Društvo| Obrazovanje| Reč i slika| Sex| Život

HITNO potrebni svedoci!

Nebojša Milenković RSS / 15.06.2014. u 17:19

 

nnm.17543.jpg Драги племенити грађани и грађанке Републике Србије, поштована дијаспоро, драго расејање — сви ви по свету добри, горки, занесени  —

Ви који сте своју хуманост, племенитост и несебичност показивали увек кад је било најпотребније, ви који сте неуморно гласали и слали СМС-ове кад год је тешко (и кад чак ни Човић не помаже), ви које нико не сме  да бије и које нико не може да превари — ви живи, ви сутра убијени

Имам за све вас велику молбу и верујем да ћете ми хитно помоћи:

Годинама већ у мени постоји латентна сумња која се последњих недеља драматично интензивира толико да ми више не да мира тако да због ње (и њој сличних) не могу да спавам (има ноћи не зна им се број)! Наиме, гледам ја тако себе и нешто се мислим: паметан сам дечко, написао сам толике књиге, многе сам чак и прочитао и просто ми не иде у главу како то да нисам већ негде докторирао?

Гледе тога, чини ми се да имам и доказе како гарант ипак можда јесам:

Наиме, међу својим пријатељима имам неколико њих који су доктори (имају и сведоке) различитих наука и све их разумем. Мислим, не само што их све разумем него усред разговора са њима спонтано ухватим себе како идентично знам све оно што и они знају — а чик ми кажите како бих то могао да знам ако и сам нисам доктор?

Исто такође, сваки пут кад одем код свог изабраног доктора (који је уствари женско) већ после пет минута схватим како ја сто пута боље знам и шта ме боли и како бих требао да се лечим — а чик ми кажите како бих и то могао да знам ако и сам нисам доктор?

Због тога вам се обраћам за (хитну) помоћ — мислим, оно, ако ме капирате — било би до јаја кад би неко од вас учинио напор да се сети како сам и када докторирао  — пошто верујем да сте сагласни да јесам!

Ваших пет минута присећања могло би да промени мој цео живот — стога вас молим немојте се штедети! Питајте пријатеље, лајкујте, шерујте и принтајте, лепите по бандерама и буским стајалиштима (са све оним ресицама на којим је уписан телефонски број) да ХИТНО тражим сведока који ће се тачно сетити (и бити спреман/спремна да сведочи) оно што сам сâм (шибан неправедним и ничим изазваним ветровима и недаћама живота) ето заборавио.

17542.jpg

Ја себе не могу да видим са стране — а није лепо да будем доктор а да то не знам!

Уосталом, ако нисам доктор — откуд онда ја на овим фотографијама!?

 Унапред захвалан, срдачно ваш

Нови Небојша Миленковић

 

Izdanje za dijasporu:

Dragi plemeniti građani i građanke Republike Srbije, poštovana dijasporo, drago rasejanje — svi vi po svetu dobri, gorki, zaneseni —  

Vi koji ste svoju humanost, plemenitost i nesebičnost pokazivali uvek kad je bilo najpotrebnije, vi koji ste neumorno glasali i slali SMS-ove kad god je teško (i kad čak ni Čović ne pomaže), vi koje niko ne sme da bije i koje niko ne može da prevari — vi živi, vi sutra ubijeni

Imam za sve vas veliku molbu i verujem da ćete mi hitno pomoći:

Godinama već u meni postoji latentna sumnja koja se poslednjih nedelja dramatično intenzivira toliko da mi više ne da mira tako da zbog nje (i njoj sličnih) ne mogu da spavam (ima noći ne zna im se broj)! Naime, gledam ja tako sebe i nešto se mislim: pametan sam dečko, napisao sam tolike knjige, mnoge sam čak i pročitao i prosto mi ne ide u glavu kako to da nisam već negde doktorirao?

Glede toga, čini mi se da imam i dokaze kako garant ipak možda jesam:
Naime, među svojim prijateljima imam nekoliko njih koji su doktori (imaju i svedoke) različitih nauka i sve ih razumem. Mislim, ne samo što ih sve razumem nego usred razgovora sa njima spontano uhvatim sebe kako identično znam sve ono što i oni znaju — a čik mi kažite kako bih to mogao da znam ako i sam nisam doktor?

Isto takođe, svaki put kad odem kod svog izabranog doktora (koji je ustvari žensko) već posle pet minuta shvatim kako ja sto puta bolje znam i šta me boli i kako bih trebao da se lečim — a čik mi kažite kako bih i to mogao da znam ako i sam nisam doktor?

Zbog toga vam se obraćam za (hitnu) pomoć — mislim, ono, ako me kapirate — bilo bi do jaja kad bi neko od vas učinio napor da se seti kako sam i kada doktorirao — pošto verujem da ste saglasni da jesam!

Vaših pet minuta prisećanja moglo bi da promeni moj ceo život — stoga vas molim nemojte se štedeti! Pitajte prijatelje, lajkujte, šerujte i printajte, lepite po banderama i buskim stajalištima (sa sve onim resicama na kojim je upisan telefonski broj) da HITNO tražim svedoka koji će se tačno setiti (i biti spreman/spremna da svedoči) ono što sam sâm (šiban nepravednim i ničim izazvanim vetrovima i nedaćama života) eto zaboravio.

Ja sebe ne mogu da vidim sa strane — a nije lepo da budem doktor a da to ne znam!
Uostalom, ako nisam doktor — otkud onda ja na ovim fotografijama!?

Unapred zahvalan, srdačno vaš
Novi Nebojša Milenković

 

Atačmenti



Komentari (86)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

JJ Beba JJ Beba 17:48 15.06.2014

apropo tvoje molbe

vidim da će rektor mića u nekoj emisji da prezentra "dokaze" da je doktorirao na LSE.
pitam se zašto mu jednostvano univerzitet gde je navodno doktorirao ne izda potvrdu o vremenu koje je proveo tamo, o tezi koju je radio i branio, ako je branio, o datumu doktoriranja.
moja ćerka je trenutvo na 3 godini phd studija na mančesterkom univerzitetu i znam da su svi studendti koji su ikada kročili u kampuse, hodnike i ostale ćoškove nekog od UK univeriteta regstrotvani, imaju svoje fajlove u kojima su njihove ocene, studneski radovi, datumi registrivanja, datumi dodobija studenskih kartica etc
pitam zbog komšinice
arianna arianna 18:03 15.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

javiti se emisiji "Sve za ljubav"<<<<


ako se kojim slučajem neko i seti, da li bi mogao da računa na mesto počasnog profesora ili na doživotnu apanažu, sa uramnjenim portretom u nekom amfiteatru?
looping looping 18:30 15.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

vidim da će rektor mića u nekoj emisji da prezentra "dokaze" da je doktorirao na LSE.

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 18:40 15.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

vidim da će rektor mića u nekoj emisji da prezentra "dokaze" da je doktorirao na LSE
Ma pušti Miću, snaći će se on - no el mož da se sjećaš za mene?
JJ Beba JJ Beba 18:45 15.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

no el mož da se sjećaš za mene?

tebe se sećam iz vojske
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:47 15.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

JJ Beba

moja ćerka je trenutvo na 3 godini phd studija na mančesterkom univerzitetu i znam da su svi studendti koji su ikada kročili u kampuse, hodnike i ostale ćoškove nekog od UK univeriteta regstrotvani, imaju svoje fajlove u kojima su njihove ocene, studneski radovi, datumi registrivanja, datumi dodobija studenskih kartica etc
pitam zbog komšinice


Mića je već ponudio logično obrazloženje. Kad je on doktorirao u Londonu, sve se radilo ručno. Pa je ta njegova hartija, i ćaga, zaturena u nekakvom podrumu. Sad je to sve pronadjeno, i sutra će biti prezentirano javnosti, jedva čekam.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 18:49 15.06.2014

Re: apropo tvoje molbe


tebe se sećam iz vojske


misliš: doktoriro sam vojsku?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 18:54 15.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

Ma pušti Miću, snaći će se on - no el mož da se sjećaš za mene?


Možda Mićin svedok može i tebi pomoćI?

JJ Beba JJ Beba 19:15 15.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

srdjan.pajic
JJ Beba

moja ćerka je trenutvo na 3 godini phd studija na mančesterkom univerzitetu i znam da su svi studendti koji su ikada kročili u kampuse, hodnike i ostale ćoškove nekog od UK univeriteta regstrotvani, imaju svoje fajlove u kojima su njihove ocene, studneski radovi, datumi registrivanja, datumi dodobija studenskih kartica etc
pitam zbog komšinice


Mića je već ponudio logično obrazloženje. Kad je on doktorirao u Londonu, sve se radilo ručno. Pa je ta njegova hartija, i ćaga, zaturena u nekakvom podrumu. Sad je to sve pronadjeno, i sutra će biti prezentirano javnosti, jedva čekam.

hahahah ali sve je digitalizovano.
ali i da nije, opet univerzitet na osnovu fajlova koji su ručno vođeni može da izda uverenje o doktoratu, o vremenu provedenom tamo, o datumima...
mića je moron

nego neka dovede te sbedoke, pa u opštinu da potvrde da je doktorirao, da se zakunu, mamemi jeste, mur, potpis
JJ Beba JJ Beba 19:16 15.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

Nebojša Milenković

tebe se sećam iz vojske


misliš: doktoriro sam vojsku?

ma ne neznam da li si doktorirao, kažem da te se sećam iz vojske :)
angie01 angie01 19:40 15.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

imaju svoje fajlove u kojima su njihove ocene, studneski radovi, datumi registrivanja, datumi dodobija studenskih kartica etc


pa naravno- Verbic je trazeci uverenje o micablejinom doktoratu i dobio uverenje- da ga nema,....prepiska izmedju univerziteta i ministarstava, agencija za verifikaciju, sta god:) izmedju zemalja je uobicajena stvar!

a vidi kako on potvrdjuje da je doktorirao,...

HILJADE HILJADE STRANA< MIKROFILMOVA


veceras gostuje u teskoj reci, kod onog informer autsajdera u 21 05....valjda su spremili dramaturgiju:)
JJ Beba JJ Beba 19:46 15.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

HILJADE HILJADE STRANA< MIKROFILMOVA

ma ludilo bre, on stvarno misli da je ovaj narod bez mozga
angie01 angie01 19:48 15.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

ma ludilo bre, on stvarno misli da je ovaj narod bez mozga


a sto da ne misli, kad ga je do sada jahao!

e, napric'o se k'o babe na pijaci, al za razliku od njih- nista pametno nije rek'o,...ono, upis zivi- mica blejac cito mikrofilmove u londonskim bibliotekama na hiljde, hiljade strana:)))))
angie01 angie01 19:52 15.06.2014

Re: ДОДАТАК

Predrag Brajovic
Megatrendovi Potemkinovi univerziteti


videla i ja danas:)))))- realnije je hobit selo od mreze megableja univerziteta:)),

al, se ivinuvame- kaze vucko, kakve veze ima slinin doktorat, sa nepostojanjem micinog doktorata- pa gospodine hi mene, naprosto je imao laznog mentora, koji mu je dao laznu cagu za lazno istrazivanje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:54 15.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

angie01
imaju svoje fajlove u kojima su njihove ocene, studneski radovi, datumi registrivanja, datumi dodobija studenskih kartica etc


pa naravno- Verbic je trazeci uverenje o micablejinom doktoratu i dobio uverenje- da ga nema,....prepiska izmedju univerziteta i ministarstava, agencija za verifikaciju, sta god:) izmedju zemalja je uobicajena stvar!

a vidi kako on potvrdjuje da je doktorirao,...

HILJADE HILJADE STRANA


veceras gostuje u teskoj reci, kod onog informer autsajdera u 21 05....valjda su spremili dramaturgiju:)


Zaboravio je torbu sa svedokom iz Londona. Pa šta ćemo sad?!

angie01 angie01 19:55 15.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

ne znam kako vi- al ja odo da gledam pinka,...imam vanglu kokica, a i ocekivanja su velika....za zabavom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:56 15.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

angie01
ne znam kako vi- al ja odo da gledam pinka,...imam vanglu kokica, a i ocekivanja su velika....za zabavom.


Ček, gostovanje je na pinku? Ja mislio da je reč o Utisku nedelje.
angie01 angie01 19:58 15.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

Ja mislio da je reč o Utisku nedelje.


Olji je otkazao- ona nije pristala na pisane dijaloge, te tako nema nikakvu sansu vecers- ovo je vece ljigavog vucka iz informera, koji vodi tesku rec- tv pink 2105-uzivajte!
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:00 15.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

angie01
Ja mislio da je reč o Utisku nedelje.


Olji je otkazao- ona nije pristala na pisane dijaloge, te tako nema nikakvu sansu vecers- ovo je vece ljigavog vucka iz informera, koji vodi tesku rec- tv pink 2105-uzivajte!


Mića - pizda, utronjao se od Olje.

angie01 angie01 20:00 15.06.2014

hebote, Nebojsa,

nisi novi Nebojsa Milenkovic, nego dr Nebojsa Milenkovic!
angie01 angie01 20:04 15.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

Mića - pizda, utronjao se od Olje.


a, ona jos juce vezala portiklicu,...a on pobeze sa tanjira.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:05 15.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

angie01
Mića - pizda, utronjao se od Olje.


a, ona jos juce vezala portiklicu,...a on pobeze sa tanjira.


Ja ovakav defetizam od kolege Miće stvarno nisam očekivao. Malo sam razočaran.

EDIT: Pitam se sad, da li je ovako i pre 30 godina, zakazao odbranu teze, i onda se utronjao pa pobegao nazad za Beograd? Moram da priznam da sam i ja imao slične misli kad sam se onomad našao u takvoj situaciji. Kunem se, nije baš svejedno kad u konferencijsku salu ušeta 5 namrštenih članova komisije, sa gusto ižvrljanim kopijama tvoje jadne disertacije, a za njima i jedno tries slučajnih prolaznika, pošto su proklete odbrane disertacija javne, jelte, manifestacije. Ne znaš da li je to najgori momenat, ili onaj kad predsedavajući zamoli pristutne posmatrače da, ako su završili sa pitanjima za kandidata, napuste salu. I ostaneš sam, oči u oči sa komisijom. Oni sa portiklama, a ti na tanjiru.
angie01 angie01 20:07 15.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

od kolege Miće stvarno nisam očekivao.


e, moj dr Srki-Catch Me If You Can!

dr angie01
zilikaka zilikaka 20:30 15.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

sa uramnjenim portretom u nekom amfiteatru?


Aaa, to moš lako da sredimo.
Već imamo proverenog majstora da te namoluje. O državnom trošku .



arianna arianna 21:11 15.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

el mož da se sjećaš za mene?


zavisi kako i čime motivišeš svedoke

vic sa tvitera

-Čime se baviš?
-Upisao sam doktorske studije na Megatrendu. Ti?
-Ja sam inženjer medicine.
-Ne zezaj. To ne postoji.
-Prvi si počeo...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:16 15.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

ma ne neznam da li si doktorirao


Ne razumeš pitanje, (mora da si dugo bila u vojsci :) ne treba da znaš da li je neko doktorirao ili ne, treba samo da svedočiš da jeste.
:)

Mića Jovanović postade top tema nacije jbt!
On je samo kriminalac, falsifikator, prevarant, takvima se sudi i kvit, kao i ostalim kriminalcima, a tema za ozbiljan razgovor bi trebala da bude ko je dopustio, ko je trebao da spreči a nije, da se prevaranti bave visokim obrazovanjem.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 21:18 15.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

Rekoh ja Mići, ako hoćeš moj savet, ne ubijaj svedoke!


Moji su drugovi, žestoki momci, velikog srca!

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 21:24 15.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

ma ne neznam da li si doktorirao


Ne razumeš pitanje, (mora da si dugo bila u vojsci :) ne treba da znaš da li je neko doktorirao ili ne, treba samo da svedočiš da jeste.


Napokon neko ko (sve) razume!
angie01 angie01 21:28 15.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

samo jos neko da kaze da micko nema doktorat-ja cu da mu kazem!
...je l me video acika?



- i jos ste nekima sredjivali polaganje
- kako to mislite
- khm, pa hteo sam da kazem, evo dokazali ste nam,...

paceraj, paceraj, paceraj!
freehand freehand 22:12 15.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

srdjan.pajic
angie01
Mića - pizda, utronjao se od Olje.


a, ona jos juce vezala portiklicu,...a on pobeze sa tanjira.


Ja ovakav defetizam od kolege Miće stvarno nisam očekivao. Malo sam razočaran.

EDIT: Pitam se sad, da li je ovako i pre 30 godina, zakazao odbranu teze, i onda se utronjao pa pobegao nazad za Beograd? Moram da priznam da sam i ja imao slične misli kad sam se onomad našao u takvoj situaciji. Kunem se, nije baš svejedno kad u konferencijsku salu ušeta 5 namrštenih članova komisije, sa gusto ižvrljanim kopijama tvoje jadne disertacije, a za njima i jedno tries slučajnih prolaznika, pošto su proklete odbrane disertacija javne, jelte, manifestacije. Ne znaš da li je to najgori momenat, ili onaj kad predsedavajući, zamoli pristutne posmatrače da, ako su završili sa pitanjima za kandidata, napuste salu. I ostaneš sam, oči u oči sa komisijom. Oni sa portiklama, a ti na tanjiru.

Ček, a šta će da bude kad ti sad ušeta pet drugara vučićevaca a ti naprasno rešio da promeniš stranu?
albicilla albicilla 22:26 15.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

Ovo Rektorovo trazenje doktorata me potseti, ja sam tako pre par godina otkrio da sam napisao knjigu za koju niti znao nisam.

U to doba je dvoje mladih, pakujuci kofere za let u jednom pravcu, zavrsavalo knjigu za koju sam saznao, i predlozio im da je dopunim. Receno – dogovoreno. I ubrzo objavljeno, kao njihovo zavestanje necemu sto vole u zemlji koju ostavljaju za sobom.

Listam tako knjigu, dodjem do Literature, kad ono, ima jedan naslov kome sam, izgleda prvi autor, a da ni cuo za njega nisam. Naime, jesam uredjivao prethodnu verziju te knjige, pa je autor izmenjene i dopunjene verzije, koji mi se nikada nije javio, stavio mene za prvog autora tog svog izdanja. Hmm.. moze li da prodje kao doktorat?

PS. Moram da im se javim, da vidim preko kojih tamnosnjih agencija da trazim opciju za let u jednom pravcu. Hebo zemlju.
AlexDunja AlexDunja 23:51 15.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

Hebo zemlju.

komplikuješ
docsumann docsumann 05:15 16.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

AlexDunja
Hebo zemlju.

komplikuješ


u Sorokinovom romanu Plavo Salo ima ona sekta jebača ruske zemlje, koji to bukvalno rade, mislim kopaju rupe u zemlji (ruskoj) i ... znate već.
al' to nije sve, vremenom je došlo do podvajanja zbog "koncepcijskih razlika", pa se jedno krilo odvojilo. oni jebu samo tamo gdje je tvrdo i krševito, a ne ko ovi mekokurci u humus i crnicu.
albicilla albicilla 07:46 16.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

AlexDunja
Hebo zemlju.

komplikuješ


komplikovan sam.
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:58 16.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

srdjan.pajic
Mića je već ponudio logično obrazloženje.


Али Мића није понудио било какво образложење зашто доктор са ЛСЕ-а иде да поново докторира на Мариборском универзитету, истурено оделење Крањ.

Него, имам једну недавну, додуше групну фотографију на којој смо Ричард Докинс и ја, па се питам да нема можда неки сведок да потврди мој докторат из теорије еволуције. Плиз хелп!

predatortz predatortz 09:35 16.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

Mića Jovanović postade top tema nacije jbt!


Naravno. Niko se ne pita šta je onaj dogovorio sa Merkelovom...
alselone alselone 09:41 16.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

Naravno. Niko se ne pita šta je onaj dogovorio sa Merkelovom...

I zasto je Bajden naprasno pisao Vucicu juce i zasto Lavrov dolazi na cak dva dana. Nesto se veliko kuva u pozadini.
predatortz predatortz 09:44 16.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

alselone
Naravno. Niko se ne pita šta je onaj dogovorio sa Merkelovom...

I zasto je Bajden naprasno pisao Vucicu juce i zasto Lavrov dolazi na cak dva dana. Nesto se veliko kuva u pozadini.


Ma, sve su to trivijalnosti...
Vi'š da ispade da je Mića bitanga i lažov! A ko bi se nad'o...
alselone alselone 09:51 16.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

Vi'š da ispade da je Mića bitanga i lažov! A ko bi se nad'o...


Ja imam jednog rodjaka, sada ima preko 60 godina. Za vreme komunizma je zbrisao za Francusku i bio sitni krimos. On i njegova ekipa su imali neke "navlake" za kofere pa dok jedan zapricava nemarnog putnika na zeleznickoj stanici drugi preko njegovog kofera nabacuje tu navlaku i lagano se udaljava. Kad se nesretnik okrene, ne vidi u masi nigde svoj kofer.
Pored toga, rodja je znao da sibicari, trgovao parfemima i slicno. Secam se da mi je cak i nabavio poslednju slicicu za album Italija 90. kada je dosao to leto, koliko god blesalo zvucalo da ja kao decak nisam mogao da pronajedm da je zamenim ili istapkam negde.

E, taj moj rodja isti Mica. Ili obrnuto.
milisav68 milisav68 09:51 16.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

alselone

I zasto je Bajden naprasno pisao Vucicu juce i zasto Lavrov dolazi na cak dva dana. Nesto se veliko kuva u pozadini.

Pored sve naše muke, moramo da rešavamo i svetske probleme.

alselone alselone 09:53 16.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

Pored sve naše muke, moramo da rešavamo i svetske probleme.


I meni se cini da ce traziti nase jebeno misljenje. Kako god okrenes bicemo jebani.
mile.davidovic mile.davidovic 09:56 16.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

Pazi kada postoji:
http://education-portal.com/articles/Medical_Engineer_Job_Description_and_Info_About_a_Career_in_Medical_Engineering.html

:)
predatortz predatortz 09:56 16.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

Secam se da mi je cak i nabavio poslednju slicicu za album Italija 90. kada je dosao to leto, koliko god blesalo zvucalo da ja kao decak nisam mogao da pronajedm da je zamenim ili istapkam negde.

E, taj moj rodja isti Mica. Ili obrnuto.



Nisu isti. Taj tvoj rođak nije bio baš totalni skot.

Ali, sve ovo oko Miće mi, što bi rekli u Bosni, ide nakurac. Sad, kad se veoma jebene igre igraju, Mića postaje top tema. A u kom smeru se kreće naša lađa, to nikog, izgleda, ne zanima.
alselone alselone 09:58 16.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

Taj tvoj rođak nije bio baš totalni skot.

Nije, bio je legenda, onaj sitni krimos koji je svima simpatican. Znao je da popije, potrposi i pokloni sve sto je imao u tom momentu. Hteo sam samo da kazem da mi Mica deluje kao taj sitni krimos i mislim da bi bio odlican sibicar u Francuskoj.
predatortz predatortz 09:58 16.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

Hteo sam samo da kazem da mi Mica deluje kao taj sitni krimos i mislim da bi bio odlican sibicar u Francuskoj.


Da je pameti u Srbalja, i bio bi...
fantomatsicna fantomatsicna 10:18 16.06.2014

Re: apropo tvoje molbe



veceras gostuje u teskoj reci, kod onog informer autsajdera u 21 05....valjda su spremili dramaturgiju:)


Čega se pametan stidi, time se budala ponosi!
nim_opet nim_opet 16:30 16.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

zilikaka
sa uramnjenim portretom u nekom amfiteatru?


Aaa, to moš lako da sredimo.
Već imamo proverenog majstora da te namoluje. O državnom trošku .





Sad mi samo jos kazite da je ovo zvanicni portret i da Vlada Srbije ima zvanicnog portretistu i budzet za portrete ministara.
nim_opet nim_opet 16:35 16.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

JJ Beba
vidim da će rektor mića u nekoj emisji da prezentra "dokaze" da je doktorirao na LSE.
pitam se zašto mu jednostvano univerzitet gde je navodno doktorirao ne izda potvrdu o vremenu koje je proveo tamo, o tezi koju je radio i branio, ako je branio, o datumu doktoriranja.
moja ćerka je trenutvo na 3 godini phd studija na mančesterkom univerzitetu i znam da su svi studendti koji su ikada kročili u kampuse, hodnike i ostale ćoškove nekog od UK univeriteta regstrotvani, imaju svoje fajlove u kojima su njihove ocene, studneski radovi, datumi registrivanja, datumi dodobija studenskih kartica etc
pitam zbog komšinice


Upravo. Nema sta da se traze "dokazi", ispituju radovi itd. Ili obrazovna institucija ima transkript studentovog rada na istoj ili nema. Ili je student registrovan, nesto radio, iz odradjenog bio evaluiran i to necim bilo na kraju bilo zaokruzeno, sto diplomom, sto doktoratom, ili ne. Kakvi svedoci? Jel doticni gospodin zaista misli da se akademska zvanja potvrdjuju izjavama svedoka? Bez ikakvog papirnog traga? Ja imam dva svedoka koji potvrdjuju da sam ja 100% vlasnik Megatrenda, sa celokupnom imovinom, prihodima i obavezama. Ali mi niko ne veruje....
zilikaka zilikaka 17:16 16.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

Sad mi samo jos kazite da je ovo zvanicni portret i da Vlada Srbije ima zvanicnog portretistu i budzet za portrete ministara.


Nije ministara. PreCednika Skupštine.

Čudi me da ste to propustili, kolega, al evo šta je, recimo, o tome piso kolega Karagaća.

A bilo je onoliko pisanja.
nim_opet nim_opet 21:06 16.06.2014

Re: apropo tvoje molbe

westvleteren westvleteren 09:59 17.06.2014

Re: apropo tvoje molbe


Sad mi samo jos kazite da je ovo zvanicni portret i da Vlada Srbije ima zvanicnog portretistu i budzet za portrete ministara.


Sta se nerviras, vidis da su stedeli.
mariopan mariopan 18:01 15.06.2014

koliko plaća?

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 18:48 15.06.2014

Re: koliko plaća?

mariopan,

sram da te bude - umesto da se žrtvuješ zbog nauci
ti bih ste da zaradiš/te na tuđoj (akademskoj) muci
mariopan mariopan 19:35 15.06.2014

Re: koliko plaća?

Nebojša Milenković
mariopan,

sram da te bude - umesto da se žrtvuješ zbog nauci
ti bih ste da zaradiš/te na tuđoj (akademskoj) muci



Evo, sramota me je.

Kako misli da na'vata svedoke?
Može samo da kupi, ionako je on samo trgovac...onda što da i ja ne zaradim, makar za letovanje?
Koliko je on zaradio trgovinom, pardon, uručivanjem doktorata za teme: " Kako pada kiša a trava raste i letU leptirići"?

Beba je u pravu, ništa ne može da se zagubi pogotovo doktorat, samo ako zaista postoji.
Čak i u raspaloj Grčkoj svi koji studiraju imaju svoje kodove, zna se gde su bili i šta su radili... doktoranti su malobrojni, imaju ubitačan program studija i kroz gusto rešeto budu prosejani, (moja ćera u Atini - ekonomija) pa ih do kraja ostane tek nekoliko....e tih nekoliko čisto sumnjam da zagube ?

Nadam se da će moja ćera sve to dobro odraditi...ali videćemo...daleko je do doktorata ( mada ja već biram aljinče za tu priliku).

Ali ko zna, oni u Londonu tako brljaju da to nije normalno?

looping looping 18:35 15.06.2014

1

Glede toga, čini mi se da imam i dokaze kako garant ipak možda jesam:
Naime, među svojim prijateljima imam nekoliko njih koji su doktori (imaju i svedoke) različitih nauka i sve ih razumem. Mislim, ne samo što ih sve razumem nego usred razgovora sa njima spontano uhvatim sebe kako identično znam sve ono što i oni znaju — a čik mi kažite kako bih to mogao da znam ako i sam nisam doktor?

milisav68 milisav68 21:49 15.06.2014

Re: 1

looping
Glede toga, čini mi se da imam i dokaze kako garant ipak možda jesam:
Naime, među svojim prijateljima imam nekoliko njih koji su doktori (imaju i svedoke) različitih nauka i sve ih razumem. Mislim, ne samo što ih sve razumem nego usred razgovora sa njima spontano uhvatim sebe kako identično znam sve ono što i oni znaju — a čik mi kažite kako bih to mogao da znam ako i sam nisam doktor?


17.02.2012.
Rektor Megatrenda, prof. dr Mića Jovanović, potvrdio je saznanja Pressa:
- Kristofer de Žežer biće profesor na Fakultetu za biofarming. On će u početku našim već izuzetnim stručnjacima pomoći da se edukuju u vezi sa svim istraživačkim elementima kada je dugovečnost u pitanju, a kasnije će biti profesor po pozivu, koji bi dolazio jednom mesečno da nadzire razvoj molekula - rekao nam je Jovanović, koji na pitanje kako je došlo do saradnje sa De Žežerom objašnjava da ona traje već godinu dana:
- Poznato je da sam već 11 godina prisutan u Francuskoj, gde u Parizu imamo jedan naš institut. Tamo sarađujemo sa mnogim velikim francuskim imenima u raznim područjima, od ekonomije, preko menadžmenta i kosmologije, do oblasti medicinskih istraživanja. Tako sam se prošle godine i upoznao sa De Žežerom, započeli smo saradnju i sada sve to hoćemo da prenesemo ovde. Ovo će biti drugi institut ove vrste u Evropi.


SENZACIONALNA VEST: Srbija pravi eliksir mladosti


srdjan.pajic srdjan.pajic 22:55 15.06.2014

Re: 1

milisav68

SENZACIONALNA VEST: Srbija pravi eliksir mladosti


A link odma pored:

Nošenje potpetica od 10 cm pospešuje snagu karličnih mišića, što znači da žene koje često nose štikle lakše doživljavaju orgazam.
Žene koje redovno masturbiraju takođe lakše postižu orgazam prilikom seksa. Globalno istraživanje pokazalo je kako oralni seks najčešće konzumiraju stanovnici Austrije, dok su se Nemci pokazali kao najgori ljubavnici kada su seksualne veštine u pitanju.
Parovi koji u spavaćoj sobi nemaju televizor u proseku vode ljubav 50 odsto više od parova koji ga u sobi imaju. Stručnjaci tvrde da redovan seks pomaže u borbi protiv migrene.


Ima i ilustracija:

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 20:25 16.06.2014

Re: 1

Ima i ilustracija:


Ququ, nije valjda da se i to uči na Megatrejdu, božemeprostiisakloni
abraham_linkoln abraham_linkoln 18:43 15.06.2014

Mrtav svedok zlata vredi!

Vaših pet minuta prisećanja moglo bi da promeni moj ceo život — stoga vas molim nemojte se štedeti!
Ja bih eventualno mogao svedočiti ali ne znam da li se verodostojnim može smatrati svedočenje jednog mrtvog predsednika?

Ako vam budem potreban kontaktirajte me na pp.
Ako ne slobodno me navedite međ mrtve svedoke - a ja ću to, sa zadovoljstvom, da potvrdim!
nebesky nebesky 19:18 15.06.2014

Првоборци

Колико се ја сећам за много ствари из прошлости се тражише два сведока.
Како је сада за докторат довољан - један сведок?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 21:47 15.06.2014

Ima Boga!

Pravda je pobijedila

abraham_linkoln abraham_linkoln 22:53 15.06.2014

Re: Ima Boga!

Drago mi zbog vas, dr. NNM
blogov_kolac blogov_kolac 23:34 15.06.2014

Čemu sva ova halabuka?

Pa šta ako se ispostavi da Dr Mića nikada nije doktorirao u Londonu, kada nije sporno da on ima i drugi doktorat sa jednog drugog Univerziteta, onog u Mariboru (tj fakulteta organizacionih nauka iz Kranja koji mu pripada)?

crno na belo, a može se naći i u biblioteci
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:38 15.06.2014

Re: Čemu sva ova halabuka?

Ваистину неsпоrni!
blogovatelj blogovatelj 03:08 16.06.2014

Re: Čemu sva ova halabuka?

Ваистину неsпоrni!


Kaže se "u tranzицiи"
blogov_kolac blogov_kolac 11:00 16.06.2014

Re: Čemu sva ova halabuka?

Čitam baš sada najnovije vesti, i očima ne mogu da verujem. Nekim ljudima izgleda ništa nije sveto, pa se usuđuju da i neosporni doktorat osporavaju!?
DRUŠTVO | PONEDELJAK 16.06.2014 | 10:58
Ispitujemo i drugi Jovanovićev rad
IZVOR: BETA
Beograd -- Ministar prosvete Srđan Verbić kaže da podaci koje je Mića Jovanović izneo o svom doktoratu potvrđuju da on zapravo nema doktorat stečen u Londonu 1983. godine.

...
Ili se pod "drugi" Mićin doktorat sada misli na ovaj najnoviji iz 1989. koji je juče odjednom isplivao (iz same vesti se ne može zaključiti na koji se Mićin rad ova izjava ministra Verbića odnosi)!?
AlexDunja AlexDunja 00:18 16.06.2014

aeeeee:)

a što ti ne svedoči ova sa šesticom
što te grli sve pokazujući mići srednji prst?
a ?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 11:39 16.06.2014

Re: aeeeee:)

a što ti ne svedoči ova sa šesticom
što te grli sve pokazujući mići srednji prst?

A što pa i da ne bi(h) svedočila?
timotije timotije 05:01 16.06.2014

Likovi isti, jedan laže i...,ili možda..?

Kad vidoh fotografiju pade mi na pamet vic iz srajevske berbernice.Dok jednog mladića uređuju u berbenicu upada drugi mladić, koji je neobično ličio na mušteriju u fotelji. Videći sebe i drugog mladića u ogledalu mušterija ne izdrža da pita; "Jel', jarane, odakle si?" Mladić reče selo u okolini Sarajeva. "Jel',bolan, jel ti majka navraćala često u Sarajevo?" "Majka ne, ali otac vrlo često", odgovori pridošlica.
timotije timotije 05:28 16.06.2014

Ima nas mnogo svedoka.

Znajući u koje vreme živimo, kada protuve vladaju našim životima, trebalo bi da se pojavimo svi mi kao svedoci i priznamo, da je Mića Jovanović jedan od najvećih i najsposbnijih među njima. I tačka.
A Stefanović? A Vučić, koji juče izjavi da ne razlikuje struku, nauku i kvalifikacije.Sa tim neznanjem može i da vlada, no ako mu odgovara da mu bude prvi saradnik Stefanović, sa karakterom koji je slinav i krajnje udvorički, onda smo stvarno dodirnuli dno ljudskosti.Što je dobro, jer niže od toga nije moguće.
inco inco 07:30 16.06.2014

Re: Ima nas mnogo svedoka.

timotije
Što je dobro, jer niže od toga nije moguće.


Oh, kako se samo varaš...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:18 16.06.2014

Ima dana za megdana, a i doktorata

Ako ni ovaj najnoviji doktorat ne prođe, ima dr dr Mića još dosta doktorata:



a i živih naučnika svedoka:

alselone alselone 11:08 16.06.2014

Re: Ima dana za megdana, a i doktorata

a i živih naučnika svedoka:


Blog od pre par godina.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:44 16.06.2014

Re: Ima dana za megdana, a i doktorata

Da nije bilo tog bloga nikad ne bih ni čuo za tu dvojicu "naučnika".
pedjalon pedjalon 12:48 16.06.2014

Evo.

Nebojša, ti li si?
Kako ne bih ja posvedočio?
Pa zajedno smo doktorirali? Ja svedočim tebi ti meni.
Pošteno?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 20:22 16.06.2014

Re: Evo.

Evo.
Nebojša, ti li si?
Kako ne bih ja posvedočio?
Pa zajedno smo doktorirali? Ja svedočim tebi ti meni.
Pošteno?


Vaistinu zajedno!
Sećam se kao da je juče(r) bilo
ciracirafm ciracirafm 13:39 16.06.2014

Svedok svetske slave

Dzejms Votson ,americki mikrobiolog,nagradjen Nobelovom nagradom za otkrice strukture DNK.Mnogi kazu da on mnogo zna o plagijatorstvu.
frank_rizzo frank_rizzo 07:52 17.06.2014

Re: Svedok svetske slave

ciracirafm
Dzejms Votson ,americki mikrobiolog,nagradjen Nobelovom nagradom za otkrice strukture DNK.Mnogi kazu da on mnogo zna o plagijatorstvu.


sto je sasvim OK - radi se o 1 zescem naucnom doprinosu - za razliku od nekakvog baljezganja o samoupravljanju I sl.
uopste, drago mi je da megatrend I slicni ne nude studije medicine ili prirodnih nauka vec se drze ekonomije&biznisa gde studenti mogu da plagiraju I/ili doktoriraju koliko hoce bez neke vece stete po covecanstvo pa I srbijicu
angie01 angie01 08:04 17.06.2014

Re: Svedok svetske slave

drago mi je da megatrend I slicni ne nude studije medicine


megatrendovac u operacionoj sali,..pu,pu,...daleko bilo.
pedjalon pedjalon 11:17 17.06.2014

Re: Svedok svetske slave

Ne, nego su u vladi, skupštini, vlasti...
Umrećemo svakako, ali ćemo se duže mučiti.
shumska shumska 19:25 17.06.2014

a

kako o da niko ne spominje predsednika opštine novi beograd - Dr Acu Šapića ??

mlad čovek, sportista pa još i doktorirao...molim vas nije red da ga se ne spomene
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:27 18.06.2014

Dr

Nisam pratio blog ni vesti par dana - jel to Mića doktorirao u medjuvremenu?
predatortz predatortz 07:45 18.06.2014

Re: Dr

srdjan.pajic
Nisam pratio blog ni vesti par dana - jel to Mića doktorirao u medjuvremenu?


Dva puta! Samo, aljkavi Englezi zaturili rad. Izgleda da ni Slovenci nisu ažurniji...
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:33 19.06.2014

Re: Dr

predatortz
srdjan.pajic
Nisam pratio blog ni vesti par dana - jel to Mića doktorirao u medjuvremenu?


Dva puta! Samo, aljkavi Englezi zaturili rad. Izgleda da ni Slovenci nisu ažurniji...


Au, dobro si mi rek'o, idem da brišem komentare, da me neko ne tuži zbog defamacije.
freehand freehand 20:16 19.06.2014

Re: Dr

srdjan.pajic
predatortz
srdjan.pajic
Nisam pratio blog ni vesti par dana - jel to Mića doktorirao u medjuvremenu?


Dva puta! Samo, aljkavi Englezi zaturili rad. Izgleda da ni Slovenci nisu ažurniji...


Au, dobro si mi rek'o, idem da brišem komentare, da me neko ne tuži zbog defamacije.

Da nisi i ti neki Mićin kolega?
Pošto se inače kaže difamacija, sem na Šegatrendu i Megagrandu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana