Na današnji dan| Planeta| Politika| Region| Religija

Albanski crni ples

Srđan Fuchs RSS / 25.06.2014. u 11:27

Ne bi bilo ništa čudno sa spotom albanske pevačice Ere Istrefi - onako, bleda vokalna i izvedbna kopija Lejdi Gage i Rikače... khm, pardon, Rijane; da se ne dešava u napuštenom i oskrnavljenom zdanju crkve Hrista Spasa u Prištini, zadužbini počivšeg Patrijarha Pavla.

 
Nije mi mlada Era, pa ni skupina mladih Albanaca koji plešu s njom, toliko intrigantna već mogući policijski, inspektorski pristup ovome. Pre toga važno je naglasiti da su policijsku antihrišćansku kulturu, u novijoj istoriji srpske državnosti, u Prištini uveli Srbi sami, pod okriljem FNRJ. Iz istog izvora potiče i jak antihrišćanski, po karakteru a po projavi više antipravoslavni i u manjoj meri antikatolički, sentiment koji je i danas izražen i čak uvrežen u društva širom raspršenih državica, nekada skupno u sastavu ponosne Republike. 
 
Da je Srbija ozbiljna država, moguć inspektorski pristup bi bio, ne bahat poput iranske policije koja je privela i zastrašila celu grupu mladih plesača (i plesačica, izraženije, u prvom planu); ili ruske, kada smo već kod toga, ali svakako bi bilo logično da srpska policija tiho i diskretno privede producenta spota na saslušanje. Eh, a pošto iz objektivnih razloga Srbija nije od takvog soja država, ostaje nam da se bijemo u prsa i molimo neuslišene molitve, a racionalno Albance upozorimo da je istorija prevrtljiv činilac.
 
 

 



Komentari (57)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hajkula1 hajkula1 12:14 25.06.2014

nesrbi, komunisti


Hvala, kada ima neko da primeti.

Nemaju vremena da uloze zalbu ni proteste, ni albancima ni medjunarodnim garantima mira...

Kada su face, sto nisu otisli da plesu u svojoj bogomolji? Koliko vidim, svako plese u verskim objektima u okviru svoje religije, konfesije? Naci, Albanci su pravoslavci?

Ovu su kao i skoro stotinak drugih pravoslavnih porusili, popalili... pa se sada raduju.





loader loader 01:18 28.06.2014

Re: nesrbi, komunisti

Ko ono reče pre neku godinu da bi, eto, on, kad bi postao predsednik, "dole" poslao ne znam koliko carinika i ne znam koliko srpskih vojnika... da brane svetu grudu?! Čudno da sada od njega i njegovih nema reakcija po ovom pitanju koje je tema posta, makar da ta reakcija bude i samo onako, pro-forme, na jednoj od mnogih ispraznih konferencija za štampu, i makar sa polovinom ili četvrtinom onog motiva kojim se na istim tim konferencijama za štampu po potrebi satanizuje ionako raspršena srpska opozicija po kojoj je već smešno udarati. Ma, izgleda da je ipak, oduvek, ono sa pričom o zlim vanjskim faktorima uglavnom bila demagogija, a da je glavni protivnik bio ovaj iznutrašnji, od koga fotelju ili treba oteti (ono ranije), ili je od njega (ovo danas) treba što više odaljiti, da držanje vlasti potraje malo poduže. Mislim, kako god, fotelja je centar celog tog kruga :)

krkar krkar 12:53 25.06.2014

Slobina polucrkva


Al se nalupetaste ti i Nacionalna Pomajka* Hajkula!

Kakva "zadužbina patrijarha Pavla"??? Znaš li ti uopšte šta je zadužbina i šta je posao popa tj. episkopa?

Ako je ta nikad završena politička kvazicrkva ičija "zadužbina" - onda je zadužbina Milošević Slobodana, ljubiganarodkojgajebirao(više puta). Koji je finansirao podizanje političkih crkava na Kosovu (negde oko 100, nemam tačan podatak) od kojih su u vreme dok je Kosovom upravljala Srbija i niakkve smetnje nije bilo da se crkve završavaju - završeno 4 (slovima: četiri).

Spot nisam gledao, ne zanima me, dovoljno mi je da znam o čemu se radi.
---
*) zna se ko je Nacionalna Majka!
looping looping 13:01 25.06.2014

Re: Slobina polucrkva

Koji je finansirao podizanje političkih crkava na Kosovu (negde oko 100, nemam tačan podatak) od kojih su u vreme dok je Kosovom upravljala Srbija i niakkve smetnje nije bilo da se crkve završavaju - završeno 4 (slovima: četiri).

Slobina strategija očuvanja Kosova.

Neko je spomenuo da je ta crkva počela da se gradi 2 godine pre početka rata.
hajkula1 hajkula1 13:08 25.06.2014

Re: Slobina polucrkva

krkar

Al se nalupetaste ti i Nacionalna Pomajka* Hajkula!


---
*) zna se ko je Nacionalna Majka!




Ne znam ko lupeta i ko je šta, ali blago tebi, ti znaš.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:49 25.06.2014

Re: Slobina polucrkva

dovoljno mi je da znam o čemu se radi.


I sad kad znaš o čemu se radi, šta veliš?
krkar krkar 19:38 25.06.2014

Re: Slobina polucrkva

I sad kad znaš o čemu se radi, šta veliš?


Velim da me se uopšte ne smatra šta omladina radi* po ruševinama nelegalno zidanih nezavršenih objekata u susednoj državi.

*) Dok god ne radi ništa protivzakonito


hoochie coochie man hoochie coochie man 19:59 25.06.2014

Re: Slobina polucrkva

Velim da me se uopšte ne smatra šta omladina radi* po ruševinama nelegalno zidanih nezavršenih objekata u susednoj državi.


Šteta što nemamo primer za poređenje, recimo da je obnažena da Ceca snimila spot u zapaljenoj Bajrakli džamiji onomad, pa da upredimo.

Ili su građevinska dozvola i uzrast pevačice tu presudni?
krkar krkar 21:19 25.06.2014

Re: Slobina polucrkva

Bajrakli džamiji


Bajrakli džamija je džamija. Bogomolja, mesto gde su muslimani dolazili da se mole i dok je Beograd bio turski a dolaze i sada.

Ono nezavršeno gradilište u Prištini (bez građevinske dozvole i na tuđoj parceli) nikada nije služilo kao bogomolja. Niti je postojala namera da se tamo pravoslavni Kosovci mole bogu. Samo da se vidi ko je gazda i kome se može da usred Prištine na tuđoj zemlji bez dozvole zida šta mu se ćefne.

Moglo mu se...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:11 26.06.2014

Re: Slobina polucrkva

Zukorlić gradi po Srbiji, pa ga niko ne dira? Pavle je znači bio Slobin igrač? Smešniju pretpostavku nisam još čuo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:00 26.06.2014

Re: Slobina polucrkva

Ono nezavršeno gradilište u Prištini (bez građevinske dozvole i na tuđoj parceli)


Pa vidi Krki, da je to jedino mesto koje devastirano moglo bi se govoriti na način na koji ti govoriš.

Ali pošto to nije tako, pošto su u toj narko državi koju vode ovejani kriminalci i propalice, a kojima ti ništa ne zameraš, popaljene i porušene i crkve koje su starije od Bajrakli džamije, koje nisu na tuđoj zemlji, koje su uvek služile kao bogomolje, iz celog tog konteksta, koji je nemoguće ne videti, vaditi jedan slučaj u kom zgrada nema građevinsku dozvolu i reći, baš me briga što pale i ruše, nije samo licemerno nego, izvini Krki ali moram to da nazovem pravim imenom, i bezobrazno.
Naravno, ti imaš pravo da budeš bezobrazan, ali i ja ga imam da ti to kažem
krkar krkar 20:13 26.06.2014

Re: Slobina polucrkva

u toj narko državi


A ti misliš da je Kosovo država?

Pošto ti nikad ništa ne misliš bez neke - zaključujem da je dogovoreno i javljeno Kome Treba da će prvo srez valjevski da prizna Kosovo. Pa polako redom...


hoochie coochie man hoochie coochie man 20:18 26.06.2014

Re: Slobina polucrkva

A ti misliš da je Kosovo država?


Naravno.
A ti?
Nego šta ti misliš o toj državi, o njenim vođama, o paljenjima crkava, o ubistvima za koje nikada niko nije optužen, o Šutoj kući, o Tačiju....?
Hajd malo o tome.
rade.radumilo rade.radumilo 13:09 25.06.2014

Srbija nije država

Da je Srbija ozbiljna država


Tu je ključni problem. Srbija je kvazi državna tvorevina, kao i ostale takve tvorevine nastale na razvalinama Jugoslavije.
U nemogućnosti da definišu države po drugom osnovu osim nacionalističkog tripa, narodi na ovim prostorima su ostali zaglavljeni u administrativnim tvorevinama, koje druge države sveta, manje ili više, prihvataju kao državne adminstrativne jedinice, a koje (da ironija bude veća) predstavljaju bivše administrativne jedinice počivše SFRJ.
Kako je celokupan koncept prvo Kraljevine SHS/Jugoslavije a potom FNRJ/SFRJ dijametralno suprotan nacionalističkim tripovima, "države" u kojima su se obreli narodi bivše SFRJ predstavljaju tvorevine koje im njihov nacionalistički trip ne dozvoljava da prihvate, ali od čijih "teritorija" polaze u svojim nacionalističkim nebulozama, nemajući pak nikakvog drugog uporišta u realnosti.
Iz tog razloga, šljiva republika sa prestonicom u Beogradu, nikako ne uspeva sebe da definiše kao funkcionalnu državu.
looping looping 13:20 25.06.2014

Re: Srbija nije država

U nemogućnosti da definišu države po drugom osnovu osim nacionalističkog tripa, narodi na ovim prostorima su ostali zaglavljeni u administrativnim tvorevinama,

A na osnovu čega su definisane druge države sveta, po kom osnovu?
rade.radumilo rade.radumilo 14:28 25.06.2014

Re: Srbija nije država

A na osnovu čega su definisane druge države sveta, po kom osnovu?


Po osnovu trenutnih realnih mogućnosti da uspostave funkcionalnu administrativnu i društvenu zajednicu na određenoj teritoriji, formiranu oko zajedničkih imenilaca i interesa.
Jedan primer za ovo je npr. Nemačka, koja predstavlja državu nastalu iz nekoliko različitih etničkih grupa (Bavarci, Prusi, ...) i različitih konfesija (Katolici, Protestanti...) okupljenih oko osnovnih zajedničkih imenilaca: jezik, pismo, kultura a u cilju ostvarivanja zajedničkih društvenih interesa.
U odnosu na takav primer, trenutna situacija na prostoru bivše SFRJ deluje posebno debilno.
looping looping 14:52 25.06.2014

Re: Srbija nije država

Jedan primer za ovo je npr. Nemačka, koja predstavlja državu nastalu iz nekoliko različitih etničkih grupa (Bavarci, Prusi, ...) i različitih konfesija (Katolici, Protestanti...) okupljenih oko osnovnih zajedničkih imenilaca: jezik, pismo, kultura a u cilju ostvarivanja zajedničkih društvenih interesa.

Što ti je primer, jedna Nemačka koju su rusi morali da prevaspitaju i nauče kako se poštuju ljudska prava i kako se živi u zajednici sa drugim etničkim grupama. Tj. onoliko koliko su uspeli do rušenja berlinskog zida, i sada su fini i žive u lepoj zajednici.
martin_krpan martin_krpan 21:21 25.06.2014

Re: Srbija nije država

rade.radumilo
Da je Srbija ozbiljna država


Tu je ključni problem. Srbija je kvazi državna tvorevina, kao i ostale takve tvorevine nastale na razvalinama Jugoslavije.
U nemogućnosti da definišu države po drugom osnovu osim nacionalističkog tripa, narodi na ovim prostorima su ostali zaglavljeni u administrativnim tvorevinama, koje druge države sveta, manje ili više, prihvataju kao državne adminstrativne jedinice, a koje (da ironija bude veća) predstavljaju bivše administrativne jedinice počivše SFRJ.
Kako je celokupan koncept prvo Kraljevine SHS/Jugoslavije a potom FNRJ/SFRJ dijametralno suprotan nacionalističkim tripovima, "države" u kojima su se obreli narodi bivše SFRJ predstavljaju tvorevine koje im njihov nacionalistički trip ne dozvoljava da prihvate, ali od čijih "teritorija" polaze u svojim nacionalističkim nebulozama, nemajući pak nikakvog drugog uporišta u realnosti.
Iz tog razloga, šljiva republika sa prestonicom u Beogradu, nikako ne uspeva sebe da definiše kao funkcionalnu državu.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:25 26.06.2014

Re: Srbija nije država

rade.radumilo

Iz tog razloga, šljiva republika sa prestonicom u Beogradu, nikako ne uspeva sebe da definiše kao funkcionalnu državu.


takođe, od ovih zapadnih modela demokratija gde sam živeo i ozbiljnije putovao (IL + Stara Evropa - Fra, Ger, Sui, Aut, Ita, Spa, Por), nisam video takvo odsustvo definicije državnog, odnosno nacionalnog interesa - nacionalni, u smislu ono što je zajednički imenitelj za državljane te zemlje, kao ni tako oštru podelu između Levice i Desnice koja se iviči sa ratnom netrpeljivošću, otvorenom mržnjom za ono što druga strana smatra vrednošću, niti takva nastojanja gde jedna i druga strana služe vlastitom finansijskom interesu podređujući služenje državnom odnosno nacionalnom, širokoobuhvatnom u goreopisanom smislu interesu.
rade.radumilo rade.radumilo 11:20 26.06.2014

Re: Srbija nije država

Što ti je primer, jedna Nemačka koju su rusi morali da prevaspitaju i nauče kako se poštuju ljudska prava i kako se živi u zajednici sa drugim etničkim grupama. Tj. onoliko koliko su uspeli do rušenja berlinskog zida, i sada su fini i žive u lepoj zajednici.


I dalje nisu toliki debili da se rasture na šurnjaest državica samo zato što jedni pišu Straße a drugi Strasse, pa još da se pošibaju među sobom da li će nekih pet sela i četiri brda biti sa ove ili one strane granice.
rade.radumilo rade.radumilo 11:31 26.06.2014

Re: Srbija nije država

isam video takvo odsustvo definicije državnog, odnosno nacionalnog interesa - nacionalni


Vic je u tome što je na ovim prostorima pojam nacije nedefinisan, odnosno još gore, naopako definisan. Pojam nacije je spušten na etničku zajednicu, a i tu se stvaraju podele. Bilo kakva razlika se koristi za isticanje podele "mi" i "oni". Sa druge strane, potrebe svojatanja što većeg "životnog prostora" uzrokuju "svojatanje" pripadnika drugih etničkih zajednica uz prećutni konsenzus da će razlike koje postoje biti "uklonjene" u dogledno vreme time što će pripadnici drugih zajednica se odreći tih razlika i "vratiti" se u stado.
looping looping 12:16 26.06.2014

Re: Srbija nije država

rade.radumilo
Što ti je primer, jedna Nemačka koju su rusi morali da prevaspitaju i nauče kako se poštuju ljudska prava i kako se živi u zajednici sa drugim etničkim grupama. Tj. onoliko koliko su uspeli do rušenja berlinskog zida, i sada su fini i žive u lepoj zajednici.


I dalje nisu toliki debili da se rasture na šurnjaest državica samo zato što jedni pišu Straße a drugi Strasse, pa još da se pošibaju među sobom da li će nekih pet sela i četiri brda biti sa ove ili one strane granice.

Nisu debili? Pa koja je razlika da li se šibaš sa komšijom ili se šibaš sa onima iz susedne ulice? Straße, Strasse, Street, Ulica....

Nego šta nego su ispali debili. Sreća pa primitivni rusi imaju vaspitne mere.
rade.radumilo rade.radumilo 12:38 26.06.2014

Re: Srbija nije država

Nisu debili? Pa koja je razlika da li se šibaš sa komšijom ili se šibaš sa onima iz susedne ulice? Straße, Strasse, Street, Ulica....


Pa dobro, oni su ispali debili sukobljavajući se sa drugima. Uostalom, puno nacija je prošlo kroz to.
Mi smo ispali veći debili, jer smo se tukli sami među sobom.
49 41 49 41 13:46 25.06.2014

Misija




Film me davno, samo "podseti" sta je:

Ljutska destrukcija, uterivanje ljudi u torove, klanica, pokrstavanje, ...
od strane drzave i crkve!
Obecanje i cinjenje, pohota i beskompromisnost, vlast i nadvlast, ...

Zameri se drzavi i crkvi, mozes pravo najebati.

Od Sokrata, Rimskog carstva, Blokovske politike, ...

sve tako do danasnjih dana.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:57 26.06.2014

Re: Misija

ova ekipa iz Misije ode da pokrštava Indijance, pa se poistoveti beše s njima, i pogine zajedno s njima, a od ruke talibanskih kolega? a De Niro opet povuče bodež, zajednice radi?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:53 26.06.2014

Re: ...

kojim dobrom ovaj link?
bocvena bocvena 08:41 26.06.2014

evo šta albanski intelektualci

misle o toj crkvi:
"Nezavisno od okolnosti pod kojima je izgrađen objekat, koji je ostao i danas nezavršen, ima različitih mišljenja, od toga da ga treba porušiti, možda pretvoriti u muzej patnje kosovskih Albanaca, do predloga da se nastavi izgradnja i da ona u budućnosti služi onome čemu je bila namenjena, bude mesto gde će se ljudi moliti svom bogu", piše prištinski list.

Kako se navodi, to pitanje je aktuelizovano u petak, na poslednjoj sednici starog saziva Senata Univerziteta u Prištini, pošto je crkva izgrađena u okviru univerzitetskog centra, u vreme, kako se tvrdi, "najžešćeg aparthejda Srbije na Kosovu".

Poslanik Ljutfi Hazirim, bivši zamenik premijera i bivši ministar kulture, smatra da treba nastaviti sa izgradnjom crkve i ne menjati joj namenu, jer će time, kako smatra, Albanci dobiti političke poene.

Aktuelni ministar kulture, omladine i sporta Memlji Krasnići, sa svoje strane nije hteo da komentariše sadašnje diskusije, tako što je za Kohu dotore rekao da ni objekat, niti zemljište na kojem je crkva izgrađena, nije vlasništvo ministarstva na čijem je čelu.

Direktor Instituta kulturnog nasleđe opštine Priština, Hadži Mehmetaj, međutim, smatra da crkvu treba srušiti upravo zbog vremena u kojem je izgrađena i činjenice da je to, kako tvrdi, "simbol bahatosti režima koji je sve albanske studente oterao da Prištinskog univerziteta".

Za akademika Redžepa Ferija najvažnije je da taj objekat srpske pravoslavne crkve više ne izražava verska opredeljenja. On smatra da studenti treba da budu ti koji će zahtevati da se tom objektu odredi da bude mesto za humanitarne, naučne i stručne debate.

Novoizarbani rektor Univerziteta u Prištini, Ibrahim Gaši, rekao je za "Kohu" da ima mnogo prečih poslova nego li da se bavi sudbinom crkve.

Nedovršena Crkva Hrista Spasa u Prištini je posle sukoba 1999. godine bila meta napada, unutrašnjost crkve zapuštena, a u okolini je niklo nehigijensko naselje. (članak je iz 2012.)

Dakle, isto kao i kod nas. Od srušite zlotvore do imam preča posla.

I onda neka klinka tu snimi spot, u kome najverovatnije mnogo više iritira sopstvenu veroispovest tako razgolićena i neadekvatno ženskoj ulozi upadljiva, a zabrinuti nacioni od toga naprave još jedan razlog da se u komentarima na jutjubu najebu majke jedni drugima.

Sve u ime hrišćanske i muhamedanske ljubavi prema bližnjem svom i zaštite svetinja.

I ti Srđane rešenje vidiš u hapšenju producenta spota?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:32 26.06.2014

Re: evo šta albanski intelektualci

bocvena


I ti Srđane rešenje vidiš u hapšenju producenta spota?


pažljivije, napisao samo "privođenje i saslušanje", upravo da vidimo da li je bilo i nekog drugog motiva izuzev mladalačko-demonstrativnog. evo, može i kosovska policija to da odradi, pošto je naša objektivno sprečena.

Poslanik Ljutfi Hazirim, bivši zamenik premijera i bivši ministar kulture, smatra da treba nastaviti sa izgradnjom crkve i ne menjati joj namenu, jer će time, kako smatra, Albanci dobiti političke poene.


slažem se sa g. Hazirimjem, nije neki motiv, ali lep primer kako se štiti interes vlastitog naroda.
Jukie Jukie 11:26 26.06.2014

Re: evo šta albanski intelektualci

Pa sigurno ne treba RUŠITI zgradu ako je već izgrađena, čas posla joj se nađe namena, npr. vrtić za decu

ili kako reče Viktor Igo:

Jedan rimski spomenik leži tu sad u travi
pašnjaka normandijskog. Roj dečji, što se javi
kada se sunce rađa, igra se oko njega.
Putem između Avra i Djepa, srešćete ga
bocvena bocvena 11:38 26.06.2014

Re: evo šta albanski intelektualci

gasiš vatru benzinom.

neposredno pre poplava trebalo je da dođu deca s kosova na ekskurziju (naši, srbi:) i da ih primimo u porodice. u odeljenju moje ćerke samo smo se mi prijavili da budemo domaćini.

umorna sam od deklarativnog srpstva i svetinja. i informativnih razgovora kao načina komunikacije sa drugom stranom. prosto neće biti nijednog Hazirima da bude glas razuma među njima.
Colin_bgd Colin_bgd 13:14 26.06.2014

Re: evo šta albanski intelektualci

upravo da vidimo da li je bilo i nekog drugog motiva izuzev mladalačko-demonstrativnog

Da, mind police pre i iznad svega... Nije bas toliko vazno sta ko radi, nego sta ko misli... Svi znamo da je to najopasnije...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:21 26.06.2014

Re: evo šta albanski intelektualci

Jukie
Pa sigurno ne treba RUŠITI zgradu ako je već izgrađena, čas posla joj se nađe namena, npr. vrtić za decu

ili kako reče Viktor Igo:

Jedan rimski spomenik leži tu sad u travi
pašnjaka normandijskog. Roj dečji, što se javi
kada se sunce rađa, igra se oko njega.
Putem između Avra i Djepa, srešćete ga



ovo je cinično, ali tipično srpski. no, možemo i da pokušamo da dajemo ljudske reakcije iako smo srbi. ako očekujete od crkve da gradi vrtiće onda ću tu biti, po prirodi investitora, crkveni program rada. tako da je bolje da vrtiće gradi država, umesto da plaća milionima evra kojekave istrošene političare i bankare. uostalom, vladika Grigorije je već apelovao na svoju pomesnu crkvu da ne prikuplja više priloge za hramove, jer ih ima dovoljno, već da ako skupljaju priloge, to rade da bi se izgradili vrtići. i on nije jedini takav glas u mlađoj generaciji vladika, koja je potpuno pristojna (najmlađi novi vladika, nemački, Sergej, je moje godište - 75-o). samo ih treba pitati normalno. ali, očito vi Srbi niste u stanju da to radite bez međusobne pljuvke.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:27 26.06.2014

Re: evo šta albanski intelektualci

bocvena
gasiš vatru benzinom.

neposredno pre polava trebalo je da dođu deca s kosova na ekskurziju (naši, srbi:) i da ih primimo u porodice. u odeljenju moje ćerke samo smo se mi prijavili da budemo domaćini.

umorna sam od deklarativnog srpstva i svetinja. i informativnih razgovora kao načina komunikacije sa drugom stranom. prosto neće biti nijednog Hazirima da bude glas razuma među njima.


ajde dobro, ako ti je tako lakše da budeš manje umorna, ja posipam benzin. ja sam isto umoran od nereagovanja i posipanja pepelom i preuzimanja krivice za stvari s kojima blage veze nemamo kao generacija. u srbiji niko ne uzurpira spomenike tuđe kulture, pa čak ne ni Srbi okultisti, ono okej naprave koju orgijicu, iscrtaju koji pentagram, ali napolju u prirodi, a ne na nečijoj svojini.
rade.radumilo rade.radumilo 13:31 26.06.2014

Re: evo šta albanski intelektualci

u srbiji niko ne uzurpira spomenike tuđe kulture


A ovakva uzurpacija spomenika kulture?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:36 26.06.2014

Re: evo šta albanski intelektualci

Colin_bgd

Da, mind police pre i iznad svega... Nije bas toliko vazno sta ko radi, nego sta ko misli... Svi znamo da je to najopasnije...


UK police ne zaustavlja preventivno grupice da vide šta misle? Opet, u Srbiji apsolutno niko živi, pa ni Srbi satanisti, ne uzurpira tuđe kulturne objekte (dobro, osim ekstremne desnice, a i oni su suzbijeni poprilično u poslednjih par godina). Na koji način mi treba da zaustavimo tu vrstu poniženja? Ili je zaslužujemo, pošto smo komunistička stoka, pride još i slovenskopravoslavna?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:38 26.06.2014

Re: evo šta albanski intelektualci

rade.radumilo


A ovakva uzurpacija spomenika kulture?


uzurpirala je hotel, ne nedovršenu džamiju u Preševu ili na Sandžaku. uostalom, njena građanska sloboda je da bude estetski krele.
Colin_bgd Colin_bgd 13:45 26.06.2014

Re: evo šta albanski intelektualci

Srđan Fuchs
Colin_bgd

Da, mind police pre i iznad svega... Nije bas toliko vazno sta ko radi, nego sta ko misli... Svi znamo da je to najopasnije...


UK police ne zaustavlja preventivno grupice da vide šta misle? Opet, u Srbiji apsolutno niko živi, pa ni Srbi satanisti, ne uzurpira tuđe kulturne objekte (dobro, osim ekstremne desnice, a i oni su suzbijeni poprilično u poslednjih par godina). Na koji način mi treba da zaustavimo tu vrstu poniženja? Ili je zaslužujemo, pošto smo komunistička stoka, pride još i slovenskopravoslavna?

Ne znam sta radi UK policija, sigurno i ona pokusava da ceslja mozdane celijice pojedinima, ali (kao i bilo kojoj drugoj policiji u slicnim pokusajima) sigurno joj slabo ide...

Nismo mi zasluzili nista, samo smo malkice nesposobni, evo ni ti nasi satanisti, majku mu bozju, ne umeju ni da oskrnave nista kako treba...
rade.radumilo rade.radumilo 14:33 26.06.2014

Re: evo šta albanski intelektualci

uzurpirala je hotel


Informiši se malo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:49 26.06.2014

Re: evo šta albanski intelektualci

nemam kad, informiši me ti.

aha, vidim, radila je u Karlovačkoj gimnaziji spot. pa, to je za privođenje direktora na saslušanje. bila i reakcija Nataše Odalović u Danasu, potpuno sjajna reakcija, i ja bih isto reagovao, ali ovo je kudikamo teže, jer je ukaljano zdanje omražene spc, dok su tamo "konceptualne umetnice" uskrnavile samo najstariju gimnaziju u zemlji.

I mada poenta nije bila u sadržaju spota, golotinji, kiču, nego u samoj činjenici da se za potrebe snimanja jednog idimidođimi spota, pedagoškog naziva „Tihi ubica“, koristi i uslikava prostor najstarije gimnazije u Srbiji, branitelji „budućnosti“ smatrali su da je to superiška! Prst u oko tradiciji! Koji će nam qrac Karlovačka gimnazija, treba nam „Tihi ubica“. Može i nešto glasniji. Dakle, šta? Naravno da nema veze bacanje devojčice iz školske zgrade sa snimanjem turbopop spota JK u Karlovačkoj gimnaziji, ali, ima bogme, i te kako sa sistemom vrednosti. - See more at: tihi ubica prosvete
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:51 26.06.2014

Re: evo šta albanski intelektualci

Colin_bgd


Nismo mi zasluzili nista, samo smo malkice nesposobni, evo ni ti nasi satanisti, majku mu bozju, ne umeju ni da oskrnave nista kako treba...


dobro, tebi je zajebancija to, a ionako si sam govorio da te boli uvo za Srbiju i da nemaš više taj identitet, odnosno da imaš identitet prostora na kojem obitavaš.
rade.radumilo rade.radumilo 14:57 26.06.2014

Re: evo šta albanski intelektualci

Ne znam sta radi UK policija, sigurno i ona pokusava da ceslja mozdane celijice pojedinima, ali (kao i bilo kojoj drugoj policiji u slicnim pokusajima) sigurno joj slabo ide...


Najverovatnije zato što jedine skrivene namere koje postoje, kao i u ovom slučaju, su one koje su istripovali oni koji su celu stvar posmatrali sa strane.

Uvek se setim one:
"Ti već pet dana kako igramo, uzimaš prvo zelenu kuglu i nju ubacuješ, a to nije slučajno Hamo, to je zato što si ti Musliman!"

Colin_bgd Colin_bgd 15:05 26.06.2014

Re: evo šta albanski intelektualci

Srđan Fuchs
Colin_bgd


Nismo mi zasluzili nista, samo smo malkice nesposobni, evo ni ti nasi satanisti, majku mu bozju, ne umeju ni da oskrnave nista kako treba...


dobro, tebi je zajebancija to, a ionako si sam govorio da te boli uvo za Srbiju i da nemaš više taj identitet, odnosno da imaš identitet prostora na kojem obitavaš.

Nije mi uopste zajebancija... Zajebancija je to lamentiranje nad parcijalnim slobodama, koje ovde citam...

A za identitet, cini mi se da nisi dovoljno dobro razumeo moje skrabotine o tome...
angie01 angie01 15:08 26.06.2014

Re: evo šta albanski intelektualci

u srbiji niko ne uzurpira spomenike tuđe kulture



njao, jeste, a paljenje Bajrakli dzamije u Beogradu, i Islam Agine u Nisu,...po Vojvodini su oskrnavljena- citaj, preorana Nemacka i Jevrejska groblja-kosti bacene u jednu grobnicu i to mnogo posle rata.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:11 26.06.2014

Re: evo šta albanski intelektualci

Colin_bgd
Nije mi uopste zajebancija... Zajebancija je to lamentiranje nad parcijalnim slobodama, koje ovde citam...

A za identitet, cini mi se da nisi dovoljno dobro razumeo moje skrabotine o tome...


ne lamentiram ja ni nad čim, ako je meni prekor upućen, parcijalna sloboda se menja u apsolutnu samo radom i žrtvom. a ovde mi je livada, mozak na ispašu, a povremeno i oblikovanje stava u saglasnosti s levom javnošću, uprkos tome što deluje kao da joj čačkam oko produženim noktom na malom ručnom prstu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:14 26.06.2014

Re: evo šta albanski intelektualci

angie01
u srbiji niko ne uzurpira spomenike tuđe kulture



njao, jeste, a paljenje Bajrakli dzamije u Beogradu, i Islam Agine u Nisu,...po Vojvodini su oskrnavljena- citaj, preorana Nemacka i Jevrejska groblja-kosti bacene u jednu grobnicu i to mnogo posle rata.

2004. u kristalnoj noći na kosovu kao ružna reakcija razularene rulje?! pa, Muhamed brat Jusufspahić nam je to oprostio, a ti nisi, Endži. self hate, forever.
angie01 angie01 15:27 26.06.2014

Re: evo šta albanski intelektualci

a ti nisi, Endži. self hate, forever.


sta imam da se selfhejtujem, pa jos forever-nisam nista nikome nikada nazao ucinila-samo sam se nadovezala na tvoj komentar u kome si izrekao nesto sto nije tacno.
bocvena bocvena 16:22 26.06.2014

Re: evo šta albanski intelektualci

ja sam isto umoran od nereagovanja i posipanja pepelom i preuzimanja krivice za stvari s kojima blage veze nemamo kao generacija.


kako je odbijanje da se pridružim horu - jebaću ti majku šitarsku jer bog vidi sve odozgo posipanje pepelom? iste su mi to anonimne internet junačine kao i ovi albanci koji u glavama već stižu do niša.

neću da imam posla sa njima i oni ne govore u moje ime.

ali hoću da napravim društvenu klimu u kojoj ću da se sa ovim Hazirimijem zajednički namrštim na provokaciju u spotu (to se policijskim metodama ne postiže. dokazao sloba 90-ih.) pa da sledeće godine primim i srpsku i albansku decu, da prevazilaze zajedno sranja za koja nisu ni kriva ni dužna. možda onda treća generacija nauči da živi zajedno.

neću više. u ovo nijedan muškarac ne veruje, pa da ne navlačim bes bzvz.



krkar krkar 20:17 26.06.2014

Re: evo šta albanski intelektualci

bocvena



krkar krkar 20:19 26.06.2014

Re: evo šta albanski intelektualci

njena građanska sloboda je da bude estetski krele



MeHiLow MeHiLow 16:12 26.06.2014

Šta je bre ovo?

Šta se Srđane pecaš na ove retardirane tabloidne non-event fore? Jako mudo, snimila neka naklapača spot (čak je dobra pop stvar) u zgradi za koju važe sledeće činjenice:

- nikada nije osveštana, ergo, niti je crkva niti pripada SPC
- građena je zahvaljujući političkoj odluci vlasti Srbije devedesetih, kao prst u oko Albancima
- nikada nije ni faking završena
- nalazi se u drugoj državi
- ništa joj loše nije urađeno ovim spotom, osim estetskog zločina, jer spot je kršina

Dakle, diže se prašina da bi se imalo oko čega zgražati dokono internet srpstvo pre nego što se pređe na sledeći non-event.
krkar krkar 20:23 26.06.2014

Re: Šta je bre ovo?

- nikada nije osveštana, ergo, niti je crkva niti pripada SPC
- građena je zahvaljujući političkoj odluci vlasti Srbije devedesetih, kao prst u oko Albancima
- nikada nije ni faking završena
- nalazi se u drugoj državi
- ništa joj loše nije urađeno ovim spotom, osim estetskog zločina, jer spot je kršina


Kad ja ovo kažem - po Krkaru k'o po pranju. Svi pravoverni, svi Veći Srbi od Karađorđa, svi Veći Pravoslavci od Stojčevića... zagraju na mene.

A tebe ni kroz toplog zeca da provuku!

Gde je tu pravda?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:33 26.06.2014

Re: Šta je bre ovo?



Kad ja ovo kažem - po Krkaru k'o po pranju. Svi pravoverni, svi Veći Srbi od Karađorđa, svi Veći Pravoslavci od Stojčevića... zagraju na mene.

A tebe ni kroz toplog zeca da provuku!

Gde je tu pravda?



ne zezaj. ti si značajan kao svedok i Đedo Ratni u smislu da se ne ponove ta sranja ikada. ali, mi kao generacija ne osećamo odgovornost za ta sranja jer nismo učestvovali u njima. btw, ovu foru rasterećenja od odgovornosti sam pokupio od hrvatskih marksista kada se oni pravdaju za nerad na polju denacifikacije a vezano za ustaštvo.
krkar krkar 20:45 26.06.2014

Re: Šta je bre ovo?

ne zezaj. ti si značajan kao svedok i Đedo Ratni u smislu da se ne ponove ta sranja ikada. ali, mi kao generacija ne osećamo odgovornost za ta sranja jer nismo učestvovali u njima. btw, ovu foru rasterećenja od odgovornosti sam pokupio od hrvatskih marksista kada se oni pravdaju za nerad na polju denacifikacije a vezano za ustaštvo.


Moraću da se naduvam, možda shvatim šta je pisac...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:47 26.06.2014

Re: Šta je bre ovo?

hm, nestao mi komentar, osetio se moderator povređenim iz nekog razloga.

Šta se Srđane pecaš na ove retardirane tabloidne non-event fore?


vest je sa naših, levih medija. ne pecam se, očekujem reakciju na par polja - kao nema veze, to je spc a oni su ionako smradovi; drugo, osuda za antišiptarstvo (iako nisam jednom rečju pominjao braću pod tim nazivom); i treće, plan za levu reakciju na ovakve stvari (a nema ga, osim Bocvenine iskrene but too gentle to be true preporuke).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:53 26.06.2014

Re: Šta je bre ovo?

krkar
ne zezaj. ti si značajan kao svedok i Đedo Ratni u smislu da se ne ponove ta sranja ikada. ali, mi kao generacija ne osećamo odgovornost za ta sranja jer nismo učestvovali u njima. btw, ovu foru rasterećenja od odgovornosti sam pokupio od hrvatskih marksista kada se oni pravdaju za nerad na polju denacifikacije a vezano za ustaštvo.


Moraću da se naduvam, možda shvatim šta je pisac...


au, što ste zapeli svi sa tim duvanjem stvarno dosada me jedino Pahomić nastojao ućutkati na taj način... rekao sam da dok sam ja tu ne sme niko da te tuče, kao značajnog ratnog svedoka događaja (iako moralno upitnog zbog prevelike bliskosti s inostranim faktorima ). drugo što sam rekao da mi kao generacija ne osećamo tu vrstu odgovornosti koju ti prebacuješ Srbiji jer nismo učestvovali u ratu. treće sam rekao, da sam foru izbegavanja odgovornosti pokupio od hrvatskih marksista, koji bez obzira na to što su Hrvati, nemaju odgovornost za nerad na polju denacifikacije, odnosno oni nemaju ni na koji način udela u crnoj razornoj ideologiji koja polovično natkriva njihovu zemlju.
rade.radumilo rade.radumilo 08:30 27.06.2014

Re: Šta je bre ovo?

u zgradi za koju važe sledeće činjenice


Čekaj, ti oćeš da povežeš činjenice i večitu borbu za očuvanje srBstva protivu sveCke zavere Vatikana/Masona/Rozenkrojcera/Templara/Vanzemaljaca?

cccccc...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana