Politika

Maketa države

Strongman RSS / 10.10.2014. u 18:35

A politička elita ide u dve kolone, jedni stiču a drugi čuvaju steknuto.

A mi? Nama ostaju samo makete. Maketa potrošačke korpe. Maketa opozicije. Maketa slobode medija. Maketa nestranačkih javnih preduzeća. Maketa Arapa sa parama. Maketa institucija.

 

Pessimism.jpg 

 


Lično sam bio prisutan na prvoj konvenciji SNS u hali Čair u Nišu kada je Tomislav Nikolić obećao 100 milijardi investicija, koje će poteći od naših prijatelja sa istoka i zapada, samo da se skloni režim Borisa Tadića. Istini za volju, u to vreme je vladalo bojkot SNS u medijima a samo sam ja napisao korektan članak za kurir o tom događaju. SNS je napokon pobedio i? Par godina kasnije od 100 milijardi nema ni 1%. Jasno je bilo da je Toma namerno lagao.

Ovih dana je Telepromter objavio kako softverski funkcioniše mreža SNS botova. Meni je u početku to sa botovima bilo smešno ali sad ne smatram tako. Ako pročitaš članak u novinama pa ti je stav u opsegu od do, pa pročitaš komentare, ljudi su takvi, prikloniš se većini. Dakle radi se o kreiranju javnog mnjenja. Programiranju publike. "Kako ih informišeš tako reaguju" kažu stručnjaci.To je dakle skandal prvog reda i nema ko da reaguje. Mediji su u strahu i mraku. Svi zavise od reklama a niko neće da se reklamira u "pogrešnim" medijima. Taj izum tihe ucene je opisala pokojna Verica Barać još na modelu DS kontrole medija. Slobodanov ministar informisanja je ispekao svoj zanat i sada umesto pisanih zakona nekada uvodi nepisana pravila. Ne ostavlja tragove a represija jača nego u vreme njegovog tadašnjeg koalicionog prijatelja sahranjenog ispod lipe. Informer, Pink, Kurir i ostali profitabilni mediji disciplinuju neposlušne dok  takozvani mediji ispisuju nezamislive stranice beščašća i parazitizma u otvorima napredne vlasti.

Od kad je Vučić preko blica slomio bravu i ugasiše Razgivavanje Marko i Darko nikako ne mogu da nađu posao u struci. Kad i nešto dogovore zvoni telefon (kao što nije Olji) i stanica se izvini i zahvali "ne smemo". Onda Šarapa, pa Olja i Utisak, ...

Srbija je u Strahu. Privrednici ništa ne rade, čitaju novine da vide da l će da budu uhapšeni. Niko ne sme ništa kritički da objavi. Samo "Vučić je za samo 2 godine, ..." i Bravo Vučiću. Dižu Vučića u nebesa, pripisuju mu isceliteljske osobine, prave kult ličnosti. On slatkorečiv. Sve će biti a ništa nije. Rezultati nula a marketing uključen na maksimum. Pravna država počiva na institucijama sistema a kod nas jedan čovek odlučuje o svemo. Od rezultata utakmice Crvene Zvezde, kao reče dobri pošteni Tole, preko soft core priznanja Kosova, pa do imenovanja predsednika kućnog saveta.


Još uvek, ako se i probije neka kritika odgovaraju "A ovi vaši i DS..." Alo majstori vi ste već dve ipo godine na vlasti a na vlast ste došli ne zato što ste dobri nego što su DS-ovci mnogo loši.
Mada sada mi ni Milošević a kamo li DS ne izgledaju kao loša varijanta. Pade mi napamet podmuklo prikazivanje podatke o zaduživanju Srbije do pred njihov mandat. Jednostavno odsekli deo dijagrama gde se vidi da se sada zadužujemo mnogo više nego u prethodnim režimima. A država upade u recesiju i nikom ništa.

Moj stav je da je SNS došao na vlast jer je jednostavno bio njihov red. Potrošile se sve moguće opcije i izopačene koalicije. Što reče Bogdan Diklić u Maratoncima kad prejeba ozvučenje u bioskopu i kad Seka Sabljič počela da nabiva na klaviru "A sad malo ona": Normalno naprednjaci su svesrdno pomagali i povećavali verovatnoću svoje pobede. I eto pobediše.

U jednom trenutku mi je bilo milo što SNS ima natpolovičnu većinu i poverovaoi sam da imaju kapaciteta i želje da neucenjivani od raznih PUPSova, URSOva i SPSova sprovedu reforme i povade nas iz bedaka. Bilo mi milo što je kažnjen bahati DS. Pomislio sam "eto prilike".

Međutim kurac dragi gledaoci. Kurčina. Oni nisu ni imali ambiciju da mi živimo bolje nego samo lični interes. Opisao to narod u izreci o Kurti i Murti. Da jebu bolje pičke nego DS lavovi, da voze skuplja kola i imaju firmiranija odela, da se bolje oranizuju oko tendera, ... Ta SNS elita živi u džinovskoj hladovini koju kreira Vučićeva propaganda, nedodirljivi za kritičk javnost uživaju u "večitom finansijskom proleću". Intelektualni autsajderi i moralne deponije na važnim funkcijama u državi. Ima naravno časnih izuzetaka, priznajem.


Uzgred gde je jebeni Mercedes autobus? Gde je arapsko navodnjavane pola vojvodine? Gde je Kosovo? Gde je kancelarija za brze odgovore? Kamo ih čipovi iz domaće fabrike? Zašto nisu ukinute zloglasne agencije za udomljavanje partijskog kadra i ljubavnica? Pojeftinjenje struje? Biću fer ne spominjem kanal rajna majna dunav morava Solun i budalu ministra koji obećao milijardu milijardi. Dve vlade SNS nisu valjale pa su rekosnstruisane, a ministre menjamo kao na košarkaškoj utakmici.

I šta sad? Na vlasti su tipovi koji ne znaju ništa pod milim bogom da rade, znaju samo da pobede na izborima. Nemaju etiku. Nemaju pojma o ekonomiji, zdravstvu, vođenju policijom, ... I umesto da se bave državom i standardom ovog napaćenog naroda oni se, po difoltu, bave nekim sledećim izborima i rejtingom. A Srbija tone u bedu. Daleko od očiju lažima anestezirane javnosti štrajkuju prosveta, studenti, advokati, policija, ... A režim popisuje štrajkače. Da se zna ko je protiv nas. Spirala represije se širi.


Na svom fejsbuk profilu sam objavio copy-paste načela SNS sa njihog sajta i odmah popasao napušavanje njihovog članstva da sam žut, da sam ovakav, da sam onakav... Čekaj bre. Ovo je sa vašeg sajta preneseno bez komentara a vi me pljujete. Da l krijete vaša načela o blagostanju za penzionere i omladinu i o slobodi medija? Šta bi sa nema smanjivanja penzija, povećanja cena struje, i Kosovo i Evropa...

U zlu se ne ponizi u dobru se ne ponesi. Ultra bahatost mnogih kadrova iz SNS ništa ne može da zamaskira. Recimo onaj iz niškog vodovoda, mažnjava dnevnice, maltretira radnike da ne idu na protest, sponzoriše nepostojeću TV stanicu od njegovog, kažu, ljubavnika, šefa kabineta... Drugari ne ide to tako. Knežević milionska plata. Jorgovanka preko 5000 e. Zorana parceliše Srbiju helikopterom. Gašić poziva Obamu na paradu preko medija. Uzgred ne zna se tačno kad počinje parada, čeka se da vidi kako se Putin uklapa s vremenom. I tu ne pokazujemo da imamo kičmeni stub.

U celoj priči tračak nade uliva to što je Vučić mnogo brzo došao u zenit svoje vladavine, a poznato je da sve ima kraj, pogotovo u politici. Ne samo SNS. Svaka partija je biro za zapošljavanje svojih kadrova. Jbg naprednjaci imaju mnoogo zainteresovanih lica a nema toliko funkcija i posla u državnom atru. Jasno je  već se javlja nezadovoljstvo i osećaj prevarenosti unutar stranke. Eto nezadovoljno članstvo sabotira svoju partiju dojavljujući telepromteru neke interesantne stvari. A i narod. Na mestima gde se ja krećem, posle oduševljenja hapšenjem Miškovića, ljudi su prvo splasnuli a sada su u onom niškom fazonu "leđa da im vidimo". Može SNS da spinuje i da dodeljuje 2016 placeve na mesecu... Ali ne biva. Ulica vidi sve. ULICA VIDI SVE. I ne prašta.

Očekujem da će Vučić da iskoristi momenat kada je baš na vrhu popularnosti, a pre nego da počne da pada, da raspiše još jedne vanredne izbore i "zacementira" vlast na još 4 godine, sam ili u koaliciji.

A mi? Mi smo u kurcu. Prazni frižideri. 3 litra goriva u kolima. Neplaćeni računi. Nemamo para da damo deci za užinu... Ćutimo i trpimo. Nemamo nadu.

Zašto? Pa zato što SNS nema alternativu. Odlično su organizovani u takozvanu klin formaciju, imaju pametne i sposobne ljude koji nam obrazuju javno mnjenje, smišljaju afere da se narod zabavi, smišljaju izjave za glavnog, od kojih se ježe i najsitnije dlačice birača. I na tome im svaka čast. Što se tiče opozicije osim što je razjedinjena i dezorjentisana vode je pogrešni ljudi. Ljudi iz prošlosti. Potrošeni ljudi. Nešto kao kad žvakaća guma bude izžvakana pa bačena u pepeljaru. Beznadežan opozicioni slučaj nije nikakva alternativa vojnički disciplinovanoj, taktički i tehnički superiornoj SNS:


Stategija - sns ima jasan plan kako i šta da uradi da ostane na vlasti što duže
taktika - odabrali su presing po čitavom terenu koji protivnuku ne daje oka otvoriti
brojna nadmoć - prešli su kritičnu masu od 50% i sada samo napumpavaju i viču juriš
tehnička superiornost - svi resursi su im na raspolaganju i moram priznati da ih perfektno koriste

Šta je razvoj događaja? Ima li nade da opozicija nešto uradi? Ne za sada. Tek kad se sklone prva tri reda iz sava centra svake stranke možemo da očekujemo napredak opozicije. A to nema šanse da se desi. Oni bi pre prodali sopstvenu decu nego da se povuku. I tako u krug. A u svakom sledećem krugu smo siromašniji i jadniji. A politička elita ide u dve kolone, jedni stiču a drugi čuvaju steknuto.

A mi? Nama ostaju samo makete. Maketa potrošačke korpe. Maketa opozicije. Maketa slobode medija. Maketa nestranačkih javnih preduzeća. Maketa Arapa sa parama. Maketa institucija. Maketa reformi.

Postali smo maketa države

 

 

EDIT:

 

Lomio sam se da tekst nazovem "Obdukcija džave". Ipak imam decu. Odustao sam



Komentari (66)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

rade.radumilo rade.radumilo 19:32 10.10.2014

Neće da može u krug.

Jednostavno će u jednom trenutku da ponestane para...
a_jovicic a_jovicic 21:06 11.10.2014

Re: Neće da može u krug.

rade.radumilo
Jednostavno će u jednom trenutku da ponestane para...

I ja se to sve nadam ... samo me plaši ako su zapadnjaci poslali "brata-šejka" da nas preko njega "vade" kad se približimo bankrotu i produžavaju nam agoniju (a i dodatno stežu kreditnu omču)
hajkula1 hajkula1 21:37 11.10.2014

Re: Neće da može u krug.

U jednom trenutku mi je bilo milo što SNS ima natpolovičnu većinu i poverovaoi sam da imaju kapaciteta i želje da neucenjivani od raznih PUPSova, URSOva i SPSova sprovedu reforme i povade nas iz bedaka. Bilo mi milo što je kažnjen bahati DS.



Nema šanse da pogrešim, kad prepoznam zlo, zlo je. Zato sam πzdila po blogovima. Meni nije jasno, kako su prosečni ljudi, da ne pominjem blogokolege, mogli AV i TN da poveruju i mrvicu. Iskompleksirane veličine željne vlasti. Cirkuzanti na sve spremni. Bez osnovnog ljudskog dostojanstva, bez osećaja za stid. Sve su izdali. Koliko puta su slagali da će ako ne... (nešto) - podneti ostavku? Od g.vana se pita ne pravi.

Članstvo? Ne ume da razgovara, izvrte mantru i to je to. Nema drugih komentara, nema razgovora. Pitaš jedno, priča drugo. Kad izvrti, ućuti se.

Mnogi njihovi glasači? Svesno su svi zajedno lagali. Znali su da će biti stranačkog zapošljavanja, mada je Vučić obećavao da toga neće biti. Svi zajedno su učestvovali u lažima, Vučić čekajući pobedu na izborima, glasači čekajući radno mesto za sebe ili člana porodice. E, pa eto im ih, svima. (Nego što se i ja patim.)

rade.radumilo rade.radumilo 10:52 13.10.2014

Re: Neće da može u krug.

I ja se to sve nadam ... samo me plaši ako su zapadnjaci poslali "brata-šejka" da nas preko njega "vade" kad se približimo bankrotu i produžavaju nam agoniju (a i dodatno stežu kreditnu omču)


Ne mogu da nas toliko vade. Samo pođeš "od kuće". Nije isto da te neko "izvadi" iz bule sa kojom stotinom/hiljadom eura pa ti to posle (ne)vratiš kada staneš na noge i toga da se tebi prihodi kontinualno smanjuju i presušuju.
Nema od toga ništa, u ovoj zemlji se uporno pokušava ukrstiti tržišna ekonomija i socojalistički propisi, što je zapravo voženje kola "u drugoj" sve vreme. Mašina propada, prosimo pare za benzin svuda oko nas a uporno odbijamo da promenimo način vožnje.
a_jovicic a_jovicic 10:59 13.10.2014

Re: Neće da može u krug.

rade.radumilo
I ja se to sve nadam ... samo me plaši ako su zapadnjaci poslali "brata-šejka" da nas preko njega "vade" kad se približimo bankrotu i produžavaju nam agoniju (a i dodatno stežu kreditnu omču)

Ne mogu da nas toliko vade. Samo pođeš "od kuće". Nije isto da te neko "izvadi" iz bule sa kojom stotinom/hiljadom eura pa ti to posle (ne)vratiš kada staneš na noge i toga da se tebi prihodi kontinualno smanjuju i presušuju.
Nema od toga ništa, u ovoj zemlji se uporno pokušava ukrstiti tržišna ekonomija i socojalistički propisi, što je zapravo voženje kola "u drugoj" sve vreme. Mašina propada, prosimo pare za benzin svuda oko nas a uporno odbijamo da promenimo način vožnje.

Ma znam da ne može doveka ... al' može još dugo da potraje. Em' što ima još nešto "porodičnog srebra" (pa kad dogori do nokata ima da bude poklanjanje poveriocima po principu "daj šta daš" ) em' treba nekako da se ratosiljaju "preambule" ... a ko će da ih izdrži do tad'
rade.radumilo rade.radumilo 12:23 13.10.2014

Re: Neće da može u krug.

Ma znam da ne može doveka ... al' može još dugo da potraje.


Zavisi kako gledaš na to. Mislim, pi*ousti će da sastavi još koju godinicu držeći pres konferencije i možda proslavi i neki jubilej svog talk-show-a na Pinku nedeljom u 21h.
Gledano od trenutka kada je onaj vampir iz Požarevca krenuo da osvaja vlast, sada se nalazimo u završnoj fazi rastakanja društvenog i civilizacijskog poretka na ovim prostorima.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:46 10.10.2014

Šabani smo mi

da voze skuplja kola i imaju firmiranija odela




sve sve, ali odela.... pa Šaban je maajka s odevanjem za te džibere u šljokica-kompletima...





drugi klip je jer nisam mogao da stavim šabanski klip bez ironije.
dexter92 dexter92 19:56 10.10.2014

Trac ili istina

Da li je trac ili istina da Vucicu PR vodi bivsi tim, odnosno savetnik Borisa Tadica, Srdjan Saper?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:43 10.10.2014

Re: Trac ili istina

sistemski ispravno - eufemizam za lajk love. inače je neistina.
hajkula1 hajkula1 21:40 11.10.2014

Re: Trac ili istina

dexter92
Da li je trac ili istina da Vucicu PR vodi bivsi tim, odnosno savetnik Borisa Tadica, Srdjan Saper?



Znam da je zadržao tim. SIGURNO.
horheakimov horheakimov 20:14 10.10.2014

država maketa

narod onda vaška
satinelle satinelle 20:38 10.10.2014

SNS

Danas parada i šarada na NBGD-u od vojnih vozila, letećih objekata...A vežbaju, ozbiljno! Taksista otvorio sva četiri prozora, nema klimu, piči narodnjak, okačen mu krst i silne brojanice na unutrašnjem ogledalu, svi sveci na šarenom šumajdijskom opanku, juri 5 na h, gužva jelte i kaže: "Evo danas već treći put prolazim ovde i nikako da vidim našeg Lazara". Al' da ne ispadnem glupa u društvu, nasmeših se u znak odobravanja!

Što bi rekli neki, treba nam ambijent za stvaranje opozicije. U 'vakvom ambijentu, možeš samo da platiš vožnju i poželiš srećan put!

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:43 10.10.2014

Re: SNS

satinelle
Danas parada i šarada na NBGD-u od vojnih vozila, letećih objekata...A vežbaju, ozbiljno! Taksista otvorio sva četiri prozora, nema klimu, piči narodnjak, okačen mu krst i silne brojanice na unutrašnjem ogledalu, svi sveci na šarenom šumajdijskom opanku, juri 5 na h, gužva jelte i kaže: "Evo danas već treći put prolazim ovde i nikako da vidim našeg Lazara". Al' da ne ispadnem glupa u društvu, nasmeših se u znak odobravanja!

Što bi rekli neki, treba nam ambijent za stvaranje opozicije. U 'vakvom ambijentu, možeš samo da platiš vožnju i poželiš srećan put!



zar ti nije palo na pamet da je možda bio ironičan, uprkos opanku, svecima i narodnjacima?
G.Cross G.Cross 20:45 10.10.2014

Re: SNS

Danas parada i šarada na NBGD


Negde krajem sedamdestih na Novom Beogradu vezba, "Nista nas ne sme iznenaditi". Ja posao na ispit, kad komsija, zaduzen za neiznenadjivanje u nasoj zgradi, kaze "Gde ces, ne moze ! Zar ne vidis da bombarduju?". "Ma, pusti majstore to, ja imam ispit"- kazem ja.

Dobro, kaze komsija, idi na drugu stranu ulice, tamo ne bombarduju.

satinelle satinelle 21:00 10.10.2014

Re: SNS

zar ti nije palo na pamet da je možda bio ironičan, uprkos opanku, svecima i narodnjacima?


Ne, zaista mislim da takav čovek ne zna za ironiju. On je iskren i to pokazuje na najiskreniji mogući način.
satinelle satinelle 21:01 10.10.2014

Re: SNS

idi na drugu stranu ulice, tamo ne bombarduju.


uros_vozdovac uros_vozdovac 10:06 11.10.2014

Re: SNS

i to je maketa parade. Za razliku od prave parade ovde su modeli vojnika, oružja, avijona, predsednika...
Strongman Strongman 10:31 11.10.2014

Re: SNS

Tako je dragi Uroše. Nego nisam hteo da širim temu
a_jovicic a_jovicic 20:55 11.10.2014

Re: SNS

satinelle
"Evo danas već treći put prolazim ovde i nikako da vidim našeg Lazara". Al' da ne ispadnem glupa u društvu, nasmeših se u znak odobravanja!


Da ti pomognem da sledeći put ne ispadneš "glupa" u društvu (taksista) ... "Veselnik" je mislio na oklopno vozilo "Lazar" (ili "Lazar 2" ) ... verovatno još jednu od maketa koje Strongi pominje. Doduše, aj' da ne grešim dušu, napravili su prototip ... i izgleda su na osnovu njega uspeli nešto i da prodaju Pakistancima (tj. sklopljen je ugovor ali ništa još nije isporučeno) ... Možda su i napravili "nultu" seriju (mada me ne bi iznenadilo da upravo sklapaju primerke za vozanje po paradi) ... dal' će od toga biti neke serijske proizvodnje ... videćemo.

Nego ne mogu da odolim da malo "troll-ujem" na temu "vojnog maketarstva". Tvrdnja da je ovo "najveća vojna parada u poslednjih par decenija" je tačna ... Ovo jeste najveća parada od svih održanih posle '85-te (a održano ih je ravno NIJEDNA). Mnogo je tužnija činjenica da je vojska desektovana a "namenska" industrija razvaljena (inače nema kvalitetnog istraživanja i razvoja bez čestog boravka medju jedinicama na terenu ... tako da verujem da će razvoj svih ovih "maketa" da potraje mnogo duže nego što "maketari" žele ... nema ko da ide na teren)

Još je veća bruka i sramota što je Vojnotehnički Institut spao na proizvodjača "sistema za igre na sreću" (tako da ćemo verovatno i u budućnosti čitati o gubicima DLS)

EDIT: E da ... a što se tiče estetike ... samo da mi je znati koji je $%"#$&"#$ smislio da u stroju nose šapke na maskirnu uniformu (izgleda da se takmiči u kategoriji "neukus" sa svečanom uniformom žandarmerije)
satinelle satinelle 21:27 11.10.2014

Re: SNS

Ti si pravi čovek za moje dileme! Nadam se da su prodali bar neki komad, makar i ISIS-u, pa da se hvalimo kako negde naš pešadijski oklopni razara sve pred sobom. Samo da i Erdogan nema svog keca u rukavu, teško Lazaru!

oklopno vozilo "Lazar" (ili "Lazar 2" ) ... verovatno još jednu od maketa


a što se tiče estetike .


Slažem se da su šapka i maskir čudno rešenje, ali su zato naši momci bez premca, ništa ne može da pokvari utisak nesrećno dizajnirane kombinacije.
a_jovicic a_jovicic 21:59 11.10.2014

Re: SNS

satinelle
Nadam se da su prodali bar neki komad, makar i ISIS-u, pa da se hvalimo kako negde naš pešadijski oklopni razara sve pred sobom. Samo da i Erdogan nema svog keca u rukavu, teško Lazaru!


Ne brini ... ISIS koristi našu municiju (Džihadisti koriste srpsku municiju) a "Lazar" je namenjen za zaštitu pešadije od iste te municije ... tako da ovi naši iz SDPR-a razvijaju win-win sistem. Nego baš ne bi išlo da Turcima nudimo "Lazara" za borbu protiv ISIS-ovaca (mo'š misliti bruke u Turskoj da njihovo ministarstvo odbrane kupi nešto pod tim imenom) ... Nego kažu da su i Iračani zainteresovani ... tako da nije nemoguć scenario da se "Lazar" bije sa "Prvim Partizanom" (fabrika koja proizvodi municiju)

Slažem se da su šapka i maskir čudno rešenje, ali su zato naši momci bez premca, ništa ne može da pokvari utisak nesrećno dizajnirane kombinacije.

Ma u ovoj vojsci jedino vredno što je ostalo i jesu ljudi. Pusti ti mene ... mi iz Mornarice smo se uvek nešto "modirali" ... a ostali su nam uvek zavideli na belim uniformama (još da su znali koliko je komplikovano da uvek ostanu čisto-bele)
satinelle satinelle 22:19 11.10.2014

Re: SNS

Nego baš ne bi išlo da Turcima nudimo "Lazara" za borbu protiv ISIS-ovaca (mo'š misliti bruke u Turskoj da njihovo ministarstvo odbrane kupi nešto pod tim imenom)


Što, oni nas svojataju oduvek. Srbistan?! Pita kontrolor pasoša. Da, rekoh! Ajde, reče na čistom turskom i ja ga sve razumeh!

a ostali su nam uvek zavideli na belim uniformama


Ja vam ne zavidim, tvrdim da su najlepše.
a_jovicic a_jovicic 22:52 11.10.2014

Re: SNS

satinelle
Što, oni nas svojataju oduvek. Srbistan?! Pita kontrolor pasoša. Da, rekoh! Ajde, reče na čistom turskom i ja ga sve razumeh!

Ma znam to ... nego baš po imenu vladara čiji vojnik im ubi' sultana ... ne ide.
a ostali su nam uvek zavideli na belim uniformama

Ja vam ne zavidim, tvrdim da su najlepše.



Mislio sam na one koji su nosili zelene uniforme. A tek plava (zimska) ... čist "engleski kroj" (ono sa dva reda dugmića). No da ne troll-ujemo više (oteraće nas Strongi) ... nismo mi bili nešto mnogo "modno edukovani" nego je tradicija u ratnim mornaricama mnogo jača nego kod ostalih ... a većina mornarica vuče korene iz britanske Royal Navy (često nas zovu "blue mafia" ... očas posla nadjemo "zajednički jezik" )
satinelle satinelle 23:05 11.10.2014

Re: SNS

ne ide


Oni se ne sećaju tog istorijskog događaja, mi ga pamtimo jer smo ga doživeli kao pobedu.


(oteraće nas Strongi)


Nema šanse. Znam ja Nišlije, sve je pod kontrolom!
jkt2010 jkt2010 15:10 12.10.2014

Re: SNS

samo da mi je znati koji je $%"#$&"#$ smislio da u stroju nose šapke na maskirnu uniformu (izgleda da se takmiči u kategoriji "neukus" sa svečanom uniformom žandarmerije)

Ne tupi Jovicicu, sta fali ovome?

Msm, jesu PAP-ovke, jesu bele rukavice, al pa sta? Ajd da vidimo kako ce da izgleda Na Dan.


a_jovicic a_jovicic 15:26 12.10.2014

Re: SNS

jkt2010
samo da mi je znati koji je $%"#$&"#$ smislio da u stroju nose šapke na maskirnu uniformu (izgleda da se takmiči u kategoriji "neukus" sa svečanom uniformom žandarmerije)

Ne tupi Jovicicu, sta fali ovome?

Ništa ... samo to nisu šapke. Bere je u skladu sa maskirnom uniformom ... ali OVO ...


EDIT: A izgleda se takmiče sa ovim ...


Kad bi razmenili ono što im je na glavi onda bi to "leglo" na svoje mesto. A sad bar imaju žene i u vojsci i u žandarmeriji pa neku da postave na mesto dizajnera uniforme da se više ne brukaju
jkt2010 jkt2010 15:41 12.10.2014

Re: SNS

a_jovicic
jkt2010
samo da mi je znati koji je $%"#$&"#$ smislio da u stroju nose šapke na maskirnu uniformu (izgleda da se takmiči u kategoriji "neukus" sa svečanom uniformom žandarmerije)

Ne tupi Jovicicu, sta fali ovome?

Ništa ... samo to nisu šapke. Bere je u skladu sa maskirnom uniformom ... ali OVO ...

Pa da se vidi da je Gardijska!

Al ko sto rekoh, ajd da vidimo kako ce to da izgleda NA DAN. Sto ste bre svi non-stop negativni po svim pitanjima?
a_jovicic a_jovicic 15:56 12.10.2014

Re: SNS

jkt2010
a_jovicic
jkt2010
samo da mi je znati koji je $%"#$&"#$ smislio da u stroju nose šapke na maskirnu uniformu (izgleda da se takmiči u kategoriji "neukus" sa svečanom uniformom žandarmerije)

Ne tupi Jovicicu, sta fali ovome?

Ništa ... samo to nisu šapke. Bere je u skladu sa maskirnom uniformom ... ali OVO ...

Pa da se vidi da je Gardijska!

Al ko sto rekoh, ajd da vidimo kako ce to da izgleda NA DAN. Sto ste bre svi non-stop negativni po svim pitanjima?

Zna se kako izgleda (tj. izgledala) gardijska uniforma. "Strojak" može da se gazi i u svečanom odelu (svakako da isti nema nikakvu namenu u borbi tako da je vazda i bio samo za parade ... isto k'o što je za parade i svečana uniforma). U moje doba je postojala radno-borbena, službena i svečana uniforma i tačno se znalo kad se koja nosi a mešanje delova uniformi nije dolazilo u obzir. Bolje da im neko kaže sad' nego da se brukamo NA DAN. Ako su hteli nešto da imitiraju crvenoarmejske uniforme iz rata (a oni su nosili šapku na borbenu uniformu) onda svakako ne ide maskirno odelo nego odgovarajuća istorijska uniforma.
meehan meehan 23:21 13.10.2014

Re: SNS


šapka i maskir čudno rešenje


mozda je i protivno "pravilu sluzbe" .....sapka je deo svecane(paradne) uniforme, a maskir je radna uniforma uz koju ide beretka ili slem(u borbenim uslovima i na strelistima)....tako je bilo kad sam ja bio u gardijskoj brigadi
karabasbarabas karabasbarabas 20:46 10.10.2014

Aferim batko

Odavno nije bio jedan ovako otvoren i no bulshit tekst na ovom blogu a bogami i bilo gde. Svaka cast, sacu da te nadjem na fejsu da sherujem to sto si stavio. Posto ga otvaram jednom u godini, na rodjendan, nece biti neka vajda od toga.
U kolikom smo k.cu pokazuje cinjenica da je jedini otpor mraku medija u Srbiji faking Zoran Kesic i njegova Prva (bivsi pink, kao sto je SNS bivsi SRS) a i oni su kao dvorske lude, samo da se moze reci "eto vidis kako sloboda ume da peva"
violina violina 10:36 11.10.2014

Re: Aferim batko

U kolikom smo k.cu pokazuje cinjenica


Da su članovi, volonteri jedne partije “demokratske orijentacije” osnovali/nazvali Prvi volonterski sindikalni pokret u partijama za odbranu prava članova, za odbranu prava na informisanost o akcijama i svrsishodnosti istih i informisanost o efikasnosti tih akcija. Kako to obično biva demokrate u ovom pokretu prepoznaju sindikat, a “demokrate” neprijatelja, sa porukom vrata su otvorena.
nim_opet nim_opet 21:20 10.10.2014

Dobro...

SNS u medijima a samo sam ja napisao korektan članak za kurir o tom događaju. SNS je napokon pobedio i? Par godina kasnije od 100 milijardi nema ni 1%. Jasno je bilo da je Toma namerno lagao


Jel ovo ozbiljno?! Sad smo zakljucili da su Tomislav Nikolic, Aleksandar Vucic i ta skola lagali? Pa jel sta vi njih zaista ozbiljno shvatali, posle celih 1990ih? I zaista ocekivali 100 milijardi? Od ljudi koji su bili na vlasti 90ih i 90ih se pokazali?!?!?!!? I sada donosimo zakljucak da su oni "namerno" lagali? Ja nisam previse pametan, i iako sam video i sveta i skola i radio stvari sto sa fortune 500 CEOovima, sto sa ljudima koji cuvaju koze u Burkini Faso, ne verujem da imam previse iskustva u zivotu, a posebno ne u politici. Ali.....od ljudi koji su obecavali hleb za 3 dinara, Srbiju do Virovitice, u najmanju ruku zatvarali oci pred ubistvima novinara i sprovodili drakonske kazne za napisanu rec i sve to vreme odrzavali i podrzavali ekonomski kolaps, stvarali ekonomsku zavrisnost od kriminogene privrede i devastaciju srednje klase...ocekivati bilo sta...a kamoli 100 milijardi...ne znam. Mozda ja ne razumem kako i na osnovu cega se gradi nada...ali stvarno.
karabasbarabas karabasbarabas 22:07 10.10.2014

Re: Dobro...

Sve si u pravu samo>
Mozda ja ne razumem kako i na osnovu cega se gradi nada...ali stvarno.

Samo se mrtav nicem ne nada.
nim_opet nim_opet 22:52 10.10.2014

Re: Dobro...

karabasbarabas
Sve si u pravu samo>
Mozda ja ne razumem kako i na osnovu cega se gradi nada...ali stvarno.

Samo se mrtav nicem ne nada.


Ma ja se nadam, ali ne bas od svega i svacega. Od jednih cu da se nadam pozitivnom, ali od nekih drugih mogu samo da ocekujem lose. I uspem da emocije drzim pod kontrolom kad se radi o specificnim, konkretnim obecanjima. Cuj 100 milijardi evra. I da sam video detaljan plan, ugovore itd. iza toga, opet bih sumnjao. A ovako na rec...na osnovu cega?
hajkula1 hajkula1 04:30 12.10.2014

Re: Dobro...

karabasbarabas
Sve si u pravu samo>
Mozda ja ne razumem kako i na osnovu cega se gradi nada...ali stvarno.

Samo se mrtav nicem ne nada.




Jedno je nada a drugo je samoobmana.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:22 10.10.2014

Studenti su već počeli...

Proteklih dana studenti su nam održali lekciju iz predmeta zvanog BUNT I NEMIRENJE!
Režim je popustio pred studentskim zahtevima.

Ostao je studentski recept!

PA KO VOLI, NEK' IZVOLI!

P.S. Uvodna rečenica "A politička elita ide u dve kolone, jedni stiču a drugi čuvaju steknuto." nije istinita.

Treba da piše: ...jedni otimaju, a drugi čuvaju oteto.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:28 10.10.2014

Re: Studenti su već počeli...

Proteklih dana studenti su nam održali lekciju iz predmeta zvanog BUNT I NEMIRENJE!

jbt, filipe, da li ti znaš koji su im zahtevi?! studenti traže još jedan rok jer su toliko lenji da ne mogu ni iz 5 puta da polože ispite studirajući po programu najgorem i najlakšem ikad. a oni koji su upisali 2006. godine, i još uvek nisu uspeli da završe faks, treba još jedna godina za to i to besplatna. kakav bunt, jbt?!
hajkula1 hajkula1 21:45 11.10.2014

Re: Studenti su već počeli...

Proteklih dana studenti su nam održali lekciju iz predmeta zvanog BUNT I NEMIRENJE!
Režim je popustio pred studentskim zahtevima.




Nije popustio.

hajkula1 hajkula1 21:58 11.10.2014

Re: Studenti su već počeli...

BebaOdLonchara
Proteklih dana studenti su nam održali lekciju iz predmeta zvanog BUNT I NEMIRENJE!

jbt, filipe, da li ti znaš koji su im zahtevi?! studenti traže još jedan rok jer su toliko lenji da ne mogu ni iz 5 puta da polože ispite studirajući po programu najgorem i najlakšem ikad. a oni koji su upisali 2006. godine, i još uvek nisu uspeli da završe faks, treba još jedna godina za to i to besplatna. kakav bunt, jbt?!



Spin.

Daleko je od takvih zahteva. Fakulteti imaju različite uslove, svaki fax je priča za sebe, tako da nije jednostavno da se usaglase zahtevi studenata. Ukratko, studenti traže da studije budu ili po starom ili po bolonji a ne kako se kom profanu ćefne. Loša organizacija, loš program, nema udžbenika... Tamo gde je sve na sajtu, loš internet, server pukne... Mnogi su bez zdravstvene knjižice... Puno problema. Da ne pominjem probleme s profesorima... (svakakvih ima, da ne veruješ). Recimo, kod nekih profesora ko padne ispit u zimskom semestru, sledeći put može da polaže samo u sledećem zimskom semestru!!! Mrzi me da pišem, koliko stupidnosti i kretenizma ima.

A ministar kreće s reformom, tako što će studentima da smanji broj ispita, uvede restrikcije... Cena ispita?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:00 12.10.2014

Re: Studenti su već počeli...

Recimo, kod nekih profesora ko padne ispit u zimskom semestru, sledeći put može da polaže samo u sledećem zimskom semestru!!!

pazi, da je po pravoj bolonji, oni bi mogli da polažu ispit dva puta, a glavni samo jednom (što se nekako i poštuje). i da, ako neko polaže jedan od obaveznih predmeta i padne u zimskom semestru, on pada godinu i može da polaže taj isti ispit tačno za godinu dana, kada ga ponovo odsluša.
i kakve veze imaju zdravstvene knjižice sa izjednačavanjem studiranja na svim fakultetima??
hajkula1 hajkula1 17:05 12.10.2014

Re: Studenti su već počeli...

BebaOdLonchara
Recimo, kod nekih profesora ko padne ispit u zimskom semestru, sledeći put može da polaže samo u sledećem zimskom semestru!!!

pazi, da je po pravoj bolonji, oni bi mogli da polažu ispit dva puta, a glavni samo jednom (što se nekako i poštuje). i da, ako neko polaže jedan od obaveznih predmeta i padne u zimskom semestru, on pada godinu i može da polaže taj isti ispit tačno za godinu dana, kada ga ponovo odsluša.
i kakve veze imaju zdravstvene knjižice sa izjednačavanjem studiranja na svim fakultetima??



Ako si sve shvatila kao što si ukačila da zdravstvene knjižice imaju veze s izjednačavanjem studiranja na svim fakultetima, onda dobro, ispit iz zimskog semestra ne može na leto da polaže i tako dalje.

Onda ovi samofinansirajući (koji rade i daju ispite kad stignu da nauče ili kad skupe pare da polaganje plate) iz 2006. treba da izgube STATUS studenta, pravo na studiranje. Mene je, skoro pa briga, ako neko toliko dugo studira i to plaća. (Kažem, skoro pa briga, *ebi ga, nije to socijalizam kada su oni koji su radili i studirali imali razne privilegije, slobodne dane za učenje, izlaske s posla da bi otišli na predavanja, konultacije...) A sat preko studentske zadruge se lepo plaćao... i tako dalje.


Po bolonji, može da se položi tokom semestra, što mnogi profesori ne poštuju. Ja ne kažem da je to bolje (niti da je gore), prosto mislim da je potrebno da se odrede pravila i da se tako postupa. Ovako, pravila se razlikuju čak i među profesorima na istoj katedri.



BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:34 12.10.2014

Re: Studenti su već počeli...

Ako si sve shvatila kao što si ukačila da zdravstvene knjižice imaju veze s izjednačavanjem studiranja na svim fakultetima, onda dobro, ispit iz zimskog semestra ne može na leto da polaže i tako dalje.

pazi ovako: jednoj grupi studenata je moj predmet obavezan. u januaru je ispit pao jedan student i tako automatski izgubio godinu. on može taj ispit da polaže samo sledećeg januara. šta nije jasno ovde?

ako neko po bolonji do 2014. ne može da završi studije koje je upisao 2006, onda i treba da status studenta. mislim, 8 godina da studira 3 ili 4?? i mani me toga da oni rade da bi platili studiranje, to plaćaju roditelji.
hajkula1 hajkula1 08:52 13.10.2014

Re: Studenti su već počeli...

BebaOdLonchara
Ako si sve shvatila kao što si ukačila da zdravstvene knjižice imaju veze s izjednačavanjem studiranja na svim fakultetima, onda dobro, ispit iz zimskog semestra ne može na leto da polaže i tako dalje.

pazi ovako: jednoj grupi studenata je moj predmet obavezan. u januaru je ispit pao jedan student i tako automatski izgubio godinu. on može taj ispit da polaže samo sledećeg januara. šta nije jasno ovde?




Da kod tebe nema popravnog ispita.



ako neko po bolonji do 2014. ne može da završi studije koje je upisao 2006, onda i treba da *** status studenta. mislim, 8 godina da studira 3 ili 4?? i mani me toga da oni rade da bi platili studiranje, to plaćaju roditelji.



(Pretpostavljam da si mislila da napišeš - ***izgubi.)
Studenti koji su upisali 2006. nisu po bolonji.


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:04 13.10.2014

Re: Studenti su već počeli...

Studenti koji su upisali 2006. nisu po bolonji.

čak i da nisu, 4 godine studirati 8 je ok? a i čudno mi je da nisu jer
U procesu reformisanja visokog obrazovanja i njegovog usklađivanja sa Bolonjskom deklaracijom, 30. avgusta 2005. godine donet je Zakon o visokom obrazovanju, dok je školske 2006/07 godine počela implementacija deklaracije u srpskom visokoškolskom obrazovanju.

Da kod tebe nema popravnog ispita.

ne mod mene, već na SVIM OBAVEZNIM PREDMETIMA, PO BOLONJSKOJ DEKLARACIJI. tako je svuda u svetu gde je bolonja uvedena. misliš da u nemačkoj možeš da polažeš obavezni i glavni predmet više od jednom? ajde se informiši, pa komentariši. osećam se kao da razgovaram sa nekim detetom.
dolazel dolazel 00:40 11.10.2014

(r)evolucija

Sve ok u postu jedino ne razumem pesimizam. Ne desava se nista cudno ni neobicno niti Balkanu strano. Srbija se nalazi tamo gde ide vec dosta decenija i jos ne pokazuje bilo koje naznake da ce da stane. A to "tamo" je sto neko rece evropski Honduras. Ili Gvatemala, Ekvador...Tj vladavina korumpiranih i kriminalu sklonih "politicara" (mozda bi istinskije bilo reci, ljudi koji se jako trude da izgledaju pametno, govore nesto vazno dok su u realnosi, intelektualni i moralni otpad i jedino sto ih interesuje je licno bogacenje apsolutno nebitno kojim sredstvima), zatim neverovatno osiromasen i na ljudskim pravima uskracen narod, ne fukncionise skoro nista (osim korupcije svuda, stalno) itd.

E, ovako je vec decenijama u Srbiji (i Balkanu generalno) i svake decenije je sve gore i gore.

Svetla tacka je sto stanovnistvo koje vise ni bioloski ne moze da se obnavlja polako (cak ni toliko polako) nestaje. Para vise nema ni da se ukradu, sto je posebno zabrinjavajuce a zbog nenormalnog zaduzivanja se Srbiji sprema Grcki scenario. Ako se zna da je u Grckoj strahovito skocila prostitucija cak i po selima zbog nemastine, da ljudi masovno beze na selo jer nema hrane po gradovima i da je cak skoro 50% banaka otislo pod led onda je pitanje sta ceka Srbiju kad krene na taj put.

Budimo realni, revoluciju nema ko da iznese, dizu revolucije mladi, a u danasnje vreme i ovo malo sto ih ima je zaokupljeno drugima problemima, a najvise da pobegne iz tammnog vilajeta.

Jer to je Srbija danas. Tamni vilajet. I ostace tako mnogo, mnogo vremena.

I poslednja vest: S&P kreditna rejting agencija je stavila Srbiju na negativni credit watch. To je vise kao upozorenje investitorima koji nameravaju da kupuju obveznice da dobro razmisle jer postoji ozbiljna mogucnost da im se ulozeno ne vrati. A uglavnom u vezi sa predvidjanjem da ce ekonomija da udje u kontrakciju od 0.4% ove godine (za razliku od rasto do oko 2.6% prethodne)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:06 11.10.2014

Re: (r)evolucija

Svetla tacka je sto stanovnistvo koje vise ni bioloski ne moze da se obnavlja polako (cak ni toliko polako) nestaje.


ja nemam ovakakav utisak u NS-u... ljudi cepaju s kolicima, mnoštvo mališana, mnogo više bebaca na ulicama nego starih Subnorovaca. meni NS ne deluje kao grad koji ima ovako ubedačenu budućnost. to više čujem od ljudi kada sam u Beogradu. da je siromašna zemlja, siromašna je, ali opet, ako se živi minimalistički nije potrebno mnogo za radost. da li će neki narod nestati, što često čujem, zavisi samo od sposobnosti tog naroda da preživi. ako nestane, trebalo je da bude tako onda - bedačio je i filozofirao umesto da je šljakao više i žrtvovao se na oltaru budućnosti svojih potomaka.
tasadebeli tasadebeli 09:30 11.10.2014

Re: (r)evolucija

dolazel

da ljudi masovno beze na selo jer nema hrane po gradovima i da je cak skoro 50% banaka otislo pod led onda je pitanje sta ceka Srbiju kad krene na taj put.





Можда такође повратак на село? И земљу?

А зар нисмо знали од самог почетка да је урбана Србија која живи искључиво од пружања услуга без икакве производње само Фата Морганова? Још један начин за добијање избора?


Strongman

Na vlasti su tipovi koji ne znaju ništa pod milim bogom da rade, znaju samo da pobede na izborima. Nemaju etiku. Nemaju pojma o ekonomiji, zdravstvu, vođenju policijom, ... I umesto da se bave državom i standardom ovog napaćenog naroda oni se, po difoltu, bave nekim sledećim izborima i rejtingom.






Može SNS da spinuje i da dodeljuje 2016 placeve na mesecu... Ali ne biva. Ulica vidi sve. ULICA VIDI SVE. I ne prašta.



А зар није нада баш у томе, Стронгмене?
Strongman Strongman 09:48 11.10.2014

Re: (r)evolucija

Neće se brat Voja ljutiti na mene što sam mu maznuo opis SNS-a
dolazel dolazel 10:56 11.10.2014

Re: (r)evolucija

ja nemam ovakakav utisak u NS-u


Nazalost, cinjenice su neumoljive:

Prema procenama UN Srbija koja 2010 broji 9.6 miliona ljudi ce do 2100 u najboljem slucaju imati 7,6 miliona ljudi, u najgorem 1,7 miliona a najverovatnije oko 4 miliona.

Ili, za samo 100 godina ce Srbija izgubiti vise od 50% stanovnistva ako se sadasnji trendovi nastave. I to bez ikakvog rata.

Srbija ima samo jedan milionski grad: Beograd sa 1,2 miliona ljudi - sledeci po velicini je Novi Sad sa 277000.

Izvor: UN
tasadebeli tasadebeli 11:46 11.10.2014

Re: (r)evolucija

dolazel

Prema procenama UN Srbija koja 2010 broji 9.6 miliona ljudi


Одакле УН овакав податак? Дај неки линк...

Да ли то значи да су у становнииштво Србије убројали и оних милион и осамсто хиљада Албанаца са Косова и Метохије? Вероватно јесу јер Србија без КиМ никада није имала преко осам милиона становника...

А ако су 2010. године УН још увек урачунавале становништво КиМ у укупан број становника Србије,онда је то већ интересантан податак...

Srbija ima samo jedan milionski grad: Beograd sa 1,2 miliona ljudi - sledeci po velicini je Novi Sad sa 277000.


Боље 5 градова од по 250 000 људи, него један од 1,2 милиона.

Баш због те грандоманије ми ћемо на крају и спасти на оно: Сви Срби испод једне шљиве... Пардон, то се, у ствари, каже: Сви Срби испод Ђиласовог моста или Сви Срби у Београду на води...

Ili, za samo 100 godina ce Srbija izgubiti vise od 50% stanovnistva ako se sadasnji trendovi nastave. I to bez ikakvog rata.


Сто година је много за ове просторе... Па само пре 100 година Србија је изгубила 62% мушкараца између 18 и 55 година, односно 28% укупног броја становника у Првом светском рату.

За тадашњу државицу од 3,5 - 4 милиона становника то је равно нестајању... Па ето нас опет овде...

Него да се надамо да овде и не буде никаквог рата или неке друге морије у следећих сто година, а за размножавање ћемо се већ и сами побринути. Што рече Лазар Џамић у оној својој књизи о Алану Форду:

"Италија је оно што би, на пример, Јужни Балкан био после сто година неометеног развоја: никада суперразвијен, али релативно функционалан и шармантан."

Само да ми некако дођемо до тих сто година неометеног развоја...

Хоћу да ти кажем да је сто година предугачак период за процењивање било чега на овим просторима... Нама су тренутно потребне краткорочније процене...
jkt2010 jkt2010 20:46 11.10.2014

Re: (r)evolucija

dolazel
Prema procenama UN Srbija koja 2010 broji 9.6 miliona
sa Kosovom
ce do 2100 u najboljem slucaju imati 7,6 miliona ljudi
bez Kosova
.. dok je pre 100 godina imala 4.5 miliona (sa Makedonijom, ali bez Vojvodine)...

Pa sta? CRO ima 4.5 miliona, SLO ima 2 miliona, MNE ima 600 iljada... Kake to tacno veze ima sa icim?
jkt2010 jkt2010 20:59 11.10.2014

Re: (r)evolucija

tasadebeli
dolazel
Srbija ima samo jedan milionski grad: Beograd sa 1,2 miliona ljudi - sledeci po velicini je Novi Sad sa 277000.



Боље 5 градова од по 250 000 људи, него један од 1,2 милиона.

Баш због те грандоманије ми ћемо на крају и спасти на оно: Сви Срби испод једне шљиве... Пардон, то се, у ствари, каже: Сви Срби испод Ђиласовог моста или Сви Срби у Београду на води...

Beograd je pre 100 godina imao 90 iljada, danas ima 1.5 milion, za 100 godina nadam se da ce da ima 4 miliona (BG - NS "Twin City" )

Jer je bolje jedan od 4,5 miliona nego 100 od po 45 iljada... tj, imacemo 1 od 4,5 miliona na potezu BG-NS, i jos 100 od po 45 iljada po sumama i gorama da imaju gradjani gde u prirodu za vikend...
hajkula1 hajkula1 09:02 13.10.2014

Re: (r)evolucija

А зар нисмо знали од самог почетка да је урбана Србија која живи искључиво од пружања услуга без икакве производње само Фата Морганова?




Mnogi nisu znali (sada to ne bi priznali ni u ludilu, neoliberali, mondijalisti).
manijakb92 manijakb92 04:42 11.10.2014

Jeb ga

znao si sta te ceka kad si se vracao. Mojne mi sad kukas
Nemoj mi reci da si ocekivao da ce da bude bolje
Strongman Strongman 08:41 11.10.2014

Re: Jeb ga

Nećeš mi verovati ali bio sam optimista
a_jovicic a_jovicic 21:16 11.10.2014

Re: Jeb ga

Strongman
Nećeš mi verovati ali bio sam optimista

Pa i dalje si ... Definicija pesimiste je "dobro obavešteni optimista"!
+1 za tekst
Strongman Strongman 00:42 12.10.2014

Re: Jeb ga

Hvala hvala
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 07:58 11.10.2014

Majstorski

Kad sve ovo bude istorija, neko ce u udzbeniku iste iskoristiti ovaj tvoj naslov. Ono ispod deca nece morati ni da citaju. Naslov kaze sve.
Strongman Strongman 08:40 11.10.2014

Re: Majstorski

I o naj drugi naslov ne bi bio neadekvatan: "obdukcija države"
grmfrm grmfrm 08:51 11.10.2014

Ne brinite

Oni ce da umesto hard cora to sve soft a onda ce da ih zamene nekim novim botom.
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:27 11.10.2014

Bravo, Veliki

Imaš muda. A verovatno ti je već i dokurčilo.

Alo majstori vi ste već dve ipo godine na vlasti a na vlast ste došli ne zato što ste dobri nego što su DS-ovci mnogo loši.


Sasvim jasno. Nije SNS pobedio, nego je DS (i njihovi sateliti) potpuno propao. I to već 2008. godine, kada je ušao u trulu koaliciju.

Moj stav je da je SNS došao na vlast jer je jednostavno bio njihov red. Potrošile se sve moguće opcije i izopačene koalicije.


I ovo je tačno. Nažalost, to je i najgore u celoj situaciji. Nema nikakve alternative, sem onih drugih "ispušenih muštikli"
Strongman Strongman 00:42 12.10.2014

Re: Bravo, Veliki

Imaš muda. A verovatno ti je već i dokurčilo.


Dokurčilo level "ću emigriram".


Nema nikakve alternative, sem onih drugih "ispušenih muštikli"


A oni organizovani u klin formaciju. Napred on a oni u njegovoj bulji
sesili sesili 09:40 12.10.2014

Re: Bravo, Veliki

Hrabro, svaka čast! Jedna rečenica se meni dugo mota po glavi, a i najviše me plaši: "SNS nema alternativu!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:01 12.10.2014

Re: Bravo, Veliki

Nije SNS pobedio, nego je DS (i njihovi sateliti) potpuno propao.

pa dobro, to je jasno kao dan bilo i pre pobede.
a_jovicic a_jovicic 14:54 12.10.2014

"Radio paranoja"

Informer, Pink, Kurir i ostali profitabilni mediji disciplinuju neposlušne dok takozvani mediji ispisuju nezamislive stranice beščašća i parazitizma u otvorima napredne vlasti.


Muzički intermeco ... Prigodna numera dr Spire i ljudskih bića iz pre-Milošivećevske ere na temu potreba auditorijuma za "ružičastim" naočarima ...

hajkula1 hajkula1 14:55 12.10.2014

Maketa države


Zanimljiv naslov, zaista.

Neko je (se) pitao o reakciji iz EU povodom medijskih sloboda u Srbiji.

Nekako ne mogu da se otmem utisku da mi ovde i dalje služimo kao eksperiment.

Da pomenem i tajno pregovaranje, ugovaranje.

Ljubljana, 11.10.

Osim u Ljubljani prosvjedi su održani diljem EU.
Prosvjed protiv trgovinskih sporazuma, TTIP, CETA i TiSA, o kojem se vode pregovori u tajnosti i daleko od očiju javnosti od strane Europske komisije. Ako ovi ugovori prođu i budu potpisani to će dodatno osnažiti utjecaj moćnih transnacionalnih korporacija na uštrb vlada zemalja članica EU, te će one onda imati pravo da pokrenu postupke protiv tih zemalja na privatnim trgovačkim sudovima ako im one svojim zakonodavstvima i visokim standardima onemoguće poslovanje u punom potencijalu. Takvi ugovori dodatno će smanjiti radnička prava, ujedno i životni standard ljudi u EU.


Udruga slobodarskih aktivista

..........................................

Globalizacija = vladavina korporacija, države nestaju, odnosno postaju njihov servis.

Tako da im odgovara svaka vlast koja radi u korist tih ciljeva.

Onda, o čemu pričamo? O poštovanju zakona? O medijskim slobodama? Ljudskim pravima?



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana