Mediji| Politika

Cena političkih poena

Nebojsa Krstic RSS / 24.05.2014. u 18:39

 

 

Ideju za ovaj tekst dao mi je Draža Petrović koji je u utorak u "Danasu" objavio svoj dnevni aforizam: "Ne zna se šta je gore - zarađivati na nesreći ili na nesreći skupljati političke poene."


Nije ovo usamljeno mišljenje to jest nije Draža rekao nešto sasvim novo i neobično, jedino je to malo veštije sročio. A nije ni ova katastrofalna poplava prva elementarna nepogoda tokom koje se političarima zamera da odlaze na ugrožena područja "kako bi se slikali", kako bi "skupljali jeftine političke poene" i da bi "zloupotrebljavali tuđu nesreću u korist povećanja svog rejtinga".

Pošto živimo u svetu populizma, ovaj Petrovićev aforizam video sam kao potrebu da se ukaže na takvu pojavu, na populističko ponašanje u trenutku kad mu vreme nije, ali se bojim da je upravo njegova sentenca, na svoj način - populistička.

Trenuci tragedije u sebi sadrže veliku količini brige, svima su nam čula preosetljiva, pa reagujemo snažnim emocijama na svaku pojavu nekorektnog ponašanja i zloupotrebe položaja. To je razumljivo. U danima tragedije koja nas je zadesila, pronašli smo iznenada, kao kolektiv, sopstvenu dušu. Otkrili smo da i dalje posedujemo ljudske osobine za koje smo bili uvereni da su zakržljale. Otkrili smo da u komšijskim zemljama takođe žive ljudi. Da ljudi žive i u mnogim drugim zemljama sveta. Otkrili smo da je laž da nas svi mrze. Otkrili smo snagu pozitivnog razmišljanja i delovanja, zajedništva i solidarnosti. Otkrili smo da je naša omladina bolja nego što smo bili mi u najboljim danima. Posle svih tih pozitivnih otkrića, eto nas najednom u tmurnoj realnosti u kojoj su izjednačeni trgovački i politički profiteri na bazi teze koja se bazira na neznanju, a koja ima snagu opšteg mesta, znači veliku.

Zato je važno reći zašto Draža Petrović u ovom slučaju nije u pravu i zašto je njegova gore citirana misao posledica mešanje baba i žaba i plod predrasuda.

Pokušaću redom.

Čak i u nedemokratskim zemljama političarima treba kakav-takav legitimitet, podrška naroda. U demokratskim zemljama, političari bez jasne podrške ne postoje. Stranke bez toga ne postoje. Demokratija bez podrške građana ne postoji.

Pošto je tako, pošto su političari na demokratskom tržištu prinuđeni da se bore za podršku, nije li malo nefer tražiti od njih da to rade tiho i nevidljivo, u svoja četiri zida? To je kao kad bi od atletičara zahtevali da trči trku vezanih nogu i očekivali da pritom pobeđuje.

Kako bi se Draža Petrović, na primer, osećao kada bi napisao neki dobar i važan tekst, a kad bi mu neko rekao da je njegovo objavljivanje samoreklamerstvo, te da bi bilo bolje da tekst ostane u njegovom kompjuteru?

Političar mora da misli na sledeće izbore. Naši to moraju da rade isto koliko i njihove kolege u Americi, Nemačkoj, Rusiji ili Švedskoj. Ali nije samo to. U pitanju je i njihova obaveza prema javnosti koja im je svojim glasovima dala mandat, da joj bude omogućeno da prati njihov rad. Znači, građani imaju pravo da imaju uvid u ono što rade njihovi izabranici - premijer, ministri, poslanici i drugi narodni predstavnici, od republičkog preko pokrajinskog, pa do lokalnog nivoa. To je naročito slučaj u kriznim momentima kada javnost sa povišenom pažnjom observira njihov učinak i želi da od njih, iz prve ruke, dobije relevantne i zvanične informacije.

Potom, jedna je stvar kad se državnik građanima u kriznim trenucima obrati putem saopštenja. Drugi je nivo poruke kada se obrati u kameru i kaže šta se od njih, građana, očekuje. Sasvim je treći kvalitet kada ode na teren, zasuče rukave, prihvati se prenošenja hrane ili opreme i tako svojim ličnim primerom pokaže kako bi svi trebalo da se ponašamo. Saopštenje i obraćanje državnog organa u kameru jeste: "Napred!" Konkretna aktivnost na terenu je njegovo: "Za mnom!" To je ta mala razlika.

Sledeća stavka je da novinarima, da bi mogli pravovremeno, valjano i objektivno da informišu svoje čitaoce i gledaoce, mora biti omogućeno da prate rad najvažnijih državnih organa i njihovih predstavnika. Što znači, krajnji je nonsens tražiti da, recimo, premijer ode u poplavljeno područje (a u opisu posla mu je da tamo ode) i da tamo zabrani novinarima da to slikaju kako ne bi "izgledalo da vrši samopromociju".

Na kraju, ali ne i na posletku, jeste to što političar svojom posetom pogođenom području, osim da se uveri u stepen štete i u aktivnosti nadležnih na terenu, mora i uznemirenim građanima da pruži podršku, mora da im svojim prisustvom pokaže da nisu ostavljeni i zaboravljeni. I onima s kojima lično kontaktira na terenu i onima koji sve gledaju na TV ekranu jer upravo tako država prevenira pojavu panike i umiruje sve opravdano uznemirene i uplašene.

E sad, to što među političarima ima onih koji deluju da ono što treba da rade, rade posvećeno, prilježno, ozbiljno, organizovano... i to što ima i onih koji ostavljaju sasvim drugačiji utisak, to je već druga priča. No, i tu drugu priču nam veoma jasno pričaju prisutne TV kamere.

Pa će, upravo zahvaljujući njima, kada se sve okonča, građani doneti sud o tome ko je od predstavnika vlasti bio na visini zadatka, a moramo biti pošteni i reći - takvih je u ovoj kriznoj situaciji bilo. Takođe, proceniće građani i ko je bio nekompetentan, suvišan, nekoristan i ko je samo priželjkivao da se okoristi o čitavu situaciju.

Eto zašto je slikanje dobra stvar.

 

Objavljeno u Našim Novinama  24.5. 2014.

 

 



Komentari (259)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

background noise background noise 18:45 24.05.2014

Eh Natalie dušo

Šta si doživela . . . ah da, tekst . . . idu dva psa ulicom, jedan se češka drugi slovačka . . .
s.dj s.dj 23:00 24.05.2014

Re: Eh Natalie dušo

Da li ovaj blog znači da je i Vučić ovde sa nama? Čita i divi se.
libkonz libkonz 23:05 24.05.2014

Re: Eh Natalie dušo

da, poznata je stvar da Vučić redovno čita Krletov blog.
antioksidant antioksidant 23:15 24.05.2014

Re: Eh Natalie dušo

cita krletov blog ili pise?
s.dj s.dj 23:19 24.05.2014

Re: Eh Natalie dušo

da, poznata je stvar da Vučić redovno čita Krletov blog


Pa da ga pozdravimo onda kako dolikuje >:(
s.dj s.dj 23:29 24.05.2014

Re: Eh Natalie dušo

antioksidant
cita krletov blog ili pise?


Ako piše, ne vredi se obraćati Krstiću...
cult cult 09:10 25.05.2014

Re: Eh Natalie dušo

evo i prve reakcije

disident79 disident79 19:10 24.05.2014

Neprirodna smrt

Eto zašto je slikanje dobra stvar.

"Broj ljudi koji je preminuo od početka poplava u Srbiji je 27, a od tog broja najmanje 11 njih preminulo je prirodnom smrću, rekao je danas premijer Srbije Aleksandar Vučić."


A pričanje, jel to dobra stvar?
inco inco 21:48 24.05.2014

Re: Neprirodna smrt

... a oni koji nisu preminuli prirodnom smrću su, po svemu sudeći, izvršili samoubistvo.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:29 24.05.2014

"Za mnom, junaci!"

Krstiću skoro nisi ovoliko omašio, verovatno od vremena izborne kampanje na prethodnim predsedničkim izborima.

Ništa od napisanog nije tačno, odnosno sve je tačno ali iz jedne iskrivljene vizure profesionalno deformisanog marketinško-političkog eksperta.

Vrednost, sposbnost i valjanost bilo kog političara na javnoj funkciji u kriznoj situaciji, od predsednika i premijera, pa naniže, jedino se može meriti rezultatima i efikasnošću mera u sprečavanju ili otklanjanju posledica krize, a ne po tome koliko će puta biti na televiziji i drugim medijima, bilo u snegu, vodi ili vazduhu.

Virtuelna slika koju građanima priređuju političari uz pomoć poslušnih medija, ne može zameniti, a ni ulepšati stvarnost. Sumnjam da im može doneti i političke poene. I sam pokušaj da se na nesreći i kataklizmi zaradi pokoji jeftin politički poen je sraman.

JJ Beba JJ Beba 19:47 25.05.2014

Re: "Za mnom, junaci!"

vizure profesionalno deformisanog marketinško-političkog eksperta.

ne znam, al ja sam Krleta uvek više doživljavlala kao lekara, neg "marketinškog eksperta". čak sam ga otoič u hajatu videla u beloj lekarskoj bluzi :)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:05 25.05.2014

Re: "Za mnom, junaci!"

Siguran sam da je daleko bolji lekar, nego medijski savetnik.
freehand freehand 20:18 25.05.2014

Re: "Za mnom, junaci!"

Vojislav Stojković
Siguran sam da je daleko bolji lekar, nego medijski savetnik.

A na osnovu kojih kriterijuma i saznanja to misliš, Vojislave?
Sem što su mu blogovi jedno đipalište, pljuvalište i valjalište svih koji bi da poruče Tadiću i DS-u sve o svom ogorčenju i izneverenim nadama, da mere marketinška, medicinska a bogami i muzička znanja i veštine sa njim?
Naravno da on, Krstić tu nema šanse protiv tolike pameti i znanja!
I bez obzira na temu, podrazumeva se.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 00:41 26.05.2014

Re: "Za mnom, junaci!"

Uveren sam da su temeljno dodiplomsko obrazovanje, posebno u profesijama poput lekarske, kao i kasnije poslediplomske spicijalizacije, sasvim dovoljna garancija u poređenju sa nečim tako maglovitim i fludidnim, kao što je savetnik za medije, PR i tome slično, za koje naš domaćin, koliko znam, u svom obrazovanju nije odvojio ni približno isto vreme.

A pljuvanja po njegovom blogu što se tiče, to nije u redu.
milojep milojep 19:32 24.05.2014

Uh

Pošto je tako, pošto su političari na demokratskom tržištu prinuđeni da se bore za podršku, nije li malo nefer tražiti od njih da to rade tiho i nevidljivo, u svoja četiri zida? To je kao kad bi od atletičara zahtevali da trči trku vezanih nogu i očekivali da pritom pobeđuje.
Kako bi se Draža Petrović, na primer, osećao kada bi napisao neki dobar i važan tekst, a kad bi mu neko rekao da je njegovo objavljivanje samoreklamerstvo, te da bi bilo bolje da tekst ostane u njegovom kompjuteru?


Ovde si baš preterao, odnosno analogije su ti pogrešne! Političarima nije prilika za dokazivanje post festum! Ne pobeđuje se dokazivanjem na sopstvenim propustima.Možda ova katastrofa i nije baš dobar primer za samoreklamerstvo jer je zaista nepogoda neviđenih razmera.Ali možemo nabrajati bezbroj drugih primera gde bagra ubira poene na svojim neuspesima.

p.s. Da li si primetio da su se u ovim poplavama od nekih desetak ličnosti koji se najviše vrte po tv kanalima najbolje pokazali oni koji su od politike bili najdalje?


radissha radissha 01:22 25.05.2014

Re: Uh

Čitam ovog Krstića i pokušavam da shvatim , šta je potrebno da neko napiše ovakav tekst ?! Voleo bih da mu Vučić ispuni želju i uzme ga već jednom za savetnika !
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:31 25.05.2014

Re: Uh

Čitam ovog Krstića i pokušavam da shvatim , šta je potrebno da neko napiše ovakav tekst ?! Voleo bih da mu Vučić ispuni želju i uzme ga već jednom za savetnika !

Razumem frustraciju.

Ja bih, npr. voleo da dobijem inteligentnu kritiku, a ne magareće njakanje.
jokerer jokerer 08:12 25.05.2014

Re: Uh

Evo da probam ja... (kome nije po volji slobodno neka proglasi za njakanje)

Dakle ovakav isti tekst je mogao biti napisan za Kim Dzong Una ili bilo kog autokratu koji se eto druzi sa narodom jer ga narod voli, pokazuje licnim primerom kako i sta treba raditi, vredno skupljajuci politicke poene koji ce mu kao zatrebati na nekim sledecim fingiranim izborima (partijskim?) na kojima ce oni koji ne glasaju za njega biti proglaseni za izdajnike.

Paradoksalno ovakav tekst pravi kontrauslugu cak i samom A.V.-u zato sto covek realno nije severnokorejski diktator, a na ovaj nacin braneci ga autor pravi direktnu asocijaciju kod onih kojima njakanje nije uslovni refleks. Ili je to i bila ideja?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:31 25.05.2014

Re: Uh

Dakle ovakav isti tekst je mogao biti napisan za Kim Dzong Una ili bilo kog autokratu koji se eto druzi sa narodom jer ga narod voli, pokazuje licnim primerom kako i sta treba raditi, vredno skupljajuci politicke poene koji ce mu kao zatrebati na nekim sledecim fingiranim izborima (partijskim?) na kojima ce oni koji ne glasaju za njega biti proglaseni za izdajnike.

Naravno. A ne moramo da idemo u Koreju, setimo se samo Tita. Zato i piše u blogu koji nisi pročitao:

Čak i u nedemokratskim zemljama političarima treba kakav-takav legitimitet, podrška naroda
jokerer jokerer 12:38 25.05.2014

Re: Uh

Slažem se da im treba podrška naroda (pročitao, samo nisam imao primedbe u tom delu), čak bih dodao i to da im je podrška od životne važnosti (bukvalno) da ne bi završili kao Čaušesku na primer.

Ono u čemu se ne slažemo, a ja pokušah da kritikujem (izgleda nedovoljno inteligentno) jeste deo u kom kažeš:

Pa će, upravo zahvaljujući njima, kada se sve okonča, građani doneti sud o tome ko je od predstavnika vlasti bio na visini zadatka, a moramo biti pošteni i reći - takvih je u ovoj kriznoj situaciji bilo. Takođe, proceniće građani i ko je bio nekompetentan, suvišan, nekoristan i ko je samo priželjkivao da se okoristi o čitavu situaciju.


Dakle ukoliko je dozvoljeno svako ponašanje, uključujući kontrolu informacija (a cenzura je samo najbanalniji oblik kontrole, način na koji mediji prenose informacije može lako stvoriti iskrivljenu sliku stvarnosti), svi znamo kako će gradjani na kraju proceniti sve ovo što si naveo (zato pomenuh Severnu Koreju).

Ne tvrdim da je ovo slučaj kod nas, samo kritikujem princip po kome je sve dozvoljeno, pa će narod pravilno proceniti i kazniti šta nije bilo u redu. Vrlo često neće ili će se to dogoditi sa velikim zakašnjenjem, kada je šteta već napravljena.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:08 25.05.2014

Re: Uh

Ono u čemu se ne slažemo, a ja pokušah da kritikujem (izgleda nedovoljno inteligentno) jeste deo u kom kažeš:

Pa će, upravo zahvaljujući njima, kada se sve okonča, građani doneti sud o tome ko je od predstavnika vlasti bio na visini zadatka, a moramo biti pošteni i reći - takvih je u ovoj kriznoj situaciji bilo. Takođe, proceniće građani i ko je bio nekompetentan, suvišan, nekoristan i ko je samo priželjkivao da se okoristi o čitavu situaciju.


Volim da čujem šta je to konkretno sa čime se neko ne slaže. Zato što je magareće mukanje onih koji misle da dokazuju svoju vrednost time što negiraju tuđu - dosadno.

Samo udri.
Dakle ukoliko je dozvoljeno svako ponašanje...


Ko je ikad pomenuo da je dozvoljeno svako ponašanje? Ovaj se blog bavi vrlo određenimi ponašanjem za koje ja tvrdim da je dozvoljeno, a za koje neki misle da nije.


Dakle ukoliko je dozvoljeno svako ponašanje, uključujući kontrolu informacija (a cenzura je samo najbanalniji oblik kontrole


Cenzura u uslovima vanrednog stanja ili vanredne situacije je nešto što postoji u svim demokratskim zemljama sveta. Dakle, praktikuje se i u SAD, UK, Ftancuskoj...gde god se takvo stanje proglasi zbog prirodnih nepogoda, terorističkih napada i slično.

Dakle ukoliko je dozvoljeno svako ponašanje, uključujući kontrolu informacija (a cenzura je samo najbanalniji oblik kontrole, način na koji mediji prenose informacije može lako stvoriti iskrivljenu sliku stvarnosti), svi znamo kako će gradjani na kraju proceniti sve ovo što si naveo (zato pomenuh Severnu Koreju).


Mediji svakodnevno prenose nekakvu sliku. Ne samo u vanrednim prilikama. Koliko je ta slika iskrivljena, mogli bi da debatujemo...

Poenta je da građani na osnovu svega što se dešava donose procenu. Dakle, njihova odluka na izborima nije plod neke objektivne, stručne evaluacije rada vlasti, nego je posledica subjektivnog mišljenja nastalog na osnovu slike koju su mediji stvarali svakodnevno i koja je, možda, iskrivljena.
Ne tvrdim da je ovo slučaj kod nas, samo kritikujem princip po kome je sve dozvoljeno, pa će narod pravilno proceniti i kazniti šta nije bilo u redu.

Pošto smo utvrdili da nije sve dozvoljeno, složićemo se da će građani doneti sud koji će možda biti pravilan, možda ne, ali je ta ocena građana jedina relevantna.

Ima onih koji tvrde da je vox populi - vox dei....a ima i onih koji sumnjaju u to...ali to nije nikakav naš specifikum.
angie01 angie01 17:20 25.05.2014

Re: Uh

Cenzura u uslovima vanrednog stanja ili vanredne situacije je nešto što postoji u svim demokratskim zemljama sveta.


ZAKON JAVNOM INFORMISANJU

obratiti paznju na clanove 1., 2., i narocito 84.

iz akona o vanrednim situacijama,

- 2 -
v) Nacelo javnosti
Podaci o opasnostima i delovanju državnih organa, organa autonomnih pokrajina, jedinica lokalne samouprave i drugih
subjekata zaštite i spasavanja su javni.
Organi državne uprave, organi autonomnih pokrajina i organi jedinica lokalne samouprave moraju obezbediti da stanovništvo, na području koje može pogoditi elementarna i druga nesreća, bude obavešteno o opasnosti.



Dakle, njihova odluka na izborima nije plod neke objektivne, stručne evaluacije rada vlasti, nego je posledica subjektivnog mišljenja nastalog na osnovu slike koju su mediji stvarali svakodnevno i koja je, možda, iskrivljena.


jeste, mediji su stvorili i mozda iskrivljeno svakodnevno iskustvo,...gloopi ljudi, odgledaju drugi dnevnik, da bi usvojili misljenje i shvatili sta im se desava:)))
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:28 25.05.2014

Re: Uh

este, mediji su stvorili i mozda iskrivljeno svakodnevno iskustvo,...gloopi ljudi, odgledaju drugi dnevnik, da bi usvojili misljenje i shvatili sta im se desava:)))

Tačno tako.

Oni pametniji svoje mišljenje formiraju na bazi Kurira.

Zar to nije očigledno svakom ko čita komentare na blogu b92?
eli.lacrosse eli.lacrosse 18:49 25.05.2014

Re: Uh

Oni pametniji svoje mišljenje formiraju na bazi Kurira.

Zar to nije očigledno svakom ko čita komentare na blogu b92?

Uh, kako ti ne ide da se služiš ironijom...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:27 25.05.2014

Re: Uh

eli.lacrosse
Oni pametniji svoje mišljenje formiraju na bazi Kurira.

Zar to nije očigledno svakom ko čita komentare na blogu b92?

Uh, kako ti ne ide da se služiš ironijom...

Pronašao si se?
eli.lacrosse eli.lacrosse 19:35 25.05.2014

Re: Uh

Oni pametniji svoje mišljenje formiraju na bazi Kurira.

Zar to nije očigledno svakom ko čita komentare na blogu b92?

Uh, kako ti ne ide da se služiš ironijom...
Pronašao si se?

Neeeee. Samo mi kvari čitanje. Vodiš diskusiju suvislo, katkad bolje, katkad lošije (kao i svi, uostalom), i ok je čitati šta pišeš, slagao se ili ne, nagađao tvoje razloge za pisanje ili ih potpuno zanemarivao… Sve dok ne odlučiš da upotrebiš ironiju. I tada se sve, što bi rekla Vesna Pešić – surdukne.

Evo šta sam iskopao (obrati pažnju na datum) + LINK:
eli.lacrosse 10:15 10.12.2011

Nebojša, u tvom arsenalu marketinških oružja ironija je zasigurno jedno od najneubojitijih.
JJ Beba JJ Beba 19:52 25.05.2014

Re: Uh


Cenzura u uslovima vanrednog stanja ili vanredne situacije je nešto što postoji u svim demokratskim zemljama sveta. Dakle, praktikuje se i u SAD, UK, Ftancuskoj...gde god se takvo stanje proglasi zbog prirodnih nepogoda, terorističkih napada i slično

pa? to i dalje ne znači da je to ok

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:08 25.05.2014

Re: Uh

Ovaj se blog bavi vrlo određenimi ponašanjem za koje ja tvrdim da je dozvoljeno, a za koje neki misle da nije.


Eh Krle, dobro ti znaš da političari i njihova politika ne procenjuju samo po tome da li su stvari koje rade dozvoljene ili nedozvoljene, nego da li su korisne ili štetne, ispravne ili pogrešne.
A i dozvoljene stvari mogu biti pogrešne i štetne.
Pa bi bilo lepo da po tom kritrerijumu ti proceniš ovo što radi Vućić.
Složimo se da je sve dozvoljeno, ali šta misliš da li je i ispravno?

njihova odluka na izborima nije plod neke objektivne, stručne evaluacije rada vlasti, nego je posledica subjektivnog mišljenja nastalog na osnovu slike koju su mediji stvarali svakodnevno i koja je, možda, iskrivljena


E to.
Kakvvo je tvoje subjektivno mišljenje o ovoj vlasti nastalo na osnovu tvoje procene ponašanja te vlasti?
angie01 angie01 22:46 25.05.2014

Re: Uh

Tačno tako.


ne znam da l ovde da otkucam spisak desavanja od 2000-te, koji je preko medija gloopim gradjanima stvorio iskrivljenu sliku-koja je kao takva, valjda kriva i za los odabir strane prilikom glasanja?!
angie01 angie01 12:03 26.05.2014

Re: Uh

JJ Beba

Cenzura u uslovima vanrednog stanja ili vanredne situacije je nešto što postoji u svim demokratskim zemljama sveta. Dakle, praktikuje se i u SAD, UK, Ftancuskoj...gde god se takvo stanje proglasi zbog prirodnih nepogoda, terorističkih napada i slično

pa? to i dalje ne znači da je to ok



eno i g Sabic potvrdio- da po Ustavu-nema cenzure!
jkt2010 jkt2010 01:05 27.05.2014

Re: Uh

angie01
JJ Beba

Cenzura u uslovima vanrednog stanja ili vanredne situacije je nešto što postoji u svim demokratskim zemljama sveta. Dakle, praktikuje se i u SAD, UK, Ftancuskoj...gde god se takvo stanje proglasi zbog prirodnih nepogoda, terorističkih napada i slično

pa? to i dalje ne znači da je to ok


eno i g Sabic potvrdio- da po Ustavu-nema cenzure!

Ali po zakonu - ima.
8c_competizione 8c_competizione 19:32 24.05.2014

ni sumnjao nisam ...

... da ce se Krstic javiti!

da se pozali nesto ili zgadi necim, sto mu ni malo gadljivo bilo nije dok su ONI bili na vlasti

petargli petargli 19:32 24.05.2014

"sala mala"

E sad, to što među političarima ima onih koji deluju da ono što treba da rade, rade posvećeno, prilježno, ozbiljno, organizovano...

Ovo je vrlo jaka fora!

... mada ima nas koji mislimo da nema ni takvih politicara.
stopalo stopalo 19:35 24.05.2014

stativa

Na kraju, ali ne i na posletku, jeste to što političar svojom posetom pogođenom području, osim da se uveri u stepen štete i u aktivnosti nadležnih na terenu, mora i uznemirenim građanima da pruži podršku, mora da im svojim prisustvom pokaže da nisu ostavljeni i zaboravljeni.


Teorija bez prakse je prazna ali je praksa bez teorije slepa. (ili slično, mrzi me sad da tražim tačan citat)

hajkula1 hajkula1 19:55 24.05.2014

Re: stativa

stopalo

lINK (Tomislav Nikolic - Opomena GRAĐANIMA da se evakuišu, poslušaju...)






Opomena građanima da paze koga biraju, nikad se ne zna šta nas čeka i koliko može da bude važno ko i kako upravlja situacijom.
Ne zameram polovini birača koji nisu izašli na izbore što nisu izašli jer nisu videli kome da ukažu poverenje, nego što se nisu potrudili da se angažuju i ponude bolji izbor. Među apstinentima ima ljudi koji imaju pristojne osobine, kvalifikacije i finansijske i druge mogućnosti.
Milan Karagaća Milan Karagaća 15:00 25.05.2014

Re: stativa

E vala ne znam u kojoj protokolarnoj funkciji je ovde gospodja supruga.Mislim da nije mesto.
petargli petargli 19:49 24.05.2014

... da ih nema ...

Pošto je tako, pošto su političari na demokratskom tržištu prinuđeni da se bore za podršku, nije li malo nefer tražiti od njih da to rade tiho i nevidljivo, u svoja četiri zida?

Nije nefer.
Pa ti politicari (i njihovi pridruznici) izjavljuju da su za poplave i stradanja krivi "pederi, Koncita, Bog, neposlusni gradjani ...", samo su oni bezgresni, sve su uradili da nas zastite od pedera, Koncita, bogova i nas samih.
Treba da budu tihi, nevidljivi, da se spakuju i odu u cetiri zida, ne nuzno svoja.
expolicajac expolicajac 20:18 24.05.2014

Opreznost

Pod stare dane počeo sam da shvatam onu staru izreku:
" od malog praseta i novog šefa, nikada nisi siguran kakva će svinja da ispadne"
oskar-z-wild oskar-z-wild 20:32 24.05.2014

Re: Opreznost

Није важно шта то значи, важно је да звучи увредљиво?
expolicajac expolicajac 20:39 24.05.2014

Re: Opreznost

oskar-z-wild
Није важно шта то значи, важно је да звучи увредљиво?

Odvojio si se od naroda. Znači mnogo i nije uvredljivo, jel je za srpski narod svinja sveta životinja.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:31 24.05.2014

!!!!!

Auh Krle bog te ebo!
Pa zar to mora ovako?
maksa83 maksa83 20:47 24.05.2014

nadam se


Da je ovo kemp.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:06 24.05.2014

Re: nadam se

maksa83

Da je ovo kemp.

I ja isto.
Inače je gotovo uvredljivo za čoveka pristojnog uma. Kao što je i ceo nastup AVa u povodu ove poplava-sramote (država u svoj svojoj neorganizovanosti i prenemaganju njenog vrha, sa fatalnim posledicama po stanovništvo) uvreda za dostojno mislećeg čoveka.

Gledajući AVavove nastupe na televiziji, pomislio sam kako se prenemaže i uzdiše kao mlada pred venčanje.

Takav nas nastup zatvara u krug jeftinog i primitivnog populizma, Slobinog zadruga tipa. Legitimno, ali poražavajuće: zar nam je prošlost budućnost?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:33 24.05.2014

Re: nadam se

maksa83

Da je ovo kemp.

I ja isto.
Inače je gotovo uvredljivo za čoveka pristojnog uma.

Bojim se da nijeste razumjeli tekst koji se ne bavi umjetničkim dojmom koji ostavljaju pojedini junaci političke scene, nego...al eto gore teksta, pa ko shvati, razumeće.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:41 24.05.2014

Re: nadam se

Nebojsa Krstic
maksa83

Da je ovo kemp.

I ja isto.
Inače je gotovo uvredljivo za čoveka pristojnog uma.

Bojim se da nijeste razumjeli tekst koji se ne bavi umjetničkim dojmom koji ostavljaju pojedini junaci političke scene, nego...al eto gore teksta, pa ko shvati, razumeće.

Bojim se da ti nisi razumeo moj komentar: postoje različite vrste populizma. Ovaj je degradirajući i kontraproduktivan, osim za onog koji ga primenjuje/uzdiše.
Jaril Jaril 21:47 24.05.2014

Re: nadam se

Predrag Brajovic
Nebojsa Krstic
maksa83

Da je ovo kemp.

I ja isto.
Inače je gotovo uvredljivo za čoveka pristojnog uma.

Bojim se da nijeste razumjeli tekst koji se ne bavi umjetničkim dojmom koji ostavljaju pojedini junaci političke scene, nego...al eto gore teksta, pa ko shvati, razumeće.

Bojim se da ti nisi razumeo moj komentar: postoje različite vrste populizma. Ovaj je degradirajući i kontraproduktivan, osim za onog koji ga primenjuje/uzdiše.

То је онај који ради. Прија онима које жели да алармира на излазак на изборе, а гади се онима које од изласка треба да одбије.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:48 24.05.2014

Re: nadam se

Bojim se da ti nisi razumeo moj komentar: postoje različite vrste populizma. Ovaj je degradirajući i kontraproduktivan, osim za onog koji ga primenjuje/uzdiše.

Razumeo sam da opisuješ kakav su na tebe dojam ostavili predstavnici Vlade, premijer i sl. A to nije tema teksta, pa ne razumem đe je zec.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:00 24.05.2014

Re: nadam se

Nebojsa Krstic
Bojim se da ti nisi razumeo moj komentar: postoje različite vrste populizma. Ovaj je degradirajući i kontraproduktivan, osim za onog koji ga primenjuje/uzdiše.

Razumeo sam da opisuješ kakav su na tebe dojam ostavili predstavnici Vlade, premijer i sl. A to nije tema teksta, pa ne razumem đe je zec.

Koliko sam shvatio, ti legitimišeš populizam. Ja takođe, samo objašnjavam da je ovaj naš najnižeg, vašarskog tipa. I poguban: traći našu budućnost i potpuno je po zajednicu neefikasan.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:17 24.05.2014

Re: nadam se

Koliko sam shvatio, ti legitimišeš populizam.

Ma jok.

Ovo je tekst koji pokušava da razbije neke tabue, predrasude i opšta mesta. On se odnosi na bilo koju vlast u bilo kojoj demokratskoj zemlji.
Milan Novković Milan Novković 22:33 24.05.2014

Re: nadam se

Predrag Brajovic
maksa83

Da je ovo kemp.

I ja isto.
Inače je gotovo uvredljivo za čoveka pristojnog uma. Kao što je i ceo nastup AVa u povodu ove poplava-sramote (država u svoj svojoj neorganizovanosti i prenemaganju njenog vrha, sa fatalnim posledicama po stanovništvo) uvreda za dostojno mislećeg čoveka.

Gledajući AVavove nastupe na televiziji, pomislio sam kako se prenemaže i uzdiše kao mlada pred venčanje.

Takav nas nastup zatvara u krug jeftinog i primitivnog populizma, Slobinog zadruga tipa. Legitimno, ali poražavajuće: zar je prošlost naša budućnost?


Meni nije ni kemp, ni kič. Ili kakva crna "naïve middle-class pretentiousness".

Ovde se ne "prodaje", nego "kupuje" retardirana pretencioznost niže klase kroz pokušaj da se izvuče neka korist.

Mislim, čemu raditi gluposti ako tu nema koristi, političke, materijalne, u vajbu, kreativnom ili destruktivnom?!

Tj glupost bez emnocija, bez ičega, mehanizovana, napunjena ničim osim samom sobom.

Evo taman se na Tviteru i Fejsu pojavila prigodna ilustracija koja na odličan način pokazuje "inherentnu logiku i pamet" političke klase u Srbiji poslednjih par decenija kako je vide nesrećni ljudi kojima prođoše životi pod dirigentskim palicama srpske "elite"


petargli petargli 23:13 24.05.2014

Re: nadam se

Predrag Brajovic

Inače je gotovo uvredljivo za čoveka pristojnog uma. Kao što je i ceo nastup AVa u povodu ove poplava-sramote (država u svoj svojoj neorganizovanosti i prenemaganju njenog vrha, sa fatalnim posledicama po stanovništvo) uvreda za dostojno mislećeg čoveka.

Nekako provejava elitizam (boldovano) u ovoj recenici. Ovo sto rade je jednostavno uvreda za sve ljude.

Predrag Brajovic

Takav nas nastup zatvara u krug jeftinog i primitivnog populizma, Slobinog zadruga tipa. Legitimno, ali poražavajuće: zar je prošlost naša budućnost?

Zar mi imamo buducnost?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:22 24.05.2014

Re: nadam se

petargli
Nekako provejava elitizam (boldovano) u ovoj recenici.

И?
Сва успешна друштва су дубоко елитистичка, на овај или онај начин. С механизмима за подршку неелити.

Идеја нехијерархизованог друштва сахрањена је с лешинама самоуправних фабрика и окончана у међусобном клању социјилистичких радних народа Југославије -- ССРНЈа.
ivan.jordan_3 ivan.jordan_3 23:43 24.05.2014

Re: nadam se

Problem je što se blog izgleda bavi principima političkog marketinga, a posmatra se iz ugla dnevne političko - suicidalne situacije u kojoj je Srbija. Teorijski, verovatno stoji sve što je napisano u blogu, pogotovo u predizbornoj kampanji.

U trenucima kada sa guše slobode izražavanja, kada ljudi životima i imovinom plaćaju "campaignability" javnih nastupa, čini mi se da se suviše bavimo formom a malo suštinom. Ovakvi blogovi mogu da pojasne npr posetu kravama pred izbore (teorijski), ali ne mogu da pojasne trenutni mrak koji prekriva Srbiju, a kome bi svi misleći ljudi trebali da se suprotstave.

Ili barem dobro-misleći tj oni koji misle dobro Srbiji. Mada ja palamudim iz inostranstva i možda je ok objasniti zašto Vučić treba da spasava decu helikopterom, ja to iz daljine ne mogu da sagledam.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:51 24.05.2014

Re: nadam se

Problem je što se blog izgleda bavi principima političkog marketinga, a posmatra se iz ugla dnevne političko - suicidalne situacije u kojoj je Srbija. Teorijski, verovatno stoji sve što je napisano u blogu, pogotovo u predizbornoj kampanji.

Neee u kampanji. Uvek.
Ovakvi blogovi mogu da pojasne npr posetu kravama pred izbore

Poseta kravama je uvek opravdana i tu jedino vidim opravdanom zabrinutost volova.
petargli petargli 23:58 24.05.2014

Re: nadam se

Predrag Brajovic

И?
Сва успешна друштва су дубоко елитистичка, на овај или онај начин. С механизмима за подршку неелити.

Идеја нехијерархизованог друштва окончана је у лешевима самоуправних фабрика и међусобном клању ССРНЈа.

Generalno, elita treba da vodi racuna o neeliti, pa i u onim trenucima kada iskazuje stav.

Drustvo ne moze da postane uspesno ako dozvoli odredjenim grupacijama da se samoproglase elitom. Sistem koji drustvo izgradi je taj koji omogucava svima (u manjoj ili vecoj meri) da postanu elita, i da napravi mehanizam za podrsku neeliti. Nikako elita, sama po sebi, moze da odlucuje o uspostavljanju mehanizma za podrsku neeliti. Ona samo treba da ga odrzava dopunjujuci se sa neelitom.

edit: i da dodam, ovakav 'fair-play' princip, proizvodi efekat da neelita podrzava svoju elitu.

petargli petargli 00:06 25.05.2014

Re: nadam se

Nebojsa Krstic
Poseta kravam je uvek opravdana i tu jedino vidim opravdanom zabrinutost volova.

poznato je koliko volovi "misle" o kravama ...
maksa83 maksa83 00:09 25.05.2014

Re: nadam se

Poseta kravama je uvek opravdana i tu jedino vidim opravdanom zabrinutost volova.

Samo ako posetilac ima nečasne namere.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:10 25.05.2014

Re: nadam se

poznato je koliko volovi "misle" o kravama ...

U ovom slučaju misle vrlo često.
petargli petargli 00:22 25.05.2014

Re: nadam se

Nebojsa Krstic

U ovom slučaju misle vrlo često.

game over
myredneckself myredneckself 02:05 25.05.2014

Re: nadam se

Nebojsa Krstic
Poseta kravam je uvek opravdana i tu jedino vidim opravdanom zabrinutost volova.
petargli
poznato je koliko volovi "misle" o kravama ...
maksa83
Samo ako posetilac ima nečasne namere.
Nebojsa Krstic
U ovom slučaju misle vrlo često.
petargli
game over


Man'te se ljudi ovakvog divana, i evnusi imaju dušu.


ivan.jordan_3 ivan.jordan_3 06:23 25.05.2014

Re: nadam se

Nebojsa Krstic
poznato je koliko volovi "misle" o kravama ...U ovom slučaju misle vrlo često.


:)

Volovi ne misle o kravama. Bikovi misle. O kravama i drugim stvarima. Cveću, pčelama, toreadorima i "kako pobeći iz arene". Mada svi osim volova uglavnom nesrećno skončaju.
viola92 viola92 08:12 25.05.2014

Re: nadam se

Teorijski, verovatno stoji sve što je napisano u blogu, pogotovo u predizbornoj kampanji.


Ali u praksi ne stoji, jer je već bivalo primenjeno i pokazalo se da nije donelo rezultate na prvim sledećim izborima. Evo dokumentacije:

Kazezoze Kazezoze 11:01 25.05.2014

Re: nadam se

ivan.jordan_3
Nebojsa Krstic
poznato je koliko volovi "misle" o kravama ...U ovom slučaju misle vrlo često.


:)

Volovi ne misle o kravama. Bikovi misle. O kravama i drugim stvarima. Cveću, pčelama, toreadorima i "kako pobeći iz arene". Mada svi osim volova uglavnom nesrećno skončaju.

doduše, ponekad se krave u nedostatku bikova raspituju i za volove.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:26 25.05.2014

Re: nadam se

Volovi ne misle o kravama. Bikovi misle. O kravama i drugim stvarima. Cveću, pčelama, toreadorima i "kako pobeći iz arene". Mada svi osim volova uglavnom nesrećno skončaju.

Glupo je da se takmičim s tobom na volovske teme o kojim ti očigledno znaš daleko više.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:26 25.05.2014

Re: nadam se

Nebojsa Krstic

Glupo je da se takmičim s tobom na volovske teme o kojim ti očigledno znaš daleko više.


A za onaj sedativ za kokoške, reci leba ti, da li si ti Predsednika savetovao, ili je to Tadić sam smislio, onako iz svoje glave i pameti?

E, jebo vas sve skupa, politički marketing, prestanite da građanima vređate i ono malo zdrave inteligencije koja im je preostala. Jebala vas vlast. Uzmite je, mažeti je na hleb, uživajte s njom uz prvu jutarnju kafu, spavajte s njom u krevetu, sexsajte se, duvajte joj, pušite, radite šta god vam je volja...


Ali zapamtite samo jedno vi veliki stručnjaci za politički marketing, a pogotovo vaši poslodavci političari: Jednog dana svima vama će se sve to obiti o glavu. Tog dana ne bih voleo da budem na vašem mestu i u vašoj koži.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:39 25.05.2014

Re: nadam se

Ali zapamtite samo jedno vi veliki stručnjaci za politički marketing, a pogotovo vaši poslodavci političari: Jednog dana svima vama će se sve to obiti o glavu. Tog dana ne bih voleo da budem na vašem mestu i u vašoj koži.

Priznajem da sumnjam da ti znaš koji je datum, koja je ovo zemlja i ko je na vlasti.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:24 25.05.2014

Re: nadam se

Znam odlično. A znam i da sam svaki put glasao za DS, pa i na prošlim izborima.

A naravno da znam da je Tadić i njegova ekipa, a u njoj ni tvoje mesto svetnika nije za potcenjivanje, vrhunskim političkim marketingom prodavala robu koju nije proizvela. Za vašeg dugogodišnjeg vladajućeg vakata u izmišljenoj, dakle virtuelnoj stvarnosti, nije bilo bitno kako nardod živi, već kako sebe i svoje u medijima prikazati u najboljem svetlu.

Naravno, jednog dana sve te marketiške laži su vam se obile o glavu, a obiće se i ovima danas ukoliko budu išli istim putem.

Ako sam dobro razumeo ovaj tvoj tekst, ti im upravo to savetuješ. Ono, moguće je da si u ulozi Trojanskog konja, ali pre bih rekao da još uvek nisi shvatio zašto je DS poražena na izborima.
ivan.jordan_3 ivan.jordan_3 19:31 25.05.2014

Re: nadam se

Nebojsa Krstic
Volovi ne misle o kravama. Bikovi misle. O kravama i drugim stvarima. Cveću, pčelama, toreadorima i "kako pobeći iz arene". Mada svi osim volova uglavnom nesrećno skončaju.Glupo je da se takmičim s tobom na volovske teme o kojim ti očigledno znaš daleko više.


Ja sam skončao tj emigrirao. Vidim da ti nisi.

Pozdrav.
urbana_gerila urbana_gerila 19:31 25.05.2014

Re: nadam se


Nebojsa Krstic

Priznajem da sumnjam da ti znaš koji je datum, koja je ovo zemlja i ko je na vlasti.


ja priznajem kako ne mogu da dokučim da li ti pokušavaš da ispadneš pametan ili duhovit.
iako ti ne uspeva ni jedno ni drugo, impresionira me upornost kojom otklanjaš i najmanju dilemu o nedopustivo niskom etičkom i intelektualnom kapacitetu bivše vlasti.
JJ Beba JJ Beba 19:57 25.05.2014

Re: nadam se

Braja
Koliko sam shvatio, ti legitimišeš populizam. Ja takođe, samo objašnjavam da je ovaj naš najnižeg, vašarskog tipa. I poguban: traći našu budućnost i potpuno je po zajednicu neefikasan

Krle
Ma jok.

Ovo je tekst koji pokušava da razbije neke tabue, predrasude i opšta mesta. On se odnosi na bilo koju vlast u bilo kojoj demokratskoj zemlji.

hebeš vic koji mora da se tumači
perorez perorez 12:46 26.05.2014

Re: nadam se

Nebojsa Krstic
Koliko sam shvatio, ti legitimišeš populizam.

Ma jok.

Ovo je tekst koji pokušava da razbije neke tabue, predrasude i opšta mesta. On se odnosi na bilo koju vlast u bilo kojoj demokratskoj zemlji.


Krucijalno pitanje koje će dati odgovor na sva pitanja - Da li ti smatraš OVU vlast da se domkratska i da li je trenutno zemlja Srbija demokratska država? Tvoje eventualno izbegavanje konkretnog odgovora je takođe jasan odgovor.
highshalfbooze highshalfbooze 20:49 24.05.2014

###

Ja mislim da si ti definitivno otišo u šašu. Nije tebi lako.
8c_competizione 8c_competizione 21:01 24.05.2014

Re: ###

Ja mislim da si ti definitivno otišo u šašu. Nije tebi lako.


Jukie Jukie 21:01 24.05.2014

Re: ###

"hajdemo u šaš
volim te baš
ne idi u šaš
uješće te vaš"
(Mikijev almanah)
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 21:15 24.05.2014

Re: ###

Jukie
"hajdemo u šaš
volim te baš
ne idi u šaš
uješće te vaš"
(Mikijev almanah)



milojep milojep 21:25 24.05.2014

Re: ###




Sve ce to o, mila moja
prekriti ruzmarin, snjegovi i šaš
i dvije ce pokisle ptice
sa tvoga oka prhnuti na jug

Nijedna suza, nimalo volje
nijedna slutnja ni glas
a moglo je bolje
ivana23 ivana23 23:40 24.05.2014

Re: ###

Bez muzike...

Jaril Jaril 21:30 24.05.2014

Препорука

Одличан је текст.

Тешко је прихватити да човек данас (а вероватно одувек) живи у једном multi-realities свету и да свака од тих реалности има нека своја правила. Да стварна реалност има једна, политичка реалност друга, уметничка реалност пета, а блогерска реалност десета правила... Што се пре то прихвати, пре ће се почети да се та правила политичке реалности користе, прилагођавају и мењају. Јер политичка реалност, и уметничка али у јако малој мери, обликује стварност. Игнорисање постојања засебних правила политичке реалности само значи даље препуштање стварне реалности насумичном развоју политичке.

ПС: Иначе, негативна реакција на блог је soooooo предвидива. Као што пише у "Карневалској реалности", када се реалности укрсте на страху проради амигдала. Овде страх потиче од информације да су наши животи препуштени на милост и немилост неким тамо правилима неке тамо реалности која су потпуно страна нашим животима. И једини начин да престану да нас гуше је или да их научимо као професионалци да бисмо их прекршили као уметници или тешка аскеза. А то је потпуно за freaking out.
milojep milojep 21:34 24.05.2014

Re: Препорука

ПС: Иначе, негативна реакција на блог је soooooo предвидива


Ne, negativna reakcija je soooo logična.
Jaril Jaril 21:40 24.05.2014

Re: Препорука

milojep
ПС: Иначе, негативна реакција на блог је soooooo предвидива


Ne, negativna reakcija je soooo logična.

Па и то, мозак ради како ради.
vishnja92 vishnja92 21:42 24.05.2014

Re: Препорука

Тешко је прихватити да човек данас (а вероватно одувек) живи у једном multi-realities свету и да свака од тих реалности има нека своја правила.

zasto je tesko? to prihvataju deca u uzrastu od dve godine, kada ih jedan dan cuva mama a drugi baba. aj ne lupetaj.
ПС: Иначе, негативна реакција на блог је soooooo предвидива.

blago tebi Krle, imas Jarila koji sve zna.

Овде страх потиче од информације да су наши животи препуштени на милост и немилост неким тамо правилима неке тамо реалности која су потпуно страна нашим животима. И једини начин да престану да нас гуше је или да их научимо као професионалци да бисмо их прекршили као уметници или тешка аскеза.



petargli petargli 22:02 24.05.2014

Re: Препорука

Jaril
multi-realities



Jaril
Игнорисање постојања засебних правила политичке реалности само значи даље препуштање стварне реалности насумичном развоју политичке.



i da ne zaboravim
Jaril
Јер политичка реалност, и уметничка али у јако малој мери, обликује стварност

pa zar nije realnost = stvarnost?

cemu (sve ovo)?
Jaril Jaril 22:21 24.05.2014

Re: Препорука

petargli

pa zar nije realnost = stvarnost?

Јесте, него ми згодније да користим одвојено. (Објашњење би било трол.) А за ова друга питања... може конкретније?
petargli petargli 22:40 24.05.2014

Re: Препорука

Jaril
А за ова друга питања... може конкретније

Stvarnost (realnost) je jedna, i nju zivimo (cinici bi rekli prezivljavamo) svi mi, znaci i politicari i umetnici. Ako politicari odluce da zive i deluju u okviru neke zasebne stvarnosti, politicke (kako si je ti definisao), onda nesto nije u redu sa njima (tj. trebalo bi da potraze pomoc dok nije kasno). Analogno i za sve ostale profesije (umetnike, naucnike, vozace, rudare, itd.)
Jaril Jaril 22:52 24.05.2014

Re: Препорука

petargli
Jaril
А за ова друга питања... може конкретније

Stvarnost (realnost) je jedna, i nju zivimo (cinici bi rekli prezivljavamo) svi mi, znaci i politicari i umetnici. Ako politicari odluce da zive i deluju u okviru neke zasebne stvarnosti, politicke (kako si je ti definisao), onda nesto nije u redu sa njima (tj. trebalo bi da potraze pomoc dok nije kasno). Analogno i za sve ostale profesije (umetnike, naucnike, vozace, rudare, itd.)

Ок. Можемо уместо 'реалност' користити реч култура. Суштина је иста, свака култура има своја правила по којима функционише.
petargli petargli 23:04 24.05.2014

Re: Препорука

Jaril
Можемо уместо 'реалност' користити реч култура.

OK, da ne davim vise oko terminologije (izvinjavam se autoru bloga za 'trol'), donekle smo se razumeli ...

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 02:24 25.05.2014

Re: Препорука

petargli
Jaril
А за ова друга питања... може конкретније

Stvarnost (realnost) je jedna, i nju zivimo (cinici bi rekli prezivljavamo) svi mi, znaci i politicari i umetnici. Ako politicari odluce da zive i deluju u okviru neke zasebne stvarnosti, politicke (kako si je ti definisao), onda nesto nije u redu sa njima (tj. trebalo bi da potraze pomoc dok nije kasno). Analogno i za sve ostale profesije (umetnike, naucnike, vozace, rudare, itd.)


Aman netje biti, a ako tako misliš, onda živiš i ti u alternativnoj realnosti Svukud, pa naravno i kod nas, političari žive u potpuno drugojačijoj realnosti od one u kojoj živi plebs. Razne države, pitanje je samo finesa i nivoJa različitih realnosti. Negde manje, negde više, negde ovako, drugde onako, ali svukud odvojeno od "podanika", zasebna pravila, pa time i zasebne realnosti za jedne i za druge.

               
vishnja92 vishnja92 21:38 24.05.2014

pretpostavljam

da si zrtva pogresne premise da je marketing i dalje bitan u nasim zivotima i inace, dakle svaki put kad pr bratija i njihovi klijenti drpaju grdne novce za "posao" koji ne stvara nista (osim sto sve nas pravi budalama a mi ne znamo kako da se odbranimo O.o)
a ustvari samo prodajete jedni drugima O.o

meni je to zapanjujuce, i ne mogu da razumem da neko sa tvojim znanjem, senzibilitetom i zanatima u rukama, radi ovakve gluposti.
(sad ide Krle ozeni me, ali to cu pustiti Larisi)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:46 24.05.2014

Re: pretpostavljam

meni je to zapanjujuce, i ne mogu da razumem da neko sa tvojim znanjem, senzibilitetom i zanatima u rukama, radi ovakve gluposti.

Ne znam kome je ovo upućeno i na koje se tačno gluposti odnosi.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:30 24.05.2014

Re: pretpostavljam

(sad ide Krle ozeni me, ali to cu pustiti Larisi)

Kojoj Larisi?
urbana_gerila urbana_gerila 13:15 25.05.2014

Re: pretpostavljam

Nebojsa Krstic
meni je to zapanjujuce, i ne mogu da razumem da neko sa tvojim znanjem, senzibilitetom i zanatima u rukama, radi ovakve gluposti.

Ne znam kome je ovo upućeno i na koje se tačno gluposti odnosi.


meni se čini kao da je upućeno tebi, krstiću, ali mi nije jasno na kakvo to znanje i senzibilitet, i koje to zanate misli vishnja92...
JJ Beba JJ Beba 20:02 25.05.2014

Re: pretpostavljam

zanatima u rukama, radi ovakve gluposti.

ja bih volela znati kojim zanatima? to je sexy
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:57 24.05.2014

Ima čak dileja

pošto su političari na demokratskom tržištu prinuđeni da se bore za podršku, nije li malo nefer tražiti od njih da to rade tiho i nevidljivo, u svoja četiri zida?

koje smatraju da se to radi na radnim mestima.
libkonz libkonz 22:57 24.05.2014

Omiljeni Vučićev opozicionar

Nisi ti Krle naivna francuska sobarica pa da ne shvataš da ovim tekstom skrećeš pažnju sa nezampaćene cenzure koju ova vlast primenjuje u pokušaju da sakrije sopstvenu nesposobnost. Siguran sam da ćeš ovaj i neke buduće tekstove dobro naplatiti.
angie01 angie01 23:11 24.05.2014

Re: Omiljeni Vučićev opozicionar

savetnik av-a iz senke.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:16 24.05.2014

Re: Omiljeni Vučićev opozicionar

Nisi ti Krle naivna francuska sobarica pa da ne shvataš da ovim tekstom skrećeš pažnju sa nezampaćene cenzure koju ova vlast primenjuje u pokušaju da sakrije sopstvenu nesposobnost. Siguran sam da ćeš ovaj i neke buduće tekstove dobro naplatiti.

Ne mogu da se setim da li sam tebi rekao, a ako nisam evo: ne iznenađuje me kad neko stvari meri svojim ličnim aršinom.

Lično bih voleo kad bi ti umesto amerskog psihologiziranja o mojim motivima, prevazišao autooprojekciju i dobacio do kritike bilo kog stava iz bloga, ali bojim se da tražim previše.
maksa83 maksa83 23:30 24.05.2014

Re: Omiljeni Vučićev opozicionar

savetnik av-a iz senke.

Konačno zrnce optimizma.
libkonz libkonz 23:31 24.05.2014

Re: Omiljeni Vučićev opozicionar

Lično bih voleo kad bi ti umesto amerskog psihologiziranja o mojim motivima, prevazišao autooprojekciju i dobacio do kritike bilo kog stava iz bloga, ali bojim se da tražim previše.

meni je blog OK, samo je tajming za njegovo objavljivanje očajan. Uhvatio si se nečega gde se lako možeš oprati kad SNS padne: Normalno je da će političari iskoristit poplave za ličnu promociju i tu se nema šta kritikovati, tako je u celom svetu. Ali opet, tajming je...
angie01 angie01 23:32 24.05.2014

Re: Omiljeni Vučićev opozicionar

Konačno zrnce optimizma.


mis'is, krajnji rezultat?
maksa83 maksa83 23:35 24.05.2014

Re: Omiljeni Vučićev opozicionar

angie01
Konačno zrnce optimizma.


mis'is, krajnji rezultat?

Pssst, da ne ometamo, nek' radi čovek.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana