Ljudska prava

Državo, zaštiti me!

Jelica Greganović RSS / 16.05.2014. u 13:30

1622092_596882737052679_1259010489_n.jpg 

Molim državu ovaploćenu u liku i delu javnog tužioca da me zaštiti. Po službenoj dužnosti. Od muškarca u haljini koji predvodi jednu od verskih zajednica. Dotični je, naime, nasrnuo na Ustav Srbije i posledično i moje slobode koje mi isti garantuje. Navedeni lider verske zajednice je za poplave optužio zlo i porok predstojeće gej parade, čime je posledično homoseksualce direktno optužio i za ljudske živote koji su ovih dana tragično izgubljeni.

Ja nisam homoseksualka, ali kada neko jasno i javno prekrši Ustav sekularne države, istovremeno prekrši i moja prava da budem zaštićena pomenutim Ustavom. Zato što ako danas za poplave mogu biti optuženi homoseksualci, onda sutra za sušu mogu da budu prozvane žene, za sneg svi plavooki, dok bi za klizišta mogla da budu kriva sva deca do desete godine.

Muškarac u haljini je direktno zgazio 1. Član ustava Republike Srbije koji kaže:

»Republika Srbija je država srpskog naroda i svih građana koji u njoj žive, zasnovana na vladavini prava i socijalnoj pravdi, načelima građanske demokratije, ljudskim i manjinskim pravima i slobodama i pripadnosti evropskim principima i vrednostima

A evropski principi i vrednosti zabranjuju govor mržnje kojim se neko diskredituje zbog svoje verske, nacionalne, seksualne ili drugačije pripadnosti. Da ne pominjem direktno optuživanje za elementarne katastrofe i poginule ljude.

Ništa bolje nije prošao ni Član 18. Ustava Srbije:

»...Ustavom Srbije se jemče, i kao takva, neposredno primenjuju ljudska i manjinska prava zajamčena opšteprihvaćenim pravilima međunarodnog prava, potvrđenim međunarodnim ugovorima i zakonima...Odredbe o ljudskim i manjinskim pravima tumače se u korist unapređenja vrednosti demokratskog društva, saglasno važećim standardima ljudskih i manjinskih prava, kao i praksi međunarodnih institucija koje nadziru njihovo sprovođenje.«

Predstavnik verske zajednice je prekršio i Član 19. Ustava:

»Jemstva neotuđivih ljudskih i manjinskih prava u Ustavu služe očuvanju ljudskog dostojanstva i ostvarenju pune slobode i jednakosti svakog pojedinca u pravednom, otvorenom, demokratskom društvu, zasnovanom na načelu vladavine prava.«

Istovremeno je, izjavom kojom su ljudi druge seksualne orjentacije prozvani kao odgovorni za prirodnu katastrofu i poginule ljude, izvršeno i krivično delo povrede ravnopravnosti iz Člana 128 Krivičnog zakona Srbije:

»Ko zbog nacionalne ili etničke pripadnosti, rasi ili veroispovesti ili zbog odsustva te pripadnosti ili zbog razlika u pogledu političkog ili drugog ubeđenja, pola, jezika, obrazovanja, društvenog položaja, socijalnog porekla, imovnog stanja ili nekog drugog ličnog svojstva, drugome uskrati ili ograniči prava čoveka i građanina utvrđena Ustavom, zakonima ili drugim propisima ili opštim aktima ili potvrđenim međunarodnim ugovorima ili mu na osnovu ove razlike daje povlastice ili pogodnosti, kazniće se zatvorom do tri godine.« 

Naročito bi bilo zanimljivo ako bi se gore pomenuti predstavnik verske zajednice tretirao kao službeno lice u vršenju službe (ako je moleban službeni akt izvršen u službenim prostorijama), jer mu onda navedeni zakon obećava aps i do pet godina.

Krivični zakon Srbije poznaje, u slučaju ove izjave, i počinjavanje rasne i druge diskriminacije u Članu 387:

»Ko na osnovu razlike u rasi, boji kože, nacionalnosti, etničkom poreklu ili nekom drugom ličnom svojstvu krši osnovna ljudska prava i slobode zajamčena opšteprihvaćenim pravilima međunarodnog prava i ratifikovanim međunarodnim ugovorima, kazniće se zatvorom od šest meseci do pet godina...
...Kaznom iz stava 1. ovog člana kazniće se ko vrši proganjanje organizacija ili pojedinaca zbog njihovog zalaganja za ravnopravnost ljudi

U ovom slučaju je pitanje veroispovesti ili uopšte verovanja u bogove ili boga potpuno nevažno. Važno je samo to da Ustav postoji i mora da se poštuje zato što sloboda jedne osobe seže samo do slobode nekog drugog. I to slobode zakonom i Ustavom predviđene. Onaj ko prekrši i pregazi Ustav i zakone, gazi i upravo te slobode, zbog čega su istovremeno ugrožene i slobode svih drugih makar se to u prvi mah i ne videlo.

Što se mene lično tiče, svako može da veruje u koga ili u šta god hoće, da se oblači kako god voli, crna maksi haljina ili plava mini, meni je svejedno, sve dok mu ne padne na pamet da ugrozi one državne akte koji čuvaju moje slobode.

Zato me zanima kako je, šta radi i hoće li po službenoj dužnosti reagovati javni tužilac i zaštiti ne samo mene nehomoseksualku, nego i Ustav ove zemlje? Sekularne.

»Sloboda je sloboda za druge.« (Klara Cetkin)



Komentari (280)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

inco inco 17:56 16.05.2014

Re: tanka linija

hoochie coochie man
Ne smatram, ali kad neko religiju poredi sa nacizmom, onda se nameće sasvim druga tema, a to je, da li je religija sama po sebi opasna kao što je to nacizam, i da li je treba zabraniti kao što nacizam treba zabraniti.


Svaka ideologija, a religija je najvećim delom ideologija, može biti sama po sebi opasna ako nekoga označi krivim za bilo šta i onda usmeri sledbenike na tog nekoga (ili neku grupu). Ako imaš zemlju u veoma ozbiljnom problemu gde čak i ljudi stradaju i onda javno kažeš da je neka grupa za to kriva, nisi ništa bolji od nacista koji su krivili Jevreje za ekonomski sunovrat predratne Nemačke. I posledice mogu biti slične.

Zato se to i zove govor mržnje...

P.S. I znam da nisi toliko glup da ne shvataš u čemu je problem.

P.P.S. Ja podržavam i suprotnu varijantu, da bude dozvoljeno bilo šta da se kaže, naravno čim se promeni Ustav koji trenutno eksplicitno brani ovakve stvari. Samo mislim da se to baš predmetnoj SPC ne bi dopalo jer nisu oni jedini koji umeju da bacaju kamenje. Ovako se njima gleda kroz prste a kad se neko drzne da ih (verbalno) opauči po brbljivim ustima začas se svali snaga zakona na njega. Primera bilo nebrojeno...
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:58 16.05.2014

Re: tanka linija

Zato se to i zove govor mržnje...

I upravo zato postoje Ustav i zakoni, da nas sve od toga zaštite. Jer su danas na udaru homoseksualci, sutra će biti neko drugi...
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:10 16.05.2014

Re: tanka linija

Dakle, stvar crkve je šta grehom smatra, ali javno ne sme time da krši Ustav i zakone


Nije iznošenje stava kršenje zakona i ustava i kad se taj stav razlikuje od onoga što zakon i ustav propisuju.
Kada bi iznošenje stava koji je različit od zakonskog rešenja bilo kršenje zakona, nijedan zakon ne bi mogao biti osporavan.
Ili, crkva grehom smatra i vantelsenu opolodnju, abortus, genetski inženjering, sve to ustav i zakoni dopuštaju a crkva je protiv toga.
Treba li sve te stavove crkve proglasiti kršenjem ustava i zakona i kao takve zabraniti, ili makar zabraniti javno izjašnajvanje protiv toga?

Zašto organizatore parade treba zaštititi od stavova crkve, a ne i npr žene koje abortiraju?
A ako i njih treba zaštititi, zašto ne i ljude koji ne poštuju crkvena pravila o neradnim danima?
A ako i takve treba zašttiti, jer im ustav i zakoni to dopuštaju a crkva im osporava, šta onda ostaje kao pravo crkvi očemu može javno da iznosi stav?


hoochie coochie man hoochie coochie man 18:14 16.05.2014

Re: tanka linija

Svaka ideologija, a religija je najvećim delom ideologija, može biti sama po sebi opasna ako nekoga označi krivim za bilo šta i onda usmeri sledbenike na tog nekoga (ili neku grupu)


Rekoh već, ne samo organizatore parade, crkva mnoge označava krivima, a ako bi joj sve to zabranili to bi praktično značilo ukidanje vesrkih sloboda.
Ako imaš zemlju u veoma ozbiljnom problemu


Ako imaš zemlju u ozbiljnom problemu tek tu ne smeš da se igraš da ukidanjem sloboda govora.

Kada bi se nivo problema neke zemlje uzimao kao mera nivoa slobode, onda bi sloboda stvarno bila toliko relativna da bi prestala da postoji, jer bi svako mogao da kaže da zemlja nije dovoljno razvijena da bi dopustila slobodu.
inco inco 18:23 16.05.2014

Re: tanka linija

hoochie coochie man
Treba li sve te stavove crkve proglasiti kršenjem ustava i zakona i kao takve zabraniti, ili makar zabraniti javno izjašnajvanje protiv toga?


Sad već mislim da se praviš lud. Niko nije rekao da crkva može da grehom smatra i vantelesnu oplodnju, i abortus, i genetski inženjering, i jedenje školjki... al' ne može da izađe i kaže: "Za poplavu su krivi pederi!" To nije mišljenje, to je huškanje i poziv na linč.
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:25 16.05.2014

Re: tanka linija

Ili, crkva grehom smatra i vantelsenu opolodnju, abortus, genetski inženjering, sve to ustav i zakoni dopuštaju a crkva je protiv toga.

samo nešto ćuti kada je u pitanju pedofilija
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:26 16.05.2014

Re: tanka linija

samo nešto ćuti kada je u pitanju pedofilija


Treba je zakonom obavezati da o tome priča?
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:27 16.05.2014

Re: tanka linija


Rekoh već, ne samo organizatore parade, crkva mnoge označava krivima, a ako bi joj sve to zabranili to bi praktično značilo ukidanje vesrkih sloboda.

Čekaj, ti zapravo smatraš da su verski stavovi = govor mržnje...Šta da ti kažem...gori si od mene.

Ako imaš zemlju u ozbiljnom problemu tek tu ne smeš da se igraš da ukidanjem sloboda govora.

Sloboda reči/govora je kao i druge slobode, ograničena je slobodama drugih. Zbog toga je recimo, da ponovim, zabranjen nacistički govor.
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:28 16.05.2014

Re: tanka linija

Neretko čujem da me komšije, doduše ne baš u lice, okrivljuju za grad, vetar, sušu, kišu.

Moguće da je taj tvoj komšija častan čovek i nepismen seljak i njemu se može oprostiti bilo šta da kaže ali, priznaćeš, ne priliči patrijarhu da lupa gluposti reklame radi iako i sam zna da nije istina to što priča.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:30 16.05.2014

Re: tanka linija

ne priliči patrijarhu da lupa gluposti reklame radi iako i sam zna da nije istina to što priča.

Ovde se ne radi o tome šta kome priliči, nego šta je zakonom i Ustavom dozvoljeno, a šta ne.
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:31 16.05.2014

Re: tanka linija

hoochie coochie man
samo nešto ćuti kada je u pitanju pedofilija


Treba je zakonom obavezati da o tome priča?

ne obavezati već da sudovi strogo kašnjavaju pedofile bez obzira što su sveštena lica, a pristojno bi bilo da se crkva javno ogradi od takvih i izopšti ih iz svojih redova, a ne da se pravi gluva na ono što zna i čeka da zastari proces.I onda mi nije jasno, kako ispade da dotični nije kriv samo zato što je zastareo proces , a dečacima koji su pretrpeli duševni bol država isplaćuje milionse odštete.Zašto odštete ako toga nije bilo tj. ako isti nije ništa učinio.Onda je tu neko lud a izgleda crkva odavno pravi državu blesavom.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:31 16.05.2014

Re: tanka linija

. al' ne može da izađe i kaže: "Za poplavu su krivi pederi!" To nije mišljenje, to je huškanje i poziv na linč.


Može da kaže.
Kao što može da kaže da su za polave krivi bezbožnici, ateisti, oni koji se ne pričešćuju, a sve njih optužuje za razne stvari.
Zašto bi samo pederi (ili da budemo precizni, crkva ne optužuje pedere nego paradere) bili izuzeti, zašto sme da okrivi tebe ili mene a ne i paradere?
inco inco 18:37 16.05.2014

Re: tanka linija

hoochie coochie man
zašto sme da okrivi tebe ili mene a ne i paradere?


Ne sme da okrivi nikog. O tome je ovde i reč. Tako nešto ne dozvoljava Ustav, sa dobrim razlogom dodao bih.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:38 16.05.2014

Re: tanka linija

Moguće da je taj tvoj komšija častan čovek i nepismen seljak i njemu se može oprostiti bilo šta da kaže ali, priznaćeš, ne priliči patrijarhu da lupa gluposti reklame radi iako i sam zna da nije istina to što priča.


Da li to znači da je priprostim a dobrodušnim ljudima dopušteno da krše zakone i ustav.
A ako je tako koja je granica prostote i dobrodušnosti koja obezbeđuje tu slobodu kako se, i ko, tu granicu definiše?
Koliko dobrodušnosti podrazumeva slobodu?
Kilo, dva?

Pitam se po nekad kako tako brzo zaboravismo Voltera Ne slažem se sa tim što govoriš ali ću se.....
Kad smo mi, pre devedesetih, bili u poziciji da nam se nešto zabranjuje, veoma dobro smo znali taj citat i često smo ga navodili. Sad kad mi smemo sve da kažemo, zaboravismo na Voltera i odmah bi da zabranjujemo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:39 16.05.2014

Re: tanka linija

Ne sme da okrivi nikog.


I to ti ne liči na ograničavanje slobode govora?
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:51 16.05.2014

Re: tanka linija

Može da kaže.
Kao što može da kaže da su za polave krivi bezbožnici, ateisti, oni koji se ne pričešćuju, a sve njih optužuje za razne stvari.

E, ne može. Jer i time krši Ustav i zakon.
Zašto bi samo pederi (ili da budemo precizni, crkva ne optužuje pedere nego paradere) bili izuzeti, zašto sme da okrivi tebe ili mene a ne i paradere?

Ne sme ni tebe, ni mene, ni paradere.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:52 16.05.2014

Re: tanka linija

I to ti ne liči na ograničavanje slobode govora?

Ne, jer je to zabranjivanje govora mržnje. A govor mržnje i sloboda govora ni blizu nisu isti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:01 16.05.2014

Re: tanka linija

Ne, jer je to zabranjivanje govora mržnje.


Floskula "govor mržnje" je uvek tu kad treba zabraniti ono što nam se ne dopada.
Nekada je za to služila floskula netrijateljska propaganda, sada je to govor mržnje, ali suština je identična.

Govor mržnje je i to, ili se tako može tumačiti, kada se neko podsmeva ili se sprda sa svešteničkom uniformom.
A ti tu slobodu sebi uzimaš.
Zašto bi se ismevanje i sprdanje sa npr muslimanskim načinom oblačenja smatralo govorom mržnje, a sa spranje sa oblačenjem popova bilo dopušteno.

Tvoja logika Jelice bi nas odvela direktno u vreme komiteta.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:06 16.05.2014

Re: tanka linija

Da li to znači da je priprostim a dobrodušnim ljudima dopušteno da krše zakone i ustav.

Ne, jer nepoznavanje zakona ne oslobađa od poštovanja zakona.
Ignorantia iuris nocet.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:10 16.05.2014

Re: tanka linija

Govor mržnje je i to, ili se tako može tumačiti, kada se neko podsmeva ili se sprda sa svešteničkom uniformom.

Postoji i nešto što se zove satira, gde se u humorističkom obliku dovodi do apsurda apsurdno ponašanje nekog drugog. Dakle, patrijarhu smetaju muškarci koji vole muškarce, ali on istovremeno je obučen kao žena i to mu nije problem. Uz to, ja njega ne optužujem za takvo oblačenje, niti njegovo oblačenje povezujem sa elementarnom katastrofom i ljudskim žrtvama, za razliku od njega. Tako da ti je pokušaj dobar, al ne radi...
Tvoja logika Jelice bi nas odvela direktno u vreme komiteta.

A ovo tek obožavam, čim pipneš crkvu koja gazi zakone, odmah te proglase komunistom. Pa da, kako da ne...između nema.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:18 16.05.2014

Re: tanka linija

Postoji i nešto što se zove satira, gde se u humorističkom obliku dovodi do apsurda apsurdno ponašanje nekog drugog.


I satira može biti govor mržnje.
Uz to, ja njega ne optužujem za takvo oblačenje, niti njegovo oblačenje povezujem sa elementarnom katastrofom i ljudskim žrtvama,


Mogi i ja keče sa tim da povežem, neko šajkaču, neko fes, i svi sa istim pravima na koja se i ti pozivaš.
Da li bi to bilo u redu?
A ovo tek obožavam, čim pipneš crkvu koja gazi zakone, odmah te proglase komunistom.


Ne crkvu, Jelice, ne crkvu.
Tu crkvu ja veoma često pipam.
Sinoć sam, pre tebe, ovo o čemu ti sad pišeš, pipnuo

Kad se u nečije, pa ma ko to bio pa i crkva, slobode govora pipne meni odmah padne na pamet komunizam.
Ne znam zašto.

Ne, jer nepoznavanje zakona ne oslobađa od poštovanja zakona.

Dakle ako ja tužuim moje komšije dobijam ih na sudu garant?
Ili se ti makar zalažeš da mojim komšijama jezik treba da bude malo kraći?
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:29 16.05.2014

Re: tanka linija

I satira može biti govor mržnje.

Može, ako ne paziš na granicu, a ja sam pazila

Mogi i ja keče sa tim da povežem, neko šajkaču, neko fes, i svi sa istim pravima na koja se i ti pozivaš.
Da li bi to bilo u redu?

Ne možeš, jer bi to značilo da ih kao Irinej optužuješ. I ne radi se o tome da li je to u redu, nego da je to kršenje Ustava i zakona.

Kad se u nečije, pa ma ko to bio pa i crkva, slobode govora pipne meni odmah padne na pamet komunizam.
Ne znam zašto.

Ne znam ni ja. Ja ne volim ni crvene ni crne.

Dakle ako ja tužuim moje komšije dobijam ih na sudu garant?

Za garant ne znam, al zakonske argumente imaš.

Ili se ti makar zalažeš da mojim komšijama jezik treba da bude malo kraći?

Zalažem se, definitivno
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:38 16.05.2014

Re: tanka linija

Ne znam ni ja. Ja ne volim ni crvene ni crne.


Ma zezao sam se da ne znam, znam zašto me to potseća na komunizam.
I oni su zabranjivali da se govori ono sa čim se oni nisu slagali.
I pozivali se na ustav i zakon.
Slično, zar ne?

Za garant ne znam, al zakonske argumente imaš.


Ima onda argumente i gospa Mateus da tuži Srđana i tebe za "pičokara".
Vređanje, govor mržnje i tako to.
I milion takvih primera.
I eto nas u komitetima.

Zalažem se, definitivno


Samo nam fale kožni mantili da ih skraćuju

Ali mislim da smo se mi ipak razumeli.
Pljuvati po ovome što crkva priča, osporavati, ismevati, sprdati se sa tim, sve je to u redu i potrebno, ali zabranjivati nije.
Jer ako bi to zabranili onda ima mnogo toga što bi trebalo zabraniti.
I eto nas u komitetima
8c_competizione 8c_competizione 21:22 16.05.2014

Re: tanka linija

Neretko čujem da me komšije, doduše ne baš u lice, okrivljuju za grad, vetar, sušu, kišu.
Da li je to govor mržnje ili njihovo pravo da tako misle?


au matori, gde ti zivis ...

nije ni cudo sto su ti stavovi takvi ponekad!
Jaril Jaril 21:27 16.05.2014

Re: tanka linija

Zašto bi se ismevanje i sprdanje sa npr muslimanskim načinom oblačenja smatralo govorom mržnje, a sa spranje sa oblačenjem popova bilo dopušteno.

Исмевање и спрдање је једно. Окривљавање муслимана да је због њиховог начина облачења нас погодила катастрофа јесте говор мржње и потпиривање мржње. Јер упире прстом и саглашава се са слањем на ломачу.


ПС: Пола коментара сам прескочио, па је могуће да је неко већ дао овакав коментар.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:53 16.05.2014

Re: tanka linija


Ima onda argumente i gospa Mateus da tuži Srđana i tebe za "pičokara".

Njega da, al mene jock.

Pljuvati po ovome što crkva priča, osporavati, ismevati, sprdati se sa tim, sve je to u redu i potrebno, ali zabranjivati nije.

Zabranjuju im Ustav i zakon, a ne ja.
Jer ako bi to zabranili onda ima mnogo toga što bi trebalo zabraniti.
I eto nas u komitetima

Il da im se dozvoli da optužuju i eto nam Svete inkvizicije opet...mož i tako.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:54 16.05.2014

Re: tanka linija

au matori, gde ti zivis ...


Među vernicima, jer to sramota ili retkost?
nije ni cudo sto su ti stavovi takvi ponekad!


A kako bi bilo da ih pobijaš umesto da ih svrstavaš?
To ti ne ide od ruke?
Исмевање и спрдање је једно.


Dvoje, ipak,

Nije zabranjeno, ali je neukusno.
Ili ti misliš da je baš kul sprdati se sa tim?
Jaril Jaril 21:58 16.05.2014

Re: tanka linija

Dvoje, ipak,

Nije zabranjeno, ali je neukusno.
Ili ti misliš da je baš kul sprdati se sa tim?

Наравно да је то двоје лоше. Оно што сам покушао да кажем јесте да је спрдање на рачун неког због нечега на граници између слободе говора и говора мржње и за то има простора да се дискутује. Окривљавање тог некога за несрећу другог је јасан говор мржње.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:59 16.05.2014

Re: tanka linija

Zabranjuju im Ustav i zakon,


U Jelice stvarno nećeš da shvatiš i ponavljaš jedno isto bez ikakvog dokazivanja.
daj malo dokaza za to što tvrdiš, a ne samo ustav zabranjuje.
A ako već hočeš do tih detalja, nisi ti ta koja procenjuje da li to ustav i zakoni zabranjuju, nego sud.
Tužiš ih pa dokazuješ.

Tvoja procena je da je to govor mržnje ali pogrešna, moguće.
Ili je to nemoguće?
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:03 16.05.2014

Re: tanka linija

U Jelice stvarno nećeš da shvatiš i ponavljaš jedno isto bez ikakvog dokazivanja.

Nisi ništa manje bandoglav od mene, ali ja za razliku od tebe imam argumente, napismeno, dočim ti pišeš ono što bi ti voleo, a ne ono što jeste.
Ja ne sudim, ja pozivam javnog tužioca da u okviru svojih obaveza reaguje po službenoj dužnosti. Pažljivije čitaj.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:08 16.05.2014

Re: tanka linija

Окривљавање тог некога за несрећу другог је јасан говор мржње


Ako crkva kaže: ako se organizuje parada pašće velika kiša, to je govor mržnje?
Ako kaže; ako ne postite na veliki petak biće evlika suša, jel to govor mržnje.

Pravo organizatra je da organizuje paradu, ali ono ne isklljučuje pravo drugih da o njoj imaju svoje mišljenje, pa i to da će bog kazniti za takvo ponašanje.

To što oni pričaju vas ni na šta ne obavezuje. Neka pričaju šta hoće vi radite svoje.
Mnogo očekujete ako očekujete da vas baš svi podržavaju.
Nikoga ne podržavaju baš svi, što bi vas, po čemu ste to vi izuzetni?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:11 16.05.2014

Re: tanka linija

ali ja za razliku od tebe imam argumente, napismeno,


Ajd daj ih.
Presudu neku, jer samo ona dokazuje da je tvoja tvrdnja tačna.
To što ti misliš da je nešto protivzakonito je prilično nebitno.
ja pozivam javnog tužioca da u okviru svojih obaveza reaguje po službenoj dužnosti.


Ako neki javni tužilac ovaj poziv čitam uveren sam da se smeši :)
Jaril Jaril 22:15 16.05.2014

Re: tanka linija

Ako crkva kaže: ako se organizuje parada pašće velika kiša, to je govor mržnje?

Јесте, зато што се игра са болом угрожених људи и са болом породица погинулих. Сва срећа па то није црква рекла, иначе бих добро преиспитао своје учешће у њој. А и истини за вољу, моји браћа и сестре православци са којима сам данас био у контакту су начисто згрожени изјавом.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:24 16.05.2014

Re: tanka linija

Јесте, зато што се игра са болом угрожених људи и са болом породица погинулих.


Nije igra ako neko veruje da bog kažnjava za nešto, bilo šta, paradu, abortus, neprazovanje, nepšotovanje svetaca, seks pre braka, preljubu..
Vera se u tome sastoji, u verovanju da se treba ponašati na neki način da bi bog bio milostiv.
Ko veruje u to neka se ponaša u skladu sa tim, ko ne veruje neka ignoriše ili neka se zajebava sa tim, samo ne treba zakone praviti prema svom ćefu a protiv drugih.

иначе бих добро преиспитао своје учешће у њој

Perispitaj ipak,
Ja sam preispitao i video da je sve to jedna obična prevara i rekao ćao
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:25 16.05.2014

Re: tanka linija

Jelica Greganović
ne priliči patrijarhu da lupa gluposti reklame radi iako i sam zna da nije istina to što priča.

Ovde se ne radi o tome šta kome priliči, nego šta je zakonom i Ustavom dozvoljeno, a šta ne.

a tek to. Znači ne priliči mu nikako.
milojep milojep 22:28 16.05.2014

Re: tanka linija

Jaril
Ako crkva kaže: ako se organizuje parada pašće velika kiša, to je govor mržnje?

Јесте, зато што се игра са болом угрожених људи и са болом породица погинулих. Сва срећа па то није црква рекла, иначе бих добро преиспитао своје учешће у њој. А и истини за вољу, моји браћа и сестре православци са којима сам данас био у контакту су начисто згрожени изјавом.


Ma trebalo bi zabraniti crkvi i da plaši narod paklom i ne laže oko raja?
Narode, ne skrećite sa teme kojekakvim paradama i ostalim glupostima! Ako se branite od, ili napadate crkvu radite to zbog zaglupljivanja nerealnim! Nemojete tu svoju borbu prljati sitnim ličnim interesima.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:39 16.05.2014

Re: tanka linija

Ajd daj ih.
Presudu neku, jer samo ona dokazuje da je tvoja tvrdnja tačna.

Presudu? Naš pravosudni sistem ne funkcioniše kao američki, previše serija i filmova si se nagledao.
Imaš patrijarhovu izjavu, imaš članove Ustava i zakona, imaš javnog tužioca koji bi trebalo da reaguje po službenoj dužnosti. Ostalo je posao suda.
To što ti misliš da je nešto protivzakonito je prilično nebitno.

Taman kao što je meni nebitna tvoja ocena.
Ako neki javni tužilac ovaj poziv čitam uveren sam da se smeši :)

Mislim da mu se osmeh malo zaledio posle premijerovog komentara na račun sveštenih lica.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:44 16.05.2014

Re: tanka linija

koji bi trebalo da reaguje po službenoj dužnosti.

A ako ne reaguje onda je to kršenje zakona.
Po tvom mišljenju.
Ajd malo obrazloži to mišljenje, možda je i ispravno.

Mislim da mu se osmeh malo zaledio posle premijerovog komentara na račun sveštenih lica.


I meni je, pravo da ti kažem
Upravo zbog toga što verujem da tužioci pre gledaju u premijera nego u zakone, još kad sam video da premijer izdaje naređenja načelniku đeneralštaba, skroz sam se zaledio.

Ali ti takvog premijera, vidim, podržavaš.
AlexDunja AlexDunja 22:49 16.05.2014

Re: tanka linija

Nije igra ako neko veruje da bog kažnjava za nešto, bilo šta, paradu, abortus, neprazovanje, nepšotovanje svetaca, seks pre braka, preljubu..

ma, ok, 117 puta si rekao jedno isto, pa da te skrenem sa teme, iako će biti trol:)

ne znam dal si primetio, u svim tim zabranama, pa i onim ultimativnim zapovestima, nema nikakve osude za držanje roblja.

ja se nešto mislila, osuđuje sve i svašta, ono , ne poželi tuđe,
ne gledaj tuđu ženu.... sve nešto oko svojine,

a bog i njegova administracija nikako da osude one koji poseduju
druga ljudska bića. a ljudi poseduju druge ljude od tada do sada
skoro pa neometano.
mora da religija ima nešto sa tim, a?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:59 16.05.2014

Re: tanka linija

ma, ok, 117 putq si rekao jedno isto,


Pokušavam da menjam.
A nije teško, ima toga što crkva smatra grehom na pretek, ako bismo joj sve sve zabranili zabranili bismo crkvu.
Ili samo paradere da zaštitimo od crkvene anateme, ostali nisu važni.
Ili da crkvi propišemo nove crkvene zapovesti, da ih vlada formuliše i da ih parlament izglasa?
Ko je bre ta crkva da ima svoj stav koji joj mi nismo verifikovali?

ne znam dal si primetio, u svim tim zabranama, pa i unim ultimativnim zapovestima, nema nikakve osude za držanje roblja.


Ima tu propusta kolko hoćeš i glupsoti kolko hoćeš, ali mnogima se sve to dopada.
Pa ako im se dopada neka im ga.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:02 16.05.2014

Re: tanka linija

hoochie, ajd da skratimo ovo nadgornjavanje. Ti zapravo hoćeš da kažeš da se slažeš sa onim što je rekao patrijarh, da su homoseksualci krivi za poplave i poginule ljude. Je l tako? Napiši to lepo da svi pročitamo i to je to.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:10 16.05.2014

Re: tanka linija

i zapravo hoćeš da kažeš da se slažeš sa onim što je rekao patrijarh, da su homoseksualci krivi za poplave i poginule ljude. Je l tako?


Jesi li ti Jelice stvarno tako razumela?
Ako jesi....ajd nema veze...


Najradije ne bih odgovarao na ovo pitanje, stvarno.

ali

Ne, ne slažem se sa tim što je rekao Irinej, naprotiv, mislim da je to neopevana glupst, ali mislim da ima pravo na takav stav, i da ga javno iznosi.

Jelica Greganović Jelica Greganović 23:13 16.05.2014

Re: tanka linija

Ne, ne slažem se sa tim što je rekao Irinej, naprotiv, mislim da je to neopevana glupst, ali mislim da ima pravo na takav stav, i da ga javno iznosi.

Eto, konačno si to rekao.
Dakle, misliš da je u redu da neko javno govori gluposti koje ugrožavaju tuđa prava i bezbednost.
Bar to ne potpisuješ pravim imenom i prezimenom.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:20 16.05.2014

Re: tanka linija

Dakle, misliš da je u redu da neko javno govori gluposti koje ugrožavaju tuđa prava i bezbednost.


Jbt Jelice nisam od tebe ovo očekivao :)
Mislim, odavno si na blogu i u javnsti da bi na ovako amatersko učitavanje spala.
Daj bre možeš ti to bar malo bolje.

U redu je da javno govori glupsti, naravno da je u redu.
Ili bi ti glupost zakonom zabranila, a sebe postavila za onoga ko određuje šta je glupost.

Da li nešto ugrožava nečija prava ili ne ugrožava, stvarno ne zavisi od toga šta misli Jelica Greganović.
Ti misliš da ugrožava, ja mislim da ne ugrožava, i šta ćemo sad?
milojep milojep 23:23 16.05.2014

Re: tanka linija

Ti misliš da ugrožava, ja mislim da ne ugrožava, i šta ćemo sad?


Ma da i ti ne nosiš haljinu

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:25 16.05.2014

Re: tanka linija

Ma da i ti ne nosiš haljinu


Ne bih ipak to od Jelice očekivao
Ne do sad.
Ali ko zna, sad i da me optuži da sam pop ne bi me iznenadilo.
Ma sam ima loš dan, dobra je naša gazdarica.
inco inco 23:30 16.05.2014

Re: tanka linija

hoochie coochie man
Da li nešto ugrožava nečija prava ili ne ugrožava, stvarno ne zavisi od toga šta misli Jelica Greganović.
Ti misliš da ugrožava, ja mislim da ne ugrožava, i šta ćemo sad?


Da se podnese prijava, po službenoj dužnosti, pa da sud odluči?

Recimo kao što je odlučio u slučaju Zorana Petakova: Zatvor zbog uvrede episkopa Irineja, citiram:

Petakov je osuđen 2008. godine u nekadašnjem Četvrtom opštinskom sudu u Beogradu, jer je episkope Artemija, Amfilohija, Atanasija i Irineja označio kao najodgovornije za širenje desnoekstremističkih ideja unutar crkve i nazvao ih "četiri jahača apokalipse".

On je tvrdio da ti episkopi aktivno podržavaju određene ekstremističke grupacije u Srbiji, a sud je ovu tvrdnju označio kao uvredu i za tužioca i za sve pravoslavne hrišćane.

I sudija Miroslav Bošnjak tada je rekao da se, kao pravoslavni vernik, oseća uvređenim.


Mogu samo da zamislim šta bi mu se desilo da je rekao da je za rast fašizma u društvu direktno odgovorna cela SPC kao i vernici iste pošto istoj služe kao enejbleri?
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:32 16.05.2014

Re: tanka linija

Da se podnese prijava, po službenoj dužnosti, pa da sud odluči?

Pa, ja to sve vreme govorim.



Mogu samo da zamislim šta bi mu se desilo da je rekao da je za rast fašizma u društvu direktno odgovorna cela SPC kao i vernici iste pošto istoj služe kao enejbleri?

Tankom crtom hodaš
milojep milojep 23:46 16.05.2014

Re: tanka linija

Ma sam ima loš dan, dobra je naša gazdarica.


Slažem se, nekako mi se cela ova priča ne slaže sa činodejstvovanjem po kome je cenim
anonimni_autor anonimni_autor 00:53 17.05.2014

Re: tanka linija

hoochie coochie man
između zaštite od govora mržnje i ugrožavanja slobode govora je tanka linija, i treba biti prilično oprezan da se ne bi skliznulo u ovo drugo u uverenju da radimo ono prvo.

Crkva razne stvari smatra uzrokom nedaća, recimo rad u određene dane, i tu imam lični primer.
Ja ne poštujem crkvena pravila i radim tim danima, crkvenim praznicima. Neretko čujem da me komšije, doduše ne baš u lice, okrivljuju za grad, vetar, sušu, kišu.
Da li je to govor mržnje ili njihovo pravo da tako misle?
A ne mrze me komšije, znam to pouzdano.
Ljudi samo veruju da je to tako.

Slično je i u ovom slučaju, crkva ima prava da misli da je gej parada uzrok poplave, to jeste glupost, ali glupost nije zabranjena.
Nema prava da poziva na silu i sprečavanje parade, ali da o njoj misli to što misli, i da to glasno kaže, ima prava.
Zabrana toga bi bila zabrana slobode govora.





Crkvi je u ovoj zemlji previše dozvoljeno. Sve pod desničarskom parolom... Ona čuva naše nacionalno biće! To je totalna glupost, jer onda mi ateisti uopšte ne bi nogli da budemo Srbi
anonimni_autor anonimni_autor 00:53 17.05.2014

Re: tanka linija

hoochie coochie man
između zaštite od govora mržnje i ugrožavanja slobode govora je tanka linija, i treba biti prilično oprezan da se ne bi skliznulo u ovo drugo u uverenju da radimo ono prvo.

Crkva razne stvari smatra uzrokom nedaća, recimo rad u određene dane, i tu imam lični primer.
Ja ne poštujem crkvena pravila i radim tim danima, crkvenim praznicima. Neretko čujem da me komšije, doduše ne baš u lice, okrivljuju za grad, vetar, sušu, kišu.
Da li je to govor mržnje ili njihovo pravo da tako misle?
A ne mrze me komšije, znam to pouzdano.
Ljudi samo veruju da je to tako.

Slično je i u ovom slučaju, crkva ima prava da misli da je gej parada uzrok poplave, to jeste glupost, ali glupost nije zabranjena.
Nema prava da poziva na silu i sprečavanje parade, ali da o njoj misli to što misli, i da to glasno kaže, ima prava.
Zabrana toga bi bila zabrana slobode govora.





Crkvi je u ovoj zemlji previše dozvoljeno. Sve pod desničarskom parolom... Ona čuva naše nacionalno biće! To je totalna glupost, jer onda mi ateisti uopšte ne bi nogli da budemo Srbi
jkt2010 jkt2010 01:11 17.05.2014

Re: tanka linija

Jelica Greganović Zabranjuju im Ustav i zakon, a ne ja.

A ti si samo ustavni sudija

Pa nista, ili da se kroz skupstinsku proceduru odradi nekakav amandman na Sveto Pismo, ili da se Ustav ubaci kao Jevandjelje po Ustavu.

Mada ne znam, mozda to moze i uredbama da se sredi?
jkt2010 jkt2010 04:54 17.05.2014

Re: tanka linija

šta onda ostaje kao pravo crkvi očemu može javno da iznosi stav?

Ostaje joj da Jelicu izabere za patrijarha.
jkt2010 jkt2010 05:14 17.05.2014

Re: tanka linija

Окривљавање тог некога за несрећу другог је јасан говор мржње.

Dalaj Lama pribegava govoru mrznje prema kasapima i prodavcima mesa jer tvrdi da to cime se bave izaziva svakojake nesrece?

I jos pri tom Dalaj Lama ne placa porez, za razliku od kasapa. Pa gde je tu ustav i drzava jebote!
jkt2010 jkt2010 05:35 17.05.2014

Re: tanka linija

Jelica Greganović
Da se podnese prijava, po službenoj dužnosti, pa da sud odluči?

Pa, ja to sve vreme govorim.

Pa eto, ne podnosi se. Znaci da je tuzilac dosao do zakljucka da nema osnova. Znaci da se ne slaze sa tobom.

Tako da ti ostaje da licno podneses prijavu i protiv njega i protiv patrijarha. Mozes i jednu objedinjenu, za zajednicki zlocinacki poduhvat.
8c_competizione 8c_competizione 09:03 17.05.2014

Re: tanka linija

Među vernicima, jer to sramota ili retkost?


ja bi rekao "medju polupismenim licemerima" koji se ponose svojim neznanjem i gluposcu, a to bi trebalo biti sramota u najmanju ruku, meni je npr. zalosno da postoje jos uvek takvi krajevi u ovoj zemlji!
freehand freehand 09:06 17.05.2014

Re: tanka linija

8c_competizione
Među vernicima, jer to sramota ili retkost?


ja bi rekao "medju polupismenim licemerima" koji se ponose svojim neznanjem i gluposcu, a to bi trebalo biti sramota u najmanju ruku, meni je npr. zalosno da postoje jos uvek takvi krajevi u ovoj zemlji!

Tebe opet ponelo?
8c_competizione 8c_competizione 09:08 17.05.2014

Re: tanka linija

Znaci da je tuzilac dosao do zakljucka da nema osnova.


Mozes i jednu objedinjenu, za zajednicki zlocinacki poduhvat.


I jos pri tom Dalaj Lama ne placa porez, za razliku od kasapa.


jkt2010, posle ovakvih izjava ne znam koliko je uopste potreban kontra-argument, dovoljno te je samo citirati

a mene stid da poticiem iz iste zemlje koja iznjedri nesto takvo kao sto si ti
8c_competizione 8c_competizione 09:09 17.05.2014

Re: tanka linija

Tebe opet ponelo?


izvini, sa kojim Freehand-om sada komuniciram, Dr Jeckyl ili Mr Hyde?

mislim samo da znam ...
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:27 17.05.2014

Re: tanka linija

još kad sam video da premijer izdaje naređenja načelniku đeneralštaba, skroz sam se zaledio.

U čemu je problem, da li bi đeneral trebalo da naređuje premijeru? Živimo u vojnoj hunti ili civilnoj državi?
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:28 17.05.2014

Re: tanka linija

A ti si samo ustavni sudija


?
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:32 17.05.2014

Re: tanka linija

šta onda ostaje kao pravo crkvi očemu može javno da iznosi stav?

Ostaje joj da Jelicu izabere za patrijarha.


Nije O ČEMU, nego KAKO.
O svemu i tako da ne krši tuđa prava garantovana Ustavom i zakonima.
Isto onako kao što ja sad ne mogu da javno i ozbiljno iznesem mišljenje da je recimo do ovih poplava došlo zato što je bog odlučio da kazni svoju crkvu zato što više voli pare od vere, što se bavi porocima, što su joj važniji bogate rezidencije i luksuzne crkve od skromnosti koju propoveda...zato što bih time povredila Ustav i zakon koji crkvi ostavlja versku slobodu.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:34 17.05.2014

Re: tanka linija


Tako da ti ostaje da licno podneses prijavu i protiv njega i protiv patrijarha. Mozes i jednu objedinjenu, za zajednicki zlocinacki poduhvat.

Šteta što se nisi potpisao punim imenom i prezimenom pod svoje reči, pa i tebe da tužim o istom trošku, možda bih dobila neki grupni popust.
inco inco 16:02 17.05.2014

Re: tanka linija

Jelica Greganović
U čemu je problem, da li bi đeneral trebalo da naređuje premijeru? Živimo u vojnoj hunti ili civilnoj državi?


Ne, ali generalu ne može naređenja da izdaje Premijer, već vrhovni komandant - Predsednik (koji na to ima pravo zato što je neposredno izabran). 'Đeneral' iz priče, kad bi poštovao lanac komande i vojnu doktrinu, trebalo je da išamara Premijera što se meša gde mu nije mesto, il' bar da mu kaže 'Odbij, stoko!'.

Znaš, ima i gorih sistema od vojnih hunti - recimo čista apsolutistička monarhija gde 'apsolut' određuje sve. Vučić se debelo upreže da vaspostavi takav sistem gde će svi da rade ono što im on naredi.
anonimni_autor anonimni_autor 17:27 17.05.2014

Re: tanka linija

inco
hoochie coochie man
Treba li sve te stavove crkve proglasiti kršenjem ustava i zakona i kao takve zabraniti, ili makar zabraniti javno izjašnajvanje protiv toga?


Sad već mislim da se praviš lud. Niko nije rekao da crkva može da grehom smatra i vantelesnu oplodnju, i abortus, i genetski inženjering, i jedenje školjki... al' ne može da izađe i kaže: "Za poplavu su krivi pederi!" To nije mišljenje, to je huškanje i poziv na linč.

Pardon greška (auu ispaće da JA branim crkvu, ali istina je istina) Naša cekva podržava genetski inženjering! Jedan pracoslavni teolog je pre jedno desetak godina gostovao na televiziji, zajedno sa ostalom ekipom. katolikčkim fratrom, mulom i protestanskim propovednikom... i dok su se oni užasavali na samu ponisao da se čobek igra Boga... on je izjavio: AKO G.I. ČINI ČOBEKA SAVRŠENIOJIM, NAŠA CRKVA TO PODRŽAVAA. .. JER JE SAVRŠENIJI ČOVEVK BLIŽI BOGU!!!:cica3rosto neverovatno, ali istinito...
anonimni_autor anonimni_autor 17:27 17.05.2014

Re: tanka linija

inco
hoochie coochie man
Treba li sve te stavove crkve proglasiti kršenjem ustava i zakona i kao takve zabraniti, ili makar zabraniti javno izjašnajvanje protiv toga?


Sad već mislim da se praviš lud. Niko nije rekao da crkva može da grehom smatra i vantelesnu oplodnju, i abortus, i genetski inženjering, i jedenje školjki... al' ne može da izađe i kaže: "Za poplavu su krivi pederi!" To nije mišljenje, to je huškanje i poziv na linč.

Pardon greška (auu ispašće da JA branim crkvu, ali istina je istina) Naša cekva podržava genetski inženjering! Jedan pracoslavni teolog je pre jedno desetak godina gostovao na televiziji, zajedno sa ostalom ekipom. katolikčkim fratrom, mulom i protestanskim propovednikom... i dok su se oni užasavali na samu ponisao da se čobek igra Boga... on je izjavio: AKO G.I. ČINI ČOVEKA SAVRŠENIJIM, NAŠA CRKVA TO PODRŽAVAA. .. JER JE SAVRŠENIJI ČOVEVK BLIŽI BOGU!!! Prosto neverovatno, ali istinito...
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:48 17.05.2014

Re: tanka linija

U čemu je problem,


U hijerarhiji komadovanja oružanom silom.
Ustav i zakoni Jelice, ustav i zakoni na koje se pozivaš.
Pročitaj ih malo.
Vojskom rukovodi i odlučuje o njenoj upotrebi predsednik države a ne premijer.
Ali pošto u Srbiji Vučić o svemu odlučuje, a to se tebi baš dopada, ti ne vidiš ništa sporno ni kad neko ko na to nema prava postrojava prvog među oficirima.
Ne bi ti smetalo, sve mi se čini, ni kada bi mu naredio da vojska puca u patrijarha.

Živimo u vojnoj hunti ili civilnoj državi?

Civilna država podrazumeva strogo definisanu liniju komandovanja.
Ona i jeste definisana, ali to Vučić ne poštuje, a ti to nepoštovanje podržavaš.

edit,
Vidim da je inco već odgovorio.
jbg, kad odgovaram pre nego što pročitam sve komentatre :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:55 17.05.2014

Re: tanka linija

Crkvi je u ovoj zemlji previše dozvoljeno. Sve pod desničarskom parolom... Ona čuva naše nacionalno biće! To je totalna glupost, jer onda mi ateisti uopšte ne bi nogli da budemo Srbi


Pa što se crkve tiče ona nas i ne svrstava u Srbe.
Ali mene baš nešto zaboli gde će me crkva svrstati, njena merila su mi važna baš kao i lanjski sneg.

A da li ima previše uticaja?
Ima, slažemo se.
Samo, ne treba crkvu za to optuživati, jer svako se bori za što više uticaja i svi bi želeli da ga imaju, nema razloga da od crkve očekujemo da bude izuzetak
Krivac za veliki uticaj crkve je onaj ko joj dopušta taj uticaj, a to je vlast, a ne ona koja ga želi i trudi se da ga ostvari, to svi rade.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:19 17.05.2014

Re: tanka linija

ja bi rekao "medju polupismenim licemerima" koji se ponose svojim neznanjem i gluposcu,


Aman čoveče, sto puta sam ovde napisao, a i u profilu mi od prvog dana blogovanja piše, da živim i radim u selu. U selu je procenat vernika ogroman, ljudi uglavnom poštuju crkvena pravila i tradiciju. Toliko valjda znaš.
I imaš li ti neki problem s tim?
Ja ga, pravo da ti kažem, nemam.Živim među običnim, normalnim ljudima koji poštuju neka svoja pravila, ja poštujem svoja. Niti ja njima namećem moje mišljenje niti ih osuđujem što imaju svoje, a ne dopuštam ni da oni meni nemeću svoja.
I sasvim dobro funkcionišemo.

Eto o tome gde živim ako te baš zanima.
A ma gde ti živeo, što me ne zanima, stvarno, iz komentara se vidi da ne umeš da polemišeš o stavovima, a pričao bi nešto, pa krećeš o sagovorniku.
To je glupavo pa ma gde živeo taj koji to radi.

Druga, slična toj, je situacija, u koju vidim i Jelica često zabasa, da kao argument za svoj stav navodi to da se ona potpisuje punim imenom i prezimenom, tj, pokušava da stav sagovornika pobije spočitavajući mu anonimnost.
Klasičan izraz nemoći.
jkt2010 jkt2010 00:15 18.05.2014

Re: tanka linija

Jelica Greganović

Tako da ti ostaje da licno podneses prijavu i protiv njega i protiv patrijarha. Mozes i jednu objedinjenu, za zajednicki zlocinacki poduhvat.

Šteta što se nisi potpisao punim imenom i prezimenom pod svoje reči, pa i tebe da tužim o istom trošku, možda bih dobila neki grupni popust.

Posalji mi mejl na pp, dostavicu ti kopiju pasosa. Pa bas da vidim tu tuzbu. Takorec jedva je cekam. Samo da ne ispadne da si all talk no action. Hebga, talk is cheap.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:16 18.05.2014

Re: tanka linija

Ne, ali generalu ne može naređenja da izdaje Premijer, već vrhovni komandant - Predsednik (koji na to ima pravo zato što je neposredno izabran).

Ovde se general nalazi u funkciji ;lana kriznog štaba na čijem je čelu predsednik vlade i ne radi se o upotrebi vojske u borbi već u funkciji angažovanja u slučaju elementarnih nepogoda i katastrofa.
jkt2010 jkt2010 00:19 18.05.2014

Re: tanka linija

Ustav i zakoni Jelice, ustav i zakoni na koje se pozivaš.

Lakse bre, i tebe ce da tuzi za zdruzeni zlocinacki poduhvat, zajedno za patrijarhom, drzavnim tuzicem i mojom malenkoscu.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:29 18.05.2014

Re: tanka linija

Znaš, ima i gorih sistema od vojnih hunti - recimo čista apsolutistička monarhija gde 'apsolut' određuje sve.

Znam, od aposlutističke monarhije koju pominješ, pa sve do sistema u kojima crkva vodi državu...ne sviđa mi se ni jedan ni drugi.
tyson tyson 18:57 18.05.2014

Re: tanka linija

Isto onako kao što ja sad ne mogu da javno i ozbiljno iznesem mišljenje da je recimo do ovih poplava došlo zato što je bog odlučio da kazni svoju crkvu zato što više voli pare od vere, što se bavi porocima, što su joj važniji bogate rezidencije i luksuzne crkve od skromnosti koju propoveda...zato što bih time povredila Ustav i zakon koji crkvi ostavlja versku slobodu.

Uopšte nisi u pravu ako misliš da ne možeš javno da iznosiš ovakve stavove. Ali uopšte.


hoochie coochie man hoochie coochie man 20:53 18.05.2014

Re: tanka linija

ne radi se o upotrebi vojske u borbi već u funkciji angažovanja


Nije upotreba nego angažovanje
Jbg Karagaća, pokušavam ja da budem fin, ali potrudi se i ti malo, nemoj baš ovolike besmislice valjati.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:55 16.05.2014

dobrovoljci

http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/125/Dru%C5%A1tvo/1599837/Odbrana+%C5%A0apca,+potrebni+dobrovoljci.html

možete večeras u 21.00 kod Sava Centra ili sutra u 09.00 kod Arene

ko dođe večeras, možda se i upoznamo.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:57 16.05.2014

Re: Traži se pomoć

Ovo mi je stiglo:

U NASELJU PARTIZAN NA ADI POTREBNI DOBROVOLJCI KOJI UMEJU DA RADE NA MOTORNIM PUMPAMA ZA ISPUMPAVANJE U PITANJU JE DEŽURANJE I DOLIVANJE GORIVA I ODMARANJE PUMPI U VREMENSKIM INTERVALIMA OD 20 MIN SVI ZAINTERESOVANI DOBROVOLJCI DA SE JAVE , TAKODJE NEDOSTAJE I VODA ZA PIĆE
NA 063 771 26 88 MIĆA
eli.lacrosse eli.lacrosse 18:21 16.05.2014

Načini

Reakcije države nakon gaženja 1. Član ustava Republike Srbije ili bilo kog drugog člana obeshrabruju da bilo ko radi/piše ovo što si ti uradila/napisala. I utoliko je tvoj čin vredniji.

Moram da dodam da zavidim Hrvatima na uratku nazvanom "Nek se širi vira Isusova" (među autorima su Predrag Lucić, Franci Blašković, KUD Idijoti…) i načinu na koji je neko kod njih progovorio (i propevao) o njihovim "muškarcima u haljinama".

Evo delića:

Jelica Greganović Jelica Greganović 18:31 16.05.2014

Re: Načini

Jedino što to njihovu crkvu mnogo ne tangira, meša se kao vegeta u sve.
eli.lacrosse eli.lacrosse 18:38 16.05.2014

Re: Načini

Jedino što to njihovu crkvu mnogo ne tangira, meša se kao vegeta u sve.

Kao i naša. I, kao ni našu. Bar meni, odavde, to tako izgleda. Možda grešim.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:52 16.05.2014

Re: Načini

Kao i naša. I, kao ni našu. Bar meni, odavde, to tako izgleda. Možda grešim.

Ne grešiš, na žalost.
G.Cross G.Cross 18:34 16.05.2014

Podrzavam

Ja sam religiozan covek, ali u ovom slucaju potpisujem sve sto je rekla Jelica.

Mislim da je iz samo njemu poznatih razloga (strah od necega (promena?)) Patrijarh otisao daleko van njegove "zone odgovornosti".

Najgore je sto Patrijarh kaze da ovo nije kazna nego opomena.
Kakva li ce da bude kazna ? I kome i od koga?

Koliko ja znam (osim u starom zavetu) odgovornost pred bogom je pojedinacna a ne grupna.



Jelica Greganović Jelica Greganović 18:54 16.05.2014

Re: Podrzavam

Mislim da je iz samo njemu poznatih razloga (strah od necega (promena?)) Patrijarh otisao daleko van njegove "zone odgovornosti".

Mislim da meterološka situacija zaista ne spada u njegov opus odgovornosti. U suprotnom crkve ne bi imale gromobrane
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:03 16.05.2014

Re: Podrzavam

G.Cross


Koliko ja znam (osim u starom zavetu) odgovornost pred bogom je pojedinacna a ne grupna.






само наши појединци кацу правили срања смо добијали колективно по пичоки!
између нас, бата Срке, мислим да ирке нема шта да понуди дуовно, па оплиће по овим метапаганским страовима од Даждбога. суштина проповеди је љубав, када тога нема значи да је личност иза Речи мртва, или у бољој мери, успавана.
G.Cross G.Cross 20:37 16.05.2014

Re: Podrzavam

Srđan Fuchs

само наши појединци кацу правили срања смо добијали колективно по пичоки!


Ali ne od Boga nego od ljudi od kojih su neki tvrdili (lazno) da su Bozji predstavnici. Oni sto "In God We Trust"

мислим да ирке нема шта да понуди дуовно

d'accord

Ja verujem da ti znas da kad se religija i nacija poistovete to postaje vrlo opasno. (mislio sam na tebe kad sam napisao "osim u starom zavetu" ).

Ja sam krsten u srpskoj pravoslavnoj crkvi i pravoslavac sam, ali kao sto rekoh vise puta ovde nisam Srbin (niti Rus).
Moja zena je pravoslavka (a isto nije Srbin niti Rus).

Negde tu lezi gubljenje kontrole Patrijarha. Mislim, prihvatiti da si predstavnik samo verujucih a ne cele nacije.

суштина проповеди је љубав, када тога нема значи да је личност иза Речи мртва, или у бољој мери, успавана.


Opet d'accord. Zato i jesam religiozan.

gavrilo gavrilo 20:55 16.05.2014

Re: Podrzavam

Jelica Greganović
Mislim da je iz samo njemu poznatih razloga (strah od necega (promena?)) Patrijarh otisao daleko van njegove "zone odgovornosti".

Mislim da meterološka situacija zaista ne spada u njegov opus odgovornosti. U suprotnom crkve ne bi imale gromobrane


i kamere

jkt2010 jkt2010 05:37 17.05.2014

Re: Podrzavam

G.Cross

Najgore je sto Patrijarh kaze da ovo nije kazna nego opomena.
Kakva li ce da bude kazna ?

Vatrena tornada pustoše Kaliforniju!
8c_competizione 8c_competizione 09:12 17.05.2014

Re: Podrzavam

Vatrena tornada pustoše Kaliforniju!


kad Blic udari naslov, tu ni trava vise ne raste. ni sam Irinej ne bi bolje srocio

za opismenjene i one koji razmisljaju svojom glavom: tornado se pojavio u reonu koji je zahvacen pozarom pa je kreirao neobicne efekte

za religiozne: stize bozja kazna

pronadji se ...
jkt2010 jkt2010 00:23 18.05.2014

Re: Podrzavam

8c_competizione
Vatrena tornada pustoše Kaliforniju!


kad Blic udari naslov, tu ni trava vise ne raste. ni sam Irinej ne bi bolje srocio

za opismenjene i one koji razmisljaju svojom glavom: tornado se pojavio u reonu koji je zahvacen pozarom pa je kreirao neobicne efekte

za religiozne: stize bozja kazna

pronadji se ...

E majstore, izvini sto te ignorisem al nemam inspiraciju da se bakcem sa budalama.
hannah.greener hannah.greener 19:07 16.05.2014

Službena dužnos'

Sve osim privođenja dotičnog lica (kad na vrbi rodi grožđe) ili promene Ustava RS (a možda ne treba ni to, ko to još čita a u Bibliji ionako sve piše) je mlaćenje prazne slame.

Nego, jel'uspeo moleban, nešto nisam u toku?
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:11 16.05.2014

Re: Službena dužnos'

Nego, jel'uspeo moleban, nešto nisam u toku?

Sava raste...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:14 16.05.2014

Re: Službena dužnos'

jeste, dolazi Bog Helios, na putu je k nama.

hannah.greener hannah.greener 19:24 16.05.2014

Re: Službena dužnos'

Nešto mi pade na pamet - ako postoji genija koja bi moleban smatrala službenom dužnošću (iskreno se nadam da nije toliko gadna situacija), i isti ne uspe, šta to znači? Da je službeno lice nesposobno? Da ne zna svoj posao? Da nije dovoljno glasno molebanilo? Mislim, imal'kaka odgovornost ako moleban ne uspe? Oni za kugu, u XIII, XIV veku su radili... Doduše, ne promptno, ali to su samo detaljčići.
hannah.greener hannah.greener 19:40 16.05.2014

Re: Službena dužnos'

Jesi siguran da je taj Helios u reonu molebana? Ili je to ono - daj šta daš, podavismo se!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:08 16.05.2014

Re: Službena dužnos'

Helios je Kralj, daj Njega, samo da uminu apokaliptičari.
hannah.greener hannah.greener 21:43 16.05.2014

Re: Službena dužnos'

Saglasan. Daj nam (vam) sunca!
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:55 16.05.2014

Re: Službena dužnos'

ako postoji genija koja bi moleban smatrala službenom dužnošću (iskreno se nadam da nije toliko gadna situacija), i isti ne uspe, šta to znači? Da je službeno lice nesposobno? Da ne zna svoj posao? Da nije dovoljno glasno molebanilo? Mislim, imal'kaka odgovornost ako moleban ne uspe?

Kiša upravo pada ne staje, tu baš oko hrama gde je molebanio. Pa ti vidi...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 03:57 17.05.2014

Re: Službena dužnos'

U Voši slabo pada, mi smo manje grešni od BG-sodome&gomore.
hannah.greener hannah.greener 06:36 17.05.2014

Re: Službena dužnos'

U, bre...

Ja da sam vernik SPC, tražio bi'objašnjenje. Možda ima neki jači moleban... Možda ima neki jači patrijarh... Ne znam.
8c_competizione 8c_competizione 09:13 17.05.2014

Re: Službena dužnos'

Sava raste...


izgleda da su pevali dodole umesto bajalica za prestanak kise

rozhdac ih materin!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana