B92 Blog    Članovi    Ivan Marović    Srbi o Kosovu i Evropi

Ivan Marović
18:45
PET
29
FEB

Srbi o Kosovu i Evropi

51615163047c6ac1e05baa752869215.jpgPomoćnik ministra za Kosovo i Metohiju (ili bolje rečeno pomoćnik ministra bez portfelja) Ljubomir Kljakić se danaske malko iščuđavao. Evo šta je rekao, daklen citiram:

"Za mene je neočekivan nizak procenat (19,01%) ispitanika koji su smatrali da Kosovo treba da se brani svim sredstvima uključući i vojno."

Kljakić se također zabrinuo jer je procenat onih koji su za to da Srbija ostane potpuno mirna (15.86%) ili da ne treba da preuzme ništa osim oštrog protesta i bez prekidanja odnosa sa zemljama koje priznaju nezavisnost Kosova (32,73%) "dosta visok".

Šta se to desilo? Ministarstvo je naručilo istraživanje "Kosovo i strateške spoljno političke integracije", istraživanje je sprovedeno od 1. do 16. februara 2008. godine, rezultati su obrađeni i ministarstvo je palo u nesves'.

Nisu očekivali ovakav rezultat? Pa naravno da nisu očekivali. Oni misle da je naš narod primitivan, zatucan i neobrazovan, da će progutati sve što mu se servira, pa ako Koštunica i Nikolić razviju zastave, da će sva pamet da ode u trube. Koštunica da vikne "Skači!", a narod da pita "U koji bunar?"

Pa nije baš tako. Spremni su građani da podrže vladu u borbi za suverenitet, međutim ne može se očekivati da podrže poteze vlasti koji borbu za suverenitet pretvaraju u "širenje kolektivnog ludila" (pozdrav za Mlađana Dinkića).

Ovo je kraj nacionalizma u Srbiji, ko ne veruje, neka pogleda ovo istraživanje. A onda sutra na Plato u 15:00, jer Evropa nema alternativu. Tako kaže narod (67%).

P.S. Evo i Kljakića glavom i bradom, za sve one koji još uvek ne veruju, pa mogu zajedno sa njim da se čude:





Komentari (173)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jeremija  18:49 29.02.2008
Preporuka: 0

19,01%?

#Link  Replika: 9
Samo je 19,01% za rat. Bogu fala i Srbi se polako prizivaju pameti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jaksa scekic  18:54 29.02.2008
Preporuka: 1

Re: 19,01%?


evo istrazivanja

http://www.kim.sr.gov.yu/admin/download/files/_id_82/0802-Istrazivanje%20KiM.pps


19.48 na RTS-u jos ni reci o istrazivanju,a dojmio me biser:

"kako RTS nezvanicno saznaje EU je danas uputila demars"..

Mora da su im se kompjuteri pokvarili,jer Beta je pustila vest u 17:03:42 Tanjug u 19:20:39


J

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Fergal Sarki  19:23 29.02.2008
Preporuka: 1

Re: 19,01%?

jaksa scekic

evo istrazivanja

http://www.kim.sr.gov.yu/admin/download/files/_id_82/0802-Istrazivanje%20KiM.pps


Nakon svega sto se ovde izdesavalo, nakon toliko gorkih tableta i crnih iskustava procenat od 19% koji se izjasnjavaju za ratnu opciju je po meni zapravo zabrinjavajuce "VISOK".
Tih 20% zacas ode na 30% .
A posto su oni koji odlucuju o nasim sudbinama po pravilu ponikli upravo iz tog miljea raznoraznih tupavih MUPOVA SUPOVA BIA i ostalih spletkarosko manipulatorskih krugova, oni onda vrlo lako od tih 30% naprave vise od 50% !
Eto to je nas problem jos odavno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jeremija  19:33 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: 19,01%?

Ja mislim da su najžešći od tih 19,01% bili na molebanu ispred američke ambasade. nekoliko hamera ih je začas rasteralo. umorna je srbija od ratova, a i ovi što su se izjasnili za rat misle da bi trebalo ratovati, ali da to radi neko drugi, a ne oni.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  19:35 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: 19,01%?

samo 19 posto je oko 160.000. nije baš malo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
carly  20:58 29.02.2008
Preporuka: 2

Re: 19,01%?

Jeremija
, a i ovi što su se izjasnili za rat misle da bi trebalo ratovati, ali da to radi neko drugi, a ne oni.


Tu ste verovatno u pravu.
Nikad necu da zaboravim verovatno jedinu pametnu akciju koju je Velja Ilic uradio u zivotu(iznenadili ste se da ima nesto). Prica je sledeca u Cacku se okupile pristalice SPS i zalazu se da se ratuje za Kosovo. Sve redom parole tipa NEDAMO KOSOVO, GINEMO ZA KOSOVO, KOSOVO JE SRCE SRBIJE itd. Sve se desava pocetkom1999. Dolazi nabijeni tip u koznoj jakni(Velja) i prati ga kamera

VI: "Hocete da ratujemo za Kosovo?" SS:"Hocemo sine da pokazemo Siptarima ko smo i sta smo da zastitimo nase zemlje i nas narod teritorijalni ....", VI: "Evo ga kamion hajdete samnom mi krecemo za pola sata" SS:"Nemoj mene sine pa ja sam imao srcani udar pa ja pa ja...... pa ja.... pa ..." Slicna scena je bila i sa jos desetak slucajnih sagovornika jedan je cak poceo i da bezi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jaglika  22:55 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: 19,01%?

Zapravo je vise od 160.000 jer ste Vi racunali procenat od celokupnog gradjanstva, a ne samo punoletne na koje se po svoj prilici odnosilo ovo istrazivanje. Imajuci u vidu da se raja da navoditi u nekom pravcu, broj moze biti i veci ... ili manji, u zavisnosti od toga ko drzi uzde.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox  01:09 01.03.2008
Preporuka: 0

Re: 19,01%?

jaksa scekic
evo istrazivanjahttp://www.kim.sr.gov.yu/admin/download/files/_id_82/0802-Istrazivanje%20KiM.pps19.48 na RTS-u jos ni reci o istrazivanju,a dojmio me biser:"kako RTS nezvanicno saznaje EU je danas uputila demars"..Mora da su im se kompjuteri pokvarili,jer Beta je pustila vest u 17:03:42 Tanjug u 19:20:39J

godina 1991.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  01:27 01.03.2008
Preporuka: 0

Re: 19,01%?

Meni to zvuči opasno! Petina punoletnog stanovništva je još uvek kritična masa. Kada pogledate lica ljudi u autobusu, u redu za kasom, na ulici, u kafiću, restoranu, setite se da svaka peta osoba podržava polazak u rat i novo ubijanje.

Utešno je što nisu ni blizu većine - ali nije ni Koštunica, pa je ipak na vlasti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Absolutbg  12:39 01.03.2008
Preporuka: 0

Re: 19,01%?

Šta misliš koliko amerikanavca podržava rat u Iraku, koji je hiljadama milja udaljen od SAD-a?
Koliko bi španaca bilo za ratnu opciju u slučaju nasilnog ocepljenja Baskije?
19,01 % Srba koji bi da oružjem brane Kosovo za tebe je kritična masa... razmisli malo Srećko.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Boris_Treci  18:54 29.02.2008
Preporuka: 0

Nesto nisam

#Link  Replika: 3
bas najsigurniji u te procene koliko jeste a koliko ljudi nije za rat. No, to cak i nije toliko bitno - bitno je ko jeste a ko nije za rat! Mislim da ni pocetkom '90-ih vecina nije bila za rat, ali je do rata doslo. Zato sto su za rat bili oni koji su rat mogli da izazovu.

Licni utisak je da cemo na opamecivanje u Srbalja pricekati jos generaciju-dve...blato se lako pere a permanentni marker bas i ne!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox  19:30 29.02.2008
Preporuka: 1

Re: Nesto nisam

Boris_Treci
bas najsigurniji u te procene koliko jeste a koliko ljudi nije za rat. No, to cak i nije toliko bitno - bitno je ko jeste a ko nije za rat! Mislim da ni pocetkom '90-ih vecina nije bila za rat, ali je do rata doslo. Zato sto su za rat bili oni koji su rat mogli da izazovu.Licni utisak je da cemo na opamecivanje u Srbalja pricekati jos generaciju-dve...blato se lako pere a permanentni marker bas i ne!

u pravu ste, treba uzeti sa rezervom.trenutno su mnogo glasniji oni koji bi u nove sukobe.Ne treba ispustiti iy vida stavove koje zastupa vrh SPC.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivan Marović  19:36 29.02.2008
Preporuka: 5

Re: Nesto nisam

blackbox
Ne treba ispustiti iz vida stavove koje zastupa vrh SPC.
Možda bi bilo dobro da se uradi istraživanje "Broj vernika na liturgiji nedeljom", mislim da bi bilo još malko iščuđavanja - moja procena je 5000 u celoj Srbiji.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox  10:02 01.03.2008
Preporuka: 0

Re: Nesto nisam

Ivan Marović

blackboxNe treba ispustiti iz vida stavove koje zastupa vrh SPC.Možda bi bilo dobro da se uradi istraživanje "Broj vernika na liturgiji nedeljom", mislim da bi bilo još malko iščuđavanja - moja procena je 5000 u celoj Srbiji.

Upravo je tu suština i problem.
U pitanju su estradni vernici, oni koji se busaju u patriotizam i pravoslavlje, a koji o tome imaju pojma na nivou večernjeg kursa i tako mi kažu ali zato postoje oni koji njima vešto manipulišu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Luka88  18:55 29.02.2008
Preporuka: 0

prozor

#Link  Replika: 3
jel su dobili dozvolu da promene prozor na kraju?
i ovaj sto ga drzi jel to onaj sto je bio na dvougau pre neki dan?

inace puna podrska za sutra na plato, steta sto necu moci da prisustvujem :(
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivan Marović  19:05 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: prozor

Prozor promenjen, slovenačka štampa je odvalila:

RTV Slovenija

Delo

Dnevnik
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Luka88  20:02 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: prozor

hvala,
ako nista drugo dobar pocetak
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  01:36 01.03.2008
Preporuka: 0

Re: prozor

Prozor promenjen uprkos zabrani vlasti :)

Da da, sa Dvougla.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Pavlović  18:55 29.02.2008
Preporuka: 0

tracak nade

#Link  Replika: 0
Ovo je dobra vest. Ovo je tracak nade.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  18:55 29.02.2008
Preporuka: 0

in non violence

#Link  Replika: 8
we trust!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Maksa  19:28 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: in non violence

Jelena Milić
in non violence
we trust!


Kako mirite ovaj slogan sa zalaganjem za ulazak u NATO?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivan Marović  19:33 29.02.2008
Preporuka: 3

Re: in non violence

Maksa
Kako mirite ovaj slogan sa zalaganjem za ulazak u NATO?
Koji NATO, moj bato? Študenti su jasni, oni sa za EU, ne za NATO, nemoj da brkaš lončiće, brale.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  19:35 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: in non violence

ja i to lako...al da ne miniramo sad studentski koncept
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Maksa  19:39 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: in non violence

Ivan Marović

Kako mirite ovaj slogan sa zalaganjem za ulazak u NATO?Koji NATO, moj bato? Študenti su jasni, oni sa za EU, ne za NATO, nemoj da brkaš lončiće, brale.


Brale, lončići & poklončići, caki-caki-cale, Nike & sandale...

Ne pitam ja ovde ništa studente, znam kome odgovaram, šta citiram, i šta pitam. Štono kažu - pomalo ad hominem, ali sasvim u kontekstu napisane parole.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Maksa  19:45 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: in non violence

Jelena Milić
ja i to lako...


Nekom drugom prilikom, onda.

al da ne miniramo sad studentski koncept


Kao učesnih protesta devedesetih, slažem se - da ne miniramo. Pis.

Inače, svaka im čast na entuzijazmu i ličnoj hrabrosti - meni ovo izgleda gore nego ono onda (vesele devedesete), pošto je izgleda nezvanična sezona lova na "nepatriote" otvorena.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivan Marović  20:01 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: in non violence

Maksa
Ne pitam ja ovde ništa studente, znam kome odgovaram, šta citiram, i šta pitam.
Ti znaš, al' ja nisam shvatio :( A malko sam se i uplašio da ne dođe do trolovanja na temu "NATO i nenasilje - kako pomiriti nepomirljivo?"
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Maksa  20:09 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: in non violence

A malko sam se i uplašio da ne dođe do trolovanja na temu "NATO i nenasilje - kako pomiriti nepomirljivo?"


Bravo, ta zebnja nije bila neutemeljena.
(A je l' da da je dobro pitanje?)

No kao što rekosmo - da ne kvarimo sad studentski koncept.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  01:39 01.03.2008
Preporuka: 0

Re: in non violence

Maksa
A malko sam se i uplašio da ne dođe do trolovanja na temu "NATO i nenasilje - kako pomiriti nepomirljivo?" Bravo, ta zebnja nije bila neutemeljena.(A je l' da da je dobro pitanje?)No kao što rekosmo - da ne kvarimo sad studentski koncept.

Mada sam koncept nadilazi studentske projekte... Mnogo je tu i bivših i budućih studenata.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jasmina Tesanovic  18:56 29.02.2008
Preporuka: 0

ma nemaju

#Link  Replika: 0
vise s cim da ratuju
to me najvise tesi
da ne racunam bracu ruse
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
andjelija  18:57 29.02.2008
Preporuka: 1

njemu ako

#Link  Replika: 0
se igra rata nek skokne malo do avganistana... a cik ako sme nigerijskim ulicama da hoda slobodno....

ima moj cale dvocevku, mozda dve...a mama neki cz pistoljcic 9mm...mogu da mu dam da ponese.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
hercule poirot  18:57 29.02.2008
Preporuka: 3

Odavno sumnjam

#Link  Replika: 16
da nam je elita grdja i gora od plebsa.
Sad imamo i statisticke podatke.
Predlazem voji, velji i tomi - Nike na noge, Puske u Ruke, pa u boj za krst casni, a mi da gledamo na CCN-u.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jeremija  19:02 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: Odavno sumnjam

hercule poirot
da nam je elita grdja i gora od plebsa.
Sad imamo i statisticke podatke.
Predlazem voji, velji i tomi - Nike na noge, Puske u Ruke, pa u boj za krst casni, a mi da gledamo na CCN-u.

čekaj polako.. ne žuri, morao bi da ih blagosilja amfilohije, a to znači novi moleban.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  19:08 29.02.2008
Preporuka: 0

Uh ,nemoj mi Dinkica.

Koliko nas je kostalo Dinkicevo rusenje DOS-a da bi potom usao u Kostunicinu vladu?I sve one afere u koje su svi podjednako umesani . Nego sta , i treba da nastave da placaju dug, da ne bi to nama posle postao novi uslov za ulazak u EU. Neka placaju srpski tajkuni , a valjda je ponesto ostalo i od one kinte po koju je Dinkic isao na Kipar.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dolybell  19:12 29.02.2008
Preporuka: 1

Re: Odavno sumnjam

Predlazem voji, velji i tomi - Nike na noge, Puske u Ruke, pa u boj za krst casni, a mi da gledamo na CCN-u.


Е да је те среће!
Ратови се воде између људи који се
уопште не познају а међусобно се убијају
због оних који се јако добро познају
и не пада им на памет да се међусобно убију.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivan Marović  19:17 29.02.2008
Preporuka: 2

Re: Uh ,nemoj mi Dinkica.

doktorka
Koliko nas je kostalo Dinkicevo rusenje DOS-a da bi potom usao u Kostunicinu vladu?I

Dinkić će biti i u sledećoj vladi, za Koštunicu nisam siguran. Dinkić je svaku od petog oktobra oborio, i u svakoj je učestvovao. Dinkić je čovek kontinuiteta, a bez kontinuiteta nema ekonomskih reformi, a bez ekonomskih reformi nema liberalne demokratije, a bez liberalne demokratije nema napretka, a bez napretka nema bolje budućnosti i tako dalje. Sve u svemu - samo napred, Mlađo!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Fergal Sarki  19:40 29.02.2008
Preporuka: 3

Re: Uh ,nemoj mi Dinkica.

Ivan Marović
doktorka
Koliko nas je kostalo Dinkicevo rusenje DOS-a da bi potom usao u Kostunicinu vladu?I

Dinkić će biti i u sledećoj vladi, za Koštunicu nisam siguran. Dinkić je svaku od petog oktobra oborio, i u svakoj je učestvovao. Dinkić je čovek kontinuiteta, a bez kontinuiteta nema ekonomskih reformi, a bez ekonomskih reformi nema liberalne demokratije, a bez liberalne demokratije nema napretka, a bez napretka nema bolje budućnosti i tako dalje. Sve u svemu - samo napred, Mlađo!


Uf, Uf ne bih se slozio.
Dinkic je bio u stanju da obori "onu" vladu zbog nekog j*** Bodruma i Nede Arneric da bi usao u koaliciju sa profilom licnosti jednog TRUTA za koga sam i ja vrlo dobro znao dokle ce nas dovesti a kamoli da nije znao Dinkic.
Dakle, ako je nekome bitniji sopstveni kontinuitet od reformskog kontinuiteta onda imamo upravo ono sto danas imamo.
Da Mladja nije oborio "onu" vladu mi bi danas imali liberalnu demokratiju sa vrlo verovatno pohapsenim kriminalcima i jasan put ka Evropi uz sitne afere iz domena ovih kvazi mafija tipa Janjusevic,Kolesar, Bodrum i slicno i to kao nekom vrstom kolateralne stete u kojoj bi mozda bilo Mladje a mozda i ne bi.
On je vrlo dobro znao i sa kim ulazi u vladu, i sa kim pravi ustav, i sa kim brani Kosovo, i sa kim ucestvuje u prekidanju pregovora sa EU i.t.d.
I sada je jako jako licemerno njegovo cudjenje. Medjutim, izmedju njega i Tadica bih morao da priznam da je Dinkic za Tadica pojam hrabrosti i inicijative.
Ovde su najvise glasova dobijali uvek tipovi u "duplo golo" fazonu. Ako si nista onda dobijes brdo glasova.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
hercule poirot  19:41 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: Uh ,nemoj mi Dinkica.

Naravno da mora da sedi u vladi.

Sto rece jedan: ko vlada jede, ko je u opoziciji miriše.

s druge strane, i imunitet je bitna stvar. zamisli šta bi se gdinu dinkiću desilo da mu padne imunitet?

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivan Marović  19:45 29.02.2008
Preporuka: 1

Re: Uh ,nemoj mi Dinkica.

Fergal Sarki
Uf, Uf ne bih se slozio. Medjutim, izmedju njega i Tadica bih morao da priznam da je Dinkic za Tadica pojam hrabrosti i inicijative.Ovde su najvise glasova dobijali uvek tipovi u "duplo golo" fazonu. Ako si nista onda dobijes brdo glasova.
Uf uf, ja bih se složio. Zato nam treba i Tadić. Ne mogu Mlađa i Čeda sami.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Fergal Sarki  20:26 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: Uh ,nemoj mi Dinkica.

Ivan Marović
Fergal Sarki
Uf, Uf ne bih se slozio. Medjutim, izmedju njega i Tadica bih morao da priznam da je Dinkic za Tadica pojam hrabrosti i inicijative.Ovde su najvise glasova dobijali uvek tipovi u "duplo golo" fazonu. Ako si nista onda dobijes brdo glasova.
Uf uf, ja bih se složio. Zato nam treba i Tadić. Ne mogu Mlađa i Čeda sami.


Uf,Uf, pa dobro :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  20:34 29.02.2008
Preporuka: 1

Re: Odavno sumnjam

da nam je elita grdja i gora od plebsa.

Ne treba da sumnjas. Sigurno je gora. Kao i svaka samozvana, naduvana (nekad i bukvalno) elita, opsednuta sobom i nicim opravdanom arogancijom. Ali, njima je lako, njihova verovanja su ko planinski potok: bistra i plitka. Od Slobe do Vuka, preko Djindjica, prvim vozom preko Tadica, pa do Cede, ko ce sve da ih pohvata.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  21:10 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: Uh ,nemoj mi Dinkica.

inkić je svaku od petog oktobra oborio, i u svakoj je učestvovao. Dinkić je čovek kontinuiteta, a bez kontinuiteta nema ekonomskih reformi, a bez ekonomskih reformi nema liberalne demokratije, a bez liberalne demokratije nema napretka, a bez napretka nema bolje budućnosti i tako dalje. Sve u svemu - samo napred, Mlađo!

sram te bilo, marovicu:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Pavlović  21:29 29.02.2008
Preporuka: 1

Re Odavno sumnjam

Ne treba da sumnjas. Sigurno je gora. Kao i svaka samozvana, naduvana (nekad i bukvalno) elita, opsednuta sobom i nicim opravdanom arogancijom. Ali, njima je lako, njihova verovanja su ko planinski potok: bistra i plitka. Od Slobe do Vuka, preko Djindjica, prvim vozom preko Tadica, pa do Cede, ko ce sve da ih pohvata.




Meni je najlakse da pohvatam one sto smrde na dzibru, osecaju se na daleko. Narocito kada po neko jako vazan i mocan, bozemeprosti, raskopca sako od odela pa proseta po Knez Mihajlovoj, to je ona lepa, renovirana ulica u Beogradu sa kandelabrima, pa pocne da deli samare ko nece bedz da mu ga metne na rever.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Gaston  22:58 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: Uh ,nemoj mi Dinkica.

Dinkić će biti i u sledećoj vladi, za Koštunicu nisam siguran. Dinkić je svaku od petog oktobra oborio, i u svakoj je učestvovao.


Pa dobro, ovo bas i nije tacno. Dinkic je obarao sve ove vlade kad je vec bilo ocigledno da su te vlade pale. To je narocito bilo ocigledno za onu prvu kostunicinu vladu. Vise se ni ne secam sta je bio formalni razlog. Mislim da je svima jasno da ce i ova vlada da padne u narednih nekoliko meseci a Dinkic ima ulogu lastavice :). Medjutim, da ne ispadne da ga suvise kritikujem, meni je on jedan od retko normalnih likova tamo. Ovi ostali, sto neko rece (mislim da je Z. Zivkovic), pola ludo pola zbunjeno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
b.dimitrijevic  23:14 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: Uh ,nemoj mi Dinkica.

...i sta bi sa kipranskim parama ?
Gde su ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
G r o f i c a  23:17 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: Uh ,nemoj mi Dinkica.

Medjutim, da ne ispadne da ga suvise kritikujem, meni je on jedan od retko normalnih likova tamo. Ovi ostali, sto neko rece (mislim da je Z. Zivkovic), pola ludo pola zbunjeno.

Neslaganja u vladajućoj koaliciji i zbog stavova prema otplati kosovskog duga


Sukob Koštunice i Dinkića


Beograd - Nesporazumi u koaliciji koja čini Vladu Srbije postaju svakodnevni. Odmah posle suprotstavljenih izjava predsednika Borisa Tadića i premijera Vojislava Koštunice o evropskom putu zemlje, Demokratska stranka Srbije i G17 plus razišli su se u stavovima o Kosovu - o vraćanju kosovskog duga, ali i atmosferi koja se stvara u državi posle jednostranog proglašenja nezavisnosti Pokrajine.
Premijer Srbije i lider DSS Vojislav Koštunica izjavio je juče da je ocena ministra ekonomije i predsednika G17 plus o "pretvaranju borbe za suverenitet u širenje kolektivnog ludila" potpuno različita od državne politike, utemeljene na Ustavu Srbije.
- Moram reći da me ta izjava nije iznenadila i da je dugo očekivana u Srbiji. Možda je ovo prilika da se pokažu razmere i posledice takve politike - rekao je novinarima Koštunica, koji je prisustvovao akciji podmlatka DSS u centru Beograda.
Dinkić je juče, povodom njegove inicijative da Srbija prestane da otplaćuje dug Kosova, rekao da "ne može da toleriše da se borba za očuvanje suvereniteta zemlje i za što bolji položaj Srba na Kosovu pretvori u širenje kolektivnog ludila". Koštunica je na to odgovorio da je Kosovo sastavni deo Srbije, da to podrazumeva i odnos prema kosovskom dugu, kao i da o tome postoji definisana državna politika.
- Jedino što je važno jeste da Srbija ima svoj Ustav i da je državna politika Skupštine, predsednika, Vlade i državnog pregovaračkog tima utemeljena baš na Ustavu i potpuno je u neskladu sa izjavama ministra Dinkića - zaključio je premijer.
Ranije juče, pre ove izjave Vojislava Koštunice, stranka G17 plus pozvala je DSS da javnosti objasni zašto građani plaćaju dugove kosovske vlade koju Srbija ne priznaje i zašto se iz budžeta daje skoro pet puta više kosovskim Albancima nego kosovskim Srbima. Reagujući na optužbe portparola DSS Andreje Mladenovića povodom zahteva Mlađana Dinkića da se kosovski dug više ne servisira, portparol G17 plus Nikola Papak kazao je da su Mladenovićeve izjave "nevešte i neuverljive".
- Borba za Kosovo ne sme da bude borba za vlast. Izolovana Srbija s politikom zasnovanom na mitovima i praznim pričama nikada neće vratiti suverenitet nad Kosovom i Metohijom - poručio je portparol G17 plus.
Potpredsednik Vlade Srbije Božidar Đelić izjavio je da bi Srbija trebalo da prestane da vraća kosovski dug u dogovoru s poveriocima ali na način da indirektno ne prizna bilo kakvu nezavisnost Kosova i Metohije. R. D.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  23:37 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: Uh ,nemoj mi Dinkica.

Fergal Sarki
Ivan Marović
Fergal Sarki
Uf, Uf ne bih se slozio. Medjutim, izmedju njega i Tadica bih morao da priznam da je Dinkic za Tadica pojam hrabrosti i inicijative.Ovde su najvise glasova dobijali uvek tipovi u "duplo golo" fazonu. Ako si nista onda dobijes brdo glasova.
Uf uf, ja bih se složio. Zato nam treba i Tadić. Ne mogu Mlađa i Čeda sami.


Uf,Uf, pa dobro :)

ček malo.
koji tadić?
gde je on?
nema glasa od čoveka.
nema ga ni da šušne.
valjda ga tako savetuju njegovi da se
pritaji i da vidi šta se sprema.
a baš me zanima oćel se demokrate okititi bedževima.
danas počelo kićenje naveliko.
videli velju i neizbežnog bečkovića i čorbu.
svi okićeni.
oćel i olja u utisku da se okiti.
mora da mi pričate.
ne gledam emisiju.
ide serija u isto vreme.
a i da ne ide.
zabranio mi doktor.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivan Marović  23:41 29.02.2008
Preporuka: 3

Re: Uh ,nemoj mi Dinkica.

Exitus Letalis
ček malo.koji tadić?gde je on?
Vrhovni komandant se krije u pećini sa vrhovnim štabom, čeka da prođe operacija "konjički skok", pa da povede narod preko vode do slobode. Kao drug Tito.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sleepless  19:00 29.02.2008
Preporuka: 0

necu da kvarim

#Link  Replika: 10
ali sta je pa ovo?
Da li su to neka druga istrazivanja ili je sve u sklopu rezultata iste ankete???
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivan Marović  19:03 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: necu da kvarim

Ne znam sleepless, odoh na taj tvoj link, ali tamo ne kaže koje je istraživanje u pitanju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ceda_urosevic  19:17 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: necu da kvarim

ne, pazi ako je to istraživanje sprovedeno u okviru Ministarstva za Kosovo je zauvek Srbija, onda nema sumnje. Toliko su do sad puta slagali u vezi sa ispitivanjima javnog mnjenja, da je ovo pravo iznenađenje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  20:34 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: necu da kvarim

"Ako je cena Kosovo, 74 odsto Srba protiv bržeg pristupa EU"

Naslov u Blicu

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ceda_urosevic  20:36 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: necu da kvarim

Ovo k'o da je Samradžić lično pitao: Ako je cena Kosovo... Mnogo smo bre glup narod.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivan Marović  20:38 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: necu da kvarim

ceda_urosevic
Ovo k'o da je Samradžić lično pitao: Ako je cena Kosovo... Mnogo smo bre glup narod.
Nije glup narod nego onaj ko je postavio glupo pitanje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ceda_urosevic  20:42 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: necu da kvarim

Glupi su ljudi koji se lože na to da je za ulazak u EU potrebno "platiti" Kosovom. A ovaj koji postavlja ovakvo pitanje nije nimalo glup.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
carly  22:16 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: necu da kvarim

Nije to samo glupost to je nesto dublje. Mislim posle onog refrenduma iz 1998 Da li ste za to da americke trupe udju na Kosovo? i poznatog ishoda nemoguce da se radi o gluposti
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
boyshane  22:44 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: necu da kvarim

ivana23
"Ako je cena Kosovo, 74 odsto Srba protiv bržeg pristupa EU"

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jaglika  23:15 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: necu da kvarim

... nego bezobzirni manipulant.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  23:46 29.02.2008
Preporuka: 1

Re: necu da kvarim

ivana23
"Ako je cena Kosovo, 74 odsto Srba protiv bržeg pristupa EU"

Naslov u Blicu


istraživanje zatražilo ministarstvo za kosovo od agencije politukum koja je inače u sastavu nove srpske političke misli.
znači vukadinović i antonić.
jaka stvar.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Solomon  19:01 29.02.2008
Preporuka: 0

Good News

#Link  Replika: 2
Ako nije kraj ludilu, onda je mozda pocetak kraja.
Pozdravi i Podrske.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jeremija  19:04 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: Good News

a može i ovako: il mi uopšte ne propadamo, il ova rupa nema dna?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dolybell  19:19 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: Good News

il ova rupa nema dna?


Да је рупа било би бар ваздуха, него је то живо блато.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Trinidad Tobagović  19:22 29.02.2008
Preporuka: 1

...

#Link  Replika: 0
Dinkićevu izjavu kritikovao je sinoć i porparol DSS Andreja Mladenović rekavši da su inicijative ministra ekonomije u vezi sa Kosovom "beznačajne, beskorisne i protivustavne".

"Samim tim one se nikada neće realizovati. Dinkić se ne razume i nikada nije razumeo Kosovo i zato ne treba gubiti vreme i energiju na njega"


Mladenović ovde priča o "Kosovu" ne više kao pokrajini, delu Srbije, nebitno- on priča o tome kao o nekoj apstrakciji, učenju, visokoj filozofiji koju Dinkić ne razume i zbog toga je nedostojan. Podseća na TLN i omlečivanje. Znači ipak je Dinkić bio u pravu- kolektivno ludilo.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gagonja  19:27 29.02.2008
Preporuka: 0

nije mladja sto je mladja

#Link  Replika: 45
nego mu biznis dobro ide pa ne zeli da zatvara radnju. a u bunaru smo vec predugo nego nikog nema da vice iskaci
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  19:59 29.02.2008
Preporuka: 1

Re: nije mladja sto je mladja

TO da su SRBI primitivan, zatucan i neobrazovan narod ja sam uglavnom nasla na ovim blogovima, cudi me da to ostali nisu primetili. Imali smo i dijagnozu : Biti Srbin, to je dijagnoza" Sve to sam ovde nasla od dela blogera a sada taj isti narod je ....sta? Prosetajte po temama pa sami citajte, meni je muka vise da objasnjavam da narod nije ni lud ni blesav a bice i izbora, hvala bogu, pa cemo to i napismeno da dobijemo. Na nase glasove ne treba da racunaju stranke ciji su ostrasceni navijaci, onako javno i bez dlake na jeziku, prezirali taj narod, gadili ga se i rugali se...pa nase ce vreme doci kada budu izbori. Ove teme cita daleko veci broj ljudi nego sto ucestvuju u diskusijama pa su te izjave mogli da procitaju i da shodno tome odluce. Oni imaju blog kao svoje igraliste, mi imamo olovke pa cemo da kazemo sta mislimo i mi, nece im se svideti, slutim.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gagonja  20:27 29.02.2008
Preporuka: 2

Re: nije mladja sto je mladja

Oni imaju blog kao svoje igraliste, mi imamo olovke pa cemo da kazemo sta mislimo i mi, nece im se svideti, slutim.

a ko ste to vi?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Fergal Sarki  20:31 29.02.2008
Preporuka: 2

Re: nije mladja sto je mladja

mariopan
TO da su SRBI primitivan, zatucan i neobrazovan narod ja sam uglavnom nasla na ovim blogovima, cudi me da to ostali nisu primetili. Imali smo i dijagnozu : Biti Srbin, to je dijagnoza" Sve to sam ovde nasla od dela blogera a sada taj isti narod je ....sta? Prosetajte po temama pa sami citajte, meni je muka vise da objasnjavam da narod nije ni lud ni blesav a bice i izbora, hvala bogu, pa cemo to i napismeno da dobijemo. Na nase glasove ne treba da racunaju stranke ciji su ostrasceni navijaci, onako javno i bez dlake na jeziku, prezirali taj narod, gadili ga se i rugali se...pa nase ce vreme doci kada budu izbori. Ove teme cita daleko veci broj ljudi nego sto ucestvuju u diskusijama pa su te izjave mogli da procitaju i da shodno tome odluce. Oni imaju blog kao svoje igraliste, mi imamo olovke pa cemo da kazemo sta mislimo i mi, nece im se svideti, slutim.


Jeste, mi imamo olovke i daju nam svake godine da sa njima zvrljamo kao detetu kad das papir da crta neke budalastine dok ti zavrsis nesto po kuci.
Dakle, mi imamo olovke, a oni imaju vojsku, policiju, pendreke, hamere i ostalu silu za slucaj da nasa igra olovkama ne bude po njihovoj volji.
Nikad se u Srbiji nista nije odlucivalo na izborima. Sve je ovo farsa od samog pocetka navodnog parlamentarizma u Srbiji.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivan Marović  20:32 29.02.2008
Preporuka: 1

Re: nije mladja sto je mladja

mariopan
TO da su SRBI primitivan, zatucan i neobrazovan narod ja sam uglavnom nasla na ovim blogovima
Što Koštunica misli, to neki naši blogeri pričaju otvoreno. A što da se čudimo, elita je elita. Vrana vrani oči ne vadi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  20:42 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: nije mladja sto je mladja

Olovke ima narod i ja sam deo tog naroda a to je isti onaj narod koji je dao vise od pola glasova DOSu da bi skinuo Slobu, mi smo dali glasove demokratskoj opciji umesto radikalskoj i nismo se nigde odselili, tu smo. Sad citam lepe komentare " Srbi se opametili" gle ...pa da li mi to govorimo o istom narodu?
Ne bojimo se hamera, bili smo i tako oci u oci sa njima, sada samo nemamo za koga to da radimo. Lako je skinuti nekoga, ako ne valja on je proslost i istorija, nemo nikoga ko bi zasluzio da opet stanemo ispred hamera, ja to ni za jednog od sadasnjih politicara ne bih vise uradila. BILI su vec, pokazali sta znaju,mogu samo da se zale na mali rejting i da placu, to narod nepogresivo zna i to se gore konstatuje u tekstu. Sledeci izbori ce da iznedre katastrofu za koju su upravo krivi ovi za koje smo glasali a koji nisu mogli da se dogovore ciji je veci.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  20:44 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: nije mladja sto je mladja

gagonja
Oni imaju blog kao svoje igraliste, mi imamo olovke pa cemo da kazemo sta mislimo i mi, nece im se svideti, slutim.

a ko ste to vi?

NAROD. A ako vas zanima gde sam nasla te "izjave ljubavi prema narodu" prosetajte po temama unazad nedelju dana.Taj narod glasa.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  20:46 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: nije mladja sto je mladja

Pa gledajte i kako ce Kostunica da prodje na izborima, to sve narod vidi i adekvatno ce da nagradi. I ne samo on.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gagonja  20:55 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: nije mladja sto je mladja

mariopan
Pa gledajte i kako ce Kostunica da prodje na izborima, to sve narod vidi i adekvatno ce da nagradi. I ne samo on.

pa to je jos gore. da vidi i da radi takve stvari. da nikolicu da 2 miliona glasova?!?
pogledajte balkanski spijun, bora todorovic ima jednu sjajnu liniju:
"pa to je onda strasno. da niste ludi a da se tako ponasate. pa to je gore nego da ste ludi"
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gagonja  20:58 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: nije mladja sto je mladja

mariopan

gagonja
Oni imaju blog kao svoje igraliste, mi imamo olovke pa cemo da kazemo sta mislimo i mi, nece im se svideti, slutim.a ko ste to vi?NAROD. A ako vas zanima gde sam nasla te "izjave ljubavi prema narodu" prosetajte po temama unazad nedelju dana.Taj narod glasa.

i jos mi nesto nije jasno: VI ste NAROD (TI si NAROD , da otklonim svaku sumnju)?!?
bilo je takvih izjava i u proslosti....
budite "vi" sta god hocete samo molim vas ne radite nista u "svoje" ime, jer na kraju obicno "ja" placam ceh
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  21:03 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: nije mladja sto je mladja

gagonja
mariopan
Pa gledajte i kako ce Kostunica da prodje na izborima, to sve narod vidi i adekvatno ce da nagradi. I ne samo on.

pa to je jos gore. da vidi i da radi takve stvari. da nikolicu da 2 miliona glasova?!?
pogledajte balkanski spijun, bora todorovic ima jednu sjajnu liniju:
"pa to je onda strasno. da niste ludi a da se tako ponasate. pa to je gore nego da ste ludi"

Pa te glasove Nikolicu dala je demokratska opcija time sto se posvadjala, podelila, napravila cirkus od DOSa, i radila iste stvari koje sada rade i ovi koje kritikujemo. Iste.A toliko smo se nadali...e to su izneverili i mene nije briga ko je i koliko kriv, mi smo glasali za sve njih a oni su sami delili uloge u tom filmu. Tako ih je narod i zaokruzio posle da neki jedva prelaze cenzus a bice jos gore sada, i za to mi je kriva SVAKA stranka demokratskog bloka koja je poslednjih 10 godina i jedan dan bila na vlasti. Svaka od njih je dodala po jedan kamen na nas grob.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  21:06 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: nije mladja sto je mladja

mariopan
Olovke ima narod i ja sam deo tog naroda a to je isti onaj narod koji je dao vise od pola glasova DOSu da bi skinuo Slobu, mi smo dali glasove demokratskoj opciji umesto radikalskoj i nismo se nigde odselili, tu smo. Sad citam lepe komentare " Srbi se opametili" gle ...pa da li mi to govorimo o istom narodu?Ne bojimo se hamera, bili smo i tako oci u oci sa njima, sada samo nemamo za koga to da radimo. Lako je skinuti nekoga, ako ne valja on je proslost i istorija, nemo nikoga ko bi zasluzio da opet stanemo ispred hamera, ja to ni za jednog od sadasnjih politicara ne bih vise uradila. BILI su vec, pokazali sta znaju,mogu samo da se zale na mali rejting i da placu, to narod nepogresivo zna i to se gore konstatuje u tekstu. Sledeci izbori ce da iznedre katastrofu za koju su upravo krivi ovi za koje smo glasali a koji nisu mogli da se dogovore ciji je veci.

narod je dao glas kostunici 2000. da se djindjic nekim slucajem kandidovao za predsednika, milosevic bi opet pobedio. kamo srece da je tada djindjic mogao sam da izadje na izbore bez dos-a ili kao DS -GSS-SDU-LSV -demohricanska stranka koalicija .I molim vas , budite srecni vi sto mi postojimo da vam otvorimo oci.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  21:09 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: nije mladja sto je mladja

gagonja
mariopan

gagonja
Oni imaju blog kao svoje igraliste, mi imamo olovke pa cemo da kazemo sta mislimo i mi, nece im se svideti, slutim.a ko ste to vi?NAROD. A ako vas zanima gde sam nasla te "izjave ljubavi prema narodu" prosetajte po temama unazad nedelju dana.Taj narod glasa.

i jos mi nesto nije jasno: VI ste NAROD (TI si NAROD , da otklonim svaku sumnju)?!?
bilo je takvih izjava i u proslosti....
budite "vi" sta god hocete samo molim vas ne radite nista u "svoje" ime, jer na kraju obicno "ja" placam ceh

Evo , JA ako vam je tako lakse.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gagonja  21:16 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: nije mladja sto je mladja

mariopan

gagonja

mariopanPa gledajte i kako ce Kostunica da prodje na izborima, to sve narod vidi i adekvatno ce da nagradi. I ne samo on.pa to je jos gore. da vidi i da radi takve stvari. da nikolicu da 2 miliona glasova?!?pogledajte balkanski spijun, bora todorovic ima jednu sjajnu liniju:"pa to je onda strasno. da niste ludi a da se tako ponasate. pa to je gore nego da ste ludi"Pa te glasove Nikolicu dala je demokratska opcija time sto se posvadjala, podelila, napravila cirkus od DOSa, i radila iste stvari koje sada rade i ovi koje kritikujemo. Iste.A toliko smo se nadali...e to su izneverili i mene nije briga ko je i koliko kriv, mi smo glasali za sve njih a oni su sami delili uloge u tom filmu. Tako ih je narod i zaokruzio posle da neki jedva prelaze cenzus a bice jos gore sada, i za to mi je kriva SVAKA stranka demokratskog bloka koja je poslednjih 10 godina i jedan dan bila na vlasti. Svaka od njih je dodala po jedan kamen na nas grob.

neverovatno je to kako imate razumevanja za to sto "narod" zaboravlja ko ga je doveo ovde gde se sada nalazi ali nemate razumevanja za to sto je "demokratski" blok izneverio "narod"? malo su vam principi nelogicni ali i to je jos jedna od odlika... pa nisu turci i albanci pokrali drzavu srbiju i narod srpski. to su uradili neki kojima "narod" zaboravlja i prasta, koji puno obecavaju, koji uvek napacenom "narodu" umeju tacno da kazu ono sto zeli da cuje... molim vas to da mi pojasnite jer to ma koliko god da sam se trudio nisam uspeo da shvatim. a tako bih voleo da vasim ocima vidim stvari, pa da vasom olovkom sa vama izaberem ono sto NAROD zeli
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivan Marović  21:23 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: nije mladja sto je mladja

doktorka
GSS-SDU-LSV - demohricanska stranka koalicija
Ali demohrišćanska stanka! Savršeno!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  21:28 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: nije mladja sto je mladja

gagonja
mariopan

gagonja

mariopanPa gledajte i kako ce Kostunica da prodje na izborima, to sve narod vidi i adekvatno ce da nagradi. I ne samo on.pa to je jos gore. da vidi i da radi takve stvari. da nikolicu da 2 miliona glasova?!?pogledajte balkanski spijun, bora todorovic ima jednu sjajnu liniju:"pa to je onda strasno. da niste ludi a da se tako ponasate. pa to je gore nego da ste ludi"Pa te glasove Nikolicu dala je demokratska opcija time sto se posvadjala, podelila, napravila cirkus od DOSa, i radila iste stvari koje sada rade i ovi koje kritikujemo. Iste.A toliko smo se nadali...e to su izneverili i mene nije briga ko je i koliko kriv, mi smo glasali za sve njih a oni su sami delili uloge u tom filmu. Tako ih je narod i zaokruzio posle da neki jedva prelaze cenzus a bice jos gore sada, i za to mi je kriva SVAKA stranka demokratskog bloka koja je poslednjih 10 godina i jedan dan bila na vlasti. Svaka od njih je dodala po jedan kamen na nas grob.

neverovatno je to kako imate razumevanja za to sto "narod" zaboravlja ko ga je doveo ovde gde se sada nalazi ali nemate razumevanja za to sto je "demokratski" blok izneverio "narod"? malo su vam principi nelogicni ali i to je jos jedna od odlika... pa nisu turci i albanci pokrali drzavu srbiju i narod srpski. to su uradili neki kojima "narod" zaboravlja i prasta, koji puno obecavaju, koji uvek napacenom "narodu" umeju tacno da kazu ono sto zeli da cuje... molim vas to da mi pojasnite jer to ma koliko god da sam se trudio nisam uspeo da shvatim. a tako bih voleo da vasim ocima vidim stvari, pa da vasom olovkom sa vama izaberem ono sto NAROD zeli

Pa sta cu kada narod obicno veruje u obecanja politicara pa smo tako poverovali da ce DOS da pohapsi one koji kradu, da nam zemlju ocisti od lopova, mafije, Slobinih cankolizaca koji su pokrali zemlju, da uvede red, zakone, sudove,...a ono nista.
Pa smo poverovali da ce to uraditi ovi drugi kada nisu hteli oni prvi......pa nista.
Pa cemo sledeci put poverovati da ce to uraditi neko treci , a oni ce opet da se lepo dogovore i da ne urade nista ...zato ja i kazem da u ovoj zemlji vise nema nikoga zbog koga bih ja stala pred hamer.
Narod je uvek glasao za onoga ko mu nudi sigurnost, ekonomski napredak, i zastitu njegovih elementarnih prava. To sada u Srbiji niko ne nudi pa tako ne morate onu olovku jos da spremate, videcemo do izbora sta ce se ispiliti iz ovog cirkusa koji sada imamo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  21:34 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: nije mladja sto je mladja

Ivan Marović

doktorkaGSS-SDU-LSV - demohricanska stranka koalicijaAli demohrišćanska stanka! Savršeno!


a sta fali DHSS . makar nisu sa kostunicom pravili vladu kao "ekspertska "g17+.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gagonja  21:40 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: nije mladja sto je mladja

mariopan

gagonja

mariopangagonjamariopanPa gledajte i kako ce Kostunica da prodje na izborima, to sve narod vidi i adekvatno ce da nagradi. I ne samo on.pa to je jos gore. da vidi i da radi takve stvari. da nikolicu da 2 miliona glasova?!?pogledajte balkanski spijun, bora todorovic ima jednu sjajnu liniju:"pa to je onda strasno. da niste ludi a da se tako ponasate. pa to je gore nego da ste ludi"Pa te glasove Nikolicu dala je demokratska opcija time sto se posvadjala, podelila, napravila cirkus od DOSa, i radila iste stvari koje sada rade i ovi koje kritikujemo. Iste.A toliko smo se nadali...e to su izneverili i mene nije briga ko je i koliko kriv, mi smo glasali za sve njih a oni su sami delili uloge u tom filmu. Tako ih je narod i zaokruzio posle da neki jedva prelaze cenzus a bice jos gore sada, i za to mi je kriva SVAKA stranka demokratskog bloka koja je poslednjih 10 godina i jedan dan bila na vlasti. Svaka od njih je dodala po jedan kamen na nas grob.neverovatno je to kako imate razumevanja za to sto "narod" zaboravlja ko ga je doveo ovde gde se sada nalazi ali nemate razumevanja za to sto je "demokratski" blok izneverio "narod"? malo su vam principi nelogicni ali i to je jos jedna od odlika... pa nisu turci i albanci pokrali drzavu srbiju i narod srpski. to su uradili neki kojima "narod" zaboravlja i prasta, koji puno obecavaju, koji uvek napacenom "narodu" umeju tacno da kazu ono sto zeli da cuje... molim vas to da mi pojasnite jer to ma koliko god da sam se trudio nisam uspeo da shvatim. a tako bih voleo da vasim ocima vidim stvari, pa da vasom olovkom sa vama izaberem ono sto NAROD zeliPa sta cu kada narod obicno veruje u obecanja politicara pa smo tako poverovali da ce DOS da pohapsi one koji kradu, da nam zemlju ocisti od lopova, mafije, Slobinih cankolizaca koji su pokrali zemlju, da uvede red, zakone, sudove,...a ono nista.Pa smo poverovali da ce to uraditi ovi drugi kada nisu hteli oni prvi......pa nista.Pa cemo sledeci put poverovati da ce to uraditi neko treci , a oni ce opet da se lepo dogovore i da ne urade nista ...zato ja i kazem da u ovoj zemlji vise nema nikoga zbog koga bih ja stala pred hamer. Narod je uvek glasao za onoga ko mu nudi sigurnost, ekonomski napredak, i zastitu njegovih elementarnih prava. To sada u Srbiji niko ne nudi pa tako ne morate onu olovku jos da spremate, videcemo do izbora sta ce se ispiliti iz ovog cirkusa koji sada imamo.

a jel? tako znaci? pa je onda uredu da glasove damo ovima koji su celo sranje i napravili jel? po sistemu od njih tacno znamo sta da ocekujemo. oni nas nece razocarati. ja ne znam zasto se mirite sa ovakvim razmisljanjem "naroda" a onda vam nije jasno sto neko taj "narod" posle naziva primitivnim, neobrazovanim....
ne zaboravite zasto je narod glasao za DOS: "protiv milosevica i njegovih (tu nedvosmisleno ubrajam i podrazumevam radikalske protuve) i sa crnim djavolom ako treba"
a to sto smo onda dobili sta smo trazili... to ne znaci pokajanje. i nikada i nece.
i ti to dobro znas bobo...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gagonja  21:41 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: nije mladja sto je mladja

doktorka

Ivan MarovićdoktorkaGSS-SDU-LSV - demohricanska stranka koalicijaAli demohrišćanska stanka! Savršeno!a sta fali DHSS . makar nisu sa kostunicom pravili vladu kao "ekspertska "g17+.

Ziveo Batic!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gagonja  21:43 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: nije mladja sto je mladja

budite "vi" sta god hocete samo molim vas

puno lakse draga mariopan
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivan Marović  21:43 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: nije mladja sto je mladja

doktorka
a sta fali DHSS-u?
Sreda i krajevi, što bi rekla moja pokojna baba.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gagonja  21:48 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: nije mladja sto je mladja

A ko su to Demohriscani?
jel to neka frakcija hriscanske crkve?
nesto kao protestanti? ili dominikani?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  21:49 29.02.2008
Preporuka: 0

nego da se podsetimo


Mladjan Dinkic, potpredsednik G17 PLUS: Sverceri droge kontrolisu parlament
G17 PLUS smatra da je DOS zavrsio svoju istorijsku ulogu i da vise nije sposoban da dalje sprovodi reforme. Na sednici Skupstine Srbije 14. oktobra na kojoj treba da se raspravlja o poverenju vladi Srbije pokazace se koliko su manje stranke u DOS, koje su nezadovoljne radom Vlade, hrabre da to pretoce u glasanje protiv Vlade. U razgovorima koje je G17 PLUS imao sa nekim strankama DOS svi redom su bili nezadovoljni radom Vlade, a konkretno Miodrag Isakov je rekao da ce, ako u roku od dve nedelje Zivkovic ne smeni Cedomira Jovanovica i jos neke ministre, on licno napustiti Vladu. I Rasim Ljajic je uslovio podrsku Vladi njenom temeljnom rekonstrukcijom. Sve ove stranke imace uskoro u Skupstini priliku da dokazu koliko su dosledne - rekao je u razgovoru za "Blic" Mladjan Dinkic, potpredsednik G17 PLUS.

Blic: I vasa stranka je pre dva dana postala parlamentarna partija, a tvrdite da se razgovara i sa jos nekim poslanicima. O kome je rec?

Dinkic: U poslednje vreme sve vise gradjana zeli da se uclani u G17 PLUS, a medju njima su i neki republicki poslanici iz vrlo razlicitih stranaka DOS.

Blic: Postoji li mogucnost da do 14.oktobra vasa stranka dobije mnogo vise od jednog poslanika, sto bi imalo velikog uticaja na sudbinu Vlade?

Dinkic: Mi ne zelimo da se nasi poslanici dugo zadrze u u Skupstini. Cilj stranke su prevremeni parlamentarni izbori, koji bi omogucili fomriranje nove vlade. Situacija bi se drasticno promenila kada bi se ispostovala odluka Ustavnog suda Srbije i vratili mandati sestorici poslanika opozicije. Ali trenutno, sudbinu Vlade u rukama drzi SDP Slobodana Orlica koji je pre neki dan izjavio da je premijer Zivkovic neodlucan u rasciscavanju korupcije u Vladi. Naredna sednica Skupstine je poslednja prilika da se proveri odlucnost njegove stranke, s obzirom da je njihov zahtev za temeljnom rekonstrukcijom Vlade Zivkovic pre neki dan vecglatko odbio. Ne iskljucujem da se ta sednica odlozi, jer se Cedomir Jovanovic izgleda uplasio, pa pricama o pocetku razgovora o Kosovu koji pocinju tog dana nastoji da odlozi sednicu, sto bi bilo potpuno neodgovorno, jer pregovori o Kosovu nece trajati nekoliko dana, vec nekoliko godina. Da li to znaci da ova Vlada treba da ostane dok se ne resi kosovski problem. Vlada je u rasulu koje se ogleda u manje vise otvorenoj korupciji nekih ministara i u katastrofalno losoj organizaciji, gde i najbolji zakoni nemaju efikasnu primenu u praksi. Umesto da se birokratija smanji za jednu trecinu ona se uvecala. Ispada da cenu tranzicije placaju iskljucivo proizvidni radnici. Izmisljene su cak nove procedure koje zagorcavaju zivot privrednicima samo da bi se naslo izgovora za zaposljavanje nekih ljudi bliskih vlasti. Ako neko zeli da otvori preduzece u Srbiji nije mu dovoljno da ima ideje, novac i volju, vec mora da prodje golgotu birokratske procedure. Dve trecine ministara u Vladi nesposobni, a neki su i korumpirani. Ministarstvo za saobracaja je najbolji primer. Ono je trebalo da bude motor razvoja saobracajne i telekomunikacione infrastrukture. Miroljub Labus i ja smo se cudili zasto se ne angazuju najvece svetske banke za izgradnju Koridora 10, a onda smo shvatili da nije u interesu Ministarstva za saobracaj brza izgradnja ove saobracajnice, nego kontrolisana izgradnja kako bi se ostvarili neciji licni, a ne drzavni interesi.

Blic: Navedite imena ljudi ciji se se interesi stite?

Dinkic: Ministarke Rasete, ali i drugih. Osim ovog ministarstva i vrh policije je potpuno politizovan, na celu sa ministrom Mihajlovicem koji je ogrezao u konfliktu interesa.

Blic: Prica se da G17 PLUS razmislja o koaliciji sa SDP?

Dinkic: Nismo promenili nas poznati stav. Necemo ulaziti u predizborne koalicije. Ali, smatramo da je u drugoj fazi tranzicije potrebno mnogo vise paznje posvetiti socijalnim momentima i u tom smilu SDP bi za nas mogao biti prihvatljiv partner u buducoj vladi.

Blic: Da li vi potpuno iskljucujete mogucnost saradnje sa DS nakon izbora?

Dinkic: DS mora znacajno da se reformise i mora da raskine vezu sa pojedincima koji su najveci protivnici demokratije. U DS postoji mnogo kvalitetnih ljudi koji shvataju da ih neki funkcioneri iz vrha stranke vode pravo u ambis, a nasa odluka o saradnji sa DS u buducoj vladi zavisice od toga da li ce njihovi kvalitetni ljudi odneti prevagu u stranci, sto je tesko predvideti. Ne mozemo da dozvolimo da u buducoj vladi budu neposteni i nestrucni ljudi, jer u suprotnom, mi ne bi ni ulazili u takvu vladu. G17 PLUS nije iskljuciv, kako neki zele da nas prikazu, jer cemo Miroljub Labus i ja danas razgovarati sa ministrom odbrane Borisom Tadicem o reformi vojske. Rado smo prihvatili njegov poziv, jer smatramo da on ulaze dosta napora u svom poslu i spremni smo da mu svojim sugestijama pomognemo u interesu drzave.

Blic: Nedavno ste izjavili da GSS ne kontrolise predsednik Goran Svilanovic?

Dinkic: Fakticki, kontrolu nad njima je preuzeo Cedomir Jovanovic preko Ivana Andrica, a Natasa Micic je samo lutka u njihovim rukama. Nazalost, cini mi se da je sumnjivi kapital usao i u GSS preko ove gospode. Oni ljudi koji su stvorili imidz te stranke su sada ne u drugom, vec u trecem planu. To me je licno razocaralo, jer priznajem da sam 1990. godine razmisljao da udjem u ovu stranku, u kojoj ima mnogo sjajnih pojedinaca. GSS ce se verovatno pripojiti DS i to je legitimno. Dok je Svilanovic putovao po svetu, stranka je potpuno promenila pravac, a on je to shvatio tek kad je ostao u manjini.

Blic: Kako komentarisete Svilanovicevu izjavu da Bogoljub Karic kontrolise veliki broj poslanika u Skupstini Srbije?

Dinkic: Ja sam o tome govorio jos pre dve godine. S druge strane slazem se i sa onim sto je Karic izjavio. On je indirektno rekao da nije on sam u tome i da parlamentu ne preti opasnost od njega, vec od onih koji su se obogatili svercom cigareta, droge, oruzja. Nasi biznismeni se mogu podeliti u cetiri grupe: oni koji su iskljucivo svojim sposobnostima stekli bogatstvo, a to su mali privrednici koji nisu poznati siroj javnosti. Drugi su oni koji su iskoristili neke privilegije u Milosevicevo vreme, a onda nastavili svoj posao zahvaljujuci sopstvenom znanju, treca grupa su oni koji su imali privilegije za vreme Milosevica, a imaju ih i sada, a cesto su povezani i sa prljavim kapitalom. U cetvrtu grupu spadaju kriminalci koji pokusavaju da operu novac kroz regularan biznis. Karic ne spada ni u trecu ni u cetvrtu grupu.

Blic: Ko sve onda kontrolise parlament?

Dinkic: Pa Karic je vec rekao. Ljudi koji su se obogatili na svercu duvana, droge i oruzja, ali i ljudi koji nisu ni biznismeni ni clanovi stranaka. Primer su Zoran Janjusevic i Vladimir Beba Popovic koji su mocniji i od nekih biznismena i od stranackih funkcionera. Sve to je rezultat cinjenice da DOS nije izvrsio reformu policije, sudstva i tuzilastva, i to ce biti prvi zadatak G17 PLUS u novoj vladi nakon izbora.

Blic: Da li to znaci da cete u buducoj vladi traziti mesta ministra policije i pravde?

Dinkic: Ne. Mi smatramo da ministar policije morada bude nestranacka licnost.

Blic: Imate vec nekoga na umu?

Dinkic: Da. To je osoba koja nije poznata siroj javnosti.

Blic: Kako ocenjujete rad Kori Udovicki?

Dinkic: Srecan sam sto NBS i dalje dobro radi, ali tamo glavni posao obavlja tim koji sam ja ostavio, na celu sa viceguvernerkom Vesnom Arsic. Udovicki za sada uglavnom statira.

Ljiljana Begenisic

Kredit za "audi"
Blic: Da li ste u kontaktu sa bivsim kolegom i prijateljem Bozidarom Djelicem?

Dinkic: Ne. Zapanjen sam da on odbija da poveca plate lekarima. U budzet Srbije pristiglo je 600 miliona dolara od privatizacije u poslednjih mesec dana. Reci da nema para za lekare nije korektno.

Blic: Ali clanovi Vlade tvrde da ne zele pare iz budzeta da daju za smirivanje socijalnih tenzija, vec za investicije?

Dinkic: Da li se pod investicijama podrazumevaju budzetska sredstva iz Fonda za razvoj koja su odobrena svekru Marije Rasete Vukosavljevic, ili preduzecu ciji je direktor otac Natase Micic kome je dat kredit za opremu za stampariju, a on je kupio audi i podelio plate radnicima? Sredstva od privatizacije ponovo idu ljudima koji su bliski rezimu. DJelic je zestoke zaoke ispaljivao na racun visokih plata koje su moji radnici imali u NBS, a nimalo mu nije zasmetalo kad je moja naslednica samo sopstvenu platu povecala za 70 odsto. S druge strane smetaju mu zahtevi zdravstvenih radnika. To je demagogija.

"Blic", 9. oktobar 2003.

a sada je 2008 a dinkiceva G17+ je sve vreme u vladi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivan Marović  22:00 29.02.2008
Preporuka: 1

Re: nego da se podsetimo

doktorka
9. oktobar 2003.a sada je 2008 a dinkiceva G17+ je sve vreme u vladi.
Saosećam s tvojim bolom, ali mojne više da postuješ bajate članke. Čitali smo mi novine i 2003, ali sad je vreme da se okrenemo budućnosti. A za budućnost je potreban progres, a za progres - liberalna demokratija, a za liberalnu demokratiju - ekonomske reforme, a za reforme . kontinuitet, a za kontinuitet - Mlađan Dinkić. Napred, Mlađo!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  22:01 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: nije mladja sto je mladja

gagonja
budite "vi" sta god hocete samo molim vas

puno lakse draga mariopan

Vazi Gagonja ali nemoj da brines , ja ni njima necu dati moj glas, odnosi se na onaj dugaaacki gore komentar ne mogu da ga ponovim zauzela sam coveku pola bloga. dakle ja im ga necu dati, bar to mogu da ne idem u korist svoje stete.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  22:09 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: nego da se podsetimo

Ivan Marović

doktorka9. oktobar 2003.a sada je 2008 a dinkiceva G17+ je sve vreme u vladi.Saosećam s tvojim bolom, ali mojne više da postuješ bajate članke. Čitali smo mi novine i 2003, ali sad je vreme da se okrenemo budućnosti. A za budućnost je potreban progres, a za progres - liberalna demokratija, a za liberalnu demokratiju - ekonomske reforme, a za reforme . kontinuitet, a za kontinuitet - Mlađan Dinkić. Napred, Mlađo!


hm, cime te je to zaduzio?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gagonja  22:11 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: nije mladja sto je mladja

mariopan

gagonja
budite "vi" sta god hocete samo molim vas puno lakse draga mariopanVazi Gagonja ali nemoj da brines , ja ni njima necu dati moj glas, odnosi se na onaj dugaaacki gore komentar ne mogu da ga ponovim zauzela sam coveku pola bloga. dakle ja im ga necu dati, bar to mogu da ne idem u korist svoje stete.

bravo!!! svaka cast. a ne brinite dal cu ja da brinem. meni je dobro. imam novi automobil, stan u centru, kucu na moru, strica u juznoj africi, dva druga na novom zelandu....
jos kad bi ona dva miliona prestalo da rade u korist svoje stete.... to je realno valjda... da se sada ne izlecem sa velikim izjavama tipa: i kad bi vlast prestala da radi u koristr nase stete ili ne daj boze pocela da radi u nasu korist.....
ihaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
pa ja iz kuce ne bi' mor'o da izlazim
a ku' cete vecu srecu?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivan Marović  22:11 29.02.2008
Preporuka: 1

Re: nego da se podsetimo

doktorka
hm, cime te je to zaduzio?
On će da obori Koštunicinu vladu. Sve vreme ti to govorim.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
G r o f i c a  22:27 29.02.2008
Preporuka: 1

Re: nije mladja sto je mladja

Nikad se u Srbiji nista nije odlucivalo na izborima. Sve je ovo farsa od samog pocetka navodnog parlamentarizma u Srbiji.

Ko je video v/d republickog tuzioca Radovanovica u vezi ginjenja piromana tudjih ambasada mogao je da se uveri kolika je to farsa te ''jake drzavne institucije'' posebno tuzilacka. Vrsilac duznosti republickog tuzioca Radovanovic nije samo los tuzioc (u Kragujevcu je u funkciji javnog tuzioca sistematski odbacivao krivicne prijave protiv gradskih mocnika) on je i jako, jako los glumac (mucao je: ''...da, da, daaa...vode se neke istrage, da, da, daaa..., bice nesto kaznjeno, da, da, daaa.......) pa je se po izrazu te fariscne facce iz aviona moglo da se vidi da lazeeeeeee..., i da su Kostunicine ''jake drzavne institucije'' farsa nad farsom. Mi smo posmatraci veoma lose prestave ali jos uvek njih 160.000 aplaudira.

U vreme raspada SFRJ Milosveic je troskario na skupocenu ratnohuskasku propagandu ovi trose na bedzeve a kako bi opstali na vlasti. Vreme glume oko Kosova je isteklo, treba im spustiti zavese i poslati ih tamo gde im je mesto, u zaborav a neke bogami i iza brave. Njima je do Kosova stalo kao do lanjskog snega, fotelje su im mnogo udobne i sve su naduvaniji. Njih ne treba potcenjivati, njih treba imati u vidu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  22:33 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: nego da se podsetimo

Ivan Marović

doktorkahm, cime te je to zaduzio?On će da obori Koštunicinu vladu. Sve vreme ti to govorim.


ne govorish tako , nego kao o ikoni dinkicu.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivan Marović  22:37 29.02.2008
Preporuka: 2

Re: nego da se podsetimo

doktorka
ne govorish tako , nego kao o ikoni dinkicu.
Lepo smo se šalili, ali sad je dosta. Smorila si me, dobićeš otkaz sa mesta šefa biroa.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ice cream  22:43 29.02.2008
Preporuka: 1

Re: nego da se podsetimo

doktorka

hm, cime te je to zaduzio?

Prijateljski savet. Pripremi neke sedative da lakse podnses kad se Mladja, Cedaj i BoTa uortace u novoj vladi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
glog  22:46 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: nego da se podsetimo

Ivan Marović

On će da obori Koštunicinu vladu. Sve vreme ti to govorim.

On će da obori svaku vladu u kojoj više nema ličnog interesa da sedi. I time što obara jednu kvalifikuje sebe da ulazi u sledeću. No neka on obori ovu, a ko će sedeti u sledećoj videćemo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Fergal Sarki  22:59 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: nego da se podsetimo

Ivan Marović
doktorka
hm, cime te je to zaduzio?
On će da obori Koštunicinu vladu. Sve vreme ti to govorim.


Pa i red bi bio da je on obori s obzirom da je on i doveo na vlast.
Tek posle toga mogu da mu oprostim...
Tek kada stvari vrati na koordinate iz 2003 mogu da predjem preko toga sto je jedan od cimbenika petogodisnjeg zastoja.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
G r o f i c a  23:21 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: nego da se podsetimo

A za budućnost je potreban progres, a za progres - liberalna demokratija, a za liberalnu demokratiju - ekonomske reforme, a za reforme . kontinuitet, a za kontinuitet - Mlađan Dinkić. Napred, Mlađo!

Mladja je ambicioza i ako on ne srusi Kostunicu doktora Vojislava niko nece.
Moju podrsku za tako nesto ima i to cvrstu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  23:26 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: nego da se podsetimo

ice cream

doktorkahm, cime te je to zaduzio?Prijateljski savet. Pripremi neke sedative da lakse podnses kad se Mladja, Cedaj i BoTa uortace u novoj vladi.


onda nista nece biti od istrage politicke pozadine ubistva zorana djindjica, ,zatim poslovanje miskovica, prodajeNIS-a. nista od saradnje sa hagom. zasu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  23:44 29.02.2008
Preporuka: 0

Re: nije mladja sto je mladja

mudra zena
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  23:49 29.02.2008
Preporuka: 2

Re: nije mladja sto je mladja

NAROD.

ti si narod?
ja mislila pojedinac ili pojedinka.
ja nisam narod.
ja sam ja.
ne pripadam nikome, najmanje narodu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Prethodna
Sledeća idi na stranu Idi

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA