Društvo| Politika

SMRT FAŠIZMU!

freehand RSS / 17.10.2014. u 09:46

Sombor, Pazova, Novi Sad. Paljevine, rafali, ručne bombe. 

Ovo nije bruka. Ovo je društveni kancer. Ovo nije jurnjava za zastavom, niti ljutnja zbog političkog incidenta; ovo je "Ubij, zakolji" koje su u svojim reagovanjima i saopštenjima preskočili i predsednik Vlade, i ministri unutrašnjih i spoljnih poslova.

Ovo je demarš fašistima i dijabolama koji nije napisan i uručen. Onako iskreno - jebe mi se i za drona, i za zastavu, i za fudbal. Da li će utakmica biti ponovo igrana, da li će biti 3:0 ili 100:0, da li će se loptati samo deca na poljani.

Ali ovo - da, ovo jeste fašizam, gospodo, u svom najčistijem obliku. U ovom prvom talasu, na sreću, bez žrtava. Od vas, gospodo ministri i nas komšija, prijatelja, sugrađana, rusofila i anglofila, evroskeptika i evrofanatika - zavisi hoće li to tako i noćas ostati.  

524965_pekara04-foto-milan-stepanovic_f.jpg?ver=1413456107

 Ako se ovo ne zaustavi sad i odmah  - Srbija će biti žrtva.  

Da ne bude zabune - ne "Vućiću pederu", to je samo Vama važno. Nego "UBIJ, ZAKOLJI", gospodine Stefanoviću.

Zato, gospodo i drugovi, svi zajedno, dok je vreme:

SMRT FAŠIZMU!

 



Komentari (523)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 09:54 17.10.2014

Obaveza

Država je dužna da zaštiti život i imovinu bilo kog njenog građanina. Tu se, ako je država ozbiljna, priča završava. Ako nije, onda su dozvoljene varijacije na temu.

Gospodo iz MUP, radite svoj posao. Ne dozvolite da grupica zakukuljenih idiota kroji sudbinu ove zemlje. Hapšenje tih manijaka nije ništa manje patriotski čin od hapšenja onih koji pale srpske kuće, seku srpsku šumu i pucaju na srpsku žandarmeriju.
not2old2rock not2old2rock 10:03 17.10.2014

Re: Obaveza

predatortz
Država je dužna da zaštiti život i imovinu bilo kog njenog građanina. Tu se, ako je država ozbiljna, priča završava. Ako nije, onda su dozvoljene varijacije na temu.

Gospodo iz MUP, radite svoj posao. Ne dozvolite da grupica zakukuljenih idiota kroji sudbinu ove zemlje. Hapšenje tih manijaka nije ništa manje patriotski čin od hapšenja onih koji pale srpske kuće, seku srpsku šumu i pucaju na srpsku žandarmeriju.


AMIN.
freehand freehand 10:07 17.10.2014

Re: Obaveza

predatortz
Država je dužna da zaštiti život i imovinu bilo kog njenog građanina. Tu se, ako je država ozbiljna, priča završava. Ako nije, onda su dozvoljene varijacije na temu.

Gospodo iz MUP, radite svoj posao. Ne dozvolite da grupica zakukuljenih idiota kroji sudbinu ove zemlje. Hapšenje tih manijaka nije ništa manje patriotski čin od hapšenja onih koji pale srpske kuće, seku srpsku šumu i pucaju na srpsku žandarmeriju.

Nije to (samo) problem policije i žandarmeije, niti piromani rade samo sa tom vrstom molotovljevih koktela i municije: sa užasom juče slušam nepoznato dete od pet godina koje priča kako su u vrtiću napali klinca zovući ga šiptar!
Sledio sam se!
Ej bre, vrtić, deca!
chitach chitach 10:11 17.10.2014

Re: Obaveza

ne znam sta me vise plasi, da je ovo organizovano od odredjenih struktura koje imaju veze sa drzavom , ili da nijedna drzavna struktura nije imala pojma o ovome . cinjenica da je policijski aparat bio zauzet posjetom Putina mi daje nadu da je ipak propust . opet s druge strane sinhronizitet kojim su izvrena paljenja ne stavlja se na dusu lokalnim napaljenicima .
freehand freehand 10:14 17.10.2014

Re: Obaveza

chitach
ne znam sta me vise plasi, da je ovo organizovano od odredjenih struktura koje imaju veze sa drzavom , ili da nijedna drzavna struktura nije imala pojma o ovome . cinjenica da je policijski aparat bio zauzet posjetom Putina mi daje nadu da je ipak propust . opet s druge strane sinhronizitet kojim su izvrena paljenja ne stavlja se na dusu lokalnim napaljenicima .

Kakvi napaljenici u četiri grada na sedam ili osam objekata?
nowhereman nowhereman 10:15 17.10.2014

Re: Obaveza

deca!


A ja sam čuo dete, starije, školsko dete, možda desetogodišnjaka, kako drugoj deci recituje:

"Nož, žica, Srebrenica!"

Sasvim je moguće da nije znao šta govori.

A možda je i znao?


predatortz predatortz 10:17 17.10.2014

Re: Obaveza

nowhereman
deca!


A ja sam čuo dete, starije, školsko dete, možda desetogodišnjaka, kako drugoj deci recituje:

"Nož, žica, Srebrenica!"

Sasvim je moguće da nije znao šta govori.

A možda je i znao?




Nije znao. Moj sestrić, koji ima trinaest godina, počeo je da se oduševljava nekim likovima iz navijačke grupe koja se naziva 'Genocid'. Kad sam ga pitao da li zna šta to znači, dobio sam odrečan odgovor. Kad sam mu, doduše prilično slikovito, objasnio šta to znači - počeo je da plače.
emsiemsi emsiemsi 10:20 17.10.2014

Re: Obaveza

freehand
chitach
ne znam sta me vise plasi, da je ovo organizovano od odredjenih struktura koje imaju veze sa drzavom , ili da nijedna drzavna struktura nije imala pojma o ovome . cinjenica da je policijski aparat bio zauzet posjetom Putina mi daje nadu da je ipak propust . opet s druge strane sinhronizitet kojim su izvrena paljenja ne stavlja se na dusu lokalnim napaljenicima .

Kakvi napaljenici u četiri grada na sedam ili osam objekata?

Шта је да је --- можемо да нагађамо !
Да су службе радиле свој посао, поставиле би по једног дежурног испред свакога сличног објекта --- јер је, поучено досадашњим, нашим и светским (оооо, да, да) искуствима, вероватноћа да ће се поменуто десити након што се десило оно, била 100 процената.
Стога, аматери из разних служби, дозовите се памети и радите свој посао.
Да сте свој посао радили, ово би било спречено, а ми не би нагађали.
nowhereman nowhereman 10:21 17.10.2014

Re: Obaveza


Ne dozvolite da grupica zakukuljenih idiota kroji sudbinu ove zemlje.


Grupica? Koliko ih je u toj grupici - dvojica, trojica?

Da li je broj onih koji su vikali "Ubij, zakolji!" bio, ipak, nešto veći?

A koliko je bio, tek, broj gledalaca TV prenosa koji su to isto uzvikivali?

O brojnosti onih koji i sada, ovog trenutka viču "Ubij, zakolji!" - ne bih, ne znam... Šta mislite, koliko ih je?

Ali, juče je moja drugarica, koleginica na poslu, inače fina i obrazovana žena, izjavila da bi ih ona "izgazila", samo da se našla tamo, na licu mesta.


predatortz predatortz 10:27 17.10.2014

Re: Obaveza


Grupica? Koliko ih je u toj grupici - dvojica, trojica?

Da li je broj onih koji su vikali "Ubij, zakolji!" bio, ipak, nešto veći?


Grupica pali, ostali se kurče u masi.
Rekoh već, toj grupici treba suditi za terorističke aktivnosti, odrezati im po deset, petnaest, godina - pa ćeš da vidiš kako će to vaspitno da deluje na one koji se kurče iz mase.
nowhereman nowhereman 10:32 17.10.2014

Re: Obaveza


Grupica pali, ostali se kurče u masi.


Postavio sam pitanje, tamo gore, koliko je tih "ostalih" koji, takođe, uzvikuju "Ubij, zakolji"?

Ako je to, recimo, većina gledalaca TV prenosa, onda to ne bih nazvao samo "masom".

Možda bi to onda bila tzv. kritička masa?

(Uzgred, čuo sam i one koji niti su gledali prenos, niti ih fudbal zanima, da psuju majku šiptarsku.)


nowhereman nowhereman 10:39 17.10.2014

Re: Obaveza

"Nož, žica, Srebrenica!"
Sasvim je moguće da nije znao šta govori.
A možda je i znao?

Nije znao. Moj sestrić, koji ima trinaest godina, počeo je da se oduševljava nekim likovima iz navijačke grupe koja se naziva 'Genocid'. Kad sam ga pitao da li zna šta to znači, dobio sam odrečan odgovor. Kad sam mu, doduše prilično slikovito, objasnio šta to znači - počeo je da plače.


Sasvim je moguće da nije znao.

Ali, jednako je moguće i da je njemu neko "objasnio", kao što si ti objasnio svom sestriću, šta znače te reči. Neko njemu blizak, otac ili stric, na primer.

Zar nije sasvim moguće da roditelj koji gaji takva ubeđenja, ta ista ubeđenja prenese i svom detetu?

I da, postoje i takva objašnjenja i "dobri razlozi" - zašto neke ljude treba mrzeti i zašto oni ne zaslužuju da žive.

princi princi 11:22 17.10.2014

Re: Obaveza

predatortz
Država je dužna da zaštiti život i imovinu bilo kog njenog građanina. Tu se, ako je država ozbiljna, priča završava. Ako nije, onda su dozvoljene varijacije na temu.

Gospodo iz MUP, radite svoj posao. Ne dozvolite da grupica zakukuljenih idiota kroji sudbinu ove zemlje. Hapšenje tih manijaka nije ništa manje patriotski čin od hapšenja onih koji pale srpske kuće, seku srpsku šumu i pucaju na srpsku žandarmeriju.

Da, ali ako je drzava kilava onda je to duznost svakog gradjanina. Po meni, trebalo bi organizovati civilne straze ispred objekata. Ovim skotovima se mora stati na put odmah i vrlo snazno. Trebalo bi organizovati i reklamne kampanje, da ljudi pocnu da se stide i da im bude neprijatno sto im je ortak nacista.
a_jovicic a_jovicic 11:31 17.10.2014

Re: Obaveza

predatortz
Grupica pali, ostali se kurče u masi.
Rekoh već, toj grupici treba suditi za terorističke aktivnosti, odrezati im po deset, petnaest, godina - pa ćeš da vidiš kako će to vaspitno da deluje na one koji se kurče iz mase.

A jok ... ne samo robija ... nego da se pošalju da obnove to što su popalili ... ako treba 10 ex-ova (sa sve "vaspitnim palicama" ) na jednog ćelavca i sve pred kamerama ... i to da budu obučeni u majice duginih boja a sve da prenosi "Pink" kao novi rijaliti (sa eventualnim "muzičkim intermecom" kad se budu jogunili pa moraju da prorade "vaspitne mere" ). Pa onda "gospodo" izvolite pa palite.

No i ja sanjam ... očekivati neku ovakvu akciju od aktulnog ministra pravde i dr-ministra je ravno očekivanju da Srbija vrati sve kredite do 1-og januara 2015-te godine.

st.jepan st.jepan 13:30 17.10.2014

Re: Obaveza

Да су службе радиле свој посао, поставиле би по једног дежурног испред свакога сличног објекта

Tačnije, da su službe HTELE da rade svoj posao.
Jer:
Policija vlasniku nije dala zaštitu
Novi Sad -- Vasnik pekare "Evropa" koja je demolirana prošle noći tražio zaštitu od novosadske policije, ali je nije dobio.
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:10 17.10.2014

Re: Obaveza

predatortz
Država je dužna da zaštiti život i imovinu bilo kog njenog građanina. Tu se, ako je država ozbiljna, priča završava. Ako nije, onda su dozvoljene varijacije na temu.

Gospodo iz MUP, radite svoj posao. Ne dozvolite da grupica zakukuljenih idiota kroji sudbinu ove zemlje. Hapšenje tih manijaka nije ništa manje patriotski čin od hapšenja onih koji pale srpske kuće, seku srpsku šumu i pucaju na srpsku žandarmeriju.

Sjajno rečeno.Svaka čast zemljače.
Freedom of Information Freedom of Information 16:49 17.10.2014

Re: Obaveza

Zato, gospodo i drugovi, svi zajedno, dok je vreme:

SMRT FAšIZMU!

I preporuka za mali a sjajan post.
karabasbarabas karabasbarabas 19:01 17.10.2014

Re: Obaveza

HAHA, pa sluzba ih i poslala. Isto kao sto je vezala kerove za peder paradu, kao sto ih je pustila za prethodni prajd, tako ih je i sad pustila.
Jel' neko stvarno misli da su se huligani uplasili murije pred paradu pa nisu smeli da izadju? A tri godine pre su demolirali ceo grad i pored silnih batina koje su dobili?
8c_competizione 8c_competizione 19:47 17.10.2014

Re: Obaveza

Ovo je demarš fašistima i dijabolama koji nije napisan i uručen. Onako iskreno - jebe mi se i za drona, i za zastavu, i za fudbal.


Free, vrlo cesto se ne slazemo oko mnogo stvariu, ali ti evo najiskrenije preporuke za blog!

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:55 17.10.2014

Re: Obaveza

Hapšenje tih manijaka nije ništa manje patriotski čin od hapšenja onih koji pale srpske kuće, seku srpsku šumu i pucaju na srpsku žandarmeriju.


Možda i više.

Nego o tim zakukuljenim razmišljam.
Koliki debil treba da budeš pa patriotizmom smatraš paljenje radnje čoveku koji je samom odlukom da živi, radi, formira i izdržava porodicu, baš u Srbiji pokazao da ceni i poštuje Srbiju.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:41 17.10.2014

Re: Obaveza

hoochie coochie man


Nego o tim zakukuljenim razmišljam.
Koliki debil treba da budeš pa patriotizmom smatraš paljenje radnje čoveku koji je samom odlukom da živi, radi, formira i izdržava porodicu, baš u Srbiji pokazao da ceni i poštuje Srbiju.



heroinski debil. meni je krupnije pitanje da li se sami tovare naci-ideologijom, ili imaju neke, neheroinske asistente. ovo je pitanje upućeno, pre svega, Dačiću, za kojega verujem da je iskren antifašista.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:55 17.10.2014

Re: Obaveza

heroinski debil. meni je krupnije pitanje da li se sami tovare naci-ideologijom, ili imaju neke, neheroinske asistente. ovo je pitanje upućeno, pre svega, Dačiću, za kojega verujem da je iskren antifašista.


I ja verujem da jeste.
Ali mogu da zamislim i situaciju da Dačke makar malo zažmuri na te asistente ako ih ima.

Pa otud opet ista dilema, da li je ovo fašizam ili nije.
grmfrm grmfrm 21:03 17.10.2014

Re: Obaveza

A ja sam čuo dete, starije, školsko dete, možda desetogodišnjaka, kako drugoj deci recituje:

"Nož, žica, Srebrenica!"

Sasvim je moguće da nije znao šta govori.

A možda je i znao?



Uzasno ali toga ce biti jos jer to je rezultat kada je samo za jednu stanu zadovoljena pravda.

Srbi je nisu dobili posle 1945 a nisu ni sada posle 1999.
Zlocina je bilo svuda a samo smo mi platili za nase.
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 02:20 18.10.2014

Re: Obaveza

chitach:
sta me vise plasi, da je ovo organizovano od odredjenih struktura koje imaju veze sa drzavom , ili

Da je ono sto je posle "ili", nakon prve paljevine pred svim objektima koje drze Albanci bi stajao policajac. Istog momenta i u celoj zemlji. Cisto zbog toga da ne ispadne sumnjivo zasto samo u Vojvodini i zasto je neko toliko siguran da van Vojvodine nece biti problema.
mariopan mariopan 20:36 18.10.2014

Re: Obaveza

freehand
predatortz
Država je dužna da zaštiti život i imovinu bilo kog njenog građanina. Tu se, ako je država ozbiljna, priča završava. Ako nije, onda su dozvoljene varijacije na temu.

Gospodo iz MUP, radite svoj posao. Ne dozvolite da grupica zakukuljenih idiota kroji sudbinu ove zemlje. Hapšenje tih manijaka nije ništa manje patriotski čin od hapšenja onih koji pale srpske kuće, seku srpsku šumu i pucaju na srpsku žandarmeriju.

Nije to (samo) problem policije i žandarmeije, niti piromani rade samo sa tom vrstom molotovljevih koktela i municije: sa užasom juče slušam nepoznato dete od pet godina koje priča kako su u vrtiću napali klinca zovući ga šiptar!
Sledio sam se!
Ej bre, vrtić, deca!

Зато мислим да неће проћи, ништа не пролази само од себе.
Мене је исто то шокирало, да то ради омладина, нека деца, не раде матори који су на крају свог живота па да рачунам да ће са њима то и да умре....ово раде нека деца којима, како кажу, припада будућност.
Тешко нама са том будућношћу ако пустимо да је овакви креирају.
Треба то батином добром пресећи одмах, пронаћи, хапсити и затварати, само од себе то неће проћи.
blogovatelj blogovatelj 10:07 17.10.2014

Goveda

Goveda su noćas palila i po Novom Sadu.
predatortz predatortz 10:13 17.10.2014

Re: Goveda

blogovatelj
Goveda su noćas palila i po Novom Sadu.


Goveda treba suditi za terorizam, a ne za 'obična' krivična dela. Jer ovo što rade jeste terorizam. Bogdanova ne treba suditi kao huligana, već kao teroristu. Pa kad dobije petnaestak godina, onda će broj malih Bogdanova, koji stasavaju na njegovim principima, rapidno opadati.
chitach chitach 10:21 17.10.2014

Re: Goveda

e, da, taj Bogdanov! Da li je moguce da on nije dobio neku zabranu odlaska na sportske dogadjaje ? I ako jeste, da li moguce da se drzava drzi zakona kao pijan plota samo kada su kriminalci u pitanju ( mogli su ga strpati u buvaru ta dva dana ). Misli li iko glavom u toj crnoj policiji ? Pa samo jedan izvjestaj na tv -u, koji napravi paraelelu izmedju Italije onda i Beograda to vece sa doticnim u galvnoj ulozi bice dovoljan da se i oni koji su sumnjicavo vrtili glavom na sve, opredjele ko je los momak u cijeloj prici .
tompinchns tompinchns 10:38 17.10.2014

Re: Goveda

blogovatelj
Goveda su noćas palila i po Novom Sadu.


Danas najvaljeno kako će gradonačelnik obići razbijene i spaljene lokale! Ide budala da se slika! Gde je bio prekjuče kad je puklo prvo staklo, da rasporedi policajce, po jednog na svaku albansku pekaru i poslastičarnicu... Nema ih, nažalost, baš puno u Novom Sadu!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:50 17.10.2014

Re: Goveda

Bogdanova ne treba suditi kao huligana, već kao teroristu. Pa kad dobije petnaestak godina, onda će broj malih Bogdanova, koji stasavaju na njegovim principima, rapidno opadati.


Ništa od toga, Bogdanov ima imunitet.
predatortz predatortz 10:51 17.10.2014

Re: Goveda

vrabac_u_steni
Bogdanova ne treba suditi kao huligana, već kao teroristu. Pa kad dobije petnaestak godina, onda će broj malih Bogdanova, koji stasavaju na njegovim principima, rapidno opadati.


Ništa od toga, Bogdanov ima imunitet.


I zasluge 'u određenim krugovima'. Znam... Samo kažem šta bi trebalo činiti.
nowhereman nowhereman 11:02 17.10.2014

Re: Goveda


Pa samo jedan izvjestaj na tv -u, koji napravi paraelelu izmedju Italije onda i Beograda to vece sa doticnim u galvnoj ulozi bice dovoljan da se i oni koji su sumnjicavo vrtili glavom na sve, opredjele ko je los momak u cijeloj prici .


Da, vrlo verovatno.

Samo da dodam: nije samo Bogdanov u pitanju, nego i oni koji su, poznavajući njegov kriminalni dosije, dozvolili da on prisustvuje utakmici.

Da li će taj neko, ko bude pratio taj izveštaj i izveo zaključak o lošim momcima - da li će biti u pravu? Ili neće?


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:05 17.10.2014

Re:Goveda - ne,već sistematska strahovlast

potpuno podržavam gospodina druga Ing. Frihendovića, i potpisujem svaku pojedinu reč negovog pozitivnog emocionalnog ekspozea.



paljevine u NS - obe u mom kvartu (Rumenačka ul. i Ul. Cara Lazara) i - pazite, ova druga - na 1 minut hoda od najstrože policijske postaje u gradu. selektivno stroge, očito. kvartom ordinira huliganska grupacija - inače, srbonacistička po sopstvenom ideološkom profilu, sa svim pratećim obeležjima - odlično poznata policiji, ogrezla, pored nacističke propagande, u tuče, ubistva (najčuvenije je silovanje i ubistvo one devojke na Adi Ciganliji pre nekoliko godina, zbog čega je jedan od vođa bande utamničen; dokle, kako, šta će biti kada se kao heroj vrati s robije, ne znam?) i skladno, dilovanje heroina.

starosni uzrast je od 14-22 godine, dakle ta tkz. Nulta Generacija, Generacija Bez Budućnosti, koja ne haje za budućnost i ne preza ni od čega, a od Policijske Postaje Grbavica, batinjanja, robije se ne plaši...

digresija, jutros, u istom ovom kvartu - inače nekada lepom i pastoralnom kvartu Novog Sada, u kojem stolećima žive, u odličnim odnosima, nemačke, jevrejske, mađarske, srpske, romske, crnogorske... populacije, prisustvujem sledećoj sceni:
saobraćajna policija lovi radarom na glavnom bulevaru našeg kvarta, bulevaru kojim saobraćaju vozila koja sa severa i zapada, dakle iz pravca evropskih susedkinja Mađarske i Hrvatske, između ostalih, ulaze u grad i njegovo samo poslovno jezgro i mozak grada, Liman... bulevarom jezdi ogromni crni džip, s crnim zatamnjenim staklima, po mojoj proceni brzinom od oko 100 km na sat, dopušteno je 50. saobraćajna policija ga zaustavlja, saobraćajac prilazi autu, spušta se crno staklo, saobraćajac odskakuje kao ošinut elektrošokerom od prozora vozača, staklo se podiže i džip napušta scenu... saobraćajac zaustavlja drugo vozilo, nekakvu očito buraniju koja kasni na posao pa žuri, možda jedno 65 km na sat, i na njega survava svu svoju Bol Ulizice...

dakle, dokle god vrh MUP-a ne shvati da ne živimo više u XX-om veku i da ne mogu još dugo vladati Strahovladom, a i da u modernoj Srbiji - a Premijer veli da je to njegov osnovni trud, da napravi modernu Srbiju - niko nije iznad Zakona, pa ni Premijer ni General niti bilo ko od nas, u Srbiji neće biti bolje, a strahovi Ing. Frihendovića će postajati sve opštija i učestalija realnost.

podržavam i antifašistički prospekt kao osnovu ujedinjenja Opozicije i ideju vodilju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:07 17.10.2014

Re: Re:Goveda - ne,već sistematska strahovlast

"počinioci su poznati organima gonjenja od ranije" - obožavam kada nas Policija uteši ovakvom formulacijom.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:23 17.10.2014

Re: Goveda

Ništa od toga, Bogdanov ima imunitet.

sinoć na utakmici (zvezda - galatasaraj) je u nekom trenutku skandirano njegovo ime ;ali primećujem da je većina mase prećutala. oni koji su skandirali, uglavnom jesu klinci bez budućnosti,koji su svoj identitet našli na toj tribini. problem je što tu tribinu vodi šljam,ali to je dobro poznata stvar...



vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:44 17.10.2014

Re: Goveda

uglavnom jesu klinci bez budućnosti,koji su svoj identitet našli na toj tribini.


i sa kojima je vrlo lako manipulisati.
mislim da večina ljudi uopšte nije svesna koliko iza svega toga stoji "deep state".
princi princi 11:47 17.10.2014

Re: Goveda

mislim da večina ljudi uopšte nije svesna koliko iza svega toga stoji "deep state"

Koja? Tj cija?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:52 17.10.2014

Re: Goveda

princi
mislim da večina ljudi uopšte nije svesna koliko iza svega toga stoji "deep state"

Koja? Tj cija?


pa naša, bar u prvu ruku, e sad kome sve rentira usluge to je pitanje.
freehand freehand 11:52 17.10.2014

Re: Goveda

vrabac_u_steni
uglavnom jesu klinci bez budućnosti,koji su svoj identitet našli na toj tribini.


i sa kojima je vrlo lako manipulisati.
mislim da večina ljudi uopšte nije svesna koliko iza svega toga stoji "deep state".

Navijačke grupe vrlo su dobro organizovae, neke i registrovane za razne delatnosti uključujući i poslove obezbeđenja i slično.
I skandiraju na komandu i u ritmu koji im se diktira. Ono što ium se diktira.
Aliu treba primetiti da ih u javnosti, ni kroz incidente ni drugačije, nije bilo gotovo godinu dana. Kao što ih ni na Prajdu nije bilo.
Otkud sad "Ubij zakolji" i otkud odjednom tolika tenzija oko usrane utakmice?
No na početku i na kraju - gde je naš evrofanatični predsednik Vlade i gde su njegovi ministri sile i ministri relativizatori sinoć i danas?
jer zakon, sloboda i jednakost svi uz nultu toleranciju nasilja - to je Evropa kojoj treba težiti čak i kad ih se sama ne pridržava.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:58 17.10.2014

Re: Goveda

Aliu treba primetiti da ih u javnosti, ni kroz incidente ni drugačije, nije bilo gotovo godinu dana.

pa kad su se cigani zadovoljili titulom u fudbalu ;a grobari pomirenjem zabranjenih i alkatraza ,na velikom molebanu
Gospodja Klara Gospodja Klara 12:33 17.10.2014

Re: Goveda

No na početku i na kraju - gde je naš evrofanatični predsednik Vlade i gde su njegovi ministri sile i ministri relativizatori sinoć i danas?


Pa ono, ja zamišljam kako je cela ekipa na okupu, čekaju da im sa neke više, ozbiljno psihopatske instance dojave detalje sledećeg dela plana... Sad, te duge sate svako prekraćuje na svoj način: Vučić zatelebanog pogleda i osmeha po n-ti put egzaltirano smara mantrom ''ali, ludilo, JA, kao predsednik vlade, primam Vladu Putina koji vlada Rusijom, shvataš foru, igra reči!'' - a onda mlatne po ramenu Stefanovića koji samo što je iskopao nešto dragoceno iz nosa i krenuo da ga nanese na donju površinu stola, a koji se odmah prene iz katatonije i odjekne: ''foru...foru...''.

Banda pohlepnih mediokriteta, potpuno profesionalno i mentalno nekompetentnih za bilo koju funkciju iznad one redara odeljenja II-4. Ekstremno opasna vrsta.


freehand freehand 12:40 17.10.2014

Re: Goveda

Stefanovića koji samo što je iskopao nešto dragoceno iz nosa i krenuo da ga

... vrati Šefu u bulju...
leeanna leeanna 12:41 17.10.2014

Re: Goveda

ako je drzava kilava onda je to duznost svakog gradjanina.

bilo bi dobro da osvestimo taj deo sebe. da je svako od nas aktivan pripadnik društva, a ne pasivan podanik koji treba da čeka da Država uvek prva progovori.

nemci su prethodnih godina na svaki nagoveštaj neonacističkih "incidenata", organizovali masovne građanske anti-nacističke demonstracije. ujedinjeni u jednoj jedinoj poruci. bez drugih ideoloških, političkih i ostalih b.s. . bilo bi lekovito kada bi uspeli da se ovde tako organizujemo pre svega iz psiholoških razloga. vaninstitucionalna, nepartijska - građanska inicijativa je slaba, ali u poslednje vreme je imala svoje momente pomoću društvenih mreža.

Kristallnacht
princi princi 13:01 17.10.2014

Re: Goveda

Da, i u Engleskoj antifasizam i antirasizam ima dugacku tradiciju. Mislim, hoce se reci, ne mozes samo da ides okolo i pljuckas po ovom ili onom predstavniku vlasti, koji moze biti ovakav ili onakav (neki i direktni fasista ili nacista). Borba protiv nacizma i fasizma u svim njihovim oblicima je neka gradjanska duznost, to htedoh reci.
princi princi 13:06 17.10.2014

Re: Goveda

vrabac_u_steni
princi
mislim da večina ljudi uopšte nije svesna koliko iza svega toga stoji "deep state"

Koja? Tj cija?


pa naša, bar u prvu ruku, e sad kome sve rentira usluge to je pitanje.

Da, izgleda da te godine, decenije trgovanja oruzjem i municijom nisu ostale bez posledica. Meni se dugo cinilo, i jos uvek mi se cini da je Srbija, zapravo, rezultat neke ravnoteze izmedju stranih obavestajnih sluzbi. To mi je prvi put palo na pamet 5. oktobra. Mislim, tad sam se zapitao, zasto je ovo uspelo, sta je toliko bilo drugacije od ranijih puteva kad nije uspelo? I, dok sam tako razmisljao, cuo sam za Ivanova koji je 'ubedio' Milosevica da je sve gotovo i da mirno prihvati poraz na izborima. I onda mi palo na pamet: sta ima ministar inostranih poslova neke strane zemlje da dolazi i ubedjuje odlazeceg predsednika ove zemlje da prihvati izborni poraz? Ali, dobro...
angie01 angie01 14:15 17.10.2014

Re: Goveda

Free-odlican blog, sublimirano, jasno i u metu!

Atomski mrav Atomski mrav 14:40 17.10.2014

Re: Goveda

ako je drzava kilava onda je to duznost svakog gradjanina.


Bekim Fehmiu - Blistavo i strašno:

petargli petargli 14:59 17.10.2014

Re: Goveda

chitach
Pa samo jedan izvjestaj na tv -u, koji napravi paraelelu izmedju Italije onda i Beograda to vece sa doticnim u galvnoj ulozi bice dovoljan da se i oni koji su sumnjicavo vrtili glavom na sve, opredjele ko je los momak u cijeloj prici .


Upravo su ovako reagovali stranci sa kojima sam pričao o ovoj temi. Svi polaze od toga.
petargli petargli 15:07 17.10.2014

Re: Goveda

freehand
Navijačke grupe vrlo su dobro organizovae, neke i registrovane za razne delatnosti uključujući i poslove obezbeđenja i slično.
I skandiraju na komandu i u ritmu koji im se diktira. Ono što ium se diktira.
Aliu treba primetiti da ih u javnosti, ni kroz incidente ni drugačije, nije bilo gotovo godinu dana. Kao što ih ni na Prajdu nije bilo.
Otkud sad "Ubij zakolji" i otkud odjednom tolika tenzija oko usrane utakmice?

Šta ti misliš? Ko kontroliše navijače?
a) Nemaju gazdu.
b) Vučić.
c) Vučićev neprijatelj (Ko je taj neprijatelj, spoljni ili unutrašnji).
Pitanja nisu retorička.
cikaron cikaron 15:09 17.10.2014

Re: Goveda

petargli
freehand
Navijačke grupe vrlo su dobro organizovae, neke i registrovane za razne delatnosti uključujući i poslove obezbeđenja i slično.
I skandiraju na komandu i u ritmu koji im se diktira. Ono što ium se diktira.
Aliu treba primetiti da ih u javnosti, ni kroz incidente ni drugačije, nije bilo gotovo godinu dana. Kao što ih ni na Prajdu nije bilo.
Otkud sad "Ubij zakolji" i otkud odjednom tolika tenzija oko usrane utakmice?

Šta ti misliš? Ko kontroliše navijače?
a) Nemaju gazdu.
b) Vučić.
c) Vučićev neprijatelj (Ko je taj neprijatelj, spoljni ili unutrašnji).
Pitanja nisu retorička.


Б
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:52 17.10.2014

Re: Goveda

leeanna
ako je drzava kilava onda je to duznost svakog gradjanina.

bilo bi dobro da osvestimo taj deo sebe. da je svako od nas aktivan pripadnik društva, a ne pasivan podanik koji treba da čeka da Država uvek prva progovori.

nemci su prethodnih godina na svaki nagoveštaj neonacističkih "incidenata", organizovali masovne građanske anti-nacističke demonstracije. ujedinjeni u jednoj jedinoj poruci. bez drugih ideoloških, političkih i ostalih b.s. . bilo bi lekovito kada bi uspeli da se ovde tako organizujemo pre svega iz psiholoških razloga. vaninstitucionalna, nepartijska - građanska inicijativa je slaba, ali u poslednje vreme je imala svoje momente pomoću društvenih mreža.

Kristallnacht


реакција НС-комша: "Na sreću, nije se ništa promenilo u komšiluku, građani još više dolaze u pekaru, posao ide dalje normalno", rekao je brat vlasnika.

далеко је ово још oд Зер Жерманс, пре свега, јер то није у духу НС-а. али, ако се овако настави, Европа одлучи да дигне руке од нас, да југ Србије албанским и турским НАТО-клијентима (што је најављено на беспилотној летелици), а север отцепи те дигне зид на линији Пећинци-Стара Пазова-Панчево, те пусти с ланца Фирера Шешеља да влада Губернијом, могло би да се збуде свашта несрпској и нефашистичкој мањини у таквој замисливој држави. иначе, мислим веома систематски, су циљане српско-европске средине, Сомбор, Стара Пазова, Нови Сад...

Вучићеви радикали морају да схвате једну ствар, једини исправан пут за Србију је у евро-атлантским интеграцијама. ту имамо далеко више шансе за успех и очување територијалне целовитости, када једном попусти омча Окупације, него у овом ауторитарном сценарију којим се Вучић и Николић крећу... но, људима је то просто идеолошки блиско и не знају за другачије, али ће остати без пола територије.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:00 17.10.2014

Re: Goveda

angie01
Free-odlican blog, sublimirano, jasno i u metu!



одлична тема, мене само нервира радикалски трешток ДС-оваца. мени је то најобичније политиканство, пилићарење. то сам и Борку хиљада пута приговарао. питајте Горданца шта мисли о таквом трештоку, а приде ми као треба да будемо нешто узорно, другачија, цивилизована Србија.
gedza.73 gedza.73 18:26 17.10.2014

Re: Goveda

Srđan Fuchs
а север отцепи те дигне зид на линији Пећинци-Стара Пазова-Панчево, те пусти с ланца Фирера Шешеља да влада Губернијом

Aaa, ne.

'oćete da se odcepite, da nama ostavite i Šešelja i Tomu?
Neće moći.

Cepajte se vi koliko hoćete, al' Šešelja da vodite sa sobom.
Mi imamo Tomu, taman nam dosta jada.
Jukie Jukie 19:16 17.10.2014

Re: Goveda

Evo baš gledam mapu, sever bi trebalo da povuče liniju između Male Moštanice i Grocke
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:16 17.10.2014

Re: Goveda

prijatelju Zemo, ne shvataš me, nećemo mi da se otcepljujemo, nego će nas otcepiti NATO čizma, to će biti ishod ukoliko Vučićeva država nastavi da se služi ovim starim, prevaziđenim i prljavim trikovima. to je i bila poruka, hitac upozorenja na gos'n Raminoj zastavici.




princi
vrabac_u_steni
princi
mislim da večina ljudi uopšte nije svesna koliko iza svega toga stoji "deep state"

Koja? Tj cija?


pa naša, bar u prvu ruku, e sad kome sve rentira usluge to je pitanje.


Da, izgleda da te godine, decenije trgovanja oruzjem i municijom nisu ostale bez posledica. Meni se dugo cinilo, i jos uvek mi se cini da je Srbija, zapravo, rezultat neke ravnoteze izmedju stranih obavestajnih sluzbi. To mi je prvi put palo na pamet 5. oktobra. Mislim, tad sam se zapitao, zasto je ovo uspelo, sta je toliko bilo drugacije od ranijih puteva kad nije uspelo? I, dok sam tako razmisljao, cuo sam za Ivanova koji je 'ubedio' Milosevica da je sve gotovo i da mirno prihvati poraz na izborima. I onda mi palo na pamet: sta ima ministar inostranih poslova neke strane zemlje da dolazi i ubedjuje odlazeceg predsednika ove zemlje da prihvati izborni poraz? Ali, dobro...


da, sjajno primećeno, a sada živimo u vremenu kada je balans poremećen. to i mosad i idf-ova VBA kažu, "mi živimo u novim, izmenjenim bezbednosnim realnostima kakve nismo poznavali u prošlom veku". america is going post-American, povlače se i grabe šta još mogu od resursa. pitanje, odakle Al Bagdadiju milijarda evra na računu? zaradio ih kao profan teologije? hard to believe. u tom periodu kada ste pomislili da ste skinuli Starog Truta, Đin sav blistav skidao petardu sa starih Bege-krovova, bilo je još balansa. taj balans sada nestaje. što pre naša deep state to bude prokljuvila, umesto da pušta s lanca klince narkose, to će Srbiji biti lakše da prebrodi ovu krizu. mene, ako se sete na Dan Bezbednosti, sete me se, ako me se ne sete, donosiće mi žena na groblje pečene šnicle i kolača, na Zadušnice, da mi duša barem pojede nešto u zagrobnom Svetu.
gedza.73 gedza.73 19:28 17.10.2014

Re: Goveda

Srđan Fuchs
prijatelju Zemo, ne shvataš me, nećemo mi da se otcepljujemo, nego će nas otcepiti NATO čizma


Dragi NATO,
ako već nameravaš da otcepiš Vojvodinu najponiznije te molim da im daš i Šešelja pride. Nama Toma dosta.

p.s.
A imamo i Sašu Milenića.

Srdačno
tvoj Gedža.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:46 17.10.2014

Re: Goveda

p.s.
A imamo i Sašu Milenića.

Srdačno
tvoj Gedža.


u tom scenariju bi i Šeki Šejtan bio bolji od Viktora Orbana - naime, Šeki je samo lud, a potonji je podlačka inteligencija.

a ko vam Milenić, nije valjda Omega Men?!
gedza.73 gedza.73 21:16 17.10.2014

Re: Goveda

a ko vam Milenić,

Po starosavnom govoru Vuk Drašković na n-ti.




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:55 17.10.2014

Re: Goveda

hmda, mi puno, u našem prosrpskom lobiju u Izraelu diskutujemo o ovom problemu, i neko opšte mišljenje je da je Srbija, takva kakva je, ojađena spolja i iznutra, poharana, pogažena, osiromašena, poražena... izrazito plodno tle za razvoj naci-sentimenata... još kada se na sav taj osećaj ojađenosti, povređenosti najunutarnjijeg bića, dodaju i teške droge, poput koke i heroina, dobija se taj svet fiks ideja... i ovo saznanje smo uspeli plasirati u određenim, visokim i izuzetno uticajnim krugovima, te smo skinuli tu kolektivnu ljagu sa Srbije koju su naneli ovakvi umišljeni pojedinci...

... što se Draškovića tiče, klasična poremećena herecegovačka ličnost sa kompleksima veličine i mesijanstva.

jbga, Zoki Đinđić je strašan gubitak za opoziciju, jer Srbija nije imala, i neće skoro imati takav odmeren i racionalan duh, s visokim stepenom i racio i emocio IQ-a, nekoga ko bi mogao balansirati svim podeljenostima srpskog društva. šta je tu je. pojaviće se opet neki takav genijalan klinac u budućnosti. dotle radimo s ovim što imamo.
gedza.73 gedza.73 22:41 17.10.2014

Re: Goveda

Srđan Fuchs
i ovo saznanje smo uspeli plasirati u određenim, visokim i izuzetno uticajnim krugovima, te smo skinuli tu kolektivnu ljagu sa Srbije koju su naneli ovakvi umišljeni pojedinci...

emsiemsi emsiemsi 05:12 18.10.2014

Re: Goveda

princi
vrabac_u_steni
princi
mislim da večina ljudi uopšte nije svesna koliko iza svega toga stoji "deep state"

Koja? Tj cija?


pa naša, bar u prvu ruku, e sad kome sve rentira usluge to je pitanje.

Da, izgleda da te godine, decenije trgovanja oruzjem i municijom nisu ostale bez posledica. Meni se dugo cinilo, i jos uvek mi se cini da je Srbija, zapravo, rezultat neke ravnoteze izmedju stranih obavestajnih sluzbi. To mi je prvi put palo na pamet 5. oktobra. Mislim, tad sam se zapitao, zasto je ovo uspelo, sta je toliko bilo drugacije od ranijih puteva kad nije uspelo? I, dok sam tako razmisljao, cuo sam za Ivanova koji je 'ubedio' Milosevica da je sve gotovo i da mirno prihvati poraz na izborima. I onda mi palo na pamet: sta ima ministar inostranih poslova neke strane zemlje da dolazi i ubedjuje odlazeceg predsednika ove zemlje da prihvati izborni poraz? Ali, dobro...

У праву си !
Одлазећим неки страни министар рекао да оде. Долазеће довео неки други страни министар.
Углавном, резултате видимо.
Зашто онда било кога чуди ово сада - када је Милошевића заменила екипа у којој су фактори били Чеда Млинар, Зоки Виноградар и многи слични њима ?
Не треба ништа да нас чуди.
emsiemsi emsiemsi 05:15 18.10.2014

Re: Goveda

angie01
Free-odlican blog, sublimirano, jasno i u metu!


Naci --- стварно одличан !
emsiemsi emsiemsi 05:24 18.10.2014

Re: Goveda

Srđan Fuchs
leeanna
ako je drzava kilava onda je to duznost svakog gradjanina.

bilo bi dobro da osvestimo taj deo sebe. da je svako od nas aktivan pripadnik društva, a ne pasivan podanik koji treba da čeka da Država uvek prva progovori.

nemci su prethodnih godina na svaki nagoveštaj neonacističkih "incidenata", organizovali masovne građanske anti-nacističke demonstracije. ujedinjeni u jednoj jedinoj poruci. bez drugih ideoloških, političkih i ostalih b.s. . bilo bi lekovito kada bi uspeli da se ovde tako organizujemo pre svega iz psiholoških razloga. vaninstitucionalna, nepartijska - građanska inicijativa je slaba, ali u poslednje vreme je imala svoje momente pomoću društvenih mreža.

Kristallnacht


реакција НС-комша: "Na sreću, nije se ništa promenilo u komšiluku, građani još više dolaze u pekaru, posao ide dalje normalno", rekao je brat vlasnika.

далеко је ово још oд Зер Жерманс, пре свега, јер то није у духу НС-а. али, ако се овако настави, Европа одлучи да дигне руке од нас, да југ Србије албанским и турским НАТО-клијентима (што је најављено на беспилотној летелици), а север отцепи те дигне зид на линији Пећинци-Стара Пазова-Панчево, те пусти с ланца Фирера Шешеља да влада Губернијом, могло би да се збуде свашта несрпској и нефашистичкој мањини у таквој замисливој држави. иначе, мислим веома систематски, су циљане српско-европске средине, Сомбор, Стара Пазова, Нови Сад...

Вучићеви радикали морају да схвате једну ствар, једини исправан пут за Србију је у евро-атлантским интеграцијама. ту имамо далеко више шансе за успех и очување територијалне целовитости, када једном попусти омча Окупације, него у овом ауторитарном сценарију којим се Вучић и Николић крећу... но, људима је то просто идеолошки блиско и не знају за другачије, али ће остати без пола територије.

Једини спас Србије је да се окрене самој себи (какве интеграције и бакрачи, сутра ове, прекосутра оне) --- према свакоме еквидистанца, јер нико није бољи од нас, само зато што није ми, нити смо ми лошији од било кога само тиме што смо ми.
Морамо да повратимо веру у себе, а не да нас којекаква калакурција и башибозук, домаћи и страни, третира као недоношчад и недозреле.
Када повратимо веру у себе, гро проблема ће нестати - укључујући и однос са нашим суграђанима не-Србима (успут - гади ми се термин када се за неку скупину људи каже да је мањина).
leeanna leeanna 14:10 18.10.2014

Re: Goveda

Srđan Fuchs
то није у духу НС-а

ma jasno, srđane. takvih ludaka i "profesionalnih" ludaka ima svuda po srbiji, svetu - nema niko ekskluzivu na fašizam.

ps. "profesionalni ludaci" su mnogo složenija i opasnija priča, kao što su ljudi pisali u nekim komentarima ovde. slažem se sa tobom što se tiče neophodnosti jasnog političkog određivanja srbije. s tim što je, uz sve ostalo, za nas, po mom mišljenju, isto toliko važno jačanje građanske inicijative.
yugaya yugaya 08:58 19.10.2014

Re: Goveda

Srđan Fuchs
p.s.
A imamo i Sašu Milenića.

Srdačno
tvoj Gedža.


u tom scenariju bi i Šeki Šejtan bio bolji od Viktora Orbana - naime, Šeki je samo lud, a potonji je podlačka inteligencija.




Grešiš, paranoidna autokratija na severu nema veze sa inteligencijom. Doima se da je pametna samo zahvaljujući prolongiranom odsustvu bilo kakve smislene reakcije ostatka sveta i prećutanoj dozvoli da jedna zemlja potone u totalno ludilo samo zato što ide na ruku velikim gazdama. U trenutku kada sklavire da je mali previše jako zagrizao i da nema nazad biće za nas raju gadno prekasno ( baš kao i u slučaju Miloševića).

Ono, mi preletači između sebe se tešimo da ovaj "naš" ipak još uvek nije sa nikim zaratovao. For now.

freehand freehand 10:24 17.10.2014

Kosovo

Slušam na radiju čoveka koji kaže - jeste, strašno, ali eto šta se dešava našem narodu na Kosovu...
Pa da. Samo što se i naš narod na Kosovu čuva tako što se čuva naš narod u Srbiji. Jer moj komšija Osman, njegovi sinovi, unuci, snaje, familija - svi su oni NAŠ NAROD!
I treba bezumnicima utuviti da je i pekara "Partizan" Srbija a da oni to nisu, niti su patriote već šljam i ološ!
bluestar bluestar 12:54 17.10.2014

Re: Kosovo

freehand
Slušam na radiju čoveka koji kaže - jeste, strašno, ali eto šta se dešava našem narodu na Kosovu...


Ne samo na Kosovu, i u EU. Susjedi to rade otvoreno pred policijom, ne skrivaju se po mraku. Udri cekicem po dvojezicnim tablama. Evropske vrednosti o kojima nam pricaju na RTS-u svaki dan. Idemo u EU da postanemo pristojna zemlja


stefan.hauzer stefan.hauzer 13:03 17.10.2014

Re: Kosovo

meni totalno odvratan odgovor na ovo sranje ;a vidi njih,nisu ništa bolji. ne vidim kako će to nas učiniti boljim kao društvo,ako se poredimo u lošim stvarima,non-stop. na primer,hrvati su osudili svog bivšeg premijera ... koji naš političar je optužen za korupciju? nijedan,čak i završe u ministarskim foteljama *čitaj,goran knežević.

milojep milojep 13:13 17.10.2014

Re: Kosovo

bluestar
freehand
Slušam na radiju čoveka koji kaže - jeste, strašno, ali eto šta se dešava našem narodu na Kosovu...


Ne samo na Kosovu, i u EU. Susjedi to rade otvoreno pred policijom, ne skrivaju se po mraku. Udri cekicem po dvojezicnim tablama. Evropske vrednosti o kojima nam pricaju na RTS-u svaki dan. Idemo u EU da postanemo pristojna zemlja




U prilog tome, kako bih se posrano tek osećali da nam se u državi ovoliko sunarodnika podigne protiv postojanja ćiriličnog pisma! (čitaj Srba).



milojep milojep 13:17 17.10.2014

Re: Kosovo

stefan.hauzer
meni totalno odvratan odgovor na ovo sranje ;a vidi njih,nisu ništa bolji. ne vidim kako će to nas učiniti boljim kao društvo,ako se poredimo sa lošim stvarima,non-stop. na primer,hrvati su osudili svog bivšeg premijera ... koji naš političar je optužen za korupciju? nijedan,čak i završe u ministarskim foteljama *čitaj,goran knežević.



A zašto ti komentar bluestar-a vidiš kao: a vidi njih,nisu ništa bolji ?

Zašto ne postaviš pitanje ili zaključiš da njima(susjedima), to što su već u EU ili što su na 'višoj'civilizacijskoj razini kao da odmaže u postizanju normalnog društva. Pa onda kažeš daj da mi nešto promenimo na tom putu.
freehand freehand 13:37 17.10.2014

Re: Kosovo

U prilog tome, kako bih se posrano tek osećali da nam se u državi ovoliko sunarodnika podigne protiv postojanja ćiriličnog pisma! (čitaj Srba).

Sa čim to tačno ima veze? Kojim događajima u psolednje dve noći u Srbiji, Miloje?
milojep milojep 13:39 17.10.2014

Re: Kosovo

freehand
U prilog tome, kako bih se posrano tek osećali da nam se u državi ovoliko sunarodnika podigne protiv postojanja ćiriličnog pisma! (čitaj Srba).

Sa čim to tačno ima veze događajima u psolednje dve noći u Srbiji, Miloje?


Nadovezao sam se na bluestra-ov komentar a inače da li si čuo za zakon spojenih sudova?
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:40 17.10.2014

Re: Kosovo

A zašto ti komentar bluestar-a vidiš kao: a vidi njih,nisu ništa bolji ?

Zašto ne postaviš pitanje ili zaključiš da njima(susjedima), to što su već u EU ili što su na 'višoj'civilizacijskoj razini kao da odmaže u postizanju normalnog društva. Pa onda kažeš daj da mi nešto promenimo na tom putu.


kapiram da nije sjajno,ali i dalje ne vidim - što to menja u ovoj situaciji, ako ima neko sličan nama?po lošem naravno. da li se zbog toga osećaš bolje,ako znaš da nisi najgori ili se osećaš loše što se uopšte porediš sa njima?
meni je ovo drugo bliže.
milojep milojep 13:45 17.10.2014

Re: Kosovo

kapiram da nije sjajno,ali i dalje ne vidim - što to menja u ovoj situaciji, ako ima neko sličan nama?po lošem naravno.da li se zbog toga osećaš bolja,ako znaš da nisi najgori ili se osećaš loše što se uopšte porediš sa njima.
meni je ovaj drugi odgovor bliži.


to bi bilo tačno da smo se poredili sa Novozelanđanima. Ali Hrvati i Albanci su naše komšije.
Ako u jednoj zgradi samo jedan čisti a ostali prljaju ,niti će ovaj ikad očistiti zgradu niti će se ovi drugi promeniti sami od sebe. Zato je bitno da svi čiste đubre. U vezi ovoga i odgovor free-ju a u vezi spojenih sudova.
freehand freehand 13:50 17.10.2014

Re: Kosovo

milojep
freehand
U prilog tome, kako bih se posrano tek osećali da nam se u državi ovoliko sunarodnika podigne protiv postojanja ćiriličnog pisma! (čitaj Srba).

Sa čim to tačno ima veze događajima u psolednje dve noći u Srbiji, Miloje?


Nadovezao sam se na bluestra-ov komentar a inače da li si čuo za zakon spojenih sudova?

Jesam. jel se taj zakon obavezno primenjuje na svaki događaj, ili samo tamo gde se u Srbiji pojave fašisti?
milojep milojep 14:00 17.10.2014

Re: Kosovo

Jesam. jel se taj zakon obavezno primenjuje na svaki događaj, ili samo tamo gde se u Srbiji pojave fašisti?


Free, nije mi problem da se do sutra nadmudrujemo, ali nemoj reći da ti nije jasno da fašisti u jednoj sredini proizvode fašiste u drugoj a pogotovu ako se te dve sredine graniče! Situacija u Hrvatskoj po pitanju ćirilice je jednaka vremenu NDH!
A što se tiče fizike i zakona spojenih sudova on može prestati da važi kada kapilarne sile adhezije pomenuti poremete.
U analogiji na fašiste, prevelo bi se da istih mora imati u zanemarljivom obimu na obe strane.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:02 17.10.2014

Re: Kosovo

Zato je bitno da svi čiste đubre.

znači,ako oni ne čiste - ni mi nećemo?

ako danas bacim svoj otpadak u korpu i sutra i prekosutra i svaki naredni dan...jednog dana će to neko ,ko je nemaran prema tim stvarima, videti i uraditi isto. a i ne mora,ali ću se ja svakako osećati bolje ,ako svoje đubre redovno bacam tamo gde mu je mesto - u kantu.
milojep milojep 14:08 17.10.2014

Re: Kosovo

znači,ako oni ne čiste - ni mi nećemo?


Ne, nego se barem ne trebamo čuditi kada neko potegne i pitanje tuđeg nečišćenja!

ako danas bacim svoj otpadak u korpu i sutra i prekosutra i svaki naredni dan...jednog dana će to neko ,ko je nemaran prema tim stvarima, videti i uraditi isto. a i ne mora,ali ću se ja svakako osećati bolje ,ako svoje đubre redovno bacam tamo gde mu je mesto - u kantu.


A jel' bi i plaćao zajedničke kazne za zaprljanost zgrade?
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:17 17.10.2014

Re: Kosovo

A jel' bi i plaćao zajedničke kazne za zaprljanost zgrade?

ako već,praviš paralele. onda ih pravi drugačije,pravilnije
mi ne živimo sa njima u zgradi,nego u u kućama sa ograđenim dvorištem
- ograđeno dvorište je granica.
pa ako je njegovo dvorište prljavo,hoće li i tvoje biti?
milojep milojep 14:24 17.10.2014

Re: Kosovo

stefan.hauzer
A jel' bi i plaćao zajedničke kazne za zaprljanost zgrade?

ako već,praviš paralele. onda ih pravi drugačije,pravilnije
mi ne živimo sa njima u zgradi,nego u u kućama sa ograđenim dvorištem
- ograđeno dvorište je granica.
pa ako je njegovo dvorište prljavo,hoće li i tvoje biti?


Prijatelju, zgrada je u analogiji evropa,balkan ili kako hoćeš.
A to ograđeno dvorište u analogiji granice je tebi pogrešno.
Nema ograđenog dvorišta, kao prvo pričao sam o zgradi a ne o kućama sa dvorištima a kao drugo o analognom ograđivanju bi mogao da pričaš tek kada bi razgraničio internet,TV, medije itd a ne bukvalno podvodio pod rampe i pasošku kontrolu!
angie01 angie01 14:26 17.10.2014

Re: Kosovo

meni totalno odvratan odgovor na ovo sranje



isto!
bluestar bluestar 14:27 17.10.2014

Re: Kosovo

Nije Srbija izolovano ostrvo. Desnicari divljaju sirom Evrope, i ovi "nasi" su na drustvenim mrezama, gledaju, upijaju, vide da niko ne reaguje, da nikog nije briga...Pupovac nema kome se nije zalio na ova divljanja po Hrvatskoj, i nista, nema odgovora. Slicna stvar je i na Kosovu, gde se iguman Sava Janjic optuzuje da on sam pise one odvratne parole po zidovima manastira.... Svet zatvara oci i pred cinjenicom da su drzavni udar u Ukrajini izvrsili neonacisti, da pojedine brigade ukrajinske vojske imaju SS simbole na uniformama, i onda mi pricamo o nasim desnicarima i nekom Bogdanovu,"Nasima" i slicnim spodobama, koje realno nemaju nikakvu ozbiljnu moc, osim da kukavicki pod okriljem noci razbiju staklo na nekoj pekari...
dr.wagner dr.wagner 14:32 17.10.2014

Re: Kosovo

...dan

bluestar

Ne samo na Kosovu, i u EU. Susjedi to rade otvoreno pred policijom, ne skrivaju se po mraku. Udri cekicem po dvojezicnim tablama. Evropske vrednosti o kojima nam pricaju na RTS-u svaki dan. Idemo u EU da postanemo pristojna zemlja


-Pa ovo su novi momenti drugovi ...
... ja stvarno nisam znao da ste takvi ...
-Po vašem pričanju .... vi nikad ne biste čekićem po pleksiglasu ...

-I ne samo to , tu (Zg) sam svima govorio " ... oni su bolji od nas , nisu oni kao mi , to je kultura ..."
-A vidi ovo ... kako ću sad ljudima na oči ...


Wagner

freehand freehand 14:33 17.10.2014

Re: Kosovo

koje realno nemaju nikaku ozbiljnu moc, osim da kukavicki pod okriljem noci razbiju staklo na nekoj pekari...

Ja na fotografijama vidim da su neka stakla razbijena kuršumima, neka bombom, neka zapaljenom flašom sa benzinom. A vidim i izgorele lokale.
Gde te to što brineš o svojim sunarodnicima u Hrvatskoj ili na Kosovu ometa da isto brineš o svojim sugrađanima u neposrednom komšiluku?
I imaj u vidu da će to na tvoju decu da udari, već u sledećem koraku, ali potpuno obavezno i neizostavno.
libkonz libkonz 14:35 17.10.2014

Re: Kosovo

oni su bolji od nas , nisu oni kao mi , to je kultura

Doktore, da imaš m. kao što ih ima naš Vođa (pisalo u novinama) onda bi pričao po Zagrebu kako smo mi isti kao vi.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:39 17.10.2014

Re: Kosovo

Prijatelju, zgrada je u analogiji evropa,balkan ili kako hoćeš.

i ja kažem da ti je loše postavljena.

u suštini i dalje ne vidim poentu,kakve veze ima bluestarov komentar sa bilo čim što se događalo ovih dana kod nas.toliko.
cikaron cikaron 14:45 17.10.2014

Re: Kosovo

bluestar
Nije Srbija izolovano ostrvo. Desnicari divljaju sirom Evrope, i ovi "nasi" su na drustvenim mrezama, gledaju, upijaju, vide da niko ne reaguje, da nikog nije briga...Pupovac nema kome se nije zalio na ova divljanja po Hrvatskoj, i nista, nema odgovora. Slicna stvar je i na Kosovu, gde se iguman Sava Janjic optuzuje da on sam pise one odvratne parole po zidovima manastira.... Svet zatvara oci i pred cinjenicom da su drzavni udar u Ukrajini izvrsili neonacisti, da pojedine brigade ukrajinske vojske imaju SS simbole na uniformama, i onda mi pricamo o nasim desnicarima i nekom Bogdanovu,"Nasima" i slicnim spodobama, koje realno nemaju nikaku ozbiljnu moc, osim da kukavicki pod okriljem noci razbiju staklo na nekoj pekari...



Тачно.
dr.wagner dr.wagner 14:48 17.10.2014

Re: Kosovo

Pozdrav drugovi

libkonz
Doktore, da imaš m. kao što ih ima naš Vođa (pisalo u novinama) onda bi pričao po Zagrebu kako smo mi isti kao vi.


-Ne znam to za Vođu ... ???

-Ali ovo ... koliko sam se crvenio zbog ovih "mojih" "polupismenih" sa čekićem ...
i zbog onog "bistrog" Šimunića ...
-Ovdje je rijetko tko prošao pored mene a da nije digao nogu ...
... a vidi ovo ... i što ćemo sad ... ????


W

milojep milojep 14:52 17.10.2014

Re: Kosovo


i ja kažem da ti je loše postavljena.


Ok, ti onda fašizam zaustavljaj na Batrovcima.

u suštini i dalje ne vidim poentu,kakve veze ima bluestarov komentar sa bilo čim što se događalo ovih dana kod nas.toliko.


Eno, objasni sam Bluestar
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:04 17.10.2014

Re: Kosovo

Eno, objasni sam Bluestar

sjajno.
eu jeste neprencipijelna u nekim pitanjima,ali i dalje ne kapiram. možda je do mene...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:48 17.10.2014

Re: Kosovo

ako danas bacim svoj otpadak u korpu i sutra i prekosutra i svaki naredni dan...jednog dana će to neko ,ko je nemaran prema tim stvarima, videti i uraditi isto.

ja ne verujem u tu priču. mislim da se to uteruje samo visokim novčanim kaznama.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:18 17.10.2014

Re: Kosovo

ja ne verujem u tu priču. mislim da se to uteruje samo visokim novčanim kaznama.

bejb,to je bila samo metafora. naravno da mislim,kako stroga kazna mora da sleduje za šovinizam.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:28 17.10.2014

Re: Kosovo

bejb,to je bila samo metafora.

sorry, samo sam nabasala na tvoj komentar, bez udubljivanja u širinu.
(ništa bez batina. vidiš kako su oni u severnoj koreji dobri? )
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:36 17.10.2014

Re: Kosovo

ništa bez batina

ne znam,meni ova kiša i topao čaj
sasvim dovoljni da više ne razmišljam o ozbiljnim temam i posvetim se onim površnim ;kao što je petak veče:)





()
emsiemsi emsiemsi 05:28 18.10.2014

Re: Kosovo

bluestar
freehand
Slušam na radiju čoveka koji kaže - jeste, strašno, ali eto šta se dešava našem narodu na Kosovu...


Ne samo na Kosovu, i u EU. Susjedi to rade otvoreno pred policijom, ne skrivaju se po mraku. Udri cekicem po dvojezicnim tablama. Evropske vrednosti o kojima nam pricaju na RTS-u svaki dan. Idemo u EU da postanemo pristojna zemlja



Усташка посла !
Они не треба да нам буду узор ни у чему !
emsiemsi emsiemsi 05:36 18.10.2014

Re: Kosovo

stefan.hauzer
Prijatelju, zgrada je u analogiji evropa,balkan ili kako hoćeš.

i ja kažem da ti je loše postavljena.

u suštini i dalje ne vidim poentu,kakve veze ima bluestarov komentar sa bilo čim što se događalo ovih dana kod nas.toliko.

Потруди се да схватиш !
Људи су покушали да ти објасне, чак и цртајући - сада је до тебе да се помучиш.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:39 18.10.2014

Re: Kosovo

Људи су покушали да ти објасне, чак и цртајући - сада је до тебе да се помучиш.

saglasan!
hajkula1 hajkula1 20:21 18.10.2014

Re: Kosovo

milojep
freehand
U prilog tome, kako bih se posrano tek osećali da nam se u državi ovoliko sunarodnika podigne protiv postojanja ćiriličnog pisma! (čitaj Srba).

Sa čim to tačno ima veze događajima u psolednje dve noći u Srbiji, Miloje?


Nadovezao sam se na bluestra-ov komentar a inače da li si čuo za zakon spojenih sudova?



Nisu stradali hrvatski lokali, kažeš spojeni sudovi?

Manipulacija kod nas a u komšiluku, masovno, samoorganizacija. Ko bi u Srbiji izveo ljude da daju potpis za bilo šta?

Demolirani lokali samo po Vojvodini (hvala bogu da nije šire i što je prošlo bez napada na ljude, ni ogrebotina).

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:47 17.10.2014

Video ih sinoć na Novom Beogradu

Sedeo sa ortakom u kafani i cirkao pivo, posle parade. Sedeli napolju, pošto je stala kiša a i kafana ima one velike suncobrane.
Njih tridesetak, kao vojna kolona, po dvojica jedan za drugim, gorele dve baklje i peva se repertoar "ubi, zakolji". Svi u crnim majicama sa Putinovim likom, onako, baš organizovano je to izgledalo.

Zanimljivo, posle smo komentarisali, mi takve likove na paradi nismo videli. Uglavnom sve normalan svet, dosta ljudi sa decom...

Neko bi zaista trebalo da spusti te dronove. Pošto to i jesu dronovi.

Inače ovaj ortak popizdeo, kao "aj da im se najebemo keve", hteo da ih gađa pivskom flašom, jedva sam ga smirio ("alo bre budalo, šta hoćeš, da se nas dvojica bijemo sa dvajes-trijes dvadesetogodišnjaka!? si lud bre??" ).
freehand freehand 11:02 17.10.2014

Re: Video ih sinoć na Novom Beogradu

Neko bi zaista trebalo da spusti te dronove. Pošto to i jesu dronovi.

Podne, Vrabac, a ni reči ni od Stefanovića ni od Vučića.
A može biti da i ja dižem dževu bez veze. Policija, kažu, radi na rasvetljavanju u pokušaju da pšohvata budale čobane

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana