Društvo| Politika

Predvorje pakla

expolicajac RSS / 04.08.2014. u 17:30

Sedim, čitam i ne mogu da verujem. 

BuNKlG1IIAANP4M.png

Podstrekavanje

Član 34

(1) Ko drugog sa umišljajem podstrekne da izvrši krivično delo, kazniće se kaznom propisanom za to krivično delo.

(2) Ko drugog sa umišljajem podstrekava na izvršenje krivičnog dela čiji pokušaj je po zakonu kažnjiv, a delo ne bude ni pokušano, kazniće se kao za pokušaj krivičnog dela.

Teško ubistvo

Član 114

Zatvorom najmanje deset godina ili zatvorom od od trideset do četrdeset godina kazniće se:

1) ko drugog liši života na svirep ili podmukao način;

2) ko drugog liši života pri bezobzirnom nasilničkom ponašanju;

3) ko drugog liši života i pri tom sa umišljajem dovede u opasnost život još nekog lica;

4) ko drugog liši života pri izvršenju krivičnog dela razbojništva ili razbojničke krađe;

5) ko drugog liši života iz koristoljublja, radi izvršenja ili prikrivanja drugog krivičnog dela, iz bezobzirne osveteili iz drugih niskih pobuda;

6) ko liši života službeno ili vojno lice pri vršenju službene dužnosti;

7) ko liši života sudiju, javnog tužioca, zamenika javnog tužioca ili policijskog službenika u vezi sa vršenjem službene dužnosti;

8) ko liši života lice koje obavlja poslove od javnog značaja u vezi sa poslovima koje to lice obavlja;

9) ko liši života dete ili bremenitu ženu;

10) ko liši života člana svoje porodice kojeg je prethodno zlostavljao;

11) ko sa umišljajem liši života više lica, a ne radi se o ubistvu na mah, ubistvu deteta pri porođaju ili lišenju života iz samilosti.

 

Ako moje kolege ne znaju odredbe Krivičnog zakonika R.Srbije, evo ovde je link. 



Komentari (135)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

expolicajac expolicajac 17:35 04.08.2014

Stvarno se osećam ovako

oskar-z-wild oskar-z-wild 22:38 05.08.2014

Re: Stvarno se osećam ovako

Činjenica je da mnogi hrvatski Srbi vole kad se vrate u svoju domovinu, zato ne treba da vršimo pritisak na njih. Domovina je domovina.

Treba malo kontrolisati primitivne izlive u javnosti, i više ignorisati ovakve izlive u javnosti.
G.Cross G.Cross 18:21 04.08.2014

Demokratija - To sam JA

U zemlji u kojoj premijer u intervjuu kaze
"Nemam nameru da se bavim političkim životom kad ne budem predsednik vlade.Mogu nekoga da savetujem, da kažem šta mislim o nečemu, ali, da idem u parlament i izgovaram najružnije reči o nekome zato što mi se ne dopada kako vodi zemlju, ne pada mi na pamet".

svasta je moguce.

U svakoj normalnoj, demokratskoj zemlji Parlament je najvaznija demokratska institucija.

Nas vrli Premijer, Parlament vidi kao mesto gde se psuje. A demokratija je ON.

Zivo me interesuje da li je shvatio sta je rekao?

A najtuznije je da nijedan clan Parlamenta nije protestvovao.
Valjda zato sto i oni tako sebe vide, a jedino sunce demokratije sija iz Aleksandrovih ociju.

Veoma opasno vreme.
tyson tyson 18:22 04.08.2014

Zbun


Razumem konsternaciju ali ne razumem ko koga ovde podstrekuje i na koje krivično delo...?


docsumann docsumann 18:45 04.08.2014

Re: Zbun

tyson

Razumem konsternaciju ali ne razumem ko koga ovde podstrekuje i na koje krivično delo...?


propisivanje zasluživanja ponovnog klanja?
expolicajac expolicajac 18:48 04.08.2014

Re: Zbun

tyson

Razumem konsternaciju ali ne razumem ko koga ovde podstrekuje i na koje krivično delo...?



Podstrekavanje na izvršenje krivičnog dela Ubistva je jasno izneto, a može biti razlog ubistva iz niskih pobuda bilo nekog Hrvata koji zatekne Srbina na moru u Hrvatskoj, ili nekog Srbina koji sazna da je neki Srbin bio na letovanju u Hrvatskoj. Objekt izvršenja je bilo koji Srbin koji je letovao u Hrvatskoj. Subjekt koji bi to izvršio može biti bilo ko.

Naravno da se ne moraš složiti sa ovakvom logikom, ali bi u normalnom društvu ovo bilo dovoljno da se razmatra činjenično stanje i donese Tužilačka odluka u vezi napisanog tvita gospodina Vučićevića.
dr.wagner dr.wagner 20:10 04.08.2014

Re: Zbun

...dan

expolicajac
Objekt izvršenja je bilo koji Srbin koji je letovao u Hrvatskoj....


-Čekaj ... pa što ti nisi bio prošle godine u Hrvatskoj na ljetovanju ...???
... ono kad si (valjda iz straha) rekao da si bio u Grčkoj


Wagner
expolicajac expolicajac 20:18 04.08.2014

Re: Zbun

dr.wagner
...dan

expolicajac
Objekt izvršenja je bilo koji Srbin koji je letovao u Hrvatskoj....


-Čekaj ... pa što ti nisi bio prošle godine u Hrvatskoj na ljetovanju ...???
... ono kad si (valjda iz straha) rekao da si bio u Grčkoj
Wagner


Susjed ne trtomudi ga, majke ti. Ne izvlači iz konteksta i nemoj da posumnjam da se iza tvog imena krije neka šovinistička srpsak svinja, a da nas ovde zamandavaš ijekavicom.
dr.wagner dr.wagner 20:30 04.08.2014

Re: Zbun

Zdravo druže

expolicajac
... a da nas ovde zamandavaš ijekavicom.



-Ma nije ... pa vidiš da sam na latinici ...
...ali mi nekako nije jasno što si napravi frku oko izjave nekog čobana ...

-Uostalom ... tu "pisac" više iznosi upozorenje , a ne da baca fetvu ...


W
expolicajac expolicajac 21:09 04.08.2014

Re: Zbun

dr.wagner
Zdravo druže

expolicajac
... a da nas ovde zamandavaš ijekavicom.



-Ma nije ... pa vidiš da sam na latinici ...
...ali mi nekako nije jasno što si napravi frku oko izjave nekog čobana ...

-Uostalom ... tu "pisac" više iznosi upozorenje , a ne da baca fetvu ...
W

Susjed, posle ovog posta, sigurno sledeće godine, ako Bog da, dolazim na more u Hrvatsku.
omega68 omega68 17:59 05.08.2014

Re: Zbun

sigurno sledeće godine, ako Bog da, dolazim na more u Hrvatsku.

Nadam se da nećeš da naiđeš na ovakvu dobrodošlicu


Ako su neki najveći sadisti, Srbi su sigurno najveći mazohisti.
Raspitaj se koliko Jermena ide na more u Tursku.A vrlo im je blizu.
dr.wagner dr.wagner 17:11 06.08.2014

Re: Zbun

Pozdrav drugovi

expolicajac

Susjed, posle ovog posta, sigurno sledeće godine, ako Bog da, dolazim na more u Hrvatsku.


-Mislim da se ovdje stiče krivi dojam da je to ovima "mojima" nešto važno ...
... svuda ima glupana , ali je statistički mala šansa da ćete ih sresti ako
dođete u RH na more ...(ne zato što ih je malo , nego je velika gužva)

-Većini (velikoj većini) je potpuno isto jeste li iz Berlina , Budimpešte ,
Beograda ili Zagreba ... mi smo za njih samo ovce za šišanje ... i ako nećeš
ti hoće netko drugi ...

-Ako opet unatoč svemu imate crne misli , u Istri sigurno neće biti ni P od
problema ... kako su Talijani kapitulirali (ovaj put financijski) više nije
ni gužva ...


W



anfieldroad anfieldroad 02:55 07.08.2014

Re: Zbun

Razumem konsternaciju ali ne razumem ko koga ovde podstrekuje i na koje krivično delo...?



Popijem li casu hladne Jane bicu streljan ili barem zaklan. Zasto ? Zato sto zasluzujem.
NNN NNN 19:51 04.08.2014

Srbin

koga, posle svega, vučićević uči patriotizmu
zaslužuje da bude zaklan jednom zauvek
(metaforično)



djv bi za kilo čvaraka istovremeno (zahvaljujući svojim specijalnim ustima) svirao kožnu frulu i pevao "šta se ono na Dinari plavi..." (metaforično račeno, naravno)

highshalfbooze highshalfbooze 21:10 04.08.2014

Eh ti panduri

Dragan J Vucicevic
...pa taj Srbin zaslužuje da opet bude zaklan!


Ne mere dva puta da se sudi za isto delo ba , a naročito kad nije ni onaj prvi put.
mostarac mostarac 21:37 04.08.2014

Hm

Bogati, sta si ti ocekivao?
Posle tolikog medjusobnog klanja, ubijanja, mrznje i nakon samo par godina kao da se povuce mokrom spuzvom, pu pike nista nije bilo, pojela maca.
Naravno da ce se jos godinama vuci repovi i slicni izlivi osecanja na obe strane. Decenijama.

PS
U Mostaru su pre par dana zapalili jednoj beogradjanki auto na parkingu iz cista mira u sred noci i u sred grada. Pretpostavlja se iskljucivo zbog registarskih tablica.
Naravno, pocinioci su nepoznati i traga se za njima intezivno.
expolicajac expolicajac 21:44 04.08.2014

Re: Hm

mostarac
Bogati, sta si ti ocekivao?
Posle tolikog medjusobnog klanja, ubijanja, mrznje i nakon samo par godina kao da se povuce mokrom spuzvom, pu pike nista nije bilo, pojela maca.
Naravno da ce se jos godinama vuci repovi i slicni izlivi osecanja na obe strane. Decenijama.

PS
U Mostaru su pre par dana zapalili jednoj beogradjanki auto na parkingu iz cista mira u sred noci i u sred grada. Pretpostavlja se iskljucivo zbog registarskih tablica.
Naravno, pocinioci su nepoznati i traga se za njima intezivno.

Ja se brinem za svoje dvorište, i kada počnu po njemu da seru ja pokušam da govna očistim a stoku uputim tamo gde im je i mesto. A ti uradi u tvom dvorištu onoliko koliko možeš pa se možemo nadati da stoka više neće srati po selu zvanom Balkan.
mostarac mostarac 21:48 04.08.2014

Re: Hm

Ama dzaba se ti brines za svoje dvoriste ako smrdi iz komsijinog.
expolicajac expolicajac 21:52 04.08.2014

Re: Hm

mostarac
Ama dzaba se ti brines za svoje dvoriste ako smrdi iz komsijinog.

djukastofitjuka djukastofitjuka 22:28 04.08.2014

Re: Hm

mostarac
Ama dzaba se ti brines za svoje dvoriste ako smrdi iz komsijinog.

meni jace smrdi ovo u nasem dvoristu, lako cemo mi za komsijsko.
cane cane 22:15 06.08.2014

Re: Hm

Ja se brinem za svoje dvorište, i kada počnu po njemu da seru ja pokušam da govna očistim a stoku uputim tamo gde im je i mesto. A ti uradi u tvom dvorištu onoliko koliko možeš pa se možemo nadati da stoka više neće srati po selu zvanom Balkan.


pandur, ne kenjaj.

expolicajac expolicajac 22:33 06.08.2014

Re: Hm

cane
Ja se brinem za svoje dvorište, i kada počnu po njemu da seru ja pokušam da govna očistim a stoku uputim tamo gde im je i mesto. A ti uradi u tvom dvorištu onoliko koliko možeš pa se možemo nadati da stoka više neće srati po selu zvanom Balkan.


pandur, ne kenjaj.


Cane ne jedi govna i šetaj malo.
cane cane 22:39 06.08.2014

Re: Hm

Cane ne jedi govna


necu.

ima ko ce.

na letovanju u 'rvatskoj.

expolicajac expolicajac 22:49 06.08.2014

Re: Hm

cane
Cane ne jedi govna


necu.

ima ko ce.

na letovanju u 'rvatskoj.


Nemam reči da iskažem prezir koji osećam prema tvojim napisanim rečima. Nikog nisam brisao pa neću ni tebe.
cane cane 23:12 06.08.2014

Re: Hm

sta se primas?

svako ko radi bilo sta bilo kome u inat

(na kraju po)jede govna.

nema to veze sa letovanjem u hrvatskoj. ali ok, nisam ni ocekivao da ukapiras.

expolicajac expolicajac 07:52 07.08.2014

Re: Hm

cane
sta se primas?

svako ko radi bilo sta bilo kome u inat

(na kraju po)jede govna.

nema to veze sa letovanjem u hrvatskoj. ali ok, nisam ni ocekivao da ukapiras.


I ti meni pričaš da nešto ne razumem i prosipaš svoju pamet velikog SRBINA.


cane cane 20:41 07.08.2014

Re: Hm

da li uopste znas sta si ovom fotografijom, u ovom trenutku, hteo da kazes?

molim te da editujes post, iz pieteta prema detetu.

nesrecnice.
predatortz predatortz 08:01 08.08.2014

Re: Hm


I ti meni pričaš da nešto ne razumem i prosipaš svoju pamet velikog SRBINA.


E, hajde mi sad dovedi ovu rečenicu u uzročno-posledičnu vezu sa slikom ovog jadnog deteta koju si postovao ispod nje.

Mi bivši panduri smo ljudi čeličnih živaca, ne damo se lako isprovocirati. Možda su tebe isprovocirali komentari iznad, ali odgovor na njih nije na tvom nivou.
Skini fotografiju!
predatortz predatortz 09:16 08.08.2014

Re: Hm

E pa evo ti Cane gledaj šta tvoja glupa i ograničena razmišljanja koja se predstavljaju kao najviši domen dokazivanja SRPSTVA izazivaju kao niske strasti u pojedinim moronima i zločinicima. I ma kolko bio ti ubeđen da tunema nikakve uzročno posledične veze, IMA JE.


Ja te razumem. I mene je duboko pogodila sudbina devojčice. Malo je reći da je bes proključao iz mene kada sam čuo vest.
Ali, i sam znaš, ovo nije uradio nikakav Srbin, ni Srbenda. Ovo nije urađeno radi srbovanja, ili bilo čega u vezi sa tim.
Zločin je počinio sociopata. Sociopatama ne treba poseban povod za to.

Otišli smo sa teme. Pisanije ovog balvana, kojeg neki doživljavaju kao novinara, su glupe, čak nepismene. Jer, niko ne može 'opet' da bude zaklan.
Ja iznesoh svoje razloge protiv letovanja u Hr. Legitimno je osporavati i tvoje pro, i moje contra.
Ali, da ne mešamo ovo nesrećno dete u naša nadgornjavanja.
Kraja Kraja 22:29 04.08.2014

...vidi...

...to nevaspitano govedo ne treba ni citati, ni slusati, ni gledati, ni komentarisati...
...ne znam sta je gadnije kad je on u pitanju...
...mozda bi trebalo prosiriti njegovu "misao" sa "srbin koji slusa/gleda/cita vucicevica nije zasluzio bolje od klanja...
hajkula1 hajkula1 22:49 04.08.2014

nesto je visak


Sve pise u clanu 34. Dovoljno je lose, ne treba da se pojacava, tako da clan 114, mozes da brises.



P.S.
Odmor u Hrvatskoj?
not2old2rock not2old2rock 23:17 04.08.2014

Re: nesto je visak

hajkula1

P.S.
Odmor u Hrvatskoj?

Moze, toplo preporucujem Kvarner, narocito ostrva, fantasticna priroda, ljudi operisani od dnevne politike, nikom ne smeta kako govorim, gledaju svoja posla. Godinama tamo letujem i ama bas nikakvih neprijatnosti, ni najsitnijih nisam imao. Istru nije potrebno posebno preporucivati, mada, posto je ovog leta publika u Umagu imala priliku da uziva u "Maksovim mesarima, kucevlasnicima Jasenovca i Gradiske stare", mozda bi bilo dobro zaobici ga, kao i neka dobro poznata mesta u Dalmaciji gde su i pre 40 godina kosarkaske hale odzvanjale urlicima "Cigani, cigani" kad gostuju Zvezda i Partizan.
omega68 omega68 23:52 04.08.2014

Re: nesto je visak

kao i neka dobro poznata mesta u Dalmaciji gde su i pre 40 godina kosarkaske hale odzvanjale urlicima "Cigani, cigani" kad gostuju Zvezda i Partizan.

Од свих Срба најгори су Крвати
determined determined 05:42 05.08.2014

Re: nesto je visak

hajkula1

Sve pise u clanu 34. Dovoljno je lose, ne treba da se pojacava, tako da clan 114, mozes da brises.



P.S.
Odmor u Hrvatskoj?

Страшно !
Одмор у Хрватској !? Одмор пазећи да не кажеш случајно "бре" !
Ужас !
expolicajac expolicajac 07:07 05.08.2014

Re: nesto je visak

determined
hajkula1

Sve pise u clanu 34. Dovoljno je lose, ne treba da se pojacava, tako da clan 114, mozes da brises.

P.S.
Odmor u Hrvatskoj?

Страшно !
Одмор у Хрватској !? Одмор пазећи да не кажеш случајно "бре" !
Ужас !


Odmor u Hrvatskoj sledeće godine SIGURNO. Samo zbog ovakvih izjava. Jao majko kolko smo mi prolupali kao narod. JAO;JAO;JAO. JAo moja Srbijice dokle si došla
determined determined 08:02 05.08.2014

Re: nesto je visak

expolicajac
determined
hajkula1

Sve pise u clanu 34. Dovoljno je lose, ne treba da se pojacava, tako da clan 114, mozes da brises.

P.S.
Odmor u Hrvatskoj?

Страшно !
Одмор у Хрватској !? Одмор пазећи да не кажеш случајно "бре" !
Ужас !


Odmor u Hrvatskoj sledeće godine SIGURNO. Samo zbog ovakvih izjava. Jao majko kolko smo mi prolupali kao narod. JAO;JAO;JAO. JAo moja Srbijice dokle si došla

Ја бих се убио када бих било шта радио због било чијих "само оваквих изјава".
Додуше, да се коригујем - размислио бих о потезима када би ми неки неоусташа нешто "добронамерно" саветовао.
Успут - пази да ти се случајно не омакне "бре". Додуше, без додатка хлеба ћеш моћи издржати - само са крухом који ти донесу на почетку оброка.
Успут 2 - ове године, као и следеће, правац на одмор - Србија !
expolicajac expolicajac 08:26 05.08.2014

Re: nesto je visak

determined
expolicajac
determined
hajkula1

Sve pise u clanu 34. Dovoljno je lose, ne treba da se pojacava, tako da clan 114, mozes da brises.

P.S.
Odmor u Hrvatskoj?

Страшно !
Одмор у Хрватској !? Одмор пазећи да не кажеш случајно "бре" !
Ужас !


Odmor u Hrvatskoj sledeće godine SIGURNO. Samo zbog ovakvih izjava. Jao majko kolko smo mi prolupali kao narod. JAO;JAO;JAO. JAo moja Srbijice dokle si došla

Ја бих се убио када бих било шта радио због било чијих "само оваквих изјава".
Додуше, да се коригујем - размислио бих о потезима када би ми неки неоусташа нешто "добронамерно" саветовао.
Успут - пази да ти се случајно не омакне "бре". Додуше, без додатка хлеба ћеш моћи издржати - само са крухом који ти донесу на почетку оброка.
Успут 2 - ове године, као и следеће, правац на одмор - Србија !

Verovatno sam ja baš klasična Srbenda koja sve radi na svoju štetu. Uz dužno poštvanje prema verovatno dobronamernom savetu, moram priznati da me je iziritirao do maksimuma. Ja sam prošao to što sam prošao, i naravno to je moj problem. Ali i pored toga što, prolazeći kroz takve stvari, čovek mora da "izmeni svoju svest", još uvek mi je ostalo toliko ljudskog dostojanstva da ne mogu da MRZIM drugi narod samo zato što moj narod neki predstavnici tog naroda MRZE.
I sigurno da ću biti oprezan prilikom odlaska. Ima Wagneru da se javim i sigurno će me sačekati raširenih ruku sa toplim osmehom na licu.
determined determined 08:32 05.08.2014

Re: nesto je visak

expolicajac
determined
expolicajac
determined
hajkula1

Sve pise u clanu 34. Dovoljno je lose, ne treba da se pojacava, tako da clan 114, mozes da brises.

P.S.
Odmor u Hrvatskoj?

Страшно !
Одмор у Хрватској !? Одмор пазећи да не кажеш случајно "бре" !
Ужас !


Odmor u Hrvatskoj sledeće godine SIGURNO. Samo zbog ovakvih izjava. Jao majko kolko smo mi prolupali kao narod. JAO;JAO;JAO. JAo moja Srbijice dokle si došla

Ја бих се убио када бих било шта радио због било чијих "само оваквих изјава".
Додуше, да се коригујем - размислио бих о потезима када би ми неки неоусташа нешто "добронамерно" саветовао.
Успут - пази да ти се случајно не омакне "бре". Додуше, без додатка хлеба ћеш моћи издржати - само са крухом који ти донесу на почетку оброка.
Успут 2 - ове године, као и следеће, правац на одмор - Србија !

Verovatno sam ja baš klasična Srbenda koja sve radi na svoju štetu. Uz dužno poštvanje prema verovatno dobronamernom savetu, moram priznati da me je iziritirao do maksimuma. Ja sam prošao to što sam prošao, i naravno to je moj problem. Ali i pored toga što, prolazeći kroz takve stvari, čovek mora da "izmeni svoju svest", još uvek mi je ostalo toliko ljudskog dostojanstva da ne mogu da MRZIM drugi narod samo zato što moj narod neki predstavnici tog naroda MRZE.
I sigurno da ću biti oprezan prilikom odlaska. Ima Wagneru da se javim i sigurno će me sačekati raširenih ruku sa toplim osmehom na licu.

Поштујем право на твој став - не одбравам га начелно. Што се мржње према Хрватима тиче - боли ме qуqи за њих.
Начелност се огледа у томе да - не схватам људе који желе да иду негде (на одмор - к томе) где постоји вероватноћа (прилично већа од осталих дестинација - јер свуда постоји одређена вероватноћа) да ће ће им се нешто непријатно десити.
Дакле, то нема везе са Хрватима.
expolicajac expolicajac 08:52 05.08.2014

Re: nesto je visak

Поштујем право на твој став - не одбравам га начелно. Што се мржње према Хрватима тиче - боли ме qуqи за њих.
Начелност се огледа у томе да - не схватам људе који желе да иду негде (на одмор - к томе) где постоји вероватноћа (прилично већа од осталих дестинација - јер свуда постоји одређена вероватноћа) да ће ће им се нешто непријатно десити.
Дакле, то нема везе са Хрватима.

Pa dobro. Važi kad ti kažeš. Uvažavam.
hajkula1 hajkula1 08:52 05.08.2014

Re: nesto je visak

expolicajac
determined
hajkula1

Sve pise u clanu 34. Dovoljno je lose, ne treba da se pojacava, tako da clan 114, mozes da brises.

P.S.
Odmor u Hrvatskoj?

Страшно !
Одмор у Хрватској !? Одмор пазећи да не кажеш случајно "бре" !
Ужас !


Odmor u Hrvatskoj sledeće godine SIGURNO. Samo zbog ovakvih izjava. Jao majko kolko smo mi prolupali kao narod. JAO;JAO;JAO. JAo moja Srbijice dokle si došla



Bila sam prosle godine u poseti kod maminih prijatelja... a moja (bivsa) svekrva ima rodjake Hrvate i u Zagrebu i na primorju (koji pre dodju kod mene nego kod blize rodbine).

Nemoj da se lazemo.
Zanimljivosti hrvatskog Jadrana? Nista posebno. Lepota prirode? Ajde, da uporedim sa Grčkom, Turskom i (vec neko vreme zeljenom destinacijom) Rusijom. Gostoprimstvo, dobrodoslicu necu da uporedjujem, ni reakciju na, bre.


Ex, za tvoju "zbirnu izjavu"
expolicajac expolicajac 09:02 05.08.2014

Re: nesto je visak

Ex, za tvoju "zbirnu izjavu"

Svako ima pravo na iznošenje svog stava. Možda je moj pogrešan i ti ćeš uvek imati pravo da se sa takvim stavom ne složiš.
cassiopeia cassiopeia 09:47 05.08.2014

Re: nesto je visak

Nemoj da se lazemo.
Zanimljivosti hrvatskog Jadrana? Nista posebno. Lepota prirode? Ajde, da uporedim sa Grčkom, Turskom i (vec neko vreme zeljenom destinacijom) Rusijom. Gostoprimstvo, dobrodoslicu necu da uporedjujem, ni reakciju na, bre.




Nema mora do Jadrana
determined determined 10:14 05.08.2014

Re: nesto je visak

cassiopeia
Nemoj da se lazemo.
Zanimljivosti hrvatskog Jadrana? Nista posebno. Lepota prirode? Ajde, da uporedim sa Grčkom, Turskom i (vec neko vreme zeljenom destinacijom) Rusijom. Gostoprimstvo, dobrodoslicu necu da uporedjujem, ni reakciju na, bre.




Nema mora do Jadrana

Шта !
И ти летујеш у Црној Гори ?
alselone alselone 10:23 05.08.2014

Re: nesto je visak

Jadran samo prelecem. Svet je previse lep da bi me neko zajebavao ili ponizavao za rodjene pare.
cassiopeia cassiopeia 10:26 05.08.2014

Re: nesto je visak

Шта !
И ти летујеш у Црној Гори ?


Hrvatska, Crna Gora... ima divnih mesta za odmor.
cassiopeia cassiopeia 10:27 05.08.2014

Re: nesto je visak

alselone
Jadran samo prelecem. Svet je previse lep da bi me neko zajebavao ili ponizavao za rodjene pare.


Da li je moguće da svi doživljavate samo loše stvari na tom istom Jadranu?!?

stefan.hauzer stefan.hauzer 10:33 05.08.2014

Re: nesto je visak

Da li je moguće da svi doživljavate samo loše stvari na tom istom Jadranu?!?

i ja se pitam; pored toliko čehinja koje letuju u hrvatskoj
alselone alselone 10:44 05.08.2014

Re: nesto je visak

Da li je moguće da svi doživljavate samo loše stvari na tom istom Jadranu?!?


Ko je rekao "samo lose"? Ne dozivljavam samo lose, nego sporadicno lose i to mi je dovoljno da ne idem tamo.

nikvet pn nikvet pn 11:10 05.08.2014

Re: nesto je visak

alselone
Ko je rekao "samo lose"? Ne dozivljavam samo lose, nego sporadicno lose i to mi je dovoljno da ne idem tamo.


Да, довољно.

Кад Хрвати ставе ћирилицу на јеловник онда идем. Знаћу да сам добродошао.

Ако су Пољаци и Чеси ставили руску ставиће и Хрвати на јеловник српску ћирилицу. Ако им је стало. То је елементарно поштовање клијента, базни професионализам. Ако тога нема - а ког ћеш врага тамо ?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:24 05.08.2014

Re: nesto je visak

nikvet pn
Кад Хрвати ставе ћирилицу на јеловник онда идем.

И кад буду играли шумадијско коло, је ли?
Спремај се, онда, за пут...

[
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:45 05.08.2014

Re: nesto je visak

omega68
kao i neka dobro poznata mesta u Dalmaciji gde su i pre 40 godina kosarkaske hale odzvanjale urlicima "Cigani, cigani" kad gostuju Zvezda i Partizan.

Од свих Срба најгори су Крвати

Од свих Срба најгори су они без мозга.
determined determined 13:17 05.08.2014

Re: nesto je visak

alselone
Jadran samo prelecem. Svet je previse lep da bi me neko zajebavao ili ponizavao za rodjene pare.

Сагласан !
hajkula1 hajkula1 14:57 05.08.2014

Re: nesto je visak

expolicajac
determined
expolicajac
determined
hajkula1

Sve pise u clanu 34. Dovoljno je lose, ne treba da se pojacava, tako da clan 114, mozes da brises.

P.S.
Odmor u Hrvatskoj?

Страшно !
Одмор у Хрватској !? Одмор пазећи да не кажеш случајно "бре" !
Ужас !


Odmor u Hrvatskoj sledeće godine SIGURNO. Samo zbog ovakvih izjava. Jao majko kolko smo mi prolupali kao narod. JAO;JAO;JAO. JAo moja Srbijice dokle si došla

Ја бих се убио када бих било шта радио због било чијих "само оваквих изјава".
Додуше, да се коригујем - размислио бих о потезима када би ми неки неоусташа нешто "добронамерно" саветовао.
Успут - пази да ти се случајно не омакне "бре". Додуше, без додатка хлеба ћеш моћи издржати - само са крухом који ти донесу на почетку оброка.
Успут 2 - ове године, као и следеће, правац на одмор - Србија !

Verovatno sam ja baš klasična Srbenda koja sve radi na svoju štetu. Uz dužno poštvanje prema verovatno dobronamernom savetu, moram priznati da me je iziritirao do maksimuma. Ja sam prošao to što sam prošao, i naravno to je moj problem. Ali i pored toga što, prolazeći kroz takve stvari, čovek mora da "izmeni svoju svest", još uvek mi je ostalo toliko ljudskog dostojanstva da ne mogu da MRZIM drugi narod samo zato što moj narod neki predstavnici tog naroda MRZE.
I sigurno da ću biti oprezan prilikom odlaska. Ima Wagneru da se javim i sigurno će me sačekati raširenih ruku sa toplim osmehom na licu.


Mrze jer ih mrze? Mislim da se samo plase.

hajkula1 hajkula1 15:18 05.08.2014

Re: nesto je visak

expolicajac
Ex, za tvoju "zbirnu izjavu"

Svako ima pravo na iznošenje svog stava. Možda je moj pogrešan i ti ćeš uvek imati pravo da se sa takvim stavom ne složiš.



Prolupali. Da nisu, ne bi isli na godisnji odmor tamo odakle su proterani. Ostavili svu imovinu, pa (im) jos odnose evre, jacaju hrvatsku ekonomiju, u ovo vreme krize...

milojep milojep 20:40 05.08.2014

Re: nesto je visak

Predrag Brajovic
omega68
kao i neka dobro poznata mesta u Dalmaciji gde su i pre 40 godina kosarkaske hale odzvanjale urlicima "Cigani, cigani" kad gostuju Zvezda i Partizan.

Од свих Срба најгори су Крвати

Од свих Срба најгори су они без мозга.


To ti je čovek i rekao!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:32 05.08.2014

Re: nesto je visak

Ama ljudi, u Hrvatsku se već godinama ide na more a i na penjanje (npr. Paklenica). Trenutno mi je ortak sa sve devojkom na Velebitu na nekoj speleološkoj akciji. Moš misliti sve među samim "ustašama" njih dvoje sami.

Sa druge strane verovatnoća da će ti se neka neprijatnost desiti jeste tamo uvećana, dakle, svako ko tamo ide, ide na svoju odgovornost i mora da bude svestan toga.

Lično, ja još uvek nisam spreman da idem dole u porodičnoj varijanti, ono, žena, deca, i taj rad. Sam idem, i poslom i drugim povodima.

Treba razdvojiti politički sukob naša dva naroda od ličnog. Ja ga u potpunosti razdvajam.

A što se tiče bojkota i nekupovanja u IDEA supermarketima, to je glupost. Treba se truditi da mi više toga prodajemo njima a ne oni nama, često je takva borba mnogo efikasnija od puške u rukama.

Eh, da je bilo pameti svojevremeno, sada bi išli tamo na letovanje kao što sada Englezi idu npr. na Kipar, a to znači u svoju bivšu koloniju u kojoj ti još uvek povlačiš sve konce i pored toga što se oni kao kurče svojom "nezavisnošću".
blogovatelj blogovatelj 01:02 06.08.2014

Re: nesto je visak

Од свих Срба најгори су Крвати


Od svih Hrvata najgori su SVrbi.
blogovatelj blogovatelj 01:18 06.08.2014

Re: nesto je visak

Кад Хрвати ставе ћирилицу на јеловник онда идем. Знаћу да сам добродошао.


Bravo majstore.
Gledam ovih dana sajt Airbnb i ponude stanova po Poljskoj i zemljama Baltika.
Da vidiš kako lepo i uredno stavljaju ponude i na ruskom, ma koliko ne mirisali Ruse.
Verujem da bi se hrvatski trgovac koji se izreklamira na ćirilici, onako javno, na svom lokalu (tipa zimmer frei) i sve uz pomoć društvenih mreža fino opario, ako mu pre toga njegovi ne bi razlupali radnju.
E sad, u Umagu i Rovinju verovatno ne bi, ali Dubrovnik, Makarska, Split?!
Možda se na jesen kad krenem za Srbiju i usudim da doletim do Dubrovnika, ali bih boravak tamo sveo na par sati, ne više. A onda pravac Boka.
A što se tiče nesveta koji je ovo i ovako napisao i formulisao, jedino što mogu da kažem je jebem li mu mamu ljigavu, da mu jebem.
I da ponovim sliku koju je NNN postavio.



Milutin Milošević Milutin Milošević 08:47 06.08.2014

Re: nesto je visak

Dubrovnik

Nekada kosmopolitski grad, ali kada sam bio 2003. godine osetio sam količinu mržnje koja je gora i od one u Zadru
hajkula1 hajkula1 10:44 06.08.2014

Re: nesto je visak

blogovatelj
Кад Хрвати ставе ћирилицу на јеловник онда идем. Знаћу да сам добродошао.


Bravo majstore.
Gledam ovih dana sajt Airbnb i ponude stanova po Poljskoj i zemljama Baltika.
Da vidiš kako lepo i uredno stavljaju ponude i na ruskom, ma koliko ne mirisali Ruse.
Verujem da bi se hrvatski trgovac koji se izreklamira na ćirilici, onako javno, na svom lokalu (tipa zimmer frei) i sve uz pomoć društvenih mreža fino opario, ako mu pre toga njegovi ne bi razlupali radnju.
E sad, u Umagu i Rovinju verovatno ne bi, ali Dubrovnik, Makarska, Split?!
Možda se na jesen kad krenem za Srbiju i usudim da doletim do Dubrovnika, ali bih boravak tamo sveo na par sati, ne više. A onda pravac Boka.
A što se tiče nesveta koji je ovo i ovako napisao i formulisao, jedino što mogu da kažem je jebem li mu mamu ljigavu, da mu jebem.
I da ponovim sliku koju je NNN postavio.





Ne podleze pravilima reklamiranja na sajtu B92


predatortz predatortz 13:37 06.08.2014

Re: nesto je visak

alselone
Jadran samo prelecem. Svet je previse lep da bi me neko zajebavao ili ponizavao za rodjene pare.


omega68 omega68 20:12 06.08.2014

Re: nesto je visak

Nekada kosmopolitski grad

Da,da, KOSMOPOLITSKI
javascript:;




Nešto ne vidim tzv. ''hrvatski''

cane cane 22:41 06.08.2014

Re: nesto je visak

Odmor u Hrvatskoj sledeće godine SIGURNO. Samo zbog ovakvih izjava.


naljutio se pop na celo selo...

ooops, pardon, pandur...

(ne prepoznah uniformu).

anfieldroad anfieldroad 03:17 07.08.2014

Re: nesto je visak

Nešto ne vidim tzv. ''hrvatski''



Da ih opet naucimo da govore tzv."srpski" da bi mogli sami sebe medjusobno da razumeju ?
hajkula1 hajkula1 13:03 07.08.2014

Re: nesto je visak

expolicajac
Ex, za tvoju "zbirnu izjavu"

Svako ima pravo na iznošenje svog stava. Možda je moj pogrešan i ti ćeš uvek imati pravo da se sa takvim stavom ne složiš.




Ima. Imas i ti i onda iskaz potkrepis Tijaninom fotografijom - namam odgovarajuci smile.
expolicajac expolicajac 13:27 07.08.2014

Re: nesto je visak

hajkula1
expolicajac
Ex, za tvoju "zbirnu izjavu"

Svako ima pravo na iznošenje svog stava. Možda je moj pogrešan i ti ćeš uvek imati pravo da se sa takvim stavom ne složiš.

Ima. Imas i ti i onda iskaz potkrepis Tijaninom fotografijom - namam odgovarajuci smile.


hajkulice, moja percepcija da permanentni govor mržnje i glupe izjave koje se objavljuju dovode do totalnog gubitka predstave o postojanju konsekvence za radnje koje se zbog takvih izjava mogu preduzeti. Tijana je žrtva monstruma koji nije bio svestan konsekvence njegove radnje i po mojim shvatanjima uklapa se u Canetov post koji nije razmišljao da se njegove reči mogu protumačiti kao podrška svakom obliku nasilja pa i ubistivma i klanju.
cane cane 22:08 07.08.2014

Re: nesto je visak

Tijana je žrtva monstruma koji nije bio svestan konsekvence njegove radnje i po mojim shvatanjima uklapa se u Canetov post koji nije razmišljao da se njegove reči mogu protumačiti kao podrška svakom obliku nasilja pa i ubistivma i klanju.


nesrecnice, edituj gornji post.

skloni sliku deteta.
blogov_kolac blogov_kolac 07:39 05.08.2014

budala je bilo, i biće... ali...

Problem sa doticnom personom je sto je ona direktno iz septicke jame postavljena da bude najvisi novinarski autoritet u zemlji, takoreci savest naseg drustva, i ovlasceni glasnogovornik javnosti.

Drustvo koje sa zanemarljivim otporom prihvata direktivu da mu se ovakav pajac namece u ulozi nekakvog "duhovnog patrijarha" i glavnog moralnog autoriteta, ne mora da brine za svoju buducnost - jer je ni nema!
expolicajac expolicajac 07:50 05.08.2014

Re: budala je bilo, i biće... ali...

blogov_kolac
Problem sa doticnom personom je sto je ona direktno iz septicke jame postavljena da bude najvisi novinarski autoritet u zemlji, takoreci savest naseg drustva, i ovlasceni glasnogovornik javnosti.

Drustvo koje sa zanemarljivim otporom prihvata direktivu da mu se ovakav pajac namece u ulozi nekakvog "duhovnog patrijarha" i glavnog moralnog autoriteta, ne mora da brine za svoju buducnost - jer je ni nema!


Budućnost nije determinisana, zato se ne slažem sa time da mi "nemamo budućnost".
blogov_kolac blogov_kolac 09:05 05.08.2014

Re: budala je bilo, i biće... ali...

expolicajac
Budućnost nije determinisana, zato se ne slažem sa time da mi "nemamo budućnost".
Moja opaska se nije odnosila na nekakvu Srbiju iz 2050. ili nesto slicno, vec pre svega na CINJENICU da dok nam je ovako, i dok su ovakve stvari moguce - nema cemu preterano dobrom da se nadamo. Po meni, najpotcenjeniji uzrocnik vecine nasih problema je potpuno poremeceni sistem vrednosti, a ovaj Vucicevic kao (p)ovlasceni srBski glasnogovornik je uopste kao pojava sjajni primer za to.
determined determined 09:13 05.08.2014

Re: budala je bilo, i biće... ali...

blogov_kolac
Problem sa doticnom personom je sto je ona direktno iz septicke jame postavljena da bude najvisi novinarski autoritet u zemlji, takoreci savest naseg drustva, i ovlasceni glasnogovornik javnosti.

Drustvo koje sa zanemarljivim otporom prihvata direktivu da mu se ovakav pajac namece u ulozi nekakvog "duhovnog patrijarha" i glavnog moralnog autoriteta, ne mora da brine za svoju buducnost - jer je ni nema!

Не бих да коментаришем да ли је овај новинар гмаз већи од осталих - конкуренција је жестока.
Оно што могу да потврдим је - да сам га видео да прелази улицу мимо пешачког прелаза, на пола Теразија, око 6 поподне, у недељу, клекнувши на острву на сред улице да веже патику.
Тога (назовимо га због саме приче - новинарем) новинара не познајем лично (што ми и не пада тешко), али његову фацу сам добро запамтио (како 'то' може да се не запамти ?).
expolicajac expolicajac 09:21 05.08.2014

Re: budala je bilo, i biće... ali...

determined
blogov_kolac
Problem sa doticnom personom je sto je ona direktno iz septicke jame postavljena da bude najvisi novinarski autoritet u zemlji, takoreci savest naseg drustva, i ovlasceni glasnogovornik javnosti.

Drustvo koje sa zanemarljivim otporom prihvata direktivu da mu se ovakav pajac namece u ulozi nekakvog "duhovnog patrijarha" i glavnog moralnog autoriteta, ne mora da brine za svoju buducnost - jer je ni nema!

Не бих да коментаришем да ли је овај новинар гмаз већи од осталих - конкуренција је жестока.
Оно што могу да потврдим је - да сам га видео да прелази улицу мимо пешачког прелаза, на пола Теразија, око 6 поподне, у недељу, клекнувши на острву на сред улице да веже патику.
Тога (назовимо га због саме приче - новинарем) новинара не познајем лично (што ми и не пада тешло), али његову фацу сам добро запамтио (како 'то' може да се не запамти ?).

Znači, tako me podsećaš na nekoga. ali nema veze, možda sam samo postao preosetljiv.
blogov_kolac blogov_kolac 07:48 06.08.2014

Re: budala je bilo, i biće... ali...

determined
Не бих да коментаришем да ли је овај новинар гмаз већи од осталих - конкуренција је жестока.

Ne radi se o tome da li postoji neko gori, primitivniji ili neotesaniji, naprimer u nekim lokalnim novinama u Surdulici... vec da li je ikada neko ovakav nametan da bude siva eminencija nase medijske scene.

Nikada se nismo bili usrecili sa nametanjem po Sluzbe-noj duznosti (p)ovlascenih javnih glasnogovornika. Ali npr jednom Kaporu ili Crncevicu niko ne moze da ospori da makar znaju da pisu ili besede. Necu namerno da racunam razne medijske vojnike po ugovoru koji nikada nisu ni glumili novinare ili davali licni pecat i misljenja, poput Hadzi-Struje Antica i slicnih, tako da mozemo reci da je prvi pravi GMAZ koji nam je nametnut kao vrhunski novinarski autoritet, i najuticajniji na medijskoj sceni, bio Milorad Vucelic. Ali Vucela uz svu svoju moralnu nakaznost i novinarsku netalentovanost, makar je bio vanredno inteligentan covek.

A ovog Vucicevica sa koje god strane da skeniras vidis samo gmaza, gmaza, gmaza i gmaza, i izgleda je jedini kvalitet koji ga je preporucio za mesto na Olimpu koje trenutno ima na nasoj medijskoj sceni upravo nemanje ama bas nijednog kvaliteta - a kada je nametnuti barjaktar takav, to verovatno dosta govori kakvu bi medijsku scenu i mutiranu javnost zeleli da imamo oni koji su ocito u poziciji da namecu. Ja licno mogu makar da apelujem da se ne koristi vise eufemisticki termin "tabloidizacija" - jer to zvuci tako benigno i vec u startu podriva realan uvid u ozbiljnost stvarnog problema koji imamo, pogotovo sto je u pitanju nesto ciljano osmisljeno i dobro organizovano, a ne nekakav privremeni fenomen.
freehand freehand 09:16 06.08.2014

Re: budala je bilo, i biće... ali...

blogov_kolac
Problem sa doticnom personom je sto je ona direktno iz septicke jame postavljena da bude najvisi novinarski autoritet u zemlji, takoreci savest naseg drustva, i ovlasceni glasnogovornik javnosti.

Drustvo koje sa zanemarljivim otporom prihvata direktivu da mu se ovakav pajac namece u ulozi nekakvog "duhovnog patrijarha" i glavnog moralnog autoriteta, ne mora da brine za svoju buducnost - jer je ni nema!

Da nije ovih preterivanja sa "duhovnim patrijarhom" i "savešću društva" još bismo se potpuno složili.
ali najinteresantnije bi ovde bilo da znamo šta je predsednik Vlade imao da kaže na ovu bljuvotinu koja je sama po sebi odraz mentalne mizerije i bila bi potpuno nebitna, jedna među hiljadama sličnih ili još glupljih na socijalnim mrežama i u bućkurišu koje u Srbiji neki zvou "medijima".
alselone alselone 09:20 06.08.2014

Re: budala je bilo, i biće... ali...

ali najinteresantnije bi ovde bilo da znamo šta je predsednik Vlade imao da kaže na ovu bljuvotinu


Tipujem da se slogirao kad je video.
bulatovic92 bulatovic92 09:03 10.08.2014

Re: budala je bilo, i biće... ali...

Možda je malo rogobatan ali "tabloizacju" bi verovatno bolje zamenio izraz
"kontejnerizacija
alselone alselone 10:24 05.08.2014

Djubričević

Nevarovatno kakav gmizavac. Prosto prikazuje ono verovanje da se iz lica može pročitati karakter.
hajkula1 hajkula1 15:04 05.08.2014

Gledaj BRE od cega se zivi


Za.ebi kera, cuvaj se gazde...




Nego, gledaj od cega se zivi (link ispod)
U Srbiji nema slicnih a u Hrvatskoj?


http://hr.rbth.com/news/2014/08/05/ruski_oligarh_izrazio_spremnost_izgraditi_tunel_ispod_kercanskog_tjesnac_29211.html


Ruski biznismen Gennadij Timčenko spreman je izgraditi tunel ispod Kerčanskog tjesnaca, prenosi ITAR-TASS.

U ovom trenutku postoji nekoliko varijanti za izgradnju tunela. Kakav god bio konačni izbor, Timčenko je spreman sudjelovati u projektu, „ukoliko mu se ukaže povjerenje i povjeri takav zadatak‟. „Resursi za to postoje‟, istaknuo je biznismen, koji je, između ostalog, u Vladivostoku izgradio most koji vodi do Ruskog otoka.

Izrazio je i spremnost predati sve svoje aktive državi ili u dobrotvorne svrhe. „Više puta sam razgovarao o tome sa suprugom. Nama osobno milijarde nisu potrebne‟, zaključio je ovaj poduzetnik.






Sva prava pridržana Ruskom vjesniku. Nijedan dio sadržaja na Ruskom vjesniku ne smije se umnažati ili prenositi u bilo kojem obliku i bilo kojim elektronskim, mehaničkim ili drugim putem bez navođenja direktnog linka.

petargli petargli 16:51 05.08.2014

Idi(j)ot

par ekselans! Pre je ovaj za specijalizovanu kliniku nego tvorza.

Srbi, bre, mogu da letuju gde 'oce, kupuju gde 'oce i piju sta 'oce! :)

P.S. Nije valjda da "pratis" ovog na Twitter-u? Mislim, razumem ako je sluzba naredila, ...
expolicajac expolicajac 17:18 05.08.2014

Re: Idi(j)ot

petargli
par ekselans! Pre je ovaj za specijalizovanu kliniku nego tvorza.

Srbi, bre, mogu da letuju gde 'oce, kupuju gde 'oce i piju sta 'oce! :)

P.S. Nije valjda da "pratis" ovog na Twitter-u? Mislim, razumem ako je sluzba naredila, ...

A bre, zašto intelektualna znatiželja uvek mora da bude svrstavana u kategoriju službenosti.
petargli petargli 17:55 05.08.2014

Re: Idi(j)ot

expolicajac
A bre, zašto intelektualna znatiželja uvek mora da bude svrstavana u kategoriju službenosti.

Pa kad si expolicajac - uvek sumnjiv! :)
Mada na ovom primeru nisi morao da demonstriras intelektualnu znatizelju (ili se, pak, njome hvalis!) :)
Spiridon Spiridon 18:42 05.08.2014

..



retko odvratna njuska
nurudin nurudin 22:29 05.08.2014

Спрм свеца и тропар

Од ове појаве се није очекивало ништа паметније.
Срамно!
Milutin Milošević Milutin Milošević 00:25 06.08.2014

Da kažem

Mislim da se ne radi o podstrekivanju na ubistvo, već o širenju međunacionalne ili kakve već šovinističke mržnje + širenje panike (za koje su neki oko poplava išli na razgovor u policiju).

Ako ga njegovi šefovi iz vlasti ne kazne, ima li mogućnosti da se neko iz kilave opozicije ili od smarača iz dežurnih "nevladinih organizacija" doseti da pokrene neki krivičan postupak?

Glede odnosa sa bivšom braćom:

2003. godine, tri dana posle krljanja na finalu Evropskog prvenstva u vaterpolu (čuvena utakmica u Kranju), vodio sam tada jedanaestogodišnju kćerku u Zagreb gde sam imao sastanke. U sredu smo došli, preuzele su je moje drugarice, i video sam je ponovo tek u petak. Dete je uživalo.

Pred put, tast kaže: jesi li ti normalan! Vodiš je kod Hrvata! Znaš šta se desilo u nedelju? Moj odgovor: upravo zato je i vodim! Da zna da nisu svi kreteni i ubice već većinom normalni ljudi kao i mi.
determined determined 00:43 06.08.2014

Re: Da kažem

Milutin Milošević
Mislim da se ne radi o podstrekivanju na ubistvo, već o širenju međunacionalne ili kakve već šovinističke mržnje + širenje panike (za koje su neki oko poplava išli na razgovor u policiju).

Ako ga njegovi šefovi iz vlasti ne kazne, ima li mogućnosti da se neko iz kilave opozicije ili od smarača iz dežurnih "nevladinih organizacija" doseti da pokrene neki krivičan postupak?

Glede odnosa sa bivšom braćom:

2003. godine, tri dana posle krljanja na finalu Evropskog prvenstva u vaterpolu (čuvena utakmica u Kranju), vodio sam tada jedanaestogodišnju kćerku u Zagreb gde sam imao sastanke. U sredu smo došli, preuzele su je moje drugarice, i video sam je ponovo tek u petak. Dete je uživalo.

Pred put, tast kaže: jesi li ti normalan! Vodiš je kod Hrvata! Znaš šta se desilo u nedelju? Moj odgovor: upravo zato je i vodim! Da zna da nisu svi kreteni i ubice već većinom normalni ljudi kao i mi.

И баш ти било битно да из прве руке доказујеш кћерци да нису сви Хрвати кретени и убице !
А ко је то рекао на тој утакмици - и ја сам је гледао.
Ја бих моји кћерку учио на другачији начин.
Milutin Milošević Milutin Milošević 08:49 06.08.2014

Re: Da kažem

Ја бих моји кћерку учио на другачији начин.

Svako ima svoj pristup obrazovanju. Moj rezultat je jasan: kćerka mi je normalna, lepo vaspitana devojka sa širokim nazorima, građanin sveta.
determined determined 12:44 06.08.2014

Re: Da kažem

Milutin Milošević
Ја бих моји кћерку учио на другачији начин.

Svako ima svoj pristup obrazovanju. Moj rezultat je jasan: kćerka mi je normalna, lepo vaspitana devojka sa širokim nazorima, građanin sveta.

Још ако воли свој народ, пре свега, па тек онда цео свет - скидам јој капу. И теби са њом.
Milutin Milošević Milutin Milošević 17:34 06.08.2014

Re: Da kažem

Na ovo ne moram da odgovaram - podrazumeva se
shkval shkval 08:22 07.08.2014

Re: Da kažem

2003. godine, tri dana posle krljanja na finalu Evropskog prvenstva u vaterpolu (čuvena utakmica u Kranju)


био тамо на утакмици главом и брадом... јбт, као термопиле :)
углавном је неки бане из бг, што је ономад шљакао као обезбеђење у некој "дискотеци" у љубљани где пиче народњнаци млатио као леонида :)
predatortz predatortz 07:09 06.08.2014

Pretera ga Dragan

Srbin koji posle svega letuje u Hrvatskoj ima problema sa intelektom, ili moralom. Zaslužuje da ga šikaniraju, ili da mu slupaju auto.
Dr M Dr M 07:48 06.08.2014

Re: Pretera ga Dragan

predatortz
Srbin koji posle svega letuje u Hrvatskoj ima problema sa intelektom, ili moralom. Zaslužuje da ga šikaniraju, ili da mu slupaju auto.


Obzirom da sam se sinoć vratio iz rodnog mesta Ante Gotovine moram da primetim da nisam dobio po zaslugama. Niko me nije šikanirao, ni ogrebao auto sa BG tablama, svi sa kojima sam dolazio u dodir maksimalno ljubazni i predusretljivi.

Nosim se mišlju da se žalim nadležnim vlastima i da tražim povraćaj turističke takse.

O svom moralu i intelektu ne bih...

...ali, možda o nečem drugom:

Onaj ko negde ode unapred nakostrešen rizikuje da naleti na nekog sličnog, jer budale su pravilno rasporedjene po svom zemaljskom šaru.


predatortz predatortz 08:05 06.08.2014

Re: Pretera ga Dragan



Obzirom da sam se sinoć vratio iz rodnog mesta Ante Gotovine moram da primetim da nisam dobio po zaslugama. Niko me nije šikanirao, ni ogrebao auto sa BG tablama, svi sa kojima sam dolazio u dodir maksimalno ljubazni i predusretljivi.


Šikanirao si sam sebe, moj dobri doktore. No, svak je vlasan da radi šta mu je volja. Ja se na odmoru ne kostrešim, u gostima se ponašam kao pristojan gost. Ali, ne bih bio rad da svoje dvoje dece izložim mogućnosti da ih šikanira isfrustrirana budala koja preferira kockasti stajling. Imam dosta prijatelja koji su razmišljali kao i ti. Neki su dobro prošli, neki su se vraćali posle dva, tri dana iz Dubrovnika.
Dr M Dr M 08:18 06.08.2014

Re: Pretera ga Dragan

ne bih bio rad da svoje dvoje dece izložim mogućnosti da ih šikanira isfrustrirana budala


Onda ih ne puštaj iz kuće, naročito ne u BG..
alselone alselone 08:36 06.08.2014

Re: Pretera ga Dragan

Onda ih ne puštaj iz kuće, naročito ne u BG..


Mene odusevljava kako je ova Pescanik ekipa potpuno sigurna gde god da ode. Split, Zadar, Pristina, Prizren, Sarajevo, Zenica... svugde su dobrodosli i svugde mirno piju kafu u centru, pricaju srpski bez ikakvih problema i jos ih svi pozdravljaju. Docim u Srbiji redovno dozivljavaju neprijatnosti.
Dr M Dr M 09:05 06.08.2014

Re: Pretera ga Dragan

Mene odusevljava kako je ova Pescanik ekipa potpuno sigurna gde god da ode. Split, Zadar, Pristina, Prizren, Sarajevo, Zenica... svugde su dobrodosli i svugde mirno piju kafu u centru, pricaju srpski bez ikakvih problema i jos ih svi pozdravljaju. Docim u Srbiji redovno dozivljavaju neprijatnosti.


Možda je stvar u emitovanju talasa i prijemnim antenama?


alselone alselone 09:11 06.08.2014

Re: Pretera ga Dragan

Možda je stvar u emitovanju talasa i prijemnim antenama?


Jeste. Mi smo krivi.
sesili sesili 09:48 06.08.2014

Re: Pretera ga Dragan

Bez navodjenja članova, zakona, sve da se ne odgovara krivično za ovo, koji mozak je u stanju da OVO napiše? Krstila sam se i kada sam pročitala na drugom mestu, ali ne čuh ni jednu reakciju ovo.
bulatovic92 bulatovic92 09:27 10.08.2014

Re: Pretera ga Dragan

predatortz
Srbin koji posle svega letuje u Hrvatskoj ima problema sa intelektom, ili moralom. Zaslužuje da ga šikaniraju, ili da mu slupaju auto.


Ovo je ista poruka kao i Vućićevićeva, samo u lepšem pakovanju.
dali76 dali76 07:14 06.08.2014

...

Da, to klanje. Svaki Srbin koji…zasluzio je da bude zaklan.
Nista pretucen, nista ubijen, nego, fino, zaklan!!!
Bojim se ex da je nas zgrozenih sve manje.
Naravno, preporuka.
expolicajac expolicajac 08:22 06.08.2014

Re: ...

dali76
Da, to klanje. Svaki Srbin koji…zasluzio je da bude zaklan.
Nista pretucen, nista ubijen, nego, fino, zaklan!!!
Bojim se ex da je nas zgrozenih sve manje.
Naravno, preporuka.

Mnogo je teško prežvakati sve što se prošlo u životu. Ali samo ono što me deli od životinje u meni, koja je uspela da preživi to što je preživela, je to malo duše što je ostalo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana