"Kurir" podržao B92

MilutinM RSS / 04.03.2008. u 23:05

Serija emisija Insajdera na B92 prikazala je malverzacije u našem fudbalu i pokrenula je mnoga pitanja na koja do sada nema odgovora. Mišljenja o serijalu su podeljena. Dok jedni (uglavnom brojniji) govore da je dobro da se neko konačno odvažio da otvoreno govori o temi o kojoj sve i vrapci znaju, dotle drugi ističu da je celokupna akcija strašan udarac na naš najpopularniji sport sa mračnom pozadinom i željom da se uprljaju sveti likovi naših poznatih sportskih rukovodilaca i ceo fudbal baci u blato.

Još nakon prve od šest epizoda očekivao sam da na blogu osvane tekst koji bi dao više odgovora ili ponudio neki dodatni pogled. Nažalost, evo i više od nedelju dana od poslednje epizode serijala a još niko ne piše o ovoj temi. OK, možda blogeri nisu sportski tipovi a možda imaju mnogo važnije teme koje im ne ostavljaju dovoljno vremena da se bave "najvažnijom sporednom stvari na svetu".

Medjutim, ni oni koji su u i oko sporta se nešto ne oglašavaju. Jeste, najnovija zbivanja su na stranicama sportske i štampe uopšte, ali je vidik sužen samo na konkretne slučajeve na koje je policija reagovala: hapšenje nekih od vodećih ljudi u fudbalu (prihvatam: neprimereno i neukusno) i (ne)vraćanje predsednika Saveza koji je na prečac otišao da se školuje da bi se zatim setio da je povredjen pa produžio boravak dok danas za njim nije raspisana poternica.

Začudo, u svoj poplavi mlakih tekstova o akcijama policije, skoro niko se nije ozbiljnije pozabavio suštinom problema - onim trulim u našem fudbalu i sportu uopšte. Niko osim (koliko sam uspeo da pregledam štampu poslednjih mesec i više dana):

-         Presa, koji je 5. februara iz pera najubedjenijeg nadri-novinara objavio tekst Džaja sa provokacijom da se krene u raščišćavanje stanja u fudbalu na koji niko nije odgovorio

-         Danasa, koji je u tekstu Građevinsko zemljište na Autkomandi lak plen biznismena, objavljenom 25. februara pokušao da opiše način na koji se preuzimanjem klubova ostvaruje velika finansijska korist i povukao paralelu sa italijanskom ligom i

-         Kurira, koji je 29. februara u tekstu Kraj sablje najavio da akcija raščišćavanja stanja u fudbalu neće daleko odmaći zbog zaštite koju političari daju svojim fudbalskim mezimcima i "poslovnim partnerima".

Nigde Dobrivoja Jankovića, nigde Marka Markovića, Milojka Pantića niti drugih legendi našeg sportskog novinarstva. Nigde onih koji se svake ozbiljnije utakmice nacrtaju u ložama i salonima stadiona i hala. Nigde onih koji putuju sa klubovima ili reprezentacijom na mečeve, svetska, evropska prvenstva ili Olimpijske igre.

Svi veliki poznavaoci fudbalske igre poznavaoci su i stanja u ovom sportu. Svi znaju da su se klubovi snalazili kako su znali i umeli u smutno doba naše novije istorije - uključujući "lizanje" sa političkom i biznis (monopolističkom, polumafijaškom) elitom i poslovanje sa "one strane" normalnih zakona da bi se moglo preživeti (uključujući crne fondove u zemlji a pogotovo u inostranstvu).

U dobrom komentaru "Postarivanje" srpske košarke objavljenom u nedeljnom izdanju Politike, Srdjan Kalember je rekao da: "Po mom shvatanju je sport, a samim tim i košarka, vrsta zabave. Nekada je to bila samo zabava, a danas je to unosna zabava" a takodje i da "Dosta se toga promenilo od kada je veliki novac u igri. U vezi s tim se i govorilo da su za uspeh u sportu, pa i košarci, najvažnije tri stvari: novac, pare i lova!"

Gorepomenuti sportski novinari, "sportski funkcioneri", političari i biznismeni se danas kriju i ne žele da se upliću u nešto što može da se izrodi u veliko odmotavanje, mada se svi nadaju da će sve biti samo kratko provetravanje

Tresla se gora, rodio se miš.

Atačmenti



Komentari (79)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

denistz denistz 23:19 04.03.2008

"Kurir" podržao B92

E pik prvi!

Ali ipak nesto da kazem, jer fudbal je bio i jos uvijek je sastavni dio mog zivota, nekada kada sam bio mladi kao aktivni igrac, danas kao postovalac tog zanimanja i poznavalac igre.
Bio sam zapanjen kada sam vidio scene hapsenja, i medijske harange koja se digla nakon toga.Cinjenica je da nemam bas previse informacija sta se sve desavalo u srpskom fudbalu, ali cinjenice da je Arkan imao svoj klub kao i Celo Bajramovic u Sarajevu (FK Đerzelez) dovoljno govori dokle se srozao fudbal na nasim prostorima.
Prije nekog vremena kod mojih roditelja nađem jednu od svojih dražih knjiga autora Dimitrija Bjelice-Sa velikanima fudbala, gdje su biografije i karijere možda najvećih imena Yu i svjetskog fudbala do kraja 70-tih.Pročitao sam je ponovo kao iranije mnogo puta u dahu, ponovo se diveći veličini tih ljudi koji su igrali prije svega zbog ljepote poteza, trenutka i uopšte zbog ljepote igre.
Toplo je preporučujem ako je budete mogli pronaći, a sada da damo priliku i drugima....
MilutinM MilutinM 23:33 04.03.2008

Re: "Kurir" podržao B92

Eh, kume, zlatna vremena
ludvig ludvig 23:21 04.03.2008

Milutine

nisi spomenuo i kvazi sportsko istraživačko novinarstvo( imamo nekoliko sportskih novina, magazina, tv-kanal...a onda brankica mora da dođe i skida paučinu...
slušao sam ovih nedelja ljude u autobusu...na ulici...u kladionici...svi su gledali serijal...i mislim da nikom nisu trebale dodatne informacije...sve je bio rečeno...
tako da se meni čini da ostali ćute jer nemaju( a neki ne smeju) šta dodati.
preporuka za tekst.
MilutinM MilutinM 23:29 04.03.2008

Re: Milutine

Ludviže, čitao sam na jednom mestu nešto kao "ma kakva Brankica, ja bih mnogostruko bolje napisao tekst". Pa što nisi? Većina tih kvazi novinara lepo živi na teretu klubova, svakodnevno prošetaju do par stadiona ili hala, popiju pićence i pokupe tračeve, putuju na utakmice, pišu po narudžbini o nekim igračima i dižu ih u nebesa po diktatu njihovih menadžera. Pa, kako sada da progovore javno o prljavštinama u sportu?
ludvig ludvig 23:35 04.03.2008

Re: Milutine

Većina tih kvazi novinara lepo živi na teretu klubova, svakodnevno prošetaju do par stadiona ili hala, popiju pićence i pokupe tračeve, putuju na utakmice, pišu po narudžbini o nekim igračima i dižu ih u nebesa po diktatu njihovih menadžera. Pa, kako sada da progovore javno o prljavštinama u sportu?


naravno da se potpuno slažem...samo sam hteo da istaknem tu vrstu sramote...i najviše me fasciniralo kako je brankica jednostavno koncipirala emisiju i predstavila da i budali bude jasno...i od ljudi od kojih slušam najgore o 92-ojci sam čuo "kapa dole"...i čitao sam i ja komentare o kojima govoriš ali ni od koga uživo nisam čuo "ma to nije istina"..

AlexDunja AlexDunja 23:54 04.03.2008

e, majke mi

nista ne znam o temi,
al podrzavam,
deluje tako istinito,
vristi:))))
ludvig ludvig 23:59 04.03.2008

Re: e, majke mi

AlexDunja
nista ne znam o temi,
al podrzavam,
deluje tako istinito,
vristi:))))


joj kako sladak comment:)))
poz.
AlexDunja AlexDunja 00:16 05.03.2008

Re: e, majke mi


joj kako sladak comment:)))
poz.

i tebi pozdrav, dragi:)))
ludvig ludvig 00:20 05.03.2008

Re: e, majke mi

AlexDunja

joj kako sladak comment:)))
poz.

i tebi pozdrav, dragi:)))


:)))
jel mi beše i dalje čekamo jedan milutinov obećani blog?
MilutinM MilutinM 10:25 05.03.2008

Re: e, majke mi

Da, da, pogotovo vas dvoje u duetu. Trebaćete mi da pročitate tekst pre nego što ga postavim. Krajem ove nedelje, garant.
denistz denistz 00:06 05.03.2008

Mali vjetar promjena

Kod nas u BiH se nešto mjenja, a kako će se odraziti rezultatski vidjećemo.Novi selektor je Meho Kodro, sportski direktor Elvir Bolić,juniore vodi Branimir Tulić,Katalinski je koordinator omladinskih selekcija, najvljuje se i povratak nekih drugih starih asova(Baždarević,Sušić).Konačno ljudi iz fudbala na mjestu koje im prirodno leži jer vjerovatno ne znaju raditi druge stvari.Optimista sam ali....vidjećemo treba im dati priliku.
ludvig ludvig 00:15 05.03.2008

Re: Mali vjetar promjena

Konačno ljudi iz fudbala na mjestu koje im prirodno leži


veruj mi to nije dovoljna preporuka...evo ovda bivših asova kolko hoćeš ali i dalje ništa ne valja:))
Nadpalfi Nadpalfi 00:31 05.03.2008

Re: Mali vjetar promjena

Ha,ha, Meho kodrao sa gubavice kod Mostara covjek iz fudbala... A jos sam negdje procitao da ga zovu legendom BH fudbala. E kako se danas lako postaje legenda...
mariopan mariopan 00:36 05.03.2008

Re: Mali vjetar promjena

Preporuka za tekst. Sve dok se ne rasciste mutni poslovi , pravi sportisti i ljubitelji sporta bice zrtve mafije, ako ih zakon ne zastiti i ako se posao ne dovede do kraja. Zato o tome treba svi da pisu sto vise i da se ne ostavlja nesto nezavrseno. Do kraja i na cistinu sa mafijom. Pozzz
tribal tribal 00:49 05.03.2008

Re: Mali vjetar promjena

Samo im ne dajte da sa parama raspolažu.
Sve će razje.ati!
Izvinite Milutine što psujem!

Kod nas je u poslednjih nekoliko nedelja kroz fudbal i fudbalske strukture prošao "tornado". I pored toga nemam baš utisak da se nešto bitno menja ili da se promenilo!
MilutinM MilutinM 10:52 05.03.2008

Re: Mali vjetar promjena

Ma, Denis je valjda hteo da kaže da je bolje da u fudbalu budu fudbaleri nego mafijaši i propali političari. A slažem se da ni od fudbalera nema mnogo vajde. Pokazali su.

Ono što me u poslednje vreme takodje nervira je običaj da neki skoro pa veliki igrači (ne oni najveći, oni imaju pametnija posla i mnogo više para) po završetku karijere naprasno postaju treneri, završavaju preko noći nekakve "fudbalske akademije" i onda kao prvi posao postaju treneri velikih klubova ili čak reprezentacija. Ono kao: baš bih voleo da mi prvi posao bude selektor reprezentacije, to bi bio veliki izazov. Pa kako da ne bi? Kome ne bi? Samo, stara je priča da onaj ko je majstor u nekom poslu (recimo sjajan fudbaler ili hirurg), ne mora biti i sjajan rukovodilac u istom (recimo trener ili profesor fakulteta). Tako su sada Piksi ili veseli Jokan završili večernji kurs na Dojranu kod bata Djore, i evo ih kao trenera. Sa UEFA licencama. Tako su se nekada školovali partijski komesari, na večernjem kursu (dobro, ima i danas nekih, recimo ministara koji...).
denistz denistz 12:05 05.03.2008

Re: Mali vjetar promjena

Da se ne bi prepucavali, neko ko je bio prvi strijelac Primere i igrao dvije sezone za Barcu ipak zasluzuje respekt.
Šta ćeš reći za Baždarevića i Sušića?
Legenda se postaje teško, ali da bi to postao nije samo fudbalsko umijeće na prvom mjestu, biti čovjek u najtežim trenucima jedne države i ostati normalan nakon svih pretrpljenih ličnih gubitaka nije lako.
denistz denistz 12:16 05.03.2008

Re: Mali vjetar promjena

Naravno slažem se sa Vama, i mislim da postavka koja je trenutno napravljena nije još uvijek cjelovito rješenje, ali se ide ka tome.Nudili su se mnogi drugi-Mateus,Kranjčar ali odluka je bila na našim sportskim radnicima, i mislim da su dobro odlučili.
Trenutno se bivšem rukovodstvu sudi, a kvalitet rada nove garniture još nije vidljiv, ali čekati moramo....
Odmah po preuzimanju funkcija pokrenute su veliki projekti-podrška od UEFE i već se gradi veliki trening centar sa hotelom,terenima i ostalom infrastrukturom koja ide.
Novi Ugovor za sve selekcije po pitanju opreme, redovni obilasci i podrška mlađim fudbalerima itd.
To je ipak za nas u BiH novi pristup, i mislim da može uspjeti.
tribal tribal 17:57 05.03.2008

Re: Mali vjetar promjena

potpisujem se na ovaj komentar. svaka je na mestu.
ludvig ludvig 23:58 05.03.2008

Re: Mali vjetar promjena

Tako su se nekada školovali partijski komesari, na večernjem kursu (dobro, ima i danas nekih, recimo ministara koji...).


nemoj MIlutine...nemoj:)))
MilutinM MilutinM 00:00 06.03.2008

Re: Mali vjetar promjena

nemoj MIlutine...nemoj:)))

Ma, ponela me emocija. Evo, neću više, majke mi )))
trener trener 01:23 05.03.2008

"Kurir" podržao B92

Serijal insajdera ,po meni, je odličan uvod u -akciju sablja- u sportu uopšte, a posebno u fudbalu , ako je to bila svrha serijala, samo da se ne završi rečenicom kojom se završava vaš tekst.
O tome je dosta govorio ,Poštovani, Duci Simonović, ali su ga proglasili ludakom, neverovatno nije imao ko da ga sluša.,pogotovo što se vidi da se uništavaju deca od malih nogu, a sve pod sloganom za postizanje vrhunskih rezultata. Valjda je mnogima jasno da je sport bio odlično sredstvo ili način za sticanje ogromnog bogatstva pojedinaca, nne govorim ovde o malverzacijama prilikom transfera igrača, već o ogromnom novcu koji je odlazio na finansiranje,od strane države, (kakvog li apsurda) "neprofitabilnih" organizacija tj. sportskih društava, .Ljudi bi se iznenadili ,kada bi saznali ,koliko može da se obogati predsednik nekog anonimnog sportskog društva( nije bitna vrsta sporta), i onda bi tek shavatili "prave razmere pljački" koje se dešavaju u vrhunskom sportu uopšte.
margos margos 02:46 05.03.2008

Istorija....

Poštovani, Duci Simonović, ali su ga proglasili ludakom, neverovatno nije imao ko da ga sluša.,pogotovo što se vidi da se uništavaju deca od malih nogu, a sve pod sloganom za postizanje vrhunskih rezultata.

Na današnji, tj već jučerašnji dan 4. marta 1976. na obeležavanje godišnjice Sportskog društva 'Crvena Zvezda' u zgradi Opštine Stari Grad, po nekoj istoj ovakvoj kiši, ušetao je, u žutoj kabanici, nepozvan Duci Simonović .Bio je nepozvan, iako još aktivan igrač - i to jedan od najboljih u to vreme. Stao je za govornicu i ispričao kako je upravo završio fakultet, ali da mu niko od trenera i rukovodstva nije čestitao, jer su bili zauzeti kupovinom diploma za druge igrače - Kapičića i Slavnića. Izgovorio je petnaestak rečenica i izašao, dobivši aplauz od par klinaca, koji su sport smatrali dodatnim bavljenjem - uz školu. Oni kojima su treneri obezbeđivali ocene, nisu aplaudirali.
Duci je potom prestao da igra, i sa njim i ti neki klinci. Znamo ko je ostao.
trener trener 03:06 05.03.2008

Re: Istorija....

I bio je jedan od najboljih, hvala za ovo
margos margos 03:35 05.03.2008

Re: Istorija....

trener
I bio je jedan od najboljih, hvala za ovo

Imao je najlepši - školski - skok šut:)))
molim:)
bauer bauer 06:16 05.03.2008

Re: Istorija....

Na današnji, tj već jučerašnji dan 4. marta 1976. na obeležavanje godišnjice Sportskog društva...

pa, margos, ja sam mislio da se ti na taj dan jos nisi bila ni rodila, tolko nekad odises svezinom :)

keep on keeping on
Xenija Xenija 09:41 05.03.2008

Re: Istorija....

margos

trenerI bio je jedan od najboljih, hvala za ovo Imao je najlepši - školski - skok šut:)))molim:)


Bio je sjajan igrač , za klasu bolji od inače odličniog Slavnića i vrlo dobrog Kapičića. I bio je malkice "otkačen" ali svakako neobična pojava u svijetu sporta. MIslim za poštovanje...
MilutinM MilutinM 10:44 05.03.2008

Re: Istorija....

Duci je bio jedan od najboljih. A zasigurno jedini koji je imao srce, poštenje i istrajnost. Jedini koji je na Olimpijskim igrama do kraja bio protiv sramnih nameštaljki kada smo izgubili od drogiranih Portorikanaca. Ostali su ćutali kao peršun. Takvi su bili - naviknuti da im se titra a da zauzvrat ne razmišljaju svojom glavom već da samo besomučno treniraju.

Mislim da je malo poznata epizoda da je jedan fudbaler u Crvenoj Zvezdi pokušao da pokrene pitanje sredjivanja stanja u klubu, negde krajem sedamdesetih. Za one koji ne znaju, bio je to Zoran Bingulac. On je bio osrednji, ono što se kaže "klupski igrač". Na stranu što je bio pametan. Pobunio se na sednici Skupštine kluba, već se više ni ne sećam zbog čega. Odmah ga je pojeo mrak. Završio je karijeru.

Da, da, to je onaj isti Dr. Zoran Bingulac, koji je u medjuvremenu doktoriraro (možda to nikada ne bi uradio da je nastavio da pika fudbal), da bi se kasnije uvukao u politiku i krajem devedesetih bio ministar sporta pa zatim i ambasador u Južnoj Africi. Zašto te iste stvari nije pokrenuo kao ministar sporta? Pa odgovor je tu negde. Samo ga vešto skrivaju mangupi.
MilutinM MilutinM 10:57 05.03.2008

Re: "Kurir" podržao B92

Serijal insajdera ,po meni, je odličan uvod u -akciju sablja- u sportu uopšte, a posebno u fudbalu , ako je to bila svrha serijala, samo da se ne završi rečenicom kojom se završava vaš tekst.

Potpuno se slažem. To je dobar šlagvort da se konačno krene u akciju. Samo ko? Jedina prava akcija bi morala da podje iz Ministarstva sporta. A ko u Ministarstvu. Ministarka je gospodja koja nije kriva što je tu gde je. Red je bio na njenu partiju. OK, za svaku pohvalu je to što je pokrenula izradu Nacionalne politike za mlade, ali u sportu je njen radijus delovanja verovatno sužen samo na obilaske reprezentacija pred važnija takmičenja i doček onih koji osvoje neke medalje. Mislim, samom onih poznatih - recimo kada strelci prošle nedelje osvoje treće mesto u Evropi to nije važno. Ni za Ministarstvo niti za ikoga od novinara.
dragoljub dragoljub 11:05 05.03.2008

Re: Istorija....

Dr. Zoran Bingulac,

pa mislim doktor pa de to može u fuzbal zalutao čovek al ga ovi srećom vratiše na pravi put))))
MilutinM MilutinM 11:08 05.03.2008

Re: Istorija....

ovi srećom vratiše na pravi put))))

Ova ti je dobra
margos margos 12:45 05.03.2008

Re: Istorija....

pa, margos, ja sam mislio da se ti na taj dan jos nisi bila ni rodila, tolko nekad odises svezinom :)

Hehe, Bauer, nigde nisam napisala da sam prisustvovala skupu... veliko ti hvala, u svakom slučaju:))
dragoljub dragoljub 14:37 05.03.2008

Re: Istorija....

MilutinM
ovi srećom vratiše na pravi put))))
Ova ti je dobra

hvala služimo narodu
dragoljub dragoljub 01:41 05.03.2008

e taj fuzbal

pozdrav gazda Milutine

pošto nisam ljubitelj dotične igre daću samo jedan komentar: nema te sablje koju mi nemožemo da utupimo
jasno italikom da nas ne provale

doktorka doktorka 02:05 05.03.2008

riba

smrdi od glave. kada uhapse miskovica onda cu im poverovati da im je zaista namera da se obracunaju sa mafijom u zemlji . cudno kako vlast reaguje tek sada na ono sto je pokrenuto u Insajderu. A pokretano je do sada puno toga.
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 13:35 05.03.2008

Re: e taj fuzbal

dragoljub
pozdrav gazda Milutinepošto nisam ljubitelj dotične igre daću samo jedan komentar: nema te sablje koju mi nemožemo da utupimojasno italikom da nas ne provale


ODLIČNO REČENO
dragoljub dragoljub 15:41 05.03.2008

Re: e taj fuzbal

vidomir pavlovic
dragoljub
pozdrav gazda Milutinepošto nisam ljubitelj dotične igre daću samo jedan komentar: nema te sablje koju mi nemožemo da utupimojasno italikom da nas ne provale

ODLIČNO REČENO

vidim vladfimire ukapiro si konspiracija
Mara Mara 06:12 05.03.2008

Одличан блог!

Тужна је чињеница да, причајући о спорту, ми морамо паралелно да дискутујемо о читавом низу тема које, по својој природи, не би требало да су везане за сам спорт: уплитање дневне политике (ко седи по управним одборима не само клубова, него савеза - ово се односи на све спортове), "транзиција" као свеобухватни процес у друштву, организовани криминал (прање новца на велико, убиства, покушаји убиства), класични криминал ("крадуцкање"...
Нисам ту и заиста нисам имала времена да гледам "Инсајдер", верујем да је на нивоу који очекујем од Бранкице...Неко је овде поменуо и истраживачко новинарство...Хајде да будем безобразна и да себи дам слободу да питам: какво истраживачко новинарство??? КОД НАС??? Људи моји, ко се све не назива новинаром/новинарком. Част изузецима који се на прсте могу избројати. Поменути Милојко Пантић - ветеран спортског новинарства је, уколико сам добро прочитала, имао тираду беса на састанку Управног одбора Звезде (нека ме неко исправи ако се варам, кажем, нисам ту, а и у невиђеној сам гужви па покушавам да "закачим" колико могу)...он је урлао, вређао оног несретника, портпарола....Ти исти новинари неће да уједају руку која их храни...Деградација и суноврат једног друштва се огледа не само у моралној него и метријалној беди, а та материјална беда није мимоишла ни новинаре: бесплатна путовања, ситни поклони, промоције - све на рачун и уз благослов клупских главешина и ето нама бла, бла текстова у којима осим табеле резултата и чињенице да Пера уместо Мике председава управним одбором ничег другог нема...
Нервира ме обесни луксуз назови спортских функционера којима су пуна уста великих планова, а лига нам не личи нинашта. То сви знају, зато стадиони и зврје онако тужно празни...нема шта да се гледа...нема ко да се гледа...играче ионако продају у полусезони, па ни име не запамтиш...Имамо омладинце ваљда вицешампионе Европе и цврц - ништа, нестаће у Бундес/Премијер/Примера лигама, драгуљи који ће клубовима, али страним доносити част и славу, а у репрезентацију ће због лоше организације, манипулација, мерифетлука и мајмунлука свраћати онако по инерцији, због фамилије и пријатеља ако ништа друго...Доводиће звучна имена, "прослављених" репрезентативаца на клупе "вечитих" не би ли замазали очи које више ни слепцима не могу да се замажу, а у ствари им де факто везују руке и ноге, јер се о свему и за све пита ко - Управни одбор у коме седи "разни свет", знани и незнани, с колца и конопца...
Не слажем се са Калембером. Спорт није "уносна забава", спорт је у целом свету постао врло озбиљна и профитабилна делатност, са жестоком пратећом машинеријом и ту владају строга и беспоштедна правила мултинационалних компанија. Међутим, уз све ште се дешава на глобалном плану, уз све проблеме и муке које Србија има, било би лепо да народ може да оде и деведесет минута ужива у фудбалу, у дриблингу, маштовитом потезу, контри...Истресао би наш свет и последњи динар да оде и уз семенке (и другу "занимацију за зубе" како су то рекламирале чике на Маракани) навија, поздравља фудбал и неке нове клинце и нове љубимце...али како? Како када не знаш да ли ће да долети противградна ракета однекуд, а све под условом да те не изгазе испред и у близини стадиона и да те не звизне гумени метак у образ (као оног дечака, ономад...)..
пс. е љута сам - много...а волим спорт (и ДАААА, волим фудбал, па шта?)
Unfuckable Unfuckable 06:22 05.03.2008

Re: Одличан блог!

gde si bre, Maro ?!?!?!?!
nema te ...k'o Terzića !!!!!!!!!

...pu pu pu ...da ne ureknem ; ))))))))

gazda, svratim kasnejše sa malo ozbiljnijim komentarom
Mara Mara 06:29 05.03.2008

Мара, жена која нестаје...



не питај пријатељу...
MilutinM MilutinM 11:00 05.03.2008

Re: Мара, жена која нестаје...

Maro, dobro se ti nama vratila.

Istina je da je raščišćavanje stanja u sportu mnooooogo težak posao. Verovatno složeniji od sredjivanja ove "obične" mafije. Tu se uparložio takav korov da nema šanse da se to lako i brzo reši.
Gorstak Gorstak 12:12 05.03.2008

Re: Мара, жена која нестаје...

Mara
не питај пријатељу...

Gde si bre Maro!!!!
Mi se ozbiljno zabrinuli da onaj povetarac nije oduvao tvog internet provajdera.
Jedva čekam Marine žurnale:)))
margos margos 12:40 05.03.2008

Re: Одличан блог!

пс. е љута сам - много...а волим спорт (и ДАААА, волим фудбал, па шта?)

Eh Maro, koliko si ljuta, još da si toliko moćna da središ stanje u fudbalu - gde bi nam kraj bio!!!

Imam klinca u komšiluku, ima 17 godina, kažu da je neviđen talenat za fudbal i mole me da pričam s njim da se vrati na teren, a klinac neće. Tata mu je sa dosta veza, pa misli da ga lažu kad kažu da je talentovan, a i sramota ga da se povlači po novinama kao 'tatin sin', 'glupi fudbaler' ili 'mafijaš'. Predpostavljam da nije jedini.

Inače, Maro, okačene su emisije na youtube, pa kad budeš imala vremena, pogledaj. Vredi. (ako neko može i ume, neka stavi linkove, da olakšamo Mari i drugima koji bi da pogledaju!)

I DOBRODOŠLA!!!!!!!:)))
Spiridon Spiridon 08:52 05.03.2008

..

Još nakon prve od šest epizoda očekivao sam da na blogu osvane tekst koji bi dao više odgovora ili ponudio neki dodatni pogled. Nažalost, evo i više od nedelju dana od poslednje epizode serijala a još niko ne piše o ovoj temi. OK, možda blogeri nisu sportski tipovi a možda imaju mnogo važnije teme koje im ne ostavljaju dovoljno vremena da se bave "najvažnijom sporednom stvari na svetu".


fudbalsku mafiju je spaslo ovo sto se desava sa Kosovom jel je totalno skrenulo temu u drugu stranu.

Prosto neverovatno kako svako sranje u zemlji uvek ide na ruku najvecim skotovima, lopovima, mafijasima ...
edi-va edi-va 11:14 05.03.2008

zenski fudbal je poshteniji ...



i vatreniji:)
MilutinM MilutinM 11:32 05.03.2008

Re: zenski fudbal je poshteniji ...

Izgleda i vlažniji...
edi-va edi-va 11:33 05.03.2008

Re: zenski fudbal je poshteniji ...

Izgleda i vlažniji...


:)))
Gorstak Gorstak 12:32 05.03.2008

Re: zenski fudbal je poshteniji ...

edi-va
i vatreniji:)

Da li meni treba neka licenca da budem trener ovim fudbalerkama?
Sad imam životni san. Da se onako poklonim kao ovaj baja na prvoj slidži:)
Šta si ono rekao Milutine, kod koga beše Pixi sredio UEFA licencu?
Mnogo dobra slika:))) Umetnička, bre:)

Ajd sad i na temu Posta da se vratim:
Tamo gde ima mnogo para nema sporta. Kako kod nas tako i u svetu.
Da bi tvoje dete igralo u prvom timu nije bitno koliko je vešto ili brzo. Bitno je u kakvim si odnosima sa onim što se klanja na edi-va sličici.

Upliv mafijoza, kladionica, političara čini nemogućim da i jedna utakmica bude regularna.

Mislim da je još uvek trač (koji nikad nije demantovan) da je otac Majkla Džordana ubijen zato što nije hteo da se povuče iz košarke. Postalo dosadno gledati kako Air Majkl leti i zakucava preko trojice. Kladionice počele da gube pare i ...
Mi smo malecki kao država i kao sportska sila da bi mogli da se odupremo takvim svetskim trendovima.
Nešto se razmišljam da i ako oteramo sve fudbalske funkcionere na robiju da će opet ostati veliki priliv para od transfera, a to čini nemogućim da se nove muve ne nalepe.

Situacija: Klinja igra u CZ (ne centralni zatvor!) i treba da dodje neki skaut iz II Italijanske lige. Izgledan transfer od oko npr. 300.000 EUR godišnje. Naravno, da će ćale, ali i menadžer talentovanog klinje učiniti sve da mali zaigra u prvom timu baš u tom trenutku. Šta se dešava sa isto talentovanim klinjom, a bez menadžera?

Imam prijatelje koji su u juniorskim i omladinskim košarkaškim selekcijama bili bolji od sada turbo extra zvezdi naše košarke. Da se Saletov otac ne zove Bata Đorđević (bitan funkcioner u KSS) sumnjam da bi ga pustili da kao 17-godišnjak puca onu čuvenu trojku u poslednjim sekundama protiv Huventuda u Turskoj. Od te trojke je sve krenulo uzlaznom putanjom. I super što je krenulo jer je dečko obećavao. Znam najmanje trojicu koji su bili za dva koplja bolji i talentovaniji od Saleta u juniorsko-omladinskim selekcijama. Znam da nisu imali bitne tate i da ništa nisu uradili u svojoj košarkaškoj karijeri.
Dobro, sad su zakon na basketu na Adi, ali tu nema para:(((
Završili fakultete i bave se strukom. Basket isključivo rekreativno, a obećavalli su.
MilutinM MilutinM 12:41 05.03.2008

Re: zenski fudbal je poshteniji ...

PreCedniče, pravo zboriš. Puno je sličnih primera. Imam dvojicu momaka, kumića. Jedan od njih u rodbini. Sada 20 godina. Nije imao ko da ga gura i evo ga i dalje u lokalnom klubu u predgradju. A sjajan atleta, odličan pregled igre i trčanje. Gledali ga kao iz Ajaksa, Bugarske, Nemačke, sve dok čika koji ga je pomagao i radio sa njim nije tražio pare. Drugi bio u još boljoj situaciji. Kapiten nekoliko mladjih selekcija u CZ. Igrao od beka do organizatora igre. Roditelji i imali para, ali valjda nisu smatrali da je to moralno. Eno i njega danas u nekom prigradskom. Bruka.
Alava Alava 12:57 05.03.2008

Re: zenski fudbal je poshteniji ...

MilutinM
Izgleda i vlažniji...



Još ako menjaju dresove na kraju...ih!

Ke se vrnem, imam puno posla. Mucho trabajo, poco dinero.
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 13:44 05.03.2008

Re: zenski fudbal je poshteniji ...

Milutine dobra ti tema , ali uzaludna! Ko ima snage i hrabrosti da našu zemlju dovede u red, ko molim Vas? Davno sam slušao priču da će doći vreme Beogradskog pašaluka.., smejao sam se kao lud... sad..., zaledio mi se taj osmeh... Insajde je saznao i o parama od čika Slobe Miloševića.., pa gde su?
Sad o fudbalu... dobro si rekao sve će to biti TRESLA SE GOCA RODIO SE MIŠA....
Bio sam sportista više od 25 god. znam kako je kad si nadaren i siromašan. Mnogo gore nego glup, a bogat?

Terzić u inostrantvu tolko dugo.. o Bože, Bože...
Pozdrav
Damjana Damjana 14:10 05.03.2008

Re: zenski fudbal je poshteniji ...

Žene i fudbal

uvek zabavna tema :)


Delim žene po ovom pitanju na dve kategorije - one koje vole fudbal i one koje ga ne vole. Muškarce sve svrstavam u jedan koš - oni ne vole žene koje vole fudbal. Dobro, dobro, znam da ima promil onih kojima to ne smeta, ali njih je zaista zanemarljivo malo. No, oplešću muškarce drugi put, hoću sad o ženama.

Dakle, postoje žene koje vole fudbal. Neke čak i poznaju pravila i ponekog igrača. Nothing much to say about them, osim da su sjajne, naravno, budući da ja spadam u takve.

Daleko su mi zanimljivije žene koje ne vole fudbal.

Razlikujem nekoliko podkategorija:

Prvu grupaciju čine žene koje ne vole sport kao takav i fudbal im je beskrajno dosadan.
Prepoznaju se po tome što govore u čemu je zabava gledati nekolicinu znojavih majmuna koji trče za loptom sat i po? Preziru navijanje za bilo koji tim, u bilo kom sportu, smatraju da gledanje fudbala zaglupljuje i nikada ne znaju da se održava, recimo, svetsko prvenstvo u fudbalu.

Drugu grupaciju čine žene koje ne vole fudbal jer im uleće u termin odvajanja muškaraca. Prepoznaju se po tome što ponekad izraze želju da nauče nešto o toj najvažnijoj sporednoj stvari na svetu, smatrajući da im to daje bolju startnu poziciju za osvajanje u odnosu na prvu grupaciju. Često idu sa svojim muškima da gledaju utakmice iako im je to neopisivo dosadno, ili im donose pivo i trude se da im ne smetaju kada je fudbal na tv-u i sa nepodeljenom pažnjom čitaju savete kako se prilagoditi svetskom prvenstvu u fudbalu ne bi li zadržala svog muškarca, a neke se mogu videti kako sluđeno šetaju gradom - same - jer su zaboravile da se tog dana igra neka utakmica.

Teću grupaciju, moju omiljenu, čine žene koje ne vole fudbal i preziru žene koje vole fudbal. Različiti su razlozi za to - neke od njih smatraju da su žene koje vole fudbal izdale sve za šta su se naše majke i bake borile, te da su poklekle pod patrijarhalnom matricom i da pokušavaju da se prilagode muškim vrednostima; odnosno, one smatraju da se žene koje vole fudbal zapravo foliraju (jer je fudbal nešto inherentno muškarcima) i da to čine samo da bi se više svidele muškarcima, te ih svrstavaju u gorepomenutu drugu grupaciju. Druge, pak, smatraju da žene koje vole fudbal nisu žene u punom značenju - naime, voleti fudbal nije ženstveno - i smatraju da su žene koje vole fudbal muškarače, što je svakako najveći greh koji se može pripisati jednoj ženi. žene iz ove grupacije se prepoznaju po tome što sa ponosom ističu da ne znaju ništa o fudbalu, te da im nikada neće biti jasno ofsajd pravilo.

Budući da sam žena i da volim fudbal, ne jednom sam se našla u situaciji crne ovce u ženskom društvu upravo zbog fudbala.

Dva scenarija su preovlađivala:

*Dotične bi me gledale kao frika i vrlo brzo bi prekidale svaku komunikaciju sa mnom. Valjda se podrazumeva da ako znam nešto o fudbalu i pratim pokoju utakmicu onda ne znam ništa o stvarima koje su (in their humble opinion) ženama bitne aka shopingu, kuvanju, šminkanju, zavođenju.

*Dotične bi me gledale kao prefriganu namigušu koja samo želi da im preotme mužjaka i vrlo brzo po ispoljavanju mog skromnog poznavanja fudbala bi se priljubljivale uz svoje muškarce i streljale me pogledom.

Sve ih je dodatno zbunjivalo to što se ipak ne uklapam u taj njihov stereotip. Naime, nisam muškobanjasta, nisam nasilna (osim ponekad i to samo verbalno), umem da kuvam , šminkam se (o, blasfemije!), a umem i da flertujem iako to ne činim sa "zauzetim" muškarcima (waste of time and energy).

Ne znam zašto, ali - some girls tend not to like me.

Napisala Damjana, pa ostala živa



MilutinM MilutinM 14:32 05.03.2008

Re: zenski fudbal je poshteniji ...

Damjana,

hvala za iscrpan komentar. Kao i uvek ))

Jedna od mojih bivših devojaka bila je tvoje kategorije. Bacala je mnoge u nesvest pozavanjem mnogih detalja o fudbalu. Npr. veličina Necerovih kopački.

Gospodja moja spada u nešto što bi se moglo svrstati u 1a kategoriju. Ne voli fudbal, i nema nikakav osečaj prema njemu. Sem što meni oduzima vreme koje bi trebalo "da smo zajedno" i što povremeno zbog važne utakmice ne može da gleda neki film (i tako zaspi u petnaestom minutu).

a umem i da flertujem iako to ne činim sa "zauzetim" muškarcima (waste of time and energy)

Kakva greška!!!!!
dragoljub dragoljub 14:46 05.03.2008

Re: zenski fudbal je poshteniji ..

a umem i da flertujem iako to ne činim sa "zauzetim" muškarcima (waste of time and energy)
Kakva greška!!!!!
pa šta da ti radim milutine


još da ja zavolim fuzbal .)))))
edi-va edi-va 16:27 05.03.2008

RE: Damjana

verovatno onda i poznajesh razliku izmedju pasivnog i aktivnog ofsajda?!
ali molim bez wikipedie, ili drugih pomocnih sredstava:)))


p.s.:inache fudbaler s kojim bih sigurno menjala dres:



(nuno gomes, portugalski reprezentativac)
Damjana Damjana 16:48 05.03.2008

Re: RE: Damjana

Natavno da znam razliku. Čuj odrasla sam pored dvojice braće koji su bili 17 i 12 godina stariji od mene. Može se reći da sam odrasla na stadionima i dobro su me istrenirali. Onako grobar u duši.

A dres i slika dole, šta da ti kažem slatka, neka ostane moja mala tajna.

vlada dvm vlada dvm 17:04 05.03.2008

Re: zenski fudbal je poshteniji ...

Gorstak

edi-vai vatreniji:)Da li meni treba neka licenca da budem trener ovim fudbalerkama?Sad imam životni san. Da se onako poklonim kao ovaj baja na prvoj slidži:)Šta si ono rekao Milutine, kod koga beše Pixi sredio UEFA licencu?Mnogo dobra slika:))) Umetnička, bre:)Ajd sad i na temu Posta da se vratim:Tamo gde ima mnogo para nema sporta. Kako kod nas tako i u svetu.Da bi tvoje dete igralo u prvom timu nije bitno koliko je vešto ili brzo. Bitno je u kakvim si odnosima sa onim što se klanja na edi-va sličici. Upliv mafijoza, kladionica, političara čini nemogućim da i jedna utakmica bude regularna.Mislim da je još uvek trač (koji nikad nije demantovan) da je otac Majkla Džordana ubijen zato što nije hteo da se povuče iz košarke. Postalo dosadno gledati kako Air Majkl leti i zakucava preko trojice. Kladionice počele da gube pare i ...Mi smo malecki kao država i kao sportska sila da bi mogli da se odupremo takvim svetskim trendovima.Nešto se razmišljam da i ako oteramo sve fudbalske funkcionere na robiju da će opet ostati veliki priliv para od transfera, a to čini nemogućim da se nove muve ne nalepe.Situacija: Klinja igra u CZ (ne centralni zatvor!) i treba da dodje neki skaut iz II Italijanske lige. Izgledan transfer od oko npr. 300.000 EUR godišnje. Naravno, da će ćale, ali i menadžer talentovanog klinje učiniti sve da mali zaigra u prvom timu baš u tom trenutku. Šta se dešava sa isto talentovanim klinjom, a bez menadžera?Imam prijatelje koji su u juniorskim i omladinskim košarkaškim selekcijama bili bolji od sada turbo extra zvezdi naše košarke. Da se Saletov otac ne zove Bata Đorđević (bitan funkcioner u KSS) sumnjam da bi ga pustili da kao 17-godišnjak puca onu čuvenu trojku u poslednjim sekundama protiv Huventuda u Turskoj. Od te trojke je sve krenulo uzlaznom putanjom. I super što je krenulo jer je dečko obećavao. Znam najmanje trojicu koji su bili za dva koplja bolji i talentovaniji od Saleta u juniorsko-omladinskim selekcijama. Znam da nisu imali bitne tate i da ništa nisu uradili u svojoj košarkaškoj karijeri.Dobro, sad su zakon na basketu na Adi, ali tu nema para:(((Završili fakultete i bave se strukom. Basket isključivo rekreativno, a obećavalli su.


Trenir'o u Partizanu basket! Bio prvi plej! Drao Saleta na terenima kod "Spanca". Povreda me udaljila od basketa. Vrlo dobro znam kol'ko je Sale znao i mogao,ali bez obzira na sve, Sale je bio ODLICAN kosarkas. Na lokalnim terenima malo sujetan, ali bejasmo klinci. Dakle, ne dirajte Saleta.
ludvig ludvig 17:10 05.03.2008

Re: zenski fudbal je poshteniji ...

Terzić u inostrantvu tolko dugo.. o Bože, Bože...


uči čovek jezik:)
Alava Alava 17:56 05.03.2008

@Damjana

Ova ti je dobra!
I ja volim fudbal, valjda zato što sam u školi stalno sedela u klupi sa dečacima koji su igrali za lokalni klub, šta ti je sudbina...
Pazi, kad žeMske krenu da sa gađenjem pričaju o fudbalu, džaba objašnjenja da to nije slučajno Najvažnija Sporedna Stvar na Svetu. Meni su najsmešnije one žeMske koje onako baš reše da vide šta je tu tako zanimljivo i onda pogledaju tekmu naše reprezentacije. Smehotres. Znaš koliko sam puta rekla da se to ne radi. Jedna drugarica je samo poslušala savet, pa bacila malo okce na tekme engleske, španske, italijanske lige, i eno sad prati fucu, a za Romu je spremna da mre.
Joga Bonito :))))
Alava Alava 17:59 05.03.2008

Re: zenski fudbal je poshteniji ..

dragoljub
još da ja zavolim fuzbal .)))))


Pa ne znam Dragoljube šta čekaš :))))))
dragoljub dragoljub 19:00 05.03.2008

Re: zenski fudbal je poshteniji ..

Alava
dragoljub
još da ja zavolim fuzbal .)))))


Pa ne znam Dragoljube šta čekaš :))))))

uglavnom autobus,vozovi mnogo kasne a i spori su )))
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 20:08 05.03.2008

Re: zenski fudbal je poshteniji ...

ludvig
Terzić u inostrantvu tolko dugo.. o Bože, Bože...uči čovek jezik:)



Koji jezik kada je u više država...
A povređen , jadnik...pa slabije kapira...
MilutinM MilutinM 21:33 05.03.2008

Re: RE: Damjana

Onako grobar u duši.

Pa, sad, niko nije savršen (((
Unfuckable Unfuckable 01:54 06.03.2008

Re: RE: Damjana

Damjana definitivno postaje još jedan od mojih non autor idola.
Nisam video komentar koji nije "izuvao".
Komplimenti

btw - Džaji produžen pritvor.
Proširila se istraga - sada je i transfer Z. Njeguša otkriven kao "adut" za novih metar dana
Stara fora - taman je isticalo 30 dana.
Pitam se - jel to neko čeka da se Džaja malo "umori" od života i da prekrati sebi muke (ili drugima?)
Rukopis tog hapšenja je jasan : isto tako je hapšen i zli, naoružani & opasni terorista Kljajević (zato što je sprečio preotimanje C marketa, setimo se samo - od znasevećkoga - ko je posle ipak prigrabio premiju, a ovome se osvetio...)
Ćutanje novinara - tih "prijatelja sporta" dok ima kinte, džaba ručkova i večerinki, malo besplatnog sexa i po kojih stotinak evrića za po koji hvalospevnolizobuljni članak + besplatna putovanja -dakle, to ćutanje shvatam kao "mirisanje vetra" - ko hijene, čekaju da dobiju znak tj osete miris u kom će se pravcu stvar razvijati....
Takođe - javna je tajna Ko kontroliše medije. Ako još ne znate, pročitajte šta je Džajina supruga nagovestila u nekom magazinu ( Glorija'bemliga ?) - nisu ni odveli Džaju, a slika je već puštena na TV ....Ona je neko ko se relativno visoko kotira(la) u pravosuđu i moralo bi biti verovatno da Zna Stvari.
Napomenula je još i da je advokat koji zastupa Drulića iz tima advokata Delta holdinga.
Ma, znali smo.....
Ispašće Cekana nevinašce u odnosu na Don Vita Džaju, jel ?
Pisanja Kurira i ostale gamadi smatram čisti mspinovanjem, tj upravljanjem situacijom.
Koriste dešavanja za kreiranje jednog potpuno drugog konteksta. Nikakva borba za istinu ili ljubav prema fudbalu.
Samo čist interes Onoga Ko Vodi Igru
margos margos 02:06 06.03.2008

Re: @Damjana

Alava
Ova ti je dobra!I ja volim fudbal, valjda zato što sam u školi stalno sedela u klupi sa dečacima koji su igrali za lokalni klub, šta ti je sudbina...

'Ajde dame, da vam se priključim ličnim iskustvom. U mojoj gimnaziji se negovao sport baš baš. Pa smo imali razna takmičenja po generacijama, pa između generacija. Svašta nešto: gimnastika, plivanje, rukomet, košarka... samo fudbal bio za muške. Ja se pobunim i organizujem utakmicu između dve generacije, i to između smena. Ludilo je bilo u školskom dvorištu. Moja generacija pobedila. :) Al davno beše...
Alava Alava 11:59 06.03.2008

Re: @Damjana

margos
'Ajde dame, da vam se priključim ličnim iskustvom. U mojoj gimnaziji se negovao sport baš baš. Pa smo imali razna takmičenja po generacijama, pa između generacija. Svašta nešto: gimnastika, plivanje, rukomet, košarka... samo fudbal bio za muške. Ja se pobunim i organizujem utakmicu između dve generacije, i to između smena. Ludilo je bilo u školskom dvorištu. Moja generacija pobedila. :) Al davno beše...


Jes da je ovde tema fudbal, ali samo da malo ispropagiram i ove neke sportove koji su potpuno nezasluženo u zapećku, a ja ih obožavam - umetničko klizanje (Plušenko je bog) i sportski ples. Klizanja još i ima na tv-u, bude prenos evropskog i svetskog prvenstva, ali plesa skoro pa nikako, ako se i zahebu da prikažu međunarodno takmičenje koje se već tradicionalno održava svake jeseni u BG-u, onda ga emituju oko 3 ujutro.
just marija just marija 19:55 06.03.2008

Re: zenski fudbal je poshteniji ...

moram da dodam jednu ispravku, iako si jako lepo definisala kategorije zena u fudbalu :

Cetvrta grupacija: zene koje ne vole fudbal jer im je dosadan. Ne hejtuju zene koje vole fudbal, ne hejtuju muskarce koji vole fudbal, ne misle da im fudbal oduzima dragog, mozda i prate sport generalno ali jednostavno ne vole taj.

osetila sam se iskljucenom, zaista, pa sam morala da napravim podkategoriju:) meni je fudbal d-o-s-a-d-a-n. gledljiv kad drustvo navali da se to gleda, znam pravila, cak i ozloglasenog ofsajda, ali jednostavno u tom sportu za mene nema niceg privlacnog, a nije da mu nisam dala sansu. svako po svom ukusu. dopuna prihvacena?
Alava Alava 20:45 06.03.2008

Re: zenski fudbal je poshteniji ...

dopuna prihvacena?


Evo ja prihvatam :))))
edi-va edi-va 21:01 06.03.2008

Re: zenski fudbal je poshteniji ...

Evo ja prihvatam :))))


Evo i ja prihvatam, mada nije na meni i Alavoj da prihvatamo dopune za kategorije koje je neko drugi definisao, no nadamo se iskreno da nece biti zamereno:)))
MilutinM MilutinM 21:27 06.03.2008

Re: zenski fudbal je poshteniji ...

Cetvrta grupacija

To je ono što sam ja gore opisao kao 1a kategorija (mislio sam da uvedem novu, ali rekoh...)
Kazezoze Kazezoze 12:11 07.03.2008

Re: zenski fudbal je poshteniji ...

fudbal je dosadan i pojedinim mushkarcima, a ne samo zhenama... nekad je i bio zanimljiv, ali ubio ga tempo, pa sad jedino shto mozhesh da vidish je gomila atletichara koji trche za loptom... stvarno je dosadan, josh kad se zavrshi razultatom 0:0, a pritom se naprave 1 ili 2 polushanse...;-)
Unfuckable Unfuckable 02:02 06.03.2008

i još nešto

svojevremeno je na blogu tekstove objavljivala blogerka pod nickom mila ili mmila - tako nekako .
Izuzetno dobro upućena u sportska zakulisna dešavanja.
Nije se dugo pojavljivala, a mislim da bi stvarno imala materijala za jedan povelik komentar, ako ne i za blog
bauer bauer 07:16 06.03.2008

Re: i još nešto

svojevremeno je na blogu tekstove objavljivala blogerka pod nickom mila ili mmila - tako nekako .

mislim da je nju poslalo na bolovanje, i to, malo duze bolovanje. ne znam zasto, nisam stigao da povatam.
Unfuckable Unfuckable 08:20 06.03.2008

Re: i još nešto

šteta, bila je kompetentan bloger
MilutinM MilutinM 11:18 06.03.2008

Re: i još nešto

Da, da, otišla je na bolovanje. Mislim da je delom sama tako odlučila, a delom joj prepisao čika doktor. Njene blogove o sportu i još malo nečemu možete da nadjete na njenom blogu
Unfuckable Unfuckable 23:25 06.03.2008

Re: i još nešto

Gazda, ne valja link !
MilutinM MilutinM 23:42 06.03.2008

Re: i još nešto

Ispravio. Izvinjavam se - evo gore pravilnog linka
Belius Belius 02:23 06.03.2008

Kao neko ko ne prati fudbal

fascinantno je kako se uvek (po istom šablonu) optuženi (ne kažem krivi) izvuku i pobegnu za dlaku:

Marko, Mira, Karić, Hadžić, Terzić...

Kao da se nekome više isplati da ne smeju da se vrate u zemlju, pre nego da na sudu kažu šta sve znaju...
margos margos 02:52 06.03.2008

Re: Kao neko ko ne prati fudbal

Kao da se nekome više isplati da ne smeju da se vrate u zemlju, pre nego da na sudu kažu šta sve znaju...

Pošto sam iz iste kategorije nepratećih, mislim da se mnogima ne isplati. Ne samo kod nas, nego i malo šire. Te novce u kešu su davali Italijani, Španci, Englezi, Nemci.... svi. A ne verujem da im se dopada ideja da se to sve sazna - eto, došli neki sa nekoliko automobila, pa u torbi poneli 4 i po miliona nečega...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana