Društvo| Ljudska prava| Moj grad

Mali mi je ovaj gradonacelnik

angie01 RSS / 04.09.2014. u 14:22

509920_obnovljeno-stajaliste-filip-vuksa-foto-promo-2_ff.jpg?ver=1409738716

Potpuno odsustvo svake normalnosti je jedini model koji se nudi i forsira na ovim prostorima i zauzima svaku poru nase stvarnosti.

 Ne mozes joj pobeci, toj destruktivnoj bahatoj sili, koja ne moze da podnese ni tracak samonikle svetlosti, koji je nekim cudom opstao hraneci se iz sopstvenih sacuvanih i gajenih izvora pozitive, jer ima potrebu da unisti i svaki znak negacije mraka koji siri, pa je svoje udvornicke sluge uvezbala da predano zatvaraju i najmanju zostalu pukotinu iz koje probija svetleci zrak, zalivajuci ga svojom besmislenom prljavstinom, kako bi se tako cist zatro zauvek.

 Gradjani se se u tom Gothamovskom ambijentu podelili u dve grupe.

 Jednu cine oni, koji  svakodnevno, da l iz ubedjenja, ili ciste zelje za opstankom, pristupaju trendu, da ga tako blago nazovem, dok drugi, nemajuci odgovarajuce personalne  kvalitete da se utope u atmosferu koja vlada, plutaju izgubljeni u neizvesnosti, kao ilegalci u sopstvenom gradu.

 I kao sto u svakoj ovakvoj prici postoji usamljeni jahac, koji se ne obazire na okolnosti, ne ceka na uslove i ne pripada nikom, vec svoju energiju koristi da resava stvari za dobrobit svih, tako postoji i u ovoj nasoj i zove se Filip.

 On godinama iz cistog entuzijazma i ubedjenja, sopstvenim sredstvima, voljom i energijom, sredjuje po gradu ono sto smatra da je vazno, a za sta su placeni drugi i za to ne trazi nista, dovoljno mu je da je uspeo u tome da nesto bude bolje za sve nas.

 Ali to naprosto ne moze da se tolerise, ne uklapa se, smeta, strci i ukazuje, pa je Filip umesto zahvalnosti, za svoj rad dobio krivicnu prijavu, upravo od onih, ciji je placeni posao uradio o svom trosku, uz naravno, besmisleno objasnjenje.

 

 

Protiv aktiviste Filipa Vukše i UG “Imamo plan” inspekcija je pokrenula postupak jer su samoinicijativno sredili dva stajališta gradskog prevoza.

 Članovi udruženja obnovili su pre tri meseca dva stajališna stuba na okretnici u Ustaničkoj i dodali info mape o prevozu. Ali, pošto radove nisu prijavili Direkciji za javni prevoz, koja se stara o održavanju stubova i nalepnicama, ta služba ih je, na poziv građana, prijavila inspekciji.

 

- Nama se obratila Direkcija za javni prevoz zbog neovlašćenog korišćenja grba grada Beograda i neovlašćenog reklamiranja na stajališnim stubovima. Službe Direkcije su na terenu konstatovale da su bez njihovog znanja, potrebnih saglasnosti i tehničkih uslova ofarbani stubovi i na njih postavljen informacioni sadržaj - navode u Sekretarijatu za inspekcijske poslove.

Inspekcija vodi “ispitni postupak radi utvrđivanja činjenica“, a na razgovor je pozvan Filip Vukša kao zastupnik UG “Imamo plan“. Vukša nije očekivao da inspekcija pokrene postupak zbog akcije koju smatra pozitivnom i donacijom gradu. 

- Nismo imali grube radove za koje bi nam trebale saglasnosti. Postojeće stubove smo ofarbali i za njih zašrafili mape. Želeli smo da pokažemo kako uz minimalna ulaganja stajalište može da izgleda uređeno i moderno. Nemam ništa protiv da nam daju da sa stuba išmirglamo farbu i skinemo mape, ako će Direkcija da ih ofarba i postavi ažurne i korisne informacije – objašnjava Vukša.

 

Grb grada

Komentarišući prijavu, Filip Vukša kaže da inspekcija natpis i logo udruženja verovatno smatra reklamom, jer su izostavili da na istom panou naznače da je reč o donaciji. Ali, on negira da su neovlašćeno koristili grb grada.

- Grb je odštampan u istim dimenzijama i smešten na isti deo table gde je bio i pre. Strogo smo poštovali postojeća vizuelna rešenja. Nismo štampali grb na našem materijalu, samo smo ga obnovili - precizira Vukša.

 

 509923_bg-filip-vuksa_f.jpg?ver=1409739129

(Blic)

 

 Dragi Beogradjani, podrzimo Filipa, on je ovom gradu potrebniji od ljudi koji ga za nase pare obstruiraju.

 


 

 

 

 

 

 

 



Komentari (97)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

stopalo stopalo 14:37 04.09.2014

Ima recept



I ove koji pišu prijave i ove koji po takvim prijavama postupaju

Nama se obratila Direkcija za javni prevoz zbog neovlašćenog korišćenja grba grada Beograda i neovlašćenog reklamiranja na stajališnim stubovima. Službe Direkcije su na terenu konstatovale da su bez njihovog znanja, potrebnih saglasnosti i tehničkih uslova ofarbani stubovi i na njih postavljen informacioni sadržaj - navode u Sekretarijatu za inspekcijske poslove.
angie01 angie01 14:43 04.09.2014

Re: Ima recept

I ove koji pišu prijave


to da su neki gradjani napisali prijavu je smesno- odkud gradjani znaju ko su mladici koji popravljaju stub na njihovom stajalistu, a i zasto bi prijavili nesto sto njima pomaze i za njihovo je dobro.
rade.radumilo rade.radumilo 14:47 04.09.2014

Re: Ima recept

to da su neki gradjani napisali prijavu je smesno- odkud gradjani znaju ko su mladici koji popravljaju stub na njihovom stajalistu, a i zasto bi prijavili nesto sto njima pomaze i za njihovo je dobro


Veruj mi da grešiš i to silno.
angie01 angie01 14:51 04.09.2014

Re: Ima recept

Veruj mi da grešiš i to silno.


mislis, stoje ljudi na svom stajalistu, vide momke kako im ga sredjuju i silno se iznerviraju i prijave ih,....a od kud znaju da oni to rade volonterski?
bolid1 bolid1 15:07 04.09.2014

Re: Ima recept

angie01
Veruj mi da grešiš i to silno.


mislis, stoje ljudi na svom stajalistu, vide momke kako im ga sredjuju i silno se iznerviraju i prijave ih,....a od kud znaju da oni to rade volonterski?


Skoro...sta ima ovaj mali da drnda tu tablu, prijavi ga, on ce tu nesto da drnda...zloba, pakost, zavist...sta 'oces...
nim_opet nim_opet 15:20 04.09.2014

Re: Ima recept

bolid1
angie01
Veruj mi da grešiš i to silno.


mislis, stoje ljudi na svom stajalistu, vide momke kako im ga sredjuju i silno se iznerviraju i prijave ih,....a od kud znaju da oni to rade volonterski?


Skoro...sta ima ovaj mali da drnda tu tablu, prijavi ga, on ce tu nesto da drnda...zloba, pakost, zavist...sta 'oces...

A najverovatnije stavlja i "lokator" :)
Milutin Milošević Milutin Milošević 19:18 04.09.2014

Re: Ima recept

Direkciji za javni prevoz ih je "na poziv građana i putnika tužila inspekciji"


Istina je! Ja sam video dva mladića u kasnim tridesetim kako idu ulicom čačkajući nos i bez posebnog cilja sve dok nisu spazili inkriminisani akt na stanici. Odmah su iz unutrašnjeg džepa izvadili jedan Zakon o oglašavanju a drugi Odluku o upotrebi grba i zastave Beograda i, obzirom da ih čitaju barem jednom nedeljno, vrlo brzo i jednostavno utvrdili da su prekršene odredbe oba ova akta. Zgranuti drskošću NN lica u kome su odmah prepoznali Vukšu, odmah su otišli pravo u Direkciju za javni prevoz, gde redovno odlaze da pohvale rad gradskih organa, i prijavili prekršioce.

PS UG “Imamo plan” nudilo je besplatno nova stajališta Direkciji koja je to odbila
stopalo stopalo 19:23 04.09.2014

Re: Ima recept

Milutin Milošević
Zgranuti drskošću NN lica u kome su odmah prepoznali Vukšu, odmah su otišli pravo u Direkciju za javni prevoz, gde redovno odlaze da pohvale rad gradskih organa, i prijavili prekršioce.


I odmah predložili da se prekršiocima naredi da stubiće vrate u pređašnje stanje.

Dakle, da se farba oguli i svaki dan da se stubići kvase dok ne zarđaju.

PS I da se Emiraćanima plate tantijeme za korišćenje kompanijskog grba.
Milutin Milošević Milutin Milošević 19:34 04.09.2014

Re: Ima recept

NE!

Guljenje i rđanje stubića je samo poravnavanje računa. Oni treba da plate zbog nepromišljenog gesta. Stoga, treba da ogule i orđaju sve autobuske stanice od Slavije do Kalemegdana. Za kaznu! A i da drugi vide da se ne sme zajebavati sa građanskom pozornošću, zakonima i odlukama, direkcijama i inspekcijama.
predatortz predatortz 20:27 04.09.2014

Re: Ima recept

. Stoga, treba da ogule i orđaju sve autobuske stanice od Slavije do Kalemegdana. Za kaznu! A i da drugi vide da se ne sme zajebavati sa građanskom pozornošću, zakonima i odlukama, direkcijama i inspekcijama.


Tako je! Mamu im bezobraznu, oni će da farbaju našu imovinu! Huligane treba zatvoriti! Za primer svim onima koji bi de kreče, uređuju i doteruju javno dobro.
margos margos 21:15 04.09.2014

Re: Ima recept

Ljudi, ja lajkujem ove vaše sarkastične komentare... al', čini mi se, uskoro ćemo morati nekakvim protestima da branimo normalnost, zdrav razum i ljude poput Filipa.

Pre neki dan je stigla kazna devojkama koje su udomile preko trideset pasa, i njima su pronašli 'crno oko u glavi'... Tužno, mnogo tužno.
angie01 angie01 21:27 04.09.2014

Re: Ima recept

Istina je!


Gazda, skoro da sam isto rekonstruisala.
hajkula1 hajkula1 21:29 04.09.2014

Re: Ima recept

angie01
I ove koji pišu prijave


to da su neki gradjani napisali prijavu je smesno- odkud gradjani znaju ko su mladici koji popravljaju stub na njihovom stajalistu, a i zasto bi prijavili nesto sto njima pomaze i za njihovo je dobro.


Znamo da oni kojima je to službena obaveza i dužnost, ne postupaju po prijavama, ali se zato poigraju u ime nekih građana. Neka ih, neka se igraju.

Vukša je ponos našeg grada i mnogo šire. Primer koji treba da promovišemo, da deci budu vidljive pozitivne osobe i sve ono dobro što rade. O Vukši treba svi mediji da objavljuju (a ne o huliganima, starleticama i raznim gadostima).


Vukša, hvala ti!

hajkula1 hajkula1 21:34 04.09.2014

Re: Ima recept

margos
uskoro ćemo morati nekakvim protestima da branimo normalnost, zdrav razum i ljude poput Filipa.





Uskoro je došlo.




gedza.73 gedza.73 21:36 04.09.2014

Re: Ima recept

Službe Direkcije su na terenu konstatovale da su bez njihovog znanja, potrebnih saglasnosti i tehničkih uslova ofarbani stubovi i na njih postavljen informacioni sadržaj - navode u Sekretarijatu za inspekcijske poslove.



Ajde silo iz Direkcije.
angie01 angie01 21:38 04.09.2014

Re: Ima recept

Skoro...sta ima ovaj mali da drnda tu tablu, prijavi ga, on ce tu nesto da drnda...zloba, pakost, zavist...sta 'oces...


ne kazem da nije prepoznatljiv i moguc manir, khm,pa lici na nas,...al mi ovde nesto smrdi na podmetnuto-vise mi lici da su razlozi kao sto je napisala JJ, a izironisao Milutin.
margos margos 21:42 04.09.2014

Re: Ima recept

Ajde silo iz Direkcije.

A, vala, i iz policije.
Promocija fašizma se sankcioniše još uvek... ili ne?
angie01 angie01 21:52 04.09.2014

Re: Ima recept

Ajde silo iz Direkcije.


postavljanje ove table su inicirali blogeri B92 sa Gorano Markovicem u glavnoj ulozi!...a posle su se na otkrivanju,ugurali u prve redove iz svojih gospodarskih fotelja, oni, koji se ovog coveka nisu ni setili.
JJ Beba JJ Beba 21:58 04.09.2014

Re: Ima recept

Guljenje i rđanje stubića je samo poravnavanje računa. Oni treba da plate zbog nepromišljenog gesta. Stoga, treba da ogule i orđaju sve autobuske stanice od Slavije do Kalemegdana. Za kaznu!

ma njima treba mornarskom kukom razdrljati nozdrve
bolid1 bolid1 22:20 04.09.2014

Re: Ima recept

angie01
Skoro...sta ima ovaj mali da drnda tu tablu, prijavi ga, on ce tu nesto da drnda...zloba, pakost, zavist...sta 'oces...


ne kazem da nije prepoznatljiv i moguc manir, khm,pa lici na nas,...al mi ovde nesto smrdi na podmetnuto-vise mi lici da su razlozi kao sto je napisala JJ, a izironisao Milutin.


Sve ti je to ista logika..meni je ovo potpuno zamislivo: vozac video, rekao drugom vozacu, doslo do dispecera, od dispecera do nekog direktorcica, od direktorcica do direktora, od direktora do direkcije, od direkcije do inspekcije...balavac ce nas da uci kako se obelezava tabla, bitanga bezobrazna.

Pre x godina smo pravili neku ekolosku akciju na Bajlonijevoj pijaci, uredno smo imali sva moguca resenja za zauzece javne povrsine (1x1 m)...u roku od odmah su se pojavila dva pandura sa nekom inspektorkom (jedna cura, dva pandura...), uredno su pitali za sve te papire, sve zapisali i strogo nas pogledali...a, pored, izvrnute kutije carape, gace...nema veze...
angie01 angie01 22:23 04.09.2014

Re: Ima recept

hajkula1 hajkula1 22:51 04.09.2014

Re: Ima recept

stopalo


Dakle, da se farba oguli i svaki dan da se stubići kvase dok ne zarđaju.




Da kuce popiške...
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:09 04.09.2014

Re: Ima recept

Sve je to započeo onaj bahati profesor koji je protivno zakonu i vekovnoj tradiciji srpskog obrazovanja odveo đake sa časa na Kalemegdan. A nije dobio instrukcije od tadašnjeg Premijera kako da predstavi to brdo. Mislim: Kale.
angie01 angie01 23:15 04.09.2014

Re: Ima recept

Sve je to započeo onaj bahati profesor koji je protivno zakonu


ma da, bezumne ideje da se cas istorije, umesto u razredu odrzi dosadnim ponavljanjem jedne te iste lose prepakovane nastavne jedinice i samo se otalja posao, isprica na mestu dogadjanja te iste istorije o kojoj je rec, sa suludim ciljem, da deca vide uzivo, da razumeju, nauce,...nedopustiv iskorak!

ps- njega bese tuzio turisticki savez, ili tako neko mudo, jer je bez dozvole vodio decu po Kalemegdanu i objasnjavao im sta je sta:))),...




rade.radumilo rade.radumilo 09:53 05.09.2014

Re: Ima recept

ne kazem da nije prepoznatljiv i moguc manir, khm,pa lici na nas,...al mi ovde nesto smrdi na podmetnuto-vise mi lici da su razlozi kao sto je napisala JJ, a izironisao Milutin.


Verovatno jesu u ovom slučaju, ali iznenadila bi se ko sve u zgradi zna sve o tebi, šta radiš, kad ideš i odlaziš od kuće, ko ti dolazi itd, za koga glasaš na izborima, "na čijoj si strani" itd.
angie01 angie01 11:07 05.09.2014

Re: Ima recept

, ali iznenadila bi se ko sve u zgradi zna sve o tebi, šta radiš, kad ideš i odlaziš od kuće, ko ti dolazi itd, za koga glasaš na izborima, "na čijoj si strani" itd.


ne bih se iznenadila,...u mojoj zgradi ima dovoljno policajaca za tako nesto.
predatortz predatortz 11:12 05.09.2014

Re: Ima recept

angie01
, ali iznenadila bi se ko sve u zgradi zna sve o tebi, šta radiš, kad ideš i odlaziš od kuće, ko ti dolazi itd, za koga glasaš na izborima, "na čijoj si strani" itd.


ne bih se iznenadila,...u mojoj zgradi ima dovoljno policajaca za tako nesto.


Ni jedan policajac, ako drži do sebe, neće biti nezainteresovan za kretanje i navike crvenokose komšinice.
angie01 angie01 11:40 05.09.2014

Re: Ima recept

Ni jedan policajac, ako drži do sebe, neće biti nezainteresovan za kretanje i navike crvenokose komšinice.



...ono, kupila cigare na kiosku, gledala fashion casopise na istom, hoda prema pijaci, prica telefonom, smeska se i pali cigaretu, kupuje tikvice i papriku na tezgi 2, luk i krastavce na tezgi 6, mladi sir kod cika Radeta, cvarke kod Sase,...opet prica telefonom, prilazi joj crnokosa devojka u plavom dzemperu, srdacno se pozdravljaju, nesto sapucu i masu rukama, osvrcu se,...uzurbano izlaze, crnokosa krece prema parku, crvenokosa se zabrinuto i dalje osvrce, prolaze dva coveka i nesto govore, staje crveni ford, ona ulazi, kola odlaze u nepoznatom pravcu...
predatortz predatortz 11:43 05.09.2014

Re: Ima recept


...ono,



rade.radumilo rade.radumilo 12:27 05.09.2014

Re: Ima recept

ne bih se iznenadila,...u mojoj zgradi ima dovoljno policajaca za tako nesto.


Znaš onu narodnu: Kod stolara klimav sto u kući, kod obućara poderane cipele...
Pre obrati pažnju na one čiji to posao nije. Ilija Čvorović je možda karikatura, ali ne previše...
angie01 angie01 16:53 05.09.2014

Re: Ima recept

Pre obrati pažnju na one čiji to posao nije. Ilija Čvorović je možda karikatura, ali ne previše...


moja prva komsinica, deli nas staklena ograda na terasi, uredno zna sve o svima u zgradi, ko su, sta rade, ko im je bio, je l ta gosca ljubavnica ili svastika, odakle onom pare za motor i auto, a samo on radi , ko je bio kod mog sina, kada je sam kod kuce i te munje,...upravo smo u fazi stavljanja zida na tu ogradu i zatvaranja terase:)
Jukie Jukie 20:42 05.09.2014

Re: Ima recept

Problem je u tome što to nekako svako od penzionera u zgradi zna, uključujući i moju nagluvu mamu, koja ne može usput slučajno da čuje nego moraš namerno da joj pričaš
maligigant maligigant 20:48 05.09.2014

Re: Ima recept

angie01
I ove koji pišu prijave


to da su neki gradjani napisali prijavu je smesno- odkud gradjani znaju ko su mladici koji popravljaju stub na njihovom stajalistu, a i zasto bi prijavili nesto sto njima pomaze i za njihovo je dobro.

Говна - па то ти је !
angie01 angie01 23:25 05.09.2014

Re: Ima recept

koja ne može usput slučajno da čuje nego moraš namerno da joj pričaš


kad se mora-mora se!
angie01 angie01 23:27 05.09.2014

Re: Ima recept

Говна - па то ти је !


destrukcija je ovde u sastavu vazduha.
mona.liza mona.liza 01:33 06.09.2014

Re: Ima recept

angie,
citala sam negde ranije tvoj blog o filipu, pa tako i znam....vidim da nije odustao, a to je najvaznije..
da li su se zalili gradjani ili ko god da je...sta god da je u pitanju, suludo je
Filip je stvarno megacool guy!(pardon my english:)

angie01 angie01 09:00 06.09.2014

Re: Ima recept


sta god da je u pitanju, suludo je


upotrebljivo na sve teme,...na zalost!
anfieldroad anfieldroad 11:36 07.09.2014

Re: Ima recept


Potpis izvodjaca radova na tabli Dragana Maximovica je Combat 18. Ako slucajno neko ne zna, da podsetimo da je u pitanju White Supreme Skinhead organizacija, koja je radove na ovoj tabli zapocela ubistvom glumca. Kako ubistvo nije dovoljno, treba sjebati i tablu postavljenu u cast siromasnog glumca za koga su pomislili da je Ciganin, pa ga razume se treba ubiti ko psa. Inace, ono 18 u imenu ove organizacije oznacava ime poznatog dobrotvora Adolfa Hitlera, koji je takodje radio na Ciganskom pitanju. Kao i na srpskom, uostalom...Hvala organizaciji C-18
angie01 angie01 12:07 07.09.2014

Re: Ima recept

Potpis izvodjaca radova na tabli Dragana Maximovica je Combat 18. Ako slucajno neko ne zna, da podsetimo da je u pitanju White Supreme Skinhead organizacija, koja je radove na ovoj tabli zapocela ubistvom glumca. Kako ubistvo nije dovoljno, treba sjebati i tablu postavljenu u cast siromasnog glumca za koga su pomislili da je Ciganin, pa ga razume se treba ubiti ko psa.


al zato nisu, kao ovi bezocnici sa Vuksom, zloupotrebili grb grada.
loader loader 07:49 08.09.2014

Re: Ima recept

al zato nisu, kao ovi bezocnici sa Vuksom, zloupotrebili grb grada.

Mislim se, nekako, to je najmanje što oni za nas mogu da učine

verauskokovic verauskokovic 14:53 04.09.2014

Šta reći

Ali, pošto radove nisu prijavili Direkciji za javni prevoz, koja se stara o održavanju stubova i nalepnicama, ta služba ih je, na poziv građana, prijavila inspekciji.


Definitivno, neki ljudi razmišljaju samo o tome kako uništiti svaku pozitivnu inicijativu.

angie01 angie01 21:40 04.09.2014

Re: Šta reći

Definitivno, neki ljudi razmišljaju samo o tome kako uništiti svaku pozitivnu inicijativu.


nesto mi se cini, da to nisu neki ljudi, nego veoma konkretni,..ono, ti ces nama da se mesas u teritotiju.
margos margos 14:58 04.09.2014

Hvala za tekst

Pisala si o njemu i ranije, kad je pravio 'male' akcije i dodatno nam skretala pažnju na Filipa.
Elem, otišla sam na njegovu fb stranicu i videla da je u poslednje vreme dosta pisao i postovao na račun (ne)poslovanja GSP-a i biće da ga je to svrstalo u neprijatelje. Zbog toga je važno da ga ne ispustimo iz vida i da mu budemo podrška, na svaki način.


angie01 angie01 21:31 04.09.2014

Re: Hvala za tekst

Zbog toga je važno da ga ne ispustimo iz vida i da mu budemo podrška, na svaki način.


upravo mi je to ideja,...prosto bi trebalo da se tice svih nas!
JJ Beba JJ Beba 17:29 04.09.2014

malo je dovoljno..

dovoljno je suviše

kara ih jer im pokazuje koliko je malo potrebno da se neke stvari učine boljim
kara ih jer im pokazuje kako su nesposobni
kara ih jer je mlad, pametan i samostalan
filip je car. mega car
filipu podrška
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:06 04.09.2014

Re: malo je dovoljno..

kara ih jer je mlad, pametan i samostalan



angie01 angie01 21:34 04.09.2014

Re: malo je dovoljno..

kara ih jer im pokazuje koliko je malo potrebno da se neke stvari učine boljim
kara ih jer im pokazuje kako su nesposobni


...kako svakodnevno foliraju mega/giga kamione avione, umesto da se late posla.
angie01 angie01 21:45 04.09.2014

Re: malo je dovoljno..

If I Think- I'm The Enemy!
ecce-florian ecce-florian 15:42 05.09.2014

Re: malo je dovoljno..

jeste, al 20 sandimetra je 20 sandimetra

angie01 angie01 16:37 05.09.2014

Re: malo je dovoljno..

cvetko,
hajkula1 hajkula1 21:21 04.09.2014

Podržavam Vukšu


Upravo sam kopirala link (dobila sam objavu na fejsu) i razmišljala sam gde da je linkujem. Učinio mi se zgodan naslov ovog bloga. Kad sam preletela preko teksta, obradovala sam se. Nisam usamljena u mišljenju, lep osećaj.


Da mogu, dala bih ti bar milion preporuka.


http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest/gradani-se-zale-na-vuksu-jer-je-sredio-stajalista/149144.phtml
angie01 angie01 21:41 04.09.2014

Re: Podržavam Vukšu

Učinio mi se zgodan naslov ovog bloga.


sam se namestio:))
expolicajac expolicajac 21:22 04.09.2014

Kad dečko voli da radi

Evo može i u NIš da dođe. Ima posla preko glave. A i prijavu će sigurno da zaradi.

angie01 angie01 21:42 04.09.2014

Re: Kad dečko voli da radi

Evo može i u NIš da dođe. Ima posla preko glave. A i prijavu će sigurno da zaradi.


a je l su popili prijave ovi sto su rusili?
predatortz predatortz 08:16 05.09.2014

Re: Kad dečko voli da radi

angie01
Evo može i u NIš da dođe. Ima posla preko glave. A i prijavu će sigurno da zaradi.


a je l su popili prijave ovi sto su rusili?


A što da popiju prijave?
Deca malo popila, vozila brže, kola jaka - otela se...
A svi iz 'boljih' kuća, od divnih roditelja. Važno je da njima nije ništa bilo.
Ne možeš porediti onog huligana sa četkom i farbom u ruci, sa našom dečicom kojoj se, ponekad, malo omakne.
angie01 angie01 11:04 05.09.2014

Re: Kad dečko voli da radi

Ne možeš porediti onog huligana sa četkom i farbom u ruci, sa našom dečicom kojoj se, ponekad, malo omakne.


a nisu ni neovlasteno koristili grb!
hajkula1 hajkula1 21:32 04.09.2014

Grb grada - građanima


Nama se obratila Direkcija za javni prevoz zbog neovlašćenog korišćenja grba grada Beograda



Imam majicu i šolju sa grbom grada. Bila je i krpa da se kupi, nisam htela, neukusno je, da ne kažem da je grb zloupotrebljen. I nikom ništa.



P.S.

ČIJI je grb grada?

angie01 angie01 21:48 04.09.2014

Re: Grb grada - građanima

ČIJI je grb grada?


moj i tvoj,...baj d vej, oni su ga stavili isto onak kako je i bilo predvidjeno- u cemu je onda sporna radanja- zloupotrebe- pa nisu oni krivotvorili neki dokument ili tako nesto!
hajkula1 hajkula1 23:06 04.09.2014

Re: Grb grada - građanima

angie01
ČIJI je grb grada?


moj i tvoj,...baj d vej, oni su ga stavili isto onak kako je i bilo predvidjeno- u cemu je onda sporna radanja- zloupotrebe- pa nisu oni krivotvorili neki dokument ili tako nesto!






To ti kažem.



hajkula1 hajkula1 22:39 04.09.2014

Daj da kamenujemo *građane koji se žale


Daj da kamenujemo *građane koji se žale! Prva sam u redu...



Jedan od komentara na fejsu.Zna da su to građani. Ne bih se igrala sa strpljenjem ljudi željnih normalnosti. Biće oktobarski rimejk, vidim ja.





hajkula1 hajkula1 23:04 04.09.2014

Lajk

Jaril Jaril 08:57 05.09.2014

Ако смем да будем прекоран према блогерима

Мање сарказма, више акције.
predatortz predatortz 09:07 05.09.2014

Re: Ако смем да будем прекоран према блогерима

Jaril
Мање сарказма, више акције.


Sve u svoje vreme. Sve dok ima prostora za sarkazam, znači da još nije vreme za akciju. Akcija dolazi spontano, kad se car dotera do duvara, odnosno kad raja prestane da kuka,cvili, podjebava... U Srbiji, očigledno, još nije dotle došlo.
Jaril Jaril 09:19 05.09.2014

Re: Ако смем да будем прекоран према блогерима

Sve dok ima prostora za sarkazam, znači da još nije vreme za akciju.

Могуће је да си у праву. Ја имам другачије мишљење. Сарказам је расипање енергије потребне за акцију. Док год је енергија за промене скрајнута на интернет и ограничена на њега, акција ће изостајати. Моја стратегија би била: говор о ономе шта желимо, а (физички) покрет против онога што нам смета. Но, немам доказа да та стратегија ради.
predatortz predatortz 09:23 05.09.2014

Re: Ако смем да будем прекоран према блогерима

Но, немам доказа да та стратегија ради.


Radi. U Švedskoj. Ovde nivo svesti građanina nije evoluirao do tog nivoa. Zapravo, tek malo je napredovao od vremena 'Bune na dahije'. Princip je isti:
Sprdaš se sa vlašću, pa bogoradiš, pa stenješ, pa cviliš. Onda zaćutiš. Kad zaćutiš, kukala majka tadašnjem dahiji! Onda ćeš mu se naplatiti za sve dahije do njega...
No, gledaj to sa vedrije strane. Koji to narod ima bolje satiričare od našeg?
angie01 angie01 14:05 06.09.2014

kako se to radi




pogledajte

IMAMO PLAN
Spiridon Spiridon 09:07 05.09.2014

brzopotezni

tone Titanik i Haso sedi na palubi, a oko njega Japanac ide u krug i ponavlja
- sta cemo da radimo, sta cemo da radimo ...

a ovaj mu kaze

- pih bre kakav ste to narod, samo na posao mislite
ecce-florian ecce-florian 21:18 05.09.2014

Re: Što plovi imanentno ne mora i da tone

ka'smo već kod zapošljavanja

predlažem da se pri stajalištima za prevoz u projektu Beograd na vodi koriste iskustva iz rečnih gradova razvijenih zemalja ( nije Beograd Bled)



ps

ovaj Spirin pokušaj imputacije Jingerovske dihotomije Titanik-odmetnik odnosno brod-šuma ,je ovde odavno prevaziđen mudrom politikom. Da, i na nebu i na zemlji,i na zemlji i na vodi, i EU i Rusija,.....

angie01 angie01 23:24 05.09.2014

Re: Što plovi imanentno ne mora i da tone

i EU i Rusija,.....


Rusija u EU,....ili jos bolje, EU u Rusiji

ecce-florian ecce-florian 08:01 06.09.2014

Re: Što plovi imanentno ne mora i da tone

tako je koleginice

moramo i na blog da unesemo taj akademski nivo komunikacije
Jaril Jaril 09:20 05.09.2014

И да,

ако би се окупило 20ак грађана да уради исто што и Филип, да ли би подигли тужбе против свих?
bolid1 bolid1 09:24 05.09.2014

Re: И да,

Jaril
ако би се окупило 20ак грађана да уради исто што и Филип, да ли би подигли тужбе против свих?


Da + neprijavljeno javno okupljanje ili tako neka fora...druga varijanta je da bi se Mali pojavio sa sve kamerama i cerio se kako Grad podrzava gradjansku inicijativu...
Jaril Jaril 09:34 05.09.2014

Re: И да,

druga varijanta je da bi se Mali pojavio sa sve kamerama i cerio se kako Grad podrzava gradjansku inicijativu...

Ово је савршен исход. Отвара врата Филипу и другима да раде све што мисле да треба да раде.

А први случај:
Da + neprijavljeno javno okupljanje ili tako neka fora...


је опет одличан исход. Онда сакупиш (тј. унапред припремиш) још 20ак (са све адолесцентима, па и децом), па са 40ак људи организујеш акцију "Ем не раде, ем не дају другима да раде". Запалиш медије и да видиш како ће поцвикати.

Битно је отворити Филипу простор. То је циљ.
bolid1 bolid1 12:32 05.09.2014

Re: И да,

Jaril
druga varijanta je da bi se Mali pojavio sa sve kamerama i cerio se kako Grad podrzava gradjansku inicijativu...

Ово је савршен исход. Отвара врата Филипу и другима да раде све што мисле да треба да раде.


Druze, pa to bi trajalo dok se i poslednja kamera ne ugasi...posle toga, cao zdravo i nemo' po usima da dobijete.

Mene je i na starom poslu fascinirao taj strah od inicijative, bilo kakve...znas ono, ne diraj...al' covece, 2012. leto Gospodnje, a dece nam i dalje donose izvetaje na papirima umesto da salju mailom...neka...pusti...sta ima da se menja...zbog maila za konsultacije sam popio solidno ribanje...
angie01 angie01 16:46 05.09.2014

Re: И да,

.znas ono, ne diraj


bolje da cutim i sustim:)...a, evo ti sad, pecina & eho!
jasnaz jasnaz 13:12 05.09.2014

:)

Drugu FV svaka čast - odavnA ne verujem u pozitivan obrt i novi/pravi pravac u ovom našem sve manje našem gradu.... Ali drugo sam htela da kažem:


Odličan-ti-je-ovaj-naslov!
angie01 angie01 16:45 05.09.2014

Re: :)

Odličan-ti-je-ovaj-naslov!


:)))))))),...al je zato pozadinski.



odavnA ne verujem u pozitivan obrt i novi/pravi pravac u ovom našem sve manje našem gradu....


znam o cemu pricas,...kod mene se smenjuju raspolozenja na tu temu, tj, aprouch na tu temu, preplavilo na sve strane, pa si kao ostrvo prilicno nemocan, sva ta ostrva,... a opet, sto smo dozvolili, sto se mi nismo udruzili i cinili malo vise, suprotstavljali se svakoj budalastini na vreme i stalno?

jasnaz jasnaz 19:15 05.09.2014

(: :)

angie01
a opet, sto smo dozvolili, sto se mi nismo udruzili i cinili malo vise, suprotstavljali se svakoj budalastini na vreme i stalno?


nije da nismo, angie, nije da nismo, ali....
angie01 angie01 23:30 05.09.2014

Re: (: :)

nije da nismo, angie, nije da nismo, ali....


al bila pogresna postavka.
Milutin Milošević Milutin Milošević 20:35 05.09.2014

Lepota

Svakom ozbiljnom gradu neophodni su sekretarijat i inspekcija za lepotu grada.
angie01 angie01 23:23 05.09.2014

Re: Lepota

Milutin Milošević
Svakom ozbiljnom gradu neophodni su sekretarijat i inspekcija za lepotu grada.


apsolutno-lepota je neophodna, lekovita i unistava gamad!
ecce-florian ecce-florian 08:09 06.09.2014

Re: Lepota

angie01
Milutin Milošević
Svakom ozbiljnom gradu neophodni su sekretarijat i inspekcija za lepotu grada.


apsolutno-lepota je neophodna, lekovita i unistava gamad!


potpisujem

lepo,al' lepše je s kulturom (a ovako je to počelo na ušću: performans Dragane Mirković ispred MSU)

samo za gazdu:Hej mladiću baš si šik

maligigant maligigant 08:21 06.09.2014

Re: Lepota

angie01
Milutin Milošević
Svakom ozbiljnom gradu neophodni su sekretarijat i inspekcija za lepotu grada.


apsolutno-lepota je neophodna, lekovita i unistava gamad!

Гамад уништава отров !
angie01 angie01 11:29 06.09.2014

Re: Lepota

samo za gazdu:



"Suština ovog mosta, rekao je Nikolićnije samo u tome da će svako napominjati očiglednost da je bio nephodan"

Krugolina Borup Krugolina Borup 21:27 05.09.2014

Sve po spisku!

Nasekirala sam se uzduž i popreko, a što psujeeem...!

Vukšu su našli da diraju? Eeeeej, Vukšu - kome treba dodeliti počasni doktorat iz svih mogućih oblasti, pošto ih je doktorirao sve po redu, i ove sadašnje, a i one pre njih!

More, nanu im naninu! Motkom govnjivom!

Ako stvarno podnesu prijavu, razrežu kaznu ili naprave bilo kakvu sličnu budalaštinu - obavezno moramo da se skupimo da ga negde podržimo.

AlexDunja AlexDunja 21:33 05.09.2014

Re: Sve po spisku!

Krugolina Borup
Nasekirala sam se uzduž i popreko, a što psujeeem...!

Vukšu su našli da diraju? Eeeeej, Vukšu - kome treba dodeliti počasni doktorat iz svih mogućih oblasti, pošto ih je doktorirao sve po redu, i ove sadašnje, a i one pre njih!

More, nanu im naninu! Motkom govnjivom!

Ako stvarno podnesu prijavu, razrežu kaznu ili naprave bilo kakvu sličnu budalaštinu - obavezno moramo da se skupimo da ga negde podržimo.


sasvim.
vukša, car!
angie01 angie01 23:28 05.09.2014

Re: Sve po spisku!

Ako stvarno podnesu prijavu, razrežu kaznu ili naprave bilo kakvu sličnu budalaštinu - obavezno moramo da se skupimo da ga negde podržimo.


obavezno-mada meni ova budalastina deluje kao autogol, bez vadjenja lopte iz mreze.
oskar-z-wild oskar-z-wild 15:04 06.09.2014

Re: ,

PET ZVEZDICA ZA NASLOV!
angie01 angie01 15:31 06.09.2014

Re: ,

oskar-z-wild


pa, nije mogao drugaciji:)
Unfuckable Unfuckable 01:25 07.09.2014

naprednjacima

naprednjacima (što im se većma i po faci prepoznaje, ali i kako i gde "vode" Beograd)
nedostaje smisao za kapiranje urbane sredine i to je problem koji ćemo - na žalost - morati da "živimo" (ili kako to već da nazovem a da ne budem mračan) određeno vreme.

Sličan par neudobnih ali zato bar demodiranih, i što ne reći, smrdljivih cipela je njihova, sada već nadaleko čuvena, principijelnost kojoj je najbolja ilustracija upravo ova svinjarija oko Filipa Vukše.
anfieldroad anfieldroad 11:46 07.09.2014

Re: naprednjacima


Stoji tako Vucic ponosno otvarajuci vrata makete i u kamere izjavi "U OVOJ ZEMLJI VISE NECE BITI POTEMKINOVIH SELA"!

Bice samo njihovih maketa, dodaju okupljeni gradjani...
Car je go...
angie01 angie01 10:01 07.09.2014

evo sta pise u manifestu Imamo Plan,









Urbanizam u kome vredi učestvovati

MANIFEST OTVORENOG URBANIZMA



1.

Grad je kompleksan sistem, organizam ljudskih bića zasnovan na principu suživota. Grad je otelotvorenje ljudske potrebe za zajedničkim i bliskim društvenim životom i kao takav ne može se zasnivati na principu podele. Grad je nešto više od zbira svih svojih činilaca – on u svojoj osnovi sadrži potencijal čovečanstva kao zajednice.

2.

Urbanizam kao praksa je nusproizvod ljudske potrebe za zajedničkim životom. U svojoj osnovi, proizilazi iz gradskog života i njime je definisan. Njegova jedina svrha je da omogući zajednički život tako što služi kao sistem koji pomaže ljudima da lakše ostvare svoje potrebe za resursima, komunikacijom, kretanjem, stvaranjem, životom.

3.

Trenutna situacija u kojoj urbani planeri proizvoljno ili informisano donose odluke koje određuju gradski život je neprirodna i ugrađuje sukob i stres u gradsko tkivo. Harmonija u gradskoj sredini može proizići samo iz međusobne saradnje građanki i građana.

4.

Sam način spoznaje u našem svetu, određen ekonomskim, kulturnim i drugim prilikama, pretpostavlja nesavršenu podelu informacija. Neki od stanovnika i stanovnica grada će sami po sebi imati korisnije znanje i veštine u organizaciji međusobnog života. To ne znači da automatski zbog svog znanja, legitimisanog diplomama ili titulama, imaju pravo da određuju način funkcionisanja gradskog života. Naprotiv, oni imaju jednaku dužnost i potrebu kao i ostali građani i građanke – da predlažu rešenja koja će se raspravljati i stvarati u javnosti.

5.

Otvoreni urbanizam je u osnovi sličan principima pokreta otvorenog koda. On se zasniva na priznanju da svi stanovnici i stanovnice grada stvaraju i čine grad i imaju jednak interes u boljem funkcionisanju grada kao zajednice. Otvorenost znači lično pravo na grad po svojoj meri i zajedničko pravo na grad po svačijoj meri. Ta dva prava su neodvojivo lice i naličje principa otvorenog urbanizma.

6.

Prisiljeni politikom identiteta, ekonomskim prilikama, ličnim ambicijama i frustracijama, ljudi održavaju postojeće i stvaraju nove podele među sobom, kako lično tako i društveno, prostorno, fizički. Grad koji je zasnovan na preprekama prestaje da funkcioniše kao homogena celina i postaje mesto sukoba. Taj sukob se manifestuje lično u glavama sugrađana i sugrađanki kao nervoza, anksioznost, zamorenost gradskom vrevom. Isti sukob se manifestuje društveno u kontrastima – njega određuje simbioza uličnih prodavaca i tržnih centara, nefunkcionalnih javnih usluga i vrhunskih ličnih prostora uživanja, visokotehnoloških zelenih zgrada i ljudi koji nemaju dom. Ovaj sukob je primer buke – on je suvišan i nepotreban, on otežava lično i kolektivno shvatanje procesa koji čine, stvaraju i neprestano menjaju naš grad.

7.

Gradovi su stalno-promenljive sredine – svaki pokušaj da se promena u gradu obuzda znači smrt grada kao otelotvorenja životnog impulsa ljudske vrste i početak postojanja grada kao muzeja. Očuvanje nekakvog “gradskog jezgra” kao mrtvog prostora je u osnovi pogrešno.
Istorijski prostori i oblici imaju neizmernu kulturnu vrednost, ali samo ukoliko operišu unutar postojećeg života grada. Očuvanje tekovina prošlosti je potrebno i moguće samo kroz živu praksu i otvoreni pristup koji shvata svako istorijsko nasleđe kao zajedničko.

8.

Grad je mesto i izraz ljudske slobode. Koncentracija različitih ljudi u gradu kombinovana sa otvorenom prirodom javnih prostora omogućava izraz i razvoj ljudske slobode. Javni prostor je neodvojivi deo grada – grad bez javnih prostora je fabrika. Stvaranje novih i rehabilitacija starih javnih prostora je poželjna.

9.

Da li je otvoreni urbanizam u suprotnosti sa osnovama države, kapitalističkog ekonomskog sistema, javnog reda i mira? Ne sam po sebi. On to može biti ukoliko neki novi poredak proizađe iz potreba, želja i aktivnosti samih građana i građanki. Jedina i najvažnija prednost otvorenog urbanizma je što njegovi mehanizmi otvorenog planiranja i implementacije zajedničkih urbanih projekata otvaraju mogućnost za stvaranje novih rešenja i društvenih organizacija. Grad (kao otelotvorenje našeg zajedništva) sam stvara svaku svoju stvarnost. U toj logici principi etničke, verske, rodne, klasne ili političke podele su strani, a logika nauke, tržišta ili napretka je podređena interesima i željama samih stanovnika grada.

10.

Otvoreni urbanizam je urbanizam rešenja, urbanizam slobode da se rešenja predlažu, zajednički stvaraju, i zajednički primenjuju. On proizilazi iz same prirode grada kao ljudske tvorevine. Rešenja mogu i trebaju predlagati svi, o njima moraju razgovarati svi, i odlučivati svi. Rešenja se ne smeju zasnivati na principu sile već na principu učestvovanja i dobrovoljnih želja zajednice.

11.

Grad ne sme biti definisan kao proizvod, kao jedinka za potrošnju od strane turista. On mora biti jednostavan za navigaciju svim došljacima i došljakinjama zbog osnove otvorenosti, zbog toga što otvorenost znači efikasnost. Grad ne sme skrivati svoju ružnu stranu, već raditi na tome da ružna i lepa strana prestanu da postoje.

12.

Odluke o gradskom životu moraju biti donešene zajednički i providno. Budžeti nisu ograničavajući faktor ili merilo uspeha – oni su deo zajedničkog proizvoda grada i zato mora postojati ne samo zajednički uvid u njihovo korišćenje, nego i princip zajedničkog donošenja odluka. Kancelarija ili službeni glasnik opštine ne predstavljaju primer zajedničkog uvida. Skupština grada ili gradski izbori ne predstavljaju primer zajedničkog donošenja odluka.

13.

Pravo na grad znači pravo građana i građanki da postoje i izražavaju se u svakom delu procesa međusobne komunikacije, informacije i razmene koji čine grad.

14.

Svi građani i građanke moraju biti vidljivi jedni drugom. Otvoreni urbanizam se zasniva na principu vodoravnih, a ne uspravnih struktura moći. Taj princip znači da ideje mogu i moraju biti jedna iznad druge, ali ljudska bića nikada.

15.

Osnovna želja i krajnji proizvod otvorenog urbanizma je otvoreni grad.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 20:50 07.09.2014

Neverovatno

Kako su glupi. Umesto da cute i nadaju se da niko nece da primeti kako ih je jedan decko razotkrio i nasamario, oni jos i sami skrecu paznju na svoj javasluk. Znaci, em su lenji i neodgovorni, em su glupi.
angie01 angie01 21:32 07.09.2014

Re: Neverovatno

Anonimni Pojedinac
Kako su glupi. Umesto da cute i nadaju se da niko nece da primeti kako ih je jedan decko razotkrio i nasamario, oni jos i sami skrecu paznju na svoj javasluk. Znaci, em su lenji i neodgovorni, em su glupi.


bas tako!
hajkula1 hajkula1 19:48 09.09.2014

Re: Neverovatno

Anonimni Pojedinac
Kako su glupi. Umesto da cute i nadaju se da niko nece da primeti kako ih je jedan decko razotkrio i nasamario, oni jos i sami skrecu paznju na svoj javasluk. Znaci, em su lenji i neodgovorni, em su glupi.






Voja Radovanović Voja Radovanović 22:32 07.09.2014

Blog ...

Podrška svakako...pozz

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana