, pa sve do skorašnjih dogadjaja i stvaranja Čedine frakcije i partije LDP-a. Posebnu priču u svemu tome predstavlja DSS i njen predsednik Koštunica, doktor, Vojislav, koji je uspeo da za 8 godina vlasti (SRJ, SCG, Srbija), promeni i treću državu, a da pri tom ostane na vlasti, koji je uspeo da opštenarodnu podršku dobijenu 5-tog oktobra 2000-te, koja se može porediti samo sa podrškom koju je imao Milošević 90-tih, potroši, a DSS vrati na poziciju koju su imali pre DOS-a, ispod parlamentarnog cenzusa. I nikom ništa.

Da ne govorim o drugim, manjim partijama, koje u većini slučajeva slede neslavnu tradiciju tzv. velikih partija., ili se ja ne sećam svih detalja, najbolje.

Dakle bilo nama kako bilo - nema ostavki – nema odgovornosti, ni političke, ni stranačke, a još manje državničke.

Dakle naši „modemi“ koji bi trebali da nam posluže kao konekcija sa EU ili su drugačije programirani ili su nesposobni, ali im to još uvek ne smeta da nas zaludjuju i konektuju isključivo u skladu sa ličnim interesima, pa me onda i ne čudi što smo u ćorsokaku već više od dve decenije.

„Modem“ MORAMO da zamenimo, ali i programiramo tako da postane kompatibilan sa EU internetom. U suprotnom vratićemo se golubovima-pismonošama, kao tradicionalnom načinu komuniciranja, a tada Velja & slični imaju najviše šansi.

Atačmenti



Komentari (131)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ludvig ludvig 13:21 28.02.2008

modemi

Dakle naši „modemi“ koji bi trebali da nam posluže kao konekcija sa EU ili su drugačije programirani ili su nesposobni, ali im to još uvek ne smeta da nas zaludjuju i konektuju isključivo u skladu sa ličnim interesima,

ajd što ne valjaju modemi nego je i kućište puno prašine a hard disk odavno pokvaren, a bogme ni ostali delovi nisu bolji.
Ja mislim a bi valjalo uloziti u novi kompjuter:))
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:28 28.02.2008

Re: modemi

ludvig
Dakle naši „modemi“ koji bi trebali da nam posluže kao konekcija sa EU ili su drugačije programirani ili su nesposobni, ali im to još uvek ne smeta da nas zaludjuju i konektuju isključivo u skladu sa ličnim interesima,

ajd što ne valjaju modemi nego je i kućište puno prašine a hard disk odavno pokvaren, a bogme ni ostali delovi nisu bolji.
Ja mislim a bi valjalo uloziti u novi kompjuter:))


Hm mogu da se slozim sa Vama, ali moje poznavanje tehnike nije tako dobro kao Vase...:)....Malo mi je dosta sve istih faca.....ajd da im damo po neku lentu, po neko odlikovanje, pa neka se maknu vishe...!!!
glog glog 13:29 28.02.2008

Re: modemi

Analiza je dobra, argumentovana. Dijagnoza tačna.Ali fali predlog rešenja. Kako do novog modema. Kako, kad većina računa na prste, u najboljem slučaju na računaljku. (To je ono sa drvenim kuglicama)
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:32 28.02.2008

Re: modemi

glog
Analiza je dobra, argumentovana. Dijagnoza tačna.Ali fali predlog rešenja. Kako do novog modema. Kako, kad većina računa na prste, u najboljem slučaju na računaljku. (To je ono sa drvenim kuglicama)


Pozove se mladji "majstor" kao u mom slucaju sa comp, pomogne mu se..i eto...a ostali u penziju, politicku!!!
poz
bkc
cecas cecas 13:24 28.02.2008

standardi

Ja mislim da su u pitanju Ruski modemi pa nisu kompatibilni sa EU konfiguracijom
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:29 28.02.2008

Re: standardi

cecas
Ja mislim da su u pitanju Ruski modemi pa nisu kompatibilni sa EU konfiguracijom



Ma to je neka rusko/kineska koprodukcija....uspesna, naravno!
poz
bkc
Atomski mrav Atomski mrav 13:35 28.02.2008

Re: standardi

Eh sad... nemojte se sprdati sa kineskim modemima. Osvojili su Kinezi tu tehnologiju sasvim fino... moj ADSL modem je Made in China i radi samo tako... :)
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:48 28.02.2008

Re: standardi

Atomski mrav
Eh sad... nemojte se sprdati sa kineskim modemima. Osvojili su Kinezi tu tehnologiju sasvim fino... moj ADSL modem je Made in China i radi samo tako... :)



E kad su Kinezi u pitanju...zanimljiva je informacija da su Kinezi dali vizu za nastup stonoteniskoj reprezentaciji KOSOVA...a sve u skladu sa podrrskom politici Srbije.....!!!
poz
bkc
Dilan Dog Dilan Dog 13:27 28.02.2008

Srpski pokret obnove

Branislav Kovačević Cole
SPO – Nema partije koja je od osnivanja više puta menjala svoju poziciju, od one prve velike opozicione stranke, preko partnerstva sa Miloševićem, do vanparlamentarne stranke i stranke ispod cenzusa. Ako se zna da je ona nastala nakon razlaza trijumvirata Drašković – Šešelj – Mirko Jović, da je medju prvima imala paravojne jedinice koje je podržavala (!), da je iznedrila jednog Velju Ilića, da nije želela (ucenjivala) da udje u DOS.....onda je potpuno prirodno da doživi takvu sudbinu. Ipak Vuk je Vuk i ne da se, pa je još uvek predsednik SPO.

Najprotiverčnija politička stranka u nas, a Vuk Drašković najprotivrečniji lider. Mada, žao mi je što ga nema u parlamentu. Tek onako...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:31 28.02.2008

Re: Srpski pokret obnove

Dilan Dog
Branislav Kovačević Cole
SPO – Nema partije koja je od osnivanja više puta menjala svoju poziciju, od one prve velike opozicione stranke, preko partnerstva sa Miloševićem, do vanparlamentarne stranke i stranke ispod cenzusa. Ako se zna da je ona nastala nakon razlaza trijumvirata Drašković – Šešelj – Mirko Jović, da je medju prvima imala paravojne jedinice koje je podržavala (!), da je iznedrila jednog Velju Ilića, da nije želela (ucenjivala) da udje u DOS.....onda je potpuno prirodno da doživi takvu sudbinu. Ipak Vuk je Vuk i ne da se, pa je još uvek predsednik SPO.

Najprotiverčnija politička stranka u nas, a Vuk Drašković najprotivrečniji lider. Mada, žao mi je što ga nema u parlamentu. Tek onako...



Neka njemu neko odlikovanje za ponesto i DOSTA! Uostalom to je vec vise puta najvljivao, kad god se neuspesno za nesto kandidovao....a posebno za mesto predsednika Srbije!
poz
bkc
Atomski mrav Atomski mrav 13:34 28.02.2008

Re: Srpski pokret obnove

Ma zaslužio je orden Svetoga Save sa ukršetnim mačevima i dva bela goluba... :(
Atomski mrav Atomski mrav 13:33 28.02.2008

Crk'o maršal...

... dragi Cole, zaključujem da se kod nas modemi menjaju samo kad - crknu. Šta da kažem nego - dabogda crkli svi ti naši stari, isluženi, nekompatibilni i neispravni modemi.
cecas cecas 13:35 28.02.2008

Re: Crk'o maršal...

Atomski mrav
... dragi Cole, zaključujem da se kod nas modemi menjaju samo kad - crknu. Šta da kažem nego - dabogda crkli svi ti naši stari, isluženi, nekompatibilni i neispravni modemi.


E i ja kazem !!!! Neka crknu !
ludvig ludvig 13:37 28.02.2008

Re: Crk'o maršal...

dragi Cole, zaključujem da se kod nas modemi menjaju samo kad - crknu. Šta da kažem nego - dabogda crkli svi ti naši stari, isluženi, nekompatibilni i neispravni modemi.


sram te bilo pozivaš otvoreno na linč:))
ima da sevne krivična prijava...
gradicevic gradicevic 13:38 28.02.2008

Re: Crk'o maršal...

A marsalice
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:40 28.02.2008

Re: Crk'o maršal...

gradicevic
A marsalice


Ajd svima koji se zalazzu da "crknu" modemi....nekako mi se vise svidja, uprkos svemu da ih zamenimo i to sto pre!!!
poz
bkc
Atomski mrav Atomski mrav 13:50 28.02.2008

Re: Crk'o maršal...

sram te bilo pozivaš otvoreno na linč:))

Šta vam je, Ludviže, pa ja samo priželjkujem bolje veze sa EU i sa svetom...
Atomski mrav Atomski mrav 13:51 28.02.2008

Re: Crk'o maršal...

Ajd svima koji se zalazzu da "crknu" modemi....nekako mi se vise svidja, uprkos svemu da ih zamenimo i to sto pre!!!

'Ajde, slažem se... samo, problem je što naš narod, bez obzira na sve muke, obožava te modeme... voli narod da sluša ono iiiiiiiiii....uuuuuuuuuu....krrrrrrrrrrrr....šššššššššššš....zoink...zoink...ššššššššš, pa to ti je...
gradicevic gradicevic 13:58 28.02.2008

Re: Crk'o maršal...

'Ajde, slažem se... samo, problem je što naš narod, bez obzira na sve muke, obožava te modeme... voli narod da sluša ono iiiiiiiiii....uuuuuuuuuu....krrrrrrrrrrrr....šššššššššššš....zoink...zoink...ššššššššš, pa to ti je...


Posto kod nas jos ne postoji cak ni zakon o propisnoj reciklazi elektronskog otpada, kad crkne nema vise da se koristi. U protivnom moze uvek da se upotrebi barem privremeno
jama jama 15:50 28.02.2008

Re: Crk'o maršal...

ima da sevne krivična prijava...

j.b.s prijavu samo nek crknu
DzoHusafet DzoHusafet 13:41 28.02.2008

EU ILI SMRT

...nema dalje
Boris Drenca Boris Drenca 13:42 28.02.2008

Postoji jedan postupak


Budući da nisam neki majstor kompjutera ovo prepričavam kao mali Đokica :

Kada kompjuter zariba definitivno postoje dva postupka koje ljudi (korisnici istog) primenjuju. Jedan je jednostavan i može ga primeniti bilo ko. To je resetovanje . Ima malo dugme koje se pritisne ili se istovremeno pritisne ctrl+alt+delete. Na taj način se malo šokira sistem i on praktično nastavi da radi isto kao i do tada (možda malo odglavljeno). To je nešto što se kompjuterima najčešće dešava.

Druga metoda je "formatiranje" . To ne može svako da uradi ali na taj način se praktično izbriše sve sa hard diska i mašina se oslobađa za instaliranje novog svežeg sistema. Najvažnije je to što se na ovakav način uklanja dosta loših "pokvarenih" elemenata u sistemui što se on može ponovo podići čistiji i efikasniji. Nezgoda je što ovako stradaju i oni dobri i potrebni delovi koji nisu prethodno zaštićeni. Većina vičnijih mašinama preporučuje ovaj postupak jednom na nekoliko meseci. Čisto da se "pokvarenost i đubre" ne zapate.

Bio sam prisutan u nekoliko prilika kada je ljudima koji su se spremali da preuzmu vlast posle 5.10.2000. godine predlagano da umesto restartovanja kome su skloni primene formatiranje. Da na taj način bi se i neke dobre stvari izgubile ali bi svakako mašina preživela. Nije bilo spremnih da se to uradi. Plašili su se da su oni ti koji su
a) dobri a nezaštićeni
b) pokvarenost i đubre (ali dobro sakriveno)

kao što vidimo sistem je i dalje na ivici opstanka. Malo, malo pa crkne modem, pa zariba outlook, pa nam se adobe zakoci, na kraju će i word da zeza.....

gradicevic gradicevic 13:50 28.02.2008

Re: Postoji jedan postupak

Ima i jedan vrlo opasan postupak ''system restore" kada makinu vratis u bilo koju tacku promene od trenutka instaliranja. Bojim se da je takvih dobrih tacaka u nasoj makini premalo.
pozz za bkc.
Boris Drenca Boris Drenca 13:54 28.02.2008

Re: Postoji jedan postupak


Hvala na dodatku. Ja bas i nisam kompjuterski vešt ali zapamtiću ovo....
Atomski mrav Atomski mrav 13:57 28.02.2008

Re: Postoji jedan postupak

Uzmeš imidž hard diska...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:57 28.02.2008

Re: Postoji jedan postupak

Boris Drenca

Hvala na dodatku. Ja bas i nisam kompjuterski vešt ali zapamtiću ovo....


Moze, kazu po datumu....pa recimo na avgust 2000.te kada je DOS podrzao zajednickog kandidata za predsednika...ako tako nesto moze, ne bi bilo lose, da zamenimo kandidata..:)
Atomski mrav Atomski mrav 13:58 28.02.2008

Re: Postoji jedan postupak

Eh, Cole, system restore ipak ne može da napravi vremeplov od računara...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:59 28.02.2008

Re: Postoji jedan postupak

Atomski mrav
Eh, Cole, system restore ipak ne može da napravi vremeplov od računara...



STETA!!!
Boris Drenca Boris Drenca 13:59 28.02.2008

Re: Postoji jedan postupak

Ima i jedan vrlo opasan postupak ''system restore"


Što više razmišljam o ovoj mašini to više izgleda kao da je neko već uradio ovo. Ali daje mašina vraćena u trenutak kada njima to odgovara. ne nama nikako
gradicevic gradicevic 14:06 28.02.2008

Re: Postoji jedan postupak

Moze, kazu po datumu....pa recimo na avgust 2000.te kada je DOS podrzao zajednickog kandidata za predsednika...ako tako nesto moze, ne bi bilo lose, da zamenimo kandidata..:)


i menjas na datum ali nazalost bez mogucnosti drugih promena
carly carly 16:37 28.02.2008

Re: Postoji jedan postupak

Boris Drenca

To ne može svako da uradi ali


Nije bas toliko tesko

Inace pri promeni modema obavezno da se oducimo za kablovski ili DSL dial up cak i vrhunski nece nam omoguciti da postignemo bilo sta jednostavno prespor je
ceda_urosevic ceda_urosevic 13:56 28.02.2008

Voda u kablu

Ma, da Vam nije Cole voda ušla u kabal?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:57 28.02.2008

Re: Voda u kablu

ceda_urosevic
Ma, da Vam nije Cole voda ušla u kabal?


Mislim da nije...malo sam mator da mi voda udje u kabl ali i u ushi!!!
poz
bkc
Atomski mrav Atomski mrav 13:59 28.02.2008

Re: Voda u kablu

Čedo, Čedo... ne pratiš tekst. Lepo piše Cole da su se majstori penjali na banderu... dakle, nadzemni su kablovi u pitanju :)
ceda_urosevic ceda_urosevic 13:59 28.02.2008

Re: Voda u kablu

Ne bih se kladio. 'oće to, posebno ovih dana, kad se šećer, voda i ostali osvešćivači vraćaju u upotrebu... :)) poz
ceda_urosevic ceda_urosevic 14:00 28.02.2008

Re: Voda u kablu

Atomski, vidiš da sam još više u pravu. Znači sila "višeg" kabla je u pitanju... Onaj fazon -- i nebo je plakalo... :)
Atomski mrav Atomski mrav 14:05 28.02.2008

Re: Voda u kablu

Coco Rosie Coco Rosie 14:07 28.02.2008

Re: Voda u kablu

pre ce biti da su ponovo aktivirali one svedske detektore pa su otkrili da niste platili TV pretplatu javnom servisu.
...ko zna, mozda su sad u pitanju ruski detektori...
Jeremija Jeremija 14:01 28.02.2008

Nije samo do modema...

čtav hardver i softver treba menjati, kad je reč o srbiji. postojeći radi po principu "štapa i kanapa".
gradicevic gradicevic 14:47 28.02.2008

Re: Nije samo do modema...

posto se svi ustrucavate da date predlog ja cu da napravim konfiguraciju po svom ukusu, a vi je menjajte po zelji.

Maticna ploca: obavezno pouzdan japanac bez icega integrisanog (nabudzenog) u sebi
Procesor:duplo jezgro-svaku operaciju radi duplo brze, a najmanje trosi
Graficka karta: novije generacije, daje lepsu sliku
Napajanje: koje stiti makinu od strujnih udara i na koje imas garanciju min3 god.
Monitor: 22" plazma - besprekorna slika
Modem: Obavezno eksterni brzi, dial-up( na koje smo navikli) su spori i zastareli
Muzicka karta: nepotrebna , ionako nam trenutno nije do pesme.
Kuciste : Sto konfornije, da se moze lako nadogradjivati
HDD: Sa najvecom brzinom pristupa
Opticki uredjaji: Obavezno viseslojni
Kandidate, pardon proizvodjace komponenti biraj po sopstvenom ukusu.
Preporuka: Biraj japanske ili zapadnjacke, kinezi su najcesce skart
chole chole 15:21 28.02.2008

Re: Nije samo do modema...

Podrzavam predlog.
U potpunosti se slazem sa tobom.
Dolybell Dolybell 18:05 28.02.2008

Re: Nije samo do modema...

A gde vam je "miš?
Tastatura nije bitna, ali miš?
vnk vnk 20:28 28.02.2008

Re: Nije samo do modema...

Tacno Jeremija. Lako cemo za modem. U stvari nece nam ni trebati kad se jednom resimo ovog operativnog sistema - ADSL i nije tako skup kao sto se misli. Nema srece u Srbiji dok god je na Windowsu.
gradicevic gradicevic 22:33 28.02.2008

Re: Nije samo do modema...

Miseva ima na sve strane, a tastera pardon tastatura isto
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:02 28.02.2008

Nego htedoh da pitam

ume li neko od vas kompjuterasa da napravi neki "brojcanik "pa da napravimo glasanje/rang listu onih koji prvi treba da idu u polit.penziju.....? Ja cu, sastaviti pocetnu listu....ako treba!
Atomski mrav Atomski mrav 14:06 28.02.2008

Re: Nego htedoh da pitam

Cole, obrati se nekome sa B92, recimo D. Restaku...
Atomski mrav Atomski mrav 14:07 28.02.2008

Re: Nego htedoh da pitam

Mada mislim da nema dileme ko bi bio prvi na top-listi...
gradicevic gradicevic 14:12 28.02.2008

Re: Nego htedoh da pitam

a zar ovde iko govori o nasim dragim politicarima. Kakve oni veze imaju sa modernim tehnologijama i vremenima. Pa oni bi jos da oru plugom i volovima.
Dilan Dog Dilan Dog 14:05 28.02.2008

Manje partije

Branislav Kovačević Cole
Da ne govorim o drugim, manjim partijam


Ako smem da dodam: 1991, najpre se iz DS-a, izdvojaju se Nikola Milošević i Kosta Čavoški i osnivaju Srpsku liberalnu stranku. Kasnije su sarađivali sa DSS-om, da bi se relativno skoro, pre par godina kolektivni učlanili u DSS.
Imamo i Vuksanovića i njegov pokušaj obaranja Perišiča u PDS-u i Narodnu demokratsku stranku...
ko zna šta sve još ima, samo ne mogu da se setim...
Boris Drenca Boris Drenca 14:17 28.02.2008

Re: Manje partije

Imamo i Vuksanovića i njegov pokušaj obaranja Perišiča u PDS-u i


On je i Đinđića u DS pokušao da obori...razlika beše nešto malo....

Ima i deo DC koji je pokušao da se ujedini sa Socijaldemokratijom (uzgred šta je sa njima). Od Građanskog saveza se odvojio SDU.. .

Ako se pogleda unazad 20-tak godina, skoro da nema ni jednog predsednika partije koji je podneo ostavku zbog neuspeha stranke, koji je smenjen...


Nešto se ne sećam šta beše razlog da Vesna Pešić odstupi sa mesta predsednika GSS Tada je valjda Svilanović došao na to mesto pa posle podneo ostavku pa predsednik postala Nataša Mićić. Ako se dobro sećam sve je to bila jedna fina "mirna tranzicija vlasti".
Dilan Dog Dilan Dog 14:27 28.02.2008

Re: Manje partije

Boris Drenca
Imamo i Vuksanovića i njegov pokušaj obaranja Perišiča u PDS-u i


On je i Đinđića u DS pokušao da obori...razlika beše nešto malo....

Ima i deo DC koji je pokušao da se ujedini sa Socijaldemokratijom (uzgred šta je sa njima). Od Građanskog saveza se odvojio SDU.. .

Ako se pogleda unazad 20-tak godina, skoro da nema ni jednog predsednika partije koji je podneo ostavku zbog neuspeha stranke, koji je smenjen...


Nešto se ne sećam šta beše razlog da Vesna Pešić odstupi sa mesta predsednika GSS Tada je valjda Svilanović došao na to mesto pa posle podneo ostavku pa predsednik postala Nataša Mićić. Ako se dobro sećam sve je to bila jedna fina "mirna tranzicija vlasti".

Kad je bio izbor između Đinđića i Vuksanovića, rezultat glasanja na Skupštini DS-a je bio približno 520-480 za Điđića.
Ovo za DC i Socijaldemokratiju ne znam. A što se tiče same Socijaldemokratije, Vuka Obradovića je smenio onaj smrad Slobodan Orlić, što je ucenjivao Živkovića za podršku Vladi. Inače Vuk Obradović je pre neki dan umro, ako neko nije čuo. Kasnije se DA ujedinjuje sa Socijaldemokratijom i nastaje SDP... čini mi se da je tako nešto, zaboravio sam ...
Ovo u vezi sa GSS-om i za mene je misterija. Mislim, Nataša Mićić nije kapacitet, ako ćemo pravo, ne može da se uporedi ni sa V. Pešić ni sa Svilanovićem.
Atomski mrav Atomski mrav 14:29 28.02.2008

Re: Manje partije

Nema kapacitet al' zato ima dobre noge... :)
Dilan Dog Dilan Dog 14:33 28.02.2008

Re: Manje partije

Atomski mrav
Nema kapacitet al' zato ima dobre noge... :)

kakve ima noge? ovakve

ili ovakve
Boris Drenca Boris Drenca 14:37 28.02.2008

Re: Manje partije

Kasnije se DA ujedinjuje sa Socijaldemokratijom


DA njih sam zaboravio. Čović se pajtao sa penzosima a zatrim su penzosi valjda kolektivno ušli u SPS ali Čovićaa nema nigde....

Ne mogu da kažem da mi celata galerija likova nešto nedostaje ali je neverovatno koliko sam (mislim i svi zajedno) vremena gubio na njihove rastanke i sastanke.....

Ne znam samo dali su SDU i GSS sada učlanjeni u LPD ili ne...
Dilan Dog Dilan Dog 14:40 28.02.2008

Re: Manje partije

Boris Drenca
Kasnije se DA ujedinjuje sa Socijaldemokratijom


DA njih sam zaboravio. Čović se pajtao sa penzosima a zatrim su penzosi valjda kolektivno ušli u SPS ali Čovićaa nema nigde....

Ne mogu da kažem da mi celata galerija likova nešto nedostaje ali je neverovatno koliko sam (mislim i svi zajedno) vremena gubio na njihove rastanke i sastanke.....

Ne znam samo dali su SDU i GSS sada učlanjeni u LPD ili ne...

Čović je napravio samo koaliciju sa penzosima, a čini mi se da se penzosi nisu učlanili u SPS, nego da su samo podržali Mrkonjića. Nisam siguran.

SDU se nije učlanio u LDP, a i zanimljivo je zašto neće, a GSS se kolektivno učlanio u LDP, pa ne postoji više.
Boris Drenca Boris Drenca 15:08 28.02.2008

Re: Manje partije

Pravo da kažem od 2002. godine se ne bavim novinarstvom (čitam novine i gledam TV ali to nema veze sa bavljenjem) pa te nijansirane razlike u srpskim partijama ne registrujem i ne pamtim.. Mislim da bih mogao da se setim dosta detalja od pre toga ali koga to interesuje....

Sećam se jednog detalja iz skupštine Srbije kada se poslanik DSS (mislim) Vladan Batić hvalio novinarima logom političke partije koju će uskoro registrovati(DHSS). Mogao bih da proverim datum ali koga briga...

Ili onaj trenutak kada je opozicija sa Šešeljem (Bio tu Vuk, Mićun,...)dogovarala rušenje SPS vlade (Mislim da je u Vladi tada bio Dušan M. i njegova Nova Demokratija...)a Milošević raspustio skupštinu...posle Šešelj podržao Slobu i tako....
Boris Drenca Boris Drenca 15:22 28.02.2008

Re: Manje partije

SDU se nije učlanio u LDP, a i zanimljivo je zašto neće,


Zašto?
Dilan Dog Dilan Dog 15:36 28.02.2008

Re: Manje partije

Boris Drenca
SDU se nije učlanio u LDP, a i zanimljivo je zašto neće,


Zašto?

Zato što je SDU članica Socijalističke internacionale i sebe određuju kao modernu levicu- levi centar.
LDP je članica saveza evropskih liberalnih partija- ne znam tačan naziv, pa se onda postavlja pitanje identiteta tih partija. Odnosno to pitanje postavlja SDU. Ne može se biti i socijalista i liberal...

Dakle LDP je po ekonomskim pitanjima desnica, a po društvenim izrazita levica, a SDU kompletna levica- bar tako kažu.
Boris Drenca Boris Drenca 15:40 28.02.2008

Re: Manje partije

SDU kompletna levica- bar tako kažu.
dragan7557 dragan7557 16:59 28.02.2008

Re: Manje partije

Kasnije su sarađivali sa DSS-om, da bi se relativno skoro, pre par godina kolektivni učlanili u DSS.


Valjda ZARAĐIVALI ??? !
Dilan Dog Dilan Dog 17:05 28.02.2008

Re: Manje partije

dragan7557
Kasnije su sarađivali sa DSS-om, da bi se relativno skoro, pre par godina kolektivni učlanili u DSS.


Valjda ZARAĐIVALI ??? !

Ne znam da li su zarađivali, Srpska liberalna stranka mi ne deluje kao preterano zarađivačka- naročito ne Nikola Milošević. Više kao DSS iz 90-ih, samo još više puta umanjenih razmera pogodnih za mikroskopska posmatranja na društvenom planu :))
Stranka bez aktivnosti koja funkcioniše putem povremenih saopštenja.
sentinel26 sentinel26 18:34 28.02.2008

Re: Manje partije

Dilan Dog
Imamo i Vuksanovića i njegov pokušaj obaranja Perišiča u PDS-u i
Kad je bio izbor između Đinđića i Vuksanovića, rezultat glasanja na Skupštini DS-a je bio približno 520-480 za Điđića.

Sjećam se te skupštine DS-a kao da je bila juče. Razlika je bila nešto malo veća.

Čitav mjesec dana su na Studiju B i štampanim medijima, SPO i JUL finansirali veoma prljavu kampanju protiv Zorana.
Ako se ne varam, tada je i BoTa postao potpredsednik . Održao je jedan "prijeteći" govor, predsedničkim i potpredsedničkim kandidatima, najavom da će se on na narednoj skupštini kandidovati za predsednika, pokušavam da pronadjem taj tekst govora.

vnk vnk 20:25 28.02.2008

Re: Manje partije

Ja bih pre rekao ZARDJAVALI.
AlexDunja AlexDunja 14:14 28.02.2008

e, bkc:)))

nasla sam prigodnu pesmicu:))
the data-com.song
Oh give me a line which stays up all the time
and a modem which won't drop a bit
And nodes, by the peck, which all run up to spec.
And a telephone linemans' tool kit

Dee, dee, see em pee
(DDCMP)
Pee dee pee 10, see pee you
(PDP-10, CPU)
En ess pee, are jay E
(NSP, RJE)
En see el, see are see
(NCL, CRC)
E eye aye, are ess too 30 too
(EIA, RS-232)

We've now got a net, without any sweat
With routing and route-through to boot
And, quick as a wink, we've avoided Bisync
And distributed we can compute
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 14:22 28.02.2008

Ne mesati Firewall i Modem

Gospo'n Cole, ali pomesali ste uredjaje! SRS i SPS su firewall-i, uredjaji koji ogranicavaju pristup, sto u jednom, sto u drugom smeru. A DS je modem koji je malo starije proizvodnje, trebalo bi ga malo upgrade-ovati! :-P
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:26 28.02.2008

Re: Ne mesati Firewall i Modem

Vodzo Modzo
Gospo'n Cole, ali pomesali ste uredjaje! SRS i SPS su firewall-i, uredjaji koji ogranicavaju pristup, sto u jednom, sto u drugom smeru. A DS je modem koji je malo starije proizvodnje, trebalo bi ga malo upgrade-ovati! :-P



Ne bih da se mesam u ovu vrstu polemike....pretpostavljam da ste u pravu...:)
poz
bkc
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 14:39 28.02.2008

Re: Ne mesati Firewall i Modem

Modemom se ostvaruje konekcija. A kada ostvarite konektivnost, onda regulisete sigurnost. To vam se najbolje objasnjava jednim terazijama - na jednom tasu stoji sigurnost, na drugom konektivnost; sigurnost od Interneta je najveca kada nema konektivnosti, a konektivnost je najveca kada nema sigurnosti. Firewall je softver ili hardver pomocu kojeg ogranicavate konektivnost, i na taj nacin, povecavate sigurnost.

Zato htedoh reci - SRS i SPS su za izolaciju - na taj nacin oni su za 0% konektivnosti, pa pa se nikako ne mogu smatrati modemom, tj. oni bi da iskljuce modem. DS je ipak na strani ostvarivanja kakve - takve konekcije. To htedoh reci.

(ali s obzirom na situaciju, trenutno mozemo smatrati ili da je modem iskljucen, ili da je firewall podesen da je sve zabravljeno!!!!!!!!! :-P)
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:43 28.02.2008

Re: Ne mesati Firewall i Modem

Vodzo Modzo
Modemom se ostvaruje konekcija. A kada ostvarite konektivnost, onda regulisete sigurnost. To vam se najbolje objasnjava jednim terazijama - na jednom tasu stoji sigurnost, na drugom konektivnost; sigurnost od Interneta je najveca kada nema konektivnosti, a konektivnost je najveca kada nema sigurnosti. Firewall je softver ili hardver pomocu kojeg ogranicavate konektivnost, i na taj nacin, povecavate sigurnost.

Zato htedoh reci - SRS i SPS su za izolaciju - na taj nacin oni su za 0% konektivnosti, pa pa se nikako ne mogu smatrati modemom, tj. oni bi da iskljuce modem. DS je ipak na strani ostvarivanja kakve - takve konekcije. To htedoh reci.

(ali s obzirom na situaciju, trenutno mozemo smatrati ili da je modem iskljucen, ili da je firewall podesen da je sve zabravljeno!!!!!!!!! :-P)



Uffff slazzem se !!!!!!
dragoljub dragoljub 20:14 28.02.2008

Re: Ne mesati Firewall i Modem

Vodzo Modzo
Gospo'n Cole, ali pomesali ste uredjaje! SRS i SPS su firewall-i, uredjaji koji ogranicavaju pristup, sto u jednom, sto u drugom smeru. A DS je modem koji je malo starije proizvodnje, trebalo bi ga malo upgrade-ovati! :-P

jesu firewalli ali okrenuti u pogrešnom pravcu pa koče sve što se pokrene unutar sistema i resetuju svaki čas, a svako resetovanje ošteti OS pa on sve slabije radi a modem je toliko zastareo da više nema upgrad-a za njega pa čak su mu se i elektroliti rasušili tu samo preformatiranje pomaže i potpuno novi modem kablovski
Pedja Rafailovic Pedja Rafailovic 14:22 28.02.2008

Re: crk'o modem

„Modem“ MORAMO da zamenimo, ali i programiramo tako da postane kompatibilan sa EU internetom. U suprotnom vratićemo se golubovima-pismonošama, kao tradicionalnom načinu komuniciranja, a tada Velja & slični imaju najviše šansi.


Da, Cole, mora da se zameni modem, i to ne bilo kojim, vec kvalitetnim; takodje, neophodni su i opticki kablovi, kvalitetni ruteri, hubovi... ukratko- cela mreza mora da bude odlicno projektovana, standardizovana i sprovedena do svih korisnika. Tek tada, Velja i slicni nece dolaziti do izrazaja, inace:

Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:27 28.02.2008

Re: crk'o modem

Pedja Rafailovic
„Modem“ MORAMO da zamenimo, ali i programiramo tako da postane kompatibilan sa EU internetom. U suprotnom vratićemo se golubovima-pismonošama, kao tradicionalnom načinu komuniciranja, a tada Velja & slični imaju najviše šansi.


Da, Cole, mora da se zameni modem, i to ne bilo kojim, vec kvalitetnim; takodje, neophodni su i opticki kablovi, kvalitetni ruteri, hubovi... ukratko- cela mreza mora da bude odlicno projektovana, standardizovana i sprovedena do svih korisnika. Tek tada, Velja i slicni nece dolaziti do izrazaja, inace:




Uffff, sad cu jos nesto i da naucim....o toj meni nepoznatoj tehnologiji, ali se slazzem....a sta drugo kad sam laik za to!
poz
bkc
Taska Dana Taska Dana 14:43 28.02.2008

Re: crk'o modem


Meni se cini da su korisnici i dalje zbunjeni...ne znaju sta da rade.
A treba menjati i modem i sistem.
Ovo je sve : simni ja maskata, stavija maskata.....
Sum skinul maskata....U, bem ti facata.
Dolybell Dolybell 18:11 28.02.2008

Re: crk'o modem

Ala ga je opravio! Svaka mu čast! Ostali samo dugmići...
silver bullet silver bullet 14:45 28.02.2008

Upgraded model

I sad, Cole, jesmo li odustali od toga da nam modem bude Tadic?
Hocemo li da trazimo nekog drugog, kao onomad Djindjic sto je nasao Kostunicu?
Mada je to ispalo kukavicije jaje.
Imate li neki predlog?
Neki novi upgraded model?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:51 28.02.2008

Re: Upgraded model

silver bullet
I sad, Cole, jesmo li odustali od toga da nam modem bude Tadic?
Hocemo li da trazimo nekog drugog, kao onomad Djindjic sto je nasao Kostunicu?
Mada je to ispalo kukavicije jaje.
Imate li neki predlog?
Neki novi upgraded model?



Pa u cemu bi se ogledala promena, ako ja predlazem...jer i ja pripadam klasi matorih, bar po godinama.,...
poz
bkc
PS. a rekao sam djindjicu da ce sa njim biti problema (avgusta 2000/te)....ali....ja sam bio mala stranka//// a mali se ne pitaju, a veliki ne odgovaraju...
poz
bkc
Atomski mrav Atomski mrav 14:52 28.02.2008

Re: Upgraded model

a mali se ne pitaju, a veliki ne odgovaraju...

Tja... tužno i istinito :(
MILAN MICHA JOVANOVICH MILAN MICHA JOVANOVICH 15:07 28.02.2008

MODEMI i KONTROLA MODEMA I JOSS KOJECCEGA

Dragi Cole,


Jos u vreme kad je opostojao DOS, a Ti bio poslanikom, ministarstvo na cijem je ccelu bio po svem' znameniti Dussan Mihajlovich, uz pomoch EU, nabavilo je savremenu opremu - koja je izmedju ostalog demokratskim vlastima putem interneta, on-line-a , omoguchavala ''njusskanje'' po privatnim raccunarima (dovoljno je da modem radi i da se ima internet veza).

Sta se posle desavalo i sta se desava sa tim kapacitetima kontrole nije mi poznato. Ali, koliko jucce time su se bavili i Ustavni sud i Vlada i opozicija - u Nemacckoj.

Mi dakako imamo preccih tema, ali drzim kako ni ova nije zanemarljiva - kad vec i ministri vlade tvrde da se onima koji misle razliccito od njih ne moze garantovati licna beybednost......

Pa sad Ti vidi....Ili si mozda preciznije upoznat sa zakonskim propisima i ''podaktima'', tj. koliko su nassi kompjuteri i ono u njima zasticheni od njusskanja po njima i kontrole, osim one koju dozvoli SUD!_!
Taska Dana Taska Dana 15:13 28.02.2008

Re: MODEMI i KONTROLA MODEMA I JOSS KOJECC

Eno ga i bora corba cilja ciljnu grupu.....ne odvaja se od velje.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:19 28.02.2008

Re: MODEMI i KONTROLA MODEMA I JOSS KOJECC

MILAN MICHA JOVANOVICH
Dragi Cole,


Mi dakako imamo preccih tema, ali drzim kako ni ova nije zanemarljiva - kad vec i ministri vlade tvrde da se onima koji misle razliccito od njih ne moze garantovati licna beybednost......

Pa sad Ti vidi....Ili si mozda preciznije upoznat sa zakonskim propisima i ''podaktima'', tj. koliko su nassi kompjuteri i ono u njima zasticheni od njusskanja po njima i kontrole, osim one koju dozvoli SUD!_!



Nema precih tema od zastite privatnosti, imovine i svega drugoga!!! Tako i tamo sve pocinje i zavrsava se....
poz
bkc
sentinel26 sentinel26 15:37 28.02.2008

MODEMI i KONTROLA MODEMA I JOSS KOJECC

Poštovani gosn Cole,

Pa vi ste lošije prošli od mene. Meni nije crkao modem ali jeste "telefon", imao sam internet vezu ali je telefon bio "mrtav" cijelo prijepodne.

Takodje dolazili majstori, ja pozvao, pronjuškali svako ćoše svaki djelić kabla i ništa, veza iznenada došla dok su oni bili kod mene. Ništa nijesu mijenjali (a ne bih to ni dozvolio).

Nijesam htio da im kažem da znam da takva vrsta "kvara" nije moguća kod mene, nego kod njih, tj. u centrali.

Naravno ja odavno znam da bi bili radi ubaciti tu "destilovanu" vodu, iako za time nemaju nikakve potrebe jer ja sve govorim javno i otvoreno.

Na njihovu veliku žalost, sve mi jedno da li znaju ili ne znaju, imam mogućnosti i da telefoniram i da šaljem internetom poštu koju oni ne bi mogli da kontrolišu.
Daće bog da mi to neće trebati nikada.

A srbijanski politički modem je stvarno crkao. Koštunica izjavio da neće biti ugradnje novoga prema EU, samo interni
KGB kratkotalasni sa ograničenim dometom. Može mu se.
Poz.

chole chole 15:51 28.02.2008

Re: MODEMI i KONTROLA MODEMA I JOSS KOJECCEGA

Savet za ubuduce.
Koristite racunare APLLE. Nemaju kuciste, tj. imaju samo ekran i tastaturu. Naj noviji modeli imaju odlicnu konfiguraciju i nepostoji "prodor" u sistem. Skuplji su ali bezbedniji.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:57 28.02.2008

Re: MODEMI i KONTROLA MODEMA I JOSS KOJECC

chole
Savet za ubuduce.
Koristite racunare APLLE. Nemaju kuciste, tj. imaju samo ekran i tastaturu. Naj noviji modeli imaju odlicnu konfiguraciju i nepostoji "prodor" u sistem. Skuplji su ali bezbedniji.



Hvala Chole,
posalji jedan,,,,,za probu,..hahahaha
pozdrav
bkc
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:59 28.02.2008

Re: MODEMI i KONTROLA MODEMA I JOSS KOJECC

sentinel26
Poštovani gosn Cole,

A srbijanski politički modem je stvarno crkao. Koštunica izjavio da neće biti ugradnje novoga prema EU, samo interni
KGB kratkotalasni sa ograničenim dometom. Može mu se.
Poz.



Sto rece jedan,,,,Bolje da cuju od mene integralno, nego da prepricavaju uvek jos ponesto dodaju...!!!"
poz
bkc
dragan7557 dragan7557 17:02 28.02.2008

Re: MODEMI i KONTROLA MODEMA I JOSS KOJECC

Nema precih tema od zastite privatnosti, imovine i svega drugoga!!!


ČIJE ????
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 17:13 28.02.2008

Re: MODEMI i KONTROLA MODEMA I JOSS KOJECC

dragan7557
Nema precih tema od zastite privatnosti, imovine i svega drugoga!!!


ČIJE ????


Svih onih koji su je stekli legalno....ako je to bilo pitanje?
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:42 28.02.2008

Bata Cole,

ovo što chole predlaže je majka...videla sam pre neki dan tog Aplla, jes' da mi kompjuteri nisu slabost, ali ovaj je super, već sam počela da lobiram i potsećam Žmua da mi je uskoro rođendan...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 17:46 28.02.2008

Re: Bata Cole,

Jelica Greganović
ovo što chole predlaže je majka...videla sam pre neki dan tog Aplla, jes' da mi kompjuteri nisu slabost, ali ovaj je super, već sam počela da lobiram i potsećam Žmua da mi je uskoro rođendan...



I meni, i meni.,.....01.majaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
poz
bkc
Dolybell Dolybell 18:29 28.02.2008

Re: MODEMI i KONTROLA MODEMA I JOSS KOJECC

Nema precih tema od zastite privatnosti, imovine i svega drugoga!!! Tako i tamo sve pocinje i zavrsava se....

Kod nas ta logika ne važi.
Privatnost ne postoji. Ceo komšiluk zna šta imaš.
( Još te mrze zbog toga )
Imovinu štitimo principom da komšiji crkne krava.
A onda požele da i njima crkne krava, da ne bi
oni kojima je krava crkla, dolazili da traže mleko na zajam, za decu.

Nema te zaštite koja ne može biti probijena.
Jedini način da zaštitiš komp je da ga nikad ne uključiš.
Vrlo je efikasan.



carly carly 18:34 28.02.2008

Re: Bata Cole,

Dzaba bacate pare. Dovoljno sposoban i dobrom voljom ili novcem ili puskom ili batinama ili ucenom ili...... pokrenut covek moze da provali u bilo koji komp za 40 min u proseku. Tako da ko zna i ko hoce moze. Jedina bezbenost je off line ali na tom planu se koriste druge alatke.

FIREWALL NA DELU: danas zabranise akciju "Evropa nema alternativu" kao prevantivno zbog toga i toga posle se nesto nakaradno skupise i dadose prozor ambasadi Slovenije.
Dolybell Dolybell 18:46 28.02.2008

Re: Bata Cole,

druge alatke


Misliš nekoliko kompjutera naizmenično ?
carly carly 20:01 28.02.2008

Re: Bata Cole,

ako si offline onda rade bubice mikrofoni kamerice brizne komsije itd a moze i po kratkom postupku ono kao ti si mi nesto sumljiv ajde da prosetas sa nama
Palilula Palilula 15:58 28.02.2008

Back-up

Da li imamo neki back-up za blog (u slucaju da ovaj nestane)?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:20 28.02.2008

Re: Back-up

Palilula
Da li imamo neki back-up za blog (u slucaju da ovaj nestane)?


Valjda nece.....ali imam ja...!
poz
bkc
anagard anagard 15:58 28.02.2008

Dopun i komentar

U nabrajanju izdanaka DS-a, zaboraviste Liberale Nikole Miloševića, kao i Labusovu G17, takodje ne napomenuste da je Koštunica, navodno stranku oformio, iz razloga dubokog neslaganja većine u DS- za ulazak u tadašnji DEPOS, kao i da je Koštunica tačno godinu dana kasnije, po cepanju DS-a(1992.god.), i ulazku u DEPOS, pocepao i taj isti DEPOS(1993.god). Takodje ste zaboravili stranku Slobodana Vuksanovića. Ko će ga znati možda sam i ja nešto propustila.
E, sada na temu pomenutih modma, konekcija i sl. Pomenuste, takodje, da Demokratska stranka okuplja najviše intelektualaca. Da, u odnosu na Novu Srbiju, takodje to da možda važi za Beograd, ali verujte da u jednom opštnskom odboru, grada koji broji 100 000 st. (namerno ne pominjem ime grada), nema ni jednog jedinog fakultetski obrazovanog člana odbora. Taj opštinski odbor ima i svog narodnog poslanika (srednja tehnička škola), taj opštinski odbor ima svog načelnika okruga koji osim što je bio JUL, ne koristi računar (sam priča o djavoljoj spravi), i ako je jedan od uslova za ovo nameštenje bilo i to. Imali su jednog ozbiljnog pravnika (Beogradski univerzitet), ali su ga izbacili jer je bio nepodnošljiva konkurencija ostalima.
Inače vrh DS-a podrobno je upoznat sa karakteristikama svojih kadrova.
Radi se o tome da bi svaka konekcija bila potez samouništenja, obzirom da bi maskice pale. Sažeto: LAŽNE VELIČINE BOJE SE BLIZINE
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:18 28.02.2008

Re: Dopun i komentar

anagard
U nabrajanju izdanaka DS-a.......................

Radi se o tome da bi svaka konekcija bila potez samouništenja, obzirom da bi maskice pale. Sažeto: LAŽNE VELIČINE BOJE SE BLIZINE



Nisam imao nameru da sveobuhvatno i detaljno opisujem sve dogadjaje raskole, frakcije....bilo bi potrebno daleko vise vremena i prostora! samo sam napomenuo, neke stvari...koliko da se prisetimo. Sto se tice DS/a, uprkos tome sto Vi kazete DS objektivno okuplja najveci intelektualni potencijal...e sad ko se kako, gde i zasto probio do funkcija moracemo da pitamo DS...za pocetak.
poz
bkc
anagard anagard 17:27 28.02.2008

Re: Dopun i komentar

Bitno je da napomenem da nisam član DS-a, pomenuti kadrovi me vredjaju kao gradjanina, Od silnih priča o stručnosti, poštenju, evropskim principima,... ostadoše samo unutarstranački ratovi, sujetom i egoizmom isprovocirani. Nekako mi je žalosna ta mediokritetska družina, sa kojom, sticajem okolnosti često moram da kontaktiram. Uzgred ako u unutrašnjoj organizaciji postoji princip negativnog selektovanja, on se po definiciji aplicira i na društvo. Ne bih da trivijalizujem, ali mi se Vuk Jeremić nameće kao eklatantan primer pogrešne osobe na važnom mestu. Da li zaista mislite, da funkcioneri i stranački drugari Vuka Jeremića, ne uvidjaju nedostatke u njegovoj pojavi, komuniciranju, pristupu , nedoraslosti pozivu... Čini se da je on idealna figura za manipulaciju od strane nekog, ili nekih, obzirom da je kao "modem" neupotrebljiv. Kada najveća stranka u vlasti, na najistaknutije pozicije države, upotrebljava neupotrebljive "modeme", onda samo zamišljajte kako to izgleda na mestima koja su daleko od očiju javnosti (mislim na manje sredine, poput one u kojoj ja živim)
Sve ovo u stvari i pišem zato što mi je krivo, obzirom da stalno navijam i pomažem opcije, koje me na kraju priče ponize. Čemu zapravo služe obrazovani kadrovi, bilo koje stranke, ako se ne stavljaju u sluzžbu ideje i njene primene, kada se za to dobije prilika.
(Za pomenutog Jeremića ne mislim da je neobrazovan, već da je neobrazovan i netalentovan za poslove koji su mu povereni)

Dilan Dog Dilan Dog 17:33 28.02.2008

Re: Dopun i komentar

anagard
Bitno je da napomenem da nisam član DS-a, pomenuti kadrovi me vredjaju
kao gradjanina, Od silnih priča o stručnosti, poštenju, evropskim
principima,... ostadoše samo unutarstranački ratovi, sujetom i egoizmom
isprovocirani. Nekako mi je žalosna ta mediokritetska družina, sa
kojom, sticajem okolnosti često moram da kontaktiram. Uzgred ako u
unutrašnjoj organizaciji postoji princip negativnog selektovanja, on se
po definiciji aplicira i na društvo. Ne bih da trivijalizujem, ali mi
se Vuk Jeremić nameće kao eklatantan primer pogrešne osobe na važnom
mestu. Da li zaista mislite, da funkcioneri i stranački drugari Vuka
Jeremića, ne uvidjaju nedostatke u njegovoj pojavi, komuniciranju,
pristupu , nedoraslosti pozivu... Čini se da je on idealna figura za
manipulaciju od strane nekog, ili nekih, obzirom da je kao "modem"
neupotrebljiv. Kada najveća stranka u vlasti, na najistaknutije
pozicije države, upotrebljava neupotrebljive "modeme", onda samo
zamišljajte kako to izgleda na mestima koja su daleko od očiju javnosti
(mislim na manje sredine, poput one u kojoj ja živim)
Sve ovo u stvari i pišem zato što mi je krivo, obzirom da stalno
navijam i pomažem opcije, koje me na kraju priče ponize. Čemu zapravo
služe obrazovani kadrovi, bilo koje stranke, ako se ne stavljaju u
sluzžbu ideje i njene primene, kada se za to dobije prilika.
(Za pomenutog Jeremića ne mislim da je neobrazovan, već da je neobrazovan i netalentovan za poslove koji su mu povereni)

Mislim da Jeremić i nije član DS-a. Mene nervira njegova prepotentnost. Ali što je loš za ministra?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 17:41 28.02.2008

Re: Dopun i komentar

anagard
Bitno je da napomenem da nisam član DS-a, p



Nemam sta da dodam, ali ni oduzmem.....Normalne ljude brine stanje u partijama na koje se moze racunati , pa Vas zbog toga savrseno razumem....
poz
bkc
Dolybell Dolybell 18:16 28.02.2008

Re: Dopun i komentar

(Za pomenutog Jeremića ne mislim da je neobrazovan, već da je neobrazovan i netalentovan za poslove koji su mu povereni)


Takoreći nekompetentan. Neće biti da mu je Zoran objasnio gde
su vrata samo zbog nekompetencije...
Dolybell Dolybell 18:20 28.02.2008

Re: Dopun i komentar

Ali što je loš za ministra?


Ali ima pedigre!
Važno je da je sprečio Albance u Sofiji.
Sad se time hvali što je nekome podmetnuo nogu,
kakav će to bumerang biti !

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana