Srbija - lista utisaka (prvi deo)

Tatjana Momčilović RSS / 03.03.2008. u 20:09

U Beograd sam stigla pre 15 dana. Sačekala me hladnoća sa kojom bi se i Minhen podičio a evo danas je skoro početak leta po temperaturi. Prva stvar koja mi je upala u oči kada sam doputovala da je uništena zgrada u Kneza Miloša postala fabrika radosti ( bilbordi razvučeni preko cele bombardovane zdrade). Iskreno sam se zapitala - kako li je to nekom palo na pamet, ali mudri ljudi skloniše sve panoe fabrike radosti za svega nekoliko dana.

Ipak, moj utisak su uvek bili i uvek će biti ljudi - manje zgrade i najmanje reklame. Sticajem okolnosti, ponekad, moram da se javim na mobilni u javnom prevozu, taksiju ili na nekom javnom mestu. U Nemačkoj je telefoniranje zabranjeno gotovo na svim javnim mestima a isključivo je zabranjeno u autobusu. Vozač će tolerisati da kazete - jednu ili dve rečenice pre nego vas mrko pogleda ili čak napusti autobus. Ipak, kod nas je sve mnogo opuštenije pa i komunikaca svih vrsta....

 

utisak br.1

MNOGO SE VIČE I SVE SE ZNA

 

U Srbiji svi pričaju na glas i viču iz sve snage. Overe, pečati, otpuštanja, kombinacije veka, završni računi - čega li se sve nisam nasušala u trolejbusu 41.

Noćna mora od šaltera i banaka je pravi izvor najnovijih tračeva i informacija iz prve ruke. Takodje ' potpuno mi je neverovatna zelja da vas svi prosvetle i ukazu pravi put - a prva rečenica koju ćete čuti u Srbiji je: To, kako si ti zamislila, ne moze i gotovo.

Hoću da kazem - čudo jedno kako se ljudi prave pametni i kako vole da slušaju sami sebe pa sve i da samo viču u svoj mobilni telefon.

 

utisak br 2.

 

OP - obrazac

 

Ne znam da li ste morali da se susretnete sa ovim dokumentom - ali, to je najgluplji dokument koji sam drzala u rukama. To je dokument na kome prepišete sve podatke iz lične karte, potpišete se i kazete da ste to vi lično uz nadodnadu od 420 dinara - overite sopstveni potpis!!! Za tričavih par stotina dinara i nekoliko izgubljenih sati - na ovom dokumentu tvrdićete da znate da se potpisete i da ste skoro ista osoba kao na slici u ličnoj karti od pre nekoliko godina.

 

 

utisak br.3

PONAŠANJE U RESTORANU

Kada padne noć na Beograd, ulice postanu glatke od rupa i otvorenih šahtova, likovi poput mene koji se voze trolom zbrišu kući a Beograd počne da miriše na skupocene parfeme i da se presijavaju fenirane kose sa silikonskim kapima.

Ipak, za susret sa svojim drugaricama koje zive trenutno u tri različite zemlje- izabrala sam jedno ne pretenciozno mesto, običnu pizzeriju na Vračaru. Htela sam da izbegnem sve gore pomenuto. Ali, očigleno ne informisana pizzeria je pravi hit a ne zabačeno mesto iz kraja. E, tu su svi ozbiljni. Nema graje i telefoniranja, samo neke mnogo ozbiljne face koje su dovele još ozbiljnije. Mi smo se smejale, plakale od smeha i radosti što sedimo zajedno a drugi su prevrtali očima na naše skaradno ponašanje.

Ne znam - ništa mi nije jasno-u restoranu moram da sam ozbiljna a u troli da se smejem i razgovaram glasno? Fabrika radosti na bombardovanoj zgradi? OP obrzac i svi mogući obrazci da dokazem da sam to ja - upomoć pomozite!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Komentari (117)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

St.Dushan St.Dushan 20:31 03.03.2008

prijateljski

Dobro dosla u Srbiju. Bezi ako mozes sto pre. Ovde je definitivno zavladao najmrkliji mrak na svetu.
pozz
st.duca
dragoljub dragoljub 21:25 03.03.2008

Re: prijateljski

OP - obrazac Ne znam da li ste morali da se susretnete sa ovim dokumentom - ali, to je najgluplji dokument koji sam drzala u rukama. To je dokument na kome prepišete sve podatke iz lične karte, potpišete se i kazete da ste to vi lično uz nadodnadu od 420 dinara - overite sopstveni potpis!!! Za tričavih par stotina dinara i nekoliko izgubljenih sati - na ovom dokumentu tvrdićete da znate da se potpisete i da ste skoro ista osoba kao na slici u ličnoj karti od pre nekoliko godina. 

za to još ni čuo ni video
ivana23 ivana23 21:27 03.03.2008

Re: prijateljski

dragoljub
OP - obrazac Ne znam da li ste morali da se susretnete sa ovim dokumentom - ali, to je najgluplji dokument koji sam drzala u rukama. To je dokument na kome prepišete sve podatke iz lične karte, potpišete se i kazete da ste to vi lično uz nadodnadu od 420 dinara - overite sopstveni potpis!!! Za tričavih par stotina dinara i nekoliko izgubljenih sati - na ovom dokumentu tvrdićete da znate da se potpisete i da ste skoro ista osoba kao na slici u ličnoj karti od pre nekoliko godina. za to još ni čuo ni video

Cemu sluzi OP obrazac?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:46 03.03.2008

Re: prijateljski

ivana23
dragoljub
OP - obrazac Ne znam da li ste morali da se susretnete sa ovim dokumentom - ali, to je najgluplji dokument koji sam drzala u rukama. To je dokument na kome prepišete sve podatke iz lične karte, potpišete se i kazete da ste to vi lično uz nadodnadu od 420 dinara - overite sopstveni potpis!!! Za tričavih par stotina dinara i nekoliko izgubljenih sati - na ovom dokumentu tvrdićete da znate da se potpisete i da ste skoro ista osoba kao na slici u ličnoj karti od pre nekoliko godina. za to još ni čuo ni video

Cemu sluzi OP obrazac?


ОП образац: Овера Потписа -- документ заведен у суду којим се верификује твој потпис. Обично га траже порески органи (при предаји годишњих биланса), банке (отварање рачуна за привредне субјекте) и још понеко (при потписивању привредних уговора).
То ти дође нешто као божански доказ да си ти ти, да је твој потпис заиста твој, то јест нека врста личног печата=штамбиља=мура, који је иначе постао цивилизацијски сувишак у модернијим земљама.
Сирота Татјана, на шта ће опет морати да се све навикава.
ivana23 ivana23 22:49 03.03.2008

Re: prijateljski

Predrag Brajovic

Hvala Pedja.
gorran gorran 23:03 03.03.2008

Re: prijateljski

ma, sve je to lepo i praktično organizovano: na primer, da bi se isplatile plate troma zaposlenih, potrebno je popuniti, overiti i potpisati preko dvadeset obrazaca. I tako svakog meseca.
A tremesečno, šestomesečno i godišnje potrebno je proizvesti još mnogo obrazaca o tim skromnim platicama...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:25 03.03.2008

Re: prijateljski

Да, наша администрација је трома, гломазна, тупава, захтевна, корумпирана...
Готово свака администрација има циљ да у свакој тачки свога делокруга продукује разлог за властито постојање.(То му дође као неки перпетум мобиле: вечито настајање нечега из ничега.) Али није тако само код нас. Ређе су оне земље које су то свеле на разумну меру или се толико електронски оснажиле да папирологија готово и не постоји.
nsarski nsarski 23:31 03.03.2008

Re: prijateljski

То му дође као неки перпетум мобиле: вечито настајање нечега из ничега.

To se zove Parkinsonov zakon (Parkinson's law).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:47 03.03.2008

Re: prijateljski

nsarski
То му дође као неки перпетум мобиле: вечито настајање нечега из ничега.

To se zove Parkinsonov zakon (Parkinson's law).


Некако ми то Паркинсон оминозно звучи...
dragoljub dragoljub 00:29 04.03.2008

prijateljski

личног печата=штамбиља=мур

nešto kao deponovani potpis koji su imali blagajnici po firmama,hvala
Dawngreeter Dawngreeter 20:34 03.03.2008

Vrlo precizna procena :)

Ovo mi je bas bilo zanimljivo za procitati, mislim da na neke stvari toliko oguglas da je potreban neko "iz vana" da bi ti ukazao koliko je to sve bizarno.

utisak br.1

MNOGO SE VIČE I SVE SE ZNA


To da se sve zna je stari srpski obicaj. Na kraju krajeva, mi kao nacija smo rodonacelnici najsveobuhvatnijeg, najsire informisanog, najmudrijeg zvanja na svetu - srpski fudbalski komentator. Taj sve uvek zna. Mislim da je patologija toliko duboka da se u opste vise ne vredi ni opirati. Ma cak i kada diskusija pocne civilizovano i sa punim razumevanjem da pricamo o stvarima o kojima ni jedna strana nema potpuno razumevanje, zavrsi se sa "ja znam ti ne znas" argumentima. Dobro, ajd', ne bas uvek. Nadje covek i dobre sagovornike ponekad. Ali odgovorno tvrdi mda je dovoljno da jedan ucesnik u diskusiji krene sa takvim argumentima i odmah su svi na tom nivou.

A ovo za vikanje... Uf, ja sam pogotovo sklon tako necemu. Nije da stalno urlam, ali kada krene diskusija na neku temu o kojoj imam vrlo precizno definisano misljenje, desi mi se da urlam i na trotoaru. Ne bas onako skroz, al' prilicno glasno. Posle skontam da izigravam bilmeza al' dzaba kad sam se vec prodrao. Secam se da sam pre par meseci mahao rukama i urlao povodom takve gluposti kao sto su ovi novi domaci stripovi Divlja Magija i Faktor 4. Sta cu, rodjen sam i zivim ovde. To je dijagnoza a ne nacionalnost :)
Dolybell Dolybell 20:49 03.03.2008

Re: Vrlo precizna procena :)

zavrsi se sa "ja znam ti ne znas" argumentima.


Ali zato počinje sa : Ne,ne, samo da ti kažem ... (a može čak da se nastavi
sa: u pravu si potpuno, i ja se slažem ....)
Dawngreeter Dawngreeter 20:54 03.03.2008

Re: Vrlo precizna procena :)

O da. Kao po formuli.
Dolybell Dolybell 20:45 03.03.2008

Obrasci za otimanje para

Za tričavih par stotina dinara i nekoliko izgubljenih sati - na ovom dokumentu tvrdićete da znate da se potpisete i da ste skoro ista osoba kao na slici u ličnoj karti od pre nekoliko godina.


Ja se još uvek pitam zašto mora da platim sve papire za
ličnu kartu i samu LK. ?
Meni lično ona uopšte ne treba, nikad u nju nisam pogledala
da vidim da li sam to JA.
Ako država traži od mene da je posedujem - zašto mi to naplaćuje?
Hajde, ne mora da mi je donesu na kuću, al' što naplaćuju ?

Zašto državljanstvo (papir) važi 6 meseci?
Jel' to znači da posle nisam državljanin ?

Zašto traže original krštenicu ( ne stariju od 6 meseci)
kad treba da se venčaš ?
Nije dovoljna LK (koju si dobio na osnovu kršenice) ?

Čemu služi JMBG u odnosu na sve navedeno ?
mvelja mvelja 20:46 03.03.2008

Re: Obrasci za otimanje para

ali Beograd ima nesto sto Minhen nema...
Jeremija Jeremija 20:50 03.03.2008

Re: Obrasci za otimanje para

Dolybell


Zašto traže original krštenicu ( ne stariju od 6 meseci)
kad treba da se venčaš ?




Pa mogao bi neko da se venča umesto tebe za tvog dečka. Otažbina misli na svoju decu.
dragoljub dragoljub 21:18 03.03.2008

Re: Obrasci za otimanje para

mvelja
ali Beograd ima nesto sto Minhen nema...

bolje bi mu bilo da nema
Dolybell Dolybell 21:31 03.03.2008

Re: Obrasci za otimanje para

Jeremija
Dolybell


Zašto traže original krštenicu ( ne stariju od 6 meseci)
kad treba da se venčaš ?




Pa mogao bi neko da se venča umesto tebe za tvog dečka. Otažbina misli na svoju decu.



Ha , ha , ha to bi bilo sjajno!
dragoljub dragoljub 21:44 03.03.2008

Re: Obrasci za otimanje para

Jel' to znači da posle nisam državljanin ?

a ne to košta oko 1000€ misliš da tako lako možešnas(njih-štogod)otkačiš i to bolje advokata da uzmeš sve u stilu dala baba banku da uđe u kolo a prt da izađe samo ovde daje stotopet i teško
dragoljub dragoljub 21:46 03.03.2008

Re: Obrasci za otimanje para

Čemu služi JMBG u odnosu na sve navedeno ?

možda Je#"&% MeBog što se rodih ovde
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:44 03.03.2008

Re: Obrasci za otimanje para



Dolybell: Čemu služi JMBG u odnosu na sve navedeno ?



ЈМБГ полако али сигурно постаје оно што је у другим земљама social security number (SSN). Јединствени Матични Број Грађана је заиста јединствен за сваког грађанина Србије, то јест не постоје два иста.
По њему се тренутно заводе твоје пореске, пензијске и здраствене уплате, једном речју он је нека врста државног жига на сваком појединцу по којем га она а) контролише б) штити ц) опорезује. То још не функционише савршено, рецимо -- на сваком твом банковном рачуну заведен је и ЈМБГ, и сваки твој приход праћен је њиме, али још увек нема квалитетног укрштања података међу различитим службама, па се тако може десити да неко ко је по закону потпао под додатно опорезиване грађане због неажурности служби избегне ту своју часну обавезу.
Надаље, ЈМБГ или број личне карте у неким правним ситуацијама има вредност печата.

Dolybell: Zašto državljanstvo (papir) važi 6 meseci?

Као и сваки предострожни чувар (распитати се код Стронгмена), држава према сваком гаји сумњу да је troublemaker. Напросто, провериће да се у међувремену ниси исписао из нашег држављанства или узео неко друго. То, наравно, може и једноставније, али... Србијица је то.

Dolybell Dolybell 07:11 04.03.2008

Re: Re: Obrasci za otimanje para

Напросто, провериће да се у међувремену ниси исписао из нашег држављанства или узео неко друго.


A za to, postoji postoji "sedmi pečat ", kad treba da nabaviš potvrdu
iz SUP-a (MUP TUP....) mesta rođenja gde ti ja bio otac 1945 ?
Dolybell Dolybell 07:14 04.03.2008

Re: Obrasci za otimanje para

možda Je#"&% MeBog što se rodih ovde

Ima logike ima ....ha ha ha ha...
vishnja vishnja 17:09 04.03.2008

.

.
Piromanski Piromanski 20:49 03.03.2008

Alles verboten! Al´ zamalo...

U Nemačkoj je telefoniranje zabranjeno gotovo na svim javnim mestima a isključivo je zabranjeno u autobusu. Vozač će tolerisati da kazete - jednu ili dve rečenice pre nego vas mrko pogleda ili čak napusti autobus.


Izvinite, a u kojoj vi to Nemackoj zivite? Koliko je meni poznato, jedina zabrana razgovaranja mobilnim telefonom se odnosi na ucesnike u saobracaju, dok su ostale kao i svuda u svetu, u blizini zapaljivih materija ili elektronskih uredjaja ciji rad moze biti ometen.
Bonner D Bonner D 21:21 03.03.2008

Re: Alles verboten! Al´ zamalo...

Piromanski

Izvinite, a u kojoj vi to Nemackoj zivite? Koliko je meni poznato, jedina zabrana razgovaranja mobilnim telefonom se odnosi na ucesnike u saobracaju, dok su ostale kao i svuda u svetu, u blizini zapaljivih materija ili elektronskih uredjaja ciji rad moze biti ometen.


I ja sam potpuno paf! Živim u Nemačkoj, razgovaram mobilnim i u autobusu, vozu, tramvaju, podzemnoj i do sad mi se nije desilo da me je neko upozorio a kamoli mi to pravo osporio. Ne znam, zaista nikad čuo za zabranu telefoniranja u javnom prevozu.

Ova zabrana telefoniranja za vozače, koju pominjete, se ne odnosi na telefoniranje uz head set. To je dozvoljeno.


Piromanski Piromanski 21:29 03.03.2008

Re: Alles verboten! Al´ zamalo...

Da, head set je dozvoljen. Doduse, mozda u Minkenu i to sankcionisu. Ovi na severu su prilicno tolerantni.
Bonner D Bonner D 21:41 03.03.2008

Re: Alles verboten! Al´ zamalo...

Piromanski
Da, head set je dozvoljen. Doduse, mozda u Minkenu i to sankcionisu. Ovi na severu su prilicno tolerantni.


Možda bi neki to i uradili, ali zato su tu telekomunikacioni lobisti, da spreče takve zakone. Pa kako bi živeli i koliko bi zaradjivali ovoliki mobilni operateri, koji su se onomad onoliko naplaćali za licence, da oni tako nešto zabrane?! A neretko na autoputevima a i po gradovima mogu da se vide ljudi kako telefoniraju sa mobilnim aparatom u ruci, što je zabranjeno, a onih koji "sami sa sobom pričaju" (uz head set) tokom vožnje tek koliko hoćeš. Und die Kassen klingeln!

Nadpalfi Nadpalfi 22:39 03.03.2008

Re: Alles verboten! Al´ zamalo...

razgovaram mobilnim i u autobusu, vozu, tramvaju, podzemnoj i do sad mi se nije desilo da me je neko upozorio a kamoli mi to pravo osporio.

Nazalost si u pravu. Ogadilo mi se kad se vozim sredstvima javnog prevoza, a okolo mene samo lupetaju na mobilni, kao da ce zivot izgubiti ako zavezu gubicu par minuta. I, naravno, najglasniji su upravo nasi, turci i zabari. Pa vrijeme je da se uvedu zabrane, mada Nijemci prednjace po svakakvim glupavim zakonima.
man ray loves me man ray loves me 01:02 04.03.2008

Re: Alles verboten! Al´ zamalo...

...Ogadilo mi se kad se vozim sredstvima javnog prevoza, a okolo mene samo lupetaju na mobilni, kao da ce zivot izgubiti ako zavezu gubicu par minuta. I, naravno, najglasniji su upravo nasi, turci i zabari...

Ko je uzeo dzem iz tvoje krofne?
vagabunda vagabunda 02:14 04.03.2008

Re: Alles verboten! Al´ zamalo...

Izvinite, a u kojoj vi to Nemackoj zivite?


pa bas sam se to i ja pitala...

u berlinu ne samo da nije zabranjeno, nego su se ljudi svojski potrudili da u metrou uvek imate odlican signal:

Underground facilities

A full GSM (GSM-900 and GSM-1800) mobile phone network for Germany's four carriers is in place throughout the U-Bahn system of stations and tunnels. This system was in place by 1995 for the E-Plus network, and was one of the first metro systems to allow mobile telephone use; by the late 1990s the other networks could be used as well.

izvor: wikipedia: berlin u-bahn

inace jedan moj kolega nemac odgovorno tvrdi da navodni argument da turska ne moze da udje u evropsku uniju jer nije dovoljno sekularna jednostavno ne stoji, jer je turska izvesno daleko vise sekularna nego bavarska. ne znam zasto mi je ovo bas sada palo na pamet.

a sto se tice utiska sa bilbordima iz kneza milosa, za mene su ga malko zasenile one dve spaljene ambasade nekih 50m dalje... valjda pitanje percepcije, sta li...



Nadpalfi Nadpalfi 09:25 04.03.2008

Re: Alles verboten! Al´ zamalo...

Ko je uzeo dzem iz tvoje krofne?

Jos istrazujem ;-)

Jeremija Jeremija 20:58 03.03.2008

?

A psovke? Da li je moguće da nisi čula ni jednu, ako jesi koja je bila prva? ili koja je nova ili koja je na tebe ostavila utisak? ili je to u drugom delu?
Solomon Solomon 21:24 03.03.2008

Adis Abeba

Cudi me da vam vec nisu objasnili kako se to zivi u DE, ili na zapadu uopste.
To je vrh... kada ti neko ko nije isao dalje od Crne Gore objasnjava kako se zivi u Nemackoj, Austriji, SAD, Australiji....
Nije bitno, sve znaju. Siguran sam da bi imali komentar i da ste se vratili iz Adis Abebe.
schraff schraff 21:52 03.03.2008

utisaka boli glava

Prva stvar koja mi je upala u oči kada sam doputovala da je uništena zgrada u Kneza Miloša postala fabrika radosti ( bilbordi razvučeni preko cele bombardovane zdrade). Iskreno sam se zapitala - kako li je to nekom palo na pamet, ali mudri ljudi skloniše sve panoe fabrike radosti za svega nekoliko dana.

Svuda u normalnom svetu se, draga moja, gradilišta maskiraju platnima, bilbordima i nečim sličnim što je lepše za videti. Ogromno šareno platno reklame preko cele razrušene, inače, odnedavno zgrade u privatnom vlasništvu, je sigurno prijatnije za oko od slike razaranja.
Možda vi koji se povremeno vraćate iz Nemačke baš volite da gledate ruševine dok ulazite u centar, ali mi koji živimo tu pored bi radije da ih vidimo popravljene ili barem privremno "obučene" u nešto drugo.

Nakon što pročitah i ostale "utiske", cenim da Vam je vreme da se polako vratite nazad.
Dolybell Dolybell 07:21 04.03.2008

Re: utisaka boli glava

da je uništena zgrada u Kneza Miloša postala fabrika radosti


To su bar pokrili, i treba da pokriju, tu niko nije poginuo, pa neka je i šareno,
ali ulaz u RTS (iz Aberdareve) gde je 16 osoba završilo svoju ovozemaljsku
misiju, zjapi kao smrt. Šta to znači ? Koga treba i na šta da potseća ?
To je ionako sporedna i slepa ulica.
Kreneš na Taš sa detetom pored monstruma....?
Dolybell Dolybell 08:07 04.03.2008

Re: utisaka boli glava

Kreneš na Taš sa detetom pored monstruma....?


citiram samu sebe

Upravo sam čula kao vest da će zgrada u Aberdarevoj ostati takva kakva je
(monstruozna) kao SPOMENIK !
Što je jedna budala u stanju da smisli - to sto pametnih
nije dovoljno da to ispravi!

Jedva čekam da vidim razglednice koje će turisti slati po svetu
sa ovakvim spomenikom !
Odmah treba keramičari, umesto crkvica i kućica, koje prave i
koji se prodaju kao suveniri, da pređu na novi spomenik - suvenir!
A što će da se slikaju pored spomenika za uspomenu na posetu Beogradu!

E lepote !
mariopan mariopan 17:46 04.03.2008

Re: utisaka boli glava

Dolybell
Kreneš na Taš sa detetom pored monstruma....?


citiram samu sebe

Upravo sam čula kao vest da će zgrada u Aberdarevoj ostati takva kakva je
(monstruozna) kao SPOMENIK !
Što je jedna budala u stanju da smisli - to sto pametnih
nije dovoljno da to ispravi!

Jedva čekam da vidim razglednice koje će turisti slati po svetu
sa ovakvim spomenikom !
Odmah treba keramičari, umesto crkvica i kućica, koje prave i
koji se prodaju kao suveniri, da pređu na novi spomenik - suvenir!
A što će da se slikaju pored spomenika za uspomenu na posetu Beogradu!

E lepote !

SPOMENIK ? Pa spomenici se podizu na groblju, ne mogu da verujem da ce to tako da ostave u centru grada? Kome je tako blistava ideja pala na pamet? Ne znam jos grad koji je ostao razrusen da bi bio spomenik tog rusenja, sta mislite da su Hirosima i Nagasaki to uradili sa svojim zgradama?

A sta ce da slikaju? Pa neka zeredjaju po grobljima tamo ima tusta i tma lepih zgrada sasve televizri i uredjaji za svaku nuzdu i potrebu.
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 22:10 03.03.2008

Bolje vas nasli...

A tek sto smo zli! Grozna, grozna dlakava stvorenja, imaju surle i jedu mrave...
gagonja gagonja 22:29 03.03.2008

Re: Bolje vas nasli...

Vodzo Modzo
A tek sto smo zli! Grozna, grozna dlakava stvorenja, imaju surle i jedu mrave...

zaboravio si na ono:
gledaju na tri oka
hodaju na tri noge
slusaju na tri uva
krste se sa tri prsta
strasno strasno
gagonja gagonja 22:15 03.03.2008

tako mlada a vec


"Ha Boze moj, svi smo mi masni…
Sto si ti ljuta, sto si nervozna tako a…
Pa sto si dolazila na Škver onda, kad se ljutis…
Pa sto cu ti ja kuco moja…"
nsarski nsarski 22:16 03.03.2008

Hehe,

dje me nadje:)!
Vi Europljani ste razmazeni, to je cudo jedno. Sednes u auto u Minkenu i iz dva gasa si u Bg. Al, ajde.

Utisak 1.: Svi govore sa tobom i medjusobno srpski. (Auh, ili sanjam, ili su me oteli Marsovci. Srpski je ipak redak jezik na planeti og 6 milijardi dusa).
Utisak 2.: Guzve po ulicama. Kad se sudaris sa nekim, automatski izbacis "I'm sorry!", ili "excuse me!" i odmah shvatis koji si kreten da se ljudima obracas na stranom jeziku. Oni misle da si kreten iz drugog razloga.
Utisak 3.: Ne prepoznajes novcanice i kovani novac. Vadis po dzepovima i zagledas da saberes do potrebne sume - oni sto cekaju na tebe se nerviraju. Oni ga prepoznaju po boji ili nekoj sari, automatski.
Utisak 4.: Taksisti sve znaju, govore strani jezik, i imaju diplomu pravnog fakulteta.
Utisak 5.: Na svako ludilo koje se zadesi, i tvoje cudjenje na to, jedini komentar naviknutog sveta je: "Ovo je Srbija!"
gagonja gagonja 22:27 03.03.2008

Re: Hehe,

nsarski
dje me nadje:)!Vi Europljani ste razmazeni, to je cudo jedno. Sednes u auto u Minkenu i iz dva gasa si u Bg. Al, ajde.Utisak 1.: Svi govore sa tobom i medjusobno srpski. (Auh, ili sanjam, ili su me oteli Marsovci. Srpski je ipak redak jezik na planeti og 6 milijardi dusa).Utisak 2.: Guzve po ulicama. Kad se sudaris sa nekim, automatski izbacis "I'm sorry!", ili "excuse me!" i odmah shvatis koji si kreten da se ljudima obracas na stranom jeziku. Oni misle da si kreten iz drugog razloga.Utisak 3.: Ne prepoznajes novcanice i kovani novac. Vadis po dzepovima i zagledas da saberes do potrebne sume - oni sto cekaju na tebe se nerviraju. Oni ga prepoznaju po boji ili nekoj sari, automatski.Utisak 4.: Taksisti sve znaju, govore strani jezik, i imaju diplomu pravnog fakulteta.Utisak 5.: Na svako ludilo koje se zadesi, i tvoje cudjenje na to, jedini komentar naviknutog sveta je: "Ovo je Srbija!"

najvaznije je da taksisti govore strani jezik i imaju diplomu pravnog fakulteta....
ne znam u kom ti gradu zivis ili o kom gradu pricas....
a to da sve znaju vazi za naciju uopste, bilo da su taksisti, drzavnici, stomatolozi, reditelji.....
nsarski nsarski 22:47 03.03.2008

Re: Hehe,

ne znam u kom ti gradu zivis ili o kom gradu pricas....

Ovde gde ja zivim, ljudi sa diplomom pravnog fakulteta rade kao pravnici:)
Taksisti imaju vozacku dozvolu, i to je sve.
gagonja gagonja 22:55 03.03.2008

Re: Hehe,

nsarski
ne znam u kom ti gradu zivis ili o kom gradu pricas....Ovde gde ja zivim, ljudi sa diplomom pravnog fakulteta rade kao pravnici:)Taksisti imaju vozacku dozvolu, i to je sve.

i to im je mnogo
i jednima i drugima
nsarski nsarski 22:57 03.03.2008

Re: Hehe,

i to im je mnogo
i jednima i drugima

OK, da te ne ljutim. Ti ces to najbolje znati:)))
gagonja gagonja 23:02 03.03.2008

Re: Hehe,

nsarski
i to im je mnogoi jednima i drugimaOK, da te ne ljutim. Ti ces to najbolje znati:)))

mislis ja kao diplomirani pravnik ili ja kao taksista?
nsarski nsarski 23:10 03.03.2008

Re: Hehe,

mislis ja kao diplomirani pravnik ili ja kao taksista?

Ne govorim o tebi, nego o svom utisku. Nista vise ni manje.
Priznaces da je pomalo iznenadjujuce da diplomirani pravnici voze taksi. To je sve sto sam rekao.
Izvini ako sam te, nehotice, licno pogodio:) Ali, ti bolje znas, kao sto rekoh. Tamo si pa ti je blize.
gagonja gagonja 23:42 03.03.2008

Re: Hehe,

nsarski
mislis ja kao diplomirani pravnik ili ja kao taksista?Ne govorim o tebi, nego o svom utisku. Nista vise ni manje.Priznaces da je pomalo iznenadjujuce da diplomirani pravnici voze taksi. To je sve sto sam rekao.Izvini ako sam te, nehotice, licno pogodio:) Ali, ti bolje znas, kao sto rekoh. Tamo si pa ti je blize.

ma ne brini za to ali molim te mi odgovori na ovo pitanje:
jel bolje da budem pravnik koji vozi taksi ili da budem taksista koji se bavi pravom.
kazu pravnik koji vozi taksi bolje ga vozi od obicnog taksiste. da li taksista koji se bavi pravom to bolje radi od obicnog pravnika?
ma koliko ti ovo retardirano zvucalo razmisli o tome jedan sekund, pogledaj u zavicaj pa mi reci sta mislis.
nsarski nsarski 23:57 03.03.2008

Re: Hehe,

Cuj, ne treba da mi navodis primere da je tamo ludilo. Ja znam vrhunskog hirurga koji se u svojoj bolnici (radnom mestu) uhvatio za metlu da cisti hodnike jer je cistacica negodovala sto se trose pare na hirursku opremu. Pa kad je naisla cistacica da uzme svoju metlu on joj rekao: Vi, koleginice, idite u operacionu salu pa radite moj posao. Ja cu da ocistim hodnik.
Ludilo, rekoh, i vidao sam ga u svim verzijama i velicinama. Nego, covek se od nenormalnosti lako odvikne, pa se uvek nanovo iznenadi.
Eto, to mislim.
49 41 49 41 00:17 04.03.2008

Re: Hehe,

nsarski
dje me nadje:)!Vi Europljani ste razmazeni, to je cudo jedno. Sednes u auto u Minkenu i iz dva gasa si u Bg. Al, ajde.Utisak 1.: Svi govore sa tobom i medjusobno srpski. (Auh, ili sanjam, ili su me oteli Marsovci. Srpski je ipak redak jezik na planeti og 6 milijardi dusa).Utisak 2.: Guzve po ulicama. Kad se sudaris sa nekim, automatski izbacis "I'm sorry!", ili "excuse me!" i odmah shvatis koji si kreten da se ljudima obracas na stranom jeziku. Oni misle da si kreten iz drugog razloga.Utisak 3.: Ne prepoznajes novcanice i kovani novac. Vadis po dzepovima i zagledas da saberes do potrebne sume - oni sto cekaju na tebe se nerviraju. Oni ga prepoznaju po boji ili nekoj sari, automatski.Utisak 4.: Taksisti sve znaju, govore strani jezik, i imaju diplomu pravnog fakulteta.Utisak 5.: Na svako ludilo koje se zadesi, i tvoje cudjenje na to, jedini komentar naviknutog sveta je: "Ovo je Srbija!"

Profesore,
Bas si me slatko i od srca nasmejao; Ispravka-dopuna: "Ovo je Srbija BREEE"!

Sto se tice zvucnosti jezika; kad je pravljena davno jezicka analiza svetskih jezika-na osnovu cestih kombinacija samoglasnika i suglasnika i njihovom frekventnom smenjivanju-rezultat:
1. Italijanski
2. Srpski
Tada (pre 30-tak godina) bio sam iznenadjen nasim jezickim kotiranjem.
Dolybell Dolybell 07:25 04.03.2008

Re: Hehe,

a to da sve znaju vazi za naciju uopste, bilo da su taksisti, drzavnici, stomatolozi, reditelji.....


Sve o svemu jedino znaju arhitekti ( provereno)
Svi su lekari (svako zna neki recept za tvoju boljku)
pnbb pnbb 17:29 04.03.2008

Re: Hehe,

Priznaces da je pomalo iznenadjujuce da diplomirani pravnici voze taksi.

uopste ne, ako zivis u njujorku, filiju, cikagu, torontu... sad za zapadnu obalu nisam siguran..

MightyNora MightyNora 22:17 03.03.2008

Mala ispravka

MNOGO SE VIČE I SVE SE ZNA


NAJBOLJE fali kao reč na kraju ovog citata, i to JA MOGU da kažem jel, jelte ja to znam najbolje...

P.S.

Ovo bi programeri nazvali beskonačna petlja (u nekom smislu)
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:40 03.03.2008

TAMO GDE PRESTAJE LOGIKA...

POČINJE SRBIJA!

Ova pošalica jednog bivšeg afričkog diplomate na službi u Beogradu najbolji je komentar aktuelne nam otadžbine.
Šta da radimo kada živimo u zemlji u kojoj je lakše ući u istoriju nego u autobus gradskog prevoza!?
edi-va edi-va 22:40 03.03.2008

Ja kada

dodjem u Srbiju (iz iste te Nemachke) prebacim u modus: Srbija bato!
Tako da mi je sve normalno, nishta me ne chudi, potpuno sam opushtena i krajnje smirena ... :)

p.s.: a to sa telefoniranjem u javnom prevozu, barem ovde u Severnoj Vestfaliji, nije zabranjeno. Niti bilo gde na javnom mestu. Jedino u bolnicama.
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 22:50 03.03.2008

Re: Ja kada

Bogami, ovde kod nas u šumu zabranjeni mobilni, šta pričaju ti Nemci...K'o mi nismo kultura... Jer kad te čuje međed da ti motorolja sviri, uvek se zapitamo gde su one sudije sa olimpijskih igara da mere vreme...
stoprocentni stoprocentni 22:58 03.03.2008

Srbija - lista utisaka (prvi deo)

"U Nemačkoj je telefoniranje zabranjeno gotovo na svim javnim mestima a isključivo je zabranjeno u autobusu."

Ovo prosto nije tacno. Smatra se nepristojnim ali nije zabranjeno. Nisu cak ni Ipod-ovi zabranjeni, a trebalo bi, barem kada je rec o javnom prevozu.
Inace, ne znam u koje ste metropole bili osim Minhena ali kad vec spomenuste "fenirane kose" i ostalo, u Beogradu cete u vecernjim satima videti vise lepo odevenih ljudi nego u Minhenu.
(ponavljam, lepo odvenih)

I jos nesto, zanima me da li ste mozda telefonirali komunalnom i prijavili barem jedan od tih otvorenih sahtova? Red bi bio jer sam siguran da bi Vi ili vas komsija u Minhenu to sigurno ucinio.

edi-va edi-va 23:05 03.03.2008

Re: Srbija - lista utisaka (prvi deo)

Nisu cak ni Ipod-ovi zabranjeni, a trebalo bi, barem kada je rec o javnom prevozu.


daa, to me polako ali sigurno izludjuje ... kada udjem u prevoz i chujem sa svih strana pomeshane etno, hip-hop, alternativne (and so on) zvuke ... josh im (uglavnom klincima) nije vishe zanimljivo sa slushalicama da uzivaju u svom muzichkom izboru, vec puste mp3 player mobilnog i misle da su nas ostale u prevozu usrecili svojim muzichkim izborom ...
jankovicf jankovicf 00:16 04.03.2008

Re: Srbija - lista utisaka (prvi deo)

Beogradu cete u vecernjim satima videti vise lepo odevenih ljudi nego u Minhenu.


Ne znam za Minhen tamo nisam bio ali na primer u Srbiji se ljudi mnogo lepse (i s vise ukusa) oblace nego u Njujorku. Tamo su svi u uniformisani - ili su gheto ili u japi stilu.
Dolybell Dolybell 07:31 04.03.2008

Re: Srbija - lista utisaka (prvi deo)

"U Nemačkoj je telefoniranje zabranjeno gotovo na svim javnim mestima a isključivo je zabranjeno u autobusu."


samo kao povod za sledeći opis Nemačke:

Nemačka je zemlja bez sunca, cveće bez mirisa i žene bez dupeta.
Adam von Trott zu Solz Adam von Trott zu Solz 23:06 03.03.2008

Srbija

Ma, stoji sve to što si rekla/primetila, ali ipak ima tu nekog iščašenog šarma :)
Brooklyn Brooklyn 23:11 03.03.2008

a ti si kao mnogo bolja

dodje gospodja iz nemacke da objasni ljudima kako su primitivni, kako se prave pametni i kako vole da slušaju sami sebe.

koji smor.
gagonja gagonja 23:14 03.03.2008

Re: a ti si kao mnogo bolja

Brooklyn
dodje gospodja iz nemacke da objasni ljudima kako su primitivni, kako se prave pametni i kako vole da slušaju sami sebe.koji smor.

brooklyn, prezestoka si
take it easy
znam fadan dan na poslu
desava se
49 41 49 41 23:55 03.03.2008

Tosicka

Da samo snas koliko puta je moje dete provozalo biciklom: "Oktoberfest Platz"- dok je jos prazan.
A, onda krene sredinom avgusta-priprema za prijem 7 miliona gostiju-koje treba opsluziti u TRI nedelje.
Nadam se; sada i vise. Organizovati posao za profit od oko priblizno (tadasnjih) 4 milijardi nemackih maraka.

Hej, pa nije to Beograd; Ljubljana ili ... da par pijanih baraba upropasti tronedeljnu festu gde dodju iz celog sveta.



dragoljub dragoljub 00:43 04.03.2008

Re: Tosicka

49 41
Da samo snas koliko puta je moje dete provozalo biciklom: "Oktoberfest Platz"- dok je jos prazan.
A, onda krene sredinom avgusta-priprema za prijem 7 miliona gostiju-koje treba opsluziti u TRI nedelje.
Nadam se; sada i vise. Organizovati posao za profit od oko priblizno (tadasnjih) 4 milijardi nemackih maraka.

Hej, pa nije to Beograd; Ljubljana ili ... da par pijanih baraba upropasti tronedeljnu festu gde dodju iz celog sveta.




a šta je pisac hteo da kaže?
49 41 49 41 01:13 04.03.2008

Re: Tosicka

a šta je pisac hteo da kaže?

Pisac je hteo da kaze; da je Minhen u kome ziveo punih 6 godina-blizu srca gtada- "Marienplatza" da je to:
1.Internacionalni Grad
2.Grad na petom mestu u SVETU po kvalitetu zivljena-(posle Ciriha N 1).
3.Grad sa najnizom stopom kriminala u celoj Nemackoj
4.Grad sa svim vidovima JAVNOG SAOBRACAJA i neverovatnom tacnosci
....
go to: www.Blagostanje.com-Turizam
dragoljub dragoljub 02:54 04.03.2008

Re: Tosicka

go to: www.Blagostanje.com-Turizam

to mi nije potrebno sobzirom da me put vodio dvaputa kroz taj grad(nažalost nijdnom na fest) i lepo je to što je tako samo gornji tekst nisam mogo sa ničim da povežem,suvuše sažeto ,bez ikakve zlobe:)))
49 41 49 41 05:15 04.03.2008

Re: Tosicka

dragoljub
go to: www.Blagostanje.com-Turizamto mi nije potrebno sobzirom da me put vodio dvaputa kroz taj grad(nažalost nijdnom na fest) i lepo je to što je tako samo gornji tekst nisam mogo sa ničim da povežem,suvuše sažeto ,bez ikakve zlobe:)))


Kad sam napustio Minhen '98; seleci se u U.S. u treci (po nekima 4-ti) po velicini americki grad uvideo sam konformnost zivljenja koju je pruzao Minhen.
Boravio sam u mnogim nemackim gradovima; krace ili duze. Cak i moj kum koji je poslovno posecivao vecinu nemackih gradova; kao i Minhen-priznao je da Minhen po mnogo cemu odudara od drugih nemackih gradova.

Oktobar Fest je dozivljaj u gradu; iako sam protivnik masovnih okupljanja.
Nekad nije jednostavno popiti 2 litarski Mass; ali uz caskanje se moze popiti i dva. Naravno, obavezna ogromna
Brecel (pereca).

dragoljub dragoljub 10:24 04.03.2008

Re: Tosicka

konformnost zivljenja koju je pruzao Minhen.

kažem,ja sam samo prolazio .ali mi je ostalo u pameti da je čovek sa kim sam putovao ,pošto smo se našli u visini minhena u vreme kad ljudi idu kući s posla on je jednostavno sišo sa aitoputa i kroz grad zaobišo gužvu,zvuči blesavo ali on je poznavao dobro grad i situaciju i prođosmo mi,verovatno je to dobro urađen sistem ulica,šta je bilo drugi put nesećam se.
man ray loves me man ray loves me 01:09 04.03.2008

Srbija glavni utisak

Svaki put kad dodjem, sve je vise beagle-ova !

sashaNS sashaNS 10:05 04.03.2008

Re: Srbija glavni utisak

Svaki put kad dodjem, sve je vise beagle-ova !

Trudimo se : )
http://bigl-srbija.editboard.com/biglovi-c2/
dragoljub dragoljub 10:27 04.03.2008

Re: Srbija glavni utisak

postavio čovek link dole
ivana23 ivana23 10:53 04.03.2008

Re: Srbija glavni utisak

dragoljub
http://bigl-srbija.editboard.com/biglovi-c2/http://bigl-srbija.editboard.com/biglovi-c2/



man ray loves me man ray loves me 11:05 04.03.2008

Re: Srbija glavni utisak

Vi ste pravi ljudi ! Kakvi totalni slatkisi. Sledeci put kad dodjem javljam se da organizujemo neko igranje. Donosim francusku kosku :)
dragoljub dragoljub 13:52 04.03.2008

Re: Srbija glavni utisak#

undefined
ivana23 ivana23 15:17 04.03.2008

Re: Srbija glavni utisak

dragoljub

ivana23

dragoljubhttp://bigl-srbija.editboard.com/biglovi-c2/http://bigl-srbija.editboard.com/biglovi-c2/23ivana jel to na temu konspiracije

Ja sam samo ucinila smajlija vidljivim, a link je bio tu...Zar ne?
man ray loves me man ray loves me 15:41 04.03.2008

Re: Srbija glavni utisak

Ko radi taj i grosi, ako se ne varam. Ovo je link za biglove.
vishnja vishnja 17:18 04.03.2008

.

.
dragoljub dragoljub 22:04 04.03.2008

Re: Srbija glavni utisak

undefined
ivana23 ivana23 00:01 05.03.2008

Re: Srbija glavni utisak

dragoljub

vishnja23ivana jel to na temu konspiracijedragoljube, cvece moje, mislim da ivana23 nije u toku sa nasom strategizacijomma nisam mislio ništa loše ,taman posla čak mislim da bi to bio duhovit komentar sa njene strane i elegantno prenet,a neznam zašto mi u zadnje vreme tako duplira text kad linkujem,

Zasto linkujes smajlije? Zar oni ne treba da se vide?!
Necu vise "duplirati" obecavam, a ti link postavi kako treba. A ne ovako
dragoljub dragoljub 01:20 05.03.2008

Re: Srbija glavni utisak

#
ivana23 ivana23 11:51 05.03.2008

Re: Srbija glavni utisak

dragoljub
nešto mi je danas kontra dan.aj da probamo ovak iznad onog mog prvog linka čovek je loše postavio link ja sam samo hteo da pomognem i postavio aktivni link sa njegovom adresom,onda si ti postavila smajlija kao komentar na moj lik a tog smajlijasam ja postavio na drugom blogu vezanog za konspiraciju i pomislo daje to tvoj duhoviti komentar prenet ovde bez da se troluje ali je sve odjednom postalo komplikovanopođi od ovog posta nadole i videćeš koko je počelo

sashaNSSvaki put kad dodjem, sve je vise beagle-ova !Trudimo se : )http://bigl-srbija.editboard.com/biglovi-c2/to je loše postavljen link koji sam popravio i zbog kog je došlo do ovogbez lošših namera dragoljub

Dragoljube, kada se stavi kursor na link koji si ti postavio kao pomoc coveku - vidi se smajli, proveri molim te,
nema razloga za ovoliko dopisivanje.
sashaNS sashaNS 17:48 05.03.2008

Re: Srbija glavni utisak

nema razloga za ovoliko dopisivanje.

Stvarno nema. Hvala na pomoci svima i naucicu i ja da postavljam linkove : )
Samo sam htela da vidite nase biglove.
Sledeci put kad dodjem javljam se da organizujemo neko igranje.

Za igranje smo uvek spremni.Dobrodosli!
Sparkling Blue Sparkling Blue 02:31 04.03.2008

What's the point?

Ne vidim otkud toliki sok dozvolom pricanja u gradskom prevozu. Ja zivim u Holandiji i nikad nisam cula za zabranu pricanja mobilnim telefonom u gradskom prevozu. A ako neko glasno prica - to su holandjani. Bila sam u mnogim prestonicama u evropi i nisam nista slicno primetila (mada mozda sam propustila). I da budem iskrena, nekako mi to pravilo i nije bas najjasnije. U cemu je trik? Da me neko ne uznemirava svojim glasnim govorom? Jel imaju i detektore ko koliko parfema nosi , pa ako je vise od dozvoljenog letis napolje?
dragoljub dragoljub 03:00 04.03.2008

Re: What's the point?

A ako neko glasno prica - to su holandjani

sasvim tačno osim jedne stvari da ta priča kod hlanđana nikad ne prelazi u aroganciju i osionost,bar u vreme kad sam se ja skitao po njoj,kako je sada neznam
AlexTheVeliki AlexTheVeliki 03:55 04.03.2008

@ nsarski

Neznam za Beograd, ali ovo o taksistima je ziva istina za Toronto. Ovde su nazalost dosta njih doktori, inzinjeri, naucnici itd... koji su se skolovali van Kanade, dobili vizu na konto obrazovanja ali sad nemogu da nadju posao u svojoj struci zato sto im se s jedne strane ne priznaje obrazovanje a z druge, posto su novajlije nemaju vezu (ili sto bi se pristojno reklo "network" da bi dospeli to zeljenog posla... Kladio bih se da su taksisti mnogo obrazovaniji kao grupa, od proseka.
nsarski nsarski 03:59 04.03.2008

Re: @ nsarski

ali ovo o taksistima je ziva istina za Toronto.

Da, to je i moje iskustvo. Slicno je i u Njujorku (mada tamo ima svega i svacega po taksi vozilima).
Nadpalfi Nadpalfi 10:16 04.03.2008

Re: @ nsarski

sad nemogu da nadju posao u svojoj struci zato sto im se s jedne strane ne priznaje obrazovanje a z druge, posto su novajlije nemaju vezu (ili sto bi se pristojno reklo "network" da bi dospeli to zeljenog posla... Kladio bih se da su taksisti mnogo obrazovaniji kao grupa, od proseka.

Tako je u vecini zapadnih zemalja. Ako nemas srecu da ti priznaju obrazovanje, i, kako si tacno naveo, nemas vezu da brzo nadjes zeljeni posao, moras da se snalazis kako znas. A u vecini slucajeva je to taxi, konobarisanje, pranje sudja i sl. Zve u zavisnosti od stepena poznavanja stranog jezika.
Gyre Gyre 07:49 04.03.2008

Mobilni ili zivot

U Turskoj imaju zaista sjajan medjugradski prevoz. 90% se oslanjaju na autobuse koji su uglavnim novi Mercedesi. Ono sto me je tamo iznenadilo je da je koriscene mobilnih telefona u njima zabranjeno. Zvanicno saopstenje koje uvek cujete pre polaska je da mob tel mogu negativno da uticu na kocioni sistem?! Ja pitao neke poznanike koji se manje vise razumeju u to ali i oni i zdrav razum mi kazu da je to nemoguce, no 99% putnika se zestoko prima na ovo pa ti ned'o bog da slucajno izvadis telefon i kucas poruku za vreme putovanja, 40 mrkih pogleda ucini da ti to odmah presedne, a stjuard odmah pridje i ne mrda od tebe dok ne vidi da je podla, opasna naprava off. Nece ljudi da rizukuju zivote:) Ja nekako i dalje mislim da je citava 'buva' smisljena da putnici ne bi bili uznemiravani od ljudi koji i dalje misle da je dranje jedini nacin da te neko kilometrima udaljen od tebe cuje.
takamatsu takamatsu 07:53 04.03.2008

preporuka :)

MNOGO SE VIČE I SVE SE ZNA


Ćerkin kum (advokat) mi je još pre 1000 godina rekao da - ovde koga god zaustavite na ulici, možete dobiti kompetentan pravni i medicinski savet :). Prosto je neverovatno kakve se sve budalaštine čuju kad malko pustite uši, a to se sve servira sa dubokim uverenjem, najčešće iz izvora tipa "devojka komšije askurđelovog žiranta" mi je rekla..... BTW, nije rezervisano samo za Beograd, ako vam je to uteha....:).
Dawngreeter Dawngreeter 08:19 04.03.2008

Re: preporuka :)

takamatsu
"devojka komšije askurđelovog žiranta"


E jebiga, sad mi proradila radoznalost. Prilicno sm siguran da je "askurdjel" neka rodbinska/porodicna veza al' me zivo interesuje koja tacno? Ako zna neko?
ivana23 ivana23 08:31 04.03.2008

Re: preporuka :)

Prilicno sam siguran da je "askurdjel" neka rodbinska/porodicna veza al' me zivo interesuje koja tacno? Ako zna neko



RANG GENEZE - RODOSLOVA

Po muškoj liniji:
1. OTAC
2. DEDA
3. PRADEDA
4. ČUKUNDEDA
5. NAVRNDEDA - BELE PČELE
6. KURĐEL
7. ASKURĐEL
8. KURĐUP
9. KURLEBALO
10. SUKURDOV
11. SURDEPAČ
12. OMŽIKUR
13. KURAJBER
Dawngreeter Dawngreeter 08:55 04.03.2008

Re: preporuka :)

Haha sjajno, uvek me imena za rodbinske veze iznova fasciniraju. Zamisljam sabor baba koje heklaju i izglasavaju nazive :)

Hvala!
dragoljub dragoljub 09:39 04.03.2008

Re: preporuka :)

. NAVRNDEDA - BELE PČELE

englezi nešto malo ispitivali,nemaju pametnija posla,pa pronašli da od ovog navrndedei nadalje nepostoji više nikakva krvna i genetska srodnost]
edi-va edi-va 10:18 04.03.2008

Re: preporuka :)

hehehe ko li mi je bio pretecha kurajber?

:)))
Nadpalfi Nadpalfi 10:22 04.03.2008

Re: preporuka :)

hehehe ko li mi je bio pretecha kurajber?

Pocni odmah da istrazujes, i dok nadjes postat ces i ti nekome kurajber(ka) :))
edi-va edi-va 10:30 04.03.2008

Re: preporuka :)

Pocni odmah da istrazujes, i dok nadjes postat ces i ti nekome kurajber(ka) :))


hahahaha e bash me to sad zaintrigiralo... ma imam da ga pronadjem, ali se bojim da ne zalutam negde u Crnoj Gori, pa da moram da prihvatim chinjenicu da smo ipak potekli sa tih prostora ... u to me uporno ubedjuje jedan lik, a ja mu se uporno suprotstavljam:)
Dawngreeter Dawngreeter 10:37 04.03.2008

Re: preporuka :)

Sad sa kolegom sedoh da sracunam. Ako uzmemo da je u proseku svaki muski predak dobio dete u svojoj 25. godini (nisam siguran koliko je ovo dobra pretpostavka, do duse), moj kurajber je bio u opticaju pre 325 godina, sto ce reci neke odokativne 1680. godine. Nema sanse da negde nadjem ko bi to mogao biti, al' sad me bas kopka ko je taj lik.

Mada, to u opste nije bio jedan lik. Ako imam jednog oca, dva dede, cetri pradete... dolazimo do cifre od 4096 kurajbera.
edi-va edi-va 10:43 04.03.2008

Re: preporuka :)

Dawngreeter
Sad sa kolegom sedoh da sracunam. Ako uzmemo da je u proseku svaki muski predak dobio dete u svojoj 25. godini (nisam siguran koliko je ovo dobra pretpostavka, do duse), moj kurajber je bio u opticaju pre 325 godina, sto ce reci neke odokativne 1680. godine. Nema sanse da negde nadjem ko bi to mogao biti, al' sad me bas kopka ko je taj lik.Mada, to u opste nije bio jedan lik. Ako imam jednog oca, dva dede, cetri pradete... dolazimo do cifre od 4096 kurajbera.


chek, chek ... ja bih prvo potrazila kurajbera sa ocheve strane, nekako logichno ... ustvari sto je to logichno?
Mozda zbog prezimena, poshto ga od oca preuzimamo, barem mushkarci, no nebitno i to. Nego zamisli pronadjesh da ti je kurajber bio neki opasan lik?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana