Eksperimenti u blogovanju| Gost autor

Evolucija ‒ ostvarivanje

Hansel RSS / 12.04.2014. u 17:52

Гаврилов одговор на питање с другог блога постоји ли духовна еволуција човечанства:

2-1.17404.jpg

Atačmenti



Komentari (213)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gavrilo gavrilo 11:40 13.04.2014

Re: možda

mariopan
docsumann
izmjena društvenih okolnosti nije suštinski izmjenila čovjeka zadnjih desetak hiljada godina, možda i više. čovjek je ostao ono isto psihičko (duhovno) biće koje je bio i u ranijim istorijskim vremenima. promjenite okolnosti na gore i opet ćete dobiti divlju zvjer.



Od kada postojimo nije bilo perioda bez rata na nekoj tački planete.
Dešava se nezamislivo zlo, ono za šta sam mislila da je ljudska vrsta prevazišla, da je evoluirala u nešto bolje od zveri...ali nije.

To je dokazala u svim ratovima koji su se vodili ili se još uvek vode na planeti.

Stradaju deca, žene, stari, nevini u svakom pogledu, i stradaju od ruke onih koji o sebi misle da su evoluirali u nešto bolje od zveri?
I to se dešava sve vreme, i sada dok ovo pišemo.


nekako svi ti ratovi su povezani sa prezivljavanjem u nekom sirem smislu

na pocetku bloga sam postavio jedno pitanje Kako se osecas?
mozda nalazenjem odgovora na to pitanje pokrenemo nekakav proces u sebi
koji bi nas verovatno vratio unazad da bi smo se mogli lansirati napred
mozda su tu nalazi taj sledeci evoluitivni skok svakog pojedinca i covecanstva u celosti
prezivljavanje -----> ostvarivanje
Jaril Jaril 11:46 13.04.2014

Re: možda

kakapo

Хвала ти за овај коментар. Ако могу да замолим за неку препоруку литературе а да је овако лепо сакупљено на једном месту.
gavrilo gavrilo 12:08 13.04.2014

Re: možda

anonimni_autor
gavrilo
naravno,
postoji kultura bakterija i u tvojoj stolici

ne treba mesati prezivljavanje grupe i ostvarivanje pojedinca

Kako to da pojasnim,
da se vratim na blog

Eto Isus je recimo ostvaren a nije preziveo.(da se tako izrazim)

ovako nekako bi se to moglo prikazati

ON - ONI - ON.

Maksimalno je glupo mešati svoja religiska uverenja sa naučnim istinama koje iznosi Kakapo. Možda su tebi za srce prirasle religiske dogme i lomače, ali ne očekuj da te razumni ljudi u tome podreže.


Ne znam na osnovu cega si zakljucio da su meni prirasle za srce religijske dogme?

Da se vratim na komentar Kakapoa
ja njega ne sporim u onome sto je napisao
i nije da ja njega ne razumem jednostavno pisemo o dve razlicite stvari

kada sam pisao ovaj blog razmisljao sam na koji nacin da blokiram zivotinje
ovakve diskusije cesto ostavljaju utisak da ljudi bolje znaju kako se oseca zivotinja nego kako se oni sami osecaju

Eto samo jedan covek na blogu je rekao kako se ON oseca.
anonimni_autor anonimni_autor 13:33 13.04.2014

Re: možda

gavrilo
anonimni_autor
gavrilo
naravno,
postoji kultura bakterija i u tvojoj stolici

ne treba mesati prezivljavanje grupe i ostvarivanje pojedinca

Kako to da pojasnim,
da se vratim na blog

Eto Isus je recimo ostvaren a nije preziveo.(da se tako izrazim)

ovako nekako bi se to moglo prikazati

ON - ONI - ON.

Maksimalno je glupo mešati svoja religiska uverenja sa naučnim istinama koje iznosi Kakapo. Možda su tebi za srce prirasle religiske dogme i lomače, ali ne očekuj da te razumni ljudi u tome podreže.


Ne znam na osnovu cega si zakljucio da su meni prirasle za srce religijske dogme?

Da se vratim na komentar Kakapoa
ja njega ne sporim u onome sto je napisao
i nije da ja njega ne razumem jednostavno pisemo o dve razlicite stvari

kada sam pisao ovaj blog razmisljao sam na koji nacin da blokiram zivotinje
ovakve diskusije cesto ostavljaju utisak da ljudi bolje znaju kako se oseca zivotinja nego kako se oni sami osecaju

Eto samo jedan covek na blogu je rako kako se ON oseca.

Znaš kad se pomene Isus kao argument protiv naučnog mišljenja to odmah asocira na Svetu Inkviziciju. A što se tvoje teze tiče da su ljudi nad bića i da ih baš ništa ne povezuje sa ostalim živim svetom(razmišljao sam kako da blokiram životinje), napominjem da su čovekoliki majmuni u Španiji dobili "Ljudska prava". Smešno , ali njih izgleda muči griža savesti što su patentirali Inkviziciju
gavrilo gavrilo 14:03 13.04.2014

Re: možda

Nisam pomenuo Isusa kao argument u neslaganju sa njegovim postom
njegov post je na mestu
nisam rekao da su ljudi nad bica
ali ovaj blog jesam posvetio prvenstveno ljudima

mogu li sada da sednem?
docsumann docsumann 14:04 13.04.2014

Re: možda

Kazezoze
docsumann
Али, вратимо се на питање може ли човек и када да учини неки квалитативни искорак независно од програма своје врсте?


ponavljam - da. budućnost već počinje...

za par stotina godina (moja gruba pretpostavka) genetski inžinjering i tehnološka pomagala će učiniti današnji model čovjeka dotrajalim.
kakavom sviješću će raspolagati budući čovjek, koje etičke principe će iz nje izvlačiti, kakav će mu biti društveni život (?) teško je reći.

još par stotina godina i već pričamo o posve novoj vrsti ... šta li će oni znati o našim problemima, đavo će ga znati.

recimo da sam ovdje uzeo u obzir pozitivni scenario, da opciono ne širimo priču.

edit: dakle, u samo par stotina godina imaćemo radikalniji i dublji evolucioni iskorak nego u proteklih desetine milenijuma.
to je odraz tog kritično stanja na kojem je dospjela ljudska vrsta, o svojevrsnom kulturološkom singularitetu.


nećemo, tehnologija je i do sada pravila krupne korake, ali se svest ljudi nije nimalo izmenio...i dalje ljudi ratuju, otimaju, pljačkaju, siluju, samo što to sad rade uz pomoć moderne tehnologije.
sve je postalo brže i efikasnije...

da bi napravio svesnu promenu potrebno je raditi na sebi, a ne na mašini.
duhovna evolucija je promena svesti kod čoveka iliti iz nesvesnog stanja, stanja sna u kojem se čovek sad nalazi treba preći u svesno, budno stanje.
to je moguće samo radom na sebi, tehnologija ti to ne može obezbediti.


nije baš ni svaka tehnologija ista (pitajte vanzemaljske posjetioce)

po prvi put mi raspolažemo s tehnologijom s kojom možemo da intervenišemo direktno na sopstvenom genetskom materijalu.
takođe, već su u upotrebi vještački implanti sa integrisanim kolima koji omogućavaju gluvima da čuju, ljudima bez udova da osjećaju i sl.

kombinacija genetskog inžinjeringa i biokibernetskih zahvata mogu podići ljudske potencijale do neslućenih razmjera, uključujući između ostalog i svjesnost. ok, možda ne u prvom koraku, al' u par narednih vjerovatno.

kao što sam i sam spomenuo pojedinac ima mogućnost da radi na sebi i da se duhovno razvija (tu se slažemo), ali kao vrsta ljudi su osvjedočeni promašaj evolucije.

cijenim da za onih pomenutih par stotina do hiljadu godina ljudska rasa neće ni postojati u obliku kakvog ga mi poznajemo.
najveći problem kod raztmatranja futurističkih scenarija je statičnost modela. "čovjek" budućnosti ne samo da neće djeliti naše probleme i naše nade, već (sasvim) moguće da mu te riječi neće ništa značiti.

transhumanistička (r)evolucija donosi radikalne promjene čovjeka, uključujući i njegova doživljaj svijeta, pa i sebe samoga.

interesantan tekst o tome, kao i ključnim dilemama u vezi transhumanizma - LINK
docsumann docsumann 14:07 13.04.2014

Re: možda

mikele9
mada, ko zna šta sve to predstavlja u apsolutnom vremenu ...

Na primer: Evo Lucija se pakuje i oko 16 sati će biti na Tivatskom aerodromu. Docs, budi ljubazan i sačekaj je


ne mogu stići mikele, tek sad sam stig'o kući ... po apsolutnom vremenu
anonimni_autor anonimni_autor 14:27 13.04.2014

Re: možda

gavrilo
Nisam pomenuo Isusa kao argumenat u neslaganju sa njegovim postom
njegov post je na mestu
nisam rekao da su ljudi nad bica
ali ovaj blog jesam posvetio prvenstveno ljudima

mogu li sada da sednem?

Sedi brate i osećaj se ko kod svoje kuće. Šta misliš mogli bi malo da smirimo loptu. Ova rasprava počinje da gubi svoj smisao
Hansel Hansel 15:16 13.04.2014

Re: možda

anonimni_autor

Хеј, ниси можда читао један од мојих extended коментара, питао сам те јеси ли и аДеиста (пошто си на другом блогу рекао да си аТеиста)?
mariopan mariopan 15:53 13.04.2014

Re: možda

Jaril
Што му онда ниси ти објавио ово сочиненије, него код мене блогонарод главу лупа?

Отрч'о човек код тебе.

А о томе ћу са њим кад се друштво разиђе. А и о оном цвећу за мариопан.

gavrilo gavrilo 17:41 13.04.2014

Re: možda

anonimni_autor
gavrilo
Nisam pomenuo Isusa kao argumenat u neslaganju sa njegovim postom
njegov post je na mestu
nisam rekao da su ljudi nad bica
ali ovaj blog jesam posvetio prvenstveno ljudima

mogu li sada da sednem?

Sedi brate i osećaj se ko kod svoje kuće. Šta misliš mogli bi malo da smirimo loptu. Ova rasprava počinje da gubi svoj smisao


Moze, fali nam muzike na blogu

kakapo kakapo 18:07 13.04.2014

Re: možda

Ако могу да замолим за неку препоруку литературе а да је овако лепо сакупљено на једном месту.


Mislim da je najčitljivija i prilično sveobuhvatna De Valova knjiga Prirodno dobri iz 2001.(Jesenski i Turk, Zagreb), ali evo još literature:
Kontroverzni teorijski aspekti, tzv. „životinjskih kultura“ izloženi su u: Gibson, K. R. 2006 Customs and Cultures in animals and humans, Anthropology in theory. Issues in epistemology (H. L.Moore, T. Sanders eds.), Blackwell, Oxford,193-203 . Fluidnu i neuhvatljivu granicu između „ljudskog“ i „životinjskog“ nadahnuto je problematizaovao Felipe Fernadez-Armesto: Fernandez-Armesto, F. 2004 So You Think You're Human?, Oxford University Press, Oxford, a o njoj su pisali i Nikola Visković: Visković, N. 1996 Životinja i čovek, Književni krug, Split, kao i Meri Midglej: Midgley, M. 2002 Beast and Man. The roots of human nature. Routledge, Oxon. Kulturno, moralno i empatično ponašanje životinja, naročito šimpanzi, temeljno je u svojim knjigama opisao primatolog Frans de Val: De Waal, F. 2001 Prirodno dobri: poreklo ispravnog i pogrešnog kod ljudi i drugih životinja, Jesenski i Turk, Zagreb; De Waal, F. 2001a The Ape and the Sushi master, Basic Books, New York; De Waal, F. 2009 The Age of Empathy, Three Rivers Press, New York. Citat o zajedničkim osnovama i vrhu tornja preuzet je iz De Valove knjige Prirodno dobri: 272-273. Više o opsezima kulture kod šimpanzi i ljudi: Whiten, A. 2011 The scope of culture in chimpanzees, humans nad ancestral apes, Philosophical Transactions of the Royal Society (Biological Sciences) 366, 997-1007. Pretpostavljam da se ponešto od ovog, barem delimično, može naći i "on line".
docsumann docsumann 18:12 13.04.2014

Re: možda

Scorpions


juupi, metal!!



anonimni_autor anonimni_autor 22:34 13.04.2014

Re: možda

anonimni_autor
gavrilo
Nisam pomenuo Isusa kao argumenat u neslaganju sa njegovim postom
njegov post je na mestu
nisam rekao da su ljudi nad bica
ali ovaj blog jesam posvetio prvenstveno ljudima

mogu li sada da sednem?

Sedi brate i osećaj se ko kod svoje kuće. Šta misliš mogli bi malo da smirimo loptu. Ova rasprava počinje da gubi svoj smisao

Rekoh da sam ateista, ali to ne znači da sam svađalica. Uzgred kao tradiciju poštujem šamanizam i paganstvo, a nikako veru u "belog Hrista". Ma da i tu ima misli vrednih poštovanja, samo crkva ih je odavno zaboravila.
vladimir petrovic vladimir petrovic 12:51 14.04.2014

Re: možda

Jaril
... Гаврила смем само ја да дирам.


Ali po mogućstvu da ne bude ispod - ikone Hrista Pantokratora.

Sve neka bidne na svom mestu, a za sve ima mesta.

P. S.
Prilikom moje prošlogodišnje posete manastiru Sv. Katarine u Sinajskoj pustinji (bio je to veliki događaj u mom malom životu), ovoj ikoni Hrista Pantokratora, iz VI veka, lično sam se poklonio s posebnim pijetetom.



The oldest known icon of Christ Pantocrator, encaustic on panel (Saint Catherine's Monastery). The two different facial expressions on either side may emphasize Christ's two natures as fully God and fully human
... It is called Christ Pantocrator of Mt. Sinai and is the oldest surviving Pantocrator icon in existence. It’s been one of my favorite icons of Christ...
freehand freehand 09:56 15.04.2014

Re: možda

@Kakapo: nema onog što se potpisuje kao Čarli da ti da jedno veliko BRAVO, ali od mene za ovo (komentar o životinjama, moralu i učenju)
imaš iskreno divljenje i piće, kadgod i gdegod!
mlekac mlekac 11:49 15.04.2014

Re: možda

kakapo
Ако могу да замолим за неку препоруку литературе а да је овако лепо сакупљено на једном месту.


Mislim da je najčitljivija i prilično sveobuhvatna De Valova knjiga Prirodno dobri iz 2001.(Jesenski i Turk, Zagreb), ali evo još literature:
Kontroverzni teorijski aspekti, tzv. „životinjskih kultura“ izloženi su u: Gibson, K. R. 2006 Customs and Cultures in animals and humans, Anthropology in theory. Issues in epistemology (H. L.Moore, T. Sanders eds.), Blackwell, Oxford,193-203 . Fluidnu i neuhvatljivu granicu između „ljudskog“ i „životinjskog“ nadahnuto je problematizaovao Felipe Fernadez-Armesto: Fernandez-Armesto, F. 2004 So You Think You're Human?, Oxford University Press, Oxford, a o njoj su pisali i Nikola Visković: Visković, N. 1996 Životinja i čovek, Književni krug, Split, kao i Meri Midglej: Midgley, M. 2002 Beast and Man. The roots of human nature. Routledge, Oxon. Kulturno, moralno i empatično ponašanje životinja, naročito šimpanzi, temeljno je u svojim knjigama opisao primatolog Frans de Val: De Waal, F. 2001 Prirodno dobri: poreklo ispravnog i pogrešnog kod ljudi i drugih životinja, Jesenski i Turk, Zagreb; De Waal, F. 2001a The Ape and the Sushi master, Basic Books, New York; De Waal, F. 2009 The Age of Empathy, Three Rivers Press, New York. Citat o zajedničkim osnovama i vrhu tornja preuzet je iz De Valove knjige Prirodno dobri: 272-273. Više o opsezima kulture kod šimpanzi i ljudi: Whiten, A. 2011 The scope of culture in chimpanzees, humans nad ancestral apes, Philosophical Transactions of the Royal Society (Biological Sciences) 366, 997-1007. Pretpostavljam da se ponešto od ovog, barem delimično, može naći i "on line".




Profesore, da ti šapnem, kad te ljudi pitaju za preporuku za čitanje, ne očekuje se cela biblioteka!

BTW, Ne znam šta mi se više dopalo, tvoj komentar ili ovaj spisak.
mlekac mlekac 11:50 15.04.2014

Re: možda

freehand
@Kakapo: nema onog što se potpisuje kao Čarli da ti da jedno veliko BRAVO, ali od mene za ovo (komentar o životinjama, moralu i učenju)
imaš iskreno divljenje i piće, kadgod i gdegod!

Eno, podelio te po FB, da ljudi imaju šta da čitaju.
kakapo kakapo 15:40 15.04.2014

Re: možda

Eno, podelio te po FB, da ljudi imaju šta da čitaju.

Hvala i Freehand-u i tebi, mada sam, ruku na srce, imao već to gotovo za jednu drugu priliku, pa je zgodno leglo...
mariopan mariopan 00:39 18.04.2014

Re: možda

kakapo
Eno, podelio te po FB, da ljudi imaju šta da čitaju.

Hvala i Freehand-u i tebi, mada sam, ruku na srce, imao već to gotovo za jednu drugu priliku, pa je zgodno leglo...

Štabre, pa ja sve uredno prepisala i tražim po bibliotekama, nemoj da čujem da ste se zezali?
tasadebeli tasadebeli 21:10 12.04.2014

Сумње

А зар није сан сваког, баш сваког, прасета да умре као свиња?

(Извињавам се због, можда, неприличне терминологије, али овај Гаврилов позив на Гозбу мени не дозвољава да (р)еволуцијом речника испратим (р)еволуцију духа.)




milisav68 milisav68 22:33 12.04.2014

Re: Сумње

tasadebeli
А зар није сан сваког, баш сваког, прасета да умре као свиња?

Nije, san svakog praseta je da Srbija uđe u EU.
tasadebeli tasadebeli 22:39 12.04.2014

Re: Сумње

milisav68
tasadebeli
А зар није сан сваког, баш сваког, прасета да умре као свиња?

Nije, san svakog praseta je da Srbija uđe u EU.


Е, мој Милисаве, док не научимо наше прасиће у Србији да буду цивилизовани и културни, нема нама уласка у ЕУ!




milisav68 milisav68 22:45 12.04.2014

Re: Сумње

tasadebeli
Е, мој Милисаве, док не научимо наше прасиће у Србији да буду цивилизовани и културни, нема нама уласка у ЕУ!

Opet greška, kad goveda naučimo da budu civilizovana, onda će prasići da žive duže.
tasadebeli tasadebeli 22:48 12.04.2014

Re: Сумње

milisav68
tasadebeli
Е, мој Милисаве, док не научимо наше прасиће у Србији да буду цивилизовани и културни, нема нама уласка у ЕУ!

Opet greška, kad goveda naučimo da budu civilizovana, onda će prasići da žive duže.


Не могу, а да се не сложим са тобом овај пут...
anonimni_autor anonimni_autor 00:54 13.04.2014

Re: Сумње

tasadebeli
А зар није сан сваког, баш сваког, прасета да умре као свиња?

(Извињавам се због, можда, неприличне терминологије, али овај Гаврилов позив на Гозбу мени не дозвољава да (р)еволуцијом речника испратим (р)еволуцију духа.)





Tako je znači nastala usoljena svinjetina...Ili možda morsko prase?
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:54 13.04.2014

Re: Сумње

tasadebeli


Pigi video

Pametna zivotinja koju je covek - gad zatvorio u one smrdljive obore.


tasadebeli tasadebeli 10:14 13.04.2014

Re: Сумње

apacherosepeacock
tasadebeli


Pigi video

Pametna zivotinja koju je covek - gad zatvorio u one smrdljive obore.




Али запази, молим те, да се ови прасићи купају на Бахамима...

А када ћемо ти и ја, сестро слатка, да стигнемо до Бахама... Ееее...

Тако ти је то животу... Неки прасићи се роде под сретном звездом, а неки не.


EDIT: Ауторе и домаћине, ако мислите да је ово о прасићима трол, нисте у праву...

Па зар није тема блога духовна еволуција човечанства и сваког његовог припадника појединачно?
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:44 13.04.2014

Re: Сумње

tasadebeli
apacherosepeacock
tasadebeli


Pigi video

Pametna zivotinja koju je covek - gad zatvorio u one smrdljive obore.




Али запази, молим те, да се ови прасићи купају на Бахамима...

А када ћемо ти и ја, сестро слатка, да стигнемо до Бахама... Ееее...

Тако ти је то животу... Неки прасићи се роде под сретном звездом, а неки не.


Bojim se da ovi imaju tu srecu da malo uzivaju pre nego sto ih pojedu.

A za Bahame, paa, nikad ne reci nikad (onaj majstor smajli sto mrda obrvama:)
gavrilo gavrilo 11:09 13.04.2014

Re: Сумње



tasadebeli
apacherosepeacock
tasadebeli


Pigi video

Pametna zivotinja koju je covek - gad zatvorio u one smrdljive obore.





EDIT: Ауторе и домаћине, ако мислите да је ово о прасићима трол, нисте у праву...

Па зар није тема блога духовна еволуција човечанства и сваког његовог припадника појединачно?


pa zar nisam i ja na pocetku bloga posluzio prasetinu

u temi si

tasadebeli
apacherosepeacock
tasadebeli





Али запази, молим те, да се ови прасићи купају на Бахамима...

А када ћемо ти и ја, сестро слатка, да стигнемо до Бахама... Ееее...



niccolo niccolo 21:30 12.04.2014

A ovo je

"Kako sam postao bot" tekst?
mirelarado mirelarado 23:27 12.04.2014

Re: A ovo je

niccolo
"Kako sam postao bot" tekst?



Пошто је зачињен трешњама, опрашта му се. ;-)
razmisljam razmisljam 23:30 12.04.2014

Re: A ovo je

mirelarado
niccolo
"Kako sam postao bot" tekst?



Пошто је зачињен трешњама, опрашта му се. ;-)


Полако са опраштањем, Мирела. Да сачекамо ми да трешње прво почну да родевају?
mirelarado mirelarado 00:31 13.04.2014

Re: A ovo je

razmisljam
mirelarado
niccolo
"Kako sam postao bot" tekst?



Пошто је зачињен трешњама, опрашта му се. ;-)


Полако са опраштањем, Мирела. Да сачекамо ми да трешње прво почну да родевају?


Елем, цветале су. Ваљда неће бити мразева?!
mlekac mlekac 11:51 15.04.2014

Re: A ovo je

mirelarado
razmisljam
mirelarado
niccolo
"Kako sam postao bot" tekst?



Пошто је зачињен трешњама, опрашта му се. ;-)


Полако са опраштањем, Мирела. Да сачекамо ми да трешње прво почну да родевају?


Елем, цветале су. Ваљда неће бити мразева?!


Kod mene već precvetale i zametnule se.
mirelarado mirelarado 20:36 15.04.2014

Re: A ovo je

mlekac
mirelarado
razmisljam
mirelarado
niccolo
"Kako sam postao bot" tekst?



Пошто је зачињен трешњама, опрашта му се. ;-)


Полако са опраштањем, Мирела. Да сачекамо ми да трешње прво почну да родевају?


Елем, цветале су. Ваљда неће бити мразева?!


Kod mene već precvetale i zametnule se.


Онда је време да организујете стражарење да се неко не полакоми. :)
Jaril Jaril 12:31 13.04.2014

Духовна еволуција

Гаврилов одговор на питање с другог блога постоји ли духовна еволуција човечанства:


Можда би било добро да се прво договоримо шта је то дух и духовно. Ја дух видим као начин уређења неуронских веза, односно као скуп менталних шема. Еволуција духа би значила промену тих веза а која је изазвана генетиком. Што доводи до новог питања: зашто се мисли да је човечанство, у том смислу, хомогено? Могуће је да духовност свих људи функционише исто, али мислим да то није потврђено. Шта ако постоји генетска разлика као што се нагађа нпр. код хиперексцитабилних, или код интро/амби/екстро-верта, или код лево/десно-хемисфераша. Та некаква генетска разлика је, наравно, још увек непотврђена, али мислим да, ако желимо да трагамо за некаквом духовном еволуцијом, да треба да се трага на том терену.

Мене је твој пут подсетио на чувену Масловљеву пирамиду (која је, узгред, погрешна) а за коју се сматра да важи за све људе у свим временима. Тј. деловало ми је као да причаш о еволуцији појединца, уместо о еволуцији човечанства.

И негде у коментарима је поменута еволуција свести. Еволуција свести се дешавала код одређених група људи, али је условљена културним променама (за еволуцију човечанства је потребно да говоримо о генетици). Први помаци у свести су се догодили са појавом Будизма на истоку, са појавом Античке Грчке културе, па Хришћанства на западу, а други помак свести се догодио са појавом постмодерне.

Питање је да ли је та промена свести резултат промена у генетском материјалу човечанства, тј. неких њених група, или стварање неуронских веза функционише исто само се стварају у другим околностима па је резултат другачија свест.
gavrilo gavrilo 12:51 13.04.2014

Re: Духовна еволуција

Jaril
Гаврилов одговор на питање с другог блога постоји ли духовна еволуција човечанства:


Мене је твој пут подсетио на чувену Масловљеву пирамиду (која је, узгред, погрешна) а за коју се сматра да важи за све људе у свим временима. Тј. деловало ми је као да причаш о еволуцији појединца, уместо о еволуцији човечанства.



evolucija celog covecanstva uslovljena je evolucijom svakog pojedinca

najtezi deo posla je uvek onaj koji sami moramo odraditi, zar ne?

a najsladji onaj koji radimo sa nekim

-----
za genetiku ti i nisam bas najbolji sagovornik
zilikaka zilikaka 13:37 13.04.2014

Re: Духовна еволуција

evolucija celog covecanstva uslovljena je evolucijom svakog pojedinca



Lepi moj, kad bismo ozbiljno analizirali ovu tvoju tvrdnju, al bi letelo perje, samo tako.
Opet, nedelja je popodne, vala se opustiti, pa evo jedna prigodna muzikica za onaj sinoćnji Bajagin svatovski vozić.

urbana_gerila urbana_gerila 13:46 13.04.2014

Re: Духовна еволуција

zilikaka
Bajagin svatovski vozić.


ako ti i izbegneš dugoj ruci pravde, neka se zamisli onaj ko je uticao na formiranje tvog estetskog koda.
zilikaka zilikaka 13:54 13.04.2014

Re: Духовна еволуција

neka se zamisli onaj ko je uticao na formiranje tvog estetskog koda.


Evo još jednog.

Ja pojma nemam kakav je tvoj estetski kod, niti me, iskrena da budem, baš i zanima, al isto tako sam sigurna da važi i obrnuto.

Ti il si se opasno zaleteo, il si u gornji komentar zaboravio da staviš neku od korisnih alatki za razumevanje
...


...a to što ne pratiš na času je posebna priča.
gavrilo gavrilo 14:05 13.04.2014

Re: Духовна еволуција

zilikaka
neka se zamisli onaj ko je uticao na formiranje tvog estetskog koda.


Evo još jednog.

Ja pojma nemam kakav je tvoj estetski kod, niti me, iskrena da budem, baš i zanima, al isto tako sam sigurna da važi i obrnuto.

Ti il si se opasno zaleteo, il si u gornji komentar zaboravio da staviš neku od korisnih alatki za razumevanje
...


...a to što ne pratiš na času je posebna priča.


mogu nesto da te pitam sada ?

Kako se sada osecas, bas posle ovog komentara?

(pitao)
zilikaka zilikaka 14:10 13.04.2014

Re: Духовна еволуција

Kako se sada osecas, bas posle ovog komentara?


Opušteno.
Hansel Hansel 14:16 13.04.2014

Re: Духовна еволуција

Jaril

Узмимо једнојајчане близанце. Они имају највећи замисливи степен сличности генетског материјала. Можемо ли рећи да су њихови духови, ментални склопови, исти, чак и када одрастају у истим условима? Тешко. А могу бити мање или више слични. Мени је фасцинантно било како су се Зорица Томић и Мирјана Бобић Мојсиловић различито понашале у заједничком гостовању у јендој емисији коју је на Студију Б радио Ћирилов. Опет, када сам их посматрао одвојено у неким другим ситуацијама, и нису деловале много различито.

Каква год да нам је генетика, у неком смислу смо "програмабилни", можда су само начини програмирања различити, а ефекти могу бити слични? Не знам да ли су рађени експерименти у том смеру, знам само шта су тврдили бихејвиористи. Па, ипак, значај васпитања и образовања у формирању личности је доказан. Доказано је учење по моделу. Итд. Могу се у сличне/исте неуралне мреже "инсталирати" другачији "програми". Отприлике као што на један рачунар можеш да инсталираш различите оперативне системе (али некада има и хардверских ограничења). Па ти онда требају (донекле) различити програми који ће радити исто под различитим системима.

Неко је некада причао о симболици крста, па је поменута и "вертикала" и "хоризонтала" и човекова растрзаност у оба правца, у четири смера... Човек се налази између своје генетике, инстинк(а)та -- и по квалитету и по квантитету, захтева околине и неких сопствених стремљења; ко то од нас није искусио? И онда се деси да се код неког том "биолошко-културолошко-менталном хемијом" "смућка" (иначе, постоји израз "ментална хемија" ) нешто квалитативно ново, што други, или неки други могу да прихвате. Тешко да ниједна људска јединка пре Њутна не би могла да схвати инфинитезимални рачун који је он измислио, али он га је измислио. Другим речима, да ли би Питагора, да је као беба исклониран и пребачен у будућност, могао да разуме Њутна? Верујем да би. А, опет, можда и унутар врсте постоји неки програм попут оног које препознајемо на ћелијском нивоу -- после одређеног броја деоба, ћелије зигота почињу диференцијацију... све до крајње специјализације... а онда се деле, али негде остаје информација о броју деоба, да би на крају старење ћелије узело свој данак. Можда "ради" неки сличан механизам и на нивоу друштва, али је потребан неки континуитет акумулације.

Тако можда и на етичком нивоу. Што преко световних закона, што преко религијских заповести. Само што оправдане поруке (а многе јесу) у тим "регулативама" не проналазе пут до свих "оперативних система"; с друге стране, скоро сви ми имамо могућност схватања поруке и самокорекције, ма колико да је она тешка -- и, то је подручје које називамо вољом... (да, после овога могу само три тачке )
gavrilo gavrilo 14:22 13.04.2014

Re: Духовна еволуција

zilikaka
Kako se sada osecas, bas posle ovog komentara?


Opušteno.


a pre komentara?
Hansel Hansel 15:02 13.04.2014

Re: Духовна еволуција

(Док Зиликака не одговори, ја морам да упаднем с једним питањем: колико нас обавезују туђа осећања? Тј. где је граница? Капирам да прилично често постављам оваква питања на Блогу... вероватно има разлога! )
zilikaka zilikaka 15:50 13.04.2014

Re: Духовна еволуција

a pre komentara?


Ne znam. Isto, valjda.
Generalno, bila i umorna, malo dremnula, sad sam pospana.

Misliš da moji osećaji u vremenu mogu nešto doprineti razumevanju teme?
milisav68 milisav68 16:07 13.04.2014

Re: Духовна еволуција

Hansel
(Док Зиликака не одговори, ја морам да упаднем с једним питањем: колико нас обавезују туђа осећања? Тј. где је граница?

Znaćeš kad se oženiš.
Hansel Hansel 16:11 13.04.2014

Re: Духовна еволуција



Мислиш да случајно оклевам?
docsumann docsumann 16:19 13.04.2014

Re: Духовна еволуција

znate zašto Mujo voli da gleda snimak svoje svadbe unazad?

pa zato što se na kraju Fata vraća kod svojih, a on uzima pare od muzičara.
gavrilo gavrilo 16:59 13.04.2014

Re: Духовна еволуција

zilikaka
a pre komentara?


Ne znam. Isto, valjda.
Generalno, bila i umorna, malo dremnula, sad sam pospana.

Misliš da moji osećaji u vremenu mogu nešto doprineti razumevanju teme?


mogu
zilikaka zilikaka 17:12 13.04.2014

Re: Духовна еволуција

mogu


Doobro, kad kažeš.

Al da se zna, ne dozvoljavam da me se navodi u naučnim radovima punim imenom i prezimenom i drugim podacima.

Može recimo: "Jedan od pokusnih primera, nazovimo ga A1..."
urbana_gerila urbana_gerila 17:34 13.04.2014

Re: Духовна еволуција

zilikaka



smajlići se daju savladati, nemoj samo da zahtevaš i korišćenje dimnih signala, recimo.

zilikaka zilikaka 17:37 13.04.2014

Re: Духовна еволуција

milisav68

Hansel
(Док Зиликака не одговори, ја морам да упаднем с једним питањем: колико нас обавезују туђа осећања? Тј. где је граница?
Znaćeš kad se oženiš.


Mudar čovek ovaj Milisav. I iskusan.
zilikaka zilikaka 17:42 13.04.2014

Re: Духовна еволуција

smajlići se daju savladati, nemoj samo da zahtevaš i korišćenje dimnih signala, recimo.


Što kažeš.

milisav68 milisav68 18:00 13.04.2014

Re: Духовна еволуција

zilikaka
Mudar čovek ovaj Milisav. I iskusan.


larisa_bg larisa_bg 20:42 13.04.2014

Odlikovanje

Gavrilo, odlikujem te ordenom



ZLATNI JONESKO!



Sjajna priča, bravo!
gavrilo gavrilo 09:35 14.04.2014

Re: Odlikovanje

larisa_bg
Gavrilo, odlikujem te ordenom



ZLATNI JONESKO!



Sjajna priča, bravo!


hvala

pa disi ti do sada?

sta da ti kazem,
prasetina je popravila kompletan utisak kod kritike

bilo je neizvesno sve vreme
Hansel je bio na ivici da obustavi projekat,

na samom pocetku pojavila se neka grupa ljudi
sve je mirisalo na nerede

alselone
Znači, prvi (si) dOmene.


Drzmo se mi glupi zajedno.


onda je jedan iz te grupe video prasetinu i strasti se stisale

mariopan
zilikaka
Po cenu da ispadnem najgluplje dete u ulici:




Ima nas dve..zasad...

edit

Aaaaa vidi onu prasetinu
Ne idem ja odavde...


sve u sveme zadovoljan sam
Hansel je super tako da mozemo kod njega pisati blogove opusteno
a i Jaril me je posetio sa cirka 4 posta

zadovoljan sam
predatortz predatortz 09:41 14.04.2014

Re: Odlikovanje

onda je jedan iz te grupe video prasetinu i strasti se stisale


Meni ni prasetina nije pomogla da skontam o čemu se ovde radi. Doduše, ja sam Bosanac...

Možda bi Larisa mogla da mi pomogne?
gavrilo gavrilo 11:33 14.04.2014

Re: Odlikovanje

predatortz
onda je jedan iz te grupe video prasetinu i strasti se stisale


Meni ni prasetina nije pomogla da skontam o čemu se ovde radi. Doduše, ja sam Bosanac...


to sto si Bosanac ne moze biti izgovor

mariopan mariopan 17:21 14.04.2014

Re: Odlikovanje

gavrilo
predatortz
onda je jedan iz te grupe video prasetinu i strasti se stisale


Meni ni prasetina nije pomogla da skontam o čemu se ovde radi. Doduše, ja sam Bosanac...


to sto si Bosanac ne moze biti izgovor


Pa ne žali se on nego se hvali !
Jaril Jaril 19:10 14.04.2014

Re: Odlikovanje

a i Jaril me je posetio sa cirka 4 posta

zadovoljan sam


Што је тебе лако задовољити.
gavrilo gavrilo 19:51 14.04.2014

Re: Odlikovanje

Jaril
a i Jaril me je posetio sa cirka 4 posta

zadovoljan sam


Што је тебе лако задовољити.


feat maksa83
larisa_bg larisa_bg 09:03 15.04.2014

Re: Odlikovanje

Jaril
a i Jaril me je posetio sa cirka 4 posta

zadovoljan sam


Што је тебе лако задовољити.


dvoje su se tako smuvali

a možda i dvojica
larisa_bg larisa_bg 09:08 15.04.2014

Re: Odlikovanje

predatortz

Možda bi Larisa mogla da mi pomogne?


Are you talking to me?
larisa_bg larisa_bg 09:11 15.04.2014

Re: Odlikovanje

gavrilo

na samom pocetku pojavila se neka grupa ljudi
sve je mirisalo na nerede


pa kad provociraš angažovanje dodatnih sivih ćelija, dobro da te nisu linčovali

mudro si uradio što si brzo izneo hranu!

tasadebeli tasadebeli 19:06 15.04.2014

Ништа од еволуције, а?

Ала је на овом блогу постало досаднооооо!

Не само на овом твом блогу, Гаврило, него уопштено, на блогу Б92...

Срећом, купих неке карте за вечерашњу представу.

Одох, журим, да ми те карте не пропадну...




zilikaka zilikaka 19:34 15.04.2014

Re: Ништа од еволуције, а?

Ништа од еволуције, а?
Ала је на овом блогу постало досаднооооо!

Не само на овом твом блогу, Гаврило, него уопштено, на блогу Б92...


Ih, od kad ja to vičem.

Nego, mogli bismo da smislimo nas dvoje neki blog, u četiri ruke,recimo o pravinoj upotrebi padeža u radu s kotlovima, ili već nešto tako, prigodno.

Moš i da ištemo ko bi nas takve ugostio, pa možda i taj dopuni temu, prema nahođenju.
tasadebeli tasadebeli 20:42 15.04.2014

Re: Ништа од еволуције, а?

zilikaka

Moš i da ištemo ko bi nas takve ugostio, pa možda i taj dopuni temu, prema nahođenju.



Слутим да би нам Хансел могао бити тај домаћин...

На његовом блогу је ионако прометно к'о на железничкој станици...

Не бисмо ти и ја ту уопште штрчали...

Само, и ти и ја морамо прво мало да порадимо на свом естетском коду... Нарочито када је музика у питању...

Већ имам осмишљен наш заједнички наступ!




П.С. -
бубњеви: Предатор;
бас: Гаврило;
црно-беле дирке: Јарил;
гитара: Хансел;
саксофон: Алселон;
тромбон: Урбана герила.

zilikaka zilikaka 21:05 15.04.2014

Re: Ништа од еволуције, а?

Већ имам осмишљен наш заједнички наступ



Ne može! Neću te stranjske pesme!
Ima da bude nešto domaće, primereno nama, i da se uključi što više kolega i koleginica, i to sve u prijatnom okruženju!
Nešto ovako

razmisljam razmisljam 21:15 15.04.2014

Re: Ништа од еволуције, а?

zilikaka
Таса удобни

Већ имам осмишљен наш заједнички наступ


Ne može! Neću te stranjske pesme!


Изем вам заједнички наступ.

А ако се ипак усагласите, можете да рачунате и на моје блогодвориште. ( Ваљда ће ми бити задовољство. )
zilikaka zilikaka 21:24 15.04.2014

Re: Ништа од еволуције, а?

Изем вам заједнички наступ


Što, šta zameraš našem esteCkom kodu?
Ja već nabavila crveni kačketić, za solo prodor.

А ако се ипак усагласите, можете да рачунате и на моје блогодвориште. ( Ваљда ће ми бити задовољство. )


Znači, imamo gajbu!

P.S. Zadovoljstvo se podrazumeva.
gavrilo gavrilo 21:50 15.04.2014

Re: Ништа од еволуције, а?

Kako nista tasodebeli upravo potvrdjujes duh.evoluciju kroz ostvarivanje

postaces gost bloger!

Hansel Hansel 00:43 16.04.2014

Re: Ништа од еволуције, а?

razmisljam
А ако се ипак усагласите, можете да рачунате и на моје блогодвориште.

Какво је сад ово отимање гостију?!
razmisljam razmisljam 00:49 16.04.2014

Re: Ништа од еволуције, а?

Hansel

Какво је сад ово отимање гостију?!


Ко?
Шта?
Кога?
Чега?



Hansel Hansel 01:01 16.04.2014

Re: Ништа од еволуције, а?

Ма, 'ај' што ми отимаш госте, ко их шиша када не цене, па кажу и ово:
На његовом блогу је ионако прометно к'о на железничкој станици...

( )

... него, отела си ми и инструмЕнат!
razmisljam razmisljam 01:07 16.04.2014

Re: Ништа од еволуције, а?

Hansel


... него, отела си ми и инструмЕнат!


А?

( Толико сам згранута овом твојом тврдњом да не умем ни ,,Молим?'' да кажем. )
tasadebeli tasadebeli 08:03 16.04.2014

Re: Ништа од еволуције, а?

zilikaka
Већ имам осмишљен наш заједнички наступ



Ne može! Neću te stranjske pesme!
Ima da bude nešto domaće, primereno nama, i da se uključi što više kolega i koleginica, i to sve u prijatnom okruženju!
Nešto ovako



Кажу да коло има магијски карактер.

Нећу, бре, да имам ништа са мађијом!

Остајемо код великог мајстора, Луија Кеткул Прима...

Да нас не грди Гаврило, држаћемо се барем овде теме... Дакле, еволуција!



Hansel Hansel 09:22 16.04.2014

Re: Ништа од еволуције, а?

razmisljam
Hansel
... него, отела си ми и инструмЕнат!

А?
( Толико сам згранута овом твојом тврдњом да не умем ни ,,Молим?'' да кажем. )

Извини, било је касно, па сам те помешао са Зиликаком. Баш као што сам означио "Е" као вишак (мада некада није било вишак), а не "А" (у инструменАт). И баш као што ти сада у мој цитат ниси убацила правог смајлија. Ово је корпус деликатес да си већа ситничавица од мене, па у цитате још ручно убацујеш смајлије, што сам неки промил мање од 100% био сигуран и раније... Твој колега по финоћи у том смислу је Микеле, а чини ми се да је и Милорад то радио... Оснујте неки синдикат "Правда за смајлије у цитатима"... Ја могу да будем придружени члан, пошто сам једно време и ја понекад радио, сада ретко... (ето еволуције... )
zilikaka zilikaka 16:26 16.04.2014

Re: Ништа од еволуције, а?

Какво је сад ово отимање гостију?!


Jeste, otima!

Odma sam to primetila, al videla da ne reaguješ, pa reko, možda ti i nije stalo.

A to što je Tasa reko za prometnost na tvom blogu, pa...nije on ništa ružno mislio.

Nego, da priupitam, kakve su ponude kod koga.
Ono, ne mora da šuška, dosta da lepo zamiriši, koliko da nam pomogne da se lakše opredelimo.
Hansel Hansel 17:27 16.04.2014

Re: Ништа од еволуције, а?

Уф, не мислиш ваљда да бих се отимао зато да бих ја нешто давао?!

Очекује се да ви нудите (камо основно блоговаспитање?!)... ако не нудите, онда ништа... По једном било џабе да се навучете, али убудуће...
zilikaka zilikaka 19:50 16.04.2014

Re: Ништа од еволуције, а?

Tasooo!
Kakav si na kuvanju?

Ovaj ovde oće da ga mitimo, a ja ni detetu tortu za rođendan ne pravim.
tasadebeli tasadebeli 20:58 16.04.2014

Re: Ништа од еволуције, а?

zilikaka
Tasooo!
Kakav si na kuvanju?

Ovaj ovde oće da ga mitimo, a ja ni detetu tortu za rođendan ne pravim.




Кувању?

Хммм... Ту ми најбоље иде онај последњи део, завршни чин драме, егзекуција над скуваним...

Оцену обично дајем једним веселим поздравом из дубине задовољне и срећне душе...

Али зато знам тајну како да направим ватру да би се нешто скувало! Рекао ми Могли...
zilikaka zilikaka 21:24 16.04.2014

Re: Ништа од еволуције, а?

Али зато знам тајну како да направим ватру да би се нешто скувало! Рекао ми Могли...



Ih, moš misliti! Vid mene!

Hansel Hansel 21:47 16.04.2014

Re: Ништа од еволуције, а?

Како ти је ово успело?!

Таса
Кувању?
Хммм... Ту ми најбоље иде онај последњи део, завршни чин драме, егзекуција над скуваним...

razmisljam razmisljam 21:21 16.04.2014

Даје се на знање:

неопозиво повлачим понуду за гостовање двојца без кормирала ( а биће и без кормила ) у мом блогодворишту.
Слободно се објављујте код Хансела. И заслужио вас је, када је у стању да побрка једну мене са једном оном.
( Начисто сам се увредила. )
Узгред, не марим ни за мито ни за корупцију, те вам џаба труда. ( Мислим, нисам ваљда луда да јавно делујем у том смислу. )

Hansel Hansel 21:49 16.04.2014

Re: Даје се на знање:

Нека си ти помогла подизању цене гостовања, а за остало ћемо лако!

(Уместо извињења добијаш 20%, може? )
razmisljam razmisljam 22:00 16.04.2014

Re: Даје се на знање:

Hansel
Нека си ти помогла подизању цене гостовања, а за остало ћемо лако!


Провалио си ме.
А? Ш'а ка'еш, сам махер?

(Уместо извињења добијаш 20%, може? )


О овоме бих радије преко ПП. ( Под условом да мало подигнеш понуду, наравно. )

Н.З. Иначе, не стављам смајлиће ручно, јер ме мрзи да памтим како се пишу, а и компликација је пребацивати сваки час са ћирилице на енглески. Само сам довољно ћорава да уместо истог потрефим да ископирам сличног.
tasadebeli tasadebeli 22:07 16.04.2014

Re: Даје се на знање:

razmisljam

компликација је пребацивати сваки час са ћирилице на енглески.



А на ове твоје речи у Ханселовој и мојој души иде један тихи лични








zilikaka zilikaka 22:08 16.04.2014

Re: Даје се на знање:

Уместо извињења добијаш 20%, може? )


О овоме бих радије преко ПП. ( Под условом да мало подигнеш понуду, наравно. )



Pih, kako amaterski.

razmisljam razmisljam 22:14 16.04.2014

Re: Даје се на знање:

tasadebeli
razmisljam

компликација је пребацивати сваки час са ћирилице на енглески.



А на ове твоје речи у Ханселовој и мојој души иде један тихи лични




Ватромет ми се свидео. Баш сам уживала гледајући га.

Једино нисам начисто шта ли сам то згрешила...
tasadebeli tasadebeli 23:43 16.04.2014

Re: Даје се на знање:

razmisljam

Једино нисам начисто шта ли сам то згрешила...


Ма напротив, какви згрешила!

Ватромет радости у нашим душама...

Знаш и сама како обојица реагујемо када се дотакне питање употребе ћирилице на блогу...

А пошто је Гаврило првобитно питао како се осећамо, ето му и одговора...
Hansel Hansel 23:45 16.04.2014

Re: Даје се на знање:

Ма ниси ништа (што се тиче Тасе, са Зиликаком већ види).

Иначе, нисам ни мислио да смајлиће убацујеш текстуално.

Н. З. Свиђа ми се што си заиста усвојила "Н. З.", охрабрен сам да и ја наставим, па нек' се ови други чуде шта је то.
razmisljam razmisljam 00:37 17.04.2014

Re: Даје се на знање:

tasadebeli
razmisljam

Једино нисам начисто шта ли сам то згрешила...


Ма напротив, какви згрешила!

Hansel
Ма ниси ништа (што се тиче Тасе, са Зиликаком већ види).


Хууу... Сад ми је лакше. Већ сам 'тела да меркам ћошак, а и зрна куруза сам припремила.

Ватромет радости у нашим душама...

Знаш и сама како обојица реагујемо када се дотакне питање употребе ћирилице на блогу...


Ја не манишем ни једно писмо. ( И малко сам лагила да ми је компликовано да пребацујем са писма на писмо, тек да бих имала ваљано оправдање код Хансела, јер код њега не пролази макар шта. Напротив - мој осећај за ред ме очас посла натера да изаберем оно које је најпримереније ситуацији. ) Ћирилицом волим да пишем из сасвим субјективно-естетских разлога.Једноставно ми је лепша, округластија, мање ћошкаста...

А пошто је Гаврило првобитно питао како се осећамо, ето му и одговора...


Ја сам на Гаврила љута.
razmisljam razmisljam 00:39 17.04.2014

Re: Даје се на знање:

Hansel

Н. З. Свиђа ми се што си заиста усвојила "Н. З.", охрабрен сам да и ја наставим, па нек' се ови други чуде шта је то.


Пссст... Нисам усвојила ,,Н. З.'' него ,,Н.З.''
Hansel Hansel 08:56 17.04.2014

Re: Даје се на знање:

Ма, видео сам, него сам игнорисао. Умем ја и то, понекад.
gavrilo gavrilo 11:14 17.04.2014

Re: Даје се на знање:

razmisljam


Ја сам на Гаврила љута.


seceru
razmisljam razmisljam 11:59 17.04.2014

Re: Даје се на знање:

gavrilo
razmisljam


Ја сам на Гаврила љута.


seceru




Добро, де, ево, одљутила сам се.
Hansel Hansel 15:58 17.04.2014

Re: Даје се на знање:

razmisljam
Ћирилицом волим да пишем из сасвим субјективно-естетских разлога.Једноставно ми је лепша, округластија, мање ћошкаста...

Занимљиво, баш многи антићириличари кажу да им је управо ћирилица ћошкастија.

Мој разлог (из ове групе) је боља оптичка разлучивост, а Млекац је то независно потврдила искуством дислексичара из своје околине.

Друге разлоге да сада не елаборирамо... Као и да нема проблема техничке природе да своје блогове пишеш ћирилицом (осим наслова)!
zilikaka zilikaka 17:18 17.04.2014

Re: Даје се на знање:


a da vas troje ćiriličara uvati i jedno pedeset puta dnevno otkuca tekst kao recimo:

Произвођач: BS&B
Радни притисак: 50,0 bar
..
Максимална температура: 250(pa ide oznaka za stepen, može skraćena)F
Возило регистарских ознака: BG 125-ČŽ...

i tako jedno dvadeset podataka, a sve šareno,
piso bi i klinastim pismom, samo da ne menja više.

P.S. Ujedno neka blagoizvoli onaj koji je namerio da uzme 100.

P.P.S. Znaam, dooobro, nije 100 neg 200.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana