Kućni ljubimci

Svečano odelo na prodaju

antioksidant RSS / 18.09.2014. u 10:28

Србија је оно што је остало, то је све очитије. Низ успешних референдума о отцепљењу од власти Београда резултирао је "независном" Србијом оваквом каква јесте. Наводници су ту с намером. Да смо некак сами дошли до закључка шта је Србија и каквом је желимо можда би неке ствари биле другачије. Повод за овај текс т је интервју америчког амбасадора "Новостима" у коме се поставља питање "Зашто Путин долази у Београд?".
wtf?

Да поновим - WTF!?!?!?!?!?!?!?!?

Како смо се нашли у ситуацији да се таква питања остављају овако јавно? Да ли је неко некад негде чуо за дипломатску дискрецију? И на страну што је једино што се постиже постављањем оваквог питања на овакав начин једино подизање антиамеричког расположења, можда то и јесте циљ америчког амбасадора, нећу улазити у то.

ЛИНК ->>>>  НОВОСТИ <<<<


Америка може имати своје односе са Русијим какве год хоће (а колико су способни да се у тим односима снађу најбоље се види у Украјини тренутно) али Србија ЈЕСТЕ независна држава и ред би био да се бар у јавности одржава неки привид да су тога свесне и друге државе (ма колико велике и утицајне биле). Ако имате нешто да поручите, маните се бар увртања руку у јавности. Контрапродуктивно је а изнад свега иритирајуће.

И зашто све ово причам? Тј зашто мислим да имам права све ово да причам? Па из два разлога: ја јесам за независну Србију и да ме икада игде ико питао рекао бих - да. Самостална и независна Србија, порозних, практично непостојећих, граница, отворена према суседима и свету, део планете Исака Аимова.

Ма шта Србија? Шумадија!!!!

VIVA LA REPUBLIC OF WOODLAND!!!!

А други разлог је јер сам подједнако незадовољство (бирам речи) осећао и кад је руски амбасадор Конузин држао лекције шта и како он (Русија!!!) очекује од Србије.



(Замислите реч од 3 слова, последње је "ш", нећу га написати јер... дипломатска пристојност)

И за крај, пошто сам већ себи затворио врата за пријеме у америчкој и руској амбасади, можда је ред да се одрекнем и британских коктела.

Данас је референдум у Шкотској и морам вам рећи да из крајње себичних разлога навијам да успе (мада изгледа да је мрка капа). И нема код мене ни мало злураде радости типа „Заиграла мечка и пред њиховимвратима". Не, разлози су савим другачији.

Прво: ја искрено верујем у мале државе које сарађују јер тако чувају и бар мало различитости колико је могуће сачувати у овом свету а друго: тај шкотски референдум је савршена лекција како се о тако важним а неважним стварима дебатује, како се организују и проводе политички процеси, без насиља и пљачке и избеглица и рата и преузимања контроле од стране негативно селектираних и искрено би ми било жао да се не процес раздвајања Шкотске од Британије не спроведе до краја.

Ми смо жестоко пали на том испиту и зајебали смо неколико генерација. Сад пред очимa имамо како је све то могло да изгледа. И они који су за "за" и они који су за "не".



Komentari (132)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 10:29 18.09.2014

negativni taster




war is just a shot away
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:37 18.09.2014

Re: negativni taster

war is just a shot away

danas mi je čitav dan ali mekoist!

stefan.hauzer stefan.hauzer 09:16 19.09.2014

Re: negativni taster

a na kraju dana; gazza je pobedio!

looping looping 10:43 18.09.2014

1

Ma, psi laju vetar nosi.
Osim ako ne krenemo da lajemo sa njima.

PS.
Kirbi je dobar čovek i odličan ambasador. A i Konjuzin. Zapravo, nemoguće je proceniti kome se prikloniti - volimo i jednog i drugog.
antioksidant antioksidant 10:54 18.09.2014

Re: 1

looping

Kirbi je dobar čovek...


"Kirbi dobar čovek, poruka Rusima" <<<<--- link

cane cane 16:15 18.09.2014

Re: 1

Kirbi je dobar čovek i odličan ambasador.


a tek sto pere tepihe.


medjutim92 medjutim92 10:48 18.09.2014

Škocka je bačena

Kako će Srbija da oprosti Škotima ako se ne otcepe?
zoja444 zoja444 10:52 18.09.2014

kraj bajke

plasim se da nije u pitanju odelo, vec koza. dotle smo dosli.
niccolo niccolo 11:18 18.09.2014

Re: kraj bajke

Свечана коза?
zoja444 zoja444 11:25 18.09.2014

Re: kraj bajke

ako ti vidis kozu, onda je koza.
antioksidant antioksidant 11:34 18.09.2014

Re: kraj bajke

slobodne asocijacije

niccolo niccolo 13:38 18.09.2014

Re: kraj bajke

zoja444
ako ti vidis kozu, onda je koza.

Ma to nije sporno, nego pitam kakva je to svečana koza?
tasadebeli tasadebeli 14:09 18.09.2014

Re: kraj bajke

zoja444
ako ti vidis kozu, onda je koza.



Кирбијеве и Коњузинове изјаве?






А јел' има ова амбасадорова изјава некакве везе са усисивачима?



zoja444 zoja444 14:10 18.09.2014

Re: kraj bajke



Ma to nije sporno, nego pitam kakva je to svečana koza?


jel sad treba da pametujemo? ja ne potcenjujem tvoju inteligenciju, zasto ti potcenjujes moju?

mislim da smo u ozbiljnim problemima. ako hocete ozbiljnu diskusiju, ok. ako necete, ok. ja sam jednostavna za hendlovanje.

ok?
isidora.k isidora.k 19:30 18.09.2014

Re: kraj bajke



Reforme neće biti nimalo lake.Najugroženiji radnici i penzioneri biće zaštićeni.

Mene, koji gotovo nikada nisam nasmejan, teško da ćete videti smrknutog pošto znam da radimo veliku stvar za našu zemlju i budućnost naše dece.

Srbija ima plan,2016. godine rast privrede biće dupliran u odnosu na projekcije međunarodnih finansijskih institucija,ali neću da vam iznosim konkretne detelje.

Srbija je "hiljadama milja daleko od bankrota", bez obzira što je prethodna vlast zadužila zemlju do krajnjih granica .

Šeik dolazi danas u Beograd, razgovaraćemo o važnim i velikim projektima. Potrebni su im medicinske sestre i medicinsko osoblje, pa da vidimo ko je od naših ljudi na birou .

Ne smem narodu na oči ako ne uspe Beograd na vodi ! (Šik osmehujći se Šeiku)

Iz kabineta predsednika Srbije saopšteno da je Dragica spremna brojnim projektima da privuče investicije iz Emirata.

Palma je posle otvaranja šoping centra,častio cipelama sve novinare.

Ključni svedok srpskog reformisanog pravosuđa,gospodin Čume , nije se pojavio na proveru ludila pred takozvanom "Lončarevom komisijom".


Да ли је неко некад негде чуо за дипломатску дискрецију ?


Kod vas će uskoro biti izbori. Ugostite koga hoćete.
zoja444 zoja444 19:49 18.09.2014

Re: kraj bajke

mene ova megalomanija najvise plasi. i netransparentnost ciljeva i motiva. i nedostatak progresivne gradjanske opcije. i jos svasta nesto.

nista mi se ovo sve ne svidja.
leeanna leeanna 20:24 18.09.2014

Re: "nama su potrebni astronauti"

zoja444
mene ova megalomanija najvise plasi. i netransparentnost ciljeva i motiva. i nedostatak progresivne gradjanske opcije. i jos svasta nesto.

nista mi se ovo sve ne svidja.



zoja444 zoja444 20:38 18.09.2014

Re: kraj bajke

da. grozim se fraza i parola. maestralni Bata. zaboravila sam sadrzaj filma.

avioni, kamioni, sateliti, kosmonauti...bice bolje...

vec vidjeno, ali je sada drugacije. sustinski.
leeanna leeanna 20:55 18.09.2014

Re: kraj bajke

da. grozim se fraza i parola. maestralni Bata. zaboravila sam sadrzaj filma.
avioni, kamioni, sateliti, kosmonauti...bice bolje...
vec vidjeno, ali je sada drugacije. sustinski.


film je bio vizionarski i neka vrsta uvoda u sve što nam se u međuvremenu izdešavalo. osim što se nije moglo predvideti višedecenijsko trajanje ludila.

tako je darko bajić, reditelj, na početku 'crnog bombardera', film posvetio "mojoj darji i nekoj sretnijoj generaciji". darja, darkova ćerka, je, te 1992., imala pet godina. a kako izgleda ta "srećnija generacija" 2014? (retoričko pitanje, naravno :)
zoja444 zoja444 21:00 18.09.2014

Re: kraj bajke

trenutno gledajuci, crno nam se pise. ludilo jos traje. kao da smo na centrifugi u ves masini.
leeanna leeanna 21:04 18.09.2014

Re: kraj bajke

ludilo jos traje. kao da smo na centrifugi u ves masini.

x
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:05 18.09.2014

Re: kraj bajke

ludilo jos traje. kao da smo na centrifugi u ves masini.


Nismo stigli još do centrifuge, ovo je omekšavanje.
angie01 angie01 21:07 18.09.2014

Re: kraj bajke

, ovo je omekšavanje.


al, ne mirise!
zoja444 zoja444 21:10 18.09.2014

Re: kraj bajke


Nismo stigli još do centrifuge, ovo je omekšavanje.


mislim da je ovo ipak neka hard core varijanta, sa blagim prelivima, nijansama softa. ikebane radi.
isidora.k isidora.k 00:22 19.09.2014

Re: kraj bajke

ikebane





Bez reči.
niccolo niccolo 11:21 18.09.2014

А ја

а искрено верујем у мале државе које сарађују јер тако чувају и бар мало различитости колико је могуће сачувати у овом свету

јер рачунам да ће нам Шкотска укинути визе, па ће онда вађење британске постати потпуно непотребно
princi princi 11:25 18.09.2014

Deo od 13. minuta je

upišavanje. Danas, aye or die, i to takođe iz krajnje sebičnih razloga.

Jagger me strašno razočarao.
Atomski mrav Atomski mrav 11:37 18.09.2014

Re: Deo od 13. minuta je

Jagger me strašno razočarao.

Jel' on Škot?
dolazel dolazel 12:21 18.09.2014

Jedno vece ogledalo kom 1

Srbija moze sad da bude nezavisna i samostalna taman koliko i Mozambique ili Farska ostrva. U stvari njima je lakse.
Ne znam otkuda to zakljucivanje da zemljica sa toliko stanovnika koliko ima omanji kineski grad, gde stanovnistvo cine uglavnom starci, gde ekonomija decenijama nazaduje i ljudi postaju siromasniji svake godine, gde nemas da se uhvatis ni za jedan ogranak drustva koji fukncionise, gde su najbolji pobegli odavno a sada bezi vec ko moze cim pre, gde vlada strahovita korupcija u svim sferama drustva, gde je odavno nestao moral i zdrav razum...kako takva zemlja moze biti samostalna? (ovo pitanje vazi generalno za Balkan).
I onda jos podrzavas otcepljenje Skotske, valjda u najboljoj nameri da dozive sudbinu slicnu nasoj i postanu lakrdija ("јер тако чувају и бар мало различитости "??
Valjda je uvek bolje da si veci i jaci, tako si poceo blog ("Како смо се нашли у ситуацији да се таква питања остављају овако јавно?". To je odlicno pitanje.
I konacno:
Ако имате нешто да поручите, маните се бар увртања руку у јавности.

Sad, ako vlasti navedenih zemalja ne poslusaju, tacnije ignorisu to, Srbija ce da uradi sta? Mislim, sa svojim ugledom i autoritetom u svetu? Valjda je jasno kolika je samostalnost Srbije?


antioksidant antioksidant 12:40 18.09.2014

Re: Jedno vece ogledalo kom 1

Valjda je uvek bolje da si veci i jaci, tako si poceo blog ("Како смо се нашли у ситуацији да се таква питања остављају овако јавно?". To je odlicno pitanje.


Још боље питање је како си ти у оном што сам написао препознао везу "већи и јачи" са "бољи"?

Не, није увек боље бити већи и јачи. Меси нема ни 170 цм.



Хоћу рећи, важна је и техника
dolazel dolazel 12:56 18.09.2014

Re: Jedno vece ogledalo kom 1

Не, није увек боље бити већи и јачи. Меси нема ни 170 цм.


To je zato sto si na casovima istorije vazda citao sportski zurnal

Salu na stranu, veci i jaci uvek bolje prodje kad se deli nesto; npr teritorija.
antioksidant antioksidant 13:03 18.09.2014

Re: Jedno vece ogledalo kom 1

Salu na stranu, veci i jaci uvek bolje prodje kad se deli nesto; npr teritorija.

:)
оптерећеност величином и територијом може да промени фокус са битнијих ствари као што је на пример квалитет живота. али, свако имa своје приоритете .
иначе, да искористим прилику да одам признање вучићу на реакцији.
а сад одох да се обесим и спремим за интервју са (емотивним) вампиром вечерас у 9.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:58 18.09.2014

Re: Jedno vece ogledalo kom 1

Srbija moze sad da bude nezavisna i samostalna taman koliko i Mozambique ili Farska ostrva.


Mogla bi možda da bude nezavisna po Vladimiru Vojnoviču koji kaže da je nezavisan onaj od koga ništa ne zavisi.
angie01 angie01 12:24 18.09.2014

ovde se desili

krvavi ratovi, neverovatni zlocini i razaranja u ime svoje drzave-ice i nacije-ice,...a posle sa svih tih teritorija, gde navodno ljudi nisu mogli da zive zajedno, jer je to iz nekog razloga bilo nepodnosljivo?, iako ih istorija, geografija, ekonomija, sociologija,...dopisi sve vazne stvari koje cine zivot,...vezu ma gde da su postavljene granice, odu u Kanadu, jer nisu mogli na svome vise da opstanu, sad kad su se izborili, da opet zive zajedno i sa jos svim ostalim nacionalnistima sveta.

Ovoga puta, krotko pristali, da je to normalno, vredno radeci od nule, da bi u jednom momentu mogli da kupe drvenu kucu u nizu, ispred kojih ce sisati dozvoljenu visinu travnjaka, ne shvatajuci da su ta naselja sa soping molom u sredini, samo luksuzne radnicke barake za sve one, koji nisu umeli da cene ono sto su imali.
emsiemsi emsiemsi 12:50 18.09.2014

Re: ovde se desili

angie01
krvavi ratovi, neverovatni zlocini i razaranja u ime svoje drzave-ice i nacije-ice,...a posle sa svih tih teritorija, gde navodno ljudi nisu mogli da zive zajedno, jer je to iz nekog razloga bilo nepodnosljivo?, iako ih istorija, geografija, ekonomija, sociologija,...dopisi sve vazne stvari koje cine zivot,...vezu ma gde da su postavljene granice, odu u Kanadu, jer nisu mogli na svome vise da opstanu, sad kad su se izborili, da opet zive zajedno i sa jos svim ostalim nacionalnistima sveta.

Ovoga puta, krotko pristali, da je to normalno, vredno radeci od nule, da bi u jednom momentu mogli da kupe drvenu kucu u nizu, ispred kojih ce sisati dozvoljenu visinu travnjaka, ne shvatajuci da su ta naselja sa soping molom u sredini, samo luksuzne barake za sve one, koji nisu umeli da cene ono sto su imali.

Банална идеализација - на жалост !
Природно стање односа међу државама (народима) је рат, са повременим паузама мира за опоравак.
Озбиљни народи се разликују у томе колико су способни да се регенеришу током периода пауза.
Погледајте пример Немаца - већа срања од њих је, готово, немогуће направити.
Они, већ сам то негде рекао, након пичвајза који направе, отресу прашину, извину се "преко оне ствари" јер су присиљени - и шибају даље.
Док си рекао ексер, обезбедили пристојан живот свом народу (ако неко мисли, због овога написанога, да се дивим Немцима, вара се - напротив, само уочавам).
angie01 angie01 12:56 18.09.2014

Re: ovde se desili

Природно стање односа међу државама (народима) је рат, са повременим паузама мира за опоравак.


ja bih rekla, primitivno, a ne prirodno,...na zalost, civilizacija nije bas daleko odmakla od tog pocetnog impulsa-coveka sa toljagom.
emsiemsi emsiemsi 13:41 18.09.2014

Re: ovde se desili

angie01
Природно стање односа међу државама (народима) је рат, са повременим паузама мира за опоравак.


ja bih rekla, primitivno, a ne prirodno,...na zalost, civilizacija nije bas daleko odmakla od tog pocetnog impulsa-coveka sa toljagom.

Слажем се - да се није одмакло готово нимало, јер је доминантан принцип односа --- принцип силе.
... само што се интеракције дешавају на све вишим технолошким нивоима.
hajkula1 hajkula1 16:48 18.09.2014

Re: ovde se desili

emsiemsi
angie01
krvavi ratovi, neverovatni zlocini i razaranja u ime svoje drzave-ice i nacije-ice,...a posle sa svih tih teritorija, gde navodno ljudi nisu mogli da zive zajedno, jer je to iz nekog razloga bilo nepodnosljivo?, iako ih istorija, geografija, ekonomija, sociologija,...dopisi sve vazne stvari koje cine zivot,...vezu ma gde da su postavljene granice, odu u Kanadu, jer nisu mogli na svome vise da opstanu, sad kad su se izborili, da opet zive zajedno i sa jos svim ostalim nacionalnistima sveta.

Ovoga puta, krotko pristali, da je to normalno, vredno radeci od nule, da bi u jednom momentu mogli da kupe drvenu kucu u nizu, ispred kojih ce sisati dozvoljenu visinu travnjaka, ne shvatajuci da su ta naselja sa soping molom u sredini, samo luksuzne barake za sve one, koji nisu umeli da cene ono sto su imali.

Банална идеализација - на жалост !
Природно стање односа међу државама (народима) је рат, са повременим паузама мира за опоравак.
Озбиљни народи се разликују у томе колико су способни да се регенеришу током периода пауза.
Погледајте пример Немаца - већа срања од њих је, готово, немогуће направити.
Они, већ сам то негде рекао, након пичвајза који направе, отресу прашину, извину се "преко оне ствари" јер су присиљени - и шибају даље.
Док си рекао ексер, обезбедили пристојан живот свом народу (ако неко мисли, због овога написанога, да се дивим Немцима, вара се - напротив, само уочавам).



Ne zaboravi na Saxe-Coburg-Gotha.

G.Cross G.Cross 12:42 18.09.2014

SNAFU

Kad se poruka procita malo pazljivije, zvuci vise kao kukumavcenje nego kurcenje.

Meni zvuci kao, "pa gde bas od svih zemalja na svetu da se onaj Putin pojavi bas u ovoj vukojebini za koju sam ja zaduzen. Kako cu sad u Vasington?".

Cinici bi mu mogli odgovoriti, "Pa da si nesto valjao ,ne bi u tvojim godinama zavrsio u Srbiji".
antioksidant antioksidant 12:43 18.09.2014

Re: SNAFU



немој тако. видиш ли да вучић каже да је он добар човек :)
not2old2rock not2old2rock 13:16 18.09.2014

Šta Willie kaže

emsiemsi emsiemsi 13:44 18.09.2014

Re: Šta Willie kaže

not2old2rock

Попушиће Вили са својим ај --- јер су они који броје резултате референдума бољи од оних који су бројали када су се црногорци отцепљивали.
Ови ће, но сада за останак, набројати колико год буде требало.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:58 18.09.2014

Re: Šta Willie kaže

Ма шта Србија? Шумадија!!!!

VIVA LA REPUBLIC OF WOODLAND!!!!


gedza.73 gedza.73 19:18 18.09.2014

Re: Šta Willie kaže

Шумадија!!!
VIVA LA REPUBLIC OF WOODLAND

+10

angie01 angie01 13:25 18.09.2014

,

EU
pizdu materinu!
hajkula1 hajkula1 16:44 18.09.2014

Re: ,

angie01
EU
pizdu materinu!





Umirem od smeha ali stvarno.
NNN NNN 13:45 18.09.2014

Potpuno se slažem

u svemu!

mirelarado mirelarado 15:52 18.09.2014

Re: Potpuno se slažem

NNN
u svemu!



+1

blue rider blue rider 14:35 18.09.2014

Plus zbog Olivera

Koji je verovatno inteligentniji od johna stewarta a manje egoistican od colberta.

Sto se tice ostaloga meni ne smeta da ambasador zemlje iz koje dolazi zastupa politiku iste. Samo je ovo spusteno na zaista nizak nivo, na nivo da se pitamo ko ce da dodje na gradsku slavu... Jer da se razumemo, proslavama oslobodjenja bgd vec dugo ne prisustvuje bas svetska elita, iako je nama vazan.
ciracirafm ciracirafm 14:51 18.09.2014

Дипломатија

Србија нема своју дипломатију него остатке титоистичке удбашке организације створене за ликвидацију политичких противника и подршку разноразним Хитлерима Трећег света.Да је поседује,да има своју дипломатску школу,она би још давно понудила посредовање између Русије и Украјине,прво тајно(сетимо се улоге Пољске у вијетнамском рату) а сада би јавно позвала Порошенка и Путина да 20. октобра положе венце на гробљу ослободилаца Београда.
Хајде да се подсетимо лекција из основне школе:III украјински фронт је тај који однео пресудну победу у београдској операцији.Амбасадор Кирби је зато својом изјавом тако спустио такозваним патриотама да добија од мене велики апалуз.Уопште,ово је једна од најбољих изјава једног америчког амбасадора које ја памтим.
Антиамериканизам је болест овог друштва која траје скоро седам деценија.Излечење од ње је један од услов нашег изласка из блата.Томе свакако неће допринети балансеро став у виду лепљења бесмислених Конузинових изјава.
emsiemsi emsiemsi 14:56 18.09.2014

Re: Дипломатија

ciracirafm
Србија нема своју дипломатију него остатке титоистичке удбашке организације створене за ликвидацију политичких противника и подршку разноразним Хитлерима Трећег света.Да је поседује,да има своју дипломатску школу,она би још давно понудила посредовање између Русије и Украјине,прво тајно(сетимо се улоге Пољске у вијетнамском рату) а сада би јавно позвала Порошенка и Путина да 20. октобра положе венце на гробљу ослободилаца Београда.
Хајде да се подсетимо лекција из основне школе:III украјински фронт је тај који однео пресудну победу у београдској операцији.Амбасадор Кирби је зато својом изјавом тако спустио такозваним патриотама да добија од мене велики апалуз.Уопште,ово је једна од најбољих изјава једног америчког амбасадора које ја памтим.
Антиамериканизам је болест овог друштва која траје скоро седам деценија.Излечење од ње је један од услов нашег изласка из блата.Томе свакако неће допринети балансеро став у виду лепљења бесмислених Конузинових изјава.

Не разумем !
Шта је то што је Кирби тако најбоље спустио некоме ?
Мислим, не осећам се прозваним твојим постом, само питам (шта је то толико бриљантно у Кирбијевој изјави да те је толико одушевило ?).
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:55 18.09.2014

Ima i drugde...

Pre desetak godina, kad je ono SAD lobirala po zemljama EU da ne potpišu Međunarodni sud u Rimu, pošalje meni slovenačko Ministarstvo odbrane vest da stiže neki američki vrlo bitni đeneral u posetu. Što stiže, nigde ne piše. Ne budem lenja, pozovem i pitam. Oni kažu da pripitam pismenim putem. Ajd, može. Pošaljem ja mejl ministarstvu dotičnom i pitam. Kad mi je za par sati stigao mejl sa stenogramima iz Pentagona mal se nisam šlogirala. Još više kad sam shvatila da mi umesto slovenačkog Ministarstva odbrane odgovara američka ambasada u pomenutoj državi...
emsiemsi emsiemsi 14:57 18.09.2014

Re: Ima i drugde...

Jelica Greganović
Pre desetak godina, kad je ono SAD lobirala po zemljama EU da ne potpišu Međunarodni sud u Rimu, pošalje meni slovenačko Ministarstvo odbrane vest da stiže neki američki vrlo bitni đeneral u posetu. Što stiže, nigde ne piše. Ne budem lenja, pozovem i pitam. Oni kažu da pripitam pismenim putem. Ajd, može. Pošaljem ja mejl ministarstvu dotičnom i pitam. Kad mi je za par sati stigao mejl sa stenogramima iz Pentagona mal se nisam šlogirala. Još više kad sam shvatila da mi umesto slovenačkog Ministarstva odbrane odgovara američka ambasada u pomenutoj državi...

То они теби, одмах директно - да не дангубиш на ове посреднике.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:59 18.09.2014

Re: Ima i drugde...

Pa, nekako sam shvatila da odgovara onaj ko se stvarno pita, a ne onaj koga ja pitam.

Edit: To je kao Radovan III: "Ti se ne zoveš, ja te zovem."
emsiemsi emsiemsi 16:36 18.09.2014

Re: Ima i drugde...

Jelica Greganović
Pa, nekako sam shvatila da odgovara onaj ko se stvarno pita, a ne onaj koga ja pitam.

Edit: To je kao Radovan III: "Ti se ne zoveš, ja te zovem."

Хохохохо --- сине Катице !
nenad.s nenad.s 18:26 18.09.2014

Ameri, Rusi, mi i ostali

Mi ne mozemo da "ukacimo" neke stvari. Mnoooogo je bitno da ukapiramo da je svet stavio jednakost izmedju Hitlera i Putina. Neko ce reci pa koji to svet? CNN? Pa NAS svet - Evropa, cela Severna Amerika, Japan i Australija. Neka nije vise ali najmanje oni! Kako je doslo do toga? Pa zar je bitno? Verovatno i prljavom propagandom, ali ta ce se propaganda samo pojacati, zapamtite nece se nikad otkriti (ili bar nece nikad objaviti) da su Ukrajinci oborili MH, bilo da jesu ili nisu!
I to je tako, a to sto mi imamo drugu percepciju pravde (koja je uvek ali uvek vezana za nekakvu istoriju) to ce nam praviti ozbiljne probleme i u buducnosti.
Za pomenuti deo sveta bicemo jedina zemlja koja je ugostila novog Hitlera. A to sto nam to Kinezi nece uzeti tako lose, sta imamo od toga? Planirate li uskoro u Kinu? Imate li rodjake u Indiji? Znate li uopste nekog ko ima rodjake u Cileu?
Necemo izgubiti nista od pravicnosti ako budemo maaaaaalo prakticniji, niko nas i ne tera da se borimo protiv Rusa. A nas stav nas definitivno izopstava iz naseg sveta. Zato sto vise mislimo na nase pretke nego na decu!
A Kirbi i Jakunjin? Mi cemo definitivno da polozimo istoriju kod Rusa, ali cemo da okinemo buducnost kod Amera!
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:33 18.09.2014

Re: Ameri, Rusi, mi i ostali

Komentar sa fb:

Dobro, evo, pozvaćemo mi i Obamu povodom godišnjice bombardovanja. Samo ne znamo koje da odaberemo: ono iz '44 ili '99.

Borivoje Todorovic
nenad.s nenad.s 18:48 18.09.2014

Re: Ameri, Rusi, mi i ostali

Ma covek lepo kaze "Ugostite koga hocete".

[url=http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2014&mm=09&dd=18&nav_category=11&nav_id=901194][/url]

A ja samo dodajem: to svakako nece promeniti nasu istoriju ali moze buducnost!
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:55 18.09.2014

Re: Ameri, Rusi, mi i ostali

Slušam Kirbijevo izvlačenje na RTS i na kraju čovek kaže da je to rekao samo zato da se ne bi zaboravilo protiv čega su se u WW2 borile Srbija i Amerika - protiv nacizma.
Je l to samo meni zvuči kao da je time optužio Rusiju za nacizam?
nenad.s nenad.s 19:15 18.09.2014

Re: Ameri, Rusi, mi i ostali

HAHAHA.

Klasicna greska u Srba je sto se mi mislimo da je nacizam=Nemacizam.
Pa nije greska u Nemaca u II svetskom ratu sto nam nisu bili braca, vec zato sto su poceli sa aneksijom tudje teritorije i nastavili putem osvajanja rudnih bogatstava da bi vladali Evropom.
E tako i ja ne mrzim Putina zato sto mislim da nismo braca i da se nismo nekada zajedno borili, vec zato sto je anektirao Krim i sto sad zeli Donbas!
arianna arianna 19:35 18.09.2014

Re: Ameri, Rusi, mi i ostali

Je l to samo meni zvuči kao da je time optužio Rusiju za nacizam?




Tako je i meni zazvučalo, samo mislim da igra na oštrici mača i ispipava granice do koje može da ide, isčekujući reakciju naših državnika.
A sama reakcija je vrh ... Kirbi nam je odličan, takoreći zlatan





nego, kad udari ladno, a Rusi zavrnu gas.... biće qq i lele
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:49 18.09.2014

Re: Ameri, Rusi, mi i ostali

Pa nije greska u Nemaca u II svetskom ratu sto nam nisu bili braca

Ne, nego je greška bila što su patentirali nacizam. I što su uz rudna bogatstva odlučili da istrebe "niže ljudske vrste" u koje smo i mi spadali. Samo.

Btw. Nemci u pomenutoj izjavi nisu ni pomenuti.
cane cane 20:52 18.09.2014

Re: Ameri, Rusi, mi i ostali

A Kirbi i Jakunjin? Mi cemo definitivno da polozimo istoriju kod Rusa, ali cemo da okinemo buducnost kod Amera!


duvaj ga.

amerima. mozes i onom usisivacu.




cane cane 20:54 18.09.2014

Re: Ameri, Rusi, mi i ostali

vec zato sto je anektirao Krim i sto sad zeli Donbas!


a Krim i Donbas vec aktivirali gerilske jedinice da se bore protiv Putinove okupacije.

Djubre neopevano i nedojebano.


nenad.s nenad.s 21:15 18.09.2014

Re: Ameri, Rusi, mi i ostali

Jeli vulgarnost tvoj maksimum?
cane cane 21:45 18.09.2014

Re: Ameri, Rusi, mi i ostali

daleko toga. obrati se usisivacu.

apropo teme, jel mozes da mi das neki link na krimske i donbaske gerilske jedinice koje uveliko vode borbu protiv putinove 'okupacije'?

ili cemo naravno ostati bez odgovora.

sto naravno ni ne ocekujem od neopevanog goveda.

nenad.s nenad.s 21:59 18.09.2014

Re: Ameri, Rusi, mi i ostali

.
cane cane 22:10 18.09.2014

Re: Ameri, Rusi, mi i ostali

Tata ti je neopevano govedo.


odlican odgovor kad se ostane bez argumenata.
nenad.s nenad.s 22:11 18.09.2014

Re: Ameri, Rusi, mi i ostali

nenad.s nenad.s 22:19 18.09.2014

Re: Ameri, Rusi, mi i ostali

...o!
apacherosepeacock apacherosepeacock 07:06 19.09.2014

Re: Ameri, Rusi, mi i ostali

Jelica Greganović
Komentar sa fb:

Dobro, evo, pozvaćemo mi i Obamu povodom godišnjice bombardovanja. Samo ne znamo koje da odaberemo: ono iz '44 ili '99.

Borivoje Todorovic


Ima slican komentar na vestima b92:

Pozvacemo i Merkelovu, i njeni su ucestvovali.
predatortz predatortz 19:58 18.09.2014

Nema ovde domaćina...

Kad domaćin ne poštuje svoju kuću, teško da će to i gosti da rade. Kad se domaćin zadužuje i levo i desno, kad imanje održava pozajmicama, onda svako može da se ponaša kao domaćin u njegovoj kući.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:50 18.09.2014

Re: Nema ovde domaćina...

To se mnogo kraće kaže: Sila boga ne moli.
predatortz predatortz 20:52 18.09.2014

Re: Nema ovde domaćina...

Jelica Greganović
To se mnogo kraće kaže: Sila boga ne moli.


A Bog silu ne voli!
Zato se sile(džije) strmeknu kad - tad...
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:01 18.09.2014

Re: Nema ovde domaćina...

A Bog silu ne voli!

E, o ovom bi se dalo diskutovati
predatortz predatortz 21:04 18.09.2014

Re: Nema ovde domaćina...

Jelica Greganović
A Bog silu ne voli!

E, o ovom bi se dalo diskutovati


U svakom slučaju, domaćin se pravi lud dok se jedan gost breca na drugog gosta. Čak, ne pokušava ni da se pretvara da je još domaćin kuće. Loša poruka...
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:07 18.09.2014

Re: Nema ovde domaćina...

Slažem se.
antioksidant antioksidant 21:30 18.09.2014

Re: Nema ovde domaćina...

ja racunam da st vi vec velika deca a ovo je vasa kuca koliko i moja. ne ocekujte od mene da se mesam u vasa brecanja ;-)
predatortz predatortz 21:31 18.09.2014

Re: Nema ovde domaćina...

antioksidant
ja racunam da st vi vec velika deca a ovo je vasa kuca koliko i moja. ne ocekujte od mene da se mesam u vasa brecanja ;-)


Vučić ti hakovao nalog?
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:34 18.09.2014

Re: Nema ovde domaćina...

ne ocekujte od mene da se mesam u vasa brecanja ;-)

A baš smo se lepo ponašali...ja sam mislila na druge goste i drugog domaćina...
predatortz predatortz 21:36 18.09.2014

Re: Nema ovde domaćina...

Jelica Greganović
ne ocekujte od mene da se mesam u vasa brecanja ;-)

A baš smo se lepo ponašali...ja sam mislila na druge goste i drugog domaćina...


Ija, i ja...
emsiemsi emsiemsi 06:12 19.09.2014

Re: Nema ovde domaćina...

antioksidant
ja racunam da st vi vec velika deca a ovo je vasa kuca koliko i moja. ne ocekujte od mene da se mesam u vasa brecanja ;-)

Па да !
... као што је говорио 'свети' Зоран --- не могу ја да се мешам када се два врапца ваљају по прашини.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:10 18.09.2014

taj škotski referendum je teška svinjarija

toliko.
apacherosepeacock apacherosepeacock 06:54 19.09.2014

Re: taj škotski referendum je teška svinjarija

vrabac_u_steni
toliko.


Mislis organizovali bi im referendum (al malo morgen) da prethodno nisu znali rezultat. Zato Katalonija nece nikad da ga dobije (referendum).

Arijana


Karikature su fenomenalne, bas sam htela da ih okacim ali si me preduhitrila
nowhereman nowhereman 00:05 19.09.2014

Ako smem...


...da primetim: nalaziš se na liniji DSS-a.

...u čemu, dabome, nema ničega lošeg.


Nekakvom igrom slučaja, večeras sam slušao vesti (nikada ih, inače, ne slušam) - iz radoznalosti, zbog Škotske, dabome - i čuo da je "bilo komentara" na Kirbijevu izjavu, no jedini negativni stranački komentar potiče od stranke koju je osnovao onaj kako-se-zvaše - Šešelj u fraku.


So what, wtf?

predatortz predatortz 07:14 19.09.2014

Re: Ako smem...

.da primetim: nalaziš se na liniji DSS-a.


Ja to nisam tako skapirao. Pre će biti da ga nervira činjenica da se pojedini ambasadori, ne samo američki, u Srbiji ponašaju kao kolonijalni namesnici. To bi, po meni, trebalo da smeta svakom građaninu Republike Srbije.
antioksidant antioksidant 07:49 19.09.2014

Re: Ako smem...

ponašaju kao kolonijalni namesnici.


nedostaje prstojnosti u ponasanju. kirbi i sad imaju pravo na svaki stav (pa i da im smeta dolayak putina), konuzin je imao pravo da vrsi diplomatske pritiske na srbiju oko njene pozicije prema kosovu ali nemaju prava da u javnosti daju ovako "nastavničke" izjave
predatortz predatortz 08:02 19.09.2014

Re: Ako smem...

ali nemaju prava da u javnosti daju ovako "nastavničke" izjave


Mister Kirbi se upetljao kao pile u kučine, pokušavajući da omekša prvobitnu izjavu. Na kraju ispade i priglup...
antioksidant antioksidant 08:04 19.09.2014

Re: Ako smem...

predatortz
ali nemaju prava da u javnosti daju ovako "nastavničke" izjave


Mister Kirbi se upetljao kao pile u kučine, pokušavajući da omekša prvobitnu izjavu. Na kraju ispade i priglup...

ono sto jeste pozitivno i sto je verovatno razlika u licnostima samih abasadora jeste i to sto kirbi ublazava svoju izjavu. konuzin je pak nastavio da pije obozavan od svojih slugu u srbiji
predatortz predatortz 08:10 19.09.2014

Re: Ako smem...

antioksidant
predatortz
ali nemaju prava da u javnosti daju ovako "nastavničke" izjave


Mister Kirbi se upetljao kao pile u kučine, pokušavajući da omekša prvobitnu izjavu. Na kraju ispade i priglup...

ono sto jeste pozitivno i sto je verovatno razlika u licnostima samih abasadora jeste i to sto kirbi ublazava svoju izjavu. konuzin je pak nastavio da pije obozavan od svojih slugu u srbiji


Kad smo već na toj temi, u jednoj stvari sam saglasan sa Kirbijem:

Šta su to Rusi '44. doneli Srbiji?

Po meni, ništa dobro. Komunizam ne bih nazvao oslobođenjem. Lično, više bih voleo da Obama prisustvuje tom činu, da su nas, nekom srećom, oslobodili Ameri i Englezi.
antioksidant antioksidant 08:11 19.09.2014

Re: Ako smem...

Šta su to Rusi '44. doneli Srbiji?

front koji je potisnuo nemce iz jugoslavije?
predatortz predatortz 08:15 19.09.2014

Re: Ako smem...

antioksidant
Šta su to Rusi '44. doneli Srbiji?

front koji je potisnuo nemce iz jugoslavije?


Zameniš Kurtu Murtom? Jalov posao. Nemci bi se i sami povukli. Ne verujem da bi, posle pada Berlina, branili Vermaht u Srbiji.
antioksidant antioksidant 08:19 19.09.2014

Re: Ako smem...

Ne verujem da bi, posle pada Berlina,

koji su isto preuzele murte tj rusi
ok, da se ne bismo vrteli u krug da probam da razjasnim svoju poziciju: ja bih odvojio taj rat od onoga što je došlo kasnije. a što se tiče samog obeležavanja oslobođenja beograda pozvao bih sve (i ruse i amerikance i nemce) jer mislim da je to dobra prilika da se podsetimo šta rat uopšte znači i koje posledice ostavlja na biću jednog grada (pošto je u pitanju beogradski jubilej). kad rat jednom prođe i drezden i tokijo i london i lenjingrad nose iste ožiljke
predatortz predatortz 08:23 19.09.2014

Re: Ako smem...

ja bih odvojio taj rat od onoga što je došlo kasnije.


Nemoguće. Jedna grupacija koristi rat za ekspanziju i nametanje svoje ideologije. Pitaj Mađare, Čehe, Poljake...

Da ja pojednostavim:

Ako okupaciju tvoje zemlje zameni komunistički režim, nisi baš rođen pod srećnom zvezdom.
antioksidant antioksidant 08:35 19.09.2014

Re: Ako smem...

Nemoguće. Jedna grupacija koristi rat za ekspanziju i nametanje svoje ideologije.

jedna ili sve?
Ako okupaciju tvoje zemlje zameni komunistički režim, nisi baš rođen pod srećnom zvezdom.

jbga, dogovor velikih sila u kom nismo bas imali srece. kasnije nas je nas diktator malo izvukao u normalnost pa smo bolje prosli od madjara, ceha, poljaka...
predatortz predatortz 08:40 19.09.2014

Re: Ako smem...

kasnije nas je nas diktator malo izvukao u normalnost pa smo bolje prosli od madjara, ceha, poljaka...


Da li smo?
Razmisli kako su tekle tranzicije tih društava, a kako našeg društva...
nowhereman nowhereman 08:45 19.09.2014

Re: Ako smem...

predatorz
Ja to nisam tako skapirao. Pre će biti da ga nervira činjenica da se pojedini ambasadori, ne samo američki, u Srbiji ponašaju kao kolonijalni namesnici.


U redu, pa to isto smeta i ovima iz DSS-a, rekao bih.

Samo sam konstatovao činjenicu poklapanja stavova, ništa više.

nowhereman nowhereman 08:52 19.09.2014

Re: Ako smem...


konuzin je imao pravo da vrsi diplomatske pritiske na srbiju oko njene pozicije prema kosovu


Da kažemo i ovo: Konuzin je, u međuvremenu, izgubio ovo pravo. Nakon ruskog priznanja "prirodnog prava" Krima da izvrši secesiju od suverene države Ukrajine, Konuzin bi trebalo da kaže "jeo sam govna"... Da, da, baš tim rečima.

predatortz predatortz 08:56 19.09.2014

Re: Ako smem...

nowhereman
predatorz
Ja to nisam tako skapirao. Pre će biti da ga nervira činjenica da se pojedini ambasadori, ne samo američki, u Srbiji ponašaju kao kolonijalni namesnici.


U redu, pa to isto smeta i ovima iz DSS-a, rekao bih.

Samo sam konstatovao činjenicu poklapanja stavova, ništa više.



Onda ja, sa žaljenjem, mogu da konstatujem da u DSS ima daleko više ljudi sa obrazom nego što je to slučaj sa ostalim strankama. Jer, ovde se radi o dostojanstvu. Ako si pažljivo čitao moje komentare, ja nisam pobornik ni Putina, ni majčice Rusije. Eno, iznad se složih sa Kirbijem da nam Rusi i nisu bog zna šta pametno doneli '44. ulaskom u Beograd.
No, ne volim kada diplomata neke države daje izjave kao da je kolonijalni namesnik u mojoj državi. Ma iz koje države on dolazio.
nowhereman nowhereman 09:06 19.09.2014

Re: Ako smem...


Šta su to Rusi '44. doneli Srbiji?

front koji je potisnuo nemce iz jugoslavije?



Rusi su, pre svega, oslobodili Beograd i jedan deo Srbije od okupatora, u sadejstvu sa Titovom vojskom.

Osim što su ratovali zajedno sa Srbima (i još nekim južnim Slovenima) protiv zajedničkog mrskog neprijatelja, Rusi su se i opijali i silovali srpske žene. Priča se u narodu.

Inače, tih godina su se susretali Rusi, Englezi i Amerikanci, jer su bili zajedno, bili su "saveznici", a i mi se nađosmo u tom društvu. Kažu da je bilo slavlja kada su se susreli negde usred Nemačke, u maju 1945. Tekla votka, pio se viski.

A da su nas okupirali Englezi, negde sredinom XIX veka, pod kraljicom Viktorijom, danas bi Srbija bila deo Commonwealth-a, u njoj bi svi parlali engleski, bila bi monarhija i svi bismo smo saosećali sa patnjama bratskog engleskog naroda. Onda nas ne bi, udruženi sa velikim američkim bratom, bombardovali onako mučki 1944, na Uskrs...

Istorijo strašna, bolna i krvava!


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana