Društvo| Gradjanske inicijative| Ljudska prava| Zdravlje| Život

Metapalamuđenje u Srbiji koja umire

Milan Novković RSS / 06.09.2014. u 20:45

BestFriends.17654.jpg

Jednoj ženi je potrebna pomoć.

Ja ne znam koliko u Srbiji ima ozbiljno gladnih, nagađam da se radi o stotinama hiljada, ili koliko ima ljudi na ivici gladi, gde me ne bi iznenadilo da ih ima preko milion, ali slučaj ove žena je težak do te mere da poprilično zbunjuje nas sa značajnom empatijom, a sumnjivom kombinacijom neopravdanog, skoro debilitantnog optimizma i manje kvalitetne mašte.

Sledeći članak u novinama je priča o njoj:

Kako Srbija ubija svoje građane <-- LINK

Aleksandra ne želi novčanu pomoć uz reči da se snalazi za sada i da je pristala na članak u novinama da bi podigla svest o problemima i siromaštvu u Srbiji. Ali traži posao, završila je Filozofski fakultet u Beogradu, smer pedagogija i njen CV je priložen uz ovaj blog. Svaka pomoć oko posla joj je od životnog značaja.

Ako sada ne računam lepu stranu svakodnevnog društvenog umrežavanja, gde mogu svašta i da naučim, i da se nasmejem, ćaskam sa prijateljima ili dokačim oko sitnica, probudim pomalo i slično, nego pogledam niz društveno „agilniju", višu ravan gde se diskutuju problemi od šireg značaja, male akcije kao ova, oko pomoći Aleksandri, na koje meni po pravilu skrenu pažnju prijatelji, su i male svetle tačke u onome što ja vidim kao more beskrajno dosadnog palamuđenja i metapalamuđenja, tj palamuđenja o palamuđenju.

Svet ide napred, Srbija je bankrotirala, u stvari, tj de-facto, svet je pre poslednje ekonomske krize plivao u novcu i Srbija to nije iskoristila, evo svet ponovo pliva u novcu dok Srbija pliva u moru gluposti i patnje čiju temperaturu definišu šarlatani i lopovi raznih stilova, boja, profesija i ostalog.

Taman kad pomislimo da, osim u izuzetnim slučajevima, nema mnogo tužnijeg i očajnijeg od ljudi koji idu od kontejnera do kontejenra da bi našli neku hranu, a koji nisu sasvim u „fazi" sa tim što rade, gde im se vidi da nisu na svom terenu, pojave se slučajevi koji samo potvrđuju koliko mi koji nemamo previše problema umemo da budemo naivni, i koji ukazuju kako je srpski pakao realniji i višeslojniji.

Kako pomoći ljudima, bar da ne gladuju, mimo prošlih, sadašnjih i budućih metamajstora političkog menadžmenta, operacija, prodaje i makretinga?

Atačmenti



Komentari (49)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

expolicajac expolicajac 21:18 06.09.2014

Mi smo bolesno društvo

I tu nema nikavih mogućnosti da se bilo šta ispravi. Bar ne u ovoj generaciji. Mi jednostavno moramo da odživimo ovaj život,a ne da ga proživimo.
Milan Novković Milan Novković 15:13 07.09.2014

Re: Mi smo bolesno društvo

"...stopa siromaštva kod nas 24,6 odsto, što plasira Srbiju na prvo mesto među siromašnim zemljama Evrope..."

LINK: Svaki četvrti Srbin gotovo siromah
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:46 07.09.2014

Re: Mi smo bolesno društvo

Milan Novković
"...stopa siromaštva kod nas 24,6 odsto, što plasira Srbiju na prvo mesto među siromašnim zemljama Evrope..."

LINK: Svaki četvrti Srbin gotovo siromah

Да, Милане, а ситуација је још гора него што се признаје... Олупане зграде, бедне улице, страшна незапосленост, остарела Србија, недовољно пара. Како то уме да изгледа, испричала ми је моја кућна спремачица, која је чила, вредна и ведра жена. Она има 62 године, и пензију од 26.000. Додатно зарађује као спремачица, пуно радно време. Ћерка јој је једна лепа и фина водитељка са мање телевизије. Њој касни плата пет или шест месеци (плата: 300 €), па јој Гога, моја спремачица, даје паре и спрема здрав ручак. Син је завршио неки мегатурбо факултет, и нема посао већ годинама. Повремено ради као конобар. Гога и њега храни. Трећи, који од Гоге зависи, јесте њен рођени брат, сам нешто млађи од ње, који је остао без посла пре једно три или четири године. Последњи ми је пут испричала да је, на жалост, имала само 500 динара да му да. Срећом, Гога има свој стан, али, по томе, Срби и Бугари предњаче у Европи: највећи проценат грађана живи у својим некретнинама, и то је једна велика социјална брана, али и привредни хипнотик: кров је ту, само још 100 евра месечно за цигаре и кафу, и нега Гога да прима пензију, и преживљава се.

Овде је, данас, триста евра право благо.
Ко данас отвори 5-10-15 нових радних места (а камоли 50 или 100), за мене је готово херој.
Ја три Александре знам, и тренутно не умем да им помогнем.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:46 07.09.2014

Re: Mi smo bolesno društvo

Milan Novković
"...stopa siromaštva kod nas 24,6 odsto, što plasira Srbiju na prvo mesto među siromašnim zemljama Evrope..."

LINK: Svaki četvrti Srbin gotovo siromah

Да, Милане, а ситуација је још гора него што се признаје... Олупане зграде, бедне улице, страшна незапосленост, остарела Србија, недовољно пара. Како то уме да изгледа, испричала ми је моја кућна спремачица, која је чила, вредна и ведра жена. Она има 62 године, и пензију од 26.000. Додатно зарађује као спремачица, пуно радно време. Ћерка јој је једна лепа и фина водитељка са мање телевизије. Њој касни плата пет или шест месеци (плата: 300 €), па јој Гога, моја спремачица, даје паре и спрема здрав ручак. Син је завршио неки мегатурбо факултет, и нема посао већ годинама. Повремено ради као конобар. Гога и њега храни. Трећи, који од Гоге зависи, јесте њен рођени брат, сам нешто млађи од ње, који је остао без посла пре једно три или четири године. Последњи ми је пут испричала да је, на жалост, имала само 500 динара да му да. Срећом, Гога има свој стан, али, по томе, Срби и Бугари предњаче у Европи: највећи проценат грађана живи у својим некретнинама, и то је једна велика социјална брана, али и привредни хипнотик: кров је ту, само још 100 евра месечно за цигаре и кафу, и нега Гога да прима пензију, и преживљава се.

Овде је, данас, триста евра право благо.
Ко данас отвори 5-10-15 нових радних места (а камоли 50 или 100), за мене је готово херој.
Ја три Александре знам, и тренутно не умем да им помогнем.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:46 07.09.2014

Re: Mi smo bolesno društvo

Milan Novković
"...stopa siromaštva kod nas 24,6 odsto, što plasira Srbiju na prvo mesto među siromašnim zemljama Evrope..."

LINK: Svaki četvrti Srbin gotovo siromah

Да, Милане, а ситуација је још гора него што се признаје... Олупане зграде, бедне улице, страшна незапосленост, остарела Србија, недовољно пара. Како то уме да изгледа, испричала ми је моја кућна спремачица, која је чила, вредна и ведра жена. Она има 62 године, и пензију од 26.000. Додатно зарађује као спремачица, пуно радно време. Ћерка јој је једна лепа и фина водитељка са мање телевизије. Њој касни плата пет или шест месеци (плата: 300 €), па јој Гога, моја спремачица, даје паре и спрема здрав ручак. Син је завршио неки мегатурбо факултет, и нема посао већ годинама. Повремено ради као конобар. Гога и њега храни. Трећи, који од Гоге зависи, јесте њен рођени брат, сам нешто млађи од ње, који је остао без посла пре једно три или четири године. Последњи ми је пут испричала да је, на жалост, имала само 500 динара да му да. Срећом, Гога има свој стан, али, по томе, Срби и Бугари предњаче у Европи: највећи проценат грађана живи у својим некретнинама, и то је једна велика социјална брана, али и привредни хипнотик: кров је ту, само још 100 евра месечно за цигаре и кафу, и нега Гога да прима пензију, и преживљава се.

Овде је, данас, триста евра право благо.
Ко данас отвори 5-10-15 нових радних места (а камоли 50 или 100), за мене је готово херој.
Ја три Александре знам, и тренутно не умем да им помогнем.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:46 07.09.2014

Re: Mi smo bolesno društvo

Milan Novković
"...stopa siromaštva kod nas 24,6 odsto, što plasira Srbiju na prvo mesto među siromašnim zemljama Evrope..."

LINK: Svaki četvrti Srbin gotovo siromah

Да, Милане, а ситуација је још гора него што се признаје... Олупане зграде, бедне улице, страшна незапосленост, остарела Србија, недовољно пара. Како то уме да изгледа, испричала ми је моја кућна спремачица, која је чила, вредна и ведра жена. Она има 62 године, и пензију од 26.000. Додатно зарађује као спремачица, пуно радно време. Ћерка јој је једна лепа и фина водитељка са мање телевизије. Њој касни плата пет или шест месеци (плата: 300 €), па јој Гога, моја спремачица, даје паре и спрема здрав ручак. Син је завршио неки мегатурбо факултет, и нема посао већ годинама. Повремено ради као конобар. Гога и њега храни. Трећи, који од Гоге зависи, јесте њен рођени брат, сам нешто млађи од ње, који је остао без посла пре једно три или четири године. Последњи ми је пут испричала да је, на жалост, имала само 500 динара да му да. Срећом, Гога има свој стан, али, по томе, Срби и Бугари предњаче у Европи: највећи проценат грађана живи у својим некретнинама, и то је једна велика социјална брана, али и привредни хипнотик: кров је ту, само још 100 евра месечно за цигаре и кафу, и нега Гога да прима пензију, и преживљава се.

Овде је, данас, триста евра право благо.
Ко данас отвори 5-10-15 нових радних места (а камоли 50 или 100), за мене је готово херој.
Ја три Александре знам, и тренутно не умем да им помогнем.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:46 07.09.2014

Re: Mi smo bolesno društvo

Milan Novković
"...stopa siromaštva kod nas 24,6 odsto, što plasira Srbiju na prvo mesto među siromašnim zemljama Evrope..."

LINK: Svaki četvrti Srbin gotovo siromah

Да, Милане, а ситуација је још гора него што се признаје... Олупане зграде, бедне улице, страшна незапосленост, остарела Србија, недовољно пара. Како то уме да изгледа, испричала ми је моја кућна спремачица, која је чила, вредна и ведра жена. Она има 62 године, и пензију од 26.000. Додатно зарађује као спремачица, пуно радно време. Ћерка јој је једна лепа и фина водитељка са мање телевизије. Њој касни плата пет или шест месеци (плата: 300 €), па јој Гога, моја спремачица, даје паре и спрема здрав ручак. Син је завршио неки мегатурбо факултет, и нема посао већ годинама. Повремено ради као конобар. Гога и њега храни. Трећи, који од Гоге зависи, јесте њен рођени брат, сам нешто млађи од ње, који је остао без посла пре једно три или четири године. Последњи ми је пут испричала да је, на жалост, имала само 500 динара да му да. Срећом, Гога има свој стан, али, по томе, Срби и Бугари предњаче у Европи: највећи проценат грађана живи у својим некретнинама, и то је једна велика социјална брана, али и привредни хипнотик: кров је ту, само још 100 евра месечно за цигаре и кафу, и нега Гога да прима пензију, и преживљава се.

Овде је, данас, триста евра право благо.
Ко данас отвори 5-10-15 нових радних места (а камоли 50 или 100), за мене је готово херој.
Ја три Александре знам, и тренутно не умем да им помогнем.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:46 07.09.2014

Re: Mi smo bolesno društvo

Milan Novković
"...stopa siromaštva kod nas 24,6 odsto, što plasira Srbiju na prvo mesto među siromašnim zemljama Evrope..."

LINK: Svaki četvrti Srbin gotovo siromah

Да, Милане, а ситуација је још гора него што се признаје... Олупане зграде, бедне улице, страшна незапосленост, остарела Србија, недовољно пара. Како то уме да изгледа, испричала ми је моја кућна спремачица, која је чила, вредна и ведра жена. Она има 62 године, и пензију од 26.000. Додатно зарађује као спремачица, пуно радно време. Ћерка јој је једна лепа и фина водитељка са мање телевизије. Њој касни плата пет или шест месеци (плата: 300 €), па јој Гога, моја спремачица, даје паре и спрема здрав ручак. Син је завршио неки мегатурбо факултет, и нема посао већ годинама. Повремено ради као конобар. Гога и њега храни. Трећи, који од Гоге зависи, јесте њен рођени брат, сам нешто млађи од ње, који је остао без посла пре једно три или четири године. Последњи ми је пут испричала да је, на жалост, имала само 500 динара да му да. Срећом, Гога има свој стан, али, по томе, Срби и Бугари предњаче у Европи: највећи проценат грађана живи у својим некретнинама, и то је једна велика социјална брана, али и привредни хипнотик: кров је ту, само још 100 евра месечно за цигаре и кафу, и нега Гога да прима пензију, и преживљава се.

Овде је, данас, триста евра право благо.
Ко данас отвори 5-10-15 нових радних места (а камоли 50 или 100), за мене је готово херој.
Ја три Александре знам, и тренутно не умем да им помогнем.
Milan Novković Milan Novković 15:54 07.09.2014

Re: Mi smo bolesno društvo

Konačno "naučio" da se Narodna Kuhinja zove Narodna Kuhinja. Kucam u Gugletu i on mi dopunjava gradove da biram: Beograd, Sarajevo, Mostar, Novi Sad, Nis.

Grad Beograd link vodi na STRANICU sa zaglavljem sa motivacionom parolom "Dobrodošli u grad budućnosti južne Evrope". U principu Beograd to jeste, grad i ljudi, minus lopovska vrhuška, prošla i sadašnja, ali je ironiju nemoguće zaobići kao ni meni jednu scenu gde je Dr. Frankenštajn završio neku operaciju na dedici koji je još na stolu i kaže mu "Skokni na noge lagane". Skoknu dedica i gde sa samo nađoše takvog, kost i koža, ko da je rođen, odrastao i penzionisao se u nekom logoru i na radu u kamenolomu".

Bio posao nekad, naći takvog lika u zapadnom svetu, danas lako, bar u Srbiji i okolini.

Ajd, nije baš da je doktorat potreban da bi se ukapiralo štakakoigde, al od onih kojima je potrebna narodna kuhinja i koji imaju pristup internetu direktno, pa sa jednom ili dve indirekcije veliki broj će se pogubiti na putu.

Na kraju je stranica na drugom sajtu sa logičnim urlom gcsrbg, Gradski Centar za Socijalni rad u Beogradu (pravilo za pamćenje akronima prosto: prvo-slovo-svake-reči-duže-od-tri-slova-plus-'g'-na-kraju, a ono, 'g', se lako pamti pošto ga ima u reči "Beograd".

PRIMER LINKA, a od potrebne dokumentacije je potrebno samo:

• Фотокопија личне карте за све чланове породице
• Извод из матичне књиге рођених за све чланове породице
• Пореско уверење (општина)
• Потврда о приходима за запослене и последњи чек пензије за пензионере
• Уверење Националне службе за запошљавање за незапослене чланове породице
• Потврда ПИО фонда да подносилац захтева или члан породице не остварује право на пензију
• Потврда о висини основице која служи за обрачунавање пореза и доприноса за оне који самостално обављају делатност

Dobro je, draft ugovora o miru između Izraela i Gaze nije potreban (au bre gde sam otišao, ja nisam ljubitelj ni ironije i sarkazma).

Pa onda ide poslednja i korisna stranica sa KONTAKT-PODACIMA

EDIT: Dodaje Aleksandra da su njoj tražili i sledeće (postoji neki problem sa blog registracijom pa nije uspela da se registruje):

"za dete: - prijava boravka, potvrda da je redovan đak, medicinska dokumentacija, državljanstvo

za mene: izvod iz katastra, vlasnički list ( dokaz da kuća u kojoj živim nije moja- čija je ), poresko uverenje i uverenje iz katastra iz mesta rođenja ( rođena sam u Puli, Hr), pravosnažni razvod, rešenje od suda o visini alimentacije, tužba protiv ex muža ( za alimentaciju), tužba protiv srodnika za izdržavanje maloletnog deteta ( tužba protv baba ), dokaz da su dede umrle ( izvodi iz mat. knjiga umrlih), moja medicinska dokumentacija, račun za struju- da se vidi da brojilo nije na moje ime

pisana izjava- pod moralnom i krivičnom odgovornošću - kako sam i od čega živela poslednja tri meseca

ja sam posle pisanja medija uspela da završim sa centrom. novinarka rts-a je pozvala- pa su promenili ton i konačno pogledali moj predmet. sad čekam isplatu...kada će ne zna se.
"

zilikaka zilikaka 15:55 07.09.2014

Re: Mi smo bolesno društvo

Да, Милане,...

Да, Милане,...

Да, Милане,...

Да, Милане,...

Да, Милане,...

Да, Милане,...


Ovog se ja plašim kad pokušam da napišem nešto sa telefona....
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:02 07.09.2014

Re: Mi smo bolesno društvo

zilikaka
Да, Милане,...

Да, Милане,...

Да, Милане,...

Да, Милане,...

Да, Милане,...

Да, Милане,...


Ovog se ja plašim kad pokušam da napišem nešto sa telefona....

Не, није телефон. Када сам ћириличан (а увек сам, кад то комфорно могу), ја сам на компу. Када пишем латиницом, онда то значи да пишем се телефона. Углавном, блог је био "пао" управо кад сам ја био послао коментар, и није радио једно 15 минута. Учинак инцидента? Мојих осам коментара...
Gospodja Klara Gospodja Klara 17:54 07.09.2014

Re: Mi smo bolesno društvo

Она има 62 године, и пензију од 26.000. Додатно зарађује као спремачица, пуно радно време. Ћерка јој је једна лепа и фина водитељка са мање телевизије. Њој касни плата пет или шест месеци (плата: 300 €), па јој Гога, моја спремачица, даје паре и спрема здрав ручак. Син је завршио неки мегатурбо факултет, и нема посао већ годинама. Повремено ради као конобар. Гога и њега храни. Трећи, који од Гоге зависи, јесте њен рођени брат, сам нешто млађи од ње, који је остао без посла пре једно три или четири године. Последњи ми је пут испричала да је, на жалост, имала само 500 динара да му да.


U celoj priči mene najviše zapanjuje činjenica da baš Goga((62) jedina od njih radi kao spremačica...
mariopan mariopan 18:20 07.09.2014

Re: Mi smo bolesno društvo

Gospodja Klara
Она има 62 године, и пензију од 26.000. Додатно зарађује као спремачица, пуно радно време. Ћерка јој је једна лепа и фина водитељка са мање телевизије. Њој касни плата пет или шест месеци (плата: 300 €), па јој Гога, моја спремачица, даје паре и спрема здрав ручак. Син је завршио неки мегатурбо факултет, и нема посао већ годинама. Повремено ради као конобар. Гога и њега храни. Трећи, који од Гоге зависи, јесте њен рођени брат, сам нешто млађи од ње, који је остао без посла пре једно три или четири године. Последњи ми је пут испричала да је, на жалост, имала само 500 динара да му да.


U celoj priči mene najviše zapanjuje činjenica da baš Goga((62) jedina od njih radi kao spremačica...

Da, i mene.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:51 07.09.2014

Re: Mi smo bolesno društvo

Milan Novković
EDIT: Dodaje Aleksandra da su njoj tražili i sledeće (postoji neki problem sa blog registracijom pa nije uspela da se registruje):

"za dete: - prijava boravka, potvrda da je redovan đak, medicinska dokumentacija, državljanstvo

za mene: izvod iz katastra, vlasnički list ( dokaz da kuća u kojoj živim nije moja- čija je ), poresko uverenje i uverenje iz katastra iz mesta rođenja ( rođena sam u Puli, Hr), pravosnažni razvod, rešenje od suda o visini alimentacije, tužba protiv ex muža ( za alimentaciju), tužba protiv srodnika za izdržavanje maloletnog deteta ( tužba protv baba ), dokaz da su dede umrle ( izvodi iz mat. knjiga umrlih), moja medicinska dokumentacija, račun za struju- da se vidi da brojilo nije na moje ime

pisana izjava- pod moralnom i krivičnom odgovornošću - kako sam i od čega živela poslednja tri meseca

ja sam posle pisanja medija uspela da završim sa centrom. novinarka rts-a je pozvala- pa su promenili ton i konačno pogledali moj predmet. sad čekam isplatu...kada će ne zna se.
"

Хух... Није проблем количина папира, проблем је -- брзина њиховог издавања и бесмисленост процедура. Ја један сличан папир из пореске управе чекам два и по месеца, како бих себи завршио неку крупну ствар, и свело се на то да у једном трену управа није знала ко треба да изда један од документа који они траже: Ако Вам они не издају, пробајте да Вам, издају ови други... Да не спомињем ситницу да порески орган тражи документ који он сам треба да изда?! Или то да је један документ требало да изда кућни савет -- у стилу она пословична два сведока.

Време... овде се сви понашају као да имају времена напретек и да никад нећемо умрети.


vishnja92 vishnja92 20:38 07.09.2014

Re: Mi smo bolesno društvo

U celoj priči mene najviše zapanjuje činjenica da baš Goga((62) jedina od njih radi kao spremačica...

odlicno, svet je i dalje na svom mestu.
nikoga ne zapanjuje cinjenica da se mr Brajovic nadvio nad njima, nad celom tom porodicom, recima "моја кућна спремачица" - i da pritom nema problem sa svojim salonskim lupetanjem.

ponovicu, sve je sasvim kako treba. za blog b92.
stidite se.

edit - skoro svi, osim ovog jedinog iskrenog i novog, malog giganta.
vi, privilegovani.
koji ne kapirate rec "zajednica".
adriana adriana 09:26 08.09.2014

Re: Mi smo bolesno društvo


U celoj priči mene najviše zapanjuje činjenica da baš Goga((62) jedina od njih radi kao spremačica...


Zar je i posao spremačice lako naći?
Nisam sigurna da Srbija čeka raširenih ruku još jednu spremačicu...tako da je i od toga kao bekap posla slaba vajda.
anfieldroad anfieldroad 11:34 09.09.2014

Re: Mi smo bolesno društvo

Мојих осам коментара...


Svejedno. Svaki je podjednako dobar

I bez ironije, komentar prikazuje pravu sliku zivota u glavnom gradu. Vecina mojih kolega sa posla zive zapravo od pomoci roditelja penzionera. To znaci da nije dovoljno imati posao. Treba imati i roditelje. To je slika katastrofe koja se ni u istrazivanjima, anketama ili statistickim podacima ne vidi dovoljno jasno.

maligigant maligigant 22:10 06.09.2014

Како да се помогне !

Како помоћи овој жени, макар краткорочно ?
Може ли да се резервише неки број, па да се макар може послати неки СМС (100 по 100 динара - па докле догурамо).
ПС. Мислим --- како не би само метастабилно мета-паламудили.
omega68 omega68 22:17 06.09.2014

Re: Како да се помогне !

Kako pomoći ljudima, bar da ne gladuju, mimo prošlih, sadašnjih i budućih metamajstora političkog menadžmenta, operacija, prodaje i makretinga?

Omogućiti im da proizvode hranu - za sebe i za prodaju
Milan Novković Milan Novković 22:26 06.09.2014

Re: Како да се помогне !

Aleksandra ne želi novac, to je par puta rekla.

Ali je interesuje posao, ako ga neko ima.

A pošto je njena želja i da se podigne svest o patnji u Srbiji ja mislim da je jedna od posebno interesantnih tema gde bi moglo da se pomogne mimo nesposobne vlade glad u Srbiji.

Npr, ja sam ne tako davno izašao sa sestrom kolima iz Bgd i gledajući ljude pored puta kako prodaju hranu ona mi je reka kako je krompir, npr, bio 4 puta jeftiniji tu pored puta nego u Beogradskim samoposlugama.

Glad u društvima koja mogu relativno lako da priušte hranu je velika sramota za ljude koji vode ta društva.

Nadrealno je da ljudi moraju da preturaju po kontejenrima, da ne mogu negde da odu i dobiju besplatan obrok.

Na ovo temu mora da postoji kreativnih ideja koje ne zavise političara.
Milan Novković Milan Novković 22:27 06.09.2014

Re: Како да се помогне !

omega68
Kako pomoći ljudima, bar da ne gladuju, mimo prošlih, sadašnjih i budućih metamajstora političkog menadžmenta, operacija, prodaje i makretinga?

Omogućiti im da proizvode hranu - za sebe i za prodaju

Da, jedno od delimičnih rešenja, ali opet poprilično zavisi od političara.

A onda, to nije tako lako penzioneru u Beogradu, npr, koji nema i nikad nije imao nikakve veze sa selom.
maligigant maligigant 22:35 06.09.2014

Re: Како да се помогне !

Milan Novković
Aleksandra ne želi novac, to je par puta rekla.

...

Што не би желела новац !?
Да се не би случајно понизила !?
Ја ћу да пошаљем 2 СМС-а од по 100 динара. Толико могу да приложим у свакој акцији сличног типа - и прилажем када год се да број на који се може послати СМС.
Док не нађе посао, сваки динар ће јој добро доћи.
Стога ме маните достојанства у глади.
Успут - не сматрам да је достојанствено не примати помоћ - и бити гладан и без струје.
То није достојанствено - људи се међусобно и удружују због тога да не буду гладни, па чак и у државе. Пошто је наша држава таква каква је - дакле, дрљава и готово никаква, дајте да ми Александри помогнемо са пар СМС-ова, а даље ће да се види.
Milan Novković Milan Novković 23:07 06.09.2014

Re: Како да се помогне !

Ne znam, ja sam je tek jutros upoznao u virtuelnom svetu, kaže da se snalazi za sada, ako se predomisli ili jos se situacija pogorša pomoći ćemo joj.
omega68 omega68 08:56 07.09.2014

Re: Како да се помогне !

Milan Novković
omega68
Kako pomoći ljudima, bar da ne gladuju, mimo prošlih, sadašnjih i budućih metamajstora političkog menadžmenta, operacija, prodaje i makretinga?

Omogućiti im da proizvode hranu - za sebe i za prodaju

Da, jedno od delimičnih rešenja, ali opet poprilično zavisi od političara.

A onda, to nije tako lako penzioneru u Beogradu, npr, koji nema i nikad nije imao nikakve veze sa selom.

Pa nije baš da sve poprilično zavisi od političara.Mnogo zavisi od okupatora koji nam ne da da povećamo proizvodnju, da ne povećamo izvoz u Rasiju, ne dozvoljava da SAMI SEBI POVEĆAMO ULAGANJA.Gde to ima? Ja dođem u nečiju kuću i odredim mu za šta će pare da troši i da stopiram neko pametno ulaganje kojim će taj da se obogati???
Neko će reći ''Pa tako se radi sa bankrotiranima''Ko nas je doveo dotle?
Je l na vešalima?
Zavisi i od nas kolji treba da pokažemo šta mislimo o stranim okupatorima i njihovim domaćim pomagačima.
Prilika je 19.10.
A onda, to nije tako lako penzioneru u Beogradu, npr, koji nema i nikad nije imao nikakve veze sa selom.

Niko nije gori od lezilebovića kojem je laka para ugrožena. A Beograd je prepun upravo takvih.
Neka prodaju one stanove koje su kupovali prodajući svoja imanja.
Neka ponovo otkupe ili kupe nova.Ja moje nisam prodavao da bih kupio garsonjeru u Malom mokrom lugu i hvalio se da sam beeograđanin.
Rođeni.
omega68 omega68 16:08 07.09.2014

Re: Како да се помогне !

A onda, to nije tako lako penzioneru u Beogradu, npr, koji nema i nikad nije imao nikakve veze sa selom.

Razočaran u politiku, bivši gradonačelnik rešio da novac od prodaje agencije uloži u voćarstvo i povrtarstvo; Zemlju koju će obrađivati, kupiće ili uzeti u zakup negde u centralnoj Srbiji

link
anfieldroad anfieldroad 12:34 09.09.2014

Re: Како да се помогне !

Pa nije baš da sve poprilično zavisi od političara.Mnogo zavisi od okupatora koji nam ne da da povećamo proizvodnju, da ne povećamo izvoz u Rasiju, ne dozvoljava da SAMI SEBI POVEĆAMO ULAGANJA.Gde to ima? Ja dođem u nečiju kuću i odredim mu za šta će pare da troši i da stopiram neko pametno ulaganje kojim će taj da se obogati???
Neko će reći ''Pa tako se radi sa bankrotiranima''Ko nas je doveo dotle?
Je l na vešalima?



Ja te od 1945. dotiram lovom i podizem ti standard (na moju i tvoju korist). Primam tvoju decu da zive i rade u mojoj kuci u kojoj zarade dovoljno da i tebi mogu da posalju pare- od kojih si kupio kola i placao racune. Ne pravim pitanje sto na crno koristis razne proizvode koje ja pravim (intelektualna i druga svojina-koja se inace placa). Ja placam razvoj tehnologije kojom se sluzis dok ucestvujes na ovom blogu. Ja placam razvoj medicine cije benefite koristis slobodno. Ti insistiras da se uclanis u organizaciju drzava koju sam ja osnovao. Zbog sebe to radis, ne zbog mene. Ja se borim za slobodu pojedinca da slobodno izrazi svoje misljenje, sto ti smatras trovanjem tvoje nacionalne tradicije.

Zbog toga me nazivas okupatorom.

A ja ti predlazem da se vratis svojim korenima, uclanis se u Rusko-Belorusku konfederaciju i zivis po meri svoje crkveno-drzavne tradicije. Sa svim slobodama koje su tamo uobicajene. Ali, u tom slucaju, nemoj primati lovu koju ti salju deca i rodbina sa Zapada. Vrati im pare! Kazi im da ti ne treba, jer imas svoje. Nemoj koristiti naucna i kulturna dostignuca koja se sa poganog Zapada sire svetom. Vrati pare koje si dobio, zivi od svog rada, a komentare salji PTT-om. Budi posten do kraja. Ne tako dvolicno nadmocan.

P.S. Naravno, likovi u ovom komentaru nismo ti i ja. Svaka slicnost je slucajna.




freehand freehand 14:29 09.09.2014

Re: Како да се помогне !

anfieldroad
Pa nije baš da sve poprilično zavisi od političara.Mnogo zavisi od okupatora koji nam ne da da povećamo proizvodnju, da ne povećamo izvoz u Rasiju, ne dozvoljava da SAMI SEBI POVEĆAMO ULAGANJA.Gde to ima? Ja dođem u nečiju kuću i odredim mu za šta će pare da troši i da stopiram neko pametno ulaganje kojim će taj da se obogati???
Neko će reći ''Pa tako se radi sa bankrotiranima''Ko nas je doveo dotle?
Je l na vešalima?



Ja te od 1945. dotiram lovom i podizem ti standard (na moju i tvoju korist). Primam tvoju decu da zive i rade u mojoj kuci u kojoj zarade dovoljno da i tebi mogu da posalju pare- od kojih si kupio kola i placao racune. Ne pravim pitanje sto na crno koristis razne proizvode koje ja pravim (intelektualna i druga svojina-koja se inace placa). Ja placam razvoj tehnologije kojom se sluzis dok ucestvujes na ovom blogu. Ja placam razvoj medicine cije benefite koristis slobodno. Ti insistiras da se uclanis u organizaciju drzava koju sam ja osnovao. Zbog sebe to radis, ne zbog mene. Ja se borim za slobodu pojedinca da slobodno izrazi svoje misljenje, sto ti smatras trovanjem tvoje nacionalne tradicije.

Zbog toga me nazivas okupatorom.

A ja ti predlazem da se vratis svojim korenima, uclanis se u Rusko-Belorusku konfederaciju i zivis po meri svoje crkveno-drzavne tradicije. Sa svim slobodama koje su tamo uobicajene. Ali, u tom slucaju, nemoj primati lovu koju ti salju deca i rodbina sa Zapada. Vrati im pare! Kazi im da ti ne treba, jer imas svoje. Nemoj koristiti naucna i kulturna dostignuca koja se sa poganog Zapada sire svetom. Vrati pare koje si dobio, zivi od svog rada, a komentare salji PTT-om. Budi posten do kraja. Ne tako dvolicno nadmocan.

P.S. Naravno, likovi u ovom komentaru nismo ti i ja. Svaka slicnost je slucajna.



Koliko čovek mora da bude glup na skali od 0 do celog fuksa da bi ovako nešto napisao?
Najmanje 0.9, ja mislim.
emsiemsi emsiemsi 20:33 09.09.2014

Re: Како да се помогне !

anfieldroad
Pa nije baš da sve poprilično zavisi od političara.Mnogo zavisi od okupatora koji nam ne da da povećamo proizvodnju, da ne povećamo izvoz u Rasiju, ne dozvoljava da SAMI SEBI POVEĆAMO ULAGANJA.Gde to ima? Ja dođem u nečiju kuću i odredim mu za šta će pare da troši i da stopiram neko pametno ulaganje kojim će taj da se obogati???
Neko će reći ''Pa tako se radi sa bankrotiranima''Ko nas je doveo dotle?
Je l na vešalima?



Ja te od 1945. dotiram lovom i podizem ti standard (na moju i tvoju korist). Primam tvoju decu da zive i rade u mojoj kuci u kojoj zarade dovoljno da i tebi mogu da posalju pare- od kojih si kupio kola i placao racune. Ne pravim pitanje sto na crno koristis razne proizvode koje ja pravim (intelektualna i druga svojina-koja se inace placa). Ja placam razvoj tehnologije kojom se sluzis dok ucestvujes na ovom blogu. Ja placam razvoj medicine cije benefite koristis slobodno. Ti insistiras da se uclanis u organizaciju drzava koju sam ja osnovao. Zbog sebe to radis, ne zbog mene. Ja se borim za slobodu pojedinca da slobodno izrazi svoje misljenje, sto ti smatras trovanjem tvoje nacionalne tradicije.

Zbog toga me nazivas okupatorom.

A ja ti predlazem da se vratis svojim korenima, uclanis se u Rusko-Belorusku konfederaciju i zivis po meri svoje crkveno-drzavne tradicije. Sa svim slobodama koje su tamo uobicajene. Ali, u tom slucaju, nemoj primati lovu koju ti salju deca i rodbina sa Zapada. Vrati im pare! Kazi im da ti ne treba, jer imas svoje. Nemoj koristiti naucna i kulturna dostignuca koja se sa poganog Zapada sire svetom. Vrati pare koje si dobio, zivi od svog rada, a komentare salji PTT-om. Budi posten do kraja. Ne tako dvolicno nadmocan.

P.S. Naravno, likovi u ovom komentaru nismo ti i ja. Svaka slicnost je slucajna.





Глупости !
Штета написаних слова.
mariopan mariopan 22:54 06.09.2014

...

Eh, kako se snalazimo?

Pomažemo ( prijatelji i porodica) jedni drugima kratkoročnim pozajmicama malih suma (niko nema mnogo), snalazi se narod od danas do sutra.
Jedan se izvuče pa izvlači sledećeg i tako redom, ukrug.

Strašne priče su svuda oko nas.

Važno je da oni koji su u nevolji ne budu sami, lako se potone jer se izlaz ne nazire.

Dobar predlog je i neki broj na koji možemo da uplatimo manje sume pa da se Aleksandra ispomogne dok ne dobije posao, da ne trpi i dete tu situaciju?
hajkula1 hajkula1 02:01 07.09.2014

Re: ...

mariopan

Strašne priče su svuda oko nas.


Namučena lica koja srećemo a od kojih često mnogi okreću glavu.
Da pomenem samo Obrenovac, većina ljudi je očajna, školska godina je počela, svaka nova kiša izaziva jezu, zima je sve bliža. Koliko je tek ljudi za koje je malo ko čuo. Aleksandru razumem, ona ne želi da joj neko da ribu, želi sama da peca. Nije u pitanju dostojanstvo, nego svest da ne može večito od tuđe pomoći a posla ni u perspektivi.


G.Cross G.Cross 09:32 07.09.2014

Microfinance vesus Metapalamudjenje

Koliko ja razumem Milan je postavio ovaj blog kao svojevrstan kontra-blog na Krsticev Metastabilnost blog.

Izgleda kao ogorcenje na ljude koji filozofiraju dok drugi gladuju.

Sa druge strane predlozi za SMS prilozima me teraju da se osecam jadno. Zena ne treba milostinju, Zena treba sansu koju ni jedni od Palamudonja u zadnjih pola veka nisu bili u stanju da njoj i slicnim obezbede.

Milane, evo jedan predlog.
Verujem da na blogu ima 10 ljudi koji mogu da uloze po 10.000 Eura u projekt.
10 ljudi x 10.000 eura = 100.000 eura.

Napravi se mikro fond iz koga se investira u 2 projekta po 50.000 Eura;

Koraci:
- Napraviti grupu od 10 ljudi
- Registrovati fond u Srbiji
- Napraviti konkurs za projekte
- Izabrati 2 Projekta

Verujem kad bi ovo uspeli, pojavile bi se i banke koje bi isle sa Fondom.

Razumem celokupnu komplikovanost predloga (narocito kontrolisanje poslovanja, kada investiori najverovatnije nisu u Srbiji).

Nacin na koji ja (i meni slicni) verujem da mogu da pomognem je da ucimo ljude pa pecaju umesto da damo ribu. U protivnom treba zacutati.


emsiemsi emsiemsi 12:42 07.09.2014

Re: Microfinance vesus Metapalamudjenje

G.Cross
Koliko ja razumem Milan je postavio ovaj blog kao svojevrstan kontra-blog na Krsticev Metastabilnost blog.

Izgleda kao ogorcenje na ljude koji filozofiraju dok drugi gladuju.

Sa druge strane predlozi za SMS prilozima me teraju da se osecam jadno. Zena ne treba milostinju, Zena treba sansu koju ni jedni od Palamudonja u zadnjih pola veka nisu bili u stanju da njoj i slicnim obezbede.

Milane, evo jedan predlog.
Verujem da na blogu ima 10 ljudi koji mogu da uloze po 10.000 Eura u projekt.
10 ljudi x 10.000 eura = 100.000 eura.

Napravi se mikro fond iz koga se investira u 2 projekta po 50.000 Eura;

Koraci:
- Napraviti grupu od 10 ljudi
- Registrovati fond u Srbiji
- Napraviti konkurs za projekte
- Izabrati 2 Projekta

Verujem kad bi ovo uspeli, pojavile bi se i banke koje bi isle sa Fondom.

Razumem celokupnu komplikovanost predloga (narocito kontrolisanje poslovanja, kada investiori najverovatnije nisu u Srbiji).

Nacin na koji ja (i meni slicni) verujem da mogu da pomognem je da ucimo ljude pa pecaju umesto da damo ribu. U protivnom treba zacutati.



Слажем се са твојом идејом !
Слажем се и са идејом за слање СМС-ова, јер, док се Александра научи пецати, треба јести.
Дакле, поред дугорочних пројеката, није рђавпо нити слање СМС-ова.
То што се ти осећаш бедно је од мањег значаја. (тиме не желим да кажем да се ја осећам савршено).
Како год било, са тим СМС-овима, пробај да се заинтересујеш колика средства су прикупљена на тај начин - само за Обреновчане (или би било боље да нису прикупљена на такав начин).
Дакле, да скратим - средства прикупљати на било који начин, како би се помагало људима који су у невољи, било краткорочно, било дугорочно, "дајући им рибу или учећи их да пецају" !
G.Cross G.Cross 13:11 07.09.2014

Re: Microfinance vesus Metapalamudjenje

пробај да се заинтерсујеш колика средства су прикупљена на тај начин - само за Обреновчане (или би било боље да нису прикупљена на такав начин).


U redu je, ako me nesto tera da se osecam jadno, ne znaci da ne treba uraditi.

disident79 disident79 13:16 07.09.2014

Re: Microfinance vesus Metapalamudjenje

Ideja je prava.

Možda ne za ovu konkretnu situaciju, ali generalno prava.

Realizacija uopšte nije jednostavna. Primer: pokušaj akcije za Petnicu na ovom Blogu.

Vođenje fondacije je ozbiljan posao, koji zahteva barem jednog vrhunskog stručnjaka iz te oblasti. Operativni troškovi nisu mali, pogotovu inicijalno. Dakle da bi dodelio 100.000EUR verovatno bi trebalo bar još 30.000EUR za troškove fondacije. Ali ako bi recimo dodeljivao 1.000.000EUR troškovi fondacije bi bili reda veličine 40.000EUR, itd.

Socijalno preduzetništvo(krediti) je jedan deo priče, radi se već u jednom broju zemalja, ta iskustva ne treba zanemarivati.

Ja lično sam pre za formiranje banke, koja bi radila isključivo sa preduzetnicima, i malim preduzećima, profit banke ne bi bio u prvom planu. Dovoljan bi bio profit na nivou inflacije ako se razmišlja o humanom karakteru kreditiranja.
G.Cross G.Cross 13:24 07.09.2014

Re: Microfinance vesus Metapalamudjenje

a lično sam pre za formiranje banke, koja bi radila isključivo sa preduzetnicima, i malim preduzećima, profit banke ne bi bio u prvom planu. Dovoljan bi bio profit na nivou inflacije ako se razmišlja o humanom karakteru kreditiranja.







http://www.grameenfoundation.org/
Ja znam ove ljude, ukoliko bi mogli da pokazemo da smo sposobni da se samoorganizujemo i izvedemo nekoliko projekata sami, ja bih bio spreman da razgovaram sa njihovim CEO da dodju na Balkan.
expolicajac expolicajac 14:43 07.09.2014

Re: Microfinance vesus Metapalamudjenje

G.Cross
a lično sam pre za formiranje banke, koja bi radila isključivo sa preduzetnicima, i malim preduzećima, profit banke ne bi bio u prvom planu. Dovoljan bi bio profit na nivou inflacije ako se razmišlja o humanom karakteru kreditiranja.







http://www.grameenfoundation.org/
Ja znam ove ljude, ukoliko bi mogli da pokazemo da smo sposobni da se samoorganizujemo i izvedemo nekoliko projekata sami, ja bih bio spreman da razgovaram sa njihovim CEO da dodju na Balkan.

Ukoliko bude potrebna bilo kakva pomoć i proceniš da ti moje iskustvo može pomoći javi. Stojim na raspolaganju bez bilo kakve naknade.
emsiemsi emsiemsi 14:46 07.09.2014

Re: Microfinance vesus Metapalamudjenje

G.Cross
a lično sam pre za formiranje banke, koja bi radila isključivo sa preduzetnicima, i malim preduzećima, profit banke ne bi bio u prvom planu. Dovoljan bi bio profit na nivou inflacije ako se razmišlja o humanom karakteru kreditiranja.







http://www.grameenfoundation.org/
Ja znam ove ljude, ukoliko bi mogli da pokazemo da smo sposobni da se samoorganizujemo i izvedemo nekoliko projekata sami, ja bih bio spreman da razgovaram sa njihovim CEO da dodju na Balkan.

Баш лепо !
Знајући нас, какви смо, можда не би било лоше да попричаш са њима - да нас они мало поведу, за почетак (дискутабилно је колико смо ми способни да изведемо 'неколико пројеката сами' ).
G.Cross G.Cross 15:49 07.09.2014

Re: Microfinance vesus Metapalamudjenje

Ukoliko bude potrebna bilo kakva pomoć i proceniš da ti moje iskustvo može pomoći javi. Stojim na raspolaganju bez bilo kakve naknade.


Hvala Ex.
ISkreno do danas nisam razmiljao o ovoj mogucnosti. Poznajem CEO vrlo dobro.

Grameen Bank je dobila Nobelovu nagradu za rad na Microfinancing.
Iz Wikipedie: Micro-credit loans are based on the concept that the poor have skills that are under-utilized and, with incentive, they can earn more money. A group-based credit approach is applied to use peer-pressure within a group to ensure the borrowers follow through and conduct their financial affairs with discipline, ensuring repayment and allowing the borrowers to develop good credit standing. The bank also accepts deposits, provides other services, and runs several development-oriented businesses including fabric, telephone and energy companies. The bank's credit policy to support under-served populations has led to the overwhelming majority (96%) of its borrowers being women.


Pokusacu da trznem neke veze u Beogradu i vidim da li ima interesa za ovo.
Will keep you informed


emsiemsi

Знајући нас, какви смо, можда не би било лоше да попричаш са њима - да нас они мало поведу, за почетак (дискутабилно је колико смо ми способни да изведемо 'неколико пројеката сами' ).


Nisam siguran da li se zezas ili ne.
U svakom slucaju, Svet ne radi na tim principima.
zilikaka zilikaka 16:13 07.09.2014

Re: Microfinance vesus Metapalamudjenje

Ukoliko bude potrebna bilo kakva pomoć i proceniš da ti moje iskustvo može pomoći javi. Stojim na raspolaganju bez bilo kakve naknade.


Hvala Ex.
ISkreno do danas nisam razmiljao o ovoj mogucnosti. Poznajem CEO vrlo dobro.


Mislim da je Ex mislio na onu drugu, znači baš bilo kakvu pomoć koja podrazumeva lično angažovanje.


Uglavnom je potrebno vreme za sređivanje dokumentacije, jurenje nekog papira, pronalaženje prostora...bilo šta.
Tad je svaka pouzdana pomoć dobrodošla.

Još da kažem da se pridružujem Exu, naravno, u granicama svojih mogućnosti.



Nego, da sam kojim slučajem u prilici, osobi poput Aleksandre bih svakako dala prednost prilikom zapošljavanja, i to, pored ostalog i iz čisto pragmatičnih razloga.

Po mom iskustvu, a na uzorku od više stotina zaposlenih na razne načine, neuporedivo su najodgovorniji oni koji su do zaposlenja teško došli i koji znaju šta znači kad ti treba posao a nemaš ga.
disident79 disident79 16:27 07.09.2014

Re: Microfinance vesus Metapalamudjenje

http://www.grameenfoundation.org/
Ja znam ove ljude, ukoliko bi mogli da pokazemo da smo sposobni da se samoorganizujemo i izvedemo nekoliko projekata sami, ja bih bio spreman da razgovaram sa njihovim CEO da dodju na Balkan.


Podrzavam, poslao sam info na PP.
emsiemsi emsiemsi 16:40 07.09.2014

Re: Microfinance vesus Metapalamudjenje

G.Cross

...

Nisam siguran da li se zezas ili ne.
U svakom slucaju, Svet ne radi na tim principima.

Не зезам се !
Баш зато што знам какви смо - а знаш и ти !
Стога, ако већ тако добро знаш тога ЦЕО-а, предочи му, реално, како стоје ствари.
Успут му кажи да у Србији још увек има поштених људи који знају да раде, али им је потребан помоћ (наравно, конкретна, без којекакве демагогије).
hajkula1 hajkula1 18:40 07.09.2014

Re: Microfinance vesus Metapalamudjenje

emsiemsi
G.Cross
Koliko ja razumem Milan je postavio ovaj blog kao svojevrstan kontra-blog na Krsticev Metastabilnost blog.

Izgleda kao ogorcenje na ljude koji filozofiraju dok drugi gladuju.

Sa druge strane predlozi za SMS prilozima me teraju da se osecam jadno. Zena ne treba milostinju, Zena treba sansu koju ni jedni od Palamudonja u zadnjih pola veka nisu bili u stanju da njoj i slicnim obezbede.



Слажем се са твојом идејом !
Слажем се и са идејом за слање СМС-ова, јер, док се Александра научи пецати, треба јести.
Дакле, поред дугорочних пројеката, није рђавпо нити слање СМС-ова.

Дакле, да скратим - средства прикупљати на било који начин, како би се помагало људима који су у невољи, било краткорочно, било дугорочно, "дајући им рибу или учећи их да пецају" !


Koliko sam shvatila Aleksandra ume da peca ali nema gde (ili sva mesta zauzeta ili zagadjena voda).

Naravno, neka socijalna pomoć mora da postoji za period krize. Problem je što ta kriza veoma dugo traje, što sve više ljudi upada u probleme koje ne može da reši.

Kaže Omega, neka prodaju stanove, o.k. šta će sa prtljagom? U pitanju su čitave porodice, tu su školska deca i studenti, neki zavise od raznih zdravstvenih usluga, do kojih teško dolaze a ako bi se preselili, bile bi im nedostupne. Čim kreneš malo dublje u Srbiju, nema puteva, prevoza, škola, fakulteta, zdravstvenih ustanova. Kaže, da proizvode hranu za sebe ali opet postoje neke obaveze, neki računi moraju da se plate. Kako da prodaju višak hrane ako su im pijace udaljene i nedostupne?
Koliko puta sam se ispalila pa vozom putovala do Smederevske Palanke 6 sati...

Neki ljudi, naopako da posade, nići će a nekima kao da se ne da.

Ideja je svakako dobra.
Potrebno je da postoji neki minimum uslova da se pokrene a kasnije će ljudi koji imaju stan ali nerešenu egzistenciju, iste prodavati bez obzira da li su ih nasledili od babe ili kupili prodajući imanje pa ulagati u baštovanstvo i slično. Omega, bre, kao da si se to navrzo na Beograd, kao da nema, čak i više primera o kojima pišeš u drugim mestima u Srbiji gde je cena kvadrata ipak niža.


Problem je veliki. Kako kaže statistika, svaki 4-ti je siromašan. Rakla bih da je više ljudi siromašno jer nije život samo hrana nego i deca treba da se školuju. Lečenje je takođe skupo. Ne pominjem odeću i obuću.


P.S.
Tek pre neki dan sam prvi put ove godine pojela pravi paradajz.


Evo da ponovim jedan primer kao ideju za razmišljanje


http://www.kurir-info.rs/spanski-grad-plata-1200-evra-kirija-15-evra-nema-kriminala-clanak-921769





Milan Novković Milan Novković 23:31 07.09.2014

Re: Microfinance vesus Metapalamudjenje

Koliko ja razumem Milan je postavio ovaj blog kao svojevrstan kontra-blog na Krsticev Metastabilnost blog.

Ovo nije kontrablog na Krstićev blog. Ja čak o "Drugoj Srbiji" možda mislim slično kao on.

"Meta" je meni "lak" prefix, u IT-ju ga koristim svakodnevno zbog metapodataka.

Kako metapalamuđenje mogu da prilepim drugima isto tako, i pre drugih, treba da ga prilepim i samom sebi.

A jeste, i ja, i Krstić, i Free (njega sam video nekoliko puta uživo, sasvim blag, drag i neagresivan lik i posle sada dve i po decenije na Internetu meni je i dalje fenomen kako umemo da izrešetamo odnose i "strukture" među nama u virtuelnbom svetu) i mnogi idemo često u teoretisanja koja su meni juče i danas "legla" na sito posebno zategnuto pa se prosejala na pomalo gorak način.

Vrlo prosto, postoji problem u ovom blogu i on je moj i ja sam ga pomalo sebično prilepio uz blog na netransparentan način:

Ja se non-stop nešto vrpoljim kako ću prestati da radim za novac i početi da se bavim neprofitabilnim, charitable poslovima. Probao tri puta sa raznim drugarima:

- Prvo smo pre 2008. imali jedan UK trust, dosta godina iako se ni ne sećam kada smo ga tačno otvorili niti kada smo ga zatvorili. Skupili onomad, ne znam tačno, možda do 150,000 Evra, dali talentovanim mladim ljudima u ili iz Srbije. Zvuči ok na prvi pogled ali da smo, ne mora uopšte više, nego pametnije radili mogli smo uradili 10 ili 100 puta više. Znači mnogo više smo pričali i improvizovali nego što smo radili.

- Pa smo, sad se ne sećam tačno kad al recimo 2008. ili malo kasnije napravili "Klub" u Bgd. Ovog puta je matrica, kobajagi, bila "pametnija", ideja je bila da se ne živi i deli samo od priloga nego da se ponešto i zaradi pa onda deli talentima (i ovde su fokus bili mladi, talentovani ljudi). I, ništa, samo bacili vreme i novac. "Pilot" nam je bio previše sužen, posle 6 meseci zaključili da nema interesovanja i da to neće da radi i zatvorili.

- Pa probali nedavno sa Internet klubom i da sad ne duljim ovaj je zamrznut i ako ne milom možda metodom glavom-kroz-zid i proradi kada ga odmrznemo, samo to uopšte nije sada tema i pored ovog "masivnog" uvoda.

Tema su gladni ljudi i pojedinci u izuzetno nezahvalnim situacijama kojih sada ima jako mnogo i Aleksandrin slučaj je došao kao otrežnjenje, tj ja lično "maštam" već 15 i više godina kako ću se u životu baviti neprofitabilnim, 2008. pa nadalje sam imao sve uslove i ništa. Tj dajem novčane priloge, ponekad sam a ponekad to damo kao firma i ok sam kao "građanin", ali mi provejava razočarenje kroz sistem pošto sam u njega ubacio previše maštarenja i iracionalnog.

U poslednje vreme nastupamo više kao firma u malim pomoćima.

Nije bilo potrebe da uvodim metasvet u ovaj bolno opipliv svet, i osvrt na gladne i Narodne Kuhinje možda može da sačeka neki drugi blog.

Tako da ovom prilikom nisam hteo da vređam ni Krstića, ni Freeja, Unfa i ostale i ajde, ne zanosim se baš mišlju da sam i ja njima nešto posebno bitan.

Ovde imamo Aleksandru, nije uspela da se registruje danas pa komentariše, kaže nešto zeza B92, možda će uspeti ovih dana a o gladi možemo ponovo ovih dana ili nedelja.

I ovoliki komentar je opet zbog mog maštarenja da mora da postoji način gde mi možemo da se organizujemo mimo politike tako da manje ljudi pretura po kontejnerima.




G.Cross G.Cross 12:24 08.09.2014

Re: Microfinance vesus Metapalamudjenje

Ovo nije kontrablog na Krstićev blog. Ja čak o "Drugoj Srbiji" možda mislim slično kao on.

"Meta" je meni "lak" prefix, u IT-ju ga koristim svakodnevno zbog metapodataka.



Izvini, nije mi bila namera da spletkarim. Jednostavno "Meta" u oba naslova me asociralo. To govori vise o meni nego o tebi.

U svakom slucaju hvala za podsticaj da razmisljam o ovome , ja cu ideju sa Microfinance da nastavim i vidim dokle dodjem.
G.Cross G.Cross 12:40 08.09.2014

Re: Microfinance vesus Metapalamudjenje

Hvala Ex.
ISkreno do danas nisam razmiljao o ovoj mogucnosti. Poznajem CEO vrlo dobro.



Mislim da je Ex mislio na onu drugu, znači baš bilo kakvu pomoć koja podrazumeva lično angažovanje.


Zili,

Pogresno sam se izrazio, mislio sam da kazem "nisam razmisljao o mogusnosti Grameen" a ne "nisam razmisljao omogucnosti da Ex pomogne".

Nadam se da je ovo jasnije sada.
freehand freehand 14:11 08.09.2014

Re: Microfinance vesus Metapalamudjenje

i Free (njega sam video nekoliko puta uživo, sasvim blag, drag i neagresivan lik

... koji će ti zbog ovako brutalnog nasrtaja na teško i sa mukom stečenu reputaciju prilikom sledećeg susreta naneti bol.
mariopan mariopan 08:19 09.09.2014

Re: Microfinance vesus Metapalamudjenje

freehand
i Free (njega sam video nekoliko puta uživo, sasvim blag, drag i neagresivan lik

... koji će ti zbog ovako brutalnog nasrtaja na teško i sa mukom stečenu reputaciju prilikom sledećeg susreta naneti bol.


И ја пазим да ми неко ко ме познаје на наруши репутацију баба роге, како после тога неко да ме озбиљно схвати?
kleinemutter kleinemutter 10:41 07.09.2014

bedno


Neka otvore kancelariju za pomoc takvim porodicama i zaposle tu zenu, koju su bolesnu sa bolesnim detetom proglasili tehnoloskim viskom.

Oni koji rade u Institucijama trude se da ne rade, jer veruju da jedino tako nece upasti u neku aferu.Njima za savetnika dati bas jednu obrazovanu a namucenu osobu, koja zna da sabere dva i dva i ne zivi u demagogiji, vec dela.

Primer,slican:
Nastavnik , ako nije na listi tehnoloskih viskova ne moze biti premesten u drugu skolu.Nema propisa koji to dozvoljava, brane se u Skolskoj upravi.
Njima je to ok.Nema veze sto taj nastavnik ima tesko bolesno dete i radi da bi odrzao porodicu.
Necinjenje je vaznije.

Ko ce i da li ce neko doneti taj propis koji bi mnogim nastavnicima , koji putuju u drugi grad, olaksao zivot i dozvolio im da bolje rade svoj posao?Na netu ima slucajeva , gde su price bez onoga da je neko bolestan u porodici ali sa istim problemom a to je nemogucnost premestaja iz skole u skolu.

Clan zakona ima da se zamena sa nekim moze ostvariti ali premestaj ne.
mariopan mariopan 22:06 09.09.2014

..

Свратила сам само да видим да ли је неки број за уплате објављен?

Ако нешто буде да ли ће бити на овом блогу?

Хвала.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana