Budućnost| Društvo| Politika

Četvrti čin: korak napred na ivici ambisa

freehand RSS / 03.09.2014. u 20:27


Praveći se da nam nije ništa stvar ne popravljamo ni mi ni Vučić. A jeste nam, itekako. Samo što neki ćute jer su umorni, drugi zato što se boje, treći zato što se prave da nisu odavde. Četvrti su potkupljeni, i njima zaista nije ništa. Oni žive zlatno doba.

I njemu je nešto, da se razumemo. Samo što je on Sport Bili.

3630105327_0a84f3cbf5.jpg

Svi ekonomski pokzatelji, ne računajući besmislice koje su Dačiću dali da pročita danas u Skupštini ili ono što SNS stranački dronovi poput veselog Babića ponavljaju, govore da smo srljali, srljali i skoro dosrljali. Jesenji ambis zjapi pred nama u svoj svojoj dubini i strahoti. Pet milijardi nečega koje bi, po rečima guvernerke Tabaković, arapska banka koja ulazi u Srbiju, trebalo da unese u naredne tri godine – svema je jasno – iste su pare kao onih sto milijardi koje čekaju na granici još od onomad, od izbora 2012. ili Bačevićevi trilioni.


Politički gledano - procep je sve tešnji, a ono što nam je u njemu stisnuto preti da pukne. Jer je, eto, došlo do momenta istine na pitanju Kosova gde pipirevka i kreativna rešenja više ne mogu da daju rezultate. Ergo, ako baš nećete direktno (kažu naši evropski partneri) – evo vam šansa: mirovni ugovor. Za unutrašnju upotrebu na volju vam tumačenja, ali ćete taj ugovor sklopiti sa državom, i komšijom. Ende.

Toma Nikolić i njegova družina uključujući i Marka Đurića, a bogami ni koalicioni partner Ivica Dačić, tu ovoga puta teško da će biti korisni i lojalni saigrači.

Oko Kosova, rekoh, a bogami i oko Ukrajine.

 Jer intenzitet tamošnje krize obrnuto je proporcionalan strpljenju i volji prvenstveno Nemačke da se trpi jagnje-folirant koje bi vazda sisalo na dve strane, najmanje. Te će se i tu sve manje pitati veliki modernizator i reformator za duševne patnje, a gotovo se može napipati materijalizovan momenat u kome će morati da donese odluku i jasan stav. I preduzme ono što mu bude naloženo. To što ni Vladimira Vladimiroviča bezbeli neće interesovati emocije i žalopojke  - Vučiću sigurno neće olakšati život.

Dakle, ako nikad do sada – danas je Srbija ko kruška zrela za jednu Vladu narodnog spasa. Zrela i prezrela. Ništa tu ne pomažu nikakvi procenti ni kobajagi podrška, ni mediji, lakirovka i potemkinovske lakrdije za naivne i nedotupavne. Jer ovo što Vučić ima i sa čime je pokušavao, kroz rekonstrukcije, smene, populizam i inscenacije raznih vrsta da vlada i vodi državu pokazalo se kao potpuna propast i katastrofa epskih razmera. I vreme je da to prizna i zatraži pomoć mrskih protivnika: ovejanih kriminalaca, korupcionaša, lopova i izdajnika.

Hoće li?

Teško. Ja bar ne mogu da zamislim taj njegov košmar u kome sa Pajtićem, Tadićem, Živkovićem, Jovanovićem (četiri nijanse žute) ravnopravno dogovara novu politiku. I tek SNS doktore keramičarskih, molerskih, pečenjarskih i drugih menadžerskih nauka da se sa tim slože i dignu guzice iz ministarskih fotelja.

I onda? Da ne mračimo. Ali dovoljna je ilustracija da se nastavlja u istom pogibeljnom smeru, valjda, što ovako opskuran lik danas postade ministar privrede Vlade Srbije. Uz onakvo obrzloženje Ivice Dačića. 

Da, čak je i meni bilo malkice žao što je to morao da čita.

 

 

Tagovi



Komentari (400)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 20:47 03.09.2014

1.

milojep milojep 20:53 03.09.2014

Re: 1.

blogovatelj

vidi se da si automatičar
nsarski nsarski 20:51 03.09.2014

Sminka

Kod Amera se poslednjih godina u politici odomacio izraz Lipstick on a pig (staviti sminku na svinju), a oznacava proces ulepsavanja ruznog (omiljena fraza Ramsfelda, Cejnija i drugara im).
E, pa moj je utisak da je ovih dana taj proces u velikom zamahu kod nas. Ne znam zasto, ali ta mi je asocijacija odmah dosla kad sam procitao tvoj tekst.
freehand freehand 20:57 03.09.2014

Re: Sminka

nsarski
Kod Amera se poslednjih godina u politici odomacio izraz Lipstick on a pig (staviti sminku na svinju), a oznacava proces ulepsavanja ruznog (omiljena fraza Ramsfelda, Cejnija i drugara im).
E, pa moj je utisak da je ovih dana taj proces u velikom zamahu kod nas. Ne znam zasto, ali ta mi je asocijacija odmah dosla kad sam procitao tvoj tekst.

Ja mislim da je upravo kraj šminkanja leša. Šminke nema a kiša sve jače pada.
nsarski nsarski 21:11 03.09.2014

Re: Sminka

Ja mislim da je upravo kraj šminkanja leša. Šminke nema a kiša sve jače pada.


Evo, danas se cela vrhuska Vlasti u Srbiji sjatila u Majdanpek da svecano otvore renovirane prostorije od celih 56 kvm, a taj neverovatan graditeljski poduhvat je finansiran od strane Evropske Unije.
Verujem da je benzin do tamo i nazad - za sve vazne goste+medijska pratnja - kostao koliko cela renovacija.
maligigant maligigant 20:46 04.09.2014

Re: Sminka

nsarski
Ja mislim da je upravo kraj šminkanja leša. Šminke nema a kiša sve jače pada.


Evo, danas se cela vrhuska Vlasti u Srbiji sjatila u Majdanpek da svecano otvore renovirane prostorije od celih 56 kvm, a taj neverovatan graditeljski poduhvat je finansiran od strane Evropske Unije.
Verujem da je benzin do tamo i nazad - za sve vazne goste+medijska pratnja - kostao koliko cela renovacija.

Има се - може се !
hajkula1 hajkula1 05:53 05.09.2014

Re: Sminka

nsarski
Ja mislim da je upravo kraj šminkanja leša. Šminke nema a kiša sve jače pada.


Evo, danas se cela vrhuska Vlasti u Srbiji sjatila u Majdanpek da svecano otvore renovirane prostorije od celih 56 kvm, a taj neverovatan graditeljski poduhvat je finansiran od strane Evropske Unije.
Verujem da je benzin do tamo i nazad - za sve vazne goste+medijska pratnja - kostao koliko cela renovacija.


Benzin su trošili danima. Bilo je i drugih razbacivanja (za sve one flajere, plakate i razne rekvizite)... Ne znaju za stid.
Našminkane svinje.

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:57 03.09.2014

Nova politika?

Ja bar ne mogu da zamislim taj njegov košmar u kome sa Pajtićem, Tadićem, Živkovićem, Jovanovićem (četiri nijanse žute) ravnopravno dogovara novu politiku
.

A ja, opet, ne mogu da zamislim tu novu politiku koja bi se dogovorila sve i da Vučić to učini.
Nekako mi se čini da bi se dogovorila ista ova politika. Možda drugi političari, ali politika ista.
Jedina moguća korist bi bio Vučićev košmar.
Nije nešto, al kad nema boljeg makar neka njemu bude neprijatno.
milojep milojep 20:57 03.09.2014

S.O.S

Dakle, ako nikad do sada – danas je Srbija ko kruška zrela za jednu Vladu narodnog spasa.


Kakva vlada? Kakav spas?
petargli petargli 23:11 03.09.2014

Re: S.O.S

milojep
Dakle, ako nikad do sada – danas je Srbija ko kruška zrela za jednu Vladu narodnog spasa.


Kakva vlada? Kakav spas?

Spasa nam nema, propasti nećemo!
loader loader 00:05 07.09.2014

Re: S.O.S

petargli:
Spasa nam nema, propasti nećemo!

princi princi 20:59 03.09.2014

Pajtićem, Tadićem, Živkovićem, Jovanovićem

Štihovi.
freehand freehand 21:03 03.09.2014

Re: Pajtićem, Tadićem, Živkovićem, Jovanovićem

princi
Štihovi.

Izvini, ja ne znam bolje. To je na raspolaganju. Marijan Rističević, Velja Ilić, Mlađa - već su angažovani. Eventualno Drašković Vuk.
princi princi 21:07 03.09.2014

Re: Pajtićem, Tadićem, Živkovićem, Jovanovićem

Sve vo do vola. Srbiji treba neka politička atomska bomba, koja će razjebati sve te pandursko-kriminalno-šibicarske strukture, slična onoj koja je Italiji donela Prodija (doduše i Berluskonija, jbg). U konstelaciji koju si predstavio tačno mogu da zamislim da bi se svi pregovori odvijali oko toga ko će koje ambasadorsko mesto dobiti i kako će se obračunavati dnevnice. 5. oktobar No 2.
freehand freehand 21:11 03.09.2014

Re: Pajtićem, Tadićem, Živkovićem, Jovanovićem

princi
Sve vo do vola. Srbiji treba neka politička atomska bomba, koja će razjebati sve te pandursko-kriminalno-šibicarske strukture, slična onoj koja je Italiji donela Prodija (doduše i Berluskonija, jbg). U konstelaciji koju si predstavio tačno mogu da zamislim da bi se svi pregovori odvijali oko toga ko će koje ambasadorsko mesto dobiti i kako će se obračunavati dnevnice. 5. oktobar No 2.

Opet moram da te zamolim da se ne ljutiš, ali sam se ja kretao u granicama realnog, mogućeg i postojećeg. što se tiče načina na koji bi se pregovaralo dozvoli da ne verujem u tu simplifikovanu pučku verziju. Jer da je bila moguća - ta bi Vlada psot‚ojala poslednjih nekoliko meseci.
Ipak su tu i krupnije stvari i krupnije teme u pitanju.
princi princi 21:23 03.09.2014

Re: Pajtićem, Tadićem, Živkovićem, Jovanovićem

Ipak su tu i krupnije stvari i krupnije teme u pitanju.

Koje krupnije stvari? Šta je to što će potpisati Vučić, a što ne bi potpisao bilo koji od navedenih? I koja je uopšte razlika između njih? Jedino što je bata Žile malo lepši i bistriji od ostatka i što Vučić ima opak smisao za humor.
freehand freehand 21:05 03.09.2014

Tvit



mariopan mariopan 21:10 03.09.2014

.

Ја не могу да замислим од којих би људи саставили ту Владу националног спаса?

Који би то људи били ?
freehand freehand 21:14 03.09.2014

Re: .

mariopan
Ја не могу да замислим од којих би људи саставили ту Владу националног спаса?

Који би то људи били ?

Pa ne bih mogao poimence, sigurno, ali od ovih koji su sad u Vladi teško da je moguće naći gore. Te je sreća u činjenici da je nemoguće pogrešiti.
Ribozom Ribozom 21:17 03.09.2014

Re: .

Davljenik se i za slamku hvata.
milojep milojep 21:22 03.09.2014

Re: .

mariopan
Ја не могу да замислим од којих би људи саставили ту Владу националног спаса?

Који би то људи били ?



Ja bih recimo kod ekonomije krenuo od Danice Popović, pa čak prema Mlađanu Kovačeviću,Cvijetičaninu. Onda bi recimo bio interesantan Čeda Antić,Predrag Marković(kviskoteka), pa čak onda doći do starih kadrova velikih preduzeća tipa Genex,PKB...

Da se free ne uvredi al' ono što on zove realno su najobičniji kulovi za koje nemamo adekvatan azil!



freehand freehand 21:25 03.09.2014

Re: .

Da se free ne uvredi al' ono što on zove realno su najobičniji kulovi za koje nemamo adekvatan azil!

To što on zove je opozicija u današnjoj Srbiji.
A bivši rukovidoci Geneksa su ti sadašnji tajkuni ili najbolji igrači na Kalemegdanu.
Ako ne mkisliš na Mikija Savićevića, a valjda ne misliš.
G.Cross G.Cross 21:25 03.09.2014

Re: .

mariopan
Ја не могу да замислим од којих би људи саставили ту Владу националног спаса?

Који би то људи били ?



Kako ko? Evo nasih najboljih ljudi

- Tony Blair , Prvi potpredsednik vlade
- Dominique Strauss-Kahn, ministar finansija (i hotelijerstva)
- Alfred Guzenbauer , ministar za evrointegracije i Ukrajinu
- Muhamed bin Zajed , ministar poljoprivrede i vodoprivrede
- Franko Fratini, ministar inostranih poslova
- Anders Fogh Rasmussen, ministar vojni

itd, itd
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:25 03.09.2014

Re: .

mariopan
Ја не могу да замислим од којих би људи саставили ту Владу националног спаса?

Који би то људи били ?


Pa spasioci, pobogu!

mariopan mariopan 21:25 03.09.2014

Re: .

freehand
mariopan
Ја не могу да замислим од којих би људи саставили ту Владу националног спаса?

Који би то људи били ?

Pa ne bih mogao poimence, sigurno, ali od ovih koji su sad u Vladi teško da je moguće naći gore. Te je sreća u činjenici da je nemoguće pogrešiti.

Слажем се али кога ставити у ту Владу, да се не зезамо овако?
Није нужно да буду из света политике, штавише, политичаре бих заобишла у широком луку.

Имамо ли некомпромитовне, образоване, истакнуте појединце из разних области које бисмо могли да предложимо макар и овако на блогу?

Доста ми је кукања како су ови грозни. Јесу, да грознији не могу бити. У политици им оштро конкуришу сви који су били па сад више нису.
Нису више и то са разлогом.

Нисмо ми до амбиса дошли само тако што нам је СНС булумента дувала у леђа, гурали су нас и сви други и то од 5 октобра до данас.

Ко би то могао да им каже " иш бандо неспособна" и покаже им како се води држава?
Ако немамо никог онда да се спашава свако за себекако зна и уме?
mariopan mariopan 21:29 03.09.2014

Re: .

milojep
mariopan
Ја не могу да замислим од којих би људи саставили ту Владу националног спаса?

Који би то људи били ?



Ja bih recimo kod ekonomije krenuo od Danice Popović, pa čak prema Mlađanu Kovačeviću,Cvijetičaninu. Onda bi recimo bio interesantan Čeda Antić,Predrag Marković(kviskoteka), pa čak onda doći do starih kadrova velikih preduzeća tipa Genex,PKB...

Da se free ne uvredi al' ono što on zove realno su najobičniji kulovi za koje nemamo adekvatan azil!




То су конкретни предлози
milojep milojep 21:35 03.09.2014

Re: .

To što on zove je opozicija u današnjoj Srbiji.


Free ja vladu nacionalnog spasa ne vidim strogo ,uostalom ne vidim uopšte u okvirima parlamenta! Jadna nam je i vlast i opozicija! Nisam mislio na Mikija Savićevića personalno ali na takav tip rukovodioca da! Možda ti znaš nešto o njemu više...
freehand freehand 21:35 03.09.2014

Re: .

Слажем се али кога ставити у ту Владу, да се не зезамо овако?
Није нужно да буду из света политике, штавише, политичаре бих заобишла у широком луку.

Имамо ли некомпромитовне, образоване, истакнуте појединце из разних области које бисмо могли да предложимо макар и овако на блогу?

Доста ми је кукања како су ови грозни. Јесу, да грознији не могу бити. У политици им оштро конкуришу сви који су били па сад више нису.
Нису више и то са разлогом.

Нисмо ми до амбиса дошли само тако што нам је СНС булумента дувала у леђа, гурали су нас и сви други и то од 5 октобра до данас.

Ко би то могао да им каже " иш бандо неспособна" и покаже им како се води држава?
Ако немамо никог онда да се спашава свако за себекако зна и уме?

Vidi, na pamet mi nije palo da pravim blog sa tim krepom od predlaganja ljudi po "našem ukusu".
Ne, hteo sam da kažem da je dogorelo i da nas čekaju baš gadni dani, i to uskoro.
E sad, što se vi genijalni, prepošteni a neporočni sklanjate i femkate pa su samo ološ i fukara na raspolaganju - ko je kriv? Šta misliš?

A inače: posebno sam alergičan na rečenice koje počinju ili saddrže
и то од 5 октобра до данас.

Znaš, Mariopan, malo su nas tu dogurali i Tito, i Leka, i Kardelj i sva ta bulumenta, a da ne rpičamo o njihovim bastardima poput Miloševića i društva. Tako da "od 5. okobra naovamo" u pitanju su posledice.
Mada je super leba od tri kinte i 50% kamata kod Jezde i Dafine, sa sve kalašnjikov vikend turizmom, al to ako bi moglo samo ljubiteljima i poštovaocima, razočaranim u demokratiju.
BigBadWolf BigBadWolf 06:17 04.09.2014

Re: .

freehand
mariopan
Ја не могу да замислим од којих би људи саставили ту Владу националног спаса?

Који би то људи били ?

Pa ne bih mogao poimence, sigurno, ali od ovih koji su sad u Vladi teško da je moguće naći gore. Te je sreća u činjenici da je nemoguće pogrešiti.


Ako me je zivot u Srbiji u proteklih 40 godina necemu naucio, to je da uvek moze gore, tako da ja ne bih davao takve apsolutne izjave
freehand freehand 09:09 04.09.2014

Re: .

G.Cross
mariopan
Ја не могу да замислим од којих би људи саставили ту Владу националног спаса?

Који би то људи били ?



Kako ko? Evo nasih najboljih ljudi

- Tony Blair , Prvi potpredsednik vlade
- Dominique Strauss-Kahn, ministar finansija (i hotelijerstva)
- Alfred Guzenbauer , ministar za evrointegracije i Ukrajinu
- Muhamed bin Zajed , ministar poljoprivrede i vodoprivrede
- Franko Fratini, ministar inostranih poslova
- Anders Fogh Rasmussen, ministar vojni

itd, itd

Depardje sa Vučićem i Malim


Veliki ruski, crnogorski a verovatno i srpski rodoljub da proveri šta se nudi uz pasoš.
inco inco 15:50 04.09.2014

Re: .

freehand
Depardje sa Vučićem i Malim


Ja ne znam šta se ljudi toliko sablažnjavaju oko ovog susreta. Ka njegovim glumačkim veštinama imam duboko strahopoštovanje, ume čovek da glumi čak i više ličnosti odjednom što je, složićete se, jako vredna i retka veština. I uvek me nasmeje, čak i kad glumi tragičnu ličnost jer on mu dođe poput rahmetli Čkalje - čak i kad uzdiše, pravi dramske pauze, kad mu usna zadrhti... čak i tad je smešna pojava! I podjednako je simpatičan, i kad glumi čoveka-stenu sa čarobnim napitkom, i kad glumi pomalo smotanog detektiva koji razrešava čudne slučajeve za vreme katastrofe, i kad glumi musketara samog protiv svih, i kad glumi arogantnog kuvara kome smetaju drugi kuvari, i kad glumi prikrivenog švalera nerešenog bračnog stanja, i... Ama u svakoj ulozi briljira!

To što ga optužuju da nije plaćao nekakve račune i poreze, pogotovo za neke nekretnine koje je dobavio pod sumnjivim uslovima, kao i to da sedi na dve stolice (dupe u EU, srce u Rusiju) i da 'prodaje veru za večeru' - to je sve samo smišljeno od zavidnih koji mu nisu ni za ispod nokta. Svako s kim se sastane treba da se oseća počastvovanim jer vreme i pažnja takvog čoveka su neprocenjivi...

A ni Depardje nije loš...
freehand freehand 15:53 04.09.2014

Re: .

inco
freehand
Depardje sa Vučićem i Malim


Ja ne znam šta se ljudi toliko sablažnjavaju oko ovog susreta. Ka njegovim glumačkim veštinama imam duboko strahopoštovanje, ume čovek da glumi čak više ličnosti odjednom što je, složićete se, jako vredna i retka veština. I uvek me nasmeje, čak i kad glumi tragičnu ličnost jer on dodđe poput Čkalje - čak i kad uzdiše, pravi dramske pauze, kad mu usna zadrhti... čak i tad je smešna pojava! I podjednako je simpatičan, i kad glumi čoveka-stenu sa čarobnim napitkom, i kad glumi pomalo smotanog detektiva koji razrešava čudne slučajeve za vreme katastrofe, i kad glumi musketara samog protiv svih, i kad glumi arogantnog kuvara kome smetaju drugi kuvari, ni kad glumi prikrivenog švalera nerešenog bračnog stanja, ni... Ama u svakoj ulozi briljira!

To što ga optužuju da nije plaćao nekakve račune i poreze, pogotovo za neke nekretnine koje je dobavio pod sumnjivim uslovima, kao i to da sedi na dve stolice (dupe u EU, srce u Rusiju) i da 'prodaje veru za večeru' - to je sve samo smišljeno od zavidnih koji mu nisu ni za ispod nokta. Svako s kim se sastane treba da se oseća počastvovanim jer vreme i pažnja takvog čoveka su neprocenjivi...

A ni Depardje nije loš...


mariopan mariopan 17:48 04.09.2014

Re: .

Inco

" a ni Depardje nije los"

Обожавам Депардјеа и потписујем све што си рекао о њему.
Мени је најдража његова улога у филму " Розанин гроб". Дивна и смешна прича.

А када смо код идола...
..ћера ми ноћас у два сата реферише, ма вришти од среће што је уживо видела ( и усликала се ) са великанима науке као што су
Amarthia Sen ( Nobelova nagrada za ekonomiju 1998) i
Martha Nussbaum
Daron Acemoglu ( MIT) ...... и многи други учесници конференције у Атини.

Нама би спас био да их све покупимо и доведемо у Србију, а?
freehand freehand 17:54 04.09.2014

Re: .

Обожавам Депардјеа и потписујем све што си рекао о њему.
Мени је најдража његова улога у филму " Розанин гроб". Дивна и смешна прича.

Misliš na Žana Renoa?
mariopan mariopan 18:38 04.09.2014

Re: .

freehand
Обожавам Депардјеа и потписујем све што си рекао о њему.
Мени је најдража његова улога у филму " Розанин гроб". Дивна и смешна прича.

Misliš na Žana Renoa?


Увек их помешам.
Обожавам и једног и другог.
nim_opet nim_opet 22:01 03.09.2014

Srbiji uopste ne treba Vlada.

Vlada nacionalnog spasa, koncentraciona itd. uopste ne treba Srbiji. Ni ova sada, ni prethodna, ni ona pre nje nisu imale apsolutno nikakvog uticaja na to kako se privreda Srbije kretala. Ono sto jeste imalo uticaja su Predsednik/Pot-predsednik vlade; Izborni sistem koji odvaja poslanike od glasaca i prepusta ih stranackim listama, NEPRIMENJIVANJE zakona od strane izvrsnih organa, NEEFIKASNO SUDSTVO, duboko korumpiran energetski i maloprodajni sektor, i naravno glasacko telo koje stiteci svoje privilegije sve to podrzava.

Srbiji treba a) novi Ustav, b) novi izborni sistem, c)novi set pravosudnih zakona, d)politicka lustracija, e)novi set zakona o bezbednosnim sluzbama i rasformiranje starih, f)novi zakon o bankrotstvu i finalno razbucavanje javnih preduzeca "u restruktuiranju", g)decentralizacija drzavne uprave sa prenosom ODGOVORNOSTI na najnizi funkcionalni nivo (ne samo sredstava po URS planu) opstine/okruga. Jedina stvar koju "koncentraciona vlada" moze da uradi je da raspise izbore za ustavotvornu skupstinu i da sebe izuzme od ucesca u istoj. I nista drugo. Jer svi ljudi koji bi bili u "koncentracionoj" vladi, jesu ljudi koji su do sada podrzavali sistem koji se urusavao. Btw, Srbija se nije urusila do ivice ambisa - uvek moze da bude gore, kao u Ukrajini, Moldaviji ili u nasem savezniku Belorusiji.
Dr M Dr M 22:08 03.09.2014

Re: Srbiji uopste ne treba Vlada.

Srbiji treba a) novi Ustav, b) novi izborni sistem, c)novi set pravosudnih zakona, d)politicka lustracija, e)novi set zakona o bezbednosnim sluzbama i rasformiranje starih, f)novi zakon o bankrotstvu i finalno razbucavanje javnih preduzeca "u restruktuiranju", g)decentralizacija drzavne uprave sa prenosom ODGOVORNOSTI na najnizi funkcionalni nivo (ne samo sredstava po URS planu) opstine/okruga.


Izgleda mi kao da citiraš plan NOVE stranke..


milojep milojep 22:12 03.09.2014

Re: Srbiji uopste ne treba Vlada.

uvek moze da bude gore, kao u Ukrajini, Moldaviji ili u nasem savezniku Belorusiji.


Za Belorusiju je malo reći Švajcarska! Ne znam odakle nju strpa u ovaj koš? Znam iz prve ruke da je tamo nezaposlenost manja od dva posto, standard visok, gradovi čisti i što je najvažnije ljudi su srećni!
mariopan mariopan 22:12 03.09.2014

Re: Srbiji uopste ne treba Vlada.

Dr M
Srbiji treba a) novi Ustav, b) novi izborni sistem, c)novi set pravosudnih zakona, d)politicka lustracija, e)novi set zakona o bezbednosnim sluzbama i rasformiranje starih, f)novi zakon o bankrotstvu i finalno razbucavanje javnih preduzeca "u restruktuiranju", g)decentralizacija drzavne uprave sa prenosom ODGOVORNOSTI na najnizi funkcionalni nivo (ne samo sredstava po URS planu) opstine/okruga.


Izgleda mi kao da citiraš plan NOVE stranke..



Сви планови свих старих и нових странака су само речи које наше уши желе да чују и имају рок трајања само до освајања власти.
Доказано на делу.
Dr M Dr M 22:21 03.09.2014

Re: Srbiji uopste ne treba Vlada.

mariopan
Dr M
Srbiji treba a) novi Ustav, b) novi izborni sistem, c)novi set pravosudnih zakona, d)politicka lustracija, e)novi set zakona o bezbednosnim sluzbama i rasformiranje starih, f)novi zakon o bankrotstvu i finalno razbucavanje javnih preduzeca "u restruktuiranju", g)decentralizacija drzavne uprave sa prenosom ODGOVORNOSTI na najnizi funkcionalni nivo (ne samo sredstava po URS planu) opstine/okruga.


Izgleda mi kao da citiraš plan NOVE stranke..



Сви планови свих старих и нових странака су само речи које наше уши желе да чују и имају рок трајања само до освајања власти.
Доказано на делу.


Ne prepuštaj se očaju, Mariopan. I ne kudi konja koga nisi jahala.

Svi vlastodršci posle 2004. su se brinuli za drugi mandat, NOVA stranka ne računa tako. Zato je NOVA.


freehand freehand 22:45 03.09.2014

Re: Srbiji uopste ne treba Vlada.

Dr M
Srbiji treba a) novi Ustav, b) novi izborni sistem, c)novi set pravosudnih zakona, d)politicka lustracija, e)novi set zakona o bezbednosnim sluzbama i rasformiranje starih, f)novi zakon o bankrotstvu i finalno razbucavanje javnih preduzeca "u restruktuiranju", g)decentralizacija drzavne uprave sa prenosom ODGOVORNOSTI na najnizi funkcionalni nivo (ne samo sredstava po URS planu) opstine/okruga.


Izgleda mi kao da citiraš plan NOVE stranke..



I vi ste to isto tako zbrdazdolisali? Tužno.
Dr M Dr M 22:50 03.09.2014

Re: Srbiji uopste ne treba Vlada.

freehand
Dr M
Srbiji treba a) novi Ustav, b) novi izborni sistem, c)novi set pravosudnih zakona, d)politicka lustracija, e)novi set zakona o bezbednosnim sluzbama i rasformiranje starih, f)novi zakon o bankrotstvu i finalno razbucavanje javnih preduzeca "u restruktuiranju", g)decentralizacija drzavne uprave sa prenosom ODGOVORNOSTI na najnizi funkcionalni nivo (ne samo sredstava po URS planu) opstine/okruga.


Izgleda mi kao da citiraš plan NOVE stranke..



I vi ste to isto tako zbrdazdolisali? Tužno.


Šta ne valja, po Tvom mišljenju, u ovom nizu od a do g koji je nim postavio?
Meni izgleda sasvim funkcionalno.
highshalfbooze highshalfbooze 07:30 04.09.2014

Re: Srbiji uopste ne treba Vlada.

Šta ne valja, po Tvom mišljenju, u ovom nizu od a do g koji je nim postavio?


Pa ne valja im zato što nije kompatibilan sa Botinim sistemom kružne vlasti. Oni se nadaju da će sada narod na kolenima da ih moli da se vrate.
Oprem.
freehand freehand 08:22 04.09.2014

Re: Srbiji uopste ne treba Vlada.

Pa ne valja im zato što nije kompatibilan sa Botinim sistemom kružne vlasti.

Ti sigurno znaš da objasniš šta je to "sistem kružne vlasti"?
i sadržaj pojma "njima"?
highshalfbooze highshalfbooze 08:47 04.09.2014

Re: Srbiji uopste ne treba Vlada.

freehand
Ti sigurno znaš da objasniš šta je to "sistem kružne vlasti"
i sadržaj pojma "njima"?

To je specijalni Botin pronalazak gde pobednik na izborima bira zaslužnog člana za funkcionera, a opozicija bira zaslužnog člana za zamenika. Pa se onda na sledećim izborima rotiraju. Fenomenalan pronalazak koji je vremenom evoluirao, pa postoje i zamenici zamenika, pa savetnici savetnika itd...

A pojam "njima" se odnosi na one u kolu, logično. Sve moram da ti objašnjavam
freehand freehand 08:48 04.09.2014

Re: Srbiji uopste ne treba Vlada.

To je specijalni Botin pronalazak gde pobednik na izborima bira zaslužnog člana za funkcionera, a opozicija bira zaslužnog člana za zamenika. Pa se onda na sledećim izborima rotiraju. Fenomenalan pronalazak koji je vremenom evoluirao, pa postoje i zamenici zamenika, pa savetnici savetnika itd...

I sad neki primer zamenika koga je izabrala opozicija?
highshalfbooze highshalfbooze 09:32 04.09.2014

Re: Srbiji uopste ne treba Vlada.

freehand
To je specijalni Botin pronalazak gde pobednik na izborima bira zaslužnog člana za funkcionera, a opozicija bira zaslužnog člana za zamenika. Pa se onda na sledećim izborima rotiraju. Fenomenalan pronalazak koji je vremenom evoluirao, pa postoje i zamenici zamenika, pa savetnici savetnika itd...

I sad neki primer zamenika koga je izabrala opozicija?

Vrlo je interesantno da je svaki tvoj odgovor novo pitanje. Kada bi odgovorio na ovo tvoje pitanje, ti bi nastavio sa sledećim pitanjem i tako u krug. Tzv. kružna taktika u začaranom žutom krugu, iz koga se povremeno formira novi krug, i tako do olimpijade. Nego su vam krugovi nešto izbledeli...
freehand freehand 09:53 04.09.2014

Re: Srbiji uopste ne treba Vlada.

Vrlo je interesantno da je svaki tvoj odgovor novo pitanje. Kada bi odgovorio na ovo tvoje pitanje, ti bi nastavio sa sledećim pitanjem i tako u krug. Tzv. kružna taktika u začaranom žutom krugu, iz koga se povremeno formira novi krug, i tako do olimpijade. Nego su vam krugovi nešto izbledeli...

Ne, ovo nije istina. Ja sam napisao blog o svom viđenju stanja i o tome je, naravno, moguće raspravljati, iznositi svoje mišljenje, sporiti se.
Kad neko kao ti iznosi stavove koji nemaju veze sa istinom ja prvo pokušam da proverim da li sam sve dobro razumeo i da li u komentaru ipak postoji nekakav smisao koji mi je u čitanju promakao.
Kad na jednostavno pitanje - kojeg je zamenika, kad i gde imenovala opozicija (a postoje, u Skupštini, ali to je zakonska stvar svuda u demokratskom svetu)- dohijem ovakav odgovor, zaključujem da nema razloga da te išta više pitam.
jinks jinks 12:03 04.09.2014

Re: Srbiji uopste ne treba Vlada.

NOVA stranka ne računa tako. Zato je NOVA.

Zar ne bi g. Zoran među prvima trebalo da zna da se novo vino ne sipa u boce stare :)
hajkula1 hajkula1 22:04 04.09.2014

Re: Srbiji uopste ne treba Vlada.

Dr M
freehand
Dr M
Srbiji treba a) novi Ustav, b) novi izborni sistem, c)novi set pravosudnih zakona, d)politicka lustracija, e)novi set zakona o bezbednosnim sluzbama i rasformiranje starih, f)novi zakon o bankrotstvu i finalno razbucavanje javnih preduzeca "u restruktuiranju", g)decentralizacija drzavne uprave sa prenosom ODGOVORNOSTI na najnizi funkcionalni nivo (ne samo sredstava po URS planu) opstine/okruga.


Izgleda mi kao da citiraš plan NOVE stranke..



I vi ste to isto tako zbrdazdolisali? Tužno.


Šta ne valja, po Tvom mišljenju, u ovom nizu od a do g koji je nim postavio?
Meni izgleda sasvim funkcionalno.



Pa i na tarabi piše p.... pa Mujo odro q...

Pokazali su se (zajedno s Malovićkom) u reformi pravosuđa. Dalje nema svrhe da se analizira. Ovi jesu zlo, dno dna, ali ne vidim da su bivši ma kolicko bolji.




freehand freehand 22:05 04.09.2014

Re: Srbiji uopste ne treba Vlada.

Ovi jesu zlo, dno dna, ali ne vidim da su bivši ma kolicko bolji.

Izvini, a koja je razlika između "dna" i "dna dna"?
hajkula1 hajkula1 22:16 04.09.2014

Re: Srbiji uopste ne treba Vlada.

Dr M
mariopan
Dr M
Srbiji treba a) novi Ustav, b) novi izborni sistem, c)novi set pravosudnih zakona, d)politicka lustracija, e)novi set zakona o bezbednosnim sluzbama i rasformiranje starih, f)novi zakon o bankrotstvu i finalno razbucavanje javnih preduzeca "u restruktuiranju", g)decentralizacija drzavne uprave sa prenosom ODGOVORNOSTI na najnizi funkcionalni nivo (ne samo sredstava po URS planu) opstine/okruga.


Izgleda mi kao da citiraš plan NOVE stranke..



Сви планови свих старих и нових странака су само речи које наше уши желе да чују и имају рок трајања само до освајања власти.
Доказано на делу.


Ne prepuštaj se očaju, Mariopan. I ne kudi konja koga nisi jahala.

Svi vlastodršci posle 2004. su se brinuli za drugi mandat, NOVA stranka ne računa tako. Zato je NOVA.





Nova stranka kao i novi radikali. Presvučeno.
Kažeš, kudi konja kog nije jahala

Da znaš. Jahali oni nas a ovi nastavili. Kurta, Murta.
Dr M Dr M 23:11 04.09.2014

Re: Srbiji uopste ne treba Vlada.

Pokazali su se (zajedno s Malovićkom) u reformi pravosuđa. Dalje nema svrhe da se analizira.


Hajkula, NOVA stranka je osnovana pre malo više od godinu dana i nema veze sa reformom pravosudja. Na takav način, kako Ti povezuješ stvari, i Raduloviću bi moglo da se prebaci skrivanje Mladića.

Apsurdno, zar ne?

Dr M Dr M 23:18 04.09.2014

Re: Srbiji uopste ne treba Vlada.

Nova stranka kao i novi radikali. Presvučeno.
Kažeš, kudi konja kog nije jahala

Da znaš. Jahali oni nas a ovi nastavili. Kurta, Murta.


Apsurd, kao i ovo prethodno.

Zašto Murta Radulović hoće da zasedne na konja Kurte Vučića?

Mislim da imaš problem sa razlikovanjem NOVE stranke i DSe.

Obavesti se bolje, plz!
hajkula1 hajkula1 05:59 05.09.2014

Re: Srbiji uopste ne treba Vlada.

Dr M
Nova stranka kao i novi radikali. Presvučeno.
Kažeš, kudi konja kog nije jahala

Da znaš. Jahali oni nas a ovi nastavili. Kurta, Murta.


Apsurd, kao i ovo prethodno.

Zašto Murta Radulović hoće da zasedne na konja Kurte Vučića?

Mislim da imaš problem sa razlikovanjem NOVE stranke i DSe.

Obavesti se bolje, plz!



Izvini.
Ko je to nov u Novoj?
Dr M Dr M 07:42 05.09.2014

Re: Srbiji uopste ne treba Vlada.

Ko je to nov u Novoj?


Ja, naprimer!

U NOVOJ stranci se na prste mogu nabrojati ljudi koji su imali neke funkcije u DS i LDP, ostali su svi NOVI.

I, velikom većinom, mladi.
maligigant maligigant 09:07 05.09.2014

Re: Srbiji uopste ne treba Vlada.

Dr M
Ko je to nov u Novoj?


Ja, naprimer!

U NOVOJ stranci se na prste mogu nabrojati ljudi koji su imali neke funkcije u DS i LDP, ostali su svi NOVI.

I, velikom većinom, mladi.

Па шта ако сте млади !?
То што сте млади вас дисквалификује за озбиљне послове.
За озбиљне послове требају стари, а не млади људи.
Поред тога, то што сте млади, сем недостатка знања, не мора да значи да нисте покварени.
Наравно, не мора да значи нити да јесте покварени.
Дакле, озбиљна странка мора да има, како, младе, средње младе, средње старе и старе људе - дакле да оствари квалификован спој између воље, енергије (то углавном млади само и имају), знања и искуства.
Dr M Dr M 09:35 05.09.2014

Re: Srbiji uopste ne treba Vlada.

Па шта ако сте млади !?


"Na mladima svet ostaje, ako nešto preostane"


За озбиљне послове требају стари, а не млади људи.


Pozdravio Te Mocart!

Za ozbiljne poslove su potrebni ozbiljni ljudi, bez obzira na godine, ja mislim.


maligigant maligigant 13:32 05.09.2014

Re: Srbiji uopste ne treba Vlada.

Dr M

...

Za ozbiljne poslove su potrebni ozbiljni ljudi, bez obzira na godine, ja mislim.



Слажем се са овим !
Ко ти је тај Моцарт ?
nim_opet nim_opet 14:50 05.09.2014

Re: Srbiji uopste ne treba Vlada.

Izgleda mi kao da citiraš plan NOVE stranke..

Ne znam, nisam citao, jel to Zivkovic? Mislim, lepo, eto, neko sa sredstvima da ga promovise.
mariopan mariopan 19:56 05.09.2014

Re: Srbiji uopste ne treba Vlada.

Dr M
Ko je to nov u Novoj?


Ja, naprimer!

Pa što ne kažeš, za tebe bih uvek glasala.

A što onda puštaš one stare i potrošene da ti vode stranku?
Dr M Dr M 21:37 05.09.2014

Re: Srbiji uopste ne treba Vlada.

mariopan
Dr M
Ko je to nov u Novoj?


Ja, naprimer!

Pa što ne kažeš, za tebe bih uvek glasala.

A što onda puštaš one stare i potrošene da ti vode stranku?


Hvala, znači da beležim siguran glas...


mariopan mariopan 22:06 03.09.2014

...

Јесу нас догурали, слажем се.

Шта мислиш зашто сам ја била у оној маси људи која је тај 5 октобар прижељкивала и нисам жалила труда да га доживим?

Па зато да се најзад неко обрачуна са том бандом која је харала до 5 октобра ! Не само са Дафином и Јездом него и са онима који су их створили. И шта се десило?

Они су се само уградили.
Што би мењали систем који тако добро ради?
Добро смо и довде догурали, ја сам очекивала пропаст много раније.

Сада од ове Владе националног спаса пре свега очекујем да крене од 6 октобра надаље и уради оно што су сви они људи на улици очекивали да буде урађено.
Овог пута та Влада би морала у рукама да има вееелику метлу.

А ја сам тог 5 октобра последњи пут у мом животу поверовала " младим, новим, некомпромитованим људима" на нашој политичкој сцени.
Зато немој да ме питаш шта смо ми радили, ја се још кајем .....ако икада заборавим, ако ме клепи Алцхајмер, ето мене опет у некој буни за туђу корист и сопствену пропаст.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:11 03.09.2014

Problem

Dobro si dijagnostifikovao problem, samo rešenje nije Vučućev dogovor sa Pajtićem, Tadićem, Živkovićem, Jovanovićem, je su oni postali pojmovi bez sadržaja...njemu treba dogovor s građanima.
Dr M Dr M 22:24 03.09.2014

Re: Problem

Nebojsa Krstic
Dobro si dijagnostifikovao problem, samo rešenje nije Vučućev dogovor sa Pajtićem, Tadićem, Živkovićem, Jovanovićem, je su oni postali pojmovi bez sadržaja...njemu treba dogovor s građanima.


Gradjani koji se dogovore sa Vučićem su sami krivi za ono što ih snalazi.
mariopan mariopan 22:24 03.09.2014

Re: Problem

Nebojsa Krstic
Dobro si dijagnostifikovao problem, samo rešenje nije Vučućev dogovor sa Pajtićem, Tadićem, Živkovićem, Jovanovićem, je su oni postali pojmovi bez sadržaja...njemu treba dogovor s građanima.

А Вучић је пун " садржаја"?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:26 03.09.2014

Re: Problem

А Вучић је пун " садржаја"?

Ti si me baš ubeđivala da jeste...do pre par meseci.
Dr M Dr M 22:27 03.09.2014

Re: Problem

А Вучић је пун " садржаја"?


Sav taj sadržaj se reguliše jednom dozom ricnusa.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:27 03.09.2014

Re: Problem

Gradjani koji se dogovore sa Vučićem su sami krivi za ono što ih snalazi.

A ko je kriv ako se ne dogovore? Bivši režim?
milojep milojep 22:29 03.09.2014

Re: Problem

.njemu treba dogovor s građanima.


On se sa većinom od pedeset i neki procenat već dogovorio!
mariopan mariopan 22:32 03.09.2014

Re: Problem

Nebojsa Krstic
А Вучић је пун " садржаја"?

Ti si me baš ubeđivala da jeste...do pre par meseci.

Ја?

Побркао си ме са неким, нема никакве шансе за тако нешто.

Хајде нађи ми то моје па цитирај овде да видим, наравно ако ти није тешко?
( молим, слатко са шлагом)
Dr M Dr M 22:34 03.09.2014

Re: Problem

Nebojsa Krstic
Gradjani koji se dogovore sa Vučićem su sami krivi za ono što ih snalazi.

A ko je kriv ako se ne dogovore? Bivši režim?


Mislim da nisi pravilno shvatio moju rečenicu.

Jedino što gradjani treba da se dogovore sa Vučićem je da on mirno ode, dok je još vreme. Svaki drugi dogovor je propast.
freehand freehand 22:40 03.09.2014

Re: Problem

Nebojsa Krstic
Dobro si dijagnostifikovao problem, samo rešenje nije Vučućev dogovor sa Pajtićem, Tadićem, Živkovićem, Jovanovićem, je su oni postali pojmovi bez sadržaja...njemu treba dogovor s građanima.

Ja, realno, ne vidim nikakvo rešenje. Samo vidim kako sve klizi u koliko pogrešnom toliko i neizbežnom pravcu. Nije prvi put da to kažem, a nemoćan sam kao i svi ostali.

Inače čitam Ljosinu knjigu u kojoj je opisana i epizoda o pokušaju revolucije u Peruu, šezdesetih; zažareni marksissti (Tupak Amaru među njima), fascinirani čeom i Kastrom pokušavaju sa revolucionarnim delovanjem u peruanskim planinama, boreći se protiv prve prave demokratske Vlade. Poduhvat se završava njihovim izgibenijem ali i krvavom petnaestogodišnjom vojnom huntom.
petargli petargli 23:17 03.09.2014

Re: Problem

freehand
Inače čitam Ljosinu knjigu u kojoj je opisana i epizoda o pokušaju revolucije u Peruu, šezdesetih; zažareni marksissti (Tupak Amaru među njima), fascinirani čeom i Kastrom pokušavaju sa revolucionarnim delovanjem u peruanskim planinama, boreći se protiv prve prave demokratske Vlade. Poduhvat se završava njihovim izgibenijem ali i krvavom petnaestogodišnjom vojnom huntom.

Daleko smo mi od ovog scenarija iz Perua šezdesetih ... Ne verujem da je bilo ko iz naše vojske sposoban za nešto ovako.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:24 04.09.2014

Re: Problem

Ја?

Побркао си ме са неким, нема никакве шансе за тако нешто.

Nisam te pobrkao. Ti si pisala da im treba dati šansu. Samo nisi precizirala dokle.
mariopan mariopan 10:09 04.09.2014

Re: Problem

Nebojsa Krstic
Ја?

Побркао си ме са неким, нема никакве шансе за тако нешто.

Nisam te pobrkao. Ti si pisala da im treba dati šansu. Samo nisi precizirala dokle.

Не верујем ти. Не пијем, не дрогирам се.....једино ако сам сее зезала па ниси укачио појенту?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:24 04.09.2014

Re: Problem

Не верујем ти. Не пијем, не дрогирам се.....једино ако сам сее зезала па ниси укачио појенту?

Moguće. Tvoje poente nije lako ukačiti.
hajkula1 hajkula1 06:06 05.09.2014

Re: Problem

Dr M
Nebojsa Krstic
Dobro si dijagnostifikovao problem, samo rešenje nije Vučućev dogovor sa Pajtićem, Tadićem, Živkovićem, Jovanovićem, je su oni postali pojmovi bez sadržaja...njemu treba dogovor s građanima.


Gradjani koji se dogovore sa Vučićem su sami krivi za ono što ih snalazi.



Sročio.
maligigant maligigant 06:06 05.09.2014

Re: Problem

Nebojsa Krstic
Gradjani koji se dogovore sa Vučićem su sami krivi za ono što ih snalazi.

A ko je kriv ako se ne dogovore? Bivši režim?

Милошевић !
Е, сада смо пронашли кривца, па је одмах лакше.
hajkula1 hajkula1 06:12 05.09.2014

Re: Problem

milojep
.njemu treba dogovor s građanima.


On se sa većinom od pedeset i neki procenat već dogovorio!



Ne, sa malo manje od polovine od izašlih na izbore (malo više od pola).

hajkula1 hajkula1 13:57 05.09.2014

Re: Problem

mariopan
Nebojsa Krstic
А Вучић је пун " садржаја"?

Ti si me baš ubeđivala da jeste...do pre par meseci.

Ја?

Побркао си ме са неким, нема никакве шансе за тако нешто.

Хајде нађи ми то моје па цитирај овде да видим, наравно ако ти није тешко?
( молим, слатко са шлагом)







zilikaka zilikaka 22:50 03.09.2014

Komšija,

ja tebe baš nikako ne razumem.
Kažeš:
Svi ekonomski pokzatelji, ne računajući besmislice koje su Dačiću dali da pročita danas u Skupštini ili ono što SNS stranački dronovi poput veselog Babića ponavljaju, govore da smo srljali, srljali i skoro dosrljali. Jesenji ambis zjapi pred nama u svoj svojoj dubini i strahoti.

I to stoji;
al onda kao rešenje predlažeš:
I vreme je da to prizna i zatraži pomoć mrskih protivnika: ovejanih kriminalaca, korupcionaša, lopova i izdajnika.

Hoće li?

Teško. Ja bar ne mogu da zamislim taj njegov košmar u kome sa Pajtićem, Tadićem, Živkovićem, Jovanovićem (četiri nijanse žute) ravnopravno dogovara novu politiku


Dakle, problem nam je što nam kroz džep duva promaja, a jedino rešenje za to je namicanje para.
Kako misliš da će navedeni uspeti da ih namaknu?

Da s razumemo, to s Kosovom je igranka koja neće doneti novce. Jednostavno, i matora gospoja već uveliko nosi prevrnut kaput, pa je baš zabole da se troši na tamo nekog daljeg rođaka iz provincije.
Taman i da uradimo sve što od nas traži, ozbiljnih para tu biti neće.

A to sa upetljavanjem navedenih likova može da znači samo isto ovo samo malo drukčije.
Oni su otpali sa državne sise i nema toga što neće prihvatiti da se bar malo na nju vrate.
U 100 banki da bi za za skromnu naknadu pristali da daju legitimitet čemu oćeš.

freehand freehand 23:01 03.09.2014

Re: Komšija,

Dakle, problem nam je što nam kroz džep duva promaja, a jedino rešenje za to je namicanje para.
Kako misliš da će navedeni uspeti da ih namaknu?

Ne. Problem je što nam kroz glavu duva. Što državu vode keramičari i menađeri sa Oniona, i doktori sa Megatrenda. A vode zato što Vučić nema koga. I pisao sam već o tome, nekoliko puta, i o prvom, i o drugiom i o trećem činu. Pitanje je samo ko će i kakav epilog da piše.
Dakle, nije problem u tome što nema para, niti je rešenje u njima.
A to sa upetljavanjem navedenih likova može da znači samo isto ovo samo malo drukčije.
Oni su otpali sa državne sise i nema toga što neće prihvatiti da se bar malo na nju vrate.
U 100 banki da bi za za skromnu naknadu pristali da daju legitimitet čemu oćeš.

Dobro, komšika. drugo rešenje su Sertići i drugi Manulaći.
Kako već rekoh Princiju - da je to tako jednostavno i jeftino Tadić bi, kako su to već svi znali - bio ministar inostranih poslova, gospođa Tinde ministarka prosvete,
Borko STefanović ministar za nešto, Zoran Živković za neštonešto.
Samo što, eto, nisu. I što i takvi kakvi su vrede više.
milojep milojep 23:12 03.09.2014

Re: Komšija,

Što državu vode keramičari i menađeri sa Oniona, i doktori sa Megatrenda.


Keramičare ne diraj! Oni barem vežu kanap pa teraju po liniji a ovi drugi ni kanap ne znaju da vežu!
zilikaka zilikaka 23:13 03.09.2014

Re: Komšija,

Ne. Problem je što nam kroz glavu duva. Što državu vode keramičari i menađeri sa Oniona, i doktori sa Megatrenda. A vode zato što Vučić nema koga. I pisao sam već o tome, nekoliko puta, i o prvom, i o drugiom i o trećem činu. Pitanje je samo ko će i kakav epilog da piše.
Dakle, nije problem u tome što nema para, niti je rešenje u njima.


Obično te dve promaje idu zajedno, al jeste problem u parama.
Kad si švorc trebaju ti pare. Tačka.

Ja bih stvarno, iskreno volela da mogu bar da verujem da bi "tvoja" il neka slična ekipa uspela da ih namakne.
A to što Tadić nije ministar inostranih poslova je rezultat neke (po njega) loše procene il pogodbe. Ništa drugo.
princi princi 23:28 03.09.2014

Re: Komšija,

A vode zato što Vučić nema koga.

Kako nema? Ima Kori Udovički, ovog Vujovića iz Svetske banke, ima Malija, sve DS uzdanice i to prvopozivce. Mislim da bi mu se i Đela i Jerema stavili na raspolaganje samo da ih pozove. I Labus. Kostić mu se javno nudi, Beko i javno i tajno. Ko mu još treba? Dinkić? Cvetković?
freehand freehand 23:32 03.09.2014

Re: Komšija,

Obično te dve promaje idu zajedno, al jeste problem u parama.
Kad si švorc trebaju ti pare. Tačka.

Volim te rečenice koje se završavaju sa nglašenom tačkom, ergo - nema se šta dalje raspravljati.
ipak, promaju u glavi pare ne leče. I nema tih para koje bi ovu Vladu učinile sposobnom.
Jer, da citiram Borka Stefanovića od danas, iz Skupštine:
"Smatramo da za jednu parlamentarnu demokratiju nije normalno da se za dve godine bira četvrti ministar privrede, tri ministra poljoprivrede, tri ministra finansija i tri ministra prosvete. To predstavlja dokaz ultimativne nesposobnosti i nestabilnosti države“, rekao je šef poslaničke grupe DS Borislav Stefanović.

Komentarišući Sertićevu biografiju, Stefanović je rekao da je on neko ko je diplomirao u dosta poznim godinama, na Univerzitetu Union, da je član SNS, kao i da ima dve firme, te da su obe u blokadi...




zilikaka
Ja bih stvarno, iskreno volela da mogu bar da verujem da bi "tvoja" il neka slična ekipa uspela da ih namakne.

I ja bih, veruj mi, voleo da ikako mogu da verujem da će ovi "tvoji" biti sposobni za išta sem za papagajsko ponavljanje Vučićevog imena i reči. Ali ne mogu.
A to što Tadić nije ministar inostranih poslova je rezultat neke (po njega) loše procene il pogodbe. Ništa drugo.

Da već sam imao prilike da pitam za izvor i pouzdanost takvih informacija i tumačenja. Nisam dobio ništa sem da to svi znaju.
Što meni, dizvineš, izaziva blago podrigivanje, kao minimalnu reakciju.

Inače sam ja jedan veliki optimista ali nisam glup; verujem u ljude i njihovu pamet, racio, pismenost. I siguran sam da je iz teksta bloga lako čitljivo da ja niti šta predlažem, još manje tvrdim da će se to desiti.
Dapače: kažem za šta je Srbija - sa stanovišta političke teorije, istorije, empirije - zrela, a izrekom piše da se to neće desiti.
I za jedno i za drugo navodim neke argumente, adekvatne mojim saznajnim i izražajnim moćima. Možda su tanki ali bolje nemam.
Na žalost, sem svi znaju i tačka - suportstavljene ne vidim nigde.

freehand freehand 23:37 03.09.2014

Re: Komšija,

princi
A vode zato što Vučić nema koga.

Kako nema? Ima Kori Udovički, ovog Vujovića iz Svetske banke, ima Malija, sve DS uzdanice i to prvopozivce. Mislim da bi mu se i Đela i Jerema stavili na raspolaganje samo da ih pozove. I Labus. Kostić mu se javno nudi, Beko i javno i tajno. Ko mu još treba? Dinkić? Cvetković?

Skoro da bih smeo da se kladim da ni Kori Udovički ni Vujović neće dugo pored Sertića i društva. mali nije u Vladi, a tu si zaboravio i Vesića i Bebu da pomeneš.
A to što ti misliš da bi mu se neko priključio nekako, izvini još jedno, teško prihvatam kao ozbiljan argument.

BTW - Dinkić mu je savetnik.

A pošto mu se nude svi koje si pomenuo - on je izabrao Sertića. Kao eksperta.
princi princi 01:31 04.09.2014

Re: Komšija,

a tu si zaboravio i Vesića i Bebu da pomeneš.

Da, zaboravio sam i cvet srpstva: Peru Lukovića i Krleta (vidiš da se čovek ubi od mudrih saveta tipa dogovor/ugovor/pakt sa narodom). Svi mu se nude.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 09:44 04.09.2014

Re: Komšija,

Da, zaboravio sam i cvet srpstva: Peru Lukovića i Krleta (vidiš da se čovek ubi od mudrih saveta tipa dogovor/ugovor/pakt sa narodom). Svi mu se nude.

A nekad je blog bio mesto gde je mogla da se vodi inteligentna debata.

Lažem, to nikada nije bio slučaj.

Na blogu su uvek dominirali tikvani.
princi princi 11:19 04.09.2014

Re: Komšija,

A nekad je blog bio mesto gde je mogla da se vodi inteligentna debata.

Lažem, to nikada nije bio slučaj.

Na blogu su uvek dominirali tikvani.

Krle, dominiraš.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:48 04.09.2014

Re: Komšija,

A nekad je blog bio mesto gde je mogla da se vodi inteligentna debata.

Lažem, to nikada nije bio slučaj.

Na blogu su uvek dominirali tikvani.


Krle, dominiraš.

Al ni ti nisi za potcenjivanje.
princi princi 12:16 04.09.2014

Re: Komšija,

Nebojsa Krstic
A nekad je blog bio mesto gde je mogla da se vodi inteligentna debata.

Lažem, to nikada nije bio slučaj.

Na blogu su uvek dominirali tikvani.


Krle, dominiraš.

Al ni ti nisi za potcenjivanje.

Boga mi, pored tvoje tikve nije lako izdominirati.
zilikaka zilikaka 18:21 04.09.2014

Re: Komšija,

I ja bih, veruj mi, voleo da ikako mogu da verujem da će ovi "tvoji" biti sposobni za išta sem za papagajsko ponavljanje Vučićevog imena i reči. Ali ne mogu


Uh, komšija, ko me vuko za jezik da uopšte i reč napišem...

Znaš da se ne nadgornjavam bez preke potrebe, i da osobito ne volem da se pačkam s politiku, i zato ćeš teško, jako teško bilo kojima da spakuješ da su moji.

(I nemoj da probaš da se isteruješ kako ni ovi drugi nisu tvoji. Ne tvrdim da jesu, baš me se i ne smatra, al ti im svakako jesi navijač.)

Što se ostalog tiče, daleko da ja tvrdim da je Tadić tvrdio pazar pa propo. Pojma ti ja o tome nemam, a nemaš ni predstavu koliko me ne interesuje.

Da parafraziram svog poštovanog profesora, mi ovakvi smo ti, komšija, proste seljačke tikve.
Doznajemo se u stvari tek toliko da možemo da spoznamo ulaz-izlaz.

Ako je neko imao svoj period vladavine i ulazne parametre takve i takve, a izlazne značajno lošije, tako mi je svejedno da li ne ume ili neće.
Meni ne treba.
freehand freehand 18:45 04.09.2014

Re: Komšija,

i zato ćeš teško, jako teško bilo kojima da spakuješ da su moji.

A što? Pa vidiš kako tebi ide?
Ne tvrdim da jesu, baš me se i ne smatra, al ti im svakako jesi navijač.)

Ali sve da je i tako, sve i da sam član glavnog odbora ili politbiroa... Kakve to veze ima?
Zašto je to gore od tvojih krivih nogu ili nečije tikvaste glave? Koju to činjenicu ili stav u ovom tekstu poništava?
maligigant maligigant 09:18 05.09.2014

Re: Komšija,

zilikaka
I ja bih, veruj mi, voleo da ikako mogu da verujem da će ovi "tvoji" biti sposobni za išta sem za papagajsko ponavljanje Vučićevog imena i reči. Ali ne mogu


...

Znaš da se ne nadgornjavam bez preke potrebe, i da osobito ne volem da se pačkam s politiku, i zato ćeš teško, jako teško bilo kojima da spakuješ da su moji.


Ја сам стекао баш супротан закључак !
zilikaka zilikaka 23:09 05.09.2014

Re: Komšija,

freehand
i zato ćeš teško, jako teško bilo kojima da spakuješ da su moji.
A što? Pa vidiš kako tebi ide?
Ne tvrdim da jesu, baš me se i ne smatra, al ti im svakako jesi navijač.)
Ali sve da je i tako, sve i da sam član glavnog odbora ili politbiroa... Kakve to veze ima? Zašto je to gore od tvojih krivih nogu ili nečije tikvaste glave? Koju to činjenicu ili stav u ovom tekstu poništava?


Aj da skratimo priču oko ovog prvog, eto, nek ovi svi što nisu tvoji budu moji. Vrlo važno...

Suština priče je u ovom poslednjem.

Ti si u tekstu izneo, po meni, samo jednu nespornu činjenicu, a to je da smo švorc.
Sve drugo su stavovi, a oni kao takvi su svakako subjektivni.
Aj da se složimo i oko toga da ovi "moji" nemaju kadra, taman i da imaju dobru volju, da nas izvuku iz bule, i da je vreme za neku vrstu Vlade narodnog jedinstva.

Ono u čemu se ne slažemo je svakako tvoje viđenje sastava takve vlade.

Ko što ti rekoh gore, mislim da smo "tvoje" dovoljno probali i da ih tvoja kvalifikacija manje loših po meni ne čini ni blizu dovoljno dobrima da bi se od njih moglo išta značajno očekivati.

Eto, da budemo pošteni, pokušaj da nabrojiš neke pozitivne stvari koje su za svog vakta uradili.

Da ti pomognem, recimo, po meni je Dinkić uradio (pored gomile jako lošeg) nešto nesporno dobro, a to je uvođenje fiskalnih računa, a za Tadićevog vakta jedino mogu da se setim zabrane pušenja.

Kažem, ja nemam kapacitete da sagledam kompleksnost situacije al umem da pratim rezultate, a tako posmatrano, njihov rezultat baš i nije za preporuku, jer zabranu pušenja bismo umeli da uvedemo i sprovedemo i nas dvoje, samo da smo bili u prilici.



zilikaka zilikaka 23:12 05.09.2014

Re: Komšija,

Ја сам стекао баш супротан закључак !


Pretpostavljam da si hteo da kažeš da si stekao utisak i na osnovu njega izveo zaključak.
Lepo...
freehand freehand 23:22 05.09.2014

Re: Komšija,

Ono u čemu se ne slažemo je svakako tvoje viđenje sastava takve vlade.

Da probaš ti, ipak, da još jednom pročitaš taj tekst?
Evo za tebe, a bogami i za gomilu drugog sveta koji čita kako mu se dopadne, ima pogrešnu dioptriju ili neke specijalkne filtere pred očima: to što ja mislim da je Srbija zrela -pred ambisom - za neku vrstu okupljanja pameti bez strančarenja, a što se u politici zove Vladama narodnog spasa, jedinstva i slično - niti znači da ja mislim da to tako treba, još manje da će to tako biti. nego da se u normalnim državama pred tolikom opasnošću upravo takve stvari rade.
Sa druge strane, to što sam nabrojao (nisam hi predložio) imena koja sam nabrojao nije stvar simpatija, nego ponude. Drugih, izvinjavam se - nema.
Eto, da budemo pošteni, pokušaj da nabrojiš neke pozitivne stvari koje su za svog vakta uradili.

Fiat? Mostovi? Ovaj Makiš što ga "tvoj" Mali danas otvari?
zilikaka zilikaka 00:05 06.09.2014

Re: Komšija,

to što ja mislim da je Srbija zrela -pred ambisom - za neku vrstu okupljanja pameti bez strančarenja, a što se u politici zove Vladama narodnog spasa, jedinstva i slično - niti znači da ja mislim da to tako treba, još manje da će to tako biti

I vreme je da to prizna i zatraži pomoć mrskih protivnika: ovejanih kriminalaca, korupcionaša, lopova i izdajnika.

Hoće li?

Teško. Ja bar ne mogu da zamislim taj njegov košmar u kome sa Pajtićem, Tadićem, Živkovićem, Jovanovićem (četiri nijanse žute) ravnopravno dogovara novu politiku


Da prostiš, ja kad kažem da je vreme da idem na spavanje, to znači da tako mislim. Da li tako treba, to je za diskusiju.
Za tebe ne znam.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana