Mediji| Nostalgija| Politika

Najjači utisak

freehand RSS / 23.09.2014. u 23:11

Čudan je to paradoks: da me neko pita mislim li da je Olja Bećković novinar - iskreno bih se dvoumio i ne znam šta bih odgovorio.

Opet, da me neko pita:  ko je najbolji novinar u Srbiji, među troje - a verovatno prva – bila bi Olja Bećković.

Sa televizijskom političkom emisijom tipa tok šou takve dileme sigurno ne bih imao. „Utisak nedelje“ bez premca je na prvom mestu čitavu deceniju i po, i duže. Uprkos pomalo okoštaloj formi, uprkos zamoru koji se ponekad oseća. Način na koji (je) Olja Bećković to radi(la), od apsolutne, robotske pripremljenosti, fantastične koncentracije, znanja i spremnosti da se definišu teme i postave prava pitanja čine je nedostižnim takmacem u toj trci. I munjevita reakcija, i britak jezik, i intelektualno poštenje.

 

olja-stop.jpg 

Činilo bi je, to jest, da takva trka postoji.

 

No nema takve trke. Ovde su druge discipline na ceni a nijedna se ne tiče niti dotiče ičega od materijala i gradiva, principa i veština što su ih studenti i mladi novinari nekada učili kao osnove medija i rada u njima.

...

Onda prođe letnja pauza,  dođe septembar, neki od nas željni da čuju da se ipak bez uzdisanja i klimoglavljenja  progovori o gorućim stvarima sa kompetentnim ljudima - a te emisije nema na programu.

Da li je „Utisak nedelje“ smetao nekom? Taman posla da nije. Pojela bi me sramota da hvalim emisiju koja nikome ne smeta! Dapače: svima je smetala. Od kada je  1991. nastala.

I evo pasusa iz proletošnjeg (odličnog) intervjua koji je Olja Bećković dala „Vremenu“ a koji govori upravo na tu temu:

Nekada se ponavljalo: "Tebe ne smeju." Kao, ti si uticajan i nikome to ne bi prošlo u tišini. Zato se sad javljaju ti novi perfidni momenti u vidu rejtinga i slično. Oni mogu sve i ti si tu potpuno bespomoćan. Naravno, onda odlučiš da, kad već gineš, pogineš junački, a ne da se menjaš i "popravljaš". Ako hoće da te sklone, oni će da te sklone. A bolje je da te sklone kao nekog junaka nego kao bednicu koja se nešto kao i popravila.

Elem, niko nije hteo da skine „Utisak“ sa programa b 92. Tako, eto, kažu. Nego da ga prebaci na b92 INFO. Onda se od toga odustalo, uz pomoć Verana a i advokata, bar narednih nekoliko meseci. I biće, kažu, "Utiska" od sledeće nedelje ponovo.

Ne bih se kladio da će ta podgrejana ljubav sa medijskom kućom koja joj daje hosting trajati. Rejtinzi, piplmetri, profiti, znamo već. I iz linkovanog intervjua.

Ali, veća je nesreća što druge u zemlji Srbiji nema. Te nam se valja pripremati za ispraćaj autorke i njene emisije u legendu što je, jel'te, tužno, ali po sebi ne bi bilo tako strašno da nije potpuno nove situacije: vo vremja ono, Slobino, julovsko i radikalsko, vazda je bilo nečega, nekih medija i ventila na kojima se moglo čuti i videti i nešto drugo sem Potemkina i Ostapa Bendera.

E sad nam sledi PinkInformer era.

I malo tvitera možda, ali to je ionako više kao kafansko opozicionarenje i šiljenje na prazno... Dok evrootadžbinska uprava ne odluči da je i tog sranja bilo dosta.

Pa onda mrak i laku noć.

Mrak i muk, pinkovilo i žutilo.

 



Komentari (202)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Hansel Hansel 23:28 23.09.2014

Парадокс(и)

Čudan je to paradoks: da me neko pita mislim li da je Olja Bećković novinar - iskreno bih se dvoumio i ne znam šta bih odgovorio.

Opet, da me neko pita: ko je najbolji novinar u Srbiji, među troje - a verovatno prva – bila bi Olja Bećković.

Овај потиче вероватно из чињенице да недостају новинари-личности. Можда и не недостају, али не да се да буду експонирани.

А у вези са могућим укидањем... Неколико опција (само две, у ствари):

1. Б92 Инфо можда и неће дуго остати само кабловски канал -- дигитализација је на прагу, па би на пролеће, а најкасније на лето, овај канал могао да уђе у неки од (садашњих) мултиплекса (друга два би требало да прораде до краја следеће године). Мада се изгледа РРА не жури да распише конкурс. То у вези са земаљским емитовањем.

2. Била би занимљива анализа колико људи Утисак гледа у варијанти FTA (free to air). Мислим да значајно преовлађују они други, који се, даље, служе интернетом итд. Наравно да је много важно да овакве емисије остану у етру, али -- ако се ипак деси да нестане -- да ли би било реално наставити емитовање преко нета уз наплату, рецимо пола евра по емисији (ако би била без реклама, напокон? )? Колико би људи платило гледање? (Ова размишљања имам већ неко време, само сада прилагођавам питању Утиска.) Сећате се како смо некад уплаћивали по динар за предајник Б92? Да је тада постојао развијен интернет, независни медији би били у кудикамо бољем положају...
freehand freehand 23:38 23.09.2014

Re: Парадокс(и)

Овај потиче вероватно из чињенице да недостају новинари-личности. Можда и не недостају, али не да се да буду експонирани.

Ne znam šta misliš ovime, ali u mojoj percepciji pre je stara esnafska podela novinar-voditelj-spiker, pa sam Bećkovićku nekako pakovao u voditelje.
Ovo ostalo - dohvatio si se praktičnih, tehničkih rešenja. Ovde je problem, mislim, sasvimd rugačije prirode: kolaboracija politike i kapitala na tihom ubijanju svega što misli.
Pročitaj intervju, uostalom, ako nisi.
Hansel Hansel 23:48 23.09.2014

Re: Парадокс(и)

Јесте, дохватио сам се тих практичних решења јер мислим да друге нема, ако су и она могућа. Опет крпеж, довијање... али сада би требало да је средстава за то више. Ипак, Ољи је можда испод части да се тиме бави. Сећам се да је Индексу, када су нас угасили па смо вегетирали на 92-ојци, рекла да мисли "да све треба да умре", да је то (отприлике) једини начин да можда дође до неког решења. Не знам да ли данас тако мисли, чини се да не.

Ne znam šta misliš ovime, ali u mojoj percepciji pre je stara esnafska podela novinar-voditelj-spiker, pa sam Bećkovićku nekako pakovao u voditelje.

Па, не знам, не може се бити (успешан) водитељ оваквих емисија а да се нема у себи довољно новинарског штофа, то је можда она варијанта "новинар-водитељ" (као што беше и "спикер-водитељ" ).
emsiemsi emsiemsi 05:15 24.09.2014

Re: Парадокс(и)

Hansel
Јесте, дохватио сам се тих практичних решења јер мислим да друге нема, ако су и она могућа. Опет крпеж, довијање... али сада би требало да је средстава за то више. Ипак, Ољи је можда испод части да се тиме бави. Сећам се да је Индексу, када су нас угасили па смо вегетирали на 92-ојци, рекла да мисли "да све треба да умре", да је то (отприлике) једини начин да можда дође до неког решења. Не знам да ли данас тако мисли, чини се да не.

Ne znam šta misliš ovime, ali u mojoj percepciji pre je stara esnafska podela novinar-voditelj-spiker, pa sam Bećkovićku nekako pakovao u voditelje.

Па, не знам, не може се бити (успешан) водитељ оваквих емисија а да се нема у себи довољно новинарског штофа, то је можда она варијанта "новинар-водитељ" (као што беше и "спикер-водитељ" ).

Новинарски штоф - шта је то ?
Шта је да је, сматрам да то није довољно.
Да би се било Оља Бећковић, потребно је много више --- како би се неутрализовали напади утицајних комуњарских реликата који се не либе, када немају никаквих других аргумената онда јој помињу оца, потребно је бити поштен --- а поред тога, и то не најмање важно - потребно је бити паметан.
Ово последње доминантно недостаје тзв. новинарима. Додуше, није нити чудо - јер се тако и бирају на конкурсу или већ како их бирају.
Каквих све глупака гледамо по овим нашим медијима (а да не помињем ове ааааааааакалице на државној и разним другим тзв. телевизијама).
robert.bellarmino robert.bellarmino 06:24 24.09.2014

Re: Парадокс(и)

pa nek pređe na Pink
freehand freehand 06:34 24.09.2014

Re: Парадокс(и)

robert.bellarmino
pa nek pređe na Pink

Sjajna ideja! Kako se toga već neko nije setio?
dolazel dolazel 08:52 24.09.2014

Re: Парадокс(и)

Sjajna ideja! Kako se toga već neko nije setio?


Mitrović nudi Olji Bećković da pređe na Pink pod uslovom da njenu emisiju vodi Dragan J. Vučićević
Read more: http://www.njuz.net/mitrovic-nudi-olji-beckovic-da-prede-na-pink-pod-uslovom-da-njenu-emisiju-vodi-dragan-j-vucicevic/#ixzz3EDXcjw00
Hansel Hansel 09:42 24.09.2014

Re: Парадокс(и)

Новинарски штоф - шта је то ?
Шта је да је, сматрам да то није довољно.

Али је потребно. А друге ствари, плус.

Него, које "ааакалице" примећујеш на РТС-у међу онима који се зову новинарима (осим Милице Недић -- и ја бих је ту сврстао, и не само ту ), баш ме занима?
emsiemsi emsiemsi 09:45 24.09.2014

Re: Парадокс(и)

Hansel
Новинарски штоф - шта је то ?
Шта је да је, сматрам да то није довољно.

Али је потребно. А друге ствари, плус.

Него, које "ааакалице" примећујеш на РТС-у међу онима који се зову новинарима (осим Милице Недић -- и ја бих је ту сврстао, и не само ту ), баш ме занима?

Не могу ја то (извињавам се што кажем то) да памтим - углавном, већина их не може саставити 2 (и словима - две) реченице без да аааааакне.
Hansel Hansel 10:10 24.09.2014

Re: Парадокс(и)

ОК, само ме занимало шта конкретно теби смета (тј. ко; сада слутим да се ради о водитељима Јутарњег понајвише), ја добијам оспице разним поводима.
angie01 angie01 10:13 24.09.2014

Re: Парадокс(и)

), ја добијам оспице разним поводима.


ujutro, samo muzicki i fashion ceneli-toplo preporucujem-lepse ti pocne dan.
emsiemsi emsiemsi 10:21 24.09.2014

Re: Парадокс(и)

Hansel
ОК, само ме занимало шта конкретно теби смета (тј. ко; сада слутим да се ради о водитељима Јутарњег понајвише), ја добијам оспице разним поводима.

Да !
Погодио си да се ради о јутарњем програму - јер (у мом случају) једино то и гледам на ТеВе-у (сем спорта), и то гледам, "преко" компјутора (за којим седим) - а ТеВе дрнда ли дрнда, дође му као шум - све време док смо будни.
Јутрос баш коментаришем са женом гледајући дописницу из Пирота (чини ми се) и констатујемо - како је могуће да дописнице из Пирота, Крушевца и шта ја знам готово уопште не аааааакају, а ове у централи - убило се.
Ја бих волео да цела Србија ради на РТС-у, да нико никада не добије (нигде, не само на РТС-у) отказ, па стога предлажем да - све ове тзв. водитељке са РТС-а прогласите неким директорима и нека раде иза камера шта год хоће.
На РТС-у би требало (шта требало - морало) да пред камерама буду људи који знају да причају (о томе шта ће да причају не бих сада).
Hansel Hansel 10:38 24.09.2014

Re: Парадокс(и)

angie01
), ја добијам оспице разним поводима.

ujutro, samo muzicki i fashion ceneli-toplo preporucujem-lepse ti pocne dan.


Знам ја то (осим за fashion, брррр... ), али... Мада, Јутарњи одавно не гледам, осим понекад за узорак. Не гледам отприлике од пре шест година, када сам ипак пре одласка на посао укључивао да као нешто чујем... И трпео Јовану (тада) Јанковић и Срђана Предојевића, а онда је Јована докторку која се из Књажевца укључила због инфекције салмонелом у неком обданишту питала колико је деце прехлађено!? Не могу да опишем то "финале" у себи, у комбинацији са сазнањем колико је примала само за једну емисију.

Извињавам се због трола. Да се вратимо зато на Ољу Б. Иако смо у интервјуу прочитали шта (и) она мисли о анонимнима, замолио бих је, ако ово чита, да се после 20 година ипак после реклама, када је укључе, не понаша као да је управо слетела с неке друге планете, а могла би, кад већ сама каже да има "бекап" на папирима, да негде и запише који је број прилога који најављује. Стварно тиме квари општи утисак. И лошу дикцију јој замерају и они који не знају да се то тако зове, мени није толико иритантна, али могла би и ту малкице да се потруди (ако нас пита, а наравно да нас не пита ).
emsiemsi emsiemsi 10:46 24.09.2014

Re: Парадокс(и)

Hansel
angie01
), ја добијам оспице разним поводима.

ujutro, samo muzicki i fashion ceneli-toplo preporucujem-lepse ti pocne dan.


Знам ја то (осим за fashion, брррр... ), али... Мада, Јутарњи одавно не гледам, осим понекад за узорак. Не гледам отприлике од пре шест година, када сам ипак пре одласка на посао укључивао да као нешто чујем... И трпео Јовану (тада) Јанковић и Срђана Предојевића, а онда је Јована докторку која се из Књажевца укључила због инфекције салмонелом у неком обданишту питала колико је деце прехлађено!? Не могу да опишем то "финале" у себи, у комбинацији са сазнањем колико је примала само за једну емисију.

Извињавам се због трола. Да се вратимо зато на Ољу Б. Иако смо у интервјуу прочитали шта (и) она мисли о анонимнима, замолио бих је, ако ово чита, да се после 20 година ипак после реклама, када је укључе, не понаша као да је управо слетела с неке друге планете, а могла би, кад већ сама каже да има "бекап" на папирима, да негде и запише који је број прилога који најављује. Стварно тиме квари општи утисак. И лошу дикцију јој замерају и они који не знају да се то тако зове, мени није толико иритантна, али могла би и ту малкице да се потруди (ако нас пита, а наравно да нас не пита ).

Оља може како хоће (што се мене тиче) !
Треба ли да објашњавам !?
angie01 angie01 11:48 24.09.2014

Re: Парадокс(и)

(осим за fashion, брр


sa?, a Viktorijini anDzeli u neglizeu, a sa krilima?
Jaril Jaril 16:33 24.09.2014

Re: Парадокс(и)

angie01
), ја добијам оспице разним поводима.


ujutro, samo muzicki i fashion ceneli-toplo preporucujem-lepse ti pocne dan.

Мezzo је мајка.
blogovatelj blogovatelj 18:18 24.09.2014

Re: Парадокс(и)

Треба ли да објашњавам !?


Nemoj, živ bio.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:47 24.09.2014

Re: Парадокс(и)

Hansel
...

нисам знао да си шљакао у Индексу, то објашњава твоју питомост карактера, новинарску доследност, и оданост обичном човеку Србије.
Hansel Hansel 13:53 25.09.2014

Re: Парадокс(и)

Па, овај, хвала. Ако сам такав, надам се да сам био такав и пре Индекса.

и теби!
dolazel dolazel 23:37 23.09.2014

dajing kantri

Srbija umire valjda je to to jasno konacno svima. Bice jos malo svetla dok je jos nesto stare garde a onda slobodno ugasimo svetlo.
A sto se tice kafanskog opozicionarenja, ko ce danas da se sipci i demonstrira, da se smrzava i glasno protestuje protiv rezima? Pa dovoljno da pogledas u sta se Ceda izrodio i kakve ovce je napravio od svojih saboraca pa ce ti biti jasno. I ne samo ceda, ima i onaj Dulic, pa Homen pa onda onaj iz Otpora koji je zapalio za USA cim su mu ponudili stipendiju i ko zna koliko jos takvih. I ko ce sada da veruje nekom koji se kune da zeli da promeni nesto na bolje i da radi u opstem interesu...gore od sve bede i korupcije je taj nedostatak nade u bolje sutra.
Naravno cika Alek ima svoje stado pristalica ali imao ih je (i jos uvek ih ima) i Sloba, valjda kod nas tako mora.
jinks jinks 08:01 24.09.2014

Re: dajing kantri

Pa dovoljno da pogledas u sta se Ceda izrodio i kakve ovce je napravio od svojih saboraca pa ce ti biti jasno. I ne samo ceda, ima i onaj Dulic, pa Homen pa onda onaj iz Otpora koji je zapalio za USA cim su mu ponudili stipendiju i ko zna koliko jos takvih.


Ispali po svoj prilici na kraju rent-a-reformatori i rent-a-demokratija ... jedino što su rente uredno mnogi na ovaj ili onaj način uzeli, dok se reformama nešto preterano i nisu bavili.

Kad pogledate, na primer, nakon 5.10. mogli ste da vidite bezbroj različitih načina na koje su mnogi od učesnika pokušali da unovče svoje učešće. G. Čeda kroz razne privatizacije, g. Beba ko zna kako, ...

Ne znam, meni je interesantan i onaj slučaj u kome je jedan od učesnika čak pokušao i da pogodi zlatnu žicu pomoću PC igrice o 5. oktobru, u kojoj se demonstrirao svoje revolucionarne sposobnosti - koje ste, jelte mogli da kupite za tričavih 9.99 $ po komadu. A možete ako hoćete i da ih rentirate, kao što su nedavno učinili i neki novi nadri-reformatori u pokušaju.
princi princi 00:06 24.09.2014

Skoro sam čitao da je

u Americi, za emisije tog tipa (Face the nation, Meet the press), koje idu svake nedelje na mreži, medijanska starost gledališta 84 godina. Zato uglavnom tokom emisija idu reklame za lekove protiv bolova, za potenciju i erektilnu disfunkciju, lepak za zube. Šta se hoće reći? Da se kritička javnost preselila negde drugde (videti pod Vox, Mother Jones, pa i Salon i Upshot) a da ta vrsta medija (TV mreža) neumitno umire sa svojom publikom.
freehand freehand 06:40 24.09.2014

Re: Skoro sam čitao da je

u Americi, za emisije tog tipa (Face the nation, Meet the press), koje idu svake nedelje na mreži, medijanska starost gledališta 84 godina.

Izvini, odakle ovaj podatak?
Implicira ili katastrofalnu gledanost, ili fantastičan životni vek stanovništva.
Ili grešku čitanju ili u interpretaciji.
princi princi 11:29 24.09.2014

Re: Skoro sam čitao da je

Ili grešku čitanju ili u interpretaciji.

Mora da si me pobrkao s nekim, :).
Implicira ili katastrofalnu gledanost, ili fantastičan životni vek stanovništva.

Ili oba. Tj relativno dugi životni vek jednog dela stanovništva (floridskih penzionera, na primer). Inače, jedan od najredovnijih pundita na tim programima je John McCain. Neko je prebrojao da se, valjda od 2007. ili 2006. pojavio 97 puta u jednom od gornja 2 programa (vole ga floridski penzioneri, jbg), pa su uveli sad i McCain factor kojim se meri učestanost drugih gostiju u programima. Anyways, iživela medijska forma, samo je pitanje vremena kad će se potpuno ugasiti.

Zaboravih gore da spomenem i politico.

Evo ga i članak koji baca svetlo na demografiju news audiences u USA.

:))))))))))))
Viewers likely look like the Face the Nation host that Farhi describes: "Bob Schieffer, the grandfatherly 77-year-old newsman." (As do guests.)


3M po showu u zemlji u kojoj se serija ukida kad joj rating padne ispod 10M gledalaca.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:18 24.09.2014

Da se ja pitam...

... "Utisak" bi se emitovao na RTS, i ja bih to sa zadovoljostvom plaćao, da li putem pretplate ili kroz porez, nebitno.
A ovo ne znači da sam se sa Oljom uvek slagao, ili bio zadovoljan njenim trenutnim političkim pozicioniranjima.
Međutim, ta emisija jeste nešto što bi trebalo da bude na "javnom servisu", pre nego bilo gde drugde.
Naravno, pod uslovom da je Srbija normalna država, pa da joj je sledstveno tome i javni servis takav. Što nažalost nije slučaj.
Hansel Hansel 00:22 24.09.2014

Re: Da se ja pitam...

Наводно је више пута одбијала Тијанићеве позиве. Да ли због неких Тијанићевих условљавања или због нечег другог, не знам.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:32 24.09.2014

Re: Da se ja pitam...

пута одбијала Тијанићеве позиве. Да ли због неких Тијанићевих условљавања или због нечег


pa dobro, sad je Tijanić u večnim lovištima, mislim, ako je on personalno bio problem.
meni je samo krivo da pare koje se izdvajaju za RTS idu na onu neopevanu pinkušu Oliveru Kovačević, a da "Utisak" nema gde da se udomi.
Ako bi neku emisiju Srbija trebalo da plaća iz svog džepa, jedna od njih je svakako "Utisak".
Hansel Hansel 00:45 24.09.2014

Re: Da se ja pitam...

pa dobro, sad je Tijanić u večnim lovištima, mislim, ako je on personalno bio problem.

Сада је питање да ли би је ови садашњи (и неки будући) звали. (Бранка Оташевић згодно у недељу анализирала (не)слободан простор за "Утисак" на другим станицама.) Ако Веран постане директор (спекулисало се), онда је можда ствар решена.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:49 24.09.2014

Re: Da se ja pitam...

Веран постане директор


Veran, direktor čega?
RTS?
U tom slučaju, kod mene je kap prelila čašu, ne da neću da plaćam porez nego odo u ajduke...
a_jovicic a_jovicic 05:05 24.09.2014

Re: Da se ja pitam...

Hansel
Сада је питање да ли би је ови садашњи (и неки будући) звали. (Бранка Оташевић згодно у недељу анализирала (не)слободан простор за "Утисак" на другим станицама.) Ако Веран постане директор (спекулисало се), онда је можда ствар решена.

Čak i ako bi je pozvali, verujem da bi onda i "on" ("Kabinet" ) njih stalno zvao ... a onda "kolegijum" bajagi nešto odluči da se ne emituje (shodno pozvanim gostima) ... Nezgodan je "Utisak" vazda bio po sve vlasti ... a koliko ga se aktuelni premijer plašio govori činjenica da ga je tokom kampanje, kad god bi bili pozivani vidjeniji gosti, on "preklapao" svojim "gostovanjem" na onoj Pink bljuvotini sa "sad tapši!" živom publikom.
qqriq qqriq 06:41 24.09.2014

Re: Da se ja pitam...

İ olja ima pravo na zamor. Mada se ne radi o tome.
Evo i ja recimo mislim da sve treba da umre. Alı jok, vucaracemo se mı jos.
Hansel Hansel 09:37 24.09.2014

Re: Da se ja pitam...

vrabac_u_steni
Веран постане директор


Veran, direktor čega?
RTS?
U tom slučaju, kod mene je kap prelila čašu, ne da neću da plaćam porez nego odo u ajduke...



Кажу, била комбинација. Колико је о(п)стала, не зна се. А и конкурс за директора ће се развући, јер прво РТС треба да донесе нови Статут (тако истумачише закон), па тек онда...
Bili Piton Bili Piton 09:51 24.09.2014

Re: Da se ja pitam...

vrabac_u_steni

onu neopevanu pinkušu Oliveru Kovačević


Priznajem, nisam ni izdaleka fan Olje Bećković ali ovo postavlja stvari u pravu perspektivu.
inco inco 09:45 25.09.2014

Re: Da se ja pitam...

vrabac_u_steni
meni je samo krivo da pare koje se izdvajaju za RTS idu na onu neopevanu pinkušu Oliveru Kovačević, a da "Utisak" nema gde da se udomi.


I ako mi 'Utisak' nije naročito srcu drag, a Olja još manje, iz mnoštva razloga o kojima ne bih sad - mislim da je pitanje elementarne higijene ne biti na istom mediju sa 'autorima' i njihovim 'emisijama' poput spomenute Olivere, ili još gore one Nataše Miljković. Otprilike na istom nivou kao što je pitanje elementarne higijene da se ne jede iz WC šolje.

Uprkos mojoj sve-samo-ne-agresivnoj pojavi, davno sam rekao da postoje samo dve osobe kojima bih bar pljunuo u lice kad bih slučajno naleteo na njih - Dejan šta-nije-jasno-u-majčinim-rečima Mihajlov i Nataša a-jesi-ti-plakao-kad-su-ti-ubili-tatu Miljković.

Sa gnjidama ne treba učestvovati u zajedničkim projektima, đa to bile stranke, đa bili mediji.
NNN NNN 19:44 26.09.2014

Re: Da se ja pitam...

Nataša a-jesi-ti-plakao-kad-su-ti-ubili-tatu Miljković
da se ne zaboravi!
tyson tyson 22:01 26.09.2014

Re: Da se ja pitam...

Nataša a-jesi-ti-plakao-kad-su-ti-ubili-tatu Miljković

Što, jel' zato što nije upotrebila "li" u pitanju...?


ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 07:03 24.09.2014

Nije novinar

Ne slažem se sa tvrdnjom da je novinar kao ni da je najbolji u toj profesiji. Različitost programa je jedini razlog zašto bi trebalo da ostane. Mišljenje je uniformno kod nje. Profesionalan odnos prema gostima nisam primetio ni jednom, to jest ni jednom do kraja. Onda bude neko licemerisanje i kraj. Zato je bolje što emisije nema, manje licemerja na TV-u. Sa druge strane opet se vraćamo na različitost emisija. Postoji ili bar jeste na KCN:3 slična emisija 15 godina mlađa. Studio B je imao slične. Lokalne TV...sve do jedne su bile kao i utisak, sa licemernim voditeljem. Isti kalup.

Različitost programa je to što treba, ova emisija nije to, samo liči iako ima licemernog voditelja, što je pomak. Ponekad poneko od gostiju uspe da kaže pravu stvar ili napravi poentu.

Takođe saM protiv tapije. Traje +20 godina i sad ima tapiju na nešto. Nema na žalost.
emsiemsi emsiemsi 07:14 24.09.2014

Re: Nije novinar

ulicno_pojacanje
Ne slažem se sa tvrdnjom da je novinar kao ni da je najbolji u toj profesiji. Različitost programa je jedini razlog zašto bi trebalo da ostane. Mišljenje je uniformno kod nje. Profesionalan odnos prema gostima nisam primetio ni jednom, to jest ni jednom do kraja. Onda bude neko licemerisanje i kraj. Zato je bolje što emisije nema, manje licemerja na TV-u. Sa druge strane opet se vraćamo na različitost emisija. Postoji ili bar jeste na KCN:3 slična emisija 15 godina mlađa. Studio B je imao slične. Lokalne TV...sve do jedne su bile kao i utisak, sa licemernim voditeljem. Isti kalup.

Različitost programa je to što treba, ova emisija nije to, samo liči iako ima licemernog voditelja, što je pomak. Ponekad poneko od gostiju uspe da kaže pravu stvar ili napravi poentu.

Takođe saM protiv tapije. Traje +20 godina i sad ima tapiju na nešto. Nema na žalost.

Шта да ти кажем на ово - сем да је без везе, од првог до последњег слова.
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 11:00 24.09.2014

Re: Nije novinar

BRAVO! To je to, da možemo da pričamo i da se ne slažemo oko nečega i da tu različitost ispoljimo


Jednoumlje škodi
emsiemsi emsiemsi 19:17 24.09.2014

Re: Nije novinar

ulicno_pojacanje
BRAVO! To je to, da možemo da pričamo i da se ne slažemo oko nečega i da tu različitost ispoljimo


Jednoumlje škodi

Браво !
Ти си одмах схватио (суштину).
Некима то никако не иде (у главу).
satinelle satinelle 19:40 24.09.2014

Re: Nije novinar

Pa i nije novinar, ali traje. Prevedi kako hoćeš, po meni nema harizmu ili je ima sa negativnim predznakom, nije novinar istraživač, bavi se pročitanim i učitanim vestima, prilično bajatim, ali to je njena autorska opcija i dok je tako, njeno je pravo. Nema uticaja, jer se bavi utiscima o događajima, nakon dešavanja. Meni bi nedostajala njena emisija na B92, više iz navike, nego zbog potrebe da saznam nešto što već nisam znala.
emsiemsi emsiemsi 20:00 24.09.2014

Re: Nije novinar

satinelle
Pa i nije novinar, ali traje. Prevedi kako hoćeš, po meni nema harizmu ili je ima sa negativnim predznakom, nije novinar istraživač, bavi se pročitanim i učitanim vestima, prilično bajatim, ali to je njena autorska opcija i dok je tako, njeno je pravo. Nema uticaja, jer se bavi utiscima o događajima, nakon dešavanja. Meni bi nedostajala njena emisija na B92, više iz navike, nego zbog potrebe da saznam nešto što već nisam znala.

Не слажем се са тобом !
Прилично површна и плитка анализа.
satinelle satinelle 20:03 24.09.2014

Re: Nije novinar

Не слажем се са тобом !


U tome i jeste draž, dear Charlie. Meni je srce puno kad se ne složimo, onda imamo o čemu da raspravljamo. Ipak, dovoljno sam rekla, ko razume, shvatiće, ko ne razume, baš me briga!
freehand freehand 20:05 24.09.2014

Re: Nije novinar

Pa i nije novinar, ali traje. Prevedi kako hoćeš, po meni nema harizmu ili je ima sa negativnim predznakom, nije novinar istraživač, bavi se pročitanim i učitanim vestima, prilično bajatim, ali to je njena autorska opcija i dok je tako, njeno je pravo. Nema uticaja, jer se bavi utiscima o događajima, nakon dešavanja.

Napišeš sve suprotno od ovoga i slažemo se 100%.
satinelle satinelle 20:18 24.09.2014

Re: Nije novinar


Pa jeste novinar i traje. Prevedi kako hoćeš, po meni ima harizmu ili je ima sa pozitivnim predznakom, ona je novinar istraživač, bavi se proverenim i dokazanim vestima, prilično svežim i to je njena autorska opcija i dok je tako, njeno je pravo. Ima uticaja, jer se bavi utiscima o događajima koji prethode dešavanjima



Napišeš sve suprotno od ovoga i slažemo se 100%.


Sad se slažemo 1000%, Free!
emsiemsi emsiemsi 20:20 24.09.2014

Re: Nije novinar

satinelle

Pa jeste novinar i traje. Prevedi kako hoćeš, po meni ima harizmu ili je ima sa pozitivnim predznakom, ona je novinar istraživač, bavi se proverenim i dokazanim vestima, prilično svežim i to je njena autorska opcija i dok je tako, njeno je pravo. Ima uticaja, jer se bavi utiscima o događajima koji prethode dešavanjima



Napišeš sve suprotno od ovoga i slažemo se 100%.


Sad se slažemo 1000%, Free!

Ово је Ок !
satinelle satinelle 20:50 24.09.2014

Re: Nije novinar

Ово је Ок !


Nisam znala da si ti neki unajmljeni, plaćeni korektivni faktor na blogu, ali ako ti kažeš da je ok, onda ne sumnjam!

EDIT: Ne kapiram te što me večito smaraš i što mi se obraćaš bez potrebe, možda ti fali pažnja, sorry, ali ja zaista nemam energiju za takva specifična stanja pojedinaca
freehand freehand 21:58 24.09.2014

Re: Nije novinar

Sad se slažemo 1000%, Free!

O jes. Naravno.
Nego, nisam imao vremena da šire odgovorim, a to što si pobrojala jeste iz džaka iz koga vade argumente oni koji Bećkovićku baš ne cene.

Elem:
Pa i nije novinar, ali traje. Prevedi kako hoćeš, po meni nema harizmu ili je ima sa negativnim predznakom, nije novinar istraživač, bavi se pročitanim i učitanim vestima, prilično bajatim, ali to je njena autorska opcija i dok je tako, njeno je pravo. Nema uticaja, jer se bavi utiscima o događajima, nakon dešavanja.

Moja dilema o tome da li bih je nazvao novinarom ili ne proističe iz činjenice da ona, koliko znam, nikad u redakciji nije ozbiljno radila, niti se takvim radom isticala i probijala. Nema skupljanja vesti, nema izveštaja, nema reportaža, nema komentara. Te u tom smislu i u strogoj formi nema ni istraživačkog novinarstva.
Opet, sa druge strane gledano Olja Bećković je sjajna kao intevjuer, što opet podrazumeva da je besprekorno informisana; da poznaje ljude i ačršiju; da ume da analizira do detalja; da je odličan psiholog. A sve to je čini najboljom u klasi na ovim našim prostorima.
Posle dvadeset godina bespredmetno je i neozbiljno očekivati da u svakom momentu i u svakoj emisiji bude apsolutno britka i skoncentirsana, da ne čini omaške i gafove. Čini ih, naime, i ona, ali neverovatno retko za takvu vrstu programa i emisiju takve dinamike i težine.

Inače, da kažem i ovo: za mene je, na primer, Brankica Stanković bila veliko razočaranje upravo u živim programima, sa živim sagovornicima. Možda je predubeđenje i previsoka očekivanja učinili da te dve ili tri emisije sa njom a u kojima se ona ne snalazi, maši događaje i ljude, doživim kao potpuni debakl, ali - ne.
Daleko je ona od velikog istraživačkog novinara. Unatoč montažerskom pakovanju i velikoj fami.
emsiemsi emsiemsi 23:06 24.09.2014

Re: Nije novinar

satinelle
Ово је Ок !


Nisam znala da si ti neki unajmljeni, plaćeni korektivni faktor na blogu, ali ako ti kažeš da je ok, onda ne sumnjam!

EDIT: Ne kapiram te što me večito smaraš i što mi se obraćaš bez potrebe, možda ti fali pažnja, sorry, ali ja zaista nemam energiju za takva specifična stanja pojedinaca

Свима треба пажња ! Што бих ја био изтузетак ?
Није то никакво моје специфично стање.
Нисам плаћен - мада, када боље размислим ... м'да !
satinelle satinelle 21:04 25.09.2014

Re: Nije novinar

oni koji Bećkovićku baš ne cene


Nema ona ništa od toga što ću ja da je cenim ili ne cenim, ali sigurno poboljšavam rejting gledanjem njenih emisija.

Dovoljno je da si prilično direktan u obraćanju, oštar, da upadaš u reč, skraćuješ i banuješ gledaoce koji se jave, da budeš dovoljno intrigantan publici koja te posmatra. Ona je zaista dobar psiholog. Procenila je na šta se masa loži, ali daleko od toga da je takvo voditeljstvo iliti novinarstvo za primer. Mišljenja treba sučeljavati, ali argumentovano. Meni zapravo više smeta njen stav i ponašanje u emisiji, nego tematski okvir i analiza za koju zaista izvrši temeljnu razradu i ostavi prostor za određene zaključke. U poslednje vreme mi se čini da je nekako omekšala, razvodnila priču, činjenica da je B92 postala komercijalna TV, da je počela da se priklanja trenutnim političkim dešavanjima...Ukidaju se dobre emisije, uvode se Bulevari i ostali bull shit-ovi. Rejting opada, nema tenzije, puno ponavljanja, a i ovi botovi sa značkom postali neki fini svet, nema više kome ni da se tresne slušalica za laku noć.

Hansel Hansel 00:19 26.09.2014

Re: Nije novinar

satinelle
Dovoljno je da si prilično direktan u obraćanju, oštar, da upadaš u reč, skraćuješ i banuješ gledaoce koji se jave, da budeš dovoljno intrigantan publici koja te posmatra. Ona je zaista dobar psiholog. Procenila je na šta se masa loži

Ма, она је једноставно таква! Можда је нешто до(г)радила, али у принципу -- то је она.
disident79 disident79 07:08 24.09.2014

Odnos snaga

"Ukidanje" emisija nije novost..

disident79
21:55 04.02.2014
...
Bio sam malo grub, razljutila me preveremena penzija "razgibavanja"
...
freehand
23:57 04.02.2014
...
A to Razgibavanje je bilo nešto najsmornije na radiju b92. Jedina korist od njega je bilo to što sam se odučio da slušam radio pre devet ujutro.
...

Tada nije bilo prave reakcije, danas je i "Utisak nedelje" u pitanju.
Jedino što ga je zadržalo je odnos snaga. Ali, pitanje je koliko će to trajati. Novo doba isključivo privatnih medija + javni servis dolazi.


freehand freehand 07:12 24.09.2014

Re: Odnos snaga

A to Razgibavanje je bilo nešto najsmornije na radiju b92. Jedina korist od njega je bilo to što sam se odučio da slušam radio pre devet ujutro.

Ko je ovaj freehand koji je ovo napisao?
Potpuno se slažem sa njim!
disident79 disident79 11:25 24.09.2014

Re: Odnos snaga

Ko je ovaj freehand koji je ovo napisao?
Potpuno se slažem sa njim!


Bar je dosledan u svojoj nedoslednosti.
freehand freehand 11:27 24.09.2014

Re: Odnos snaga

disident79
Ko je ovaj freehand koji je ovo napisao?
Potpuno se slažem sa njim!


Bar je dosledan u svojoj nedoslednosti.

Da, to je on...
vera.nolan2 vera.nolan2 08:10 24.09.2014

Najjači utisak

"... neki od nas željni da čuju da se ipak bez uzdisanja i klimoglavljenja progovori o gorućim stvarima sa kompetentnim ljudima." ..."i spremnosti da se definišu teme i postave prava pitanja čine je nedostižnim takmacem u toj trci."

vrabac_u_steni "da je Srbija normalna država",...baš zato ,Utisak nedelje je neophodan !

"Ovde je problem, mislim, sasvim drugačije prirode: kolaboracija politike i kapitala na tihom ubijanju svega što misli."

,ako bude hrabrih i rečitih ljudi kao što je freehand, da animira građansku javnost,nadam se da će uspeti podrška Utisku nedelje!
emsiemsi emsiemsi 08:51 24.09.2014

Re: Najjači utisak

vera.nolan2
"... neki od nas željni da čuju da se ipak bez uzdisanja i klimoglavljenja progovori o gorućim stvarima sa kompetentnim ljudima." ..."i spremnosti da se definišu teme i postave prava pitanja čine je nedostižnim takmacem u toj trci."

vrabac_u_steni "da je Srbija normalna država",...baš zato ,Utisak nedelje je neophodan !

"Ovde je problem, mislim, sasvim drugačije prirode: kolaboracija politike i kapitala na tihom ubijanju svega što misli."

,ako bude hrabrih i rečitih ljudi kao što je freehand, da animira građansku javnost,nadam se da će uspeti podrška Utisku nedelje!

Фрихенд је пристрасан !
vera.nolan2 vera.nolan2 10:13 24.09.2014

Re: Najjači utisak


Фрихенд је пристрасан !


Slažem se!!!...ali samo ljudi pri strasti, mogu i da dovedu do promena na bolje!
,dobro je da ih ima što više na boljoj strani !
freehand freehand 10:27 24.09.2014

Re: Najjači utisak

vera.nolan2

Фрихенд је пристрасан !


Slažem se!!!...ali samo ljudi pri srasti, mogu i da dovedu do promena na bolje!
,dobro je da ih ima što više na boljoj strani !

Ajd za Čarlija, ali gde i prema čemu ti vidiš tu "pristrasnost"?
Prema Bećkovićki? Ne znbam zašto bih bio pristrasan. Ne poznajem gospođu, niti sam ikada sa njom imao ikakve direktne kontakte.
Prema slobodnim medijima? To se onda ne zove pristrasnost.
vera.nolan2 vera.nolan2 11:46 24.09.2014

Re: Najjači utisak


Slažem se!!!...ali samo ljudi pri strasti, mogu i da dovedu do promena na bolje!
,dobro je da ih ima što više na boljoj strani !

ali gde i prema čemu ti vidiš tu "pristrasnost"?


Eto,od malo viška strasti,a sudim od besa zbog nemoći da bude bolje,nisi razumeo da sam i odvojila reč pristrasan,misleći upravo,da strasni ljudi,u uverenju da brane društveno korisnu kritiku, ispravnu ideju,pojavu-bivaju "pri strasti"u odbrani istine -recimo onoga što sam boldovala,citirajući te.
Olja je ,u javnosti na tom putu;utoliko sam, ja lično,pristrasna- za Olju.
Ona je mudro racionalna u odbrani kritike !
Volim Olju i tačka !
angie01 angie01 08:18 24.09.2014

PUNA PODRSKA OLJI BECKOVIC!

iako, moram da kazem, nisam bas redovno gledala emisiju, kao nekada,...ponekad me smarala neadekvatna kombinacija gostiju, gde prosto necemo stici do nekih pitanja i odgovora, sto mislim da nije bilo slucajno, kao i samo autorkino meandriranje tokom emisije, na neke skakljive teme, sa ciljem, da sve ostane samo zagrebano na povrsini, al, eto, jesmo se usudili da pricamo o tome,....mogla bih jos da dodam neka zapazanja i nezadovoljstva, ali, s druge strane, ne zaboravljam ni neka sjajna propitivanja, odlicne replike, kako od strane autorke, tako i od odlicnih gostiju u studiju, pravih lista na kraju emisije,...sve u svemu, jos jedini medijski kutak u kome nije bilo ugaseno svetlo.


tako da- go Olja, go!
predatortz predatortz 08:23 24.09.2014

Re: PUNA PODRSKA OLJI BECKOVIC!


tako da- go Olja, go!


Go, go? Pa zar ne dolazi go go treba na 92-ku? Mladža. Sladža... Da ugodi publikumu. Prsla je 92-ka davno. Da sam na Oljinom mestu, sam bih otišao.
stefan.hauzer stefan.hauzer 08:47 24.09.2014

Re: Парадокс(и)

pa nek pređe na Pink

ona je već na pinku. mislim,ne vidim razliku u programskoj šemi
freehand freehand 08:51 24.09.2014

Re: Парадокс(и)

stefan.hauzer
pa nek pređe na Pink

ona je već na pinku. mislim,ne vidim razliku u programskoj šemi

Da, baš. Što bi ona prelazila na Pink, ako je Pink prešao na b92.
Roze Mordor i Džogani.
emsiemsi emsiemsi 08:54 24.09.2014

Re: Парадокс(и)

freehand
stefan.hauzer
pa nek pređe na Pink

ona je već na pinku. mislim,ne vidim razliku u programskoj šemi

Da, baš. Što bi ona prelazila na Pink, ako je Pink prešao na b92.
Roze Mordor i Džogani.

Зар се нисмо за то борили (и дерали нике патике) - за слободну Б92-јку и бла, бла, бла ...
Додуше, неко је ту (нашу) борбу добро (себи) наплатио.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:16 24.09.2014

Re: Парадокс(и)

emsiemsi

Зар се нисмо за то борили (и дерали нике патике) - за слободну Б92-јку и бла, бла, бла ...


дерали, или деКрали никепатике, матори?

Dok evrootadžbinska uprava ne odluči da je i tog sranja bilo dosta.
Pa onda mrak i laku noć.
Mrak i muk, pinkovilo i žutilo.


ти, када не би пројектовао властите убедачености на општи ниво, вероватно не би био ти. што се б92 тиче, мени делује океј, један од ретких отворено про-Западних медија у Србији, радио је океј, веб је више-мање океј. само кућа функционише као хајтек миникорпорација, некакав профит очито остварују. новинара је остало квалитетних, остало је мање квалитетних. генерално је океј стање, ја не знам где другде у Србији може да се погледа документарац Ђинђић, неиспричана прича? this is (the end of) the dawn of the New Era.
freehand freehand 10:22 24.09.2014

Re: Парадокс(и)

ти, када не би пројектовао властите убедачености на општи ниво, вероватно не би био ти.

Iš bre.
freehand freehand 10:46 24.09.2014

Re: Парадокс(и)

Зар се нисмо за то борили (и дерали нике патике) - за слободну Б92-јку и бла, бла, бла ...

Nismo. Ja bar nisam. Već za slobodu i demokratiju svakog pojedinca i celog društva.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:28 24.09.2014

Re: Парадокс(и)

freehand
ти, када не би пројектовао властите убедачености на општи ниво, вероватно не би био ти.

Iš bre.


iš u niš... ne, ozbiljno, put aside našu uzajamnu netrpelj, ne bi trebao da pišeš kada si depresivan. pomisliće dijasporci da su stvari zaista takve kakvima ih ti opisuješ.
freehand freehand 11:36 24.09.2014

Re: Парадокс(и)

Srđan Fuchs
freehand
ти, када не би пројектовао властите убедачености на општи ниво, вероватно не би био ти.

Iš bre.


iš u niš... ne, ozbiljno, put aside našu uzajamnu netrpelj, ne bi trebao da pišeš kada si depresivan. pomisliće dijasporci da su stvari zaista takve kakvima ih ti opisuješ.

Vidi, kolega: i ja bih tebi rekao da u izvesnim situacijama i mentalnim stanjima možda nije dobro izlagati pomračenja sopstvene svesti javnosti. Samo, nisam u prilici.
Ali da preskočimo to: i na gornji bih ti komentar odgovorio da se ponovo nisi dohvatio mene lično. Sad - znam i razumem kakve muke kompleksi mogu da izazovu (a svakako nisi jedini sa tom mukom), ali ako bi to u sebi nekako uspeo da zatomiš oslobodio bi bar mene te nezgodacije da ti adekvatno odgovaram. A to bih jako cenio.
O tome šta je i kako u Srbiji, pak, načitao sam se upravo od dijasporaca, kad je ono sve propadalo pre tri i četiri godine.
Sreća te se jedva spasosomo i evo - guramo nabolje.
emsiemsi emsiemsi 11:50 24.09.2014

Re: Парадокс(и)

freehand
Srđan Fuchs
freehand
ти, када не би пројектовао властите убедачености на општи ниво, вероватно не би био ти.

Iš bre.


iš u niš... ne, ozbiljno, put aside našu uzajamnu netrpelj, ne bi trebao da pišeš kada si depresivan. pomisliće dijasporci da su stvari zaista takve kakvima ih ti opisuješ.

Vidi, kolega: i ja bih tebi rekao da u izvesnim situacijama i mentalnim stanjima možda nije dobro izlagati pomračenja sopstvene svesti javnosti. Samo, nisam u prilici.
Ali da preskočimo to: i na gornji bih ti komentar odgovorio da se ponovo nisi dohvatio mene lično. Sad - znam i razumem kakve muke kompleksi mogu da izazovu (a svakako nisi jedini sa tom mukom), ali ako bi to u sebi nekako uspeo da zatomiš oslobodio bi bar mene te nezgodacije da ti adekvatno odgovaram. A to bih jako cenio.
O tome šta je i kako u Srbiji, pak, načitao sam se upravo od dijasporaca, kad je ono sve propadalo pre tri i četiri godine.
Sreća te se jedva spasosomo i evo - guramo nabolje.

Баш лепу сугестију си дао овом блогоколеги - додуше, нисам сигуран колико се то, баш, на њега и односи.
Но, сугестија је корисна свима - да се са комплексима треба борити (укључујући и ти - био сам слободан да помислим да си ту мислио и на себе - и то најпре, потом ја, те сви остали).
Додуше, ја преферирам да се прича о сујети (и ради против исте), но - није лоше ни ово што си ти констатовао !
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:38 24.09.2014

Re: Парадокс(и)

freehand


iš u niš... ne, ozbiljno, put aside našu uzajamnu netrpelj, ne bi trebao da pišeš kada si depresivan. pomisliće dijasporci da su stvari zaista takve kakvima ih ti opisuješ.
Vidi, kolega: i ja bih tebi rekao da u izvesnim situacijama i mentalnim stanjima možda nije dobro izlagati pomračenja sopstvene svesti javnosti. Samo, nisam u prilici.
Ali da preskočimo to: i na gornji bih ti komentar odgovorio da se ponovo nisi dohvatio mene lično. Sad - znam i razumem kakve muke kompleksi mogu da izazovu (a svakako nisi jedini sa tom mukom), ali ako bi to u sebi nekako uspeo da zatomiš oslobodio bi bar mene te nezgodacije da ti adekvatno odgovaram. A to bih jako cenio.
O tome šta je i kako u Srbiji, pak, načitao sam se upravo od dijasporaca, kad je ono sve propadalo pre tri i četiri godine.
Sreća te se jedva spasosomo i evo - guramo nabolje.


гринго, мани се тог дијагностиковања, предуго си на мрежи да би се поводио, као Крле, петпарачким идејама. Србија је наша једина мајка-земља, и ова препуцавачина је крајње бесплодна, ружи и тебе и мене. иначе, бе92, црква, монархија, демократска, некомунистичка Србија, Крле, ти, новинарство, све је то једна туробна колотечина, са својим апс енд даунс. Оља је, туде, увек представљала једну од ретких светлих тачака на тој жалосној сцени. доклен иначе, ослободих те бана, пошто ме прошла озлојеђеност, па зврцни ако желиш, само мало смиреније, ако може. ако не, никамо, опет ћемо се крбат.

пс. иначе, једини комплекс који имам је што нисам био довољно висок, 190 цм, па да сам мого да играм с другарима из основне, Дачом Икодиновићем и Декијем Савићем (циганима бај нејчр), ватерполо код гробара.
vlad_aleksh vlad_aleksh 09:45 24.09.2014

Niko nije veći od oca

Niko nije veći od oca
Kamoli sin
Niti je ijedan otac
Ravan ocu
Ako ima sina
Koji zna šta je otac
Jedino ako ga nema.

Kad bi ijedan sin
Bio veći od oca
I onaj prvi sin
Jedinac sveta
Bio bi veći
od Boga oca
Jedinog oca
koji nije sin.

Sinovi su očevi
Ali ni jedan sin nije Otac
Pa ipak niko na zemlji
Nije siroče bez oca
Samo ako obori oči
I zaviri u sebe
Ili ih podigne
I pogleda u nebo
emsiemsi emsiemsi 09:48 24.09.2014

Re: Niko nije veći od oca

vlad_aleksh
Niko nije veći od oca
Kamoli sin
Niti je ijedan otac
Ravan ocu
Ako ima sina
Koji zna šta je otac
Jedino ako ga nema.

Kad bi ijedan sin
Bio veći od oca
I onaj prvi sin
Jedinac sveta
Bio bi veći
od Boga oca
Jedinog oca
koji nije sin.

Sinovi su očevi
Ali ni jedan sin nije Otac
Pa ipak niko na zemlji
Nije siroče bez oca
Samo ako obori oči
I zaviri u sebe
Ili ih podigne
I pogleda u nebo

Да !
libkonz libkonz 10:53 24.09.2014

Moša

Prema informacijama koje imam, a mislim da jesam dobro informisan, start Utiska 28.9. nije dovođen u pitanje. Ono što ne znam je da li je ova priča puštena da se malo digne rejting ili da se vidi kakva će biti reakcija ljudi kada Mreži u maju istekne ugovor sa B92. Bojim se da je ovo drugo u pitanju i da se ugovor neće produžiti. Čeka nas neviđeni medijski mrak, tu više nema nikakve dileme.
emsiemsi emsiemsi 10:57 24.09.2014

Re: Moša

libkonz
Prema informacijama koje imam, a mislim da jesam dobro informisan, start Utiska 28.9. nije dovođen u pitanje. Ono što ne znam je da li je ova priča puštena da se malo digne rejting ili da se vidi kakva će biti reakcija ljudi kada Mreži u maju istekne ugovor sa B92. Bojim se da je ovo drugo u pitanju i da se ugovor neće produžiti. Čeka nas neviđeni medijski mrak, tu više nema nikakve dileme.

Ма не брини !
Све је под контролом.
libkonz libkonz 10:59 24.09.2014

Re: Moša

Ма не брини !
Све је под контролом.

Bravo za komentar!
Hansel Hansel 11:18 24.09.2014

Re: Moša

Ово као недавни "ТРН" афоризам: "Како је у Србији? -- Не може бити боље!" (Или стари виц: "Шта каже песимиста -- Не може бити горе! А оптимиста? -- Може, може!)
libkonz
Prema informacijama koje imam, a mislim da jesam dobro informisan, start Utiska 28.9. nije dovođen u pitanje.

Добро, али је ли било питање где ће тај старт бити? Мислим -- на Б92 Инфо?

Јер, ако ово није тачно, испало би да и Оља лаже/спинује, а то је већ мање допадљиво.

Мени се више учинило да је оно с Митровићевом понудом био спин, мада, ко зна?
libkonz libkonz 11:28 24.09.2014

Re: Moša

Јер, ако ово није тачно, испало би да и Оља лаже/спинује, а то је већ мање допадљиво.

Meni to više liči da su išli na APP varijantu - ako prođe prođe. Probam da ubedim Olju, znam da mi se šanse mere u promilima, ali ako uspem porašću u Grkovim očima. Ako ne uspe, bar niko neće reći da nisam pokušao.
emsiemsi emsiemsi 11:52 24.09.2014

Re: Moša

libkonz
Јер, ако ово није тачно, испало би да и Оља лаже/спинује, а то је већ мање допадљиво.

Meni to više liči da su išli na APP varijantu - ako prođe prođe. Probam da ubedim Olju, znam da mi se šanse mere u promilima, ali ako uspem porašću u Grkovim očima. Ako ne uspe, bar niko neće reći da nisam pokušao.

Тако је !
Односно, врло вероватно да је тако - да се неко 'чепио' газдама преко 'Утиска'.
draft.dodger draft.dodger 15:15 24.09.2014

Kompromis

Da Olju Bećković zameni Nebojša Krstić, a emisija promeni ime u
KONTRAUTISAK METANEDELJE...
angie01 angie01 15:20 24.09.2014

Re: Kompromis

metastabilni kontrautisak

gosti u prvoj emisiji, free, brajovic, bota i maxa:)


alselone, cult i dr princi se javljaju u ukljucenju.
st.jepan st.jepan 15:44 24.09.2014

Re: Kompromis

angie01
metastabilni kontrautisak
gosti u prvoj emisiji, free, brajovic, bota i maxa:)
alselone, cult i dr princi se javljaju u ukljucenju.


Zezaš se, al to bi stvarno bilo štogod!

Hit, bre!


angie01 angie01 15:47 24.09.2014

Re: Kompromis

Zezaš se


ne zezam se-znam sta pricam:)
st.jepan st.jepan 15:55 24.09.2014

Re: Kompromis

angie01
Zezaš se

ne zezam se-znam sta pricam:)

Znam da znaš, ograda je bila retorička.
Dodao bih da bi, u smislu blogolike autentičnosti, svi gosti, pa čak i Krstić i Brajovič, morali biti pod maskama. Ili pod kukuljicama.
princi princi 16:16 24.09.2014

Re: Kompromis

To bi se brzo pretvorilo u Velikog brata.
freehand freehand 17:38 24.09.2014

Re: Kompromis

st.jepan
angie01
Zezaš se

ne zezam se-znam sta pricam:)

Znam da znaš, ograda je bila retorička.
Dodao bih da bi, u smislu blogolike autentičnosti, svi gosti, pa čak i Krstić i Brajovič, morali biti pod maskama. Ili pod kukuljicama.

Od ideje zadivljuje više samo skromnost da se sebe, iako oboje zvezde izbegne naturiti kao goste i kao fonbotove. Zadivljen sam, zaista.
blogovatelj blogovatelj 18:20 24.09.2014

Re: Kompromis

To bi se brzo pretvorilo u Velikog brata.


Znači najpre skidanje, potom i snošaj pred najširim auditorijumom?!
princi princi 18:34 24.09.2014

Re: Kompromis

blogovatelj
To bi se brzo pretvorilo u Velikog brata.


Znači najpre skidanje, potom i snošaj pred najširim auditorijumom?!

Ne, prvo snošaj, pa skidanje.

Nemoj, keve ti, opet će početi kuknjava anonimci vs mi, brendirani.

Nego, sine, jel si video da su ovi Hasan, seckati počeli da skidaju glave i po Alžiru?
Algerian militants linked to ISIS behead French hostage in revenge for his country launching airstrikes on Iraq


Bate, ne da me neće videti arapluk, nego ni na proputovanju.

Sine, a ja se još zajebavam sa onim Krpanlijom ovde po blogu. E, druže, gde si, nisam ozbiljno mislio, nemoj se ljutiš, jel smo drugari il' nismo?
emsiemsi emsiemsi 19:21 24.09.2014

Re: Kompromis

draft.dodger
Da Olju Bećković zameni Nebojša Krstić, a emisija promeni ime u
KONTRAUTISAK METANEDELJE...

Може !
Недостаје ти тараба #.
blogovatelj blogovatelj 19:22 24.09.2014

Re: Kompromis

Bate, ne da me neće videti arapluk, nego ni na proputovanju.


Ja se ložio da možda odem do Izrailja, Kazablanke ili Tunisa kad budem išao za Srbiju, ali odustadoh u zadnji čas.
Treba slušati mudrace...



blogovatelj blogovatelj 19:24 24.09.2014

Re: Kompromis

a ja se još zajebavam sa onim Krpanlijom ovde po blogu


Ko je Krpanlija?

PS. Bože al sam glup. Zaboravi na pitanje.
princi princi 19:48 24.09.2014

Re: Kompromis

blogovatelj
Bate, ne da me neće videti arapluk, nego ni na proputovanju.


Ja se ložio da možda odem do Izrailja, Kazablanke ili Tunisa kad budem išao za Srbiju, ali odustadoh u zadnji čas.
Treba slušati mudrace...




Naglasak na free world!
blogovatelj blogovatelj 20:32 24.09.2014

Re: Kompromis

Naglasak na free world!


Razmišljam o ovom nesretniku i o budućim nesretnicima.
Internet još nije video nabijanje na kolac, toga samo kod Andrića ima.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:49 24.09.2014

Re: Kompromis

princi
Ne, prvo snošaj, pa skidanje.

Nemoj, keve ti, opet će početi kuknjava anonimci vs mi, brendirani.

Не, него опет о мери пристојности.
До сношаја је пристојно и симпатично.
После тога није.

Питајте властиту децу о томе, ако мени не верујете.
emsiemsi emsiemsi 23:13 24.09.2014

Re: Kompromis

princi
...
Bate, ne da me neće videti arapluk, nego ni na proputovanju.
...

Ја сам лепе 3 године провео у томе свету - ономад.
Сада бих и ја размислио, посебно након што су браћа Американци баш интензивно уводили демократију.
angie01 angie01 08:45 25.09.2014

Re: Kompromis




Od ideje zadivljuje više samo skromnost da se sebe,


ab'e, brate, nikad zadovoljan!

em ne postujes evidentiranu skromnost, ni odlicno izabranu kombinaciju, ni pravicnos i nikada pokazanu surevnjivost,...vidi, mene bota ic ne zanima, ali do nivoa dosade, i ne bih da smetam i skrecem paznju:)...naci ja gostujem sa Verbicem,...naci, nurudin, tasa, anonimni pojedinac,BBW,...uzivo se javljaju stjepan, kru, taube:).
freehand freehand 08:51 25.09.2014

Re: Kompromis

angie01



Od ideje zadivljuje više samo skromnost da se sebe,


ab'e, brate, nikad zadovoljan!

em ne postujes evidentiranu skromnost, ni odlicno izabranu kombinaciju, ni pravicnos i nikada pokazanu surevnjivost,...vidi, mene bota ic ne zanima, ali do nivoa dosade, i ne bih da smetam i skrecem paznju:)...naci ja gostujem sa Verbicem,...naci, nurudin, tasa, anonimni pojedinac,BBW,...uzivo se javljaju stjepan, kru, taube:).

Okej, nije neinteresantno praviti te kombinacije za gostovanja, ali ako ikako može bez tih blogerskih tripova jer je to već beskrajno dosadno.
Al ako baš mora - neka i to.
angie01 angie01 08:59 25.09.2014

Re: Kompromis

ali ako ikako može bez tih blogerskih tripova jer je to već beskrajno dosadno.


kakvi tripovi-vidis da postavljamo dd ideju na stabilne noge.
princi princi 13:42 25.09.2014

Re: Kompromis

Predrag Brajovic
princi
Ne, prvo snošaj, pa skidanje.

Nemoj, keve ti, opet će početi kuknjava anonimci vs mi, brendirani.

Не, него опет о мери пристојности.
До сношаја је пристојно и симпатично.
После тога није.

Питајте властиту децу о томе, ако мени не верујете.

Brajoviću, ti si kobac pristojnosti.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana