Ljubav| Planeta| Životni stil

Kako sam postao heteroseksualac

mikele9 RSS / 16.04.2014. u 23:56

grilsgroup.jpg

Naslov je skroz naskroz pogrešan! Ampak zakaj pa ne? 

 Mislim da je već vreme, zašao sam u godine koje su bliže osmoj nego sedmoj deceniji, koja je pri kraju, dakle, da je vreme da se i ja ispovedim. Verujem da će većini od vas ova ispovjed izgledati suvišna i nepotrebna, jer je, iz mog dosadašnjeg blogorada, moja seksualna orijentacija više nego jasna. Ipak, zlu ne trebalo. Da, i ja javno!

Nije u mom životu postojao razvojni put tipa Razvojni put Bore Šnajdera, koji me je posle dugog lutanja i svakojakih potresa i lomova, doveo na put heteroseksualnosti. NE! Oduvek sam, dokle mi pamćenje seže, bio neobično sklon suprotnom polu. I danas, dok se s razumljivom dozom nostalgije prisećam (uz sve ostalo, razume se) negdašnjih prcojeba kako bi to poetski sročio štovani Gosn Čer, uvek me možete naći, sresti u društvu žena a vrlo retko u društvu osoba muškog pola. Nemam ja ništa protiv muškaraca osim što većina njih nije uspela da prebrodi infantilitet. Takvi su retki, odista retki a još su ređi oni pripadnici mog pola s kojima mogu na ravnoj nozi, ne crtajući im svaku svoju misao ili rečenicu, da razgovaram, iznosim i primam ideje, stavove, razmišljanja... To mi se nikad ne dešava sa ženama!

Davno sam u nekom od tekstova pomenuo moje prvo seksualno iskustvo ali nije na odmet da to i ovde uradim, jer upravo skovah izreku na latinskom: Memoria mater sapientiam!

Bejaše to bogami u prvoj polovini prošlog veka, i ona i ja imađasmo po tri godine. Grad u kojem se odvijala radnja je bio Varaždin. Do malog prsta na nozi sam bio zaljubljen u nju! Jes' da je uvek sa sobom nosala neku krpenu lutku bez i nacrtanog lica i da joj je majka svakog jutra skupljala svu kosu u jedan busen na vrh glave koji je vezivala crvenom gumicom za tegle, to ipak nije uticalo na moju bezrezervnu zaljubljenost. Ona crnkica, puti kao da je dobro osunčana, lepog nosića i još lepših napućenih usnica, očiju crnih kao ugarak, ja plavook i plavokos, ku'š lepši spoj! Dok su naše majke radile šta su već radile, nas dvoje bismo držeći se za ruke po ceo dan bili zajedno. Ja sam osećao da tu nešto nedostaje! I jednog dana sam joj rekao: Zažmuri. Poslušala me je kao mnogo puta pre toga. Pritisnuo sam svoje na njene vlažni pupoljčić usne. Trgla se malčice ali se nije odvojila niti otvorila oči. Potrajalo je to neko vreme, onda je ona otvorila kapke i pogledala me svojim crnim okicama: Koliko dugo to treba da traje? Čarolija je bila prekinuta ali ja se nisam predavao: Dođi, uhvatio sam je za slobodnu, mislim od lutke, ručicu i poveo je u ulaz zgrade u kojoj je stanovala. Zavukli smo se ispod stepeništa i rekao sam joj: Podigni haljinu, hoću da ti vidim stomak. Nakrivila je glavicu smešeći se: Hoću i ja da vidim tvoj. Brzinom munje sam zbacio tregere s ramena, pantalonice su spale, podigao sam majcu i pokazao joj pupak. Razgledala mi je stomak, položila ručicu na njega, pomazila ga, onda stavila lutku na stepenik i graciozno (bože, kad se samo setim!), s jednom nogom lako savijenom u kolenu, podigla haljinicu do brade! Njen stomačić je bio zaobljen a čvrst, pupčić je jedva virio iznad velikih pamučnih gaćica. Klekao sam i poljubio ga! To je lepo, rekla je, hoću još. Ljubio sam, ljubio, onako glasno cmokćući, njen crnpurasti čvrsti stomačić! Šamar, snažan udarac po mom obrazu, koji čini mi se i sad osećam, vratio me u stvarnost! Šta radiš to gade mali, nju je zgrabila za onaj busen od kose, ti marš kući i da te nikad više nisam videla s njim! Videćeš ti svoje kad ovo budem ispričala Radmili! Bila je to njena majka.

Radmila me nije istukla, posadila me na zeleno ofarbanu hoklicu u kuhinji i podbočivši rukama kukove, rekla: Rano si počeo...i gledaj me u oči dok ti govorim! Onda je usledila tirada da sam još mali za takve stvari, da je život tek predamnom i: Nemoj da sam čula da si to opet uradio, jesi li me čuo? Jesam, jesam, klimao sam glavom, jedva čekajući da završi.

Događaj sa šamarom me nije obeshrabrio! Majka joj skoro nedelju dana nije dozvoljavala da izlazi u dvorište a onda svakodnevni poslovi, zauzetost kuhinjom, pranjem veša i ostalim kućnozahtevnim poslovima, učiniše da njena pažnja popusti. Naša ljubav se nastavila kao da i nije bila prekinuta, samo smo bili oprezniji. Silazili smo u podrum, ja sam maznuo ključ koji je visio na ekseru pored ulaznih vrata. Razgledali smo jedno drugo, uživali u razlikama koje smo otkrivali, ljubili se, pipkali a onda smo se mi odselili u Beograd. Nikad je više nisam video ali kao što vidite, ni zaboravio.

Nisam imao nikavih problema s okolinom ni sa roditeljima, nije postojala potreba da im saopštavam ili objašnjavam svoju heteroseksualnu prirodu. Ustvari, sa ćaletom nisam imao ama baš nikakvih problema glede moje seksualne orijentacije, naprotiv a i svega ostalog, bio je nadasve razuman čovek. Radmila je bila druga priča. Nisu to s njom bili problemi koji se ne mogu prevazići ali nekako sa distance zamaklih godina, imam utisak i ubeđen sam da se ne varam, Radmila nije mogla da prihvati da u mom životu postoji žena (bilo koja!) osim nje! Patološki, A? Svaku s kojom bi me srela ili bih je doveo u stan, zvala je Vesna. Ljiljanama, Sekama, Ksenijama, Verama, Minama, Svetlanama...ponekad je bilo teško, skoro nemoguće, objasniti da su to Radmiline igre. Da li se tako ponaša svaka majka muškog deteta, ne, ali bogami dobar deo njih, upravo tako! I još nešto. Nije joj smetalo ili ne bi joj smetalo, da sam svako veče dovodio drugu devojku, ono, vozovi dolaze i prolaze! Kad bi ukapirala da veza počinje da traje, preduzimala je ozbiljne korake, bez kucanja bi upadala u moju sobu, kao: Evo deco kafice! Ili bi glasno gunđala pred vratima: Već je ponoć, ima li ta devojka kuću, roditelje? Kad mi je svega došlo preko glave, skuvao sam kafu, pozvao je u kuhinju, pustio da srkne gutljaj i: Slušaj Radmila, ti si me rodila, ja sam tvoj sin, kaži mi iskreno da li želiš da ceo svoj život provedem s tobom!? Šta ti pada na pamet, odgurnula je šoljicu, samo brinem s vremena na vreme! Da sam kriminalac pa da brineš a ti brineš što sam s devojkama, tebi to nije normalno? Ma ne, brinem jer si još mlad, da se ne vežeš ili nedajbože napraviš nekoj dete...Dobro bre, imam 23 godine a ti si me rodila sa devetnaest, znači pravili ste me kad si imala osamnaest... Nije to isto, onda je bilo drugo vreme a i ja sam bila zrelija... Bolje da pričam zidu nego tebi, pre bi me shvatio i razumeo! Pojma ti nemaš kako je to biti majka...Nemam i nikad neću imati pojma, ja sam muško i molim te najozbiljnije da se maneš svojih rabota kad je u pitanju moj odnos s devojkama! Ne želim da se više nikad raspravljamo oko toga!

Jedno vreme se držala ovog, nazovimo ga dogovorom ali je posle mesec, dva, počela Jovo nanovo. Kaži mi molim te šta si to našao na njoj, čime te privukla, meni deluje nekako tupavo... Ti zaslužuješ, zaslužuješ mnogo bolju i lepšu devojku od nje, meni deluje kao neka profuknjača... Ok, podigni suknju da se zavučem pod nju i tako provedem ostatak života, ti zaista nisi normalna!

Onda sam prestao da dovodim devojke, sastajali smo se po parkovima, u njihovim stanovima i kolima, dovijali smo se kako smo znali i umeli.

Ali da se manem Radmile, ni pored najbolje volje nije uspela da utiče na mene. I šta je pisac hteo/želeo da kaže? Vrlo jednostavno! Devojčice, devojke, žene, su do dana današnjeg ostale centar oko kojeg se okrećem svojim heteroseksualnim bićem. Sunce koje čine žene, svojom privlačnom silom i snagom, odredile su moju orbitu, koja će trajati sve dok budem živ!

Ja toliko.

P.S. Nema tako i toliko šarenih i mirisnih polja kao što je šareno i opojno mirisno ženstvo!



Komentari (176)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mikele9 mikele9 16:20 18.04.2014

Re: The end of discussion

Izvini Mikele, nije mi bila namera da te na bilo koji način stavljam u poziciju nekoga kome treba sažaljenje.

Znam da nije, zato ti i kažem da se ne uzbuđuješ, ovde se razmenjuju mišljenja i stavovi a nije dobro ni za koga da bude ogorčen i šta već ne
Uostalom napisah: ŽIVELE RAZLIKE!
anonimni_autor anonimni_autor 16:28 18.04.2014

Re: The end of discussion

mikele9
Izvini Mikele, nije mi bila namera da te na bilo koji način stavljam u poziciju nekoga kome treba sažaljenje.

Znam da nije, zato ti i kažem da se ne uzbuđuješ, ovde se razmenjuju mišljenja i stavovi a nije dobro ni za koga da bude ogorčen i šta već ne
Uostalom napisah: ŽIVELE RAZLIKE!

Ovo si divno definisao i potpuno se slažem sa krilaticom ŽIVELE RAZLIKE1 I jpš da dodam: Bez njih bi život bio veoma dosadan
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:27 18.04.2014

Re: The end of discussion

auf,ljudi,
propuštate poentu na ovaj kišan dan; nije frka postati heteroseksualac

teško je to ostati



Hansel Hansel 19:02 18.04.2014

Re: PAZI VAMO!!!!

mlekac
A isto važi i za Mikelea i Hansela koje lično poznajem i smatram dragim prijateljima.

Ја сам дирнут!
Omanula si načisto, potpuno pogrešne ljude si isprozivala


Лариса, пронађи ону дивну духовитост коју си негде затурила, молим те!

Нико није Јарила напао, па ни ја, који сам овде нешто приметио тек успут -- да сам то сматрао битним проблемом у његовом блогу, рекао бих му и сам (овог пута си ми ти дала шлагворт, и Јарил по себи није био битан); тј. није да мислим да су такви детаљи потребни у неком тексту чије аспирације нису еротске/порнографске, заиста без обзира које је оријентације аутор-ка, и заиста за мене нису кључни моменти у, нпр. Јариловим блоговима. ОК, има у мојим мишљењима/ставовима неког мог можда што урођеног што уграђеног општег конзервативизма, можда кроз ту призму гледам на део проблематике, али и то је легитимно, зар не?

tasadebeli
И кад већ поменусте порнографију, сетих се дефиниције коју је дао својевремено Богдан Тирнанић: код порнографских филмова се обавезно виде сва три елемента - ерекција, пенетрација, ејакулација. Да бисмо добили еротски филм, у монтажи треба обавезно из филма исећи један од та три елемента.

А ја се сећам једне друге, супер diferentiae specificae (ваљда се овако пише) између еротике и порнографије: еротика је све до коже; порнографија почиње слузокожом.

У писаном тексту ради се, у суштини, о нивоима експлицитности... Право да ти кажем, мало сам се "уплашио" шта ће бити у Микелеовом тексту после оног пупка.
mikele9 mikele9 21:46 18.04.2014

Re: PAZI VAMO!!!!

Право да ти кажем, мало сам се "уплашио" шта ће бити у Микелеовом тексту после оног пупка.

Evo šta je bilo posle pupka:
Razgledali smo jedno drugo, uživali u razlikama koje smo otkrivali, ljubili se, pipkali...
gavrilo gavrilo 12:16 19.04.2014

Re: The end of discussion

larisa_bg
Kako hoćete... Držite se vi svog muškog bratstva, nemam ništa protiv.
Ja i dalje mislim da je Mikeleov blog (dobroćni) kontra-blog onom Jarilovom.
Zašto je ta konstatacija u vama izazvala toliko ljutnje, to vi vidite sami sa sobom... Ja znam zašto, meni je to potpuno jasno.

Ti Jarile, očito nisi znao kako da reaguješ u dotičnoj situaciji, pa si rešio da ti je najbezbednije da ispadneš peder. Barem ćeš ostati omiljeni predstavnik ove manjine na blogu, za razliku od onog drugog, Peđe, koji nije omiljeni. Gavrilo nek vidi na koju će stranu da se smesti, još se klacka vamo-tamo.



Ti jesi u pravu, ovo jeste nekakav kontra blog.
Meni je to prvo palo na pamet ali sam resio da iskuliram taj momenat i iskazem znacaj zene u mom zivotu.
Zasto?
Hteo sam da pokazem bratstvu da je i to moguce.
Meni je malo zasmetala latentna homofobicnost pojedinih na onom mom pisanju o evoluciji gde sam ubacio i momenat samospoznaje i prihvatanja svoje homoseksualnosti kao neodvojivi i veoma bitan deo puta ka ostvarivanju.
Provlacilo se to i kroz komentare, i uopste prati me to komentarima po blogovima.

al ako ti mislis da treba mikelijev blog biti pikantniji,
evo dodajem

Str8 muskarac tezi coporu, tu je najjaci.
Van copora slabi.
Malo koji muskarac ce prici zeni bez podrske copora.
Copor je veoma bitan muskarcu bitniji od same zene.
Str8 muskarac tezi priznanju od strane copora.
On ce mlatiti svoju zenu i dete.
On je dresiran od malih nogu da je zena njegov nuzni prijatelj.
Tako se i ponasa prema njoj.
Za njega je hrabra i odvazna zena slatko od zlo.
Sve ce uraditi da bude dostojan copora kojem pripada.
Kada dobije musko dete, predaje ga coporu.
Copor ga priznaje i on zadovoljno trlja svoj debeli stomak.


Gej muskarac tezi individualnosti.
On ne zavisi od copora.
On gura sam.
On je od malena bio poseban i celicio se za bitke koje mu dolaze.
On je hrabar, on je rekao NE coporu i trpi udarce.
On nije nasilan.
On se bori protiv deset puta jace legije sam.
On krsi sve zakone copora.
On mudro pomera svoje granice vracajuci ono sto mu je copor oteo na prevaru.
On je cesto covek daleko ispred svog vremena.
Njegovo vreme dolazi a vreme copora prolazi.

Mozda bas zato zene sve vise bacaju oko na gej muskarce

Larisa



Hansel Hansel 13:05 19.04.2014

100

Гаврило, занимљиво ти ово звучи, али бојим се да никако није генерално тачно (такорећи -- има много предрасуда).

Зашто -- зато што (кажу бар, мислим да је то Аздејковићева и не знам још чија процена) међу навијачима (а шта је навијаштво ако не директна транспозиција чопора) има гејева (и то не мало). Баш као што они који иду против струје нису само хомосексуалци. Итд., не морам да износим све могуће варијације и комбинације. Али ценим да понеко може да постане геј јер се не види у чопору, па се тражи негде другде. Или зато што је другачији, не добија из чопора оно што се у чопору добија (претпостављам: осећај заједништва, па и уз "мушке загрљаје", физичке контакте разних врста и сл. -- људима треба блискост, некад и сукоб, па и нека симетрична потврда, од припадника свог пола -- није ми незамисливо да кад се то не добије, ма из ког разлога, потреба за тим може да се увећа и добије неке друге димензије; хомофобичност управо постоји као феномен због страха да се не склизне у хомосексуалност јер потенцијал за њу носе многи, отприлике онако како је Зиликака објаснила на другом блогу структуру становништва у смислу других склоности -- један део је искључиво хетеросексуалан, ма шта да се деси; други хомосексуалан, исто ма шта деси; а трећи је, не знам постоји ли израз, амбисексуалан; све је то врло једноставно ).
gavrilo gavrilo 13:56 19.04.2014

Re: 100

Hansel
Гаврило, занимљиво ти ово звучи, али бојим се да никако није генерално тачно (такорећи -- има много предрасуда).

Зашто -- зато што (кажу бар, мислим да је то Аздејковићева и не знам још чија процена) међу навијачима (а шта је навијаштво ако не директна транспозиција чопора) има гејева (и то не мало). Баш као што они који иду против струје нису само хомосексуалци. Итд., не морам да износим све могуће варијације и комбинације. Али ценим да понеко може да постане геј јер се не види у чопору, па се тражи негде другде. Или зато што је другачији, не добија из чопора оно што се у чопору добија (претпостављам: осећај заједништва, па и уз "мушке загрљаје", физичке контакте разних врста и сл. -- људима треба блискост, некад и сукоб, па и нека симетрична потврда, од припадника свог пола -- није ми незамисливо да кад се то не добије, ма из ког разлога, потреба за тим може да се увећа и добије неке друге димензије; хомофобичност управо постоји као феномен због страха да се не склизне у хомосексуалност јер потенцијал за њу носе многи, отприлике онако како је Зиликака објаснила на другом блогу структуру становништва у смислу других склоности -- један део је искључиво хетеросексуалан, ма шта да се деси; други хомосексуалан, исто ма шта деси; а трећи је, не знам постоји ли израз, амбисексуалан; све је то врло једноставно ).


Svi muskarci iz copora su isti.
Tek po neki se usudi da mu kaze DOSTA.
Kako se prepoznaje takav muskarac?
Po zeni.
On je uvek sa zenom koja je snaznija od copora.

Postoje muskarci koji coporu rade iza ledja i to je njihovo legitimno pravo.
Nesto poput homoseksualnosti u crkvi.
U krugu copora sve je dozvoljeno.
Van copora je osudjeno.
Tako da imamo fudbalere koji oralno zadovoljavaju jedan drugog, svestenike, navijace.Imamo i samo one koji sami sebe zadovoljavaju misleci na drugog clana copora.
Kod copora je interesantno jos,
da posebno priznanje dobijas ako obljubis zenu nekoga iz copora.
Tu su i raznorazne druge slasti koje copor upraznjava izmedju sebe.
I sve u korist dobrih pozicija u coporu.

i na kraju,
Homofobicnost se zaliva kao poslednja odbrana od urusavanja copora i njegovih zakona.
Borba gej populacije i ide u tom smeru, da se urusi copor i njegovi zakoni,
kako bi se razvijao individualizam svakog coveka, ne nuzno gej.

mikele9 mikele9 14:34 19.04.2014

Re: The end of discussion

Ti jesi u pravu, ovo jeste nekakav kontra blog.

Ama nije BRE! Tvrdim pod materijalnom i krivičnom odgovornošću!!!!!!!!!
Str8 muskarac tezi coporu, tu je najjaci.
Van copora slabi.
Malo koji muskarac ce prici zeni bez podrske copora.
Copor je veoma bitan muskarcu bitniji od same zene.
Str8 muskarac tezi priznanju od strane copora.
On ce mlatiti svoju zenu i dete.
On je dresiran od malih nogu da je zena njegov nuzni prijatelj.
Tako se i ponasa prema njoj.
Za njega je hrabra i odvazna zena slatko od zlo.
Sve ce uraditi da bude dostojan copora kojem pripada.
Kada dobije musko dete, predaje ga coporu.
Copor ga priznaje i on zadovoljno trlja svoj debeli stomak.

Gavrilo, Gavrilo! Ne pamtim da sam pročitao nešto ovako CRNO BELO a nije Partizan! Generališeš a svaka generalizacija je unapred osuđena na neuspeh. Ako je ovo proizvod tvog uma, onda ne poznaješ dobro ljude, u ovom slučaju muškarce. Ceo moj život je u se i na svoje kljuse, nikad u krdu, nikad u stadu, briga me nije bila šta ko misli o onome što činim ili mislim. Ne možeš sve muškarce trpati u isti lonac, verujem ni sve gejeve, Rekoh već, svi smo mi galaksije u bezmernom Kosmosu, imamo sličnosti i sličnih osobina ali svako od nas je zaseban individum.
gavrilo gavrilo 14:39 19.04.2014

Re: The end of discussion

mikele9
Ti jesi u pravu, ovo jeste nekakav kontra blog.

Ama nije BRE! Tvrdim pod materijalnom i krivičnom odgovornošću!!!!!!!!!
Str8 muskarac tezi coporu, tu je najjaci.
Van copora slabi.
Malo koji muskarac ce prici zeni bez podrske copora.
Copor je veoma bitan muskarcu bitniji od same zene.
Str8 muskarac tezi priznanju od strane copora.
On ce mlatiti svoju zenu i dete.
On je dresiran od malih nogu da je zena njegov nuzni prijatelj.
Tako se i ponasa prema njoj.
Za njega je hrabra i odvazna zena slatko od zlo.
Sve ce uraditi da bude dostojan copora kojem pripada.
Kada dobije musko dete, predaje ga coporu.
Copor ga priznaje i on zadovoljno trlja svoj debeli stomak.

Gavrilo, Gavrilo! Ne pamtim da sam pročitao nešto ovako CRNO BELO a nije Partizan! Generališeš a svaka generalizacija je unapred osuđena na neuspeh. Ako je ovo proizvod tvog uma, onda ne poznaješ dobro ljude, u ovom slučaju muškarce. Ceo moj život je u se i na svoje kljuse, nikad u krdu, nikad u stadu, briga me nije bila šta ko misli o onome što činim ili mislim. Ne možeš sve muškarce trpati u isti lonac, verujem ni sve gejeve, Rekoh već, svi smo mi galaksije u bezmernom Kosmosu, imamo sličnosti i sličnih osobina ali svako od nas je zaseban individum.


uh zaboravih napisati,

str8 muskarac nikada nece priznati da je pripadnik copora
to je uslov dolaska do zena

anonimni_autor anonimni_autor 15:16 19.04.2014

Re: 100

gavrilo
Hansel
Гаврило, занимљиво ти ово звучи, али бојим се да никако није генерално тачно (такорећи -- има много предрасуда).

Зашто -- зато што (кажу бар, мислим да је то Аздејковићева и не знам још чија процена) међу навијачима (а шта је навијаштво ако не директна транспозиција чопора) има гејева (и то не мало). Баш као што они који иду против струје нису само хомосексуалци. Итд., не морам да износим све могуће варијације и комбинације. Али ценим да понеко може да постане геј јер се не види у чопору, па се тражи негде другде. Или зато што је другачији, не добија из чопора оно што се у чопору добија (претпостављам: осећај заједништва, па и уз "мушке загрљаје", физичке контакте разних врста и сл. -- људима треба блискост, некад и сукоб, па и нека симетрична потврда, од припадника свог пола -- није ми незамисливо да кад се то не добије, ма из ког разлога, потреба за тим може да се увећа и добије неке друге димензије; хомофобичност управо постоји као феномен због страха да се не склизне у хомосексуалност јер потенцијал за њу носе многи, отприлике онако како је Зиликака објаснила на другом блогу структуру становништва у смислу других склоности -- један део је искључиво хетеросексуалан, ма шта да се деси; други хомосексуалан, исто ма шта деси; а трећи је, не знам постоји ли израз, амбисексуалан; све је то врло једноставно ).


Svi muskarci iz copora su isti.
Tek po neki se usudi da mu kaze DOSTA.
Kako se prepoznaje takav muskarac?
Po zeni.
On je uvek sa zenom koja je snaznija od copora.

Postoje muskarci koji coporu rade iza ledja i to je njihovo legitimno pravo.
Nesto poput homoseksualnosti u crkvi.
U krugu copora sve je dozvoljeno.
Van copora je osudjeno.
Tako da imamo fudbalere koji oralno zadovoljavaju jedan drugog, svestenike, navijace.Imamo i samo one koji sami sebe zadovoljavaju misleci na drugog clana copora.
Kod copora je interesantno jos,
da posebno priznanje dobijas ako obljubis zenu nekoga iz copora.
Tu su i raznorazne druge slasti koje copor upraznjava izmedju sebe.
I sve u korist dobrih pozicija u coporu.

i na kraju,
Homofobicnost se zaliva kao poslednja odbrana od urusavanja copora i njegovih zakona.
Borba gej populacije i ide u tom smeru, da se urusi copor i njegovi zakoni,
kako bi se razvijao individualizam svakog coveka, ne nuzno gej.


Ovaj... Gavrilo. Zar ti se ne čini da ćeš ovom teorijom o superiornosti pripadnika svoje seksualne orijentacije, naneti više štete nego koristi svome pokretu? U stvari daješ savršen šlagort homofobičarima, da krenu u dreku, kako će uskoro vaše novonastalo drutvo da pali knjige svih onih pisaca i naučnika koji nisu gej, i kako će uskoro heteroseksualci morati da žive ilegalno, dobro sakriveni od radoznalog komšiluka. Znam koliko je to smešno, ali ovi iz Dveri i Naših upravo čekaju takvu priliku da vas proglase homo-fašistima i time opravdaju svoje akcije protiv vas.PS ne želim da se raspravljam o ovoj temi, već sam dosta udavio ovaj blog, međutim posle ovoga prosto plašim da odem kod svoga kuma koji čak i u školskim udženicima pronalazi poguban uticaj svetske gej zavere. A takvi kao on u ovoj zemlji niču na sve strane(frustracija zbog lošeg života mora negde da se iskali). Ako ne veruješ pogledaj kroz prozor... piju pivo ispred lokakne samoposluge.
gavrilo gavrilo 15:42 19.04.2014

Re: 100

anonimni_autor
gavrilo
Hansel





Ovaj... Gavrilo. Zar ti se ne čini da ćeš ovom teorijom o superiornosti pripadnika svoje seksualne orijentacije, naneti više štete nego koristi svome pokretu? U stvari daješ savršen šlagort homofobičarima, da krenu u dreku, kako će uskoro vaše novonastalo drutvo da pali knjige svih onih pisaca i naučnika koji nisu gej, i kako će uskoro heteroseksualci morati da žive ilegalno, dobro sakriveni od radoznalog komšiluka. Znam koliko je to smešno, ali ovi iz Dveri i Naših upravo čekaju takvu priliku da vas proglase homo-fašistima i time opravdaju svoje akcije protiv vas.PS ne želim da se raspravljam o ovoj temi, već sam dosta udavio ovaj blog, međutim posle ovoga prosto plašim da odem kod svoga kuma koji čak i u školskim udženicima pronalazi poguban uticaj svetske gej zavere. A takvih kao on u ovoj zemlji niču na sve strane. Ako ne veruješ pogledaj kroz prozor... piju pivo ispred lokakne samoposluge.


zamenjujes teze,
zakljucujes kako ti odgovara
copor sebe smatra superiornim kolektivom
tako se i ponasa

nedostatak individualne svesti dovodi do scenarija koji si pomenuo
gej ljudi teze individualizmu
a copor u kolektivizam

fasizam koji si pomenuo se rodio iz kolektiva copora

da bude jasno,
ne zagovaram ja progon heteroseksualca
vec razbijanje heteroseksualnog copora

anonimni_autor anonimni_autor 16:20 19.04.2014

Re: 100

gavrilo
anonimni_autor
gavrilo
Hansel





Ovaj... Gavrilo. Zar ti se ne čini da ćeš ovom teorijom o superiornosti pripadnika svoje seksualne orijentacije, naneti više štete nego koristi svome pokretu? U stvari daješ savršen šlagort homofobičarima, da krenu u dreku, kako će uskoro vaše novonastalo drutvo da pali knjige svih onih pisaca i naučnika koji nisu gej, i kako će uskoro heteroseksualci morati da žive ilegalno, dobro sakriveni od radoznalog komšiluka. Znam koliko je to smešno, ali ovi iz Dveri i Naših upravo čekaju takvu priliku da vas proglase homo-fašistima i time opravdaju svoje akcije protiv vas.PS ne želim da se raspravljam o ovoj temi, već sam dosta udavio ovaj blog, međutim posle ovoga prosto plašim da odem kod svoga kuma koji čak i u školskim udženicima pronalazi poguban uticaj svetske gej zavere. A takvih kao on u ovoj zemlji niču na sve strane. Ako ne veruješ pogledaj kroz prozor... piju pivo ispred lokakne samoposluge.


zamenjujes teze,
zakljucujes kako ti odgovara
copor sebe smatra superiornim kolektivom
tako se i ponasa

nedostatak individualne svesti dovodi do scenarija koji si pomenuo
gej ljudi teze individualizmu
a copor u kolektivizam

fasizam koji si pomenuo se rodio iz kolektiva copora

da bude jasno,
ne zagovaram ja progon heteroseksualca
vec razbijanje heteroseksualnog copora


Ja ne zamenjujem teze, nego ti kažem kako će homofobičari reagovati na tvoje komentare. Ako to tebi ne smeta... zato bi se ja sekirao?
mikele9 mikele9 16:40 19.04.2014

Re: The end of discussion

uh zaboravih napisati,

str8 muskarac nikada nece priznati da je pripadnik copora
to je uslov dolaska do zena



To je jače od tebe, moraš, zar ne?
gavrilo gavrilo 17:34 19.04.2014

Re: The end of discussion

mikele9
uh zaboravih napisati,

str8 muskarac nikada nece priznati da je pripadnik copora
to je uslov dolaska do zena



To je jače od tebe, moraš, zar ne?


- Izvini, pogresila sam necu vise.





Hansel Hansel 18:51 19.04.2014

Re: 100

gavrilo
zamenjujes teze,
zakljucujes kako ti odgovara
copor sebe smatra superiornim kolektivom
tako se i ponasa

nedostatak individualne svesti dovodi do scenarija koji si pomenuo
gej ljudi teze individualizmu
a copor u kolektivizam

fasizam koji si pomenuo se rodio iz kolektiva copora

da bude jasno,
ne zagovaram ja progon heteroseksualca
vec razbijanje heteroseksualnog copora

... И стварање хомосексуалног? Геј људи теже индивидуализму кроз (свој) колективизам (уочљиво је неколико чопора на тој страни)?

Бррр... ипак се ја мало плашим овакве агенде, али добро је да је експлицирана. (Мада, подједнако је и лоше, Анонимни је то добро уочио.)

Гаврило, човек није није само индивидуа, он је и припадник колектива и управо и то га чини човеком, баш онолико колико га чини његова посебност (као јединке). Бити припадник друштва не значи бити припадник чопора (то ни припадницима чопора није јасно, само из супротне позиције). А део људи ће увек тежити чопоризацији -- ако разбијеш "хетеросексуални чопор" како кажеш, добићеш неки други (сећам се одличног питања -- ратују ли људи зато што су у групама, или се организују у групе да би ратовали). Еволуција се неће десити тим разбијањем (ако би то било уопште могуће) и прилично сам ужаснут да, рецимо, уместо да говориш о хуманизацији говориш о људима (ако сам добро израчунао, бар око 40% популације) као о противницима и можда и половину тог броја трпаш тамо где нису.

Муке (у овом случају твоје муке) доживљене од чопора ипак не оправдавају генерализације овог типа, ма шта Лариса рекла.
gavrilo gavrilo 19:36 19.04.2014

Re: 100

Hansel
gavrilo
zamenjujes teze,
zakljucujes kako ti odgovara
copor sebe smatra superiornim kolektivom
tako se i ponasa

nedostatak individualne svesti dovodi do scenarija koji si pomenuo
gej ljudi teze individualizmu
a copor u kolektivizam

fasizam koji si pomenuo se rodio iz kolektiva copora

da bude jasno,
ne zagovaram ja progon heteroseksualca
vec razbijanje heteroseksualnog copora

... И стварање хомосексуалног? Геј људи теже индивидуализму кроз (свој) колективизам (уочљиво је неколико чопора на тој страни)?

Бррр... ипак се ја мало плашим овакве агенде, али добро је да је експлицирана. (Мада, подједнако је и лоше, Анонимни је то добро уочио.)

Гаврило, човек није није само индивидуа, он је и припадник колектива и управо и то га чини човеком, баш онолико колико га чини његова посебност (као јединке). Бити припадник друштва не значи бити припадник чопора (то ни припадницима чопора није јасно, само из супротне позиције). А део људи ће увек тежити чопоризацији -- ако разбијеш "хетеросексуални чопор" како кажеш, добићеш неки други (сећам се одличног питања -- ратују ли људи зато што су у групама, или се организују у групе да би ратовали). Еволуција се неће десити тим разбијањем (ако би то било уопште могуће) и прилично сам ужаснут да, рецимо, уместо да говориш о хуманизацији говориш о људима (ако сам добро израчунао, бар око 40% популације) као о противницима и можда и половину тог броја трпаш тамо где нису.

Муке (у овом случају твоје муке) доживљене од чопора ипак не оправдавају генерализације овог типа, ма шта Лариса рекла.


mislio sam da ne moram tako nasiroko pisati i da sam jasan
nije isto biti u baletskoj grupi i u huliganskoj grupi(kolektivu, kako hoces)
dakle postoji razlika
gde se ogleda ta razlika?
valjda u nekakvom zajednickom cilju tog kolektiva,
nesto sto individua sama ne moze dosegnuti za opste dobro
dobro i za one van kolektiva

koji je visi cilj copora o kojem ovde pisemo?


sto se tica stvaranja homoseksualnog copora, nisam te najbolje razumeo na koga se to odnosi, gde?

eto ja sam prvi blog napisao kao gost kod tebe(ja sam te pitao jel moze) a ne kod Jarila
(jos jednom, hvala ti na ukazanom poverenju)

Kod Pedje nemam ni jedan komentar.

Sto se tice aktivistickog delovanja gej populacije to ne moze da se poredi sa delovanjem copora o kojem pisemo.
Razlike su ogromne i to ti je valjda jasno.
Bolje ti je da ne vuces sledeci potez u tom pravcu
nsarski nsarski 20:48 19.04.2014

Re: 100

Eh, Gavrilo, Gavrilo...

Uvek sam mislio da je u osnovi borbe homoseksualno opredeljenih ljudi borba protiv stereotipova. I u tome ih treba podrzavati. A ti si u svojim poslednjim komentarima upravo iskazao gomilu stereotipnih ocena najgore vrste.

Uostalom, sta ti smeta copor? S coporom nemas bas nista. Tebe vise privlace mladi decaci koji su povuceni zbunjeni mali samotnjaci, van copora. Kao sto privlace i svakog pedera, tj. pedofila.

A? Kako ti se svidja taj stereotip?

P.S. Ne bih se mesao u celu ovu diskusiju, ali mi je zao da toliko seruckas po ovom poeticnom blogu maestra mikele.
gavrilo gavrilo 21:05 19.04.2014

Re: 100

nsarski
Eh, Gavrilo, Gavrilo...

Uvek sam mislio da je u osnovi borbe homoseksualno opredeljenih ljudi borba protiv stereotipova. I u tome ih treba podrzavati. A ti si u svojim poslednjim komentarima upravo iskazao gomilu stereotipnih ocena najgore vrste.

Uostalom, sta ti smeta copor? S coporom nemas bas nista. Tebe vise privlace mladi decaci koji su povuceni zbunjeni mali samotnjaci, van copora. Kao sto privlace i svakog pedera, tj. pedofila.

A? Kako ti se svidja taj stereotip?

P.S. Ne bih se mesao u celu ovu diskusiju, ali mi je zao da toliko seruckas po ovom poeticnom blogu maestra mikele.





mikele9 mikele9 21:46 19.04.2014

Re: The end of discussion

- Izvini, pogresila sam necu vise.


Nema problema, samo sam se iznenadio kako si se, posle prvog benignog komentara i mog takođe benignog odgovora, odjednom razgoropadio...Šefe koji ti je vrag
Ne razumem tebe ali i neke druge, te ovaj blog pretvoriste u bojno polje!
Hansel Hansel 22:55 19.04.2014

Re: 100

gavrilo
Sto se tice aktivistickog delovanja gej populacije to ne moze da se poredi sa delovanjem copora o kojem pisemo.
Razlike su ogromne i to ti je valjda jasno.
Bolje ti je da ne vuces sledeci potez u tom pravcu

Прво, о том чопору ти пишеш, а не ми.

Друго, више ми није јасно да ли има било каквих битних разлика између тих чопора (више ваших и наводно оног само једног, "нашег" ), и једни и други желе "разбијање" (или без наводника) оних других -- ја, вала, с тим немам ништа заједничко, ави очигледно имате, иако сте на супротстављеним странама (па су вам и активизми у повратној спрези, несумњиво). А с ваше нису само "балетани", зар не?

И, треће, како ово да тумачим:
Bolje ti je da ne vuces sledeci potez u tom pravcu

Као претњу?
larisa_bg larisa_bg 23:01 19.04.2014

Re: 100

Hansel

Прво, о том чопору ти пишеш, а не ми.


gavrilo gavrilo 08:32 20.04.2014

Re: 100

Hansel
gavrilo

,
Bolje ti je da ne vuces sledeci potez u tom pravcu

Као претњу?




Hansel, hajde da se tucamo danas!
Kakva su ti jaja?
Hansel Hansel 10:54 20.04.2014

Re: 100

larisa_bg
Hansel

Прво, о том чопору ти пишеш, а не ми.

Ти мислиш да је свако "ми" -- чопор?

gavrilo

Гаврило, у датим моментима си као они из чопора који су ти мрски. Кажем ја да су разлике врло мале (једни друге заслужујете, такорећи).
looping looping 11:27 20.04.2014

Re: 100

da bude jasno,
ne zagovaram ja progon heteroseksualca
vec razbijanje heteroseksualnog copora

U prevodu, juriš duhove.

fasizam koji si pomenuo se rodio iz kolektiva copora

A ja bih spomenuo i ove nusproizvode kolektiva čopora:
adamitism, bullionism... pyrrhonism, sacerdotalism, siderism, solipsism a naročito eidolism.
anonimni_autor anonimni_autor 20:32 20.04.2014

Re: 100

gavrilo
Hansel
gavrilo

,
Bolje ti je da ne vuces sledeci potez u tom pravcu

Као претњу?




Hansel, hajde da se tucamo danas!
Kakva su ti jaja?

Auuu crni Gavirlo odkud ti tolika sklonost ka mazohizmu_ Sad mi je u stvari jasno što se sa većínom blogera nisi razumeo tokom ove diskususije. " Gej SM su savim poseban svet!" citat iz Fritkinovog Gluvarenja. (Ne sećam se orginalnog nasova. Davno je to bilo)
gavrilo gavrilo 21:02 20.04.2014

Re: 100

anonimni_autor
gavrilo
Hansel
gavrilo

,
Bolje ti je da ne vuces sledeci potez u tom pravcu

Као претњу?




Hansel, hajde da se tucamo danas!
Kakva su ti jaja?

Auuu crni Gavirlo odkud ti tolika sklonost ka mazohizmu_ Sad mi je u stvari jasno što se sa većínom blogera nisi razumeo tokom ove diskususije. " Gej SM su savim poseban svet!" citat iz Fritinovog Gluvarenja. (Ne sećam se orginalnog nasova. Davno je to bilo)


humor


evo uozbiljicu se i vratiti na temu






Hansel Hansel 21:05 20.04.2014

Re: 100

humor

gavrilo gavrilo 21:11 20.04.2014

Re: 100

Hansel
humor



izvini Hansel vise se nece ponoviti humor
anonimni_autor anonimni_autor 23:18 20.04.2014

Re: 100

gavrilo
anonimni_autor
gavrilo
Hansel
gavrilo

,
Bolje ti je da ne vuces sledeci potez u tom pravcu

Као претњу?




Hansel, hajde da se tucamo danas!
Kakva su ti jaja?

Auuu crni Gavirlo odkud ti tolika sklonost ka mazohizmu_ Sad mi je u stvari jasno što se sa većínom blogera nisi razumeo tokom ove diskususije. " Gej SM su savim poseban svet!" citat iz Fritinovog Gluvarenja. (Ne sećam se orginalnog nasova. Davno je to bilo)


humor


evo uozbiljicu se i vratiti na temu
Takooo, daj nešto i za nas ostaleOvo bi ipak trebao da bude veseo blogNas nije teško podmititi






looping looping 08:32 21.04.2014

Re: 100

gavrilo
anonimni_autor
gavrilo
Hansel
gavrilo

,
Bolje ti je da ne vuces sledeci potez u tom pravcu

Као претњу?




Hansel, hajde da se tucamo danas!
Kakva su ti jaja?

Auuu crni Gavirlo odkud ti tolika sklonost ka mazohizmu_ Sad mi je u stvari jasno što se sa većínom blogera nisi razumeo tokom ove diskususije. " Gej SM su savim poseban svet!" citat iz Fritinovog Gluvarenja. (Ne sećam se orginalnog nasova. Davno je to bilo)


humor


evo uozbiljicu se i vratiti na temu







BTW, nikad mi nisu bili jasni muškarci koji vole muškarce koji se oblače i što više trude da izgledaju kao žene. Mislim ako voliš muškarce zašto voliš da se prave da su žene? A ako voliš žene onda muvaj žene?
Isto važi za žene koje vole druge žene a te žene se oblače kao muškarci da bi se dopale ženama koje vole žene?

charlie charlie 08:50 21.04.2014

Re: The end of discussion

larisa_bg
Kako hoćete... Držite se vi svog muškog bratstva, nemam ništa protiv.
Ja i dalje mislim da je Mikeleov blog (dobroćni) kontra-blog onom Jarilovom.
Zašto je ta konstatacija u vama izazvala toliko ljutnje, to vi vidite sami sa sobom... Ja znam zašto, meni je to potpuno jasno.

Ti Jarile, očito nisi znao kako da reaguješ u dotičnoj situaciji, pa si rešio da ti je najbezbednije da ispadneš peder. Barem ćeš ostati omiljeni predstavnik ove manjine na blogu, za razliku od onog drugog, Peđe, koji nije omiljeni. Gavrilo nek vidi na koju će stranu da se smesti, još se klacka vamo-tamo.

Ti, Anonimni Autore, s obzirom na činjenicu da si wannabe SF pisac, tebi praštam što imaš halucinacije, samo mi nije jasno šta si ti upao u takav amok? Našao si ventil da svoj gnev prema pederima izbesniš na meni?

Sve u svemu, teško licemerje.
Jedino za šta vam odajem priznanje, to je što se držite zajedno u kriznim situacijama, i to je nešto.
Kad je, odmah na početku, Charlie napisao to isto što sam ja rekla:
charlie

ПС. Да просте господа педери (те полит коректни и остали родно равноправни итеде), ово си предивно написао.

onda vam nije smetalo, jer on je odmah potom udario rukom u maljave grudi i iskazao svoj stav:
charlie

ППС. Стога одох у кревет да се дружим са женом !

A onda su mu se i drugi pridružili, brzo, brzo izjašnjavajući se na tu temu, i svi su obećali da će te noći nešto da kresnu, pa makar i rođenu ženu.

Što se, pak, tiče lektorisanja, Anonimni, kad ti je Charlie rekao da se ne piše "ne prevaziđene" nego "neprevaziđene" - to ti nije smetalo i odgovorio si mu u šaljivo dobroćudnom tonu, a kad sam ti ja rekla da se ne kaže "mogli bi" nego "mogli biste" odmah si me proglasio "gospođom lektorkom". Znači, lektorisanje unutar bratstva je dopušteno, a lektorisanje spolja se doživljava kao napad.
Moram da ti kažem, Anonimni, da su neke od odlika fašizma upravo takvo ponašanje prema strancima i neznancima, i favorizovanje "svojih", a da ne govorimo o tvom otvorenom homofobičnom pisanju na ovom blogu.

Jarile, džaba ti onaj nežni PP, to ne umanjuje činjenicu da si spreman da žmuriš samo da bi zadržao rolu dvorske lude. Ne može to tako, dečko, ovde ću na temi da se ogradim od Larisinog pisanja, a u PP-u ću da je pomazim po glavi.
Koje je tek to licemerje. Ali to je tvoja stvar. Ja i onako nisam branila tebe kao tebe, jer te i ne poznajem, ja sam branila princip. I uvek ću to raditi.



Сунце ти калајисано --- сада тек прочитах овај твој чаршаф - и могу само да констатујем (да простиш) да си ти - веома напорна.
Успут --- креснути властиту жену сматраш сексизмом !? Ако је тако - ти мора да се, ипак, дрогираш.
Успут 2 --- мислим да је то већ неко од језичара објаснио ... могли би се сматра довољно прихваћеним обликом од могли бисте.
charlie charlie 09:02 21.04.2014

Re: The end of discussion

mikele9
Стварно ми није била јасна толика количина огорчености у твојим коментарима на један безазлени амаркорд блог.

Hvala ti Taso ali međutim, blog i jeste mesto gde svi možemo da iznesemo svoje stavove i mišljenja, ponekad ogorčeno, ponekad hladne glave
Ne bih ja to shvatao toliko dramatičnim.

Баш зато што треба сви да имамо могућност да изнесемо своје ставове - сматрам погрешним то што си, при инфлуенци неких блогера, одлучио да измениш свој иницијални блог.
Успут - дозвољавам могућност да ствари видим поприлично другачије него ти, па стога и ту измену уважавам, делимично, схватајући то, тј. измену, твојим правом.
charlie charlie 09:08 21.04.2014

Re: PAZI VAMO!!!!

mlekac
larisa_bg


Ti, Anonimni Autore, s obzirom na činjenicu da si wannabe SF pisac, tebi praštam što imaš halucinacije, samo mi nije jasno šta si ti upao u takav amok? Našao si ventil da svoj gnev prema pederima izbesniš na meni?

Sve u svemu, teško licemerje.
Jedino za šta vam odajem priznanje, to je što se držite zajedno u kriznim situacijama, i to je nešto.
Kad je, odmah na početku, Charlie napisao to isto što sam ja rekla:
charlie

ПС. Да просте господа педери (те полит коректни и остали родно равноправни итеде), ово си предивно написао.

onda vam nije smetalo, jer on je odmah potom udario rukom u maljave grudi i iskazao svoj stav:
charlie

ППС. Стога одох у кревет да се дружим са женом !

A onda su mu se i drugi pridružili, brzo, brzo izjašnjavajući se na tu temu, i svi su obećali da će te noći nešto da kresnu, pa makar i rođenu ženu.

Što se, pak, tiče lektorisanja, Anonimni, kad ti je Charlie rekao da se ne piše "ne prevaziđene" nego "neprevaziđene" - to ti nije smetalo i odgovorio si mu u šaljivo dobroćudnom tonu, a kad sam ti ja rekla da se ne kaže "mogli bi" nego "mogli biste" odmah si me proglasio "gospođom lektorkom". Znači, lektorisanje unutar bratstva je dopušteno, a lektorisanje spolja se doživljava kao napad.

Moram da ti kažem, Anonimni, da su neke od odlika fašizma upravo takvo ponašanje prema strancima i neznancima, i favorizovanje "svojih", a da ne govorimo o tvom otvorenom homofobičnom pisanju na ovom blogu.

Jarile, džaba ti onaj nežni PP, to ne umanjuje činjenicu da si spreman da žmuriš samo da bi zadržao rolu dvorske lude. Ne može to tako, dečko, ovde ću na temi da se ogradim od Larisinog pisanja, a u PP-u ću da je pomazim po glavi.
Koje je tek to licemerje. Ali to je tvoja stvar. Ja i onako nisam branila tebe kao tebe, jer te i ne poznajem, ja sam branila princip. I uvek ću to raditi.






AHM!!!

Jednom za svagda - Anonimni je DISLEKSIĆAR!!! Tačka. Ko ga sledeći bude prozivao za pravopis i slovne greške, slobodno nek se obrati meni.

A ko nije znao, nek malo obnovi gradivo pošto sam o tome pisala toliko puta da to već i vrapci na grani znaju.


Što se homofobije tiče - ti svoje frustracije prema muškarcima, draga, izvoli leči negde drugde. Ne na mom mužu, i nipošto spočitavajući mu da je homofob i fašista.

Jerbo je on fin, nežan i džentlmen, a ja sam prilično gadna kad mi neko udari na familiju.

Prema tome - End of discussion! Izvoli u svoje ćoše i zaobiđi Anonimnog u širokom luku.

A isto važi i za Mikelea i Hansela koje lično poznajem i smatram dragim prijateljima.

Omanula si načisto, potpuno pogrešne ljude si isprozivala, i sad ti je pametnije da se povučeš i ukapiraš da se od teorija zavera ne živi.

A još manje je poželjno da se predstavljaš kao sunašce i drugima spočitavaš osobine koje u stvari, ni nemaju.

EDIT:
Jalrlie, tebe nisam branila pošto vidim da to umeš i sam

EDIT 2: Tasa je najsitniji, zato sam ga previdela. I on se ima smatrati zaštićenom vrstom!

Сагласан са садржином, мада не са тоном !
Немој да претиш, ружно изгледа - а ја сам, мада претња није упућена мени, веома слаб и плашљив ! Мани се тог барабског начина.
gavrilo gavrilo 09:19 21.04.2014

Re: 100

looping
gavrilo
anonimni_autor
gavrilo
Hansel
gavrilo

,
Bolje ti je da ne vuces sledeci potez u tom pravcu

Као претњу?




Hansel, hajde da se tucamo danas!
Kakva su ti jaja?

Auuu crni Gavirlo odkud ti tolika sklonost ka mazohizmu_ Sad mi je u stvari jasno što se sa većínom blogera nisi razumeo tokom ove diskususije. " Gej SM su savim poseban svet!" citat iz Fritinovog Gluvarenja. (Ne sećam se orginalnog nasova. Davno je to bilo)


humor


evo uozbiljicu se i vratiti na temu







BTW, nikad mi nisu bili jasni muškarci koji vole muškarce koji se oblače i što više trude da izgledaju kao žene. Mislim ako voliš muškarce zašto voliš da se prave da su žene? A ako voliš žene onda muvaj žene?
Isto važi za žene koje vole druge žene a te žene se oblače kao muškarci da bi se dopale ženama koje vole žene?



nije to stvar pretvaranja
vec osecaja i hrabrosti da ga pokazes

neki muskarci se osecjau kao zene
neki muskarci vole zenstvenost kod muskarca

kao sto postoje i zene koje vise vole tu zensku crtu muskarca

eto recimo imam u komsiluku jedan par gde je muskarac feminiziran a nije gej
ozenjen je i ima decu.Brak im je savrsen.

Kada bi ljudi vise pricali sa sobom i skidali svoje ljusture daleko bi bolje prolazili u zivotu i sa lakocom nalazili idealnog partnera.

Za sve je kriv copor


looping looping 09:44 21.04.2014

Re: 100

kao sto postoje i zene koje vise vole tu zensku crtu muskarca
eto recimo imam u komsiluku jedan par gde je muskarac feminiziran a nije gej
ozenjen je i ima decu.Brak im je savrsen.

Ja takve žene nisam upoznao. Znam dosta brakova gde je muškarac isfeminiziran ali mi takvi brakovi deluju kao nešto na šta žene pristaju čisto da bi imale partnera - da ne bi ostale same, i da bi imale neku sigurnost ali tu ne vidim nikakvu strast. Možda grešim ali deluje mi da mnoge žene prave kompromise u tom smislu.
neki muskarci se osecjau kao zene

Ovo mi je jasno.
neki muskarci vole zenstvenost kod muskarca

Ovo mi uopšte nije jasno. Voliš ženstvenost kod muškarca? Pa onda možeš i žene da voliš.
Kada bi ljudi vise pricali sa sobom i skidali svoje ljusture daleko bi bolje prolazili u zivotu i sa lakocom nalazili idealnog partnera.

Za ovo se slažem.

Za sve je kriv copor

Ali ovo je komično. Kriva je "levča" što bi rekle bake.
anonimni_autor anonimni_autor 10:38 21.04.2014

Re: 100

looping
gavrilo
anonimni_autor
gavrilo
Hansel
gavrilo

,
Bolje ti je da ne vuces sledeci potez u tom pravcu

Као претњу?




Hansel, hajde da se tucamo danas!
Kakva su ti jaja?

Auuu crni Gavirlo odkud ti tolika sklonost ka mazohizmu_ Sad mi je u stvari jasno što se sa većínom blogera nisi razumeo tokom ove diskususije. " Gej SM su savim poseban svet!" citat iz Fritinovog Gluvarenja. (Ne sećam se orginalnog nasova. Davno je to bilo)


humor


evo uozbiljicu se i vratiti na temu







BTW, nikad mi nisu bili jasni muškarci koji vole muškarce koji se oblače i što više trude da izgledaju kao žene. Mislim ako voliš muškarce zašto voliš da se prave da su žene? A ako voliš žene onda muvaj žene?
Isto važi za žene koje vole druge žene a te žene se oblače kao muškarci da bi se dopale ženama koje vole žene?


Šta..? Hoćeš reći da je ona lepotica na slikama travestit? Ako je to rezultat dobre estetske operacioje... onda svaka čast. Međutim ovaj model ima podkolenice i butine iste dužine što je ženska osobina(zato i nose štikle da to sakriju), dok su kod muškaraca butine kraće, a podkolenice duže. Često uspele travestite samo po tome možeš provaliti. Dobro postoje i adamova jabučica i glas, ali to na fotografiji ne možeš primetiti.
gavrilo gavrilo 10:52 21.04.2014

Re: 100

looping
kao sto postoje i zene koje vise vole tu zensku crtu muskarca
eto recimo imam u komsiluku jedan par gde je muskarac feminiziran a nije gej
ozenjen je i ima decu.Brak im je savrsen.

Ja takve žene nisam upoznao. Znam dosta brakova gde je muškarac isfeminiziran ali mi takvi brakovi deluju kao nešto na šta žene pristaju čisto da bi imale partnera - da ne bi ostale same, i da bi imale neku sigurnost ali tu ne vidim nikakvu strast. Možda grešim ali deluje mi da mnoge žene prave kompromise u tom smislu.
neki muskarci se osecjau kao zene

Ovo mi je jasno.
neki muskarci vole zenstvenost kod muskarca

Ovo mi uopšte nije jasno. Voliš ženstvenost kod muškarca? Pa onda možeš i žene da voliš.
Kada bi ljudi vise pricali sa sobom i skidali svoje ljusture daleko bi bolje prolazili u zivotu i sa lakocom nalazili idealnog partnera.

Za ovo se slažem.



sad zurim pa ne bi bas da se nalupam
arhetipovi i razvoj licnosti,
tu Jung nudi moguc odgovor

I setih se da imam jos jednu drugaricu koja je vecito sama, ona recimo voli pomalo feminizirane str8 momke a stalno joj prilaze ovi drugi.

eto recimo mene privlace naoko "svileni" momci
nikako sirova muska spoljasnjost
dok vecina gej populacije voli bas te sirove momke, clanove copora
looping looping 11:02 21.04.2014

Re: 100

Šta..? Hoćeš reći da je ona lepotica na slikama travestit? Ako je to rezultat dobre estetske operacioje... onda svaka čast. Međutim ovaj model ima podkolenice i butine iste dužine što je ženska osobina(zato i nose štikle da to sakriju), dok su kod muškaraca butine kraće, a podkolenice duže. Često uspele travestite samo po tome možeš provaliti. Dobro postoje i adamova jabučica i glas, ali to na fotografiji ne možeš primetiti.

Ja još nisam video uspešnog tranvestita, barem ne onog koji bi me fizički privukao, možda je uspešan u nekom drugom smislu.
Žena je u principu mnooogo više od proporcija tela i neizražene adamove jabučice. Stav tela, pogled i još mnogo toga što ne može da se objasni. I kada bi me neko uverio fotografijom (a ima uverljivih fotografija) da je neka muška osoba žensko verovatno da ja ne bih ni shvatio zašto mi se ta osoba ne sviđa, mada ima savršene proporcije. Na primer, ja bih mogao da potpišem da je JK muško, mada znam da nije (izvinjavam se dotičnoj).
Valjda je to neki instikt, ima kod čoveka više životinjskog nego što mislimo.

Ako je to rezultat dobre estetske operacioje... onda svaka čast.

Po meni baš i nije svaka čast ali sve je stvar ukusa.
anonimni_autor anonimni_autor 13:19 21.04.2014

Re: 100

looping
Šta..? Hoćeš reći da je ona lepotica na slikama travestit? Ako je to rezultat dobre estetske operacioje... onda svaka čast. Međutim ovaj model ima podkolenice i butine iste dužine što je ženska osobina(zato i nose štikle da to sakriju), dok su kod muškaraca butine kraće, a podkolenice duže. Često uspele travestite samo po tome možeš provaliti. Dobro postoje i adamova jabučica i glas, ali to na fotografiji ne možeš primetiti.

Ja još nisam video uspešnog tranvestita, barem ne onog koji bi me fizički privukao, možda je uspešan u nekom drugom smislu.
Žena je u principu mnooogo više od proporcija tela i neizražene adamove jabučice. Stav tela, pogled i još mnogo toga što ne može da se objasni. I kada bi me neko uverio fotografijom (a ima uverljivih fotografija) da je neka muška osoba žensko verovatno da ja ne bih ni shvatio zašto mi se ta osoba ne sviđa, mada ima savršene proporcije. Na primer, ja bih mogao da potpišem da je JK muško, mada znam da nije (izvinjavam se dotičnoj).
Valjda je to neki instikt, ima kod čoveka više životinjskog nego što mislimo.

Ako je to rezultat dobre estetske operacioje... onda svaka čast.

Po meni baš i nije svaka čast ali sve je stvar ukusa.

E, moj loopingu. Ti se baš nisi preterano muvao po svetu? Oni što su devedesetih stajali u ulici pored Ekonomskog fakulteta, mogli su se prepoznati iz aviona. To su u stvari bili samo presvučeni i našminkani muškarci. Međutim mnoge naše frajere je taj kako kažeš "osećaj"prevario naročito kada su u pitanju dalekoistočni travestiti, pa je posle bilo bežanja iz soba i druge bruke.Nisam bio na dalekom istoku, ali sam viđao njihovu sortu na bližim destinacijama. Recimo u Bulonnjskoj šumi(koju su pre nešto više od trideset godina transeksualci oteli od pariskih prostitutki) za nekih petnaest posto bi se čovek zakleo da su žene... naravno dok ne progovore. Međutim i taj procenat je nersiguran jel kažu da njihovi travnjaci iz humanosti puštaju teško bolesne prostitutke da dele njihov radni prostor. Na kraju krajeva šta je uopšte danas sigurno PS Mnogi "srednjopolci" koriste ženske hormone i lekove koji blokiraju muške, pa dobiju potpuno žeski oblik tela, osim kostura koji ostaje muški. To ih veoma mnogo košta pa su zato prisiljeni da se osim prostitucije bave još nekim dodatnim kriminalnim aktivnostima. Obično su umešani u trgovinu drogom, jer to donosi najveći profit. Oni su ustvari za žaljenje, jer je prenaporno boriti se protiv zakona i protiv prirode u isto vreme. Ali čovek je spreman na sve da bi ostvario svoje snove. Takva mu je priroda Auu održah ja čitavo predavanje...
mlekac mlekac 19:04 21.04.2014

Re: PAZI VAMO!!!!

charlie

Сагласан са садржином, мада не са тоном !
Немој да претиш, ружно изгледа - а ја сам, мада претња није упућена мени, веома слаб и плашљив ! Мани се тог барабског начина.


Ne brini charlie, ne diram one koji mi ne diraju familiju.

A sto se tona tice, sta da ti recem - DorTjolka ostaje DorTjolka, pa cak i kad provede par decenija zadovoljno preseljena na Novi Beograd.

U principu sam fina, sem kad mi padne mrak na oci. Sto nije cesto, ali, Boze moj, svima se dogadja.
mlekac mlekac 12:11 18.04.2014

Zamalo da zaboravim!

Mikele, druže, kao i obično,

Hvala za divan tekst!
anonimni_autor anonimni_autor 18:08 18.04.2014

Vraćanje života u zamrli blog

Izgleda da je ova neprijatna rasprava između Larise i mene potpuno umrtvila ovaj blog na čijem smo se početku tako dobro šalili i zabavljali. To mi nikako nije bila namera, zato pošto sam od nje proglašen za člana mačo-bratstva "Dlakavih grudi"(iteresantna ta gospođina opsednutost njima) kačim muzičku podlogu za rad ove tajne organizacije:
zilikaka zilikaka 20:25 18.04.2014

89

Mikele, samo da ti kažem, ovo ti je baš sladak blog.

Doduše, ne znam da li se moje mišljenje računa pod muško il pod žensko, ono spram okupljanja mačista na ovom blogu, al eto, kolko da ti kažem.
mikele9 mikele9 21:43 18.04.2014

Re: 89

Mikele, samo da ti kažem, ovo ti je baš sladak blog.

Doduše, ne znam da li se moje mišljenje računa pod muško il pod žensko, ono spram okupljanja mačista na ovom blogu, al eto, kolko da ti kažem.

Hvala ti Zili, i ja slično mislim, prisećanje na vreme pre 64 godine, baš podseća na Amarkord kako to lepo reče Tasa
Hvala ti što mi kaza, ja to neću svrstatavati osim kao sud normalne pametne osobe
iqiqiq iqiqiq 17:24 19.04.2014

Meni je ok

Dobro bre, imam 23 godine a ti si me rodila sa devetnaest, znači pravili ste me kad si imala osamnaest... Nije to isto, onda je bilo drugo vreme a i ja sam bila zrelija... Bolje da pričam zidu nego tebi, pre bi me shvatio i razumeo! Pojma ti nemaš kako je to biti majka...Nemam i nikad neću imati pojma, ja sam muško i molim te najozbiljnije da se maneš svojih rabota kad je u pitanju moj odnos s devojkama! Ne želim da se više nikad raspravljamo oko toga!


Mislim do nekih godina nisam razumela te majke i taj odnos sa sinovima, tj kako nijedna nije dovoljno dobra snajka itd, međutim ovaj moj mali se sada koprca, već tu ima nekih curica u najavi i da vidiš čuda, i meni se javlja taj visoki standard po pitanju buduće snajke

tako da si fer i pošteno opisao muke majki, ne razumem otkud rasprava ode u nepoznatom pravcu, ja sam izgleda od retkih koja je pročitala ceo tekst
zilikaka zilikaka 18:08 19.04.2014

Re: Meni je ok

Mislim do nekih godina nisam razumela te majke i taj odnos sa sinovima, tj kako nijedna nije dovoljno dobra snajka itd, međutim ovaj moj mali se sada koprca, već tu ima nekih curica u najavi i da vidiš čuda, i meni se javlja taj visoki standard po pitanju buduće snajke


Ne znam, ja ne osećam taj poriv. Čak sam nedavno izjavila da će buduća snajka, ma kakva god bila, s moje strane biti poštovana.

To ne zbog mojih šatro moralnih kvaliteta, nego što sam svesna da to mesto može da zauzme samo jedna izuzetno tolerantna osoba.
anonimni_autor anonimni_autor 18:23 19.04.2014

Re: Meni je ok

iqiqiq
Dobro bre, imam 23 godine a ti si me rodila sa devetnaest, znači pravili ste me kad si imala osamnaest... Nije to isto, onda je bilo drugo vreme a i ja sam bila zrelija... Bolje da pričam zidu nego tebi, pre bi me shvatio i razumeo! Pojma ti nemaš kako je to biti majka...Nemam i nikad neću imati pojma, ja sam muško i molim te najozbiljnije da se maneš svojih rabota kad je u pitanju moj odnos s devojkama! Ne želim da se više nikad raspravljamo oko toga!


Mislim do nekih godina nisam razumela te majke i taj odnos sa sinovima, tj kako nijedna nije dovoljno dobra snajka itd, međutim ovaj moj mali se sada koprca, već tu ima nekih curica u najavi i da vidiš čuda, i meni se javlja taj visoki standard po pitanju buduće snajke

tako da si fer i pošteno opisao muke majki, ne razumem otkud rasprava ode u nepoznatom pravcu, ja sam izgleda od retkih koja je pročitala ceo tekst

Priča se da su očevi još gori kada njihove mezimice krenu u upoznavanje "telesnog kontakta". Ja to ne primetih kod sebe, a moja Maja ima sedamnaest godina. Slobodna je ko ptica na grani. Ja sam sa njom o svemu tome na vreme pričao isada se uopšte ne plašim... Imam poverenja u svoje dete. Nadam se da će principi koji su mene bezbedno proveli kroz život velegrada zaštititi i nju. Toliko o tome, ali majke su savim druga stvar. Moja je recimo bila čak i ljubomorna umeasto mene.Sva sreća da je Mlekac jedna sasvim uravnotežena žena pa je uspela da sklopi sa njom pakt o ne napadanju i bez moje itervencije koja bi verovatno bila pogubna za porodične odnose.Ona je zaspravo izgradila i veoma dobar odnos sa devojkama naših sinova. A, to radi po sistemu:" Ako je njemu dobra i meni je..." Ali pošto smo mi jedna savim atipična porodica ovo ne može da bude pravilo za sve.U stvari sad se pitam zašto uopšte ovo pišem
Hansel Hansel 19:03 19.04.2014

Re: Meni je ok

U stvari sad se pitam zašto uopšte ovo pišem

Не брини, многи од нас се то питају, када напишу...

Али, знај, ја се нисам упитао зашто сам читао то што си написао. Искуства других су занимљива и могу бити поучна. Људи ваљда зато и разговарају (и пишу по блоговима).
mikele9 mikele9 22:23 19.04.2014

Re: Meni je ok

tako da si fer i pošteno opisao muke majki, ne razumem otkud rasprava ode u nepoznatom pravcu, ja sam izgleda od retkih koja je pročitala ceo tekst

Draga moja, izgleda da si u manjini
Ja napisao jedno a drugari se podžapali oko sasvim desete stvari
larisa_bg larisa_bg 21:57 19.04.2014

Da probamo iznova...

mikele9

Ne razumem tebe ali i neke druge, te ovaj blog pretvoriste u bojno polje!


Možda ako se vratimo na početak (problema) i ako te zaista zamolim da ponovo pročitaš moj prvi post koji je uneo nemir, i da malo razmisliš o njemu i da vidiš da li je u tome što sam napisala bilo nečeg toliko agresivnog da je trebalo onako čoporativno da me napadnete. 'Ajde, leba ti, pročitaj ponovo, iz druge perspektive, i vidi jesam li ja tebe ovde napala?

larisa_bg
Dobro, jasno mi je da je tvoja osnovna ideja, Mikele, kod pisanja ovog bloga bila da malo (verujem dobroćudno) zezaš gej ekipu sa bloga. Jarila i njegove priče o seksualnom sazrevanju, i tako to... U fazonu, kad može da piše on, što da ne pišem i ja. Ali to nikako ne može da se poredi. Ovo je ipak strejt svet. Od malena te sve podstiče na to da se jednog dana strejt upariš s nekim, svi filmovi, sve knjige, navika čitavog čovečanstva... Biti gej je nešto sasvim drugo, to je, pretpostavljam, kao da čitav život plivaš uz vodu, ili hodaš u suprotnom pravcu od onog u kom vetar duva. Tako da je meni i tvoja priča, Mikele, bila istinski zanimljiva samo u onim delovima gde si iskočio iz prvobitne ideje i ušao u sferu zabrane i majčinog moralisanja. A od svega mi je najbolja rečenica tvoje majke: "Ja sam tada bila zrelija".

Zašto one sve misle da su one bile zrelije nego njihova deca u tom istom ili čak mnogo starijem dobu, to nikad neću uspeti da provalim... Ali da me razbešnjuje - razbešnjuje me.


Osim kad pomislim "ma ko je šiša" pa mi je smešno...

mikele9 mikele9 22:20 19.04.2014

Re: Da probamo iznova...

post koji je uneo nemir, i da malo razmisliš o njemu i da vidiš da li je u tome što sam napisala bilo nečeg toliko agresivnog da je trebalo onako čoporativno da me napadnete. 'Ajde, leba ti, pročitaj ponovo, iz druge perspektive, i vidi jesam li ja tebe ovde napala?
Evo ti sad nje!
A jesam li ja tebe napao? I nemoj me svrstavati u taj već izlizani čopor.
larisa_bg larisa_bg 22:27 19.04.2014

Re: Da probamo iznova...

mikele9
post koji je uneo nemir, i da malo razmisliš o njemu i da vidiš da li je u tome što sam napisala bilo nečeg toliko agresivnog da je trebalo onako čoporativno da me napadnete. 'Ajde, leba ti, pročitaj ponovo, iz druge perspektive, i vidi jesam li ja tebe ovde napala?
Evo ti sad nje!
A jesam li ja tebe napao? I nemoj me svrstavati u taj već izlizani čopor.


Ne, nigde me nisi napao. Ali si se branio kao da te jesam napala. I svi drugi su te, kao, branili od mene. Kao da sam te napala.
Dakle, ja bih da samo to razjasnimo. Ja tebe nisam napala, a nisi ni ti mene.
mikele9 mikele9 22:39 19.04.2014

Re: Da probamo iznova...

Ne, nigde me nisi napao. Ali si se branio kao da te jesam napala. I svi drugi su te, kao, branili od mene. Kao da sam te napala.
Dakle, ja bih da samo to razjasnimo. Ja tebe nisam napala, a nisi ni ti mene.

Grešiš, nisam se branio niti smatram da si me napala, samo sam pokušao da razjasnim stvari:
To ti zezaš mog Jarila nešto?
Ako si čitala išta što sam pisao, znala bi da nikad i ni zbog čega nikoga pa ni tvog Jarila, ne bih zezao, da se poslužim tvojim izrazom. Pišem kad mi dođe i o čemu mi dođe. Čista koincidencija, bez zle i bilo kakve namere, je što sam postavio ovaj tekst svojih prisećanja, sa Jarilovim tekstovima. U prvoj verziji, iako pišem u dahu nije bilo:
Ceneći i poštujući stavove i odluke pojedinih blogokolega da javno govore o svojoj seksualnoj opredeljenosti, tj orjentaciji,

To sam naknadno ubacio a vidim da je bolje da nisam, MEA CULPA!

O drugima koji su me branili, ne bih, to je njihova stvar.
Hansel Hansel 23:05 19.04.2014

Re: Da probamo iznova...

larisa_bg
Ne, nigde me nisi napao. Ali si se branio kao da te jesam napala. I svi drugi su te, kao, branili od mene. Kao da sam te napala.
Dakle, ja bih da samo to razjasnimo. Ja tebe nisam napala, a nisi ni ti mene.

Ако сам међу тим "свим другима", свечано изјављујем да Микелеа нисам бранио, јер му одбрана не треба. Ја само дискутовао, а захваљујући тој дискусији дођох до неких сазнања и потврда неких старих сумњи.

Микеле, мени је жао ако мислиш да ти је "оскрнављен" блог и због мог удела, али један паметан човек ми је једном рекао да се никад не зна куда ће нас и када одвести креативни труд који смо уложили. Све нас је ово одвело спознању једне истине, или бар њеног дела, и то је добнро по себи. Конфликти носе потенцијални квалитет, нарочито онима који умеју да их цене.

... Пошто немам дозволу (нисам питао) да јавно објављујем слике једне драге пријатељице, послаћу ти линк на ПП.
larisa_bg larisa_bg 23:18 19.04.2014

Re: Da probamo iznova...

Hansel

... Пошто немам дозволу (нисам питао) да јавно објављујем слике једне драге пријатељице, послаћу ти линк на ПП.


ma objavi, samo ako sam lepo ispala
mikele9 mikele9 23:21 19.04.2014

Re: Da probamo iznova...

Ако сам међу тим "свим другима", свечано изјављујем да Микелеа нисам бранио, јер му одбрана не треба. Ја само дискутовао, а захваљујући тој дискусији дођох до неких сазнања и потврда неких старих сумњи.

Микеле, мени је жао ако мислиш да ти је "оскрнављен" блог и због мог удела, али један паметан човек ми је једном рекао да се никад не зна куда ће нас и када одвести креативни труд који смо уложили. Све нас је ово одвело спознању једне истине, или бар њеног дела, и то је добнро по себи. Конфликти носе потенцијални квалитет, нарочито онима који умеју да их цене.

Hvala ti Hansele za ovo: jer mu odbrana ne treba.
I ja smatram da je ovo mesto gde ćemo diskutovati, razmenjivati stavove i gledišta, slagati se i ne slagati ali bez žuči, teranja veštica i slično.
Takođe se slažem s tobom da se i iz konflikata mogu izvući pouke, s tim da konflikti ne smeju da pređu granicu civilizovanog ponašanja.
mlekac mlekac 23:21 19.04.2014

Re: Da probamo iznova...

mikele9
Ne, nigde me nisi napao. Ali si se branio kao da te jesam napala. I svi drugi su te, kao, branili od mene. Kao da sam te napala.
Dakle, ja bih da samo to razjasnimo. Ja tebe nisam napala, a nisi ni ti mene.

Grešiš, nisam se branio niti smatram da si me napala, samo sam pokušao da razjasnim stvari:
To ti zezaš mog Jarila nešto?
Ako si čitala išta što sam pisao, znala bi da nikad i ni zbog čega nikoga pa ni tvog Jarila, ne bih zezao, da se poslužim tvojim izrazom. Pišem kad mi dođe i o čemu mi dođe. Čista koincidencija, bez zle i bilo kakve namere, je što sam postavio ovaj tekst svojih prisećanja, sa Jarilovim tekstovima. U prvoj verziji, iako pišem u dahu nije bilo:
Ceneći i poštujući stavove i odluke pojedinih blogokolega da javno govore o svojoj seksualnoj opredeljenosti, tj orjentaciji,

To sam naknadno ubacio a vidim da je bolje da nisam, MEA CULPA!

O drugima koji su me branili, ne bih, to je njihova stvar.


Jeste, jeste, ima nas ovde koji volemo da te branimo! (A čak nisam ni muško!)
mikele9 mikele9 23:32 19.04.2014

Re: Da probamo iznova...

Jeste, jeste, ima nas ovde koji volemo da te branimo! (A čak nisam ni muško!)

Nisi ni maljavih grudi i nisi u čoporu
Hansel Hansel 23:43 19.04.2014

Re: Da probamo iznova...

larisa_bg
ma objavi, samo ako sam lepo ispala

Недостатак нашег језика и моја недовољна прецизност: ради се о слици пријатељице коју је она сликала.
mlekac mlekac 13:45 20.04.2014

Re: Da probamo iznova...

mikele9
Jeste, jeste, ima nas ovde koji volemo da te branimo! (A čak nisam ni muško!)

Nisi ni maljavih grudi i nisi u čoporu

Jes' vid'o? Nepravda, pa to ti je!
mirelarado mirelarado 23:51 20.04.2014

Re: Da probamo iznova...

ma objavi, samo ako sam lepo ispala


Eто, дечаци, како нисте одмах схватили поенту, срам да вас буде?! Кад се Лариса јави, очекује да се на том блогу, независно од теме, говори о њој и само о њој. Такве појаве на друштвеним мрежама прилично су честе, на сву срећу не и дуготрајне.

Иначе, сјајан текст, Микеле. Сећања из тако раног детињства ретка су и драгоцена. :)
mikele9 mikele9 01:00 21.04.2014

Re: Da probamo iznova...

Eто, дечаци, како нисте одмах схватили поенту, срам да вас буде?! Кад се Лариса јави, очекује да се на том блогу, независно од теме, говори о њој и само о њој. Такве појаве на друштвеним мрежама прилично су честе, на сву срећу не и дуготрајне.

Иначе, сјајан текст, Микеле. Сећања из тако раног детињства ретка су и драгоцена. :)

Hvala Mirela
A što se Larise tiče (i mnogih sličnih njoj), širom im otvaram blog i dajem mogućnost da iznose svoje frustracije ma koje vrste bile. Šta ću tolerantan sam po suštini svog bića. I uvek se nadam, naivan, da će se iznedriti nešto suvislo i vredno pažnje
Черевићан Черевићан 23:18 19.04.2014

рибомам

Светом има тога богме
што очарат' уме мене
али најпре ја поклекнем
пред лепотом . . жене
mikele9 mikele9 23:30 19.04.2014

Re: рибомам

Светом има тога богме
што очарат' уме мене
али најпре ја поклекнем
пред лепотом . . жене

Samo za vas G. Čer i mene

charlie charlie 09:20 21.04.2014

Re: рибомам

mikele9
Светом има тога богме
што очарат' уме мене
али најпре ја поклекнем
пред лепотом . . жене

Samo za vas G. Čer i mene


Према цитираним фотографијама, испада да је основни квалитет жене - гузица !
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:46 21.04.2014

Re: рибомам

charlie
mikele9
Светом има тога богме
што очарат' уме мене
али најпре ја поклекнем
пред лепотом . . жене

Samo za vas G. Čer i mene


Према цитираним фотографијама, испада да је основни квалитет жене - гузица !


Da bre, nigde lica po merilu lepote.

Valjda zbog one narodne: zena bez dupeta ko selo bez crkve.
anonimni_autor anonimni_autor 10:46 21.04.2014

Re: рибомам

apacherosepeacock
charlie
mikele9
Светом има тога богме
што очарат' уме мене
али најпре ја поклекнем
пред лепотом . . жене

Samo za vas G. Čer i mene


Према цитираним фотографијама, испада да је основни квалитет жене - гузица !


Da bre, nigde lica po merilu lepote.

Valjda zbog one narodne: zena bez dupeta ko selo bez crkve.

Kaži bar da citiraš Kira Isajla Stuka iz Pavićevog Hazardskog rečnika. Iinače odličan komentar Napisao si ga za dlaku pre mene, jer to je u stvari jedini logičan odgovor na zadato pitanje
charlie charlie 14:32 21.04.2014

Re: рибомам

apacherosepeacock
charlie
mikele9
Светом има тога богме
што очарат' уме мене
али најпре ја поклекнем
пред лепотом . . жене

Samo za vas G. Čer i mene


Према цитираним фотографијама, испада да је основни квалитет жене - гузица !


Da bre, nigde lica po merilu lepote.

Valjda zbog one narodne: zena bez dupeta ko selo bez crkve.

Изгледа да народ, ипак, није баш толико глуп !
mikele9 mikele9 15:54 21.04.2014

Re: рибомам

Према цитираним фотографијама, испада да је основни квалитет жене - гузица !

Nije osnovni ali je zamaman
Evo ti ovo a nije guzica:


anonimni_autor anonimni_autor 16:25 21.04.2014

Re: рибомам

mikele9
Према цитираним фотографијама, испада да је основни квалитет жене - гузица !

Nije osnovni ali je zamaman
Evo ti ovo a nije guzica:



Cccc...premale(uh moram biti korektan)... Nisu joj iz tog ugla dovoljno izraženi atributi materinstva i plodnosti. Slastka je al nije za desetku. Što volim da budem strog kada me to ništa ne košta... Znaš kada bi to rekao takvom slatkišu uaživo
charlie charlie 16:57 21.04.2014

Re: рибомам

anonimni_autor
mikele9
Према цитираним фотографијама, испада да је основни квалитет жене - гузица !

Nije osnovni ali je zamaman
Evo ti ovo a nije guzica:



Cccc...premale(uh moram biti korektan)... Nisu joj iz tog ugla dovoljno izraženi atributi materinstva i plodnosti. Slastka je al nije za desetku. Što volim da budem strog kada me to ništa ne košta... Znaš kada bi to rekao takvom slatkišu uaživo

Микеле је овом фотографијом мислио на лице (односно, ја сам помислио да је он тако мислио) !
anonimni_autor anonimni_autor 18:19 21.04.2014

Re: рибомам

charlie
anonimni_autor
mikele9
Према цитираним фотографијама, испада да је основни квалитет жене - гузица !

Nije osnovni ali je zamaman
Evo ti ovo a nije guzica:



Cccc...premale(uh moram biti korektan)... Nisu joj iz tog ugla dovoljno izraženi atributi materinstva i plodnosti. Slastka je al nije za desetku. Što volim da budem strog kada me to ništa ne košta... Znaš kada bi to rekao takvom slatkišu uaživo

Микеле је овом фотографијом мислио на лице (односно, ја сам помислио да је он тако мислио) !

Ma kakvo lice bez tela. To je veoma opasan koncept. Sami templari su uništeni baš zato što su se klanjali Bafometu - glavi bez tela, a bili su najači i najbogatiji viteškin red u srednjem veku....
mlekac mlekac 19:11 21.04.2014

Re: рибомам

charlie
anonimni_autor
mikele9
Према цитираним фотографијама, испада да је основни квалитет жене - гузица !

Nije osnovni ali je zamaman
Evo ti ovo a nije guzica:



Cccc...premale(uh moram biti korektan)... Nisu joj iz tog ugla dovoljno izraženi atributi materinstva i plodnosti. Slastka je al nije za desetku. Što volim da budem strog kada me to ništa ne košta... Znaš kada bi to rekao takvom slatkišu uaživo

Микеле је овом фотографијом мислио на лице (односно, ја сам помислио да је он тако мислио) !


Charlie, dzaba mu pricas o licu, on kod zeMskih uvek prvo primeti "prednji napad". Taka mu konstrukcija. Bas kao sto jedan nas prijatelj uvek prvo primeti dobre noge i zgodan "donji trap".

Kad se njih dvojica sloze u oceni da je neka riba bogovski gradjena, e, to je onda stvarno tako! Verujem im na rec, posto svaki ocenjuje drugi deo.
49 41 49 41 13:04 20.04.2014

I...

anonimni_autor anonimni_autor 10:58 21.04.2014

Re: I...

49 41

Hoćemo li sada i nešto o jahanju sa dve jahačice Čisto da se vrati malo živost u blog

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana