Društvo| Ekologija| Istorija| Politika

Ćorsokak u glibu

freehand RSS / 28.05.2014. u 12:32

Ili: šta je sve poplava izbacila?

Nit' pada sneg da pokrije breg, niti voda dolazi samo da napoji i opere. Pre samo mesec dana Srbija je dobila novu Vladu. Vladu iza koje stoji apsolutna većina izabranih predstavnika volje naroda Srbije. Vlada na čijem je čelu čovek izabran gotovo aklamacijom.

aleksandar-vucic-helikopter-poplave-1.jpg 

Obogotvoren od svojih I podržavan od većine ostalih kao da polako klizi ka provaliji mržnje svetine, koja po pravilu dolazi posle velikog obožavanja. I sve silnija što je obožavanje bilo veće.

A do pre samo nekoliko meseci svaka kritika Njemu upućena proglašavana je za jeres i izdajstvo, prema naciji i državi. Šta se to desilo sa Srbijom I Vučićem?

Desila se poplava. Poplava do sada u Srbiji neviđenih razmera. Poplava koja je sigurno mogla biti bolje dočekana, gradovi I sela bolje branjeni, sa mnogo manje žrtava I materijalnih razaranja. Ali koju nikakva druga Vlada I njene organizacije I službe ne bi mogle ni sprečiti ni učiniti neškodljivom. Šta je, dakle, problem sa ovom Vladom I državnom strukturom? Problem je nesposobnost, neznanje, diletantizam I strašna nekompetencija ogromnog broja onih koji su dovedeni da primaju plate za klimanje glavom. Samo što se ovoga puta sve to ne može sakriti zapenušanom demagogijom.

No, za koga su ove osobine vlasti iznenađenje? Mislim - postoji li zaista misleći čovek  sa zere opšte kulture I rudimentarnom informisanoščću u Srbiji koji za to nije znao i koji je Vučića, Gašića, Stefanovića, Velju Ilića, Krstića  smatrao sposobnim I kompetentnim za vođenje sistema kao što je država?

Eto, poplava sa svim propratnim pojavama - a takozvana “cenzura” je samo jedna od njih – donela je sjajnu šansu za asanaciju savesti I dezinfekciju obraza I onima koji su to sve znali ali su, iz raznih razloga, odbijali da vide, svesno se opredeljujući za “veće zlo”. Zašto je “cenzura” takozvana? Prvo, zato što je ono što se pod tim pojmom podrazumeva na delu već najmanje dve godine u Srbiji, u raznim vidovima, I često sirovije I opasnije nego ovih dana. Drugo, zato što nije u pitanju posledica nekakve jasne odluke već po svoj prilici – nesnalaženja, kratkih živaca I neznanja kao opšteg mesta.

Ala I vrana je ovih dana skočila na “Onog koji zna kako će da skonča”. I tek će: sveopšte ukidanje subvencija I pomoći – deci studentima I penzinerima, preimenovanje Busplusa a bogami i smena Saše Timofejeva –  to su samo današnje vestice I iako  tek uvod u bolne reforme o kojima je toliko reči bilo  - poslužiće kao okidač za dodatnu histeriju.  To što je amortizacija medijske telesne garde već krenula

cover.php?id=15870&h=370 

nikako ne znači da će na bilo koji način efikasna. I naravno da će mu po glavi najviše skakati oni koji su ga najžešće branili.

No, da sam ja Vučić… Pa podneo bih ostavku. Danas. Pa da vidimo šta bismo I šta ćemo, I koga ćemo. Pošto je sve ostalo, u zanosu Velikog spremanja – počišćeno sa političke scene Srbije. Pa je najbolje da sad svi budu beli listići, I da ovog puta aklamacijom napravimo najpametniji izbor: da izaberemo Nikog! 

I baš nas briga.  

 



Komentari (283)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:37 28.05.2014

Šta?

No, da sam ja Vučić… Pa podneo bih ostavku. Danas. Pa da vidimo šta bismo I šta ćemo, I koga ćemo.

I šta misliš, šta bismo?
freehand freehand 12:39 28.05.2014

Re: Šta?

Nebojsa Krstic
No, da sam ja Vučić… Pa podneo bih ostavku. Danas. Pa da vidimo šta bismo I šta ćemo, I koga ćemo.

I šta misliš, šta bismo?

Ne mislim, moja se pamet više puta pokazala tankom i nedostatnom.
Šta ti misliš?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:59 28.05.2014

Re: Šta?

Ne mislim, moja se pamet više puta pokazala tankom i nedostatnom.
Šta ti misliš?

Pa nema tu prostora za neko naročito razmišljanje. U ovom trenutku, jedina alternativa Vučiću je - Toma.
alselone alselone 14:47 28.05.2014

Re: Šta?

U ovom trenutku, jedina alternativa Vučiću je - Toma.


U ovom trenutnku nema alternative Vucicu. Ne treba mu je ni praviti posto on time dobija protivnika i samim tim energiju koja ga pokrece i pokrece celu njegovu srmdljivu propagandnu masineriju. Treba ga pustiti samog na ledini i ne dirati ga dok sam sebe ne nacne. Zatim ga treba "napasti".
libkonz libkonz 15:07 28.05.2014

Re: Šta?

U ovom trenutnku nema alternative Vucicu. Ne treba mu je ni praviti posto on time dobija protivnika i samim tim energiju koja ga pokrece i pokrece celu njegovu srmdljivu propagandnu masineriju. Treba ga pustiti samog na ledini i ne dirati ga dok sam sebe ne nacne. Zatim ga treba "napasti".


Ne trebamo ga mi napasti. Vučića će rušiti isti oni koji ga sada dižu u zvezde. Mi samo treba da kupimo kokice i gledamo.
freehand freehand 16:29 28.05.2014

Re: Šta?

libkonz
U ovom trenutnku nema alternative Vucicu. Ne treba mu je ni praviti posto on time dobija protivnika i samim tim energiju koja ga pokrece i pokrece celu njegovu srmdljivu propagandnu masineriju. Treba ga pustiti samog na ledini i ne dirati ga dok sam sebe ne nacne. Zatim ga treba "napasti".


Ne trebamo ga mi napasti. Vučića će rušiti isti oni koji ga sada dižu u zvezde. Mi samo treba da kupimo kokice i gledamo.

Ne znam ko ste tačno Mi, ali su i neki Mi do pre koju nedelju Vučića dizali u zvezde. Kao i Tomu onomad.
Ti su sad najglasniji da ga treba oterati. A vazda su u pravu.

freehand freehand 16:33 28.05.2014

Re: Šta?

Nebojsa Krstic
Ne mislim, moja se pamet više puta pokazala tankom i nedostatnom.
Šta ti misliš?

Pa nema tu prostora za neko naročito razmišljanje. U ovom trenutku, jedina alternativa Vučiću je - Toma.

Pa da, to je ta varijanta sa Belim listićima. Pošto smo Nikog već dobili za Predsednika Republike možda nije loše da se ta kohabitacija promeni u smislu da Niko dobije punu vlast. Po vertikali i horizontali.
To je odlična varijanta iz nekoliko razloga, ali zamisli samo - ispadne neka grdna glupost:
ko je kriv? Niko!
Ko je odgovoran? Niko.
Milina.
zilikaka zilikaka 17:10 28.05.2014

Re: Šta?

ali zamisli samo - ispadne neka grdna glupost


Bilo ih onoliko, ima i i kako stvari stoje - biće

ko je kriv? Niko!
Ko je odgovoran? Niko.


Da, al samo mi sad premotaj, evo poslednjih 5, 10, 15 il 20 godina i kaži DVA primera da je neko nekad bio kriv (ono, proglašen krivim zbog, ...jer je po funkciji bio odgovoran za to, il jer je direktno izvršio ...., kako bi to već trebalo da ide)

...uzgred, ja ne mogu da se setim ni jednog primera, pa ću biti zadovoljna ako ti navedeš i taj jedan.

angie01 angie01 17:28 28.05.2014

Re: Šta?

Pa da, to je ta varijanta sa Belim listićima

ko je kriv? Niko!
Ko je odgovoran? Niko.


izvini, je l ovo opet nesto na racun, je l vidite za koga ste glasali, ili niste uopste, pa vidite sta je ispalo?!

ako je neko kriv zbog apstinenata, belih i takoto- to je ds, koji je poverenje izigrao, zloupotrebio, ful pojnt.

Nikako da shvatim krivicu odbijanja da se za nesto sto se pokazalo katastrofalno glasa,( nesto u sta si verovao i podrzao, a ono te samo skenjalo, ne okrecuci se), samo zato sto je sa druge strane isto nesto neprihvatljivo, sto opet ima neke svoje obozavatelje, koji su ih i izglasali.

meni je veci problem sto se neka prihvatljiva alternativa nije pojavila na vreme, sto su se povukli i ljudi koji su do tada zastupali nesto pristojno-mada verujem, da se svima pristojnima vise smucilo.
freehand freehand 17:36 28.05.2014

Re: Šta?

...uzgred, ja ne mogu da se setim ni jednog primera, pa ću biti zadovoljna ako ti navedeš i taj jedan

Može Gugl, kolko hoćeš.
SMENJEN DIREKTOR "KOLUBARE", FUNKCIONER DSS

KLIK

Tanjug - 18.05.2014

ŠABAC - Gradonačelnik Šapca Miloš Milošević podneo je danas ostavku, nakon što je pre dva dana smenjen sa mesta komandanta Gradskog štaba za vanredne situacije.


Nego da se ne mrcvarim. Pogledaj koliko je ministara otišlo iz Đinđićeve Vlade i ko je smenio Mlađu pre tri godine.
I koliko ih je Vučić posmenjivao i izrekonstruisao.
Ali nije to suština. Suština je da to standardno kad niko nije odgovoran sa varijantaom Belih listića dobija sasvim novu dimenziju, jer je personalizovano! Postaje Niko sa velikim slovom!
Kao izabrano lice i funkcioner.
freehand freehand 17:39 28.05.2014

Re: Šta?

ako je neko kriv zbog apstinenata, belih i takoto- to je ds, koji je poverenje izigrao, zlopuotrebijo, ful pojn.

Žuti i Vuk Karadžić. Ojadiše!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:44 28.05.2014

Re: Šta?

freehand
ako je neko kriv zbog apstinenata, belih i takoto- to je ds, koji je poverenje izigrao, zlopuotrebijo, ful pojn.

Žuti i Vuk Karadžić. Ojadiše!


e, šta ti je sad pa Vuk kriv?

milisav68 milisav68 18:51 28.05.2014

Re: Šta?

freehand

ko je kriv? Niko!

Ribice su krive.

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:30 28.05.2014

Re: Šta?

Žuti i Vuk Karadžić. Ojadiše!


Znam da ne voliš kada te povezuju sa DSom i zato izbegavam to da radim, ali bre Fri, zar je moguće da ti ne shvataš da kad god o politici govoriš ti zapravo kažeš: evo kako nam je, a da nije bilo belih listića ne bi na vlasti bio Vučić nego Tadić, i ne bi nam bilo ovako nego bi nam bilo bolje.

Odakle ti uverenje da bi bilo bolje?

Pošto optužuješ bele listiće za Vučića, logično je da pretpostavljaš šta bi se desilo da beli listići nisu bili beli nego su nekoga glasali, pa hajd, šta pretpostavljaš, koga bi glasali, ko bi umesto Vučića bio na vlasti, i zašto bi u tom slučaju bilo bolje?

Zato tvrdim da je izbor manjeg zla ono što nam život svakoga dana gura pod nos. I praktikujem ga stalno.


Da, kad imaš taj izbor.
A ko je bio manje zlo na prošlim izborima, i zašto misliš da je to zlo manje?
milojep milojep 19:41 28.05.2014

Re: Šta?

ko je kriv? Niko!
Ko je odgovoran? Niko.



Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:18 28.05.2014

Re: Šta?

Pa da, to je ta varijanta sa Belim listićima. Pošto smo Nikog već dobili za Predsednika Republike možda nije loše da se ta kohabitacija promeni u smislu da Niko dobije punu vlast. Po vertikali i horizontali.
To je odlična varijanta iz nekoliko razloga, ali zamisli samo - ispadne neka grdna glupost:
ko je kriv? Niko!
Ko je odgovoran? Niko.
Milina.

On je sad NIko jer se zafarbao u ćošku, ostao bez stranke, a institucija predsednika nema naročitu moć. Ali ako bi dobio moć, ne bi bio više niko, već Neko sa izuzetno negativnim predznakom.
freehand freehand 20:37 28.05.2014

Re: Šta?

Nebojsa Krstic
Pa da, to je ta varijanta sa Belim listićima. Pošto smo Nikog već dobili za Predsednika Republike možda nije loše da se ta kohabitacija promeni u smislu da Niko dobije punu vlast. Po vertikali i horizontali.
To je odlična varijanta iz nekoliko razloga, ali zamisli samo - ispadne neka grdna glupost:
ko je kriv? Niko!
Ko je odgovoran? Niko.
Milina.

On je sad NIko jer se zafarbao u ćošku, ostao bez stranke, a institucija opredsednika nema naročitu moć. Ali ako bi dobio moć, ne bi bio više niko, već Neko sa izuzetno negativnim predznakom.

Nijesmo se razumeli.
On je niko po sebi.
Diplomirani niko.
Mada na funkciji Predsednika Republike što je odlična stvar za njega, gospođu Dragicu i republiku. Ko ne veruje nek pita Vesnu Pešić.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:46 28.05.2014

Re: Šta?

Nijesmo se razumeli.
On je niko po sebi.
Diplomirani niko.

Bolje da ne diskutujemo ad hominem, nego o političkim funkcijama i procesima.
freehand freehand 20:50 28.05.2014

Re: Šta?

Nebojsa Krstic
Nijesmo se razumeli.
On je niko po sebi.
Diplomirani niko.

Bolje da ne diskutujemo ad homminem, nego o politikim funkcijama i procesima.

Ne mogu da apstrahujem funkciju Predsednika Republike kao takvu, bez njenog obnašatelja. Mogu, ali kao definicije iz Ustava ili iz zakona ali to je samo prazna ljuštura.
A samo sam iskreno rekao svoje mišljenje o Tomislavu Nikoliću. Kakav je on i koliko bitan realni ili potencijalan faktor nisam siguran da mogu tačno da procenim, ali mi ne deluje da ima ozbiljnu moć i potencijal. Može li to da se promeni? Mislim ne bez ozbiljnog rasta i suprotnog bloka, u kome bi onda verovatno do kraja i deklarativno bio njegov politički sin.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:34 28.05.2014

Re: Šta?

Kakav je on i koliko bitan realni ili potencijalan faktor nisam siguran da mogu tačno da procenim, ali mi ne deluje da ima ozbiljnu moć i potencijal.

Pa eto, ja mislim ozbiljna je ta njegova politika koja je sad čini mi se utuljena i samo po nekad od sebe nagoveštaj da.

Kad bi npr Vučića sutra odveli vanzemaljci, dakle govorim hipotetički, (a takvo je hipotetičko i pitanje ovog bloga) i kad bi se iznenada akutizovalo pitanje "ko će drugi?"...e onda bi Toma bio taj, sa svom snagom i lepotom svoje političke vizije.
freehand freehand 21:40 28.05.2014

Re: Šta?

Kad bi npr Vučića sutra odveli vanzemaljci, dakle govorim hipotetički, (a takvo je hipotetičko i pitanje ovog bloga) i kad bi se iznenada akutizovalo pitanje "ko će drugi?"...e onda bi Toma bio taj, sa svom snagom i lepotom svoje političke vizije.

Opet da ga vode? Kakav li bi se tad vratio? Kao predsednik omladine SDU?

Iskreno - ne verujem da Tomislav Nikolić može biti bilo kakav ozbiljan politički faktor u Srbiji ikad više. I da nije bilo Amerikanaca i Nemaca, i ... nema veze - onomad kod prethodnih predsedničkih izbora nikad se on nikakve političke funkcije za svoga zemnog života dokopao ne bi.
Ok, ako ti misliš da treba da služi kao babaroga, ali ja ga ne vidim kao realnu figuru u toj igri.
milojep milojep 21:46 28.05.2014

Re: Šta?

Kad bi npr Vučića sutra odveli vanzemaljci, dakle govorim hipotetički, (a takvo je hipotetičko i pitanje ovog bloga) i kad bi se iznenada akutizovalo pitanje "ko će drugi?"...e onda bi Toma bio taj, sa svom snagom i lepotom svoje političke vizije.


A što zaboraviste Dačića? Mislim da bi se on tu našao prvi da objavi pobedu nad vanzemaljcima
milojep milojep 21:54 28.05.2014

Re: Šta?


I da dodam nešto, koliko svi mi bili protiv Vučića,snaga većine koju je osvojio pruža mu snagu, bahatost,bezobrazluk, osećaj veličine ...sa kojim će verovatno više korisnog uraditi, nego što bi to uradio 'maneken'.

p.s. za štetan rad je mrtva trka
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:22 28.05.2014

Re: Šta?

Ok, ako ti misliš da treba da služi kao babaroga, ali ja ga ne vidim kao realnu figuru u toj igri.

Kome da služi? MilojuP?
freehand freehand 22:28 28.05.2014

Re: Šta?

Nebojsa Krstic
Ok, ako ti misliš da treba da služi kao babaroga, ali ja ga ne vidim kao realnu figuru u toj igri.

Kome da služi? MilojuP?

Rekoh šta mislim o Nikolićevoj političkoj karijeri i njenim perspektivama. Sa Vučićem na Jupiteru, u Lazi, Zabeli, ili Ledepeu, sasvim svejedno. Misliš li ti zaista da taj čovek ima realan potencijal da u bilo kojoj konstelaciji bude nekakav odlučujući ili bar bitan faktor u političkim procesima u Srbiji?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:58 28.05.2014

Re: Šta?

Misliš li ti zaista da taj čovek ima realan potencijal da u bilo kojoj konstelaciji bude nekakav odlučujući ili bar bitan faktor u političkim procesima u Srbiji?

A) taj čovek, upravo takav kakav je, predstavljao je važan politički faktor od odlaska njegovog nadređenog u Hag. Mislim, to je činjenica.

B) Grešiš što insistiraš na ličnosti dok ja pokušavam da ti skrenem misao na njegovu viziju i lepršave političke ideje, za koje držim da imaju, ako bi se ljudi iskreno izjašnjavali, ozbiljnu većinu u Srbiji već godinama unazad, pa i sad.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:09 28.05.2014

Re: Šta?

B) Grešiš što insistiraš na ličnosti dok ja pokušavam da ti skrenem misao na njegovu viziju i lepršave političke ideje, za koje držim da imaju, ako bi se ljudi iskreno izjašnjavali, ozbiljnu većinu u Srbiji već godinama unazad, pa i sad.


I, koji je tvoj predlog?
Da ukinemo demokratiju?
freehand freehand 23:16 28.05.2014

Re: Šta?

A) taj čovek, upravo takav kakav je, predstavljao je važan politički faktor od odlaska njegovog nadređenog u Hag. Mislim, to je činjenica.

Definitivno, mada više kao pretnja i smutnja nego direktno i delatno.
To nije sporno. Ali si metaforom o zafarbavanju odlično oslikao njegovu poziciju. I ja kažem: mislim da je sad ta pozicija zabetonirana i bez Vučića, jer Nikolić nikad tu harizmu nije imao niti je može imati, a Vučićeva bi mu senka stalno bila nad glavom sve i da se vrati na čelo partije. Niti bi, dakle, on bio onaj stari, niti bi ta partija ikad više mogla biti ovo što je sad. Što vrlo brzo i neće biti, da se razumemo. Zbog fizike gasova.
B) Grešiš što insistiraš na ličnosti dok ja pokušavam da ti skrenem misao na njegovu viziju i lepršave političke ideje, za koje držim da imaju, ako bi se ljudi iskreno izjašnjavali, ozbiljnu većinu u Srbiji već godinama unazad, pa i sad.

Razumem ja tebe dosta dobro, ali u ovom trenutku ne vidim nikoga ko bi tu političku ideju, ili skup ideja mogao da ujedini i pretoči u ideologiju i politički pokret. I naročito ne gospodin Ličnost o kome govorimo.
Štaviše, ja zaista ne vidim da u Srbiji ozbiljno živi bilo kakva politička ideja ili ideologija, već samo nekakvi supstrati i surogati, miš-maševi i bućkuriši obojeni aromama demagogije i populizma.
Dakle - pričaš glasno krupnim rečima ono što populus želi da čuje.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:27 28.05.2014

Re: Šta?

Razumem ja tebe dosta dobro, ali u ovom trenutku ne vidim nikoga ko bi tu političku ideju, ili skup ideja mogao da ujedini i pretoči u ideologiju i politički pokret. I naročito ne gospodin Ličnost o kome govorimo.

Dobro. Uzmimo onda, Vučić sutra da ostavku zbog nečeg, nema veze zvog čega...koji indijaneri prihajajo?
freehand freehand 23:34 28.05.2014

Re: Šta?

Nebojsa Krstic
Razumem ja tebe dosta dobro, ali u ovom trenutku ne vidim nikoga ko bi tu političku ideju, ili skup ideja mogao da ujedini i pretoči u ideologiju i politički pokret. I naročito ne gospodin Ličnost o kome govorimo.

Dobro. Uzmimo onda, Vučić sutra da ostavku zbog nečeg, nema veze zvog čega...koji indijaneri prihajajo?

Vučić?

Edit: Mislim, ako bi ostavka podrazumevala i njegovo povlačenje iz politike - a inače ne bi imala smisla i čak ni on nije toliki demagog da bi je podneo na drugačiji način - ona zaista ne mogu ni da zamislim šta bi se desilo. Da bi se taj njihov S(SR)NS raspao u roku od odmah i ispuvao kao balon pri susretu sa kaktusom čini mi se nespornim. Ali šta bi ispilila ova Žikina šaernica i Kolariću-paniću od političke scene Srbije - zaista nemam pojma.
Možda Dačića kao novog gaulajtera; možda bi ovog puta u opštem tumaranju i metežu i Radulović dobio nešto više. Sve ostalo mi je u potpunoj tmini. I ko bi sa kim, i ko bi protiv koga. I ko bi dokle mogao da stigne.
milojep milojep 23:36 28.05.2014

Re: Šta?

I, koji je tvoj predlog?
Da ukinemo demokratiju?


Mislim da ovde svi grešimo jer svodimo demokratiju na sam čin izbora.
Da meni neko da da biram između toga da mogu da biram a da ne mogu ničim drugim da utičem na društvo, i toga da ne mogu da biram ali mi se pružaju široke mogućnosti uticaja, paa ne bih se dugo dvoumio.
predatortz predatortz 23:41 28.05.2014

Re: Šta?

freehand
Nebojsa Krstic
Razumem ja tebe dosta dobro, ali u ovom trenutku ne vidim nikoga ko bi tu političku ideju, ili skup ideja mogao da ujedini i pretoči u ideologiju i politički pokret. I naročito ne gospodin Ličnost o kome govorimo.

Dobro. Uzmimo onda, Vučić sutra da ostavku zbog nečeg, nema veze zvog čega...koji indijaneri prihajajo?

Vučić?


Jbga, Free, ni meni se ne dopada činjenica da su ovi uzeli ovoliko glasova. Ali, time što se to meni ne dopada - ne prestaje da bude činjenica. Teško da bi, trenutno, neko imao snagu da ih zbaci na izborima. Što reče neko danas, treba ih pustiti da rade sami protiv sebe. Mislim da će to sve bolje da im ide od ruke. Narod se napio od bujice neispunjivih obećanja. Otrežnjenje će biti bolno za sve, ali kobno za onoga ko je ta obećanja davao.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:47 28.05.2014

Re: Šta?

milojep
I, koji je tvoj predlog?
Da ukinemo demokratiju?


Mislim da ovde svi grešimo jer svodimo demokratiju na sam čin izbora.
Da meni neko da da biram između toga da mogu da biram a da ne mogu ničim drugim da utičem na društvo, i toga da ne mogu da biram ali mi se pružaju široke mogućnosti uticaja, paa ne bih se dugo dvoumio.


heh, na to sam negde i ciljao. očigledno neki misle da su bogom dani, da su elita i da samim tim imaju pravo na te "široke mogućnosti uticaja".
što samo po sebi, onako teorijski, možda i nije sporno kao koncept. moglo bi se o tome diskutovati.

međutim, bojim se da imaju problem sa praktično pokazanim rezultatima u, ne tako davnoj istoriji.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:50 28.05.2014

Re: Šta?

predatortz

Jbga, Free, ni meni se ne dopada činjenica da su ovi uzeli ovoliko glasova. Ali, time što se to meni ne dopada - ne prestaje da bude činjenica. Teško da bi, trenutno, neko imao snagu da ih zbaci na izborima. Što reče neko danas, treba ih pustiti da rade sami protiv sebe. Mislim da će to sve bolje da im ide od ruke. Narod se napio od bujice neispunjivih obećanja. Otrežnjenje će biti bolno za sve, ali kobno za onoga ko je ta obećanja davao.


Da, ali postoji jedan problem kod te teze, ako pustiš da ih skidaju isti oni koji su ih doveli, odnosno taj tip svesti, velika je šansa da dovedu nekog istog, možda (verovatno) i goreg.
predatortz predatortz 23:56 28.05.2014

Re: Šta?

vrabac_u_steni
predatortz

Jbga, Free, ni meni se ne dopada činjenica da su ovi uzeli ovoliko glasova. Ali, time što se to meni ne dopada - ne prestaje da bude činjenica. Teško da bi, trenutno, neko imao snagu da ih zbaci na izborima. Što reče neko danas, treba ih pustiti da rade sami protiv sebe. Mislim da će to sve bolje da im ide od ruke. Narod se napio od bujice neispunjivih obećanja. Otrežnjenje će biti bolno za sve, ali kobno za onoga ko je ta obećanja davao.


Da, ali postoji jedan problem kod te teze, ako pustiš da ih skidaju isti oni koji su ih doveli, odnosno taj tip svesti, velika je šansa da dovedu nekog istog, možda (verovatno) i goreg.


Matematički gledano, ti koji su njih doveli su uvek u većini. Samo im treba servirati pitku priču zbog čega treba da glasaju protiv. Svaka opcija koja svoju političku priču bazira na ignorisanju te većine, osuđena je na to da, eventualno, dobaci do cenzusa. Dakle, nema vlasti bez animiranja budala!
freehand freehand 00:00 29.05.2014

Re: Šta?

Matematički gledano, ti koji su njih doveli su uvek u većini. Samo im treba servirati pitku priču zbog čega treba da glasaju protiv.

Matematički gledano ti koji su njih doveli tražili su samo efikasnost oko Kosova. Sve ostalo se da doterati u hodu.
predatortz predatortz 00:02 29.05.2014

Re: Šta?

freehand
Matematički gledano, ti koji su njih doveli su uvek u većini. Samo im treba servirati pitku priču zbog čega treba da glasaju protiv.

Matematički gledano ti koji su njih doveli tražili su samo efikasnost oko Kosova. Sve ostalo se da doterati u hodu.


Da. Oni koji su ih doveli, tražili su to. Oni koji su ih glasali, tražili su čobanina.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:03 29.05.2014

Re: Šta?

Svaka opcija koja svoju političku priču bazira na ignorisanju te većine, osuđena je na to da, eventualno, dobaci do cenzusa. Dakle, nema vlasti bez animiranja budala!


upravo tako, ali ponekad treba i pokušati da se razumeju te "budale", da im se pristupi na drugi način a ne samo kao "budalama".

e vidiš, tu ja mislim da su Krstić i ekipa žestoko omanuli, u stvari, to je pogrešan izraz pošto bi podrazumevao neku odgovornost.
ne, oni mučenici za to jadni nisu bili ni sposobni.
prosto, nisu mogli.

na koncu svega, glupo bi bilo to im prebacivati.
freehand freehand 00:13 29.05.2014

Re: Šta?

upravo tako, ali ponekad treba i pokušati da se razumeju te "budale", da im se pristupi na drugi način a ne samo kao "budalama".

Pa jes, tako i ispade: bolje da ti potone tri grada nego da pogrešno maziš kravu i praviš glupe šale o kokoškama.
Nego, Vrabac, kad već nešto prorokujemo... Video si fantaziju (vučić da ostavku); ko misliš da bi najbolje razumeo budale?
milojep milojep 00:13 29.05.2014

Re: Šta?

ne, oni mučenici za to jadni nisu bili ni sposobni.


Too treba reći! A sada po onoj narodnoj, vrana vrani oči ne kopa, nego se mrsomudi
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:16 29.05.2014

Re: Šta?

freehand
upravo tako, ali ponekad treba i pokušati da se razumeju te "budale", da im se pristupi na drugi način a ne samo kao "budalama".

Pa jes, tako i ispade: bolje da ti potone tri grada nego da pogrešno maziš kravu i praviš glupe šale o kokoškama.
Nego, Vrabac, kad već nešto prorokujemo... Video si fantaziju (vučić da ostavku); ko misliš da bi najbolje razumeo budale?


Trenutno nema.
Kao što rekoh, krajnje vreme je da se tako nešto stvori, do tada, molimo se Bogu (Paji Patku, Kosmosu, Svetom Isaku Njutnu...ko u šta veruje) da nam poživi Vučića i da mu ne dozvoli da napravi baš previše sranja.
Znam, tužno.
freehand freehand 00:18 29.05.2014

Re: Šta?

milojep
ne, oni mučenici za to jadni nisu bili ni sposobni.


Too treba reći! A sada po onoj narodnoj, vrana vrani oči ne kopa, nego se mrsomudi

Za šta tačno? Populizam i demagogiju? Mislim - tako se zove kad hoćeš da se svima dopadneš a pričaš ono što raja voli da čuje. Ili je neko veće znanje u pitanju?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:25 29.05.2014

Re: Šta?

freehand
milojep
ne, oni mučenici za to jadni nisu bili ni sposobni.


Too treba reći! A sada po onoj narodnoj, vrana vrani oči ne kopa, nego se mrsomudi

Za šta tačno? Populizam i demagogiju? Mislim - tako se zove kad hoćeš da se svima dopadneš a pričaš ono što raja voli da čuje. Ili je neko veće znanje u pitanju?


Ček, jesi odgovorio Miloju, ali je on prokomentarisao nešto što sam ja napisao.
Zašto misliš da svaki pokušaj razumevanja "širih narodnih masa" mora nužno biti populizam i demagogija? To može biti i dvosmerni proces.

Pa čak i da jeste nužno tako, a kažem ne mislim da jeste, i to mi je dosta manje gadno od ovog nemuštog Krstićevog pseudoelitizma.
milojep milojep 00:30 29.05.2014

Re: Šta?

freehand
milojep
ne, oni mučenici za to jadni nisu bili ni sposobni.


Too treba reći! A sada po onoj narodnoj, vrana vrani oči ne kopa, nego se mrsomudi

Za šta tačno? Populizam i demagogiju? Mislim - tako se zove kad hoćeš da se svima dopadneš a pričaš ono što raja voli da čuje. Ili je neko veće znanje u pitanju?


Vidi populizam i demagogiju su i prethodni obilato koristili. Samo je žanr promenjen i nešto manje sama publika!
Ja do dana današnjeg ne čuh ni blizu razumno objašnjenje za ogromnu većinu koju dobiše demagozi II.
petargli petargli 00:48 29.05.2014

Re: Šta?

Video si fantaziju (vučić da ostavku); ko misliš da bi najbolje razumeo budale?

Jes' da mene nisi pitao, ali slazem se sa Nebojsom da bi "najbolje razumeo budale" gos'in Predsednik. Nema veceg strucnjaka, trenutno, za
Populizam i demagogiju


Nego, 'si video ovo: >>> Vučić: Želim da Marko Blagojević upravlja novcem za obnovu zemlje <<<

Mozda je dobro to sto mu je trenutno jedina prava opozicija narod* (?!), pa bar neke stvari kanalise u pravom smeru.

* "beli listici", opozicija, razocarani sns-ovci i "humanizirani" botovi, radulovicevci, jehovini svedoci ...

P.S. Deluje mi kao da Nebojsa sugerise neki sukob na liniji Premijer-Predsednik ...
milojep milojep 01:02 29.05.2014

Re: Šta?

Nego, 'si video ovo: >>> Vučić: Želim da Marko Blagojević upravlja novcem za obnovu zemlje <<<


Pa on najbolje zna koji regioni nisu glasali za Vučića
freehand freehand 01:06 29.05.2014

Re: Šta?

P.S. Deluje mi kao da Nebojsa sugerise neki sukob na liniji Premijer-Predsednik ...



Vispren momak!

Vučić: Želim da Marko Blagojević upravlja novcem za obnovu zemlje <<<


Rečenica koja u prvom činu visi u "Utisku" mora u trećem da opali po nekom Fondu!
petargli petargli 01:08 29.05.2014

Re: Šta?

Vispren momak!

Zablistam i ja ponekad.
petargli petargli 01:09 29.05.2014

Re: Šta?

Pa on najbolje zna koji regioni nisu glasali za Vučića

alselone alselone 08:13 29.05.2014

Re: Šta?

očigledno neki misle da su bogom dani, da su elita i da samim tim imaju pravo na te "široke mogućnosti uticaja".

Sto mi je ovo poznat nacin delanja.
blogovatelj blogovatelj 08:29 29.05.2014

Re: Šta?

zlopuotrebijo



Majko mila.
hajkula1 hajkula1 08:59 29.05.2014

Re: Šta?

predatortz

Jbga, Free, ni meni se ne dopada činjenica da su ovi uzeli ovoliko glasova. Ali, time što se to meni ne dopada - ne prestaje da bude činjenica. Teško da bi, trenutno, neko imao snagu da ih zbaci na izborima. Što reče neko danas, treba ih pustiti da rade sami protiv sebe. Mislim da će to sve bolje da im ide od ruke. Narod se napio od bujice neispunjivih obećanja. Otrežnjenje će biti bolno za sve, ali kobno za onoga ko je ta obećanja davao.




Problem je u tome, što otrežnjenje dugo traje, više od deset godina (pogrešni izbori i rušenja do 2000. pa isto od 2012./2014.) a ja to vreme nemam. Izbegla sam da napišem, mi u Srbiji to vreme nemamo.
Milan Karagaća Milan Karagaća 11:52 29.05.2014

Re: Šta?

bga, Free, ni meni se ne dopada činjenica da su ovi uzeli ovoliko glasova. Ali, time što se to meni ne dopada - ne prestaje da bude činjenica. Teško da bi, trenutno, neko imao snagu da ih zbaci na izborima. Što reče neko danas, treba ih pustiti da rade sami protiv sebe. Mislim da će to sve bolje da im ide od ruke. Narod se napio od bujice neispunjivih obećanja. Otrežnjenje će biti bolno za sve, ali kobno za onoga ko je ta obećanja davao.

U pravu si sve. Narod je birao, a to što su ovi dobili ovoliko dobili su zato što su im oni predhodni svojim konformizmom, halapljivošću, ne vođenjem računa o javnim poslovima i državi i...... dodati mnogo toga , upravo omogućili jer su se pokazali u takvom svetlu da je narod pomislio da koga god izabere biće bolji.
Koliko vidim i ovi se sada ponašaju kao i predhodnici pa ih isto i čeka, valjda kod nas drugačije i ne može ako imamo političare koji se drže svojih principa i politike i pri tome promenu 5 stranaka, a sve vreme imaju po više članskih karata.
I šta ćeš, mi smo narod, oni su naša vlast a svagde narod trpi vlast a vlast uživa na račun naroda, valjda do određenih granica.
Vučić ima priliku da uredi državu i sve institucije, pokrene privredeu i ama baš sve jer ima i unutrašnju političku naklonjenost a i podršku svih medjunarodnih čimbenika. Ako to uradi biće zapamćen kao reformator ako ne biće po onoj "sam pao sam se ubio".Nego, koliko ja vidim izgleda će i njemu kao i DS doći glave mangupi iz sosptvenih redova koji su nezajažljivi. A ako ne ukapira otkud mu navala u članstvo onda će ga i to koštati, jer niko ne juri u SNS da bi radio ono što Vučić promoviše niti zbog ideologije već da bi se negde ugradio.
hajkula1 hajkula1 00:47 30.05.2014

Re: Šta?

freehand

To je odlična varijanta iz nekoliko razloga, ali zamisli samo - ispadne neka grdna glupost:
ko je kriv? Niko!
Ko je odgovoran? Niko.
Milina.



A u čemu bi bila razlika? Kao da je neko do sad odgovarao.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 12:50 28.05.2014

Ovako...

Problem je nesposobnost, neznanje, diletantizam I strašna nekompetencija ogromnog broja onih koji su dovedeni da primaju plate za klimanje glavom.


...nekako bi to izgledalo u praksi, ovo sa stražarima:

8c_competizione 8c_competizione 12:41 29.05.2014

Re: Ovako...

hajkula1 hajkula1 13:06 29.05.2014

Re: Ovako...

8c_competizione



Srbijanka Turajlić je u Utisku samo pred kamerama izgovorila ono što mi po blogovima razvlačimo danima - Vučić je taj koji je širio paniku. Ako Sud poziva nekoga za širenje panike, treba da krene od njega.
8c_competizione 8c_competizione 16:11 29.05.2014

Re: Ovako...

Srbijanka Turajlić je u Utisku samo pred kamerama izgovorila ono što mi po blogovima razvlačimo danima - Vučić je taj koji je širio paniku. Ako Sud poziva nekoga za širenje panike, treba da krene od njega.


izgleda da se siri krug javnih licnosti koji otvoreno optuzuju Acu

naravno, ovakve vesti brzo spadaju sa naslovnih strana
hajkula1 hajkula1 21:36 29.05.2014

Re: Ovako...

8c_competizione
Srbijanka Turajlić je u Utisku samo pred kamerama izgovorila ono što mi po blogovima razvlačimo danima - Vučić je taj koji je širio paniku. Ako Sud poziva nekoga za širenje panike, treba da krene od njega.


izgleda da se siri krug javnih licnosti koji otvoreno optuzuju Acu

naravno, ovakve vesti brzo spadaju sa naslovnih strana



Moj teča je bio za Vučića. Sada ga pljuje na pasja usta i brani Čučkovića.


P.S.

Sin je stvarno napravio frku, vest nije trač nego istina.
reanimator reanimator 13:17 28.05.2014

...

I da ovog puta aklamacijom napravimo najpametniji izbor: da izaberemo Nikog

Konačno si se dozvao pameti. Pozdravljam, pozdravljam..
larisa_bg larisa_bg 16:38 28.05.2014

Re: ...

reanimator
I da ovog puta aklamacijom napravimo najpametniji izbor: da izaberemo Nikog

Konačno si se dozvao pameti. Pozdravljam, pozdravljam..


Moralo bi mnooogo da se potegne za tu akciju, namnožilo se botova. To sve stasavalo još u srednjoj školi, ono kad se svi dogovorimo da pobegnemo sa časa, a onaj jedan (budući bot) ostane sam (ko u gori vuk) da sedi u klupi i nije mu blam.
freehand freehand 18:18 28.05.2014

Re: ...

reanimator
I da ovog puta aklamacijom napravimo najpametniji izbor: da izaberemo Nikog

Konačno si se dozvao pameti. Pozdravljam, pozdravljam..

Nisam baš, na žalost...
Nikad od mene snob-anarhista.
Ja, eto, nisam tako gadljiv niti umem da se do kraja isfoliram. Zato tvrdim da je izbor manjeg zla ono što nam život svakoga dana gura pod nos. I praktikujem ga stalno.
Kao i svi ostali, uostalom, samo se neki malkice foliraju.
Izbor većeg zla takođe je opcija i takođe praktikovana iako rezervisana za budale.
Te bih ja sad gotovo bio spreman da između Tomislava Belolistića, anarhije i Vučića da podržim ovo treće, najmanje zlo.
angie01 angie01 18:25 28.05.2014

Re: ...

Kao i svi ostali, uostalom, samo se neki malkice foliraju.


mislis, ono-zbog dece?!
freehand freehand 18:29 28.05.2014

Re: ...

angie01
Kao i svi ostali, uostalom, samo se neki malkice foliraju.


mislis, ono-zbog dece?!

Š'a znam, mislim zbog poze, najčešće.
BigBadWolf BigBadWolf 19:02 28.05.2014

Re: ...

larisa_bg
reanimator
I da ovog puta aklamacijom napravimo najpametniji izbor: da izaberemo Nikog

Konačno si se dozvao pameti. Pozdravljam, pozdravljam..


Moralo bi mnooogo da se potegne za tu akciju, namnožilo se botova. To sve stasavalo još u srednjoj školi, ono kad se svi dogovorimo da pobegnemo sa časa, a onaj jedan (budući bot) ostane sam (ko u gori vuk) da sedi u klupi i nije mu blam.


Pre ce biti da su ovi sto su bezali sa casova u bot brigadi, posto je copy/paste vrhunac njihove pismenosti i znanja. Ovaj sto je ostao na casu je sad u Minhenu, radi kao inzenjer u BMW-u.
larisa_bg larisa_bg 20:53 28.05.2014

Re: ...

BigBadWolf
larisa_bg
reanimator
I da ovog puta aklamacijom napravimo najpametniji izbor: da izaberemo Nikog

Konačno si se dozvao pameti. Pozdravljam, pozdravljam..


Moralo bi mnooogo da se potegne za tu akciju, namnožilo se botova. To sve stasavalo još u srednjoj školi, ono kad se svi dogovorimo da pobegnemo sa časa, a onaj jedan (budući bot) ostane sam (ko u gori vuk) da sedi u klupi i nije mu blam.


Pre ce biti da su ovi sto su bezali sa casova u bot brigadi, posto je copy/paste vrhunac njihove pismenosti i znanja. Ovaj sto je ostao na casu je sad u Minhenu, radi kao inzenjer u BMW-u.


Pozdravi ga, i kaži mu da se ništa ne sekira. Do triJes pete će i on da skine đanu, po zakonu verovatnoće.
hajkula1 hajkula1 09:09 29.05.2014

Re: ...

BigBadWolf
larisa_bg
reanimator
I da ovog puta aklamacijom napravimo najpametniji izbor: da izaberemo Nikog

Konačno si se dozvao pameti. Pozdravljam, pozdravljam..


Moralo bi mnooogo da se potegne za tu akciju, namnožilo se botova. To sve stasavalo još u srednjoj školi, ono kad se svi dogovorimo da pobegnemo sa časa, a onaj jedan (budući bot) ostane sam (ko u gori vuk) da sedi u klupi i nije mu blam.


Pre ce biti da su ovi sto su bezali sa casova u bot brigadi, posto je copy/paste vrhunac njihove pismenosti i znanja. Ovaj sto je ostao na casu je sad u Minhenu, radi kao inzenjer u BMW-u.



Greška.
U moje vreme ako svi beže s časa, solidarno bi bežali i mi odlikaši. Ostajali bi klimoglavci, sline i vazelinci (jedan, dvoje).
Odmah sećanje kako nas je profesor fizike našao u restoranu u Samačkom hotelu i ladno ispitivao. Razredni, profesor istorije nas jednom našao u Lipovom ladu, seo za sto kod izlaza i prozivao. Dobio je neopravdani ko nije bio tu. (Korigovao je, jer je dvoje ostalo u učionici. To dvoje kasnije nije dobijalo opravdan čas ako kasne zbog prevoza. Par njih koji su bili na nekom drugom mestu, takođe je zabeležio. Ako bi neko od njih kasnio zbog prevoza, konsultovao bi većinu u razredu da li da im opravda čas ili ne.)
larisa_bg larisa_bg 14:35 29.05.2014

Re: ...

hajkula1

Greška.
U moje vreme ako svi beže s časa, solidarno bi bežali i mi odlikaši. Ostajali bi klimoglavci, sline i vazelinci (jedan, dvoje).


mudro zboriš Hajkulo
petargli petargli 13:19 28.05.2014

Ciscenje?

Pošto je sve ostalo, u zanosu Velikog spremanja – počišćeno sa političke scene Srbije.

Ko je pociscen? Mozes da navedes neko ime koje se "penzionisalo"?

Ono sto sam primetio je da su se neki i "povampirili".

edit: ... ili si mislio, da je njihova snaga mala, tj. osvojen broj poslanickih mesta toliko mali, da ne mogu nista da promene?
fijumau fijumau 20:40 28.05.2014

Re: Ciscenje?

Ko je pociscen? Mozes da navedes neko ime koje se "penzionisalo"?

Kostunica. Svojevoljno.
freehand freehand 21:00 28.05.2014

Re: Ciscenje?

edit: ... ili si mislio, da je njihova snaga mala, tj. osvojen broj poslanickih mesta toliko mali, da ne mogu nista da promene?

Bingo! To sam mislio. Rezultati predsedničkih izbora 2012. potpuno su pomerili političku ravnotežu u Srbiji, a onda parlamentarni, nova Vlada i hajke kroz sve moguće vidove i načine od svih opozicionih partija napravili su ruševine.
petargli petargli 22:05 28.05.2014

Re: Ciscenje?

Kostunica. Svojevoljno.

I bilo je vreme.
petargli petargli 22:11 28.05.2014

Re: Ciscenje?

Bingo! To sam mislio. Rezultati predsedničkih izbora 2012. potpuno su pomerili političku ravnotežu u Srbiji, a onda parlamentarni, nova Vlada i hajke kroz sve moguće vidove i načine od svih opozicionih partija napravili su ruševine.

Jasno. Srbija nema unutrasnje snage da promeni nastalu situaciju.

I kad imamo u vidu da
I da nije bilo Amerikanaca i Nemaca, i ... nema veze - onomad kod prethodnih predsedničkih izbora nikad se on nikakve političke funkcije za svoga zemnog života dokopao ne bi.

onda ne mozemo da ocekujemo ni pomoc "prijatelja" u skorije vreme, sto znaci da smo usrali motku nacisto!

edit: ovo
i ... nema veze
se odnosi na "bele listice"?
babmilos babmilos 13:35 28.05.2014

.

freehand
Mislim - postoji li zaista misleći čovek sa zere opšte kulture I rudimentarnom informisanoščću u Srbiji koji za to nije znao i koji je Vučića, Gašića, Stefanovića, Velju Ilića, Krstića smatrao sposobnim I kompetentnim za vođenje sistema kao što je država?

Ako postoji, to je onaj isti što je mislio da su Đelić, Dinkić, Koštunica, Cvetković, Tadić, Đilas sposobni i kompetentni za bilo šta drugo do punjenja podobnih džepova....
freehand
No, da sam ja Vučić… Pa podneo bih ostavku. Danas. Pa da vidimo šta bismo I šta ćemo, I koga ćemo.

... zbog čega su "izbori danas" najcrnji scenario. Jer je sada, posle jedinog preostalog pokušaja sa Vučićem, savršeno jasno da se u ovoj zemlji nema za koga glasati. Imaćemo nasledne vučiće samo zato što ovo što se danas zove opozicija Srbiji želi dobro sve dok ima šta da opljačka. Pošto su taj posao završili, ostalo je da se u miru i bez galame povuku na neki obližnji peščanik92 i sa njega dobacuju u pauzama ispijanja koktela.
tadejus tadejus 14:02 28.05.2014

Re: .

babmilos

Ako postoji, to je onaj isti što je mislio da su Đelić, Dinkić, Koštunica, Cvetković, Tadić, Đilas sposobni i kompetentni za bilo šta drugo do punjenja podobnih džepova....

zbog čega su "izbori danas" najcrnji scenario. Jer je sada, posle jedinog preostalog pokušaja sa Vučićem, savršeno jasno da se u ovoj zemlji nema za koga glasati. Imaćemo nasledne vučiće samo zato što ovo što se danas zove opozicija Srbiji želi dobro sve dok ima šta da opljačka. Pošto su taj posao završili, ostalo je da se u miru i bez galame povuku na neki obližnji peščanik92 i sa njega dobacuju u pauzama ispijanja koktela.


u jebote ti baš prodro u po bitka suštine
em prodro, em ga sročio
dali76 dali76 06:25 29.05.2014

Re: .

Hvala Bob Milose. U sridu, sto veli Tadijas.
babmilos babmilos 08:29 29.05.2014

Re: .

Priča o manjem i većem zlu više ne pali. Jer na izborima trenutno upravo doživljavamo ono što se nikada ne dešava u stvarnom životu: biramo između mafijaša, lopova i džeparoša (to jest, ne dešava se ako ne radimo kao čuvar u zatvoru). Treba reći jasno: projekat liderske demokratije na Balkanu je neslavno propao. Opozicija to mora shvati i da, Srbije radi, razume da je trenutno najvažniji posao njeno nelidersko preformulisanje. U tom poslu svađanje sa Vučićem je totalno kontraproduktivno.

Ja ne mogu da pravim stranku jer ne želim to da radim. Ali mogu da kažem da ću uvek glasati, pomagati, biti član i davati donacije neliderskoj stranci koja će se ponašati u skladu sa zdravim razumom. Koja se stranka seti da prizna Kosovo i prestane da tamo upumpava pola miliona evra dnevno, okane se Crne Gore i Republike Srpske, odluči da upravlja javnim preduzećima, išamara sindikate, odradi Radulovićev plan, traži Ustavotvornu skupštinu, poštuje jezik i Ustav, obavezno jednom godišnje položi cvet i u Jasenovcu i u Srebrenici, bude spremna da odgovori na pitanje gde su pare i opere još milion sitnih uvreda za pamet (od Amfilohija do monopola na uvoz mobilnih telefona, računara i dečijih igračaka) koje su nam se natovarile na glavu, ima me sigurno - i takođe sam ubeđen da iz cuga evo sada ima makar cenzus. Jednom sam mislio da je LDP takva stranka i za njih sam glasao i prijavio se tamo na neke liste, sigurne glasove... i zajebao se u velikom stilu. Nije mi žao, opet bih tako. Ali za očigledne lopove? Ne, hvala.
freehand freehand 08:49 29.05.2014

Re: .

Koja se stranka seti da prizna Kosovo i prestane da tamo upumpava pola miliona evra dnevno, okane se Crne Gore i Republike Srpske, odluči da upravlja javnim preduzećima, išamara sindikate, odradi Radulovićev plan, traži Ustavotvornu skupštinu, poštuje jezik i Ustav, obavezno jednom godišnje položi cvet i u Jasenovcu i u Srebrenici, bude spremna da odgovori na pitanje gde su pare i opere još milion sitnih uvreda za pamet (od Amfilohija do monopola na uvoz mobilnih telefona, računara i dečijih igračaka) koje su nam se natovarile na glavu, ima me sigurno -

Sjajno. Ovo sa Ustavotvornom skupštinom je naročito odlično.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 09:10 29.05.2014

Re: .

Moram reči da sam i ja fasciniran.
Dr M Dr M 09:24 29.05.2014

Re: .

Koja se stranka seti da prizna Kosovo i prestane da tamo upumpava pola miliona evra dnevno, okane se Crne Gore i Republike Srpske, odluči da upravlja javnim preduzećima, išamara sindikate, odradi Radulovićev plan, traži Ustavotvornu skupštinu, poštuje jezik i Ustav, obavezno jednom godišnje položi cvet i u Jasenovcu i u Srebrenici, bude spremna da odgovori na pitanje gde su pare i opere još milion sitnih uvreda za pamet (od Amfilohija do monopola na uvoz mobilnih telefona, računara i dečijih igračaka) koje su nam se natovarile na glavu, ima me sigurno -


Znači, još jedan siguran glas za NOVU stranku!
predatortz predatortz 09:33 29.05.2014

Re: .

obavezno jednom godišnje položi cvet i u Jasenovcu i u Srebrenici


Aj' ne seri, matere ti! Što bi bilo ko iz Srbije polagao cvet ubijenim pripadnicima 28. divizije tzv. A BiH?
Samo mi nemoj ona sranja o genocidu...

okane se Crne Gore i Republike Srpske


A šta Srbija čini na svoju štetu u saradnji sa RS? Ili, stvarno misliš da nešto daje a da to nije po tržišnim cenama? Ili, da je davala devedesetih a da to nije višestruko naplatila?

Ako misliš na odricanje od dela svog naroda zarad maglovitog članstva u još maglovitijoj zajednici, može i to...

Kada je bivši premijer ove države rekao Srbima sa Kosova, dakle građanima rođenim u ovoj zemlji, nećemo valjada zbog vas par hiljada da... nama iz RS je bilo jasno kao dan da se to sutra može reći i za nas. Odavno mi, ne umanjujući našu vezanost za Srbiju, podršku tražimo na malo ozbiljnijim adresama.
freehand freehand 09:38 29.05.2014

Re: .

Dr M
Koja se stranka seti da prizna Kosovo i prestane da tamo upumpava pola miliona evra dnevno, okane se Crne Gore i Republike Srpske, odluči da upravlja javnim preduzećima, išamara sindikate, odradi Radulovićev plan, traži Ustavotvornu skupštinu, poštuje jezik i Ustav, obavezno jednom godišnje položi cvet i u Jasenovcu i u Srebrenici, bude spremna da odgovori na pitanje gde su pare i opere još milion sitnih uvreda za pamet (od Amfilohija do monopola na uvoz mobilnih telefona, računara i dečijih igračaka) koje su nam se natovarile na glavu, ima me sigurno -


Znači, još jedan siguran glas za NOVU stranku!

A šta je naročito bitno Novoj stranci u ovom galimatijasu suprotstavljenih ideja, zahteva i i totalnih besmislica? Priznavanje Kosova? Nisam čuo Živkovića da to kaže. Da se "okane CG i RS"? Ni to nisam čuo, ali bih voleo da znam šta to u viđenju Nove stranke znači, i gde vidi razlog za takav zahtev.
Šamaranje sindikata?
Da "stranka upravlja javnim preduzećima"?
Da "poštuje jezik i Ustav"?
Da polaže po cvet tamo i ovamo?
Nešto sa Amfilohijem?
E moj Doco.
Ja mislio da ste stranka koja teži da bude ozbiljna, a ono...
predatortz predatortz 09:39 29.05.2014

Re: .

Šamaranje sindikata?
Da "stranka upravlja javnim preduzećima"?
Da "poštuje jezik i Ustav"?
Da polaže po cvet tamo i ovamo?
Nešto sa Amfilohijem?
E moj Doco.


Moram da priznam da je i mene doca iznenadio, slaganjem sa ovim nebulozama.
kukusigameni kukusigameni 09:43 29.05.2014

Re: .

predatortz
Samo mi nemoj ona sranja o genocidu...

Ovo je ružno.
predatortz predatortz 09:45 29.05.2014

Re: .

kukusigameni
predatortz
Samo mi nemoj ona sranja o genocidu...

Ovo je ružno.


Ružno je i to što se tim ljudima, mobilisanim pripadnicima Naserovih hordi, daje veći značaj nego deci ubijanoj snajperom u Skelanima od strane tih istih nad kojim naričete.

Edit:

Sve dok su u Potočarima sahranjeni oni koji su činili zverstva po Podrinju, ni jedan ozbiljan Srbin tamo neće položiti cvet.

Kada razdvoje civile od vojnika, prvi ću otići i pokloniti se. Do tad, neprijateljskim vojnicima, koji su klali, silovali i ubijali moj narod se ne klanjam, ma ko to od mene tražio. To je stvar i ljudskog i nacionalnog dostojanstva.
kukusigameni kukusigameni 09:59 29.05.2014

Re: .

predatortz
Sve dok su u Potočarima sahranjeni oni koji su činili zverstva po Podrinju, ni jedan ozbiljan Srbin tamo neće položiti cvet.

Kada razdvoje civile od vojnika, prvi ću otići i pokloniti se. Do tad, neprijateljskim vojnicima, koji su klali, silovali i ubijali moj narod se ne klanjam, ma ko to od mene tražio. To je stvar i ljudskog i nacionalnog dostojanstva.

Jel ideš na groblje gde leže "naši" koji su činili zverstva? Ili takvih nema?

Osim toga, tebi niko ne brani tvoj odnos prema tom događaju.

Zvanično stvari stoje sasvim drugačije.
predatortz predatortz 10:07 29.05.2014

Re: .

Jel ideš na groblje gde leže "naši" koji su činili zverstva? Ili takvih nema?


Ne poznajem nikog ko je činio zverstva. Na groblje idem ljudima koje sam poznavao.


Osim toga, tebi niko ne brani tvoj odnos prema tom događaju.


Ne bih mu savetovao ni da proba...

Zvanično stvari stoje sasvim drugačije.


Što? Rekli u Hagu? Oni isti što su rekli da je nad Srbima u Hrvatskoj počinjen zločin, ali da krivaca nema?
Često se 'zvanično' i 'činjenično' ni u putu ne sreću.
angie01 angie01 10:07 29.05.2014

Re: .

predatortz



To je stvar i ljudskog i nacionalnog dostojanstva.


ljudsko i nacionalno dostojanstvo?...

ljudsko podrazumeva pristojnost i sucut za zrtve.

nacionalno, da domovinu branis lepotom i postujes druge,

...a ne ovaj bulsiting, koji ni ne primecujes da je to.
predatortz predatortz 10:11 29.05.2014

Re: .

ljudsko podrazumeva pristojnost i sucut za zrtve.


Za žrtve ga imam. Nemam za zveri.

nacionalno, da domovinu branis lepotom i postujes druge,


Ne bacam đubre van kontejnera, pazim kako parkiram, puštam pešake na pešačkom, plaćam poreze, brijem se, kupam se...
Poštujem sve one koji poštuju mene.
freehand freehand 10:14 29.05.2014

Re: .

Zvanično stvari stoje sasvim drugačije.

Koje zvanične stvari, Kuku?
Prvo, najviši predstavnici Srbije bili su u Srebrenici i poklonili se žrtvama, tražeći oproštaj.
Drugo, Republika Srbija ne prihvata kvalifikaciju "genocid" za događaje u Srebrenici.
Treće, neprilično je - najblaže rečeno, razblaženo do bulšita političke korektnosti - stavljati u istu ravan Jasenovac i Srebrenicu.
kukusigameni kukusigameni 10:19 29.05.2014

Re: .

freehand
Zvanično stvari stoje sasvim drugačije.

Koje zvanične stvari, Kuku?
Prvo, najviši predstavnici Srbije bili su u Srebrenici i poklonili se žrtvama, tražeći oproštaj.
Drugo, Republika Srbija ne prihvata kvalifikaciju "genocid" za događaje u Srebrenici.
Treće, neprilično je - najblaže rečeno, razblaženo do bulšita političke korektnosti - stavljati u istu ravan Jasenovac i Srebrenicu.

U pravu si.
Dr M Dr M 10:52 29.05.2014

Re: .

A šta je naročito bitno Novoj stranci u ovom galimatijasu suprotstavljenih ideja, zahteva i i totalnih besmislica? Priznavanje Kosova? Nisam čuo Živkovića da to kaže. Da se "okane CG i RS"? Ni to nisam čuo, ali bih voleo da znam šta to u viđenju Nove stranke znači, i gde vidi razlog za takav zahtev.


Uslov za ulazak Srbije u EU je normalizacija odnosa sa Kosovom. Neće se insistirati na de jure priznanju nego će to biti po modelu Zapadne i Istočne Nemačke.

Okanjivanje od CG i RS znači da se neće zabadati nos u umutrašnje poslove susednih država i podgrevati nacionalističke težnje.

NOVA stranka podržava gradjanski individualizam, nasuprot nacionalizmu.


Šamaranje sindikata?


Sindikati treba da brane radnička prava a ne da učestvuju u kreiranju poslovne politike.


Da "stranka upravlja javnim preduzećima"?


Ovo sam shvatio kao lapsus kolege babmilosa.
Stranka ne treba da upravlja javnim preduzećima nego da učini da se uprava bira na konkursu.

Da "poštuje jezik i Ustav"?


Da li si čuo kakve jezičke skandale priredjuju gg. poslanici? A Ustav se krši na svakom koraku.

ITD.

hajkula1 hajkula1 10:59 29.05.2014

Re: .

predatortz


okane se Crne Gore i Republike Srpske


A šta Srbija čini na svoju štetu u saradnji sa RS? Ili, stvarno misliš da nešto daje a da to nije po tržišnim cenama? Ili, da je davala devedesetih a da to nije višestruko naplatila?




Vucic je lepo rekao po kojoj ceni (skoro tri puta nižoj) je nabavljana struja iz RS a po kojoj su nudili neki ovdasnji trgovci.

predatortz predatortz 11:04 29.05.2014

Re: .

Okanjivanje od CG i RS znači da se neće zabadati nos u umutrašnje poslove susednih država i podgrevati nacionalističke težnje.


Tu Srbija ima neke međunarodno verifikovane, a preuzete obaveze. Mislim na kontrolu poštovanja Dejtonskog sporazuma, na kojem i počiva suverenitet BiH na koji se pozivaš.
freehand freehand 11:10 29.05.2014

Re: .

Uslov za ulazak Srbije u EU je normalizacija odnosa sa Kosovom. Neće se insistirati na de jure priznanju nego će to biti po modelu Zapadne i Istočne Nemačke.

Okanjivanje od CG i RS znači da se neće zabadati nos u umutrašnje poslove susednih država i podgrevati nacionalističke težnje.

NOVA stranka podržava gradjanski individualizam, nasuprot nacionalizmu.

Sindikati treba da brane radnička prava a ne da učestvuju u kreiranju poslovne politike.

Ovo sam shvatio kao lapsus kolege babmilosa.
Stranka ne treba da upravlja javnim preduzećima nego da učini da se uprava bira na konkursu.

Da li si čuo kakve jezičke skandale priredjuju gg. poslanici? A Ustav se krši na svakom koraku.

ITD.

I šta je sad ostalo od genijalnog Babmiloševog pasusa sa kojim si se tako lako i rado složio?


predatortz predatortz 11:11 29.05.2014

Re: .

...a ne ovaj bulsiting, koji ni ne primecujes da je to.


Sad ću ja tebi plastično da objasnim šta je bulšiting.

Da je, ne dao Bog, u Skelanima ili negde drugde ubijeno tvoje maloletno dete, a da njegov ubica počiva u Potočarima, da li bi ti tražila od bilo kog srpskog zvaničnika da ide da se pokloni ubici tvog deteta?

Pri tom, imaj u vidu činjenicu da za zločin nad tvojim detetom još niko nije odgovarao ni pred međunarodnim, ni pred domaćim sudovima.

E, govnar je svaki onaj zvaničnik Srbije koji ode i pokloni se ubicama dece i civila. Ne samo da je govnar, nego je pljunuo u lice toj majci i mnogim drugim majkama čija su deca ubijena rukom onih koji leže u Potočarima.

To što ih 'viši ciljevi' na to teraju, moćniji primoravaju, ne negira činjenicu da su govnari.

Toliko o bulšitingu!
Dr M Dr M 11:16 29.05.2014

Re: .

predatortz
Okanjivanje od CG i RS znači da se neće zabadati nos u umutrašnje poslove susednih država i podgrevati nacionalističke težnje.


Tu Srbija ima neke međunarodno verifikovane, a preuzete obaveze. Mislim na kontrolu poštovanja Dejtonskog sporazuma, na kojem i počiva suverenitet BiH na koji se pozivaš.


Srbija mora da poštuje medjunarodne obaveze ali ne treba da podgreva separatizam. Koketiranje sa razbijanjem BiH i priključenjem Srpske Srbiji je vrlo opasno po sve. Zato i podržavam gradjanski individualizam, meni je bliži razuman i dobronameran Hrvat ili Bošnjak nego nerazuman i primitivan Srbin.
freehand freehand 11:19 29.05.2014

Re: .

Srbija mora da poštuje medjunarodne obaveze ali ne treba da podgreva separatizam. Koketiranje sa razbijanjem BiH i priključenjem Srpske Srbiji je vrlo opasno po sve.

A gde to, u kom ponašanju države detektuješ kao pojavu? Pošto pretpostavljam da Babmiloš to nije istakao slučajno već prepoznajući negde simptome takvog ponašanja.
Inače ne bi imalo smisla ni pominjati jer su to principi zapisani u svim domaćim i međunarodnim propisima koje ova zemlja primenjuje.
predatortz predatortz 11:20 29.05.2014

Re: .



Srbija mora da poštuje medjunarodne obaveze ali ne treba da podgreva separatizam. Koketiranje sa razbijanjem BiH i priključenjem Srpske Srbiji je vrlo opasno po sve.


Srbija ga, od Dejtona, nije ni podgrevala. Jedino je pokojni Đinđić imao ideju o rešenju pitanja Kosova i RS poravnanjem.

Drugo, po kom to pravu Srbi, kao konstitutivni narod, nemaju pravo da odlučuju o svom suverenitetu? Kao što Albanci nisu želeli da žive u Srbiji, a vidim da si to shvatio, ni Srbi ne žele da žive u BiH. Da li je nužno da se priključe Srbiji? Nije. Bilo bi logično, ali ne mora...
Dr M Dr M 11:21 29.05.2014

Re: .

I šta je sad ostalo od genijalnog Babmiloševog pasusa sa kojim si se tako lako i rado složio?


Jedan osiguran glas za NOVU stranku i prilika da se ona pomene još koji put.

A Ti, slobodno, pitaj još nešto. Možda me inspirišeš..

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana