Budućnost| Kultura| Literatura

protototalitarna cia, u borbi za demokratskiji svet

Srđan Fuchs RSS / 12.05.2014. u 05:02

Citat koji sledi naveden je prema ruskom vojnom časopisu, Vojna misao, broj 1, za godinu 2001. str. 53-57. 

U citatu se tvrdi da je njegov autor 1945. godine bio Alen Foster Dals (brat tadašnjeg državnog sekretara SAD, Džona Fostera Dalsa), osnivač i direktor CIA. Prema tvrdnjama autora, pokretači hladnog rata su glavni udar usmerili na ljudsku svest: 

„Rat će se završiti i sve će se nekako srediti. Sve što imamo, svo zlato, svu materijalnu moć uložićemo za otupljivanje i zaglupljivanje ljudi... Ljudski mozak i svest mogu se izmeniti. Posejaćemo haos, neprimetno ćemo ih uputiti da veruju u pogrešne stvari. Nateraćemo ih da se priklone lažnim vrednostima. Naći ćemo svoje saveznike i istomišljenike u samoj Rusiji. Rezultat će biti grandiozna tragedija nepokornog naroda, koja će se na kraju pretvoriti u konačno gubljenje samosvesti. Literatura, pozorište, bioskopi – sve će to prikazivati i veličati najniža ljudska osećanja... Na sve načine ćemo podržavati i uzdizati takozvane umetnike, koji će se nametati i pro-dubljivati u ljudskoj svesti kult seksa, nasilja, sadizma i izdajstva – jednom rečju, svaku neprirodnost.

U rukovođenju državom stvorićemo nesnalaženje i haos. Neprimetno, ali aktivno i stalno, doprinosićemo zaglupljivanju činovnika i stvaranju neprincipijelnosti. Čast i državni poredak predstavljaće nešto prošlo i nepotrebno, što će se ismejavati. Vešto i neprimetno, kao vrednosti nametaćemo ljudske poroke: laž, prevaru, pijanstvo i narkomaniju, nepoverenje među ljudima, izdajstvo i nacionalizam. 

Biće pojedinaca koji će uvideti šta se događa. Njih ćemo učiniti bespomoćnim, izložićemo ih podsmehu. Tako ćemo stvarati pokoljenja, jedno za drugim. Ljude ćemo pridobijati još od detinjstva i mladosti. Glavnu pažnju usmerićemo na omladinu koju ćemo izopačavati, kvariti i učiti je razvratu. Od njih ćemo praviti cinike, prostake, kosmopolite...“

Često se govori o tome da hladni rat nije završen, jer njegovu suštinu čini beskompromisni ideološki sukob, a vojni, politički, ekonomski, diplomatski i svi drugi odnosi služe samo kao sredstvo za slamanje otpora. Stoga novi ratovi, neretko, imaju tzv. „plišani“ karakter. Veliki deo naroda, bezrazložno verujući u iskrenost i dobronamernost „boraca za demokratiju“, poverovao je da je suština društvenog razvoja samo ili bar dominantno, razvoj demokratije. Istovremeno, metodima novog rata, preuzimani su ekonomski resursi, direktno uništavani vojni, a posledično i obrazovni, zdravstveni i svi drugi vitalni sistemi napadnutog.  

Iz predgovora Vladimira Davidovića, "Ko je platio gajdaša?", knjizi Fransis  Stonor Saunders, Hladni rat u kulturi. Preneo književni časopis Lamed (imate ga u fajlu ispod teksta).

Atačmenti



Komentari (125)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 07:30 12.05.2014

Just visiting, nothing else...





http://www.youtube.com/watch?v=_pz9c139KQ4









П.С. - Да ли сам ја ово овде први? Први пут на блогу први? Па где баш ту где се говори о лобањи и костима!
blogov_kolac blogov_kolac 07:55 12.05.2014

Protokoli sionskih mudraca

Verovatno najdrskiji falsifikat u ljudskoj istoriji, i sa indirektno najstrasnijim posledicama, zapravo je delo ruske carske sluzbe "Ohrana", ciji ga je jedan od saradnika sklepao i spojio u formu "tajnog programa" Jevrejskog naroda negde na granici XIX i XX veka, tako sto je doslovno prepisao dijaloge iz jednog francuskog knjizevnog dela napisanog nekoliko decenija ranije (koje inace nema nikakve veze sa Jevrejima), i izmesao ga sa jednim antisemitskim traktatom, i tako dobio turbo-mega tajni & ekskluzivni dokument kojima su bili "raskrinkani" svi Jevreji i njihovo podlo i sinhronizovanje delovanje na ovome svetu...

Na nekom od prethodnih blogova koji su se bavili krizom u Ukrajini, neko je ovde koristio i "autenticni" citat cuvenog nemackog drzavnika Bizmarka o tome kako da se unisti Rusija tako sto ce joj biti preoteta Ukrajina na cije ce celo biti dovedeni antiruski izdajnici (Bizmark sam koristi rec izdajnik), a taj falsifikat nekog od saradnika NKVD je pusten u promet neposredno posle 2. svetskog rata kada je sovjetska vlast imala u periodu 1945-1950 silne muke sa Ukrajincima. Mnogo vise od agitpropovsko-zaverenickog jezika ubacenog u usta jednog neosporno velikog drzavnika (koji je, uzgred budi receno, u stvarnosti bio veliki pristalica strateskog povezivanja izmedju Nemacke i Rusije, a ne neko ko je trazio sve nacine da Rusiju oslabi), citaocu je oci trebalo da bode cinjenica da je Ukrajina kao geografsko-politicki pojam na nacin na koji je zaokruzen u prvoj polovini XX veka koriscena sredinom XIX veka!? Pa zamislite da sada neko izadje sa nekakvim citatom Svetog Save gde on ocinski upozorava na probleme koji mogu nastati izmedju Srbije i Crne Gore ako se izdajnicima prepusti da nesto urade, pa jos se osvrne na one koji sa Latinima svercuju duvan. Ko ne razume moju poentu, radi se o tome da politicko-teritorijalni termin Crna Gora nikako nije mogao da se nadje u nijednom citatu iz toga vremena (sigurno ne u kontekstu za sta se danas pod to podrazumeva), dok ni trgovci duvanom nisu mogli biti nikako pominjani pre otkrica Amerike nekoliko vekova kasnije.

Sve u svemu vrednost ovoga "dokumenta" nije u nepostojecoj falsifikovanoj zaveri iz 1945 koju je raskrinkao i na koju ukazuje, vec na to sta je jos 2001. ruski KGB/FSB targetirao kao nepozeljne pojave koje treba suzbijati u Rusiji jer su zapravo proizvod uticaja nekakve strane zavere, ali i zemljama (pre svega njenog okruzenja) na koje Rusija moze snazno uticati. Vrhunac vredjanja inteligencije meni kao citaocu ovog pamfleta je kada "osnivac CIA" 1945 pise smernice za vise seksa u holivudskim filmovima, kako bi se nekako doakalo sovjetskim gradjanima u njihovoj nepokornosti... Da, bas su sovjetski gradjani vec 1945 skidali pomocu torenta najnovije americke filmove sto im je kvarilo omladinu za razliku od sopstvene kinomatografije koja ju je valjda popravljala, a njihovo Staljinom, KPSS i NKVD-om predvodjeno drustvo toliko je bilo pojam za nepokornost, da je u dodiru sa njim razocarani engleski ex-komunista i spanski dobrovoljac Dzordz Orvel bukvalno u to vreme (sredina 1945) objavio svoju "Zivotinjsku farmu", a ubrzo i "1984."... prave ode sovjetskim vizijama drustva iz toga vremena u cijem je centru svakako "nepokornost" (pa ne bi se osnivac CIA tek tako na nju ustremio)... a od tih modela, sudeci po objavljivanju ovakvih falsifikata, kljucni centri moci u Rusiji ocito nisu odustali ni 2001. godine kada je ova zavera pustena u promet u nekom od svojih glasnika veoma simptomaticnog naziva: "Vojna misao".
tasadebeli tasadebeli 08:35 12.05.2014

Re: Protokoli Sionskih mudraca

blogov_kolac


А тебе су придобили још у детињству или раној младости?


Alen Foster Dals

Ljude ćemo pridobijati još od detinjstva i mladosti. Glavnu pažnju usmerićemo na omladinu koju ćemo izopačavati, kvariti i učiti je razvratu. Od njih ćemo praviti cinike, prostake, kosmopolite...“



Кад си већ поменуо Животињску фарму...







zapravo je delo ruske carske sluzbe "Ohrana", ciji ga je jedan od saradnika sklepao i spojio u formu "tajnog programa" Jevrejskog naroda negde na granici XIX i XX veka, tako sto je doslovno prepisao dijaloge iz jednog francuskog knjizevnog dela napisanog nekoliko decenija ranije (koje inace nema nikakve veze sa Jevrejima),



Да прецизирамо, ради се о делу Мориса Жолија "Разговори у паклу између Макијавелија и Монтескјеа"...

Овде ти је драмска обрада...
oskar-z-wild oskar-z-wild 10:49 12.05.2014

Re: Protokoli Sionskih mudraca

Највише волим ове ботове попут таседебелог који је увек ту, као нема шта да каже, али добровољна функција му је да простире чаршафе, да саботира дискусију, и увек добије неколико препорука од чланова фракције КУНИЛ*


*CIA definiše ovu frakciju tzv. Pete internacionale kao "Konfuzovani Ultra Nacionalisti i Levičari - KUNIL".
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 10:54 12.05.2014

Re: Protokoli sionskih mudraca

inteligencije meni kao citaocu ovog pamfleta je kada "osnivac CIA" 1945 pise smernice za vise seksa u holivudskim filmovima, kako bi se nekako doakalo sovjetskim gradjanima u njihovoj nepokornosti...


E, da je samo to, nego - di ga je osuda crtaća, posebice Diznija, koji je i Mikija i sve ostale smislio kako bi podjarmio svet, s posebnim naglaskom na napredne komuniste?

Nu, dobro, to će valjda da ide u narednim nastavcima, a onda valjda sledi serijal o Zloj jevrejskoj imperiji - SSSR-u i kako su Jevreji bili glavni Staljinovi pokretači? Kasnije su, naravno, nastavili svoj "posao" kroz Ameriku, i onda naravno Krunski Krivac - Edward Bernays.

              
                                              They're Coming To Take Me Away, Ha-Haaa!
                           I'm Happy They Took You Away, Ha-Haaa!
            They're Coming To Get Me Again, Ha-Haaa!


oskar-z-wild oskar-z-wild 11:40 12.05.2014

Re: Protokoli Sionskih mudraca

tasadebeli


Да прецизирамо, ради се о делу Мориса Жолија "Разговори у паклу између Макијавелија и Монтескјеа"...

Овде ти је драмска обрада...




KISINDŽER
Vladimire, da niste natmureni kao tiranin, bili bi divni kao spadalo.

PUTIN
Da nisam tiranin, bio bih niko i ništa. Tišina.

KISINDŽER
Pa dobro, tu smo gde smo sutradan, po vašem državnom udaru, svuda sumorne zagonetke
i noću nejasne i mračne prilike, povorke nosila što prolaze... Ništa, ništavilo, neizvesnost,
strava! Šta ćete dalje da radite?

PUTIN
Uzurpator se oseća u zemlji kao osvajač: mora da sve sruši, kako bi ostvario svoj pravi
cilj, i sve da obnavlja, kako bi zadržao osvojeno...
blogov_kolac blogov_kolac 12:39 12.05.2014

Re: Protokoli sionskih mudraca

Iliti, kako to izgleda u praksi... Pogledajte naprimer ovaj snimak:

Ako vam je CIA ceo zivot ispirala mozak na hiljade nacina, vi cete tu uociti nekakvu omladinu koja se nepokorno buni protiv vlasti koja se ne libi grubom silom da ugusi tu kritiku ne zaziruci cak ni od cinjenice koliko je svetskih reflektora usmereno na nju u ovom slucaju.

Ali... sta ako imate tu srecu da zivite u Ruskoj Federaciji, i lako su vam dostupni studiozni istinoljubivi i slobodarski casopisi poput ovog "Vojna misao" koji je citiran u uvodnom tekstu bloga, a koji su, ne sumnjam u to, razni ruski dokazani patriotski novinari formata nasih velikana tipa Sime Gajina, Miroslava Lazanskog, Milovana Drecuna, Milorada Vucelica, Mikija-Palme Vujovica... itd... itd... priblizili i objasnili i obicnim ljudima, nesklonim citanju studioznih i analitickih vojno-politickih brosura??!? U tom slucaju vi cete pravilno uociti da su nepokorni na ovom snimku zapravo policajci, koji braneci red i poredak ne uzmicu pred mocnim neprijateljem predvodjenim sa CIA, a koji se samo zamaskirao u obliku ovih mladih devojaka.

Pa nije slucajno jedini stvarni i istinski duhovni vodja srpskog naroda u poslednjih sedam decenija svojevremeno sjajno primetio:
hajkula1 hajkula1 13:23 12.05.2014

Re: Protokoli Sionskih mudraca

oskar-z-wild
Највише волим ове ботове попут таседебелог који је увек ту, као нема шта да каже, али добровољна функција му је да простире чаршафе, да саботира дискусију, и увек добије неколико препорука од чланова фракције КУНИЛ*


*CIA definiše ovu frakciju tzv. Pete internacionale kao "Konfuzovani Ultra Nacionalisti i Levičari - KUNIL".




http://www.vijesti.me/svijet/mi6-cia-su-znale-da-sadam-husein-nema-oruzje-masovno-unistenje-clanak-118823
Biljana 77 Biljana 77 14:41 12.05.2014

Re: Protokoli Sionskih mudraca

Да прецизирамо, ради се о делу Мориса Жолија "Разговори у паклу између Макијавелија и Монтескјеа"...


Kakva sjajna je bila postavka Ljuba Tadić i Bane Vidaković... Those were the days. Igrali širom Srbije za vladavine prethodnog (mislili smo i poslednjeg) despota.
oskar-z-wild oskar-z-wild 16:40 12.05.2014

Re: Protokoli sionskih mudraca

Blogov:
Pogledajte naprimer ovaj snimak:


како православни Козаци бичују младе Украјинке либералне католкиње!
Ротшилде, изем ти Нови Светски Поредак!


ПС. Изгледа да је било неправилности при гласању у Доњецку.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:13 12.05.2014

Re: Protokoli sionskih mudraca

како православни Козаци бичују младе Украјинке либералне католкиње!


E, a jel imate šta pametnije da postavite od ovih devojčica?
Curice radile nešto što nije po zakonu, dobile po dupetu, i sad treba svet oko njih da se vrti. Sad one treba da budu mera svega.
Pametbne su te curice, ne sekirajte se vi za njih. Malo se mlatile po crkvi, malo skakutale gde se ne sme, dobile malo batina i sad žrtve, jebote.
Aha, kako da ne, dok ih vi žalite raspitajte se gde su i šta rade.
Da ne žive možda od muzike?

Ovaj pritup pristup odnosima između Rusa i ostalih u kom se nekim sličicama pokušava pokazati rusko zlo, i to bi kao trebalo da bude dovoljan dokaz svemu, se stalno stalno ponavlja. A nikakvog smisla nema.

Ali hajde i da se složimo da je Rusija zlo.
Da li to dokazuje da je Amerika dobro, ili makar da je išta bolja od Rusije?

Da li je dobro ono što ide po svetu i sudi po svom ćefu i još ubeđuje kako je to za dobro drugih?
Otima, ubija, zatvara u kazamate bez suda i suđenja, hapsi, strelja, ubice i teroriste prima pod svoje skute i pomaže im, a onda priča o pravima.
I još vas ubedi da je to tako.
Čitajući ovakve komentare ono iz citata gore mi uopšte ne izgleda nelogično.

(svu materijalnu moć uložićemo za otupljivanje i zaglupljivanje ljudi)
tasadebeli tasadebeli 20:05 12.05.2014

Re: Protokoli Sionskih mudraca

oskar-z-wild

Највише волим ове ботове попут таседебелог који је увек ту, као нема шта да каже, али добровољна функција му је да простире чаршафе, да саботира дискусију,



Прича о Оскару

(или, Оскаре, удави га!)


Да ли ја саботирам дискусију тиме што сам повезао Централну обавештајну агенцију са друштвом Лобања и кости што није никаква тајна ни у САД јербо филм Добри пастир спада у А холивудску продукцију и режирао га је Де Ниро?

Или саботирам дискусију тиме што сам допунио Колца јер је помињао Протоколе сионских мудраца (он их је први поменуо, а не ја), а није написао које је то "француско књижевно дело" у питању? (Узгред, спис Мориса Жолија није књижевно дело...)

Или си ипак ти тај који је мајстор у извртању теза?

Било ово што пише у том руском часопису фалсификат или не, ти се баш лепо уклапаш у оно што је Ален Фостер Далс наводно рекао:

U rukovođenju državom stvorićemo nesnalaženje i haos. Neprimetno, ali aktivno i stalno, doprinosićemo zaglupljivanju činovnika i stvaranju neprincipijelnosti. Čast i državni poredak predstavljaće nešto prošlo i nepotrebno, što će se ismejavati. Vešto i neprimetno, kao vrednosti nametaćemo ljudske poroke: laž, prevaru, pijanstvo i narkomaniju, nepoverenje među ljudima, izdajstvo i nacionalizam.
Biće pojedinaca koji će uvideti šta se događa. Njih ćemo učiniti bespomoćnim, izložićemo ih podsmehu. Tako ćemo stvarati pokoljenja, jedno za drugim. Ljude ćemo pridobijati još od detinjstva i mladosti. Glavnu pažnju usmerićemo na omladinu koju ćemo izopačavati, kvariti i učiti je razvratu. Od njih ćemo praviti cinike, prostake, kosmopolite...“


Биће да је то...

Ти си мајстор извртач теза. Погледај како полако, захваљујући твојим коментарима (подржаним Блоговим колцем) фокус коментара иде са приче о Централној обавештајној агенцији на причу о Русима, Украјини, Путину, православљу,... Срђан Фукс у свом уводном тексту није помињао КГБ, СССР, и остало... Тема је ЦИА...

Дакле, ко је ту саботер?

Узгред, да ли те плаћају за то што радиш на овом блогу? Или радиш то добровољно?

Небитно, како год да је, поздрави своје газде, оне стварне и оне који ти шапућу у глави, оне умишљене, и поручи им да та пропаганда коју просипаш по коментарима једноставно не делује на неке којима је намењена... Неки од нас су имуни на сваку врсту пропаганде (ЦИА, Русија, домаћа пропагандистичка стока и тако то...)

А за чаршаве си, као што видиш, сам крив... Лепо сам се овде пре твог коментара јавио два пута са по једном или две реченице сопственог текста (остало су били линкови), али теби је то свеједно... Вероватно ниси ни погледао ништа од тих линкова, али си видео ко оставља коментар и то ти је било довољно јер си ме већ сврстао у националисте, левичаре, КУНИЛ или како год ти то назвао.

Е, Оскаре, Оскаре...

Сећаш ли се оног старог дечјег вица о мравима и слону? Када мрави реше да убију слона, па се цео мравињак попне на леђа слону... Слон се само стресе и они сви попадају на земљу, само се један неким чудом задржао на леђима слона. А они сви мрави који су попадали почну са земље да скандирају:"Оскаре, удави га! Оскаре, удави га!"

tasadebeli tasadebeli 20:48 12.05.2014

Re: Protokoli Sionskih mudraca

Biljana 77
Да прецизирамо, ради се о делу Мориса Жолија "Разговори у паклу између Макијавелија и Монтескјеа"...


Kakva sjajna je bila postavka Ljuba Tadić i Bane Vidaković... Those were the days. Igrali širom Srbije za vladavine prethodnog (mislili smo i poslednjeg) despota.





Врхунска поставка... Не могу да је нађем на нету, није окачена...
oskar-z-wild oskar-z-wild 21:20 12.05.2014

Re: Protokoli Sionskih mudraca

Tasodebeli:
"Оскаре, удави га! Оскаре, удави га!"



apostata apostata 23:18 12.05.2014

Re: Protokoli sionskih mudraca

@blogov_kolac

Dalsov plan je naravno falsifikat (kao i ono Bizmarkovo o Ukrajini).., odnosno Dalsov plan je možda više čak plagijat.
Pojavio se u Rusiji početkom 90-tih.
Kasnije je naravno otkriveno da je satavljen od fragmenata romana Vječni zov Anatolija Stjepanoviča Ivanova, napisanog 1981.

Danas sa njim u Rusiji mašu politički klovnovi i analfabeti.

No i na Zapadu je svojevremeno bilo sličnih stvari.
U V.B. je krajem 40-tih i 50-tih bio veoma poznat i često eksploatisan dokument pod nazivom Pravila komunističke rvolucije, koji su savezničke službe navodno pronašle u Njemačkoj.

Sličnu popularnost je 60-tih godina u SAD imala brošura Ispiranje mozga - plan psihološkog rata ruskog rukovodstva ... itd i tome sl.

p.s. Erik Artur Bler nikako nije bio engleski ex-komunista, nego vatreni engleski trockista.

I da, samo je Životinjska farma isključivo o SSSR-u.

A evo šta o 1984-toj kaže sam autor u jednom pismu napisanom pred smrt:
"Moj posljednji roman uopšte nije zamišljen kao napad na socijalizam ... Radnja se dešava u Britaniji upravo zato da bi se naglasilo, kako anglojezične rase u suštini nisu bolje od drugih i da totalitarizam, ako se protiv njega ne bori, može pobijediti bilo gdje."

Orwell G. The Collected Essays, Journalism and Letters of George Orwell. Vol. IV. New York. 1968. P.502.

Goran Vučković Goran Vučković 00:17 13.05.2014

Re: Protokoli sionskih mudraca

p.s. Erik Artur Bler nikako nije bio engleski ex-komunista, nego vatreni engleski trockista.

Bio pa prestao - posle rata potkazivao komuniste (ali to verovatno znaš).

Nego kad pomenu životinjsku farmu, imala je ona, kažu, i predgovor. Za ljubitelje četnika i partizana - pominju se Tito i Draža
milisav68 milisav68 08:50 13.05.2014

Re: Protokoli sionskih mudraca

Goran Vučković
Nego kad pomenu životinjsku farmu, imala je ona, kažu, i predgovor.

....kojeg verovatno nije bilo u "domaćem" izdanju.
Biljana 77 Biljana 77 09:29 13.05.2014

Re: Protokoli sionskih mudraca

Curice radile nešto što nije po zakonu, dobile po dupetu, i sad treba svet oko njih da se vrti.
Ovo ti je onako...

Ali hajde i da se složimo da je Rusija zlo.
Da li to dokazuje da je Amerika dobro, ili makar da je išta bolja od Rusije?



Ali hajde i da se složimo da je Amerika zlo.
Da li to dokazuje da je Rusija dobro, ili makar da je išta bolja od Amerike?


I?

Ono u šta sam sigurna, Amerika je neuporedivo bolja zemlja za sopstvene građane, nego Rusija.
vera.nolan2 vera.nolan2 09:32 13.05.2014

Re: Protokoli sionskih mudraca



Dalsov plan je naravno falsifikat (kao i ono Bizmarkovo o Ukrajini).., odnosno Dalsov plan je možda više čak plagijat.

Hvala apostata,volim da se jave stručni ljudi,te razjasne neke stvari i eventualno ukažu na (ne)tačnost informacija...
oskar-z-wild oskar-z-wild 10:22 13.05.2014

Re: Protokoli sionskih mudraca

Ono u šta sam sigurna, Amerika je neuporedivo bolja zemlja za sopstvene građane, nego Rusija.


Pravda je svuda spora, ali anglo-saskonskim zemljama ona ipak stiže da kazni krivce, i zlodela izlaze na svetlo dana. Možda je tako i u Rusiji i Srbiji, ne znam, ne želim da budem pristrasan.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:08 13.05.2014

Re: Protokoli sionskih mudraca

Ono u šta sam sigurna, Amerika je neuporedivo bolja zemlja za sopstvene građane, nego Rusija.


Hajde da se i oko toga složimo.
Samo, mene to nešto posebo ni ne zanima, neka o tome brinu građani tih zemalja. Više me zanima kakva je Amerika, odnosno Rusija, za građane drugih država, a time i moje zemlje.

Kakva je Amerika za građane Sirije, za građane Iraka, Srbije...a kakva je Rusija za te građane?

Imaju li Iračani kakve štete od Putinove "diktature", i imaju li kakve koristi od Obamine "demokratije"?
Ili im se ta demokratija o glavu lupa?
oskar-z-wild oskar-z-wild 18:13 13.05.2014

Re: Protokoli Sionskih mudraca

tasadebeli
oskar-z-wildНајвише волим ове ботове попут таседебелог који је увек ту, као нема шта да каже, али добровољна функција му је да простире чаршафе, да саботира дискусију,
Прича о Оскару(или, Оскаре, удави га!)Да ли ја саботирам дискусију тиме што сам повезао Централну обавештајну агенцију са друштвом Лобања и кости што није никаква тајна ни у САД јербо филм Добри пастир спада у А холивудску продукцију и режирао га је Де Ниро?Или саботирам дискусију тиме што сам допунио Колца јер је помињао Протоколе сионских мудраца (он их је први поменуо, а не ја), а није написао које је то "француско књижевно дело" у питању? (Узгред, спис Мориса Жолија није књижевно дело...)Или си ипак ти тај који је мајстор у извртању теза?Било ово што пише у том руском часопису фалсификат или не, ти се баш лепо уклапаш у оно што је Ален Фостер Далс наводно рекао:
U rukovođenju državom stvorićemo nesnalaženje i haos. Neprimetno, ali aktivno i stalno, doprinosićemo zaglupljivanju činovnika i stvaranju neprincipijelnosti. Čast i državni poredak predstavljaće nešto prošlo i nepotrebno, što će se ismejavati. Vešto i neprimetno, kao vrednosti nametaćemo ljudske poroke: laž, prevaru, pijanstvo i narkomaniju, nepoverenje među ljudima, izdajstvo i nacionalizam.Biće pojedinaca koji će uvideti šta se događa. Njih ćemo učiniti bespomoćnim, izložićemo ih podsmehu. Tako ćemo stvarati pokoljenja, jedno za drugim. Ljude ćemo pridobijati još od detinjstva i mladosti. Glavnu pažnju usmerićemo na omladinu koju ćemo izopačavati, kvariti i učiti je razvratu. Od njih ćemo praviti cinike, prostake, kosmopolite...“
Биће да је то...Ти си мајстор извртач теза. Погледај како полако, захваљујући твојим коментарима (подржаним Блоговим колцем) фокус коментара иде са приче о Централној обавештајној агенцији на причу о Русима, Украјини, Путину, православљу,... Срђан Фукс у свом уводном тексту није помињао КГБ, СССР, и остало... Тема је ЦИА...Дакле, ко је ту саботер?Узгред, да ли те плаћају за то што радиш на овом блогу? Или радиш то добровољно?Небитно, како год да је, поздрави своје газде, оне стварне и оне који ти шапућу у глави, оне умишљене, и поручи им да та пропаганда коју просипаш по коментарима једноставно не делује на неке којима је намењена... Неки од нас су имуни на сваку врсту пропаганде (ЦИА, Русија, домаћа пропагандистичка стока и тако то...)А за чаршаве си, као што видиш, сам крив... Лепо сам се овде пре твог коментара јавио два пута са по једном или две реченице сопственог текста (остало су били линкови), али теби је то свеједно... Вероватно ниси ни погледао ништа од тих линкова, али си видео ко оставља коментар и то ти је било довољно јер си ме већ сврстао у националисте, левичаре, КУНИЛ или како год ти то назвао.Е, Оскаре, Оскаре...Сећаш ли се оног старог дечјег вица о мравима и слону? Када мрави реше да убију слона, па се цео мравињак попне на леђа слону... Слон се само стресе и они сви попадају на земљу, само се један неким чудом задржао на леђима слона. А они сви мрави који су попадали почну са земље да скандирају:"Оскаре, удави га! Оскаре, удави га!"


Ne razumem zašto ti cviliš i vrištiš ovde ko da te neko kolje.

Pogledaj svoj prethodni prilog sve sa besmislenim klipovima, koji je uzgred rečeno dobio 7 preporuka od raznoraznih botova i ponekih naivnih prolaznika:

tasadebeli
blogov_kolac
А тебе су придобили још у детињству или раној младости?
Alen Foster DalsLjude ćemo pridobijati još od detinjstva i mladosti. Glavnu pažnju usmerićemo na omladinu koju ćemo izopačavati, kvariti i učiti je razvratu. Od njih ćemo praviti cinike, prostake, kosmopolite...“
Кад си већ поменуо Животињску фарму...
zapravo je delo ruske carske sluzbe "Ohrana", ciji ga je jedan od saradnika sklepao i spojio u formu "tajnog programa" Jevrejskog naroda negde na granici XIX i XX veka, tako sto je doslovno prepisao dijaloge iz jednog francuskog knjizevnog dela napisanog nekoliko decenija ranije (koje inace nema nikakve veze sa Jevrejima),
Да прецизирамо, ради се о делу Мориса Жолија "Разговори у паклу између Макијавелија и Монтескјеа"...Овде ти је драмска обрада...


Ti prvi na ovom blogu okrivljuješ nekog da "zadobijen u detinjsvu ili ranoj mladost"! Koji je to bulšit? Ti misliš da niko nema mozga da misli svojom glavom samo zato što ga ti nemaš!

Onda ipak citiraš lažni i podmetnuti citat o kvarenju omladine, i predstavljaš ga opet kao da je Dalesov. Slučajno mi je dopala do ruku njegova biografija, to je bio jedan normalan i moralan čovek koji je kao mnogi drugi u svakoj zemlji na svetu radio u državnoj službi u vreme Drugog svetskog rata. Trebala je da se organizuje tajna služba i on je bio na pravom mestu i u pravo vreme. Nema tu nikakve demonologije i mistagogije TASODEBELI.

Dalje sledi tvoj redovni VIDEO PRILOG koji je sigurno iracionalno izabran, ali neću gubiti vreme ni novac otvarajući tvoje čaršav linkove.

Onda spominješ u jednom paragrafu Ohranu, tajni PROGRAM jevreskog naroda - koji je tada već prošao kroz više vekova PROGROMA u nekim delovima istočne Evrope, onda tvoj tekst spominje Morisa Žolija, Monteskeja, Makijavelija, itd itd.

Predstavljaš se kao neki znalac, drugim rečima, ali još nisi uspeo da napraviš svoju sintezu. Nije lako priznajem, ali tu sam da pomognem.

I onda počinješ da cičiš:

Да ли ја саботирам дискусију тиме што сам повезао Централну обавештајну агенцију са друштвом Лобања и кости што није никаква тајна ни у САД јербо филм Добри пастир спада у А холивудску продукцију и режирао га је Де Ниро?



Šta da kažem tasodebeli, ali taj koji te je krstio u startu te zjbo.

No, da završim s tvojim citatom:

Узгред, да ли те плаћају за то што радиш на овом блогу? Или радиш то добровољно?


Небитно, како год да је, поздрави своје газде, оне стварне и оне који ти шапућу у глави, оне умишљене, и поручи им да та пропаганда коју просипаш по коментарима једноставно не делује на неке којима је намењена... Неки од нас су имуни на сваку врсту пропаганде (ЦИА, Русија, домаћа пропагандистичка стока и тако то...)


Oskar se ne može kupiti, a to što ste počeli da ga napadete kad je počeo da zastupa pravo Ukrajinaca na suverenitet i teritoriju, više govori nešto o vašoj maloj grupici virtuelnih kvazi aktivista nego o Oskaru.

No, postavljaj ti tvoje čaršafe i mine... to ti je zagarantovano pravo...
apostata apostata 21:12 13.05.2014

Re: Protokoli sionskih mudraca

Goran Vučković

Bio pa prestao - posle rata potkazivao komuniste (ali to verovatno znaš).

Ja mislim da ipak nije .., a tako govore o njemu i engleske obavještajne službe.

A kada je riječ o potkazivanju, tu treba napomenuti da je denuncirao jednu vrstu komunista - one koji su simpatisali SSSR.

Što se tiče njegovog trockizma - priznajem da sam pretjerao sa onim "vatreni" .., mada opet nepobitna je činjenica da je Orvel u Španiji ratovao u jedinicama incestuoznog (u teorijskom smislu) buharinsko-trockističkog POUM-a, te da je kasnije (1938.) postao član ILP-a i to nekako baš u vrijeme kada su u nju masovno pristupale razne trockističke grupe.

U suštini najpravilnije bi bilo reći da je Orvela sa trockistima povezivala i žestoka kritika SSSR-a, kao i metod, koji je on u velikoj mjeri nesumnjivo od njih preuzeo.
Nego kad pomenu životinjsku farmu, imala je ona, kažu, i predgovor. Za ljubitelje četnika i partizana - pominju se Tito i Draža

E ovo nisam znao.
Goran Vučković Goran Vučković 21:35 13.05.2014

Re: Protokoli sionskih mudraca

E ovo nisam znao.

Predgovor je objavljen tek čini mi se 70-tih godina prošlog veka (ili tako nešto) - čisto kao dokaz teze koja je u njemu.

Inače naravno predratni Orvel je socijalista do sdrži - čitao si računam "Kataloniji u čast" i "Niko i ništa u Parizu i Londonu" - ali posle iskustva u Kataloniji i iskustva sa britanskim staljinistima koji su u pola rečenice od pacifista postali zagovornici rata sa Hitlerom kada je sa radija došla informacija o početku "Barbarose", izgleda da se ponešto polupalo.

tasadebeli tasadebeli 01:05 14.05.2014

Re: Protokoli Sionskih mudraca

oskar-z-wild

Ti prvi na ovom blogu okrivljuješ nekog da "zadobijen u detinjsvu ili ranoj mladost"! Koji je to bulšit?


А како то да ти, тако паметан свезнајући просветитељ српске стоке на блогу, не препознајеш иронију? Онај смајли иза те моје реченице упућене Блоговом колцу ти ништа не значи?

И када си већ поменуо булшит, да ли си читао есеј Харија Франкфурта "О просеравању" (On Bullshit)? (ЛИНК)

Преведен је и на српски пре неколико година... Каже преводилац да се двоумио да ли да да наслов О млаћењу празне сламе, али је ипак остао при варијанти О просеравању... Боље погађа у мету...

Прочитај ако ниси до сада... Користиће ти...


Onda spominješ u jednom paragrafu Ohranu, tajni PROGRAM jevreskog naroda - koji je tada već prošao kroz više vekova PROGROMA u nekim delovima istočne Evrope, onda tvoj tekst spominje Morisa Žolija, Monteskeja, Makijavelija, itd itd.


Охрану и Протоколе сионских мудраца је споменуо Блогов колац. А ја јесам споменуо Жолија и Разговоре у паклу између Макијавелија и Монтескјеа јер је Блогов колац написао да су као основа за Протоколе сионских мудраца искоришћени "дијалози из једног француског књижевног дела". А то јесте дело Мориса Жолија, Разговори у паклу између Макијавелија и Монтескјеа.

Ниси баш пажљиво читао? Или имаш проблем са разумевањем прочитаног? Или и ту намерно обрћеш тезе као и увек?


Pogledaj svoj prethodni prilog sve sa besmislenim klipovima, koji je uzgred rečeno dobio 7 preporuka od raznoraznih botova i ponekih naivnih prolaznika:



Боли, а? Тих 7 препорука?

Шта да ти кажем... Тешко је, али треба бити достојанствен и у таквој ситуацији...

Будимо људи иако смо Оскари!

Oskar se ne može kupiti,


Пази кад ти ово верујем... Што би се куповало оно што је бесплатно...


nisi uspeo da napraviš svoju sintezu. Nije lako priznajem, ali tu sam da pomognem.




Па... Овај... Фала ти, али немам апетита...

(Реци ми онако искрено, као друг другу, шта те је највише погодило у том мом "цичању"?

Јел' то што тврдим да упорно изврћеш тезе на свим овим блоговима на којима се јављаш?

Е па, изврћеш, изврћеш... Немој да се фолирамо сада...)


Šta da kažem tasodebeli, ali taj koji te je krstio u startu te zjbo.


"Оскаре, удави га! Оскаре, удави га!"

Чујеш ли их како ти скандирају? Све наде су сада положене у тебе и у твоје способности...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 01:18 14.05.2014

Re: Protokoli sionskih mudraca

Goran Vučković
E ovo nisam znao.

Predgovor je objavljen tek čini mi se 70-tih godina prošlog veka (ili tako nešto) - čisto kao dokaz teze koja je u njemu.

Inače naravno predratni Orvel je socijalista do sdrži - čitao si računam "Kataloniji u čast" i "Niko i ništa u Parizu i Londonu" - ali posle iskustva u Kataloniji i iskustva sa britanskim staljinistima koji su u pola rečenice od pacifista postali zagovornici rata sa Hitlerom kada je sa radija došla informacija o početku "Barbarose", izgleda da se ponešto polupalo.



orvel je i umro kao "socijalista do srži" to što je bio zgađen "drugom Engleskom" je nešto što sa tim nema veze.

i da, ta priča o potkazivanju...nije to baš bilo tako, mislim da smo pre par godina diskutovali o tome ovde na blogu, tako da me mrzi me da se ponavljam (a mislim da je indirektni povod bio upravo taj predgovor za "Životinjsku farmu" )
Goran Vučković Goran Vučković 07:23 14.05.2014

Re: Protokoli sionskih mudraca

mislim da smo pre par godina diskutovali o tome ovde na blogu

Estragone, nemoj me sad mučiti, proveo sam noć u jarku
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:08 14.05.2014

Re: Protokoli sionskih mudraca

apostata

kako anglojezične rase u suštini nisu bolje od drugih i da totalitarizam, ako se protiv njega ne bori, može pobijediti bilo gdje.

Orwell G. The Collected Essays, Journalism and Letters of George Orwell. Vol. IV. New York. 1968. P.502.



hvala, Apostata, na doktorskim rezovima. hej, pazi koliko je meni idiotski već, samo po sebi, kada se nekome mora naglas objašnjavati da njegova rasa nije superiorna?! još otužniji su ovi naši siroma' slaveni, koji se angloamerikanizirani i sami osećaju superiornije od, ne daj bože, svojih sunarodnika... u pravu je ovaj kagebe kada udara po tome, mada ne sumnjam i da karakter njegovih (kgb-ovih) namera nosi pečat nastranosti.
Biljana 77 Biljana 77 09:09 14.05.2014

Protokoli blogovskih mudraca

Kakva je Amerika za građane Sirije, za građane Iraka, Srbije...a kakva je Rusija za te građane?

Imaju li Iračani kakve štete od Putinove "diktature", i imaju li kakve koristi od Obamine "demokratije"?
Ili im se ta demokratija o glavu lupa?


Saglasna potpuno. Samo ima i Rusije svoje interesne sfere i žarišta nestabilnosti koja konstantno podgreva u svom najbližem okruženju.

Što se tiče građana Srbije, samo ne volim priču o nekakvom ruskom "srboljublju". Mislim da tako nešto ne postoji. I da smo imali velike štete u prošlosti jer smo imali neka očekivanja u vezi toga. Kao i uvek uostalom kad smo se okretali samo na jednu stranu. I ovdašnje padanje u nesvest na Putina mi je potpuno infantilno, jer da je nama Putin, kukali bismo na dikataturu od jutra do sutra. Što će reći, sve je stvar perspektive.

shkval shkval 10:45 14.05.2014

Re: Protokoli blogovskih mudraca

Biljana 77
Kakva je Amerika za građane Sirije, za građane Iraka, Srbije...a kakva je Rusija za te građane?

Imaju li Iračani kakve štete od Putinove "diktature", i imaju li kakve koristi od Obamine "demokratije"?
Ili im se ta demokratija o glavu lupa?


Saglasna potpuno. Samo ima i Rusije svoje interesne sfere i žarišta nestabilnosti koja konstantno podgreva u svom najbližem okruženju.

Što se tiče građana Srbije, samo ne volim priču o nekakvom ruskom "srboljublju". Mislim da tako nešto ne postoji. I da smo imali velike štete u prošlosti jer smo imali neka očekivanja u vezi toga. Kao i uvek uostalom kad smo se okretali samo na jednu stranu. I ovdašnje padanje u nesvest na Putina mi je potpuno infantilno, jer da je nama Putin, kukali bismo na dikataturu od jutra do sutra. Što će reći, sve je stvar perspektive.


gde rusija podgreva nestabilnost u svom najblizem okruzenju, konkretno?

to da bi u srbiji kukali, verovatno, samo, u rusiji uglavnom ne kukaju na putina, naprotiv...

dobro, kuka bagra poput kasparova i one gnjide pustene iz zatvora nedavno, hodorkovskog
Biljana 77 Biljana 77 11:03 14.05.2014

Re: Protokoli blogovskih mudraca

gde rusija podgreva nestabilnost u svom najblizem okruzenju, konkretno?

Abhazija. Južna Osetija. Nagorno-Karabah. Pridnjestrovlje.

to da bi u srbiji kukali, verovatno, samo, u rusiji uglavnom ne kukaju na putina, naprotiv.

Svako prema svom guberu. I poimanju slobode, ljudskih prava i sl. Od 2001. ubijeno je četvoro novinara samo u jednoj redakciji (Novaja Gazeta). Bagra i gnjide sigurno.
shkval shkval 11:21 14.05.2014

Re: Protokoli blogovskih mudraca

Biljana 77
gde rusija podgreva nestabilnost u svom najblizem okruzenju, konkretno?

Abhazija. Južna Osetija. Nagorno-Karabah. Pridnjestrovlje.

to da bi u srbiji kukali, verovatno, samo, u rusiji uglavnom ne kukaju na putina, naprotiv.

Svako prema svom guberu. I poimanju slobode, ljudskih prava i sl. Od 2001. ubijeno je četvoro novinara samo u jednoj redakciji (Novaja Gazeta). Bagra i gnjide sigurno.


za abhaziju i juznu osetiju obratiti se budali koja zvace kravatu...

sta su rusi podgrevali u nagorno-karabahu i pridnjestrovlju?
pridnjestrovlje je bilo mirno sve ovo vreme dok zapad nije zapalio ukrajinu..

a o ljudskim pravima i ostalim izlizanim temama ne bih trosio reci, posto je to obicna zamka za zvekane, na zalost...
Biljana 77 Biljana 77 11:40 14.05.2014

Re: Protokoli blogovskih mudraca

pridnjestrovlje je bilo mirno sve ovo vreme dok zapad nije zapalio ukrajinu..

Da, mirno i fino. Kao na Kosovu, npr. U Pridnjestrovlju je sukoba već bilo, pre dvadeset godina. Rusija tamo drži svoje oružane snage odtad iako je potpisala da će ih povući. No ko bi se zanarao činjenicama. O ruskom uticaju na dešavanja u pomenutim "državama" dovoljno je reći da je neke od njih priznala, tako da na priču o teritorijalnom integritetu, nepovredivosti granica, dvostrukim aršinima i licemerju zapadnih država i ostalim izlizanim temama ne bih trošila reci, pošto je to obična zamka za zvekane, na žalost...
oskar-z-wild oskar-z-wild 11:51 14.05.2014

Re: Protokoli Sionskih mudraca


Šta da kažem tasodebeli, ali taj koji te je krstio u startu te zjbo.

"Оскаре, удави га! Оскаре, удави га!"

Чујеш ли их како ти скандирају? Све наде су сада положене у тебе и у твоје способности...


Јел' то што тврдим да упорно изврћеш тезе на свим овим блоговима на којима се јављаш?


Koliko vidim koliko god ja izvrćo vraćamo se na isto:

Protokoli Sionskih mudraca.
shkval shkval 11:55 14.05.2014

Re: Protokoli blogovskih mudraca

sukoba je bilo, pa je primirje nastalo zbog ruske vojske tamo.. stanje "zamrznutog konflikta"... taj konflikt nisu izazvali rusi

imas li kakav dokaz da se tamo desavaju progoni ljudi, vadjena organa i slicno kao na kosovu od kada je uspostavljeno primirje?

ma da, to su ti cinjenice kao i ove budalastine da rusija podgreva konflikt u svom neposrednom okruzenju... obicna budalastina

zapad je prvi poceo sa sranjima oko teritorjalnog integriteta..
isti taj zapad je izazvao konflikt u gruziji, kao i ovaj u ukrajini, pa sta onda da ocekujes, da se rusi kad ih uvuku u te prljave igre strogo drze pravila?

nije tesko skapirati, ako se hoce, no kanda se nece zbog amova, pa ja ne bih dalje gubio vreme da crtam cica glisu...

oskar-z-wild oskar-z-wild 12:10 14.05.2014

Re: Protokoli blogovskih mudraca

Biljana 77 Biljana 77 12:25 14.05.2014

Re: Protokoli blogovskih mudraca

imas li kakav dokaz da se tamo desavaju progoni ljudi, vadjena organa i slicno kao na kosovu od kada je uspostavljeno primirje

Nema potreba za bukvalizacijom. Poređenje je bilo na nivou postojanja države sa svim njenim elementima koju matična država ne prizanje. I u kojoj su npr. zatvorili sve škole u kojima se učilo na maternjem jeziku pisanom latinicom. Sad se od strane države finansiraju samo u kojima se piše ćirilicom. To sigurno zvuči benigno naspram ovoga što si ti naveo, ali ima veoma dalekosežne posledice.

sukoba je bilo, pa je primirje nastalo zbog ruske vojske tamo..

Ne, primirje je nastalo zato što moldavska vojska bila preslaba da spreči secesiju, a Rusi nisu imali interesa da ulaze u konflikt sa svetom i da šalju još vojske (na teritoriju tada već nezavisne države Moldavije!) zarad teritorije koja je i tako već bila pod njihovim neformalnim, ali potpunim uticajem.

Ja sam napisala nestabilnost, ti si napisao konflikt.

Dalje se ne bih upuštala pošto baratamo pojmovima zli zapad i naivna i predobra rusija koju uvlače u prljave igre. Još će da mi ih bude žao.
shkval shkval 12:45 14.05.2014

Re: Protokoli blogovskih mudraca

Biljana 77
imas li kakav dokaz da se tamo desavaju progoni ljudi, vadjena organa i slicno kao na kosovu od kada je uspostavljeno primirje

Nema potreba za bukvalizacijom. Poređenje je bilo na nivou postojanja države sa svim njenim elementima koju matična država ne prizanje. I u kojoj su npr. zatvorili sve škole u kojima se učilo na maternjem jeziku pisanom latinicom. Sad se od strane države finansiraju samo u kojima se piše ćirilicom. To sigurno zvuči benigno naspram ovoga što si ti naveo, ali ima veoma dalekosežne posledice.

sukoba je bilo, pa je primirje nastalo zbog ruske vojske tamo..

Ne, primirje je nastalo zato što moldavska vojska bila preslaba da spreči secesiju, a Rusi nisu imali interesa da ulaze u konflikt sa svetom i da šalju još vojske (na teritoriju tada već nezavisne države Moldavije!) zarad teritorije koja je i tako već bila pod njihovim neformalnim, ali potpunim uticajem.

Ja sam napisala nestabilnost, ti si napisao konflikt.

Dalje se ne bih upuštala pošto baratamo pojmovima zli zapad i naivna i predobra rusija koju uvlače u prljave igre. Još će da mi ih bude žao.


па ако погледамо мало раније, било је овако:
1989. на власт долази Frontul Popular din Moldova, ултранационалисти, много антируски оријентисани... они одлучују да избаце руски као званични језик и да се пребаце на латиницу (веома далекосежне последице, зар не?) и гурају румунски утицај што је више могуће... онда су руси и гагаузини кренули да се буне, па су рецимо биле слике где демонстранти туку руске посланике док полиција не реагује...
па како су ту молдавци кренули да сеју, добро су и прошли...

ја нисам баратао појмовима да је русија наивна и предобра (да се "запад" понаша као зао имамо на жалост много доказа), али су у све ове конфликте које си ти поменула углавном увучени - у грузији и украјини поготово, и то их је запад увукао, тај што пази на своје грађане... на њихову срећу, нису наивни, а и имали су доста времена да науче како запад шири демократију...

oskar-z-wild oskar-z-wild 16:09 14.05.2014

Re: Protokoli sionskih mudraca

hvala, Apostata, na doktorskim rezovima. hej, pazi koliko je meni idiotski već, samo po sebi, kada se nekome mora naglas objašnjavati da njegova rasa nije superiorna?! još otužniji su ovi naši siroma' slaveni, koji se angloamerikanizirani i sami osećaju superiornije od, ne daj bože, svojih sunarodnika... u pravu je ovaj kagebe kada udara po tome, mada ne sumnjam i da karakter njegovih (kgb-ovih) namera nosi pečat nastranosti.


Da Apostata je tata, no ostalo je konvolutirano.
oskar-z-wild oskar-z-wild 16:14 14.05.2014

Re: Protokoli Sionskih mudraca

(Реци ми онако искрено, као друг другу, шта те је највише погодило у том мом "цичању"?


Неподношљива лакоћа твог постојања.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:37 14.05.2014

Re: Protokoli blogovskih mudraca


Samo ima i Rusije svoje interesne sfere i žarišta nestabilnosti koja konstantno podgreva u svom najbližem okruženju....Abhazija. Južna Osetija. Nagorno-Karabah. Pridnjestrovlje.


Ma neeee, Rusija je majčina dušica

Ima, naravno da ima interese i van Rusije i da ih štiti i brani.
A ovo što si pomenula je stvarno mnogo različito od onoga što rade Ameri.
Nije Ruisja inicirala ni Južnu Osetiju, ni Pridnjestrovlje da se otcepljuju od država kojima su pripadali.
Sami su to učinili, i to učlinili su to u vreme kad Rusija baš i nije bila u prilici da podstiče ili podržava takve aktivnosti.
Početak devedesetih, Jeljcin na vlasti a Rusija u jadu i bedi.
A to što ih sad priznaje, pa u interesu joj je da ih priznaje. Malo mnogo je očekivati da Rusija radi protiv svoga interesa, a nepriznavanje bi bilo direktno protiv njenog interesa.

Ne bi meni smetalo kada bi Ameri samo priznali Kosvo, smetaju mi američke bombe, ruskih bombi nema u Moldaviji.
Ne bi mi smetalo kada bi Ameri priznali neku novu vlast u Iraku, ali smeta mi izmišljanje razloga za bombe po Iraku.
To Rusija ipak ne radi.
I ovdašnje padanje u nesvest na Putina mi je potpuno infantilno

Ma mislim da je to prenaduvana stvar, nemam osećaj da je mnogo onih koji se kunu u majku Rusiju.
apostata apostata 21:20 14.05.2014

Re: Protokoli sionskih mudraca

oskar-z-wild

Da Apostata je tata, no ostalo je konvolutirano.

Jel' ovo "konvolutirano" od konvulcije u medicinskom ili nekom drugom smislu?
oskar-z-wild oskar-z-wild 22:20 14.05.2014

Re: Protokoli sionskih mudraca

apostata
oskar-z-wild
Da Apostata je tata, no ostalo je konvolutirano.
Jel' ovo "konvolutirano" od konvulcije u medicinskom ili nekom drugom smislu?


Konvolucija je matematički operator koji od dve funkcije f i g proizvodi treću koja predstavlja količinu preklapanja između funkcije ....

(f * g )(x) = int_{mathbf{R}^d} f(y)g(x-y),dy = int_{mathbf{R}^d} f(x-y)g(y),dy,

Drugim rečima suviše nejasno za diskusiju, ne odnosi se na tebe.

BTW Avatar ti je supercool.
Biljana 77 Biljana 77 10:23 15.05.2014

Re: Protokoli blogovskih mudraca

Ne bi meni smetalo kada bi Ameri samo priznali Kosvo, smetaju mi američke bombe, ruskih bombi nema u Moldaviji.
Ne bi mi smetalo kada bi Ameri priznali neku novu vlast u Iraku, ali smeta mi izmišljanje razloga za bombe po Iraku.
To Rusija ipak ne radi.

Jasno.

A za Putina, ne znam... Mnogo puta sam čula, čak i od ljudi koje ne smatram ni glupim, ni detinjastim - E.. da je nama Putin... Kao da bi Putin mogao biti to što jeste u Srbiji, iz Srbije (ili bilo koje druge države koja nije Rusija).
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:17 15.05.2014

Re: Protokoli blogovskih mudraca

E.. da je nama Putin... Kao da bi Putin mogao biti to što jeste u Srbiji, iz Srbije (ili bilo koje druge države koja nije Rusija).


E da je nama nafte i gasa, lako bismo ua Putina
shkval shkval 13:39 15.05.2014

Re: Protokoli blogovskih mudraca

hoochie coochie man
E.. da je nama Putin... Kao da bi Putin mogao biti to što jeste u Srbiji, iz Srbije (ili bilo koje druge države koja nije Rusija).


E da je nama nafte i gasa, lako bismo ua Putina


tek bi nas onda izrokali, uz freehand-ovu argumentaciju "sta ce nasa nafta/gas tu ispod vase njive?"
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:01 15.05.2014

Re: Protokoli blogovskih mudraca

tek bi nas onda izrokali

Izrokali ni oni i Ruiju, ali ima tu jedan zajeb, ko ima nafte i gasa ima i RS 26 (ruske rakete)
hajkula1 hajkula1 14:16 15.05.2014

Re: Protokoli blogovskih mudraca

Biljana 77
pridnjestrovlje je bilo mirno sve ovo vreme dok zapad nije zapalio ukrajinu..

Da, mirno i fino. Kao na Kosovu, npr. U Pridnjestrovlju je sukoba već bilo, pre dvadeset godina. Rusija tamo drži svoje oružane snage odtad iako je potpisala da će ih povući. No ko bi se zanarao činjenicama. O ruskom uticaju na dešavanja u pomenutim "državama" dovoljno je reći da je neke od njih priznala, tako da na priču o teritorijalnom integritetu, nepovredivosti granica, dvostrukim aršinima i licemerju zapadnih država i ostalim izlizanim temama ne bih trošila reci, pošto je to obična zamka za zvekane, na žalost...



Potpisani su sporazumi, tipa, da se NATO neće širiti na teritorijama bivšeg Sovjetskog Saveza; o ravnopravnosti... I sve je to poštovano?! O širenju NATO se vidi a ne znam koliko se čulo o pravima Rusa van Rusije? Kao da je bilo takmičenje ko će više da ih ponižava, vređa i maltretira. U tranziciji, prvi su Rusi bili pri dobijanju otkaza a o pravima kakva imaju manjine u Srbiji, mogu da sanjaju. Da li se sećaš reakcija na stradanja Rusa od terorista?

I Teksas je hteo da se odvoji, Ameri su to fino rešili. A Foklandi? Neću da pominjem Bliski istok, Severnu Afriku, Južnu Ameriku... I što bih, kao da nam je to nepoznato?
Ameri imaju ekskluzivno pravo da svoj inters brane po celom svetu?
Ubada u oči koliko je nepristrasno prosuđivanje.

Zapadnjaci su nas nekoliko puta bombardovali, Rusi nisu.

Ukrajinaca mi je žao. EU ih tolike i takve - neće. Njima zbog vlasti kakvu imaju i kakvu su imali (korumpirana i tajkunizovana slično kao kod nas), nigde neće biti bolje.

Posle izjave čija su bogatstva Sibira, još uvek nije jasno?
shkval shkval 14:17 15.05.2014

Re: Protokoli blogovskih mudraca

hoochie coochie man
tek bi nas onda izrokali

Izrokali ni oni i Ruiju, ali ima tu jedan zajeb, ko ima nafte i gasa ima i RS 26 (ruske rakete)

ено гадафи није имао, а зајебао се кретен па држао све паре на западу - па су га разапели и растурили државу а о парама силним нико више ни мукајет... тако то иде са западом који пази на своје грађане... не ваља сва јаја у истој корпи држати...

а има тих ракета тамо тушта и тма, злу не требале... мени је VA-111 много занимљива ствар, невезано за војску, него принцип рада...
shkval shkval 14:18 15.05.2014

Re: Protokoli blogovskih mudraca

дупло
G.Cross G.Cross 07:59 12.05.2014

Drugi, pa sta bude



Edit: Dobro Treci
expolicajac expolicajac 10:06 12.05.2014

Zato nam trebaju Alselone i Maksa

Biće pojedinaca koji će uvideti šta se događa. Njih ćemo učiniti bespomoćnim, izložićemo ih podsmehu.

vera.nolan2 vera.nolan2 10:10 12.05.2014

Tajne službe u funkciji totalitarizma ?

Srđane,Srđane...opasno si napravio asocijaciju na Protokole ! Nadam se iskreno da niko nije u sumnji da su podmetnuti jevrejstvu....ali isto tako,uputne su i asocijacije da se savremeni(posebno putem medija i uglavniom zatupljujuće lošeg obrazovanja)svet,ponekad u prepoznatljivoj metodologiji istih, oblikuje.

Informacije tajnih službi,od sveta i veka su u službi da se stekne prednost nad neprijateljem.U 21.veku mi se čini da je sve u službi internacionalnog kapitala i moći i da će ljudsko društvo mukotrpno hodati do daleke,nadam se izvesne bolje budućnosti.

Ako se ,ovde aludira da je CIA u službi,sada-svetskog kapitalističkog "demokratskog totalitarizma" i ulozi svetskog policajca ,možda je i ovaj citat falsifikovan i poturen osnivaču CIA !? Mi odavno ,ama baš ni u jednu društveno političku,pa i istorijsku informaciju ne možemo biti sigurni da je i koliko tačna !
Kroz istoriju ideja i znanja,provlači se jedan opasan fond upotrebnih teorija i ideja(znanja!!!) za Vladavinu,sticanje i održanje Moći.

Evo primera ,da nije bilo Američke tajne službe,potom CIE,svet bi zastrašujuće bio gori! Naime 1944,praćen i tipovan da se ubije V.Hajzenberg,nemački nobelovac ,fizičar,rukovodilac nemačkog nuklearnog programa,pošteđen je, procenjeno je da Nemci nisu dovoljno napredovali,a tvrdi se i da je radio na usporavnju projekta.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:28 14.05.2014

Re: Tajne službe u funkciji totalitarizma ?

vera.nolan2

Informacije tajnih službi, od sveta i veka su u službi da se stekne prednost nad neprijateljem. U 21.veku mi se čini da je sve u službi internacionalnog kapitala i moći i da će ljudsko društvo mukotrpno hodati do daleke, nadam se, izvesne bolje budućnosti.

Ako se ovde aludira da je CIA u službi, sada-svetskog kapitalističkog "demokratskog totalitarizma" i ulozi svetskog policajca, možda je i ovaj citat falsifikovan i poturen osnivaču CIA !? Mi odavno, ama baš ni u jednu društveno političku, pa i istorijsku informaciju ne možemo biti sigurni da je i koliko tačna!
Kroz istoriju ideja i znanja, provlači se jedan opasan fond upotrebnih teorija i ideja (znanja!!!) za Vladavinu, sticanje i održanje Moći.



Draga Vera i dragi Njujorče , sigurno je da su se digle Stare Nemani jedna na drugu. ne treba zaboraviti da je Putin u momentu pada Berlinskog Zida bio direktor kancelarije u Istočnom Berlinu, dakle čovek duboko posvećen u ovom ideološkom sukobu Zapada sa Istokom. ne zaboravi da mu je nedavno i Snouden prebegao, sa svežim informacijama... u svakom slučaju, Zapad je u dubokoj krizi - ideja demokratije je postala platforma za bogaćenje malih i konzervativnih elita. demokratija nije donela globalno poboljšanje uslova života, već haos i pljačku (nesrećna Srbija je samo jedan od mnogih izigranih klijenata na podužoj listi). s druge strane, Istok se razvija ekonomski i bez demokratije. Zapadna moć slabi. to stanje se može izmeniti samo na dva načina - izveštačenim "sukobom civilizacija" (baziranim na hotimičnim i svesnim zloupotrebama ideologija sukoba radi, nalik ovome što gledamo u Ukrajini, za mnogo prizemnije ciljeve - izvlačenje maksimalne ekonomske dobiti, ponovo za male i konzervativne elitne grupe), ili zaista povlačenje SAD (i CIA-e) iz sedla svetskog kauboja, okretanje Amerike k sebi i unutrašnjim problemima, dok na međunarodnoj sceni igra izbalansiranu ulogu savetnika i pokretača ključnih akcija koje se tiču sveopšte dobiti - recimo, zagađenje planete, topljenje polova, strahovita nevremena. karakter te uloge je u svojim osnovama socialist, a ne imperial - kada se u xxi veku polako pojavljuju igrači koji mogu da pariraju Američkom Idealu savršenog društva u kojem samo Amerika prosperira (i to njen minorni deo); te skladno, takvi igrači sve više nose simpatije većeg i potlačenog (ekonomski) dela planete.
oskar-z-wild oskar-z-wild 15:39 14.05.2014

Re: Tajne službe u funkciji totalitarizma ?

Srđan Fuchs
vera.nolan2
Informacije tajnih službi, od sveta i veka su u službi da se stekne prednost nad neprijateljem. U 21.veku mi se čini da je sve u službi internacionalnog kapitala i moći i da će ljudsko društvo mukotrpno hodati do daleke, nadam se, izvesne bolje budućnosti.Ako se ovde aludira da je CIA u službi, sada-svetskog kapitalističkog "demokratskog totalitarizma" i ulozi svetskog policajca, možda je i ovaj citat falsifikovan i poturen osnivaču CIA !? Mi odavno, ama baš ni u jednu društveno političku, pa i istorijsku informaciju ne možemo biti sigurni da je i koliko tačna!Kroz istoriju ideja i znanja, provlači se jedan opasan fond upotrebnih teorija i ideja (znanja!!!) za Vladavinu, sticanje i održanje Moći.
Draga Vera i dragi Njujorče , sigurno je da su se digle Stare Nemani jedna na drugu. ne treba zaboraviti da je Putin u momentu pada Berlinskog Zida bio direktor kancelarije u Istočnom Berlinom, dakle čovek duboko posvećen u ovom ideološkom sukobu Zapada sa Istokom. ne zaboravi da mu je nedavno i Snouden prebegao, sa svežim informacijama... u svakom slučaju, Zapad je u dubokoj krizi - ideja demokratije je postala platforma za bogaćenje malih i konzervativnih elita. demokratija nije donela globalno poboljšanje uslova života, već haos i pljačku (nesrećna Srbija je samo jedan od mnogih izigranih klijenata na podužoj listi). s druge strane, Istok se razvija ekonomski i bez demokratije. Zapadna moć slabi. to stanje se može izmeniti samo na dva načina - izveštačenim "sukobom civilizacija" (baziranim na hotimičnim i svesnim zloupotrebama ideologija sukoba radi, nalik ovome što gledamo u Ukrajini, za mnogo prizemnije ciljeve - izvlačenje maksimalne ekonomske dobiti, ponovo za male i konzervativne elitne grupe), ili zaista povlačenje SAD (i CIA-e) iz sedla svetskog kauboja, okretanje Amerike k sebi i unutrašnjim problemima, dok na međunarodnoj sceni igra izbalansiranu ulogu savetnika i pokretača ključnih akcija koje se tiče sveopšte dobiti - recimo, zagađenje planete, topljenje polova, strahovita nevremena. karakter te uloge je u svojim osnovama socialist, a ne imperial - kada se u xxi veku polako pojavljuju igrači koji mogu da pariraju Američkom Idealu savršenog društva u kojem samo Amerika prosperira (i to njen minorni deo); te skladno, takvi igrači sve više nose simpatije većeg i potlačenog (ekonomski) dela planete.


Absolutely nice! But impossible! Not-after-He-stole-Crimea-right-under-our noses! He will pay for that, I promise you! In the mean time BE CALM AND BE EUROPEAN.

Why European? It's the best of all worlds on offer. All those extremes which you described above are not really relevant in the EU. Come to London or Paris my friend and you will see how empowered and prosperous almost everyone is (of course relative to the rest of the world), including the tired and sick of the world. The extremes which are being described here i.e. Fascists vs Goodies do not really exist except in someone's ideologically driven minds, poor ideologies in fact. Do you know that billions are underfed in the world?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:22 15.05.2014

Re: Tajne službe u funkciji totalitarizma ?

Londra i Parizija, braćela, jer imamo svoj, jurepajanski indentneitet , ali Ameri su daleko, daleko od naše multikulti... oko Krimeje, razbiram da su tamo učinjene razne povesne nepravde (sam USSR napravio, pod ukrajinskim liderom, prošlo bractvo i jedinstvo, i Rusi došli po svoje?)... ono što je sigurno, jeste da nastaje nova nestabilnost u međunarodnim odnosima, jer svako ko stekne malo snage može da menja odnose? Katalunja, deo Španije, koliko je star taj spor, i nisu hispanizirani već oćedu svoje? Baskija, Škotska?
vera.nolan2 vera.nolan2 10:29 12.05.2014

za čije ,stvarne interese?

npr, firma Akademi, poznatija pod starim imenom Blekvoter (Blackwater),(već je o njima bila opsežna polemika na strongmen blogu) i od koga angažovana u redovima ukrajinske vojske i policije u operaciji protiv proruskih aktivista?
To je firma za obezbeđenje, kojoj je američka vojska uskratila ugovor u Iraku posle jedne pucnjave na civile 2007. godine, piše nemački list.
hajkula1 hajkula1 13:25 12.05.2014

Re: za čije ,stvarne interese?

vera.nolan2
npr, firma Akademi, poznatija pod starim imenom Blekvoter (Blackwater),(već je o njima bila opsežna polemika na strongmen blogu) i od koga angažovana u redovima ukrajinske vojske i policije u operaciji protiv proruskih aktivista?
To je firma za obezbeđenje, kojoj je američka vojska uskratila ugovor u Iraku posle jedne pucnjave na civile 2007. godine, piše nemački list.


Citiraj izvor, mislim, jedan nemački list.

Ta firma za obezbeđenje do danas, je (inače više od jednom) promenila ime. Američka vojska uskratila im ugovor posle jedne pucnjave na civile... E, Vera, oni su se onda postideli mnogo i jedan po jedan napustili Irak...
vera.nolan2 vera.nolan2 18:05 12.05.2014

Re: za čije ,stvarne interese?

Američka vojska uskratila im ugovor posle jedne pucnjave na civile... E,.... oni su se onda postideli mnogo i jedan po jedan napustili Irak...


E,hajkula,da stida imaju....samo bankovni računi i money,money...money, cash, currency,dibs,...

...a ono(Citiraj izvor, mislim, jedan nemački list.)samo sam kopirala celu rečenicu,sa tim "nemački list"...i to ,da mi domaćin ne zameri,da citat nije,iz jednog našeg petparačkog lista, koji sam prošli put u blogu mu citirala...a neće valjda nemački list lagati nešto za američku kompaniju(hoću reći,nije ih CIA poslala tamo,a ranije ,ponegde možda i jeste,tajno...
hajkula1 hajkula1 23:39 12.05.2014

Re: za čije ,stvarne interese?

vera.nolan2
Američka vojska uskratila im ugovor posle jedne pucnjave na civile... E,.... oni su se onda postideli mnogo i jedan po jedan napustili Irak...


E,hajkula,da stida imaju....samo bankovni računi i money,money...money, cash, currency,dibs,...

...a ono(Citiraj izvor, mislim, jedan nemački list.)samo sam kopirala celu rečenicu,sa tim "nemački list"...i to ,da mi domaćin ne zameri,da citat nije,iz jednog našeg petparačkog lista, koji sam prošli put u blogu mu citirala...a neće valjda nemački list lagati nešto za američku kompaniju(hoću reći,nije ih CIA poslala tamo,a ranije ,ponegde možda i jeste,tajno...



Ma o.k. htela sam nešto više da pogledam.
I oni su imali kampanju protiv Nemaca, ne jednom.

Što se Nemačke tiče, kako god ali ipak se nađe neko ko progovori iskreno.
oskar-z-wild oskar-z-wild 11:03 12.05.2014

Catch up with the 21st century

Trenutni lider i glavni operativac globalne oligarhije i kapitala je gospodin Vladimir V. Putin.

Mirno spavajte narode jer on je NAŠ tj. Slavjanin, levičar, kapitalista, Evropejac, Azijata - kako god vam zatreba.


Zašto Putin? Jer je trenutno najgenijalniji naslednik Makijavelija na planeti.
expolicajac expolicajac 11:12 12.05.2014

Re: Catch up with the 21st century

oskar-z-wild
Trenutni lider i glavni operativac globalne oligarhije i kapitala je gospodin Vladimir V. Putin.

Mirno spavajte narode jer on je NAŠ tj. Slavjanin, levičar, kapitalista, Evropejac, Azijata - kako god vam zatreba.


Zašto Putin? Jer je trenutno najgenijalniji naslednik Makijavelija na planeti.

Dobrice ti li si.
oskar-z-wild oskar-z-wild 11:15 12.05.2014

Re: Catch up with the 21st century

expolicajac
oskar-z-wild
Trenutni lider i glavni operativac globalne oligarhije i kapitala je gospodin Vladimir V. Putin.

Mirno spavajte narode jer on je NAŠ tj. Slavjanin, levičar, kapitalista, Evropejac, Azijata - kako god vam zatreba.


Zašto Putin? Jer je trenutno najgenijalniji naslednik Makijavelija na planeti.

Dobrice ti li si.


A da zaboravio sam. On je i PRAVOSLAVAC. Krsti se i veruje u Isusa Hrista Boga Svedržitelja.

hajkula1 hajkula1 13:15 12.05.2014

...



Bla, bla, bla...
oskar-z-wild oskar-z-wild 16:48 12.05.2014

Re: ...

Како се на српском зову интернет кроулери - internet crawlers? Пузачи, пузавице, ...?
Sepulturero Sepulturero 17:40 12.05.2014

Извињавам се, много се извињавам...

...јер не видим шта у овом цитату није тачно.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:42 12.05.2014

Re: Извињавам се, много се извињавам...

Sepulturero
...јер не видим шта у овом цитату није тачно.


pa ono što skoro sasvim sigurno nije tačno je da je izvesni Alen Foster Dals tako nešto napisao neke 1945. godine.
a da sama mašinerija danas dobrano funkcioniše po tim principima , složio bih se.
tasadebeli tasadebeli 21:24 12.05.2014

Re: Извињавам се, много се извињавам...

vrabac_u_steni
Sepulturero
...јер не видим шта у овом цитату није тачно.


pa ono što skoro sasvim sigurno nije tačno je da je izvesni Alen Foster Dals tako nešto napisao neke 1945. godine.
a da sama mašinerija danas dobrano funkcioniše po tim principima , složio bih se.






Само да ти ставим једну малу примедбу уз ову препоруку... Није он "извесни Ален Далс"...



Он је THE Allen Dulles...















Сећаш се како рекоше у оном филму: "Гледали сте Шекспира? Јулије Цезар? Брут и Касије су такође били угледни и часни људи..."
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:50 12.05.2014

Re: Извињавам се, много се извињавам...

Znam Taso ko je bio taj čova, al reko`, da sad ne okrećemo vodu na tu vodenicu, iskreno, malo mi frka - vidiš kakva se ovde ekipa skupila, još samo im Filip fali (pri tom ne mislim na Mladenovića, on je ipak benigan)


tasadebeli tasadebeli 22:42 12.05.2014

Re: Извињавам се, много се извињавам...

vrabac_u_steni

iskreno, malo mi frka - vidiš kakva se ovde ekipa skupila, još samo im Filip fali (pri tom ne mislim na Mladenovića, on je ipak benigan)







Немој тако...


Само за нашег другара Филипа!






Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:14 13.05.2014

Re: Извињавам се, много се извињавам...

Sepulturero
...јер не видим шта у овом цитату није тачно.

ja isto ne vidim da je suština netačna... kada pogledaš kako je postkomunistička srbija nagrađena od strane vrlih zapadnih saveznika. mislim, ja sam zapadnjak po kulturi ali ova slavenofobija je krajnje iracionalna i neobjašnjiva bilo kojom metodikom dostupnom racionalnom zapadnom pristupu pomne analize. mislim da se radi o prostoj i sirovoj mržnji.
oskar-z-wild oskar-z-wild 16:04 14.05.2014

Re: Извињавам се, много се извињавам...

Srđan Fuchs
Sepulturero
...јер не видим шта у овом цитату није тачно.
ja isto ne vidim da je suština netačna... kada pogledaš kako je postkomunistička srbija nagrađena od strane vrlih zapadnih saveznika. mislim, ja sam zapadnjak po kulturi ali ova slavenofobija je krajnje iracionalna i neobjašnjiva bilo kojom metodikom dostupnom racionalnom zapadnom pristupu pomne analize. mislim da se radi o prostoj i sirovoj mržnji.


Preteruješ. It is just a love and hate relationship... with Natasha and/or Vladimir.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:25 15.05.2014

Re: Извињавам се, много се извињавам...

actually, her name was Irina... зауралскаја књажња...
tasadebeli tasadebeli 21:05 12.05.2014

Ј'accuse!

Ја мислим да Срђана Фукса и ове из часописа Ламед треба да оптужимо за антисемитизам зато што шире овакве текстове по блогу!

Само нам кваре омладину!


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:07 13.05.2014

Re: Ј'accuse!

tasadebeli
Ја мислим да Срђана Фукса и ове из часописа Ламед треба да оптужимо за антисемитизам зато што шире овакве текстове по блогу!

Само нам кваре омладину!




akcenat i nije bio toliko na ovom citatu - i sam pisac uvodnika kaže implicitno da autorstvo nije izvesno, ali...

a priznajem i da sam zatečen koliko strasti problematika pobuđuje u srpskom govornom području. akcenat je više bio na knjizi fransis saunders... i odma' krenulo kačenje - cia-nidi protiv nas slavjanista...
oskar-z-wild oskar-z-wild 16:02 14.05.2014

Re: Ј'accuse!

Srđan Fuchs
tasadebeli
Ја мислим да Срђана Фукса и ове из часописа Ламед треба да оптужимо за антисемитизам зато што шире овакве текстове по блогу!Само нам кваре омладину!
akcenat i nije bio toliko na ovom citatu - i sam pisac uvodnika kaže implicitno da autorstvo nije izvesno, ali...a priznajem i da sam zatečen koliko strasti problematika pobuđuje u srpskom govornom području. akcenat je više bio na knjizi fransis saunders... i odma' krenulo kačenje - cia-nidi protiv nas slavjanista...


Ma nemoj da se praviš da nisi sionski agent provocateur! Šta ti znači ta reč "prototalitarna"? Znamo mi ko su prote i protinice.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:27 15.05.2014

Re: Ј'accuse!

еведе једно моје омиљено дело, када смо код сионских провокатора...

charlie charlie 21:45 12.05.2014

Напред Руси !

Богами када видим (на овом блогу - и не само на њему) колико (бес)корисних идиота има, закључујем да је ЦИА неке од својих циљева остварила са прилично високим процентом.
fijumau fijumau 22:18 12.05.2014

Re: Напред Руси !

@ charlie


oskar-z-wild oskar-z-wild 08:48 13.05.2014

Re: Напред Руси !




pazi koga hraniš
oskar-z-wild oskar-z-wild 16:00 14.05.2014

Re: Напред Руси !

On voli pečurke i vodku!
Хајде Чарли не буди пиле.
Колико дуго ти треба да кечапираш са школском литературом?
hajkula1 hajkula1 23:48 12.05.2014

Uliva nadu?

Ko zna šta nosi dan a šta noć...

http://www.vesti-online.com/Vesti/Svet/402995/Turska-mora-da-plati-Kipru-90-miliona-odstete


Tako da, napred Rusi

http://www.vesti-online.com/Vesti/Svet/223581/Vojna-parada-u-Moskvi-Avioni-rasterali-kisu

...
Putin je na Crvenom trgu rekao da su strogo poštovanje međunarodnih normi, poštovanje državnog suvereniteta i samostalni izbor svakog naroda garancije da se tragedija Drugog svetskog rata neće ponoviti i dodao da Rusija dosledno sprovodi politiku jačanja bezbednosti u svetu.


"Mi imamo veliko moralno pravo da principijelno i uporno štitimo naše pozicije jer je upravo naša zemlja primila glavni udarac nacizma, dočekala ga sa herojskim otporom, prošla kroz teške muke, odredila sam tok rata, uništila neprijatelja i donela oslobođenje narodima celog sveta", kazao je Putin sa tribune ispred zidina Kremlja.


Putin je dodao da odaje počast državama antihitlerovske koalicije koje su dale ogroman doprinos uništenju zajedničkog, žestokog neprijatelja.


"Svi imamo obavezu da se sećamo zašto je počeo rat i da analiziramo pouke, jer su one I dalje aktuelne", kazao je Putin.


Posle jake kiše rano jutros, rusko vazduhoplovstvo potvrdilo je da su njeni avioni korišćenjem specijalnih hemijskih sredstava rasterali oblake iznad Moskve, da bi parada bila održana po suncu.
...


oskar-z-wild oskar-z-wild 08:29 13.05.2014

Ultra levico stiže vam crkveno pojačanje!

Dogmatici svih zemalja ujedinite se!
Unija svetske alchajmer lige i Kola srpskih sestara

Amfilohije: Neofašizam zavađa braću

Stari lisac je kazao da "se pred licem" sveca Vasilija Ostroškog "mora pomenuti izjava Karla Bilta da je najveća greška savremene ruske vlade i Putina što se vratio pravoslavlju, koje je gore od terorizma isplamskog koji se pojavljuje na istoku."

Upisah u CIA pretraživać (naravno Google prema Putinu) reči Bildt i Orthodoxy, i nađoh gomilu članaka o ruskoj dezinformaciji u vezi Bildtovog tvita koji glasi:

Perhaps @McFaul underestimating force of Putin's new anti-Western and anti-decadent line. Building on deeply conservative orthodox ideas.


Lažljiva stoka.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:58 13.05.2014

Re: Ultra levico stiže vam crkveno pojačanje!

kakav ostrast, brrr... na koji način, tebi u Londonu, Amfilohije i Putin pobuđuju toliku ostrašćenost? ja nešto kontao da je Londra lep grad, ono, British Museum nafatao sve što vredi u svetu, dobra đitra scena, fudbal okej... a ono? vi puni hejta k'o mi Istočnjaci...
oskar-z-wild oskar-z-wild 18:22 13.05.2014

Re: Ultra levico stiže vam crkveno pojačanje!

Srđan Fuchs
kakav ostrast, brrr... na koji način, tebi u Londonu, Amfilohije i Putin pobuđuju toliku ostrašćenost? ja nešto kontao da je Londra lep grad, ono, British Museum nafatao sve što vredi u svetu, dobra đitra scena, fudbal okej... a ono? vi puni hejta k'o mi Istočnjaci...


Pa gde ti živiš? Zar misliš da bi Englezi pravili imperiju bez strasti, zar misliš da bi "Američka epoha" mogla da postoji bez strasti? Jesli ti čito Heart of Darkness?

Jok čoveče, hladni eksterijer je obična stvar samokontrole, ispod vrvi od strasti. Ovde ne možeš ni običan posao da dobiješ ako nisi deklarisao u CVu da si "passionate about it".

Sa druge strane ko može čitati srpske kukuvmavke a da mu se ne pobude strasti.

I am passionate about blogging!
oskar-z-wild oskar-z-wild 18:37 13.05.2014

Re: Ultra levico stiže vam crkveno pojačanje!

Srđan Fuchs
kakav ostrast, brrr... na koji način, tebi u Londonu, Amfilohije i Putin pobuđuju toliku ostrašćenost? ja nešto kontao da je Londra lep grad, ono, British Museum nafatao sve što vredi u svetu, dobra đitra scena, fudbal okej... a ono? vi puni hejta k'o mi Istočnjaci...


S druge strane, Srđane, svaki bloger ima prava da manipuliše rečima koliko i Putin i Amfilohije. Ali ni jedan bloger ne čini toliko štete koliko ova dvojica pravoslavaca koji su na vlasti toliko dugo.

Power tends to corrupt, and absolute power corrupts absolutely.

PS. Fudbaleri i navijači - šta su oni? Naked passion?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:46 13.05.2014

Re: Ultra levico stiže vam crkveno pojačanje!

koliko ova dvojica pravoslavaca


A to što su pravoslavci je toliko značajno da se mora naglasiti?
Glupavo ti je to oskare, delijo.

Al kad već pričaš o pravoslavlju, seti se npr neke pravoslavne inkvizicije, katolici su je imali, seti se pravoslavnog otkupa greha, daš kintu i sve ti je oprošteno, katolici su to imali, seti se pravoslavnog džihada i šerijata, muslimani ih imaju.
A šta to ti zameraš baš pravoslavlju?
oskar-z-wild oskar-z-wild 19:29 13.05.2014

Re: Ultra levico stiže vam crkveno pojačanje!

hoochie coochie man
koliko ova dvojica pravoslavaca
A to što su pravoslavci je toliko značajno da se mora naglasiti?Glupavo ti je to oskare, delijo.Al kad već pričaš o pravoslavlju, seti se npr neke pravoslavne inkvizicije, katolici su je imali, seti se pravoslavnog otkupa greha, daš kintu i sve ti je oprošteno, katolici su to imali, seti se pravoslavnog džihada i šerijata, muslimani ih imaju.A šta to ti zameraš baš pravoslavlju?





http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/04/Inglehart-Values-Map-Huge.png

huči kući man,

Upravo proučavam ove grafikone (Maslow's hierarchy of needs) kad vidim tvoje komentare u vezi pravoslavlja. Pravoslavlje je naša sudbina kao što je i jezik. Pa zato kad kažem pravoslavlje ne mislim na neke teološke razlike nego na socio-ekonomsku situiranost nacije, i na "response" tj. tip reakciju na spoljne stimulanse: na primer Ukrajinci brane svoj suverenitet a "mi" pravoslavci ih optužujemo da su fašisti, i nije nas briga što znamo da govorimo laži jer oni to zaslužuju kao katolici. Da ne nabrajam primere iz jugoslovenskih ratova.

Znači ništa lično. Ali visoko obrazovani i inteligentni tipovi sa krajnje izoštrenim njuhom za preživljavanje, poput Amphilocusa, znaju zašto govore to što govore. I oni upravo usmeravaju svoje reči ka onim najneprosvećenijim pravoslavcima koji ništa ne znaju osim onog što reče onaj na vrhu hijerarhije tj. moći. Jer kad tako kaže Amphilocus onda mora da je istina. Ukratko. Njegova odgovornost bi trebala da bude velika, ali on zloupotrebljava svoj položaj.

Plus: kod nas se sticajem okolnosti poklapa pravoslavna tradicija sa komunističkom, tako da su te dve delimično suprostavljene ideologije počele da koegzistiraju pre 60tak godina.

I na kraju huči kući čoveče, zašto ti mene prozivaš u vezi pravoslavlja a ne prozivaš Vrhovnog Pravoslavca Amfilohija koji manipuliše svojom pastvom i onima koji prate srpske medije.
Goran Vučković Goran Vučković 19:38 13.05.2014

Re: Ultra levico stiže vam crkveno pojačanje!

Ukrajinci brane svoj suverenitet a "mi" pravoslavci ih optužujemo da su fašisti, i nije nas briga što znamo da govorimo laži jer oni to zaslužuju kao katolici.

Ukrajinci katolici? Ima svakako, kao i Ukrajinaca-budista, Ukrajinaca-adventista, Ukrajinaca-pastafarijanaca i ostalih...
oskar-z-wild oskar-z-wild 19:41 13.05.2014

Re: Ultra levico stiže vam crkveno pojačanje!

Goran Vučković
Ukrajinci brane svoj suverenitet a "mi" pravoslavci ih optužujemo da su fašisti, i nije nas briga što znamo da govorimo laži jer oni to zaslužuju kao katolici.
Ukrajinci katolici? Ima svakako, kao i Ukrajinaca-budista, Ukrajinaca-adventista, Ukrajinaca-pastafarijanaca i ostalih...


Ima i Srba svakakvih i Hrvata svakavih i Bošnjaka, ali stereotipi nam olakšavaju da se ubijamo međusobno. It's easier. Human nature...

Kao što tebi prija da me svrstavaš među Četnike. Lakše ti je.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:49 13.05.2014

Re: Ultra levico stiže vam crkveno pojačanje!

: na primer Ukrajinci brane svoj suverenitet a "mi" pravoslavci ih optužujemo da su fašisti


Ako sebe svrstavaš u to "mi" onda je u redu. Valjda znaš gde koga i zašto svrstavaš, pa verujem da Ukrajince svrstavaš u fašiste jer su oni katolici a ti pravoslavac.

Ja u tom kolu nisam, niti sebe doživlajvam kao vernika, dakle ni kao pravoslavca, niti Ukrajince svrstavam u fašiste.

Pitanje za ili protiv Kijeva, kod onih koji nisu opterečeni stereotipima kao što si ti, je pitanje za ili protiv principa suvereniteta, ili za ili protiv principa samoopredeljenja, nema to veze sa katolicima i pravoslavnima.

Ali pošto je to za tebe očigledno prekompilikovano ti, kao i svi indoktrinirani, si zaslepljen nekom stranom, i braniš je bez ikakvih kriterijuma i principa. Sve što ti se učini karakteristikom suprotne strane ti napadaš, pa je tako i pravoslajvlje došlo na red, jer ti se čini da je istok Ukrajine jednako pravoslavlje, a zapad jednako katoličanstvo.

Ne branim ja pravoslajvlje, što se mene tiče napadaj ga do mile volje, samo pokazujem koliko je besmisleno ovo što pišeš.

A što se fašizma u Ukrajini tiče, ne može se proevropska strana nazvati fašističkom, ali se i te kako može nazvati stranom koja toleriše fašizam.
Desni sektr je otvoreno fašističke ideologije a on je na strani Turčinova, a ovaj, Turčinov, ih prihvata.
To je tako, i baš me zanima koliku bi dreku o fašizmu ti dizao da je taj fašistički poket podržao Putina.

Svidelo se tebi ili ne, ako se po odnsou prema fašizmu dele strane u Ukrajini, ti si na profašističkoj starni, a oni koji su na proruiuskoj su zapravo na antišašističkoj.
Takva podela je tačna, pa jel ti se dopada tvoja strana?
Goran Vučković Goran Vučković 08:48 14.05.2014

Re: Ultra levico stiže vam crkveno pojačanje!

Kao što tebi prija da me svrstavaš među Četnike. Lakše ti je.

A ne, ne - ti ne kolješ - ti samo daviš.

oskar-z-wild oskar-z-wild 09:01 14.05.2014

Re: Ultra levico stiže vam crkveno pojačanje!

A ne, ne - ti ne kolješ - ti samo daviš.


I do it with passion.
oskar-z-wild oskar-z-wild 10:01 14.05.2014

Re: Ultra levico stiže vam crkveno pojačanje!

Svidelo se tebi ili ne, ako se po odnsou prema fašizmu dele strane u Ukrajini, ti si na profašističkoj starni, a oni koji su na proruiuskoj su zapravo na antišašističkoj.
Takva podela je tačna, pa jel ti se dopada tvoja strana?


Da li će tako izgledati novi bipolarni dis-order?

Mislim da je za Srbiju-Srbe važno da budu na pravoj strani ovog zemljotresnog grebena. Sigurno ne trebamo da budemo kao Afganistan koji zbog svojih Talebana ratuje evo već oko 35 godina, niti nam trebaju nove sankcije i ratovi kad se nikad nismo oporavili od prethodinih.

Rusi su ludaci, i oni to možda mogu da prežive. Suicidalna politka nama nije potrebna.

Zato se treba opredeliti za EVROPU mada to za tebe znači FAŠIZAM, koliko shvatam, ali to je tvoja simplifikacija vredna pravoslavnih talebana. Pretpostavljam da je za tebe Karl Bildt vođa fašista?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:40 15.05.2014

Re: Ultra levico stiže vam crkveno pojačanje!

oskar-z-wild


Da li će tako izgledati novi bipolarni dis-order?

Mislim da je za Srbiju-Srbe važno da budu na pravoj strani ovog zemljotresnog grebena. Sigurno ne trebamo da budemo kao Afganistan koji zbog svojih Talebana ratuje evo već oko 35 godina, niti nam trebaju nove sankcije i ratovi kad se nikad nismo oporavili od prethodinih.


bipolarni disorder je krajnje neprirodno ludilo, bazirano na američkom nerazumevanju sveta oko sebe - tj. da nam ne igra svima ulogu njihova kinta. svet će postati veoma polaran, recimo kada odu zalihe vode u populaciji od dvocifrene milijarde, a ljudi ne dele vodu usled ideološke mržnje. amerika mora da uposli stručnjake koji raumeju druga podneblja i počne da se ponaša kao deo planete, a ne kao vanzemaljac. kada nestane vode (po procenama naše stoleće, možda do 2075.), neće više biti važan Rus ili Amerikanac, već žedno ljudsko biće. zato, cut the crap and start to behave as Terraestrial.



vera.nolan2 vera.nolan2 09:55 18.05.2014

Re: Ultra levico stiže vam crkveno pojačanje!

kada odu zalihe vode u populaciji od dvocifrene milijarde, a ljudi ne dele vodu usled ideološke mržnje. amerika mora da uposli stručnjake koji raumeju druga podneblja i počne da se ponaša kao deo planete, a ne kao vanzemaljac. kada nestane vode (po procenama naše stoleće, možda do 2075.), neće više biti važan Rus ili Amerikanac, već žedno ljudsko biće.



Ah pratim futuristička predviđanja sa zebnjom...nedavno sam gledala jedan dokumentarac o nestanku nafte za 50tak godina,predviđa se repriza filma Mad maxa..u pitanju su i voda i resursi hrane.
A što se tiče Amerike,ako ode Am.-ode ceo svet ...a evo ,oni i na to već misle:

http://www.vestinet.rs/pogledi/amerika-se-priprema-za-gradanski-rat

Mnogo je zabrinjavajućih pravaca kretanja globalnog čovečanstva...
ecce-florian ecce-florian 21:29 13.05.2014

prilog diskusiji

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:43 14.05.2014

Re: prilog diskusiji

da, da, to je taj rad... evo ovde uvodnog poglavlja, ko vole...
oskar-z-wild oskar-z-wild 09:29 14.05.2014

Re: prilog diskusiji

iz knjige:

"Regarding Abstract Expressionism, I'd love to be able to say that the CIA invented it all, just to see what happened in New York and downtown SoHo tomorrow!" joked agency man Donald Jameson, before moving to more sober explanations of the CIA involvement. 'We recognized that this was the kind of art that did not have anything to do with socialist realism, and made socialist realism look even more stylised and more rigid and confined than it was. And that relationship was exploited in some of the exhibits. Moscow in those days was very vicious in its denunciation of any kind of non-conformity to its own very rigid patterns. *ДА ЛИ СЕ ИСТОРИЈА ПОНАВЉА?* So one could quite adequately and accurately reason that anything they criticized that much and that heavyhandedly was worth support on way or another. Of course, for matters of this sort [it] could only have been done through the organizations or the operations of the CIA at two or three removed, so that there wouldn't be any question of having to clear Jackson Pollock for example... because most of them [artists] were people who had very little respect for the government and certainly none for the CIA."


Директна веза Џексона Полока и ЦИЈЕ није постојала, АЛИ, на нашем примеру, многи српски режисери и продуценти су присније сарађивали са УДБОМ, па ништа.


Много занимиљивији је пример Артура Кестлера суперинтелигентног писца који је прво радио за Совјете као обевештајац а после је директно радио за ЦИЈУ и западне службе без икаквих посредника.
ecce-florian ecce-florian 09:40 14.05.2014

Re: prilog diskusiji



Dizzy Gillespie in 1956 in Zagreb, in what was then Yugoslavia, with the Yugoslav composer Nikica Kalogjera as passenger.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana