Politika

Jedno NIŠTA za jedno NEŠTO

Nebojsa Krstic RSS / 23.08.2014. u 16:48

 

 

Premijer je, predstavljajući kandidata za novog ministra privrede, rekao da Sertić "nije marketinški majstor, već neko ko mnogo radi". Ukoliko se Vučić na ovaj način pežorativno odredio prema marketinškoj profesiji kao takvoj, onda je njegov stav posledica predrasuda koje o ovoj profesiji u Srbiji nisu nikakva retkost.

No, ako je hteo da kaže da novi ministar nije «marketinški majstor», tj neko poput onih neznalica i laika koji misle da marketingom može da se bavi svako, onda mi je drago za Sertića. Inače, biti marketinški majstor isto je kao i biti selektor reprezentacije u fudbalu.  O oba posla svako ima mišljenje i svako misli da bi radio bolje. Zato je dobro ponoviti: marketing je legalna i važna privredna aktivnost. Na tržištu nema uspeha bilo kog proizvoda bez kvalitetnog marketinga. Zato je dobro da Srbija ima marketinške majstore u privredi, ali i u ostalim sferama živora, npr. politici. Samo treba imati na umu, nema dobrog marketinga lošeg proizvoda. Dobar marketing lošeg proizvoda samo ubrzava njegov krah na tržištu.

Nisam planirao da ovaj tekst posvetim marketingu, već predrasudama i inerciji. Za tu pojavu u svetu domaće liberalne inteligencije, ovonedeljni reprezent je Vladimir Arsenijević koji kaže da je «DS za osam godina vlasti postao njegovo veliko razočarenje». Vladimir, kao i drugi, ima pravo na svoja razočarenja i ne bih se tu mešao, ali moram. Zaista, u dobrom delu javnosti postoji uverenje da je DS bio na vlasti 8 godina. Neki će reći i 12. No, prosta matematika kaže da to nije tačno i da je je DS imao vlast 4 godine, misli se na Cvetkovićevu vladu. Pre toga DS je bio u Koštunicinoj vladi godinu dana (Đinđićevu ne računam jer Arsenijević verovatno nije ciljao na nju). Međutim, u poređenju sa misaonom inercijom koja 4 očas posla pretvori u 8 i 12, zanimljiviji je nastavak Arsenijevićeve misli: «Niko nije odgovorniji za to što danas imamo naprednjake i Vučića od DS-a.» Da li Vlajsa misli da je bolje da danas na vlasti imamo SRS umesto SNS? Od 2000. do 2012, SRS je svake izbore gubio za samo nekoliko hiljada glasova. Logično je pretpostaviti da je morao doći dan kada će klatno otići na njihovu stranu. A i prokleta demokratija tako je zamišljena: malo pobeđuju jedni, malo drugi. Ali, kada pobede drugi, bolje je da imaju umerene, reformske i proevropske stavove, nego neke suprotne. A kada prvi izgube, dobro je da ne podlegnu inerciji i ne prihvate predrasude i besmislice kojima barata sloj društva koji bi trebalo da predstavlja intelektualnu elitu, a u praksi je uporni zagovornik pogleda na svet iz tupog ugla.

Kad smo kod zabluda, Bojan Pajtić u svojim "Tezama o Srbiji", odgovara na kritike. «Nekima taj izraz («srpska Srbija») smeta», piše trenutni predsednik DS. «Kažu da ne žele srpsku nego normalnu Srbiju. Takvima odgovaram: ako srpska nije normalna, da li je to normalno?» Pošto se prepoznajem među «takvima», odgovaram: Naravno da nije! O tome se i radi. Ako je pridev «srpski», zahvaljujući radu mnogih, tako devalviran tj. nenormalan, ovde i u svetu, onda se treba potruditi da se sadržaj tog pojma unormali i upristoji, a ne mlatiti njime po ugledu na sve koji su ga zloupotrebljavali. Pominjanje Pekića i njegovih stavova o odnosu nacije i demokratije sasvim je izlišno jer on je pre svega bio pristojan čovek, čak i kao nacionalista. Demokratskoj stranci potrebna je ozbiljna i pristojna politika utemeljena na izvornim principima na kojima je stranka formirana 1990. Populizam od koga je DS uspeo da se odbrani kad je uspevao malo ko, danas je pogotovo nepotreban i sastavni je deo opšte javne nepristojnosti u koju se sasvim dobro uklapa i priča čelnika DS o tome kako se stranka odlaskom nekih članova «provetrila». I to što aparatčici DS sve češće ocenjuju nečiju moralno-političku podobnost u odnosu na eventualnu spremnost na saradnju s Vučićem, predstavlja grešku koja vraća Srbiju u pretpolitičko vreme 90-ih i civilizacijski  je devastira. Forsiranje ličnih animoziteta poništava svaki napor učinjen od 2000. do danas da se zakopaju rovovi političkih neprijateljstava i da se politički život učini civilnim i civilizovanim. Isti ti reprezenti nekad najveće i najznačajnije stranke, danas bez zazora govore o tome kako u politici navodno nema mesta za one koji su izgubili izbore (sic!), ne razumevajući da su upravo oni izgubili izbore kao članovi rukovodstva stranke i pre 2012.

Neko bi morao da im objasni - nije gibitak izbora problem, već gubitak pristojnosti i političke pameti. Demokratska stranka, dakle, mora ponovo da bude organizacija pristojnih jer ako ni ona to nije, nestaje i poslednji razlog za njeno postojanje. I zaista će nestati ako ovo bezidejno rukovodstvo nastavi da na tome ovako predano radi. Njihova jedina ideja u poslednje dve godine je tzv. «ujedinjavanje opozicije». Duško Radović, u jednom svom dečijem igrokazu, pita: «Hoćete da ja vama dam jedno NIŠTA za jedno NEŠTO?». Upravo toliko detinjast je i pokušaj DS-a da sabiranjem ničega dođe do nečega.

 

Objavljeno u Našim Novinama, 23.8.2014. 



Komentari (422)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:58 23.08.2014

Ово ти фали:

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:04 23.08.2014

Re: Ово ти фали:

Ово ти фали:

Bravo!
alselone alselone 19:17 23.08.2014

Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

komentaru? Pitam potpuno ozbiljno. Zasto si ga obrisao?
satinelle satinelle 02:38 24.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom
komentaru? Pitam potpuno ozbiljno. Zasto si ga obrisao?


Ja ne kapiram zašto se izvinjavaš marketing magu Dr Krstić Nebojši, ako se ne osećaš krivim?

Pratim sve, ali tek sad vidim da ste dragi doktore, potpuno izgubili orijentaciju na političkoj trasi. Ništa ne razumem. Ko vama odgovara? Za koga ste vi? U čije ime govorite? Koga promovišete? Šta je cilj? Otkud toliko promena u razmišljanju za tako kratko vreme? Tadić, "kunem se u ljubav i DS", gostovanje u emisiji "Teška reč" i snishodljivost u ponašanju prema Vučiću, sad nešto treće, istina je da je puno predrasuda i inercije...Mnogo brzo menjate pravac, ne mogu da vas ispratim.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:44 24.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

alselone
komentaru? Pitam potpuno ozbiljno. Zasto si ga obrisao?


Da nisi, nedajbože, nešto loše o marketing stručnjaštvu izlanuo? Crni alse, ponekad se brinem gde će te takav neoprez odvesti? Vi, bre, inženjeri, ništa ne znate: bez dobrog marketinga nijedan loš proizvod ne bi mogao da se proda. A ni poneki dobar.

docsumann docsumann 04:52 24.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Vi, bre, inženjeri, ništa ne znate: bez dobrog marketinga nijedan loš proizvod ne bi mogao da se proda.


ma(r)ket-ing.



(inžinjering ljudske duše?)
alselone alselone 06:17 24.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Ne znam da l' da kazem pa da me ponovo obrise?
milisav68 milisav68 07:41 24.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

alselone
Ne znam da l' da kazem pa da me ponovo obrise?

Napiši sad dok spava...
alselone alselone 08:07 24.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Napiši sad dok spava...


He he he.

Da, napisao sam da me oduševljava kada ljudi koriste znake za manje i veće (»«) umesto navodnika 2014. godine. Ne znam da li najvolijem to ili kad koriste onu Tanjug notaciju (cc, zz...).

To ga je povredilo pa je obrisao.
princi princi 08:17 24.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

alselone
Napiši sad dok spava...


He he he.

Da, napisao sam da me oduševljava kada ljudi koriste znake za manje i veće (»«) umesto navodnika 2014. godine. Ne znam da li najvolijem to ili kad koriste onu Tanjug notaciju (cc, zz...).

To ga je povredilo pa je obrisao.

Mnogo veće i mnogo manje, :)))). Mene je Domazet izluđivao s onim njegovim shiptarlucima dzh, xh i sl. Normalan, zdrav čovek, Srbin, nacionalista, a koristi shiptarulke. Gde, bre, to ide... Skoro kao ovi bloški crveni Hrvati kad zlorabe ćirilicu zbog jeftinih efekata kod čitalačke publike.
milisav68 milisav68 08:34 24.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

alselone
Da, napisao sam da me oduševljava kada ljudi koriste znake za manje i veće (»«) umesto navodnika 2014. godine. Ne znam da li najvolijem to ili kad koriste onu Tanjug notaciju (cc, zz...).

Da, kao i nekorišćenje dijakritika...

I uopšte, nisu ta pravila džabe smišljena, nego da tekst bude pregledan i da se lakše čita.

Ovako, (barem ja) kad vidim "peškir" od teksta, a nema - tačka, zarez, veliko slovo, novi red i prored.....ne čitam, ili ga samo "preletim"....
arcins arcins 08:56 24.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

milisav68
alselone
Da, napisao sam da me oduševljava kada ljudi koriste znake za manje i veće (»«) umesto navodnika 2014. godine. Ne znam da li najvolijem to ili kad koriste onu Tanjug notaciju (cc, zz...).

Da, kao i nekorišćenje dijakritika...

I uopšte, nisu ta pravila džabe smišljena, nego da tekst bude pregledan i da se lakše čita.

Ovako, (barem ja) kad vidim "peškir" od teksta, a nema - tačka, zarez, veliko slovo, novi red i prored.....ne čitam, ili ga samo "preletim"....



"Perma itsrazivanjima jendog engleksog Univreziteta, poptuno je sveejdno
kjoim se resdoledom psiu solva u nkeoj rcei, jeidno je btnio da pvro i
psolednje slovo bduu isparvno naipasni. Osatatk mzoe btii skorz imzesan, a
da rijcei iapk bduu lkao citljvie. To se dogdaa sotga jer cvoek ne ctia
sovlo po svolo, ngeo cleu rec ojdednom."



Insistirate vise nego pojedinci u vezi sa anonimnoscu.
gedza.73 gedza.73 08:58 24.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

alselone
08:07 24.08.2014

I sat počinje sa odbrojavanjem...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 09:02 24.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Pratim sve, ali tek sad vidim da ste dragi doktore, potpuno izgubili orijentaciju na političkoj trasi.

Izvini, molim te.
milisav68 milisav68 09:21 24.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

arcins

"Perma itsrazivanjima jendog engleksog Univreziteta, poptuno je sveejdno
kjoim se resdoledom psiu solva u nkeoj rcei, jeidno je btnio da pvro i
psolednje slovo bduu isparvno naipasni. Osatatk mzoe btii skorz imzesan, a
da rijcei iapk bduu lkao citljvie. To se dogdaa sotga jer cvoek ne ctia
sovlo po svolo, ngeo cleu rec ojdednom."

I?

Kakve to veze ima sa onim o čemu sam pisao?

Ne glumim ja gramatičku policiju, niti lovim greške u kucanju, već skrećem (dobronamerno) pažnju na nečitljivost teksta.

Postoje blogeri koji ne koriste ništa od navedenog, ali mi "ne smetaju", jer retko kad napišu duži komentar od par rečenica.

Tako da ovo:
Insistirate vise nego pojedinci u vezi sa anonimnoscu

Ne stoji, jer se odnosi na sasvim različite stvari....
cult cult 10:52 24.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

potpuno izgubili orijentaciju na političkoj trasi.

uopšte je nije izgubio.
Prilagodio se novom režimu, priča ono što želi da čuju, zovu ga u emisije na vučićevim tv-bastiljama, tamo oni glume da su zvali "demokratu-žutog" što je dokaz da "nema cenzure", a on idealnog opozicionara, tj hvali mudri režim i povremeno od njega zahteva "pristojnu srbiju". Zajedno sa režimskim "novinarima" se zgražava na nepristojnu Srbiju po društvenim mrežama koja traži tu neke odgovore od vlasti i postavlja smarajuća pitanja, jednom rečju, na tu gomilu anonimnih hejtera.

Kako se drugačije postaje čovek za sva vremena i režime?

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:11 24.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

uopšte je nije izgubio.
Prilagodio se novom režimu,

Naravno. Jedini neprilagođeni ostali ste vi koji ste za ovaj režim glasali.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:36 24.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

milisav68
Ovako, (barem ja) kad vidim "peškir" od teksta, a nema - tačka, zarez, veliko slovo, novi red i prored.....ne čitam, ili ga samo "preletim"....


cult cult 11:36 24.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Nebojsa Krstic
uopšte je nije izgubio.
Prilagodio se novom režimu,

Naravno. Jedini neprilagođeni ostali ste vi koji ste za ovaj režim glasali.


Jedini razlog što smo "mi glasali" za ovaj režim je to što je parazitsko-klijentelistički sistem koji ste deset godina stvarali nadvladao čak i strah od ovih nesposobnih neznalica, opskurnih likova i ludaka.

Čestitam na prilagođavanju. Vidi se talenat.
Bivši šef je uradio baš sve što je vođa od njega tražio, pa nije uspeo da se tako uspešno "prilagodi".
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:53 24.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Jedini razlog što smo "mi glasali" za ovaj režim je to što je parazitsko-klijentelistički sistem koji ste deset godina stvarali nadvladao čak i strah od ovih nesposobnih neznalica, opskurnih likova i ludaka.


Ne vidim potrebu da se zbog svog glasanja za SNS meni pravdaš. A još manje da mi se žališ.

hajkula1 hajkula1 14:24 24.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Nebojsa Krstic
Cult
Jedini razlog što smo "mi glasali" za ovaj režim je to što je parazitsko-klijentelistički sistem koji ste deset godina stvarali nadvladao čak i strah od ovih nesposobnih neznalica, opskurnih likova i ludaka.


Ne vidim potrebu da se zbog svog glasanja za SNS meni pravdaš. A još manje da mi se žališ.




Ne verujem da je glasao za SNS. Ja nisam. Zgražavam se nad onima koji jesu. Pošto pročitam neke tvoje odgovore, bolje ih razumem.

Koja partija je najodgovornija za propast svega u Srbiji, za uništenje privrede, iznošenje para iz države, raznorazne off shore, upadanje s kalašnjikovima u firme i banke, osiromašenje i ponižavanje ljudi?

Najveća partija u DOS-u, bila je DS ili se varam?

Ne vadi se na primer, na G17, oni su imali minornu podršku a DS im dao moć, kao i nezavisnim ekspertima.



zovitemegrunf zovitemegrunf 15:42 24.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Nebojsa Krstic
uopšte je nije izgubio.Prilagodio se novom režimu,Naravno. Jedini neprilagođeni ostali ste vi koji ste za ovaj režim glasali.



Mnogo si binaran, il' se samo pravis. A gadite mi se podjednako.
hajkula1 hajkula1 15:45 24.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

milisav68
alselone
Ne znam da l' da kazem pa da me ponovo obrise?

Napiši sad dok spava...



Plačem.
cult cult 15:48 24.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Ne verujem da je glasao za SNS.


Tja, kako je lako biti "spin doktor" u Srbiji.
Malo dosetki level "informer" na koje ti je ispod časti da odgovaraš i eto.
deset_slukom deset_slukom 15:57 24.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

hajkula1

Koja partija je najodgovornija za propast svega u Srbiji,

...

Najveća partija u DOS-u


Au, kako je u Srbiji sve relativno...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:48 24.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Mnogo si binaran, il' se samo pravis. A gadite mi se podjednako.

Ma nema frke, osećanje je uzajamno binarno.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:08 24.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Tja, kako je lako biti "spin doktor" u Srbiji.
Malo dosetki level "informer" na koje ti je ispod časti da odgovaraš i eto.

Ako misliš da je meni prijatno da odgovaram na tvoje idiotizme, varaš se.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:20 24.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

alselone
Napiši sad dok spava...


He he he.

Da, napisao sam da me oduševljava kada ljudi koriste znake za manje i veće (»«) umesto navodnika 2014. godine. Ne znam da li najvolijem to ili kad koriste onu Tanjug notaciju (cc, zz...).

To ga je povredilo pa je obrisao.


Uh, kakva su vremena došla da se komentari brišu zbog ovolicnih zamerki. Ja, bre, mislio da ste se podovatili oko ozbiljnih stvari, kao što je marketing, pa onda u tom smislu greške ex predsednika, uspesi sadašnjeg predsednika vlade, i tome slično.

Ili da si opet okačio onu legendarnu fotku sa dobrovoljnog davanja krvi, iako se tu zapravo radi o primeru odličnog marketinga. Kad sam je prvi put video, i meni je došlo da se skinem u majicu siledžijku i da tražim gde je parkiran najbliži krvobus.


cult cult 17:54 24.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Nebojsa Krstic
Tja, kako je lako biti "spin doktor" u Srbiji.
Malo dosetki level "informer" na koje ti je ispod časti da odgovaraš i eto.

Ako misliš da je meni prijatno da odgovaram na tvoje idiotizme, varaš se.


Ma, razumem te potpuno.
Zamisli tek da se raspravljaš s likom koji slika svaki svoj tvit koji mu Informer objavi, pa ushićen šeruje po netu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:27 24.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Zamisli tek da se raspravljaš s likom koji slika svaki svoj tvit koji mu Informer objavi, pa ushićen šeruje po netu.

To je jedini način da i ti pročitaš nešto pametno.
princi princi 19:59 24.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

i meni je došlo da se skinem u majicu siledžijku i da

prebiješ ženu?
hajkula1 hajkula1 20:00 24.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Jedini razlog što smo "mi glasali" za ovaj režim je to što je parazitsko-klijentelistički sistem koji ste deset godina stvarali nadvladao čak i strah od ovih nesposobnih neznalica, opskurnih likova i ludaka.






Ako misliš da je meni prijatno da odgovaram na tvoje idiotizme, varaš se.





Nije idiotizam počinioca, nego ko o tome govori, piše, ukazuje, kritikuje??


Izvini.
highshalfbooze highshalfbooze 21:31 24.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

satinelle
Mnogo brzo menjate pravac, ne mogu da vas ispratim.

Ne, grešiš. On se samo zanosi kako krivina ide. Vrlo predvidivo ponašanje.
satinelle satinelle 22:23 24.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Izvini, molim te.


Očekivala sam konstruktivniji odgovor. Ta kameleonska sposobnost preobražaja jedinke me je oduvek oduševljavala. Kao marketing manager po zvanju, mogu samo da te posavetujem da ne nastavljaš sa ovim bulšitovima, jer stvaraš kontraefekat, tj. promociju sa negativnim rezultatima.
freehand freehand 22:28 24.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

srdjan.pajic

Ili da si opet okačio onu legendarnu fotku sa dobrovoljnog davanja krvi, iako se tu zapravo radi o primeru odličnog marketinga. Kad sam je prvi put video, i meni je došlo da se skinem u majicu siledžijku i da tražim gde je parkiran najbliži krvobus.

Mora da si dugogodišnji davalac krvi?
a_jovicic a_jovicic 23:43 24.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

satinelle
Očekivala sam konstruktivniji odgovor. Ta kameleonska sposobnost preobražaja jedinke me je oduvek oduševljavala. Kao marketing manager po zvanju, mogu samo da te posavetujem da ne nastavljaš sa ovim bulšitovima, jer stvaraš kontraefekat, tj. promociju sa negativnim rezultatima.

Pa domaćin bloga verovatno polazi od stare izreke "Ne postoji loš publicitet"

Nego da priupitam ja nešto domaćina vezano za politički marketing (uz ogradu da već godinama ne pratim literaturu pa pitanje može da bude malo zastarelo)

Šta su uopšte u političkom marketingu kod nas ona prva 2P iz marketing-mix-a?

Product (proizvod) ... Šta se to kog djavola nama konzumentima nudi kada su sve političke partije sažvakane, nepoštene, nemaju nikakve političke programe osim da svojim članovima naprave profit ... šta se to nama uopšte nudi?!?

Price (cena) ... To "nešto" što nam se nudi smo do sada plaćali po astronomskoj ceni a ista izgleda još uvek skače ... privreda ulupana i opljačkana, javni dug uzleće po eksponencijalnoj putanji, sve niža primanja a sve viši nameti. Koja je cena političkog "proizvoda" koji Vaš klijent nudi?!? Koliko je ona niža od konkurencije?!?

Promotion (promocija) ... Ovo ne moram da pitam ... Od ovoga ne može da se živi tokom predizborne kampanje a aktuelni "Vožd" konstantno nastavlja i u post-izbornom-reforme-samo-što-nisu periodu.

Place (distribucija) ... I ovo svakodnevno vidimo ... Distribucija je izuzetno efikasna što kroz "braonkaste" tabloide što kroz "ružičaste" televizije a primetan je trend ubrzane kontaminacije i cyber-sfere.

Uz izvinjenje (što vidim da je ovde poprimilo epidemijske razmere na nivou samo-polivanja kofama ledene vode) da sam možda glup i ne pratim savremene marketinške trendove ... i da 4P niko više ne koristi ... molio bih domaćina bloga da mi kao konzumentu političkog "proizvoda" objasni šta to probate da nam "uvalite"?

Hvala!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:57 25.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Nego da priupitam ja nešto domaćina vezano za politički marketing (uz ogradu da već godinama ne pratim literaturu pa pitanje može da bude malo zastarelo)

Priupitaj.
Product (proizvod) ... Šta se to kog djavola nama konzumentima nudi kada su sve političke partije sažvakane,

To je pitanje za partije.
Koja je cena političkog "proizvoda" koji Vaš klijent nudi?!? Koliko je ona niža od konkurencije?!?

Koji moj klijent?
molio bih domaćina bloga da mi kao konzumentu političkog "proizvoda" objasni šta to probate da nam "uvalite"?

Koji smo to mi koji vama nešto uvaljuju?
satinelle satinelle 21:39 25.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Šta su uopšte u političkom marketingu kod nas ona prva 2P iz marketing-mix-a?


Ti misliš da je doktor čuo za marketing mix?
A izgleda ga mrzelo i da gugla!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:34 25.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

A izgleda ga mrzelo i da gugla!

Pazi, satinelle,

Više sam ja zaboravio o marketingu, nego što ćete vas dvoje ikada znati.
a_jovicic a_jovicic 01:03 26.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Nebojsa Krstic
Product (proizvod) ... Šta se to kog djavola nama konzumentima nudi kada su sve političke partije sažvakane,

To je pitanje za partije.
Koja je cena političkog "proizvoda" koji Vaš klijent nudi?!? Koliko je ona niža od konkurencije?!?

Koji moj klijent?
molio bih domaćina bloga da mi kao konzumentu političkog "proizvoda" objasni šta to probate da nam "uvalite"?

Koji smo to mi koji vama nešto uvaljuju?

Hm ... pa valjda partije angažuju marketinške agencije da uspešnije prodaju svoj "proizvod"?!? ... No dobro ... iz odgovora se da zaključiti da nema više klijenta i da je ceo ovaj blog čisto u filosofske svrhe tj. rasprava o predrasudama vezanim za politički marketing bez konkretnih klijenata i konkretne ponude.

OK, domaćin više nije u poslu ... a jel' ima neka saznanja o tome koga je trenutno angažovalo Nj.V. AV? Pretpostavljam da se u branši to zna ... Mislim, možda je jeftinije da prikupimo novce da im platimo štetu za raskid ugovora nego da ovi na vlasti razlupaju ceo sistem.
satinelle satinelle 20:38 26.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Pazi, satinelle,

Više sam ja zaboravio o marketingu, nego što ćete vas dvoje ikada znati.


Pazim, doktore!
Sve časove sam odslušala pažljivo.
Ako si zaboravio osnovna 4P elementa, smatram da nisi u stanju da odgovaraš na stručna pitanja, pa ti ih zato neću ni postavljati.
freehand freehand 21:04 26.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

No dobro ... iz odgovora se da zaključiti da nema više klijenta i da je ceo ovaj blog čisto u filosofske svrhe tj. rasprava o predrasudama vezanim za politički marketing bez konkretnih klijenata i konkretne ponude.

A šta bi ti misilo o marketinškom stručnjaku koji bi ovde, pred dobrnamerne i radoznale blogere iznosio podatke o svojim klijetnima? Kao dobronamerni i radoznali bloger i kao klijent čiji su podaci prezentovani dobronaamernom a radoznalom blogeru?
satinelle satinelle 21:26 26.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

A šta bi ti misilo o marketinškom stručnjaku koji bi ovde, pred dobrnamerne i radoznale blogere iznosio podatke o svojim klijetnima? Kao dobronamerni i radoznali bloger i kao klijent čiji su podaci prezentovani dobronaamernom a radoznalom blogeru?


To se zovu reference. Niko se ne stidi dobrih i velikih klijenata. To se očekuje od marketinga, osim ako ih nemaš... onda prodaješ maglu. Ali i to je ok, dok ima kupaca, a onda odeš na blog da prosipaš pamet.
freehand freehand 21:34 26.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

satinelle
A šta bi ti misilo o marketinškom stručnjaku koji bi ovde, pred dobrnamerne i radoznale blogere iznosio podatke o svojim klijetnima? Kao dobronamerni i radoznali bloger i kao klijent čiji su podaci prezentovani dobronaamernom a radoznalom blogeru?


To se zovu reference. Niko se ne stidi dobrih i velikih klijenata. To se očekuje od marketinga, osim ako ih nemaš... onda prodaješ maglu. Ali i to je ok, dok ima kupaca, a onda odeš na blog da prosipaš pamet.


Pa daj nešto o svojim klijentima i svojim referencama, kad vidiš da je Krstić duplo golo.
satinelle satinelle 21:44 26.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Pa daj nešto o svojim klijentima i svojim referencama, kad vidiš da je Krstić duplo golo.


Rado, kad budem pisala blog, a to se neće desiti nikada.
Ne bavim se marketingom, iako sam dovoljno obrazovana da imam pojma o čemu pričam. Idi na bilo koji sajt, bilo koje marketinške, konsultantske, pravne, advokatske, revizorske kuće videćeš reference. To je ubedljivo najbolji marketing. Stavi sebe u poziciju kupca i sve će ti biti jasnije.
freehand freehand 21:48 26.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Ne bavim se marketingom, iako sam dovoljno obrazovana da imam pojma o čemu pričam.

Kao marketing manager po zvanju

Aha, dobro.
Idi na bilo koji sajt, bilo koje marketinške, konsultantske, pravne, advokatske, revizorske kuće videćeš reference. To je ubedljivo najbolji marketing. Stavi sebe u poziciju kupca i sve će ti biti jasnije.

Ovo nije sajt marketinške agencije.
satinelle satinelle 21:57 26.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Aha, dobro.


Dobro, odlično, bolje nije moglo.
Diplomirani marketing stručnjak ne može da dobaci do radiologa, ali šta da se radi, takva nam je situacija u državi, nemaš stranku, nemaš pos'o u struci.

Ovo nije sajt marketinške agencije.


Koje marketinške agencije?
freehand freehand 22:06 26.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Diplomirani marketing stručnjak

Dobra je diploma na kojoj piše "stručnjak".
I mada baš ne mogu da prokljuvim tu igru sa "radiologom" verovatno je nešto opako, pa bolje da ne mučim ovo malo mozga.
Koje marketinške agencije?

Nijedne, koliko znam.
Usmerila si me na sajtove marketinških agenicja za odgovore na ista pitanja koja se domaćinu postvljaju ovde.
satinelle satinelle 22:11 26.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

bolje da ne mučim ovo malo mozga.


Da, a i zašto bi se ti i ja oko toga sporili? Bitno je da si ti stručnjak, ostali su amateri.

koja se domaćinu postvljaju ovde.


Upravo tako. Postavljaju se domaćinu.
freehand freehand 22:35 26.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Bitno je da si ti stručnjak, ostali su amateri.

Ipak ću morati da te podsetim na činjenicu da od nas dvoje sebe stručnjakom nisam zvao ja.
Upravo tako. Postavljaju se domaćinu.

E pa vidiš, meni se to nikako ne dopada. Ne zato što se postavlja Krstiću, nego zato što se postavlja bilo kome na ovom blogu. Odakle uopšte ideja da sa nekim raspravljaš o njegovom privatnom poslu ako on to sam nije otvorio i omogućio?
I zato pitam - možemo li na isti način da raspravljamo o tvom poslu i tvojim klijentima, ali - gle: ti to tako elegantno preskačeš?!
satinelle satinelle 23:24 26.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Ipak ću morati da te podsetim na činjenicu da od nas dvoje sebe stručnjakom nisam zvao ja


Moje zvanje je stečeno akreditacijom od strane državne ustanove,a zanimanje je nešto sasvim drugo. Sve je to usputno rečeno, a ne naglašavajuće, ne znam čemu akcenat na mojoj stručnosti kada ja nisam predmet rasprave?!

zato pitam - možemo li na isti način da raspravljamo o tvom poslu i tvojim klijentima, ali - gle: ti to tako elegantno preskačeš?!


Možemo, uvek. Često svraćam u Pančevo.
Odakle ti ideja da neko ko komentariše ima želju da se eksponira na način na koji to čini Krstić? On sebe na ovaj način publikuje javnosti, priča kao ekspert o marketingu, politici, rock and roll-u, medicini... Autor je teksta, deli mišljenja, učestvuje u raspravi. Ja samo komentarišem, čak nisam ni postavljala pitanja na koja autor nije želeo-znao da odgovori. Autor u prvom delu teksta govori o marketingu, važi za stručnjaka u javnosti, od njega se mnogo može naučiti, ako je autor zainteresovan da se uključi u priču. Ti smatraš da je ispravno da ako ovaj autor kaže: "Ovaj zid je zelen", svi treba da poverujemo da je tako. Zašto? Šta je pogrešno ako pitaš? Verovatno nećeš dobiti odgovor, ali te ništa ne košta, ako nisi prešao granicu pristojnosti.
freehand freehand 06:16 27.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Ja samo komentarišem

Biće da sam taj deo ispustio iz vida.
Ti smatraš da je ispravno da ako ovaj autor kaže: "Ovaj zid je zelen", svi treba da poverujemo da je tako. Zašto?

Ne znam da to smatram. Kako si došla do tog zaključka?
alselone alselone 07:33 27.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

To se zovu reference. Niko se ne stidi dobrih i velikih klijenata.


Osim ako su klijenti drzavne firme koje zapravo ne bi trebale da se reklamiraju. Ne govorim sada konkretno za Krstica, nego nacelno. Veliki novac slio se za marketing EPS-a, NIS-a (dok je jos bio jedini), bolnica, vodovoda i slicno.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:18 27.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Мени је ово симпатично, кад анонимни коментатор пребацује другом што је анониман, то јест пита га за квалификације, дипломе и каријеру.
freehand freehand 08:31 27.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Predrag Brajovic
Мени је ово симпатично, кад анонимни коментатор пребацује другом што је анониман, то јест пита га за квалификације, дипломе и каријеру.

Možda je problem u kognitivnim sposobnostima?
alselone alselone 08:39 27.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Мени је ово симпатично, кад анонимни коментатор пребацује другом што је анониман, то јест пита га за квалификације, дипломе и каријеру.


E, taman si me podsetio, nisam se javljao na onom blogu o anonimnosti zbog, jelte, tehnickih prepreka, pa da sad odrazim svoje misljenje.

U jednom velikom delu bih se mogao saglasiti sa tobom i Krlom i potpuno razumem vasu frustraciju anonimnim komentatorima (iako su, naravno, dozvoljeni na ovom mestu), pogotovo kad iznose prljave optuzbe (ima na ovom blogu odlican primer).

Sa druge strane bih napravio razliku izmedju tebe i Krla u smislu da je on javna licnost i da zbog toga mora imati povecan prag tolerancije na zajebanciju (naravno ne na optuzbe). Nesto kao u filmu Narod protiv Lerija Flinta i ona prica sa svestenikom.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:48 27.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Sa druge strane bih napravio razliku izmedju tebe i Krla u smislu da je on javna licnost i da zbog toga mora imati povecan prag tolerancije na zajebanciju (naravno ne na optuzbe). Nesto kao u filmu Narod protiv Larija Flinta i ona prica sa svestenikom.

Да, јавна личност јесте, али нешто ми се не чини да има логике како он треба да трпи нешто што ја не трпим. У једном смислу, и ја сам јавна личност (пишем, објвљујем своје ставове под својим именом), па је он можда само "јавнија".

У нашем закону има члан 8 Закона о јавном информисању где се каже да је носилац политичке функције дужан да трпи изношење критичких мишљења без обзира да ли се осећа повређеним њима.

Узгред речено, нема фрустрације: има истеривање логике и истине :)
Ово Frеe-ово малопре јесте доказ исправности мог приступа.

Да не кажем како је узбудљиво да сам у једном трену постао шверцер пића и лезилебовић :)))))
alselone alselone 09:17 27.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Да, јавна личност јесте, али нешто ми се не чини да има логике како он треба да трпи нешто што ја не трпим. У једном смислу, и ја сам јавна личност (пишем, објвљујем своје ставове под својим именом), па је он можда само "јавнија".


Pa to, "javniji" je. Bas kao u filmu, javlja licnost u smislu pojavljivanja na TV emisijama, novinskih intervjua, funkcije koju je imao itd.

freehand freehand 09:23 27.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Ово Frеe-ово малопре јесте доказ исправности мог приступа.

Svaka napisana reč, od Sumera naovamo, dokaz je ispravnosti tvog pristupa.
Да не кажем како је узбудљиво да сам у једном трену постао шверцер пића и лезилебовић :)))))

Zar nije uzbudljivije kako si postao špija? Ili se to ne postaje?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:07 27.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

freehand
Ово Frеe-ово малопре јесте доказ исправности мог приступа.

Svaka napisana reč, od Sumera naovamo, dokaz je ispravnosti tvog pristupa.
Да не кажем како је узбудљиво да сам у једном трену постао шверцер пића и лезилебовић :)))))

Zar nije uzbudljivije kako si postao špija? Ili se to ne postaje?

Па твој примитиван иступ само потврђује оно што сам навео.
Исто такав био је наступ Lionsgatea, који је осмислио оно са шверцовањем пића и лезилебовићевањем. Све су то изражаји једне необуздане фрустрације, чему интернет анонимност погодује.

Још ми је, као феномен, занимљиво како се пристојни људи склоне из оваквих расправа. Објашњење за то јесте у нечему што је дефинисано као "спирала ћутања" (још један научни рад ;-), но о томе ће неком следећом приликом...
freehand freehand 13:29 27.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Па твој примитиван иступ само потврђује оно што сам навео.

Izvini, šta tačno u mojim rečima smatraš primitivnim? Mislim, bez obzira što svaka napioana reč obavezno potvrđuje sve što si ti naveo.

Исто такав био је наступ Lionsgatea, који је осмислио оно са шверцовањем пића и лезилебовићевањем. Све су то изражаји једне необуздане фрустрације, чему интернет анонимност погодује.

Da, slažem se oko ovoga sa frustracijaama.
Ne sporim da se u to dobro doznaješ.
Ne znam o čemu je Lionsgate govorio niti se slažem sa tim iznošenjem bilo kakvih privatnih podataka bilo čijih u bilo kom kontekstu. Ali znam vrlo dobro o čemu si ti tako rado i često hteo da svedočiš u ime principa i viših ciljeva.
A znam i da si bar dva puta pominjao neke koruptivne radnje i poslove. Svoje. Ali to je valjda ok.
I možda uspeš sad da uzburkaš javnost ne bi li se probudila, otrgla iz spirale ćutanja i stala u tvoju i odbranu Svete denuncijacije?!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:21 27.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

freehand
Па твој примитиван иступ само потврђује оно што сам навео.

Izvini, šta tačno u mojim rečima smatraš primitivnim? Mislim, bez obzira što svaka napioana reč obavezno potvrđuje sve što si ti naveo.

Исто такав био је наступ Lionsgatea, који је осмислио оно са шверцовањем пића и лезилебовићевањем. Све су то изражаји једне необуздане фрустрације, чему интернет анонимност погодује.

Da, slažem se oko ovoga sa frustracijaama.
Ne sporim da se u to dobro doznaješ.
Ne znam o čemu je Lionsgate govorio niti se slažem sa tim iznošenjem bilo kakvih privatnih podataka bilo čijih u bilo kom kontekstu. Ali znam vrlo dobro o čemu si ti tako rado i često hteo da svedočiš u ime principa i viših ciljeva.
A znam i da si bar dva puta pominjao neke koruptivne radnje i poslove. Svoje. Ali to je valjda ok.
I možda uspeš sad da uzburkaš javnost ne bi li se probudila, otrgla iz spirale ćutanja i stala u tvoju i odbranu Svete denuncijacije?!

Па, твоје реакције потврђују и прате предвиђени образац понашања анонимног интернет јуришника и хероја. Потпуно. За уџбенике.
freehand freehand 14:26 27.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Па, твоје реакције потврђују и прате предвиђени образац понашања анонимног јуришника и хероја. Потпуно. За уџбенике.

Lako je tebi, ti palamudiš uvek jedno te isto.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:36 27.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

freehand
Па, твоје реакције потврђују и прате предвиђени образац понашања анонимног јуришника и хероја. Потпуно. За уџбенике.

Lako je tebi, ti palamudiš uvek jedno te isto.

Да.
Шта ћу, кад ми се докази стално нуде.
satinelle satinelle 20:09 27.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Biće da sam taj deo ispustio iz vida.


Biće da si veći deo ispustio iz vida.
freehand freehand 22:04 27.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

satinelle
Biće da sam taj deo ispustio iz vida.


Biće da si veći deo ispustio iz vida.

Neće, no će biti da sam tu bio ironičan, jer se tvoje "samo komentarisanje" svodi na lični animozitet i način komunikacije koji iz njega proističe a koji mene, eto, iritira.
Na primer to kako malo jesi stručnjak za potrebe pogleda sa visine, a malo i nisi za potrebe skromnosti koju publika preferira u imidžu "samo komentatora".
a_jovicic a_jovicic 22:31 27.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

freehand
No dobro ... iz odgovora se da zaključiti da nema više klijenta i da je ceo ovaj blog čisto u filosofske svrhe tj. rasprava o predrasudama vezanim za politički marketing bez konkretnih klijenata i konkretne ponude.

A šta bi ti misilo o marketinškom stručnjaku koji bi ovde, pred dobrnamerne i radoznale blogere iznosio podatke o svojim klijetnima? Kao dobronamerni i radoznali bloger i kao klijent čiji su podaci prezentovani dobronaamernom a radoznalom blogeru?

Da pojasnim ... Njegovi komercijalni klijenti ne treba ni da nas zanimaju (komercijalni klijenti mogu eventualno da naprave neki loš proizvod koji košta samo onoga ko ga je kupio) ... Mene interesuju njegovi politički klijenti ... Ti klijenti koštaju i one koji su za njih glasali ali i sve druge (ako dodju na vlast).

Pošto svi znamo ko je bio jedan od njegovih političkih klijenata, moj zaključak (na osnovu njegovih odgovora ... "To je pitanje za partije" ... "Koji moji klijenti?" ... "Ko to mi probamo da uvaljujemo?" ) je da trenutno nema političkih klijenata i da je ovo čisto filosofska rasparava o marketingu.

Ako pak ima neke političke preference, red bi bio da nam se izjasni za koga je a za koga nije ... stvarno nemož' više da se pohvata na koju stranu navigava. Ako je pak i profesionalno angažovan od strane nekoga pa proba implicitno da nam stavi do znanja koji je "proizvod" najbolji, plašim se da mu to nije pošlo za rukom nego baš obrnuto ... pa umesto da utiče na smanjenje apstinencije na sledećim izborima njegovi nastupi mogu samo da je povećaju ... osim ... ako mu klijent nije baš ON! (čije ime ni jedan smrtni ne-BOT ne sme da izusti) ... znači jedino ON ima koristi od sludjivanja simpatizera opozicije i povećanja apstinencije.
freehand freehand 22:39 27.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Da pojasnim ... Njegovi komercijalni klijenti ne treba ni da nas zanimaju (komercijalni klijenti mogu eventualno da naprave neki loš proizvod koji košta samo onoga ko ga je kupio) ... Mene interesuju njegovi politički klijenti ... Ti klijenti koštaju i one koji su za njih glasali ali i sve druge (ako dodju na vlast).

To što tebe interesuje bilo koji moj klijent i insistriaš da ja o tome javno govorim nikako ne znači da ja to treba da učinim, nego da ti imaš problem sa merom i dobrim ukusom u javnoj komunikaciji, najblaže rečeno.
Pošto svi znamo ko je bio jedan od njegovih političkih klijenata, moj zaključak (na osnovu njegovih odgovora ... "To je pitanje za partije" ... "Koji moji klijenti?" ... "Ko to mi probamo da uvaljujemo?" ) je da trenutno nema političkih klijenata i da je ovo čisto filosofska rasparava o marketingu.

To je tvoj zaključak na osnovu toga što kao normalan čovek nije hteo da ti odgovori na besmislena i bezobrazna pitanja? Bi li ti njemu odgovorio, ako si u stanju da stvar apstrahuješ i u mašti zameniš mesta?

znači jedino ON ima koristi od sludjivanja simpatizera opozicije i povećanja apstinencije.

Mislim da simpatizere opozicije niko više nije sludeo niti joj noge polomio upravo od nekih koji za tu opoziciju pokazuju najviše brige.
a_jovicic a_jovicic 03:40 28.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

freehand
To što tebe interesuje bilo koji moj klijent i insistriaš da ja o tome javno govorim nikako ne znači da ja to treba da učinim, nego da ti imaš problem sa merom i dobrim ukusom u javnoj komunikaciji, najblaže rečeno.

Da je ovo blog o muzici ili o nekim davnim (i svakako boljim) vremenima ne bih se ja tu raspitivao za klijente ... ali ovo je blog o politici i to prilično oštar gde i sam domaćin u pojedinim komentarima izlazi iz okvira dobrog ukusa. Ukoliko je blog napisao kao svoj lični stav ne vidim koji je razlog da to i otvoreno ne kaže. Medjutim zbunjujući je uvod o marketingu (i politici) na osnovu kojeg bi čitaoci mogli da zaključe da je i sam tekst produkt njegovih profesionalnih aktivnosti (a ako su profesionalne onda imaju i nekog klijenta)
To je tvoj zaključak na osnovu toga što kao normalan čovek nije hteo da ti odgovori na besmislena i bezobrazna pitanja? Bi li ti njemu odgovorio, ako si u stanju da stvar apstrahuješ i u mašti zameniš mesta?

Ja prilično otvoreno pišem o svojim političkim opredeljenjima a prikazan sam ovde i pod punim prezimenom i fotografijom (a ni ime nije neka tajna) ... Ništa ne krijem a i odgovorio bih ono što i jeste istina ... Moje pisanje ovde je samo moj lični stav i nije rezultat nikakve planirane aktivnosti političke opcije kojoj sam naklonjen. Da (hipotetički) vodim nečiju kampanju, svakako da ne bih istupao javno a da ne kažem koga predstavljam i koja je moja formalna funkcija. "Crna" i "siva" propaganda se svakako ne lansiraju kroz autorske tekstove ... mislim ... nije zabranjeno ali ukoliko se informacija/tvrdnja pokaže kao lažna to diskredituje autora za sva vremena.
Mislim da simpatizere opozicije niko više nije sludeo niti joj noge polomio upravo od nekih koji za tu opoziciju pokazuju najviše brige.

Armiju apstinenata su sludeli kompletno svi koji su zastupali pro-demokratske opcije ... i oni koji su tada bili na vlasti i oni koji nisu. Činjenica je da su ipak odgovorniji oni koji su bili na vlasti ... no opet upadamo u "mrtvu petlju". Ono što je meni neshvatljivo je slepilo za vapaje tih istih razočaranih bivših glasača da se demokratska opozicija konsoliduje pred poslednje izbore ... Oni su nastavili da ratuju svoje frakcijske ratove a ratuju ih još uvek (ja i ovaj tekst vidim kao jednu od bitaka u tom ratu). E pa sve dok se pro-demokratska, gradjanska strana "kolje" u ovakvim bitkama ON će dobijati izbore (ne zbog svojih kvaliteta nego zbog kvaliteta a bog'me i kvantiteta marketinških aktivnosti) ... a mi gradjani (konzumenti "političkog proizvoda" koji nam nikako ne odgovara) osudjeni na "puzajuću diktaturu" mnogo opasniju od Miloševićeve (ovu otvoreno hrani zapad zarad svoje agende sa KiM)

EDIT: Priča o neskrivanju identiteta nema veze sa temom "za ili protiv anonimnih blogera" (lično mi anonimnost blogera ne smeta) nego isključivo sa hipotetičkom zamenom mesta i spremnosti da javno branim svoje stavove.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 08:28 28.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

ali ovo je blog o politici i to prilično oštar gde i sam domaćin u pojedinim komentarima izlazi iz okvira dobrog ukusa

Gde? Daj primer!
Ukoliko je blog napisao kao svoj lični stav ne vidim koji je razlog da to i otvoreno ne kaže.

Nikad u životu nisam napisao blog koji nije moj lični stav. To sam istakao i u svojoj biografiji, ovde na blogu, upravo zato što čitaoci kao ne razumeju zašto nešto pišem, a kao motiv ih strašno kopka.
Medjutim zbunjujući je uvod o marketingu (i politici) na osnovu kojeg bi čitaoci mogli da zaključe da je i sam tekst produkt njegovih profesionalnih aktivnosti


Zamisli! Osvrnuo se na marketing!? Đubre!

Sledeći put ću u uvodu staviti svoj osvrt na istraživanje površine Marsa.
To će tek otkriti do sada neviđeno mračnu stranu moje ličnosti.
Moje pisanje ovde je samo moj lični stav i nije rezultat nikakve planirane aktivnosti političke opcije kojoj sam naklonjen

Pa šta i da imaš planiranu aktivnost?
Da (hipotetički) vodim nečiju kampanju, svakako da ne bih istupao javno a da ne kažem koga predstavljam i koja je moja formalna funkcija. "Crna" i "siva" propaganda se svakako ne lansiraju kroz autorske tekstove ... mislim ... nije zabranjeno ali ukoliko se informacija/tvrdnja pokaže kao lažna to diskredituje autora za sva vremena.

Jedna od čestih stvari u komentarima je pojava mudraca koji čelindžuju autorove (tj. moje) motive.
Oni uvek provale. I za koga radim, i ko me je platio da pišem to što pišem. Nije valjda da jedino tebi nije jasno?
Radim za sile mraka i bezumlja. Za one iste, Originalne.
E pa sve dok se pro-demokratska, gradjanska strana "kolje" u ovakvim bitkama ON će dobijati izbore

Šta je alternativa?
Ćutati?
Dići ruke?
freehand freehand 08:41 28.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Armiju apstinenata su sludeli kompletno svi koji su zastupali pro-demokratske opcije ... i oni koji su tada bili na vlasti i oni koji nisu. Činjenica je da su ipak odgovorniji oni koji su bili na vlasti ... no opet upadamo u "mrtvu petlju". Ono što je meni neshvatljivo je slepilo za vapaje tih istih razočaranih bivših glasača da se demokratska opozicija konsoliduje pred poslednje izbore ... Oni su nastavili da ratuju svoje frakcijske ratove a ratuju ih još uvek (ja i ovaj tekst vidim kao jednu od bitaka u tom ratu). E pa sve dok se pro-demokratska, gradjanska strana "kolje" u ovakvim bitkama ON će dobijati izbore (ne zbog svojih kvaliteta nego zbog kvaliteta a bog'me i kvantiteta marketinških aktivnosti) ... a mi gradjani (konzumenti "političkog proizvoda" koji nam nikako ne odgovara) osudjeni na "puzajuću diktaturu" mnogo opasniju od Miloševićeve (ovu otvoreno hrani zapad zarad svoje agende sa KiM)

Frakcijske borbe se vode u okviru jedne partije. Opozicija u Srbiji, na sreću, nije jedna partija.
Ali ono što je meni neshvatljivo su ti "vapaji razočaranih bivših glasača". Kakvi vapaji? Mogu da izaberu stranku, mogu da prave novu, mogu sa Vesnom Pešić da šetaju naokolo. A mogu i ovako, drugima da nameću šta treba da misle i rade.
Ali da te podsetim samo - to su po pravilu oni isti koji su najviše pljuvali i vrištali na DOS, koji je bio uslišenje njihovih vapaja, a koji se sad sa nostalgijom sećaju devedesetih.
A On će dobijati izbore dok oni budu vapili i dok budu tvrdili da je manje zlo isto kao i veće, ili čak da je veće bolje od manjeg.

satinelle satinelle 08:46 28.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

a koji mene, eto, iritira.
Na primer to kako malo jesi stručnjak za potrebe pogleda sa visine, a malo i nisi za potrebe skromnosti koju publika preferira u imidžu "samo komentatora".


Koja to publika preferira skromnost komentatora? Naravno, samo ti i pojedini koji imaju problem sa sopstvenom "visinom". Po svemu izrečenom, nisam proveravala ali sam ubeđena da ti fali još koji cm.
margos margos 08:50 28.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Radim za sile mraka i bezumlja. Za one iste, Originalne.



One??? Iz devedesetih?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 09:04 28.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Ako pak ima neke političke preference, red bi bio da nam se izjasni za koga je a za koga nije ... stvarno nemož' više da se pohvata na koju stranu navigava.

Kod ovako formulisanog pitanja, obično imam problem.

Prvo ovo da bi bio "red da nam se IZJASNI".

Na blogu gde za većinai paušalno lepi etikete, optužuju, vređa, sudi i presuđuje, a ne znaš no ko su ni šta su...odjednom je red da se ja izjašnjavam o bilo čemu?

Takav red može da pistoji samo ako je pravilo koje važi za sve. Ne može da postoji pravilo koje važi samo za jednog.

Potom, to "da NAM se izjasni"!

Ko ste to VI kojima ja treba da se izjašnjavam? Ko si ti koji nastupaš u ime VAS? Ko te je ovlastio da zastupaš mnoštvo i u ime mnoštva mene propituješ?

VAMA nemam potrebu bilo šta da se izjašnjavam. Za VAS me baš briga da li ste zbinjeni i da li apstinirate. Za VAS me baš zabole što vam se ne dopadaju teme o kojima pišem i moji motivi.

Dakle, na blogu prezirem MNOŠTVO, a cenim pojedinca koji razgovara, debatuje, pita, sugeriše ili iznosi SVOJE mišljenje.

No, kad zanemarim gornju formulaciju i tonalitet ubrajajući to u nepristojnost na koju nikako ne mogu da oguglam...vraćam se na suštu suštinu pitanja: za koga sam ja?

To je komplikovano pitanje.

S jedne strane imamo vlast za koju nikad nisam bio i nisam glasao (čak ni onda kad je to činila Vesna Pešić), i imamo tu vlast koja danas pomalo deklarativno, a pomalo faktički, vodi onu politiku za koju sam uvek glasao.

S druge strane imamo opoziciju, za koju sam uvek glasao, koja danas ili nema nikakvu politiku, ili prihvata politiku za koju nikada nisam glasao, Niti ću.

Na strani vlasti imamo osobe koje su za za moje pojmove, po svom političkom, civilizacijskom i ljudskom profilu neprihvatljive, a imamo i one koji se trude i menjaju na bolje.

Na strani vlasti imamo one koji se, gotovo listom , trude da budu gori nego što su ikada bili. Imamo ljude koji su nekada delovali pristojno, a koji meni danas deluju tako, nastupaju tako i govore takve stvari da mi ne bi palo na pamet kafu s njima da popijem i za koje me sramota što sam ikada boravio u istoj prostoriji.

E, i ti sad budi pametan i odgovaraj na genijalna pitanja tipa: Izjasni NAM se za koga si da mi, prostodušni i dobri blogeri ne bi bili zbunjeni apstinenti.

Da rezimiram: sve što pišem na političke teme, jeste samo potreba da samom sebi razjasnim šta se dešava i i šta valja činiti ili podržavati. To što pišem nije zamišljeno da bude topla voda, neverovatna mudrost i spas za bilo koga, ali jeste moj pokušaj da sebi odgovorim na dilemu sadašnjeg trenutka.

Svima onima kojima se to ne dopada, mnogo se izvinjavam.

freehand freehand 09:05 28.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Naravno, samo ti i pojedini koji imaju problem sa sopstvenom "visinom".

:) Moram opet da te podsetim da argument sopstvene stručnosti nisam potezao ja. Potkrepljen jedino ovakvim komentarima bez sadržaja i smisla.
Po svemu izrečenom, nisam proveravala ali sam ubeđena da ti fali još koji cm.

Ako je to bila poenta pominjanja tvojih dolazaka u Pančevo moram da ti kažem da će situacija oko tih merenja ostati nepromenjena.
Dakle, nećeš ni proveravati.
satinelle satinelle 09:27 28.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Dakle, nećeš ni proveravati


Da se konačno složimo oko nečega.
maligigant maligigant 10:42 28.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Nebojsa Krstic
ali ovo je blog o politici i to prilično oštar gde i sam domaćin u pojedinim komentarima izlazi iz okvira dobrog ukusa

Gde? Daj primer!
Ukoliko je blog napisao kao svoj lični stav ne vidim koji je razlog da to i otvoreno ne kaže.

Nikad u životu nisam napisao blog koji nije moj lični stav. To sam istakao i u svojoj biografiji, ovde na blogu, upravo zato što čitaoci kao ne razumeju zašto nešto pišem, a kao motiv ih strašno kopka.
Medjutim zbunjujući je uvod o marketingu (i politici) na osnovu kojeg bi čitaoci mogli da zaključe da je i sam tekst produkt njegovih profesionalnih aktivnosti


Zamisli! Osvrnuo se na marketing!? Đubre!

Sledeći put ću u uvodu staviti svoj osvrt na istraživanje površine Marsa.
To će tek otkriti do sada neviđeno mračnu stranu moje ličnosti.
Moje pisanje ovde je samo moj lični stav i nije rezultat nikakve planirane aktivnosti političke opcije kojoj sam naklonjen

Pa šta i da imaš planiranu aktivnost?
Da (hipotetički) vodim nečiju kampanju, svakako da ne bih istupao javno a da ne kažem koga predstavljam i koja je moja formalna funkcija. "Crna" i "siva" propaganda se svakako ne lansiraju kroz autorske tekstove ... mislim ... nije zabranjeno ali ukoliko se informacija/tvrdnja pokaže kao lažna to diskredituje autora za sva vremena.

Jedna od čestih stvari u komentarima je pojava mudraca koji čelindžuju autorove (tj. moje) motive.
Oni uvek provale. I za koga radim, i ko me je platio da pišem to što pišem. Nije valjda da jedino tebi nije jasno?
Radim za sile mraka i bezumlja. Za one iste, Originalne.
E pa sve dok se pro-demokratska, gradjanska strana "kolje" u ovakvim bitkama ON će dobijati izbore

Šta je alternativa?
Ćutati?
Dići ruke?

Браво Крстићу !
Делује да знаш шта причаш - изгледа да те Онај кога си саветовао није најбоље слушао.
maligigant maligigant 10:50 28.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Nebojsa Krstic


Da rezimiram: sve što pišem na političke teme, jeste samo potreba da samom sebi razjasnim šta se dešava i i šta valja činiti ili podržavati. To što pišem nije zamišljeno da bude topla voda, neverovatna mudrost i spas za bilo koga, ali jeste moj pokušaj da sebi odgovorim na dilemu sadašnjeg trenutka.

Svima onima kojima se to ne dopada, mnogo se izvinjavam.


Лепо си ово рекао !
ПеЕс --- нема потребе да се извињаваш, људи смо !
ПеПеЕс --- ово си баш лепо рекао, но, убеђен сам да ће добар део блогера (који увек и све, непогрешиво и неупитно, знају) схватити као слабост, а не као снагу. Но, шта да им радиш - има времена, схватиће нешто од тога што својим "дилемама" покушаваш да кажеш (и кажеш).
maligigant maligigant 10:51 28.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

freehand
Naravno, samo ti i pojedini koji imaju problem sa sopstvenom "visinom".

:) Moram opet da te podsetim da argument sopstvene stručnosti nisam potezao ja. Potkrepljen jedino ovakvim komentarima bez sadržaja i smisla.
Po svemu izrečenom, nisam proveravala ali sam ubeđena da ti fali još koji cm.

Ako je to bila poenta pominjanja tvojih dolazaka u Pančevo moram da ti kažem da će situacija oko tih merenja ostati nepromenjena.
Dakle, nećeš ni proveravati.

Što si sebičan !?
Daj da premeri !
freehand freehand 10:56 28.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Što si sebičan !?
Daj da premeri !

Ovaj čovek je neuništiv...
Gde si, Čarli?
a_jovicic a_jovicic 11:06 28.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Nebojsa Krstic
VAMA nemam potrebu bilo šta da se izjašnjavam. Za VAS me baš briga da li ste zbinjeni i da li apstinirate. Za VAS me baš zabole što vam se ne dopadaju teme o kojima pišem i moji motivi.

Dakle, na blogu prezirem MNOŠTVO, a cenim pojedinca koji razgovara, debatuje, pita, sugeriše ili iznosi SVOJE mišljenje.

No, kad zanemarim gornju formulaciju i tonalitet ubrajajući to u nepristojnost na koju nikako ne mogu da oguglam...vraćam se na suštu suštinu pitanja: za koga sam ja?

To je komplikovano pitanje.

Hvala ... Na kraju smo došli do onoga što interesuje mene a verovatno i većinu onih koji su zbunjeni dešavanjima na strani pro-demokratskih i gradjanskih snaga u protekle 3-4 godine. Nemaš koga da preporučiš a "šizofrenija" kompletne političke scene (a pogotovo gradjansko-demokratskog dela) je i dalje dominantna pojava.

BTW po pitanju dobrog ukusa ... Komentari o "tržišnom ispektoru na Bajlonijevoj pijaci" i "doživotnom zaštitniku gradjana" mi nekako ne deluju ukusno.

No svakako zahvaljujem još jednom na odgovoru i izvinjavam se što pitanje nisam odmah jasno i jednostavno formulisao nego trošio vreme čitalaštva na priču o klijentima.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:50 28.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

BTW po pitanju dobrog ukusa ... Komentari o "tržišnom ispektoru na Bajlonijevoj pijaci" i "doživotnom zaštitniku gradjana" mi nekako ne deluju ukusno.

Šta fali tržišnom inspektoru? Zašto je raditi taj posao nešto neukusno?
pnbb pnbb 20:40 28.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

manje zlo isto kao i veće, ili čak da je veće bolje od manjeg.

"...size doesnt matter..."
R.J.
satinelle satinelle 20:48 28.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Na strani vlasti imamo osobe koje su za za moje pojmove, po svom političkom, civilizacijskom i ljudskom profilu neprihvatljive, a imamo i one koji se trude i menjaju na bolje.


Toga je uvek bilo i biće.
U svakoj vlasti.
Lepo je to što se sada tražiš, nakon silaska sa pozicije na kojoj si bio.
Bilo bi lepo da si se tražio, dok si bio gore, jer sam npr. ja oduvek imala istu dilemu, koja tebe tek sada proganja.
I tada su postojali oni koji su za tvoje pojmove neprihvatljivi, ali nisi želeo ili mogao da ih primetiš. Zašto?
satinelle satinelle 09:59 29.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

I dobro doktore, da sad rezimiramo, ali stvarno. Odgovaraš na ironiju, odgovaraš na bezobrazluk, ali ne odgovaraš na pitanje koje je normalno postavljeno. Poslednji put komentarišem na tvom blogu (background: oduševljenje ) Advokat Freehand treba da se zabrine, jer u svojoj sredini važim za odmerenu, ali upornu osobu. Sve dileme koje imaš prodaj kome hoćeš, ko ima želju i volju da te pročita i sasluša. Pozdravljam i želim sve najbolje.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:50 29.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

I dobro doktore, da sad rezimiramo, ali stvarno. Odgovaraš na ironiju, odgovaraš na bezobrazluk, ali ne odgovaraš na pitanje koje je normalno postavljeno.

Izvinjavam se, nisam video...koje je bilo pitanje?
freehand freehand 13:37 29.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Advokat Freehand treba da se zabrine, jer u svojoj sredini važim za odmerenu, ali upornu osobu.

I stručnu, ali skromnu.
satinelle satinelle 13:54 29.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

I stručnu, ali skromnu.


Što se mene tiče, ostao si bez posla.
freehand freehand 13:58 29.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

satinelle
I stručnu, ali skromnu.


Što se mene tiče, ostao si bez posla.

Majku mu... A na koji si način u vezu dovela sebe i moje zaposlenje?
satinelle satinelle 14:07 29.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Izvini, ne komentarišem više.
freehand freehand 14:29 29.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

satinelle
Izvini, ne komentarišem više.

Strava je ovo, da se ne odgovara ali se izvinjava. Ae zdro.
satinelle satinelle 14:51 29.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

da se ne odgovara ali se izvinjava


Ovde više ne.
freehand freehand 14:52 29.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

satinelle
da se ne odgovara ali se izvinjava


Ovde više ne.


Opet? Dobro, još jednom.
satinelle satinelle 15:08 29.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

Dobro, još jednom


Kad ti kažeš.
maligigant maligigant 20:40 29.08.2014

Re: Izvin, Krle, sta je bilo uvredljivo u mom

satinelle
I dobro doktore, da sad rezimiramo, ali stvarno. Odgovaraš na ironiju, odgovaraš na bezobrazluk, ali ne odgovaraš na pitanje koje je normalno postavljeno. Poslednji put komentarišem na tvom blogu (background: oduševljenje ) Advokat Freehand treba da se zabrine, jer u svojoj sredini važim za odmerenu, ali upornu osobu. Sve dileme koje imaš prodaj kome hoćeš, ko ima želju i volju da te pročita i sasluša. Pozdravljam i želim sve najbolje.

А-јој !
Шта ћемо сада !?

Dr M Dr M 20:02 23.08.2014

Primer marketinga


Ciganin hvali svoga konja

Gledaš, je li, moga konja,
Gospodaru stari?
Ne znaš je li konj il ptica
Lastavica?
Skidaj naočari
Ne možeš se nagledati,
Već hajde pazari!
Ti još pitaš za Putalja,
Da li valja?
Nemaj brige!
Da ne valja, ne bi bio
On kod Cige.
Ne možes ga u carevoj
Naći štali,
Samo Ciga što ne ume
Da ga hvali.
Da ga pospe suvim zlatom,
Ko ne štedi,
Još i onda jedan dukat
Više vredi.

Ako imaš, jede seno,
Zob i slamu,
Ako nemaš, on ne ište,
Ne treba mu.
Nemoj da mu gledaš zube,
Moj golube,
Ni ja mu ih nisam gledo,
Nemoj ni ti,
Taj ne može ostariti.
Što ga duže teraš, kume,
Sve je mladji,
Pa de sad mu
Para nadji!
A što pitaš hoće l moći
Kakav jendek da preskoči.
Jendek, jendek, kakav jendek?
Taj se nije još rodio,
Koj on nije preskočio,
Preskoči ga tako lako
Kao da je pile neko,
I to uzduž, ne popreko.

Ja ga jašem bez sedla,
Sedlasta mu ledja,
Za pasoš ga ne pitaj,
Jer to njega vredja.
Idi, kume, idi, idi,
Još me pitaš kako vidi
To je da se pripoveda
Vidi ostrag ko i spreda,
Vidi noću ko na danu,
A na danu ko u noci,
Takve su mu oči.

A što pitaš, moj prijane,
Ima l mane,
Ta zato ga i prodajem,
Moj prijane,
Jerbo nema mane,
Takvi konji nisu za nas,
Za Cigane.

A brzina kakva mu je?
Malko je brži od oluje.
Sad ćeš čuti,
Kazaću ti
Jednom sam se iz Erduta
Vraćo s puta.
Mada nas je pljusak vijo,
On se nije umorio.

Munja sevne, a on rže,
Pljusak brzo, a on brže
Pljusak pišman na mog hata,
Pa ga hvata,
A Putalj ga preko gleda,
Pa se ne da.
Pljusak leti da polije,
- Tek što nije!
Kad stigosmo pod šatora,
U ciganski dvorac lep,
Na mom konju sve je suvo,
Pokiso mu samo
Rep.
alselone alselone 20:08 23.08.2014

Ovo me setilo na kampanju

Primer marketinga

Ciganin hvali svoga konja



I uporne doktorove komentare...
Dr M Dr M 21:39 23.08.2014

Re: Ovo me setilo na kampanju

alselone
Primer marketinga

Ciganin hvali svoga konja



I uporne doktorove komentare...


Znaš onu priču o lepom i upornom..
mariopan mariopan 22:43 23.08.2014

Re: Ovo me setilo na kampanju

Dr M
alselone
Primer marketinga

Ciganin hvali svoga konja



I uporne doktorove komentare...


Znaš onu priču o lepom i upornom..

hajkula1 hajkula1 14:26 24.08.2014

Re: Ovo me setilo na kampanju

alselone
Znaš onu priču o lepom i upornom..


Znam, znam, uporni ste da nas jebete.



Kao u naslovu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana