Sport

Da li vaš trener misli da ste BUDALA?

Strongman RSS / 11.08.2014. u 18:40

Moj prethodni tekst "Da li je vaš personalni trener budala?" je izazvao veoma ozbiljno interesovanje na blogu a boga mi puno ljudi mi se javilo preko fejsbuka, tvitera i mejla. Nisam mogao da odolim a da ne objavim jedan od primera lošeg odnosa trenera prema vežbaču.

 

 Poštovani Milane

 

Pročitao sam Vaš tekst: "Da li je vaš personalni trener budala?" pa dobih inspiraciju da Vam prosledim "Plan ishrane" koji mi je propisan i naplaćen 3.000 dinara od strane "personalnog trenera" u poznatoj beogradskoj teretani "Fitnes klub XXXXX".

 

10599508_10152304264492496_7081161721664898763_n.jpg 

 

 

Nakon dramatične reakcije mog organizma posle prvog "treninga" naša saradnja je (naravno) okončana a od unapred uplaćenog iznosa za 12 termina

 

mi je vraćen novac osim pomenute 3.000 jer mi je sačinjen "plan ishrane" (u prilogu). Molim da se gramatičke greške ne uzimaju u obzir već samo stručnost u izboru namirnica:)

 

Nemam nikakav poseban razlog što Vam ovo šaljem osim što još od tada želim da ovo negde objavim a verujem da vi ovo možete iskoristiti kao dodatnu ilustraciju iznetog u pomenutom članku.

 

Srdačan pozdrav.

<<<<<<<<<<<
Pa ja kažem:

Ma da l je moguće?
<<<<<<<<<<<<<

Milane

 

Moguće je, imam i priznanicu kod kuće jer sam tada želeo da porazgovaram sa gazdaricom kluba. Posle, kako to obično biva, prođe te volja da se žališ. Sve do danas, dok nisam pročitao članak. Možda je naplaćeno i 3.500;)

 

Inače, ja sam kod dotičnog došao na trening nakon što sam se ugojio 14 kg nakon ostavljanja pušenja. Sve sam mu objasnio, i da imam 41 godinu i doneo sam mu i rezultate lekarskog pregleda koji sam samoinicijativno uradio. Nakon prvog treninga sam imao takvu upalu celog gornjeg dela tela da nisam spavao dve noći od bolova a mokraća mi je bila braon boje.

Kada sam došao da raskinem dogovor i da uzmem novac nazad (platio unapred 12 termina a plan ishrane dobio tada gratis!!!) vraćeno mi je samo valjda 8.500 a ostatak je zadržan jer je urađen "plan ishrane".

 

Da ne dužim, sve Vam je jasno. Bilo bi dobro ovo negde objaviti kao ilustraciju onoga o čemu ste govorili u tekstu na blogu.

 

Pozdrav

 

Aleksandar

 

P.S. Ono što kažu "Ime poznato redakciji"... Da znate da jeste

 

10346110_10152304312417496_4952527060608855825_n.jpg?oh=8a20bae8e6991b25586a4b832e25da4c&oe=546D4906
 

 



Komentari (47)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:01 11.08.2014

Vuhuuuu!

On platio 3000 za ovaj plan ishrane, a mi ga dobili za džabe!
Strongman Strongman 19:14 11.08.2014

Re: Vuhuuuu!

Evo već jedem po novom planu ishrane i odmah sam oseio napredak
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:46 12.08.2014

Re: Vuhuuuu!

dobrosavljevic_m
On platio 3000 za ovaj plan ishrane, a mi ga dobili za džabe!


Ček, jel ovo jelovnik samo za radne dane, a vikednom je malo obilnije? Ili je to sve, cepa se 24/7, dok se ne završi u hitnoj pomoći, na infuziji.

Inače, samo da doprinesem temi iskustvom sa terena: što su prihodi tanji, to su ljudi deblji. Do nekog trešholda, posle koga je - Afrika.

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:16 12.08.2014

Re: Vuhuuuu!

Ček, jel ovo jelovnik samo za radne dane, a vikednom je malo obilnije? Ili je to sve, cepa se 24/7, dok se ne završi u hitnoj pomoći, na infuziji.

Moguće da se vikend jelovnik plaća odvojeno. Da sačekamo lepo, možda ga neka mušterija podeli sa nama. Brate, blogujem 6 godina, red je da se malo ovajdim od toga.
mostarac mostarac 19:15 11.08.2014

Ama

pa jel smrs'o?
mirelarado mirelarado 19:19 11.08.2014

Re: Ama

mostarac
pa jel smrs'o?


Смршао му је новчаник.
highshalfbooze highshalfbooze 19:30 11.08.2014

Pa sad...

Ja sam siguran da će smršati, ako preživi
Jukie Jukie 19:42 11.08.2014

Re: Pa sad...

highshalfbooze
Ja sam siguran da će smršati, ako preživi

Dva parčeta mesa, šest kašika pahuljica (i pirinač? hajde šest kašika jednog i šest kašika drugog), čaša soka i nešto salate. Mislim da bi čovek veličine mačke uspeo da živi na ovome (ili mačka?)
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:39 12.08.2014

Re: Pa sad...

Jukie
highshalfbooze
Ja sam siguran da će smršati, ako preživi

Dva parčeta mesa, šest kašika pahuljica (i pirinač? hajde šest kašika jednog i šest kašika drugog), čaša soka i nešto salate. Mislim da bi čovek veličine mačke uspeo da živi na ovome (ili mačka?)


I meni se slošilo od ovako oskudne ishrane, idem sad da ispečem nekoliko persijskih jagnjećih kebaba na roštilju, da se malo oporavim.
verauskokovic verauskokovic 20:40 11.08.2014

Cilj

Ovaj trener sigurno postiže rezultate. 10 ili ne znam koliko kilograma se izgubi za mesec dana i on je uspešan.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:36 12.08.2014

ujbt

pa ovaj je gori i od nekih školovanih nutricionista.
Strongman Strongman 00:45 12.08.2014

Re: ujbt

Po meni su najgori treneri difovci iz Trstenika. Za sada znam 3 slučaja da su klijenti najebali uz njih
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:48 12.08.2014

Re: ujbt

Strongman
Po meni su najgori treneri difovci iz Trstenika. Za sada znam 3 slučaja da su klijenti najebali uz njih


Znaš onaj fazon - rade dva difovca sklekove, i onda jedan kaže, e, dosta sam učio, odo ja kući.
Atomski mrav Atomski mrav 00:54 12.08.2014

Re: ujbt

Znaš onaj fazon - rade dva difovca sklekove, i onda jedan kaže, e, dosta sam učio, odo ja kući.

Trče dva difovca za autobusom, jedan uspe da uđe u poslednjem momentu a ovome drugome bus pobegne... i taj drugi viče onom prvom u busu - štreeebeeeruuuu!

P.S. Ova dijeta je pandan onoj cepanici koju je lik dobio poštom umesto laptopa...
Strongman Strongman 01:05 12.08.2014

Re: ujbt

baš tako. cepanica umesto dijete
tasadebeli tasadebeli 08:01 12.08.2014

Мико фо, мико фо!

Персонални тренер, како то гордо звучи... Нарочито кад одеш на летовање пре којег си за месец дана изгубио 15 кила...

Има разних дијета. Својевремено сам се држао једне због врсте камена у бубрегу коју ми је прописао господин Пфаф и врло брзо сам одустао јербо су то биле толике количине одабране хране да бих после те дијете био три пута шири, а и без тога сам позамашан...

Али зар није најбоља дијета за мршављење по следећем принципу: уместо два тањира нечега - један тањир, уместо два парчета хлеба, једно парче, уместо некорисних мајонеза, павлака, кечапа, пица, пљескавица, фаст фудова и осталог ђубрета од хране, те слаткиша - појести неку поврћку и воћку, а све то уз ону кинеску мудрост - доручак поједи сам, ручак подели са пријатељем, а вечеру дај непријатељу?

И кретање, много кретања, а не седења и лежања... Искључи се компјутер, искључи се тв, затвори се књига кад је баш најзанимљивије и у шетњу... Није важно где и куда, само да си ван куће и без аутомобила... Уосталом, старогрчки филозофи су најбоље размишљали и водили разговоре у шетњама...

Код мене је ова моја горе наведена "дијета" одувек давала резултата (осим за филозофију), још од времена док сам такмичарски улазио у чамац, па ево даје резултате и данас. Наравно, са њом се не може инстант ослабити за месец дана 20 кг (и упропастити успут здравље), али се може на дуже стазе довести организам у ред...

П.С. - Добра страна ове дијете коју је мој имењак папрено платио јесте што има толико пилетине да преко зиме неће морати уопште да се вакцинише против грипа јербо се путем ове дијете толико накљука антибиотицима да му не прети никаква опасност.


mrdax mrdax 10:16 12.08.2014

Plan ishrane

Dobar blog Strong.
Po meni svaki plan/rezim ishrane je osudjen na propast, dok god ne naucis osnove sta je to zbog cega se gojis i kako da se boris protiv toga. Po meni trener/nutricionista mora to da objasni inace ce se osoba osecati kao "na dijeti". Pogodite sta se desi kada osoba zavrsi sa "dijetom"?

Moj prvi "aha" momenat usledio je kada sam stekao neko osnovno znanje iz bromatologije. Tada sam poceo da shvatam da razlicite vrste gradivnih materija (i ne samo gradivnih) koje konzumiramo sadrze ralicite kalorisjke vrednosti kao i nutritivnu vrednost. Shvatio sam da "brojanje kalorija" samo po sebi deluje logicno , ali recimo covek moze uneti 2000kcal dnevno ako popije par casa votke a moze i ako se hrani na zdrav nacin.Kalorije same po sebi ne znace nista.

Sve masti nisu iste, svi seceri nisu isti, svako meso nije "dobro". Svaka osoba ima razlicit bazalni metabolizam (koliko "trosis" na dan) i zato je uzaludno porediti dve osobe od po 100kg od kojih je jedna rvac a druga gejmer iz lokalnog gejming kluba ili 100kg je uvek 100 kg ali to ne znaci da su obe osobe podjednako vitke , cak i kada imaju istu visinu (% masti u telu varira kao i kolicina misicne mase)

Psiholoski razlozi prejedanja se moraju prepoznati i napasti , nedostatak sna i stres uticu da nam je telo zbunjeno sto se tice kalorijskih potreba, luci se dodatno kortizol koji kontorlise metabolizam masti izmedju ostalog. Da lice osoba smrssati ili ne , da li ce ostati fit ili ne , zavisi veoma od psihickog stanja te osobe, posebno navika.

"Bildovanje" moze pomoci da smrsas isto kao i toliko hvaljeni "aerobni trening". Trcanje sat vremena dnevno je najtezi nacin da covek smrsa.To je jednostavno brutalno reci nekome ko ima 30 kila viska da treba da trci svaki dan makar pola sata, ain't gonna happen.

Svojim licnim naporom i znanjem sam bio smrsao od 104 do 78 za manje od godinu dana , samo kada sam poceo da citam malo i kada sam shvatio zasto sam se ugojio. To je bilo tokom faksa, ucenje nocu, kola i cips,slatkisi, nedostatak zabave, hrana=zabava, neostaak novca za kvalitetnije opustanje, sedenje za kompjuterom 12 sati itd....

Svakom ko zeli da smrsa bih savetovao da radi na samoedukaciji i da sa skepskom prihvata svaki plan od kojeg te nesto boli, crkavas od gladi, ne mozes da spavas, znojis se , lupa ti srce itd... Mrsanje ne sme biti izrabljivanje. Zdrava ishrana i trening moraju biti navike ako stvarno zelite da ostanete fit a ne samo jednokratno smrsate dok na vas utice spoljna sile (trener, pritisak prijatelja itd...)

Takodje sam zgrozen kako cak i neke osobe sa medicinskim predzanjem daju katastrofalne i nefleksibilne planove i savet ljudima koji nisu nikada trenirali i ne znaju zasto nesto goji.
Pojedninac se mora nauciti da oseti i spozna vezu izmedju vrste hrane koju jede , kolicine i vrste fizicke aktivnosti kojom se bavi i kako to deluje na sopstveno telo.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:20 12.08.2014

Re: Plan ishrane

mrdax

sve potpisujem, ali s.v.e. isti slučaj je i sa mnom. dok nisam pročitala "pola interneta" i shvatila šta treba da radim, nije krenulo. i slažem se za ovo oko aerobnog treninga i mršavljenja (samo mi ovde niko ne veruje ). teretana rulz, 300Kcalorija ispod TDEE (to je broj kalorija koji treba da unesete da biste ostali isti), ali tih xy kalorija treba da sadrži neophdnu količinu raznih vitamnia i minerala, dobrih masti koje su neophodne da bi organizam zadovoljio svoje potrebe, malko pojačane belančevine zbog izgradnje mišića...i što manje UH.

nutricionisti su užasni.

Strongie, kaće nastavak bloga o UH?
cassiopeia cassiopeia 14:24 12.08.2014

Re: Plan ishrane

BebaOdLonchara


Sve pravo zboriš, koliko su konsultacije i plan ishrane i vežbanja?

Nema uspeha dok ne uključiš mozak. I ne upoznaš svoje telo. Svi recepti kako ćemo, lako ćemo su čisto gubljenje vremena i zdravlja.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:36 12.08.2014

Re: Plan ishrane

Sve pravo zboriš, koliko su konsultacije i plan ishrane i vežbanja?


imaš kod docs-a na poslednjem blogu, als i ja smo menjali sličice oko treninga i ishrane. meni će za koji mesec trebati trener, jer mi ovo kod kuće neće biti dovoljno (bar mislim). :)
docsumann docsumann 16:18 12.08.2014

Re: Plan ishrane

meni će za koji mesec trebati trener, jer mi ovo kod kuće neće biti dovoljno (bar mislim). :)


kako je meni čudna ova današnja pomama za ličnim trenerima. mi smo kao klinci sami učili iz knjiga, brošura, časopisa. kupili znanje od iskusnijih vježbača, kasnije sam skidao cake od vrhunskih yu bildera in vivo, probavao savjete šampiona iz specijalizovanoih časopisa, mjenjao sisteme, eksperimentisao... ok, koštalo me to i povrijeda uslijed pretreniravanja, ponekog skretanja u "slijepu ulicu", hroničnog krckanja u lijevom ramenu... dug je i naporan put to bio, ali eto najzad i ja omatorih
alselone alselone 17:01 12.08.2014

Re: Plan ishrane

i slažem se za ovo oko aerobnog treninga i mršavljenja (samo mi ovde niko ne veruje ). teretana rulz, 300Kcalorija ispod TDEE (to je broj kalorija koji treba da unesete da biste ostali isti), ali tih xy kalorija treba da sadrži neophdnu količinu raznih vitamnia i minerala, dobrih masti koje su neophodne da bi organizam zadovoljio svoje potrebe, malko pojačane belančevine zbog izgradnje mišića...i što manje UH.


Ja ti verujem. :) Vazno je ono sto smo pricali na proslom blogu, ne uci u starvation mod kad organizam cuva sve sto se unese jer se plasi da ce ostati bez hrane uskoro. Kvaka je u povecanju trosenja (a tu je teretana odlicna) a ne u smanjenju unosa. Naravno, pod ovim mislim na unos pravilne hrane, ne smeca.

Kad se prica o treningu dodao bih samo nesto iako nije direktno vezano za temu. A to je osecaj zadovoljstva, ispunjenosti sportom, praznjenja energije, ne znam ni sam kako bih rekao. Ja dok sam isao u teretanu nisam to imao. Imao sam vise osecaj da se "nabijam", da se "pumpam", taj osecaj statike mi je jako smetao. Pravi osecaj zadovoljstva sam imao samo posle "pravog" sporta, koji ukljucuje jurcanje za nekom loptom + skijanje, recimo. E, sad, posto je takvo vreme doslo da ne moz' naci redovnog partnera ni za tenis a za 3x3 basked da ni ne spominjem onda sam se silom prilika odlucio na trcanje, iako sam oduvek mrzeo da trcim tako u prazno ko magare. I mogu slobodno da kazem da se posle sat vremena trckanja osecam bolje nego ikada posle teretane.

Tu se mozda krije zamka za one koji zele da smrsaju. Teratana zna da smori posle mesec dana brutalno. Dok neko jurcanje tamo vamo zna tek da zapali posle mesec dana.

Disclaimer: Ovo je licno misljenje i ne umanjujem kvalitet bavljenja bb-om.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:06 12.08.2014

Re: Plan ishrane

docsumann
meni će za koji mesec trebati trener, jer mi ovo kod kuće neće biti dovoljno (bar mislim). :)


kako je meni čudna ova današnja pomama za ličnim trenerima. mi smo kao klinci sami učili iz knjiga, brošura, časopisa. kupili znanje od iskusnijih vježbača, kasnije sam skidao cake od vrhunskih yu bildera in vivo, probavao savjete šampiona iz specijalizovanoih časopisa, mjenjao sisteme, eksperimentisao... ok, koštalo me to i povrijeda uslijed pretreniravanja, ponekog skretanja u "slijepu ulicu", hroničnog krckanja u lijevom ramenu... dug je i naporan put to bio, ali eto najzad i ja omatorih


Ovo zvuči kao kad smo neki ortak i ja, svaki put pred odlazak na akciju, popravljali njegovog trabanta, umesto da ga teramo kod majstora. Niti je on bio automehaničar, niti sam ja, ali smo se u u sve razumeli. I to se baš često videlo na terenu, jer mislim da nijedno putovanje nije prošlo bez manjih ili većih dodatnih popravki na putu. Samo da napomenem da je to bilo mnogo pre vremena jutjub klipova, pomoću kojih danas možeš valjda i atomsku podmornicu da sklopiš u garaži.

Ustvari, sad sam se setio da sam davno, upravo kod strongija na blogu, opisao neke od tih "avantura", pa ne bih opet da davim.



docsumann docsumann 17:19 12.08.2014

Re: Plan ishrane

Samo da napomenem da je to bilo mnogo pre vremena jutjub klipova, pomoću kojih danas možeš valjda i atomsku podmornicu da sklopiš u garaži.


e, to. informacije nisu bile kao danas na izvol'te.

ali na kraju iz cijele te priče izađeš sa zavidnim znanjem. nešto od njega sam uspio da prenesem i drugima.

bio sam trener dvojici mojih drugova. jedan je bio extra talenat, mislim taj bi se nabildovao i da je sve pogrešno radio, al' je zato ovaj drugi bio potpuni pacijent za tjelovježbe. e, kad su njemu počeli da upućuju komplimente u smislu "kako si se napuc'o" i sl. to sam doživio kao lični uspjeh


p.s. naravno, danas uz pomoć tjubeta, različitih internet sajtova i sl. apgredujem i apdejtujem svoje zanje iz različitih sportova snage.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:00 12.08.2014

Re: Plan ishrane

e, to. informacije nisu bile kao danas na izvol'te.


Da, bio si baš prinudjen na trial and error pristup. Što se u našem slučaju često stvodilo na "error", od kojih su nas neke zamalo stajale glave.

Evo, ja se spremam da samostalno izlijem betonsku ploču oko kuće, jer mi je postojeća staza nakrivo nasadjena a i u stanju raspadanja, pa se voda sliva pod temelj. Mislim, nemam blage veze kako se to radi, nikad nisam betonirao, dobro, jesam, ali ne u ovolikom obimu. Nije to neki rokit sajens, ali ako hoćeš da ga uradiš kako treba, da traje, i da se ne slegne, ima tu puno nekih fora i caka. I već danima blejim po internetu, skupljam i gledam klipove, šta i kako.

Oduševio sam se sa time da su u lokalnoj radnji mislili na nas DIY frikove, možeš ladno da kupiš pripremljen beton, ono, zakažeš vreme, oni ti ga izmešaju, i naliju u specijalnu prikolicu. Dodješ sa kolima, zakačiš prikolicu sa svežim betonom, odvučeš kući i izliješ. Tako da eliminišeš taj dosadni i nekreativni deo teškog fizikalisanja, a posvetiš se umetnosti i finim radovima oblikovanja betona.
docsumann docsumann 18:02 12.08.2014

Re: Plan ishrane

Disclaimer: Ovo je licno misljenje i ne umanjujem kvalitet bavljenja bb-om.


kako da ti kažem, čelik je najteža droga
alselone alselone 18:03 12.08.2014

Re: Plan ishrane

trial and error pristup


Reci lepo na srbskom - metoda pokusaja i popusaja.
alselone alselone 18:06 12.08.2014

Re: Plan ishrane

kako da ti kažem, čelik je najteža droga


Moguce da nisam bio dovoljno uporan.
docsumann docsumann 18:16 12.08.2014

Re: Plan ishrane

alselone
kako da ti kažem, čelik je najteža droga


Moguce da nisam bio dovoljno uporan.


po meni, da bi se upecao na bb bitno je da u početku brzo dobiješ prve rezultate, da osjetiš promjenu na svojoj muskulaturi, povećanje snage i sl. taj početni fidbek uvlači ljude sve dublje u cijelu priču i oni brzo revidiraju svoje ciljeve, želeći da nabace još koje kilo mišića, još koji centimetar u obimu ruke, još +10kg u benču, zgib više... zato je bitno da radiš pravilno, sistematski, uz dobru ishranu kako bi rezultati što prije stigli. prije nego što se smoriš i odustaneš
alselone alselone 18:37 12.08.2014

Re: Plan ishrane

i oni brzo revidiraju svoje ciljeve


Kapiram sta hoces da kazes. Ali...

Kad sam krenuo, onomad jos u srednjoj skoli, isao sam da "nabudzim" ruke i grudi (zamisli!) i kad sam dosao u situaciju da mi se lepo ocrtava majica tu sam rekao - dosta. Sledeci put sam krenuo kad sam se zaposlio pa sam se natripovao da sam biznismen i isao u teretanu pre posla. Nisam siguran da sam izdrzao mesec dana. Treci put kad sam popio uvece pa morao da idem na trening ujutru sam batalio. Krenuo sam posle jos jednom kad mi je trebalo sporta, pre nekih godinu, dve, i isto sam batalio brzo bas zbog manjka onog osecaja zadovoljstva koji sam spomenuo. Ja ipak mislim da sam i dalje ono dete-majmunce sto voli da trci za loptom.
docsumann docsumann 18:54 12.08.2014

Re: Plan ishrane

Ja ipak mislim da sam i dalje ono dete-majmunce sto voli da trci za loptom.


ovo me podsjeti na period neposredno nakon što sam batalio vaterpolo, negdje u svojoj 18. godini. do tada sam svako ljeto provodio na bazenu, treninzi 2xdnevno, a i kad smo imali slobodno najdraže nam je bilo da šutiramo na gol ili igramo viktorije.
e onda to prvo ljeto bez obaveza na plaži, nisam znao kako da se ponašam, šta da radim. i onda je neko šutnuo loptu u vodu, a ja kao labrador pravo za njom
alselone alselone 19:03 12.08.2014

Re: Plan ishrane

i onda je neko šutnuo loptu u vodu, a ja kao labrador pravo za njom


Potpuno te razumem. Kad se moja generacija prosmekerisala, mislim da sam bio poslednja karika evolucije koja je izasla iz vode i prohodala ponosito misice oko bazena ili stranda. Do tada, sto kazes kao labrador ili jos bolje dvodihalica.
alselone alselone 19:17 12.08.2014

Re: Plan ishrane

vaterpolo


A sad kontam zasto si se odao bb-u. Mislim, koji sport uopste moze da te umori posle vaterpola.
blogovatelj blogovatelj 19:24 12.08.2014

Re: Plan ishrane

Samo da napomenem da je to bilo mnogo pre vremena jutjub klipova, pomoću kojih danas možeš valjda i atomsku podmornicu da sklopiš u garaži.


Prica se da Krkar sklapa par komada ovih dana.
docsumann docsumann 19:35 12.08.2014

Re: Plan ishrane

alselone
vaterpolo


A sad kontam zasto si se odao bb-u. Mislim, koji sport uopste moze da te umori posle vaterpola.


ima veze i sa intezitetom, no moja ljubav prema tegovima vezana je za stripove o superherojima i njihov nabudžen izgled. s tim sam se inficirao još kao klinac. poslije sam samo provalio da imam dobru genetiku za rad sa tegovima i tu više nije bilo povratka.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:56 12.08.2014

Re: Plan ishrane

možeš ladno da kupiš pripremljen beton, ono, zakažeš vreme, oni ti ga izmešaju, i naliju u specijalnu prikolicu.

:)

ništa tri lopate cementa,pola kante vode i šljunka dok ne prelije mešalica? mojne sad da izneveriš diy zajednicu!!
docsumann docsumann 22:43 12.08.2014

Re: Plan ishrane

stefan.hauzer


nevezano za trol ...
....i vrhunski bb-i ponekad koriste usluge ličnog trenera.
Big Ramy (ove godine moj favorit za Olimpiju, mada biće teško protiv sve one žestoke konkurencije , a i protiv politike) sprovodi završne pripreme pod budnim okom svog trenera Denis Džejmsa, nekadašnjeg veoma uspješnog pro bb-a.

shkval shkval 14:51 13.08.2014

Re: Plan ishrane

stefan.hauzer
možeš ladno da kupiš pripremljen beton, ono, zakažeš vreme, oni ti ga izmešaju, i naliju u specijalnu prikolicu.

:)

ništa tri lopate cementa,pola kante vode i šljunka dok ne prelije mešalica? mojne sad da izneveriš diy zajednicu!!


a na dnu bureta sa vodom gajba piva, pa se etikete odlepe sa flasa i plivaju na vrhu :)
grmfrm grmfrm 09:40 14.08.2014

Re: Plan ishrane

....i vrhunski bb-i ponekad koriste usluge ličnog trenera.
Big Ramy (ove godine moj favorit za Olimpiju, mada biće teško protiv sve one žestoke konkurencije , a i protiv politike) sprovodi završne pripreme pod budnim okom svog trenera Denis Džejmsa, nekadašnjeg veoma uspješnog pro bb-a.


E jebi ga a jel moze on da digne meni frizider kada ocu da ga micem?
docsumann docsumann 16:57 14.08.2014

Re: Plan ishrane

E jebi ga a jel moze on da digne meni frizider kada ocu da ga micem?


ne bih ja ovome dao da mi se primiče frižideru
bocvena bocvena 18:15 14.08.2014

Re: Plan ishrane

godinama sam pokušavala da nađem sport za sebe. čitaj: rekreaciju koja će da me drži zdravom.

i sve su mi odvratne.

sve osim plivanja. u moru. dakle, treba mi zatvoreni bazen sa morskom vodom. ili život u kaliforniji.

ne znam kako, mislim da sam rođena da budem profi surferka, ali me život odveo na drugu stranu! dragi bravo, šta mi je činiti?

(upravo na dijeti. ništa spektakularno, ali radi. za 10 dana 3 kg. tužno je što ovo nije dijeta nego moram tako do kraja života:)
shkval shkval 09:36 15.08.2014

Re: Plan ishrane

docsumann
E jebi ga a jel moze on da digne meni frizider kada ocu da ga micem?


ne bih ja ovome dao da mi se primiče frižideru


негде сам читао, мада нисам ни сигуран, да када су питали Карељина шта му је био највећи изазов у животу, он је рекао да је то било када је морао сам да носи замрзивач у стан, не сећам се који спрат беше, а зграда без лифта... :)
docsumann docsumann 10:44 15.08.2014

Re: Plan ishrane

негде сам читао, мада нисам ни сигуран, да када су питали Карељина шта му је био највећи изазов у животу, он је рекао да је то било када је морао сам да носи замрзивач у стан, не сећам се који спрат беше, а зграда без лифта... :)


spominjao sam tu epizodu upravo na blogu, prije par godina
alselone alselone 12:19 12.08.2014

Oplako sam fotku

audrey92 audrey92 12:24 12.08.2014

preporuka za komentar!

Slično i ja razmišljam, i shvatam da telo tim reakcijama šalje poruku da mu nešto debelo ne odgovara. A ne vidim zašto bismo mučili sopstveno telo, bilo dijetom, bilo treningom, ako tako reaguje. Ok, i kad prestaneš sa slatkišima, imaš neko vreme "krizu", ali ne u obliku bolova u mišićima, poremećaja rada srca i organa i sl.
Mislim da je dovoljno smisleno se hraniti, umereno piti, dobro spavati, imati redovan hobi (pevanje u horu!), normalno radno vreme, i to je to. Ali, moderan način života i moderna ishrana su ekstremni, pa se preostalo vreme i novac daju "trenerima" da nas na opet ekstreman način "poprave"...
gospodjica gospodjica 13:59 12.08.2014

e slatko se nasmejah

...prvo me rastužila vest o smrti Robina Vilijamsa, a onda me ovaj "plan ishrane" malo oraspoložio

Što bi reko čika Sima, mora da se probuši kašika, sve drugo je prodavanje magle - i to ne baš jeftino, čini mi se
alselone alselone 08:03 13.08.2014

Nema bebe da se javi

da nije pod upalom?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana