Društvo| Ekologija| Istorija| Politika

Ćorsokak u glibu

freehand RSS / 28.05.2014. u 12:32

Ili: šta je sve poplava izbacila?

Nit' pada sneg da pokrije breg, niti voda dolazi samo da napoji i opere. Pre samo mesec dana Srbija je dobila novu Vladu. Vladu iza koje stoji apsolutna većina izabranih predstavnika volje naroda Srbije. Vlada na čijem je čelu čovek izabran gotovo aklamacijom.

aleksandar-vucic-helikopter-poplave-1.jpg 

Obogotvoren od svojih I podržavan od većine ostalih kao da polako klizi ka provaliji mržnje svetine, koja po pravilu dolazi posle velikog obožavanja. I sve silnija što je obožavanje bilo veće.

A do pre samo nekoliko meseci svaka kritika Njemu upućena proglašavana je za jeres i izdajstvo, prema naciji i državi. Šta se to desilo sa Srbijom I Vučićem?

Desila se poplava. Poplava do sada u Srbiji neviđenih razmera. Poplava koja je sigurno mogla biti bolje dočekana, gradovi I sela bolje branjeni, sa mnogo manje žrtava I materijalnih razaranja. Ali koju nikakva druga Vlada I njene organizacije I službe ne bi mogle ni sprečiti ni učiniti neškodljivom. Šta je, dakle, problem sa ovom Vladom I državnom strukturom? Problem je nesposobnost, neznanje, diletantizam I strašna nekompetencija ogromnog broja onih koji su dovedeni da primaju plate za klimanje glavom. Samo što se ovoga puta sve to ne može sakriti zapenušanom demagogijom.

No, za koga su ove osobine vlasti iznenađenje? Mislim - postoji li zaista misleći čovek  sa zere opšte kulture I rudimentarnom informisanoščću u Srbiji koji za to nije znao i koji je Vučića, Gašića, Stefanovića, Velju Ilića, Krstića  smatrao sposobnim I kompetentnim za vođenje sistema kao što je država?

Eto, poplava sa svim propratnim pojavama - a takozvana “cenzura” je samo jedna od njih – donela je sjajnu šansu za asanaciju savesti I dezinfekciju obraza I onima koji su to sve znali ali su, iz raznih razloga, odbijali da vide, svesno se opredeljujući za “veće zlo”. Zašto je “cenzura” takozvana? Prvo, zato što je ono što se pod tim pojmom podrazumeva na delu već najmanje dve godine u Srbiji, u raznim vidovima, I često sirovije I opasnije nego ovih dana. Drugo, zato što nije u pitanju posledica nekakve jasne odluke već po svoj prilici – nesnalaženja, kratkih živaca I neznanja kao opšteg mesta.

Ala I vrana je ovih dana skočila na “Onog koji zna kako će da skonča”. I tek će: sveopšte ukidanje subvencija I pomoći – deci studentima I penzinerima, preimenovanje Busplusa a bogami i smena Saše Timofejeva –  to su samo današnje vestice I iako  tek uvod u bolne reforme o kojima je toliko reči bilo  - poslužiće kao okidač za dodatnu histeriju.  To što je amortizacija medijske telesne garde već krenula

cover.php?id=15870&h=370 

nikako ne znači da će na bilo koji način efikasna. I naravno da će mu po glavi najviše skakati oni koji su ga najžešće branili.

No, da sam ja Vučić… Pa podneo bih ostavku. Danas. Pa da vidimo šta bismo I šta ćemo, I koga ćemo. Pošto je sve ostalo, u zanosu Velikog spremanja – počišćeno sa političke scene Srbije. Pa je najbolje da sad svi budu beli listići, I da ovog puta aklamacijom napravimo najpametniji izbor: da izaberemo Nikog! 

I baš nas briga.  

 



Komentari (283)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 01:43 29.05.2014

Re: Citas li ti sebe?

dali76
1Borisa Tadica je smenio Boris Tadic, ne beli listici, beli medvedici ili tebi omiljena Vesna Pesic.
2. Broj zrtava nakon poplava te kolicina materijalne stete nije posledica smenjivanja Borisa Tadica , odnosno dolaska nekompetentnog Vucica and co.
Jedino ukoliko ne smatras da su projekti za obranu od poplava, kompetentni ljudi prosto zbrisani i nestali sa lica zemlje Srbije Maja 2012.
U sta ti sebe nisi ubedio, ne bi me cudilo da verujes kako je zatrpavanje kanala ves masinama, nemar, aljkavost, neodgovornost, zapljusnula Srbiju upravo tog kobnog Maja 2012.

P.S.
Sindrom “sve sam znao jao” vise ne vredi komentirati.
Da, ti si jedini video slona u sobi, mi svi coravi do bola. Tako je lakse i tebi I “nama”.


Da, ja čitam sebe.
A jesi li ti nepismen ili glup, sem što si bezobrazan?
blogovatelj blogovatelj 02:37 29.05.2014

Re: Citas li ti sebe?

Sindrom “sve sam znao jao” vise ne vredi komentirati.


dali76 dali76 05:50 29.05.2014

Re: Citas li ti sebe?

Ne, ne smatram se nepismenim, glupim ili bezobraznim, sto je naravno moj subjektivan dojam.
Da, Bilo bi glupo da sam sebi dajem za pravo da bilo koga pozivam na asanaciju obraza ili savesti ; da, cak ni tebe kao neovlastenog branitelja Tadica kao manjeg zla iako se doticni “dokazao” u razbijanju alternative ovom vecem zlu.
Fino je kad se kategoricki zalazes protiv lepljenja etiketa, ali postaje prilicno bljutavo kad ih ti, bahato sa visine kao cika free pocnes deliti ko bombone.
Naravno koji ce klinac argumenti?Sta tacno nije tacno; dovoljno je samo citirati komentar i staviti izbor etiketa :nepismen ili glup, sem sto sam, dokazano, bezobrazan?
Da, moze bit da sam gluplji i nepismeniji od tebe, ali meni upravo takvo ponasanje deluje brezobrazno.

princi princi 07:38 29.05.2014

Re: Citas li ti sebe?

dali76
1Borisa Tadica je smenio Boris Tadic, ne beli listici, beli medvedici ili tebi omiljena Vesna Pesic.
2. Broj zrtava nakon poplava te kolicina materijalne stete nije posledica smenjivanja Borisa Tadica , odnosno dolaska nekompetentnog Vucica and co.
Jedino ukoliko ne smatras da su projekti za obranu od poplava, kompetentni ljudi prosto zbrisani i nestali sa lica zemlje Srbije Maja 2012.
U sta ti sebe nisi ubedio, ne bi me cudilo da verujes kako je zatrpavanje kanala ves masinama, nemar, aljkavost, neodgovornost, zapljusnula Srbiju upravo tog kobnog Maja 2012.

P.S.
Sindrom “sve sam znao jao” vise ne vredi komentirati.
Da, ti si jedini video slona u sobi, mi svi coravi do bola. Tako je lakse i tebi I “nama”.


Interesantno je da svaki propalitet od srpskog politicara nadje nekog agitatora na ovom blogu (ili je, mozda, ipak obratno?). Ukoliko je Freehand zaista Dragec (i taj covek je bio hell of a pundit, u retrpospektivi je pogodio sve do jedne stvari) Tadicevom Cedi onda znaci da se uskoro moze ocekivati nekakav delirijum tremens "prasa" autovanje tipa "Srbijo, volim te, majko". I zaista je interesantan taj dosadan k'o krlja stil diskutovanja koji praktikuju Dragec i Freehand. Malo drugaciji predznak ali identican mindset.
freehand freehand 08:33 29.05.2014

Re: Citas li ti sebe?

dali76
Ne, ne smatram se nepismenim, glupim ili bezobraznim, sto je naravno moj subjektivan dojam.
Da, Bilo bi glupo da sam sebi dajem za pravo da bilo koga pozivam na asanaciju obraza ili savesti ; da, cak ni tebe kao neovlastenog branitelja Tadica kao manjeg zla iako se doticni “dokazao” u razbijanju alternative ovom vecem zlu.
Fino je kad se kategoricki zalazes protiv lepljenja etiketa, ali postaje prilicno bljutavo kad ih ti, bahato sa visine kao cika free pocnes deliti ko bombone.
Naravno koji ce klinac argumenti?Sta tacno nije tacno; dovoljno je samo citirati komentar i staviti izbor etiketa :nepismen ili glup, sem sto sam, dokazano, bezobrazan?
Da, moze bit da sam gluplji i nepismeniji od tebe, ali meni upravo takvo ponasanje deluje brezobrazno.


Dakle, Dali: to što si se u tekstu iz nekog razloga prepoznao je tvoja stvar, u koju ne bih da zalazim.
Pisanje u prvom licu množine govori o tome da si delegiran, ili da si sebi i bez toga uzeo ulogu nekakvog predstavnika grupe u čije ime govoriš. Što opet ne govori mnogo dobrog o tvom stručnom habitusu, ali i to je tvoja stvar.
Svejedno, iz prepoznavanja verovatno proizilazi bezobrazluk tona kojim si dozvolio sebi da mi se obratiš. No i to nije ništa neobično za nekog ko se bavi tranatlantskom agitacijomn.
A što se gluposti i nepismenosti tiče: ono što u tekstu piše jeste da bi sad Vučića smenjivali upravo oni koji ga nisu doveli ali su ga, istim ovakvim rečnikom i nivoom argumentacije zdušno podržavali. I dve godine skakali na svaki pokušaj kritike istog tog Vučića. To ima veze sa onom rečju "savest" u tekstu. U kome takođe piše da nijedna Vlada ne bi katastrofu sprečila niti Srbiju kroz nju provela bez štete i žrtava.
Još u tekstu, podvučeno kasnije u komentarima, piše da je Vučić praktično, u ovom trenutku, jedino prihvatljivo rešenje.
Pa ako to ne razumeš - objašnjenje može biti samo nepismenost ili glupost. Ili je, možda, problem što je gospodin Nikolić pomenut kao lošija alternativa?
To, opet, što svuda vidiš Tadića koji do tvog posta nigde nije pomenut - stvar je projekcije. Pa nas, tebe i mene, na toj projekciji bazirana argumentacija opet vodi ili polemičkom bezobrazluku kome uzrok može biti i nekakav osećaj inferiornosti, ili nerazumevanje koje proizilazi iz neke vrste nemogućnosti razumevanja.
U svakom slučaju dirljiv je ad hominem pristup koji praktikuješ.
Samo otužan.




freehand freehand 08:39 29.05.2014

Re: Citas li ti sebe?

Malo drugaciji predznak ali identican mindset.

To ja isto kažem za tebe i Žiku Obretkovića. On, istina, manje lupa i ne koristi reči poput mindset.
Bonner Bonner 09:46 29.05.2014

Re: Citas li ti sebe?

freehand

... za nekog ko se bavi tranatlantskom agitacijom. ...




Ne znam cime se covek (Dali) bavi, ali sta bese transatlantska agitacija, o kakvom pogubnom poroku, da ne kazem potopu je ovde rec?

Zvuci dosta ogavno iz nacina na koji je u tekstu pominjes, da ne kazem izdajnicki.

Jel ima neka partija koja pravi patrole za proveru transatlantske agitacije i jel ima jos slobodnih mesta? Makar savetnickih?!


freehand freehand 09:54 29.05.2014

Re: Citas li ti sebe?

ali sta bese transatlantska agitacija, o kakvom pogubnom poroku, da ne kazem potopu je ovde rec?

Gde si Boneru, baš nam je manjkalo analitičara ovde.
Transatlantska agitacija? To je ono kad sediš u Teksasu a govoriš ljudima za koga treba da glasaju u Srbiji.
Daliju sam već objašnjavao, al da izbegnemo nesporazume: nemam problem sa glasačkim pravom emigracije, dapače. To podrazumeva da je potpuno slobodno polemisati o svim stvarima vezanim za politiku i izbore u otadžbini i iznositi svoje mišljenje na sve moguće načine.
Ono što smatram nepriličlnim, najblaže rečeno, jeste da javno govoriš ljudima i pozivaš ih da glasaju za toga-i-toga, ne uživajući na na koji način u plodovima izbora koje propagiraš.

Razumeo?
princi princi 10:21 29.05.2014

Re: Citas li ti sebe?

freehand
Malo drugaciji predznak ali identican mindset.

To ja isto kažem za tebe i Žiku Obretkovića. On, istina, manje lupa i ne koristi reči poput mindset.

Ne cudi me. Kad je cekic jedini alat kojim umes da baratas, onda ti svaki problem lici na ekser: Zika Obretkovic je simbol necega (verovatno ni sam nisi svestan cega, jer se radi o umno poremecenom coveku koga ne bi tek tako povlaciti, ma koliko se to tebi cinilo oportunim) sto tvoj smorni i iskompleksirani um jedino moze da pojmi. Ne sumnjam ja uopste da ti ova svoja dosadna lupetanja smatras za nekakve neprijatne istine koje ti donkihotovski (ili sancopansanski, mozda je Krle ipak bolji kandidat za Don Kihota) svima sasipas u lice, ali to nista ne menja na faktima da su ona, ipak, samo to: dosadna i smorna lupetanja.
Bonner Bonner 10:22 29.05.2014

Re: Citas li ti sebe?

freehand

...
Transatlantska agitacija? To je ono kad sediš u Teksasu a govoriš ljudima za koga treba da glasaju u Srbiji.
...

Razumeo?


Razumeo sam ja sta si ti hteo da kazes a i kako da se izvadis, ali je ipak nesuvislo.

Dapace! Ili si mislio "da Pace"?!

freehand freehand 10:28 29.05.2014

Re: Citas li ti sebe?

ali to nista ne menja na faktima da su ona, ipak, samo to: dosadna i smorna lupetanja.

Razumem. Zato ih ti u širokom luku zaobilaziš čuvajući svoje pravne, lingvističke i ekonomske ekspertize za adekvatna mesta i društvo.
Medicinske si vidim, dajući Žiki Obretkoviću koji je, uzgred, javna ličnost, dijagnozu ipak odlučio da podeliš i ovde.
U svakom slučaju priznajem da Žika nije najbolje poređenje. On ne barata rečima kojima ne zna značenje, niti drži predavanja o stvarima koje su mu tera inkognita.
angie01 angie01 10:35 29.05.2014

Re: Citas li ti sebe?

, mozda je Krle ipak bolji kandidat za Don Kihota)




Don Kihot-demagog

hajkula1 hajkula1 11:10 29.05.2014

Re: Citas li ti sebe?

freehand

Ono što smatram nepriličlnim, najblaže rečeno, jeste da javno govoriš ljudima i pozivaš ih da glasaju za toga-i-toga, ne uživajući na na koji način u plodovima izbora koje propagiraš.

Razumeo?



Mislim da je najpoštenije da tamo gde plaća porez, tamo ima glasačko pravo. Ili gde je prijavljen boravak, pa je uslovljen lečenjem, školovanjem dece. Jer u prvom slučaju biće mu važan samo što niži porez, boleće ga uvo za ostale oblasti.
Da li da se uslovljava, da plaća porez tamo gde boravi sa porodicom, gde školuje decu (podrazumeva se dostupnost i korišćenje raznih usluga).

Glasačko, biračko pravo, porezi, boravak - sve su to važni činioci pri donošenju zakona i treba ozbiljno razmotriti.
Bonner Bonner 11:14 29.05.2014

Re: Citas li ti sebe?

hajkula1



Mislim da je najpoštenije da tamo gde plaća porez, tamo ima glasačko pravo.


A ako porez placa na oba mesta? Ili na drugi nacin puni i jednu i drugu drzavnu kasu?!

Bem mu postenje...nije uvek tako prosto, da ne kazem primitivno.


freehand freehand 11:16 29.05.2014

Re: Citas li ti sebe?

Ili na drugi nacin puni i jednu i drugu drzavnu kasu?!

Jel imaš i u Kini glasačko pravo?
Bonner Bonner 11:23 29.05.2014

Re: Citas li ti sebe?

freehand


Jel imaš i u Kini glasačko pravo?


Ne, ali ni kinesko drzavljanstvo.

To su one situacije free kad tvoja diskusija postaje dosadna i smaracka, gde se ljudi teraju na pitanje da li ti stvarno nemas "intelektualni" kapacitet ili samo smaras?! Najgora varijanta je kad su jedno i drugo u pitanju.


Bonner Bonner 11:39 29.05.2014

Re: Citas li ti sebe?

hajkula1



Mislim da je najpoštenije da tamo gde plaća porez, tamo ima glasačko pravo. Ili gde je prijavljen boravak, pa je uslovljen lečenjem, školovanjem dece. Jer u prvom slučaju biće mu važan samo što niži porez, boleće ga uvo za ostale oblasti.
Da li da se uslovljava, da plaća porez tamo gde boravi sa porodicom, gde školuje decu (podrazumeva se dostupnost i korišćenje raznih usluga).

Glasačko, biračko pravo, porezi, boravak - sve su to važni činioci pri donošenju zakona i treba ozbiljno razmotriti.


Jeste, sve je to jako vazno, samo zavisi iz kog ugla gledas. Ako gledas iz neonacistickog ugla onda je npr. vazan i genetski kod i krvna zrnca a za domace izdanjike i iseljenike i moralno-politicka podobnost, sto da ne. Sve su to vazni cinioci pri donosenju zakona.

princi princi 13:13 29.05.2014

Re: Citas li ti sebe?

On ne barata rečima kojima ne zna značenje, niti drži predavanja o stvarima koje su mu tera inkognita.

How would you know? Baratas sa par pojmova, ne znas ni tebi sta je tera inkognita, par sibicarskih fora koje si pokupio po kafanama ti pruzaju iluziju pameti, ali, kao i svi ograniceni i pritupi sibicari, potpuno gubis iz vida veliku sliku. Lupetas i vrtis u krug par frazetina koje te valjda cine srecnim, senis kao kuce kad ti Krle otpise nekim svojim haikuom i to mu je to.

I Dragec sebe dozivljava kao literarnog eksperta. Totalno ste kao jaje jajetu: proroci, literarni eksperti, pronicljivi duhovi, praktikanti sitnog vacarenja na porodicni sentimentalizam...
freehand freehand 15:19 29.05.2014

Re: Citas li ti sebe?

princi
On ne barata rečima kojima ne zna značenje, niti drži predavanja o stvarima koje su mu tera inkognita.

How would you know? Baratas sa par pojmova, ne znas ni tebi sta je tera inkognita, par sibicarskih fora koje si pokupio po kafanama ti pruzaju iluziju pameti, ali, kao i svi ograniceni i pritupi sibicari, potpuno gubis iz vida veliku sliku. Lupetas i vrtis u krug par frazetina koje te valjda cine srecnim, senis kao kuce kad ti Krle otpise nekim svojim haikuom i to mu je to.

I Dragec sebe dozivljava kao literarnog eksperta. Totalno ste kao jaje jajetu: proroci, literarni eksperti, pronicljivi duhovi, praktikanti sitnog vacarenja na porodicni sentimentalizam...

Vidi, Princi: ovo što si napisao je odličan autoportret, uglavnom. Uopšte mi nisu jasni mazohistički porivi koji te gone da se toliko žrtvuješ svojim prisustvom. Ukupni volumen inteligencije svakako ne povećavaš.
Ali bi možda dobro bilo da ipak malo spustimo loptu i ti počastiš čitaoce ičim što ima veze sa temom, a ako već moraš da se baviš nome - da svoje opservacije nečim i potkrepiš. Na taj ćeš način ti izgledati ozbiljnije a ja gluplje.
a u međuvremenu slobodno možeš i nešto o bilo čemu što se tiče bloga.
Ovako, sa tim opsesivnim napacima na ličnost izgledaš baš bedasto. Koliko god to bilo prirodno ne verujem da ti je to namera.
Pa zato, kad kažeš "lupetaš" onda navedeš i citraš šta podrazumevaš pod "lupetanjem".
Na primer, nešto poput "fizičkog zabranjivanja ubnistva". Tako nešto, gargantuanski debilno. To bi me baš ukopalo, načisto. Jer ja gluplju stvar od pretencioznog intelektualca nisam čuo.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 16:04 29.05.2014

Re: Citas li ti sebe?

Ponekad, gledajuči nas (mislim, nas - Srpčad), shvatim da je veliko postignuće u poslednjih 25 godina to što smo nismo napravili bar jedan građanski rat.
I to onako opšti - svi protiv svih.
Pri tome, sebe uopšte ne isključujem.
freehand freehand 17:04 29.05.2014

Re: Citas li ti sebe?

vrabac_u_steni
Ponekad, gledajuči nas (mislim, nas - Srpčad), shvatim da je veliko postignuće u poslednjih 25 godina to što smo nismo napravili bar jedan građanski rat.
I to onako opšti - svi protiv svih.
Pri tome, sebe uopšte ne isključujem.

Nikakve to, Vrabac, veze sa srpskošću nema.
Bili Piton Bili Piton 17:15 29.05.2014

Re: Citas li ti sebe?

vrabac_u_steni
Ponekad, gledajuči nas (mislim, nas - Srpčad), shvatim da je veliko postignuće u poslednjih 25 godina to što smo nismo napravili bar jedan građanski rat.


Bi mi, no nas mrzi.

Dve stvari imam da dodam na sve ovo - da Srba osnuje stranku, što joj, kao bistroj ženi, nažalost nikad neće pasti na pamet, uopšte se ne bih dvoumio za koga da glasam.

I drugo, ne brinem za budućnost srpske karikature kad jednom ne bude Koraksa i Petričića




dali76 dali76 00:49 30.05.2014

Re: Citas li ti sebe?

Idemo redom;
Naravno, etiketiranje mene kao “strucnjaka”, transatlanskog agitatora cu preskociti.
Dakle ja ipak mislim da sam tebe sasvim jasno razumeo. Tacno je dda si dnapisao da nijedna vlada katastrofu ne bi sprecila.
, ja to izjavu u svom komentaru uostalom nisam ni dotakao, ni porekao. Pisao sam jednostavno o tome da niti broj zrtava, niti kolicina stete nisu posledice ssmene vlasti. Lako je proverljivo, pa procitaj ponovo.(tacka 2)
Ono na sta sam se ja osvrnuo,ali rekao zasto se ne slazem jeste tvoja izjava da je broj zrtava i kolicina stete posledica dolaska nekompetentne vlasti ?
Evo celi taj pasus koga si ti,razumljivo, samo delimicno parafrazirao u svom odgovoru na moj komentar ..
“Poplava do sada u Srbiji neviđenih razmera. Poplava koja je sigurno mogla biti bolje dočekana, gradovi I sela bolje branjeni, sa mnogo manje žrtava I materijalnih razaranja. Ali koju nikakva druga Vlada I njene organizacije I službe ne bi mogle ni sprečiti ni učiniti neškodljivom. “.

U razmeni misljenja sa Vrapcem na steni otisao si I korak dalje praveeci zanimljivu metaforicku ne/jednacinu :
Vrabac:
i pokušati da se razumeju te "budale", da im se pristupi na drugi način a ne samo kao "budalama".
Freehand
Pa jes, tako i ispade: bolje da ti potone tri grada nego da pogrešno maziš kravu i praviš glupe šale o kokoškama.
Dakle, Freehand to su te budale koje predpostavljam ne vide sta je vece zlo, glupa sala o kokoskama/mazenje krava Ili tri potopljena grada?*
I onda , posto si ustvrdio vezu izmedju smene vlasti I posledica poplava, nasao si da je bas vreme sanacija posledica poplava zgodna sansa da svi oni koji nisu raspoznali manje od veceg zla, malcice pokaju , odnosno izvrse asanaciju savesti /dezinfekciju obraza
Naravno, ti Tadica nisi pominjao, sem mazenje krava, sale o kokoskama/ ili nerazumevanju izmedju veceg/manjeg zla od pre dve godine.
Na kraju da se slozim sa tvojim krajem komentara:
Da, u pravu si, otuzno Freehand.

freehand freehand 01:23 30.05.2014

Re: Citas li ti sebe?

Idemo redom;
Naravno, etiketiranje mene kao “strucnjaka”, transatlanskog agitatora cu preskociti.

Ama Dali: to nije redom. Čitaš li ti svoje komentare? Pogledaj ponovo kakav si red napravio. Pa se tog reda drži, ako je ikako moguće.
To što voliš da dodaš, umetneš, izmisliš kad ti je zgodno ipak nema veze sa činjenicama.
Kao ovo
Naravno, ti Tadica nisi pominjao, sem mazenje krava, sale o kokoskama/ ili nerazumevanju izmedju veceg/manjeg zla od pre dve godine.

Rekoh da si Tadića ti prvi pomenuo na blogu. I to je tako. Ovo što si citirao bilo je satima kasnije i u sasvim drugom komntekstu.
Kao i "budale", termin koji si opet ti iz Vrapčevog komentara izvukao i uveo iz čisto populističkih razloga u raspravu sa mnom. Ubaciš to tako kao da sam ja to podrazumevao pa onda "budale" koje čitaju znaju kome preporuku a koga da mrze. Idi, bre, Dali...

A ovo oko "nove" vlasti i poplava na čemu tako insistiraš: čitaj malo blog, pogledaj fb i tviter. Pogledaj medije koji su ti dostupni. Bruje mreže od nemoćnog besa zbog nesposobnosti i u mnoštvu situacija katastrofalne reakcije vlasti. Probaj da saznaš šta se dešavalo u Šapcu, zašto je smenjen prvi komandant kriznog štaba, pa postavljen Babić - čovek od poverenja, pa smenjen i on samo nekoliko sati kasnije. I kako je predsednik Vlade postavljao Načelnika GŠ VS na to mesto. I gde ti je bio omiljeni Predsednik Tomislav Nikolić tri dana. Pogledaj šta građani Krupnja, Obrenovca i drugih gradova i sela govore o vlasti.
A onda pogledaj malo na političku mapu Srbije, saznaj šta nije u rukama SNS, pa guglaj pod "Ješić i poplave". Odgledaj večerašnju "Da Možda Ne" kad se pojavi na JuTjubu.
Mada ne verujem da će vredeti.
Tako stoje stvari i oko znanja, i oko kompetencija, i oko sposobnosti, Dali.
Samo što to nije bila moja poenta, koliko god bi ti voleo da jeste. Moja poenta je da, na žalost a zbog razloga od kojih sam neke pobrojao, Srbija nema alternativu Vučiću. Bar ne prihvatljivu alternativu, alternativu bez sile i velikih tenzija. I neće je imati bar još goidnu-dve.
Nego - sve to piše, za pismene, pametne i dobronamerne čitaoce. A ti ionako u tekstu nalaziš ono što bi ti voleo da tamo stoji a što tebi odgovara iz nekog razloga.
Ako ne nađeš - domisliš i dodaš.
To je sjajan način da budeš u pravu i stekneš popularnost kod nepažljivih čitalaca i onih sa već formiranim stavom, ali je bez veze za raspravljati.

P.S.
Da ne tražiš mnogo, ovo je redom:
1Borisa Tadica je smenio Boris Tadic, ne beli listici, beli medvedici ili tebi omiljena Vesna Pesic.
2. Broj zrtava nakon poplava te kolicina materijalne stete nije posledica smenjivanja Borisa Tadica , odnosno dolaska nekompetentnog Vucica and co.
Jedino ukoliko ne smatras da su projekti za obranu od poplava, kompetentni ljudi prosto zbrisani i nestali sa lica zemlje Srbije Maja 2012.
U sta ti sebe nisi ubedio, ne bi me cudilo da verujes kako je zatrpavanje kanala ves masinama, nemar, aljkavost, neodgovornost, zapljusnula Srbiju upravo tog kobnog Maja 2012.

Na prvom mestu ko je smenio Borisa Tadića, na drugom ti znaš sve o poplavama i veš mašinama u jarkovima.
Rekoh ja da poplave imaju razne nuz-efekte.
Edit:
A moj sindrom... Jebiga, Dali, to verovatno ima veze sa onim što sam te pitao o kretanju Predsednika Nikolća u vreme ovog izgibenbija. I sa asanacijom i dezinfekcijom.
dali76 dali76 19:29 30.05.2014

Re: Citas li ti sebe?

Freehand ja cu ,opet, a kako drugacije nego krenuti redom. Doduse ovog puta cu naglasiti ono sto mi se cinilo ociglednim:kad kazem redom Osvrcem se na tvoj komentar,a ne na svoj. Mozda deluje cudno, al razgovaram sa tobom a ne sa sobom.
Ponavljao sam ti sta sam napisao samo kako bi ti pokazao da ja nisam ni doveo u pitanje tvoju izjavu da bi tesko koja vlada posledice sprecila, vec sasvim nesto drugo.
Dakle, toliko sto se reda tice. Idemo dalje.
Kazes, opet, Tadica sam ja prvi pomenuo posto je tvoja izjava o mazenju krava/ sala o kokoskama vs tri potopljena grada dosla satima posle mog komentara?
Dirljivo, tacno,ali glupo. Evo zasto:
Kad u blogu neko, ne stoprvi,vec stodrugiput, inzistira da je Srbija, corava, o gospode izabrala 2012 ocigledno vece od manjeg zla . Kad posledice veceg zla nabije dna nos belim listicima,iz tog bloga vristi Boris Tadic. Sem, ukoliko manje zlo nije bio glavom i bradom Pajo Patak?
Sad idemo na termin budale koga sam ja istrgnuo iz konteksta te uveo iz cisto populistickih razloga kako bi obmanuo blogosferu. Tako Naterao nepazljive citaoce da te mrze a meni sibnu preporuke. Sram me bilo!!!
Predo je poceo sa tim “budalama”: nema vlasti bez animiranja budala.
Vrabac se slozio, ali konstatovao da treba pokusati razumeti te budale /da im treba prici na drugi nacin,a ne samo kao budalama.
Na sta si ti Frreehand , sve citirajuci vrapcev poziv da se budale moraju razumeti,zakucao u svom stilu:
Pa jes, tako i ispade: bolje da ti potone tri grada nego da pogrešno maziš kravu i praviš glupe sale o kokoskama.
Sem sto si bio mnogo jasniji, nekom mozda humoristican, ti si samo ponovio tezu iz bloga da je biranje veceg zla 2012 imalo za posledicu mnogo vecu stetu poplava koje istini za volju nijedna vlada nije mogla spreciti. Naravski, ko bi mogao odoleti da u tom famoznom trazenju krivaca uzduz i popreko ,samo ne u sredini ne spomene fucking bele listice?Drug Free sigurno ne.
Mislim, sta?Smetale vam sale o kokoskama, mazenje krava ?Eto vam onda tri potopljena grada. Sta je tu vece,a sta manje zlo, nejasno je samo budalama.
Kad bi ti budale pokusao razumeti , na sta ti Vrabac sugerise, onda stvarno “ispada da bi morao razumeti kako je to veliko zlo (tri potopljena grada) bolje od malog zla ( mazimo krave, pricamo viceve).
Tvoje te reci pobijaju Freehand. Medjutim, ako nisi mislio na te budale , na ta tri potopljena grada ili na toga sto prica glupe sale, izvoli, kazi, ja cu se ponizno izvinuti kad objasnis sta je to pisac hteo da kaze.
Idemo dalje.
“A ovo oko "nove" vlasti i poplava na čemu tako insistiraš: “?
Hm, pa tesko bi prihvatio tvoj argument da ja na necemu inzistiram. Seem ukoliko se to ne odnosi na tvoj pokusaj da kazes:sta se cudis Srbijo, birala si vece zlo, sad beres plodove tog zla jer da ovi novi nisu zajasili/odnosno da je Tadic ostao na vlasti bilo bi “sigurno manje zrtava i manje stete”.
Naravno nemoguce je dokazati “sta bi bilo kad bi neko drugi na vlasti bio, ali eto ti kako pises, sigurno znas dda bi broj zrtava bio manji kao i steta.
Obojica mozemo samo imati predpostavke. Moje se baziraju na Mmom misljenju da je neodgovornost, javasluk, nekompetentnost sto se Srbije tice mnogo starija od dve godine. Uostalom gradonacelnika Obrenovca , cija je politicka karijera paradigma patriokratske tvorevine koja sebe zove drzavom , znamo od ranije. Ni gradonacelnik Sinisa Mali nije neko koga je izbacila izborna poplava 2012. Ili mozda Velja Ilic?
Ukoliko imas pristup svim medijima, pronadji osvrt Arcibalda Rajsa , odnosno njegovu poruku srpskim politicarima sto se tice politike i poplava.
Ukoliko pisanija od pre veka deluju toliko aktualno ,,a tu su nam Nusic, Domanovic jos bolji primeri, to znaci da je posmatranje izbora 2012kao presudne, kobne greske koja regenerise, uzrokuje, povecava sve buduce posledice, pa i ove posledice poplava, u najmanju ruku pogresno.
Sto se tice poente tvog bloga i tvog utiska kako sam je ja propustio , ne vidim kakve to veze ima sa mojim pravom da komentarisem ono sto smatram netacnim.
A sto se tice tvoje poente, da Srbija danas nema prihvatljivu alternativu Vucicu, pa, iskreno, z/granut sam tvojom neobavestenoscu.
Evo ja takav kakav sam, nepismen, glup, bezobrazan , dodatno Osakacen tom groznom cinjenicom da emisije ne gledam in live, vec nervozno cekam youtube da se smiluje pa nesto objavi,
da ti nesto sapnem,a ti salji kome oces:
U Srbiji danas ne postoji politicka alternativa Aleksandru Vucicu, prihvatljiva ili ne prihvatljiva.
Elem, do ovoga se stiglo , izmedju ostalog,rasparcavanjem politicke alternative. Proces politicke fragmentacije politicke alternative Vucicu isao je u dva smera , iznutra i izvana.
Ovaj unutrasnji smer predvodio je gospodin koji prica lose sale , mazi krave , ali njegove aktivnosti nisu nasle mesto na blogu koji se bavi pitanjem alternative vucicu?
Mislim, da, sta lupam. Kake veze ima Tadic sa razbijanjem DS.
A tvoj stav da je Vucic jedina prihvatljiva opcija zasad, u situaciji kad alternativa prakticki ne postoji, je mnogo zanimljiv.


freehand freehand 19:45 30.05.2014

Re: Citas li ti sebe?

dali76
Freehand ja cu ,opet, a kako drugacije nego krenuti redom. Doduse ovog puta cu naglasiti ono sto mi se cinilo ociglednim:kad kazem redom Osvrcem se na tvoj komentar,a ne na svoj. Mozda deluje cudno, al razgovaram sa tobom a ne sa sobom.
Ponavljao sam ti sta sam napisao samo kako bi ti pokazao da ja nisam ni doveo u pitanje tvoju izjavu da bi tesko koja vlada posledice sprecila, vec sasvim nesto drugo.
Dakle, toliko sto se reda tice. Idemo dalje.
Kazes, opet, Tadica sam ja prvi pomenuo posto je tvoja izjava o mazenju krava/ sala o kokoskama vs tri potopljena grada dosla satima posle mog komentara?
Dirljivo, tacno,ali glupo. Evo zasto:
Kad u blogu neko, ne stoprvi,vec stodrugiput, inzistira da je Srbija, corava, o gospode izabrala 2012 ocigledno vece od manjeg zla . Kad posledice veceg zla nabije dna nos belim listicima,iz tog bloga vristi Boris Tadic. Sem, ukoliko manje zlo nije bio glavom i bradom Pajo Patak?
Sad idemo na termin budale koga sam ja istrgnuo iz konteksta te uveo iz cisto populistickih razloga kako bi obmanuo blogosferu. Tako Naterao nepazljive citaoce da te mrze a meni sibnu preporuke. Sram me bilo!!!
Predo je poceo sa tim “budalama”: nema vlasti bez animiranja budala.
Vrabac se slozio, ali konstatovao da treba pokusati razumeti te budale /da im treba prici na drugi nacin,a ne samo kao budalama.
Na sta si ti Frreehand , sve citirajuci vrapcev poziv da se budale moraju razumeti,zakucao u svom stilu:
Pa jes, tako i ispade: bolje da ti potone tri grada nego da pogrešno maziš kravu i praviš glupe sale o kokoskama.
Sem sto si bio mnogo jasniji, nekom mozda humoristican, ti si samo ponovio tezu iz bloga da je biranje veceg zla 2012 imalo za posledicu mnogo vecu stetu poplava koje istini za volju nijedna vlada nije mogla spreciti. Naravski, ko bi mogao odoleti da u tom famoznom trazenju krivaca uzduz i popreko ,samo ne u sredini ne spomene fucking bele listice?Drug Free sigurno ne.
Mislim, sta?Smetale vam sale o kokoskama, mazenje krava ?Eto vam onda tri potopljena grada. Sta je tu vece,a sta manje zlo, nejasno je samo budalama.
Kad bi ti budale pokusao razumeti , na sta ti Vrabac sugerise, onda stvarno “ispada da bi morao razumeti kako je to veliko zlo (tri potopljena grada) bolje od malog zla ( mazimo krave, pricamo viceve).
Tvoje te reci pobijaju Freehand. Medjutim, ako nisi mislio na te budale , na ta tri potopljena grada ili na toga sto prica glupe sale, izvoli, kazi, ja cu se ponizno izvinuti kad objasnis sta je to pisac hteo da kaze.
Idemo dalje.
“A ovo oko "nove" vlasti i poplava na čemu tako insistiraš: “?
Hm, pa tesko bi prihvatio tvoj argument da ja na necemu inzistiram. Seem ukoliko se to ne odnosi na tvoj pokusaj da kazes:sta se cudis Srbijo, birala si vece zlo, sad beres plodove tog zla jer da ovi novi nisu zajasili/odnosno da je Tadic ostao na vlasti bilo bi “sigurno manje zrtava i manje stete”.
Naravno nemoguce je dokazati “sta bi bilo kad bi neko drugi na vlasti bio, ali eto ti kako pises, sigurno znas dda bi broj zrtava bio manji kao i steta.
Obojica mozemo samo imati predpostavke. Moje se baziraju na Mmom misljenju da je neodgovornost, javasluk, nekompetentnost sto se Srbije tice mnogo starija od dve godine. Uostalom gradonacelnika Obrenovca , cija je politicka karijera paradigma patriokratske tvorevine koja sebe zove drzavom , znamo od ranije. Ni gradonacelnik Sinisa Mali nije neko koga je izbacila izborna poplava 2012. Ili mozda Velja Ilic?
Ukoliko imas pristup svim medijima, pronadji osvrt Arcibalda Rajsa , odnosno njegovu poruku srpskim politicarima sto se tice politike i poplava.
Ukoliko pisanija od pre veka deluju toliko aktualno ,,a tu su nam Nusic, Domanovic jos bolji primeri, to znaci da je posmatranje izbora 2012kao presudne, kobne greske koja regenerise, uzrokuje, povecava sve buduce posledice, pa i ove posledice poplava, u najmanju ruku pogresno.
Sto se tice poente tvog bloga i tvog utiska kako sam je ja propustio , ne vidim kakve to veze ima sa mojim pravom da komentarisem ono sto smatram netacnim.
A sto se tice tvoje poente, da Srbija danas nema prihvatljivu alternativu Vucicu, pa, iskreno, z/granut sam tvojom neobavestenoscu.
Evo ja takav kakav sam, nepismen, glup, bezobrazan , dodatno Osakacen tom groznom cinjenicom da emisije ne gledam in live, vec nervozno cekam youtube da se smiluje pa nesto objavi,
da ti nesto sapnem,a ti salji kome oces:
U Srbiji danas ne postoji politicka alternativa Aleksandru Vucicu, prihvatljiva ili ne prihvatljiva.
Elem, do ovoga se stiglo , izmedju ostalog,rasparcavanjem politicke alternative. Proces politicke fragmentacije politicke alternative Vucicu isao je u dva smera , iznutra i izvana.
Ovaj unutrasnji smer predvodio je gospodin koji prica lose sale , mazi krave , ali njegove aktivnosti nisu nasle mesto na blogu koji se bavi pitanjem alternative vucicu?
Mislim, da, sta lupam. Kake veze ima Tadic sa razbijanjem DS.
A tvoj stav da je Vucic jedina prihvatljiva opcija zasad, u situaciji kad alternativa prakticki ne postoji, je mnogo zanimljiv.



Kako te samo nije mrzelo da kucaš ovu gomilu ničega?

dali76 dali76 22:47 30.05.2014

Re: Citas li ti sebe?

Da, jos jedna etiketica?
Gomila nicega.
Inace totalno si u pravu freehand :trebalo je da me mrzi.
Simple as that.


freehand freehand 23:08 30.05.2014

Re: Citas li ti sebe?

Da, jos jedna etiketica?

Ne znaš ni šta je etiketa. Ali ne, samo je konstatacija u pitanju. No toliko truda da bi se gomilom besmislenih zapetljavanja dokazalo kako si u pravu odnosno da nikako ne možeš biti u krivu govori o tome da postoje teške rane na sujeti.
A jebiga, šta ću ti ja.
Vidiš kako neke kolege koje su takođe žustro agitovale za Nikolića uspevaju da i dalje tvrde kako su i tada bili u pravu, iako su ga pljuvali samo par nedelja kasnije. No tu nije kraj: u međuvremenu su izvrteli i Vučića. A sad i po njemu pljuju. I opet su u pravu. Nači - još spustiš kriterijume i sve ok. Može, ima još prostora.
No neće ti biti teško, način ophođenja i svesnog muljanja realnosti pokazuje da su tu i volja i talenat.

P.S. oko manjeg zla - pa eto, u ovom je momentu Vučić manje zlo. Dotle je došlo pošto smo krenuli putem izbavljenja i ozdravljenja u skladu sa nadanjima i po preporukama neupitnih znalaca i mudraca.

lelemood lelemood 07:23 29.05.2014

Citas li ti sebe?

Dali,ako si mu rekao,ovom nadobudnom pajacu!
Colin_bgd Colin_bgd 07:34 29.05.2014

Bela dama, crni kralj...

Ja stvarno ne razumem svrhu ovog bloga, ovog dvaespetog bloga na istu temu, a gde ni sam autor ne zna vise sta je tema, niti sta hoce da kaze, ili postigne. Biracko telo na izborima izabralo to sta je izabralo, Krstic lepo kaze da je to (ako cemo posteno) uvek imalo podrsku vecine u Srbiji (i to vekovima), i da je sve drugo (kralj Aca, Tito, Djindjic, trtemrte...) samo eksces koji ova vecina nekad zapusti pa se zapati, pa nam se cini da smo malo lepsi nego sto jesmo... A nismo nista ruzniji nego bilo koji drugi evropski narod, samo uporno lazemo sami sebe da je moguce imati i jare i pare...

A sto se tice demokratije, smenjivost vlasti se u poslednjih 11 godina, za sada, lepo praktikuje, i to je, za sada, vise nego dovoljno da nema potrebe da se bacamo u bedak oko irelevantnih licnosti, bilo da su na vlasti, bilo u opoziciji...
alselone alselone 07:51 29.05.2014

Re: Bela dama, crni kralj...

Ja stvarno ne razumem svrhu ovog bloga, ovog dvaespetog bloga na istu temu


Tema je sledeca - jebacu vam kevu i spominjacu do toplotne smrti svemira kako ste vi, apstinenti (i nezaboravljena uvek spomenuta makar tri puta po blogu Vesna Pesic), krivi za sve i kako sam ja to sve video unapred i lepo vam rekao ali niste hteli da me slusate ili Poentiranje smaranjem.
freehand freehand 08:37 29.05.2014

Re: Bela dama, crni kralj...

alselone
Ja stvarno ne razumem svrhu ovog bloga, ovog dvaespetog bloga na istu temu


Tema je sledeca - jebacu vam kevu i spominjacu do toplotne smrti svemira kako ste vi, apstinenti (i nezaboravljena uvek spomenuta makar tri puta po blogu Vesna Pesic), krivi za sve i kako sam ja to sve video unapred i lepo vam rekao ali niste hteli da me slusate ili Poentiranje smaranjem.

alselone
U ovom trenutku, jedina alternativa Vučiću je - Toma.


U ovom trenutnku nema alternative Vucicu. Ne treba mu je ni praviti posto on time dobija protivnika i samim tim energiju koja ga pokrece i pokrece celu njegovu srmdljivu propagandnu masineriju. Treba ga pustiti samog na ledini i ne dirati ga dok sam sebe ne nacne. Zatim ga treba "napasti".


milisav68 milisav68 08:41 29.05.2014

Re: Bela dama, crni kralj...

alselone
Ja stvarno ne razumem svrhu ovog bloga, ovog dvaespetog bloga na istu temu


Tema je sledeca - jebacu vam kevu i spominjacu do toplotne smrti svemira kako ste vi, apstinenti (i nezaboravljena uvek spomenuta makar tri puta po blogu Vesna Pesic), krivi za sve i kako sam ja to sve video unapred i lepo vam rekao ali niste hteli da me slusate ili Poentiranje smaranjem.

I beli listići.
alselone alselone 08:41 29.05.2014

Re: Bela dama, crni kralj...

alselone alselone 08:43 29.05.2014

Re: Bela dama, crni kralj...

I beli listići.


Njima se ni ime ne sme spomenuti. To su najgori ljudi. I sada nemaju pravo da se zale. Ako nisi glasao za Tadica, to znaci da podrzavas Tomu i to znaci da sada mora da cutis. Idi begaj.
milisav68 milisav68 08:49 29.05.2014

Re: Bela dama, crni kralj...

alselone
I beli listići.


Njima se ni ime ne sme spomenuti. To su najgori ljudi. I sada nemaju pravo da se zale. Ako nisi glasao za Tadica, to znaci da podrzavas Tomu i to znaci da sada mora da cutis. Idi begaj.



alselone alselone 08:54 29.05.2014

Re: Bela dama, crni kralj...

milisav68



Je l' mozes da okacis fotku na imgur. Blokiran mi je dodaj.rs?

angie01 angie01 09:28 29.05.2014

Re: Bela dama, crni kralj...

Krstic lepo kaze da je to (ako cemo posteno) uvek imalo podrsku vecine u Srbiji (i to vekovima), i da je sve drugo (kralj Aca, Tito, Djindjic, trtemrte...) samo eksces koji ova vecina nekad zapusti pa se zapati, pa nam se cini da smo malo lepsi nego sto jesmo.



ma jeste, zvuci vise kao opravdanje,...nismo mi bili kakani, nego eksces:),...jer narod je prosto takav.
reanimator reanimator 08:45 29.05.2014

...

a bogami i smena Saše Timofejeva

Jedina uradjena stvar koju podržavam. Mislim, čisto zbog Timofejeva, ne zato što mislim da će da dovedu nekog boljeg.
freehand freehand 09:11 29.05.2014

Re: ...

reanimator
a bogami i smena Saše Timofejeva

Jedina uradjena stvar koju podržavam. Mislim, čisto zbog Timofejeva, ne zato što mislim da će da dovedu nekog boljeg.

Ok, samo što je svako čačkanje po medijima škakljiva stvar. Najmanje zbog personalnih stvari.
Ali primeti i da je tu Timofejev svojom izjavom ispao odličan džek.
predatortz predatortz 09:13 29.05.2014

Re: ...

Ali primeti i da je tu Timofejev svojom izjavom ispao odličan džek.


Da...

Politika me donela, politika me odnela.


Mangupski.
reanimator reanimator 09:15 29.05.2014

Re: ...

Ok, samo što je svako čačkanje po medijima škakljiva stvar. Najmanje zbog personalnih stvari.
Ali primeti i da je tu Timofejev svojom izjavom ispao odličan džek

Pa ume da upakuje izjavu da se dopadne, to jeste.
A to oko čačkanja medija, jeste škakljivo, ali je i logično. Da nije, verovatno bi Kojadin bio doživotni direktor Stb - a.
Što se tiče samog Timofejeva (ovde ću sada opasno da se distanciram od svog mišljenja o njemu kao čoveku), previše je toga što je uradio i još više onoga što nije uradio, pa Studio B posle 6 godina sa njim na čelu izgleda ovako kako izgleda.
Meni je Studija B odavno žao.
freehand freehand 09:15 29.05.2014

Re: ...

predatortz
Ali primeti i da je tu Timofejev svojom izjavom ispao odličan džek.


Da...

Politika me donela, politika me odnela.


Mangupski.

Ne znam u kom si značenju upotrebio pridev "mangupski", al meni je to krajnje korektno, bez foliranja i prenmaganja poput Ljilje Smajlović ili nekiuh drugih.

reanimator
Da nije, verovatno bi Kojadin bio doživotni direktor Stb - a.

Da, ni ministar. Beše li on upravo odatle i otišao na ministarsko mesto?
Što se Studija B tiče - pregazili su ga vreme i tržište. Teško je održati gradsku stanicu, u državnom vlastništvu tog tipa u vreme neoliberalizma a da bude nezavisna i ima kvalitetan program. Ne biva.
predatortz predatortz 09:17 29.05.2014

Re: ...


Ne znam u kom si značenju upotrebio pridev "mangupski",


U najpozitivnijem. Izjava urbanog mangupa. Lep način da se kaže :

Ko vas jebe, proćiće i vaše.
freehand freehand 09:22 29.05.2014

Re: ...

predatortz

Ne znam u kom si značenju upotrebio pridev "mangupski",


U najpozitivnijem. Izjava urbanog mangupa. Lep način da se kaže :

Ko vas jebe, proćiće i vaše.

Oke, samo mislim da je tom izjavom pre hteo da predupredi larmu i spusti loptu, nego da se mangupira.
Što sam postupšak vlasti ne čini ni malo pametnijim.
reanimator reanimator 09:34 29.05.2014

Re: ...

Da, ni ministar. Beše li on upravo odatle i otišao na ministarsko mesto?

Možda, ne pamtim.
Pre Timofejeva direktor je bila Dragana Milićević.
angie01 angie01 09:39 29.05.2014

Re: ...

Dragana Milićević.


...potpuno te razumem.
Bonner Bonner 09:54 29.05.2014

Re: ...

reanimator


... previše je toga što je uradio i još više onoga što nije uradio, pa Studio B posle 6 godina sa njim na čelu izgleda ovako kako izgleda.
Meni je Studija B odavno žao.



Izvini, ali ko god da kreira uredjivacku politiku i program Studija B treba da ode. Ono ni na sta ne lici a najmanje sluzi interesima gradjana koji ga gledaju i placaju.

Ona kolicina nadrilekarstva, nadripreparata i svega ostalog nadri- sto se servira gradjanima od ranih jutarnjih casova je skandalozna. Samo fale oglasi za skidanje crne magije, a nisam siguran da ni toga nema posto ne pratim redovno sem kad sam u Beogradu. I redovno svaki put se sokiram.

Dakle ako je Timofejev iole odgovoran za to trebao je davno da ode i bude smenjen.

freehand freehand 09:56 29.05.2014

Re: ...

Dakle ako je Timofejev iole odgovoran za to trebao je davno da ode i bude smenjen.

Baš tim redom?
A inače, misliš li da je smenjen zbog reklamiranja nadrilekara i nadrifarmaceuta? I da toga više neće biti?
reanimator reanimator 10:28 29.05.2014

Re: ...

Izvini, ali ko god da kreira uredjivacku politiku i program Studija B treba da ode. Ono ni na sta ne lici a najmanje sluzi interesima gradjana koji ga gledaju i placaju.

Š'o mi se izvinjavaš? Pa i ja sam rekao da je trebao odavno da ode.
Nikada da dodje, ako ćemo precizno.
larisa_bg larisa_bg 14:48 29.05.2014

Re: ...

freehand
Beše li on upravo odatle i otišao na ministarsko mesto?



jeste, bio je jedno vreme ministar za kulturu i informisanje, tada je to bilo spojeno... postavljen kao SPO-ov kadar
Bonner Bonner 10:06 29.05.2014

Krivicna prijava protiv NN lica

freehand

Ala I vrana je ovih dana skočila na “Onog koji zna kako će da skonča”.


Nista nisi razumeo, kao i obicno. Nikakva ni ala ni vrana. Obicni spinovi pred ciscenje u MUP-u koga je SNS nakon izbora preuzeo od SPS-a. Izvrsen presek stanja i sad sledi ciscenje. Mnogi koji danas u MUP-u sede nece preziveti (na radnom mestu), Vucic hoce, itekako.

"List "Informer" objavio je juče da je Vučić podneo krivične prijave protiv "nepoznatih osoba" iz vrha MUP zbog lažnog prijavljivanja, nakon što je iz policije pogrešno obavešten da je njegov sin učestvovao u incidentu na splavu..."

Bas je lepo kad te nepoznate osobe pogresno obaveste pa podneses prijavu protiv istih. A nepoznatih!!!

I prezivece mandat, garantovano, sa odlicnim rezultatima na kraju istog. Ne zbog sopstvenog znanja i umeca nego politicke srece, kao onomad Kostunica 2008 (najveci BDP, visak u budzetu itd.).

A u DS-u mogu da okrivljuju koga god hoce i naricu kako god hoce nad sopstvenom nesrecnom sudbinom.


freehand freehand 10:09 29.05.2014

Re: Krivicna prijava protiv NN lica

Ne zbog sopstvenog znanja i umeca nego politicke srece, kao onomad Kostunica 2008 (najveci BDP, visak u budzetu itd.).

Rekoh ja da nam fali analitičara a ono i prorok?!
Da li bi ti bilo teško da mi kažeš koji si metod koristio u predviđanju "političke sreće" do kraja madata Vučićeve Vlade?
A da nije pasulj?
Bonner Bonner 10:16 29.05.2014

Re: Krivicna prijava protiv NN lica

freehand


A da nije pasulj?


Jeste pasulj, reklamirali na Studiju B. Pa sad smenise Timofejeva.


freehand freehand 10:19 29.05.2014

Re: Krivicna prijava protiv NN lica

Bonner
freehand


A da nije pasulj?


Jeste pasulj, reklamirali na Studiju B. Pa sad smenise Timofejeva.



I ti odmah naručio?
Šta ti je dokoni gastarbajter... Saće Re da ti na PP preporuči nekoliko preparata za skidanje masnih naslaga i peglanje trija.
Bonner Bonner 10:35 29.05.2014

Re: Krivicna prijava protiv NN lica

freehand


I ti odmah naručio?
Šta ti je dokoni gastarbajter... Saće Re da ti na PP preporuči nekoliko preparata za skidanje masnih naslaga i peglanje trija.


Ako je tebi pomoglo narucicu i ja. Ne zato sto mi treba jer mi ne treba, disciplinovan sam i vodim racuna o svom izgledu, ne zderem i ne prezderavam se ni kad je o tudjem trosku.

Ali narucicu, iz humanitarnih razloga, da ta beda sto laze ljude ipak nekako prezivi. A ima hiljadu nacina da radi i prezivi ne lazuci narod. Ali to je vec druga tema.

I da, dokon nisam, na srecu ili na zalost, kako se uzme. Nisam ni klasican gastos ali vrlo rado cu se, da bi ti ucinio, ubrojati u kategoriju gastosa. Vredni su, radni i pre svega imali su i imaju petlju da se otisnu iz haosa i nereda u kom ti ocigledno dobro plivas i nemas problem sa time, inace bi verovatno i sam bio gastos. A ima i onih koji vec 30 godina odlaze pa nikako da odu, jer i nije bas jednostavno i lako.



vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:37 29.05.2014

prasići i dugmići

I za Srbiju i za Vučića bi bilo najbolje da rani prasići i ne dira dugmići dok se ne stvori neka ozbiljna alternativa koja bi imala neku suvislu ideju šta i kako, dakle ništa "Beogradi na vodi" i slične budalaštine.

Međutim, izgleda da je on uveren da je stvoren za velika dela i to me prilično brine.
freehand freehand 12:40 29.05.2014

Re: prasići i dugmići

vrabac_u_steni
I za Srbiju i za Vučića bi bilo najbolje da rani prasići i ne dira dugmići dok se ne stvori neka ozbiljna alternativa koja bi imala neku suvislu ideju šta i kako, dakle ništa "Beogradi na vodi" i slične budalaštine.

Međutim, izgleda da je on uveren da je stvoren za velika dela i to me prilično brine.

Da, ali je Srbiji očajnički potrebno da se pomeri iz ove zaglibljenosti u koju je upala, na svaki mogući način. Ekonomski, politički socijalno. došlo je do momenta i stanja u kome je svaki potez i pomak, makar i na gore - dobrodošao i bolji no tavorenje i lagano crkavanje.
A Vučić je, valjda, i biran da nešto pomera.
No i o tome smo već raspravljali.
alselone alselone 10:51 29.05.2014

Dijalog sa sobom

- Ne daj se momce, ovo su bile dve teske godine. Hrabro si usao u fajt protiv svih da odbranis Njega pa i dalje hodas. Ne daj se momce, ne daj se! Samo hrabro i glavu gore.

freehand freehand 11:00 29.05.2014

Re: Dijalog sa sobom

alselone
- Ne daj se momce, ovo su bile dve teske godine. Hrabro si usao u fajt protiv svih da odbranis Njega pa i dalje hodas. Ne daj se momce, ne daj se! Samo hrabro i glavu gore.


Ajd iš.
milos_mijatovic milos_mijatovic 13:47 29.05.2014

Да ли би се неко осмелио

са прогнозом привредног раста до краја године? Пре поплава је било 1,1% БДП-а (априлске поплаве тада још увек нису биле узете у обзир).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:48 29.05.2014

Re: Да ли би се неко осмелио

milos_mijatovic
са прогнозом привредног раста до краја године? Пре поплава је било 1,1% БДП-а (априлске поплаве тада још увек нису биле узете у обзир).

Ево, ја ћу... Ја волим да се коцкам :)
Штета од поплава? Она ће се, званично, кретати између 0,64% БДПа (то је бројка којом се квалификујемо за ЕУ помоћ ;-) и 2% БДПа. То се поклапа са оним надуваним проценама од 1.000.000.000 € (једне милијарде) штете. Ја бих -- парадоксално -- волео да имамо толико блага да нам је сада једна милијарда евра пропала. То би значило да смо, оно, баш баш богата држава. Писао сам У ОВОМ КОМЕНТАРУ И ДАЉЕ НА ТОМ БЛОГУ О НАСТАЛОЈ ШТЕТИ и давао процене на основу властите памети.

Срби и њихов Директор Космоса (хвала!) склони су епској хиперболи, то је део традиције. Тако је у свему, па и у страдању. По овим подацима ОВДЕ очигледно је да штета не може бити јееееееедна мииииииилиииииииииијаааардиииииицааааа. Неозбиљно је правити такву процену. Но, шта да се ради... кад смо неозбиљни као народ.

Дакле, треба очекивати раст БДПа од 0,5%, и поред ове несреће, а ја се надам и већем расту. Она није пресудна -- та несрећа с поплавама -- за наше коначне БДП резултате, већ је то FIAT (он сам може да надокнади 400-500 М € омашаја БДПа, види се ПО ОВОМ), наш АјТи сектор, стране компаније сличне FIAT-у, војвођанска (поплавама непогођена) пољопривреда итсл.
angie01 angie01 19:34 29.05.2014

Re: Да ли би се неко осмелио

Ево, ја ћу...


nista ti ovo ne vredi, dok ne spevas u desetercu!
vanja.t vanja.t 20:30 29.05.2014

Re: Да ли би се неко осмелио

Predrag Brajovic

Дакле, треба очекивати раст БДПа од 0,5%, и поред ове несреће, а ја се надам и већем расту.


kakav optimizam :) prognoze su na početku godine bile od -2%(tržištarci) do +1% (nbs). mislim da je mnogo nepoznatih još uvek, zato i nema ozbiljnijih procena, jednostavno smo previše nestabilni.
ako išta prodaju ove godine, pre svega telekom, i ako otpočnu radove araptek ili eagle hills, mogli bi da očekujemo tih 0,5% do 1% uprkos poplavi. ukoliko bilo šta od navedenog izostane, a krene se u smanjenje plata od 10% (što se već čini izvesnim), pa se krene i u smanjenje penzija, i gašenje 150 faraonskih firmi, tzv u stečaju, pad bdp će biti ogorman.
milos_mijatovic milos_mijatovic 20:31 29.05.2014

Re: Да ли би се неко осмелио

Predrag Brajovic
milos_mijatovic
са прогнозом привредног раста до краја године? Пре поплава је било 1,1% БДП-а (априлске поплаве тада још увек нису биле узете у обзир).

Ево, ја ћу... Ја волим да се коцкам :)
Штета од поплава? Она ће се, званично, кретати између 0,64% БДПа (то је бројка којом се квалификујемо за ЕУ помоћ ;-) и 2% БДПа. То се поклапа са оним надуваним проценама од 1.000.000.000 € (једне милијарде) штете. Ја бих -- парадоксално -- волео да имамо толико блага да нам је сада једна милијарда евра пропала. То би значило да смо, оно, баш баш богата држава. Писао сам У ОВОМ КОМЕНТАРУ И ДАЉЕ НА ТОМ БЛОГУ О НАСТАЛОЈ ШТЕТИ и давао процене на основу властите памети.

Срби и њихов Директор Космоса (хвала!) склони су епској хиперболи, то је део традиције. Тако је у свему, па и у страдању. По овим подацима ОВДЕ очигледно је да штета не може бити јееееееедна мииииииилиииииииииијаааардиииииицааааа. Неозбиљно је правити такву процену. Но, шта да се ради... кад смо неозбиљни као народ.

Дакле, треба очекивати раст БДПа од 0,5%, и поред ове несреће, а ја се надам и већем расту. Она није пресудна -- та несрећа с поплавама -- за наше коначне БДП резултате, већ је то FIAT (он сам може да надокнади 400-500 М € омашаја БДПа, види се ПО ОВОМ), наш АјТи сектор, стране компаније сличне FIAT-у, војвођанска (поплавама непогођена) пољопривреда итсл.


за коментар, живи били па видели.
Едит: ЕБРД предвиђа штету од две милијарде.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:02 29.05.2014

Re: Да ли би се неко осмелио

milos_mijatovic
Едит: ЕБРД предвиђа штету од две милијарде.

Извор, Милоше?

Данашњи подаци о буџетском дефициту нису ми звучали тако лоше.

P.S.
Нашао извор.
Смешно звучи логика: Poljoprivredni sektor, koji čini oko 10 odsto bruto domaćeg prozivoda (BDP) u Srbiji i šest odsto u BiH, posebno je teško pogođen. Najveći deo obradive zemlje u poplavljenim oblastima je uništen, a šteta u obe zemlje iznosiće više stotina miliona evra, smatra banka.
ИЗВОР

Пољопривреда је око 12,7% БДПа. Да би у њој била штета која утиче 2-2,5% на пад БДПа, то би требало да значи да је скоро четвртина ње сатрвено. Писао саМ: у структури пољопривредног БДПа краве и говеда и свиње и живина дају око 60% учинка. Они поплавама нису погођени. Да је све остало сатрвено, то би био пад од 3% БДПа. А није: погођено је поплавама 11% земљишта, од тога неповратно можда 40% рода уништено?! И, сада, како ће пољопривреда да толико обори БДП? Верујем да су ово лупетања...

P.P.S.
Данас сам задужен да ширим оптимизам. :))))
milos_mijatovic milos_mijatovic 08:14 30.05.2014

Re: Да ли би се неко осмелио

Predrag Brajovic
milos_mijatovic
Едит: ЕБРД предвиђа штету од две милијарде.

Извор, Милоше?

Данашњи подаци о буџетском дефициту нису ми звучали тако лоше.

P.S.
Нашао извор.
Смешно звучи логика: Poljoprivredni sektor, koji čini oko 10 odsto bruto domaćeg prozivoda (BDP) u Srbiji i šest odsto u BiH, posebno je teško pogođen. Najveći deo obradive zemlje u poplavljenim oblastima je uništen, a šteta u obe zemlje iznosiće više stotina miliona evra, smatra banka.
ИЗВОР

Пољопривреда је око 12,7% БДПа. Да би у њој била штета која утиче 2-2,5% на пад БДПа, то би требало да значи да је скоро четвртина ње сатрвено. Писао саМ: у структури пољопривредног БДПа краве и говеда и свиње и живина дају око 60% учинка. Они поплавама нису погођени. Да је све остало сатрвено, то би био пад од 3% БДПа. А није: погођено је поплавама 11% земљишта, од тога неповратно можда 40% рода уништено?! И, сада, како ће пољопривреда да толико обори БДП? Верујем да су ово лупетања...

P.P.S.
Данас сам задужен да ширим оптимизам. :))))


Заборавио сам дати смајли, који би значио да се не слажем у потпуности са изнетим подацима. Нешто ми се чини да они не дају такву процену тек онако, одока. Да се не деси после овакав дијалог:

"Штета је много већа него што смо првобитно предвидели, али нема фрке. Имамо за вас најповољнији могући кредит, са најнижом могућом каматом, који решава све ваше проблеме. Износ, права ситница- 2 милијарде евра. Доступан у року од одмах. Шта бисмо за узврат? Пааа, ми не бисмо ништа, знате. Добро, ако баш мора нешто, дајте нам, хмммм шта ја знам, ево на пример Телеком, Аеродром, Дунав осигурање и Комерцијалну банку. Не треба више."





tyson tyson 19:11 29.05.2014

Glib

Svašta je poplava izbacila, pa i ovde na blogu.

Ma, bolje da ne lajem...


angie01 angie01 19:35 29.05.2014

Re: Glib

Ma, bolje da ne lajem...


sta, vera ti ne dozvoljava?
tyson tyson 10:20 30.05.2014

Re: Glib

sta, vera ti ne dozvoljava?

Moja vera nas uči da je pas prljava životinja.


freehand freehand 11:22 30.05.2014

Re: Glib

tyson
Svašta je poplava izbacila, pa i ovde na blogu.

Ma, bolje da ne lajem...



E moj niga, dokle taj strah?!
tyson tyson 00:03 31.05.2014

Re: Glib

E moj niga, dokle taj strah?!

Samo pratim trendove

Niz dlaku cenzuri!


hajkula1 hajkula1 22:15 29.05.2014

Ćorsokak u glibu


bila sam kod koleginice, operisana, već duže na bolovanju. Ona i njen muž, radimo u istoj firmi.
Pisala sam već o neprimanju plate po nekoliko meseci, o gomilanju računa i kamata koje su neke nenormalne. O neoverenim zdravstvenim knjižicama.
Znači, dugotrajna kriza. S poplavom, odoše neka predugovaranja. Ekspresno su priličan broj zaposlenih poslali na neplaniran godišnji odmor. Šta nas čeka za 10 dana, ne smem da napišem.

Njen sin je s fakulteta dobio mail:



Poziv studentima svih godina studija!

Po pozivu države našem fakultetu, uputila je g-đa Zorana Mihajlović potpredsednica Vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Xxxx Fakultet upućuje molbu svim zaposlenima (pre svega inženjerima) i studentima, da se uključe u aktivnosti procene šteta i sanacije posledica od poplava.

Na vanrednom sastanku kolektiva zaposleni na Xxxx Fakultetu dobili su instrukcije:

- Pozivaju se studenti svih godina da se priključe timovima svojih profesora i asistenata, koji će po državnoj metodologiji raditi na proceni nastalih šteta.
- Zbog evidentiranja, studenti treba da se prijave Studentskom parlamentu.
- Učešćem u aktivnostim procene šteta i sanacije posledica od poplava, realizovaće se Stručna praksa ... svih smerova.
- Na osnovu potvrde izdate od profesora, priznavaće se ispiti.



Njen sin žuri da otkači ispite da bi preko leta nešto radio. Šta sad?

Moja ćerka žuri da otkači ispite da bi nešto radila.

Sin i ja smo u dugovima (da ne pominjem kolekciju neplaćenih računa) da bi on otišao na kruzer, što može da bude krajem juna ... sredinom septembra.

Molila sam se, da sačuvam posao do kraja godine, gruba procena preživljavanja.

Sada strahujem od sličnog maila, jer šta kad ćerka dobije ovakav mail a ja kroz 10 dana radnu knjižicu?

Više ne znam od koga bih mogla da pozajmim novac jer svako ima nekog u poplavljenom području. Ko će mene da zaposli? Najradije bih čuvala decu, mada bih i čistila, spremala, ciganki prala noge, šta god ali je i to skoro nemoguća misija.

Jedino da biram neki prozor, most...








hajkula1 hajkula1 22:50 29.05.2014

Vulkan


Nevreme aktiviralo vulkan u Makedoniji

Veće količine dima počele su da izlaze iz vulkana Duvalo u selu Kosel kod Ohrida, a ohridska protivpožarna jedinica odmah je otišla na teren, javili su makedonski elektronski mediji.

Vulkan Duvalo u ohridskom selu Kosel je jedini žživi vulkan na Balkanu, koji je juče posle podne i sinoć izbacio veliku količinu dima i izazvao paniku u oblasti Ohrida.

"Naša ekipa je na terenu, ali preventivno, jer nije bilo potrebe za intervencijom. Vulkan reaguje na promenu vremena", izjavio je dežurni iz vatrogasne služžbe.

Kažžu da je to prvi put da su dobili poziv da se vulkan aktivirao, jer se ovaj fenomen pre nije događao, odnosno dim se nije širio izvan samog otvora vulkana.

Stručnjaci objaššnjavaju da je to prirodna pojava i da dim izlazi iz vulkana usled većih prirodnih aktivnosti u poslednjih nekoliko meseci i onoga što se deššava u regionu - potresa i poplava.

Zbog ove pojave alarmantno stanje je proglašeno u svim nadležnim institucijama, posebno u Centru za krizne situacije.


http://www.blic.rs/Vesti/Svet/469320/Nevreme-aktiviralo-vulkan-u-Makedoniji




larisa_bg larisa_bg 14:17 30.05.2014

Re: Vulkan

hajkula1

Nevreme aktiviralo vulkan u Makedoniji


jesu oni otkazali gej paradu ili se još igraju životom?
hajkula1 hajkula1 16:16 30.05.2014

Re: Vulkan

larisa_bg
hajkula1

Nevreme aktiviralo vulkan u Makedoniji


jesu oni otkazali gej paradu ili se još igraju životom?



Nisu imali paradu do sada
angie01 angie01 17:34 30.05.2014

Re: Vulkan

jesu oni otkazali gej paradu ili se još igraju životom?


za sada je ovo samo bozije upozorenje.
larisa_bg larisa_bg 23:25 30.05.2014

Re: Vulkan

angie01
jesu oni otkazali gej paradu ili se još igraju životom?


za sada je ovo samo bozije upozorenje.


pa samo još najezdu skakavaca nismo imali... poplave, zemljotresi, vulkani, oluje, munje, gromovi, bio i neki tajfunčić u Vojvodini, znači, opasno nas kolju te biblijske kletve... otkazujte sve dok je vreme!
hajkula1 hajkula1 13:21 31.05.2014

Videh ovo

Na fejsbuku

Boris Malagurski: Sada saznajem da je neposredno nakon emitovanja mog priloga o carini u Smederevskoj Palanci smenjen šef koji se bezobrazno ponašao prema našoj TV ekipi i omladincima iz dijaspore koji su doneli humanitarnu pomoć! Polako se stvari menjaju! Ako ne znate o čemu govorim, pogledajte prilog:

http://youtu.be/s7ntzKHBkng



dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 16:08 31.05.2014

Re: Videh ovo

hajkula1
Na fejsbuku

Boris Malagurski: Sada saznajem da je neposredno nakon emitovanja mog priloga o carini u Smederevskoj Palanci smenjen šef koji se bezobrazno ponašao prema našoj TV ekipi i omladincima iz dijaspore koji su doneli humanitarnu pomoć! Polako se stvari menjaju! Ako ne znate o čemu govorim, pogledajte prilog:





larisa_bg larisa_bg 23:04 31.05.2014

Čekam, čekam...

'Ajde ljudi, kad će već jednom ta tema o novom predsedniku DS-a? Novosađani? Šta je ovo? Subota veče pa ste se svi opustili? C,c,c....
freehand freehand 23:33 31.05.2014

Vojvodina preuzela stranku.

Novi predsednik Demokratske stranke Bojan Pajtić.
Za potpredsednike DS izabrani su Borko Stefanović, Goran Ješić, Maja Videnović, Nataša Vučković i Gordana Čomić.
Gordanac zamenik predsednika.
Da li je ovo momenat konsolidacije?
larisa_bg larisa_bg 00:26 01.06.2014

Re: Vojvodina preuzela stranku.

freehand
Novi predsednik Demokratske stranke Bojan Pajtić.
Za potpredsednike DS izabrani su Borko Stefanović, Goran Ješić, Maja Videnović, Nataša Vučković i Gordana Čomić.
Gordanac zamenik predsednika.
Da li je ovo momenat konsolidacije?


Ne znam, ali znam da imamo NAŠEG tj našu u najužim redovima! Takoreći smo u grin-rumu!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana