Budućnost| Društvo| Politika

Četvrti čin: korak napred na ivici ambisa

freehand RSS / 03.09.2014. u 20:27


Praveći se da nam nije ništa stvar ne popravljamo ni mi ni Vučić. A jeste nam, itekako. Samo što neki ćute jer su umorni, drugi zato što se boje, treći zato što se prave da nisu odavde. Četvrti su potkupljeni, i njima zaista nije ništa. Oni žive zlatno doba.

I njemu je nešto, da se razumemo. Samo što je on Sport Bili.

3630105327_0a84f3cbf5.jpg

Svi ekonomski pokzatelji, ne računajući besmislice koje su Dačiću dali da pročita danas u Skupštini ili ono što SNS stranački dronovi poput veselog Babića ponavljaju, govore da smo srljali, srljali i skoro dosrljali. Jesenji ambis zjapi pred nama u svoj svojoj dubini i strahoti. Pet milijardi nečega koje bi, po rečima guvernerke Tabaković, arapska banka koja ulazi u Srbiju, trebalo da unese u naredne tri godine – svema je jasno – iste su pare kao onih sto milijardi koje čekaju na granici još od onomad, od izbora 2012. ili Bačevićevi trilioni.


Politički gledano - procep je sve tešnji, a ono što nam je u njemu stisnuto preti da pukne. Jer je, eto, došlo do momenta istine na pitanju Kosova gde pipirevka i kreativna rešenja više ne mogu da daju rezultate. Ergo, ako baš nećete direktno (kažu naši evropski partneri) – evo vam šansa: mirovni ugovor. Za unutrašnju upotrebu na volju vam tumačenja, ali ćete taj ugovor sklopiti sa državom, i komšijom. Ende.

Toma Nikolić i njegova družina uključujući i Marka Đurića, a bogami ni koalicioni partner Ivica Dačić, tu ovoga puta teško da će biti korisni i lojalni saigrači.

Oko Kosova, rekoh, a bogami i oko Ukrajine.

 Jer intenzitet tamošnje krize obrnuto je proporcionalan strpljenju i volji prvenstveno Nemačke da se trpi jagnje-folirant koje bi vazda sisalo na dve strane, najmanje. Te će se i tu sve manje pitati veliki modernizator i reformator za duševne patnje, a gotovo se može napipati materijalizovan momenat u kome će morati da donese odluku i jasan stav. I preduzme ono što mu bude naloženo. To što ni Vladimira Vladimiroviča bezbeli neće interesovati emocije i žalopojke  - Vučiću sigurno neće olakšati život.

Dakle, ako nikad do sada – danas je Srbija ko kruška zrela za jednu Vladu narodnog spasa. Zrela i prezrela. Ništa tu ne pomažu nikakvi procenti ni kobajagi podrška, ni mediji, lakirovka i potemkinovske lakrdije za naivne i nedotupavne. Jer ovo što Vučić ima i sa čime je pokušavao, kroz rekonstrukcije, smene, populizam i inscenacije raznih vrsta da vlada i vodi državu pokazalo se kao potpuna propast i katastrofa epskih razmera. I vreme je da to prizna i zatraži pomoć mrskih protivnika: ovejanih kriminalaca, korupcionaša, lopova i izdajnika.

Hoće li?

Teško. Ja bar ne mogu da zamislim taj njegov košmar u kome sa Pajtićem, Tadićem, Živkovićem, Jovanovićem (četiri nijanse žute) ravnopravno dogovara novu politiku. I tek SNS doktore keramičarskih, molerskih, pečenjarskih i drugih menadžerskih nauka da se sa tim slože i dignu guzice iz ministarskih fotelja.

I onda? Da ne mračimo. Ali dovoljna je ilustracija da se nastavlja u istom pogibeljnom smeru, valjda, što ovako opskuran lik danas postade ministar privrede Vlade Srbije. Uz onakvo obrzloženje Ivice Dačića. 

Da, čak je i meni bilo malkice žao što je to morao da čita.

 

 

Tagovi



Komentari (400)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 22:40 05.09.2014

Re: Биће нове владе

Šta ti ovo znači? Zbog skretanja sa teme ili nešto drugo?

Zbog trolovanja.
Kod tebe na blogu jedna tema a mi se (odnosno ja) raspisali o jeziku.

O temi mogu da kažem da je jedino rešenje stvarno padanje u ambis.
Što pre, to bolje.
Neki ćemo da izginemo, ali će neki, valjda, da se uzmu u pamet i da urade, konačno, nešto pametno za ovu zemlju.
Iz ove prethodne rečenice sam jedino, sto posto, siguran da ćemo 'neki da izginemo'.
freehand freehand 22:42 05.09.2014

Re: Биће нове владе

gedza.73
Šta ti ovo znači? Zbog skretanja sa teme ili nešto drugo?

Zbog trolovanja.
Kod tebe na blogu jedna tema a mi se (odnosno ja) raspisali o jeziku.



Da ti kažem: već neko vreme razmišljam o svojoj zabludi po pitanju stava da je zaključavanje bloga loša ideja.
freehand freehand 22:45 05.09.2014

Re: Биће нове владе

Да ли је срамни однос Срба према Јеврејима комшијама у Другом светском рату део тог српства, и ако није -- зашто није?



Ako ti ovo ne prođe i niko se ne upeca - uvek možeš da zapištiš o odnosu prema Crnogorcima.
gedza.73 gedza.73 22:46 05.09.2014

Re: Биће нове владе

Da ti kažem: već neko vreme razmišljam o svojoj zabludi po pitanju stava da je zaključavanje bloga loša ideja.

Jeste loša.
Ljudi se ovako raspišu pa vidiš kakvog sve sveta ima.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:48 05.09.2014

Re: Биће нове владе

freehand
Да ли је срамни однос Срба према Јеврејима комшијама у Другом светском рату део тог српства, и ако није -- зашто није?


Ako ti ovone prođe uvek možeš da zapištiš o odnosu prema Crnogorcima.

Зашто?
Није истина, шта ли? Није део српске историје? И што си се ти тога ухватио?

И због чега си срећан, па се клибериш?
freehand freehand 22:49 05.09.2014

Re: Биће нове владе

gedza.73
Da ti kažem: već neko vreme razmišljam o svojoj zabludi po pitanju stava da je zaključavanje bloga loša ideja.

Jeste loša.
Ljudi se ovako raspišu pa vidiš kakvog sve sveta ima.


Nije problem što svako piše šta hoće; problem je što svako čita kako hoće.
A iskreno, preživeo bih i bez saznanja kakvog sve sveta ima.
freehand freehand 22:56 05.09.2014

Re: Биће нове владе

Није истина, шта ли? Није део српске историје? И што си се ти тога ухватио?

Ama Brajoviću: dozlogrdio je taj holokaust-argument u svakoj prilici kad se plitki um i tanki moral nađu u diskusionom škripcu.
Nego evo opet ovaj sjajni prilog, verujem da ima ljudi koji nisu gledali:

Danilo Kiš: Jevreji, Srbi, komunisti:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nJxkCOMFzdo[/youtube]
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:22 05.09.2014

Re: Биће нове владе

freehand
Ama Brajoviću: dozlogrdio je taj holokaust-argument u svakoj prilici kad se plitki um i tanki moral nađu u diskusionom škripcu.

:)))))))
Каквом дискусионом шкрипцу?

Моји су аргументи чврсти као стена.
Иза мене стоје закони државе Србије и примери из њене законске праксе. Иза мене је, такође, логика. На твоја питања дао сам примере из законске праксе; такође, открио сам ти да твоја деца нису твоје власништво, па да имаш с њима право радити шта хоћеш, јер и она имају своја права -- дечја права. Надаље, показао сам које институције прописују шта је то исправно родитељство, које се и те како баве санкционисањем злоупотребе родитељског положаја. Опет, у линкованим текстовима могли се пронаћи ко контролише исправност родитељства.

И, у каквом сам ја то, онда, дискусионом шкрипцу?
Додуше, јесам у мањини, али... није то тако страшно. Све већине некад су биле мањине.
;-)
freehand freehand 23:30 05.09.2014

Re: Биће нове владе


Моји су аргументи чврсти као стена.
Иза мене стоје закони државе Србије и примери из њене законске праксе. Иза мене је, такође, логика. На твоја питања дао сам примере из законске праксе; такође, открио сам ти да твоја деца нису твоје власништво, па да имаш с њима право радити шта хоћеш, јер и она имају своја права -- дечја права. Надаље, показао сам које институције прописују шта је то исправно родитељство, које се и те како баве санкционисањем злоупотребе родитељског положаја. Такође, у линкованим текстовима могли сте пронаћи ко контролише исправност родитељства.

A sa kim ti, u stvari, o svemu tome raspravljaš? I o čemu ti, u stvari raspravljaš?
Prvo insinuiraš šta Omega svojoj deci priča; to proglasiš obrazovanjem a Omegu prebaciš u obrazovni sistem kao učitelja, nastavnika, profesora i rektora. Onda sa mnom raspravljaš o vlasništvu nad decom koje niko sem tebe, ni u kakvom kontekstu, nije spomenuo. Onda se hvataš zakona koji nikakve veze nemaju sa onim o čemu se ovde priča.
A suština je tako jednostavna: prvo si hteo da ismeješ Omegu, pa si - kad ti je to išlo šmrljavo - sve preneo na njegovu decu. A onda si isfantazirao čitavu ovu fantazmagoriju.
I sad iza tebe stoji Rapublika Srbija i njeni zakoni.
I tako smo došli do Jevreja!
Kuku, Brajoviću, i tebi i logici!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:38 05.09.2014

Re: Биће нове владе

Onda sa mnom raspravljaš o vlasništvu nad decom koje niko sem tebe, ni u kakvom kontekstu, nije spomenuo.

Па ти си споменуо, и то неколико пута, да, као, заштитиш Омегу од мене (као да му то треба) и покажеш како нико нема права да се меша у твој живот, иза затворених кућних врата, где васпитаваш деци, јер -- боже мој -- има да неко пуца на оног који тамо завири :)))) О, има, и те како држава има право... Цитирано ти је по ком основу.
freehand freehand 23:45 05.09.2014

Re: Биће нове владе

Па ти си споменуо, и то неколико пута, да, као, заштитиш Омегу од мене (као да му то треба) и покажеш како нико нема права да се меша у твој живот, иза затворених кућних врата, где васпитаваш деци

Tako je, nema. I u Zakonu piše da je mešanje države izuzetak, ne pravilo.
има да неко пуца на оног који тамо завири :))))

Da, ali tamo kod Dejvija Kroketa.
Цитирано ти је по ком основу.

A da li si ti pročitao te onsove? I kakve jebene veze ti osnovi imaju sa bilo čim na ovom blogu, sem sa tvojim čudovišnim slamnatim čovecima od kojih se još malo na blogu sunce neće videti?!
Hoćeš da kažeš da Omega umlaćuje svoju decu, ili da im ne dozvoljava da idu u školu?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:53 05.09.2014

Re: Биће нове владе

I u Zakonu piše da je mešanje države izuzetak, ne pravilo.

:))))))
Па ко је рекао да је правило?! Ја нисам!
Али право мешања државе постоји, тако каже закон.

Или, ко је ово рекао:
Hoćeš da kažeš da Omega umlaćuje svoju decu, ili da im ne dozvoljava da idu u školu?

Не измишљај, није лепо! :)))

Никада нисам рекао да Омегу треба лишити родитељског права.

Само сам питао: да ли бисте допустили да он, као што је васпитач сопственој деци, буде васпитач и вашој? Да их подучава, као што ће, вероватно, и своју, о Кљосову, Јафету, Деретићу, Гацком и Исланду, да то буде њихов почетни поглед на свет, њихов светоназор. И рекао: ако не бисте желели њега за васпитача своје деце -- а такав се нико није јавио, осим Блогија -- што мислите да он треба да буде васпитач сопственој деци? Ако није добар вашој, зашто је добар својој? И ствар се ту закомпликовала: логика је за*ебана ствар :)))))
freehand freehand 23:59 05.09.2014

Re: Биће нове владе

Само сам питао: да ли бисте допустили да он, као што је васпитач сопственој деци, буде васпитач и вашој? Да их подучава, као што ће, вероватно, и своју, о Кљосову, Јафету, Деретићу, Гацком и Исланду, да то буде њихов почетни поглед на свет, њихов светоназор. И рекао: ако не бисте желели њега за васпитача своје деце -- а такав се нико није јавио, осим Блогија -- што мислите да он треба да буде васпитач сопственој деци? Ако није добар вашој, зашто је добар својој? И ствар се ту закомпликовала: логика је за*ебана ствар :)))))

Ja nikako ne bih tebe želeo kao vaspitača svojoj deci. Ako ne želim tebe kao vaspitača svojoj deci, zašto mislim da možeš biti vaspitač tvojoj sopstvenoj? Ako nisi dobar mojoj, zašto bi bio dobar svojoj? I stvar se tu zakomplikovala: logika je, kad je se dohvati nevešt i zbunjen a tašt čovek - pogibeljna stvar!
highshalfbooze highshalfbooze 07:37 06.09.2014

Re: Биће нове владе

Nebojsa Krstic
Zalaganje za ukidanje slobode govora je takođe sloboda govora, zar ne?


Zalaganje i govor nisu iste stvari. Zalaganje nije samo verbalni akt. Sloboda govora podrazumeva da svako može javno da iznese svoje mišljenje bez obzira na kvalitet i istinitost tog mišljenja.
Založiti se za neku ideju ne podrazumeva samo javno iznošenje svog mišljenja, već borbu prema mogućnostima i sposobnostima da ideju realizuje. Na primer, pošto je reč o ukidanju slobode govora, narodni poslanik može da se zalaže glasanjem za ukidanje slobode govora, što svakako nije sloboda govora. Poslanik u skupštini glasanjem ne izražava svoje lično mišljenje, već brani interese građana.

Vrlo poražavajuće deluje, mada ne i iznenađujuće, kada se pročita ovako nešto što je napisala osoba koja je bila savetnik predsednika jedne države, i to baš u oblasti medija i komunikacija. Mada objašnjava trenutno stanje banana države u kojoj živim.

Dopuna: primer drugi; ovo što sam napisao predstavlja moje mišljenje koje sam zbog zbog garantovane slobode govora slobodan da iznesem. Moje mišljenje ne mora nužno da bude i tačno, što će svako ko pročita da proceni prema svom znanju i obrazovanju. Domaćin bloga može da izbriše ovaj moj post i da me banuje, čime će se zalagati za ukidanje slobode govora, ali taj čin neće predstavljati slobodu govora.
omega68 omega68 08:36 06.09.2014

Re: Биће нове владе

Само сам питао: да ли бисте допустили да он, као што је васпитач сопственој деци, буде васпитач и вашој?

A gde sam se ja nudio da budem vaspitač ili nastavnik bilo čijoj deci?
Lepo je free objasnio genezu čitavog Brajovićevog učitavanja.
Molim stručnjake da mi objasne koja vutra izaziva takve halucinacija

Za moje ne brini - završili obuku pucanja i gađanja nožem u onom zilotskom manastiru u Homoljskim planinama, prošli obuku odsecanja glave piletu, a stariji već kolje jagnjiće kao da je odrastao u ISIL-u, otvaraju pivo zubima i spavaju na ekserima da ne obrukaju navrdedu navrdede tj. Belu pčelu koji dođe sa svete planine Mer.
Eto, priznao sam...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:24 06.09.2014

Re: Биће нове владе

I ovo ti je sasvim neumesno, da ne kažem bezobrazno.

Valjda zato što su to Omegina deca !

Kao takvi, oni i sve što se te dece tiče - su njegova a ne tvoja briga ?

Da nećeš možda da kažeš da je nepodoban roditelj, štetan za razvoj svoje dece?

Kako te bre nije sramota?


Nigde u civilizovanom svetu deca nisu samo briga roditelja, jer da je tako onda bi roditelji imali pravo da vrše nasilje nad svojom decom...a nemaju...i ne samo da nemaju, već su u takvim slučajevima rigorozno kažnjavani.

E, sad, pošto je ovde tema obrazovanje...postavlja se pitanje: da li je učenje dece šovinističkim budalaštinama vršenje nasilja nad njima?

Ja mislim da jeste. Zato što to predstvalja indoktrinaciju i trening za kasnije vršenje nasilja.

Kako država, tj. socijalne službe treba da reaguju - ne znam.

Možda ovde ima nekog ko je ekspert iz ove oblasti da pripomogne.
omega68 omega68 12:33 06.09.2014

Re: Биће нове владе

da li je učenje dece šovinističkim budalaštinama vršenje nasilja nad njima?

A za koga smo utvrdili da svoju ili tuđu decu uči ''ŠOVINISTIČKIM budalaštinama''?
Ja mislim

Bolje nemoj.
Videli smo kako prođe onaj za koga si ti mislio
mariopan mariopan 12:35 06.09.2014

Re: Биће нове владе

Nebojsa Krstic
Nigde u civilizovanom svetu deca nisu samo briga roditelja, jer da je tako onda bi roditelji imali pravo da vrše nasilje nad svojom decom...a nemaju...i ne samo da nemaju, već su u takvim slučajevima rigorozno kažnjavani.

A gde se to povezuje sa Omegom i njegovom decom, jer o njima je reč?
Kako je lepo biti ( praviti se) lud?
E, sad, pošto je ovde tema obrazovanje...postavlja se pitanje: da li je učenje dece šovinističkim budalaštinama vršenje nasilja nad njima?

A ti si vlastan da oceniš šta je nasilje nad nečijom decom?
Ti i Brajović?
Ja mislim da jeste. Zato što to predstvalja indoktrinaciju i trening za kasnije vršenje nasilja.

U tom smislu ne plašim se Omege ali se ozbiljno plašim tebe i Brajovića ( ponaosob i u tandemu).
Kako država, tj. sicijalne službe treba da reaguju - ne znam.

Misliš da treba da reaguje u ovom slučaju?
Tanki su ti razlozi, više mi liče na izgovore ne bi li spasao Brajovića ove bruke?
Možda ovde ima nekog ko je ekspert iz ove oblasti da pripomogne.

Pa Brajović je ekspert bez premca, vidiš da "pomaže" iz sve snage?

edit

Hajde da prekinemo ovaj razgovor, neprijatan je i meni i Omegi a verujem i tebi i Brajoviću?
omega68 omega68 12:51 06.09.2014

Re: Биће нове владе

a verujem i tebi i Brajoviću?

Nije njima.
U skladu sa njihovim ideološkim guruima, prvo izmisle nešto pa onda krenu da od toga brane neke ''jadne i nezaštićene''.Pa im još uvode i demoNkratiju.
Izmisle hemijsko oružje, ubistvo ''nedužnih civila'' u uniformama i sa ranama iz daljine a ne iz blizine, izmisle obaranje aviona...
E tako i ovi ''naši''. Jelena Milić im je zlatno tele kome se klanjaju, a Džejmi Šej bi da postanu.
Samo polako, za svakog sveca tropar.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:04 06.09.2014

Re: Биће нове владе

Zalaganje i govor nisu iste stvari. Zalaganje nije samo verbalni akt. Sloboda govora podrazumeva da svako može javno da iznese svoje mišljenje bez obzira na kvalitet i istinitost tog mišljenja.

Važi, ajmo preciznije:
Da li je govorenje o dobrim stranama zabrane slobode govora, sloboda govora?

Založiti se za neku ideju ne podrazumeva samo javno iznošenje svog mišljenja, već borbu prema mogućnostima i sposobnostima da ideju realizuje


U finalnim konsekvencama to "podrazumevanje", podrazumeva se da "jači tlači", ali dilema nije da li čovek sme da radi nezakonite stvari, već da li sme da se verbalno zalaže protiv slobode govora, na daj način demonstrirajući svoju slobodu govora.

Dakle, ovom sam pitalicom hteo da ukažem na jedan od paradoksa floskule "sloboda govora", a ne da ulazim u pravne začkoljice u koje se ne razumem.

Na primer, pošto je reč o ukidanju slobode govora, narodni poslanik može da se zalaže glasanjem za ukidanje slobode govora, što svakako nije sloboda govora. Poslanik u skupštini glasanjem ne izražava svoje lično mišljenje, već brani interese građana.


Ovo je problematična teza jer je i teoretski nemogućće da poslanik za svaki svoj stav, iznet u parlamentu prethodno pita građane koji su ga izabrali da li je ono što će reći u njihovom interesu.

Kako to da uradi? I otkud zna koji su ga tačno građani izabrali? Poslanike u našem parlamentu građani uopšte nisu izabrali, već su uzabrali stranačku listu i ne znajući koji će se poslanici naći u Skupštini.

Po ovoj logici, ovako izabrani poslanici ne bi smeli da govore u Parlamentu.

Vrlo poražavajuće deluje, mada ne i iznenađujuće, kada se pročita ovako nešto što je napisala osoba koja je bila savetnik predsednika jedne države, i to baš u oblasti medija i komunikacija. Mada objašnjava trenutno stanje banana države u kojoj živim.


Vrlo često, kada se neko ne složi sa mnom, čak i u iskazu koji se završava znakom pitanja, dobijao sam sam ovakva "zgražanja" i "poražavanja". To mi govori ili da je blog b92 sastajalište izuzetno nežnih dušica koje destabilizuje činjenica da se neko usuđuje da misli drugačije od onog što je ordinarno i socijalno prihvatljivo opšte mesto ...

Dopuna: primer drugi; ovo što sam napisao predstavlja moje mišljenje koje sam zbog zbog garantovane slobode govora slobodan da iznesem. Moje mišljenje ne mora nužno da bude i tačno, što će svako ko pročita da proceni prema svom znanju i obrazovanju. Domaćin bloga može da izbriše ovaj moj post i da me banuje, čime će se zalagati za ukidanje slobode govora, ali taj čin neće predstavljati slobodu govora.


Ne. Mogućnost moderatora ili domaćina da nekog obrišu, nije "zalaganje za ukidanje slobode govora", ukoliko je on u svojim izbrisanim komentarima iznosio neistine, uvrede, šovinizam, nepristojnosti itd...već upravo obratno - to brisanje je gest koji ostalim komentatorima omogućava slobodu da ne moraju da trpe razne "slučajeve" koje svojim neprimerenim komentarima ugrožavaju slobodu pristojnih.
omega68 omega68 13:08 06.09.2014

Re: Биће нове владе

Pametni ste dame i gospodo.Svega ovoga ne bi bilo da nisam, u vezi teme, pomenuo Ruse.
Postoje realni razlozi zašto je to pomenuto od kojih su južni potok, dolazak ( ako dođe ) Putina, neka saznanja koja sam već ovde objavljivao a sa kojima su se sprdali i relativizovali ovdašnji korisni idioti atlantista...
Dakle, ako danas na blogu B92 spomenes Ruse, može da ti se desi da ti oduzmu decu!!!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:27 06.09.2014

Re: Биће нове владе

Nebojsa Krstic
Nigde u civilizovanom svetu deca nisu samo briga roditelja, jer da je tako onda bi roditelji imali pravo da vrše nasilje nad svojom decom...a nemaju...i ne samo da nemaju, već su u takvim slučajevima rigorozno kažnjavani.


A gde se to povezuje sa Omegom i njegovom decom, jer o njima je reč?


Ne poznajem ja nikakvog omegu...niti sam govorio o konkretnoj osobi.

Pitanje je načelno, i Brajović ga je ponovio deset puta: da li je roditelj vlasnik svoje dece, u kom slučaju ima pravi da ih vaspitava kako god mu padne na pamet, ili nije?

Dakle, pitanje se odnosi na bilo kog roditelja. Sme li iko da se bilo kom roditelju meša u vaspitavanje sopstvenog deteta?

Pitanje nije naivno, niti lako za odgovor. Šta ako je roditelj, divan čovek, akademik, nesklon nasilju i usput uči svoje dete da mrzi katolike, Hrvate, Cigane i bicikliste? Sistematski im usađuje ideju da su oni njegovi najveći neprijatelji? I na taj ga način indoktrinira i puni mržnjom i agresijom, na primer...

Šta se čini u tom slučaju? Ja ne znam, zato pitam nekog ko se razume u tu socijalnopatološku tematiku.

A ti si vlastan da oceniš šta je nasilje nad nečijom decom?
Ti i Brajović?


Nisam, niti ocenjujem... A da li si ti vlasna da razgovaraš o načelnim temama?

Ja mislim da jeste. Zato što to predstavlja indoktrinaciju i trening za kasnije vršenje nasilja.


U tom smislu ne plašim se Omege ali se ozbiljno plašim tebe i Brajovića ( ponaosob i u tandemu).


Ovo je sasvim nesuvislo mišljenje.

Kako država, tj. socijalne službe treba da reaguju - ne znam.

Misliš da treba da reaguje u ovom slučaju?
Tanki su ti razlozi, više mi liče na izgovore ne bi li spasao Brajovića ove bruke?

Mislim da treba da reaguje.

Mislim da decu ne treba vaspitavati tako što ih se filuje neistinama o sopstvenoj vrednosti i lažima o tuđoj, jer to na decu može da ostavi trajne posledice i da ih dovede u poziciju da postanu sociopate.

Takva vrsta vaspitanja oblik je nasilja nad decom.

Pa Brajović je ekspert bez premca, vidiš da "pomaže" iz sve snage?

Koliko vidim on je iznosio svoj stav a da tebe nije omalovažavao.

Nije loše da naučiš: omalovažavanjem i vređanjem sagovornika tvoji stavovi neće dobiti na vrednosti i istinitosti.

Hajde da prekinemo ovaj razgovor, neprijatan je i meni i Omegi a verujem i tebi i Brajoviću?

Koliko ja znam, komentarisanje Frihendovih blogova do sad nije bilo obavezno. Ne znam dal se nešto promenilo?
mariopan mariopan 14:09 06.09.2014

Re: Биће нове владе

Nebojsa Krstic
Ne poznajem ja nikakvog omegu...niti sam govorio o konkretnoj osobi.

Zato Brajović jeste govorio o konkretnoj osobi - Omegi i njegovoj deci.
Na to si se ( smo se) nadovezao pokušavajući da predmet razgovora prebaciš na teren "načelno" ne bi li zabašurio Brajovićevu brljotinu.

I Brajović je to pokušavao sa stotinak komentara uplkatkavajući se sve više, umesto da se izvini čoveku i završi sa tim.

Iza toga sledi sve ostalo tipa "vađenje" i ubeđivanje blogera da nije on to mislio što je napisao nego je mislio nešto sasvim drugo što nije napisao?

Tu stavi i priče o "vlasništvu nad decom" i kačenje linkova o oduzimanju dece ....i bla bla bla ...što sve zajedno ne može da zatrpa Brajovićevo uvredljivo pominjanje Omegine dece.

Koliko ja znam, komentarisanje Frihendovih blogova do sad nije bilo obavezno. Ne znam dal se nešto promenilo?

Nije obavezno, zato sam ti i odgovorila.
Nadala sam se da ti obraz nije kao Brajovićev i da uviđaš da razgovor o bilo čijoj deci, a ovo jeste razgovor o Omeginoj deci, Brajović ga je započeo da se ne pravimo ludi - na ovaj način, i sa insinuacijama da ih on zlostavlja i da mu mogu biti oduzeta - nije pristojan za vaspitane ljude?

freehand freehand 14:24 06.09.2014

Re: Биће нове владе

E, sad, pošto je ovde tema obrazovanje..

Aha, znači obrazovanje je tema...
Što meni to niko nije rekao, nego mi se svi smeju iza leđa?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:43 06.09.2014

Re: Биће нове владе

Zato Brajović jeste govorio o konkretnoj osobi - Omegi i njegovoj deci.

Nijesi shvatila.

Omega ovde nije "konkretna osoba" nego stanje uma, način razmišljanja, politička orijentacija...Pa je Brajović govorio načelno, a ne o konkretnoj deci konkretne osobe, čak je i to naglasio ali nisi videla, ili nisi shvatila.
Na to si se ( smo se) nadovezao pokušavajući da predmet razgovora prebaciš na teren "načelno" ne bi li zabašurio Brajovićevu brljotinu.

I Brajović je to pokušavao sa stotinak komentara uplkatkavajući se sve više, umesto da se izvini čoveku i završi sa tim.

Iza toga sledi sve ostalo tipa "vađenje" i ubeđivanje blogera da nije on to mislio što je napisao nego je mislio nešto sasvim drugo što nije napisao?

Netačno.
Nadala sam se da ti obraz nije kao Brajovićev i da uviđaš da razgovor o bilo čijoj deci,

Postoji mentalno stanje, ili vaspitanje...ili (što bi Omega rekao) genetski kod kod nekih ljudi koji ga apsolutno onemogućava da razgovara o predmetu diskusije, i tera da dijalog srozava na ovu vrstu prizemnih ad hominem uvreda.

Da si samo ti u pitanju, ni po jada, ali to je na blogu b92 veoma raširena pojava. tako da ni ti, mariopan, nisi konkretna osoba, već stanje kolektivne svesti.
freehand freehand 17:06 06.09.2014

Re: Биће нове владе

Omega ovde nije "konkretna osoba" nego stanje uma, način razmišljanja, politička orijentacija...Pa je Brajović govorio načelno, a ne o konkretnoj deci konkretne osobe, čak je i to naglasio ali nisi videla, ili nisi shvatila.

A ti to zaključuješ na osnovu onoga što je ovde napisano ili ti je izvor saznanja nešto drugo?
Jer - ne. Biće da ti nijesi dobro shvatio. I da ovde nije reč o imaginarnom Omegi već o pravom, a da je poentiranje (posle standardnih podsmeha) bilo upravo na opasnosti da on vaspitava i obrazuje svoju decu.
Sve posle je batrganje i vađenje, uz spinovanje i zamotavanje.

I kad je već o principima reč: kakve bi ti mere preduzeo kad su u pitanju roditelji-vernici, koji decu krste i uče da Bog ne samo da postoji, nego je i čoveka stvorio?
mariopan mariopan 17:11 06.09.2014

Re: Биће нове владе

Nebojsa Krstic

Nijesi shvatila.

ali nisi videla, ili nisi shvatila.

Netačno.

Ala je lepo biti lud?
Brajoviću izađi iz Krstića !
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:17 06.09.2014

Re: Биће нове владе

A ti to zaključuješ na osnovu onoga što je ovde napisano ili ti je izvor saznanja nešto drugo?

Zaklučujem iz pročitanog, mahom na prethodnoj strani bloga.

A kad je već o principima reč, kakve bi ti mere preduzeo kad su u pitanju roditelji-vernici, koji decu krste i uče da Bog ne samo da postoji, nego je i čoveka stvorio?

kad je versko osećanje u pitanju to je u domenu privatnosti svakog građanina.

Gore sam nabrojao šta smatram problematičnim: vaspitavanje dece u duhu osećanja lične (liti nacionalne) superiornosti, u duhu mržnje prema slabijima, prema pripadnicima drugih nacija, pederima, pripadnicima drugih veoroispovesti i sl.

Takvu vrstu vaspitanja pre bih nazvao "nevaspitavanjem" dece i mislim da je takav pristup roditelja oblik nasilja nad decom.

I pošto ne znam, pitam onog ko zna: šta civilizovane zemlje u ovakvim uslovima preduzimaju?
freehand freehand 17:24 06.09.2014

Re: Биће нове владе

Gore sam nabrojao šta smatram problematičnim: vaspitavanje dece u duhu osećanja lične (liti nacionalne) superiornosti, u duhu mržnje prema slabijima, prema pripadnicima drugih nacija, pederima, pripadnicima drugih veoroispovesti i sl.

Takvu vrstu vaspitanja pre bih nazvao "nevaspitavanjem" dece i mislim da je takav pristup roditelja oblik nasilja nad decom.

Ali je do čitave priče došlo tako što se imaginarni bloger u zaštitu uzeo decu (za koju ne znamo da li psotje) drugog blogera za koga ne znamo kako svoju decu vaspitava?
A šta bismo na primer sa blogrima poput mene koji, valjda, svoju decu truju politikom?
Mada ja o politici u realnom žvitou govorim vrlo retko, a sa svojom decom samo kad nešto pitaju?
kad je versko osećanje u pitanju to je u domenu privatnosti svakog građanina.

Ajde? Mama može da nastane od rebra, ali tata ne može da dođe iz Indije?
Pa je privatna stvar kad roditelj priča detetu o izabranom (jevrejskom) narodu ali nije ako se rpiča o izabranom (srpskom) narodu?

Zaklučujem iz pročitanog, mahom na prethodnoj strani bloga.

Da ponoviš ti gradivo, od prvog razreda.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:02 06.09.2014

Re: Биће нове владе

Ajde? Mama može da nastane od rebra, ali tata ne može da dođe iz Indije?

:)))))))))))))))))
Ribozom Ribozom 22:19 07.09.2014

Re: Биће нове владе

Nebojsa Krstic

Nigde u civilizovanom svetu deca nisu samo briga roditelja, jer da je tako onda bi roditelji imali pravo da vrše nasilje nad svojom decom...a nemaju...i ne samo da nemaju, već su u takvim slučajevima rigorozno kažnjavani.

E, sad, pošto je ovde tema obrazovanje...postavlja se pitanje: da li je učenje dece šovinističkim budalaštinama vršenje nasilja nad njima?

Ja mislim da jeste. Zato što to predstvalja indoktrinaciju i trening za kasnije vršenje nasilja.

Kako država, tj. socijalne službe treba da reaguju - ne znam.

Možda ovde ima nekog ko je ekspert iz ove oblasti da pripomogne.


Na osnovu Omeginih postova nisi mogao nigde da zakljucis da on psihicki i fizicki vrsi nasilje nad svojom decom.
Inoktrinacija dece postoji i na zapadu, jer po tvojoj logici niko ne bi smeo da vodi decu u crkvu. Takodje opredeljenje prema istoku ili zapada nije tema, ali mrziti Ruse moze svako do mile volje. Takodje, svaka zemlja ima neki svoj, cesto lazni, istorijski ili ideoloski mit (recimo Danska ne priznaje diplome iz inostranstva, jer su njihove skole najbolje).

Moram da napomenem da u 'zapadnim civilizacijama' postoje mnoge stvari koje bi trebalo da razmotrimo. Recimo, seksualne slobode dece. Znam da ce puritancima delovati sokantno. Ako recimo, imas cerku od 12 godina, nesmes se usprotiviti ako izrazi zelju da decko prespava kod nje ili ako zatrudni sa 14, pa je 'brizna' majka povede na abortus. Isto, nesme se reagovati ako ti se klinac navuce na drogu, mozes samo posmatrati sa strane.
frank_rizzo frank_rizzo 07:03 04.09.2014

ma vi ste go kurac -gastosi vas izdrzavaju

najobicniji bedak koji zivi od milostinje
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:57 04.09.2014

Re: ma vi ste go kurac -gastosi vas izdrzavaju

frank_rizzo
najobicniji bedak koji zivi od milostinje

Истина је да нас гастоси издражавају:



А какав смо к...., то већ не знам: избегавам да нас пипнем.
Сваки становник Србије годишње прими око 600 евра од рођака из иностранства. Да нема тога, одавно бисмо били банкрот. То што нам шаљу вероватно износи око десетак посто нашег БДПа.
G.Cross G.Cross 08:15 04.09.2014

Re: ma vi ste go kurac -gastosi vas izdrzavaju

Сваки становник Србије годишње прими око 600 евра од рођака из иностранства. Да нема тога, одавно бисмо били банкрот. То што нам шаљу вероватно износи око десетак посто нашег БДПа.


Na zalost ogromni deo doznaka odlazi u licnu potrosnju (sasvim normalno za situaciju).

To je a) dobro za porodice onih koji doznacuju (to je dobro) b) dobro za uvozno/tajkunske monopole (to je lose).

Ocekujem da Jorgovanka posle ideje sa radnim akcijama dodje sa idejom "Zajma za Pre-Porod" .



Sto bi rekao predsednik Toma, Najbolji je rad koji se ne placa i Zajmovi koji se ne vracaju
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:22 04.09.2014

Re: ma vi ste go kurac -gastosi vas izdrzavaju

G.Cross
Na zalost, verovatno ogromni deo doznaka odlazi u licnu potrosnju (sasvim normalno za situaciju).

Не вероватно, него је тако. Једино, ако се купи који стан, али -- и то је смешно, то што се у целој Србији прода станова.
Овде, чак, више ни секса нема. Ево још једна слика, томе у потврду:


predatortz predatortz 08:25 04.09.2014

Re: ma vi ste go kurac -gastosi vas izdrzavaju

Овде, чак, више ни секса нема. Ево још једна слика, томе у потврду:


Hmmm, što se statistike tiče, ovo je samo jedan ugao gledanja. Možda seksa ima više, ali je porasla upotreba prezervativa i drugih kontraceptivnih sredstava...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:37 04.09.2014

Re: ma vi ste go kurac -gastosi vas izdrzavaju

predatortz
Hmmm, što se statistike tiče, ovo je samo jedan ugao gledanja. Možda seksa ima više, ali je porasla upotreba prezervativa i drugih kontraceptivnih sredstava...

Ма, јок, бре, ником овде више није ни до оне ствари. Једино, да од дијаспоре тражимо да нам уведу неки подстицај за ј....., па да им тражимо финансирање: Ево, ја сам данас с једном "опословао", шаљи парице! Свако нађе свог донатора, па удри...

Ништа без подстицаја и субвенција!
predatortz predatortz 08:44 04.09.2014

Re: ma vi ste go kurac -gastosi vas izdrzavaju

Predrag Brajovic
predatortz
Hmmm, što se statistike tiče, ovo je samo jedan ugao gledanja. Možda seksa ima više, ali je porasla upotreba prezervativa i drugih kontraceptivnih sredstava...

Ма, јок, бре, ником овде више није ни до оне ствари. Једино, да од дијаспоре тражимо да нам уведу неки подстицај за ј....., па да им тражимо парице: Ево, ја сам данас с једном "опословао", шаљи парице! Свако нађе свог донатора, па удри...

Ништа без подстицаја и субвенција!


Slažem se, kolega.
No, moramo da ispoštujemo naučni princip i da pojavnost sagledamo iz više uglova. Možda bi pomoglo malo istraživanje. Npr. koji bi procenat blogokoleginica pozitivno odgovorio na upit, i šta bi blogokolege uradile u slučaju da dobiju pozitivan odgovor. Tipujem na to da bi bilo 'bež'te noge...', ali jedino istraživanje na reprenzetativnom uzorku može dati tačan odgovor.
cassiopeia cassiopeia 08:59 04.09.2014

Re: ma vi ste go kurac -gastosi vas izdrzavaju

Сваки становник Србије годишње прими око 600 евра од рођака из иностранства.


Pa gde su onda moji novci?
predatortz predatortz 09:02 04.09.2014

Re: ma vi ste go kurac -gastosi vas izdrzavaju

cassiopeia
Сваки становник Србије годишње прими око 600 евра од рођака из иностранства.


Pa gde su onda moji novci?


Mani sad novce! Vidiš da je priča skrenula na mnogo ozbiljnije teme. Opstanak je u pitanju"
freehand freehand 09:03 04.09.2014

Re: ma vi ste go kurac -gastosi vas izdrzavaju

cassiopeia
Сваки становник Србије годишње прими око 600 евра од рођака из иностранства.


Pa gde su onda moji novci?

Večni problem sa statistikom: kad pečalbari finansiraju svoje porodice, kupuju laviće i labudiće a tebi prebacuju kako te hrane i oblače
cassiopeia cassiopeia 09:24 04.09.2014

Re: ma vi ste go kurac -gastosi vas izdrzavaju

predatortz

Mani sad novce! Vidiš da je priča skrenula na mnogo ozbiljnije teme. Opstanak je u pitanju"



Tu sam okasnila. Može samo rekreativno
cassiopeia cassiopeia 09:25 04.09.2014

Re: ma vi ste go kurac -gastosi vas izdrzavaju

freehand
Večni problem sa statistikom: kad pečalbari finansiraju svoje porodice, kupuju laviće i labudiće a tebi prebacuju kako te hrane i oblače



Pusti sad statistiku. Gde je sad Brajović da mi objasni gde su mojih 600 evrića? Baš mi zafalilo za školu. :)
predatortz predatortz 09:27 04.09.2014

Re: ma vi ste go kurac -gastosi vas izdrzavaju

cassiopeia
predatortz

Mani sad novce! Vidiš da je priča skrenula na mnogo ozbiljnije teme. Opstanak je u pitanju"



Tu sam okasnila. Može samo rekreativno


Pitaću Brajovića je l' se i to računa.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:30 04.09.2014

Re: ma vi ste go kurac -gastosi vas izdrzavaju

predatortz
cassiopeia
predatortz

Mani sad novce! Vidiš da je priča skrenula na mnogo ozbiljnije teme. Opstanak je u pitanju"

Tu sam okasnila. Može samo rekreativno

Pitaću Brajovića je l' se i to računa.

Ја се повлачим из ове дискусије.
Зна се ко је овде predator.
predatortz predatortz 09:37 04.09.2014

Re: ma vi ste go kurac -gastosi vas izdrzavaju

Зна се ко је овде predator.


Krhko je znanje...
mariopan mariopan 10:14 04.09.2014

Re: ma vi ste go kurac -gastosi vas izdrzavaju

frank_rizzo
najobicniji bedak koji zivi od milostinje

А колико си ти донирао, да ти вратим?
zilikaka zilikaka 18:40 04.09.2014

Re: ma vi ste go kurac -gastosi vas izdrzavaju

Pusti sad statistiku. Gde je sad Brajović da mi objasni gde su mojih 600 evrića? Baš mi zafalilo za školu. :)


E, sestro slatka, ako pođemo od pretpostavke da kolega Brajović ne lupa gluposti, a na osnovu uzorka od pedesetak svojih rođaka i prijatelja od kojih niko ne prima ni žutu banku spolja, jedino mogu da zaključim da nekih drugih pedesetak prima najmanje po 1200 evra.

Dakle, opet se neko naj... na naš račun.
disident79 disident79 21:21 04.09.2014

Re: ma vi ste go kurac -gastosi vas izdrzavaju

Predrag Brajovic

Овде, чак, више ни секса нема. Ево још једна слика, томе у потврду:




U Srbiji je zvanično potvrđeno oko 25.000 prekida trudnoće godišnje(najveći deo su neželjene trudnoće). Podaci su bez privatnih klinika i ordinacija, tako da se najgore procene kreću i do 100.000 godišnje. Ovo je situacija koja se nije promenila u zadnjih 10 godina najmanje. Nažalost manjak dece nije posledica povećane upotrebe kontraceptivnih sredstava, pošto bi to bilo manje zlo. Ovo je verovatno najgora posledica loše ekonomije, milionske žrtve, ekonomski genocid.

Prosečno je potrebno oko 50.000 EUR da se jedna osoba od novorođenčeta podigne do 19 godina. Svaki milion koji je ukraden u Srbiji je 20toro ljudi.
Svaka milijarda 20.000.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:46 04.09.2014

Re: ma vi ste go kurac -gastosi vas izdrzavaju

disident79
Ovo je situacija koja se nije promenila u zadnjih 10 godina najmanje. Nažalost manjak dece nije posledica povećane upotrebe kontraceptivnih sredstava, pošto bi to bilo manje zlo. Ovo je verovatno najgora posledica loše ekonomije, milionske žrtve, ekonomski genocid.

Moj интернет друг ВГ направио је занимљиву табелу, која показује економски профил наших рађања и смрти, наших налета оптимизма и поновног потонућа:
hajkula1 hajkula1 22:26 04.09.2014

Re: ma vi ste go kurac -gastosi vas izdrzavaju

frank_rizzo
najobicniji bedak koji zivi od milostinje



Daće bog da to doživim
mariopan mariopan 07:39 05.09.2014

Re: ma vi ste go kurac -gastosi vas izdrzavaju

hajkula1
frank_rizzo
najobicniji bedak koji zivi od milostinje



Daće bog da to doživim

Даће Бог
maligigant maligigant 10:37 05.09.2014

Re: ma vi ste go kurac -gastosi vas izdrzavaju

freehand
cassiopeia
Сваки становник Србије годишње прими око 600 евра од рођака из иностранства.


Pa gde su onda moji novci?

Večni problem sa statistikom: kad pečalbari finansiraju svoje porodice, kupuju laviće i labudiće a tebi prebacuju kako te hrane i oblače

Ма нема везе што купују лавиће и патуљке који пишају итедее ...
Битно је да парице уђу у државу. Неки зидар ће то да узида и узме неку парицу, неки моделар ће да направи те лавиће и патуљке ...
Дакле, дијаспоро драга - само дотурајте парице, већ ћемо ми некако да их потрошимо - ту смо мајстори.
maligigant maligigant 10:39 05.09.2014

Re: ma vi ste go kurac -gastosi vas izdrzavaju

cassiopeia
predatortz

Mani sad novce! Vidiš da je priča skrenula na mnogo ozbiljnije teme. Opstanak je u pitanju"



Tu sam okasnila. Može samo rekreativno

Ту смо !
stopalo stopalo 10:28 04.09.2014

Koliko ja vidim

Ovo je još jedan standardan freejev blog sa standardnim komentarima.

Od Vučića do Tadića
Od Tadića do para
Od para do gastarbajtera
Od gastajbajtera do seksa

E pošto od seksa nema ništa, onda ponovo na Vućiča

Beskonačna petlja
freehand freehand 10:37 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

Beskonačna petlja

Teško je ne složiti se sa tobom.
Kako ti vidiš stvarnost i perspektive Srbije?
predatortz predatortz 10:40 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

Kako ti vidiš stvarnost i perspektive Srbije?


Nema para, nema seksa...
Jebo takvu perspektivu!
mariopan mariopan 11:00 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

predatortz
Kako ti vidiš stvarnost i perspektive Srbije?


Nema para, nema seksa...
Jebo takvu perspektivu!

Добро, и то је неки секс, још само паре да нађемо?
mariopan mariopan 11:04 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

stopalo
Ovo je još jedan standardan freejev blog sa standardnim komentarima.

Od Vučića do Tadića
Od Tadića do para
Od para do gastarbajtera
Od gastajbajtera do seksa

E pošto od seksa nema ništa, onda ponovo na Vućiča

Beskonačna petlja

Не бих се слижила, ово је другачији блог.
Рекла бих да Фрихенд овог пута прави питу од састојака који нису јестиви?

Није он крив што су састојци углавном покварени?
freehand freehand 11:18 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

Рекла бих да Фрихенд овог пута прави питу од састојака који нису јестиви?

Није он крив што су састојци углавном покварени?

Ivzinjavam se milostiva ali mi izgleda da nisi najbolje shvatila: ne pravi Frihend ništa, ovo je pita koju su birači u Srbiji napravili po svome ukusu.
Sastojci su oni iz pijačne ponude. To je to što ovde raste i što se u Srbiji nudi.


stopalo stopalo 11:21 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

freehand
Beskonačna petlja

Teško je ne složiti se sa tobom.
Kako ti vidiš stvarnost i perspektive Srbije?


Kao testeru. Svaki sledeći uspeva da bude gori od prethodnog. (Mislio sam da će teško neko da bude gori Ministar građevine od Selje ali me je Sir Oliver demantovao. I trenutna Ministarka se svim silama upinje da doakže teoriju ).

Ono što daje kakvu takvu nadu je to što kad se dođe do donje mrtve tačke, radar mediokriteta je tako loš da ne uspe da spreči da se pojavi neko ko odskoči. (Da li je dovoljno slikovito?)

Samo u tom trenutku je možda moguće da se sistem promeni, tj. da se testera polomi.

Nažalost to ne vidim.

Jesam li položio ispit?


predatortz predatortz 11:22 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

Sastojci su oni iz pijačne ponude. To je to što ovde raste i što se u Srbiji nudi.



A ponuda će biti sve gora i gora. Sve što je obrazovano, mlado i pametno odlazi. Brzo će zemlju da preuzmu onakvi kao ona mlada DS-ovka, koja je iz treći put pročitala rečenicu pa pala na dupe i kadrovi školovani kod rektor' Miće.
freehand freehand 11:49 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

Ono što daje kakvu takvu nadu je to što kad se dođe do donje mrtve tačke, radar mediokriteta je tako loš da ne uspe da spreči da se pojavi neko ko odskoči. (Da li je dovoljno slikovito?)

Toliko je slikovito da ništa nisam razumeo: kako radar bilo šta sprečava'
Ali po mom skromnom viđenju i mišljenju - donje mrtve tačke nema bez rata ili revolucije. Nivo političke degeneracije, birača i političara strašan je, ali može biti i biće gori u toj spirali ludila.

Usput me baš zanima - kako si doneo ocenu o Dulićevom ministrovanju kao ministra građevine? Jer ne znam, naime da ga je iko po tom pitanju ocenjivao.

Jesam li položio ispit?


Pitaj tamo gde si polagao. Ovde si ti uzeo slobodu da ocenjuješ. Uglavnom ofrlje.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:04 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

A ponuda će biti sve gora i gora. Sve što je obrazovano, mlado i pametno odlazi. Brzo će zemlju da preuzmu onakvi kao ona mlada DS-ovka, koja je iz treći put pročitala rečenicu pa pala na dupe i kadrovi školovani kod rektor' Miće.

Kolaps ne posledica disbalansa neurovegetativnog sistema.

Ocenjivati nečije kvalitete na osnovu ovog medicinskog stanja, isto je kao i podsmevati se grbavcu ili mongoloidu. Dakle, to je odlika primitivaca.
predatortz predatortz 12:09 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

Nebojsa Krstic
A ponuda će biti sve gora i gora. Sve što je obrazovano, mlado i pametno odlazi. Brzo će zemlju da preuzmu onakvi kao ona mlada DS-ovka, koja je iz treći put pročitala rečenicu pa pala na dupe i kadrovi školovani kod rektor' Miće.

Kolaps ne posledica disbalansa neurovegetativnog sistema.

Ocenjivati nečije kvalitete na osnovu ovog medicinskog stanja, isto je kao i podsmevati se grbavcu ili mongoloidu. Dakle, to je odlika primitivaca.


Sve bi to bilo tako da junakinja naše priče, koju viteški braniš, nije pala na dupe zbog neukusnih i situaciji neprimerenih cipela. Da je pala zbog posledice bilo koje bolesti, ili deformiteta, ja ne bih bio među onim koji bi joj se zbog toga narugali.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:18 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

Sve bi to bilo tako da junakinja naše priče, koju viteški braniš, nije pala na dupe zbog neukusnih i situaciji neprimerenih cipela. Da je pala zbog posledice bilo koje bolesti, ili deformiteta, ja ne bih bio među onim koji bi joj se zbog toga narugali.

Pa čak i kad neko padne zbog cipela, oni koji se zbog toga cerekaju ne impresioniraju me naročito.
predatortz predatortz 12:21 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

Nebojsa Krstic
Sve bi to bilo tako da junakinja naše priče, koju viteški braniš, nije pala na dupe zbog neukusnih i situaciji neprimerenih cipela. Da je pala zbog posledice bilo koje bolesti, ili deformiteta, ja ne bih bio među onim koji bi joj se zbog toga narugali.

Pa čak i kad neko padne zbog cipela, oni koji se zbog toga cerekaju ne impresioniraju me naročito.


Ja i nemam nameru da svojim komentarima tebe impresioniram. Niti bilo koga drugog. U inicijalnom komentaru sam samo konstatovao da nas ne čeka neka svetla perspektiva kad ovakav podmladak političkih partija preuzme konce u državi.
To što će ona da bude lekarka, da leči, a nije u stanju da izgovori proširenu rečenicu - to nemam snage ni da komentarišem.
freehand freehand 12:27 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

To što će ona da bude lekarka, da leči, a nije u stanju da izgovori proširenu rečenicu - to nemam snage ni da komentarišem.

Ti nikad nisi imao tremu?
A pazi: naše ćerke nose iste takve cipele. Moja među njima. I sa sedamnaest i osamnaest nisu baš najspretnije inače, kamoli na tom sranju.
I još - isto je tako kružio snimak nekih klinaca-naprednjaka koji pevaju neku tralala odu Vučiću, ili nešto slično, na kom jedan mali debeli sve radi pogrešno. I isti takvi, samo sa suprotnim političkim predznakom, se po društvenim mrežama pogušiše od smeha.
Te je činjenica, ipak, da nama kakvi smo nije ni loše ovako kako je.
mariopan mariopan 12:27 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

freehand
Рекла бих да Фрихенд овог пута прави питу од састојака који нису јестиви?

Није он крив што су састојци углавном покварени?

Ivzinjavam se milostiva ali mi izgleda da nisi najbolje shvatila: ne pravi Frihend ništa, ovo je pita koju su birači u Srbiji napravili po svome ukusu.
Sastojci su oni iz pijačne ponude. To je to što ovde raste i što se u Srbiji nudi.



То стоји.
Сад ваљда правимо питу спасилачку? О томе је овај блог?
А врте се све исти састојци од којих нас већ боли стомак?
Има ли нешто друго наа јеловнику, то питам зато што ми се ниједан од старих састојака не свиђа, сви су покварени.

И чак да имамо те људе Спасиоце, који би начин био да они добију власт и моћ да својим знањем исправе криву Дрину макар и деценије требале за то?
Ови не пуштају иако појма немају - добили су власт на изборима и шта им можемо?

Значи спасавај се ко може, свако за себе како знамо?
predatortz predatortz 12:30 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

Te je činjenica, ipak, da nama kakvi smo nije ni loše ovako kako je.


Izgleda da sam navukao ceo DS, ili ono što je od njega ostalo, sebi na grbaču!
freehand freehand 12:31 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

predatortz
Te je činjenica, ipak, da nama kakvi smo nije ni loše ovako kako je.


Izgleda da sam navukao ceo DS, ili ono što je od njega ostalo, sebi na grbaču!

Ih, jaka je grbača radikalska, ne bojim se ja za tebe.
predatortz predatortz 12:33 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

freehand
predatortz
Te je činjenica, ipak, da nama kakvi smo nije ni loše ovako kako je.


Izgleda da sam navukao ceo DS, ili ono što je od njega ostalo, sebi na grbaču!

Ih, jaka je grbača radikalska, ne bojim se ja za tebe.


Super! Samo mi nađi izjavu u kojoj sam hvalio radikale ili naprednjake, da te ne bi smatrali neozbiljnim čovekom. Ukoliko je ne iskopaš, onda...
freehand freehand 12:36 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

Super! Samo mi nađi izjavu u kojoj sam hvalio radikale ili naprednjake, da te ne bi smatrali neozbiljnim čovekom. Ukoliko je ne iskopaš, onda...

Onda ćete me vi smatrati neozbiljnim čovekom... Auh...
Dal da kopam ili da ja od tebe tražim izjavu u kojoj ja hvalim DS, a onda još bojažljivo da te pitam kako bi to, čak i da postoji, diretkno impliciralo moje članstvo u toj stranci?
predatortz predatortz 12:39 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

freehand
Super! Samo mi nađi izjavu u kojoj sam hvalio radikale ili naprednjake, da te ne bi smatrali neozbiljnim čovekom. Ukoliko je ne iskopaš, onda...

Onda ćete me vi smatrati neozbiljnim čovekom... Auh...
Dal da kopam ili da ja od tebe tražim izjavu u kojoj ja hvalim DS, a onda još bojažljivo da te pitam kako bi to, čak i da postoji, diretkno impliciralo moje članstvo u toj stranci?


Nevešt pokušaj da se skrene sa teme. Pomoći ću ti u pretrazi. Lako ćeš naći moje izjave u kojima tvrdim da su radikali, na evolucionoj lestvici, tik iznad ameba.

mariopan mariopan 12:42 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

predatortz
freehand
predatortz
Te je činjenica, ipak, da nama kakvi smo nije ni loše ovako kako je.


Izgleda da sam navukao ceo DS, ili ono što je od njega ostalo, sebi na grbaču!

Ih, jaka je grbača radikalska, ne bojim se ja za tebe.


Super! Samo mi nađi izjavu u kojoj sam hvalio radikale ili naprednjake, da te ne bi smatrali neozbiljnim čovekom. Ukoliko je ne iskopaš, onda...

И тебе увалише вадикалима?
И мене.

Онда нас двоје легитимно правимо Владу ?
predatortz predatortz 12:43 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim


И тебе увалише вадикалима?


Mani...
Jednom su me prozvali i da sam LDP-ovac!
freehand freehand 12:47 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

Nevešt pokušaj da se skrene sa teme.

Sad još i temu diktiraš...
Ne, Predatroz, tema bloga je sasvim nešto drugo, a bogami i ove male diskusije. Da pomognem ja tebi: ovde se ne priča ni o tvom ni o mom političkom opredeljenju i članstvu (koje si ti meni onako nonšalantno imputirao pa vrečiš kad sam ti odgovorio). Ovde je reč o stanju guha onoga ko je u stanju da se podsmeva devojci/devojčici koja se sopstvenom nespretnošću obrukala na javnom mestu i postala predmet poruge raznoraznom polusvetu. Zbog mucanja, zbog cipela, zbog pada.
I da, upravo: biti radikal u Srbiji - to je stanje duha, ne politička pripadnost.

predatortz predatortz 12:51 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

Ovde je reč o stanju guha onoga ko je u stanju da se podsmeva devojci/devojčici koja se sopstvenom nespretnošću obrukala na javnom mestu i postala predmet poruge raznoraznom polusvetu


Ne Free, ovde je reč o onima koji su ušli u podmladak stranaka, koji se laktaju već kao studenti, koji pretenduju na liderstvo... I ne bi u tome bilo toliko lošeg da su u stanju da upamte i izgovore jebenu proširenu rečenicu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:32 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

Ne Free, ovde je reč o onima koji su ušli u podmladak stranaka, koji se laktaju već kao studenti, koji pretenduju na liderstvo... I ne bi u tome bilo toliko lošeg da su u stanju da upamte i izgovore jebenu proširenu rečenicu.

Pravo svakog punoletnog čoveka je da politički deluje i udružuje se.

Tvoja primedba deluje kao pogled osobe sa autoritarnom svešću.
predatortz predatortz 13:36 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

Nebojsa Krstic
Ne Free, ovde je reč o onima koji su ušli u podmladak stranaka, koji se laktaju već kao studenti, koji pretenduju na liderstvo... I ne bi u tome bilo toliko lošeg da su u stanju da upamte i izgovore jebenu proširenu rečenicu.

Pravo svakog punoletnog čoveka je da politički deluje i udružuje se.

Tvoja primedba deluje kao pogled osobe sa autoritarnom svešću.


Ja ne sporim nikome nikakva prava. Pravo mene, kao glasača, je da komentarišem kvalitet rada stranaka i njihovih eksponiranih članova. Devojka je predstavljena kao članica DS. Ja sam iskazao bojazan za našu budućnost kada osobe onakvih intelektualnih sposobnosti, koje je ona prezentovala, preuzmu neke uloge u zajednici.

Šta je tu autoritativno?
stopalo stopalo 13:52 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

freehand

Toliko je slikovito da ništa nisam razumeo: kako radar bilo šta sprečava'


Da li je u Libiji za Gadafijevog vakta bilo generala?
Znamo i ti i ja o čemu pričamo

freehand
Usput me baš zanima - kako si doneo ocenu o Dulićevom ministrovanju kao ministra građevine? Jer ne znam, naime da ga je iko po tom pitanju ocenjivao.


Evo Free jedne od mogućih ocena

A možeš i sam da probaš isto to sa brojem dozvola, sa vrednošću izvedenih radova, itd.


freehand
Pitaj tamo gde si polagao. Ovde si ti uzeo slobodu da ocenjuješ. Uglavnom ofrlje.


Ja i dalje ne gubim nadu da sa tobom može i normalno da se razgovara.
inco inco 14:08 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

freehand
Toliko je slikovito da ništa nisam razumeo: kako radar bilo šta sprečava'


Ako mogu da uskočim, mislim da je 'stopalo' govorio o onoj staroj teoriji o sistemu gde glupi na pozicije niže od svojih postavljaju još gluplje da im ne bi ugrozili pozicije. Takav sistem, prirodno, postaje sve gluplji i gluplji sve dok se ne desi da se ceo sistem toliko zaglupi da dovede nekog pametnog koji počisti ceo sistem i onda stvar kreće ispočetka.

Srbija liči na primer toga samo što mislim da više nije ostalo pametnih spremnih da se upuštaju u to blato tako da sistem može slobodno i bez opasnosti da se zaglupljuje do beskonačnosti, tj. da se toliko zaglupi da jednostavno izumre, zajedno sa 'podancima'...


Nebojsa Krstic
Ocenjivati nečije kvalitete na osnovu ovog medicinskog stanja, isto je kao i podsmevati se grbavcu ili mongoloidu.


Ovaj, doktore, nazivanje ljudi sa Daunovim sindromom 'mongoloidima' je - podsmevanje istim tim ljudima. Nisam proponent PC govora al' ovo je nešto prilično elementarno...


freehand
Ti nikad nisi imao tremu?


Trema je jedno, zabuniš se jednom pa ili proguraš, ili se skloniš da ne smetaš. Mlađana junakinja, Sladža beše?, nije uspela da propisno kaže tu jednu rečenicu ni iz trećeg puta i to uz sufliranje. Onaj drugi što se bacakao kao da su mu baterije u dupe turili, da prostite, je bio još gori samo što je bar došao u adekvatnoj obući pa se nije pri svom performansu prostr'o po patosu i samim tim je ostao manje zapažen. Šta ćeš, u svakom cirkusu se uvek najbolje pamti klovn šeprtlja, pa tako i u ovom našem.

No pravo pitanje je zašto se neko guzi da radi nešto što, blago rečeno, ne ume? Pa to je sva tragedija cele naše političke scene, svi gledaju da nabiju guzice u fotelje koje nisu krojene za iste te guzice. Misle, valda, to je lako, to može svako. A onda počne fotelja da žulja, pa ublažavaju svoju dupebolju kupovinom jastučića o trošku poreskih obveznika, pa onda toliko jastučića nastavljaju da ne mogu ni da dohvate sto na kome bi trebalo da nešto rade, pa... I onda se smeni garnitura, pa se ide ispočetka. Posao, naravno, samo nastavi da se gomila.

E gore pomenuta Sladža ti je takav kadar. Ne baš o'ma za fotelju, al' eto već je mislila da je za pred kameru da citira čoveka koga nije bila kadra razumeti a u ime stranke koju za istog tog čoveka, pokazaće se, pošteno zabole. Danas klovn šeprtlja, sutra guvernerka, tako to ide. Šta je malo lične sramote ako one dovedu otvorenih dveri trezorskih?


freehand
I još - isto je tako kružio snimak nekih klinaca-naprednjaka koji pevaju neku tralala odu Vučiću, ili nešto slično, na kom jedan mali debeli sve radi pogrešno. I isti takvi, samo sa suprotnim političkim predznakom, se po društvenim mrežama pogušiše od smeha.


A šta je sa nama koji smo na oba ta performansa, i na bog-te-pita koliko sličnih, gledali kao na vrhunsku tragikomediju? Znaš, onu što izaziva olivermandićevsko 'smejem se, a plakao bih' osećanje? Doduše sad kad se sklonih iz tog brloga cenim da će mi takvi performansi polako gubiti tragičnu konotaciju, mada mi opet žao ljudskoga roda što tak'i primeri postoje pa makar i ne u mojoj državi i makar nemali šanse da me realno ugroze.

Ja inače duboko verujem u javno ismevanje u pogledu formiranja ličnosti i ispravljanja kognitivnih greški pre nego što one srastu u karakter - kad neko učini ili kaže nešto neverovatno glupo treba ga od srca ismejati i nazvati ignorantnom budalom (po tom pitanju, naravno) te time pomoću pritiska okoline uticati na to da svoje pogreške i zablude ispravi na vreme. Cenim da je to daleko, daleko efektivnije nego pokušavati da razumno objasniš budali da je - budala.


freehand
Te je činjenica, ipak, da nama kakvi smo nije ni loše ovako kako je.


S ovim ću se od srca složiti - u odnosu na 'narod' čak i ovi i ovakvi obezbedženi radikali su čista premija.
stopalo stopalo 14:18 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

inco
freehand
Toliko je slikovito da ništa nisam razumeo: kako radar bilo šta sprečava'


Ako mogu da uskočim, mislim da je 'stopalo' govorio o onoj staroj teoriji o sistemu gde glupi na pozicije niže od svojih postavljaju još gluplje da im ne bi ugrozili pozicije. Takav sistem, prirodno, postaje sve gluplji i gluplji sve dok se ne desi da se ceo sistem toliko zaglupi da dovede nekog pametnog koji počisti ceo sistem i onda stvar kreće ispočetka.


Ma znamo i Free i ti i ja, šta sam hteo da kažem. Nego se on pravi Englez

inco
Srbija liči na primer toga samo što mislim da više nije ostalo pametnih spremnih da se upuštaju u to blato tako da sistem može slobodno i bez opasnosti da se zaglupljuje do beskonačnosti, tj. da se toliko zaglupi da jednostavno izumre, zajedno sa 'podancima'...


Ja se nadam da nisi u pravu, mada i meni se sve više čini da smo umesto testere dobili spiralu.
freehand freehand 15:02 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

Evo Free jedne od mogućih ocena

A možeš i sam da probaš isto to sa brojem dozvola, sa vrednošću izvedenih radova, itd.

Video, ali mi to apsolutno ništa ne govori o Dulićevom ministrovanju. Statistika pokazuje šta se sa građevinarstvom, kao i ca čitavom privredom, desilo sa desilo sa dolaskom ekonomske krize. Kao i u gotovo čitavom svetu, uostalom.
Ili misliš da je sve zaista Dulićevo neznanje i loš rad?
freehand freehand 15:04 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

Ja inače duboko verujem u javno ismevanje u pogledu formiranja ličnosti i ispravljanja kognitivnih greški pre nego što one srastu u karakter - kad neko učini ili kaže nešto neverovatno glupo treba ga od srca ismejati i nazvati ignorantnom budalom (po tom pitanju, naravno) te time pomoću pritiska okoline uticati na to da svoje pogreške i zablude ispravi na vreme. Cenim da je to daleko, daleko efektivnije nego pokušavati da razumno objasniš budali da je - budala.

Da, deluje upravo kao da tako msiliš.
mariopan mariopan 15:09 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

predatortz

И тебе увалише вадикалима?


Mani...
Jednom su me prozvali i da sam LDP-ovac!

Јој
stopalo stopalo 15:36 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

freehand
Evo Free jedne od mogućih ocena
javascript:;
A možeš i sam da probaš isto to sa brojem dozvola, sa vrednošću izvedenih radova, itd.

Video, ali mi to apsolutno ništa ne govori o Dulićevom ministrovanju. Statistika pokazuje šta se sa građevinarstvom, kao i ca čitavom privredom, desilo sa desilo sa dolaskom ekonomske krize. Kao i u gotovo čitavom svetu, uostalom.
Ili misliš da je sve zaista Dulićevo neznanje i loš rad?


Free ima tu i korupcije ali da ne bi počeo odmah da mi tražiš dokaze, taj deo ćemo ovaj put preskočiti.

Imaš LINK na direktan dokaz neznanja i lošega rada.

Obrati pažnju na Dealing with construction Permits. Da li je i za dodatnih 75 dana kriva ekonomska kriza?
freehand freehand 15:49 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

Imaš LINK na direktan dokaz neznanja i lošega rada.

Obrati pažnju na Dealing with construction Permits. Da li je i za dodatnih 75 dana kriva ekonomska kriza?

Ok. Čak i da se napravim da sam sad to detaljno pregledao, naalizirao, ispravno shvatio da je Dulić bio najgori ministar građevine ikad - da li sam ja, konačno, položio taj ispit?
Zar nije jednostavnije bilo da ti to sažmeš u pet razumljivih rečenica a samo potkrepiš linkom?
Hoću da kažem - ima ovde statističkih stručnjaka i ljubitelja statistike, ali ja nisam među njima.
Čak znam da prema statistici budem dosta sumnjičav i nepoverljiv.
stopalo stopalo 16:06 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

Ok. Čak i da se napravim da sam sad to detaljno pregledao, naalizirao, ispravno shvatio da je Dulić bio najgori ministar građevine ikad - da li sam ja, konačno, položio taj ispit?


Što si sad na kraj srca? Meni je Dulić bio samo ilustracija za "testeru". (Da li bi bilo bolje da sam pomenuo Malovićku?)

I da, ispravno si shvatio, on JESTE najgori ministar građevine.

Ali Srbiju, tebe, mene... treba da zabrine što se Ministarka za uske sakoe i baletanke (a volonterski i energetiku) iz sve snage trudi da bude gora od gore navedenog.

Za sada nije ništa sistemski pokvarila jer ni jedan propis iz njene nadležnosti nije usvojen, ali bahatost sa kojom se iživljava nad čuvarima gradilišta pokazuje da "testera" i dalje ide na dole.

Kad bude preuzela titulu od Dulića, meni neće biti ništa lakše.

Eto toliko od mene
freehand freehand 16:27 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

I da, ispravno si shvatio, on JESTE najgori ministar građevine.

Meni velika slova ne znače mnogo u argumentaciji, mislio sam da je to jasno. Opet, ja zaista nemam pojma kakav je Dulić bio ministar. Znam mnoštvo drugih stvari koje mu se stavljaju na dušu, a znam i za priče da su ga upravo najveći igrači koji su se na građevini opasno bogatili - najviše i napadali. u svkom slučaju to što je kao ministar radio najmanje je bilo tema.
To da je najgori tvrdiš ti. Neki kažu da je bio Šumarac, neki da od Velje ne može biti goreg. neka bude da ste svi u pravu.
Ali Srbiju, tebe, mene... treba da zabrine što se Ministarka za uske sakoe i baletanke (a volonterski i energetiku) iz sve snage trudi da bude gora od gore navedenog.

Eto, konačno si shvatio. :)
No, kako sam reče - opet ćemo u petlju. Ova je vlast tek dve i po godine tu, odnosno nekoliko meseci. I nije u redu prozboriti bilo šta do kraja njenog mandata. Bar tako kažu SNS medijski zastupnici, kolokvijalno zvani botovima.
A zna se ko je kriv za sve.

E sad, kad budeš našao vremena i ako ti ostane snage od bavljenja Dulićem - voleo bih baš da čujem primedbe na moju malu analizu i zaključke.

stopalo stopalo 17:20 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

E sad, kad budeš našao vremena i ako ti ostane snage od bavljenja Dulićem - voleo bih baš da čujem primedbe na moju malu analizu i zaključke.


Ajde kad si navalio da mora i o temi bloga

Pravo, slažem se sa tobom da nema šanse da se formira ta Vlada narodnog spasa. Zaslužni kadar je tek počeo da diže dividende zaslužene, 60% itd. pobede i nema šanse da se zarad nekog narodnogbiločega odrekne para. Vidiš kako je sad krenulo njihove firme na tenderima.

A čak i da ih Gospodar prisili na tako nešto, ne znam šta bi se dobilo?

Koju to "pamet" imaju druge stranke?

A da vratimo neke proverene stručne kadrove:
Ljiljana Čolić za prosvetu
Radomira Naumova za min. vera
Vericu Kalanović za NIP
***stavio sam i neke "eksperte" iz DS ali pošto se ljutiš zbog toga, ipak sam ih obrisao
...........................

Za neke od likova ovog freakshowa nisam mogao da se setim ni koje su ministarstvo vodili.

inco je lepo gore rekao, pa ću ja samo još jednom da ponovim
inco
Srbija liči na primer toga samo što mislim da više nije ostalo pametnih spremnih da se upuštaju u to blato tako da sistem može slobodno i bez opasnosti da se zaglupljuje do beskonačnosti, tj. da se toliko zaglupi da jednostavno izumre, zajedno sa 'podancima'...




zovitemegrunf zovitemegrunf 19:06 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim


mariopan

Не бих се слижила, ово је другачији блог.
Рекла бих да Фрихенд овог пута прави питу од састојака који нису јестиви?

Није он крив што су састојци углавном покварени?


Jedino što pamtim od hemije za gimnaziju je da je profesorka često govorila da je hemija takva nauka koja i od nejestivih sastojaka može napraviti pitu. Anđa ja fizičarka, i nemam pojma kako će se stvari razvijati
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:46 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

Re: Koliko ja vidim
Nebojsa Krstic
Ne Free, ovde je reč o onima koji su ušli u podmladak stranaka, koji se laktaju već kao studenti, koji pretenduju na liderstvo... I ne bi u tome bilo toliko lošeg da su u stanju da upamte i izgovore jebenu proširenu rečenicu.

Pravo svakog punoletnog čoveka je da politički deluje i udružuje se.

Tvoja primedba deluje kao pogled osobe sa autoritarnom svešću.


Ja ne sporim nikome nikakva prava. Pravo mene, kao glasača, je da komentarišem kvalitet rada stranaka i njihovih eksponiranih članova. Devojka je predstavljena kao članica DS. Ja sam iskazao bojazan za našu budućnost kada osobe onakvih intelektualnih sposobnosti, koje je ona prezentovala, preuzmu neke uloge u zajednici.

Šta je tu autoritativno?

Autoritarno je to što ti nekima (ioak) sporiš pravo da "pretenduju na liderstvo"...Što ne bi pretendovali? Ko će da im zabrani? Ko sme da im zabrani?

Ti pretenduješ, npr, da budeš bloger. Ko sme da ti zabranjuje i da govori kako se laktaš?

Odnosno onaj ko bi to rekao, zagovarao bi autoritarnost, tj. pravo samo nekima da budu lideri, blogeri i sl, a nekima bi to pravo uskraćivao.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:48 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

Nebojsa Krstic
Ocenjivati nečije kvalitete na osnovu ovog medicinskog stanja, isto je kao i podsmevati se grbavcu ili mongoloidu.


Ovaj, doktore, nazivanje ljudi sa Daunovim sindromom 'mongoloidima' je - podsmevanje istim tim ljudima. Nisam proponent PC govora al' ovo je nešto prilično elementarno...


Pa onaj ko se podsmeva, ne podsmeva se Daunovom sindromu...niti nečijem gibusu...već se podsmeva "mongoloidu", "grbavcu", onoj "budali iz DS" koja je pala...itd
predatortz predatortz 20:52 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim


Pa onaj ko se podsmeva, ne podsmeva se Daunovom sindromu...niti nečijem gibusu...već se podsmeva "mongoloidu", "grbavcu", onoj "budali iz DS" koja je pala...itd


Ovo tvoje već postaje bezobrazluk. Nisam ja kriv što ste vi izabralu glupačicu da vas predstavlja. Niti sam kriv što je ta glupačica izblamirala i sebe i vas. Prestani da mi inputiraš da se ismejavam bolesnim i hendikepiranim.
predatortz predatortz 21:19 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim


Autoritarno je to što ti nekima (ioak) sporiš pravo da "pretenduju na liderstvo"..


Ne. Samo smatram da za liderstvo treba imati nešto malo pameti. Glup lider može biti samo na štetu. Zbog toga sam i iskazao strah da nam stranke ( ne samo DS ) forsiraju loš materijal.

Ti pretenduješ, npr, da budeš bloger.


Netačno. Ljudi sa autorskom ti mogu posvedočiti da su mi n puta nudili gostovanje, koje je ovde put do statusa blogera. Ja sam im se ljubazno zahvaljivao, uz objašnjenje da moje ambicije u pogledu ovog mesta ne idu dalje od komantatorskog statusa.
freehand freehand 21:23 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

Prestani da mi inputiraš da se ismejavam bolesnim i hendikepiranim.

pazi, klizavo: nije inputiraš. Imputiraš.
A podsmevaš se smotanim tremarošima. Stvar ne popravlja čak ni ako je smotana tremarošica glupa, a to ne možemo znati ni ti ni ja.
i opet uzgred - ta devojka je odlučila da nešto pokuša. Možda iz uverenja, možda iz koristoljublja. Oni koji dominiraju svojim podsmehom i optužbama za glupost, lopovluk i lupeštvo - po pravilu nisu.
predatortz predatortz 21:31 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim


pazi, klizavo: nije inputiraš. Imputiraš.


Istina. Moja omaška.

i opet uzgred - ta devojka je odlučila da nešto pokuša. Možda iz uverenja, možda iz koristoljublja. Oni koji dominiraju svojim podsmehom i optužbama za glupost, lopovluk i lupeštvo - po pravilu nisu.


Gde mogu da proverim istinitost tog tvog pravila? I, šta uopšte znači da nešto pokuša ? Ona je pokušala da citira tuđu misao, prilično jednostavnu. Imala je nekoliko bezuspešnih pokušaja.
freehand freehand 21:34 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

Gde mogu da proverim istinitost tog tvog pravila?

Koje pravilo?
Ona je pokušala da citira tuđu misao, prilično jednostavnu. Imala je nekoliko bezuspešnih pokušaja.

I tebe jedna reč, napisana, malo muči.
predatortz predatortz 21:44 04.09.2014

Re: Koliko ja vidim

Koje pravilo?


Ovo:

i opet uzgred - ta devojka je odlučila da nešto pokuša. Možda iz uverenja, možda iz koristoljublja. Oni koji dominiraju svojim podsmehom i optužbama za glupost, lopovluk i lupeštvo - po pravilu nisu.





I tebe jedna reč, napisana, malo muči.



i opet uzgred - ta devojka je odlučila da nešto pokuša


Jbga, muči me i ova tvoja rečenica. Em je započeta malim slovom, em je nejasna.

Ja sam čovek od tehnike. Mi nismo poznati po nekoj preteranoj pismenosti, lepom stilu i nakićenim rečenicama. No, misao nam je jasna. Kada neko, iz n pokušaja, ne uspe da reprodukuje prostu misao, ne smatramo ga preterano upotrebljivim materijalom. A taj materijal će nam se sutra ponuditi na nekim izborima. To je ono što htedoh da kažem, a ti se sad do sutra drži onog mog 'inpuriranja'.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana