Budućnost| Društvo| Politika

Četvrti čin: korak napred na ivici ambisa

freehand RSS / 03.09.2014. u 20:27


Praveći se da nam nije ništa stvar ne popravljamo ni mi ni Vučić. A jeste nam, itekako. Samo što neki ćute jer su umorni, drugi zato što se boje, treći zato što se prave da nisu odavde. Četvrti su potkupljeni, i njima zaista nije ništa. Oni žive zlatno doba.

I njemu je nešto, da se razumemo. Samo što je on Sport Bili.

3630105327_0a84f3cbf5.jpg

Svi ekonomski pokzatelji, ne računajući besmislice koje su Dačiću dali da pročita danas u Skupštini ili ono što SNS stranački dronovi poput veselog Babića ponavljaju, govore da smo srljali, srljali i skoro dosrljali. Jesenji ambis zjapi pred nama u svoj svojoj dubini i strahoti. Pet milijardi nečega koje bi, po rečima guvernerke Tabaković, arapska banka koja ulazi u Srbiju, trebalo da unese u naredne tri godine – svema je jasno – iste su pare kao onih sto milijardi koje čekaju na granici još od onomad, od izbora 2012. ili Bačevićevi trilioni.


Politički gledano - procep je sve tešnji, a ono što nam je u njemu stisnuto preti da pukne. Jer je, eto, došlo do momenta istine na pitanju Kosova gde pipirevka i kreativna rešenja više ne mogu da daju rezultate. Ergo, ako baš nećete direktno (kažu naši evropski partneri) – evo vam šansa: mirovni ugovor. Za unutrašnju upotrebu na volju vam tumačenja, ali ćete taj ugovor sklopiti sa državom, i komšijom. Ende.

Toma Nikolić i njegova družina uključujući i Marka Đurića, a bogami ni koalicioni partner Ivica Dačić, tu ovoga puta teško da će biti korisni i lojalni saigrači.

Oko Kosova, rekoh, a bogami i oko Ukrajine.

 Jer intenzitet tamošnje krize obrnuto je proporcionalan strpljenju i volji prvenstveno Nemačke da se trpi jagnje-folirant koje bi vazda sisalo na dve strane, najmanje. Te će se i tu sve manje pitati veliki modernizator i reformator za duševne patnje, a gotovo se može napipati materijalizovan momenat u kome će morati da donese odluku i jasan stav. I preduzme ono što mu bude naloženo. To što ni Vladimira Vladimiroviča bezbeli neće interesovati emocije i žalopojke  - Vučiću sigurno neće olakšati život.

Dakle, ako nikad do sada – danas je Srbija ko kruška zrela za jednu Vladu narodnog spasa. Zrela i prezrela. Ništa tu ne pomažu nikakvi procenti ni kobajagi podrška, ni mediji, lakirovka i potemkinovske lakrdije za naivne i nedotupavne. Jer ovo što Vučić ima i sa čime je pokušavao, kroz rekonstrukcije, smene, populizam i inscenacije raznih vrsta da vlada i vodi državu pokazalo se kao potpuna propast i katastrofa epskih razmera. I vreme je da to prizna i zatraži pomoć mrskih protivnika: ovejanih kriminalaca, korupcionaša, lopova i izdajnika.

Hoće li?

Teško. Ja bar ne mogu da zamislim taj njegov košmar u kome sa Pajtićem, Tadićem, Živkovićem, Jovanovićem (četiri nijanse žute) ravnopravno dogovara novu politiku. I tek SNS doktore keramičarskih, molerskih, pečenjarskih i drugih menadžerskih nauka da se sa tim slože i dignu guzice iz ministarskih fotelja.

I onda? Da ne mračimo. Ali dovoljna je ilustracija da se nastavlja u istom pogibeljnom smeru, valjda, što ovako opskuran lik danas postade ministar privrede Vlade Srbije. Uz onakvo obrzloženje Ivice Dačića. 

Da, čak je i meni bilo malkice žao što je to morao da čita.

 

 

Tagovi



Komentari (400)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 00:12 06.09.2014

Re: Komšija,

Da prostiš, ja kad kažem da je vreme da idem na spavanje, to znači da tako mislim. Da li tako treba, to je za diskusiju.
Za tebe ne znam.

Da prostiš, komšiče, nikad fizika i mehanika, a bogami ni matematika, nisu u društvenim naukama mogle ni da objašnjavaju ni da rešavaju probleme. Da prostiš, ljudi i mašine niti su bili niti će ikad biti isto.
Tako je i sa rečima i sa njihovim tumačenjem. Jer i vreme je i zrelo je. Da li treba? Ovi ljudi u ovoj konstelaciji - ne mogu, i zato ne treba.
maligigant maligigant 07:59 06.09.2014

Re: Komšija,

freehand

...
Dobro, komšika. drugo rešenje su Sertići i drugi Manulaći.
...

За Сертића сам чуо - кажу да има бриљантну каријеру у 2 губитничка предузећа, која га и квалификује за рад у распалој привреди, те и диплому са престижног факултета.
Ко су ти Манулаћи - нека браћа или ... ? Нисам за њих још чуо.
maligigant maligigant 08:02 06.09.2014

Re: Komšija,

zilikaka
Ја сам стекао баш супротан закључак !


Pretpostavljam da si hteo da kažeš da si stekao utisak i na osnovu njega izveo zaključak.
Lepo...

Не !
maligigant maligigant 08:04 06.09.2014

Re: Komšija,

freehand
Da prostiš, ja kad kažem da je vreme da idem na spavanje, to znači da tako mislim. Da li tako treba, to je za diskusiju.
Za tebe ne znam.

Da prostiš, komiče, nikad fizika i mehanika, a bogami ni matematika, nisu u društvenim naukama mogle ni da objašnjavaju ni da rešavaju probleme. Da prostiš, ljudi i mašine niti su bili niti će ikad biti isto.
Tako je i sa rečima i sa njihovim tumačenjem. Jer i vreme je i zrelo je. Da li treba? Ovi ljudi u ovoj konstelaciji - ne mogu, i zato ne treba.

Е, вала !
Видим како су те друштвене науке објасниле, а тек решавале проблеме.
На период од 20 година бих суспендовао те твоје друштвене науке - нека делују ове наше, тј. природне науке, па да видимо резултат.
mariopan mariopan 13:43 06.09.2014

Re: Komšija,

maligigant
Ко су ти Манулаћи - нека браћа или ... ? Нисам за њих још чуо.



Pogledaj film "Zona Zamfirova".
zilikaka zilikaka 19:20 06.09.2014

Re: Komšija,

Tako je i sa rečima i sa njihovim tumačenjem. Jer i vreme je i zrelo je. Da li treba? Ovi ljudi u ovoj konstelaciji - ne mogu, i zato ne treba.


Znam ja da si ti majstor usmeravanja priče, al sam ja dovoljno priprosta da ne umem drukčije pa sve ponovo vraćam na osnovnu ravan.

Dakle, napiso si tekst i rekao "[b vreme je[/b]da se učini to i to."

Prvo smo ti osporavali to i to, pa si imao reakcije od toga da si tvoji manje loši, preko koga bi drugog, i da nećeš možda.... , sa raznim podvarijantama, sve zavisi(lo) od sagovornika, do konačnog da ovo nije blog o kadrovskim predlozima i idejama mlađanih blogera


Sad praviš preokret iz same srži i kažeš kako ti možda i ne misliš da treba napraviti nekakvu Vladu narodnog jedinstva.
I još mi to objašnjavaš nekakvim alatima društvenih nauka.

Ono, ja ti se u te takve društvene nauke stvarno ič ne doznajem al imam nešto malo škole sa časovima srpskog jezika, a slučajno sam morala da naučim da čitam i razumem tačno šta je napisano.

Dakle, ako je ovaj tekst rezultat tvog umetničkog doživljaja, ja ti se izvinjavam, jer poentu nisam shvatila, al biće da smo natukli gomilu komentara a da ne znamo da l smo pošli il smo došli.
freehand freehand 19:32 06.09.2014

Re: Komšija,

zilikaka
Dakle, napiso si tekst i rekao " vreme je da se učini to i to."

freehand

Dakle, ako nikad do sada – danas je Srbija ko kruška zrela za jednu Vladu narodnog spasa. Zrela i prezrela. Ništa tu ne pomažu nikakvi procenti ni kobajagi podrška, ni mediji, lakirovka i potemkinovske lakrdije za naivne i nedotupavne. Jer ovo što Vučić ima i sa čime je pokušavao, kroz rekonstrukcije, smene, populizam i inscenacije raznih vrsta da vlada i vodi državu pokazalo se kao potpuna propast i katastrofa epskih razmera. I vreme je da to prizna i zatraži pomoć mrskih protivnika: ovejanih kriminalaca, korupcionaša, lopova i izdajnika.

Hoće li?

Teško.

zilikaka

al imam nešto malo škole sa časovima srpskog jezika, a slučajno sam morala da naučim da čitam i razumem tačno šta je napisano.


Teško mi je da priznam, ali eto - tebe nisam uspeo da nasamarim. Provalila si me po svakom pitanju uključujući i trud na skupljanju komentara.

A imam i jedno pitanje: pošto me, eto, tako dobro poznaješ i znaš mi sve trikove i marifetluke kojima se služim za promociju svojih i sebe - šta te uopšte navodi na pomisao da bih se plašio ili stideo da direktno i otvoreno kažem to što mislim?

zilikaka zilikaka 20:29 06.09.2014

Re: Komšija,

Znaš šta je glvani problem u našem dijalogu?
Što reko neki kolega nedavno, ja ovde dolazim ko na plažu, i ič se emotivno ne unosim u diskusije, a ti divan shvataš kao pitanje biti il ne biti.

Nit sam te provalila, nit mi pada na pamet.

Rekoh ti da ne volem da se pačkam u politiku.
Opusti se i vozi. Tvoja lotra tvoj tavan.
freehand freehand 20:33 06.09.2014

Re: Komšija,

zilikaka
Znaš šta je glvani problem u našem dijalogu?
Što reko neki kolega nedavno, ja ovde dolazim ko na plažu, i ič se emotivno ne unosim u diskusije, a ti divan shvataš kao pitanje biti il ne biti.

Nit sam te provalila, nit mi pada na pamet.

Rekoh ti da ne volem da se pačkam u politiku.
Opusti se i vozi. Tvoja lotra tvoj tavan.

Pa dobro, mada su ti prethodni komentari delovali nešto drugačije. Rezolutnije, kako bih rekao.
maligigant maligigant 20:55 06.09.2014

Re: Komšija,

zilikaka
Znaš šta je glvani problem u našem dijalogu?
Što reko neki kolega nedavno, ja ovde dolazim ko na plažu, i ič se emotivno ne unosim u diskusije, a ti divan shvataš kao pitanje biti il ne biti.

Nit sam te provalila, nit mi pada na pamet.

Rekoh ti da ne volem da se pačkam u politiku.
Opusti se i vozi. Tvoja lotra tvoj tavan.

То није тачно !
Ти се веома уносиш у дискусију !
Види се по твојим чаршафима, почесто дужим него Фрихендовима.
Ја се не уносим !
zilikaka zilikaka 21:27 06.09.2014

Re: Komšija,

То није тачно !
Ти се веома уносиш у дискусију !
Види се по твојим чаршафима, почесто дужим него Фрихендовима.
Ја се не уносим !


Moj Čarli, veliki si dečko i trebalo bi da znaš da dužina može ali ne mora da donese kvalitet.
Al ako si mi i kazo!
maligigant maligigant 22:26 06.09.2014

Re: Komšija,

zilikaka
То није тачно !
Ти се веома уносиш у дискусију !
Види се по твојим чаршафима, почесто дужим него Фрихендовима.
Ја се не уносим !


Moj Čarli, veliki si dečko i trebalo bi da znaš da dužina može ali ne mora da donese kvalitet.
Al ako si mi i kazo!

Наши смо !
Слажем се да дужина није битна (само онима са недовољном дужином).
mariopan mariopan 14:03 07.09.2014

Re: Komšija,

zilikaka
То није тачно !
Ти се веома уносиш у дискусију !
Види се по твојим чаршафима, почесто дужим него Фрихендовима.
Ја се не уносим !


Moj Čarli, veliki si dečko i trebalo bi da znaš da dužina može ali ne mora da donese kvalitet.
Al ako si mi i kazo!

beobb beobb 23:17 03.09.2014

Četvrti čin

Pogledajte ako niste inspirativnu konverzaciju Zorana Čička na twitteru od jutros
omega68 omega68 23:20 03.09.2014

Биће нове владе

Учите руски
petargli petargli 23:25 03.09.2014

Re: Биће нове владе

omega68
Учите руски

pre bih rekao nemački ...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:26 04.09.2014

Re: Биће нове владе

petargli
omega68
Учите руски

pre bih rekao nemački ...

Omega je poznat po proniciljivom razumevanju istorijskih procesa.
Od Krišne naovamo.
omega68 omega68 10:26 04.09.2014

Re: Биће нове владе

A Brajovic je poznat po tome sto zna koja blogerka je dobra picka?
Ili po tome sto zna ko je ubajao za OZNU?
Oko nekih tema ne mogu da intelektualno, a ni moralno, ratujem sa Brajovicem.
Nije naoruzan
Juzni tok krece u Bugarskoj.
Proglasen je nekakvim lokalnim gasovodom i ne podleze evropejskim pravilima.
To je dovoljno iole pametnom ali ne i Brajovicu.
Da izmenim prvi komentar.
Pricajte srbski, Rusi znaju majku svog /rasijanskog / jezika.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:31 04.09.2014

Re: Биће нове владе


Ти мислиш да ја имам неку расправу с тобом, да ми се не допадаш, или тако нешто.
Не, просто -- друга је ствар у питању.

Кад је неко штетотчина за себе, ни по јада. Нека га. Његова памет, његово и весеље. Мени је жао оних других, који ту памет морају да слушају и са њом да живе или у њу поверују. Жао ми је невиних душа. Ту је проблем...
omega68 omega68 12:16 04.09.2014

Re: Биће нове владе

Мени је жао оних других, који ту памет морају да слушају и са њом да живе или у њу поверују.

A ti bas volis da vredjas inteligenciju ovdasnjih blogera?
Poverovace u gluposti?
Zao ti nevinih dusa koje ti moras da stitis, tako intelektualno i genetski izuzetan?
Stidi se!
Ne laje kera sela radi, nego radi sebe.Plasis se ti da ce neko da obrati paznju na neciji post, koji tebi i tvojoj komuno-evroludackoj bagri zvanoj" samo mi da uvek budemo na vlasti", nece da odgovara pa se odmah bacis na ad hominem napade spominjujuci nekakve stvari koje sa temom nemaju veze i svodis svoju diskusiju na nizi nivo nego sto je to ispred zadruge u nekoj zabiti Gornje Gruze.
Jedan savet:
Tako neces da navatas blogerku b92.One su malo ostroumnije nego sto ti, takav - nikakav, mislis
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:05 04.09.2014

Re: Биће нове владе

Не разумеш: жао ми је твоје деце.
freehand freehand 13:18 04.09.2014

Re: Биће нове владе

Predrag Brajovic
Не разумеш: жао ми је твоје деце.

REd bi bio da tuđu decu ostavimo na miru.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:57 04.09.2014

Re: Биће нове владе

freehand
Predrag Brajovic
Не разумеш: жао ми је твоје деце.

REd bi bio da tuđu decu ostavimo na miru.

Ни ти изгледа не разумеш: деца која ће учити да нам је предачка земља Индија, и која ће, можда, веровати у све оне деретићевске мочваре ума, биће неспремна за модерни свет. Биће дезоријентисана, баш као и данашња Србија.

Надам се да неће тако бити.
Ништа друго.
freehand freehand 14:58 04.09.2014

Re: Биће нове владе

Ни ти изгледа не разумеш: деца која ће учити да нам је предачка земља Индија, и која ће, можда, веровати у све оне деретићевске мочваре ума, биће неспремна за модерни свет. Биће дезоријентисана, баш као и данашња Србија.

Ja bih ipak tuđu decu ostavio na miru.
Jer pretpostavljam da bi mnogi lako našli primedbe na ono čemu ti svoju učiš i kako vaspitavaš.
Jednostavno - niti je tema, niti je pristojno.
omega68 omega68 15:01 04.09.2014

Re: Биће нове владе

Не разумеш: жао ми је твоје деце.

dođi da ih braniš
Koliko si ti besraman i pokvaren čovek. Braniš ih tako što bez obzira na to šta sam ja negde rekao, odmah pomeneš Indiju i Krišnu?( Dobro, samo to znaš )
Oni ne čitaju blogove, Brajoviću, da bi ih to preokrenulo kako im ti svaki bogovetni put ''poručiš''.
Ne, rekao sam gore.Ti se brineš za svog katolika Radića koji će da ostane bez masnih para ako se nešto drugo dokaže.Ti se sekiraš za stečene privilegije ako se otkrje ko je onaj Ćopavko koji ti je, iste, omogućio.
Ti si u stalnom strahu, Brajoviću.Tako i reaguješ.
Žao mi te je...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:26 04.09.2014

Re: Биће нове владе

freehand
Ни ти изгледа не разумеш: деца која ће учити да нам је предачка земља Индија, и која ће, можда, веровати у све оне деретићевске мочваре ума, биће неспремна за модерни свет. Биће дезоријентисана, баш као и данашња Србија.

Ja bih ipak tuđu decu ostavio na miru.
Jer pretpostavljam da bi mnogi lako našli primedbe na ono čemu ti svoju učiš i kako vaspitavaš.
Jednostavno - niti je tema, niti je pristojno.

Да поновим: када би данас неко учио децу у школи да је Земља равна плоча која стоји на четири слона, мислим да би сви гракнули: Не може! Ако би неко у школи учио нашу децу да смо ми супер древна суприорна нација, најстарија на свету, и да од нас све потиче, и тада бисмо гракнули -- Не може, то је сулудо! Ми се, бринући се како одрастају деца и како се васпитавају, увек бринемо за туђу децу. Увек. Нема разлике.

Ја сам само наглас изговорио оно што је иначе очито. И онда то не делује пријатно. Свеједно, тако је.
freehand freehand 15:33 04.09.2014

Re: Биће нове владе

Да поновим: када би данас неко учио децу у школи да је Земља равна плоча која стоји на четири слона, мислим да би сви гракнули: Не може! Ако би неко у школи учио нашу децу да смо ми супер древна суприорна нација, најстарија на свету, и да од нас све потиче, и тада бисмо гракнули -- Не може, то је сулудо! Ми се, бринући се како одрастају деца и како се васпитавају, увек бринемо за туђу децу. Увек. Нема разлике.

Govoriš o školi. Otkud ti znaš čemu ko od nas svoju decu uči kod kuće?
I šta te briga, uostalom?

Ја сам само наглас изговорио оно што је иначе очито. И онда то не делује пријатно. Свеједно, тако је.

Da to je bar nesumnjivo, da je tako je kad ti tako kažeš.
princi princi 15:42 04.09.2014

Re: Биће нове владе

да смо ми супер древна суприорна нација, најстарија на свету, и да од нас све потиче

A, šta, kao nismo?

Omega je blago bloga, srpski reddit.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:01 04.09.2014

Re: Биће нове владе

freehand
I šta te briga, uostalom?

Не разумем?

Шта ме брига да ли ће неки мој суграђанин бити ментално мусав и прљав или чист и умивен, да ли ће да верује у еволуцију или у планину Ртањ као старо српско-индијско божанство, да ли ће да сматра да су педери педерчине или нормални чланови његовог друштва, да ли ће да верује да се до памети стиже изучавањем модерних књига и технологије или Пелагићевих списа и изрека старог српског краља Александра Македонског (?!), да ли ће да верује је србство божански дар или случајни усуд... такве ме ствари питаш, шта ме брига, то?

Па... брига ме.
freehand freehand 16:05 04.09.2014

Re: Биће нове владе

Шта ме брига да ли ће неки мој суграђанин бити ментално мусав и прљав или чист и умивен,

A ti si, naravno, mentalno čist i umiven?
I znaš li ti šta pišeš?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:11 04.09.2014

Re: Биће нове владе

freehand
A ti si, naravno, mentalno čist i umiven?
I znaš li ti šta pišeš?

Па... вероватно имам неких мана, али немам делузија о томе да смо овде дошли са Ганга и да смо ствараоци света и изабран народ.
princi princi 16:22 04.09.2014

Re: Биће нове владе

Mislim da Srbi, kao društvo, moraju naučiti da cene ekscentrike. Ono, budale, čudake. Po meni, upravo ta ekscentričnost, tačnije sloboda da se lupeta, da se pričaju gluposti i sam nedostatak straha od lupetanja je neophodan uslov za kreiranje novih ideja. Samo takva društva mogu stvoriti Braheove, Galileje, Njutne, Džems Vatove, Tesle, Šoklije... Društvo, da bi prosperiralo, da bi raslo, mora dati prilike svakom svom pojedincu da iskaže svoju ideju bez straha. 1000 ideja će biti bezvredno i totalni rubbish, poneka će nasmejati (čak i do suza), ali 1001. će biti ona prava, koja će gurnuti društvo napred. Autoritarizam, "tako treba" način razmišljanja je, u principu, mrtvački i gura društvo u stagnaciju.
freehand freehand 16:35 04.09.2014

Re: Биће нове владе

Па... вероватно имам неких мана, али немам делузија о томе да смо овде дошли са Ганга и да смо ствараоци света и изабран народ.

Neki bi se zakleli da, na primer, američki predsednik ne veruje u evoluciju već u Postanje. I ne samo on.
In God we trust bi, valjda, značilo da se veruje u Evoluciju? Ili ne?
A ko je odakle ovde došao - sa Ganga ili Cijevne - široko je i škakljivo pitanje, i nije za ovaj blog. Kao ni to, da ponovim, čemu ko kod kuće uči svoju decu.
Što naročito važi za nestručne a radoznale.
docsumann docsumann 16:47 04.09.2014

Re: Биће нове владе

Mislim da Srbi, kao društvo, moraju naučiti da cene ekscentrike. Ono, budale, čudake. Po meni, upravo ta ekscentričnost, tačnije sloboda da se lupeta, da se pričaju gluposti i sam nedostatak straha od lupetanja je neophodan uslov za kreiranje novih ideja.


interesantno razmišljanje.
mariopan mariopan 17:10 04.09.2014

Re: Биће нове владе

princi
Mislim da Srbi, kao društvo, moraju naučiti da cene ekscentrike. Ono, budale, čudake. Po meni, upravo ta ekscentričnost, tačnije sloboda da se lupeta, da se pričaju gluposti i sam nedostatak straha od lupetanja je neophodan uslov za kreiranje novih ideja. Samo takva društva mogu stvoriti Braheove, Galileje, Njutne, Džems Vatove, Tesle, Šoklije... Društvo, da bi prosperiralo, da bi raslo, mora dati prilike svakom svom pojedincu da iskaže svoju ideju bez straha. 1000 ideja će biti bezvredno i totalni rubbish, poneka će nasmejati (čak i do suza), ali 1001. će biti ona prava, koja će gurnuti društvo napred. Autoritarizam, "tako treba" način razmišljanja je, u principu, mrtvački i gura društvo u stagnaciju.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:11 04.09.2014

Re: Биће нове владе

princi
1000 ideja će biti bezvredno i totalni rubbish, poneka će nasmejati (čak i do suza), ali 1001. će biti ona prava, koja će gurnuti društvo napred. Autoritarizam, "tako treba" način razmišljanja je, u principu, mrtvački i gura društvo u stagnaciju.

Ништа, претпостављам да онда мислиш да је штета што твоја деца нису у школи учили да су дошли са Ганга, па би твој син, рецимо, ако је на неком америчком или енглеском универзитету, сада могао да се братими са браћом Индијцима, која исто тако тамо студирају... Могу да замислим тај срдачни сусрет, где им он каже: Знате, ја сам вам рођак. И њихов радосни поглед, кад то чују.

Да поновим оно што сам рекао на почетку, поводом цветања хиљаду цветова:
Кад је неко штетотчина за себе, ни по јада. Нека га. Његова памет, његово и весеље.


Проблем је када у једном друштву сумануте идеје добију легитимитет. Што је овде већ виђено.
princi princi 17:20 04.09.2014

Re: Биће нове владе

Проблем је када у једном друштву сумануте идеје добију легитимитет. што је овде већ виђено.

Ko je pričao o školi i legitimitetu?

Ekonomskog i društvenog progresa nema bez inovacije, a inovacije nema bez rekombinacije postojećih ideja. Društvena funkcija ekscentrika je formiranje novih ideja (koje kasnije ulaze u taj pool koji se rekombinuje). Kao što rekoh, 1000, miliona ideja će biti budalasto, 1001., milionita će biti ona prava. Ljudi i društva koji ne shvataju tu jednostavnu činjenicu, to čine at their own peril.

Gang, Ind, Centralna Afrika, neandertalci, šta god, su u ovom kontekstu potpuno nebitni. Potrebno je stvoriti atmosferu u kojoj se ljudi neće plašiti da iznose svoje ideje. O tome sam pisao, a ne čije dete u koju školu ide i sa kim uči.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:27 04.09.2014

Re: Биће нове владе

Ко је причао о школи и легитимитету, то питаш?
Autoritarizam, "tako treba" način razmišljanja je, u principu, mrtvački i gura društvo u stagnaciju.


Такође:
Kao što rekoh, 1000, miliona ideja će biti budalasto

Да поновим: његова памет, његово и весеље. Ни по јада. Ником не смета.
princi princi 17:35 04.09.2014

Re: Биће нове владе

Ко је причао о школи и легитимитету?

Pazi kad me uopšte ne čudi da školu i obrazovanje shvatamo potpuno drugačije.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:41 04.09.2014

Re: Биће нове владе

princi
Ко је причао о школи и легитимитету?

Pazi kad me uopšte ne čudi da školu i obrazovanje shvatamo potpuno drugačije.

Бојим се да то закључујеш на погрешном примеру.

Нешто сумњам да би ти пустио своју децу да иду у школу у којој неки Омега предаје историју и настанак света, од Ганга до Слобе.
princi princi 18:00 04.09.2014

Re: Биће нове владе

U jednom si u pravu: čovek pažljivo treba da bira diskusije u kojima će učestvovati. Vreme je čovekov najvredniji resurs.
gedza.73 gedza.73 19:55 04.09.2014

Re: Биће нове владе

Predrag Brajovic
Ни ти изгледа не разумеш: деца која ће учити да нам је предачка земља Индија, и која ће, можда, веровати у све оне деретићевске мочваре ума, биће неспремна за модерни свет. Биће дезоријентисана, баш као и данашња Србија.

Кад је неко штетотчина за себе, ни по јада. Нека га. Његова памет, његово и весеље.
Проблем је када у једном друштву сумануте идеје добију легитимитет. Што је овде већ виђено.

Nije Omega uzeo pušku i učestvovao u streljanju nekoga ko ne misli kao on.
Samo je rekao ono što misli.

Šta ti je točak istorije.
Juče bi preživeo da se izjasnio za ruski jezik a danas bi zbog toga najebao.
U samo dva kolena.

edit
Moj otac je želeo da mu deca, tamo sredinom osamdesetiih, uče engleski.
Još uvek su bile jake 'struje' nekih drugih očeva koje su taj jezik smatrale nepoželjnim i da treba učiti ruski jer će 'Amerika i Engleska biti zemlja proleterska'.
(rasprava je išla do 'izdajnik', 'treba to prijaviti' i sl.)

Ja i dalje smatram da smo trebali, i da treba, da učimo engleski. (sori, Omega).

Šta li danas misle deca 'onih' očeva?





Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:17 04.09.2014

Re: Биће нове владе

gedza.73
Predrag Brajovic
Ни ти изгледа не разумеш: деца која ће учити да нам је предачка земља Индија, и која ће, можда, веровати у све оне деретићевске мочваре ума, биће неспремна за модерни свет. Биће дезоријентисана, баш као и данашња Србија.

Кад је неко штетотчина за себе, ни по јада. Нека га. Његова памет, његово и весеље.
Проблем је када у једном друштву сумануте идеје добију легитимитет. Што је овде већ виђено.

Nije Omega uzeo pušku i učestvovao u streljanju nekoga ko ne misli kao on.
Samo je rekao ono što misli.

Наравно.
Нико му не брани да мисли то што мисли.
То је та слободна деца Самерхила школа.
Може и да мисли да на Месецу живе Марсовци. И да је земља равна плоча а да се на њеним половима налазе рупе којима се сиђе у њену унутрашњост. И да земљотреси настају тако што -- у српској традицији -- једно од четири прасета које држи ту равну плочу почне да се чеше ногом и тера репом звезде падалице, па се и Земља затресе. Нека га, нек мисли. Но, кад то знање као знање преноси даље, он постаје штеточина. И када тражи да све то знање ми други прихватамо као чињенице. Како оно беше -- Срби, народ најстарији, што се после разгранало у то да су сви остали балкански народи настали од српског ребра, као Ева. Какви само други ближи народи, ма -- чак и Исланђани!



Но, ми овде можемо да се спрдамо и будалашимо на ове идеје. Други морају да у њих верују. Због очинског ауторитета... Као код оног, нашег, Оца Нације.
gedza.73 gedza.73 20:46 04.09.2014

Re: Биће нове владе

Може и да мисли да на Месецу живе Марсовци.

Nečiji oci su tvrdili da se u SSSR-u živi kao u raju (skoro k'o kod 'starca na planini').
И да је земља равна плоча а да се на њеним половима налазе рупе којима се сиђе у њену унутрашњост.

Neki veruju da je tuda zbrisao Hitler.
И да земљотреси настају тако што -- у српској традицији -- једно од четири прасета које држи ту равну плоче почне да се чеше ногом и тера репом
звезде падалице,па се и Земља затресе.

Da periodično vanzemaljci otimaju zemljane?
И када тражи да све то знање ми други прихватамо као чињенице.

Pedeset godina su nam, opet, nečiji oci uterivali raznorazne gluposti i nebuloze u glavu (mnogo su manje štetni Omegini komentari koji negde i imaju zrnce istine da su ljudi izmešani u toj meri da im je teško naći početke jezika i porekla)
Како оно беше -- Срби, народ најстарији, што се после разгранало у то да су сви остали балкански народи настали од српског ребра, као Ева. Какви само други ближи народи, ма -- чак и Исланђани!

Samo Srbi?
Ih, čega sve nema na Balkanu. Koliko se samo njih generacijama botalo o čojstvo i junaštvo pa se nešto ne proslaviše po Dubrovniku.
I oni su se tada zvali Srbi, danas Montenegrini, a sutra?
Ko bi ga znao?
Zavisi se koje će strane vetar da dune.

predatortz predatortz 20:48 04.09.2014

Re: Биће нове владе

I oni su se tada zvali Srbi, danas Montenegrini, a sutra?
Ko bi ga znao?


Crveni Hrvati. To je sada hit među nekim plemenima...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:52 04.09.2014

Re: Биће нове владе

princi
Mislim da Srbi, kao društvo, moraju naučiti da cene ekscentrike. Ono, budale, čudake. Po meni, upravo ta ekscentričnost, tačnije sloboda da se lupeta, da se pričaju gluposti i sam nedostatak straha od lupetanja je neophodan uslov za kreiranje novih ideja. Samo takva društva mogu stvoriti Braheove, Galileje, Njutne, Džems Vatove, Tesle, Šoklije... Društvo, da bi prosperiralo, da bi raslo, mora dati prilike svakom svom pojedincu da iskaže svoju ideju bez straha. 1000 ideja će biti bezvredno i totalni rubbish, poneka će nasmejati (čak i do suza), ali 1001. će biti ona prava, koja će gurnuti društvo napred. Autoritarizam, "tako treba" način razmišljanja je, u principu, mrtvački i gura društvo u stagnaciju.


Da.
Međutim, neće to da bidne kod nas.
Ovde je ona najcrnja provincijalna malograđaština uzela (otela?) tapiju na progres, civilizciju i slične pojmove.
Elem, Nušić je samo predosećao, tada je to bilo u pupoljku, na ovom prelazu iz XX u XXI vek to je procvetalo u svom punom sjaju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:06 04.09.2014

Re: Биће нове владе

Нека га, нек мисли. Но, кад то знање као знање преноси даље, он постаје штеточина.


A štetočine su štetne i treba ih uništavati.
Omegu treba uništiti jer čini štetu.

Ovakav način razmišljanja, da neko može da misli šta želi ali ne i da to glasno kaže, ne i da druge ubeđuje u svoje stavove, je prilično ogoljeno zalaganje za ukidanje slobode govora, najblaže rečeno.
gedza.73 gedza.73 21:10 04.09.2014

Re: Биће нове владе

predatortz
Crveni Hrvati. To je sada hit među nekim plemenima..

predatortz predatortz 21:14 04.09.2014

Re: Биће нове владе

gedza.73


Tako nekako... Ako hoćeš da napraviš bilo kakvu karijeru u crnogorskoj vojsci, moraš se tako deklarisati. Pozoveš li se na srpske korene, ostaćeš poručnik do penzije, ukoliko te uopšte ostave.
gedza.73 gedza.73 21:29 04.09.2014

Re: Биће нове владе

Ako hoćeš da napraviš bilo kakvu karijeru u crnogorskoj vojsci, moraš se tako deklarisati. Pozoveš li se na srpske korene, ostaćeš poručnik do penzije, ukoliko te uopšte ostave.

Nagrabusiće Njegoš.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:36 04.09.2014

Re: Биће нове владе

hoochie coochie man
Нека га, нек мисли. Но, кад то знање као знање преноси даље, он постаје штеточина.


A štetočine su štetne i treba ih uništavati.
Omegu treba uništiti jer čini štetu.

Ovakav način razmišljanja, da neko može da misli šta želi ali ne i da to glasno kaže, ne i da druge ubeđuje u svoje stavove, je prilično ogoljeno zalaganje za ukidanje slobode govora, najblaže rečeno.

:))))))))
Ко каже да он не може да гласно каже то што жели. Нека га. Рекао сам то, неколико пута: његова памет, његово и весеље. Ако ја имам право, зашто не би имао и он. Но... ја не ширим сумасишавше идеје о настањивању Исланда. Барем не још увек; можда ме, на крају, убеди? Нити ширим то да су Хрвати и ини народи настали од српског ребра и да немају право на своју државу. Нити ширим то да је Исланд древна српска земља, па да неком падне на ум да тамо оде с тапијом, на пергаменту, исписаном сербско-рашко исланђанком, и каже -- Хоћу своју земљу!

Ниси све идеје подједнако штетне.
Чак и кад су подједнако будаласте.

P.S.
freehand freehand 21:38 04.09.2014

Re: Биће нове владе

Ниси све идеје подједнако штетне.
Чак и кад су подједнако будаласте.

Nisu. Ideja o određivanju kako će ko vaspitavati svoju decu još je gluplja od one da se štroje tuđe misli.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:47 04.09.2014

Re: Биће нове владе

freehand
Nisu. Ideja o određivanju kako će ko vaspitavati svoju decu još je gluplja od one da se štroje tuđe misli.

Ништа.
Укинућемо школе, онда.
И моралне кодексе и остале социјалне и друштвене норме.
И јединствени школски програм.
И Бранка Коцкицу.
:)

P.S.
Управо гледам уџбеник оне школе, у којој је Земља равна плоча а држе је, на леђима, четири (српска) прасета. Знате ли шта тамо пише како настају циклони и антициклони? Па лепо -- кад неко од прасића испусти ветрове.
freehand freehand 21:57 04.09.2014

Re: Биће нове владе

Predrag Brajovic
freehand
Nisu. Ideja o određivanju kako će ko vaspitavati svoju decu još je gluplja od one da se štroje tuđe misli.

Ништа.
Укинућемо школе, онда.
И моралне кодексе и остале социјалне и друштвене норме.
И јединствени школски програм.
И Бранка Коцкицу.
:)

Iz čega ovo proizilazi, koje moje ili bilo čije rečenice na ovom blogu?
Treba da zaključimo da Omega decu ne pušta u školu, nego ih negde u podrumu drži vezane i puni im glavu time što pominješ?
I da smo Omega, a bogami ni ja, ako već branim njegovo pravo da kaže sve što misli i svoju decu u kući vaspitava po sopstvenom nahođenju - protiv normi društvenog morala?
I tek da smo protvi "jedinstvenog školskog programa" štagod to bilo?
Hrabro, Brajoviću. Hrabro i ne mnogo pametno, a moralni kodeks po kome se ovako nastupa možeš slobodno da okačiš... O nešto.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:06 04.09.2014

Re: Биће нове владе

freehand
Predrag Brajovic
freehand
Nisu. Ideja o određivanju kako će ko vaspitavati svoju decu još je gluplja od one da se štroje tuđe misli.

Ништа.
Укинућемо школе, онда.
И моралне кодексе и остале социјалне и друштвене норме.
И јединствени школски програм.
И Бранка Коцкицу.
:)

Iz čega ovo proizilazi, koje moje ili bilo čije rečenice na ovom blogu?

:)))))
Шта се ти, колективно тело, надзорник мисли, овде, па си овлашћен и за друге да питаш?

Свако друштво социјалним и образовним нормама намеће неке социјалне и образовне каноне. Ја се не слажем с оним канонима који, рецимо, скинхедсе усмеравају као скинхеде, па макар то било и у кући. Јер -- мора из куће да се повремено изађе. Макар до пијаце. Или до пекаре.

Ти стварно мислиш да постоји тај други морал и васпитање, морал и васпитање иза затворених врата, и да нико не сме да се у њега меша? :)))))
Па нису деца бицикло да сваки родитељ може да их вози кад и како жели... Нису деца власништво родитеља.


freehand freehand 22:14 04.09.2014

Re: Биће нове владе

Шта се ти, колективно тело, надзорник мисли, овде, па си овлашћен и за друге да питаш?

Ne lupaj, Brajoviću. Sad ti ni srpski ne ide? Iz čega zaključuješ da pitam u bilo čije ime sem svog?
Свако друштво социјалним и образовним нормама намеће неке социјалне и образовне каноне.

Kanoni postoje samo u crkvi.
A ovo sa skinhedsima koji idu na pijacu i u pekaru...
Ти стварни мислиш да постоји тај други морал и васпитање, морал и васпитање иза затворених врата, и да нико не сме да се у њега меша? :)))))

Ti sigurno ne smeš da se mešaš.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:14 04.09.2014

Re: Биће нове владе

ovo
Нека га, нек мисли. Но, кад то знање као знање преноси даље,

se malo razlikuje od ovoga
Ко каже да он не може да гласно каже то што жели. Нека га.

Prvo je bilo neka ga neka misli, NO, ako kaže...... a drugo neka ga neka kaže.
Različite stvari, jel da?







... ја не ширим сумасишавше идеје......


Teško je naći nekog ko bi tvrdio drugačije, ko bi rekao, ja širim sumasišavše ideje. Uglavnom se takvim smatraju ideje onog drugog.

Problem nastaje onda kad jedan kaže za onog drugog da je štetočina ako nekog ubeđuje u ispravnost svojih ideja, dok istovremeno on sam to isto radi, ubeđuje druge u ispravnost svojih.

Gledano iz Omeginog ugla, može li on za tebe reći da si štetočina?

I šta vam ostaje ako jedan drugoga posmatrate kao štetočine? Istrebljenje?





Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:21 04.09.2014

Re: Биће нове владе

hoochie coochie man
Teško je naći nekog ko bi tvrdio drugačije, ko bi rekao, ja širim sumasišavše ideje. Uglavnom se takvim smatraju ideje onog drugog.

Све ОК.
И ти ћеш своју децу послати код професора Омеге у школу?
То је кључно питање.

Кад ми на то одговориш "да" -- и ти и остали, признаћу да нисам у праву, по свим питањима, и да сам грешан, много :)

Дакле, да отвори ректор Омега једна факултетић, да се школују та деца, или не? Тај факултет, звао би се, вероватно -- МегаОмега...
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:26 04.09.2014

Re: Биће нове владе

И ти ћеш своју децу послати код професора Омеге у школу?


Ne, ni kod profesora Omege, ali ne ni kod profesora Krkara, ni kod profesora Pajića, profesora Brajovića.....
Ogromna je razlika između neslaganja sa nečijim idejama, i proglašavanja nosioca tih ideja za štetočine, ogromna.
Da ne pominjem sad ideologije kojima je blisko proglašavanje onih sa kojima se ne slažu za štetočine.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:32 04.09.2014

Re: Биће нове владе

hoochie coochie man
Ogromna je razlika između neslaganja sa nečijim idejama, i proglašavanja nosioca tih ideja za štetočine, ogromna.

Знам.
Но, шта да ти кажем -- читао сам, једном, неку његову ескападу, и почео да се наглас смејем, а онда -- застао. Помислио сам: па он ће у ово своју децу да убеђује?! И би ми криво... И од тада се више не смејем нашем reddit хероју, нашем благу. Већ ми дође, све, тужно.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:00 04.09.2014

Re: Биће нове владе

Ovakav način razmišljanja, da neko može da misli šta želi ali ne i da to glasno kaže, ne i da druge ubeđuje u svoje stavove, je prilično ogoljeno zalaganje za ukidanje slobode govora, najblaže rečeno.

Zalaganje za ukidanje slobode govora je takođe sloboda govora, zar ne?
freehand freehand 23:15 04.09.2014

Re: Биће нове владе

Nebojsa Krstic
Ovakav način razmišljanja, da neko može da misli šta želi ali ne i da to glasno kaže, ne i da druge ubeđuje u svoje stavove, je prilično ogoljeno zalaganje za ukidanje slobode govora, najblaže rečeno.

Zalaganje za ukidanje slobode govora je takođe sloboda govora, zar ne?

Jeste, kao što je i kanonsko pravo u organizaciji društva normalno za teokratiju, a kontrola vaspitavanja dece po kućama potpuno demokratska tekovina.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:19 04.09.2014

Re: Биће нове владе

freehand
Jeste, kao što je i kanonsko pravo u organizaciji društva normalno za teokratiju, a kontrola vaspitavanja dece po kućama potpuno demokratska tekovina.

Па то и сад постоји, у многим земљама, чак и код нас.
Ако си социјално неподобан као родитељ, одузеће ти децу. То спада у заштиту права деце.

Да поновим: деце нису власништво родитеља.
freehand freehand 23:22 04.09.2014

Re: Биће нове владе

Ако си социјално неподобан као родитељ, одузеће ти децу. То спада у заштиту права деце.

Pa si ti na blogu našao da rspravljaš o socijalnoj podobnosti blogera kao roditelja?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:23 04.09.2014

Re: Биће нове владе

freehand
Ако си социјално неподобан као родитељ, одузеће ти децу. То спада у заштиту права деце.

Pa si ti na blogu našao da rspravljaš o socijalnoj podobnosti blogera kao roditelja?

Па наравно да то могу.
Блогери су -- анонимни.
Барем ови о којима је реч.
:)
freehand freehand 23:25 04.09.2014

Re: Биће нове владе

Па наравно да то могу.

Naravno da možeš. Imaš sve potrebne osobine i predispozicije.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:33 04.09.2014

Re: Биће нове владе

freehand
Па наравно да то могу.

Naravno da možeš. Imaš sve potrebne osobine i predispozicije.

Не верујем, можда само понешто боље видим него други. То је озбиљан посао, и ради се комисијски, како не би личне антипатије или симпатије односиле превагу у процењивању.

Ипак, када је неко заштићен анонимношћу, па се не зна на кога се моја расправа односи, не видим како могу да буду повређена његова права или да се он нађе увређеним? Такође, та анонимност куражи да се буде смелији у наступима, да се лакше увреди неанонимни саговорник итд. Но о томе смо већ причали, и много пута, на примерима, то доказали. И овде. Ако ја могу да истрпим мало нелагоде, зашто не би могли и други, једну другу врсту нелагоде?
freehand freehand 23:44 04.09.2014

Re: Биће нове владе

и много пута, на примерима, то доказали.

Ma ti smo sve dokazali. I da znaš kako anonimni bloger - za koga ne znaš da li uopšte ima decu - tu decu svojim vaspitavanjem truje.
I kanone skinhedsa.
Između ostalog.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:49 04.09.2014

Re: Биће нове владе

freehand
и много пута, на примерима, то доказали.

Ma ti smo sve dokazali. I da znaš kako anonimni bloger - za koga ne znaš da li uopšte ima decu - tu decu svojim vaspitavanjem truje.
I kanone skinhedsa.
Između ostalog.

Па писао човек о томе. Да има децу.
Као и ти :)
blogovatelj blogovatelj 06:05 05.09.2014

Re: Биће нове владе

И ти ћеш своју децу послати код професора Омеге у школу?


Ja bih ih poslao.
Šta su tebe učili iz marksizma? Ja sam morao da naučim napamet u drugom srednje sve naslove Kardeljevih knjiga. Na primer.
Na drugoj godini fakulteta, godine 1988. sam imao predmet koji se zvao Socijalističko samoupravljanje. A godina je bila 1989. kad sam ga polagao. Čime li su mozak ispirali studentima ONO i DSZ ili sociologije kad sam ja na elektrotehnici morao da učim to?
Kakva je razlika između toga i Omeginih nebuloza? I moram priznati, Omegina me misao mnogo lepše zabavi nego Kardeljeva.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:23 05.09.2014

Re: Биће нове владе

blogovatelj
Ja bih ih poslao.

Ти кажеш: Ето, слушао сам Кардеља, а мени, данас, у Канади, ништа не фали...
Подвукао сам битно.

Е, сад, ако ти не видиш да и то што си ти сада у Канади, а и Србија изгледа као што изглеада, управо има везе и са тиме што си морао да знаш, напамет, наслове свих Кардељевих дела, и што је теби, и свима, мозак био испиран, ја не могу ништа.
maligigant maligigant 10:17 05.09.2014

Re: Биће нове владе

gedza.73
Predrag Brajovic
Ни ти изгледа не разумеш: деца која ће учити да нам је предачка земља Индија, и која ће, можда, веровати у све оне деретићевске мочваре ума, биће неспремна за модерни свет. Биће дезоријентисана, баш као и данашња Србија.

Кад је неко штетотчина за себе, ни по јада. Нека га. Његова памет, његово и весеље.
Проблем је када у једном друштву сумануте идеје добију легитимитет. Што је овде већ виђено.

Nije Omega uzeo pušku i učestvovao u streljanju nekoga ko ne misli kao on.
Samo je rekao ono što misli.

Šta ti je točak istorije.
Juče bi preživeo da se izjasnio za ruski jezik a danas bi zbog toga najebao.
U samo dva kolena.

edit
Moj otac je želeo da mu deca, tamo sredinom osamdesetiih, uče engleski.
Još uvek su bile jake 'struje' nekih drugih očeva koje su taj jezik smatrale nepoželjnim i da treba učiti ruski jer će 'Amerika i Engleska biti zemlja proleterska'.
(rasprava je išla do 'izdajnik', 'treba to prijaviti' i sl.)

Ja i dalje smatram da smo trebali, i da treba, da učimo engleski. (sori, Omega).

Šta li danas misle deca 'onih' očeva?






Ја мислим да наша деца, данас, треба да уче руски (шта ти је, што би ти рекао, точак историје у само једном колену) --- пошто већина већ сада сасвим пристојно знају енглески (и не само моја - слушам клинце у граду како одговарају туристима на њихове упите).
Тиме не желим да кажем да тај њихов енглески није класе "броукн инглиш", но, саваладали су основну препреку при комуникацији на страном језику, а то је - страх да не испадну смешни.
gedza.73 gedza.73 14:06 05.09.2014

Re: Биће нове владе

maligigant
Ја мислим да наша деца, данас, треба да уче руски (шта ти је, што би ти рекао, точак историје у само једном колену) --- пошто већина већ сада сасвим пристојно знају енглески (и не само моја - слушам клинце у граду како одговарају туристима на њихове упите).
Тиме не желим да кажем да тај њихов енглески није класе "броукн инглиш", но, саваладали су основну препреку при комуникацији на страном језику, а то је - страх да не испадну смешни.

Posle engleskog, a pre ruskog, odlučio biih se za italijanski (otkinuo si deo evropskog govornog područja), nemački ili francuski.
Ruski je slovenski jezik pa ne bi trebalo da bude poteškoća oko osnovnog razumevanja ili učenja.

Kad smo kod jezika (sori i ti Free) primetio sam da ima dosta Slovenaca koji govore dobar srpski, ili Makedonaca. Ali ne i Srba koji vladaju tim jezicima.

blogovatelj blogovatelj 14:35 05.09.2014

Re: Биће нове владе

Ти кажеш: Ето, слушао сам Кардеља, а мени, данас, у Канади, ништа не фали...
Подвукао сам битно.

Е, сад, ако ти не видиш да и то што си ти сада у Канади, а и Србија изгледа као што изглеада, управо има везе и са тиме што си морао да знаш, напамет, наслове свих Кардељевих дела, и што је теби, и свима, мозак био испиран, ја не могу ништа.


Misliš da ovde nema ispiranja mozga?
I te kako ima. Kako bi nazvao intoniranje himne svakog bogovetnog dana u školama, od prvog radnog dana u prvom osnovne, do poslednjeg dana u četvrtoj godini srednje škole?
Ne smem ni da pomislim šta bi bezbožnički lobi bloga B92 pisao da vlada predloži svakodnevno slušanje Bože pravde. Takav jauk i lelek sasvim sigurno ne bih izdržao.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:53 05.09.2014

Re: Биће нове владе

blogovatelj
Ти кажеш: Ето, слушао сам Кардеља, а мени, данас, у Канади, ништа не фали...
Подвукао сам битно.

Е, сад, ако ти не видиш да и то што си ти сада у Канади, а и Србија изгледа као што изглеада, управо има везе и са тиме што си морао да знаш, напамет, наслове свих Кардељевих дела, и што је теби, и свима, мозак био испиран, ја не могу ништа.


Misliš da ovde nema ispiranja mozga?

Ко је то рекао?
То није спорно: ми увек живимо под неким идеолошким кишобраном.
Само... нису сви идеолошки кишобрани једнаки. Неки су, простим речником речено, потпуно дебилни, далеки од сваке стварности и историјских и животних чињеница. Па буду и штетни. О томе је реч...

P.S.
Ја волим то свирање химне и дизање заставе, на то се ложим :))))
omega68 omega68 18:28 05.09.2014

Re: Биће нове владе

Дакле, да отвори ректор Омега једна факултетић, да се школују та деца, или не? Тај факултет, звао би се, вероватно -- МегаОмега...

Ti ili si .ud ili ti noge smrde
„Srpski geni R1a1 stari su 12 hiljada godina dok su drugi stari između četiri i sedam hiljada godina. Svi narodi u Evropi (osim dva) imaju više od 40 odsto srpskog ili prasrpskog gena“, tvrdi Kljosov, predsednik naučne savetničke uprave Međunarodnog genološkog biroa.

Prema njegovom naučnom radu izrađena i karta srpskog gena koja pokazuje da više od 60 odsto stanovnika današnje Srbije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Crne Gore, Danske, severnog dela Njemačke, južnog dela Skandinavije i dela Velike Britanije ima srpski gen.

Kako tvrdi Kljosov, nosioci R1a1 gena na Balkanu su živeli još pre 12 hiljada godina, a nakon oko dve stotine naraštaja probili su se na istočnoevropsku ravnicu, gde se pre 4.500 godina pojavio predak savremenih Rusa i Ukrajinaca.

U svom naučnom radu Kljosov govori o Jafetu, Noinom sinu, koji je po njegovim nalazima predak Rusa i u jednom delu piše kako su se Jafetovi potomci naselili prvobitno u donjem toku Dunava, u današnjoj Srbiji, da bi zatim neki od njih krenuli na sever.

U Rusiji su se ovi podaci uvek uzimali za ozbiljno pa se u njihovim školama učilo kako su njihovi preci došli „s one strane Karpata“, što za njih znači prostor gde danas žive Srbi.

Doktor nauka Kljosov tvrdi da je haplo grupa R1a1 tipična za sve Slovene, ali da je imaju u značajnoj meri i pripadnici najviših kasta u Indiji, a arijevci, „Sloveni koji su s područja Srbije došli do Indije“, su na te prostore došli pre oko 3.850 godina.''

Ako i dalje misliš da si pametniji od svih onda sa tobom nešto stvarno nije u redu.
Okani me se, Brajoviću.Piši Kljosovu i pitaj ga šta ti nije jasno.
I tvoj Radivoj
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:00 05.09.2014

Re: Биће нове владе

Zalaganje za ukidanje slobode govora je takođe sloboda govora, zar ne?


Pa ne, ipak ne.

Sloboda je ograničena slobodom drugih, osnovni postulat koji mora biti zadovoljen.
Zalaganje za ukidanje slobode govora je zalaganje za uzdizanje sebe a ukidanje slobode drugima, dakle to se ne može smatrati pravom na slobodu govora.
Ако си социјално неподобан као родитељ,


Ovo što Omega zagovara (i ako pretpostavimo da tako vaspitava svoju decu) bi se možda smatralo socijalno nepodobnim u režimima Pola Pota i sličnih.
A ti si ipak povezao njegovo pisanje sa socijalno nepodobnim roditeljima.
Interesantno.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:02 05.09.2014

Re: Биће нове владе

omega68
U svom naučnom radu Kljosov govori o Jafetu, Noinom sinu, koji je po njegovim nalazima predak Rusa i u jednom delu piše kako su se Jafetovi potomci naselili prvobitno u donjem toku Dunava, u današnjoj Srbiji, da bi zatim neki od njih krenuli na sever.

Ово је занимљиво, ово о Ноином сину... И то да је баш он предак Руса. Је л' с мамине или татине стране, нисам разумео?

Него, сачекај да скупе сви децу, па да одржиш предавање, има од тебе свашта да се чује. Није фер да само твоја деца могу овакве ствари да слушају.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:13 05.09.2014

Re: Биће нове владе

hoochie coochie man
A ti si ipak povezao njegovo pisanje sa socijalno nepodobnim roditeljima.

Где то?
:)

Не мораш да одговориш.
Ово што си ти извукао, било је у склопу расправе са Фрихендом. Где сам му објашњавао да васпитање његове деце одавно није само његова ствар. Да тако каже закон. Да деца нису његово (и Омегино) власништво.

А ако ме питаш да ли је ово његово социјално неподобно за узгајање деце, ја тебе (и остале) питам: да ли би допустили да им деца иду у школе где их уче овим сјајним и лепим тезама? Спрам свачијег одговара јесте једини истинити став.

А ако је одговор "не", зашто се онда сматра да је Омега подобан васпитач за Омегину децу, а није подобан васпитач за твоју или нечију другу? Што и њима да ово благо лицемерно ускратимо?
omega68 omega68 19:28 05.09.2014

Re: Биће нове владе

Је л' с мамине или татине стране, нисам разумео?

Ne vrede ti takvi pokušaji duhovitosti.Pun si viceva kao izmet vitamina.
Priznaj da si ispao glup u društvu
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:11 05.09.2014

Re: Биће нове владе

А ако ме питаш да ли је ово његово социјално неподобно за узгајање деце, ја тебе (и остале) питам: да ли би допустили да им деца иду у школе где их уче овим сјајним и лепим тезама?


A ako ne bih onda je to dokaz da je to socijalno nepodobno?

Pa ne bih dopustio ni da deca idu u škole gde se, recimo, bavljenje sportom smatra nečim posebno važnim, jer ja to uopšte ne smatram važnim.

Da li zbog toga roditelje koji svojoj deci govore da je sport bitna stvar treba smatrati socijalno nepodobnim?
Stvarno ti je naopaka logika, ako ja (ti, bilo ko)nešto ne odobravam onda je to socijalno nepodobno.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:43 05.09.2014

Re: Биће нове владе

hoochie coochie man
Stvarno ti je naopaka logika, ako ja (ti, bilo ko) nešto ne odobravam onda je to socijalno nepodobno.

Чиниш се наивним.
Питање је једноставно: да ли сматраш да твоја деца треба да добију образовање засновано на Кљосову и Деретићу?

Одговор може бити само да или само не.
А ако је "не", ја тебе питам: зашто онда сматраш да је у реду да Омегина деца добију такво образовање?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:46 05.09.2014

Re: Биће нове владе

omega68
Је л' с мамине или татине стране, нисам разумео?

Ne vrede ti takvi pokušaji duhovitosti.Pun si viceva kao izmet vitamina.
Priznaj da si ispao glup u društvu


Извини, у праву си.
Сасвим је неумесно да се шалим на твој рачун.
mariopan mariopan 21:11 05.09.2014

Re: Биће нове владе

Predrag Brajovic
Одговор може бити само да или само не.
А ако је "не", ја тебе питам: зашто онда сматраш да је у реду да Омегина деца добију такво образовање?

I ovo ti je sasvim neumesno, da ne kažem bezobrazno.

Valjda zato što su to Omegina deca !

Kao takvi, oni i sve što se te dece tiče - su njegova a ne tvoja briga ?

Da nećeš možda da kažeš da je nepodoban roditelj, štetan za razvoj svoje dece?

Kako te bre nije sramota?


freehand freehand 21:22 05.09.2014

Re: Биће нове владе

Него, сачекај да скупе сви децу, па да одржиш предавање, има од тебе свашта да се чује. Није фер да само твоја деца могу овакве ствари да слушају.

Pa će posle Busola za Srbiju na tvoju preporuku. Samo, ja svoju decu pre na taj deo ne bih pustio.
Ово што си ти извукао, било је у склопу расправе са Фрихендом. Где сам му објашњавао да васпитање његове деце одавно није само његова ствар. Да тако каже закон. Да деца нису његово (и Омегино) власништво.

А ако ме питаш да ли је ово његово социјално неподобно за узгајање деце, ја тебе (и остале) питам: да ли би допустили да им деца иду у школе где их уче овим сјајним и лепим тезама? Спрам свачијег одговара јесте једини истинити став.


Dakle, ovolika količina bezobrazluka ne viđa se često.
To što si ti meni objašnjavao je, po običaju, težak bulšit. Jer vaspitanje moje dece je samo moje pravo, dok deca ne uđu u vaspitnbo-obrazovni sistem. a i posle toga je to u mojoj kući samo moje pravo. Do momenta kad se pojavi sumnja na krivično delo ili u moju poslovnu sposobnost. E to, svakako, ne utvrđuju Brajovići i drugi Žunjići koji vole da gvire kroz ključaonice i preko tuđeg zida..
Dalje, Brajoviću, izmisliš Omegu-nastavnika, Omegu-porfesora i Omegu -rektora pa onda na tome poentriaš.
E pa nema ni te škole ni tog fakulteta, sem u tvojim obedama.

Elem: o tome šta se decu u školama učilo reče već nešto Gedža. Da se Tito voli više od mame, da je Jugoslavija najbogatija u svemu, da je komunizam nešto najlepše zbog čega valja streljati i mučiti, da Tito nikad umreti neće. Pa su ih učili i evolucionizmu i kreacionizmu.
Ali ih Omega, Brajoviću, nikad ništa učio nije. Jer Omega ne radi u školi. A čemu Omega svoju decu uči kod kuće - Omegina je stvar. i mi to ne znamo. Sem ako ne virimo preko Omegine ograde. A za to, Brajoviću, u nekim državama SAD pošten domaćin može da te upuca.
А ако је одговор "не", зашто се онда сматра да је Омега подобан васпитач за Омегину децу, а није подобан васпитач за твоју или нечију другу? Што и њима да ово благо лицемерно ускратимо?

Ma ko to ima da smatra bilo šta oko Omege i njegove dece?
Ti?!




hajkula1 hajkula1 21:29 05.09.2014

Re: Биће нове владе

gedza.73


Kad smo kod jezika (sori i ti Free) primetio sam da ima dosta Slovenaca koji govore dobar srpski, ili Makedonaca. Ali ne i Srba koji vladaju tim jezicima.




Ne znam za mlađe Makedonce, meni izgleda drugačije. Slovenci pričaju hrvatski

Utisak je, da je to nasleđe života u zajedničkoj državi. Bilo je više produkcije na srpsko-hrvatskom, s obzirom da je velika većina u državi govorila tim jezikom.

Deca prijatelja Rusa sa mojom decom pričaju na engleskom. Kada ih čuje neko od nas starijih, odmah grdnja. Tada rusi pređu na srpski a moji progovore na ruskom. Čim nam vide leđa, odmah se vraćaju na engleski.

freehand freehand 21:30 05.09.2014

Re: Биће нове владе

А ако је "не", ја тебе питам: зашто онда сматраш да је у реду да Омегина деца добију такво образовање?

Sva deca u Srbiji obavezna su da idu u školu u kojoj uče po školskom programu.
A mamama i tatama, babama i dedama niko ne može da zabrani da deci kod kuće pričaju kako Bog postoji, kako postoje vampiri i vilenjaci, da su Ttito, Milošević, Đinđić, Zaratustra, Gilgameš i Marko Kraljević bili najbolji i najveći (srpski) junaci.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:32 05.09.2014

Re: Биће нове владе

ашто онда сматраш да је у реду да Омегина деца добију такво образовање?


Zato što smatram da je u redu da roditelji slobodno vaspitavaju svoju decu onako kako oni misle da treba.
Ili bi ti da određuješ kako će neko da vaspitava svoju decu? Ili da to radi Država, Veliki Brat, Centralni Komitet, ko?

Izvini, ali mi se čini da je miks komunizma i izvitoperenog "ljudskopravaštva" tačnije "dečijepravaštva" kod nekih opasno oštetito zdravu ljudsku logiku.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:35 05.09.2014

Re: Биће нове владе

Freehand
Jer vaspitanje moje dece je samo moje pravo

:)
Није.
Bez roditeljskog prava ostalo hiljadu mama i tata

И да ти поновим: деца нису твоје власништво.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:37 05.09.2014

Re: Биће нове владе

Ili da to radi Država, Veliki Brat, Centralni Komitet, ko?

Држава.

LIŠENJE RODITELJSKOG PRAVA
• Postupak lišenja i pravna dejstva lišenja roditeljskog prava •
Lišenje roditeljskog prava je najteža porodičnopravna sankcija koja se može izreći jednom ili za oba roditelja, radi zaštite prava deteta.
Porodičnim zakonom ("Sl. glasnik RS", br. 18/2005 od 24.2.2005. godine, stupio na snagu 4.3.2005. godine, a primenjuje se od 1.7.2005. godine) predviđene su dve vrste lišavanja roditeljskog prava:
• potpuno i
• delimično.
Roditelj koji zloupotrebljava roditeljska prava ili grubo zanemaruje dužnosti iz sadržine roditeljskog prava može biti potpuno lišen roditeljskog prava. To znači da su, po važećem zakonodavstvu, zakonske pretpostavke za potpuno lišenje roditeljskog prava "zloupotreba prava" ili "grubo zanemarivanje dužnosti iz sadržine roditeljskog prava". Ove zakonske pretpostavke za potpuno lišenje roditeljskog prava podrazumevaju i najintenzivnije oblike zlostavljanja.


ИЗВОР и наставак текста

P.S.
Замолио сам те неколико пута, чини ми се: престани да ми подмећеш речи који не изговорим. Овом приликом ово:
Ili bi ti da određuješ kako će neko da vaspitava svoju decu?
freehand freehand 21:39 05.09.2014

Re: Биће нове владе

Predrag Brajovic
Ili da to radi Država, Veliki Brat, Centralni Komitet, ko?

Држава.

LIŠENJE RODITELJSKOG PRAVA
• Postupak lišenja i pravna dejstva lišenja roditeljskog prava •
Lišenje roditeljskog prava je najteža porodičnopravna sankcija koja se može izreći jednom ili za oba roditelja, radi zaštite prava deteta.
Porodičnim zakonom ("Sl. glasnik RS", br. 18/2005 od 24.2.2005. godine, stupio na snagu 4.3.2005. godine, a primenjuje se od 1.7.2005. godine) predviđene su dve vrste lišavanja roditeljskog prava:
• potpuno i
• delimično.
Roditelj koji zloupotrebljava roditeljska prava ili grubo zanemaruje dužnosti iz sadržine roditeljskog prava može biti potpuno lišen roditeljskog prava. To znači da su, po važećem zakonodavstvu, zakonske pretpostavke za potpuno lišenje roditeljskog prava "zloupotreba prava" ili "grubo zanemarivanje dužnosti iz sadržine roditeljskog prava". Ove zakonske pretpostavke za potpuno lišenje roditeljskog prava podrazumevaju i najintenzivnije oblike zlostavljanja.


ИЗВОР

I za šta ti tačno ovde optužuješ Omegu, i na osnovu kojih direktnih saznanja?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:41 05.09.2014

Re: Биће нове владе

freehand
I za šta ti tačno ovde optužuješ Omegu, i na osnovu kojih direktnih saznanja?

Ко је рекао да оптужујем Омегу, где си то ишчитао?
ХЦМ питао ко је одговоран, ја показао ко: држава.

Шта ти имаш против Омеге?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:53 05.09.2014

Re: Биће нове владе

akonske pretpostavke za potpuno lišenje roditeljskog prava "zloupotreba prava" ili "grubo zanemarivanje dužnosti iz sadržine roditeljskog prava".


I gde bi ti svrstao vaspitavanje koje sadrži i priču o Srbima kao narodu najstarijem?
U zloupotrebu prava, verujem.

Šta bi još svrstao u zloupotrebu?
Možda priču o kosovskim junacima, o Marku Kraljeviću, Malom Radojici, o Svetom Savi, o srpskoj državnosti, o Dušanovom carstvu...sve je to veličanje Srba i Srbije pa je uputno zabraniti takvo vaspitavanje.

I, to me stvarno zanima, kojim postupcima bi otkrivao nepodobne roditelje?
Možda špijuniranjem, navođenjem dece da odaju roditelje, kupiš detetu čokoladicu, time pridobiješ njegovu naklonost, pa to iskoristiš da ga ispitaš?
Oprobani metod, radi u dosta slučajeva.

Zaista je, meni, neverovatno da si sebi dopustio da izjednačiš zlostavljanje dece sa vaspitavanjem u nacionalnom duhu.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:56 05.09.2014

Re: Биће нове владе

ХЦМ питао ко је одговоран, ја показао ко: држава.


pitao sam, ne ko je odgovoran, već ko određuje kako se deca imaju vaspitavati
Ili bi ti da određuješ kako će neko da vaspitava svoju decu? Ili da to radi Država, Veliki Brat, Centralni Komitet, ko?

a ti kažeš
Држава.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:59 05.09.2014

Re: Биће нове владе

Zaista je, meni, neverovatno da si sebi dopustio da izjednačiš zlostavljanje dece sa vaspitavanjem u nacionalnom duhu.

:))))
Заиста, мени је невероватно да ти васпитавањем у националном духу сматраш проучавање Кљосова, Деретића и Веда. Немам речи.

А, уосталом, шта би то значило -- васпитавање у националном духу, осим празне флсокуле?

И ко је рекао да бих ја откривао неподобне родитеље? Или да бих се ја мешао? Подметање, рекао сам ти да то не радиш. Јер комуникација са тобом онда губи смисла.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:15 05.09.2014

Re: Биће нове владе

И ко је рекао да бих ја откривао неподобне родитеље? Или да бих се ја мешао


Ako je nešto zakonom zabranjeno, ako se zbog nečega roditeljima oduzima pravo na vaspitavanje dece, onda je sasvim logično da se takve stvari otkrivaju i sprečavaju, kako bi ih bilo što manje.

Efikasna država, a ti reče da je ona ta koja to treba da reguliše, je ona koja aktivno otkriva negativne pojave i sprečava ih, a ne ona koja reaguje samo na slučajna otkrića takvih pojava.

Заиста, мени је невероватно да ти васпитавањем у националном духу сматраш проучавање Кљосова, Деретића и Веда.

А, уосталом, шта би то значило -- васпитавање у националном духу, осим празне флсокуле?


Zovi to vaspitavanje kako hoćeš, ali ono jeste vaspitavanje koje daje značaj pripadnosti naciji. Neko ga smatra pogrešnim, neko ispravnim, a ima, vidim, i onih koji bi ga zabranili.
gedza.73 gedza.73 22:16 05.09.2014

Re: Биће нове владе

Hajkula
Ne znam za mlađe Makedonce, meni izgleda drugačije. Slovenci pričaju hrvatski
Utisak je, da je to nasleđe života u zajedničkoj državi. Bilo je više produkcije na srpsko-hrvatskom, s obzirom da je velika većina u državi govorila tim jezikom.

U pravu si.
Deca prijatelja Rusa sa mojom decom pričaju na engleskom. Kada ih čuje neko od nas starijih, odmah grdnja. Tada rusi pređu na srpski a moji progovore na ruskom. Čim nam vide leđa, odmah se vraćaju na engleski.

kako beše ono 'koliko jezika znaš'?

Ne znam da li se ponavljam, moj otac (samo osnovna škola) dosta se dobro snalazi sa turskim, mađarskim, grčkim, bugarskim, poljskim...
Na nekim jezicima je malo zarđao ali mu treba par dana da se 'vrati' u kolotečinu jezika.

Jednom dođu ljudi iz okoline Požarevca i počnu između sebe da se sporazumevaju na vlaškom. Dogovore se oni tako lepo i nastave razgovor na srpskom.

Zamisli iznenađenja kad im je seljak iz šumadijskog sela odgovorio na vlaškom (otac govori i rumunski).

Ja se snalazim, kako-tako, sa dva.
Mnogo znači bar neko minimalno znanje što više jezika.


freehand freehand 22:28 05.09.2014

Re: Биће нове владе

Kad smo kod jezika (sori i ti Free)

Šta ti ovo znači? Zbog skretanja sa teme ili nešto drugo?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:30 05.09.2014

Re: Биће нове владе

hoochie coochie man
Zovi to vaspitavanje kako hoćeš, ali ono jeste vaspitavanje koje daje značaj pripadnosti naciji. Neko ga smatra pogrešnim, neko ispravnim, a ima, vidim, i onih koji bi ga zabranili.

Хм?
Даје значај припадности нацији?
Шта значи то -- значај припадности нацији?
Шта, рецимо, за мене лично носи то што сам Србин?
Какав је то значај?
Да ли је он бољи или лошији од значаја припадања некој другој нацији? Да ли је боље или лошије то што сам ја Србин? Шта је, најважније, садржај мог српства? Кљосов, Деретић, или нешто друго? Ко одређује шта је то садржај, ако је нешто друго? Ти, ја или нека комисија? Моги ли ја да кажем да је Марко Краљевић далеко значајнији садржај српства од Кљосова и древног српског гена? Да ли је срамни однос Срба према Јеврејима комшијама у Другом светском рату део тог српства, и ако није -- зашто није?
Итд.
Занимљива тема.
:)
mariopan mariopan 22:33 05.09.2014

Re: Биће нове владе

Predrag Brajovic
freehand
I za šta ti tačno ovde optužuješ Omegu, i na osnovu kojih direktnih saznanja?

Ко је рекао да оптужујем Омегу, где си то ишчитао?
ХЦМ питао ко је одговоран, ја показао ко: држава.

Шта ти имаш против Омеге?

Optužuješ Omegu da je nepodoban roditelj.

Kačiš linkove ka vestima o zakonski oduzetoj deci.

Deca se oduzimaju kada ih roditelj zanemaruje ili zlostavlja.

I sve to vezuješ za Omegino ime i porodicu?


Imaš li ti kočnicu?





Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana