Ekonomija| Gradjanske inicijative| Istorija| Obrazovanje| Reč i slika

Napred naši crnostotinaši?

Nebojša Milikić RSS / 29.04.2014. u 11:54

mislim... ovi zaista ne liče ni na šta drugo do na crnostotinaše... pitanje je da li Putinov režim (bilo kao uzdanica bilo kao inspiracija) uopšte može da profiliše bilo kakav drugačiji vid otpora...

 

1330837385535f4d948a918924702337_orig.jpg


vest i naslov od malopre (do pre par minuta ista stranica je bila naslovljena: "Donjeck - oteto sedam demonstranata")

Donjeck: Oslobođeno 5 demonstranata

Bivši ministar unutrašnjih poslova Ukrajine i predsednički savetnik je dodao da su taoci oslobodjeni noćas iz kancelarija Partije Regiona, prenela je ukrajinska agencija Ukrinform.

Portparol ministarstva unutrašnjih poslova Donjecka Ihor Diomin je, takodje, potvrdio tu informaciju. "Razgovarali smo do 2 ujutro i oni su pušteni", rekao je Diomin.

Posle demonstracija za jedinstvo Ukrajine u Donjecku, proruski separatisti su odveli izmedju četiri i sedam demonstranata.

"Posle napada na miroljubive demonstrante, 25 ljudi je povređeno, od kojih je petoro hospitalizovano. Sedmoro ljudi separatisti su uzeli za taoce", navedeno je ranije danas u saopštenju organizatora protesta "Donjecki bazen je Ukrajina", prenela je ukrajinska agencija Ukrinform.

Predstavnik misije OEBS pričao je sa kidnaperima u kancelariji "Partije regiona" i taoci su živi, rekla je organizator demonstracija Diana Berg.

Na demonstracijama za jedinstvenu Ukrajinu okupilo se oko 2.000 ljudi.


izvor: http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2014&mm=04&dd=29&nav_category=78&nav_id=841857



Komentari (182)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

shkval shkval 13:24 29.04.2014

а слави се и СС дивизија



е па руси овај пут не чекају да барбароса дође до москве...

што би таса рекао, јакобсфелд...
Nebojša Milikić Nebojša Milikić 13:40 29.04.2014

Re: а слави се и СС дивизија

shkval


е па руси овај пут не чекају да барбароса дође до москве...

што би таса рекао, јакобсфелд...


to bas i nije isto jer ovi u Donjecku se, koliko mi je poznato, (jos) ne izjasnjavaju kao crnostotinasi i nemaju nikakvu javnu organizaciju... otud i znak pitanja u naslovu...
shkval shkval 13:55 29.04.2014

Re: а слави се и СС дивизија

није исто, ови на западу показују кога глорификују...

како год било, док овакви са запада нису (заједно са осталима) извршили пуч у кијеву, на истоку је било мирно...

шта сте очекивали, да ће присталице оних који су убили преко 20 милиона руса да ведре и облаче а руси само да издају политички коректна саопштења?

Nebojša Milikić Nebojša Milikić 14:41 29.04.2014

Re: а слави се и СС дивизија

shkval
није исто, ови на западу показују кога глорификују...

како год било, док овакви са запада нису (заједно са осталима) извршили пуч у кијеву, на истоку је било мирно...

шта сте очекивали, да ће присталице оних који су убили преко 20 милиона руса да ведре и облаче а руси само да издају политички коректна саопштења?




ako mene pitas, nisam ocekivao tako nesto, naprotiv, samo sto se sa pomenutim pristalicama tj. sa onima koji su pobili tolike ljude nisu razracunali ovakvi koje ovde upitno zovem crnostotinasima ili neki njima slicni reakcionari, naprotiv, takvi su manje-vise podrzavali nacisticke planove ili cak u njima i ucestvovali ...
hajkula1 hajkula1 15:10 29.04.2014

Re: а слави се и СС дивизија

Nebojša Milikić
shkval
није исто, ови на западу показују кога глорификују...

како год било, док овакви са запада нису (заједно са осталима) извршили пуч у кијеву, на истоку је било мирно...

шта сте очекивали, да ће присталице оних који су убили преко 20 милиона руса да ведре и облаче а руси само да издају политички коректна саопштења?




ako mene pitas, nisam ocekivao tako nesto, naprotiv, samo sto se sa pomenutim pristalicama tj. sa onima koji su pobili tolike ljude nisu razracunali ovakvi koje ovde upitno zovem crnostotinasima ili neki njima slicni reakcionari, naprotiv, takvi su manje-vise podrzavali nacisticke planove ili cak u njima i ucestvovali ...




Pa, da, ovako









oskar-z-wild oskar-z-wild 17:00 29.04.2014

Re: а слави се и СС дивизија

Да. Upravo tako! Нешто си много кротка хајкуло.

"'Ko ne bio veran jednojezičnoj, jednokrvnoj Rusiji, dabogda živo meso od njega otpadalo, bio proklet tri puta i 3000 puta od mene.' To je ono što je ostavio Sveti Petar Cetinjski svojim Crnogorcima, pa bi bilo dobro da i sadašnji predsednik Vlade Crne gore pročita ove reči u trenutku kada po prvi put u istoriji zavodi sankcije Rusiji", kazao je Amfilohije.

Amfilohije je ocenio da je Đukanović takvu odluku doneo u ime Vlade, ali ne i u ime Crne Gore i Crnogoraca.

"Bilo bi tužno i smešno da nije istinito. Sve smo mogli očekivati u Crnoj Gori, ali to nismo mogli očekivati", rekao je Amfilohije.

Kritike na račun crnogorskog premijera, nazivajući ga izdajnikom, izneo je i autor knjige "Vratiti se Rusiji" Leonid Rešetnjikov, koji je, inače, general, doktor istorijskih nauka i nekadašnji pripadnik obaveštajnih službi.

"Đukanović je veliki izdajnik istorijskog sećanja našeg naroda. Nikada u istoriji srpski narod, a crnogorski narod je deo srpskog naroda, nije bio protiv Rusije. To je velika izdaja za koju će odgovarati na Strašnom sudu", kazao je Rešetnjikov na promociji svoje knjige koja je održana u hotelu Moskva."
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2014&mm=04&dd=29&nav_category=11&nav_id=842074



Почињу пробуђени спавачи... буди се исток и запад...црномантијаши и обавештајци... сећамо ли се "Анатомије глобалистичког смрада" велики ХИТ својевремено...

shkval shkval 17:30 29.04.2014

Re: а слави се и СС дивизија

него, јеси и ти славио јучерашњи дан, дивизије "Галиција"?
oskar-z-wild oskar-z-wild 17:52 29.04.2014

Re: а слави се и СС дивизија

shkval
него, јеси и ти славио јучерашњи дан, дивизије "Галиција"?


Мислиш у смислу ако нисам ваш онда сам њихов?

Јок схквалу. Оскар је индипендент. Него долазиш ли сутра у Шећерану на промоцију, биће поп Јован и "друг" из Комсомола.

Смрт фашизму!
shkval shkval 19:10 29.04.2014

Re: а слави се и СС дивизија

хехе, да си ти независан колико мислиш да јеси, упљувао би се до ушију пљујући по американцима, имајући у виду колико су они срања направили и праве где год им се прохте, но ти се овде убалави пљујући скоро па само другу страну...

знаш шта је један деда рекао љубиши самарџићу у филму "сирома` сам ал` сам бесан"?
oskar-z-wild oskar-z-wild 23:14 29.04.2014

Re: а слави се и СС дивизија

shkval
хехе, да си ти независан колико мислиш да јеси, упљувао би се до ушију пљујући по американцима, имајући у виду колико су они срања направили и праве где год им се прохте, но ти се овде убалави пљујући скоро па само другу страну...знаш шта је један деда рекао љубиши самарџићу у филму "сирома` сам ал` сам бесан"?



Колико видим Американци добро третирају своје пријатеље. Г7 државе на пример.

shkval shkval 07:35 30.04.2014

Re: а слави се и СС дивизија

у горепоменутом филму, деда рече љубиши: "не јеј говна" :) толико о твојој "независности"...

амери третирају своје "пријатеље" на кратком повоцу... да су неки пријатељи, не би прислушкивали ангелу кад иде да врши нужду...
а како онда амери са тим својим вазалима третирају остатак света - видимо, ако хоћемо да видимо а ако не, онда видети опет шта је деда рекао...
oskar-z-wild oskar-z-wild 12:00 30.04.2014

Re: а слави се и СС дивизија

шта сте очекивали, да ће присталице оних који су убили преко 20 милиона руса


Стаљин је убио више па некако то не утиче на обожавање Кагебеа.
blogov_kolac blogov_kolac 17:37 29.04.2014

korisna mapa + demistifikacija



Evo vam mapa svih 25 ukrajinskih regiona sa navedenim procentom Rusa koji tamo žive prema do sada jedinom popisu rađenom u ovome veku. U svim oblastima (ima ih 6 ukupno) u kojima je Rusa preko 15% dopisao sam naziv tog regiona ili njegov najveći grad. Dakle Rusi, koji bi prema maksimalističkoj varijanti da otkinu oko 40% Ukrajine su većinski narod u samo jednom od 25 ukrajinskih regiona (tačnije u nijednom, jer su Krim već oteli), tek u još dva ih ima skoro 40%, i još u 3 ih ima između četvrtine i petine stanovnika. Ali da bi se procenio iredentistički potencijal svakog od regiona, procentu Rusa u istočnim regionima gde je ruski jezik osnovni, treba dodati oko 10%-15% od ostalih (tj. Ukrajinaca) koji su više za Rusiju nego sopstvenu otadžbinu, ali i još 10% onih (pristalice komunista) koji su po ideološkoj osnovi izrazito protiv strateških promena koje su već izvesne u Ukrajini na duge staze. Od izuzetne je važnosti poznavati i karakter kolonizacije doseljenika ruskog porekla u Ukrajinu tokom sovjetskog perioda, i znati da se radilo o teško-industrijskom proleterijatu, rudarima, vojnicima, stručnjacima, administraciji... tj. da su gotovo isključivo bili skoncetrisani po većim gradovima - pa tako ako u harkovskoj oblasti Rusi čine tačno četvrtinu žitelja, u samom gradu Harkovu ih je po istom tom popisu bilo skoro 45%... itd...

Da je Kremlj samo mogao da zna koliko su im procene bile u neskladu sa realnošću, jer su od ostatka sveta iz nekog njima znanog razloga očekivali samo kombinaciju divljenja/strahopoštovanja i mlakih reakcija poput onoga što su dobili za gruzijsku epizodu iz 2008. - svakako se nikada ne bi odlučili na ovu ukrajinsku avanturu. Problem je što ne mogu tek tako da se sada zaustave u ovoj ranoj fazi zbog očiglednog zajeba epskih proporcija, i zadovolje se samo sa Krimom, čak i kada bi im ga ceo svet priznao, jer bi time faktički zbog kile mesa žrtvovali čitavog vola, tako da ja pretpostavljam da im je sada minimalna opcija aneksija oblasti čija su sedišta u Donjecku i Luganjsku (eventualno i Harkov), a nikako borba za njihovu veću autonomiju u okviru Ukrajine. Procenti su im mnogo nepovoljniji nego na Krimu, i aneksija neće biti izvodiva bez otvorenog vojnog sukoba kojim bi zaposeli i potpuno kontrolisali te teritorije, i naknadnog masivnog etničkog čišćenja (ili barem menjanja etničke slike "dopunjavanjem" Rusima iz delova Ukrajine gde su postali "ugroženi" ) - što bi još više pokvarilo rusku ionako nikad lošiju poziciju u svetu.
oskar-z-wild oskar-z-wild 18:03 29.04.2014

Re: korisna mapa + demistifikacija

Пре петнаест година у НИН-у је био извадак из мемоара Анатолија Гољицина генерала КГБ, који је 1984. емигрирао у САД. У својим мемоарима је предвидео да ће се појавити један либерални политичар, а који ће бити увод у открављање петрифицираног система и увођене вишепартијске парламентарне демократије. Међутим, тврди Гољицин, то ће бити само замка. Они ће настојати да искористе неку кризу на Западу да рашире пожар. Можда су Крим и Украјина један такав покушај.

ПС "Баршунасту револуцију" у Прагу крајем 1989. је организовао КГБ.
freehand freehand 18:18 29.04.2014

Re: korisna mapa + demistifikacija

Dakle Rusi, koji bi prema maksimalističkoj varijanti da otkinu oko 40% Ukrajine su većinski narod u samo jednom od 25 ukrajinskih regiona (tačnije u nijednom, jer su Krim već oteli), tek u još dva ih ima skoro 40%, i još u 3 ih ima između četvrtine i petine stanovnika. Ali da bi se procenio iredentistički potencijal svakog od regiona, procentu Rusa u istočnim regionima gde je ruski jezik osnovni, treba dodati oko 10%-15% od ostalih (tj. Ukrajinaca) koji su više za Rusiju nego sopstvenu otadžbinu, ali i još 10% onih (pristalice komunista) koji su po ideološkoj osnovi izrazito protiv strateških promena koje su već izvesne u Ukrajini na duge staze.

A u koliko su regiona većina Amerikanci koji bi da otkinu celu Ukrajinu?
blogov_kolac blogov_kolac 18:43 29.04.2014

Re: korisna mapa + demistifikacija

freehand
A u koliko su regiona većina Amerikanci koji bi da otkinu celu Ukrajinu?
Ma znam i ja vrlo dobro da se to ovde radi o tome kako USA pokušava sebi da pripoji Ukrajinu kao svoju buduću (51.) saveznu državu, ali izdajnik u meni ne miruje, i usudih se da optužim Rusiju kako to ona ustvari pokušava da namiri svoje teritorijalne pretenzije... Ali zalud sve moje neoriginalne podvale - na to "ko tu koga" možda može nasesti 99% ostalih žitelja Evrope, ali ne i mi Srbi!
freehand freehand 18:54 29.04.2014

Re: korisna mapa + demistifikacija

možda može nasesti 99% ostalih žitelja Evrope, ali ne i mi Srbi!

Ne znam kako si došao do tog procenta, meni je nekako baš sumnjiv. A u ostatku (koliki god da je) koji nije naseo - sadržani su neki ljudi u čiju ja pamet i razum dosta čvrsto verujem. I nisu samo Evropljani, nego i Amerikanci, Australijanci. I Izraelci. I drugi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:58 29.04.2014

Re: korisna mapa + demistifikacija

koji su više za Rusiju nego sopstvenu otadžbinu,


Banda izdajnika i stranih plaćenika.

Nego, ako je sve to tako, što se to Kijev nešto plaši referenduma?
Što ga ne organizuju i svima zapuše usta?
Većina će valjda glasati za Kijev.
Čudna mi ta situacija da manjina traži referendum a većina ga izbegava.
omega68 omega68 19:01 29.04.2014

Re: korisna mapa + demistifikacija

,,Бивши припадник израелских специјалних служби и геополитичар Јаков Кедми оценио је да су претње Русији Барака Обаме и његових сарадника узалудне.

„Зависност руске одбрамбене индустрије од САД је минимална. САД су се и досад оштро супротстављале испорукама делова за одбрамбени сектор. Оно што су испоручивале може се заменити и добити преко трећих земаља. Дакле, руска одбрамбена индустрија неће трпети. А ни космички програми. Европски и амерички ће претрпети огромне штете. Они зависе од Руса данас много више” – рекао је Кедми.

„Обама може да говори шта год хоће. САД немају реалне могућности да санкцијама спрече руску варијанту решавања украјинског проблема. Санкције нису у стању да утичу на Москву у мери у којој је то потребно САД. А присилити Русију да се преда, Вашингтон није у стању. Мислим зато да Обама уопште није требало да провоцира конфликт и да ствара глобалне илузије у Украјини и ЕУ“ - рекао је израелски геополитичар.

Притом је нагласио да је уверен да Брисел не сме да не послуша Вашингтон по „руском питању”.

„Европа још увек исувише зависи од САД. Али, Европа у будућности неће бити таква каква је данас“ – оценио је Кедми.''
hajkula1 hajkula1 19:26 29.04.2014

Re: korisna mapa + demistifikacija

oskar-z-wild
Пре петнаест година у НИН-у је био извадак из мемоара Анатолија Гољицина генерала КГБ, који је 1984. емигрирао у САД. У својим мемоарима је предвидео да ће се појавити један либерални политичар, а који ће бити увод у открављање петрифицираног система и увођене вишепартијске парламентарне демократије. Међутим, тврди Гољицин, то ће бити само замка. Они ће настојати да искористе неку кризу на Западу да рашире пожар. Можда су Крим и Украјина један такав покушај.

ПС "Баршунасту револуцију" у Прагу крајем 1989. је организовао КГБ.



KGB su vanzemaljci neki?
hajkula1 hajkula1 19:29 29.04.2014

Re: korisna mapa + demistifikacija

Притом је нагласио да је уверен да Брисел не сме да не послуша Вашингтон по „руском питању”.



Brisel i Vašington slušaju Inner London.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:21 29.04.2014

Re: korisna mapa + demistifikacija

identiet je vražja stvar, baš kao i statistike vezane za njega.

recimo ima i ovakva mapa:



pa i ovakva:

charlie charlie 05:52 30.04.2014

Re: korisna mapa + demistifikacija

freehand
Dakle Rusi, koji bi prema maksimalističkoj varijanti da otkinu oko 40% Ukrajine su većinski narod u samo jednom od 25 ukrajinskih regiona (tačnije u nijednom, jer su Krim već oteli), tek u još dva ih ima skoro 40%, i još u 3 ih ima između četvrtine i petine stanovnika. Ali da bi se procenio iredentistički potencijal svakog od regiona, procentu Rusa u istočnim regionima gde je ruski jezik osnovni, treba dodati oko 10%-15% od ostalih (tj. Ukrajinaca) koji su više za Rusiju nego sopstvenu otadžbinu, ali i još 10% onih (pristalice komunista) koji su po ideološkoj osnovi izrazito protiv strateških promena koje su već izvesne u Ukrajini na duge staze.

A u koliko su regiona većina Amerikanci koji bi da otkinu celu Ukrajinu?

Коректно питање.
Успут - напред наши !
freehand freehand 20:32 29.04.2014

A Lavrov

... u Havani, pa u Limi.
shkval shkval 20:59 29.04.2014

Re: A Lavrov

и Куби је РФ отписала 90% дуга од 32 милијарде... линак

хм, пошто углавном ништа није џабе, тако вероватно није ни овај отпис дуга...

шта мислите, може ли се нешто капитално очекивати од посете путина кинезима у мају... да се објави широким народним масама...
omega68 omega68 22:22 29.04.2014

Re: A Lavrov

ВАЛЕНТИН КАТАСОНОВ

,,Украјина до данас није добила ни један долар од покрадених актива, и никада га неће добити''
link
hajkula1 hajkula1 23:37 29.04.2014

Re: A Lavrov

omega68
ВАЛЕНТИН КАТАСОНОВ

,,Украјина до данас није добила ни један долар од покрадених актива, и никада га неће добити''
link




Ja lepo kažem da je bolje da naši tajkuni prestanu sa čerupanjem Srbije i da bar nešto novca koji su izneli, vrate u zemlju. Bolje i da izgube deo, nego sve. A ovo što si linkovao je jedan od načina kako se ostaje bez novca.
oskar-z-wild oskar-z-wild 23:45 29.04.2014

Re: A Lavrov

шта мислите, може ли се нешто капитално очекивати од посете путина кинезима у мају... да се објави широким народним масама...


Хм... чекај да смислим... реците масама да се шире што пре ка Европи... овде нема лебац да једу...
shkval shkval 07:37 30.04.2014

Re: A Lavrov

супер си смислио, али опет погледај горе шта је деда рекао...
oskar-z-wild oskar-z-wild 23:40 29.04.2014

KGBLOGIK

Ruski predsednik je ocenio, prenosi Itar-Tass, da se interesi Amerike i njihovih evropskih partnera podudaraju jer EU želi sporazum o pridruživanju sa Ukrajinom "i to pod uslovima za koje ja smatram da su za Ukrajinu neprofitabilni".


Zato je logika Kagebea da treba podeliti Ukrajinu pa će svima biti profitabilnije.
nim_opet nim_opet 00:14 30.04.2014

Daklem

Jos kada bi meni neko mogao da objasni zasto se iko u Srbiji slaze sa time da Rusija treba da okupira i rasparca Ukrajinu? Jel do juce ne pricasmo o teritorijalnoj celovitosti i nepromenljivosti granica? Jel se ne zalismo na strane intervencije koje su nama cerupale drzavu i menjale granice? Zasto je sada dobro kada se to radi Ukrajini (Gruziji, Moldaviji), a nije dobro kada se radi Srbiji? Jel Srbija/SRJ nije koristila isti izgovor o zastiti srpskog naroda u BiH 1992 pa dokle smo dosli? I jel to zelimo i Ukraijini? Zasto? Sta su to Srbima Ukrajinci skrivili?

I zasto ako je u redu da Krim (etnicki ociscen od Tatara, nekada vecinskog stanovnistva) glasa pod okupacijom za odcepljenje od Ukrajine, nije u redu kada to radi Kosovo? Ili Dagestan/Cecenija?
oskar-z-wild oskar-z-wild 09:00 30.04.2014

Re: Daklem

nim_opet
Jos kada bi meni neko mogao da objasni zasto se iko u Srbiji slaze sa time da Rusija treba da okupira i rasparca Ukrajinu? Jel do juce ne pricasmo o teritorijalnoj celovitosti i nepromenljivosti granica? Jel se ne zalismo na strane intervencije koje su nama cerupale drzavu i menjale granice? Zasto je sada dobro kada se to radi Ukrajini (Gruziji, Moldaviji), a nije dobro kada se radi Srbiji? Jel Srbija/SRJ nije koristila isti izgovor o zastiti srpskog naroda u BiH 1992 pa dokle smo dosli? I jel to zelimo i Ukraijini? Zasto? Sta su to Srbima Ukrajinci skrivili?I zasto ako je u redu da Krim (etnicki ociscen od Tatara, nekada vecinskog stanovnistva) glasa pod okupacijom za odcepljenje od Ukrajine, nije u redu kada to radi Kosovo? Ili Dagestan/Cecenija?


Naravno ima više razloga za bezuslovnu podršku Putinu i Rusiju. Prvo bih naveo sentimentalnu vezu koju mali brat Srbin gaji prema velikom bratu Rusu. U suštini radi se samo o emocijama i iluzijama veličine, a sa druge strane sve se svodi na sentimentalni odnos male države sa velikim bratom zaštitnikom. Važna je iluzija a ne realnost. Iluzije poput: Naš veliki brat će osvetiti gubitak našeg malog jugoslovenskog carstva.

Ne treba zaboraviti sve te ljude rođene četrdesetih i pedesetih godina, posleratnu decu, koji su bili zadojeni komunističkom, sovjetskom ili jugoslovenskom ideologijom. Oni nikad nisu sasvim uspeli da prihvate "novi" svet tj. realnost. To su ti koji mrze Zapad i Amerikance, a bezuslovno podržvaju ruske huligane, batinaše i ubice.
oskar-z-wild oskar-z-wild 08:30 30.04.2014

From The Guardian: 30.4.2014

For all Mr Putin’s bombast, the harsh truth is that he leads a country with an Italy-sized economy. Russia, the biggest nation on earth with a population more than twice the size of the UK, has an economy 20 per cent smaller than Britain’s – and barely a tenth of the size of America’s.

In the end, if the rich world gangs up on a country playing in the Italy league of global economies, then there are no prizes for guessing who will lose more.

The markets already appear to be factoring in this possibility. Russian 10-year bond yields are 9.7 per cent – higher than those of Greece or Portugal. Moscow recently had to cancel some bond auctions because there were not enough takers. Meanwhile, Standard and Poor’s has downgraded Russian debt to one notch above junk status.

And that is before any sanctions on the country’s economy – as opposed to on individuals – have actually been imposed. Just the prospect has already caused significant damage. If these measures were actually to follow, then Russia would be acutely vulnerable.

This might help to explain why, so far, Mr Putin has held back from invading Ukraine in the classical sense by sending tanks over its border. Instead, he has chosen subversion from within as the best way of achieving his goals. In itself, that amounts to evidence that he is fully aware that the penalties of escalation would go well beyond disrupting the lives of his well-heeled colleagues.
Nebojša Milikić Nebojša Milikić 08:36 30.04.2014

opet kgb propaganda

i novi providni propagandni trikovi, njihovi agenti ovog puta su ubaceni u Kijev maskirani u popularne banderiste... foto montaza sa rezimske RT

[/img]
oskar-z-wild oskar-z-wild 09:15 30.04.2014

Re: opet kgb propaganda

Žalosno je što je KGB-Putin spreman da žrtvuje ruski i ukrajinski narod da bi KGB ostao na vlasti. U suštini KGB-Putin je jedna prilično mala grupa ljudi skoncentrisana oko Kremlja, nekoliko firmi i par banaka.

Jedinu značajnu podršku koju KGB-Putin ima je od Komunističke partije Kine. MEĐUTIM, kineski brat će vrlo rado i oportunistički zaboraviti evroazijatu Putina i njegov KGB kad bude došlo vreme da se podeli velika ruskaja zemljaja i preraspodele planetarni resorsi.
alselone alselone 09:20 30.04.2014

Re: opet kgb propaganda

Sta oni ovo nose? Ono protiv komaraca?
alselone alselone 09:20 30.04.2014

Re: opet kgb propaganda

Žalosno je što je KGB-Putin spreman da žrtvuje ruski i ukrajinski narod da bi KGB ostao na vlasti. U suštini KGB-Putin je jedna prilično mala grupa ljudi skoncentrisana oko Kremlja, nekoliko firmi i par banaka.

Jedinu značajnu podršku koju KGB-Putin ima je od Komunističke partije Kine. MEĐUTIM, kineski brat će vrlo rado i oportunistički zaboraviti evroazijatu Putina i njegov KGB kad bude došlo vreme da se podeli velika ruskaja zemljaja i preraspodele planetarni resorsi.


shkval shkval 09:21 30.04.2014

Re: opet kgb propaganda

kad bude došlo vreme da se podeli velika ruskaja zemljaja i preraspodele planetarni resorsi.


и који је твој део, си већ успео да договориш?
мислим, за оволико просеравање могла би медлин олбрајт да те се сети за дан безбедности, па да размените нежности и телесне сокове, сродне душице, жељне праведне расподеле планетарних ресурса? :)
hajkula1 hajkula1 09:22 30.04.2014

Re: opet kgb propaganda

Nebojša Milikić
i novi providni propagandni trikovi, njihovi agenti ovog puta su ubaceni u Kijev maskirani u popularne banderiste... foto montaza sa rezimske RT

[/img]



Tuča. Nisu u Kijevu samo prozapadnjaci i fašisti.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:38 30.04.2014

Re: opet kgb propaganda

shkval
kad bude došlo vreme da se podeli velika ruskaja zemljaja i preraspodele planetarni resorsi.



мислим, за оволико просеравање могла би медлин олбрајт да те се сети за дан безбедности


Sto bi rekao Maxa, ako ga se sete za tenksgiving, sete se.

Nego, zakatancen (vec) onaj blog o ispraznom bedboj kagebeovcu koji voli da peva dok za klavirom sedela je (pitali je oficiri....) pa da okacim ovde:






shkval shkval 09:50 30.04.2014

Re: opet kgb propaganda

кад смо већ код годишњица, ево оскаре мало соли на рану...

они претходни што су `тели да прерасподеле ресусрсе добише пишање по рајхстагу, на данашњи дан...


Nebojša Milikić Nebojša Milikić 09:57 30.04.2014

Re: opet kgb propaganda

hajkula1
Nebojša Milikić
i novi providni propagandni trikovi, njihovi agenti ovog puta su ubaceni u Kijev maskirani u popularne banderiste... foto montaza sa rezimske RT

[/img]



Tuča. Nisu u Kijevu samo prozapadnjaci i fašisti.



naravno da nisu... samo, sto ne bese tuce kad su se pojavili tokom demonstracija? ipak su im trebali tada a sad im ipak smetaju?
oskar-z-wild oskar-z-wild 10:03 30.04.2014

Re: opet kgb propaganda

shkval
кад смо већ код годишњица, ево оскаре мало соли на рану...они претходни што су `тели да прерасподеле ресусрсе добише пишање по рајхстагу, на данашњи дан...


Wow. Tvoja memorija i emocionalni ožiljci stvarno dosežu duboko u prošlost. Stariji si nego što sam mislio.

Možda vama zvuči ovo o raspadu majke ruskaje kao nemoguće, ali zemaljskaja carstva pucaju i nestaju kao himere. Ova sovjetskaja verzija Rusije još nije ni 100 godina stara. Kako pametni KGB-Putin vodi situaciju, teško da će doživeti stotu.
Nebojša Milikić Nebojša Milikić 10:05 30.04.2014

Re: opet kgb propaganda

apacherosepeacock
shkval
kad bude došlo vreme da se podeli velika ruskaja zemljaja i preraspodele planetarni resorsi.



мислим, за оволико просеравање могла би медлин олбрајт да те се сети за дан безбедности


Sto bi rekao Maxa, ako ga se sete za tenksgiving, sete se.

Nego, zakatancen (vec) onaj blog o ispraznom bedboj kagebeovcu koji voli da peva dok za klavirom sedela je (pitali je oficiri....) pa da okacim ovde:



jel ovo neki novi oblik torture?
: )
oskar-z-wild oskar-z-wild 10:10 30.04.2014

Re: opet kgb propaganda

Nebojša Milikić
apacherosepeacock
shkval
kad bude došlo vreme da se podeli velika ruskaja zemljaja i preraspodele planetarni resorsi.
мислим, за оволико просеравање могла би медлин олбрајт да те се сети за дан безбедности
Sto bi rekao Maxa, ako ga se sete za tenksgiving, sete se.Nego, zakatancen (vec) onaj blog o ispraznom bedboj kagebeovcu koji voli da peva dok za klavirom sedela je (pitali je oficiri....) pa da okacim ovde:
jel ovo neki novi oblik torture?: )


Ukapirao si dobro... Specijalni rat.. Nosim balaklavu u krevetu i mrzim Ukrajinu...
shkval shkval 10:23 30.04.2014

Re: opet kgb propaganda

Možda vama zvuči ovo o raspadu majke ruskaje kao nemoguće, ali zemaljskaja carstva pucaju i nestaju kao himere. Ova sovjetskaja verzija Rusije još nije ni 100 godina stara. Kako pametni KGB-Putin vodi situaciju, teško da će doživeti stotu.


ништа, балканска пророчице касандра, ке видиме...
oskar-z-wild oskar-z-wild 10:46 30.04.2014

Re: opet kgb propaganda

shkval
Možda vama zvuči ovo o raspadu majke ruskaje kao nemoguće, ali zemaljskaja carstva pucaju i nestaju kao himere. Ova sovjetskaja verzija Rusije još nije ni 100 godina stara. Kako pametni KGB-Putin vodi situaciju, teško da će doživeti stotu.
ништа, балканска пророчице касандра, ке видиме...


Nema šta da vidimo, budućnost je sada. Ovo nasilje koje je KGB-Putin izazvao je već odredilo budućnost. Neću se iznenaditi ako Putin i njegovi bojari završe u zatvoru kao Milošević i srpska ekipa. Specijalni sud za Ukrajinu? Why not? Sutra doručkujem sa Olbrajtovom pa ću lansirati ideju...
shkval shkval 11:34 30.04.2014

Re: opet kgb propaganda

насиље није изазвао Путин, него багра са запада, која не поштује ни сопствени потпис од 21.фебруара...
но, ако то до сада ниси скапирао, онда ништа...
oskar-z-wild oskar-z-wild 11:43 30.04.2014

Re: opet kgb propaganda

shkval
насиље није изазвао Путин, него багра са запада, која не поштује ни сопствени потпис од 21.фебруара...но, ако то до сада ниси скапирао, онда ништа...


Реч "багра" се пре може применити на хулигане, батинаше и најамнике.

Војском управљају државе и државници... дакле војску је употребио друг КГБ-Путин.

Други метод је тзв. демократски: преговори.

Зашто је КГБ одустао од преговора баш сада?
not2old2rock not2old2rock 14:30 30.04.2014

Re: opet kgb propaganda

oskar-z-wild


Зашто је КГБ одустао од преговора баш сада?
Kakav KGB, pojavio se novi baja http://www.b92.net/zivot/vesti.php?yyyy=2014&mm=04&dd=30&nav_id=842398
hajkula1 hajkula1 16:02 30.04.2014

Re: opet kgb propaganda

Nebojša Milikić
hajkula1
Nebojša Milikić
i novi providni propagandni trikovi, njihovi agenti ovog puta su ubaceni u Kijev maskirani u popularne banderiste... foto montaza sa rezimske RT

[/img]



Tuča. Nisu u Kijevu samo prozapadnjaci i fašisti.



naravno da nisu... samo, sto ne bese tuce kad su se pojavili tokom demonstracija? ipak su im trebali tada a sad im ipak smetaju?


Pravo da ti kažem, ne znam šta da mislim.
Očigledno sam na Putinovoj strani, neprijatelj mog neprijatelja je - moj prijatelj.
Da nije Londona, kao da bi slika bila... jednostavnija.



apacherosepeacock apacherosepeacock 16:39 30.04.2014

Re: opet kgb propaganda

jel ovo neki novi oblik torture?
: )


Drugarica Šeron ti izgleda namučeno?
blogovatelj blogovatelj 19:22 30.04.2014

Re: opet kgb propaganda

MEĐUTIM, kineski brat će vrlo rado i oportunistički zaboraviti evroazijatu Putina i njegov KGB kad bude došlo vreme da se podeli velika ruskaja zemljaja i preraspodele planetarni resorsi.


Oni imaju državu jedno pet hiljada godina zato što pamte.
Činjenicu da im je Klinton bombardovao ambasadu u Beogradu će dugo da pamte, veruj mi. A kad im se ukaže prilika da vrate, šta misliš da li će se premišljati puno?

oskar-z-wild oskar-z-wild 10:41 30.04.2014

Dobar početak

Kako tumačite pojavu nasilja i nasilničkih grupa, koje koriste simbole iz vremena nacizma, fašizma?

Reteriranjem na surovi i duboko nepravedni kapitalistički sistem produkcije i distribucije, naše društvo stvorilo je sve uslove za restauraciju ili rekuperaciju fašističkih i fašistoidnih ideologija i za te ideologije vezanih organizacionih i propagandnih praksi. Dakle, korišćenje simbola je dokaz tog uspešnog oporavka i legitimizacije u javnom onoga što je već oporavljeno i legitimirano u idejnom i političkom prostoru. Često se sve to doživljava i prikazuje i kao stvar provokacije, egzibicionizma, što ne znači da je zbog toga i manje opasno. Ali, ne treba zaboraviti da simboli nacizma i fašizma nisu samo svastika ili na primer broj 88. Dobar deo opšteprisutne i opšteprihvatljive malograđanske estetičke i simboličke oružarnice nemoguće je izdvojiti iz univerzuma fašističke etike i estetike. N. Milikić: http://javniservis.me/2012/03/08/nebojsa-milikic-umjetnost-i-nasilje/


Malo sam guglovao da vidim ko si i što si. Do sada sam se bavio samo napisanim na ovom blogu.


Možeš li mi objasniti kako to da mi koji živimo u visko razvijenom kapitalizmu ne doživljavamo na našim ulicama i sredinama "restauraciju ili rekuperaciju fašističkih i fašistoidnih ideologija i za te ideologije vezanih organizacionih i propagandnih praksi"? Konkretno, ja živim u Britaniji ali isto se odnosi i na Francusku i Ameriku.
charlie charlie 07:52 01.05.2014

Re: Dobar početak

oskar-z-wild
Kako tumačite pojavu nasilja i nasilničkih grupa, koje koriste simbole iz vremena nacizma, fašizma?

Reteriranjem na surovi i duboko nepravedni kapitalistički sistem produkcije i distribucije, naše društvo stvorilo je sve uslove za restauraciju ili rekuperaciju fašističkih i fašistoidnih ideologija i za te ideologije vezanih organizacionih i propagandnih praksi. Dakle, korišćenje simbola je dokaz tog uspešnog oporavka i legitimizacije u javnom onoga što je već oporavljeno i legitimirano u idejnom i političkom prostoru. Često se sve to doživljava i prikazuje i kao stvar provokacije, egzibicionizma, što ne znači da je zbog toga i manje opasno. Ali, ne treba zaboraviti da simboli nacizma i fašizma nisu samo svastika ili na primer broj 88. Dobar deo opšteprisutne i opšteprihvatljive malograđanske estetičke i simboličke oružarnice nemoguće je izdvojiti iz univerzuma fašističke etike i estetike. N. Milikić: http://javniservis.me/2012/03/08/nebojsa-milikic-umjetnost-i-nasilje/


Malo sam guglovao da vidim ko si i što si. Do sada sam se bavio samo napisanim na ovom blogu.


Možeš li mi objasniti kako to da mi koji živimo u visko razvijenom kapitalizmu ne doživljavamo na našim ulicama i sredinama "restauraciju ili rekuperaciju fašističkih i fašistoidnih ideologija i za te ideologije vezanih organizacionih i propagandnih praksi"? Konkretno, ja živim u Britaniji ali isto se odnosi i na Francusku i Ameriku.

Да ли са тобом има везе она изрека --- Потурица гори од Турчина ?
Мислим, више волиш Британију од самих Британаца.
Да ли то тако мора ?
Ако мораш да се свакодневно доказујеш у риел лајфу, не мораш на блогу - опусти се, користи то парченце слободе које ти је преостало.
Nebojša Milikić Nebojša Milikić 09:06 02.05.2014

Re: Dobar početak

oskar-z-wild
Kako tumačite pojavu nasilja i nasilničkih grupa, koje koriste simbole iz vremena nacizma, fašizma?

Reteriranjem na surovi i duboko nepravedni kapitalistički sistem produkcije i distribucije, naše društvo stvorilo je sve uslove za restauraciju ili rekuperaciju fašističkih i fašistoidnih ideologija i za te ideologije vezanih organizacionih i propagandnih praksi. Dakle, korišćenje simbola je dokaz tog uspešnog oporavka i legitimizacije u javnom onoga što je već oporavljeno i legitimirano u idejnom i političkom prostoru. Često se sve to doživljava i prikazuje i kao stvar provokacije, egzibicionizma, što ne znači da je zbog toga i manje opasno. Ali, ne treba zaboraviti da simboli nacizma i fašizma nisu samo svastika ili na primer broj 88. Dobar deo opšteprisutne i opšteprihvatljive malograđanske estetičke i simboličke oružarnice nemoguće je izdvojiti iz univerzuma fašističke etike i estetike. N. Milikić: http://javniservis.me/2012/03/08/nebojsa-milikic-umjetnost-i-nasilje/


Malo sam guglovao da vidim ko si i što si. Do sada sam se bavio samo napisanim na ovom blogu.


Možeš li mi objasniti kako to da mi koji živimo u visko razvijenom kapitalizmu ne doživljavamo na našim ulicama i sredinama "restauraciju ili rekuperaciju fašističkih i fašistoidnih ideologija i za te ideologije vezanih organizacionih i propagandnih praksi"? Konkretno, ja živim u Britaniji ali isto se odnosi i na Francusku i Ameriku.


pitanje je na mestu, knjiga "Fasizam" Todora Kuljica uskoro dostupna na netu pa mozes da potrazis odgovore...

omega68 omega68 14:46 30.04.2014

Pozitivno

Vidim da je sve manje SADista

и који је твој део, си већ успео да договориш?

Ma ne, mora da ga je loše kresnuo taj KGB
oskar-z-wild oskar-z-wild 15:10 30.04.2014

Re: Pozitivno

omega68
Vidim da je sve manje SADista

и који је твој део, си већ успео да договориш?

Ma ne, mora da ga je loše kresnuo taj KGB


Slavjanska ljubov Omega... Kad pucaju u ledja Ukrajincima mozes da zamislis kako im puca za Srbina...

Znam da ste se u ovom interegnumu bacili na proucavanje mitova i mitologije ALI pokazalo se da tu nema leba. Ono sto interesuje savremenog prosecnog Rusa ili Ruskinju je

1. Novac
2. Seks
3. Alkohol

No buddy love for Serbia.
omega68 omega68 15:22 30.04.2014

Re: Pozitivno

nisu oni slinavi i bledi Englezi koji se obeznjanjuju od pića svud po svetu i čije ružne žene trebaju balkance da ih zadovolje.

Nego,
Hazin:

,,Притом, ако пођемо од тога да ће се притисак Запада настављати, а хоће, онда ће таква или другачија дедоларизација свакако морати да се реализује, не може се избећи.

Ипак, са становишта оних за које је блискост (или, тим пре, потчињеност) Западу основни принцип (а то је већ идеологија) такав програм је у принципу неприхватљив. И независно од тога шта програм садржи. Те тачке такви људи уствари неће ни разматрати будући да су у њиховом поимању санкције критика старијег партнера (или боса), коју треба прихватати искључиво позитивно и исправљати учињене грешке. Кретање у правцу јачања независности од Запада само по себи је недопустиво и катастрофално.

КУДРИН И ЛИБЕРАЛИСТИ

Будући да код нас има много присталица потчињавања Западу (односно одустајања чак и од неких позиција равноправних партнера), које на нашем сајту називају „либералистима“, требало је очекивати тврд одговор. И он се појавио: у име лидера либералног крила руске политичке елите Алексеја Кудрина. И шта је он рекао?

План дедоларзације економије Русије, који је предложио Глазјев, према његовом мишљењу, нанеће штету самој Русији. Кудрин је на Твитеру написао да се предлози Глазјева могу оценити као санкције Русији, притом „оштрије од санкција Запада“. Нагласићу да је коришћење Твитера веома индикативно пошто никаквих аргумената у суштини не може ни бити, премало је места. Зато је упоређивање плана Глазјева са санкцијама САД фактички политичка денунцијација, будући да саветника председника изједначава са снагама које друштво данас сматра за отворене непријатеље.

Иначе, на том месту Кудрин се фактички изрекао, пошто са његовог личног становишта САД не само да имају право да налажу санкције било коме него је и само налагање санкција повод за радост: грди – значи воли! А то значи да је његов текст упућен не само његовим сарадницима (односно другим либералистима), који и без тога знају да је Глазјев непријатељ, него и онима за које је Кудрин још ауторитет (него како, па толико година био је министар финансија и обезбеђивао економски раст земље) и који су искрено револтирани због санкција.

Другим речима, Кудринов текст је уствари инструкција за либералисте како треба нападати Глазјева. Тезе Глазјева веома су опасне за либералне журке будући да теоретски могу да постану основа за план сличан Путиновим мајским указима.

„Либералисти“ већ поодавно игноришу реализацију Путинових захтева, али, ако таквих планова председник буде имао много и сви они буду исто тако демонстративно игнорисани, онда то за многе представнике либералног табора (па и за читав табор) може да постане прилично опасно.

Наравно, мајски укази уопште нису једини Путинов налог који је влада занемарила. Например, сада се Централна банка и Министарство финансија успешно баве стратешком саботажом стварања националног платног система.

ДАНАК ХОРДИ

Ипак, ради се о томе да ће сама тема дедоларизације и последица санкција испливавати изнова и изнова, и неће моћи да се сакрије смеће испод тепиха. Из тог разлога она је посебно опасна за либералисте. Постоји још једна околност. Ако је тачна претпоставка о томе да руководства FRS (The Federal Reserve System) сматра да ће нови талас финансијске кризе почети најкасније 2015, онда је један од најосновнијих задатака који стоје пред властима САД у томе да пре тога не дозволе стварање предуслова за увођење регионалних финансијских центара.

Другим речима, напад на Глазјева, који је својим саопштењем иницирао Кудрин, заправо је значајан елемент за ограничавање развоја рубаљског финансијског система.

Као што сам више пута писао, основни послови за оснивање рубаљског обрачунског система могу да се ураде за неколико недеља (односно, теоретски, систем би већ могао да ради), данас може прилично снажно да се напредује и у оснивању савременог платног система, а онда се може стићи и до емисионог центра. Посебно треба имати у виду да су данас светски лидери у изради платних система руске компаније.

Али, разуме се, то принципијелно противречи интересима САД. Подсећам да је читав светски финансијски систем изграђен тако да је вредност кредита утолико мања што је прималац ближи FRS (управо из тог разлога доларски кредит је јефтинији од рубаљског), а та разлика у вредности – то је порез који САД налаже за све који користе доларе.

Ако се изражавамо нешто старијим језиком, онда је то данак који Русија плаћа финансијским харачлијама. А план Глазјева у извесном смислу је покушај да се добије нова Куликовска битка (или битка на Угри), после које је стара Русија престала да плаћа данак Хорди.

Разуме се, присталице финансијске Хорде устаће сви као један против реализације таквог предлога.''


dolarmilitarizam

hajkula1 hajkula1 16:55 30.04.2014

Re: Pozitivno

omega68



dolarmilitarizam




U septembru 2013. imali su krizu budžeta (SAD).
Za dolar znamo kako se pušta u promet i da je iza njegove vrednosti američka vojna sila. Dolari su inače masa bezvrednih papiriča.
Pre nekog vremena pominjao se amero.
oskar-z-wild oskar-z-wild 16:56 30.04.2014

Re: Pozitivno

Патетично
oskar-z-wild oskar-z-wild 17:02 30.04.2014

Re: Pozitivno

Dolari su inače masa bezvrednih papiriča.


То ми зовемо Cloud Cuckoo Land, mislim na ovakve izjave.

omega68 omega68 17:14 30.04.2014

Re: Pozitivno

ПОЛ КРЕГ РОБЕРТС: ВАШИНГТОН ЈЕ НАЈВЕЋИ НЕПРИЈАТЕЉ ЧОВЕЧАНСТВА
,,Како Вашингтон успева да се извуче са тврдњом да је земља којом влада демократска и да има слободу? Ова бесмислена тврдња спада у најнеоснованије тврдње у историји.
Нема ту никакве демократије. Гласање је маска иза које се крије власт неколико моћних интересних група.
Контрола коју интересне групе остварују над владом толико је потпуна да интересне групе имају имунитет од кривичног гоњења. На забави поводом свог одласка у пензију, тужилац Комисије за хартије од вредности Џејмс Кидни рекао је да су кривична гоњења које је предузео против Голдман Сакса и осталих „банака превеликих да би пропале“ била обустављена од стране њему надређених који су „били усредсређени на добијање високоплаћених послова по престанку службе у влади“. Сам врх Комисије за хартије од вредности, каже Кидни, није „веровао да се безбрижнима и моћнима сме задати бол“. У свом извештају са Киднијевог опроштајног говора, Ерик Зесе указује да је Обамин режим објавио лажну статистику по којој су вођени процеси којих није било, како би се лаковерна јавност уверила да су преваранти са Волстрита кажњени.
Демократија и слобода захтевају независне и агресивне медије, независно и агресивно правосуђе и независну и агресивну Скупштину. Сједињене Државе немају ништа од тога.
Амерички медији непрестано лажу у корист власти. Ројтерс наставља да лажно извештава како је Русија извршила инвазију и анектирала Крим. Вашингтон пост је пласирао очито лажну причу којом Обамин режим сугерише да су масовни протести у некадашњим руским областима у Украјини плаћена руља [2] коју хушка влада Русије.
У то не верују чак ни вашингтонске марионете у Кијеву. Званичници власти коју је Вашингтон инсталирао у Кијеву признају да постоји потреба за успостављањем извесног степена аутономије у руским говорним подручјима и за законом који дозвољава референдуме, али је ова реалистична реакција на распрострањену забринутост међу Украјинцима очигледно угушена од стране Вашингтона и лаких медија [3]. Државни секретар САД Џон Кери и даље игнорише руског министра спољних послова и даље инсистира да „Русија мора удаљити своје људе са Југоистока [Украјине]“.
Врло је опасно то што се дешава. Вашингтон је погрешно проценио своју способност да преотме Украјину.
Отпор вашингтонском преотимању је готово стопроцентан у руским говорним подручјима. Локална полиција и снаге безбедности прешле су на страну демонстраната. Обамин корумпирани режим и лаки медији безочно лажу да су протести симулирани и да представљају очиту оркестрацију „Путина који поново хоће да успостави Совјетску империју“. Руска влада упорно покушава да оконча сукоб и немир до којих је довео непромишељни вашингтонски пуч у Кијеву, више него што јој је потребно да поново обухвати некадашње руске територије као што је био случај на Криму. Али, Вашингтон наставља да игнорише руску владу и приписује одговорност за немире руском, а не вашингтонском утицају са стране.
Руска влада зна да Вашингтон не верује у оно што говори и да Вашингтон систематски провоцира продужавање и погоршање проблема. Руска влада се пита који дневни ред спроводи Вашингтон. Да ли је Вашингтон у својој арогантној глупости и охолости суперсиле неспособан да призна да покушај преузимања Украјине неће вредети и да му следује повлачење? Зар Вашингтон не схвата да руска влада није ништа спремнија да прихвати примену насиља против руског становништва у Украјини него што је то могла бити у Јужној Осетији? Ако се Вашингтон не опамети, руска влада ће морати да шаље своје трупе, као у Грузији.
Пошто је то и будали јасно, да ли је циљ Вашингтона да изазове рат?''
omega68 omega68 17:18 30.04.2014

Re: Pozitivno

Могло би се помислити да ће немачки канцелар, британски премијер и француски председник увидети опасност ове ситуације. Можда и хоће. Међутим, велика је разлика између помоћи коју Русија даје другим државама и помоћи Вашингтона. Русија даје финансијску помоћ владама; Вашингтон даје џакове пара појединцима у влади свестан да је вероватније да ће појединци радити у свом интересу него у интересу државе. Стога европски политичари ћуте док Вашингтон усмерава кризу ка рату. Ако не стигнемо до рата, то ће значити да је Путин нашао решење које Вашингтон неће моћи да одбије, као што је успео у Сирији и Ирану.

Парадокс је што се Путин приказује као тежак, док се Вашингтон претвара да је шампион „слободе и демократије“. Вашингтон је у ХХI веку сваку манифестацију тираније учинио својим заштитним знаком: незаконите и неуставне ликвидације без одговарајућег законског поступка, незаконита и неуставна хапшења и задржавања грађана у затвору без одговарајућег законског поступка, незаконито и неуставно мучење, незаконите и неуставне екстрадиције, незаконит и неуставан надзор и незаконите и нелегалне ратове. Извршна власт успева да буде изузета од одговорности наспрам закона и Устава. Власт без одговорности је тиранија.
Уморан од шпијунирања и лажи којима је био подвргнут, Комитет за обавештајне службе Сената САД спровео је детаљну истрагу система мучења који спроводи ЦИА. Требало је четири године да би истрага била доведена до краја. Комитет је недвосмислено утврдио да је ЦИА лагала о степену мучења и киднаповања, да затвореници нису били подвргнути неком благом облику „појачане истраге“, већ су били изложени бруталном и нељудском мучењу и да ЦИА, насупрот својим тврдњама, није добила ниједну корисну информацију на основу својих тешких злочина против човечности. Амерички лаки медији су помагали ЦИА у лажном приказивању ефикасности и благости Гестапо метода ЦИА. Током целе истраге, ЦИА је тајно шпијунирала особље Сената које је спроводило истрагу.
Захваљујући Републиканском федералистичком друштву и Републиканским судијама Федералистичко друштво је успело да буде постављено на федералну клупу, на федералне правосудне функције као заштитник тираније извршне власти. Дозвољено је све што извршна власт тврди и предузима, нарочито уколико се извршна власт позива на „националну безбедност“.

Данас у Америци извршна власт тврди да је „национална безбедност“ дефектна осим ако извршна власт може да делује незаконито и неуставно, и осим ако су грађани спремни да одустану од сваког уставног права како би постали безбедни у тоталитарној полицијској држави која шпијунира и документује сваки аспект њихових живота.
Чак је неутралисана и Владина канцеларија за одговорност. Она је наложила ТСА [7] да елиминише свој програм провере понашања пошто је то расипање новца а нема ефекта. И шта је учинила ТСА? Зашто је, наравно, проширила бескорисно задирање у приватност путника?
То је Америка данас. Још се Америка и шепури около узвикујући „слобода и демократија“, а притом превазилази највеће тираније у историји.
Само лаковерни Американци очекују да лидери и елите или гласање постигну нешто у правцу подвргавања тираније друштвеним правилима и законима. Елите занима само новац. Све док систем производи више прихода и богатства за елите, елите неће бити брига ни за тиранију ни за оно што се дешава нама осталима.
oskar-z-wild oskar-z-wild 17:19 30.04.2014

Re: Pozitivno

Подсећам да је читав светски финансијски систем изграђен тако да је вредност кредита утолико мања што је прималац ближи FRS (управо из тог разлога доларски кредит је јефтинији од рубаљског), а та разлика у вредности – то је порез који САД налаже за све који користе доларе.

Ако се изражавамо нешто старијим језиком, онда је то данак који Русија плаћа финансијским харачлијама. А план Глазјева у извесном смислу је покушај да се добије нова Куликовска битка (или битка на Угри), после које је стара Русија престала да плаћа данак Хорди.


Koliko ja vidim Hordu čine Putin i Oligarsi, ali nije važno. A ti se nadaš da će bitka za Krim zameniti Kulikovsku bitku? Nažalost pukli ste unapred. Primitivni finansijski sistemi poput bartera i iznude ne funkcionišu više - dokazano je.

Umesto mitotvorstva zašto se niste bavili osmišljanjem novog finansijskog sistema ako vam ovaj ne odgovara. Kinezi bi vam sigurno pomogli da je moguće. Ali naravno postoji i opt-out opcija. Zove se KOMUNIZAM, šteta što smo ga isprobali u prošlom veku pa nam se sad ne da opet.

Ali mora da je veliko sranje u pitanju kad se čak i drug Omega obezobrazio, a bio je tako fin gentleman kao i Putin uostalom.
oskar-z-wild oskar-z-wild 18:41 30.04.2014

Re: Pozitivno

Omega,
Kada postavljaš ove gore čaršafe, predložio bih da koristiš dugme za Citat da bi bilo jasno gde se završava citat a gde počinje tvoje mišljene.... a... hoću reći, ako ti uopšte imaš svoje mišljenje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:30 30.04.2014

Re: Pozitivno

Oskare,
Hajd jedno sasvim ozbiljno pitanje.

Jel ti ovde pokušavaš da provociraš sagvornike ili si stvarno toliko indoktriniran?
Znam da ne možeš da budeš svestan sopstvene indoktriniranosti ako je ona u pitanju, ali ako ti motiv za ovakve komentare nije namera da provociraš onda stvarno imaš problem.
Ali stvaro.
Razmisli o tome makar na tren.
Ako provociraš onda je sve ok.
not2old2rock not2old2rock 19:46 30.04.2014

Re: Pozitivno

hoochie coochie man

Ako provociraš onda je sve ok.


On ustvari radi za KGB, samo pokusava da se infiltrira u neprijateljske redove.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:00 30.04.2014

Re: Pozitivno

On ustvari radi za KGB, samo pokusava da se infiltrira u neprijateljske redove.


E onda je KGB spao na stvarno niske grane.
A dok je Putin bio tamo to je bila Služba, BRE!
oskar-z-wild oskar-z-wild 20:13 30.04.2014

Re: Pozitivno

hoochie coochie man
Oskare,Hajd jedno sasvim ozbiljno pitanje.Jel ti ovde pokušavaš da provociraš sagvornike ili si stvarno toliko indoktriniran?Znam da ne možeš da budeš svestan sopstvene indoktriniranosti ako je ona u pitanju, ali ako ti motiv za ovakve komentare nije namera da provociraš onda stvarno imaš problem.Ali stvaro.Razmisli o tome makar na tren.Ako provociraš onda je sve ok.


Stvarno ste površni, živite u istorijskom momentu kada se probudio KGB, koji je ujedno lažna nada i uzdanice barem polovine čovečanstva i srpstva, i vrši destabilizaciju i okupaciju jedne velike evropske zemlje, i ti pitaš mene da li provociram ili sam indoktriniran.

Vaša indoktrinacija je tolika da niti razumute niti vidite događaje na terenu pred sobom. Ok. To je razumljivo jer mnogi se neće nikad ni oporaviti od šoka kojeg su pretrpeli 1999. kada vas je bombardovao Zapad iz humanitarnih razloga. Naravno to je teško zaboraviti ili oprostiti, ali vreme je da se ide dalje.

Međutim i među Srbima ima spavača koji će se nadati destabilizaciji i ponovnom dolasku na vlast.

Zadovoljan?
shkval shkval 20:55 30.04.2014

Re: Pozitivno

е, хоћу и ја мало тога што ти узимаш, дај дилеров телефон мајке ти :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:59 30.04.2014

Re: Pozitivno

ivite u istorijskom momentu kada se probudio KGB


Čoveče, nije se probudio KBG nego država Rusija.
Ta država je velika, bogata, moćna, i značajan je faktor u svetskim razmerama u svakom pogledu.
Pre svega u ekonomskom i vojnom a samim tim i političkom.

Prihvati da se svet promenio, da više nema ni komunističkog SSSRa i VU sa jedne strane, a NATO sa druge iz vremena hladnog rata. Niti ima devedesetih godina u kojim je VU nestalo, Rusija bila na kolenima, a NATO i Ameri uživali u pobedi u hladnom ratu.
Današnja situacija je različita i od prve i od druge, sada je sasvim treća pozicija.
Ti ne uspevaš da uhvatiš te promene, živiš u nekim prošlim vremenima, telališ o KGBu, a drugima spočitavaš da ne shvataju.
Čoveče, ti živiš u prošlom veku, ej!
I odatle kao nešto vidiš.

Mani se emocija, i ja bih možda emotivno stao na stranu Amera. Skoro ceo život sam tu stranu doživljavao kao svoju, jer je ona značila demokratiju nasuprot komunističke diktature, kokakolu nasuprot kvasa, Dorse nasuprot balalajki, ali realna procena političkih odnosa nije stvar emocija nego razuma.
A razum mi govori da su prncipi ovoga puta na strani Rusije a ne Amerike.



Vaša indoktrinacija je tolika da niti razumute niti vidite događaje na terenu pred sobom. Ok. To je razumljivo jer mnogi se neće nikad ni oporaviti od šoka kojeg su pretrpeli 1999. kada vas je bombardovao Zapad


Ovo je dokaz tvoje nesposobnosti da bilo šta shvatiš.
Ti priprosto, a kako bi ti drugačije, sve deliš na nas i vas. Svakog ko nije do debilnosti naklonjen Americi ti svrstavaš u istu, rusofilsku, grupu i još tvrdiš da znaš i razloge za antiamerikanizam.
Pošto si i mene tu svrstao da ti kažem.
Odavno pišem na ovom blogu ima mojih komentara na raznim temama, pa i na temama bombardovanja. Nećeš naći ni jedan moj komentar u kom sam napisao npr NATO agresija, ili neki sličan termin u kom nekritički osuđujem to bombardovanje.
Ne odobravam ga naravno, ali nisam od onih koji kažu bombardovali su nas terajte ih u pm.
Ima komentara u kojima pišem da sam za vreme bombardovanja sasvim normalno funkcionisao, išao na posao, putovao, nikada nisam bio u skloništu, i nikakvih trauma od toga nemam.
Ima komantara u kojima piše da sam već 2000. odmah nakon bombatrdovanja i proterivanja Srba, kad su Albanci bili žestoko napaljeni na antisprstvo, išao po celom Kosovu i izuzev ipak sitnih nepriojatnosti nemam nekih trauma ni otud.
Dakel lupšetaš napamet o nečijim traumamam kako bi našao neko opravdanje za sopstveno političko slepilo.

Razmisli čoveče, tebi je bolje da sagledaš stvarno stanje.
Mene, da ti pravo kažem, baš nešto zaboli da li će neki oskar z vajld biti u zabludi ili neće.
oskar-z-wild oskar-z-wild 22:07 30.04.2014

Re: Pozitivno

hoochie coochie man,
Hvala na diskusiji. Blogeri tradicionalno prilepe neki čaršaf ili počnu da troluju kada se pojavi mišljenje na blogu koje nije u skladu sa njihovim ili većinskim.

Carska Rusija je bila, da se poslužim tvojim rečima, "država velika, bogata, moćna, i značajan je faktor u svetskim razmerama u svakom pogledu. Pre svega u ekonomskom i vojnom a samim tim i političkom". Pa šta! Prezirali su je napredni intelektualci, izvršili masovna ubistva, svrgli neprikosnovenog autokratskog Cara i njegovu državu i osnovali novu. Da su imali podanički stav ne bi ni pomislili da je moguće izvršiti tako veliku promenu ili ne daj bože ubiti cara - božijeg poslanika na zemlji.

Nažalost, skoro sto godina kasnije, država Rusija nije uspela da se reši tog autokratskog načina vladanja nad stanovništvom i zemljom. Ne moram da ti objašnjavam kako je komunistička vlast kontrolisala sve pore društvenog i ličnog života. Vrlo je teško pisati o dešavanjima u Rusiji od dolaska na vlast Gorbačova, mnoge stvari se ne znaju još uvek. Komunistička vlast je napravila ogromne koncesije među kojima su raspad Istočnog bloka, raspad Sovjetskog Saveza, uvođenje nekakvog čudnog kvazi kapitalističkog sistema, i uvođenje neke čudne vrste kontrolisane demokratije.

Sve ukupno, taj sistem nije bio neither here nor there, što bi rekli Englezi.

Ako se slažemo dovde, onda bih sada uveo KGB u priču. Svašta su Rusi reformisali, dekonstruisali i ponovno konstruisali, ali KGB je nešto posebno, centralni nervni sistem Rusije i nikome nije padalo na pamet se meša u unutrašnje poslove KGB-ea. Jedino što su "šire narodne mase" trebale da znaju je da se ime firme promenilo.

Operativci KGB-a su postali vlasnici velikih firmi i nosioci političkih dužnosti. Neki KGB-ovci su postali OLIGARSI tj. nosioci kapitalističkog sistema po dužnosti.

I posle onih nejasnih godina u kojima je Jelcin glumio pajaca naivno rasprodavajući Rusku državnu imovinu, imao je dovoljno pameti da postavi KGB-ovca za Premijera Rusije.

Dakle, da se opet poslužim tvojim rečima, Sovjetski Savez "država velika, bogata, moćna, i značajan je faktor u svetskim razmerama u svakom pogledu. Pre svega u ekonomskom i vojnom a samim tim i političkom", je implodirao, puko ko zvečka. (Dakle već dva puta ta velika država puca).

KGB spavači nisu bukvalno spavali, vršili su velike i važne funkcije u državi i svetu. Ali "spavali" su do 2013-2014. kada su opet rešili da pokažu svoje pravo autokratsko lice.

I opet su KGB-ovci napravili grešku koja će bez ikakve sumnje potkopati Rusiju i promeniti je opet na za sada nepoznati način.

U čemu su napravili grešku? Kao što znamo Rusi su sami tražili da postanu priznati članovi raznih ekskluzivnih tela internacionalne zajednice, G7 na primer, tvrdeći da prihvataju kolektivne PRINCIPE koji su u osnovama tih zajednica.

Ali ove godine KGB-Rusi su jednostrano prekršili principe internacionalne zajednice. Kako?

1. Okupacijom i aneksijom Krima.
2. Subverzijom susedne države Ukrajine.

KGB je puko. Zašto? Da li je botoks procureo Putinu u mozak? I don't know. Ali znam jedno, nikada više Zapad neće NI POKUŠATI da veruje Putinu i Rusiji koju on vodi. To je OGROMNA promena u odnosu na dosadašnju politku. Iz razumljivih razloga Zapad nikad nije otvoreno i bezuslovno prihvatio kagebeovca Putina ili poveravao da je Rusija raskrstila sa svojom komunističkom (diktatorskom) prošlošću, sad se više neće ni nadati.

Amerika sada ima sasvim dovoljno opravdanje da vrši subverziju Rusije sve dok ne dođe do ogromne promene u njoj ili dok se ne raspadne, šta bude došlo prvo. Sedi i uživaj u spektaklu ili strahuj, samo ne zaboravi da živimo u "atomsko doba" brale.
apostata apostata 22:59 30.04.2014

Re: Pozitivno

@oskar-z-wild

Nikolaja 2.0 nije niko svrgao, nego se on odrekao krune i prijestola, te onda shodno tome u Jekaterinburgu nisu ubijeni car i carska porodica, nego porodica građanina i pukovnika Romanova.

omega68 omega68 23:26 30.04.2014

Re: Pozitivno

Omega,
Kada postavljaš ove gore čaršafe, predložio bih da koristiš dugme za Citat da bi bilo jasno gde se završava citat a gde počinje tvoje mišljene.... a... hoću reći, ako ti uopšte imaš svoje mišljenje.

I poslednjoj budali, koja svrati na blog, je jasno da je poslednji ''čaršaf'' bio nastavak teksta koji je pisao
ПОЛ КРЕГ РОБЕРТС: ВАШИНГТОН ЈЕ НАЈВЕЋИ НЕПРИЈАТЕЉ ЧОВЕЧАНСТВА
što samo govori da imam čast da pričam na blogu sa mnogo neintelegentnijima.
Znaći, ne zbog neintelegentnijih nego zbog ljudi koji hoće da razumeju-
omega:
Nema Amerikanaca i Rusa, nema Kineza ni Nemaca
Ima samo DVA banksterska kartela - Rotšilda, koji su nesumnjivi, i uslovno rečeno Rokfelera. ( to su oni koji uz sebi imaju i Morgana i Warburga i još neke porodice ali svi su američki rodoljubi).Šta znači ovo u zagradi?
Znači da te porodice vuku korene od templaro masona koji su se stacionirali u Americi i koji Ameriku vide kao svoju zemlju.
Šta vide ovi Rotšildi?
Oni vide svet kao poligon za svoju ''svetsku revoluciju'' posle koje će svi svetski resursi da pripadnu njima i posle koje će da uspostave novi svetski poredak.To podrazumeva smanjivanje populacije na ''zlatnu milijardu''.
Kao što postoje noć i dan, kao dobro i zlo, kao dupe i oko... tako postoji kosmičko dvojstvo na zemlji između onih koji bi da vladaju sami i onih koji bi da vladaju delimično.
Главни узрок два светска рата било је одузимање од Ротшилдових евро-азијских нафтних актива и консолидација Рокфелерових. Управо због тога су Немачку два пута подстрекивали против Британије (Хитлера, као и кајзера, Рокфелери су уредно финансирали током читавог рата)
Хитлер је јасно испуњавао све директиве Рокфелерових. У мају 1940. г. он је добио следећа упутства: не дирати Енглезе у Данкирку; не прелазити Ла-Манш и уопште оставити Британију на миру; организовати снаге у правцу „плана Барбароса“ – припрема за напад на СССР. Ова упутства Хитлер је педантно извршио
Хитлера су довели на власт довели људи који су се налазили у САД-у – браћа Ален и Џон Фостер Далеси (блиски сродници браће Рокфелера). Свима њима управљала је „троглава“ америчко-британско-немачка хоботница – Шредерова банка (имала је статус агента нацистичке владе)
Рузвелта су на власт доводили Ротшилди, а био је, заправо, протеже Рокфелерових
За распад СССР-а Рокфелери нису били посебно заинтересовани. За њих је Совјетски Савез био и противтежа Ротшилдима
Рокфелери су у истој мери подржавали и нацисте и совјетску индустријализацију. За разлику од њихових вечитих конкурената, Ротшилда, њима је била потребна уједињена Евроазија са свом њеном нафтом

Стаљин је 1945. постао самостална личност глобалних размера. Мало познати пакт Молотов–Хис, закључен под покровитељством будућег гувернера Њујорка и потпредседника САД, Нелсона Рокфелера, постао је непријатно изненађење за амерички политички естаблишмент јер му је забрањивао да се меша у послове народа СССР и Источне Европе, као, уосталом, и Москва у „британски“ Иран и „америчку“ Саудијску Арабију
Нажалост, ситуација се радикално променила после смрти вође. Пошто се учврстио на власти после петогодишњих „дворских преврата“ (1953-1958.), троцкиста Хрушчов је „разобличио“ фамозни „култ личности“ и уз помоћ Микојана прескочио код Ротшилда
У време Брежњева, који је мало шта разумео у том распореду ствари, ојачали су Косигин и нарочито Андропов. Не успевши да за живота реализује свој деструктивни „европски пројекат“, свемогући шеф КГБ „изнедрио“ је Горбачова, који је покренуо тај пројекат пре него што је изабран за Генералног секретара и 1984. је закључио низ тајних споразума о прерасподели сфера утицаја у Европи са наследником „аустроугарског престола“ Отом фон Хабзбургом
Рокфелери нису могли да се ослоне на СССР и Горбачова да би се одупрли притиску Ротшилда, а још се крајем 80-их -због акумулираног државног дуга – појавила се опасност распада њихове очевине – САД
Тада су Рокфелери прешли на пут најмањег отпора: заједно са Ротшилдима укључили су се у распад СССР: коначни консензусо томе постигнут је 1989. на затвореном састанку „утицајних људи“ (на Билдербершкој конференцији), на шпанском острву Ла Тоха
Парламентарни избори у Немачкој већ су 2013. г., а победа СДП значиће консолидацију читаве зоне евра од стране Ротшилдових. А онда ће се уместо „европске државе“, коју су још од Хитлеровог времена градили Рокфелери
ЕУ ће се претворити у мозаик расцепкан на општине – хаос, који, и ако буде нешто обједињавало, онда ће то бити „зона слободне трговине“, лишена сваког националног и религијског идентитета (и зато у потпуности одговара Ротшилдима)
У тај хаос ће увлачити (већ увлаче!) ЗНД и Русију, почев од Украјине, Молдавије и Прибалтика, где, у суштини, хаос већ царује
У САД штићеник Ротшилда је Обама: у јуну 2006 г. њега је шефовима Демократске партије представио нико други до Џ. Сорош – најближи сарадник Ротшилда
У Русији Ротшилди контролишу „породицу“ која је претрчала на њихову страну још у време Јељцина-председника. Они такође имају заједнички бизнис са олигархом Дерипаском, а преко њега са – Чубајсовим креатурама – олигарсима Потањином и Прохоровим (управо одавде расту и ноге и рогови свих „наранџастих“, „снежних“ и „болотних“ уличних протеста у Москви)
За Ротшилде је посебно важна Кина. Ако успеју да кинеску елиту „угуше“ (а судећи по расколу који је почео у вези са „предметом Бо Силаја“, то је, нажалост, кренуло), Ротшилди ће моћи да „вежу“ злато за јуан. И да га пажљиво подигну на статус нове светске резервне валуте, која није покривена нафтом као долар, него златом (ради тога и повећавају цену злата)
У оквиру уједињења Северне Америке и Европе, прецизније речено – куповине Рокфелера од стране Ротшилда, Кина и Јапан су од 1. јуна напустили узајамни обрачун у доларима и сада ће се он строго водити у јуанима и јенима
Ротшилди су послали Џејкоба, трећеразредног Ротшилда, – не првог, чак не ни другог у хијерархији групе, већ бившег, који је уз то међу „својима“ дуго био отпадник – да „прими капитулацију“ првог Рокфелера – Давида (унука оснивача династије)
Чак и „толерантни“ финансијски аналитичари (и они који „обмањују“ јавност о „уједињењу група у борби са кризом“), признају да споразум Р-Р води ка експанзији Ротшилда у банкарском сектору САД
Америчке Федералне резерве сада не контролишу Ротшилди већ Рокфелери. Зато за Ротшилде може бити корисно да их уруше да би са долара прешли на злато (и јуан) стварајући услове за почетак процеса „преформатирања“ Северне Америке са укључивањем САД у „Северно-Амерички“ и даље у „Трансатлантски“ савез
Присуство Обаме у Белој кући за Ротшилде је неопходно, али недовољно да би срушили долар. Штавише, Обама ће, највероватније, бити потребан само у последњој фази: да би „пропустио“, не стављајући вето на одлуку Конгреса о одузимању права Федералним резервама на закуп машине за штампање, (које би највероватније искористио републикански председник)
Републиканци који су као Рон Пол пожурили да поставе питање о одузимању Федералним резервама права на закуп, још током садашње председничке кампање, врло брзо су напустили предизборну дистанцу – то значи да у републиканском табору сада, ипак, одлучују присталице Рокфелера
Имовина Ротшилда се процењује најмање у размерама од 2 до 20 билиона, а неке „усијане главе“ наводе и цифру од 300 билиона. (Овде треба напоменути да познати списак «Forbes», који показује горњу границу приватног капитала на нивоу од 64 милијарде не рачуна главно – колективне, породичне капитале, заправо, скрива их, чему је очигледно и намењен)
Без најсигурнијих, стопроцентних гаранција у облику пара „злато-јуан“, у сфери политике допуњене стратешким кинеско-јапанским савезом, Ротшилди неће рушити долар и САД – сувише је велики ризик да ситуација измакне контроли, а онда одлучујући аргумент уместо новца може постати оружје
Следећа граница одбране Рокфелера (треба рећи после избора у Француској скоро сасвим изгубљена) – јесте немачка кацеларка А. Меркел
На самиту Европске уније 23. маја, нови председник Француске Ф. Оланд практично је поднео А. Меркел француско-холандски (у суштини, ротшилдовски) ултиматум: да одустане од идеје о претварању ЕУ у политички савез
Ситуацију може спасити само једно: одлучно одбијање овог ултиматума од стране А. Меркел и форсирање кризе у еврозони – све до њене консолидације под немачком контролом. То је претварање Немачке у једини и јединствени емисиони центар евра
У том случају, ситуација би се у суштини вратила у 1940. годину: Европа под немачком контролом, само не преко тенкова већ штампарске пресе. Некако, „Четврти рајх“
Права последња граница је – Русија В. В. Путина. Она је потребна Рокфелерима који се нису помирили са поразом, сматрају пролазном етапом у борби кланова и спремни су да се даље боре
Ради тога им је потребна Русија. При том, јединствена, консолидована и јака Русија (без „наранџастих“ ексцеса)
С једне стране за Русију се појављује јединствена шанса: да у глобалној „Великој игри“ одигра равноправно са партнером (нека и привременим), који је данас животно (управо животно!) заинтересован за наш успех. (Шта ће сутра бити – то је већ друга тема: то је политика у којој упоредо са стратегијом постоји и тактика)
Реализацију те шансе ометаће на све могуће начине агенти Ротшилда. Већ ометају: нису случајно В. В. Путина дочекали нарученом протестном галамом и у Берлину и у Паризу
Питање је у томе колико ће брзо и ефикасно руски лидер успети да потисне „пету колону“, да напредује у неопходним реформама и нови распоред снага учини неповратним
То је – питање опстанка земље. Јер, у стратегији Ротшилда, Руска Федерација треба да буде распарчана, као што је то читавог живота настојао (и све до данас настоји) Горбачов


link
I šta nam to govori?
Da je oskar Vajld u pravu?
Nije.Sve je to igra velikih bankara.Ali,

''vuk na ovcu svoje pravo ima,
ka tirjanin na slaba čovjeka''.

I

''Al' Tirjanstvu stati nogom za vrat,
privesti ga ka poznanju prava,
to je ljudska dužnost najsvetija''.

Ko kaže da neće da se nađe Baja koji će da razjebe Svet, koji je nehuman, kao mačke s jebišta?

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:26 30.04.2014

Re: Pozitivno


Da ne ulazimo u diskusiju o tome da li je KGB ili nije KGB, hajde da se skoncentrišemo na ovo
Kao što znamo Rusi su sami tražili da postanu priznati članovi raznih ekskluzivnih tela internacionalne zajednice, G7 na primer, tvrdeći da prihvataju kolektivne PRINCIPE koji su u osnovama tih zajednica.

Ali ove godine KGB-Rusi su jednostrano prekršili principe internacionalne zajednice. Kako?

1. Okupacijom i aneksijom Krima.
2. Subverzijom susedne države Ukrajine.


To nije izdaja principa G7 i Rusije ili drugih međudržavnih asocijacija kojih je Rusija član, ili, ako se to ipak uzme za izdaju principa, onda se mora konstatovati da su ti principi srušeni pre dešavanja u Ukrajini od strane drugih država koje su takođe članice istih asocijacija.

Treba li da navodim još primera u kojima se vidi gde je sve Amerika intervenisala protiv legitimnih vlasti drugih država, ili je dovoljno da se zadrimo na sopstvenom, srpskom, primeru sa Kosovom?
Dakle i ako su nekada to bili principi oni su srušeni ne od starne Rusije, a kad se principi jednom sruše oni više ne postoje.

Ono što je nesporni propisani i potpisani princip i za Rusiju i za ostale potpisnice, a tu spada i USA, nije G8 već završni Helsikški akt, gde se govori o granicama i nemešanju u unutrašnje stvari drugih država, a taj potpis su nedvosmisleno i najdirektine srušili USA i zapad.

Naravno, sada se i Rusija meša u unutrašnje stvari Ukrajine i ne poštuje suverenitet Ukrajine, ali sada više taj princip ne postoji i nije objektivno sagledavanje situacije ako se Rusija okrivljuje za kršenje nepostojećeg, već srušenog principa.
Dakle Rusija ne krši važeće principe, oni su već prekršeni pa time i nevažeći.


nim_opet


Da pocnemo dakle od pocetka:


To je kvaka, šta je početak?
Ti kažeš na početku se desio narod, a ja te pitam šta zoveš narodom i što se desilo to što ti zoveš narodom, šta se desilo pre dešavanja naroda?

Da li se pre dešavanja naroda desilo neka odluka legitimnih vlasti, i ko se tu, Rusija ili zapad, zalagao za poštovanje suvereniteta Ukrajine i za to da se samoj Ukrajini ostavi da reši svoje probleme?
Rusija se zalagala.
Ko se prvi umašao zapad ili Rusija?
Zapad se prvi umešao.

I kad se on umešao šta je to, koji princip, koje pravilo, koje pravo koje zapad ima a Rusija nema, je sprečavalo Rusiju da se i ona umeša i tako zaštiti svoje interese?
tasadebeli tasadebeli 01:28 01.05.2014

Re: Pozitivno

apostata
@oskar-z-wild

Nikolaja 2.0 nije niko svrgao, nego se on odrekao krune i prijestola, te onda shodno tome u Jekaterinburgu nisu ubijeni car i carska porodica, nego porodica građanina i pukovnika Romanova.



Ех!

А Троцког је убио Паја Патак којег је послао Волт Дизни лично?

'Ајде, бре...

Има ли краја том левичарском лицемерју и интелектуалној неискрености?







oskar-z-wild

Sedi i uživaj u spektaklu ili strahuj, samo ne zaboravi da živimo u "atomsko doba" brale.


А "наштеловани" циљеви руских ракета у првом удару су на само 200 км од Београда, у Румунији... Јебига... Срања се догађају...
oskar-z-wild oskar-z-wild 02:02 01.05.2014

Re: Pozitivno

hoochie coochie man
ili je dovoljno da se zadrimo na sopstvenom, srpskom, primeru sa Kosovom?


Sasvim je dovoljno da se zadržimo na ovom primeru i razlika između Kosova i Krima će ti biti potpuno očigledna.

"Preambula":
WIKI: Pregovori u Rambujeu su bili pregovori vođeni na mirovnoj konferenciji o Kosovu, koja je 6. februara 1999. počela u francuskom zamku Rambuje kod Pariza.

Na konferenciji su učestvovali predstavnici vlasti u Srbiji i kosovskih Albanaca, uz posredovanje izaslanika SAD, Rusije i EU, Kristofera Hila, Borisa Majorskog i Volfganga Petriča. Krah konferencije, nakon bezuspešnih 17 dana pregovora, označio je kraj nastojanja da se kosovska kriza reši mirnim putem. Usledilo bombardovanje tadanje SR Jugoslavije.

U knjizi "Put u Rambuje" dr Predrag Simić navodi da su sporne odredbe pregovora bile vojno prisustvo NATO u SR Jugoslaviji i održavanje referenduma na Kosovu, posle tri godine.

Richard Holbrooke sastao se posljedni put sa Miloševićem u ožujku 1999. i ponudio mu posljednju šansu da prihvati ugovor u Rambouilletu, po kojem bi Kosovo dobilo natrag svoju autonomiju, OVK se razoružala a mirovne snage i NATO se rasporedili na to područje. Milošević je odbio, što je dovelo do NATO-ovog bombardiranja SRJ, koje je trajalo 78 dana, od 24. ožujka do 11. lipnja 1999.

Kasnije je Volgang Petrič pred Haškim tribunalom izjavio da je predlog sporazuma iz Rambujea bio u interesu Jugoslavije. On kaže da je bilo predviđeno da se sporazum iz Rambujea "preispita i revidira" posle tri godine na osnovu "volje naroda", ali da je ta formulacija u odlučivanje uključila i srpsku i albansku stranu i nije neminovno predviđala referendum, budući da je međunarodna zajednica "naučila lekciju referenduma u BiH".[2] Bivši načelnik DB-a Goran Petrović je 2007. izjavio da bi bilo pametno tražiti retroaktivno prihvatanje sporazuma iz Rambujea.


Pregovori u Rambujeu su samo bili nastavak pregovora koji su se vodili već duže vremena pod pokroviteljstvom internacionalne zajednice.

Internacionalna zajednica je skupina država partnera koja usaglašava svoje stavove na međunarodnom nivou i pokušava da dostigne neki nivo demokratskog (mada ne većinskog) saglasja. (Dok je postojao Varšavski pakt - on je bio moćan i opasan jer je bila jedna internacionalna zajednica. Nisu levičari uvek bili naivni.)

Tako su razni međunarodni faktori pokušavali da posreduju između Miloševića i Albanaca uključujući i Rusku federaciju.

Dakle, tek kad je svaki pokušaj kompromisa između Miloševića i Albanaca ostao bez rezultata, veliki broj država, uz podršku još drugih, je preduzeo akciju bombardovanja Srbije i Crne Gore. Znači opet nije jedna država to uradila već jedna grupa.

Dakle uočaviš li da u svakoj intervenciji ili akciji u Aziji ili Evropi u poslednjih 25 godina, Amerika uvek traži partnere i konsultacije u međunarodnim telima da bi izgradila slučaj i stvorila podršku unutar svoje nacije i medija... itd... Tako se to radi braćo Slavjani. Partnerisanje u svetu je veoma važan čin, em si jači, em imaš podršku, em si se sa nekim savetovao.

Unilateralne akcije kakve su poduzimali Sadam, Milošević i sada Putin nisu dobre... jok. fuj to.. okupacija Kuvajta, okupacija Hrvatske, okupacija Krima sve su to akcije unapred osuđene na propast jer su urađene na prečac, bez obaveznog rada koji je potreban da bi se čovek moralno opravdao pred svojim savremenicima i istorijom. Shvatate li? To je onaj osnovni PRINCIP kojim se razlikuje visoko razvijena civilizacija Zapada od autokratije, demagogije i naravno GLUPOSTI.



Što se tiče Krima i ukrajinskih "narodnih republika", tu nema šta da se kaže. To je politika svršenih činova u kojoj ne postoji ni pokušaj uspostavljanja dijaloga sa bilo kim. Ne postoje ni pokušaji da se artikuliše legitiman argument za otcepljenje Krima i prisjedinjenje Rusiji - iako postoje očigledni i možda dovoljni razlozi za to. Kao što je Alaska prodata, mogao je i Krim biti razmenjen za dugove ili gas, zašto da ne?. Postoji niz opcija, jedino je problem što bi proces trajao veoma dugo. Ali KGB izgleda nema vremena za čekanje. Zašto? Ne znam.
apostata apostata 02:08 01.05.2014

Re: Pozitivno

tasadebeli

Ех!

А Троцког је убио Паја Патак којег је послао Волт Дизни лично?

'Ајде, бре...

Има ли краја том левичарском лицемерју и интелектуалној неискрености?

Taso kanda si malo nervozan ... možda bi bolje bilo da ideš spavati - kasno je.

A sutra, beskompromisni borče protiv ljevičarskog licemjerja i osvjedočeni poborniče intelektualne iskrenosti, kada se odmoran probudiš, pokušaj eto svega ti da mi oko Nikolaja 2.0 nađeš barem jednog jedinog ljevičara tog 2. marta 1917. u Pskovu, a zatim (ako ti nije prevelik problem) probaj i da mi dokažeš da je pukovnik Romanov 16/17 jula 1918. još uvijek bio Государь Российский.
oskar-z-wild oskar-z-wild 02:17 01.05.2014

Re: Pozitivno

hoochie coochie man
To nije izdaja principa G7 i Rusije ili drugih međudržavnih asocijacija kojih je Rusija član, ili, ako se to ipak uzme za izdaju principa, onda se mora konstatovati da su ti principi srušeni pre dešavanja u Ukrajini od strane drugih država koje su takođe članice istih asocijacija.


Molim da se skoncentrišeš na jednostavnu postavku. Zaboravi sve priče o principima, suverenitetu, nepovredivosti granica i bla bla. Svi principi su kad tad bili prekršeni tokom čovekove istorije.

Znači postoje samo pojedinačni slučajevi. I itekako znamo da na ovom svetu vlada zakon jačega. Zato i postoji taj EKSLUZIVNI KLUB MOĆNIH I JAKIH KOJI SE ZOVE G7. Rusija je aktivno tražila da postane član i primljena je. Rusija je imala priliku da koristi članstvo za promovisanje svojih interesa. I to je itekako činila.

Ali je na kraju ipak izdala svoje prijatelje i preduzela nešto na svoju ruku i okupirala teritoriju suverene zemlje na volšeban način i pokazala prst celom svetu. U eri nuklearnog oružja ovo može samo da uradi zlonameran čovek kakav je Putin.

Skoncentrišem se na ovo NE zato što je G7 od presudnog značaja na internacionalnom polju, već zato što je ovde najočiglednije da je Rusija ZAJEBALA SVOJE PARTNERE na najgori mogući način. Mislim da je ovo veoma jasno i razumljivo na svim nivoima - to su pravila ponašanja pojedinaca prijatelja i narko-mafije. Ništa komplikovano.
charlie charlie 08:01 01.05.2014

Re: Pozitivno

hoochie coochie man
ivite u istorijskom momentu kada se probudio KGB


Čoveče, nije se probudio KBG nego država Rusija.
Ta država je velika, bogata, moćna, i značajan je faktor u svetskim razmerama u svakom pogledu.
Pre svega u ekonomskom i vojnom a samim tim i političkom.

Prihvati da se svet promenio, da više nema ni komunističkog SSSRa i VU sa jedne strane, a NATO sa druge iz vremena hladnog rata. Niti ima devedesetih godina u kojim je VU nestalo, Rusija bila na kolenima, a NATO i Ameri uživali u pobedi u hladnom ratu.
Današnja situacija je različita i od prve i od druge, sada je sasvim treća pozicija.
Ti ne uspevaš da uhvatiš te promene, živiš u nekim prošlim vremenima, telališ o KGBu, a drugima spočitavaš da ne shvataju.
Čoveče, ti živiš u prošlom veku, ej!
I odatle kao nešto vidiš.

Mani se emocija, i ja bih možda emotivno stao na stranu Amera. Skoro ceo život sam tu stranu doživljavao kao svoju, jer je ona značila demokratiju nasuprot komunističke diktature, kokakolu nasuprot kvasa, Dorse nasuprot balalajki, ali realna procena političkih odnosa nije stvar emocija nego razuma.
A razum mi govori da su prncipi ovoga puta na strani Rusije a ne Amerike.



Vaša indoktrinacija je tolika da niti razumute niti vidite događaje na terenu pred sobom. Ok. To je razumljivo jer mnogi se neće nikad ni oporaviti od šoka kojeg su pretrpeli 1999. kada vas je bombardovao Zapad


Ovo je dokaz tvoje nesposobnosti da bilo šta shvatiš.
Ti priprosto, a kako bi ti drugačije, sve deliš na nas i vas. Svakog ko nije do debilnosti naklonjen Americi ti svrstavaš u istu, rusofilsku, grupu i još tvrdiš da znaš i razloge za antiamerikanizam.
Pošto si i mene tu svrstao da ti kažem.
Odavno pišem na ovom blogu ima mojih komentara na raznim temama, pa i na temama bombardovanja. Nećeš naći ni jedan moj komentar u kom sam napisao npr NATO agresija, ili neki sličan termin u kom nekritički osuđujem to bombardovanje.
Ne odobravam ga naravno, ali nisam od onih koji kažu bombardovali su nas terajte ih u pm.
Ima komentara u kojima pišem da sam za vreme bombardovanja sasvim normalno funkcionisao, išao na posao, putovao, nikada nisam bio u skloništu, i nikakvih trauma od toga nemam.
Ima komantara u kojima piše da sam već 2000. odmah nakon bombatrdovanja i proterivanja Srba, kad su Albanci bili žestoko napaljeni na antisprstvo, išao po celom Kosovu i izuzev ipak sitnih nepriojatnosti nemam nekih trauma ni otud.
Dakel lupšetaš napamet o nečijim traumamam kako bi našao neko opravdanje za sopstveno političko slepilo.

Razmisli čoveče, tebi je bolje da sagledaš stvarno stanje.
Mene, da ti pravo kažem, baš nešto zaboli da li će neki oskar z vajld biti u zabludi ili neće.

Не разумем !
Зашто се ти правдаш том Оскару када си сам констатовао да је (или) бот или има неки озбиљан проблем.
tasadebeli tasadebeli 09:15 01.05.2014

Re: Pozitivno

apostata

Taso kanda si malo nervozan ...



О разуму и о осећањима


Не, ниси у праву... Не ради се о нервози, ради се о мучнини када видим овакве тврдње...

Не ради се овде о томе да ли је око цара 1917. када је абдицирао било левичара или није било левичара. Ради се о томе да ови данашњи назови левичари упорно прилагођавају чињенице својим политичким циљевима. Онако лицемерно, фарисејски...

Кажу да се то овим савременим речником 21. века зове спиновање.

Дакле, да се сложим са тобом, тј. твојим спином. Убијен је грађанин Николај Романов. Али, гле! Упс! Алај смо се зајебали, тај грађанин је случајно и бивши руски цар! Јебига, омакло нам се у "револуционарном" заносу...

Ма дај, Апостата, тим твојим начином доказивања можемо исто тако да докажемо да ти и ја уопште и не постојимо... Црно је бело, а бело је црно, а?

beskompromisni borče protiv ljevičarskog licemjerja i osvjedočeni poborniče intelektualne iskrenosti,


Хвала ти на овим лепим речима... Ја бих ту једино ово ljevičarskog ставио под наводнике...

Уосталом, једини прави левичар који је икада уопште и боравио на овој планети био је Исус Христос. Само што ови модерни потомци фарисеја 19, 20. и 21. века то никада не би признали јер би онда били одговорни за своје злочине... А и морали би да се одрекну оног што су вековима стицали зеленашењем и својим лицемерним причама...

Ма каквим год се ти и ја логичким акробацијама бавили овде, извртали "интелектуално" чињенице у корист својих политичких уверења, једно не можемо порећи. Старо је све то, Апостата... Много старије и од "случаја" Романов... Старо као распеће...
omega68 omega68 10:08 01.05.2014

Re: Pozitivno

Ono sto interesuje savremenog prosecnog Rusa ili Ruskinju je

1. Novac
2. Seks
3. Alkohol

Zajeb'o si se
"Anketa pokazuje da 77% građana Rusije odobrava postupke Vladimira Putina. Pretodno takvo istraživanje sprovedeno je u novembru prošle godine, a rezultat je sada bolji za 34%", kazao je Volodin.

Putin je posebno popularan na Krimu, gde njegove odluke aminuje 82,4% stanovnika. U Simferopolju je taj procenat čak 92.

U prestonici Moksvi Putin ima odobravanje 78,4% stanovnika, što je odlično u odnosu na 55,1% od novembra prošle godine.
oskar-z-wild oskar-z-wild 10:42 01.05.2014

Re: Pozitivno

тасодебели:
Ма каквим год се ти и ја логичким акробацијама бавили овде, извртали "интелектуално" чињенице у корист својих политичких уверења, једно не можемо порећи. Старо је све то, Апостата... Много старије и од "случаја" Романов... Старо као распеће...


Вау Тасо, у теби су дубине једног Булгакова!!

Срећан ти први мај! Тужан дан ове године за све Украјинце, нарочите они чији су блиски убијени у КГБ-Путин акцијама.


''''

Омега, како време пролази постајеш све испразнији. Једино ти преостаје да се преобратиш и почнеш да користиш соптствене когнитивне потенцијале. Предлажем ти да се посветиш систематском учењу хришћанске теологије јер то је СИГУРАН ПУТ КА АТЕИЗМУ како рече Славој Жижек.

Срећан и теби Први мај!
blogovatelj blogovatelj 10:44 01.05.2014

Re: Pozitivno

Не разумем !


Saglasan ! Sa sve razmakom između rečenice i uzvičnika !
omega68 omega68 12:19 01.05.2014

Re: Pozitivno

у КГБ-Путин акцијама.

Samo komunjara ili dete komunjare može da bude ovoliko ogorčen i da stalno potencira svoju bivšu ljubav.
Jedan od dokaza je i taj da su danas najveći evroludaci bivši komunisti koji su isto tako veličali komunizam.
''Da je komunizam britanski produkt, videćete po tome što su sinovi i ćerke partijaca dobijale stipendije za studije na Zapadu, a ne deca iz nacionalističkih porodica. Zatim, su ta deca zapošljavana u diplomatiji i "Geneksima", "Ineksima" i slata na Zapad. Raspadom komunizma i SFRJ, oni su opljačkali ta preduzeća i vratili su se kao tajkuni, koji su pootkupljivali našu privredu. Naravno, da su za tako nešto imali podršku onoga ko vlada finansijama sveta, a to je Rotšild i njegova desna ruka Džerđ Soroš, zapravo Švarc, nacistički saradnik!''

Nađi se gde si
tasadebeli tasadebeli 14:54 01.05.2014

Re: Pozitivno

oskar-z-wild

Вау Тасо



Сад си још почео и да лајеш? Е, јебига...

Лепо ја рекох на једном од претходних Небојшиних блогова... Лајте кере Јакобсфелда...

Видим да нисам ништа погрешио...
oskar-z-wild oskar-z-wild 15:46 01.05.2014

Re: Pozitivno

omega68
у КГБ-Путин акцијама.
Samo komunjara ili dete komunjare može da bude ovoliko ogorčen i da stalno potencira svoju bivšu ljubav.Jedan od dokaza je i taj da su danas najveći evroludaci bivši komunisti koji su isto tako veličali komunizam.
''Da je komunizam britanski produkt, videćete po tome što su sinovi i ćerke partijaca dobijale stipendije za studije na Zapadu, a ne deca iz nacionalističkih porodica. Zatim, su ta deca zapošljavana u diplomatiji i "Geneksima", "Ineksima" i slata na Zapad. Raspadom komunizma i SFRJ, oni su opljačkali ta preduzeća i vratili su se kao tajkuni, koji su pootkupljivali našu privredu. Naravno, da su za tako nešto imali podršku onoga ko vlada finansijama sveta, a to je Rotšild i njegova desna ruka Džerđ Soroš, zapravo Švarc, nacistički saradnik!''
Nađi se gde si


Док ти Омега покушаваш да ме профилишеш Лажни Цар КГБ-Путин радили ради.

Видим да ти се многе слике мешају у глави, мислим да је то позитивно, још увек постоји шанса да ћеш нешто схватити о овом свету. Барем покушаваш, што ценим. То је добро ради тебе, иначе деменција и алцхајмер ће да нас облентавити.

Почашћен сам тиме како ти мене видиш, узвратићу ти из захвалности, овом сликом - како ја тебе видим.

Интелигентан знатижељан човек, радио у УДБИ, транзициони лузер, добио место секретара у Шешељевој канцеларији у Земуну, са задатком да разгради теорију о Србима као најстаријем народу. Све то не би било лоше да ниси сам почео да се губиш у праисторијским теоријама помешаним са подметнутим КГБ АГИТ-ПРОП теоријама о геополитици Евроатлантиде и Евроазије.

Нико није крив што су Евроазијати под водством лидера КГБ-Путина покушали да заварају свет. Најмање ти. Не окривљуј себе. Покушај да се тргнеш и повратиш у реалност. Можеш рачунати на мене.

oskar-z-wild oskar-z-wild 15:48 01.05.2014

Re: Pozitivno

tasadebeli
oskar-z-wildВау Тасо
Сад си још почео и да лајеш? Е, јебига...Лепо ја рекох на једном од претходних Небојшиних блогова... Лајте кере Јакобсфелда...Видим да нисам ништа погрешио...


Извини Тасо мали неспоразум. Немам појма шта ти представљаш. Пошаљи неки биографски извадак.
tasadebeli tasadebeli 16:18 01.05.2014

Re: Pozitivno

oskar-z-wild

Извини Тасо мали неспоразум. Немам појма шта ти представљаш. Пошаљи неки биографски извадак.






П.С. - Оскаре, ово те сада најозбиљније питам...

Одакле код тебе тај порив да се јављаш баш на сваки коментар који осване на овим Небојшиним блоговима о Украјини? Да ли је то жеља да просветлиш оне "нецивилизоване" или ти, у ствари, само уживаш, како је то неко на неком пређашњем Небојшином блогу већ констатовао, читајући реакције на оно што напишеш?

Мислим, разумем ја да је међу Србима вазда постојала та подела на "прозападњаке" и "прорусе" (да цитирам мог другара Филипа који нам се ономад онолико наљутио, па се више и не јавља: јебе ми се и за једне и за друге), као и да и једни и други имају потребу да се декларишу за кога су, али када неко толико наглашава своју опредељеност ускачући стално у уста онима који не мисле као и он...

Мора да је то добра забава?
freehand freehand 16:38 01.05.2014

Re: Pozitivno

Одакле код тебе тај порив да се јављаш баш на сваки коментар који осване на овим Небојшиним блоговима о Украјини?

Odakle tebi poriv da sa ubagovanim trolom pričaš kao sa normalnim čovekom?
oskar-z-wild oskar-z-wild 17:37 01.05.2014

Re: Pozitivno

freehand
Одакле код тебе тај порив да се јављаш баш на сваки коментар који осване на овим Небојшиним блоговима о Украјини?
Odakle tebi poriv da sa ubagovanim trolom pričaš kao sa normalnim čovekom?


Чуди ме такво питање Тасодебели, мислим да је веома важно да се правилно схвати овај историјски тренутак, кад се светска поларност променила тако драматично да многи искускни проматрачи сматају да ће бити великог рата са Русијом у догледној будућности. Пошто и јесам стручњак једне подгрупе политичких науака, тема ме интересује, људско понашање нарочито.

Зато ме само овај блог интересује тренутно. Чуде ми и што је аутор блога побегао...

Сигурно нисам ту из истих разлога као докони тролери Фрихенд, хајкула, чарли и други
freehand freehand 17:43 01.05.2014

Re: Pozitivno

Пошто и јесам стручњак једне подгрупе политичких науака, тема ме интересује, људско понашање нарочито.



hajkula1 hajkula1 18:52 01.05.2014

Re: Pozitivno

Ali KGB izgleda nema vremena za čekanje. Zašto? Ne znam.


E, u tom grmu leži zec.

Apropo


Amerika uvek traži partnere i konsultacije u međunarodnim telima da bi izgradila slučaj i stvorila podršku unutar svoje nacije i medija... itd...



Taj kako ga zoveš, zapadni civilizovani svet živim ima visok standard zahvaljujući jeftinoj nafti i drugih resursa (imaš i ispovest ekonomskog ubice) tako da im ne treba veliki napor da "umire svoju javnost".

Pazi kada su u Francuskoj (vladavina demokratije za primer) podržali napad na Libiju i druge intervencije, jer imaju ekonomski interes.
Tako je i u drugim civilizovanim zemljama zapadnog sveta. Vide ekonomski interes, *ebe im se za druge ljude.

tasadebeli tasadebeli 19:17 01.05.2014

Re: Pozitivno

freehand
Одакле код тебе тај порив да се јављаш баш на сваки коментар који осване на овим Небојшиним блоговима о Украјини?

Odakle tebi poriv da sa ubagovanim trolom pričaš kao sa normalnim čovekom?



Шта да ти кажем... Први је мај, празник је... Рачунам, може ваљда радни човек мало да се опусти и посвети свом хобију...



hoochie coochie man hoochie coochie man 19:18 01.05.2014

Re: Pozitivno

Amerika uvek traži partnere i konsultacije u međunarodnim telima da bi izgradila slučaj i stvorila podršku unutar svoje nacije i medija.


Da bi izgradila podršku unutar svoje nacije i svojih medija.
I Rusija ima podršku unutar svoje nacije i svojih medija, pa ako je to dovoljno za USA onda je dovoljno i za Rusiju.
Unilateralne akcije kakve su poduzimali Sadam, Milošević i sada Putin nisu dobre


A uinilateralna akcija Amerike (uz podršku pudlice Blera) u Iraku zbog izmišljenog oružja je dobra?
okupacija Hrvatske,


Mislio sam da si ozbiljan
Ili nisi ozbiljan ili malo znaš.

a pazi sad
Meni kažeš

Zaboravi sve priče o principima

A pre toga si se na PRINCIPE (i to velikim slovima) pozivao i još to isticao napisavši
Spomenuo sam PRINCIPE u 23:07

Dakle zaboravljaju li se ili se na njih poziva?
Ili kako ti kad odgovara?

Saberi se pa da pričamo
shkval shkval 19:26 01.05.2014

Re: Pozitivno

Saberi se


Kneževa večera. Zapalio knez Lazar joint, kruži on okolo, pa knez Lazar progovara:

"Sutra moramo da pobedimo, i zato dajte sve od sebe! I ti Toplica Milane, i ti Kosančić Ivane, i ti Miloš Obiliću, i ti Jug-Bogdane, i vi devet Jugovića, i vi Moćni rendžeri, i vi Nindža kornjače..."

oskar-z-wild oskar-z-wild 20:08 01.05.2014

Re: Pozitivno

Svaki daljni pokušaj da vam se nešto razjasni ću morati da naplaćujem. Pošalji privatnu poruku za cenovnik. Žalim ali nemam više vremena da se zezam sa vama.
Srdačno,
apostata apostata 20:08 01.05.2014

Re: Pozitivno

tasadebeli


О разуму и о осећањима


Не, ниси у праву... Не ради се о нервози, ради се о мучнини када видим овакве тврдње...

A Taso majku mu pa jel' iza njih stoje činjenice? Kako ti može biti muka od tvrdnje koja je u skladu sa činjenicama?
Jel' se car odrekao prijestola i u svoje i u ime svog sina – jeste.
Jel' u momentu ubistva bio car – nije brate.

I to je ono zbog čega sam ja na onaj post oskara i reagovao, jer on je upotrebio i izraz „svrgnut“ i sintagmu „carska porodica.
To jednostavno nije tačno - to nije u skladu sa činjenicama.

A to da je ubijen pukovnik Romanov, nije i ne može biti u koliziji sa činjenicom da je ubijeni nekada bio car i da je uostalom zbog toga ubijen.
Не ради се овде о томе да ли је око цара 1917. када је абдицирао било левичара или није било левичара. Ради се о томе да ови данашњи назови левичари упорно прилагођавају чињенице својим политичким циљевима. Онако лицемерно, фарисејски...

I gdje je tu onda prilagođavanje činjenica svojim političkim ciljevima?

Izvini Taso, ali u ovom slučaju toga nema ... nije valjda da sam ja sada kriv kada činjenice odgovaraju mojim političkim ciljevima?

I da, a kakvi su to moji politički ciljevi?
Jel' to npr. zločin biti republikanac?
Кажу да се то овим савременим речником 21. века зове спиновање.

Дакле, да се сложим са тобом, тј. твојим спином. Убијен је грађанин Николај Романов. Али, гле! Упс! Алај смо се зајебали, тај грађанин је случајно и бивши руски цар! Јебига, омакло нам се у "револуционарном" заносу...

E ovo je pravilna formulacija!
To je Taso činjenica, a protiv činjenice ne može biti nikakvog prigovora i ja se, da je oskar ovo upotrijebio, ne bih uopšte javljao.

A kada je riječ o ubistvu, bilo je tu svega, a najmanje je bilo zanosa. Ubistvo i njega i njegove porodice je zločin, pogotovo kada je riječ o djeci.
Ма дај, Апостата, тим твојим начином доказивања можемо исто тако да докажемо да ти и ја уопште и не постојимо... Црно је бело, а бело је црно, а?

Hajde mi pokaži kako se to radi?
Хвала ти на овим лепим речима... Ја бих ту једино ово ljevičarskog ставио под наводнике...

Уосталом, једини прави левичар који је икада уопште и боравио на овој планети био је Исус Христос. Само што ови модерни потомци фарисеја 19, 20. и 21. века то никада не би признали јер би онда били одговорни за своје злочине... А и морали би да се одрекну оног што су вековима стицали зеленашењем и својим лицемерним причама...

Ма каквим год се ти и ја логичким акробацијама бавили овде, извртали "интелектуално" чињенице у корист својих политичких уверења, једно не можемо порећи. Старо је све то, Апостата... Много старије и од "случаја" Романов... Старо као распеће...

Ne razumijem baš ovo (no nisi ti za to kriv, ja sam kriv).., ali za mene pominjanje Nikolaja Aleksandroviča u istoj rečenici sa raspećem je takođe jedan oblik farisejstva.
freehand freehand 20:15 01.05.2014

Re: Pozitivno

Ne razumijem baš ovo (no nisi ti za to kriv, ja sam kriv).., ali za mene pominjanje Nikolaja Aleksandroviča u istoj rečenici sa raspećem je takođe jedan oblik farisejstva.

Što, ruski dvor je bio zgodno mesto, sa Kaljostrom i Raspućinom, Nilusom i drugima. Nikad dosadno, vazda bogougodno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana