Život

Pravoslavni peder: Epilog i komentari

Jaril RSS / 10.04.2014. u 09:02

Ова моја исповест је написана и објављена на српском Интернету пре шест година. Том приликом су бројни мејлови открили да има још много људи, од клинаца па до старијих, који су прошли или пролазе кроз слични унутрашњи конфликт. И данас упознајем људе који пролазе кроз слично и који жуде за мало унутрашњег мира. 

 

 

Сањам о дану када ће ова и сличне приче постати неразумљиви испад прошлости. 

 

 

 



Komentari (242)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

babmilos babmilos 13:14 11.04.2014

.

Orthogay je po definiciji stanje koje vodi ekstremima. I koliko god ti ekstremi bili zahtevni za jedinku koja ih doživljava, oni nisu nužno loši po nas ostale, jer umeju da vode ka izuzetnim (pre svega ali nei jedino) umetničkim dostignućima. Tako posmatrano, tvoj san o normalizaciji orthogay stanja nas dovodi do pitanja društvenog odnosa prema tabuima. Ako zaista detabuiziramo sve sive zone ljudskih želja i/ili ponašanja, ako se Homo Sapiens bez zadrške prihvati as is, uklanjamo li na taj način i prostor za napredovanje kroz borbu za razrešavanje ličnih konflikata? Svi mi, bili strejt ili gej, religiozni ili ateisti, odrastamo kroz suočavanje sa do or die situacijama. Čini mi se da sistematsko i opštedruštveno suprostavljanje fizičkom nasilju nad drugačijima može da bude razumna mera dokle bi u detabuizaciji trebalo ići.
Jaril Jaril 15:32 11.04.2014

Re: .

babmilos
Orthogay je po definiciji stanje koje vodi ekstremima. I koliko god ti ekstremi bili zahtevni za jedinku koja ih doživljava, oni nisu nužno loši po nas ostale, jer umeju da vode ka izuzetnim (pre svega ali nei jedino) umetničkim dostignućima. Tako posmatrano, tvoj san o normalizaciji orthogay stanja nas dovodi do pitanja društvenog odnosa prema tabuima. Ako zaista detabuiziramo sve sive zone ljudskih želja i/ili ponašanja, ako se Homo Sapiens bez zadrške prihvati as is, uklanjamo li na taj način i prostor za napredovanje kroz borbu za razrešavanje ličnih konflikata? Svi mi, bili strejt ili gej, religiozni ili ateisti, odrastamo kroz suočavanje sa do or die situacijama. Čini mi se da sistematsko i opštedruštveno suprostavljanje fizičkom nasilju nad drugačijima može da bude razumna mera dokle bi u detabuizaciji trebalo ići.


Ово је врло занимљива перспектива о којој и те како треба поразмислити.
Filip2412 Filip2412 16:19 11.04.2014

Come out, come out, wherever you are!

ja sam skoro naucio odakle je ono COME OUT :)



Jaril Jaril 23:45 11.04.2014

Re: Come out, come out, wherever you are!

ja sam skoro naucio odakle je ono COME OUT :)

Ја сам научио сад.
Filip2412 Filip2412 00:17 12.04.2014

Re: Come out, come out, wherever you are!

Ја сам научио сад.
Pogledaj dokumentarac o ovom filmu na Democracy Now, bas zanimljivo. Ima mnogo socijalno politickih poruka, a mnogo konotacija i znacenja su kasnije davani, jednostavno neiscrpni je izvor raznoraznih poruka

http://www.democracynow.org/2008/12/25/a_tribute_to_yip_harburg_the
anfieldroad anfieldroad 16:44 11.04.2014

jedan pozitivan primer..


Iskreno, zapanjili su me mnogi komentari o svestenicima SPC. Iako kao ateist nemam poseban razlog da ih branim, voleo bih da pomenem jedan primer sjajnog coveka i jedinstvenog svestenika.
Naime, jedno vreme sam ziveo u jednoj evropskoj metropoli u kojoj je postojala izmedju ostalih pravoslavnih crkava i nasa, srpska. Staresinu crkve su mi predstavili ubrzo po dolasku. Izgledao je "hristoliko", mlad, duge plave kose i brade i blagog pogleda. Obratio mi se otvoreno i bez uvijanja rekao da za nase ljude odvaja najbolju ganju ( vutru ) i da mu se obratim ako mi bude potrebna. Iznenadjen, misleci da je ili neko zezanje u pitanju ili je tip neka vrsta pandurske navlake kakvih vec ima po Evropi, odbio sam ga ljubazno. Medjutim, kako je covek otisao, saznao sam od ostalih nasih ljudi da je njegova sema najpouzdanija u gradu, da ne krajcuje uopste i da radi samo sa nasim ljudima. Ne zeli da srpski klinci imaju probleme sa murijom ili lokalnim gangsterima, pa eto, nabavlja dobru robu. I bila je dobra. Njemu zelim iskreno sve najbolje u zivotu. Doci ce uskoro dan kada ce njegov gest biti pravilno ocenjen.
Ovo nije izmisljena prica,a ni provokacija. U odnosu na jezive prljavstine koje smo procitali ovde ne moze ni da bude, jasno je svima nadam se...
A i poruka ( pouka ) price je nadam se jasna, posebno manjinama koje nisu uvek i samo seksualne ili nacionalne.
gavrilo gavrilo 19:42 11.04.2014

Re: jedan pozitivan primer..

anfieldroad

Iskreno, zapanjili su me mnogi komentari o svestenicima SPC. Iako kao ateist nemam poseban razlog da ih branim, voleo bih da pomenem jedan primer sjajnog coveka i jedinstvenog svestenika.
Naime, jedno vreme sam ziveo u jednoj evropskoj metropoli u kojoj je postojala izmedju ostalih pravoslavnih crkava i nasa, srpska. Staresinu crkve su mi predstavili ubrzo po dolasku. Izgledao je "hristoliko", mlad, duge plave kose i brade i blagog pogleda. Obratio mi se otvoreno i bez uvijanja rekao da za nase ljude odvaja najbolju ganju ( vutru ) i da mu se obratim ako mi bude potrebna. Iznenadjen, misleci da je ili neko zezanje u pitanju ili je tip neka vrsta pandurske navlake kakvih vec ima po Evropi, odbio sam ga ljubazno. Medjutim, kako je covek otisao, saznao sam od ostalih nasih ljudi da je njegova sema najpouzdanija u gradu, da ne krajcuje uopste i da radi samo sa nasim ljudima. Ne zeli da srpski klinci imaju probleme sa murijom ili lokalnim gangsterima, pa eto, nabavlja dobru robu. I bila je dobra. Njemu zelim iskreno sve najbolje u zivotu. Doci ce uskoro dan kada ce njegov gest biti pravilno ocenjen.
Ovo nije izmisljena prica,a ni provokacija. U odnosu na jezive prljavstine koje smo procitali ovde ne moze ni da bude, jasno je svima nadam se...
A i poruka ( pouka ) price je nadam se jasna, posebno manjinama koje nisu uvek i samo seksualne ili nacionalne.




pop koji valja vrhunsku vutru
i ateista koji valja popa

zadnje vreme doslo
docsumann docsumann 19:57 11.04.2014

Re: jedan pozitivan primer..

pop koji valja vrhunsku vutru


a ne, nego će lošu

gavrilo gavrilo 20:03 11.04.2014

Re: jedan pozitivan primer..

docsumann
pop koji valja vrhunsku vutru


a ne, nego će lošu


kazem ja, zadnje vreme doslo
eto i mi se slozili oko necega



docsumann docsumann 20:05 11.04.2014

Re: jedan pozitivan primer..

kazem ja, zadnje vreme doslo
eto i mi se slozili oko necega


vidim samo složene crne i srebrne limuzine

i nisu oko nečega, no unako uzduž

Filip2412 Filip2412 21:32 11.04.2014

Re: jedan pozitivan primer..

pop koji valja vrhunsku vutru
don't act surprised, oni vec prave najbolje vino, najbolje pivo
Filip2412 Filip2412 00:18 12.04.2014

Re: jedan pozitivan primer..

docs hvala za ovu pecurku, neverovatno dobra stvar, pa ja evo pustam 4 put i jos mi je super
docsumann docsumann 05:07 12.04.2014

Re: jedan pozitivan primer..

Filip2412
docs hvala za ovu pecurku, neverovatno dobra stvar, pa ja evo pustam 4 put i jos mi je super


naletjeh prije neki dan na tvoj i anfijev razgovor o trens muzici, tamo kod kolina na blogu, a ovi su bili posljednji trens bend koji sam znao da sam slušao. poslije je bilo upravo ono o čemu ste pričali ništa autori, ništa albumi
Jaril Jaril 20:29 12.04.2014

Re: jedan pozitivan primer..

docsumann
Filip2412
docs hvala za ovu pecurku, neverovatno dobra stvar, pa ja evo pustam 4 put i jos mi je super


naletjeh prije neki dan na tvoj i anfijev razgovor o trens muzici, tamo kod kolina na blogu, a ovi su bili posljednji trens bend koji sam znao da sam slušao. poslije je bilo upravo ono o čemu ste pričali ništa autori, ništa albumi

anfieldroad anfieldroad 20:44 12.04.2014

Re: jedan pozitivan primer..


Stvarno su fenomenalne pecurke. Iako stvar traje 12 minuta, sto kaze Filip moze da se slusa bukvalno u loopu i da vozi pola veceri u pristojnom klubu. Ali da, sad sam presao na Hansela i Gavrila, pa kako nista ne kapiram, moracu da pazljivije citam. Pozz.
wilma68 wilma68 19:06 11.04.2014

Slovo ljubve

Zanemela, pročitala sam sva tri tvoja bloga, Jarile.
Ne umem ništa mudro, poučno, analitično da napišem ovde.
Imam samo ljudsku potrebu da ti učinim najdublji naklon:



P.S.:"Ljubav sve prevashodi-i nije čudo, jer ljubav je Bog."
Jaril Jaril 23:41 11.04.2014

Re: Slovo ljubve

P.S.:"Ljubav sve prevashodi-i nije čudo, jer ljubav je Bog."

Хвала ти на читању.
anonimni_autor anonimni_autor 14:42 12.04.2014

Re: Slovo ljubve

P.S.:"Ljubav sve prevashodi-i nije čudo, jer ljubav je Bog."

Dodao bih: "Bog je ljubav u svim oblicima!" Mislim da ovo više odgovara tematici ovog bloga
docsumann docsumann 20:37 11.04.2014

zastarivanje zastranjivanja

Сањам о дану када ће ова и сличне приче постати неразумљиви испад прошлости.


kažu da će narednoj generaciji klinaca kovanica wireless biti skroz neopipljiva, da ne kažem nepojmljiva. misim - bez kakve sad žice??
larisa_bg larisa_bg 22:56 11.04.2014

Re: zastarivanje zastranjivanja

Ja ne mogu da verujem da vi još pričate o toj relaciji seksualni identitet - verska shvatanja! Kao da to uopšte ima ikakve veze??? Pa Jarile, čoveče, ako ti veruješ u boga, onda je on u tebi, šta ima tebi neki pop da kaže da l' si ti dobar ili nisi, ti to sam znaš. Sve i da sutra sve crkve ovog sveta proglase da su homoseksualni brakovi kul - ako ti sam sa sobom nisi tu načisto, neće ti vredeti. Šta će ti bilo čija gratifikacija? Sve je to varka, sve je to pravdanje, način da ne prihvatimo sebe u potpunosti. Da, znam, svesna sam da je ovo članak od pre šest godina, ali činjenica da si ga sad opet objavio govori nešto. Nisi to ostavio iza sebe. Aman više! Ljubav je komplikovana i teška. Nije to samo zato što si gej. To je do ljubavi, takva je. Ljubav usrećuje i unesrećuje. Ljubav je zatvor, tako je to. Šta ti misliš, da je strejtašima mnogo lakše? Ma vraga, isto nam je. Ili si sam, ili si sto godina u braku pa se smoriš. Pa je l' onda prevara greh ako si se smorio od stogodišnjeg braka? Ili, ako si sam, je l' greh što menjaš frajera/ribu svakih mesec dana, jer je svaki novi susret - novi promašaj? Batali taj koncept greha, to je sve tako passe.
A seksualnost i vera? Pa to je kao da me pitaš recimo da li je moguće da istovremeno budeš gej i vegetarijanac. Ne vidim kakve to uopšte ima veze, osim što ti stalno fokusiraš svoj identitet na tu jednu tačku... Slažem se, seksualnost je jako bitna, ali je bitna svakom, nije samo gejevima. Svima je važna.
larisa_bg larisa_bg 23:01 11.04.2014

Re: zastarivanje zastranjivanja

docsumann
Сањам о дану када ће ова и сличне приче постати неразумљиви испад прошлости.


kažu da će narednoj generaciji klinaca kovanica wireless biti skroz neopipljiva, da ne kažem nepojmljiva. misim - bez kakve sad žice??


Sanjam o danu kad neću imati dvesta kablova ispod pisaćeg stola i iza televizora. Pa ću moći da okrenem pisaći sto OVAKO, prema sobi, a ne prema glupom zidu, uvek.
maksa83 maksa83 23:22 11.04.2014

Re: zastarivanje zastranjivanja

Sanjam o danu kad neću imati dvesta kablova ispod pisaćeg stola i iza televizora. Pa ću moći da okrenem pisaći sto OVAKO, prema sobi, a ne prema glupom zidu, uvek.

E vidiš, a gavrilo sanja o danu kad će moći da na ulici drži za ruku svog dečka iz Centralne Otadžbinske Uprave bez da mu navijači Rada počupaju diode i sjebu servo i hidrauliku.

Tvoj san se da ispuniti za $1299, a ostvarenje gavrilovog zahteva mnogo, mnogo, mnogo, mno-go više para, tj. jedno društvo u kome su svi manje više podmireni pa nema šanse da zatucana budala u mantiji napujda druge zatucane budale na njega.
docsumann docsumann 23:49 11.04.2014

Re: zastarivanje zastranjivanja

Slažem se, seksualnost je jako bitna, ali je bitna svakom, nije samo gejevima. Svima je važna.


interesantno, da su dmt vizije u potpunosti lišena svake erotičnosti, da ne kažem da su skroz aseksualne (ne govorim samo o mom iskustvu).
sad možda to nema veze s temom, al' je to najbliže što sam se primakao duhovnosti.
Filip2412 Filip2412 00:30 12.04.2014

Re: zastarivanje zastranjivanja

docsumann
interesantno, da su dmt vizije u potpunosti lišena svake erotičnosti

ha, ovo je vrlo zanimljivo... a i ... ocekivano


nasuprot, u ovom svetu smo uglavnom robovi seksualnosti
bocvena bocvena 02:46 12.04.2014

Re: zastarivanje zastranjivanja

oduzmite im pečurke!

(eh, vi nezahvalni heteroseksualci! )
docsumann docsumann 05:05 12.04.2014

Re: zastarivanje zastranjivanja

bocvena
oduzmite im pečurke!

(eh, vi nezahvalni heteroseksualci! )


sad bih ja treb'o ko Arhimed da zavriskam - ne dirajte mi moje pečurke!
Jaril Jaril 08:10 12.04.2014

Re: zastarivanje zastranjivanja

Sve i da sutra sve crkve ovog sveta proglase da su homoseksualni brakovi kul - ako ti sam sa sobom nisi tu načisto, neće ti vredeti.

Сагласан. Питање је, ако човек није начисто сам са собом, одакле потиче то његово да није начисто?
šta ima tebi neki pop da kaže da l' si ti dobar ili nisi

Људима су често потребни ментори у разним областима живота. Духовни живот је у ствари психички тренинг и човек може да буде самоук, али су бољи резултати ако се има квалитетан тренер који ће, са стране, да посматра, анализира, усмерава, осмишљава вежбе... То важи и за уметност, спорт, науку, веру... Сама пресуда је ту у другом плану.
vladimir petrovic vladimir petrovic 10:10 12.04.2014

Bromance

Jaril
... Људима су често потребни ментори у разним областима живота. Духовни живот је у ствари психички тренинг и човек може да буде самоук, али су бољи резултати ако се има квалитетан тренер који ће, са стране, да посматра, анализира, усмерава, осмишљава вежбе... То важи и за уметност, спорт, науку, веру...



Ovo je u redu.

Podsećam da na Istoku postoji guru, duhovni učitelj u istočnjačkim religijama. On je za učenike nezamjenjiv u njihovoj potrazi za znanjem, u ukazivanju „puta ka probuđenju“ i sagledavanju stvarnosti kakva ona stvarno jeste. (Naravno, učitelj/mentor može postojati i za druge oblasti, van religije).

To me tera da ukažem na dve stvari.

Prvo (pogotovu što vidim da je Srdjan Fuchs ovom prilikom aktivan u komentarisanju):
Kažu da se u jevrejskim verskim školama posebni napori ulažu da se upare dva dečaka/mladića koji će zajedno učiti. Neki ističu da je važnije da mladić nađe (sam ili uz pomoć starijih) drugog mladića s kim će učiti, nego da nešto kasnije traži bračnog druga. Drugim rečima, ako dva mladića zajedno uče mnogo će jedan drugom pomoći u razumevanju Tore, ali i u međusobnom razvoju i sazrevanju.

Drugo, francuski filozof Ernest Renan, koji je kao mladić završio katoličku bogosloviju, u svojim Memoarima prisećao se: „U bogosloviji nam se naročito poručivalo „da se klonimo pojedinačnih prijateljstava“. Predstavljali su nam takva prijateljstva kao krađu od zajednice“. Dakle, potpuno suprotno onom prvom primeru. Samo po sebi postavlja se pitanje: zašto?

U vezi sa iznetim rekao bih još ovo.

U poslednje vreme u engleskom jeziku sve više se koristi jedna nova kovanica: Bromance. Trebalo bi je shvatiti kao bratsku ljubav odnosno romansu između dva mladića/čoveka, uglavnom izvan seksualnih konotacija.

The fine bromance ("bromance" – the gentle insertion of "bro" into "romance" ) between Sherlock Holmes and Watson has gripped TV viewers but it's less about sex and more about love between straight men.

Takav odnos se obično ilustruje ovakvim fotkama:


maksa83 maksa83 11:20 12.04.2014

Re: zastarivanje zastranjivanja

Сама пресуда је ту у другом плану.

To možda tebi, ali presuda i osuda su u korenu većine religija i njima je to jako, jako bitno. Mizoginija, homofobija, ksenofobija - ljubi bližnjeg svog, pa onda lista izuzetaka - ako nije peder, ili Turčin, ili... plus gomila pratećih neverovatnih budalaština koje Crkva nameće kao Neporecivu Moralnu Perspektivu. Njihov čekić koji im je srastao sa rukom i tvoj nakovanj sa kojim si se rodio, a između njih ti koji želiš da budeš prihvaćen. Neko će tu morati nečeg da se liši da ti ne bi stradao, a to svakako neće biti oni.
maksa83 maksa83 11:21 12.04.2014

Re: Bromance

Prvo (pogotovu što vidim da je Srdjan Fuchs ovom prilikom aktivan u komentarisanju):
Kažu da se u jevrejskim verskim školama posebni napori ulažu da se upare dva dečaka/mladića koji će zajedno učiti.

Verske škole, tj. uvaljivanje religije deci je najgori nekažnjeni moralni zločin naše civilizacije. Naravno, bez toga bi religija opstala tačno pet minuta.
arianna arianna 11:39 12.04.2014

Re: Bromance

Verske škole, tj. uvaljivanje religije deci je najgori nekažnjeni moralni zločin naše civilizacije. Naravno, bez toga bi religija opstala tačno pet minuta.

a kroz koji nastavni predmet bi deca saznala za Sisoja Velikog, da nije veronauke?

mnogi ovaj praznik slave kao početak letovanja, pada 19. jula <_<
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:22 12.04.2014

Re: zastarivanje zastranjivanja

Tvoj san se da ispuniti za $1299,

od kad sam rekao,da je ovaj maksimović
tajno ubačeni

maneken epla


devojko ,ne mogu da ti skinem zvezde s neba
ali zato mogu
aplikacije za mac-a
bocvena bocvena 18:18 12.04.2014

Re: zastarivanje zastranjivanja

To možda tebi, ali presuda i osuda su u korenu većine religija i njima je to jako, jako bitno. Mizoginija, homofobija, ksenofobija - ljubi bližnjeg svog, pa onda lista izuzetaka - ako nije peder, ili Turčin, ili... plus gomila pratećih neverovatnih budalaština koje Crkva nameće kao Neporecivu Moralnu Perspektivu. Njihov čekić koji im je srastao sa rukom i tvoj nakovanj sa kojim si se rodio, a između njih ti koji želiš da budeš prihvaćen. Neko će tu morati nečeg da se liši da ti ne bi stradao, a to svakako neće biti oni.

potpis. pečat. cvetić.
Jaril Jaril 18:33 12.04.2014

Re: zastarivanje zastranjivanja

maksa83

To možda tebi, ali presuda i osuda su u korenu većine religija i njima je to jako, jako bitno.


Ово јесте тачно. Ја сам ову реченицу о пресуди написао у контексту интимног односа ментор-ученик, али ментор, па и обојица, јесу врло често под утицајем ширег система (верског, уметничког, спортског...). Где год постоји бројност и структура, ту су искушења да се зађе у осуђивање и мржњу јача, јер се укључује моћ, престиж, као и да се зађе у пребацивање одговорности на "Другог" (са великим Д) тј. на систем вредности. Мада ово већ све знамо.

Него сам хтео да кажем, да нема религија, вероватно би било нешто друго. Можда би карте биле другачије подељење, па би неки други људи потпали под наковањ и чекић, али би принцип остао исти. Људска природа је таква каква је.

Сва срећа, па имамо музику да је унапређује.


larisa_bg larisa_bg 00:28 13.04.2014

Re: zastarivanje zastranjivanja

Jaril
Sve i da sutra sve crkve ovog sveta proglase da su homoseksualni brakovi kul - ako ti sam sa sobom nisi tu načisto, neće ti vredeti.

Сагласан. Питање је, ако човек није начисто сам са собом, одакле потиче то његово да није начисто?
šta ima tebi neki pop da kaže da l' si ti dobar ili nisi

Људима су често потребни ментори у разним областима живота. Духовни живот је у ствари психички тренинг и човек може да буде самоук, али су бољи резултати ако се има квалитетан тренер који ће, са стране, да посматра, анализира, усмерава, осмишљава вежбе... То важи и за уметност, спорт, науку, веру... Сама пресуда је ту у другом плану.


Da, mislim da shvatam šta hoćeš da kažeš: sve te zabrane koje imamo u glavama stvorilo je dve hiljade godina hrišćanstva i koncept greha i tako to... I 'ajde sad, emancipuj se ti preko noći od tog skripta koji nam je takoreći u gene upisan. Razumem i slažem se da je teško, ali nije nemoguće. Zato imaš svest, zato imaš intelekt, zato imaš lični moral, koji ne mora uvek da bude u potpunom skladu sa kolektivnim moralom - da bi se izborio sa predrasudama koje su ti upisane rođenjem.

Što se pak tiče tog duhovnog mentora, trenera, vođe - meni se dopala ona knjiga "Treći roditelj". Da ne dužim mnogo, poenta je u tome da u određenom momentu života čovek treba da postane sam sebi onaj negujući, dobar i uvek podržavajući roditelj kakav nam je svima nedostajao. To je TVOJ posao. Sam sebe da poneguješ. Sam sebi da kažeš da si ispravan, da si OK.

Ne mislim baš ti kao ti, mislim ovako generalno... :)Verujem i nadam se da si ti taj posao već obavio, sam sa sobom.
Jaril Jaril 12:43 13.04.2014

Re: zastarivanje zastranjivanja

Što se pak tiče tog duhovnog mentora, trenera, vođe - meni se dopala ona knjiga "Treći roditelj". Da ne dužim mnogo, poenta je u tome da u određenom momentu života čovek treba da postane sam sebi onaj negujući, dobar i uvek podržavajući roditelj kakav nam je svima nedostajao. To je TVOJ posao. Sam sebe da poneguješ. Sam sebi da kažeš da si ispravan, da si OK.

Хвала на препоруци за књигу. Пише ли у њој како се активира тај унутрашњи ментор?
larisa_bg larisa_bg 14:51 13.04.2014

Re: zastarivanje zastranjivanja

Jaril

Хвала на препоруци за књигу. Пише ли у њој како се активира тај унутрашњи ментор?


Piše. To je jedna zaista dobra knjiga, meni se čini da je od velike pomoći u tom prelasku od .... recimo ... potrebe za gratifikacijom spolja - ka nalaženju autoriteta i podrške u samom sebi
vera.nolan2 vera.nolan2 17:12 12.04.2014

Glavu gore ,samo napred

Jarile ,pažljivo sam pročitala blog.Čitala sam i tvoje ranije blogove i videla da je Jaril,jedno neobično,interesantno i inteligentno ljudsko biće!

Čitajući "E moj Čajkovski",koji je ,moja među prvim ljubavima klasike,nije mi bilo jasno ,zašto si isticao homoseksualnost,ali sam ,voleći njega razmišljala baš o tom fenomenu.Toliko sam ga volela da sam mu oprostila,a i patnjom se,mislim iskupio !!!

Godinama kasnije ,uz sva saznanja i kada gay fenomen postaje društveno upitan, sa već pominjanim tragičnim genijem,A.Tjuringom,definitivno,ja lično ga u potpunosti prihvatam,kao pravo- objektivno postojeće manjine da bude ono što jeste.

Prateći neke naše intelektualce i uz njihov doprinos društvu,gay pripadnost mi je bila sasvim prihvatljiva!

Najbolji drug moje ćerke,tek na fakultetu ,saznajemo je gay(brat mu je već bio deklarisani i sa partnerom je i profesionalno uspešno , završio u Berlinu),a on dušica je na neki tih način,ipak odbačen i još uvek,nesnađen! Znam sve muke njegove,jer sam mu ja jedina podrška u okruženju.

Žao mi je tvog psihičkog stradalništva zbog osećaja greha,potpuno nepotrebno i neprimereno,ali neka te uteši da je Jung dokazao,poznajući ljudsku psihu u praksi da hrišćanstvo ne može da spasi ni čovečanstvo ni pojedinca,...

Uz uvažavanje tradicije i poštujući većinu iskrenih ,poštenih vernika koji zaista nalaze spas svojoj ojađenoj duši u svim teškim vremenima ,kao i plemenita uma teologe i sveštenike,sa rezignacijom gledam i u svojoj okolini neprilično i ponašanje i bogaćenje svešteničke oligarhije! Hrist bi ih -ponovo isterivao iz hrama!

Mislim da se maneš tog religijskog mučenja,da sa sobom raščistiš i prihvatiš svoju prirodu.Toliko je uspešnih gay parova.Vrati se ti svom klaviru i kreativnosti,te taj libido, sublimiraj u konkretno stvaralaštvo i rad,rad,rad...koji je uvek najbolji lek!
Sve to vreme što si proveo u crkvi i duhovnog mentora(avaj!)-bolje da si išao kod psihoanalitičara i stručnu analizu tvog hormonskog i genetskog statusa(nauka je otkrila dva niza DNK povezana sa homoseksualnošću,a čak i 40 gena se tvrdi da možda utiču),pa da utvrdiš ,šta dalje.
Vrati svoj mozak i svoj život sebi!!!
Napiši knjigu i objavi,tako ćeš pomoći i svojoj manjinskoj populaciji i da većina,možda bolje razume vašu i različitost i objektivnu datost.
Jaril Jaril 19:09 12.04.2014

Re: Glavu gore ,samo napred

Vrati svoj mozak i svoj život sebi!!!

Oво је тако добар савет.

Православље је данас мени извор мира и унутрашње стабилности. Као и уметност, стварање и још неке активности.

Свирање овог комада је непроцењиво:



Хвала на читању, на коментару и нарочито на цитираном савету.
bladerunner92 bladerunner92 19:29 12.04.2014

Jaril


pa do sada si sigurno shvatio da Bog (inzenjer) ima plan za sve nas i da te jeste hteo bas takvog. A uostalom uvek mislim da nam ne bi dao sva ta cula i "kvrzice" i na mozgu i na srcu da je zeleo da postimo a da nije zeleo da osecamo i uzivamo (ne nije samo opstanak objasnjenje ne verujem u to).Samo srecni, zadovoljni i zadovoljeni ljudi mogu da povuku razvoj drustva i da uticu na napredak...

a na kraju God save us all

i da, dobra je ideja knjiga...
Jaril Jaril 20:31 12.04.2014

Re: Jaril

da te jeste hteo bas takvog.

principessa_etrusca principessa_etrusca 11:45 13.04.2014

Re: Jaril

bladerunner92

Samo srecni, zadovoljni i zadovoljeni ljudi mogu da povuku razvoj drustva i da uticu na napredak...


Ипак, у неутопијском, т.ј. реалном свету, они који су дали највећи допринос сваковрсном напретку углавном нису били насрећнији, најзадовољнији и најзадовољенији.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana