Budućnost| Društvo| Sex

Zakon o radu

mikele9 RSS / 18.07.2014. u 13:28

Nisam ga pročitao, ne nameravam, neću, čemu? Čuh tu i tamo ponešto a dovoljno imam godina, znam gde živim te mi nije teško shvatiti da sam/smo najebali. I radnici i mi penzioneri i svi ostali zaposleni koji nisu rod ili pomozbog nekome iz vlasti.

Jebote, pa gde to ima na ovom dunjaluku da se budžet jedne države, puni novcem koji se oduzima zaposlenima i penzionerima?! Sad se setih mog kolege, a bejasmo mlađani i besmo otišli da podignemo lovu za likovnu koloniju, kad pred poštom red penzionera od jedno 300 000 ljudi! Ovaj blesav kako ga bog dao, razdra se iz sveg glasa: Okapavate ovde u redovima a groblja nam zvrje prazna. Ipak se ovim vlastima ne bi isplatilo da potamani sve penzionere, nek su živi i zdravi a oni će im uzeti 20% od penzije od koje se ionako ne može živeti. E da, kao pravoverni, ortodoksni, pravoslavni hrišćani, setiše se reči iz Svetog Pisma: Ko ima, daće mu se, ko nema oduzeće mu se i s radošću u neiskvarenoj duši a na polzu narodu svojemu, doneše pravičnu odluku!

Privreda, poljoprivreda i ostale teške i lake industrije ne postoje. Vlast, tajkuni, popovi i lica koja se bave prometom belog praha, žive kao bubrezi u loju, pokupovaše i rasprodaše sve osim vazduha, pitanje je samo dana, obezbediše svoje potomstvo unapred za 1000 godina i to sve poštenski i srpskodomaćinski, pa im narod, tj mi padosmo na pamet. Nisu im dovoljni milioni evra, za dinar kupljene šećerane, veterinarski zavodi, kućerine po Beogradu, planinama Serbskim i diljem svijeta, vozni parkovi kakve nemaju ni predsednik USA, Merkelova i Putin, ne, uzmi po milioniti put kintu najsiromašnijem i najvećem delu puka Serbskog! A sve poduprto nadasve razumnim ciljem da nam u dogledno vreme bude bolje, da nam život postane dostojan čoveka. Homer Simpson to što radi, radii iz gluposti a ovi na vlasti u predelu ovom, to rade perfidno, pokvareno, zločinački! Neće to oni odmah, zbog mekog kao pamuk srca vlastodršca, prvo samo 10% a onda za mesec, dva dana još 10%, pa onda….i bog da ih vidi! Najlepše u svemu je što se TO proglašava reformom i ima zdušnu podršku MMF! Zabole i MMF i ovdašnje satrape, za sudbinu miliona ljudi u Serbskoj državi!

Nemojte se iznenaditi ako se uskoro budemo međusobno borili za najbolje ili bar bolje mesto za prošenje na ulicama Beograda i ostalih Serbskih gradova.



Komentari (72)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 13:38 18.07.2014

,

Jebote, pa gde to ima na ovom dunjaluku da se budžet jedne države, puni novcem koji se oduzima zaposlenima i penzionerima?!

ima- u feudalizmu!...ovi se proglasise vlasnicima drzave, a mi smo valjda kmetovi.

(Кмет је у средњем вијеку био неслободан сељак који се није могао селити са земље феудалног господара коју је обрађивао. Могао је бити и лично слободан сељак, али беземљаш, који је живјео на земљи свога господара (властелина, спахије) и давао му дио од прихода и радну снагу.)
determined determined 13:54 18.07.2014

Re: ,

angie01
Jebote, pa gde to ima na ovom dunjaluku da se budžet jedne države, puni novcem koji se oduzima zaposlenima i penzionerima?!

ima- u feudalizmu!...ovi se proglasise vlasnicima drzave, a mi smo valjda kmetovi.

(Кмет је у средњем вијеку био неслободан сељак који се није могао селити са земље феудалног господара коју је обрађивао. Могао је бити и лично слободан сељак, али беземљаш, који је живјео на земљи свога господара (властелина, спахије) и давао му дио од прихода и радну снагу.)

Сагласан !
Додуше - ми смо, за разлику од кметова које помињеш, ипак у предности --- можемо да се иселимо, није нам забрањено.
angie01 angie01 14:01 18.07.2014

Re: ,

можемо да се иселимо, није нам забрањено.


ovi najugrozeniji- ne ispunjavaju uslove!
mikele9 mikele9 14:16 18.07.2014

Re: ,

ima- u feudalizmu!...ovi se proglasise vlasnicima drzave, a mi smo valjda kmetovi.


A ja što ću ali sa kime ću,
malo rukah, malena i snaga
--------------------------
Nadamnom je nebo zatvoreno,
ne prima mi plača ni molitve...
mikele9 mikele9 14:18 18.07.2014

Re: ,

ovi najugrozeniji- ne ispunjavaju uslove!

Da mogu kao što ne mogu, otišao bih odavde, makar u PM!
Milan Karagaća Milan Karagaća 15:06 19.07.2014

Re: ,

Pa lepo kaže Dačić :
TRAŽILI SMO –EVO NAM GA NA
Milan Karagaća Milan Karagaća 15:09 19.07.2014

Re: ,

pa gde to ima na ovom dunjaluku da se budžet jedne države, puni novcem koji se oduzima zaposlenima i penzionerima?!

Nemoj tako, ovo nije diktatura, ovo je demokratija, pa ljudska prava, pa slobode, pa solidarnost, pa zaštita svih prava uključujući i pravo na rad, i ima sve da imamo što nismo imali u onom zločinačkom socijalizmu.
mikele9 mikele9 17:31 19.07.2014

Re: ,

Nemoj tako, ovo nije diktatura, ovo je demokratija, pa ljudska prava, pa slobode, pa solidarnost, pa zaštita svih prava uključujući i pravo na rad, i ima sve da imamo što nismo imali u onom zločinačkom socijalizmu.

Da, da, da...kako li to smetnuh s uma
Hvala Milane!
milisav68 milisav68 18:54 19.07.2014

Re: ,

Milan Karagaća

Nemoj tako, ovo nije diktatura, ovo je demokratija, pa ljudska prava, pa slobode, pa solidarnost, pa zaštita svih prava uključujući i pravo na rad, i ima sve da imamo što nismo imali u onom zločinačkom socijalizmu.

Samo nema seljaka (i brkova) da džabe hrane samoupravljače.
mariopan mariopan 07:39 20.07.2014

Re: ,

Milan Karagaća
pa gde to ima na ovom dunjaluku da se budžet jedne države, puni novcem koji se oduzima zaposlenima i penzionerima?!

Nemoj tako, ovo nije diktatura, ovo je demokratija, pa ljudska prava, pa slobode, pa solidarnost, pa zaštita svih prava uključujući i pravo na rad, i ima sve da imamo što nismo imali u onom zločinačkom socijalizmu.

А колико видим, нема закона да Газда мора и да плаћа раднике?

Онда ово није ни капитализам, то је РОБОВЛАСНИЧКО ДРУШТВО.

Пуном паром напредујемо према каменом добу.
mikele9 mikele9 08:54 20.07.2014

Re: ,

Пуном паром напредујемо према каменом добу.

Spremam se da odem i oslikam zidove Resavske pećine
proba321 proba321 13:55 18.07.2014

primer iz prakse

Nije sve tako crno.. postoje ljudi kojima se život naglo promenio na bolje 2012. godine.

Ima neka firma, Prointer se zove.. vlasnik joj je neki Slobodan Kvrgić. Za njega se priča da mu je omiljena rečenica "Poslao me Vučić"...

Može da se vidi na sajtu APR-a kako posluje ova firma i kako je 2012. bila prelomna u biznisu:

godina___promet u milionima dinara____broj zaposlenih
2010______10____________3
2011______16____________7
2012______73____________16
2013______391___________17

Sloba je krao uz pomoć ratova i inflacije.
Demokrate su krale kroz privatizacije i strano zaduživanje.

Ratova više nema, sve je već privatizovano, nemamo više gde da se zadužimo. Jedini način da se obogate Kvrgići i ostali je da se uzme penzionerima..

proba321 proba321 14:18 18.07.2014

Re: primer iz prakse

Svašta može na internetu da se nađe:


PRIVREDNO DRUŠTVO ZA DISTRIBUCIJU
ELEKTRIČNE ENERGIJE
"ELEKTROVOJVODINA" DOO NOVI SAD
21000 Novi Sаd, Bulevаr oslobođenjа 100

objаvljuje

OBAVEŠTENJE
o zаključenom ugovoru
(broj jаvne nаbаvke 1.31.-0162-13)

Nа osnovu sprovedenog otvorenog postupkа zа jаvnu nаbаvku br. 1.31.-0162-13 – Integrаlni poslovni informаcioni sistem, ugovor o jаvnoj nаbаvci zаključen je dаnа 12.12.2013. godine sа ponuđаčem

– Prointer IT Solutions and Services doo, Dunаvskа bb, Beogrаd, PIB 104217586, mаtični broj 20113316. Vrednost ugovorа je 186.012.490,20 dinаrа (bez PDV-а).


Šta mislite koliko se ponuđača javilo na ovaj prilično atraktivni tender čija je procenjena vrednost bila 2 mil eur? Samo jedan ponuđač - Prointer.

Sreća naša pa je Kvrgić slučajno naleteo na oglas za kupovinu Integralnog poslovnog informacionog sistema. Da je taj dan bio bolestan, na odmoru, ili da ga je prosto mrzelo da otvori novine, ostade naš energetski sitem bez informacionog sistema.. Mrak bi nas zavio..
ivana23 ivana23 14:00 18.07.2014

***

Moja komsinica vredna, vec danima samo strika....

mikele9 mikele9 14:09 18.07.2014

Re: ***

Moja komsinica vredna, vec danima samo strika....

Komšinica bi mogla da se obogati, potražnja za besilicama raste iz časa u čas
mikele9 mikele9 15:13 18.07.2014

Evo

šta je na FB objavila moja poznanica

Tatjana Venčelovski

"Mi živimo u vremenu u kojem se logika platne liste, logika proizvodnje stvari proširila na život ljudskih bića. Ljudska bića su, baš kao i stvari, postala brojevi. Stvari i ljudi postali su količine u procesu proizvodnje...
dr.wagner dr.wagner 15:53 18.07.2014

Na jesen ...

... dan

-Odoh sada dan-dva na more ... onda će doći vrućina ....
.Zatim godišnjica Oluje, pa bi se opet mogli malo posvaditi (tek radi tradicije )
... e onda par dana dok se pomirimo ...

-Znači u devetom mjesecu bi mogli pravi štrajkovi i REVOLUCIJA ...
... ali ako mislite da možete još ovako , nema problema ... može i dogodine ...

-I ovdje je prije neki dan donesen novi "zakon o radu" ...
... nekako mi izgleda da je to pisao isti pisac kao i kod vas ...


Wagner
mikele9 mikele9 16:19 18.07.2014

Re: Na jesen ...

-I ovdje je prije neki dan donesen novi "zakon o radu" ...
... nekako mi izgleda da je to pisao isti pisac kao i kod vas ...


Wagner

Ovde bi rekli Resavska (prepisivačka) škola
hajkula1 hajkula1 11:03 20.07.2014

Re: Na jesen ...

dr.wagner
... dan


-I ovdje je prije neki dan donesen novi "zakon o radu" ...
... nekako mi izgleda da je to pisao isti pisac kao i kod vas ...


Wagner



Dan

Da te pitam, da li je u vasem ukomponovana preraspodela radnih sati cak i na 50-60 nedeljno?

Kod nas je takva praksa ali ne znam da li je ozakonjena...

Evo da te razveselim (obrati paznju na radni vek, t.j. radni staz)


http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?yyyy=2014&mm=07&dd=20&nav_id=878781



mariopan mariopan 07:54 22.07.2014

Re: Na jesen ...

dr.wagner
... dan

-Odoh sada dan-dva na more ... onda će doći vrućina ....
.Zatim godišnjica Oluje, pa bi se opet mogli malo posvaditi (tek radi tradicije )
... e onda par dana dok se pomirimo ...

-Znači u devetom mjesecu bi mogli pravi štrajkovi i REVOLUCIJA ...
... ali ako mislite da možete još ovako , nema problema ... može i dogodine ...

-I ovdje je prije neki dan donesen novi "zakon o radu" ...
... nekako mi izgleda da je to pisao isti pisac kao i kod vas ...


Wagner

Причекајте са том револуцијом док не дођем са одмора...немојте без мене.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 16:04 18.07.2014

Svijetla budućnost

Nemojte se iznenaditi ako se uskoro budemo međusobno borili za najbolje ili bar bolje mesto za prošenje na ulicama Beograda i ostalih Serbskih gradova.


Hell and Damnation preacher on the pulpit screaming out:
And you will all burn in the fires of HELL and there will be weeping and gnashing of teeth!

Little old lady in the front pew: "But Preacher, I haven't go any teeth.

Preacher: "TEETH WILL BE PROVIDED"

                 
mikele9 mikele9 16:15 18.07.2014

Re: Svijetla budućnost

Hell and Damnation preacher on the pulpit screaming out:
And you will all burn in the fires of HELL and there will be weeping and gnashing of teeth!

Little old lady in the front pew: "But Preacher, I haven't go any teeth.

Preacher: "TEETH WILL BE PROVIDED"

mr.fogg mr.fogg 16:35 18.07.2014

Zakon o radu

Evo malo optimizma i jedan konstruktivan predlog za sve naše poštovane vlastodršce.

Imam amandman:
Predlažem da se odmah ukine 'Zakon o radu' i napravi 'Zakon o neradu'.

Kao obrazloženje, prilažem jednu novu pesmicu koja nikako da postane stara:
anfieldroad anfieldroad 17:29 18.07.2014

dobra stara vremena...


Ja sam na primer presrecan sto ponovo mogu da citam po novinama brojne "telegrame podrske" zakonu o radu. Telegrami podrske, kao vazna tekovina starih, dobrih vremena ponovo zive medju srpskim radnistvom i njihovim sindikalnim predstavnistvom. Gledam tako, sav srecan kako Bor klice nikom drugom do nasem novom drugu Titi. Klice pre neki dan i Kolubara, klicu puni nade svi- osim onih koji mrze ovu nasu lepu zemlju Srbiju i njeno mudro rukovodstvo !
Niko ziv jos ne zna kako ce se ova prica zavrsiti, ali srecan kraj je u telegramima eto vec najavljen. Stop.
nim_opet nim_opet 17:40 18.07.2014

Mmmmmm....da

Privredu jedne drzave ne unistavaju, ma koliko da su bogati, pojedinci. I da raznim Karicima, MIskovicima, Kosticima itd. oduzmete svu imovinu, to ne bi pokrilo tekuci deficit Srbije, a kamoli zaduzenost. Ono sto unistava privredu su netransparentna, neracionalna trosenja, krivljenje trzista, nedostatak investicija u konkurentnost, odrzavanje "socijalnog mira" o trosku svih, pa i onih najsiromasnijih, povlascena pozicija odredjenih privrednih grana, a radi politicke podrske odredjenih medjunarodnih aktera vladajucim garniturama.

Srbija je samu sebe pojela - i ne samo sto je pojela postojecu imovinu, nego jede i potencijale za buducnost.
omega68 omega68 18:28 18.07.2014

Re: Mmmmmm....da

Srbija je samu sebe pojela

Није појела Србија ништа.
Јели су људи који имају имена и презимена.
Можда неког знаш?
mr.fogg mr.fogg 18:47 18.07.2014

Re: Mmmmmm....da

Srbija je samu sebe pojela

To nije moguće.

Privredu jedne drzave ne unistavaju, ma koliko da su bogati, pojedinci.

Uništavaju, uništavaju ... bogati, jer siromašni to realno ne mogu ... i imaju ime i prezime (kao što reče omega68)
petronijevic001 petronijevic001 19:42 18.07.2014

Re: Mmmmmm....da

Чудно је да аутор блога ефекте реформи везује за православље, ортодоксију, хришћанство, попове, Сербску државу и планине.

Све је то део модернизације и вестернизације Србије, а то је процес који траје 14 година.Измене Закона о раду су део тог процеса, а то нема никакве везе са ретроградним Српством,православљем и сличним стварима, већ са изградњом модерне Евросрбије.

Људи који су постали власници разних привредних ресурса за ситне паре или без динара, су способнији, вреднији, сналажљивији па су награђени због својих позитивних особина.Они су једноставно успели, а остали могу да се љуте до миле воље.



nim_opet nim_opet 21:06 18.07.2014

Re: Mmmmmm....da

Можда неког знаш?


Znam, eno njih jedno 100njak sa poslanickim stazom od 20 godina, oko 3 miliona glasaca koji 24 godine glasaju za populisticke opcije manje vise konzistentno, i onih nekoliko koji se prihvataju da sve to vode.
omega68 omega68 21:32 18.07.2014

Re: Mmmmmm....da

Znam, eno njih jedno 100njak sa poslanickim stazom od 20 godina, oko 3 miliona glasaca koji 24 godine glasaju za populisticke opcije manje vise konzistentno, i onih nekoliko koji se prihvataju da sve to vode.

Не. Нису они проблем.
Зна се колико људи је повело , нас антикомунисте и комунисте који би да промене ове неспособне комунисте, у пројекат звани '' само да сменимо Слобу - све ће бити боље...''
То је неколико издајника и МИ КОЈИ СМО ВЕРОВАЛИ.
Они су главнији, слажем се, Ђинђић, Коштуница, Чеда, Веља, Вук Обрадовић, Жарко Кораћ, Батић, Динкић, Перишић, Миловановић из ''АСНС'', Миле Исаков, Веселинов, Чанак,...све вође ДОС-а и МИ који смо их следили.
Па после њих - Тадић, Крстић, Шапер, Тома Николић, Вучић, Михајловићка...
То је ''политочка елита'' - олош елита која нас је упропастила
И МИ који смо следили као мање криви јер смо доведени у заблуду да ће уз демоНкратију бити боље.
Боље да смо остали у систему Северне Кореје
nim_opet nim_opet 21:56 18.07.2014

Re: Mmmmmm....da

Ehm. Evo kako se kretao GDP od 1990te. Nista, ako nisu krivi ti ljudi, onda nista, nastavite sa istima.



omega68 omega68 22:05 18.07.2014

Re: Mmmmmm....da

Pokaži mi grafik proizvodnje
nim_opet nim_opet 22:08 18.07.2014

Re: Mmmmmm....da

Bruto drustveni proizvod = ukupna proizvedena vrednost u zemlji. Proizvodnje cega?
omega68 omega68 22:11 18.07.2014

Re: Mmmmmm....da

Pusti me usluga koje ulaze u statistiku.
Daj mi grafik industrijske proizvidnje, poloprivrede...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:12 19.07.2014

Re: Mmmmmm....da

omega68
Pusti me usluga koje ulaze u statistiku.

То је нека нова економија, где се услуге не рачунају? Следећи пут кад те заболи зуб, иди у фабрику да ти га на стругу поправи неки производни радник, а не стоматолог.


Кога заиста ово питање буни -- да ли је производња пресудна, наспрам сектора услуга и пољопривреде, нека добро и без предрасуда прегледа ОВУ ТАБЕЛУ.
milisav68 milisav68 09:44 19.07.2014

Re: Mmmmmm....da

Predrag Brajovic

Кога заиста ово питање буни -- да ли је производња пресудна, наспрам сектора услуга и пољопривреде, нека добро и без предрасуда прегледа ОВУ ТАБЕЛУ.

Razlika između naših, i usluga vodećih zemalja, je što naše (najčešće zbog monopola) prave štetu, a vodećih zemalja - rade u korist svoje države.


validni validni 20:01 19.07.2014

Re: Mmmmmm....da

petronijevic001

Људи који су постали власници разних привредних ресурса за ситне паре или без динара, су способнији, вреднији, сналажљивији па су награђени због својих позитивних особина.Они су једноставно успели, а остали могу да се љуте до миле воље.


Ček malo da se saberem, pozitivne osobine su dakle: lopovuk, manipulacija, pohlepa, korupcija...

Ljutnja ne traje večno, na kraju može da rezultuje igrokazom uz upotrebu motki, kuka i motika. I uobičajeno je da nagr(a)đeni tada nemaju priliku ni da se ljute.
petronijevic001 petronijevic001 22:32 19.07.2014

Re: Mmmmmm....da

validni


Ček malo da se saberem, pozitivne osobine su dakle: lopovuk, manipulacija, pohlepa, korupcija...

Ljutnja ne traje večno, na kraju može da rezultuje igrokazom uz upotrebu motki, kuka i motika. I uobičajeno je da nagr(a)đeni tada nemaju priliku ni da se ljute.


Nema ništa od tog igrokaza, bar narednih 50 godina.Evo sindikati su uspeli da izvedu čitavih 5 000 ljudi na ulicu, to je malo za bilo kakve motke i motike.




mikele9 mikele9 09:02 20.07.2014

Re: Mmmmmm....da

Чудно је да аутор блога ефекте реформи везује за православље, ортодоксију, хришћанство, попове, Сербску државу и планине.

Све је то део модернизације и вестернизације Србије, а то је процес који траје 14 година.Измене Закона о раду су део тог процеса, а то нема никакве везе са ретроградним Српством,православљем и сличним стварима, већ са изградњом модерне Евросрбије.

Људи који су постали власници разних привредних ресурса за ситне паре или без динара, су способнији, вреднији, сналажљивији па су награђени због својих позитивних особина.Они су једноставно успели, а остали могу да се љуте до миле воље.

Nije čudno, efektata reformi nema. A pominjanje vlasti, tajkuna, popova i distributera droge, oružja, ljudi (da proširim malko), pa jesam li rekao išta neistinito?
Što se tiče sposobnijih, vrednijih, snalažljivijih koji su nagrađeni zbog svojih pozitivnih osobina, nemoj molim te! Razmisli malo o ovom što si napisao ukoliko se ne zafrkavaš!
hajkula1 hajkula1 11:10 20.07.2014

Re: Mmmmmm....da

nim_opet
Privredu jedne drzave ne unistavaju, ma koliko da su bogati, pojedinci. I da raznim Karicima, MIskovicima, Kosticima itd. oduzmete svu imovinu, to ne bi pokrilo tekuci deficit Srbije, a kamoli zaduzenost. Ono sto unistava privredu su netransparentna, neracionalna trosenja, krivljenje trzista, nedostatak investicija u konkurentnost, odrzavanje "socijalnog mira" o trosku svih, pa i onih najsiromasnijih, povlascena pozicija odredjenih privrednih grana, a radi politicke podrske odredjenih medjunarodnih aktera vladajucim garniturama.

Srbija je samu sebe pojela - i ne samo sto je pojela postojecu imovinu, nego jede i potencijale za buducnost.




Unistavaju jer se ne bave proizvodnjom, stvaranjem novih vrednosti nego sto brzem obrtu kapitala spekulacijama i izvlacenjem para. Kako su dosli do para, tako posluju jer drugacije ne znaju. Prvo su sticali inflacijom a sada raznim subvencijama, kreditima koji postaju nenaplativi t.j. svaljuju se na budzet, nasa ledja, troskove, racune, plate, doprinose ne placaju... I onda i sada, sticali u sivoj zoni koju su sami proizvodili, uz korupciju, razne ucene.
Out of Beirut Out of Beirut 11:33 20.07.2014

Re: Mmmmmm....da

Чудно је да аутор блога ефекте реформи везује за православље, ортодоксију, хришћанство, попове, Сербску државу и планине.

Све је то део модернизације и вестернизације Србије, а то је процес који траје 14 година.Измене Закона о раду су део тог процеса, а то нема никакве везе са ретроградним Српством,православљем и сличним стварима, већ са изградњом модерне Евросрбије.....


Nije čudno, efektata reformi nema. A pominjanje vlasti, tajkuna, popova i distributera droge, oružja, ljudi (da proširim malko), pa jesam li rekao išta neistinito?

Наравно, све је повезано, само је запетљано разумети и описати разноврсну природу веза. Нека аутор блога повеже ефекте са православљем, а чињеница је и да "је то део модернизације и вестернизације Србије, а то је процес који траје 14 година" значи и кад су на власти били људи који (у то време) нису промовисали "Сербство" него га баш осуђивали.

/ Нажалост, нема устаљеног стандарда за правописно означавање ироније, благе ироније, теже ироније, па и ироније у односу на иронију, а човек који пише понекад осети жудно потребу за њима. /
petronijevic001 petronijevic001 11:35 20.07.2014

Re: Mmmmmm....da

mikele9

Nije čudno, efektata reformi nema. A pominjanje vlasti, tajkuna, popova i distributera droge, oružja, ljudi (da proširim malko), pa jesam li rekao išta neistinito?
Što se tiče sposobnijih, vrednijih, snalažljivijih koji su nagrađeni zbog svojih pozitivnih osobina, nemoj molim te! Razmisli malo o ovom što si napisao ukoliko se ne zafrkavaš!

Ти све схваташ локално.Не тако давно, амерички амбасадор је отворено говорио да се мора мењати Закон о раду, па је то и урађено, уз јавно изражено задовољство америчког амбасадора.
У сувереним земљама, или у земљама за које САД желе да оставе утисак суверене земље, амбасадорима не пада на памет да јавно коментаришу питања као што је радно законодавство.То никако не иде, јер се зна шта је дипломатија, сувереност, протокол.Код нас уопште није било спорно да се чиновник једне стране земље нешто оглашава у вези радног законодавства.

Сада ти за Закон раду и друге ефекте реформи, окривљујеш неку "власт" и тајкуне у једној "puppet state", као да се они заиста нешто питају.Нацрт тог закона је прошао и америчку амбасаду и бриселске контроле а ти сада нешто изражаваш сумње.

omega68 omega68 14:41 20.07.2014

Re: Mmmmmm....da

Možda nisam baš najbolje pratio ovu ''javnu raspravu'' ali čini mi se da ni od opozicije ni od sindikata ne videh borbu da se u zakon unese rok u kome se garantuje ''povećanje zaposlenosti'' i kazna ako se to ne desi.
Na primer: Predsednik vlade i ministar zadužen za predlog zakona idu na robiju od 10-15 godina, zavisi kako sudija proceni.
Jer imaćemo primer, kao i do sada, da se nešto proglasi neuspešnim, kreator pobegne u svetsku banku ili MMF, a mi ojađeni.
I nikom ništa.
Upropašćene hiljade života i nikom ni dlaka sa glave da fali.
Ljudi, igraju se vatrom previše, ne bio ja u koži onih koje neobuzdana rulja bude jurila i čerečila kad ih stigne.
hajkula1 hajkula1 19:39 20.07.2014

Re: Mmmmmm....da

petronijevic001
validni


Ček malo da se saberem, pozitivne osobine su dakle: lopovuk, manipulacija, pohlepa, korupcija...

Ljutnja ne traje večno, na kraju može da rezultuje igrokazom uz upotrebu motki, kuka i motika. I uobičajeno je da nagr(a)đeni tada nemaju priliku ni da se ljute.


Nema ništa od tog igrokaza, bar narednih 50 godina.Evo sindikati su uspeli da izvedu čitavih 5 000 ljudi na ulicu, to je malo za bilo kakve motke i motike.

Zaposleni u drzavnim firmama i ustanovama, naravno da nisu smeli da izadju, da ne bi dobili otakaz, ionako ih je 100.000 viska. O zaposelnima u privatnom sektoru, da ne pricam, tek oni ne pomisljaju na strajk. Nezaposlene, taj zakon ne zanima.




vidi ovo

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2014&mm=07&dd=18&nav_id=878127


nim_opet nim_opet 16:45 21.07.2014

Re: Mmmmmm....da

zakon unese rok u kome se garantuje ''povećanje zaposlenosti'' i kazna ako se to ne desi.
Na primer: Predsednik vlade i ministar zadužen za predlog zakona idu na robiju od 10-15 godina, zavisi kako sudija proceni.


Zasto samo u zakon o radu? Politicka obecanja ne mogu imati za posledicu krivicnu odgovornost. Ali ako vec hocemo da pravimo takav sistem, kamo onda posledice za politicka obecanja u socijalnoj politici, medjunarodnim odnosima, krivicnom zakonu, zakonu o sudovima, obrazovanju itd? Ja razumem da vi unosite ovako dramaticne elemente da bi ilustrovali nepostojanje odgovornosti politicara u Srbiji, ali takvim komentarima se malo erodrira ozbiljnost diskusije, kao i onim komentarom o brisanju usluga iz BDPa i slicno.
nim_opet nim_opet 16:51 21.07.2014

Re: Mmmmmm....da

Unistavaju jer se ne bave proizvodnjom, stvaranjem novih vrednosti nego sto brzem obrtu kapitala spekulacijama i izvlacenjem para.



Na osnovu cega zasnivate ovaj komentar? Maloprodaja stvara novu vrednost (pa se na istu i PDV naplacuje), kao sto je stvara i distribucija goriva itd. Ja razumem frustraciju ponasanjem jednog broja politicara i politicki povezanih privrednika u Srbiji, ali vi ovde kreirate novu ekonomsku teoriju koja nije zasnovana na cinjenicama, a usput i degradirate vecinu privrednika u Srbiji. Ili mislite da moj komsija koji drzi bakalnicu ne stvara novu vrednost nego spekulise kapitalom? Kako to recimo proizvodnja secera iz secerne repe koju obavlja ko vec (Kostic li je?), ne stvara novu vrednost? I kako je ta industrijska grana stvarala novu vrednost dok je isti nije kupio, a sad odjednom ne vise? I na osnovu cega bi ta nova vrednost bila manje korisna drustvu od recimo vrednosti koju stvara "preduzece u restrukturiranju" kao sto je FAP (ako cemo za pravo imam utisak da dosta "preduzeca u restruktuiranju" dodaju negativnu vrednost privredi, tj. ne proizvode nista, ali da ne ulazimo u to).
omega68 omega68 19:27 21.07.2014

Re: Mmmmmm....da

Zasto samo u zakon o radu?

Свуда, наравно.Овде смо причали о овом закону.
Politicka obecanja ne mogu imati za posledicu krivicnu odgovornost.

Боље је да имају кривичну него животну одговорност.
takvim komentarima se malo erodrira ozbiljnost diskusije

А ти си фуцкинг шта?Због те озбиљност, другарске самокритике, усвајања мишљења и доношења закључака смо и стигли довде.
kao i onim komentarom o brisanju usluga iz BDPa i slicno.

Нисам ја брисао услуге само кажем да НЕ СМЕ БДП да се заснива на услугама како нас је учио Млађа
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:51 21.07.2014

Re: Mmmmmm....da

u zakon unese rok u kome se garantuje ''povećanje zaposlenosti'' i kazna ako se to ne desi.


Od svakoga pre nego od tebe, Omega, sam ovako nešto mogao da očekujem :)
Pa tačno to su komunisti radili, oderđivali kvote koliko ko mora da zaposli. Takve zakone pisali, i, naravno, sledovale kazne ako se to ne uradi.
omega68 omega68 21:25 21.07.2014

Re: Mmmmmm....da

Чекај, доста ми је више тог играња демократије.Немамо више времена и ресурса.НЕМАМО.
Како год да се то зове - комунизам или просвећени апсолутизам или војна хунта - не интересује ме.Интересује ме СПАС ове земље и народа.
Шта је алтернатива?
Да ми утекну и ови као Ђелић или Јелашић?Томица Милосављевић?Динкић на слободи.Тадић?
Свесно и савесно су уништили оно што је Србију чинило Србијом и што ју је очувало кроз два св. рата да не пропадне.Упропастили су је у миру.
И сад ови да раде исто и да исто остану некажњени?
Нека, нека, дочекаћемо и то да БГД експлодира социјално.Е тад ћу ја да се смејем иако ћу већ дуже да једем корење и пужеве.
nim_opet nim_opet 21:36 21.07.2014

Re: Mmmmmm....da

Боље је да имају кривичну него животну одговорност.
takvim komentarima se malo erodrira ozbiljnost diskusije

А ти си фуцкинг шта?Због те озбиљност, другарске самокритике, усвајања мишљења и доношења закључака смо и стигли довде.
kao i onim komentarom o brisanju usluga iz BDPa i slicno.

Нисам ја брисао услуге само кажем да НЕ СМЕ БДП да се заснива на услугама како нас је учио Млађа


Pa mozda je bolje, ali takav sistem jednostavno ne postoji u Srbiji. Nesto ne videh da je iko pokusao da isti napravi, ali vi slobodno ako vidite nacina. A sto se tice diskusije, ja preferiram da istu zasnivam na cinjenicama i na logicki konzistentnim argumentima. Uopste me ne interesuje "drugarska samokritika". I zasto BDP ne sme da se zasniva na uslugama? Industrijska proizvodnja cini 90% BDPa Ekvatorijalne Gvineje, pa nesto ne vidim da je privreda EG u boljoj situaciji od recimo privrede Paragvaja sa nekih 20% ucesca. Mnogo bitnije od strukture privrede je dodata vrednost koju grana donosi - pa ako se BDP bazira na jednostavnim industrijskih proizvodima, koji dodaju malu vrednost na svaku jedinicu inputa (rada/ulozenog novca/resursa) - slucaj EG i ostalih privreda baziranih na izvozu resursa - onda je takva situacija mnogo losija po privredu sto se tice stabilnosti (a i zaposljavanja) nego u slucaju privrede koja se bazira na nekom drugom sektoru (ili na komplikovanoj industrijskoj proizvodnji koja dodaje mnogo vise vrednosti). Posto takve u Srbiji nema (osim ako sam propustion otvaranje fabrike cipova koju prethodni PPV a sadasnji PV najavljivase onomad), onda je logicno da ce i kapital i radna snaga ici ka sektoru koji dodaje vise vrednosti. Makar to u celini rezultovalo u privredi koja se bazira na uslugama. Mnogo veci problem Srbije su naravno tipovi usluga, od kojih je mali broj izvozljiv (tipa konsaltinga, finansijskih, inzenjerskih i slicnih usluga), jer nema cime da nadoknadi izvozni deficit. Ovo ukratko, a vi i dalje kako mislite, "da ne sme", a bez "ozbiljnosti i donosenja zakljucaka".
omega68 omega68 22:10 21.07.2014

Re: Mmmmmm....da

Ovo ukratko

Све смо то слушали од 2000.Видимо како нам је.
Заиста немам намеру да се убеђујем са праволинијским неолибералним фанатицима о томе колико је врхушка Екваторијалне Гвинеје, као и наша, крива што у договору са страним газдама сву ту индустријску производњу тако структуира и краде од ''гоја''.
Као што рекох, баш као код нас
milisav68 milisav68 22:24 21.07.2014

Re: Mmmmmm....da

nim_opet
Mnogo veci problem Srbije su naravno tipovi usluga, od kojih je mali broj izvozljiv (tipa konsaltinga, finansijskih, inzenjerskih i slicnih usluga), jer nema cime da nadoknadi izvozni deficit.

Ovo je suština nerazumevanja.

Sem IT sektora (i možda još ponečega), sve ostale usluge funkcionišu u ime uvoza (i prodaje strane) robe (i iznošenja deviza), a tu su "drugari" da se zaduže u inostranstvu, i da (brzinskim ukidanjem carina, držanjem odgovarajućeg kursa) potpomognu stvaranje "viška vrednosti", odnosno - većeg BDP-a.

Znam da privreda Srbije nije bila mnogo iznad vode (2000), ali su te "usluge" učinile, da ono malo glava iznad vode momentalno potone.

Zato je priča o rastu BDP-a u Srbiji smešna, jer se zaklao vo za kilo mesa.
nim_opet nim_opet 22:41 21.07.2014

Re: Mmmmmm....da

omega68
Ovo ukratko

Све смо то слушали од 2000.Видимо како нам је.
Заиста немам намеру да се убеђујем са праволинијским неолибералним фанатицима о томе колико је врхушка Екваторијалне Гвинеје, као и наша, крива што у договору са страним газдама сву ту индустријску производњу тако структуира и краде од ''гоја''.
Као што рекох, баш као код нас


Ja se ne ubedjujem, samo iznosim podatke, koji u vasim komentarima vidno nedostaju.

Moram da primetim da nikako da omane nacin vodjenja diskusija u kojem se napada licnost a ne argument. Ne znam kako definisete "neo-liberale", ali sam cuo kako se termin koristi medju populistickim politicarima Srbije, te pretpostavljam da koristite istu definiciju ("neko ko razmislja o uzrocno-posledicnim vezama i koristi cinjenice". U tom slucaju, ok, slazemo se. Inace, iako po socijalnim pitanjima sebe svrstavam u liberale (sto se tice prava individua, odnosa prema autoritetu, odnosa prema religiji, etnickom poreklu, polu, pravu na obrazovanje, zdravstvenu i socijalnu zastitu), po ekonomskim sam daleko od liberalne teorije onako kako je malo upuceniji teoreticari ekonomije definisu (evo recimo ovde: [url=http://www.amazon.com/The-Road-Mont-Pelerin-Neoliberal/dp/0674033183][/url]) . Ali dosta o meni, bolje o privredi Srbije.
hajkula1 hajkula1 09:18 22.07.2014

Re: Mmmmmm....da

omega68
Znam, eno njih jedno 100njak sa poslanickim stazom od 20 godina, oko 3 miliona glasaca koji 24 godine glasaju za populisticke opcije manje vise konzistentno, i onih nekoliko koji se prihvataju da sve to vode.

Не. Нису они проблем.
Зна се колико људи је повело , нас антикомунисте и комунисте који би да промене ове неспособне комунисте, у пројекат звани '' само да сменимо Слобу - све ће бити боље...''
То је неколико издајника и МИ КОЈИ СМО ВЕРОВАЛИ.
Они су главнији, слажем се, Ђинђић, Коштуница, Чеда, Веља, Вук Обрадовић, Жарко Кораћ, Батић, Динкић, Перишић, Миловановић из ''АСНС'', Миле Исаков, Веселинов, Чанак,...све вође ДОС-а и МИ који смо их следили.
Па после њих - Тадић, Крстић, Шапер, Тома Николић, Вучић, Михајловићка...
То је ''политочка елита'' - олош елита која нас је упропастила
И МИ који смо следили као мање криви јер смо доведени у заблуду да ће уз демоНкратију бити боље.
Боље да смо остали у систему Северне Кореје



Kako si zaboravio Draškoviće sa Boškovićima!? Štetočinstvo SPO u Beogradu (recimo na Voždovcu) je čini mi se mnogo veće nego radikalsko u Zemunu a onda se ubrzalo i usavršilo u nedelima.


Na spisku štetočina visoko u vrhu su i

Mišković (bio u Slobinoj vlasti) i demoNkrate Vlahović, Udovički, Đelić, Labus (nastavi niz).



jel čitaš šta piše Mile Isakov?

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:12 18.07.2014

?

da se budžet jedne države, puni novcem koji se oduzima zaposlenima i penzionerima?!


Znači ovako, pare stoje u džepovima radnika* i penzionera a onda dođe država, oduzme im te pare, strpa ih u budžet i tako ga puni.
Ja dosad mislio da se dešava suprotno, da se iz budžeta pare trpaju u džepove radnika i penzionera.

*onih radnika koji plate primaju iz budžeta.
mona.liza mona.liza 00:31 19.07.2014

Re: ?

hoochie coochie man
da se budžet jedne države, puni novcem koji se oduzima zaposlenima i penzionerima?!


Znači ovako, pare stoje u džepovima radnika* i penzionera a onda dođe država, oduzme im te pare, strpa ih u budžet i tako ga puni.
Ja dosad mislio da se dešava suprotno, da se iz budžeta pare trpaju u džepove radnika i penzionera.

*onih radnika koji plate primaju iz budžeta.




bene_geserit bene_geserit 18:36 19.07.2014

Re: ?

E sad bi ti razumno da diskutujes.
Vi's da je Mikele popizdeo jel ce da mu ustinu penziju, prosto mi dodje da ga zovnem u goste na zimu (u toplije krajeve) da se malo smiri.
mikele9 mikele9 09:19 20.07.2014

Re: ?

Vi's da je Mikele popizdeo jel ce da mu ustinu penziju, prosto mi dodje da ga zovnem u goste na zimu (u toplije krajeve) da se malo smiri.

Pod brojem 1., o'ma pristajem!
Pod brojem 2., nisam popizdeo jer nema svrhe a samo bih sebi ruinirao zdravlje.
Pozdrav
fantomatsicna fantomatsicna 23:07 18.07.2014

Zašto o zašto!

Čitam ovo i znam da je tako .Onda gledam govor Vodje na mitingu rudara u Boru gde mu uzvikuju bravo,pa se pitam pitam..šta je sa mojim narodom...
oskar-z-wild oskar-z-wild 23:24 18.07.2014

Re: Zašto o zašto!

fantomatsicna
Čitam ovo i znam da je tako .Onda gledam govor Vodje na mitingu rudara u Boru gde mu uzvikuju bravo,pa se pitam pitam..šta je sa mojim narodom...


Ти имаш народ?

fantomatsicna fantomatsicna 23:59 18.07.2014

Re: Zašto o zašto!

oskar-z-wild
fantomatsicna
Čitam ovo i znam da je tako .Onda gledam govor Vodje na mitingu rudara u Boru gde mu uzvikuju bravo,pa se pitam pitam..šta je sa mojim narodom...


Ти имаш народ?


Potekoh iz njega i još ga osećam kao moj! Ti nemaš?
oskar-z-wild oskar-z-wild 12:24 19.07.2014

Re: Zašto o zašto!

Ti nemaš?


Sve manje.
oskar-z-wild oskar-z-wild 23:23 18.07.2014

Цинично неповерење

Уздржавам се од коментарисања откако сам прочитао да нове студије показују да цинизам "може повећати ризик од деменције" .

Кажу да су људима који имају "цинично неповерење" - веровање да су други мотивисани себичношћу - утростручене шансе да оболе од деменције.

"Ови резултати доприносе доказима да карактер и поглед на живот имају утицај на здравље," каже Др Ана-Марија Толпанен са Универзитета Источне Финске.


Черевићан Черевићан 20:50 19.07.2014

ерго бибамус

да нам посла има на све стране
форма Закон о раду би бијо
но овако у чабар прднутим
као тема . . . баш је оживијо

главу горе . . . вазда има наде
чиндбеник је Скупштинске параде
mikele9 mikele9 09:21 20.07.2014

Re: ерго бибамус

да нам посла има на све стране
форма Закон о раду би бијо
но овако у чабар прднутим
као тема . . . баш је оживијо

главу горе . . . вазда има наде
чиндбеник је Скупштинске параде

Dragi moj G. Čer, ja sam optimista koji nema nade, štono je kazao Francis Bacon (slikar)
Out of Beirut Out of Beirut 11:58 20.07.2014

Re

nim_opet
Privredu jedne drzave ne unistavaju, ma koliko da su bogati, pojedinci. I da raznim Karicima, MIskovicima, Kosticima itd. oduzmete svu imovinu, to ne bi pokrilo tekuci deficit Srbije, a kamoli zaduzenost. Ono sto unistava privredu su netransparentna, neracionalna trosenja, krivljenje trzista, nedostatak investicija u konkurentnost, odrzavanje "socijalnog mira" o trosku svih, pa i onih najsiromasnijih, povlascena pozicija odredjenih privrednih grana, a radi politicke podrske odredjenih medjunarodnih aktera vladajucim garniturama.

Део по део:

Privredu jedne drzave ne unistavaju, ma koliko da su bogati, pojedinci. I da raznim Karicima, MIskovicima, Kosticima itd. oduzmete svu imovinu, to ne bi pokrilo tekuci deficit Srbije, a kamoli zaduzenost.

Друга реченица је сасвим тачна. Али прва тврдња је о нечему сасвим другом, што није подржано овом другом. Има разлике између крађе и уништавања.

Ono sto unistava privredu su netransparentna, neracionalna trosenja, krivljenje trzista, nedostatak investicija u konkurentnost, odrzavanje "socijalnog mira" o trosku svih, pa i onih najsiromasnijih, povlascena pozicija odredjenih privrednih grana, a radi politicke podrske odredjenih medjunarodnih aktera vladajucim garniturama.

Да, и то све је дело појединаца, што у Србији што у иностранству. Штавише, тек су ретки појединци иницијатори уништавања привредног система. Временом, наравно, сви грађани постају саучесници у овоме - изузимајући малу децу, као и оне самохране и изван свих друштвених структура.
kamenspoticanja kamenspoticanja 00:49 21.07.2014

Zivi zakon

Ja zaista ne mislim da se ne treba previse opterecivati oko zakona o radu, pa kad se u Srbiji ikad bilo sta radilo po zakonu?
Mi nemamo zakon o radu, i necemo imati zakon o radu, jer ovo drustvo strukturno nema zakone, ima neke sitne uredbe koje nama smrtnicima iza i ispred saltera nalaze kako da se ponasamo i koje papire da donosimo/pecatiramo.
Ostaje jedan "igra prestola" u kojoj je vladalac zivi zakon, i koji kad zajase postaje izvrsna, sudska i zakonodavna vlast.
Zato gospodo nema potreba da se nerviramo oko zakona, tu je zakon, ne menja se vec decenijama.
determined determined 07:53 21.07.2014

Re: Zivi zakon

kamenspoticanja
Ja zaista ne mislim da se ne treba previse opterecivati oko zakona o radu, pa kad se u Srbiji ikad bilo sta radilo po zakonu?
Mi nemamo zakon o radu, i necemo imati zakon o radu, jer ovo drustvo strukturno nema zakone, ima neke sitne uredbe koje nama smrtnicima iza i ispred saltera nalaze kako da se ponasamo i koje papire da donosimo/pecatiramo.
Ostaje jedan "igra prestola" u kojoj je vladalac zivi zakon, i koji kad zajase postaje izvrsna, sudska i zakonodavna vlast.
Zato gospodo nema potreba da se nerviramo oko zakona, tu je zakon, ne menja se vec decenijama.

Браво !
Савршено сажето !
Браво !
omega68 omega68 09:23 21.07.2014

Mencinger

Да ли ће Закон о раду, као што то каже Влада, Закон који смањује права радника и иде на руку послодавцима, створити услове за веће запошљавање?

— То су погрешна надања. На жалост, не долази до тога, мада ја нисам против флексибилности када је рад у питању. Ако послодавац апсолутно не може отпустити радника, то је погрешно, али опет, не можемо раднике свести на ниво репродукцијског материјала. То је циљ тих закона, да радник на неки начин нема никаква права. Сва су права на страни капитала, а никаква права на страни рада. Ми смо ипак навикли на нешто што се називало самоуправљање, оно што се опет појављује у виду нечег што се назива социјално предузеће. Мене то увек чуди јер смо најдаље с тим дошли, а све смо то срушили и све би требали заборавити, а сада се ове идеје поново враћају. До сада су нереалне. Ипак, треба наћи могућност неког дијалога.

Не можеш створити систем у којем важи правило један еуро, један глас. Правило је, један човек, један глас. У сваком друштву постоји нека комбинација. Треба доћи до преговора. Чини ми се да је Влада Србије, због велике победе, ипак релативно арогантна, па мисли да је то једноставно, али ће се брзо показати да није. Знам да прима велике похвале од неких комесара који долазе из ЕУ, да је на правом путу. Можда је тај европски пут, барем досадашњи, који је подржавала досадашња Комисија, ипак погрешан пут.
link
petronijevic001 petronijevic001 13:20 21.07.2014

Re:

Закон о раду не може повећати запосленост.То би било могуће да у Србији постоји вишак тражње за одређеним робама и услугама, али привредници не желе да повећавају понуду због рестриктивног радног законодавства.

Радно законодавство је у сталним променама, то траје већ 20-так година.Сваки нов закон(Закон о радним односима из 1996 године, Закон о раду 2001 године, Закон о раду из 2005 нгодине) је додатно слабио позицију радника али то није довело до повећања запослености.Незапосленост је још више расла по правилу.

nim_opet nim_opet 22:45 21.07.2014

Re: Mencinger

Треба доћи до преговора. Чини ми се да је Влада Србије, због велике победе, ипак релативно арогантна, па мисли да је то једноставно, али ће се брзо показати да није. Знам да прима велике похвале од неких комесара који долазе из ЕУ, да је на правом путу.

Sasvim se slazem, Vlada je veoma arogantna i krsi sopstvene zakone. Treba dodati i da prima pohvale svaki put kad predsednik Vlade a i Drzave odu u Moskvu, nema smisla da izostavimo te komplimente.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana