Nauka

U potrazi za izgubljenim doktoratom

Vojislav Stojković RSS / 13.06.2014. u 17:13

Dok se za doktorski rad mlađanog nam doktora nauka na visokoj državnoj funkciji  još uvek tačno ne zna koliko ima poglavlja i stranica, da li je  doslovni ili je samo mozaički plagijat, da li pored teorijskih razmatranja obuhvata i empirijska istraživanja i to na uzorku od celih 200 ispitanika (ujedno i svedoka da rad nije prepisan), da li je i kako koristio metodu multipla multivarijacione regresione analize, te kako je rešio problem heteroskedastičnosti ukoliko je narušena pretpostavka o nepromenjivosti varijanse slučajnih varijabli u linearnom regresijskom modelu, dotle njegov mentor, inače rektor jednog poznatog i uglednog beogradskog univerziteta, ima znatno banalniji problem – njegov doktorski rad, diplomu i sve podatke u vezi sa istim, nesavesni, a verovatno i pripiti, službenici u Londonu, Velika Britanija, negde su zagubili.

I dok novopečeni doktor nauka, siguran u sebe, naučnu vrednost i metodološki doprinos svoje doktorske disertacije, hladno i čiste duše, sa svoje respektabilne državne funkcije, izjavljuje da je doktorski rad uradio pošteno, te da predsednik i ostali članovi komisije za odbranu nisu imali baš ni jednu primedbu, dotle je njegov mentor (ujedno i predsednik komisije za odbranu), posle trideset i osam godina profesure i nemerljivih rezultata u različitim naukama i oblastima, od socijalističkog samoupravljanja, preko menadžmenta do kosmologije  i to dve godine pred penziju, bio primoran da sa jednim od svoja dva  privatna aviona odleti u London i eno ga gde se zlopati po prašnjavim univerzitetskim arhivama tražeći svoju zagubljenu doktorsku disertaciju.

Da nema težeg leba od naučničkog svi smo manje-više znali, ali da je to parče hleba nasušnog baš toliko gorko nismo mogli ni pretpostaviti.  Zato sam mišljenja da ovom uglednom srpskom naučniku moramo pomoći, ne zbog njegovog plemenitog porekla (de Bozinoff), već  pre svega zbog budućnosti srpskog visokoškolskog obrazovanja, ali i naše i svetske nauke. Jer, ne zaboravimo visokomoralni i prepodobni dvostruki doktor, profesor, naučnik, kosmolog, član Društva književnika Srbije, predsednika Atlanskog saveta Srbije, enolog, vitez Reda ljiljana,  rektor uglednog univerziteta u Beogradu i podpredsednik Konferencije univerziteta Srbije, već je najavio svoju ostavku na sve funkcije.

Sklon sam da predložim da se sa visokog mesta u državi pozovu volonteri da se okupe na aerodromima Surčin, Batajnica, Niš i Ponikve, te da se uspostave vazdušni mostovi do Londona kako bi se pomoglo rektoru u potrazi za zagubljenim doktoratom. Za očekivati je da će odziv biti veliki. Posebno iz redova Senata, Suda časti, profesorske elite i diplomaca univerziteta čiji je rektor u problemu, ali i iz onog dela srpske akademske javnosti koji do sada nisu ni jednu reč izgovorili u vezi  „akademske i doktorske mafije“, niti su potpisali peticiju kojom se zahteva uvođenje elementarnog reda u ovu značajnu sferu našeg društva.

 



Komentari (122)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:30 13.06.2014

1.



Šou program.

EDIT: Kaže se "varijansa". Za ovo ostalo nisam siguran.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:34 13.06.2014

Re: 1.

Bio sam u dilemi da li prvog da častim doktorskom diplomom sa uglednog beogradskog univerziteta ili retkom vrstom vina. Ipak, vino i to akademski osveštano:



Edit: Šta ću kada sam svojevremeno koristio različite izvore, pa i one na hrvatskom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:41 13.06.2014

.

Mića je, ako sam dobro razumeo objašnjenje koje je dao za novine, doktorirao na Hogwarts-u.
niccolo niccolo 17:55 13.06.2014

Re: .

Mića je doktorirao



To je taj američki humor...
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:02 13.06.2014

Re: .

niccolo
Mića je doktorirao



To je taj američki humor...


Iskreno, valjam se od smeha na Mićine izjave:

Dobio sam za 40 minuta svu dokumentaciju, kaže Jovanović. Od pet članova komicije koji su bili na odbrani doktorata, jedan je živ, rekao je on.

On je u izjavi za B92 istakao da je u roku od "40 minuta uspeo da dobije ono što što su tri naša naučnika tražila 11 dana".


(Jedan je živ, ali neće dugo...)
niccolo niccolo 19:33 13.06.2014

Re: .

Ne mogu ja to da čitam, mentalnog zdravlja radi...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:12 13.06.2014

Re: .

Nego, šta ti misliš o čl. 208. i sl. članovima Krivičnog zakona Srbije, a u vezi narečenog slučaja.
niccolo niccolo 08:28 14.06.2014

Re: .

Pa ne znam, jel naveo nekog da učini (ili ne učini) nešto na štetu svoje (tuđe) imovine?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:57 14.06.2014

Re: .

Kao npr. da navede nekog devetnaestogodišnjaka da upiše neki od fakulteta na univerzitetu čiji je on rektor i da za to plati 2-3K evrića po godini?

Ili, što je još gore, da svojom doktorskom diplomom sa uglednog londonskog fakulteta navede kakvog naivnog državnog funkcionera da mu bude mentor i predsednik komisije za odbranu, pa kad ovaj doktorira, da onda ima problema sa glupim objašnjnima golobradih "đačićia-doktorčića" i kojekakvim peticijama.
fantomatsicna fantomatsicna 22:02 14.06.2014

Rešeno!

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:40 14.06.2014

Re: Rešeno!

angie01 angie01 22:46 14.06.2014

Re: Rešeno!

mica megatroter
margos margos 17:55 13.06.2014

Iako je ovo sve ozbiljno...

... ja se sve vreme prisećam detinjstva i kako bi, kad god bi se nešto kopalo i prekopavalo po gradu, šaputalo kako opet traže nečiju diplomu.

I onog čuvenog vica iz sedamdesetih:
Kakva je razlika između Mike Špiljka i voza?
Voz ima dva razreda.


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:45 13.06.2014

Re: Iako je ovo sve ozbiljno...

A sećaš li se onoga:
Kada je Špiljku rečeno iz protokola da će mu ugledni gost iz inostranstva pokloniti Ticijana, a on na aerodrom poneo kavez.
margos margos 19:17 13.06.2014

Re: Iako je ovo sve ozbiljno...

Ne, ovog se ne sećam... :)

Ali bilo je mnogo sprdnje i viceva na račun obrazovanja političke elite. A oni vladali do smrti - političke ili stvarne.
vlad_aleksh vlad_aleksh 11:01 16.06.2014

Re: Iako je ovo sve ozbiljno...

Jeste li već čuli da?

Pitali Miku Špiljka kakva je situacija u državi.
A on odgovorio: Situacija je teška, možda ću izvršiti kikiriki.
Lionsgate Lionsgate 18:05 13.06.2014

Zilav stvor...

Mica car uzvratio udarac i pronasao zagubljeni doktorat u dalekom Londonu. Doduse, kako izvestava, dokaz nije u pisanom obliku vec na casnu rec neimenovanog svedoka. Pa vi kazite da covek nije uporan..
oskar-z-wild oskar-z-wild 19:12 13.06.2014

Re: Zilav stvor...

U Londonu je uglavnom dovoljna Časna Reč.
zilikaka zilikaka 19:13 13.06.2014

Re: Zilav stvor...

U Londonu je uglavnom dovoljna Časna Reč.



Pa kad je njega krenula karta....
oskar-z-wild oskar-z-wild 22:11 13.06.2014

Re: Zilav stvor...

BEOGRAD, 13. juna 2014. (Beta) - Rektor Megatrend univerzitet u Beogradu Mića Jovanović, koji je u Londonu pronašao dokumentaciji i dobio uverenje o doktoratu sa Londonske škole ekonomije, ocenio je u petak da čitav slučaj zlonameran i montiran iz političkih razloga.

"To je politički obračun, to nije polje obrazovanja, hajde da mu poništimo doktorat, pa samim tim i Miću Jovanovića. Pokušali su da mi ruiniraju život svojim lažima i prevarama", istakao je Jovanović za agenciju Beta.

On je naveo da podnosi ostavku i na mesto rektora i na mesto predsednika Konferencije univerziteta Srbije, i to ne iz moralnih razloga.

"Imam blistavu univerzitestku karijeru i smešno je što posle 65 godina moram da pravdam svoj doktorat iz Londona, koji je bio moja sreća i zadovoljstvo, iako celu svoju karijeru zasnivam na drugom doktoratu iz Maribora", kazao je on.

Jovanović je objasnio i da ne podnosi ostavku, kako su to javili pojedini mediji, zbog premijera Aleksandra Vučića i šefa diplomatije Ivice Dačića, već isključivo zbog "prozivke" ministra prosvete Srdjana Verbića.

"Zameram Verbiću jer je trebalo da me pozove, ne samo zato što sam stariji od njega, već zato što je moja univerzitetska karijera pri kraju, a on iza sebe nema ništa. Trebalo je da mi zatraži dokumentaciju, jer moj doktorat stoji u biblioteci na Megatrend univerzitetu, a naravno da ga imam i kod kuće", rekao je on.

On je naveo da je u Londonu za nepunih sat vremena pronašao svu dokumentaciju i dobio uverenje da ima doktorat, koji je napisao na 355 strana.

"Ja imam i VHS kasete sa svoje odbrane, kao i snimak konsultacija sa mojim mentorom Stivenom Vudom. Stupio sam u kontakt i sa jednim od članova Komisije koji je još živ i koga sada čekam da dodje sa mnom u Beograd", rekao je Jovanović.

Upitan kako je moguće da on u kratkom roku dobije sve dokaze o postojanju doktorata, a da Ministarstvo prosvete nije pronašlo te dokaze, on je odgovrio da su "namerno tražili na pogrešnom mestu".

"Diplomirao sam pre 30 godina, i tada nije postajala elektronska evidencija, neko je to trebalo manuelno da potraži", odgovorio je Jovanović.

(Beta, 13.06.2014)
oskar-z-wild oskar-z-wild 22:22 13.06.2014

Re: Zilav stvor...


"Diplomirao sam pre 30 godina, i tada nije postajala elektronska evidencija, neko je to trebalo manuelno da potraži", odgovorio je Jovanović.


Treba li biti doktor Megatrenda da se ovog seti! Gde su ona trojica iz Engleske dobili doktorate? Ako su ih dobili...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:43 13.06.2014

Re: Zilav stvor...

Sad bi Mića mogao i u kontranapad, pa da uzme da analizira njihove doktorate, a i Verbićev, pa da vide čija majka crnu vunu prede.
ivana23 ivana23 18:45 13.06.2014

Zamesateljstvo...

"Radi se o tome da je moj doktorat uredno predat pre 30 i nešto godina. Bio je prijavljen u okviru Britanskog saveta za nacionalna akademska zvanja i ja sam svoju doktorsku disertaciju prijavio i branio pred ovom institucijom. To je vladina institucija, koja je u to vreme bila iznad svih univerziteta", naglasio je Jovanović.

Institucija u kojoj je, kako kaže, branio svoj doktorat, nije bio fakultet, već nešto u rangu našeg Nacionalnog saveta za visoko obrazovanje. "U odbrani doktorata angažovala je sve univerzitetske institucije. U mom slučaju to je bila LSE, ova koju osporavaju, a druga je PP, a to je preraslo u univerzitet", kaže Jovanović.

On ističe da svuda jasno piše da je on doktorirao u Londonu, ali da, ipak, ima prostora za "manipulacije". "Ja sam doktorirao na Britanskom savetu, to je u to vreme tako bilo jer sam imao jeftiniju školarinu i neke druge pogodnosti, ali mi je mentor bio Stiven Vulf i imao sam još dva člana komisije. Onda je 1992. britanska vlada ukinula ovu instituciju i kompletna arhiva je prešla na Londonski otvoreni univerzitet", kazao je Jovanović za RTS.

Na pitanje kako je onda moguće da njegove doktorske disertavije nema, Jovanović je odgovorio da mora da je ima i da je zato došao u London.



B92
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:48 13.06.2014

Re: Zamesateljstvo...

Ama, sve ovo ni veliki Nušić nije mogao da smisli.

oskar-z-wild oskar-z-wild 18:59 13.06.2014

Гоустврајтери

Како посматрати проблем гоустврајтера?

Колико сам схватио, у Србији је уобичајно да доктори наука пишу докторате за друге под условом да је то за општу корист. На пример, зашто муж не би написао докторат својој жени, и обрнуто, ако је већ интимно уверен да га она може одбранити? Пошто проводе доста времена заједно супруг сигурно има најбољи увид у способности докторанта тј. супружника.

Друго, ако је докторат потребан ради опште добробити, на пример промовисања српскости или српске културе, зашто би било неприхватљиво да вам неко напише докторат у којем би се славио стварни писац доктората чију идеју ионако промовишете, јер ко ће најбоље знати тему него Доктор.

Е сада, општа добробит може бити широко дефинисана. На пример, ако једна партија има потенцијал да управља државом зар не није од опште користи да неко помогне у писању доктората и само мало убрза тај спори и досадни процес. Докторат је ионако само формалност у формализованом академском свету. Онај ко је примљен "на докторат" примљен је због своје способности да схвати тему и то је углавном сасвим довољно.

Силиконска долина нам показује, да докторат ништа не значи у стварном свету већ само у оквирима академске каријере. Силиконска долина - средиште глобалне иновације - има веома мало стварних доктора наука.
maksa83 maksa83 19:03 13.06.2014

Re: Гоустврајтери

Силиконска долина нам показује, да докторат ништа не значи у стварном свету већ само у оквирима академске каријере. Силиконска долина - средиште глобалне иновације - има веома мало стварних доктора наука.

Da, npr. od dva osnivača Googla samo dva imaju doktorat.

docsumann docsumann 19:18 13.06.2014

Re: Гоустврајтери

Силиконска долина - средиште глобалне иновације - има веома мало стварних доктора наука.


kad kažeš stvarnih misliš nevirtuelnih ili ...?
oskar-z-wild oskar-z-wild 19:23 13.06.2014

Re: Гоустврајтери

Da, npr. od dva osnivača Googla samo dva imaju doktorat.


Da li je to iko proverio!
maksa83 maksa83 19:28 13.06.2014

Re: Гоустврајтери

Da li je to iko proverio!

Zapravo si u pravu (što se tiče njih dvojice bar), sad sam sad proverio i izgleda da su suspendovali svoje PhD studies kad su osnovali klicu onoga što je danas Google.
oskar-z-wild oskar-z-wild 19:34 13.06.2014

Re: Гоустврајтери

maksa83
Da li je to iko proverio!

Zapravo si u pravu (što se tiče njih dvojice bar), sad sam sad proverio i izgleda da su suspendovali svoje PhD studies kad su osnovali klicu onoga što je danas Google.


Ne bih ja njima vjerovao išta, google ionako samo krade ono što su drugi napisali i to bez referenci.
deset_slukom deset_slukom 20:00 13.06.2014

Re: Гоустврајтери

oskar-z-wild

Силиконска долина


Silicijumska.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:48 13.06.2014

Re: Гоустврајтери

oskar-z-wild

Problem je znatno širi. Obe knjige Džona F. Kenedija napisali su rentirani pisci. Autobiografiju Ronalda Regana takođe je napisao pisac-duh. Memoari Hilari Klinton, za koje je avansno dobila osam miliona dolara, doneli su piscu-sablasti najveći honorar u branši, u iznosu od pola miliona dolara. znaju se tačno i cene po stranici - od 100 USD u SAD i Nemačkoj, do 12 u Indiji. izvor
mesan mesan 22:07 13.06.2014

Re: Гоустврајтери

oskar-z-wild
Силиконска долина нам показује, да докторат ништа не значи у стварном свету већ само у оквирима академске каријере. Силиконска долина - средиште глобалне иновације - има веома мало стварних доктора наука.




Zabavno, zvuči kao ekstrapolacija Cukerberga, Džobsa i sličnih nesvršenih studenata u smrtnu presudu doktorima nauka :)

Mađutim, voleo bih da vidim istoriju Silikonske doline bez vrhunskog istraživačkog univerziteta Stanford, a naročito bi me interesovao razvoj integrisanog čipa od silicijuma, u odsustvu tih par slova "PhD" :-D Takođe, jedan tim doktora nauka u jednoj kompaniji, isto namerno nastanjenoj u Stanford parku, je suštinski uticao na razvoj personalnih računara LINK

Dalje, doktori profesori zaposleni danas na Stanfordu su bitan faktor, većina ih ima firme direktno vezane za svoje istraživačke grupe. Da li znaš da taj Univerzitet samo za naplatu licenci za tehnologiju, koja se iznosi iz laboratorija u kompanije, dobija preko milijardu dolara godišnje?

Ako zamislimo Silikonsku dolinu kao gomilu start-up kompanija studenata bez visokih diploma, onda ponavljam da su profesori na Stanford-u ključni jer te studente mentorišu, daju im kurseve iz preduzetništva, tehnologija, itd. Kompanije svih ljudi vezanih za taj Univerzitet (studenti, profesori...) generišu para koliko čitava Britanija ili Francuska (LINK).

Ako zaboravimo na univerzitetsko izvorište i pogledamo radnu snagu, viđao sam da Gugl među zaposlenima ima skoro 10% doktora nauka, dok je taj procenat u populaciji SAD ispod 2%. (Mada, Gugl je možda najjači u tom smislu zapošljavanja.) Što se tiče osnivača, oni imaju samo počasne diplome, koliko ja znam.
oskar-z-wild oskar-z-wild 22:17 13.06.2014

Re: Гоустврајтери

mesan
oskar-z-wild
Силиконска долина нам показује, да докторат ништа не значи у стварном свету већ само у оквирима академске каријере. Силиконска долина - средиште глобалне иновације - има веома мало стварних доктора наука.




Zabavno, zvuči kao ekstrapolacija Cukerberga, Džobsa i sličnih nesvršenih studenata u smrtnu presudu doktorima nauka :)

Mađutim, voleo bih da vidim istoriju Silikonske doline bez vrhunskog istraživačkog univerziteta Stanford, a naročito bi me interesovao razvoj integrisanog čipa od silicijuma, u odsustvu tih par slova "PhD" :-D Takođe, jedan tim doktora nauka u jednoj kompaniji, isto namerno nastanjenoj u Stanford parku, je suštinski uticao na razvoj personalnih računara LINK

Dalje, doktori profesori zaposleni danas na Stanfordu su bitan faktor, većina ih ima firme direktno vezane za svoje istraživačke grupe. Da li znaš da taj Univerzitet samo za naplatu licenci za tehnologiju, koja se iznosi iz laboratorija u kompanije, dobija preko milijardu dolara godišnje?

Ako zamislimo Silikonsku dolinu kao gomilu start-up kompanija studenata bez visokih diploma, onda ponavljam da su profesori na Stanford-u ključni jer te studente mentorišu, daju im kurseve iz preduzetništva, tehnologija, itd. Kompanije svih ljudi vezanih za taj Univerzitet (studenti, profesori...) generišu para koliko čitava Britanija ili Francuska (LINK).

Ako zaboravimo na univerzitetsko izvorište i pogledamo radnu snagu, viđao sam da Gugl među zaposlenima ima skoro 10% doktora nauka, dok je taj procenat u populaciji SAD ispod 2%. (Mada, Gugl je možda najjači u tom smislu zapošljavanja.) Što se tiče osnivača, oni imaju samo počasne diplome, koliko ja znam.


odbranio si ih, zaslužuješ doktorat!
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 22:27 13.06.2014

Re: Goustvrajteri

maksa83
Da li je to iko proverio!

Zapravo si u pravu (što se tiče njih dvojice bar), sad sam sad proverio i izgleda da su suspendovali svoje PhD studies


Pametno!

                
maksa83 maksa83 23:47 13.06.2014

Re: Гоустврајтери

Zabavno, zvuči kao ekstrapolacija Cukerberga, Džobsa i sličnih nesvršenih studenata u smrtnu presudu doktorima nauka :)

Cukerberg je beskrupulozna mediocre funjara koja je prevarila i zajebala a) inicijalne investitore i b) ortaka i posrećilo mu se i od toga je napravio imperiju, a Džobs je harizmatični bipolar disorder kreativan tip sa drajvom.

Al' oni su (sa sve Bilom Gejtsom) autlajeri i ne stoje oni nasuprot PhDovima Silicijumske Doline, nego ona gomila startup klinaca koji se na hackernews lože da su mnogo jaki štihovi i glume Ajnštajne a najveći broj njih pravi yet another web/mobile aplikaciju za aploudovanje i deljenje slika kučeta, mačeta, pite od jabuka, sisa i dupeta u nadi da će to da otkupi Yahoo!/Google/nekoveć za 25 mil USD. Najsmešnije je kad neki od njih tamo odvali "I'm a full stack engineer" i neko mu onda kaže "dude... ti bre praviš web sajt".

Mike Judge je u Silicon Valley super obradio ceo taj mentOlitet.

Da ilustrujem:

deset_slukom deset_slukom 01:01 14.06.2014

Re: Гоустврајтери

mesan
Silikonsku dolinu


Silicijumsku.
apacherosepeacock apacherosepeacock 07:00 14.06.2014

Re: Гоустврајтери

Da, npr. od dva osnivača Googla samo dva imaju doktorat.



Da li je to iko proverio!


Sto, pa jedan drugom su svedoci na casnu rec.
oskar-z-wild oskar-z-wild 09:27 15.06.2014

Re: Гоустврајтери

Cela priča o onima iz Londona na Peščaniku. LINK



mesan mesan 17:29 15.06.2014

Re: Гоустврајтери

maksa83
Zabavno, zvuči kao ekstrapolacija Cukerberga, Džobsa i sličnih nesvršenih studenata u smrtnu presudu doktorima nauka :)

Cukerberg je beskrupulozna mediocre funjara koja je prevarila i zajebala a) inicijalne investitore i b) ortaka i posrećilo mu se i od toga je napravio imperiju, a Džobs je harizmatični bipolar disorder kreativan tip sa drajvom.

Al' oni su (sa sve Bilom Gejtsom) autlajeri i ne stoje oni nasuprot PhDovima Silicijumske Doline, nego ona gomila startup klinaca koji se na hackernews lože da su mnogo jaki štihovi i glume Ajnštajne a najveći broj njih pravi yet another web/mobile aplikaciju za aploudovanje i deljenje slika kučeta, mačeta, pite od jabuka, sisa i dupeta u nadi da će to da otkupi Yahoo!/Google/nekoveć za 25 mil USD. Najsmešnije je kad neki od njih tamo odvali "I'm a full stack engineer" i neko mu onda kaže "dude... ti bre praviš web sajt".

Mike Judge je u Silicon Valley super obradio ceo taj mentOlitet.

Da ilustrujem:




Lepo si opleo po njima, a odaješ se da imaš više od 20god starosti :-D Mislim da je kao prikaz "novih preduzetnika" iz Doline (mislim, šatro bizmismena koji su naspram, paralelno i pomešani sa ovim šatro inžinjerima) mnogo zabavan ovaj tekst:
New Yorker (LINK) --- gde pretražiš paragrafe sa "Hwin", što je prezime modernog bizmismena junaka priče, i plačeš (ili se smeješ)
angie01 angie01 19:43 15.06.2014

Re: Гоустврајтери

veceras u teskoj reci, kod onog ljigavog informer vucka, a na tv pinku-kome nije previse gadno- gostuje micamegablejac u 2105, sa dokazima o doktoraru-naucili su valjda dijaloge.
vlad_aleksh vlad_aleksh 12:17 16.06.2014

Re: Гоустврајтери

Vojislav Stojković
oskar-z-wild

Problem je znatno širi. Obe knjige Džona F. Kenedija napisali su rentirani pisci. Autobiografiju Ronalda Regana takođe je napisao pisac-duh. Memoari Hilari Klinton, za koje je avansno dobila osam miliona dolara, doneli su piscu-sablasti najveći honorar u branši, u iznosu od pola miliona dolara. znaju se tačno i cene po stranici - od 100 USD u SAD i Nemačkoj, do 12 u Indiji. izvor


Ko je napisao "Ni rat ni pakt"?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:37 16.06.2014

Re: Гоустврајтери

Stojadinović ili iznajmljeni pisac?
vlad_aleksh vlad_aleksh 06:51 17.06.2014

Re: Гоустврајтери

Meni liči na Crnjanskog.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:05 17.06.2014

Re: Гоустврајтери

ako je tako, Stojadinović je unajmio pravog majstora.
AlexDunja AlexDunja 19:08 13.06.2014

ne znam za te doktorate

ali profesorka bekvalac da mi se ne dira.

ja njenu čuvenu rečenicu često citiram, i smatram
da njoj treba da se prizna... štagod da treba
da se prizna:)
zilikaka zilikaka 19:10 13.06.2014

Re: ne znam za te doktorate

ja njenu čuvenu rečenicu često citiram


Aj i za nas sa treće galerije, što nismo (is)pratili opus dotične
milos_mijatovic milos_mijatovic 20:00 13.06.2014

Re: ne znam za te doktorate

zilikaka
ja njenu čuvenu rečenicu često citiram


Aj i za nas sa treće galerije, što nismo (is)pratili opus dotične


Придружујем се захтеву уважене блогоколегинице
AlexDunja AlexDunja 21:35 13.06.2014

Re: ne znam za te doktorate

Придружујем се ахтеву уважене блогоколегинице

aeeee, pa vi ste gori od mene
zilikaka zilikaka 22:23 13.06.2014

Re: ne znam za te doktorate

aeeee, pa vi ste gori od mene

pa eto..., ima i takvih,, al si nam priuštila radost otkrovenja
AlexDunja AlexDunja 22:49 13.06.2014

Re: ne znam za te doktorate


pa eto..., ima i takvih,, al si nam priuštila radost otkrovenja

pa čekaj. logočka petlja kad te neko pita zašto?
je mnogo bolja, i lepše zbunjuje protivnika :
zbog da jedeš...

nego ono uobičajeno: jer smo tako u nogućnosti:)

profesorka bekvalac je tom rečenicom pobedila.
milos_mijatovic milos_mijatovic 23:54 13.06.2014

Re: ne znam za te doktorate

AlexDunja
Придружујем се ахтеву уважене блогоколегинице

aeeee, pa vi ste gori od mene


У праву си, живим у пећини Већ сам заборавио колико је елоквентна. А сад још један доказ да живим у пећини: Њих двоје су били заједно????
milos_mijatovic milos_mijatovic 23:57 13.06.2014

Re: ne znam za te doktorate

zilikaka
aeeee, pa vi ste gori od mene

pa eto..., ima i takvih,, al si nam priuštila radost otkrovenja


zilikaka zilikaka 12:30 14.06.2014

Re: ne znam za te doktorate

А сад још један доказ да живим у пећини: Њих двоје су били заједно????

Kolega, vi ste negde u komšiluku?
AlexDunja AlexDunja 21:07 14.06.2014

Re: ne znam za te doktorate

zilikaka
А сад још један доказ да живим у пећини: Њих двоје су били заједно????

Kolega, vi ste negde u komšiluku?

iskreno, na to sam se i ja zgranula:)
a ćuvenu rečenicu sam upamtila sa društvenih mreža:)

i sama sam, je radi vas, tj da bih je vama
ilustrovala prvi put potražila i čula uživo:)
milos_mijatovic milos_mijatovic 12:48 15.06.2014

Re: ne znam za te doktorate

zilikaka
А сад још један доказ да живим у пећини: Њих двоје су били заједно????

Kolega, vi ste negde u komšiluku?


Биће да је тако
jinks jinks 20:42 13.06.2014

...

visokomoralni i prepošteni dvostruki doktor, profesor, naučnik, kosmolog, član Društva književnika Srbije, predsednika Atlanskog saveta Srbije, enolog, vitez i rektor uglednog univerziteta u Beogradu

Zaboravljate i uspešni privatni preduzednik, u njegovom slučaju iz oblasti nauke i obrazovanja ... a zar upravo oni nisu naša svetla budućnost i zenica oka u koju se ne sme dirati :)

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:52 13.06.2014

Re: ...

Ovde je pre svega reč o akadmskim pitanjima, pa se na uspešno preduzetništvo nisam osvrtao. ali kada si već pomenuo, mislim da Megatrend prihoduje oko tridesetak miliona evra godišnje.
jinks jinks 21:01 13.06.2014

Re: ...

Jasno ... ali ne možete reći da nije interesantno delom i tako posmatrati priču.

Zar to što on radi nije u značajnoj meri u duhu upravo onoga što i mnogi drugi preduzetnici rade u njihovim oblastima poslovanja. I preživljavaju na tržištu, nekada čak i mnogo lakše i uspešnije od drugih.

Liberalni kapitalizam u jednom od njegovih izvornih oblika.
bene_geserit bene_geserit 04:11 14.06.2014

Re: ...

jinks
Liberalni kapitalizam u jednom od njegovih izvornih oblika.

Odlika liberalnog kapitalizma, pa jos u izvornom obliku, je da je uloga drzave minimalna (tipa policija, sudstvo, vojska) a sve ostalo su privatne firme.
U takvom sistemu Mica ne bi ni imao biznis jer njegove diplome nikome ne bi trebale - privatnici ludi nisu da zaposljavaju megatrendovce.

Razlog zbog koga Mica ima odlican biznis je sto je sistem u Srbiji hibrid polurazvijene socijal-demokratije i socijalizma (gde je negativna selekcija kadrova upravo dostigla vrhunac posle visegeneracijskog predanog rada), u kome drzava direktno i indirektno zaposljava vecinu radne populacije.
E u takvom sistemu su Micine diplome zakon burazeru.

Inace Micin "univerzitet" nije nikakav problem - svuda po svetu postoje takve bezvredne skole sto stancuju bezvredne diplome.
Problem je naravno sto te diplome neko ozbiljno tretira i daje tim ljudima posao (pa stigose i do vlade Srbije).
tadejus tadejus 04:24 14.06.2014

Re: ...

Vojislav Stojković
Ovde je pre svega reč o akadmskim pitanjima, pa se na uspešno preduzetništvo nisam osvrtao. ali kada si već pomenuo, mislim da Megatrend prihoduje oko tridesetak miliona evra godišnje.


gdje si to čuo?
da s udružimo onda u otvaranje kakve ustanove..
elem meni se čini baš baš prenaduvano
ako upiše 1000 studenata, i naplati im po 2000 evra (cjenim da bi to mogle biti neke okvirne cifre, ajde nek upiše i više ali neće svi platiti cijelu godinu no way, a tek što će se osuti do narednih).. elem, to je onda tek 2 miliončeta..
pa nek lapi još toliko za "projekte" od ministarstva, a ne može ni to valjda svake godine..
pa pomnoži i sa dva..
pa nek ih je i više upisao, prošle godine je prva godina bila besplatna..
baš ne znam da može da nategne na 30 miliona
inco inco 04:40 14.06.2014

Re: ...

tadejus
ako upiše 1000 studenata, i naplati im po 2000 evra (cjenim da bi to mogle biti neke okvirne cifre, ajde nek upiše i više ali neće svi platiti cijelu godinu no way, a tek što će se osuti do narednih)..


'Vest' iz 2009. straight from the horse's mouth:

GaMe Ćamil
Ovom prilikom, prof. dr Mića Jovanović podsetio je da Megatrend univerzitet danas ima približno 25.000 studenata...


A mrzi me sad da tražim, no kroz izmaglicu se sećam da je relativno skoro bila vest da sada imaju preko 30k studenata, ovaj, kursista...
tadejus tadejus 04:45 14.06.2014

Re: ...

inco

25.000 studenata......


pardoniram.. sasvim sam zaboravila da tu ima još pokoji fakultet osim ekonomije, ali kanda sam i ekonomiju podcjenila..
tu je ipak u pitanju popriličan broj kursista
jinks jinks 07:49 14.06.2014

Re: ...

Odlika liberalnog kapitalizma, pa jos u izvornom obliku, je da je uloga drzave minimalna (tipa policija, sudstvo, vojska) a sve ostalo su privatne firme.

Otuda i g. MJ.

U takvom sistemu Mica ne bi ni imao biznis jer njegove diplome nikome ne bi trebale - privatnici ludi nisu da zaposljavaju megatrendovce.

Razlog zbog koga Mica ima odlican biznis je sto je sistem u Srbiji hibrid polurazvijene socijal-demokratije i socijalizma (gde je negativna selekcija kadrova upravo dostigla vrhunac posle visegeneracijskog predanog rada), u kome drzava direktno i indirektno zaposljava vecinu radne populacije.

Deluje logicno ovo sto pisete, ali nisam siguran koliko ste u pravu. Kazete drzava direktno ili indirektno zaposljava vecinu radne populacije ... pitanje je o kolikoj se vecini radi i da li se uopste i radi, ako se uzmu u obzir crna i siva zona. Jer zaposljavaju i privatnici i to dosta.

A drugo, kako to da desetine hiljada ljudi upisuje Megatrend ... pa ne misle valjda svi da ce raditi za drzavu, kako kazete. Verujem da mnogi od njih misle da imaju neke sasvim drugacije planove u zivotu.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:55 14.06.2014

Re: ...

tadejus

gdje si to čuo?
da s udružimo onda u otvaranje kakve ustanove..
elem meni se čini baš baš prenaduvano
ako upiše 1000 studenata, i naplati im po 2000 evra (cjenim da bi to mogle biti neke okvirne cifre, ajde nek upiše i više ali neće svi platiti cijelu godinu no way, a tek što će se osuti do narednih).. elem, to je onda tek 2 miliončeta..
pa nek lapi još toliko za "projekte" od ministarstva, a ne može ni to valjda svake godine..
pa pomnoži i sa dva..
pa nek ih je i više upisao, prošle godine je prva godina bila besplatna..
baš ne znam da može da nategne na 30 miliona


"Broj mla­dih lju­di ko­ji su se opre­de­li­li za stu­di­je na ne­kom od de­vet na­ših fa­kul­te­ta pri­bli­ža­va se ci­fri od dva­de­se­tak hi­lja­da. Na sta­ri­jim go­di­na­ma ima­mo 16.651 aka­dem­ca, dok se na pr­vu go­di­nu do sa­da upi­sao 2.881 bru­coš... ka­že prof. Jo­va­no­vić." izvor

Podaci su iz 2006. kada se naplaćivala i prva godina.
milisav68 milisav68 08:48 14.06.2014

Re: ...

jinks

Deluje logicno ovo sto pisete, ali nisam siguran da ste u pravu. Kako to drzava direktno ili indirektno zaposljava vecinu radne populacije, kada to nije tacno. Zaposljavaju i privatnici i to dosta.

Da, recimo iznajmljuju mašine "Kolubari".

Ili otkupe sva prava reklamiranja na RTS-u.

BEOGRAD – Ukupan broj zaposlenih u januaru 2013. godine procenjuje se na 1.716.499, što je za 0,4 odsto manje nego u prethodnom mesecu i za 1,3 odsto manje nego u januaru 2012, navedeno je u novom broju časopisa „Konjukturni trendovi”, koji izdaje Privredna komora Srbije.

Procene ukazuju da je od ukupnog broja zaposlenih, 1.335.895 ljudi radilo u sektoru pravnih lica, dok se ostalih 380.604 vode kao privatni preduzetnici i zaposleni kod njih.


Politika

Pa onda:
Za razliku od Hrvata koji su poslednjih godina iz javnog sektora otpustili oko 150.000 ljudi, a izborni pobednici iz Kukuriku koalicije najavili su da će prepoloviti broj državnih agencija kojih je trenutno 47, kod nas samo u opštinskim strukturama vlasti radi oko 66.000 ljudi.

Zbog toga u Srbiji od ukupnog broja zaposlenih čak 31 odsto radi u javnom sektoru, dok se u zemljama Unije njihov udeo kreće od deset do "18 odsto”, kaže Rajić.

Poredeći sa bivšom Jugoslavijom, gde je cela administracija SFRJ, sa šest republika i dve pokrajine, brojala 28.134 lica, danas državna uprava samo u Srbiji broji 29.834 zaposlena.


Srbija rekorder u broju agencija

Proizvodnja:
INDUSTRIJSKA proizvodnja u Srbiji, uprkos trenutnim iskoracima, odavno je na kolenima. Tek svaki 25. stanovnik naše zemlje radi u proizvodnji, što je obeležje siromašnih afričkih zemalja. Činjenica je da su dvehiljadite bile godine finalne devastacije srpske industrije, koja je počela još početkom devedesetih godina prošlog veka.

- Kao posledica svega, 2012. godine smo imali samo 287.000 zaposlenih u proizvodnji, na ukupno 7,3 miliona stanovnika, po čemu smo u rangu Namibije, Bocvane, Etiopije, Sao Tome i Principa - kaže, za „Novosti“, Dragoljub Rajić, predsednik Unije poslodavaca Srbije.


Srbija na leđima 287.000 radnika

Država najdirektnije finansira oko 3,7 miliona ljudi, što je nešto više od polovine ne samo od punoletnog, već i ukupnog stanovništva. Prema podacima Republičkog zavoda za statistiku, u obrazovanju je zaposleno oko 120.000 ljudi (ako se izuzmu oni iz privatnih škola i vrtića), a u zdravstvu i socijalnoj zaštiti oko 140.000. U državnoj upravi, odbrani i obaveznom socijalnom osiguranju još 120.000. Konkretnije, u vojsci i policiji radi oko 85.000 ljudi, u Vladi, ministarstvima, upravama, direkcijama i agencijama oko 28.000, u lokalnoj samoupravi oko 23.000. Nacionalna služba za zapošljavanje, sve sa podružnicama, zapošljava više od 2.000 ljudi, a PIO fond više od 3.500.

U javnom sektoru, ne računajući javna preduzeća, zaposleno je oko 550.000 ljudi, što predstavlja trećinu svih zaposlenih. Broj zaposlenih u raznim vladinim organima i institucijama je 4.920, a broj mesta gde se obavlja neki društveni posao koji se finansira iz državnog budžeta je 11.200. Za poslednjih godinu dana broj zaposlenih u državnoj upravi je smanjen za 107 i sada iznosi 24497.

Na ovo treba dodati i 1,7 miliona penzionera, za čija mesečna primanja se godišnje dotira 253 milijarde dinara. I još oko 830.000 ljudi koji koriste bar neki vid socijalne zaštite, od čega 180.000 živi isključivo od socijalne pomoći. Za njih se godišnje izdvaja oko 70 milijardi. Broj onih koji žive na račun državnog budžeta povećavaju zaposleni u svim javnim preduzećima – od republike do lokala. Ne postoji precizan podatak koliko ih je, a prema nekim procenama ima ih oko 680.000.

U junu ove godine tadašnji ministar finansija i privrede Mlađan Dinkić je predložio uvođenje registra zaposlenih u javnim službama kao bitan segment strukturnih reformi javnog sektora. Vladi je na usvajanje upućena uredba o izradi jedinstvenog registra zaposlenih u javnom sektoru koji bi trebao da bude uspostavljen do kraja septembra.

Ovom uredbom se, u stvari, reguliše ono što je zakonima već propisano. U decembru 2009. godine Narodna skupština Republike Srbije, donela je Zakon o određivanju maksimalnog broja zaposlenih u republičkoj administraciji i Zakon o određivanju maksimalnog broja zaposlenih u lokalnoj administraciji. Zakonom je, između ostalog, propisano da broj zaposlenih ne neodređeno vreme u republičkoj administraciji ne može biti veći od 28.400. Prema tom zakonu za svaki organ državne uprave, javnu agenciju i organizaciju za obavezno socijalno osiguranje maksimalan broj zaposlenih određuje Vlada.


link

Министар финансија Лазар Крстић ових дана је објавио да је број радника који раде за државу 781.000. С обзиром на то да је у Србији, по последњим подацима Републичкохг завода за статистику, у септембру било запослено укупно 1.705.000 људи, испада да је проценат оних који раде у јавном сектору (за државу или у јавним предузећима) и директно или посредно примају плату из буyета чак 46 процената.

Све донедавно, заправо, није било тачно познато колико људи у Србији ради за државу па се годинама у јавности баратало цифрама између 500.000 и 600.000. И тада се неретко говорило о томе да нам је јавни сектор предимензиониран у односу на снагу наше привреде, а сада се види да је ствар много драматичнија. Проблем је у томе што се испоставља да нешто мало више од 900.000 запослених у приватном сектору, колико данас има у земљи, издржава 780.000 оних који раде за државу и још око 1.700.000 пензионера. Тачније, 900.000 радника финансира примања два и по милиона људи, с обзиром на то да је пензиони фонд у Србији одавно урушен.

То је, наравно, неодрживо, и практично је узрок огромном јавном дугу који Србија годинама ствара. Пошто домаћа привреда с толико мало запослених није у стању да подмири огромне потребе буyета, држава је – будући да није било храбрости да се уђе у оштре реформе – принуђена на то да се задужује. Укупан јавни дуг Србије је 20 милијарди евра, а само у овој години Влада ће позајмити додатних пет милијарди евра.

После Србије, не рачунајући БиХ и Македонију које о томе немају јасне статистичке податке, у региону највише запослених у јавном сектору има Црна Гора – 35 процената, али је влада те земље најавила да ће до 2017. смањити ту цифру десет процентних поена. Већ хрватска држава, на пример, запошљава тек петину укупно запослених у тој земљи.

По подацима ОЕЦД-а (Организације за економску сарадњу и развој) једине европске земље које се приближавају овом постотку јесу Русија, Данска и нафтом пребогата Норвешка, где се број оних којима је држава послодавац креће између 30 и 35 одсто. У већини других земаља на континенту та цифра је мања па тако у Француској за државу ради око 24 одсто од укупног броја запослених, у Пољској и Холандији око 21 одсто, у „озлоглашеној“ Грчкој двадесетак процената, а у Ирској испод 17 одсто. У Немачкој и Швајцарској тај проценат је чак мањи од 15 одсто, колики је и у Сједињеним Америчким Државама.

Међу светске рекордере, код којих је проценат запослених у јавном сектору испод десет одсто, улазе Јапан и Чиле, а ту негде су и Нови Зеланд, Турска и Мексико.

В. Чворков



Друштвена неправда

Велику друштвену неправду представља и чињеница да се број запослених у јавном сектору претходних година повећавао, док је број радних места у приватном сектору смањен за више од 250.000, односно око 400.000, ако се броје и они који су изгубили своје послове „на црно”. Другим речима, док је онај део становништва који својим радом финансира државу трпео све најгоре последице економске кризе, држава се ширила.

При том, плате у јавном сектору су око трећину веће него у приватним компанијама. Све то сведочи о томе да је један слој становништва практично привилегован у односу на остале.


Dnevnik


jinks jinks 09:23 14.06.2014

Re: ...

Ipak, reci da se svi studenti Megatrenda zaposljavaju u drzavnoj sluzbi malo je pretesko.

Neki se neminovno zaposljavaju i negde drugde.
milisav68 milisav68 09:47 14.06.2014

Re: ...

jinks
Ipak, reci da se svi studenti Megatrenda zaposljavaju u drzavnoj sluzbi malo je pretesko.

Neki se neminovno zaposljavaju i negde drugde.

Ma naravno, ne mogu svi odmah da se ubace u državnu službu.

A nekome treba diploma kao takva - da se hvali.

Postoje tu i naivni, koji studiraju iz ekonomskih razloga, jer recimo u mom mestu postoji "predstavništvo" Megatrenda, gde kad sabereš troškove kirije, putovanja, izgubljenog vremena, "isplati" se da ga upišeš u lokalu.

Ili opet, neke delatnosti "traže" direktora sa fakultetskom diplomom, pa onda roditelj to plati, da bi dete bilo fiktivni direktor.

Ali sve u svemu - to je uglavnom prodavanje magle.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:29 13.06.2014

Ponovo radi bioskop

Pescanik

(nešto ih zajebava home page, barem odavde iz mrske Amerike. Dakle ne ići na pescanik.net, nego malo ispod).
dexter92 dexter92 21:36 13.06.2014

Re: Ponovo radi bioskop

Evo i b92 sajt osim home page-a prijavljuje 500 inernal server eror?
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:42 13.06.2014

Re: Ponovo radi bioskop

dexter92
Evo i b92 sajt osim home page-a prijavljuje 500 inernal server eror?


Hm, meni radi 92-jka.

(izgleda da je palo zavrtanje ruke kod Merkelićke. Ako, ako, tako treba. Andjela - Srbine!)

EDIT: Nah, u pravu si, ne radi.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 22:12 13.06.2014

Pronašao sam sebe za 1 sat

Ali i dalje tražim. Možda se nađem i drugde.
Imam i VHS kasete o mojoj blistavoj blogerskoj karijeri.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:47 13.06.2014

Re: Pronašao sam sebe za 1 sat

Ne brini gosn Kralju, o tvojoj blistavoj blogerskoj karijeri ima i dosta živih svedoka.
fantomatsicna fantomatsicna 22:41 13.06.2014

Sve će to mutna voda

odneti...
Черевићан Черевићан 00:10 14.06.2014

сапијенти сат

ал' би вол'о да докторсам
да се . . . курчим с'тиме
(у знање се меш'о неби
нити себе злопатијо с'њиме)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:47 14.06.2014

Re: сапијенти сат

Ništa lakše g. Čer, na avion, po mogućnosti privatni, pa u londonske univerzitetske arhive.
Черевићан Черевићан 12:32 15.06.2014

Re: сапијенти сат

авијона бојим се . . к'о грома
па ћу оном . . поуздај се усе
уз климоглав Кума ми драгога
ја дрАгољуб оцад назваћусе


г Stojković-у .ето кратице а до доктората.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:23 15.06.2014

Re: сапијенти сат

Vojislav Stojković
Ništa lakše g. Čer, na avion, po mogućnosti privatni, pa u londonske univerzitetske arhive.


Ер Србија одобрава јефтиније карте за проналажење доктората
49 41 49 41 01:11 14.06.2014

Pala italijanska Vlada,

Pravic koros(h)kih slovencev v Avstriji.

Rezime, koje izvukoh iz "secanja"; za prethodnih 40 god na Balkanu?!?

Sta je problem?!?

Italijani "otvrdeli"; italijanke postale mehke?!?

Slovencev (koroski), ne hoje v pravico; ampak Slovenke?!?
kamenspoticanja kamenspoticanja 01:18 14.06.2014

Dileme dileme

Ja moram iskreno da vam kažem da mi je jako teško da pljunem na Ministra, Miću već mogu njega nisam prestigao, ali mi na duši leži moja potajna želja da napravim mozaički (kako je trendi samo ta reč) plagijat seminarskog rada od moje drage kolegenice.
Dal da mislim "kad može ministar možeš i ti" ili da okrenem korimilo. Dileme dileme.
inco inco 01:37 14.06.2014

Re: Dileme dileme

kamenspoticanja
Dal da mislim "kad može ministar možeš i ti" ili da okrenem korimilo. Dileme dileme.


Quod licet Iovi, non licet bovi.

Ne možeš i ti. Moraš prvo da se dobrano istrljaš naprednim vazelinom, toliko da izgledaš normalnom svetu ljigavo kao nosna izlučevina žuto-zelenkaste boje, onda da uđeš Vođi dotle da ti samo pertlice vire, za slučaj da te se neko ikada iz spoljnog sveta uželi pa reši da te izvuče na svetlost dana, pa tek onda možeš da razmišljaš o plagiranju bez posledica. Mora da se zna neki red, grdno se varaš ako misliš da je lako doktorirati pa makar i na ovaj, kako bi se reklo, alternativni način.

E sad, koliko će ti to teško pasti sve zavisi od karaktera... Meni bi lično lakše bilo da sednem, zagrejem stolicu i pošteno doktoriram (kad bi me uopšte bilo briga za titule i akademsku karijeru), al' ima nas razni'
Unfuckable Unfuckable 01:53 14.06.2014

meni

meni je nekako najslađi ministar "prosvete" koji se u jednom delu priče (tj uglavnom i za sve živo) smatra nenadležnim, a onda, najedared, postaje nadležan.
Lola, bekrija. Razmislio!
oskar-z-wild oskar-z-wild 05:31 14.06.2014

Re: meni

Ubrzo o puštanju Šešelja na slobodu b92

I.Z. smatra da je Srbiji potreban Uber Doktor da malo sredi raspojasane ministarčiće.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:46 14.06.2014

Re: meni

Unfuckable
Razmislio!

Sama činjnica da ministar ponekad razmišlja, a ne ide baš uvek po svoje mišljenje kod premijera je za pohvalu.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:04 14.06.2014

Re: meni

oskar-z-wild
Ubrzo o puštanju Šešelja na slobodu b92

I.Z. smatra da je Srbiji potreban Uber Doktor da malo sredi raspojasane ministarčiće.


Taj se još u mladosti oprobao u borbi protiv plagijatora.
"Дошао је у сукоб са комунистичком власти тадашње СР БиХ, нарочито са водећим људима СК БиХ, Бранком Микулићем и Хамдијом Поздерцем. До овог сукоба дошло је када је Шешељ у директној борби за асистентско место протестовао против плагијата у докторској тези Бранка Миљуша". izvor
milisav68 milisav68 08:56 14.06.2014

Re: meni

Vojislav Stojković
oskar-z-wild
Ubrzo o puštanju Šešelja na slobodu b92

I.Z. smatra da je Srbiji potreban Uber Doktor da malo sredi raspojasane ministarčiće.


Taj se još u mladosti oprobao u borbi protiv plagijatora.
"Дошао је у сукоб са комунистичком власти тадашње СР БиХ, нарочито са водећим људима СК БиХ, Бранком Микулићем и Хамдијом Поздерцем. До овог сукоба дошло је када је Шешељ у директној борби за асистентско место протестовао против плагијата у докторској тези Бранка Миљуша". izvor

Ma puštaju ga da ne umre tamo.
Unfuckable Unfuckable 10:18 14.06.2014

Re: meni

Sama činjnica da ministar ponekad razmišlja...

...raduje, ali i zabrinjava!
angie01 angie01 10:54 14.06.2014

Re: meni

Vojislav Stojković
Unfuckable
Razmislio!

Sama činjnica da ministar ponekad razmišlja, a ne ide baš uvek po svoje mišljenje kod premijera je za pohvalu.



meni ovo deluje neverovatno naivno-vise bih verovala verziji da je mica megablejac pusten niz vodu da bi se spsao slina ministar licni, coveka sa svemirskim mocima, pa je verbic preko noci samo izvrsio zadatak- 'naci, nije vise senat doticnog fakulteta odgovoran za POJEDINACNI slucaj, mastor mice, koji cu evo ja da resim, ali ce zato senat istog kontraverznog fakulteta biti kompetentan za POJEDINACNI slucaj stefanovica,...cica mica i gotova prica- zabavljaj se narode sa koskom koju smo vam dali, zabora na meso.

edit:

Vidi mrezu izmisljenih fakulteta, u kojoj ucestvuju i drzavni funkcioneri-' naci, ostavke za sve njih.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:32 14.06.2014

Re: meni

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:48 14.06.2014

Re: meni

Vojislav Stojković
Spasavaj se, ko može!


Pa čekaj, zar nije malopre bila vest da je Mića "pronašao" svoju tezu? Lično Dambldor mu je dao (jedini preživeli Drug Član).



maksa83 maksa83 16:10 14.06.2014

Re: meni

Pa čekaj, zar nije malopre bila vest da je Mića "pronašao" svoju tezu? Lično Dambldor mu je dao (jedini preživeli Drug Član).

Nije baš pronašao tezu nego poslednjeg živog svedoka. Moraš da shvatiš, to je Engleska ranih 80-tih, Margaret Tačer još nije stigla da zavede red i prevede ih iz feudalizma u industrijsku revoluciju, parna mašina je egzotična novotarija, nije bilo zapisa ni o čemu nego su se sve - pa i te - informacije održavale usmenim predanjem, sa kolena na koleno. Sreća pa je našao tog Poslednjeg Svedoka...
oskar-z-wild oskar-z-wild 16:20 14.06.2014

Re: meni

maksa83
Pa čekaj, zar nije malopre bila vest da je Mića "pronašao" svoju tezu? Lično Dambldor mu je dao (jedini preživeli Drug Član).

Nije baš pronašao tezu nego poslednjeg živog svedoka. ... Sreća pa je našao tog Poslednjeg Svedoka...


Svako ima svoju interpetaciju.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:08 14.06.2014

Re: meni

maksa83
Margaret Tačer još nije stigla da zavede red i prevede ih iz feudalizma u industrijsku revoluciju, parna mašina je egzotična novotarija, nije bilo zapisa ni o čemu nego su se sve - pa i te - informacije održavale usmenim predanjem, sa kolena na koleno. Sreća pa je našao tog Poslednjeg Svedoka...

Da nije to Džejms Vat?
blogovatelj blogovatelj 18:16 14.06.2014

Re: meni

Nije baš pronašao tezu nego poslednjeg živog svedoka. Moraš da shvatiš, to je Engleska ranih 80-tih, Margaret Tačer još nije stigla da zavede red i prevede ih iz feudalizma u industrijsku revoluciju, parna mašina je egzotična novotarija, nije bilo zapisa ni o čemu nego su se sve - pa i te - informacije održavale usmenim predanjem, sa kolena na koleno. Sreća pa je našao tog Poslednjeg Svedoka...



Jula 1981. nisam ušao u avion na liniji London-Beograd jer su pojedina mesta bila duplo rezervisana u njihovom kompjuterskom sistemu.
To je mojim roditeljima donelo vikend nespavanja od brige, a meni veliku radost jer sam ostao neplanirano dva dana duže u Londonu, po prvi i do sada jedini put u životu u hotelu sa pet zvezdica, sve o trošku Britiš Eiruejza.
Dakle. aerodrom Hitrou je tada imao svoju bazu podataka, digitalnu. Čisto sumnjam da ugledni univerziteti Londona nisu imali. Mislim, takve stvari valjda prvo prođu naučnu proveru, pa ih tek onda aerodromi prihvate.
martin_krpan martin_krpan 20:25 14.06.2014

Re: meni

.cica mica i gotova prica- zabavljaj se narode sa koskom koju smo vam dali, zabora na meso.


Zaboravlja se na još jednog velikana sa titulom megatrend gospodara. Gospodin Ivica Tončev MA. Ovo je stvarno fantastična zabava. Benny Hill balkanska rijaliti varijanta.

Тончев је, како се наводи у извештају инспекције урађеном на захтев новинара Пиштаљке, 1986. године у Сурдулици завршио школу за аутомеханичара, а у септембру прошле године постао је мастер менаџмента на зајечарском факултету Универзитета Мегатренд. У међувремену, Тончев је 1988. наводно завршио средњу Економску школу „Милева Вуковић“ у Пећи и на основу те спорне дипломе 1994. уписао Мегатрендов факултет у Лондону.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:49 14.06.2014

Re: meni

"U registru vlade Ujedinjenog Kraljevstva, gde su pobrojane sve visokoobrazovne ustanove čije diplome i sertifikate priznaje država, nema ni traga univerzitetu Megatrend i njegovoj londonskoj poslovnoj školi. Dve pomenute Megatrend-institucije ne spominju se ni u izveštaju britanskog Ministarstva za univerzitete i nauku iz 2013. godine." ... a nema ni onih u Beču i Tokiju.
To su Mgatrendovi Potemkinovi univerziteti,
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 21:00 14.06.2014

Re: meni

maksa83
Pa čekaj, zar nije malopre bila vest da je Mića "pronašao" svoju tezu? Lično Dambldor mu je dao (jedini preživeli Drug Član).

Nije baš pronašao tezu nego poslednjeg živog svedoka. Moraš da shvatiš, to je Engleska ranih 80-tih, Margaret Tačer još nije stigla da zavede red i prevede ih iz feudalizma u industrijsku revoluciju, parna mašina je egzotična novotarija, nije bilo zapisa ni o čemu nego su se sve - pa i te - informacije održavale usmenim predanjem, sa kolena na koleno. Sreća pa je našao tog Poslednjeg Svedoka...


Idi bre makso
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:54 14.06.2014

Re: meni

maksa83
Pa čekaj, zar nije malopre bila vest da je Mića "pronašao" svoju tezu? Lično Dambldor mu je dao (jedini preživeli Drug Član).

Nije baš pronašao tezu nego poslednjeg živog svedoka. Moraš da shvatiš, to je Engleska ranih 80-tih, Margaret Tačer još nije stigla da zavede red i prevede ih iz feudalizma u industrijsku revoluciju, parna mašina je egzotična novotarija, nije bilo zapisa ni o čemu nego su se sve - pa i te - informacije održavale usmenim predanjem, sa kolena na koleno. Sreća pa je našao tog Poslednjeg Svedoka...


Kažu u novinama da bi taj Poslednji Svedok trebalo da dodje (bude donešen) u Srbiju, valjda za pokazivanje. A posle može da ostane i kao počasni doktor na Megatrendu.
fantomatsicna fantomatsicna 08:56 14.06.2014

A i pesma je hit

blogovatelj blogovatelj 09:12 14.06.2014

Re: A i pesma je hit

A i pesma je hit

Kao Volimo te otadžbino naša. Neka me Svevišnji munjom sagori ako nije ista osoba pisala muziku. Oseti se karakterističan julovski smrad u melodiji. Nekako njušim Borisa Bizetića.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana